ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Ο Γέροντας Νεκτάριος μας καλεί στις επάλξεις του αγώνος


Αγαπητοί μου αδελφοί ως Ορθόδοξος Κληρικός και πνευματικός χιλιάδων ψυχών, σας προσκαλώ όλους να έλθετε στις Λαοσυνάξεις διαμαρτυρίας κατά της ηλεκτρονικής κάρτας του πολίτη και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, που η Νέα Τάξη Πραγμάτων και η Νέα Εποχή θέλει να επιβάλλει στην Ελλάδα μας.

Πρέπει να δώσουμε στο κράτος και στην πολιτεία, ν’ αντιληφθεί ότι εμείς οι χριστιανοί δεν διαμαρτυρόμαστε μόνο για επίγεια υλικά, αλλά και για ότι εμποδίζει την σωτηρία της ψυχής μας και σε ότι την οδηγεί βήμα-βήμα προς την απώλεια.
Πρέπει να δώσουμε στην πολιτεία να αντιληφθεί ότι προτιμούμε την φυλακή, την εξορία, την πείνα, την διακοπή συντάξεων ή μισθών, παρά να δεχτούμε να υποκύψουμε ή να εισέλθουμε με την δική μας θέληση στο «Κράτος του Αντιχρίστου» που οι σύγχρονες κυβερνήσεις την Νέας Εποχής κτίζουν και ετοιμάζουν.
Εμείς ανήκουμε μόνο στον Χριστό μας και στην Βασιλεία Του και σε κανέναν άλλον.
Στην Αγγλία 20.000 λαού ανέτρεψαν τα σχέδιά της κυβέρνησής τους, ομοίως στην Γερμανία και την Ρουμανία, οι οποίες απέσυραν τελικά την ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη. Εμείς στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας πώς θα την δεχτούμε;
Γι’ αυτό η παρουσία όλων μας είναι αναγκαία και στις δυο Πανελλαδικές Συγκεντρώσεις για την ανατροπή των σχεδίων της Νέας Εποχής.


ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
Την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:00 μπροστά από την Βουλή των Ελλήνων, θα δώσουμε για μια φορά ακόμα την μαρτυρία μας κατά των σχεδίων της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και της κάρτας του πολίτη.
Την συγκέντρωση αυτή διοργανώνει η «Συντονιστική Επιτροπή κατά της κάρτας του πολίτη».


ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως 27 Μαρτίου 2011 και ώρα 3:00 μ.μ. στο Πεδίον του Άρεως και ακολουθεί μεγαλειώδης πορεία κλήρου – μοναχών και λαού προς την Βουλή των Ελλήνων, όπου και θα δωθεί ψήφισμα.
Την συγκέντρωση αυτή διοργανώνει η «Πανελλήνια Κληρικολαϊκή Επιτροπή Αγώνος κατά της κάρτας του πολίτη».


Οι αγώνες όλων μας με την χάρη και την ευλογία του Θεού από το 1983 έως και σήμερα ανέτρεπαν τα σχέδια της εκάστοτε ελληνικής κυβερνήσεως, που προσπαθούσε με διαφόρους μεθόδους να επιβάλλει στο λαό την ηλεκτρονική ταυτότητα.
Στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας νικούν οι Άγιοί μας που πρεσβεύουν στον Κύριο της Δόξης υπέρ του Γένους μας.
Στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας νικά η Υπέρμαχος Στρατηγός, η Παναγία μας, ανατρέποντας τα σχέδια των εχθρών του Υιού της.
Στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας νικά η Εκκλησία μας και ο αρχηγός της πίστεώς μας Ιησούς Χριστός, που εξήλθε νικών και ίνα νικήσει.
Στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας μιλά και νικά ο Ουρανός όταν ο λαός μας μετανοεί και ζητά το έλεος του Τρισυποστάτου Θεού μας. Διότι σε Αυτόν και μόνον σε Αυτόν και σε κανέναν άλλον, ανήκει η Δόξα, η Τιμή, η Δύναμη, το Κράτος και η Προσκύνηση. Αυτόν τον Κύριον, Έλληνες, υμνείτε και υπερυψούτε εις πάντας τους αιώνας. Αμήν.


Σας αναμένω όλους σας στις Πανελλαδικές Συγκεντρώσεις κρατώντας στα χέρια σας ελληνικές Σημαίες που έχουν επάνω τους τον Τίμιο Σταυρό, σύμβολο θυσίας και νίκης.


Μετά πατρικών ευχών
Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης
Τρίκορφο Φωκίδος 7/1/2011

H ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ! 11/1 ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ


ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΝΕΛΛΗΝΕΣ-ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ, 
Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ 4/5/2010 ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΞΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ H ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ, ΓΕΩΡΓΙΟΥ(JEFFREY) Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ.
Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΗΜ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΣΤΙΣ 27-05-2010.
Την 21/12/2010 Ο Εισαγγελέας Εφετών Αθηνών κίνησε ποινική δίωξη για Εσχάτη Προδοσία (Π.Κ. 134) κατά της Κυβέρνησης και των «Βουλευτών» που ψήφισαν το Μνημόνιο.
Οι προδότες έχουν ήδη κληθεί να καταθέσουν με την κατηγορία της ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ καταθέτει στις 11/1/2011 στο ΕΦΕΤΕΙΟ της ΧΑΛΚΙΔΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΙΣ
 11/1/2011 ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ
 ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ.
 ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ!
H ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ!
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ
 ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ.
 H παράγραφος 4, άρθρο 120 του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, αναφέρει:
«Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία».

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΛΗΣΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΙΝΑΙ: ΙΔ 10/19473/21-12-2010
ΠΗΓΗ: HTTP://anti-ntp.blogspot.com

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Toυρκία: "Δικός μας χώρος η περιοχή μεταξύ Χίου και Λέσβου" - Αλλά στο Ερζερούμ, ακόμα μιλάνε...



Ένα ακόμα θέατρο παραλόγου και ένα ακόμα κρούσμα απόλυτης δυσαρμονίας μεταξύ της ελληνικής εξωτερικής και αμυντικής πολιτικής καταγράφηκε και σήμερα με αφορμή την επίσκεψη του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και του ΥΠΕΞ Δημήτρη Δρούτσα στο Ερζερούμ. Πρέπει να είναι ο μοναδικός ηγέτης χώρας του πλανήτη που την ώρα που συνομιλεί με τον ηγέτη της γειτονικής χώρας, η γειτονική χώρα εκδίδει επίσημες ανακοινώσεις αμφισβήτησης δικαιωμάτων και συνθηκών της δικής του πατρίδας.
Έτσι σήμερα είχαμε έναν ακόμα πόλεμο NOTAM - όπως ήδη έχει γράψει το defencenet.gr - με αφορμή την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης του Τούρκου ψαρά, αλλά το σημαντικό είναι ότι οι Τούρκοι λένε ότι μεταξύ Λέσβου και Χίου αρμόδιοι είναι αυτοί και οι Έλληνες δεν έχουν κανένα δικαίωμα για τέτοια επιχείρηση, ενώ ο Γ.Παπανδρέου συνομιλεί σαν "να μην τρέχει τίποτα" έπί τουρκικού εδάφους, στέλνοντας άκρως αρνητικά σήματα στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.
Αποτέλεσμα ήταν τουρκικά και ελληνικά εναέρια και πλωτά μέσα διάσωσης να συνωθούνται σε μία περιοχή που de facto πλέον είναι αμφισβητούμενης αρμοδιότητας, αφού τα τουρκικά μέσα δεν εξεδιώχθησαν. Παρεπιπτόντως: Τον ψαρά δεν τον βρήκαν. Και είναι ερώτημα αν υπήρξε και ο ψαράς ή ήταν στημένο το όλο σκηνικό, όπως έχουν πράξει οι Τούρκοι και στο παρελθόν.
Σύμφωνα με Ελληνική ΝΟΤΑΜ από το πρωί διενεργείται επιχείρηση SAR στην ευρύτερη περιοχή μεταξύ Λέσβου-Χίου, εντός FIR Αθηνών και συναφούς χώρου ευθύνης μας.
Η πρώτη ελληνική ΝΟΤΑΜ:
A0026/11 - DUE TO PERSON IN WATER (PIW) SEARCH AND RESCUE ACTIVITIES WILL
TAKE
PLACE WITHIN AREA RADIUS 15NM CENTERED ON 384600N0261400E
AMSL/5000FT LIMITED WI ATHINAI FIR.
DUE TO POTENTIAL HIGH RISKS FOR AIR TRAFFIC, INDIVIDUAL UNITS ARE
REQUESTED TO ESTABLISH COORDINATION WITH THE PIRAEUS JRCC BEFORE
ENTERING THE ABOVE DESCRIBED AREA SITUATED WITHIN THE ATHINAI FIR
WHICH FALLS WITHIN ITS COMPETENCE. 00000FT AMSL - 05000FT AMSL, 07 JAN 08:25
2011 UNTIL 10 JAN 08:25 2011. CREATED: 07 JAN 08:44 2011
Η Τουρκία απάντησε άμεσα με αντί-ΝΟΤΑΜ, στην οποία επικαλείται ότι σε δικό της αίτημα στην ΥΠΑ για έκδοση ΝΟΤΑΜ σε σχέση με δική τους SAR επιχείρηση στην ίδια περιοχή, η ΥΠΑ κακώς τροποποίησε την αιτηθείσα (τουρκική) ΝΟΤΑΜ εκδίδοντας την ελληνική και κατά συνέπεια πλέον την εκδίδει αυτή (Τουρκία) ορίζοντας περιοχή της επιχείρησης μεταξύ Λέσβου-Χίου έως περίπου το ύψος των Ψαρών.
Ταυτόχρονα στην ίδια αντι-ΝΟΤΑΜ θεωρεί λάθος την Ελληνική, και διατυπώνει τις πάγιες θέσεις της Τουρκίας περί αρμοδιότητας-ευθύνης.
Η τουρκική αντι-ΝΟΤΑΜ
A0069/11 (Issued for LTBB LGGG) - NAVIGATIONAL WARNING TO ALL CONCERNED
REFERENCE  GREEK NOTAM A0026/11
TURKEY HAS REQUESTED GREEK AIS TO PROMULGATE A NOTAM FOR SAR
OPERATION UNDERWAY. GREEK AIS MODIFIED THE TURKISH NOTAM, WHICH IS
DIFFERENT FROM THE ORIGINAL REQUEST.
THE CORRECT NOTAM INFORMATION FOR THE SEARCH AND RESCUE AREA IS AS
FOLLOWS:
DUE TO PERSON IN WATER (P/W) SEARCH AND RESCUE OPERATIONS WILL BE
CONDUCTED BY TURKISH SAR UNITS WITHIN AREA:
385530N-0255330E 384700N-0254100E 384200N-0261430E 384500N-0261930E
0-5000 FEET MSL
FALLING UNDER TURKISH SEARCH AND RESCUE(SSR), LIMITED WITH HIGH SEAS.
IN THE INTEREST OF FLIGHT SAFETY DURING SAR ACTIVITIES, INDIVIDUAL
UNITS OTHER THEN THE TURKISH SAR HELICOPTERS ARE STRICTLY ADVISED
NOT TO ENTER THE SAID AREA. SFC - 5000FT AMSL, 07 JAN 09:40 2011 UNTIL 10 JAN
08:25 2011. CREATED: 07 JAN 09:51 2011
Η ΥΠΑ απάντησε με νέα ΝΟΤΑΜ περί αναρμοδιότητας και άκυρου της Τουρκικής αντι-ΝΟΤΑΜ, και με επανέκδοση της αρχικής Ελληνικής ΝΟΤΑΜ.
Όπως συνηθίζεται η Τουρκία έβγαλε δεύτερη αντι-ΝΟΤΑΜ με την οποία ακυρώνει τις Ελληνικές, δηλώνει ότι δεν θα δώσει άλλη εξήγηση στο θέμα και θεωρεί ισχύουσα την πρώτη Τουρκική αντι-ΝΟΤΑΜ.
H Τουρκία έβγαλε επίσης σχετικά και NAVTEX.
Παράθεση
ZCZC IA36
071242 UTC JAN/11
IZMIR TURK RADIO
NAVTEX N/W NR. 013/11
AEGEAN SEA
SERACH AND RESCUE ( SAR ) OPERATION BY TURKISH NAVAL AND COASTGUARD UNITS IN THE TURKISH SAR AREA UNTIL FURTHER NOTICE IN AREA BOUNDED BY.
38 55.50 N 025 53.50 E
38 47.00 N 025 41.00 E
38 42.00 N 026 14.50 E
38 45.00 N 026 19.50 E
WIDE BERTH ADVISED.
NNNN
Κατά τα λοιπά, "Οι σχέσεις Ελλάδας και Τουρκίας είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο", όπως είπε σήμερα και ο Τούρκος ΥΠΕΞ Αχμέτ Νταβούτογλου στο Ερζερούμ.


πηγή defencenet.gr

Γερμανός ΥΠΕΞ: "Κανείς Έλληνας να μην βγαίνει στην σύνταξη πριν τα 67"!







Κανείς Έλληνας να μην βγαίνει στην σύνταξη πριν τα 67 ζήτησε ο, με πολλές "ιδιαίτερότητες", υπουργός Εξωτερικών της Γερμανίας Γκουίντο Βεστερβέλε μιλώντας σε μέλη του Ελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος στη Στουτγκάρδη.






Πήγε αμέσως για <Σουσέλ> με τον νόμιμο
συζυγό του.

Ναι, καλά διαβάσατε, είναι επίσημα παντρεμένος με τον κύριο που βλέπετε.

Αυτό θα πει πολιτισμός.

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου Σου Κύριε

η της Τριάδος εφανερώθη προσκύνησις
του γαρ Γεννήτορος η φωνή προσεμαρτύρει Σοι
αγαπητόν Σε Υιόν ονομάζουσα
και το Πνεύμα εν είδει περιστεράς
εβεβαίου του λόγου το ασφαλές
Ο επιφανής Χριστέ ο Θεός
Και τον κόσμον φωτίσας δόξα Σοι



Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ-ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ.....



Τελικά η wikileaks έβγαλε πολλά στη φόρα. Το 2009 και η Χίλαρυ και ο Ομπάμα είχαν εγκρίνει σχέδιο προετοιμασιών στρατιωτικής παρέμβασης του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ κατά της Ρωσίας.



Η βρετανική εφημερίδα Guardian δημοσίευσε τηλεγράφημα από την wikileaks, σύμφωνα με το οποίο, κλείστηκαν συμφωνίες για χρήση των λιμανιών της Γερμανίας και της Πολωνίας για επίθεση αμερικανικών και αγγλικών δυνάμεων κατά της Ρωσίας.


Στην αρχή οι Αμερικανοί διπλωμάτες αρνήθηκαν την ύπαρξη του σχεδίου, αλλά μετά άλλαξαν γραμμή και είπαν ότι πρόκειται για σχέδιο προστασίας των νέων χωρών μελών του ΝΑΤΟ, στη βόρεια Ευρώπη, που ήταν πρώην μέλη της ΕΣΣΔ.


Ο Ρώσος εκπρόσωπος Dmitry Rogozin είπε ότι οτι δυνάμεις που αναφέρονται στο σχέδιο, δεν είναι δυνατόν να επιτεθούν εναντίον της Φινλανδίας, ούτε της Σουηδίας, ούτε κατά της πολικής αρκούδας αλλά κατά της ρωσικής αρκούδας. Είπε επίσης ότι οι προβλεπόμενες δυνάμεις είναι πολύ μεγάλες, μεγαλύτερες και από αυτές που είχαν μεταφερθεί στο Ιράκ. "Αν πας να κυνηγήσεις λαγούς, δεν παίρνεις ντουφέκι για αρκούδες" πρόσθεσε ο Ρώσος εκπρόσωπος.


Το θέμα είναι ότι η Ρωσία δεν έκανε επίσημο διάβημα, αλλά πληροφορίες του Λιακόπουλου από την Μόσχα, λένε ότι ο Πούτιν πήρε τηλέφωνο τον Ομπάμα, αφού του ευχήθηκε καλή χρονιά, του ευχήθηκε "με νόημα", να μην αντιμετωπίσουν οι ΗΠΑ καμία μεγάλης κλίμακας "φυσική καταστροφή", θυμίζοντάς του ότι τα όπλα TESLA των Ρώσων είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμα να μετατρέψουν τις ΗΠΑ σε ερείπια, με την δημιουργία τεχνητών σεισμών και τυφώνων.


Παρεπιπτόντως να θυμίσουμε και την προφητεία του γέροντος Παϊσίου και του γέροντος Ιωσήφ του Βατοπεδινού, για τα έθνη του βορρά, που θα στραφούν κατά των Ρώσων και θα γίνουν όλα στάχτη.

ΠΗΓΗ: www.liako.gr 





Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.

ΔΙΑΔΩΣΤΕΤΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ



Συνεχίζουμε μέ πίστη καί ζῆλο τόν ἀγῶνα μας.



Μετά τό ἀρχικό κείμενο τοῦ π. Σαραντη, τήν ἔναρξη τῆς συλλογῆς ὑπογραφῶν κατά τῆς ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΛΙΤΗ, μετά τήν ὡραία καί εἰρηνική συγκέντρωση –διαμαρτυρία τῆς 12ης Δεκεμβρίου ἀνοίγουμε δρόμο γιά μεγαλύτερους ἀγῶνες.


Δέκα σημεῖα πού ἀπεικονίζουν τό σχεδιασμό τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων καί τίς ὀρθόδοξες ἀντιρρήσεις μας:


1. Ἡ οἰκονομική κρίση καί ἡ ἐξαθλίωση πού ἀκολουθεῖ ἀποτελεῖ τό μοχλό τῆς Νέας Ἐποχῆς γιά νά ἐπιβληθεῖ ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη.


2. Ἡ ἠλεκτρονική διακυβέρνηση μέ ἐργαλεῖο τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη μᾶς εἰσάγει ἄνευ ἐκλογῶν, ψηφοφοριῶν καί δημοκρατικῶν διαδικασιῶν στό Παγκόσμιο Κράτος τῆς Νέας Ἐποχῆς.


3. Ἡ Κάρτα αὐτή καθ’ ἑαυτή δέν έχει ἀξία οὐσιαστική γιά τή Νέα Τάξη. Κάποια στιγμή θά καταργηθεῖ, καί τό μικροτσίπ πού περιέχει θά ἐμφυτευθεῖ στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο. Τοῦτο θά μεταποιηθεῖ στό χάραγμα ἤ σφράγισμα τοῦ Ἀντιχρίστου.


4. Ό κωδικός ἀριθμός 666 τῶν ὑπολογιστῶν εἶναι δυσώνυμος καί ἀποκρουστικός. Ἑκατοντάδες ἄλλοι ἀριθμοί ἀπό τό 000 ἕως τό 999 (ἄν τά ἠλεκτρονικά συστήματα ἀπαιτοῦν τριψήφιο ἀριθμό) μποροῦν νά χρησιμοποιηθοῦν. Ποιός είναι ο λόγος που επιβάλλεται ο συγκεκριμένος αριθμός;


5. Καί ἄν ακόμη μᾶς διαβεβαιώνουν οἱ ἐκπρόσωποι τῆς κυβερνήσεως ὅτι τό μικροτσίπ δέν θά ἔχει τόν ἀριθμό τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου, ὅμως δέν μποροῦμε νά παραλάβουμε τήν Κάρτα, ἀφοῦ θά ἐμπεριέχει τό μικροτσίπ, τό ὁποῖο ἀνά πᾶσαν στιγμήν, ὡς ἀναπρογραμματιζόμενο, μπορεῖ νά περιέχει ἐκτός τῶν χιλιάδων πληροφοριῶν, καί τό δυσώνυμο κατά τό θεόπνευστο κείμενο τῆς Ἀποκαλύψεως ἀριθμό, τό 666.


6. Τό μικροτσίπ μέ τίς ἀπέραντες δυνατότητές του καί τούς ἀσταμάτητους ἀναπρογραμματισμούς του θά ἀποβεῖ ἠλεκτρονική φυλακή καί θά εἶναι ἐπικίνδυνο γιά κάθε πολίτη, τόσο γιά τή βιολογική του ὕπαρξη, τήν ἐν γένει κοινωνική του ζωή καί τή δραστηριότητά του, ὅσο καί γιά τήν αἰώνια ζωή.


7. Ὁ θεοφώτιστος Γέροντας Παΐσιος ἔχει μιλήσει ἀναλυτικῶς γιά τήν «Κάρτα ἐξυπηρετήσεως»καί τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα προετοιμάζοντάς μας γιά τό φακέλλωμα, τήν ἤλεκτρονική φυλακή καί τό σφράγισμα.


8. Ὁ ὁμολογητής ἐπίσκοπος Φλωρίνης Αὐγουστῖνος ἐξεδήλωσε τήν ἀντίθεση του « κατά τοῦ ἠλεκτρονικοῦ φακελλώματος, διότι τοῦτο ἀφαιρεῖ τήν ἐλευθερίαν τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου καί.. διότι ὄργανον λειτουργίας τοῦ φακελλώματος εἶναι ὁ μισητός ἀριθμός 666∙ Ὁ ἅγιος Γέροντας π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος δήλωνε ʺ Ἐάν τά νέα δελτία ταυτότητος θά φέρουν ἐμφανῶς ἤ ἀφανῶς … τόν ἀριθμόν 666 … ἤ ἀκόμη κι ἄν ἔχουν μόνον τόν Ε.Κ.Α.Μ. …«θά εἴπωμεν ΟΧΙ καί πάλιν ΟΧΙ καί μυριάκις ΟΧΙ εἰς τά νέα αὐτά δελτία, ὁ,τιδήποτε καί ἄν πρόκειται νά ἀντιμετωπίσωμεν… ʺ


9. Ἡ Ἰερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί τό 1997 καί τό 1998 μέ τίς ἐγκυκλίους της συνιστοῦσε στούς πιστούς νά μή δεχθοῦν τίς ἠλεκτρονικές ταυτότητες.


10. Εὐρωπαϊκοί λαοί, π.χ. στή Μ. Βρετανία καί τή Γερμανία καί 25 Πολιτεῖες στίς ΗΠΑ ἀντιστέκονται σθεναρά στήν προσπάθεια ἐπιβολῆς ἠλεκτρονικῆς τυρρανίας. Ἄς προσπαθήσουμε κι ἐμεῖς σάν Ἕλληνες πολίτες καί ὀρθόδοξοι χριστιανοί νά ἀποτινάξουμε τήν ἀπειλή τοῦ ἠλεκτρονικοῦ φακελλώματος πού ἐπιβουλεύεται τό θεόσδοτο δῶρο τοῦ αὐτεξουσίου καί ὁδηγεῖ μέ σταθερά βήματα στή στέρηση τῆς ἐν ἐλευθερίας μας.


ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ONOMA
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ

ΥΠΟΓΡΑΦΗ


(Στέλνουμε συμπληρωμένo τό ἔντυπο αὐτό ταχυδρομικῶς στἠ διεύθυνση Τ.Θ. 78081, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, Τ.Κ. 17301 ἤ ὑπογράφουμε σέ μιά ἀπό τίς διευθύνσεις :

www.orthros.org/Greek/Eidiseis/E_Arnoumai2.php , www.orthodox‐watch.blogspot.com , www.anavaseis.blogspot.com


Συμμετέχουμε ὅλοι, καλώντας φίλους και γνωστούς, στή μεγάλη συγκέντρωση – διαμαρτυρία ἔξω από τή Βουλή τήν Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011 καί ὥρα 12 τό μεσημέρι κρατώντας ἐλληνικές σημαῖες. Ἄς αὐτοργανωθοῦμε κι ἄς ἔρθουμε ἀπό κάθε μέρος τῆς Ἑλλάδος στή Βουλή μέ πούλμαν.




ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ,
ΕΛΛΗΝΕΣ YOUTUBERS, ASIMPIESTOS.BLOGSPOT.COM

Κύριε Πάγκαλε, με ποιό ΦΕΚ είπαμε πως διορίσατε την κόρη σας;


Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης του Πα.Σο.Κ. κος Πάγκαλος διόρισε την κόρη του στο δημόσιο, με βάση νόμο που επιτρέπει στους βουλευτές να βολεύουν στον κρατικό μηχανισμό όποιον έχουν στο γραφείο για 2 χρόνια (συγγενείς, φίλους, γλείφτες κλπ.).



Το ΦΕΚ διορισμού της κόρης Παγκάλου


Τώρα κραυγάζει στα κανάλια πως οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι τεμπέληδες, είναι αλητήριοι, πολλοί (κατά τον κο. Πάγκαλο και τους κ.κ Καμπουράκη & Οικονομέα είναι διπλάσιοι σχεδόν από όσους έβγαλε η απογραφή), αντιπαραγωγικοί και εσχάτως... και ΚΟΠΡΙΤΕΣ!!!!

Παίρνει άραγε παράδειγμα από την κόρη του και τις 3 κυρίες που βόλεψε, αφού μόχθησαν για μια διετία στο γραφείο του;

Θλιβερή η προσπάθεια ενός θλιβερού αντιπρόεδρου μιας Κατοχικής "κυβέρνησης" του Μνημονίου να γλείψει τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, αυτούς που τους πατάει στο λαιμό η κυβέρνηση, το έργο της οποίας συντονίζει όταν δεν παίζει τον Γκέμπελς στα κανάλια.

Έχει ανάγκη να στρέψει την οργή του κόσμου σε κάποιον άλλο μετά τις προκλητικές δηλώσεις ότι φάγαμε μαζί τα λεφτά, ενώ το οικογενειακό του εισόδημα αντιστοιχεί σε μια συνοικία …


Όσο και αν εξοργίζεται κανείς με αυτές τις δηλώσεις, δεν μπορεί να μη διακρίνει τα σημάδια (εκτός της ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ, της ΞΕΤΣΙΠΩΣΙΑΣ, του ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΥ ΘΡΑΣΣΟΥΣ και του ΠΑΝΙΚΟΥ που ξεχωρίζει κάθε Πα.Σο-κο σήμερα) του ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ της οικογένειάς του.


Δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα ΘΛΙΒΕΡΟ υποκείμενο , μαριονέτα στα χέρια έμεπιρων παικτών που τον καταδικάζουν σε μια ΑΤΕΡΜΟΝΗ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ!


πηγη: http://kostasxan.blogspot.com