ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

“ Σε ένα χρόνο θα κατέχουν την Ηγουμενίτσα” λένε οι Αλβανοί.


«Αδέλφια, σας υπόσχομαι ότι έπειτα από ένα χρόνο εμείς όλοι μαζί θα γιορτάσουμε στην Ηγουμενίτσα όπως οι πρόγονοί μας», δήλωνε γεμάτος περηφάνια ο Ντασαμίρ Ταχίρι, βουλευτής του αλβανικού κόμματος PDU που υποστηρίζει «τα δικαιώματα των Τσάμηδων», σε ένα ακόμα εθνικιστικό παραλήρημα κατά τη διάρκεια του «4ου Φεστιβάλ Τραγουδιού και Χορού για την Τσαμουριά» στους Αγ. Σαράντα πριν από λίγες μέρες. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο αρχηγός του κόμματος Σ. Ιντρίζι ορκιζόταν «στους τάφους των θυμάτων ότι η Τσαμουριά είναι δική μας και πολύ σύντομα θα επιστρέψουμε σ’ αυτήν…». Μάλιστα, μετά το τριήμερο φεστιβάλ, οργανώθηκε πορεία με πούλμαν και αυτοκίνητα στα ελληνοαλβανικά σύνορα, όπου είχε στηθεί εξέδρα για την εκδήλωση για «θύματα της ελληνικής γενοκτονίας»!


Επίσημος υποστηρικτής του Φεστιβάλ ήταν η σύζυγος του Αλβανού πρωθυπουργού Σαλί Μπερίσα και το υπουργείο Πολιτισμού της χώρας, γεγονός που προσδίδει τη δική του αξία όσον αφορά στη στάση της αλβανικής Πολιτείας στο ανύπαρκτο ουσιαστικά αυτό θέμα. Θέμα για το οποίο τα τελευταία χρόνια, ολοένα και μεγαλύτερη είναι η παρέμβαση του επίσημου κράτους της γείτονος. Είναι η συνέχεια μιας σειράς προκλήσεων που κλιμακώνονται τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι τυχαία, για παράδειγμα, η ανακήρυξη, μετά από ομόφωνη απόφαση της αλβανικής Βουλής, της 27ης Ιουνίου ως «ημέρα Γενοκτονίας των Τσάμηδων». Ούτε η ίδρυση του «Συνδέσμου της Τσαμουριάς», μιας 100μελούς άτυπης Βουλής, που έγινε μέλος της «οργάνωσης υπο-αντιπροσωπευμένων λαών» του ΟΗΕ το 1995. Οι Τσάμηδες, μάλιστα, διατείνονται ότι διαθέτουν τον απελευθερωτικό στρατό της Τσαμουριάς (UCC – Ushtria Nacionalclirimtare e Chameria) «με σκοπό την απελευθέρωση των εδαφών που τους ανήκουν».

Στόχος ορισμένων είναι η δημιουργία της «Μεγάλης Αλβανίας» και για να το πετύχουν αυτό δρουν μελετημένα και με τη συμπαράσταση και οικονομική στήριξη των Αλβανών της Διασποράς.


Πριν από λίγες βδομάδες το «Αλβανικό Μέτωπο για την Εθνική Ολοκλήρωση» με συμμετέχοντες Αλβανούς από τα Σκόπια, το Μαυροβούνιο, το Κόσσοβο και την Αλβανία συνεδρίασε στη Χιμάρα και εξέδωσε ψήφισμα υπέρ της «Μεγάλης Αλβανίας», σε μια συνέλευση που πραγματοποιήθηκε από οπλισμένους άνδρες οι οποίοι δεν παρέλειψαν να προκαλέσουν τους κατοίκους της Χιμάρας επιδεικνύοντας τα όπλα και γράφοντας συνθήματα. Αν σ’ αυτά προσθέσουμε και τον εκρηκτικό μηχανισμό που εξερράγη -ευτυχώς χωρίς θύματα- στην είσοδο του σπιτιού του δημάρχου της Χιμάρας και προέδρου της «Ομόνοιας», Βασίλη Μπολάνου, προκύπτει ξεκάθαρα το συμπέρασμα πως οι γείτονές μας, με τις προκλητικές αλλεπάλληλες ενέργειές τους, προσπαθούν ανά τακτά διαστήματα να φέρνουν στην επιφάνεια το ζήτημα, στο ευρύτερο πλαίσιο της επαναδιαπραγμάτευσης των σχέσεων των δύο χωρών.


«Δεν είναι αμελητέο το γεγονός ότι ο κ. Μπερίσα όχι μόνο δεν αποτρέπει τέτοιες κινήσεις, αλλά σιωπηρά φαίνεται να τις υποθάλπει για λόγους και εσωτερικών ισορροπιών και για λόγους προσωπικής στρατηγικής, καθώς επιδιώκει να συνδέσει την πρωθυπουργία του με την ευρωατλαντική ενσωμάτωση της Αλβανίας, αλλά και την προώθηση της εθνικής ολοκλήρωσης των Αλβανών», εξηγεί στον «Α.Τ.» ο Φάνης Μαλκίδης, δρ Κοινωνικών Επιστημών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.


«Είναι γεγονός ότι το ζήτημα αυτό αποτελεί για την αλβανική πλευρά θέμα που ξεπερνά τις εσωτερικές του διαστάσεις και συνδέεται άμεσα με την εξωτερική πολιτική, αν θυμηθούμε τις παραστάσεις στους Ελληνες προέδρους της Δημοκρατίας το 2000 και το 2005. Η στάση των κατά καιρούς αλβανικών κυβερνήσεων οι οποίες θέτουν το ζήτημα στην ελληνική πλευρά θεωρώντας ότι υφίστανται και στις διαστάσεις του, απόδοση περιουσιών και ιθαγένειας, αποζημιώσεις και επιστροφή των Τσάμηδων στην Ελλάδα, δεν αποτελεί απλώς διαχείριση ενός θέματος για λόγους εσωτερικής συνοχής, την περίοδο μάλιστα που είναι στο προσκήνιο το μέλλον των αλβανικών πληθυσμών στα Βαλκάνια», τονίζει.


Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των περιουσιών, οι εκτιμήσεις του Αλβανικού Γραφείου Μεσολαβήσεων, αναφέρει ότι οι περιουσίες των Τσάμηδων είναι περίπου ένα δισεκατομμύριο δολάρια, ενώ με βάση με το «Σύνδεσμο της Τσαμουριάς» η αξία των περιουσιών στο τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου ήταν 340 εκατομμύρια δολάρια, με σημερινή αξία 2,5 δισ. δολάρια.


«Οι εξελίξεις αυτές θα πρέπει να αφυπνίσουν το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών και τόσο σε διμερές επίπεδο όσο και στο πλαίσιο της Ε.Ε.», εκτιμά ο κ. Μαλκίδης. «Η Αθήνα οφείλει να θέσει όλα αυτά τα ζητήματα και να απαιτήσει την επίσημη αποκήρυξη και οριστική εγκατάλειψη του αλυτρωτισμού αυτού του είδους, ως βασική προϋπόθεση για τις ομαλές ελληνοαλβανικές και ευρωαλβανικές σχέσεις».

Ανησυχητική η τουρκική αεροπορική δραστηριότητα σήμερα στο Αιγαίο- 14 οι παραβιάσεις του ΕΕΧ!


Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δοκιμής γενικευμένης κρίσης – θερμού επεισοδίου φαίνεται πως εφαρμόζει η Άγκυρα αλλιώς δεν μπορεί να εξηγηθεί η εντονότατη αεροπορική δραστηριότητα –κατάφορη παραβίαση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στην ουσία- από τις αρχές της εβδομάδας.


Έτσι τόσο εχθές όσο και σήμερα τουρκικά μαχητικά επιχείρησαν να αιφνιδιάσουν την Π.Α. εισερχόμενοι στο Αιγαίο με σχηματισμούς στις 08.00 το πρωί και όχι μεταξύ 09.00-10.00 όπως συνηθίζουν. Το ανησυχητικό αυτό φαινόμενο ενισχύθηκε και σήμερα κατά τη διάρκεια της ημέρας από τον πολύ μεγάλο αριθμό παραβιάσεων του Εθνικού Εναέριου Χώρου (ΕΕΧ).

Συγκεκριμένα 3 σχηματισμοί από 17 μαχητικά αεροσκάφη και ένα ελικόπτερο σε μεμονωμένη περίπτωση, εκ των οποίων τα 8 ήταν οπλισμένα, προχώρησαν σε 4 παραβάσεις των κανόνων του FIR Αθηνών και 14 παραβιάσεις του ΕΕΧ. Οι παραβιάσεις πραγματοποιήθηκαν στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο, αλλά δεν υπήρξαν εμπλοκές, όχι εξαιτίας της απροθυμίας των τούρκων πιλότων να εμπλακούν ανά πάσα στιγμή, αλλά από τις διαταγές που περιορίζουν στο ελάχιστο τα περιθώρια αντίδρασης των ελλήνων πιλότων.

Κατάργηση σταυρού από την σημαία

ΔΕΙΤΕ ΑΤΟΜΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Ο ΓΑΠ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΩΡΑ!!!

ΕΚΤΑΚΤΟ BOB CHAPMAN πραξικόπημα απο τον λαό ενάντια στον Παπανδρέου, τέλος του μήνα

Το παρόν βίντεο δημοσιεύεται με κάθε επιφύλαξη από μέρους μας για την γνησιότητα και την προέλευση των πληροφοριών που εμφανίζονται σε αυτό.

Στα πρακτικά της Βουλής αποδεικνύεται η γνώση της ύπαρξης πετρελαίου στην Ελλάδα!


Το γιατί είναι εδώ το ΔΝΤ, το ποιος το έφερε, και το γιατί το έφερε κάποιοι από εμάς το γνωρίζουμε, ωστόσο καλό είναι να το μάθουν και όσοι δεν το γνωρίζουν. Στα πρακτικά της βουλής, που ακολουθούν και που αφορούν τη συνεδρίαση που έλαβε μέρος στις 6 Απριλίου 1987, είναι δυνατόν να διαβάσει κανείς το πόσο καλά γνώριζαν οι Ελληνικές κυβερνήσεις την ύπαρξη του Αιγαιακού Ελληνικού πετρελαίου, αλλά και τι φοβήθηκαν και δεν προχώρησαν στην άντλησή του.


Μπορεί η συνεδρίαση να έγινε το 1987, αλλά είναι σαν να έγινε -κυριολεκτικά- χθες.Όποιος το διαβάσει θα το πάρει στη κυριολεξία για προφητεία. Και όμως, ήταν η γνώση που μέχρι σήμερα επιμελώς έκρυβε το Ελληνικό πολιτικό κατεστημένο από τους πολίτες της χώρας. Μάλιστα, εγκληματικά φερόμενο, το ίδιο κατεστημένο, σήμερα πριμοδοτεί την άλωση της χώρας και την παράδοση κάθε εθνικού και δημόσιου πλούτου στα χέρια τρίτων.
Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Γιώργος Παπανδρέου, σήμερα, αρνείται την ύπαρξη πετρελαϊκών κοιτασμάτων στην Ελλάδα, καθώς επίσης και ο κύριος Πάγκαλος...


ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


Δ' ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)


ΣΥΝΟΔΟΣ Β'


ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ


ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ


ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΓΙΑΝΝΗ Ν. ΑΛΕΥΡΑ


ΤΟΜΟΣ ΕΚΤΟΣ


Συνεδριάσεις 4Β' - ΡΣΤ'


17 Μαρτίου 1987 - 27 Απριλίου 1987


ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΡΑ' . . 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1987 , Σελίδα, 5159


ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Γιάννης Ν. Αλευράς)


«Επανερχόμεθα στη συζήτηση του νομοσχεδίου αρμοδιότητος Υπουργείου Βιομηχανίας Ενέργειας και Τεχνολογίας. Μόνη συζήτηση επί της αρχής των άρθρων και του συνόλου του νομοσχεδίου «αναγκαστική συμμέτοχη δημοσίων φορέων στις ιδιωτικές επιχειρήσεις του Νόμου 98/1975 και εξαγορά μεριδίων»


Σελίδα 5201


ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός): Ορίστε κύριε Κουτσογιάννη.


ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, χωρίς να θέλω να δημιουργήσω προβλήματα στην όλη διαδικασία, θέλω να γραφεί στα πρακτικά, να διατυπώσω κι εγώ τη διαμαρτυρία μου, διότι ξέρω ότι 4-5 συνάδελφοι που είναι στην Αίθουσα, πιθανώς δεν θα με ακούσουν, λόγω της κόπωσης.


Διαμαρτύρομαι, λοιπόν, κι εγώ και ξεκινώ την ομιλία μου τονίζοντας, ότι αυτή δεν θα είναι κάποια ομιλία με συνέχεια, με συγκεκριμένη δομή. Θα αναφερθώ σε 3-4 σημαντικά κατά την άποψη μου ζητήματα, που εν τούτοις και αυτά είναι πτυχές του όλου ζητήματος, το οποίο συζητούμε σήμερα.


Στην αρχή θέλω να αναφερθώ για λίγο στο ιστορικό του θέματος.


Έχει γραφτεί στον ξένο Τύπο, αλλά και στον ελληνικό, ότι γύρω στα τέλη της δεκαετίας του '60, δηλαδή 2-3-5 χρόνια πριν από το 70, οι Αμερικανοί ολοκλήρωσαν τις έρευνες που έκαναν στην περιοχή μας για τα κοιτάσματα πετρελαίου και επεσήμαναν με τους δορυφόρους τους κοιτάσματα στο Βόρειο Αιγαίο. Ακολούθησε, η χαρτογράφηση αυτών των κοιτασμάτων με βάση τα στοιχεία που συνέλεξαν οι δορυφόροι και στην συνέχεια είχαμε από την πλευρά των Αμερικανών πάντοτε, την επεξεργασία των σχετικών στοιχείων.


Φαίνεται ότι οι Αμερικανοί έβγαλαν τα εξής περίπου συμπεράσματα: Ότι υπάρχουν κατ' αρχήν κοιτάσματα πετρελαίου, πιθανώς πλούσια, και σύμφωνα με τη συνθήκη της Γενεύης του 1958, που αναφέρεται στα θέματα της υφαλοκρηπίδας, αλλά και σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης που ρυθμίζει τα ελληνοτουρκικά σύνορα, αυτά τα κοιτάσματα, είναι ελληνικά.


Οι εκτιμήσεις που έγιναν θα πρέπει να ήσαν οι εξής: Με την άντληση των πετρελαίων αυτών από τους ίδιους τους Έλληνες θα προέκυπτε μία ισχυροποίηση της Ελλάδος, ισχυροποίηση οικονομική, πολιτική και στρατιωτική.


Δεύτερο στοιχείο είναι, ότι αυτή η πρώτη εκτίμηση θα μπορούσε να οδηγήσει αργότερα σε μείωση ή και εξάλειψη της επιρροής των Αμερικανών στη Χώρα μας και επομένως θα προέκυπτε μακροπρόθεσμα μία ζημία στα πολιτικοστρατιωτικά, αλλά και οικονομικά συμφέροντα των Η.Π.Α.


Ακολούθησε η χάραξη της πολιτικής, από την πλευρά των Αμερικανών, στο συγκεκριμένο κρίσιμο χώρο του Αιγαίου με βάση αυτά τα δεδομένα.




Έχει δημοσιευτεί στον ξένο Τύπο, έχει γραφτεί και έχει συζητηθεί και εδώ στην Ελλάδα, ότι κατά πάσα πιθανότητα, κατά πάσα βεβαιότητα θα έλεγα, οι Αμερικανοί έδωσαν αυτούς τους χάρτες στους Τούρκους, οι οποίοι στη συνέχεια τους δημοσίευσαν ως δικούς τους χάρτες. Είναι φυσικό να ξέρουμε όλοι, ότι οι Τούρκοι δεν είχαν δυνατότητες να βρουν τα πετρέλαια, ούτε φυσικά να φτιάξουν χάρτες, τους οποίους αργότερα δημοσίευσαν. Αυτή είναι εργασία των Αμερικανών.


Υπέδειξαν στη συνέχεια στους Τούρκους να θέσουν τις αμφισβητήσεις και διεκδικήσεις τους. Από τότε υποστηρίζουν σε κάθε περίπτωση τις διεκδικήσεις αυτές των Τούρκων. Αυτά είναι γνωστά.


Τέλος θα ήθελα να επισημάνω, ότι καθοδηγούν τους Τούρκους στην κλιμάκωση των πιέσεων και στις διάφορες σχετικές μεθοδεύσεις.


Το τελευταίο που μπορούμε να πούμε είναι, ότι οι Αμερικανοί εξοπλίζουν τους Τούρκους με ρυθμούς τους οποίους δεν μπορεί να παρακολουθήσει η Χώρα μας. Οι Αμερικανοί δηλαδή, με απλά λόγια, προτίμησαν αυτή τη συνταγή της ανάμιξης των Τούρκων στις ελληνικές υποθέσεις, επειδή αυτή είναι μία δοκιμασμένη μέθοδος από τους Άγγλους στην Κύπρο και μάλιστα με πολλή επιτυχία. Η άποψη μου είναι, ότι εδώ έχει εφαρμοστεί η κλασική μέθοδος του διαίρει και βασίλευε.


Οι Τούρκοι, όταν θα πήραν αυτά τα στοιχεία, είναι φυσικό να ανησύχησαν, γιατί γνωρίζουν ότι μια Ελλάδα ισχυρή όχι μόνο δεν μπορεί να είναι αντικείμενο εκβιασμών, προκλήσεων και ληστείας, αλλά σύμφωνα και με τους δικούς τους πάγιους φόβους μπορεί αυτό να σημάνει το τέλος των ονείρων τους για μια νέα οθωμανική αυτοκρατορία και για άλλα τέτοια κωμικά πράγματα.


Έχουμε επομένως εδώ να παρατηρήσουμε, ότι αμερικανικά και τουρκικά συμφέροντα συμπίπτουν και γι' αυτο ακριβώς υπάρχει ένα είδος κοινής πολιτικής και στενής συνεργασίας Αμερικανών και Τούρκων, αλλά φυσικά για διαφορετικούς λόγους. Όλες οι ενέργειες των Τούρκων από τότε έχουν ως αίτιο τους πιο πάνω λόγους και είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που αναφέραμε.


Επομένως, από δω και πέρα πρέπει να περιμένουμε ότι θα εξακολουθήσει η ίδια κατάσταση και δεν πρέπει κανείς Έλληνας να αυταπατάται, ότι μπορεί να υπάρξουν καλές προθέσεις, διάλογος με αποτελέσματα και όλα τα σχετικά.


Εκείνο που μπορούμε να περιμένουμε είναι, ότι χρειάζεται επαγρύπνηση απ' όλους, ισχυρές ένοπλες δυνάμεις, διπλωματική επίθεση, διεθνή ερείσματα, ισχυρή οικονομία, ομοψυχία, δραστηριοποίηση όλων των εθνικών δυνάμεων, αποφασιστικότητα και ετοιμότητα για όλα τα ενδεχόμενα και λεπτοί χειρισμοί.


Αυτά αναφέρονται στο παλαιό ιστορικό του θέματος και νομίζω ότι ήταν χρήσιμο να αναφερθούν, για να μπορούμε να έχουμε τη γενική πορεία από παλαιότερα μέχρι σήμερα, γιατί έτσι ερμηνεύονται τα γεγονότα και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε σωστές εκτιμήσεις και να πάρουμε σωστές αποφάσεις.


Ένα άλλο σημαντικό θέμα, που πρέπει να αναφέρω, είναι το πρακτικό της Βέρνης. Θυμάστε ότι τον Αύγουστο του 1976 υπήρξε μια συμφωνία των Υπουργών Εξωτερικών Μπίτσιου και Τσαγλαγεντήλ που οδήγησε στην Έναρξη ενός ελληνοτουρκικού διαλόγου. Αργότερα στις 2. 11. 76 υπήρξε μια συνάντηση Τζούνη και Μπριγκέλ και απ' αυτή προέκυψε το πρακτικό της Βέρνης, που υπεγράφη στις 11 Νοεμβρίου. Το περιεχόμενο ήταν δέσμευση και από τις δύο πλευρές για αποφυγή προκλήσεων στο χώρο του Αιγαίου κατά τη διάρκεια του διαλόγου.


Έχω εδώ το κείμενο και θα το διαβάσω για τα πρακτικά. Αναφέρομαι στα άρθρα 6 και 7 του πρακτικού της Βέρνης:


«Αρθρο 6: Τα δύο μέρη αναλαμβάνουν την υποχρέωση όπως απόσχουν πάσης πρωτοβουλίας ή πράξεως σχετικής προς την υφαλοκρηπίδα του Αιγαίου, η οποία θα ηδύνατο να παρενοχλήσει τη διαπραγμάτευση.


Αρθρο 7 : Τα δύο μέρη αναλαμβάνουν την υποχρέωση, όπως, καθ' όσον αφορά στις διμερείς των σχέσεις, απόσχουν πάσης πρωτοβουλίας ή πράξεως, η οποία θα έτεινε να μειώσει το κύρος του ετέρου»


Αν προσέξατε θα δείτε, ότι αυτά τα δύο άρθρα είναι διατυπωμένα τόσο ελεύθερα, ώστε να μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ερμηνεία από την πλευρά της Τουρκίας. Και ξέρετε πόσο κακόπιστοι είναι οι Τούρκοι και πόσο εφαρμόζουν ή όχι τις διεθνείς συμβάσεις, στις οποίες έχουν δεσμευθεί. Είμαστε τώρα βέβαιοι, ότι ο διάλογος αυτός με βάση τις γνωστές τουρκικές διεκδικήσεις δεν θα μπορούσε ποτέ να καταλήξει σε συμφωνία. Απλα οι Τούρκοι επεδίωκαν και πέτυχαν, τον ατέρμονα διάλογο, με σκοπό την παρεμπόδιση ή διακοπή της εκμετάλλευσης των ελληνικών πετρελαίων από τους Έλληνες. Και αυτό οι Τούρκοι το επέτυχαν, έως ότου ετοιμαστούν, δηλαδή έως ότου αποκτήσουν την αναγκαία στρατιωτική υπεροχή, για να μας επιτεθούν και να μας αρπάξουν τουλάχιστον το μισό Αιγαίο, όπως αυτό υπάρχει στα σχέδια τους και επανειλημμένα έχει διακηρυχθεί από την πλευρά τους.


Τα λάθη της Κυβέρνησης Καραμανλή στην περίπτωση αυτή της υπογραφής του πρωτοκόλλου είναι, πρώτο, ότι έκανε διάλογο με τους Τούρκους, καθ' ην στιγμή οι Τούρκοι κατείχαν το 40% της Κύπρου. Το δεύτερο ότι άρχισαν ένα διάλογο, ο οποίος λόγω των διαφανών προθέσεων των Τούρκων δεν μπορούσε να καταλήξει σε αποτέλεσμα και τρίτο δεν συμφωνήθηκε αρχή και τέλος αυτού του διαλόγου. Ήταν δηλαδή αυτό ακριβώς που επεδίωκαν οι Τούρκοι. Αυτό βέβαια δεν μπορούμε να πούμε ότι το έκανε ηθελημένα η τότε Κυβέρνηση. Οπωσδήποτε, όμως, επιτεύχθη με πίεση των Τούρκων, με φανερό σκοπό να σταματήσουν επ' αόριστον οι έρευνες για ανεύρεση και εκμετάλλευση πετρελαίων στο Αιγαίο.


Ποιά είναι τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησαν οι Τούρκοι, πώς κατάφεραν να πείσουν την Κυβέρνηση να δεχθεί τέτοια εξέλιξη, αυτό δεν φαίνεται ότι το γνωρίζουμε ακριβώς.


Αφήνουμε το θέμα αυτό στους ιστορικούς.


Η διακοπή του διαλόγου από την σημερινή Κυβέρνηση κατέστησε το πρακτικό της Βέρνης ανενεργό. Εμείς δεν έχουμε, κύριοι συνάδελφοι, να φοβηθούμε τίποτα για να είμαστε ευάλωτοι σε πιέσεις των Τούρκων. Σήμερα εμείς μπορούμε, εάν κρίνουμε κατάλληλο τον χρόνο, να προχωρήσουμε σε έρευνες και εκμετάλλευση των πετρελαίων χωρίς καμιά δέσμευση.


Με το νομοσχέδιο αυτό η Κυβέρνηση αποκτά τον έλεγχο των αποφάσεων του κονσόρτσιουμ και ρυθμίζει τις εξελίξεις σύμφωνα με τα συμφέροντα του ελληνικού Λαού και διασφαλίζοντας τα γενικότερα συμφέροντα της.


Πριν κλείσω αυτό το θέμα θα ήθελα να θυμίσω και να σημειώσω, ότι τον Μάρτιο του 1978 συναντήθηκαν στο Μοντραί οι Πρωθυπουργοί Ελλάδος--Τουρκίας κύριοι Καραμανλής και Ετσεβίτ, προκειμένου, όπως άκακοινώθηκε τότε -διαβάζω επακριβώς- «να αποκατασταθεί ένας διάλογος ο οποίος δυνατόν να άρει τα εμπόδια προς εξεύρεση αμοιβαίως ικανοποιητικών λύσεων στα ελληνοτουρκικά προβλήματα» Τότε θυμάστε έγινε και η διακοπή των ερευνών.


Τώρα εκείνο που εγώ έχω να σημειώσω είναι, πώς είναι δυνατόν να υπάρξουν αμοιβαίως ικανοποιητικές λύσεις με κατεχόμενη από τους Τούρκους την Κύπρο, με συνεχείς απειλές και παραβιάσεις του εναέριου χώρου μας, με προκλητικές διεκδικήσεις σε βάρος μας και τόσα άλλα αμέτρητα, εμείς τελικά δεν το κατανοούμε.


Επίσης είναι σημαντικό να αναφέρω για να γραφτεί στα πρακτικά, ότι η συζήτηση εκείνη Καραμανλή και Ετσεβίτ έγινε χωρίς ημερήσια διάταξη. Κράτησε πάρα πολλές ώρες και εξ όσων τουλάχιστον έχουμε διαβάσει στον Τύπο δεν κρατήθηκαν πρακτικά.


Ακολούθησε μία συνάντηση ακόμα στις 10 Μαίου του 1978 στην Ουάσιγκτον, η οποία κατέληγε σε διατύπωση ευχών, αλλά δε φαίνεται ότι και από αυτή τη συνάντηση μάθαμε πολλά πράγματα για το τι ακριβώς συζητητήκε.


Η ουσία είναι, ότι το πρακτικό της Βέρνης ίσχυσε εκείνα τα χρόνια με απαίτηση των Τούρκων και βέβαια επί ζημία των δικών μας συμφερόντων. Ότι το πρακτικό αυτό υπήρξε επιζήμιο για τα εθνικά μας συμφέροντα, αποδεικνύεται, και εκ του ότι οι Τούρκοι το επικαλούνται συνεχώς ακόμη και τώρα που δεν υπάρχει διάλογος και που επομένως δεν έχει καμιά ισχύ.


Θέλω να πω λίγα λόγια για την αιγιαλίτιδα ζώνη και ελπίζω στο τέλος να σας δώσω την εικόνα ενός σεναρίου, που κυκλοφόρησε τις τελευταίες εβδομάδες.


Το θέμα της αιγιαλίτιδος ζώνης είναι γνωστό, αλλά θέλω να επισημάνω ορισμένα πράγματα.


Το πρώτο είναι ότι έχουμε δικαίωμα επέκτασης της αιγιαλίτιδας ζώνης, απόλυτο δικαίωμα, στα 12 ναυτικά μίλια. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσαμε να διασφαλίσουμε τις θέσεις μας στο Αιγαίο γενικά, και ειδικότερα στο θέμα της υφαλοκρηπίδας, χωρίς μεγάλες διεθνοπολιτικές τριβές. Η Τουρκία το γνωρίζει αυτό και επικαλείται την αρχή, της ευθυδικίας και την αρχή της επιείκειας, οι οποίες δεν μπορούν βέβαια να προσφέρουν στους Τούρκους καμιά σοβαρή νομική θεμελίωση. Γι' αυτό ακριβώς η Τουρκία μάς απειλεί με πόλεμο, σε περίπτωση δηλαδή που εμείς θα προχωρήσουμε στην επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης στη Χώρα μας.




Εγώ μπορώ να αναφέρω κάτι εδώ στη Βουλή υπεύθυνα. «Ότι δηλαδή γνωρίζω με απόλυτη βεβαιότητα, ότι και οι Αμερικανοί και το ΝΑΤΟ δεν επιθυμούν την επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης στον χώρο του Αιγαίου από 6 σε 12 ναυτικά μίλια. Και δεν το επιθυμούν, διότι όταν γίνει αυτή η επέκταση όχι μόνο κατοχυρώνονται τα δικαιώματα μας στό χώρο του Αιγαίου και γίνονται αναμφισβήτητα, αλλά καταρρέει και ολη η πλαστή επιχειρηματολογία, περί του ότι η Τουρκία είναι χώρος με μεγαλύτερη στρατηγική σημάδια από αυτή της Ελλάδος. Αυτό τι κάνει; Ανατρέπει τα δεδομένα και τους συσχετισμούς της περιοχής όπως είναι σήμερα. Και αυτό επίσης θα είχε σαν αποτέλεσμα, ότι το ΝΑΤΟ και οι Αμερικανοί δεν θα μπορούν να ελέγχουν το χώρο όπως έχουν συνηθίσει.
Μπορώ να σας βεβαιώσω, ότι αυτή η δυνατότητα που έχουμε, για επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης στα 12 ναυτικά μίλια, είναι, ένα πανίσχυρο όπλο στα χέρια της όποιας ελληνικής κυβέρνησης και πρέπει να γίνεται έντονη εκμετάλλευση στις όποιες διαπραγματεύσεις για τα εθνικά μας θέματα.


Έχω και μια άλλη πρόταση κατά τη γνώμη μου σημαντική. Έως ότου δηλαδή αντιμετωπίσουμε το θέμα της υφαλοκρηπίδας, συνολικά, δικαιούμεθα και μπορούμε να προβούμε σε τμηματική επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης, χωρίς μάλιστα να δημιουργηθούν και εμπλοκές.


Προτείνω συγκεκριμένα την επέκταση της αιγιαλίτιδος ζώνης της νήσου Θάσου από 6 ναυτικά μίλια σε 12 ναυτικά μίλια. Επαναλαμβάνω, ότι προτείνω την επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης μόνο της νήσου Θάσου. Θα μπορέσουμε έτσι απερίσπαστοι να προχωρήσουμε σε έρευνες και εκμετάλλευση των εκεί κοιτασμάτων, χωρίς προβλήματα. Η Τουρκία, αφ' ενός μεν δεν ενοχλείται από αυτή τη συγκεκριμένη επέκταση, αφ' ετέρου δε, δεν δικαιούται να αντιδράσει, διότι η ίδια η Τουρκία είχε επεκτείνει την αιγιαλίτιδα ζώνη και στον Εύξεινο Πόντο και νότια προς την πλευρά της Κύπρου.




ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ. Η Κυβέρνηση το δέχεται;


ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ : Εγώ το προτείνω αυτό κύριε συνάδελφε. Εγώ, ο Βουλευτής Κουτσογιάννης. Εγώ, παρακαλώ την Κυβέρνηση, αφού το αναφέρετε, να μελετήσει με προσοχή αυτή την πρόταση για τμηματική επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης και πιστεύω ότι έτσι λύνονται πολλά προβλήματα. Οι μεγάλες δυνάμεις επίσης δεν εμποδίζονται στην περίπτωση αυτή στη ναυσιπλοΐα τους ή στην κίνηση πολεμικών σκαφών τους στην περιοχή.


ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΝΟΣ : Είναι πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η πρόταση σας.


ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ : Είναι δική μου, δεν έχω καμίασυνεννόηση ούτε με τον κ. Υπουργό, ούτε με την Κυβέρνηση γενικότερα. Και η Νέα Δημοκρατία και η ΔΗΑΝΑ, δυστυχώς κατά τη γνώμη μου, επιμένουν να κτυπήσουμε ανατολικά της Θάσου στα 11 μίλια....


ΗΛΙΑΣ ΜΑΛΕΒΙΤΗΣ : Εμείς δεχόμαστε την πρόταση τη δική σας εάν το δεχθεί η Κυβέρνηση.


ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ : Αναφέρομαι σ' αυτά που είπατε περί Ηπειρωτικής υφαλοκρηπίδος. Θα μου επιτρέψετε να πω, ότι σύμφωνα με όσα διάβασα στις εφημερίδες οι Τούρκοι δέχονται αυτό το σημείο, δηλαδή να κτυπήσουμε εμείς 11 μίλια ανατολικά της Θάσου. Το ερώτημα είναι γιατί το δέχονται. Είναι προφανές, ότι αμέσως μετά οι Τούρκοι θα προχωρήσουν σε γεώτρηση, η οποία θα είναι εκτός των δικών μας χωρικών υδάτων και έτσι θα προκληθεί σύγκρουση ή οπωσδήποτε εμπλοκή δεν ξέρω ποιας έκτασης και ποίας μορφής, κατά τη γνώμη μου αυτό ήταν το σενάριο. Και στις δυο περιπτώσεις θα είχαμε πτώση της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και πιθανώς και διχοτόμηση στο Αιγαίο. Αυτό είναι, μέσα στα σενάρια.


Εγώ από τα στοιχεία που έχω δεν βλέπω ότι η Τουρκία ήταν έτοιμη για μεγάλη σύγκρουση και μπορώ να πω, γιατί δεν θα είχαμε τέτοια σύγκρουση, αλλά δεν πρέπει να παραλείψω να πω ότι τον τελευταίο μήνα πριν από την σύγκρουση παρατηρήθηκε μία μεγάλη και έντονη κινητικότητα: Ουάϊμπεκερ, Περλ, γνωστοί τουρκόφιλοι και ανθέλληνες να βρίσκονται 1, 2 βδομάδες στην Αγκυρα, ο Οζάλ να πηγαίνει στην Αμερική, να κάθεται εκεί αρκετές μέρες και στη συνέχεια να πηγαίνει στο Λονδίνο. Αυτή όλη η κινητικότης, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι καθόλου συμπτωματική και κατά τη δική μου άποψη ταυτίζεται με τα γεγονότα και τις εξελίξεις εκείνων των ημερών. Ίσως αυτό έγινε, διότι η Κυβέρνηση έχοντας πιθανώς κάποιες πληροφορίες -δεν το γνωρίζω αυτό επίσημα- πρόλαβε και προχώρησε στη διατύπωση αυτού του σχεδίου νόμου. Όταν οι κύριοι αυτοί είδαν ότι το σενάριο δεν μπορούσε να προχωρήσει, να ασκήσουν πιέσεις και εκβιασμούς κ.λπ., τότε προχώρησαν στο δεύτερο σενάριο. Αυτή είναι η άποψη μου και θα παρακαλέσω να την έχετε υπόψη σας στις αναλύσεις που γίνονται. Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει σύγκρουση Ελλάδος--Τουρκίας; Αυτό συμφέρει την Ελλάδα; Συμφέρει την Τουρκία; Συμφέρει το ΝΑΤΟ; Συμφέρει τους Αμερικανούς; Να το δούμε.


Η επίσημη θέση των Αμερικανών, που εξεφράσθη από τον κ. Κίσιγκερ το 1976 είναι, ότι αποκλείεται κάθε στρατιωτική λύση στο Αιγαίο, έχω ολόκληρο το κείμενο εδώ από την εφημερίδα «ΒΗΜΑ», αλλά δεν χρειάζεται να το διαβάσω επειδή δεν έχουμε χρόνο.




Το γιατί δεν συμφέρει πράγματι είναι γνωστό. Μία τέτοια σύγκρουση δεν μπορούν να εκτιμήσουν οι Αμερικανοί και το ΝΑΤΟ, πού θα οδηγήσει και γι' αυτό δεν συμφέρει. Εάν όμως γίνει κάποια εμπλοκή με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι ελεγχόμενη από τους Αμερικάνους, ολιγοήμερη και ελεγχόμενη, ασφαλώς θα γίνει. Πότε θα γίνει αυτό; Όταν η Χώρα η δική μας θα βρεθεί σε κάποιο είδος διάλυσης, σε ακυβερνησία, σε οικονομική ή άλλη κρίση, σε παράλυση θα έλεγα, όπως έγινε δηλαδή στην περίπτωση του Αττίλα, τότε θα γίνει αυτη η επίθεση...


(Στο σημείο αυτό ακούγεται ο προειδοποιητικός ήχος λήξης του χρόνου ομιλίας του κ. Βουλευτή)


Κύριε Πρόεδρε, θα παρακαλούσα να μου δώσετε άλλο ένα λεπτό.




ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός) : Όχι και άλλο λεπτό, κύριε Κουτσογιάννη.


ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ : Να ολοκληρώσω κύριε Πρόεδρε. Τότε μόνο. Όταν η δική μας Χώρα βρεθεί σε κατάσταση παράλυσης θα μπορέσουν αυτοί να επέμβουν, σε λιγες μέρες να πετύχουν αυτά που έχουν σχεδιάσει με τα γνωστά διχοτομικά σενάρια του Αιγαίου. Και τότε βέβαια θα το έχουν επιτύχει αυτό χωρίς πόλεμο. Και για να το πετύχουν αυτό., θα πρέπει να έχουν προωθήσει εδώ στη Κυβέρνηση, σε κρίσιμες κυβερνητικές θέσεις δικούς τους ανθρώπους και να φθάσουν βέβαια τη Χώρα στην κατάσταση που ανάφερα..


Απ' αυτό προκύπτει ποιό είναι το δικό μας καθήκον: Ομοψυχία, ενότητα, ισχυρές ένοπλες δυνάμεις κ.λπ


Δυστυχώς δεν έχω άλλο χρόνο. Ευχαριστώ που με ακούσατε, παρά το προχωρημένο της ώρας.



ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός): Ο κ. Παπαδόγκονας.


ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ : Κύριε Πρόεδρε, σας παρακαλώ πάρα πολύ. Πρέπει κάποτε να καταλάβει και το Προεδρείο, ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε τόσο αργά.


ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός): Αργά κύριε Παπακωνσταντίνου είναι και στις 2.00' και στις 3.00'


ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Πρέπει να κάνουμε κάποια συμφωνία. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Κύριε Πρόεδρε, απομένουν λίγοι ομιλητές. Μερικοί απ' αυτούς είναι εδώ, μερικοί απουσιάζουν. Απ' ότι βλέπω είναι εδώ ο κ. Βαρβιτσιώτης, ο κ. Λούλης...




ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός) : και ο κ. Κρικέλης. Μην Τον παραλείπετε. Είναι και γείτονας σας...


ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ : Και γείτονας και κοντογείτονας και πολύ αγαπητός. Αλλά ο κ. Κρικέλης είναι σεμνός και δεν φωνάζει όπως φωνάζει ο κ. Βαρβιτσιώτης .


Θα έλεγα, λοιπόν, κύριε Πρόεδρε, οι τρεις κύριοι συνάδελφοι, οι παρόντες, να μιλήσουν την Τετάρτη επί 20 λεπτά. Οι υπόλοιποι, που είναι εγγεγραμμένοι και τυχαίνει να απουσιάζουν αυτή τη στιγμή να μιλήσουν επί 10 λεπτά και να κλείσουμε γι' απόψε. Έχω την εντύπωση ότι είναι μια λογική πρόταση.


Και λυπούμαι πραγματικά που η αγόρευση του κ. Κουτσογιάννη, που ήταν αξιόλογη, ακούστηκε απόψε μετά τις 01.00'


ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός).Δεν έχει αντίρρηση το Προεδρείο στην πρόταση σας. Υποθέτω ότι και ο κ. Υπουργός δεν θα έχει αντίρρηση. Θα μιλήσουν από 20 λεπτά ο κ. Βαρβιτσιώτης, ο κ. Λούλης και ο κ. Κρικέλης και απο 10 λεπτά ο κ. Κατσιγιάννης, ο κ. Μαντζώρης, ο κ. Ζαίμης, ο κ. Νάσης, η κ. Μπενάκη, ο κ. Μπουλούκος, ο κ. Τσακλιδης και ο κ. Γκελεστάθης. Τι λέει ο κ. Υπουργός;


ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΠΟΝΗΣ (Υπ. Βιομηχανίας Ενέργειας και Τεχνολογίας). Κύριε Πρόεδρε, δεν έχω αντίρρηση, αλλα αδικήσαμε τον συνάδελφο κ. Κουτσογιάννη. Αυτή την πρόταση έπρεπε η Αντιπολίτευση να την κάνει προτού μιλήσει ο βουλευτής της Συμπολίτευσης. Κατ' αυτόν τον τρόπο αδικήθηκε, επαναλαμβάνω, ο κ. Κουτσογιάννης υπέρ των άλλων συναδέλφων της Αντιπολιτεύσεως.


ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός) : Συμφωνούμε, λοιπόν, να μιλήσουν την Τετάρτη οι παρόντες 3 συνάδελφοι επί 20 λεπτά και οι υπόλοιποι εγγεγραμμένοι επί 10 λεπτά.




ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ : Μάλιστα, μάλιστα


ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός) : Η Βουλή παρεδέχθη Κύριοι συνάδελφοι, έχουν διανεμηθεί τα πρακτικά των συνεδριάσεων της 30ής και 31ης Μαρτίου 1987 και παρακαλώ το Σώμα για την επικύρωση τους. Επικυρούνται;


ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ : Μάλιστα, μάλιστα.


ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός) Συνεπώς τα πρακτικά των συνεδριάσεων της 30ής και 31ης Μαρτίου 1987 επεκυρώθησαν.


Δέχεται το Σώμα να λύσουμε τη συνεδρίαση;


ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Μάλιστα, μάλιστα


Με τη συναίνεση της Βουλής και ώρα 01.11' π.μ. λύεται η συνεδρίαση για αύριο Τρίτη, 7 Απριλίου 1987, και ώρα 18,30' με αντικείμενο ημερησίας διατάξεως κοινοβουλευτικό έλεγχο.

Η GHS ΧΑΚΑΡΕ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΟΑΣΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.


Χάκαραν την επίσημα σελίδα του ΟΑΣΑ. Οι χάκερς είναι η Greek Hacking Scene και στέλνουν το ακόλουθο μήνυμα που έχει πολλούς αποδέκτες και μιλά για ΟΛΟΥΣ και για ΟΛΑ στοχεύοντας στην ΠΡΟΔΟΣΙΑ που συντελείται στην χώρα μας.







ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ






Εδώ και 36 χρόνια η Ελλάδα και το Ελληνικό γένος χτυπιέται συστηματικά. Λίγο πριν την τελευταία στιγμή της καταστροφής κι ενώ η Ελλάδα πολιορκείται από Εβραίους τοκογλύφους ,τούρκους στρατοκράτες και θολοκουλτουριάρηδες προδότες, κι ενώ οι αισχροί πλέον είναι μέσα από τα σύνορα με τη μορφή ορδών που υποστηρίζονται από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, τη στιγμή που η Ασία από την μία ξερνάει τον εμετό της πάνω μας κι από την άλλη προσπαθεί να μας καταπιεί, ίσως είναι και η ώρα να αναρωτηθούμε ποιος είναι υπεύθυνος γι αυτή την κατάντια.


Ξέρουμε ποιος είναι οι ΕΝΟΧΟΙ. Μία μερίδα πολιτικών οι οποίοι είχαν σαν μόνο προσόν το ότι ανήκαν σε πολιτικά τζάκια αποδεκτά από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων ή ότι ξεκίνησαν την πολιτική τους καριέρα από το τίποτα διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα για να αναρριχηθούν . Αυτοί οι άνθρωποι ξεκίνησαν χωρίς δραχμή στην τσέπη τους και βρέθηκαν να κάνουν δεξιώσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία της Ευρώπης. Τα ονόματά τους τα ξέρουμε ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΗΔΕΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΕΣ, ΛΑΛΙΩΤΗΔΕΣ, ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΙ ,ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ, ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΔΕΣ αλλά και οι τυχοδιώκτες της αριστεράς ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ κι ο ΤΣΙΠΡΑΣ. Οι γραφικοί του ΚΚΕ απλά χρειάζονται μία θέση στο ψυχιατρείο. Αλλά μη χαίρεστε δεν σταματάμε εδώ. Για να κλέψουν και να ξεπουλήσουν όλοι αυτοί με περισσό θράσος τον πλούτο της πατρίδας μας είχαν την σιωπηλή αποδοχή και την στήριξη όχι του ηλίθιου ελληνικού λαού αλλά των θεσμικών εκείνων προσώπων που ανάξιοι όντες να φέρουν το αξίωμά τους σκύβαν το κεφάλι συννενούσαν στην κλοπή και την προδοσία ενώ η μόνη τους δικαιολογία τους ήταν ότι οι κυβερνήσεις των κοτζαμπάσηδων ήταν συνταγματικά κατοχυρωμένες. Αυτοί ήτανε δημόσιοι λειτουργοί οι οποίοι ανήκαν:


Στις Ένοπλες Δυνάμεις


Στο δικαστικό σώμα


- Στην ιεροσύνη


- Στο υπουργείο Εθνικής παιδείας και Θρησκευμάτων


Ο δημόσιος λειτουργός έχει έναν και μοναδικό ρόλο: Να διασφαλίσει την συνέχεια του κράτους δικαίου και να αγωνιστεί υπέρ της εθνικής οντότητος του κράτους. Δεν αναφερόμαστε φυσικά στον χαμηλόμισθο δημόσιο υπάλληλο. Αναφερόμαστε στη κορυφαία ιεραρχία κάθε κλάδου.


Οι πρώτοι ένοχοι για την διαρκή εθνική ήττα που υφιστάμεθα είναι οι ανώτατοι αξιωματικοί του Στρατού, του Ναυτικού, της Αεροπορίας και των Σωμάτων Ασφαλείας . Είναι οι πιο ποταποί και οι πιο κακομοίρηδες.


Ενώ ένας αξιοπρεπής αξιωματικός για όλα τα λεφτά του κόσμου αλλά και για την ίδια του τη ζωή δεν θα επέτρεπε το ξεπούλημα της πατρίδας του, οι Στρατηγοί, Ναυαρχαίοι και Πτέραρχοι για 1.000 ευρώ παραπάνω το μήνα και για να φορέσουν τη στολή τους για ένα εξάμηνο ακόμα επέτρεψαν χωρίς να αναλάβουν καμία πρωτοβουλία όπως όφειλαν και με το πρόσχημα ότι υπακούουν εντολές της κυβέρνησης την εισβολή εκατομμυρίων Ασιατών και κανίβαλων στη χώρα μας.


Η υπεράσπιση των συνόρων δεν γίνεται κατόπιν εντολής. Γίνεται εκ καθήκοντος. Αυτοί οι κακομοίρηδες αμόρφωτοι, δουλοπρεπείς ένστολοι, αγνόησαν το καθήκον τους και υπάκουσαν εντολές. Εντολές τίνος; Εντολές γελοίων μπεμπέκων κλεφτών, ανίκανων, ανεπάγγελτων πολιτικών που είχαν γίνει ήδη πράκτορες ξένων συμφερόντων της λέσχης Μπίλντερμπεργκ και με τις εντολές τους κάτω από το πρόσχημα της «δημοκρατικότητάς» τους υπηρετήσανε και υπηρετούν συμφέροντα εχθρικά προς την Ελλάδα. Οι ένστολοι που υπάκουσαν, υπακούουν, διεβίβασαν και διαβιβάζουν τις εντολές του πολιτικού κόσμοι είναι ΕΠΙΟΡΚΟΙ και ΠΡΟΔΟΤΕΣ. Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ.


Ερχόμαστε τώρα στα χειρότερα φυντάνια μας που είναι οι δικαστικοί. Ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να κλέβει ατιμώρητα ένας κλέφτης , για να μπορεί να προδίδει ένας προδότης χωρίς να φοβάται είναι να είναι σίγουρος πως η δικαιοσύνη δεν λειτουργεί. Και η δικαιοσύνη δεν λειτουργεί όταν οι δικαστικοί που την απαρτίζουν είναι δειλοί, αμόρφωτοι , κομματικοποιημένοι και εξαγοράσιμοι. Ο νόμος παραβιάζεται σε κάθε γωνιά του τόπου. Οι θεσμοί του δικαίου δεν λειτουργούν κατόπιν παρεμβολής ενός έμμισθου αφισοκολλητή και βλεννοπαραγωγού τον οποίον η μοίρα και η αδιαφορία των πολιτών τον όρισε - Θεός φυλάξοι ?νομοθέτη. Το γεγονός ότι αναφερόμαστε μόνο σ αυτόν - Καστανίδης- δεν σημαίνει ότι ξεχνάμε και τα άλλα μέλη της συμμορίας τα οποία πέρασαν από την ίδια θέση τα προηγούμενα 30 χρόνια.


Είναι οι μόνοι άνθρωποι που κατάφεραν να μετατρέψουνε την κλοπή, την μαστροπεία σε μη καταδικαστέες πράξεις.. Χάρη σε αυτούς οι νταβατζήδες μετετράπησαν σε εκδότες λάιφ στάιλ περιοδικών (βλέπε Κωστόπουλος). Οι εκβιαστές έγιναν εκδότες εφημερίδων. Οι έμποροι ναρκωτικών αποφυλακίστηκαν και πήρανε δημόσια έργα ενώ οι διακινητές του αφρικανικού και ασιατικού εμετού που μας στείλανε στη χώρα μας με το πρόσχημα της λαθρομετανάστευσης γίνανε μέλη Μη Κυβερηντικών Οργανώσεων, ακαδημαϊκοί και σύμβουλοι θεσμικών οργάνων (?φρα Αλ Σάλεχ, Αλεβιζάτος) για να μπορούν οι πορνοστάρ αντί απλά να ξαλαφρώνουν την νεολαία με το ταλέντο τους να ξαλαφρώνουν την τσέπη της πατρίδας.


Η τελευταία ελπίδα του έθνους ήταν οι εκκλησία. Στο πρόσωπο της εκκλησίας συνενωνόταν η μεταφυσική αναζήτηση με την κοσμική ανάγκη. Εκκλησία ήταν για μας Ελλάδα. Οι Έλληνες εκατοντάδες χρόνια κάτω από τον ζυγό των τούρκων βρίσκανε παρηγοριά και στήριγμα στους ιερείς τους ενώ οι ιερείς πρωτοστατούσαν σε κάθε εθνικό αγώνα (βλέπε Παπαφλέσσας ? Κοσμάς Αιτωλός) Ενώ η πατρίδα βρισκόταν κάτω από την εισβολή της Ασίας, μετά την βρώμικη συμφωνία των κοτζαμπάσηδων, με τη Νέα Τάξη Πραγμάτων κι ενώ περιμέναμε ανθρώπους όπως ο Χριστόδουλος, βρεθήκαμε μπροστά σε ξεπουλημένους και ραγιαδόπαπες που με το πρόσχημα του ανθρωπισμού όπως τον αντιλαμβάνεται η Νέα Τάξη Πραγμάτων στέρησαν με την συμπεριφορά τους κάθε ανθρωπιστικό στήριγμα από τον ελληνικό λαό για να στηρίξουνε τον στρατό των αφικανοασιατών εισβολέων.


Ονόματα όπως ο Παπαφλέσσας, ο Αθανάσιος Διάκος και ο Κοσμάς ο Αιτωλός είναι απαγορευμένα για τον ραγιαδόπαππα που ακούει στο όνομα Ιερώνυμος και το τσιφλίκι του (βλέπε Μεσσηνίας, Ζακύνθου, Ιωαννίνων ) Στο τέλος του δρόμου τους, τους περιμένει ένας καλός μπαρμπέρης.


Δεν θα πούμε τίποτα για τους βρωμερούς και τρισάθλιους δασκάλους όπως η Πρωτονοτάριου η οποία μετεβλήθη σε έμμισθο πράκτορα του κράτους των τυρράνων σύμμαχος των αλβανοεποίκων, τσεκουρωτής των Ελλήνων μαθητών και ιστροχτούρας όλων των αλβανικών συμμοριών που τρομοκρατούν τα ελληνόπουλα στα σχολεία μας.


Οι εκπλήξεις που περιμένουν όλους αυτούς τους προδότες υποσχόμαστε ότι θα είναι μεγάλες. Θα πρέπει να έχουνε πολύ μεγάλο θράσος για να πιστεύουνε ότι ένα έθνος το οποίο κρατήθηκε χιλιάδες χρόνια δεν θα μπορεί να αντιδράσει απέναντι σε μερικούς γελοίους ψυχασθενείς που μετέτρεψαν την πολιτική σε προδοσία και την χώρα μας σε πεδίο μάχης. Ο κάθε ένας από όλους αυτούς ας αναλογιστεί σοβαρά τη θέση του όχι σήμερα, αλλά σε 2 χρόνια από τώρα, και ας σκεφτεί ότι εμείς που γράφουμε αυτά τα κείμενα - και ποιος ξέρει τι άλλα πράγματα μπορεί να κάνουμε- ότι κάνουμε το κάνουμε ρισκάροντας ακόμα και την ασφάλειά μας . Απευθυνόμενοι στους προηγούμενους προδότες τους ενημερώνουμε πως ότι κάνουν το κάνουν για το προσωπικό τους κέρδος και την ευμάρειά τους. Τους πληροφορούμε λοιπόν ότι αυτή η ευμάρεια και αυτό το κέρδος από εδώ και μπρος θα έχουν δυσανάλογο κόστος για τους ίδιους και την οικογένειά τους.


:: HACKED BY kondor - *.Greek.Hacking.Scene_ GHS

Παραδέχεται μυστική διπλωματία με την Τουρκία ο Γ.Παπανδρέου! - "Mιλάμε οκτώ χρόνια εμπιστευτικά"!


Επικίνδυνα ... ειλικρινής ο πρωθυπουργός και υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Παπανδρέου, παραδέχεται μυστικές διαπραγματεύσεις Ελλάδος και Τουρκίας για το status quo του Αιγαίου, οι οποίες ξεκίνησαν επί των ημερών του στο υπουργείο Εξωτερικών το 2002. Πρόκειται για τους περίφημους «γύρους διερευνητικών επαφών», οι οποίοι έχουν φτάσει αισίως τους 46 (!) ενώ σε απάντηση που δίνει σε σχετική ερώτηση βουλευτών του ΚΚΕ στη Βουλή παραδέχεται ότι «το περιεχόμενο των συζητήσεων είναι εμπιστευτικό και δεν κρατούνται πρακτικά»! Ο πρωθυπουργός και υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας δηλώνει ότι επί οκτώ χρόνια συζητούμε με την Τουρκία, πρακτικά τις απαιτήσεις της, αφού η Ελλάδα δεν διεκδικεί τίποτα από την Τουρκία πέρα από την απλή ρύθμιση της υφαλοκρηπίδας και δεν τυρούνται πρακτικά συζητήσεων!


Δηλαδή οι διαπραγματευτές του έτους 2010 θυμούνται τις συζήτησαν το 2002 ή το 2003 οι τότε διαπραγματευτές ή η ομάδες του υπουργείου Εξωτερικών επί ημερών Ν.Μπακογιάννη (επί υπουργίας Π.Μολυβιάτη στο ΥΠΕΞ, οι «γύροι» είχαν «παγώσει» σε μεγάλο βαθμό), ξέρουν τι συζήτησαν οι ομάδες του Γ.Παπανδρέου το 2002-2004. Το ζήτημα που ανακύπτει είναι τεράστιο.

Η θέση του πρωθυπουργού και υπουργού Εξωτερικών Γ.Παπανδρέου, πρακτικά είναι έωλη. Φυσικά και διατηρούνται πρακτικά, πιθανόν να μην συνυπογράφονται, αλλά διατηρούνται από την κάθε πλευρά. Και μάλιστα ατύπως συμφωνούνται. Αλλά μια τέτοια παραδοχή θα προκαλούσε αίτηση κατάθεσης εγγράφων στη Βουλή με όλες τις συνέπειες που θα μπορούσε να έχει η αποκάλυψη των όσων τερατωδών σε βάρος της χώρας συζητούνται στους περίφημους «γύρους διερευνητικών επαφών».
Αλλά και είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι ομολογείται ευθέως ότι το περιεχόμενο "είναι εμπιστευτικό και δεν κρατούνται πρακτικά".

Τι σημαίνει «εμπιστευτικό περιεχόμενο»; Από πότε είναι εμπιστευτικές και μη ανακοινώσιμες οι συζητήσεις που γίνονται με μία χώρα η οποία έχει θεσμοθετήσει τις αναθεωρητικές θέσεις της κατά των ελληνικών συνόρων, διεθνών συμφωνιών κλπ;

Ποιος έχει εξουσιοδοτήσει και σε ποια θεσμικά κείμενα περιλαμβάνεται πρόβλεψη μυστικής διπλωματίας με μία χώρα που σε επίπεδο λόγων και κυρίως πράξεων, συνιστά κορυφαία απειλή για την Ελλάδα, είναι άγνωστο.

Δεν μας έφταναν όλα τα άλλα στη Π.Α. (Τούρκοι, ΔΝΤ, κυβέρνηση) τώρα έχουμε και ανόητους με λέηζερ


Εναν νέο εχθρό έχει να αντιμετωπίσει η Πολεμική Αεροπορία εσχάτως: Τους ανόητους, κατά κανόνα πιτσιρικάδες με στυλό-λέηζερ, οι οποίοι μετά τα ποδοσφαιρικά γήπεδα εμφανίστηκαν περιμετρικά των διαδρόμων αποπροσγείωσης στος Πτέρυγες Μάχης της Π.Α. και αίζουν με την ζωή των πιλότων και την εθνική άμυνα, αφού τυχόνα απώλεια πιλότων κα αεροσκαφών οδηγεί σε αυτό το αποτέλεσμα: Μόλις πριν λίγες ημέρες στην αεροπορική βάση της Ελευσίνας ένας χειριστής μεταγωγικού C-130, ύστερα από επίθεση, έχασε προσωρινά την όρασή του, λίγο πριν την προσγείωση, ευτυχώς όμως χάρη στην ψυχραιμία και την εμπειρία του, το αεροσκάφος τροχοδρόμησε χωρίς να σημειωθεί ατύχημα. Οι πρώτες επιθέσεις εναντίον αεροσκαφών καταγράφηκαν το 2008 και το φαινόμενο πήρε ανησυχητικές διαστάσεις από τον Απρίλιο του 2009 με σταθερή πορεία μέχρι και σήμερα.


Οι δράστες τοποθετημένοι στο κατάλληλο σημείο στήνουν καρτέρι στα πολεμικά αεροσκάφη και συνήθως χτυπούν από τις 9 μέχρι τις 11 το βράδυ.

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, προκειμένου να προστατεύσει τα πληρώματα των αεροπλάνων και των ελικοπτέρων έχει εκδώσει οδηγίες για την αντιμετώπιση των laser με τις οποίες συνιστά απομάκρυνση του βλέμματος από την πηγή της εκπομπής, μετάπτωση σε έλεγχο των οργάνων του αεροσκάφους, εκτέλεση στροφής αν οι συνθήκες το επιτρέπουν και αποφυγή τριψίματος των ματιών.

Επιπλέον, αμέσως μετά από περίπτωση επίθεσης, ο ιπτάμενος που έχει εκτεθεί σε ακτινοβολία υποβάλλεται σε οφθαλμολογική εξέταση. Αναλυτικά οι επιθέσεις με laser - που πάντως είναι ξένη μόδα που μας έρχεται κυρίως από την Βρετανία - που έχουν καταγραφεί στις διάφορα αεροδρόμια κατανέμονται ως εξής:

110 Πτέρυγα Μάχης (Λάρισα) 9 επιθέσεις

111 Πτέρυγα Μάχης (Νέα Αγχίαλος) 4 επιθέσεις


112 Πτέρυγα Μάχης (Ελευσίνα) 10 επιθέσεις


113 Πτέρυγα Μάχης (Θεσσαλονίκη) 1 επίθεση


114 Πτέρυγα Μάχης (Τανάγρα) 3 επιθέσεις


115 Πτέρυγα Μάχης (Σούδα) 5 επιθέσεις


116 Πτέρυγα Μάχης (Άραξος) 4 επιθέσεις


117 Πτέρυγα Μάχης (Ανδραβίδα) 12 επιθέσεις


120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος (Καλαμάτα) 18 επιθέσεις


Και μη χειρότερα! Πάντως το όλο θέμα είναι και άσκηση επιτήρησης της περιμέτρου. Φαντασθείτε στην θέση του ανόητου πιτσιρικά να βρισκόταν ένας καταδρομέας του εχθρού με όπλο Βarret 0,50 τι θα μπορούσε να συμβεί.

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΕΙΤΕ ΕΝΑΝ (ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΡΕ !!!
Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ  ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ.
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ.



Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΥΜΑΤΙΖΕ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ!


Δεχθήκαμε πριν λίγη ώρα πλήθος εξοργισμένων τηλεφωνημάτων και σπεύσαμε στο Δημαρχείο Αθηνών. Φτάσαμε την στιγμή που, έχοντας μόλις κατεβάσει την τουρκική σημαία, ύψωναν την ολυμπιακή – υπό την προστασία της Δημοτικής Αστυνομίας.


Μετά από έντονες διαμαρτυρίες περαστικών, ο δήμαρχος Αθηναίων συμμορφώθηκε με το κοινό αίσθημα των Ελλήνων. Είχε σπεύσει να υψώσει την τουρκική ημισέληνο δίπλα στην σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προς τιμήν κάποιων επισκεπτών από την Τουρκία.

Στην φωτογραφία ο δημοτικός υπάλληλος, που στην βιασύνη του να κρύψει την προσβολή από την δημοσιοποίησή της, μάζεψε άρον-άρον την ημισέληνο και έτρεξε εντός του κτιρίου.

ΠΗΓΗ: ellas-afipnisi.blogspot.com

πριν 185 χρόνια ο Παπαφλέσσας έβαζε μπουρλότο στις ψυχές μας





"τρωγόμαστε για τα αξιώματα
κι΄αφήσαμε τη πατρίδα να χαθεί"



Όταν ο Ιμπραήμ αποβιβαζόταν με το στρατό του στη Πελοπόννησο κι απειλούσε με καταστροφή το νεοσύστατο ελληνικό κράτος, ο Παπαφλέσσας, ως υπουργός Εσωτερικών, έκανε πρόταση ν' αποφυλακιστούν οι στρατιωτικοί ηγέτες που ήταν αντίθετοι με την κυβέρνηση Κουντουριώτη. Όταν του το αρνήθηκαν, έδειξε όλο του το μεγαλείο κι εγκαταλείποντας τα αξιώματα, ανέλαβε ο ίδιος ν' ανακόψει την προέλαση του εισβολέα. Η πράξη του αυτή ήρθε σαν επιστέγασμα της όλης μεγάλης προσφοράς του στον Αγώνα. Ο Παπαφλέσσας συγκέντρωσε τα παλικάρια του στο Μανιάκι και μετά από λυσσαλέο αγώνα εναντίον των Αιγυπτίων, τον βρήκε ο θάνατος εκεί, το δειλινό της 20ης Μαΐου 1825. Ο Ιμπραήμ θαύμασε τη γενναιότητα του και διέταξε να πλύνουν το νεκρό, να στεριώσουν όρθιο το σώμα του σε μία βελανιδιά και τον προσκύνησε. Ο Παπαφλέσσας, ο μπουρλοτιέρης των ψυχών, όπως τον αποκάλεσε η ιστορία, έγινε έναυσμα για την φλόγα που άναψε στις καρδιές των Ελλήνων και απελευθερώθηκαν, δημιουργόντας το κράτος που έχουμε σήμερα και απειλείται από σύγχρονους ξένους αλλά και δικούς μας Ιμπραήμηδες ...

Eντοπίστηκε οπλοστάσιο του UCC στην Καστοριά;


Την πιθανότητα να έχει εντοπιστεί οπλοστάσιο του UCC (Απελευθερωτικού Στρατού Τσαμουριιάς) εξετάζουν οι ελληνικές υπηρεσίες. Το οπλοστάσιο που ανακαλύφθηκε προσεκτικά συσκευασμένο και θαμμένο μέσα στο χώμα, σε ορεινή περιοχή του δημοτικού διαμερίσματος Διποταμίας Καρδίτσας του δήμου Ακριτών στον νομό Καστοριάς είναι αρκούντως εντυπωσιακό και το περιεχόμενο και η σύνθεσή του δείχνει ότι δεν πρόκειται περί ιδιοκτησίας απλών κακοποιών. Έτσι το απόγευμα της Τετάρτης, αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών που έκαναν περιπολίες στην ευρύτερη περιοχή, βρήκαν θαμμένα τρία πολεμικά αυτόματα τυφέκια ΑΚ-47 Καλάσνικοφ, της κινέζικης έκδοσης, ένα πολεμικό τυφέκιο, τρία υποπολυβόλα αγνώστου τύπου και προέλευσης, οκτώ γεμιστήρες πολεμικού όπλου, 14 χειροβομβίδες άγνωστης προελεύσεως, 14 κοινούς πυροκροτητές χειροβομβίδων, 18.415 φυσίγγια πολεμικών όπλων διαφόρων διαμετρημάτων και δύο συσκευασίες εκρηκτικής ύλης Τ.Ν.Τ. συνολικού βάρους 500 γραμμαρίων!


Το οπλοστάσιο μεταφέρθηκε στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Καστοριάς όπου εξετάζονται τα όπλα για να διαπιστωθεί αν έχουν χρησιμοποιηθεί σε παράνομες ενέργειες…

Από την πρώτη στιγμή ενεπλέκη στην υπόθεση η ΕΥΠ. Το γεγονός ότι ένα οπλοστάσιο τέτοιας σύνθεσης βρέθηκε τόσο προσεκτικά κρυμμένο σε μια παραμεθόρια περιοχή στις δυτικές περιοχές της χώρας και πολύ κοντά στα σύνορα με Αλβανία και FYROM, έχει προκαλέσει το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των αρχών ασφαλείας, αφού ο εξοπλισμός είναι καθαρά στρατιωτικός και όχι προς χρήση παρανόμων.

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Το τσιγάρο μας το έκοψε,το χασίσι όμως;

Μπορεί σε όλα τα άλλα να μηδενίζεται, αλλά στο ενδιαφέρον του για την υγεία μας σχετικά με το κάπνισμα μας καταπλήσσει.

Ο λόγος, φυσικά, για τον Πρωθυπουργό «μας» Γιώργο Π., ο οποίος από χθες μας επέβαλε, με αυστηρότατα μέτρα, να κόψουμε το τσιγάρο. Μπράβο του!..

Βεβαίως, το «κόψιμο» του κ. Γιώργου Π. για το κάπνισμα των Ελλήνων έρχεται σε μια στιγμή που όλοι (οι καπνιστές) θα θέλαμε λόγω ειδικών συνθηκών – πείνα, αφραγκία, φόροι κλπ., - να επαυξηθεί σε δύο και τρία πακέτα τσιγάρα την ημέρα, αλλά τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να αντιδράσουμε.

Ο κ. Γιώργος Π. είτε για επικοινωνιακούς, είτε για ουσιαστικούς λόγους, βρήκε την ευκαιρία να αποδείξει τον… πόνο που νιώθει για τον λαό «του» έστω και για τον καπνό που οι ανόητοι μπάζουμε στα πνευμόνια μας. Ασχετα αν έχει (κι αυτός!..) μεγίστη ευθύνη για το συγκεκριμένο ελάττωμά μας.

Πέραν τούτου, όμως, ο γράφων έχει ένα άλλο, (παράλληλο), πρόβλημα. Πρόβλημα που προκύπτει – και πιστεύω ακράδαντα ότι αυτός πρέπει να μας το λύσει – από το ίδιο τον πεφωτισμένο ηγέτη κ. Γιώργο Π.
Πρόκειται για μια συνέντευξι που ο κ. Γιώργος Π. είχε παραχωρήσει το 1997 στον δημοσιογράφο Ντίνο Γιώτη και αναδημοσιεύτηκε στο περιοδικό «ΚΛΙΚ» (τεύχος 122, Ιούνιος 1997) στην οποία ο περί ου ο λόγος άξιος πολιτικός άνδρας (τότε ήταν αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών) είχε δηλώσει ότι μπορούμε, εάν το επιθυμούμε, να φυτέψουμε από μια καναβουριά στα μπαλκόνια μας προκειμένου να ικανοποιούμε τις προσωπικές μας ανάγκες.

Ητοι να φουμάρουμε χασίς δικής μας παραγωγής και να μην προσφεύγουμε σε εμπόρους του είδους και να μας εκμεταλλεύονται.

Επειδή, λοιπόν, ο γράφων έχει προβληματισθεί ιδιαιτέρως με την ευαισθησία του κ. Πρωθυπουργού, για την υγεία μας, το κάπνισμα κλπ. ευθέως τον ερωτώ: Στα μέτρα περί καπνίσματος συμπεριλαμβάνεται και το «κόψιμο» του χασίς;

Πιστεύω, μάλλον όχι!… Διότι ο κ. Γιώργος Π. ως συνεπής και σοβαρός πολιτικός δεν είναι δυνατόν την μια να μας λέγει ότι μπορούμε να φυτέψουμε από μια χασισιά στο μπαλκόνι μας και την επομένη να μας βάζει να την ξεριζώσουμε.

Χώρια από το γεγονός ότι τώρα που το έχουμε συνηθίσει το χασίς δεν μπορούμε έτσι «άρπα – κόλλα» να το κόψουμε.
Εναγωνίως, αναμένω την απάντησι του κ. Πρωθυπουργού επί του ζέοντος αυτού θέματος που αφορά σε πλείστους όσους συμπολίτες μας που έχουν την ίδια απορία.


Πρέπει να ξεριζώσουμε τις χασισιές μας; Ερωτούν άπαντες οι ουκ ολίγοι ενδιαφερόμενοι που πίστεψαν, τότε, τον κ. Γιώργο Π., και ακολούθησαν την σχετική οδηγία του.

Ελπίζω ο ίδιος ή ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος να μας ενημερώσει σύντομα.

Σωτήρης Ζαφειρακόπουλος

ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ-ΣΟΚ:ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ,ΣΑ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!

ΑΛΗΘΕΙΑ,ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ "ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΗ" ΟΠΟΙΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ,ΔΕΝ...ΕΝΟΧΛΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ;;;



Επιτέλους, μια σωστή απόφαση των πολιτικών: Υιοθετεί τα παιδιά των αδικοχαμένων πιλότων η Βουλή


Επιτέλους να πούμε και ένα "μπράβο" στους πολιτικούς μας: Η Διάσκεψη των προέδρων της Βουλής έκανε δεκτή ομόφωνα την πρόταση του προέδρου του Σώματος Φίλιππου Πετσάλνικου, να «υιοθετήσει» το Κοινοβούλιο τα παιδιά των δύο άτυχων πιλότων, που έχασαν πρόσφατα τη ζωή τους την ώρα του καθήκοντος. Σύμφωνα με την απόφαση, η Βουλή, από τον προϋπολογισμό της, θα αναλάβει την οικονομική ενίσχυση των παιδιών των δύο αξιωματικών Αεροπορίας και Αεροπορίας Στρατού, Ιωσήφ Αναστασάκη και Ανδρέα Δερμάρη, μέχρι την ενηλικίωση τους και αν σπουδάσουν, μέχρι τη συμπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας τους.


Το ποσό για τα δύο παιδιά του σμηναγού Ιωσήφ Αναστασάκη που έχασε τη ζωή του στις 26 Αυγούστου 2010, μετά τη σύγκρουση των δύο πολεμικών αεροσκαφών F-16 κατά τη διάρκεια άσκησης, καθορίζεται στις 18.000 ευρώ ετησίως. Στο ίδιο δυστύχημα έχασε τη ζωή του και ο σμηναγός Αναστάσιος Μπαλατσούκας, έγγαμος χωρίς παιδιά.

Για τα 4 παιδιά του ταγματάρχη Ανδρέα Δερμάρη, ο οποίος, μαζί με τον άγαμο αρχιλοχία Κωνσταντίνο Γκιώκα, σκοτώθηκαν κατά την πτώση ελικοπτέρου τύπου "Απάτσι" στις 30 Ιουλίου 2010, το ποσό καθορίζεται στις 25.000 ευρώ ετησίως.

Σκλήρυνση θέσης της Ελλάδος για τα 12 μίλια με δήλωση Γ.Δελαβέκουρα


«Η επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων έως τα 12 ναυτικά μίλια είναι κυριαρχικό δικαίωμα της χώρας, που προβλέπεται ρητά από το Δίκαιο της Θάλασσας και συνιστά μέρος του ευρωπαϊκού κεκτημένου. Το γεγονός και μόνο ότι υπάρχει απειλή πολέμου είναι απαράδεκτο. Δεν νοείται να υπάρχει απειλή πολέμου από μια χώρα υποψήφια προς ένταξη, εναντίον μιας χώρας - μέλους της ΕΕ, με δεδομένο και το πλαίσιο εντός του οποίου αναπτύσσονται οι διεθνείς σχέσεις στην εποχή μας. Είναι θέμα της Τουρκίας να το καταργήσει» τόνισε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Γρηγόρης Δελαβέκουρας, σε ερώτημα για τις πρόσφατες, σχετικές με το casus belli, δηλώσεις του Τούρκου υπουργού Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου. Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι η ελληνική πλευρά στηρίζει την ευρωτουρκική προσέγγιση και ότι θα συνεχίσει την προσπάθεια για τη βελτίωση των διμερών σχέσεων «με πολύ προσεκτικά βήματα και χωρίς να θίγονται κυριαρχικά δικαιώματα», τονίζοντας επίσης ότι «δεν νοείται εξομάλυνση των ελληνοτουρκικών σχέσεων χωρίς την κατάργηση των παραβιάσεων του Διεθνούς Δίκαιου».


Για την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ είναι απαραίτητο να εκπληρωθούν τα κριτήρια και οι υποχρεώσεις της, συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων καλής γειτονίας, δήλωσε ο κ. Δελαβέκουρας.

Επισημαίνοντας ότι οι κυβερνήσεις των δύο χωρών έχουν δηλώσει ξεκάθαρα πως επιθυμούν την εμβάθυνση και βελτίωση των διμερών σχέσεων, ο κ. Δελαβέκουρας υπενθύμισε ότι η καταγγελία του γεγονότος της ύπαρξης του casus belli, που είναι αντίθετο στη Χάρτα των Ηνωμένων Εθνών, έχει γίνει με συστηματικό τρόπο από όλους του εκπροσώπους του ελληνικού κράτους και έχει καταγραφεί στα έγγραφα των Διεθνών Οργανισμών στους οποίους συμμετέχει η Ελλάδα.

«Το ότι συνεχίζει να υπάρχει απειλή πολέμου είναι απαράδεκτο. Έχει καταγραφεί παντού και πρέπει η Τουρκία να εξηγήσει διεθνώς πώς είναι δυνατόν σήμερα, το 2010, να διατηρεί το casus belli» σημείωσε.
Αναφέρθηκε επίσης στη συνάντηση του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών Δ.Δρούτσα με τον Τούρκο ομόλογό του Αχμέτ Νταβούτογλου, στο περιθώριο της κοινής παρουσίας τους στον αγώνα των εθνικών ομάδων μπάσκετ των δύο χωρών.

Οι δύο υπουργοί συζήτησαν επίσης τη δυνατότητα της πραγματοποίησης μονοήμερων εκδρομών από τα τουρκικά παράλια προς τα ελληνικά νησιά, για τους πολίτες όλων των χωρών. Όπως είπε ο κ. Δελαβέκουρας, για το θέμα αυτό οι ελληνικές αρχές είναι σε επαφή με τα αρμόδια όργανα της ΕΕ, ώστε να ξεκινήσει, στο εγγύς μέλλον, πιλοτική εφαρμογή του μέτρου. «Είναι σημαντικό για τον ελληνικό τουρισμό, έχει δε εφαρμοσθεί και στο παρελθόν με πολύ καλά αποτελέσματα» τόνισε.

Οι κ.κ. Δρούτσας και Νταβούτογλου συζήτησαν ακόμα για την πρόοδο των εργασιών στα θέματα του Συμβουλίου Ανώτατης Συνεργασίας των δύο χωρών, τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και τα Βαλκάνια, το Κυπριακό, άλλα περιφερειακά θέματα, το ενδεχόμενο νέας συνάντησής τους στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών, καθώς και τον προγραμματισμό της ανταποδοτικής επίσκεψης του κ. Νταβούτογλου στην Αθήνα, πιθανώς στις αρχές Νοεμβρίου.

Έντονη τουρκική αεροπορική δραστηριότητα: 10 παραβιάσεις του ΕΕΧ σήμερα


Μετά από τρεις ημέρες σχετικής ησυχίας και ανάπαυλας στο Αιγαίο, η τουρκική Αεροπορία επανήλθε σήμερα δριμύτερη πραγματοποιώντας μεγάλο αριθμό παραβιάσεων του Εθνικού Εναέριου Χώρου (ΕΕΧ). Έτσι 2 σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών αποτελούμενοι από 14 αεροσκάφη, εκ των οποίων τα 6 ήταν οπλισμένα, πραγματοποίησαν 10 παραβιάσεις του ΕΕΧ και 2 παραβάσεις των κανόνων του FIR Αθηνών. H δραστηριότητα εκδηλώθηκε σε βόρειο και κεντρικό Αιγαίο.

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΓΙΩΡΓΑΚΗ,ΠΟΥ ΧΡΗΖΕΙ ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΙΟΥ:ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ S-300 ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ-ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΑΟΥΖΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ,ΠΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕΨΕ ΣΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΕΕΘΑ!


Η κυβέρνηση δίνει την άδεια στο Ισραήλ να χρησιμοποιήσει τους S-300, που αγοράστηκαν για να πάνε στην Κύπρο και κατέληξαν να σταθμεύουν στην Κρήτη, στο πλαίσιο «άσκησης». Η εξέλιξη αυτή υπονομεύει τα εθνικά μας συμφέροντα, ενώ δίνει για άλλη μια φορά λάθος μηνύματα. Στη Μόσχα, η είδηση προκάλεσε οργή και μάλιστα τη στιγμή που το Ισραήλ ζητά ναυτικό αποκλεισμό του Ιράν. Την ίδια ώρα, οι Άραβες που προμηθεύτηκαν το συγκεκριμένο αντιαεροπορικό πυραυλικό σύστημα ξαφνικά αντιλαμβάνονται ότι η Αθήνα, ευθυγραμμιζόμενη απόλυτα με το εβραϊκό λόμπι, υπονομεύει την ασφάλειά τους, δίνοντας συνεχώς πατήματα στο Ισραήλ!

ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΘΑΡΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ,ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Κατάλαβαν τώρα τα φιλοεβραικά παπαγαλάκια γιατί δεν θέλαμε ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥΣ;
Έχουν συνειδητοποιήσει ότι Πρωθυπουργός είναι ένας ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ,ΦΙΛΟΕΒΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΡΗΧΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ,όπως ο Τζέφρυ;

Άντε και να δεχτούμε το εγκληματικό λάθος που άρχισε ο Καραμανλής και συνεχίζει το Πασοκ με την παραχώρηση ΕΘΝΙΚΟΥ ΕΝΑΕΡΙΟΥ ΧΩΡΟΥ στους Εβραίους.

ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΝΑ ΟΠΛΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΡΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ;ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;;;

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΑΜΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΛΕΜΟ ΙΣΡΑΗΛ-ΙΡΑΝ;

ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ,ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΙΝΗΣΗ;


Πόσο γελοίος και εθνοπροδότης πρέπει να είναι κάποιος για να μας βάζει σε τέτοιες περιπέτειες από το πουθενά;


ΤΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΕΞΟΦΛΕΙΣ,ΓΙΩΡΓΑΚΗ;

Εδώ όμως,έχουμε και το άλλο:ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ!!!

Με ποιο τρόπο;Όπως αποκαλύπτει ο Δήμος Βερύκιος,κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Κύπρο,διέρρευσε το ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΕΘΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ,ΠΑΡΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ!!!

Η δικαιολογία,σύμφωνα με τον ΑΡΧΙΠΡΟΔΟΤΗ Πρόεδρο του Λαος,ήταν προκεμένου "να ενημερωθεί η Κύπρος για την καθυστέρηση στην εκτέλεση βολής με τους S-330"!

ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΩΣ...ΚΟΛΑΟΥΖΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΘΕΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΥΡΑΥΛΩΝ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΜΕΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ!!!

Σας φαίνονται...συνωμοσιολογικά όλα αυτά;Θυμηθείτε τον βρώμικο ρόλο της Τζαβέλλα,που ξεδιάντροπα δήλωνε πως ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΙΣ ΗΠΑ!

Θυμηθείτε και την πρεμούρα του "εβραιοφάγου" Καρατζαφέρη για σύσφιγξη σχέσεων με Ισραήλ και απόδοση ευσήμων για τις αλλεπάλληλες συναντήσεις Γιωργάκη-Νετανιάχου!

ΟΜΩΣ,ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΖΗΤΗΜΑ:ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΓΕΕΘΑ;ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΕΙ;


ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΤΑΦΑΝΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΞΕΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ!!!

ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ,ΤΙ ΕΙΝΑΙ;


ΓΙ'ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΜΕ...ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΙΑΣΤΕ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΙΑ!!!

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΕΦΡΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ:ΕΝΟΧΟΙ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ!

Oι Γερμανοί βραβεύουν τον Γιώργο γιατί δεν πτώχευσε την Ελλάδα και σώθηκαν τα λεφτά τους!


Στον πρωθυπουργό Γ. Α. Παπανδρέου θα απονεμηθεί φέτος (3 Οκτωβρίου) το πολιτικό και κοινωνικό βραβείο της Γερμανίας “Quadriga”, "για την κοινωνική του προσφορά, την αναδιάρθρωση της δημοσιονομικής πολιτικής της Ελλάδας και την αποτροπή πτώχευσης της χώρας"!.


Όπως μεταδίδουν ξένα πρακτορεία, ο επικεφαλής της Ντόιτσε Μπανκ, Γιόζεφ Άκερμαν θα εκφωνήσει πανηγυρικό λόγο και θα μιλήσει για την προσωπικότητα του πρωθυπουργού. Η Ντόϊτσε Μπανκ μόλις πρόσφατα ανέλαβε αξιολογητής των ελληνικών κρατικών τραπεζών μαζί με την ... Lazard (βλέπε ΕΝΑΕ και υποβρύχια) και την HSBC.

Και βέβαια, εκτός από την παραπάνω αιτία, ο πανηγυρικός του προέδρου της γερμνανικής τράπεζας θα είναι ... εκ βάθους καρδίας, αφού αν ζητούσε άμεσα αναδιάρθρωση χρέους για την ανακούφιση της χώρας ο Γ.Παπανδρέου, η Ντόϊτσε Μπανκ θα έχανε αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ...

Το βραβείο “Quadriga”, το οποίο απονέμεται από το 2003 σε προσωπικότητες από το χώρο της πολιτικής, της οικονομίας και του πολιτισμού για την προσφορά τους στην καλύτερη διασφάλιση του μέλλοντος της κοινωνίας, έχει απονεμηθεί έως τώρα, μεταξύ άλλων, στους πρώην Καγκελάριους Χέλμουτ Κολ και Γκέρχαρντ Σρέντερ, τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζ. Μ. Μπαρόζο, κλπ.

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΒΡΑΒΕΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ. ΕΤΣΙ???

Μεγάλες οι απώλειες των συμμαχικών στρατευμάτων στο Αφγανιστάν για το 2010


Οι αμερικανικές απώλειες στο Αφγανιστάν έχουν ξεπεράσει μέχρι κάθε προηγούμενο από τότε που ξεκίνησε η εμπλοκή των ΗΠΑ πριν εννέα χρόνια σύμφωνα με ανταπόκριση του γαλλικού πρακτορείου ειδήσεων (AFP). Συνολικά 323 αμερικανοί στρατιώτες έχουν σκοτωθεί από τις αρχές του χρόνου ενώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι είχαν σκοτωθεί 317.

Το ίδιο όμως απαισιόδοξες είναι και οι αναφορές συνολικά για τις συμμαχικές δυνάμεις καθώς οι απώλειες ανέρχονται σε 490 στρατιώτες από τις αρχές του έτους έναντι 521 στρατιωτών που έχασαν τη ζωή τους το 2009. Συνολικά εκτιμάται πως από τις αρχές του πολέμου οι συνολικές απώλειες πλησιάζουν τους 2000 νεκρούς εκ των οποίων οι 1270 είναι αμερικανοί. Μόνο από την περασμένη Παρασκευή έχασαν τη ζωή τους 25 άνδρες των συμμαχικών δυνάμεων σε διάφορα περιστατικά στο Αφγανιστάν. Ο αμερικανός Πρόεδρος Barack Obama προειδοποίησε σε χθεσινή του ομιλία πως οι ΗΠΑ αντιμετωπίζουν ένα πολύ σκληρό αγώνα στο Αφγανιστάν προβλέποντας πως θα υπάρξουν περισσότερες απώλειες, για τα συμμαχικά στρατεύματα.

ΦΑΡΣΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ - ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

88 χρόνια από την πυρπόληση της Σμύρνης!


Στις 31 Αυγούστου 1922, (με το παλαιό ημερολόγιο το οποίο και χρησιμοποιούσαν μεχρι το 1923, δηλαδή στις 13 Σεπτεμβρίου σύμφωνα με το νέο), ξεκίνησε η πυρπόληση της Σμύρνης από τους Τούρκους!

Είχε προηγηθεί ο κατά... Ρεπούση "συνωστισμός" όπως ανατριχιαστικά περιγραφόταν στο βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ' τάξης του δημοτικού:


'Στις 27 Αυγούστου 1922 ο τουρκικός στρατός μπαίνει στη Σμύρνη. Χιλιάδες Έλληνες συνωστίζονται στο λιμάνι προσπαθώντας να μπουν στα πλοία και να φύγουν για την Ελλάδα...'


Mαρία Ρεπούση, βιβλίο Ιστορίας ΣΤ' δημοτικού

Παραθέτουμε ένα απόσπασμα από το βιβλίο "ΤΑ ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΧΩΜΑΤΑ" της Διδούς Σωτηρίου, αφιερωμένο σε όσους... δεν ξεχνούν και δεν φοβούνται την αληθινή ιστορία. Παρακαλούμε τους υπόλοιπους, να μην μπουν στον κόπο να το διαβάσουν! Ετσι κι αλλιώς δεν θα καταλάβουν!


"Το τούρκικο ιππικό περνούσε καμαρωτό από την παραλία. Κανείς δεν έβγαλε τσιμουδιά. Και τα μωρά κερώσανε. Μόνο μια πολύ ψιλή παιδική φωνούλα ρώτηξε:


'Τι θα μάς κάνουνε οι Τούρκοι; Τι θα μας κάνουνε;'


Αυτή 'ταν ολουνών η αγωνία, μα κανείς δεν τήν εξεστόμιζε. Από μερικά μπαλκόνια ξένων σπιτιών ακούστηκαν αδύναμα παλαμάκια και «γιασασίν». Σαν τέλειωσε ή παρέλαση, έγινε νεκρική ησυχία. Η δικιά μας μαούνα ήταν η τελευταία απ' τις εξήντα και βρισκότανε σιμά στην ξηρά. Σε λίγο ακούστηκε τελάλης.


-Μπρε σεις, τι λέει;


-Λέει, νά βγει ο κόσμος και νά πάει στις δουλειές του δίχως νά φοβάται. Κανένας δε θα κακοπάθει.


-Μπορεί ή νίκη νά μερώνει τσ' ανθρώπους, είπε ή μάνα μου .


-Οι Μεγάλες Δυνάμεις δώκανε εντολή νά μην ανοίξει ρουθούνι χριστιανικό.


-Αυτή 'ναι ή αλήθεια. Φτάνει το αίμα. Τί τα γενιτσαριά θα 'χουμε;


-Τόσοι στόλοι! Τόσα βασιλικά για τα μάτια ηθαρρέψατε πως στέκουνε δω χάμου ;


Ο αδερφός μου ο Κώστας με πλησίασε όλο χαμόγελα και φουσκώνοντας σαν διάνος, μού 'πε ειρωνικά:


-Τί γνώμη έχεις τώρα, Μανωλάκη, για το χτήμα π' αγόρασα; Έκανα καλά ή με πέρασε κορόιδο ο μπάρμπα-Θόδωρος;


Ήμουνα τόσο χαρούμενος πού θα του συγχωρούσα χίλιες τόσες κακοκεφαλιές κι άλλες τόσες ειρωνείες. Όλοι στη μαούνα γινήκαμε τώρα μιά παρέα. Βγάλαμε ό,τι φαγώσιμο είχαμε, παστά, αυγά, κονσέρβες. Αρχίσαμε τα τραταμέντα και τις τσιρεμόνιες. Ξάφνου, μέσα στη γενική χαρά, ακούστηκε μια φωνή κι ύστερα πολλές μαζί:


-Φωτιά! Φωτιά !


-Βάλαν φωτιά στη Σμύρνη!


Πεταχτήκαμε ορθοί. Κοκκινόμαυρες φλόγες τινάζονταν στον ουρανό, χοροπηδηχτές.


- Είναι κατά την Αρμενογειτονιά.


- Κατά κει φαίνεται νά 'ναι.


- Πάλι οι Αρμεναίοι θα τα πλερώσουνε!


-Αποκλείεται να κάψουνε ολόκληρη τη Σμύρνη. Ποιό συμφέρον έχουνε;


Αφού έγινε πια δική τους... Ποιο συμφέρον είχαμε μεις που καίγαμε τα τουρκοχώρια στην υποχώρηση; Η φωτιά απλωνόταν παντού. Ντουμάνιασε ο ουρανός. Μαύρα σύγνεφα ανηφορίζανε και μπερδευότανε το 'να με τ' άλλο. Κόσμος, εκατοντάδες χιλιάδες κόσμος, τρελός από φόβο, αρχίνησε νά τρέχει απ' όλα τα στενοσόκακα και τούς βερχανέδες και να ξεχύνεται στην παραλία σαν μαύρο ποτάμι.


-Σφαγή ! Σφαγή !


-Παναγιά, βοήθα!


-Προφτάστε. Σώστε μας!


Η μάζα πυκνώνει, δεν ξεχωρίζεις ανθρώπους, μα ένα μαύρο ποτάμι που κουνιέται πέρα δώθε απελπισμένα, δίχως να μπορεί να σταθεί ούτε να προχωρήσει. Μπρος θάλασσα, πίσω φωτιά και σφαγή! 'Ένας αχός κατρακυλάει από τα βάθη της πολιτείας και σπέρνει τον πανικό.


-Τούρκοι!


-Τσέτες... Μας σφάζουνε!


Η θάλασσα δεν είναι πια εμπόδιο. Χιλιάδες άνθρωποι πέφτουνε και πνίγονται. Τα κορμιά σκεπάζουνε τα νερά σαν νά 'ναι μόλος. Οι δρόμοι γεμίζουνε κι αδειάζουνε και ξαναγεμίζουνε. Νέοι, γέροι, γυναίκες, παιδιά ποδοπατιούνται, στριμώχνονται, λιποθυμούνε, ξεψυχούνε. Τούς τρελαίνουν οι χαντζάρες, οι ξιφολόγχες, οι σφαίρες των τσέτηδων!


-Βούρ, κεραταλάρ!


Το βράδυ το μονοφώνι κορυφώνεται. Η σφαγή δε σταματά. Μόνο όταν τα πλοία ρίχνουνε προβολείς γίνεται μια πρόσκαιρη ησυχία. Μερικοί που καταφέρανε να φτάσουνε ζωντανοί ίσαμε τη μαούνα, μας ιστορούνε το τι γίνεται όξω, στις γειτονιές. Οι τσέτες του Μπεχλιβάν και οι στρατιώτες τού Νουρεντίν τρώνε ανθρώπινο κρέας. Σπάζουνε, πλιατσικολογούνε σπίτια και μαγαζιά.


Όπου βρούνε ζωντανούς, τούς τραβούνε όξω και τούς βασανίζουνε. Σταυρώνουνε παπάδες στις εκκλησιές, ξαπλώνουνε μισοπεθαμένα κορίτσια κι αγόρια πάνω στις 'Άγιες Τράπεζες και τ' ατιμάζουνε. Απ' τον Αι-Κωνσταντίνο και το Ταραγάτς ίσαμε το Μπαλτσόβα το τούρκικο μαχαίρι θερίζει.


Αχ, γκρέμισε ο κόσμος μας! Γκρέμισε ή Σμύρνη μας! Γκρέμισε ή ζωή μας! Η καρδιά, τρομαγμένο πουλί, δεν ξέρει πού να κρυφτεί. Ο τρόμος, ένας ανελέητος καταλυτής άδραξε στα νύχια του κείνο το πλήθος και το αλάλιασε. Ο τρόμος ξεπερνάει το θάνατο. Δε φοβάσαι το θάνατο, φοβάσαι τον τρόμο.


Ο τρόμος έχει τώρα το πρόσταγμα. Τσαλαπατά την ανθρωπιά. Αρχίζει από το ρούχο και φτάνει ίσαμε την καρδιά. Λέει: Γονάτισε, γκιαούρη ! Και γονατίζει. Ξεγυμνώσου Και ξεγυμνώνεται. Άνοιξε τα σκέλια σου! Και τ' ανοίγει. Χόρεψε! Και χορεύει. Φτύσε την τιμή σου και την πατρίδα σου! Και φτύνει. Απαρνήσου την πίστη σου! Και την απαρνιέται.


Αχ ο τρόμος! Όποια γλώσσα κι αν μιλάς, λόγια δε θα βρεις να τόνε περιγράψεις Τι κάνουν, λοιπόν, οι προστάτες μας; Τι κάνουν οι ναυάρχοι με τα χρυσά σιρίτια, οι διπλωμάτες κι οι πρόξενοι τής Αντάντ! Στήσανε κινηματογραφικές μηχανές στα καράβια τους και τραβούσανε ταινίες τη σφαγή και τον ξολοθρεμό μας! Μέσα στα πολεμικά οι μπάντες τους παίζανε εμβατήρια και τραγούδια τής χαράς για να μη φτάνουν ίσαμε τ' αφτιά των πληρωμάτων οι κραυγές της οδύνης και οι επικλήσεις του κόσμου. Και να ξέρει κανείς πώς μια, μόνο μια κανονιά, μια διαταγή, έφτανε για να διαλύσει όλα κείνα τα μαινόμενα στίφη. Κι η κανονιά δε ρίχτηκε κι η εντολή δε δόθηκε!"


Το βίντεο που ακολουθεί είναι ένα από τα πιο συγκινητικά που βρήκαμε στο youtube φτιαγμένο με αγάπη και μεράκι:











Πετάνε την Παναγία από το Άγιο Όρος


Το ΠΑΣΟΚ θέλει και το Αγιο Ορος στα μέτρα του! Εχει τα σχέδιά του! Επιθυμεί να γίνει το Αγιο Ορος μια κοσμική σκάλα για τουρισμό, να καταργηθεί το ΑΒΑΤΟ και όλη η πορεία να ελέγχεται από τον νέο Μηχανισμό που στήνεται με εντολή και επιθυμία του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι η λεγόμενη ΕΠΙΤΡΟΠΗ για ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ είναι αποτέλεσμα των όσων έγιναν στο ΒΑΤΟΠΕΔΙ με τον Εφραίμ και την παρέα του! Μιλάνε για «ισορροπημένη» και καθαρή συνεργασία με το Αγιο Ορος, αφού η ΕΠΙΤΡΟΠΗ θα είναι ο κύριος Εκτελεστής των Σχέσεων Πολιτείας και Αγίου Ορους.


Στην Επιτροπή έχουμε ήδη τους διορισμούς των Χάρη Παμπούκη υπουργού Επικρατείας, Αρ. Κασμίρογλου διοικητού του Αγίου Ορους, μέχρι πρότινος Υποδιοικητού, ο πολύς αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών με το «σκοτεινό» Πανεπιστημιακό παρελθόν Δημ. Δρούτσας και του υφυπουργού Οικονομίας Μ. Μπόλαρη.

Πρόκειται για καθαρή Επιτροπή, λένε αρκετοί Μητροπολίτες και όχι για «ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ» του Ρόλου της Αθωνικής Πολιτείας. Το καθεστώς του Αγίου Ορους, σεβάστηκαν μας είπαν Ιεράρχες, ακόμη και οι Τούρκοι και ο ίδιος ο Χίτλερ είχε δώσει γραπτή εντολή να μείνουν μακριά οι Γερμανοί.

Περισσότερο από χίλια χρόνια προστατεύεται η Μοναστική Πολιτεία από το Σύνταγμα και το Διεθνές Δίκαιο. Το ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟΝ του Αγίου Ορους έρχεται η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να «περάσει» στα σχέδιά της έχοντας τους δικούς της σκοπούς! Θέλει ένα Αγιο Ορος κοσμικό και σιγά – σιγά να πάψει και το ΑΒΑΤΟΝ.

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ


Ηδη υπάρχουν οι πρώτες αντιδράσεις και οι πρώτες ενέργειες κατά της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ. «Θα βρουν κλειστά Μοναστήρια», δηλώνουν αρκετοί καλόγεροι.


Ενώ προσδοκούν άμεση επέμβαση του Οικουμενικού Πατριάρχη στη πνευματική δικαιοδοσία, και όχι μόνο, του οποίου ανήκει το Αγιο Ορος. Βέβαια πολλοί είναι Εκείνοι που ισχυρίζονται ότι στα Σχέδια της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ είναι και τα πακέτα από την Κοινότητα με προορισμό την Αθωνική Πολιτεία και με τα οποία θα υπάρξει και η «πίεση» να την αποδεχτούν.

Πακέτα για τα οποία, πριν από αρκετά χρόνια, όταν αρκετοί Αγιορείτες είχαν ξεσηκωθεί κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη για τις οικουμενιστικές του δοξασίες, ο κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ τους πέταξε κατάμουτρα: Καλά τα λέτε κατά της Ευρώπης. Αλλά τα χρήματα από την Κοινότητα τα τσεπώνετε!


Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι Μοναχοί που είδαν με «καλό μάτι» την ΕΠΙΤΡΟΠΗ! Είναι οι προσκείμενοι σε κάποια Πολιτικά Πρόσωπα! Και το ράσο έχει τα συμφέροντά του και τα απόκρυφά του! Τώρα το πόσο η ΕΠΙΤΡΟΠΗ θα μπορέσει να σταθεί στην Καλογερίστικη Πολιτεία θα δείξει.


Σκέψεις παρόμοιες έγιναν στο παρελθόν και ΑΠΕΤΥΧΑΝ. Οι γνωρίζοντες καλά τα Αγιορείτικα πράγματα βλέπουν ΑΠΟΤΥΧΙΑ της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ – ΕΠΙΤΡΟΠΕΙΑΣ. Την περιμένουμε και Εμείς.


Γιατί η ΟΛΗ «δουλειά» ΔΕΝ ξεκίνησε από ΑΓΑΠΗ για την ΠΟΡΕΙΑ της Αθωνικής ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ αλλά για τον έλεγχο της πορείας της.
Δυστυχώς. Αυτή είναι η πικρή Αλήθεια.



Το θέμα του ονόματος για τα Σκόπια έχει ΠΛΕΟΝ ΚΛΕΙΣΕΙ!..


Εφ’ όσον αληθεύουν οι σχετικές πληροφορίες, η Κυβέρνησίς «μας» έχει ήδη συμφωνήσει με αυτήν του ψευδοκρατιδίου των Σκοπίων επί του θέματος της ονομασίας του. Το ψευδοκρατίδιο αυτό που, ως γνωστόν, ίδρυσε ο αναθεματισμένος Εβραιοκροάτης Γιόζεφ Μπρόνζ Τίτο, ακριβώς προ των βορείων συνόρων μας, με σαφή την πρόθεσι να υφαρπάξει την Μακεδονία μας, αφού θα δημιουργούσε τις κατάλληλες προϋποθέσεις στην διεθνή κοινή γνώμη – και δυστυχώς το επέτυχε αφού οι δικές μας κυβερνήσεις δεν αντέδρασαν ως έδει – θα λάβει την ονομασία «Δημοκρατία της Μακεδονίας του Βαρδάρη».


Η ονομασία αυτή συν τω χρόνω θα.. απλοποιηθεί και θα απομείνει το «Δημοκρατία της Μακεδονίας» σκέτο, οπότε συνδυαζόμενο με τις εδαφικές, εθνοτικές, γλωσσικές, ιστορικές και γενικώς αλυτρωτικές θέσεις των Σκοπίων, ας ετοιμασθούμε για την μεγαλύτερη ήττα της χώρας μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο: Να χάσουμε την Μακεδονία μας. Και μάλιστα χωρίς πόλεμο!… Αφού μια ολόκληρη σειρά ριψάσπιδων πολιτικών ηγετών «μας», με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ενέδωσε στην αρπαγή.

Βεβαίως, το ψευδοκρατίδιο αυτό έτυχε ισχυράς υποστηρίξεως για να επιτύχει στον ιταμό στόχο του Τίτο και των διαδόχων του. Κατ’ αρχήν οι Εγγλέζοι, στην συνέχεια (και δυστυχώς!…) οι τότε Ελληνες (;) κομμουνιστές, και μετά οι… «φίλοι και σύμμαχοι» Αμερικανοί – οι οποίοι, σημειωτέον, κατ’ αρχήν είχαν ταχθεί, δια του τότε ΥΠΕΞ τους Εντουαρντ Στετίνιους υπέρ της Ελλάδος – υπεστήριξαν με περίσσιο ενθουσιασμό (!) το περί ονομασίας …αίτημα του ψευδοκρατιδίου.

Τούτο όμως επ’ ουδενί συνιστά λόγο για τοιαύτη εθνική μειοδοσία εκ μέρους των πολιτικών που, μεταπολεμικώς, μας κυβέρνησαν.

Το ζήτημα της ονομασίας ήτο και είναι μέγα και εφ’ όσον το ψευδοκρατίδιο αυτό επονομασθεί «Δημοκρατία της Μακεδονίας» ανοίγονται διάπλατα οι διπλωματικές οδοί για την υφαρπαγή της Αμαζόνας του Ελληνισμού.

Της Μακεδονίας μας δηλαδή για την οποία έχουν χυθεί ποτάμια αίματος από τους Ελληνες, καθώς η γεωπολιτική της θέσις δημιουργούσε ανέκαθεν βλέψεις γι’ αυτήν από το σύνολο των βορείων γειτόνων μας.

Μέχρι και πριν από 100 περίπου έτη δια των Μακεδονικών πολέμων – που δεν διδάσκονται, βεβαίως, σήμερα στα παιδιά μας με την γελοία δικαιολογία ότι εάν εδιδάσκοντο θα διεγείροντο… εθνικιστικές εξάρσεις στη νέα γενιά.

Ο μόνος πολιτικός που στην προκειμένη περίπτωση αντιστάθηκε κάπως – δια της προβολής «ΒΕΤΟ» στην αξίωσι των Αμερικανών να εισέλθουν τα Σκόπια στο ΝΑΤΟ – ήταν ο Κ. Καραμανλής ο νεώτερος. Και γι’ αυτό τον έφαγε πολιτικώς το σκοτάδι, κατά την προσωπική μου άποψι.

Η αλήθεια να λέγεται. Είδε την κερκόπορτα που διηνοίγετο δια της εισόδου του ψευδοκρατιδίου στο ΝΑΤΟ. Και ανεξαρτήτως όσων του καταλογίζονται για λάθη και παραλείψεις στα έτη που διακυβέρνησε την χώρα επί άλλων θεμάτων, στο συγκεκριμένο πάτησε πόδι.

Κλείνοντας αυτή την σύντομη, θλιβερή αναφορά στην μεγίστη εθνική υπόθεσι της Μακεδονίας, έχω να επισημάνω και τον σκοτεινό ρόλο που επ’ αυτής διεδραμάτισε και διαδραματίζει ο γνωστός Εβραιο-Ουγγρο-Αμερικανός επιχειρηματίας (διάβαζε και μεγαλοκαρχαρίας) Τζώρτζ Σόρος, ο οποίος στήριξε και εξακολουθεί να στηρίζει οικονομικώς το περίεργο αυτό κρατικό μόρφωμα, όχι μόνον διαβλέποντας στο… μεζέ Μακεδονία, αλλά και διότι χαρακτηρίζεται από ιδιαιτέρως… «φιλελληνικά» αισθήματα.
Τον είδαμε εξ άλλου και προσφάτως με αφορμή την οικονομική μας κρίσι. Προσέξατε τον συγκεκριμένο κύριο, διότι συνεχώς θα τον βρίσκουμε μπροστά μας.

Ενώ διεθνώς έπεσαν οι τιμές στα σιτηρά, στην Ελλάδα το ψωμί συνεχώς ανεβαίνει...


Χαρακτηριστικότατο παραδείγμα της αναποτελεσματικότητας και των δυσλειτουργιών της ελληνικης αγοράς.



Το "Forum για την Ελλαδα" άρχισε να παράγει συγκεκριμένες θεσεις και προτάσεις, για διαφορα θέματα. Εξεδωσε ανακοινωση με την οποία υποστηρίζει τη θέση του για την απελευθέρωση στην αγορά του ψωμιού, ώστε να πέσουν επιτέλους οι τιμές, δίνοντας μαζί και ένα σχεδιάγραμμα όπου φαίνεται ότι η τιμή του σίτου πέφτει τα τελευταία χρόνια, ενώ... το αντίθετο συμβαίνει με τη τιμή του ψωμιού στην Ελλάδα. Να σημειώσουμε βεβαίως ότι από τον Ιούνιο με τις φωτιές στη Ρωσία και την ξηρασία που έπληξε Καζακστάν, Ουκρανία και Ρωσία, αλλά και τις επακόλουθες απαγορεύσεις εξαγωγών σιτηρωών που επέβαλε η Ρωσική κυβέρνηση, οι τιμές έχουν πάρει πάλι την ανιούσα, αλλά πάλι πολύ απέχουν από το δυσθεώρητο ύψος στο οποίο είχαν φτάσει το 2008. Οι απαγορεύσεις θα ισχύσουν μέχρι τις αρχές του επόμενου χρόνου, οπότε και προβλέπεται να υπάρξει αποκλιμάκωση.

Θα μειώσει τις ανύπαρκτες αμυντικές δαπάνες για να μειώσει το έλλειμμα λέει ο Γ.Παπακωνσταντίνου!


Ας ενημερώσει κάποιος τον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου ότι δεν υπάρχουν εν εξελίξει εξοπλιστικά προγράμματα για να σταματήσει να ονειρεύεται "μείωση εξοπλιστικών δαπανών" στα προγράμματα αυτά, έτσι ώστε να εξοικονομήσει κονδύλια και να κλείσει την "μαύρη τρύπα" του Προϋπολογισμού. Διότι μιλώντας σήμερα σε δελτίο ειδήσεων τηλεοπτικού σταθμού, είπε ότι "Θα συγκεντρώσει όσα έσοδα μπορεί μέχρι το τέλος της χρονιάς και όσα δεν καταφέρει να τα μαζέψει θα τα κόψει από τις αμυντικές δαπάνες"!


Ποιες "αμυντικές δαπάνες" δεν είπε. Θα κόψει τις δόσεις από τα 30 F-16 Adv.; Δεν νομίζουμε ότι μπορεί να το επιτύχει.

Δεν θα πληρώσει τα ΝΗ-90; Δε νομίζουμε ότι μπορεί να το επιτύχει.

Δεν θα αγοράσει τα BMP-3HEL; Μα, όλο το 2011 δεν έχουν προϋπολογιστεί περισσότερα από 120 εκατ. ευρώ, τα οποία μάλιστα μπορεί να μετατεθούν για την επόμενη χρονιά. Εκτός και αν έχει να πει κάτι στον Β.Πούτιν που δεν το λέει δημοσίως.

Θα κόψει τα πυρομαχικά των αρμάτων; Μπορεί. Έχει πολλά "βλήματα" στα γραφεία εκεί κοντά του για να στείλει να εξοπλιστούν τα LEO2HEL.

Θα κόψει τις βενζίνες και τα ανταλλακτικά από τα αεροσκάφη; Μπορεί, υπάρχουν πολλοί πιλότοι αναλώσιμοι...

Το μόνο πρόγραμμα που πραγματικά μπορεί να αποφύγει να πληρώσει είναι τα δύο νέα υποβρύχια. Αλλά η απόφαση έχει ληφθεί σε ανώτατο επίπεδο Μαξίμου, οπότε δε νομίζουμε ότι μπορεί να το επιτύχει ούτε αυτό!

Και μη χειρότερα...



Τέσσερις παραβιάσεις από μαχητικά της τουρκικής Αεροπορίας


Δύο σχηματισμοί της τουρκικής Αεροπορίας που αποτελούνταν από 14 αεροσκάφη, εκ των οποίων τα 6 έφεραν οπλισμό, προχώρησαν σήμερα σε 2 παραβάσεις των κανόνων του FIR Αθηνών και 4 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου (ΕΕΧ). Η δραστηριότητα εκδηλώθηκε σε βόρειο και κεντρικό Αιγαίο και δεν υπήρξαν εμπλοκές.

ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ-ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ


Σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNN, η κυβέρνηση των ΗΠΑ, θα χρησιμοποιήσει δορυφόρους-κατασκόπους, προκειμένου να παρακολουθούνται οι πολίτες της χώρας.


Το συγκεκριμένο σχέδιο έχει εκπονηθεί από το 2007, όταν η κυβέρνηση είχε χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογία, με συνέπεια να παρεμβαίνει στις υποθέσεις των πολιτών.

Η κατασκοπευτική δορυφορική τεχνολογία - λέιζερ, υπέρυθρων και ηλεκτρομαγνητικών δεδομένων- αποτελούν πρωταρχικό στοιχείο για τον κρατικό έλεγχο, όπως και για την αστυνομία και το δίκτυο επιτήρησης. Η τεχνολογία δεν σχεδιάστηκε, για να προστατεύσει το λαό από τους ξένους τρομοκράτες.