ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ

         ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΗ "ΤΕΛΙΚΗ ΛΥΣΗ" 
Η Ελληνική Σημαία, είναι σύμβολο τιμής και υπεράσπισης.
Η ΚΕΡΑΤΕΑ, είναι η δική μας ΣΗΜΑΙΑ!

Γράφει η Πόπη Σουφλή


Παγώνει το αίμα του κάθε εχέφρονα πολίτη αυτής της χώρας, η ανακοίνωση που εξέδωσε πριν λίγα λεπτά η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΥΤΑ ΚΕΡΑΤΕΑΣ.
Σύμφωνα με την .......
αναγκοίνωση, κάνουν λόγο για "ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΗ "ΤΕΛΙΚΗ ΛΥΣΗ" που προωθεί ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης και καλούν άμεσα τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των αστυνομικών και τους Προέδρους των Δικαστικών και Εισαγγελικών Ενώσεων της χώρας, όλα τα ΄πολιτικά κόμματα, όλες τις Οργανώσεις πολιτών και τους πολιτικούς σχηματισμούς, να συμπαρασταθούν άμεσα στην Κερατέα.
Στην ανακοίνωση γίνεται λόγος, ακόμα και για πολιτική εσωτερική ανωμαλία, την οποία θα εκμεταλλευτεί ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης, για να διαδεχθεί τον Γιώργο Παπανδρέου, με τις ευλογίες της Οικογένειας Λάτση και των Αμερικανών!
Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, αλλά και οι Κερατιώτες, αποφασισμένοι να δώσουν τη ζωή τους για να υπερασπιστούν τον τόπο τους.
ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΝ!

ΕΔΩ ΚΕΡΑΤΕΑ

Γιατί ο αντ’ αυτού… Γιάννης Ραγκούσης είναι:
Έτοιμος να βάψει τα χέρια του με αίμα στην Κερατέα, προωθώντας επί σειρά μηνών την ανωμαλία σε όλη την Ελλάδα;
Ακύρωσε πραξικοπηματικά τη συμφωνία του Δήμου Λαυρεωτικής με τον Γ. Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Η. Λιακόπουλο για τη δημιουργία εργοστασίου στο ΒΙΟ.ΠΑ. Κερατέας;
ΚΥΒΕΡΝΑ με σκοπό να εδραιώσει ακόμα περισσότερο και με τον πλέον επίφοβο τρόπο την εξουσία του;
ΙΣΩΣ γιατί…
Ο εκλεκτός της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Λάτση και της Αμερικάνικης Πρεσβείας Γιάννης Ραγκούσης οδηγεί σε χειρουργικά χτυπήματα την υπόθεση της Κερατέας για να διαδεχθεί τον Γιώργο Παπανδρέου μέσω της ...εσωτερικής ανωμαλίας που θα προκύψει;

ΑΔΥΝΑΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ:
Ολόκληρο το ΠΑΣΟΚ –ένα κόμμα με βαθιές κοινωνικές ρίζες- πάσχει από πολιτικό Αλτζχάιμερ και δεν καταλαβαίνει τι γίνεται εδώ και 4 μήνες στην Κερατέα.
Έχει γίνει δυσανεκτικό στο διάλογο…
Αλωνίζει ωσάν δραπανηφόρο άρμα τις ζωές 60.000 κατοίκων…

ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ:
Πως γίνεται να καπελώνονται από τους ανθρώπους του Γιάννη Ραγκούση, οι τεράστιες και σχεδόν σε καθημερινή βάση αντιδράσεις, μέσα στο ίδιο το ΠΑΣΟΚ από στελέχη τριακονταετίας.
· Γιατί η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Λάτση θέλει να λερώσει το όνομά της και το όνομα των παιδιών της με αίμα, τη στιγμή που έχει πολύ περισσότερα χρήματα από τα 700 εκατομμύρια; Το μερίδιο, δηλαδή που της αναλογεί από τη διαχείριση των σκουπιδιών και που θα πάρει μέσω της θυγατρικής της Eurobank -ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΑΤΕΕ - η οποία έχει αναλάβει το έργο του ΧΥΤΑ Κερατέας.
· Ποιος αποφασίζει για τη φίμωση των μίντια και την άνευ προηγουμένων διαστρέβλωση της αλήθειας, από συγκεκριμένη μερίδα του τύπου;
· Ποιος κρύβεται και για ποιο σκοπό πίσω από τους ξυλοδαρμούς συμπολιτών μας, τις εκφοβιστικές προειδοποιήσεις, τις αυθαιρεσίες, την κατάχρηση εξουσίας, την παρεκτροπή και την υπερβολή;

Να συμφωνήσουμε με αυτό που πληροφορηθήκαμε από κυβερνητικό στόμα;

«Μέχρι αιματοχυσίας θα φτάσει… ο Υπουργός με σκοπό την αναρρίχησή του στη θέση του Πρωθυπουργού»
Όταν η δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου οδήγησε την χώρα σε μία πρωτόγνωρη αναταραχή με βιαιότητες.
Όταν μια Ελληνική κοινωνία είναι σε ένταση και σε αδιέξοδο λόγω της οικονομικής κρίσης.
Όταν η ανεργία έχει αγγίξει επικίνδυνα ποσοστά…
Όταν το πολιτικό σύστημα αμφισβητείται με κάθε τρόπο…
Όταν τα κόμματα έχουν χάσει το παιχνίδι της αξιοπιστίας.
Όταν οι δευτεροετείς του νεοφιλελευθερισμού που μας κυβερνούν λειτουργούν ΑΣΥΝΤΟΝΙΣΤΑ.
Όταν μια κοινωνία αντιμετωπίζεται με κυνισμό από τον Αντιπρόεδρο της χασαποταβέρνας…
ΤΟΤΕ ΠΩΣ ο Ανθύπατος Ιωάννης Ραγκούσης από την θέση του Υπουργού Εσωτερικών, αδιαφορεί για τους κινδύνους που προκύπτουν για την χώρα από την κατάσταση στην Κερατέα;
ΜΗΠΩΣ αυτό είναι που επιδιώκει;
ΜΗΠΩΣ είναι πίσω - αν δεν προωθεί κιόλας μέσω της ΕΥΠ- από τις προβοκατόρικες ενέργειες;
ΠΙΣΩ από την ρίψη μολότωφ στο σπίτι του πρόσφατα εκλεγμένου Δημάρχου Λαυρεωτικής κου Κώστα Λεβαντή για δύο συνεχόμενα βράδια;
ΠΙΣΩ από το βασανισμό ομάδας πολιτών από τα ΜΑΤ στο μπλόκο του Λαυρίου μεταξύ των οποίων και του Αντιδημάρχου Κυριάκου Κατσουνάκη;
ΠΙΣΩ από τις ψυχωτικές αντιδράσεις των ΜΑΤ όταν έθεσαν σε κίνδυνο τη ζωή συμπολιτών μας που μετά από τον απρόκλητο και βάναυσο ξυλοδαρμό τους, έφυγαν βάζοντας φωτιά μέσα στο παράπηγμα που ήταν λιπόθυμος ένας άνθρωπος;
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ο Ανθύπατος Ιωάννης Ραγκούσης ετοιμάζει την «τελική λύση» τις αμέσως επόμενες μέρες, με τη μορφή γιγαντιαίας αστυνομικής και ασφαλίτικης επιδρομής, με τη συμμετοχή των ΕΚΑΜ και με προληπτικές συλλήψεις δεκάδων συμπολιτών μας.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ αυτή την πληροφορία να τη δημοσιεύσουμε μήπως και αποφύγουμε την αιματοχυσία στην πόλη μας.

Για να αποφύγουμε να χυθεί αίμα συμπολιτών μας, κατοίκων ή αστυνομικών, καλούμε άμεσα:
1. Τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των αστυνομικών και τους Προέδρους των Δικαστικών και Εισαγγελικών ενώσεων της Χώρας να προσέλθουν σε συνάντηση μαζί μας στο Δημαρχείο Κερατέας για να βρούμε λύση.
2. Τα πολιτικά κόμματα και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ να καταγγείλουν ανοιχτά το σχέδιο ανωμαλίας του Γιάννη Ραγκούση για τη χώρα.
3. Όλες τις οργανώσεις πολιτών και τους πολιτικούς σχηματισμούς να συμπαρασταθούν άμεσα στην Κερατέα για να αποτραπεί η αιματοχυσία στην πόλη μας.

Οι Έλληνες με βάση το παλιό 114 έχουν υποχρέωση να υπερασπιστούν την νομιμότητα απέναντι στην ανωμαλία: «H τήρηση του παρόντος συντάγματος επαφίεται στον Πατριωτισμό των Ελλήνων».
Συμπατριώτες
Πόσο αίμα αντέχετε; Πόσο άδικο ανέχεστε; Πόσο ακόμα θα κατακρεουργούν το αύριο μας;
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ τους υποψήφιους δολοφόνους των παιδιών μας.
Η Ελληνική σημαία είναι σύμβολο τιμής και υπεράσπισης. Τιμούμε τους αγώνες των προγόνων μας και υπερασπιζόμαστε τις ζωές μας.
Η ΚΕΡΑΤΕΑ είναι η δική μας σημαία…
Η παρούσα ανακοίνωση αποτελεί το προσκλητήριο απόδειξης πατριωτισμού για όλους: Αστυνομικούς, Δικαστές, Πολιτικούς, Πολίτες.

Επιτροπή Αγώνα

πηγη: http://attikanea.blogspot.com


"ΘΡΙΛΕΡ" ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΦΗ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΝΤΑΦΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ-ΠΗΓΗ AΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ "ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ" ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΛΙΒΥΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ

1634410      Αξιωματούχος της κυβέρνησης του Μουαμάρ Καντάφι, εγκατέλειψε τη Λιβύη και λέγεται ότι μπήκε στο αεροπλάνο με προορισμό την Αθήνα, όπως μετέδωσαν διεθνή Μέσα. 

Δεν υπήρξε -άμεσα- επίσημο σχόλιο, σχετικά με την αποχώρηση του Abdelati Obeidi,  αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών, του οποίου το αυτοκίνητο υποτίθεται ότι είχε κατεύθυνση την Τυνησία.

Πηγή από την υπηρεσία ασφαλείας, στο αεροδρόμιο της Τζέρμπα, στην Τυνησία, δήλωσε στο Reuters ότι ο Obeidi "πέταξε" προς την ελληνική πρωτεύουσα..

Κυβερνητική πηγή, από την Ελλάδα, τόνισε πως ο Obeidi,  είχε έρθει, για να παραδώσει μήνυμα από τον συνταγματάρχη Καντάφι, σύμφωνα με το Reuters.

Αυτή είναι η δεύτερη φυγή, υψηλόβαθμου στελέχους της κυβέρνησης Καντάφι, μετά την αυτομόληση του Μούσσα Κούσσα.

Στο υπουργείο Εξωτερικών, ο Obeidi, ήταν αρμόδιος για ευρωπαϊκές υποθέσεις.

πηγη: www.liako.gr


Σάββατο 2 Απριλίου 2011

ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ -ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΒΥΗ- ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΟΥΔΑ-"ΑΜΗΧΑΝΗ" Η ΑΘΗΝΑ

1637101           Αεροπλάνο, που απογειώθηκε, από το Κατάρ με προορισμό της Λιβύη, παρέλαβε 15 τραυματίες, εκ των οποίων οι 5 είναι σοβαρά, και προσγειώθηκε στη βάση της Σούδας, το Σάββατο το απόγευμα.
Ενας, μάλιστα, εξέπνευσε, κατά τη μεταφορά, ενώ οι τραυματίες νοσηλεύονται σε διάφορα νοσοκομεία της Κρήτης.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη, προκάλεσε αμηχανία, στην Αθήνα, δεδομένου ότι η κυβέρνηση, δεν έχει υπογράψει συμφωνία για μεταφορά τραυματιών στη Σούδα, ενώ γίνονται προσπάθειες, να υπάρξει αποσαφήνιση της κατάστασης, μέσω της διπλωματικής οδού.

πηγη: www.liako.gr


Πανικός από νέα τεράστια διαρροή ραδιενέργειας – Ακόμα δεν ξέρουν που οφείλεται !

      




- Μολύνεται συνεχώς η θάλασσα από νερά με ραδιενέργεια

- Η ραδιενέργεια μετρήθηκε στα 1.000 μιλισίβερτ την ώρα!
- Πρωτοφανής σύγχυση της εταιρίας Tepco που διαχειρίζεται το πυρηνικό εργοστάσιο της Φουκουσίμα
- Ανακοίνωσε πως το μολυσμένο με ραδιενέργεια  νερό χύνεται ΕΙΤΕ από τον κατεστραμμένο αντιδραστήρα Νο 2 ΕΙΤΕ από ένα αυλάκι!

Η Ιαπωνική Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας ανακοίνωσε πως η Tepco ετοιμάζεται να αρχίσει την έγχυση τσιμέντου στις ρωγμές ώστε να σταματήσει τη διαρροή.
Αξιωματούχοι της Tokyo Electric Power Co (TEPCO) δήλωσαν πως η ρωγμή που εντοπίστηκε στο τσιμεντένιο αυλάκι κάτω από τον αντιδραστήρα ίσως να είναι η αιτία της πρόσφατης μόλυνσης της θάλασσας ανοικτά των βορειο-ανατολικών ακτών.
Η ραδιενέργεια μετρήθηκε στα 1.000 μιλισίβερτ την ώρα. Δεν είναι ακόμα σαφές αν το νερό προέρχεται από τον ίδιο τον αντιδραστήρα ή διαρρέει από το αυλάκι αυτό και χύνεται στη θάλασσα.
Ο Χιντέχικο Νισιγιάμα, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Ιαπωνικής Υπηρεσίας Πυρηνικής και Βιομηχανικής Ασφάλειας δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου πως η TEPCO σκοπεύει να αρχίσει την έγχυση τσιμέντου στο αυλάκι για να κλείσει τη ρωγμή.
''Με τα επίπεδα ραδιενέργειας να αυξάνονται στη θάλασσα κοντά στο εργοστάσιο προσπαθήσαμε να επιβεβαιώσουμε τους λόγους και στο πλαίσιο αυτό προχωρήσαμε σε ανάλυση δειγμάτων τόσο από το νερό στο αυλάκι, όσο και από τη θάλασσα κοντά στο εργοστάσιο. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε σίγουροι μέχρι να μελετήσουμε τα αποτελέσματα", επισήμανε ο ίδιος.
Η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας (ΙΑΕΑ) θα στείλει δύο εμπειρογνώμονες στην Ιαπωνία για να λάβει πληροφορίες από πρώτο χέρι σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι αντιδραστήρες στο πυρηνικό εργοστάσιο Φουκουσίμα Νταϊίτσι (Φουκουσίμα 1) που έχει υποστεί ζημιές από το σεισμό και το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου.
Δύο εμπειρογνώμονες της ΙΑΕΑ θα συναντηθούν με ιάπωνες αξιωματούχους αρμόδιους για θέματα πυρηνικής ενέργειας από τις 4 Απριλίου και μετά, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση που ανήρτησε χθες Παρασκευή στον ιστότοπό της η υπηρεσία.



Απαισιόδοξη η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας

Η πυρηνική κρίση στην Ιαπωνία , στον κατεστραμμένο πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα παραμένει " πολύ σοβαρή " και θα καθυστερήσει πολύ να λήξει, προειδοποίησε ο επικεφαλής της Διεθνούς Υπηρεσίας Ατομικής Ενέργειας, Γιούκιο Αμάνο, από το Ναϊρόμπι της Κένυας την Παρασκευή.

Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε μετά τη συνάντησή του με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, Μπα Κι-μουν, που πραγματοποιούσε επίσκεψη στην πρωτεύουσα της Κένυα, ο Αμάνο εμφανίστηκε αρκετά απαισιόδοξος, όπως μετάδωσε το ιαπωνικό ενημερωτικό δίκτυο Kyodo.

"Αν θέλω να φθάσω στο σημείο να μπορώ να πω ότι όλα είναι ξανά φυσιολογικά, τότε πρέπει να σας πώ ότι αυτό θα αργήσει ακόμα αρκετά ", τόνισε ο Γιούκιο Αμάνο, που είναι Ιάπωνας και είναι ο διευθυντής της διεθνούς υπηρεσίας, που παρατηρεί και καταγράφει τα ζητήματα που σχετίζονται με την πυρηνική ενέργεια σε όλο τον πλανήτη και έχει την έδρα της στη Βιέννη στην Αυστρία.

Τρείς εβδομάδες μετά το σεισμό και το τσουνάμι που προκάλεσε την έναρξη της πυρηνικής κρίσης στο σταθμό της Φουκουσίμα, η κατάσταση παραμένει δύσκολη. Η διαχειρίστρια εταιρεία ομολογεί την αδυναμία της να ελέγξει την κατάσταση στους 4 από τους 6 αντιδραστήρες όπου δεν λειτουργεί το σύστημα ψύξης και υπάρχουν φόβοι ότι κάποιοι από τους πυρήνες μπορεί να βρίσκονται ήδη σε φάση τήξης, ενώ αποδεικνύεται ανεπαρκής η ακτίνα εκκένωσης των 20 χιλιομέτρων αφού καταμετρώνται υψηλά ποσοστά ραδιενέργειας στο έδαφος και τα φυτά της περιοχής.


Μικρές συγκεντρώσεις ραδιενέργειας και στην Ελλάδα
Στην Ιαπωνία στέλεχος της General Electric που έφτιαξε τους αντιδραστήρες




ΣΥΣΤΥΜΑ H.A.A.R.P.

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ -

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Η COCA - COLA OYTE ENA EΥΡΩ ΦΟΡΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ;;;



ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.


Πηγη: http://ksipnistere.blogspot.com/


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΣΤΗΝ ΙΟΡΔΑΝΙΑ:ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ-ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΑΘΕΟΥΣ" ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΟΥΣ!

     

Νέα δεδομένα για τα τελευταία χρόνια του Χριστού πρόκειται να δουν το φως της δημοσιότητας μετά από ανακάλυψη 70 μεταλλικών εγχειριδίων με κρυπτογραφημένο υλικό για τη Σταύρωση Του.
Τα μεταλλικά βιβλία βρέθηκαν σε σπηλιά της Ιορδανίας και αναμένεται ότι θα φέρουν στο φως άγνωστες πτυχές των πρώιμων χρόνων του Χριστιανισμού.


Το μέγεθος των σελίδων είναι παρόμοιο με πιστωτικής κάρτας και υπάρχουν χαραγμένες εικόνες και σύμβολα, που αναφέρονται στο Μεσσία και ειδικότερα στη Σταύρωση και την Ανάσταση Του. Τα εγχειρίδια είναι δεμένα με μεταλλικό σύρμα, ενώ κάποια από αυτά είναι σφραγισμένα.


«Ίσως είναι η μεγαλύτερη ανακάλυψη στην ιστορία του Χριστιανισμού», σχολιάζει ο βρετανός καθηγητής Αρχαιολογίας και Ιστορίας των Θρησκειών Ντέιβιντ Έλινγκτον, ενώ ο καθηγητής του Πανεπιστημίου του Σέφιλντ, Φίλιπ Ντέιβις, σχολιάζει ότι 
«ανάμεσα στα περιεχόμενα διακρίνονται εικόνες που δείχνουν τα τείχη μιας πόλης, ένα σταυρό και ένα τάφο. Είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι πρόκειται για τα Ιεροσόλυμα και τη Σταύρωση του Χριστού».Για να λυθεί το μυστήριο γύρω από το περιεχόμενο των εγχειριδίων χρειάζεται πρώτα να τα δώσει πίσω ένας Ισραηλινός, ο οποίος υποστηρίζει ότι είναι δικά του και της οικογένειάς του εδώ και εκατό χρόνια. Οι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι οι αποκαλύψεις από τα βιβλία αυτά θα ξεπεράσουν αυτές των 900 χειρογράφων της Νεκρής Θάλασσας που βρέθηκαν το 1947.







πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/




ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΙΒΥΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΡΙΑ OI ΔΗΘΕΝ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ.

show_dees       Δεν είναι πρωταπριλιάτικη η πληροφορία.
Με δεδομένο το ότι οι Άραβες και οι Παλαιστίνιοι ποτέ δεν θα δεχτούν να παραχωρήσουν το τέμενος του Ομάρ στους Εβραίους για να κάνουν το ναό του Σολομώντος, η παγκόσμια σκοτεινή ελίτ που θέλει να χρίσει τον παγκόσμιο βασιλιά της μέσα στον τρίτο ναό του Σολομώντος, αποφάσισε να στήσει σκηνικό βοήθειας προς τους Παλαιστίνιους και να στείλει πολύ ισχυρές δυνάμεις στο Ισραήλ που θα απωθήσουν τον εβραϊκό στρατό και θα καταλάβουν τα Ιεροσόλυμα τα οποία θα ορίσουν και σαν παγκόσμια πρωτεύουσα.
Ο ισραηλινός στρατός, εφόσον αντισταθεί, θα υποστεί βαρύτατα πλήγματα θα υποχωρήσει άτακτα από τις όχθες της Μεσογείου, θα συνθηκολογήσει και η δυνάμεις του ΟΗΕ θα καταλάβουν τα Ιεροσόλυμα που θα ορισθούν σαν η ουδέτερη πόλη της ειρήνης όλων των λαών.
Τότε θα αποδειχθεί ότι κουμάντο δεν κάνουν οι Εβραίοι αλλά εκείνοι που όπως λέει η Αποκάλυψη λένε ότι είναι Εβραίοι, αλλά δεν είναι.
Το Ισραήλ θα κατέχει τα εδάφη που οι διεθνείς συνθήκες του έχουν δώσει και σήμερα. Το ίδιο και οι Παλαιστίνιοι. Το μήλον της έριδος όμως, η πόλη των Ιεροσολύμων, θα ανήκει στον ΟΗΕ. Με δεδομένο το ότι ούτε οι Εβραίοι, ούτε οι Παλαιστίνιοι θα δεχθούν να παραχωρήσουν την ιερή πόλη που θεωρούν πρωτεύουσά τους, στον «αντίπαλο» , ο ΟΗΕ θα ορίσει ότι η πόλη που είναι σημαντική και για τις τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες, θα ανήκει σε όλο τον κόσμο σαν σύμβολο, όπως είπαμε και πριν, της παγκόσμιας ειρήνης. Της παγκόσμιας ειρήνης του Αντιχρίστου.
Εκεί θα χτιστεί και ο Ναός στον ένα Θεό, που οι πιστοί της κάθε θρησκείας θα θεωρήσουν ότι αναφέρεται στον δικό τους Θεό. Οι Εβραίοι θα θεωρήσουν ότι είναι ο τρίτος ναός του Σολομώντος, οι Μουσουλμάνοι ότι είναι το νέο τέμενος του Ομάρ και οι Χριστιανοί ότι είναι ο ναός του Θεού τον οποίο στο κάτω κάτω, είχε επισκεφθεί και ο ίδιος ο Χριστός.
Υπό την αιγίδα του ΟΗΕ λοιπόν και υπό την εποπτεία της μεγάλης προσωπικότητας που θα έχει εμφανιστεί στο προσκήνιο μαζί με τον δίδυμο αδελφό του (τον κλώνο) και θα διαφημίζεται σαν ο εν δυνάμει παγκόσμιος ηγέτης που έχει το σθένος και το σχέδιο για να σώσει τον πλανήτη από την πολλαπλής μορφής κρίση στην οποία έχει εισέλθει, θα χτιστεί ο τρίτος ναός του Σολομώντος.
Σ΄αυτόν το ναό του ενός Θεού, θα χρισθεί και παγκόσμιος μονάρχης ο Αντίχριστος. Ο ναός έχει ήδη προκατασκευασθεί στη Νεβάδα και τα τμήματά του βρίσκονται από το 2005 στο Ισραήλ. Είχαν ναυλωθεί μάλιστα και ρωσικά Αντόνωφ για να μεταφέρουν τους δύο τεράστιους κίονες της εισόδου, που αποτελούνται από ένα μασίφ κομάτι ο κάθε ένας.
Την πληροφορία αποκαλύπτουμε επειδή θα αρχίσει σιγά σιγά να ακούγεται.
Σημειώστε τα λόγια μας και θα τα θυμηθείτε.

πηγη: www.liako.gr


Σεισμός 6,2 Ρίχτερ στην Κρήτη - Έντρομοι οι κάτοικοι έχουν πεταχτεί έξω από τα σπίτια τους





- Δεν έχουν ακόμα αναφερθεί ζημιές ή θύματα
- Το Ευρωπαϊκό Μεσογειακό Σεισμολογικό Κέντρο αναφέρει σεισμό 6,2 Ρίχτερ
- Η δόνηση έγινε αισθητή σε όλα τα νησιά μέχρι και στην Αθήνα
- ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

















Ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 6,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε σήμερα στις 16.29 και έγινε ιδιαιτέρα αισθητή στη Βόρεια Κρήτη, κυρίως στο Νομό Λασιθίου αλλά και στην πόλη του Ηρακλείου.

Ο σεισμός συμφώνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και το Εργαστήριο Γεωφυσικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης χαρακτηρίζεται σφοδρή και προερχόταν από απόσταση 361 χιλιομέτρων Νοτιοανατολικά της Αθήνας, ενώ το επίκεντρο της δόνησης εντοπίζεται 49 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της Κάσου.

H δόνηση, που διήρκησε αρκετή ώρα, προκάλεσε πανικό στους κατοίκους και αρκετοί πετάχτηκαν έντρομοι έξω από τα σπίτια τους, ιδιαίτερα στην περιοχή της Σητείας όπου οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για σπάσιμο υαλοπινάκων στην πόλη ενώ σε παλιά σπίτια υπήρξαν πτώσεις σοβάδων.



Σύμφωνα με τον γεωλόγο, κ. Λέκκα μιλώντας στο NewsIt χαρακτήρισε το σεισμό μεγάλου βάθους. Ο σεισμός εκδηλώθηκε στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κρήτης και Καρπάθου. 




Πρόωρες εκλογές στην Πορτογαλία

Image       
Ο Πορτογάλος Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Ανιμπαλ Καβάκο Σίλβα ανακοίνωσε απόψε τη διάλυση της βουλής και την διεξαγωγή πρόωρων βουλευτικών εκλογών στις 5 Ιουνίου, μια αναμενόμενη εξέλιξη μετά την παραίτηση του πρωθυπουργού Ζοζέ Σόκρατες την περασμένη εβδομάδα, όταν η κυβέρνηση μειοψηφίας που ηγείτο δεν κατάφερε να περάσει το πακέτο λιτότητας που επιδίωκε.












Δολοφονήθηκε πράκτορας της ΜΙΤ-ο 6ος μέσα σε 5 μήνες

     ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

Έντονος προβληματισμός επικρατεί στην Τουρκία μετα τη δολοφονία πράκτορα της ΜΙΤ Xαλούκ Ακτέρ. Είναι η 6η δολοφονία πράκτορα της ΜΙΤ τους τελευταίους 5 μήνες!.
Ο 63χρονος Χαλούκ Ακτέρ βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του στην Αλικαρνασσό.. Άγνωστοι τον πυροβόλησαν τρείς φορές και απομακρύνθηκαν απο το σπίτι. Ο πιο στενός συνεργάτης κια φίλος του Ακτέρ ο Φερντί Ταμέρ είχε δολοφονηθεί το 1990.
Ο Ακτέρ είχε γίνει γνωστός το 1987 με την δημοσιοποίηση της "έκθεσης ΜΙΤ" που παρουσίαζε τις σχέσεις των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών με την τουρκική μαφία. Στην έκθεση αυτή είχαν αποκαλυφθεί και οι τηλεφωνικές συνομιλίες του Ακτέρ που επιβεβαίωναν τους ισχυρισμούς.
Στην τουρκική αστυνομία επικρατεί προβληματισμός σχετικά με τη δολοφονία καθώς σχεδόν κάθε μήνα ενα μεός της ΜΙΤ δολοφονείται. Σε καμία δολοφονία δεν έχει βρεθεί κανένας δράστης.

πηγη: onalert.gr

Αργεντινός οικονομολόγος: Είστε Έλληνες, τιμήστε την ιστορία σας και διώξτε τους τοκογλύφους

    
  • Είστε Ελληνες. Εμείς στην Αργεντινή έχουμε μόνο δύο αιώνες ιστορίας. Η Ελλάδα πρέπει να ανακτήσει τη δύναμη της ιστορίας της!!!
Αργεντινός Οικονομολόγος Καθηγητής Πανεπιστημίου:Απαλλαγείτε από τους τοκογλύφους!
Συνομιλώντας με τον μελετητή της κρίσης της Αργεντινής, οικονομολόγο και καθηγητή του Πανεπιστημίου του Μπουένος Αϊρες, Κλαούντιο Κατς, αποκομίζει κανείς την πεποίθηση ότι υπάρχει ζωή μετά τον (οικονομικό) θάνατο.
Ο Κατς ήρθε στην Αθήνα της μιζέριας, της οικονομικής ασφυξίας και της αυτομαστίγωσης για να μας θυμίσει ότι όσα ζούμε, τα έζησαν κι άλλοι. Και επιβίωσαν…
Ότι μπορούμε να βγούμε από το τέλμα πιο γρήγορα από όσο νομίζουμε.
Οτι η οικονομία της Αργεντινής είδε άσπρη μέρα μόνον όταν σταμάτησε να κάνει ό,τι της ζητούσαν οι πιστωτές.Όπως η Ελλάδα σήμερα, έτσι και η Αργεντινή στα τέλη της δεκαετίας του ’90 όφειλε πολύ περισσότερα χρήματα από όσα μπορούσε ποτέ να αποπληρώσει.
«Δεν έχετε να πληρώσετε; Δώστε μας τα πετρέλαια. Πουλήστε τις τηλεπικοινωνίες, την ύδρευση, τις αερογραμμές, τη συγκοινωνία, το φυσικό αέριο. Η κυβέρνηση Μένεμ τους τα έδωσε όλα. Και βρέθηκε η Αργεντινή στην παράδοξη κατάσταση να έχει πουλήσει τα πάντα και το χρέος της να αυξάνεται αντί να μειώνεται» λέει, χειρονομώντας ζωηρά.
«Μας έστυψαν όσο μπορούσαν, το ίδιο κάνουν τώρα μ’ εσάς. Ηξεραν ότι η αποπληρωμή είναι αδύνατη, αλλά η στρατηγική τους ήταν μη σκέφτεστε, δώστε».
Ο Kατς είναι οικονομολόγος, αλλά θεωρεί ότι σε προβλήματα όπως αυτά, τον πρώτο λόγο έχει η πολιτική. «Το θέμα είναι καθαρά πολιτικό», επισημαίνει. «Πρέπει πρώτα να ληφθεί μια θεμελιώδης πολιτική απόφαση και εν συνεχεία υπάρχουν δύο – τρεις εναλλακτικές λύσεις στο πεδίο της οικονομίας».Η απόφαση αυτή είναι ότι η χώρα σταματά να εξοφλεί τους διεθνείς πιστωτές, είτε προχωρώντας σε στάση πληρωμών, όπως η Αργεντινή, είτε αρχίζοντας λογιστικό έλεγχο του χρέους, όπως το Εκουαδόρ.
«Το Εκουαδόρ δημιούργησε διεθνή επιτροπή ειδικών που προχώρησε σε λογιστικό έλεγχο του χρέους και κατέληξε ότι το πραγματικό χρέος ήταν μικρότερο από το ονομαστικό χρέος», υπογραμμίζει.
Ρωτώ πόσο επίπονη ήταν η στάση πληρωμών για την Αργεντινή.«Εκμεταλλευθήκαμε την περίοδο 2002-2005 για την οξυγόνωση της οικονομίας», απαντά.
«Είχαμε χρήματα για τα λογικά πράγματα, για μισθούς, συντάξεις, σχολεία, νοσοκομεία, για κάποιες επενδύσεις».Το λάθος της Αργεντινής είναι ότι περίμενε έως ότου χρεοκοπήσει, δεν προχώρησε στη στάση πληρωμών οργανωμένα και συντεταγμένα.
«Το πρώτο και κύριο πράγμα που θα έπρεπε να είχαμε κάνει θα ήταν να αναλάβει έγκαιρα η κυβέρνηση τον πλήρη έλεγχο του τραπεζικού συστήματος. Δεν μιλώ για εθνικοποίηση, μιλώ για προσωρινό πλήρη έλεγχο. Αυτό θα εμπόδιζε τη μαζική φυγή κεφαλαίων στο εξωτερικό, που δημιούργησε πολλά προβλήματα», λέει.
«Για να διαπραγματευθεί όμως μια κυβέρνηση με τις τράπεζες σε μια τέτοια στιγμή, πρέπει να βάλει στο τραπέζι το διάταγμα της εθνικοποίησής τους, ως απειλή, προκειμένου αυτές να συμφωνήσουν να δώσουν προσωρινά τον έλεγχο».Ενώ η στάση πληρωμών ήταν αναπόφευκτη, η κυβέρνηση της Αργεντινής έκανε τα πάντα για να την αποτρέψει , περιλαμβανομένης της δέσμευσης των καταθέσεων της μεσαίας τάξης προκειμένου να πληρωθούν οι πιστωτές.
«Αυτό ήταν το μοιραίο τους λάθος, καθώς η μεσαία τάξη ενώθηκε με τους φτωχούς που είχαν αρχίσει πραγματικά να πεινάνε», λέει. Δέκα μήνες διαδηλώσεων κορυφώθηκαν στην εξέγερση της 19ης και 20ής Δεκεμβρίου 2001, που υποχρέωσε τον πρόεδρο Ντε λα Ρούα να φύγει με ελικόπτερο από το πολιορκούμενο προεδρικό μέγαρο και τον διάδοχό του να κηρύξει στάση πληρωμών και να αποσυνδέσει το πέσο από το δολάριο.

Ελεγχος του ευρώ «Καμία κυβέρνηση δεν αποφασίζει μόνη της κάτι τέτοιο, πρέπει να υποχρεωθεί από κάτω», επισημαίνει, προσθέτοντας ότι απαιτείται και εθνικός έλεγχος της νομισματικής πολιτικής. «Συνειδητοποιείτε ότι στην περίπτωση της Ελλάδας αυτό σημαίνει έξοδο από το ευρώ;»ερωτώ.

«Μπορείτε να αποφασίσετε να μείνετε στο ευρώ, να φύγετε ή να επιλέξετε μια μέση λύση. Πρώτα οι Ελληνες θα αναλάβουν τον έλεγχο του νομίσματος που κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Μετά απ’ αυτό, θα μπορέσετε να συζητήσετε για το μέλλον του ευρώ με άλλους όρους».Και η άποψή του για τις τρομακτικές αντιδράσεις που θα προέκυπταν;
«Αυτή είναι η ιδεολογία του νεοφιλελευθερισμού. Ότι είστε φτωχοί και εκείνοι έχουν όλη την εξουσία.
Ότι εσείς δεν έχετε τίποτα και εκείνοι τα έχουν όλα. Ότι είστε ανάξιοι, διεφθαρμένοι και λοιπά. Πρέπει να συνειδητοποιήσετε τη δύναμή σας και μετά να συζητήσετε μαζί τους με σωστούς όρους. Το μυστικό στην πολιτική διαμάχη είναι να ξέρεις ποιες είναι οι δυνάμεις σου».

Ο Κατς τονίζει ότι η οικονομική διαφορά ανάμεσα στη Γερμανία και την Ελλάδα δεν είναι τόσο μεγάλη όσο η διαφορά ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Αργεντινή, τη Βολιβία ή το Εκουαδόρ.
«Όμως, όλες αυτές οι μικρές χώρες μπόρεσαν να διαπραγματευθούν με τη μεγάλη δύναμη. Στη Λατινική Αμερική δεν επαναλαμβάνουμε ό,τι λένε οι νεοφιλελεύθεροι. Είστε Ελληνες», λέει και δείχνει με πάθος την γκραβούρα του Παρθενώνα, που συμπτωματικά κρέμεται πάνω από το τραπέζι μας. "Εμείς στην Αργεντινή έχουμε μόνο δύο αιώνες ιστορίας. Η Ελλάδα πρέπει να ανακτήσει τη δύναμη της ιστορίας της".


.Παγκόσμια Βουλή των Ελλήνων ιδρύουν στις 4 Απριλίου οι Έλληνες της Διασποράς

      Την ίδρυση Κοινοβουλίου των απανταχού Ελλήνων της Διασποράς ανακοινώνουν οι Έλληνες της Ομογένειας στις 4 Απριλίου. Η ανάγκη να ενεργοποιηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο η τεράστια κοινωνική, πολιτική και οικονομική δύναμη των Ελλήνων που ζουν στις πέντε ηπείρους του πλανήτη, εκφράσθηκε σε κύκλους Ομογενών με επίσημη διακήρυξη στην επέτειο της Εθνικής Παλιγγενεσίας στις.....
Η.Π.Α. την 25η Μαρτίου 2011 και διανέμεται ήδη σε Έλληνες σε όλες τις γωνιές του κόσμου.
Στην διακήρυξη αναφέρεται ότι η απαξίωση των πολιτικών κομμάτων και κυβερνήσεων στην Ελλάδα στις δυνάμεις των Ελλήνων της Ομογένειας, δεν αφήνει άλλα περιθώρια από την άμεση ενεργοποίηση όλων των απανταχού Ελλήνων στην κρίσιμη φάση που διανύει η χώρα.
Πρώτο μέλημα της Παγκόσμιας Βουλής των Ελλήνων είναι η αποκατάσταση της φήμης της Ελλάδος σε διεθνές επίπεδο.

Ο καταστατικός χάρτης στον οποίο αναφέρονται οι σκοποί, η αποστολή και η λειτουργία της... Ομογενειακής Βουλής των Ελλήνων θα δωθεί σε παγκόσμια δημόσια διαβούλευση την Δευτέρα 4 Απριλίου 2011, και οι εκλογές για την ανάδειξη των 111 μελών του ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ θα γίνουν με ηλεκτρονική ή επιστολική ψήφο. Δικαίωμα ε
κλέγειν και εκλέγεσθαι έχουν όλοι οι Έλληνες της Διασποράς.

Πηγη: http://www.elkosmos.gr/


ΨΕΚΑΣΜΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ -