ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Τρομοκρατική επίθεση κατά του defencenet.gr από τον Θ.Πάγκαλο!

Image             Τρομοκρατική επίθεση κατά του defencenet.gr σημειώθηκε πριν λίγο και μάλιστα από την πλέον επικίνδυνη μορφή τρομοκρατίας: Την κυβέρνηση της χώρας, εκπροσωπούμενης διά του Θεόδωρου Πάγκαλου. Η τρομοκρατική επίθεση εξαπολύθηκε κατά του defencenet.gr με πρώτο θύμα την αλήθεια αλλά και έναν εργαζόμενο δημοσιογράφο του defencenet.gr, τον οποίο …  κατονομάζει (!) και στοχοποιεί σε ανακοίνωσή του ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης στην προσωπική του ιστοσελίδα (www.pangalos.gr).
Είναι η πρώτη φορά που ένα ανώτατο στέλεχος μιας ελληνικής κυβέρνησης επιτίθεται ονομαστικά κατά ενός απλού δημοσιογράφου, ο οποίος μάλιστα ούτε καν υπέγραφε το συγκεκριμένο άρθρο περί της "Σφαλιάρας που έριξε το ΓΕΕΘΑ στον Θ.Πάγκαλο".
Σημειώνεται ότι το ΓΕΕΘΑ που είναι ο αρμόδιος φορές, αλλά ούτε και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, δεν διανοήθηκαν να προχωρήσουν σε διάψευση ή να εκδώσουν κάποια ανακοίνωση αντίθετη από όσα γράψαμε. Και πως θα μπορούσε να γίνει αυτό, αφού γράψαμε μόνο την αλήθεια. Η οποία ενόχλησε τον Θ.Πάγκαλο και ανέλαβε αυτός να την ... μορφοποιήσει όπως νόμιζε ότι μπορούσε. Αλλά ατύχησε, επιβεβαιώνοντάς την!
Και είναι η δεύτερη φορά που κάποιος επίσημος κρατικός φορέας σε τόσο ανώτατο επίπεδο επιτίθεται στο defencenet.gr: Η πρώτη επίθεση είχε προέλθει από την ... τουρκική κυβέρνηση με την περίφημη απειλητική επιστολή που είχε στείλει στο defencenet.gr η τουρκική πρεσβεία στην Αθήνα. Φαίνεται ότι στον Θ.Πάγκαλο του άρεσε η ιδέα και έσπευσε να την αντιγράψει.
Αλλά στον αντιπρόεδρο δεν αρκούσε το «αίμα» του defencenet.gr (άλλωστε, εμείς ποιοι είμαστε; Μια παρέα πέντε –έξι δημοσιογράφων που επιμένουμε να ελέγχουμε την εξουσία, την όποια εξουσία, όπως αποδεικνύεται και από τα γραπτά μας): Επιτίθεται με σφοδρότητα στα ΝΕΑ, τα οποία κατηγορεί ότι «Μετατρέπουν το ψέμα σε αλήθεια», στον ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ ΤΥΠΟ, κατά του zougla.gr, της εφημερίδας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και της αθλητικής εφημερίδας ΠΡΑΣΙΝΗ, του fimotro.blogspot.com κλπ
Ας δούμε κατ’αρχήν τι γράφει ο Θεόδωρος Πάγκαλος στην ιστοσελίδα του:
«Πριν λίγο καιρό το fimotro είχε δημοσιοποιήσει την «είδηση» ότι έγινε επεισόδιο εναντίον του Θεόδωρου Πάγκαλου στο πλοίο «Μακεδών» που ταξίδευε από τον Πειραιά στην Κέα. Σύμφωνα με την «είδηση» τον έσωσαν οι δεκάδες αστυνομικοί που τον φρουρούσαν.
Ως γνωστόν δεν υπάρχει ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιά – Κέας από συστάσεως του ελληνικού κράτους και τον Αντιπρόεδρο δεν τον φρουρούν δεκάδες αστυνομικοί. Το μόνο γεγονός ήταν ότι βρισκόταν μόνος του πάνω στο καράβι. Αν όντως είχε γίνει το επεισόδιο, υπάρχει κάποιος που να πιστεύει ότι δεν θα υπήρχε και το αντίστοιχο βιντεάκι από κινητό τηλέφωνο, όπως συμβαίνει πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις;
Δύο εφημερίδες την επόμενη μέρα («Τα Νέα» και «Αδέσμευτος Τύπος») το αναδημοσίευσαν χωρίς φυσικά να επικαλεστούν την πηγή απ’ όπου το άντλησαν, μετατρέποντας ένα ψέμα σε  είδηση. Την μεθεπόμενη, αμφότερες, αφού προηγήθηκε έρευνα, διευκρίνισαν την αλήθεια.
Χθες από τo zougla.gr, διαχύθηκε η «είδηση» στο διαδίκτυο ότι υπήρξε επεισόδιο αποδοκιμασίας εναντίον του Αντιπροέδρου σε ψαροταβέρνα στον Πειραιά. Όπως και στην προηγούμενη περίπτωση, τα δεκάδες blogs του συστήματος παραπληροφόρησης της Συγγρού το αναπαρήγαγαν. Σήμερα δημοσιεύεται στις εφημερίδες «Αδέσμευτος Τύπος», «Πράσινη» και «Δημοκρατία» χωρίς βέβαια να αναφέρεται η πηγή. Για μια ακόμα φορά ένα ψέμα μετατρέπεται σε «είδηση». Αυτό δεν είναι ντροπή για την «Δημοκρατία» η οποία δεν διαφέρει από τα blogs σε θέματα αξιοπιστίας, αλλά είναι ντροπή για τον «Αδέσμευτο Τύπο» και την «Πράσινη».
Ξεπερνώντας το γεγονός ότι ο Θεόδωρος Πάγκαλος δεν έχει επισκεφθεί τον Πειραιά εδώ και μήνες, αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την ημέρα που υποτίθεται ότι βρισκόταν στον Πειραιά, εκείνος ήταν εκτός Αττικής. Βέβαια και σ’ αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει ένα βιντεάκι που να πιστοποιεί το γεγονός. Δηλαδή κανείς από την παρέα του νεαρού –όπως αναφέρουν τα blogs- δεν σκέφθηκε ότι η βιντεοσκόπηση του γεγονότος άξιζε τον κόπο; Υπήρχε περίπτωση στην εποχή που βιντεοσκοπούνται τα πάντα, σε μια παρέα νέων να μην είχε ούτε ένας κινητό τηλέφωνο και να μην του πέρασε από το μυαλό; Είναι προφανές και εδώ το ασύστολο ψεύδος.
Μέχρι τώρα η συνήθης πρακτική ήταν η παραποίηση των δηλώσεων του Αντιπροέδρου. Προφανώς δεν αρκεί πια, οπότε τώρα προκρίνεται η τακτική της κατασκευής ανύπαρκτων ειδήσεων που δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια. Ψέμα στο ψέμα λοιπόν, αυτή είναι η νέα τακτική του 2ου ορόφου της Συγγρού.
Βέβαια η τακτική των παραποιήσεων κατέκτησε νέες κορυφές τις προηγούμενες μέρες όταν κυκλοφόρησε και πάλι στο διαδίκτυο ότι το ΓΕΕΘΑ απάντησε στις δηλώσεις του Αντιπροέδρου για τα γεγονότα που έγιναν στην Αργεντινή μετά την πτώχευσή της. Η ιστοσελίδα defence.net δημοσιοποίησε τον εξής διάλογο με τον εκπρόσωπο τύπου του ΓΕΕΘΑ.
Ερώτηση: τι θα πράξουν οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας σε περίπτωση που λάβουν εντολή από την πολιτική ηγεσία να επιχειρήσουν στο εσωτερικό της χώρας σε αποστολές καταστολής, ένα ενδεχόμενο το οποίο άφησε ανοιχτό ο αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Θ.Πάγκαλος;
Απάντηση: Δεν μπορεί να υπάρξει τέτοια εντολή γιατί έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το Σύνταγμα της χώρας. Οι ένοπλες δυνάμεις έχουν συγκεκριμένο ρόλο, ο οποίος περιγράφεται με ακρίβεια στο Σύνταγμα, κάτι που τόνισε και ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, μόλις εχθές. Δεν μπορούν να δεχθούν να εκτελέσουν διαταγές οι οποίες βρίσκονται σε ευθεία αντίθεση με τον υπέρτατο νόμο της χώρας, του Συντάγματος. Αποστολή τους είναι η υπεράσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας έναντι έξωθεν απειλών. Δυνάμεθα να λειτουργούμε αποκλειστικά εντός των ορίων του Συντάγματος».
Ο πραγματικός διάλογος, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου του ΓΕΕΘΑ, είναι ο εξής:
Ερώτηση: Τι θα κάνει ο Αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων της χώρας αν δεχτεί εντολή από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας να βγάλει το στρατό στους δρόμους για την αντιμετώπιση διαδηλώσεων;
Απάντηση: Δεν τίθεται θέμα τέτοιας διαταγής από τον υπουργό εθνικής άμυνας διότι όπως ανέφερε χαρακτηριστικά σε πρόσφατες δηλώσεις του, οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας δεν έχουν καμία σχέση με την εσωτερική ασφάλεια, έχουν σχέση μόνο με την εξωτερική ασφάλεια και ο ρόλος τους προβλέπεται από το Σύνταγμα. Άρα δεν τίθεται θέμα απάντησης στην συγκεκριμένη υποθετική ερώτηση.
Βεβαίως, ο κύριος που είναι υπεύθυνος για την πλήρη παραποίηση του διαλόγου ώστε με τα ψέματα να δημιουργήσει θέματα, είναι ο κ.Γκουριώτης Αναστάσιος, Διευθυντής Ενημέρωσης του Σπήλιου Σπηλιωτόπουλου, πρώην Υπουργού Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας. Για τη δράση, την ιστορία και τον ρόλο του ομίλου defencenet media που ελέγχει και τα περιοδικά Στρατηγική, Cockpit, Αμυντική Βίβλος, Πόλεμος και Ιστορία, Περίπολος, Πολεμικές Μονογραφίες, Απόρρητο Δελτίο, δεν χρειάζονται ιδιαίτερα σχόλια, προς το παρόν".
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ
Για τις «ψευδολογίες» στα ΝΕΑ, τον ΑΔΕΣΜΕΥΤΟ, την zougla.gr κλπ που έχουν ενοχλήσει τον αντιπρόεδρο αφήνουμε τους ίδιους να απαντήσουν. Σε ότι αφορά το defencenet.gr, κατ’αρχήν επί της ουσίας του θέματος(εμείς την ουσία δεν την αποφεύγουμε ποτέ, μπορεί να ρωτήσει σε αυτό και τον έτερο αντιπρόεδρο και πρώην υπουργό Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελο Βενιζέλο), έχουμε να πούμε τα εξής:
Αρχικά να εκφράσουμε την έκπληξή μας γιατί ποτέ δεν περιμέναμε ότι η επιβεβαίωση της δήλωσης του εκπροσώπου Τύπου του ΓΕΕΘΑ στο ερώτημά μας, θα ερχόταν από τον ίδιο τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, τον Θεόδωρο Πάγκαλο:
«Δεν τίθεται θέμα τέτοιας διαταγής από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας διότι όπως ανέφερε χαρακτηριστικά σε πρόσφατες δηλώσεις του, οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας δεν έχουν καμία σχέση με την εσωτερική ασφάλεια, έχουν σχέση μόνο με την εξωτερική ασφάλεια και ο ρόλος τους προβλέπεται από το Σύνταγμα. Άρα δεν τίθεται θέμα απάντησης στην συγκεκριμένη υποθετική ερώτηση» λέει ο Πάγκαλος
Τι γράψαμε εμείς:
«Δεν μπορεί να υπάρξει τέτοια εντολή γιατί έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το Σύνταγμα της χώρας. Οι ένοπλες δυνάμεις έχουν συγκεκριμένο ρόλο, ο οποίος περιγράφεται με ακρίβεια στο Σύνταγμα, κάτι που τόνισε και ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, μόλις εχθές. Δεν μπορούν να δεχθούν να εκτελέσουν διαταγές οι οποίες βρίσκονται σε ευθεία αντίθεση με τον υπέρτατο νόμο της χώρας, του Συντάγματος. Αποστολή τους είναι η υπεράσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας έναντι έξωθεν απειλών. Δυνάμεθα να λειτουργούμε αποκλειστικά εντός των ορίων του Συντάγματος».
Εντάξει ο Θ.Πάγκαλος πρόσθεσε στην απάντηση ότι «Δεν τίθεται θέμα απάντησης (σ.σ. την οποία όμως απάντηση που δεν τίθεται θέμα την απαντούν κανονικότατα!) στην συγκεκριμένη υποθετική ερώτηση», αλλά όλα τα άλλα είναι ακριβώς τα ίδια.
Εκτός και αν διαφωνεί ο Θ.Πάγκαλος ή το ΓΕΕΘΑ με την τοποθέτηση ότι «Δεν μπορούν να δεχθούν να εκτελέσουν διαταγές οι οποίες βρίσκονται σε ευθεία αντίθεση με τον υπέρτατο νόμο της χώρας, του Συντάγματος. Αποστολή τους είναι η υπεράσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας έναντι έξωθεν απειλών. Δυνάμεθα να λειτουργούμε αποκλειστικά εντός των ορίων του Συντάγματος»!
Διαφωνεί ο Θ.Πάγκαλος με την παραπάνω φράση; Ή το ΓΕΕΘΑ παίρνει πίσω τη θέση αυτή (υπό τις γνωστές πιέσεις...) και ισχυρίζεται το αντίθετο;
Υπάρχει περίπτωση οι Ένοπλες Δυνάμεις να λειτουργήσουν και ΕΚΤΟΣ των ορίων του Συντάγματος σε αποστολές εσωτερικής ασφάλειας; Αυτό θέλει να πει "ο ποιητής";
Συντάσσεται το ΓΕΕΘΑ (υπό το καθεστώς των γνωστών πιέσεων) με τον Θ.Πάγκαλο που μίλησε για τανκς και νεκρούς ακόμα και μέσα στη Βουλή και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από τους βουλευτές του κόμματός του (Μ.Ανδρουλάκη, Α.Νταλάρα, Τ.Αντωνίου κλπ); Ο Μίμης Ανδρουλάκης δεν ζητούσε να τον ξηλώσει από αντιπρόεδρο ο πρωθυπουργός μέσα στη νύχτα ή κάνουμε λάθος; 
Αλλά η ουσία μετράειΚαι η ουσία είναι η ίδια ακόμα και αν δεχθούμε την εκδοχή Πάγκαλου: Το ερώτημά μας ήταν σαφές και εδώ να μας επιτρέψει να επιμείνουμε στο κείμενο της δικής μας ερώτησης: «Τι θα πράξουν οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας σε περίπτωση που λάβουν εντολή από την πολιτική ηγεσία να επιχειρήσουν στο εσωτερικό της χώρας σε αποστολές καταστολής, ένα ενδεχόμενο το οποίο άφησε ανοιχτό ο αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Θ.Πάγκαλος»;
Και η απάντηση εξίσου σαφής, ακόμα και με την εκδοχή Πάγκαλου:
 «Οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας δεν έχουν καμία σχέση με την εσωτερική ασφάλεια, έχουν σχέση μόνο με την εξωτερική ασφάλεια και ο ρόλος τους προβλέπεται από το Σύνταγμα».
Είναι σφαλιάρα στον Θ.Πάγκαλο, όπως και να το δει κανείς και καταλαβαίνουμε ότι πονάει, αλλά ας πρόσεχαν και οι μεν και οι δε....
Από εκεί και πέρα εμείς προκαλούμε τον Θ.Πάγκαλο να δώσει στην δημοσιότητα οποιοδήποτε πειστήριο ή απόδειξη έχει για την συνομιλία μεταξύ του defencenet.gr γιατί – άντε να το πούμε και αυτό – ειπώθηκαν και πολλά άλλα ενδιαφέροντα πράγματα στην συνομιλία του defencenet.gr με τον εκπρόσωπο Τύπου του ΓΕΕΘΑ, τα οποία δεν δημοσιοποιήσαμε προς σεβασμό στο ΓΕΕΘΑ και στον Αρχηγό του.
Και εν γνώσει του γεγονότος ότι μπορεί εν μία νυκτί να βρεθούν ο δεύτερος αποστρατευμένος και τα στελέχη του ΓΕΕΘΑ στα ακριτικές βουνοκορφές με κατεστραμμένες καριέρες.
Αυτά ως προς την ουσία του ζητήματος.
Ως προς τρομοκρατική επίθεση που εξαπέλυσε στις εκδόσεις μας με την εξής φράση: «Για τη δράση, την ιστορία και τον ρόλο του ομίλου defencenet media που ελέγχει και τα περιοδικά Στρατηγική, Cockpit, Αμυντική Βίβλος, Πόλεμος και Ιστορία, Περίπολος, Πολεμικές Μονογραφίες, Απόρρητο Δελτίο, δεν χρειάζονται ιδιαίτερα σχόλια, προς το παρόν»θα μας επιτρέψει να κάνουμε εμείς κάποια σχόλια και αν έχει να προσθέσει κάτι σε αυτά ευχαρίστως θα τα δημοσιεύουμε:
"Η δράση, η ιστορία και ο ρόλος του ομίλου defencenet media" είναι απλά αυτό που μας κάνει όλους τους εργαζόμενους στις εκδόσεις μας να είμαστε υπερήφανοι. Υπερήφανοι όχι τόσο για τα επιτεύγματά μας (πολλές άλλες εκδοτικές εταιρείες έχουν να παρουσιάσουν πολύ περισσότερα επιτεύγματα από εμάς) όσο για τον καθημερινό μας αγώνα και την καθημερινή μας προσπάθεια. Είμαστε υπερήφανοι γιατί νιώθουμε δυνατοί να αντιστεκόμαστε σε αυτή τη λαίλαπα που σαρώνει τα πάντα.
Αγωνιζόμαστε, παλεύουμε, αγωνιούμε για το καλύτερο σε ότι αφορά την ποιότητα των εκδόσεών μας και των ειδήσεων μας. Μπορεί να μην είμαστε πλούσιοι, μπορεί να μην έχουμε κάποιον ισχυρό να μας στηρίζει, μπορεί να μην καταφέραμε ποτέ «το μεγάλο κόλπο» (και ούτε θέλουμε…), αλλά είμαστε αγωνιστές και αυτό δεν μπορεί κανείς να το αρνηθεί.
Και πιστεύουμε στο ρητό "Η αλήθεια είναι αήττητη". Αυτή είναι η βασική δημοσιογραφική αρχή του defencenet.gr και των εκδόσεων της DefenceNet Media.
Και πάνω απ’όλα δεν σκύβουμε το κεφάλι. Σε κανέναν. Μπορεί να μας αποκεφαλίσουν, αλλά στο κεφάλι δεν θα μας πατήσουν, ούτε θα προσκυνήσουμε.
Δεν είμαστε αλάνθαστοι, αλλά ξέρουμε τη δουλειά μας και δεν είμαστε κακοπροαίρετοι έναντι κανενός.
Και για να αποδείξουμε αυτό στον ίδιο τον Πάγκαλο εμείς θα ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ένα ΣΦΑΛΜΑ που κάναμε ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ και αναζητούσαμε ευκαιρία να το αποκαταστήσουμε: Πριν από δύο εβδομάδες υπήρξε από τον αρμόδιο συντάκτη βάρδιας του site παρανόηση αυτών που είπε ο Θ.Πάγκαλος στην τηλεόραση περί μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων. Ο αντιπρόεδρος τάχθηκε κατά της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων "με ΕΞΑΙΡΕΣΗ τους στρατιωτικούς, τους αστυνομικούς, άντε και τους εφοριακούς".
Μεταδώσαμε λανθασμένα την είδηση ότι ο Θ.Πάγκαλος τάχθηκε κατά της μονιμότητας των στρατιωτικών και των αστυνομικών. Ήταν λάθος μας και ζητούμε δημοσίως συγγνώμη. Αλλά είναι και το μόνο λάθος που έχουμε κάνει αναφορικά με τον Θ.Πάγκαλο. Δεχόμαστε την ευθύνη μας για να αποδείξουμε ότι πάνω απ'όλα ισχύει πρώτα για εμάς το ρητό "Η Αλήθεια είναι αήττητη".
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ
Σε ότι αφορά τον συντάκτη μας στον οποίο επιτέθηκε προσωπικά ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, έναν οικογενειάρχη, επαγγελματία δημοσιογράφο με ιστορία 27 χρόνων,  αφήνουμε τον ίδιο να απαντήσει αφού ο ίδιος ο αντιπρόεδρος έθεσε το θέμα επί προσωπικού:
Ιδού η απάντησή του:
«Δεν θέλω να ασχοληθώ με τον κ.Θ.Πάγκαλο προσωπικά γιατί δεν θεωρώ ότι είναι προσωπικό το θέμα. Αν το πιστεύει αυτό ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, ας έρθει να μου το πει ο ίδιος, πρόσωπο με πρόσωπο. Έτσι μιλάνε οι άνδρες "επί προσωπικού", όχι από ιστοσελίδες.
Πιστεύω όμως ότι το θέμα είναι βαθιά πολιτικό. Ο κ.Θ..Πάγκαλος εκπροσωπεί το σύστημα που έχει οδηγήσει τη χώρα στη τραγωδία που βιώνει σήμερα. Αυτό το σύστημα πρέπει να ξεριζωθεί και να μην μείνει ίχνος του στην ελληνική γη.
Αλλά από τις τόσες δηλώσεις του  αντιπροέδρου θα ξεχωρίσω μία: «Έχω πει πολλές βλακείες τελευταία και δεν χρειάζεται να προσθέσω άλλες» (03/06/2011 στα εγκαίνια της έκθεσης Μπιενάλε στην Βενετία).
Την ξέχασε πολύ γρήγορα την δήλωση αυτή. Λυπάμαι που, άλλα λέει και άλλα πράττει. Αλλά αν υπήρχε συνέπεια λόγων και έργων δεν θα ήταν σημαίνον πολιτικό στέλεχος στο ελληνικό σύστημα εξουσίας»…
ΑΒΓ
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Θ.ΠΑΓΚΑΛΟΥ
Για την ιστορία, πάντως, ας δούμε μερικές από τις πρόσφατες δηλώσεις του Θ.Πάγκαλου για να μην ξεχνάμε τις θέσεις του ανθρώπου που εξαπέλυσε την τρομοκρατική επίθεση στο defencenet.gr
Μας ρωτάνε οι πολίτες που φάγαμε τα λεφτά» και απαντάω «Μαζί τα φάγαμε, αφού σας διορίζαμε. Τα φάγαμε όλοι μαζί σε μία πρακτική αθλιότητας, εξαγοράς και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος»!
Εάν υπάρχει ένας πολίτης που δεν έχει λάβει ποτέ αμοιβή που δεν δικαιούταν εξαιτίας πολιτικής επιρροής ή γνωριμιών δεξιά και αριστερά, που δεν απέφυγε ποτέ να πληρώσει φόρους, ο οποίος πάντοτε ζητούσε απόδειξη όταν αγόραζε κάτι, ε, αυτού του ανθρώπου πρέπει να του κάνουμε άγαλμα στην πλατεία Συντάγματος»
Ξέρεις πώς ήταν οι σημαίες. Ήταν σε δυο καλάμια δεμένες με σπάγκο. Ε, αυτό το πράγμα δεν θα καθόταν εκεί πέρα για πάρα πολύ καιρό, δεν έβγαζε τον χειμώνα. Δεν είχαμε για παράδειγμα μια βάση να χτίσουμε, να βάλουμε τσιμέντο και επάνω τη σημαία. Εκεί, όλοι το ξεχνάμε, δεν υπήρχε μία σημαία. Υπήρχαν δύο σημαίες. Εάν εμείς φεύγαμε, στο άλλο νησί θα υπήρχε τούρκικη σημαία. Είχαν καταλάβει το νησί οι Τούρκοι! Τι τους εμπόδιζε να χώσουν μια σημαία και να την αφήσουν; Θα μου πεις, θα πηγαίναμε να τη βγάλουμε! Μα το ήξεραν οι Τούρκοι από την αρχή. Και να σου πω και κάτι που μου είπε ο Χόλμπρουκ, το οποίο δεν μπορώ να το θέσω υπό τον έλεγχο κανενός, γιατί έχει πεθάνει πλέον»
-«Οικονομικά και πολιτικά βλέπω την Τουρκία ισχυρή. Οι άνθρωποι έχουν επιτυχίες, γι’ αυτό είναι χαρούμενοι και έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Όταν οι Τούρκοι δούλευαν, εμείς τεμπελιάζαμε. Τώρα ζούμε τα αποτελέσματα αυτής της κατάστασης» (από το θέμα αυτό επιλέξαμε και την φωτό της πρώτης σελίδας).
Εάν δεν έχουμε πάρει μέχρι τις 12 Ιουλίου τα χρήματα τότε θα βρεθούμε αντιμέτωποι με ένα τρομερό σενάριο. Η επιστροφή στη δραχμή σημαίνει ότι την επόμενη ημέρα οι τράπεζες θα κατακλυσθούν από τρομαγμένο πλήθος που θα θέλει να αποσύρει τα χρήματά το.» Ο «στρατός θα πρέπει να προστατεύσει με τανκς τις τράπεζες επειδή δεν θα επαρκούν οι αστυνομικές δυνάμεις. Θα ξεσπάσουν ταραχές σε όλη τη χώρα, τα καταστήματα θα αδειάσουν και μερικοί άνθρωποι θα πηδήξουν από τα παράθυρα»
Κινήματα χωρίς ιδεολογία και οργάνωση, δηλαδή κινήματα που βασίζονται σε ένα συναίσθημα σε μια οργή, δύο πράγματα μπορεί να προσφέρουν. Είτε ενός είδους ανώδυνη και αναποτελεσματική τελικά εκτόνωση, που δεν ενδιαφέρει καν την πολιτική αυτή καθ' εαυτήν, είτε ανοίγουν το δρόμο για την κατάληψη της εξουσίας με αντιδημοκρατικές μεθόδους σε οργανωμένες μειοψηφίες»
Οι σώφρονες δεν πρέπει να μιλάνε γιατί κινδυνεύουν να πουν βλακείες. Κι εγώ τον τελευταίο καιρό έχω πει αρκετές και δεν χρειάζεται να προσθέσω κι άλλες»
-«Πραγματική δημοκρατία που ήρθε το 1981 με το ΠΑΣΟΚ»
-«Η Γερμανία είναι οικονομικός γίγαντας, αλλά πολιτικός νάνος» (και μετά ζητούσε συγγνώμη από την Γερμανία!)
«Ο πιο αντιπαραγωγικός κλάδος του ελληνικού λαού είναι οι στρατιωτικοί και τα Σώματα Ασφαλείας» (εμείς να πούμε ότι και κάποιοι - ευτυχώς ελάχιστοι - φοράνε τα παντελόνια απλά για να ζεσταίνονται...) 
(τα λεφτά) τα φάγαμε όλοι μαζί ακολουθώντας μια πρακτική αθλιότητας εξαγοράς και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος»
«Κανένας πολιτικός δεν είναι τόσο διεφθαρμένος, ώστε να βγαίνει στους δρόμους και να στρατολογεί ψηφοφόρους. Κάθεται στο γραφείο του και διεφθαρμένοι πολίτες πάνε και τον βρίσκουν...»
Όταν στο Δημόσιο βάζεις τον κοπρίτη επειδή σε ψηφίζει η οικογένειά του και παίρνεις πολλούς σταυρούς, ε, τότε ο κοπρίτης θα μείνει κοπρίτης σε όλη του τη ζωή, δεν πρόκειται να βελτιωθεί. Ξέρει ότι δεν πρόκειται ποτέ να απολυθεί
-«(οι επαναστάτες του 1821 ήταν) ένα μάτσο αγράμματοι και αδαείς χωριάτες, οι οποίοι γι' αυτό το λόγο (επειδή ήταν αγράμματοι) αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα σχίσμα από την οθωμανική αυτοκρατορία»
οι νεοέλληνες έχουν την ψευδαίσθηση ότι είναι άμεσοι απόγονοι του Περικλή»
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΒΑΡΕΛΙ ΔΙΧΩΣ ΠΑΤΟ???

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ -


Γκάφα του ΓΕΣ:"αναγνώρισαν"την"Τουρκική Δημοκρατία Β.Κύπρου"!



Επίσημο έντυπο του ΓΕΣ αναφέρει την κατεχόμενη Κύπρο ως Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου!

Διαβάζοντας την ενημερωτική έκδοση του ΓΕΣ για τα 5 χρόνια της HELBROC την Ομάδα Μάχης στην οποία η χώρα μας είναι έθνος πλαίσιο (συμμετέχει η Βουλγαρία, Ρουμανία και η Κύπρος διερωτηθήκαμε κατ’ αρχήν γιατί το εξέδωσε το ΓΕΣ και όχι το ΓΕΕΘΑ. Μία απάντηση θα μπορούσε να είναι ότι ο Α/ΓΕΣ θέλησε να δώσει πρωταγωνιστικό ρόλο στο Επιτελείο του αν και όταν έγινε η άσκηση “καταστολής πλήθους” στο Κιλκίς στο πλαίσιο της HELBROC ,από το ΓΕΣ έλεγαν ότι αυτή η ομάδα μάχης ανήκει στο ΓΕΕΘΑ.








Αυτά όμως έχουν μικρή σημασία μπροστά στην “γκάφα ολκής” που διέπραξαν όσοι ανέλαβαν να φέρουν εις πέρας την έκδοση του εντύπου. Γιατί δεν μπορεί κανείς ούτε καν να φανταστεί ότι δεν πρόκειται περί λάθους. Είναι γνωστό ότι σ΄ όλα τα όργανα του ΝΑΤΟ κι όχι μόνο ,Έλληνες στρατιωτικοί και διπλωμάτες έχουν τ΄ αυτιά τους μονίμως ανοιχτα για να μην ακούγεται και κυρίως να μην καταγράφεται αναφορά της κατεχόμενης Κύπρου, ως Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου.

Στο έντυπο το οποίο οι πληροφορίες λένε ότι μας κόστισε και κάπμποσα χρήματα
υπάρχει χαιρετισμός του Α/ΓΕΣ και φωτογραφίες του πρώην πλέον ΥΕΘΑ Ευ.Βενιζέλου,αλλά και του Α/ΓΕΕΘΑ Ι.Γιάγκου.


Η αναφορά “γκάφα-ολκής” όπως φαίνεται στο υπογραμμισμένο απόσπασμα (στο Κεφάλαιο 10 σελίδα 30 του εκδοθέντος ενημερωτικού φυλλαδίου) κάνει λόγο για το κατεχόμενο τμήμα της Κυπριακής Δημοκρατίας ως «Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου» . Αναρωτιόμαστε αν υιοθετούμε την ονομασία που προβάλλεται από Τουρκικής πλευράς ή έγινε copy/paste από κάποιο κείμενο αντιστοίχου φυλλαδίου του Τουρκικού Στρατού. Πάντως στην αρχή δεν 
πιστεύαμε στα μάτια μας. Αν και σ΄ αυτή τη χώρα όλα μπορούν να γίνουν. 



πηγη: onalert.gr

ΑΓΓΕΛΙΑ: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΖΥΓΑΡΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΥΖΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑ.....ΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΡΝΕΙ!!!







Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

ΝΤΡΟΠΗ: Υπέστειλαν την ελληνική σημαία από το Υπουργείο Οικονομίας

         


Η φωτογραφία, δίπλα, είναι από πλάνο που μετέδωσε το δελτίο του Star, χθες το απόγευμα. Το εθνικό μας σύμβολο ήταν κουρελιασμένο, βρώμικο, σκισμένο. Μετά τον σάλο, λοιπόν, οι απίθανοι τύποι του υπουργείου αποφάσισαν...


Δείτε την φωτογραφία να εξοργιστείτε


Αποφάσισαν να την κατεβάσουν! Προφανώς δεν είχαν άλλη σημαία στο κτίριο πρόχειρη ούτε μπορούσαν να σηκώσουν το τηλέφωνό τους να ρωτήσουν εάν υπάρχει κάποια ελληνική σημαία σε κάποιο άλλο δημόσιο κτίριο. Ούτε καν να ρωτήσουν τον δήμο Αθηναίων δεν μπήκαν στον κόπο! Καμαρώστε τους πραγματικούς ανθέλληνες...

πηγη: http://planet-greece.blogspot.com


ΘΑ ΕΠΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟ ΚΥΜΑ ΤΩΝ LIDL; ΠΟΙΟΙ ΒΟΥΛΩΣΑΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ;

http://olympiada.files.wordpress.com/2011/07/adena-grlidl3025.gif?w=320&h=286               Πριν από ΔΕΚΑ ημέρες, αποκαλύψαμε ότι για το μακελειό στην Γαλλία ευθυνόταν ο μολυσμένος από το βακτήριο E-COLI, Μολυσμένος κυμάς των LIDL. Κανένα μέσο, κανένας δημοσιογράφος, ΚΑΜΜΙΑ εφημερίδα δεν αναπαρήγαγε την είδηση. Οι ίδιοι δημοσιογράφοι αναπαρήγαγαν πρόθυμα την προπαγάνδα των Γερμανών για τα “Ισπανικά αγγουράκια, καταστρέφοντας την Μεσογειακή οικονομία…”
ΜΟΛΙΣ ΧΘΕΣ λοιπόν, βρέθηκε και στην Ελληνική αγορά κατεψυγμένο προϊόν κιμά από βοδινό κρέας σε κλειστή συσκευασία των 500 g (2 Χ 250 g), με την εμπορική επωνυμία «Marvest», που διακινήθηκε από τη γερμανική επιχείρηση Griechenland Rind, Vion Hilden GmbH στην ελληνική εταιρεία LIDL Hellas.
Με μία άθλια ανακοίνωση μάλιστα, καλούνται οι καταναλωτές “να μην τα καταναλώσουν”!!!
Τι λέτε βρε πανάθλιοι; ΕΑΝ τα έχουν ήδη καταναλώσει; Εάν αρχίσουμε να βλέπουμε και στην Ελλάδα παιδιά να χαροπαλεύουν ΠΟΙΟΣ θα πάει φυλακή; ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΨΑΤΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ η οποία αποδείχτηκε 100% ορθή;
Καλούμε ΤΩΡΑ τον εισαγγελέα να παρέμβει και να ασκήσει διώξεις σε όσους εξέθεσαν τον Ελληνικό λαό σε άμεσο κίνδυνο ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ.
Να εντοπιστεί θεσμικά η εταιρεία “Δημοσίων Σχέσεων” των Γερμανών και να διερευνηθεί εάν διοχέτευσαν χρήμα σε ΜΜ”Ε” μετά τις 22 Ιουνίου, όταν έγινε γνωστή η αιτία μόλυνσης των καταναλωτών στην Γαλλία. Εάν δεν γίνει θεσμικά θα το κάνουμε εμείς, για να μάθει ο Ελληνικός λαός πως εκτός από το εισόδημα του παίζουν και με τις ζωές των παιδιών του.
Εδώ η είδηση και οι πληροφορίες:

Και ο κατεψυγμένος κυμάς των LIDL υπεύθυνος για το φονικό βακτήριο E-Coli. Το Γερμανικό κεφάλαιο κλέβει, δολοφονεί, συκοφαντεί.

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιουνίου 22, 2011
Σύμφωνα με τις τελεταίες πληροφορίες της RAI, η μόλυνση που “χτύπησε” 8 παιδιά στη Β. Γαλλία, όπως ανακοίνωσε το γαλλικό υπουργείο Γεωργίας, οφείλεται σε κατεψυγμένο κυμά του γερμανικού σουπερμάρκετ Lidl. Η ανταπόκριση εδώ.
Έτσι, μετά τα Γερμανικά φασολάκια, έχουμε και τον Γερμανικό κυμά ως φορέα θανάτου.
Θυμηθείτε τώρα την φάμπρικα συκοφαντίας που έστησαν με τους γνωστούς ναζιστικούς μηχανισμούς τους συκοφαντώντας την Ισπανία και καταστρέφοντας τις αγροτικές οικονομίες των χωρών της Μεσογείου.
Θυμηθείτε τα Ελληνόφωνα ΜΜ”Ε” με τι προθυμία αναπαρήγαγαν την συκοφαντική προπαγάνδα, επιφέροντας τεράστιο χτύπημα στις Ελληνικές εξαγωγές. Ακούσατε πουθενά για τον κυμά;
Το είχαμε γράψει άλλωστε από την πρώτη στιγμή που αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο:
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιουνίου 6, 2011
…και όχι βεβαίως τα αγγούρια της Ισπανίας.
Τα λαμόγια της Ευρώπης, οι τεμπελχανάδες βρωμύλοι ευθύνονται για το μακελειό στην χώρα τους αλλά και για πιθανές περιπτώσεις στις χώρες που εισήγαγαν τα Άρεια φασολάκια.
Στο μεσοδιάστημα βέβαια, φρόντισαν να κατασυκοφαντήσουν τα Ισπανικά προϊόντα για να κρύψουν την φονική τους ανευθυνότητα.
Ζημία τεράστια όχι μόνο για τους Ισπανούς αλλά και για τους Έλληνες αγρότες αφού κύριες αγορές όπως η Ρωσία σταμάτησαν τις εισαγωγές από την ΕΕ.
Σε αυτό το πλαίσιο, το “Ολυμπία” στέλνει αντίγραφα των συκοφαντικων ρεπορτάζ από τα Ελληνικά ΜΜ”Ε” ώστε οι Ισπανοί
παραγωγοί να στραφούν νομικά εναντίον τους όπως ήδη έχουν ξεκινήσει να κάνουν για τα Γερμανικά.
Το ίδιο πρέπει να κάνουν και οι Έλληνες εξαγωγείς εναντίον των Ελληνικών και Γερμανικών ΜΜ”Ε” που επέφεραν με τα συκοφαντικά τους δημοσιεύματα πλήγμα στην δραστηριότητα τους.

πηγη: http://olympia.gr/2011/07/02/lidl-2/#more-78203


ΒΙΝΤΕΟ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ,ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!





Σας παρουσιάζουμε ένα αποκαλυπτικό βίντεο που δεν πρόκειται να δείξουν τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης,ούτε φυσικά κανένας άλλος,ακόμα και....
οι λεγόμενοι "αγανακτισμένοι" που ξέρουν πολύ καλά ποιος διέλυσε τις συγκεντρώσεις τους,αλλά φοβούνται (;) να το πουν,ρίχνοντας στάχτη στα μάτια του κόσμου με παραμύθια για "ακροδεξιούς ασφαλίτες" κλπ.

Βλέπουμε λοιπόν στο απόσπασμα από το τηλεοπτικό δίκτυο Russia Today,κουκουλοφόρους να επιτίθενται σε απλούς διαδηλωτές πολίτες!

Παρατηρήστε το μίσος τους και κυρίως,ΤΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ:Είναι προφανές,πως χτυπούν για να σκοτώσουν!

Ορισμένοι πολίτες προσπαθούν να τους αντιμετωπίσουν,μάταια όμως,καθώς είναι άοπλοι ενώ οι αναρχικοί επιτίθενται με ξύλα,λοστούς και "επαγγελματικά" χτυπήματα!

Ακόμα κι όταν τα πνεύματα φαίνεται να ηρεμούν,οι αναρχοκομμουνιστές δολοφόνοι συνεχίζουν να ψάχνουν "φασίστες" ανάμεσα στο πλήθος,ρίχνοντας ξύλο σε ανυποψίαστους ανθρώπους που βρίσκονταν εκεί!

Πρόκειται για ξεκάθαρη απόδειξη του προβοκατόρικου,ύποπτου,αντιλαικού και ανθελληνικού ρόλου των "αναρχικών",μιας και δεν διστάζουν να χτυπήσουν στο ψαχνό τον κόσμο που διαδηλώνει!

Αυτή είναι μία απάντηση σε όσους φαντασιώνονται παντού "ασφαλίτες κουκουλοφόρους":Άραγε,να ήταν κι εκείνοι...αστυνομικοί που επιτέθηκαν με τόσο μίσος στους πολίτες;

Λεπτομέρεια:Εκτός από το ομοιόμορφο μαύρο ντύσιμό τους,μπορείτε να διακρίνετε και την μαυροκόκκινη σημαία των αναρχικών,που φαίνεται σε κάποιο σημείο αριστερά κάτω.

Το χειρότερο είναι πως,όπως είπαμε,υπάρχουν πολλοί που γνωρίζουν ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ,αλλά το αποκρύπτουν για τους δικούς τους λόγους.

Σε όλους εκείνους,αφιερώνουμε το συγκεκριμένο βίντεο-ξεβράκωμα των πραγματικών προβοκατόρων!






πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com





ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ

              Παράξενα φαινόμενα συμβαίνουν στην Ανταρκτική. Ενώ ο Νότιος Πόλος τις τελευταίες εβδομάδες του Ιουνίου θα έπρεπε να είναι βυθισμένος στο σκοτάδι καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, μια webcam από το σταθμό Νιούμαγιερ μας δείχνει ότι ο ήλιος εμφανίζεται κάθε ημέρα για πέντε ώρες τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Αν αυτό το.....
βίντεο είναι όντως αληθινό, τότε όπως εικάζεται και ο Τζον Γκόρμαν, ο δημιουργός αυτού του βίντεο, κάποιοι μας κρύβουν πολλά. Αλλά τα σημάδια αρχίζουν να εμφανίζονται και θα είναι πολύ δύσκολο να αποσιωπηθούν.


πηγη: THE SECRET REAL TRUTH     
ksipnistere


Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Eπίθεση και απειλές της Χαμάς κατά της Ελλάδας για συνεργασία με Ισραήλ!

Image            
H Χαμάς για πρώτη φορά επιτέθηκε στην Ελλάδα και στην ελληνική κυβέρνηση επικρίνοντάς την σφοδρά για την χθεσινή επιχείρηση των ειδικών δυνάεων του Λιμενικού και την ακινητοποίηση ενός αμερικανικού πλοίου που μετέχει στον στολίσκο που επρόκειτο να κατευθυνθεί προς τη Γάζα για να σπάσει τον ισραηλινό αποκλεισμό της περιοχής.

"Είναι μια απάνθρωπη ενέργεια. Αντιβαίνει στους διεθνείς κανόνες", αναφέρει η Χαμάς σε ανακοίνωσή της, που εκδόθηκε από την πολιτική του διοίκηση στη Δαμασκό και αντίγραφό της περιήλθε στην κατοχή του Γαλλικού Πρακτορείου Ειδήσεων. Σύμφωνα με τη Χαμάς, η τακτική αυτή είναι "το αποτέλεσμα των πιέσεων που ασκούν οι σιωνιστές κατακτητές".


Η Χαμάς κάλεσε παράλληλα το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τις οργανώσεις προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων να"ασκήσουν πίεση στην κυβέρνηση" της Ελλάδας προκειμένου να επιτρέψει τον απόπλου του στολίσκου για τη Λωρίδα της Γάζας. Η Χαμάς είναι η πλέον εξτρεμιστική πολιτική οργάνωση των Παλαιστινίων, από τις ΗΠΑ θεωρείται τρομοκρατική οργάνωση, έστω και αν κυβερνά τις αυτόνομες περιοχές των Παλαιστινίων εδώ και χρόνια
Χθες το απόγευμα σκάφη του Λιμενικού στα οποία επέβαιναν ειδικές δυνάμεις, εμπόδισαν το αμερικανικό σκάφος "Audacity of Hope" με δεκάδες ακτιβιστές, πενταμελές πλήρωμα και δημοσιογράφους, μεταξύ Σαλαμίνας και Αίγινας με την απειλή χρήσης όπλων, να εξέλθει στην ανοικτή θάλασσα.
Το σκάφος είχε ξεκινήσει από το Πέραμα παρά την απαγόρευση απόπλου λόγω τεχνικών ελλείψεων. Ωστόσο το ελληνικό λιμενικό μπλόκαρε το καράβι μεταξύ Σαλαμίνας και Αίγινας, με αποτέλεσμα να το γυρίσουν πίσω στο Πέραμα, από όπου είχε αποπλεύσει. Το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είχε απαγορεύσει σε πλοία με ανθρωπιστική βοήθεια για τη Γάζα να αποπλεύσουν από ελληνικό λιμάνι.

πηγη: defencenet.gr


«Ζητώ να με συγχωρέσετε που έσωσα τον Παπουτσή το 1977 από τους μπάτσους!»

             Ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων από όλους του Έλληνες πολίτες για τον Χρήστο Παπουτσή.
Νιώθω υπεύθυνος γιατί υπάρχει στην πολιτική σκηνή αυτό το καθίκι.
Ο λόγος είναι ότι το 1977 γίνεται συγκέντρωση στα Προπύλαια ενάντια στον νόμο 509, η συγκέντρωση απαγορεύεται από την αστυνομία ο Παπουτσής σαν πρόεδρος της ΕΦΦΕ πηγαίνει να ζητήσει το λόγο από την αστυνομία, οι μπάτσοι τον αρπάζουν και προλαβαίνω εγώ με το....
Σπύρο ένα φιλαράκι υδραυλικό να τον πιάσουμε από τα χέρια και οι μπάτσοι από τα πόδια(!!), για λίγο βρίσκεται μετέωρος ο σημερινός υπουργός μεταξύ Πανεπιστημιακού Ασύλου και πεζοδρόμιου εκτός ασύλου, υπάρχουν και φωτόγραφίες του γεγονότος σε εφημερίδες της εποχής όπως στα «Νέα».
Τελικά μπορέσαμε να τον αρπάξουμε και να τον σώσουμε από σοβαρό τραυματισμό που ίσως να του κόστιζε τη ζωή του, βλέποντας το πρωτοφανές μένος των μπάτσων για το άτομο του.
Κάνουμε λάθη στην ζωή μας και τα πληρώνουμε δυστυχώς ακριβά!!

ΠΗΓΗ: http://axinosp.blogspot.com


Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Τη βρωμοδουλειά του Ισραήλ ανέλαβε ο ΓΑΠ και κανένας δεν το λέει: Έλληνες κομμάντο κατέλαβαν το πλοίο για τη Γάζα!!!

http://i.cdn.turner.com/cnn/2011/WORLD/meast/07/01/israel.gaza.flotilla/t1larg.flotilla.gaza.jpg          Έλληνες κομμάντο του Λιμενικού κατέλαβαν πριν λίγο, μετά από προσπάθειες ωρών, το αμερικάνικο πλοίο "The Audacity of Hope" που σκόπευε να σπάσει τον αποκλεισμό της Γάζας μεταφέροντας είδη πρώτης ανάγκης!!! Οι κομμάντο του Λιμενικού ανέβηκαν στο πλοίο οπλισμένοι σαν αστακοί και με τη χρήση δακρθγόνων προσπαθούν να το θέσουν υπό τον έλεγχό τους!!! Η απόλυτη ξεφτίλα για τον ΓΑΠ που έχει ρίξει τη μάσκα και δρα σαν μαριονέτα του διεθνούς κεφαλαίου-σιωνισμού ενώ δεν διαστάζει να δηλώνει ότι θα σταματήσει όλα τα πλοία που σκοπεύουν να κάνουν το ίδιο και βρίσκονται εντός ελληνικών χωρικών υδάτων!!!

Περισσότερα στο cnn.com


 

Η CIA παραδέχεται πως το Facebook είναι δικό της!

         Επίσημες δηλώσεις επιβεβαιώνουν αυτό που υποψιάζονταν πολλοί. Το Facebook... δεν είναι τίποτε άλλο από ένα πείραμα της CIA και μάλιστα πείραμα το οποίο πήγε πολύ καλύτερα απ' ότι οι ίδιοι περίμεναν. Τα εύσημα, σύμφωνα με τον διευθυντή της CIA, ανήκουν στον Mark Zuckerberg, ο οποίος στην CIA είναι γνωστός με την κωδική ονομασία "The Overlord" (Ο Επικυρίαρχος). 
Ο διευθυντής της CIA, αφού έδωσε συγχαρητήρια στον .....
Mark Zuckerberg δήλωσε τα εξής στην συνεδρίαση του Κονγκρέσου για τη συνέχιση της χρηματοδότησης του πειράματος: "Μετά από χρόνια δημόσιας παρακολούθησης, μείναμε πραγματικά εκπληκτοι με το πόσο πολλοί άνθρωποι είναι πρόθυμοι να δημοσιεύσουν την διεύθυνσή τους, τις θρησκευτικές και πολιτικές τους πεποιθήσεις, αλφαβητική λίστα με όλους τους φίλους τους, προσωπικά e-mail, τηλέφωνα, εκατοντάδες φωτογραφίες του εαυτού τους, ακόμα και πληροφορίες για το τί ακριβώς κάνουν από λεπτό σε λεπτό.
Πραγματικά είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα για τη CIA".
Επίσης υπογράμμισε πόσα λεφτά γλυτώνει η CIA από το Facebook. Δυστυχώς, όπως δήλωσε, άλλα προγράμματα όπως το Twitter δεν πηγαίνουν τόσο καλά: "400 δισ tweets και ούτε μια χρήσιμη πληροφορία..."

πηγη: newstrap.gr



«Αγανακτισμένη» και η Καϊλή αφού πρώτα ψήφισε το μεσοπρόθεσμο

       Η Εύα Καϊλή δηλώνει θυμωμένη και αγανακτισμένη… Τι και αν είπε ναι στο μεσοπρόθεσμο, αυτό δεν την εμπόδισε σε τίποτα να πει λίγες ώρες μετά: «Είμαι θυμωμένη και αγανακτισμένη, γιατί δεν έχω την δύναμη μόνη μου να διορθώσω όσα βλέπω, γιατί εδώ και μήνες επισημαίνω λάθη και καθυστερήσεις, εδώ και μήνες ζητούσα απαντήσεις ώστε να μην υπάρχουν δικαιολογίες.». Εν συνεχεία και αφού τονίζει πως θα αγωνιστεί για να… αλλάξει το μεσοπρόθεσμο (!!!) δήλωσε: «Λυπάμαι που δεν είχαν την αξιοπρέπεια να αποσυρθούν από την πολιτική εκείνοι που δεν προσέφεραν ποτέ τίποτα αλλά πάντα πίστευαν πως είναι αναντικατάστατοι… Έπρεπε να ντρέπονται που μας οδήγησαν εδώ και ελπίζω πως θα ελεγχθούν όλοι όσοι πλούτισαν από λεφτά του δημοσίου τα τελευταία 30 χρόνια. Κι αυτό εύχομαι κι ελπίζω, να είναι η αρχή ενός γενναίου ξεκαθαρίσματος.»
Η νεαρή βουλευτής του ΠΑΣΟΚ μάλλον πιστεύει ότι δεν φέρει καμία ευθύνη για τα όσα καταλογίζει έναντι άλλων. Λίγες ώρες πριν, ψήφισε το Μνημόνιο 2 και τώρα εμφανίζεται «αγανακτισμένη». Αφού λυπάται που κάποιοι δεν είχαν την αξιοπρέπεια να αποσυρθούν από την πολιτική, ας δώσει το καλό παράδειγμα η ίδια και να παραιτηθεί. Τα παραπάνω δηλώνουν θράσος και μόνο, εκτός αν η κυρία Καϊλή θεωρεί τόσο βλαμένους τους ψηφοφόρους της…
πηγη: http://xryshaygh.wordpress.com


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:ΜΑΤΑΤΖΗΔΕΣ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟ "ΑΝΑΡΧΙΚΟ"!



Ωρέ δημοσιογραφάρες,μήπως είναι κανένας...ασφαλίτης ακροδεξιός κι ετούτος;







Την είδαμε εδώ.

Εκτός από τους Αλβανούς,που εδώ και χρόνια συμμετέχουν στο πλευρό των κουκουλοφόρων,νέες...δυνάμεις εμφανίζονται!

Και για να μην ξεχνιόμαστε:





πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ-ΒΟΜΒΑ:ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ!

πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com




Κάθε 5 λεπτά ένας Χριστιανός θανατώνεται για την πίστη του!!!

       


Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
Κάθε πέντε λεπτά ένας Χριστιανός θανατώνεται στον πλανήτη για την πίστη του! Στη συγκλονιστική αυτή δήλωση προέβη ο Μητροπολίτης Ιλαρίων, υπεύθυνος των εξωτερικών σχέσεων του Πατριαρχείου της Μόσχας, με βάση στοιχεία της «Open Door», Διεθνούς Οργάνωσης – Παρατηρητηρίου για τους ανά τον κόσμο διωγμούς των Χριστιανών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εν λόγω Οργάνωσης περίπου 100.000 Χριστιανοί φονεύονται κάθε χρόνο με διάφορους τρόπους σε κράτη, των οποίων τα καθεστώτα δρουν συστηματικά για να εξαλείψουν το Χριστιανισμό από τη χώρα τους. Στις ίδιες αυτές χώρες υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο 170.000 περίπου Χριστιανοί συλλαμβάνονται και υφίστανται απάνθρωπα βασανιστήρια.

Τα στελέχη της Οργάνωσης «Open Door» εκφράζουν επίσης την απογοήτευση τους για την «’Ανοιξη» που είναι σε εξέλιξη στα ισλαμικά καθεστώτα της Βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής. Όπως σημειώνουν σε κανένα κράτος από αυτά δεν υπήρξε βελτίωση στις συνθήκες ζωής των Χριστιανών. Στην Αίγυπτο λ.χ. οι καταπιεσμένοι επί καθεστώτος Μουμπάρακ Χριστιανοί αγκάλιασαν τους εξεγερμένους της πλατείας Ταχρίρ του Καΐρου, με την ελπίδα ότι η πτώση του Μουμπάρακ θα τους φέρει καλύτερες ημέρες. Όμως ακολούθησε η απογοήτευση. Η πρόσφατη ενέργεια του Στρατού, που έχει αντικαταστήσει στην εξουσία τον Μουμπάρακ, να συλλάβει γυναίκες Χριστιανές, που διαμαρτύρονταν μαζί με Μουσουλμάνες στην πλατεία Ταχρίρ, και να τις οδηγήσει στα κρατητήρια της Αστυνομίας, όπου υποβλήθηκαν σε εξευτελιστικό έλεγχο της παρθενίας τους, όπως επίσης και οι συνεχιζόμενες επιθέσεις εξτρεμιστών ισλαμιστών εναντίον των Χριστιανικών Ναών και των προσερχομένων σ’ αυτούς πιστών δείχνουν ότι οι καλές ημέρες για τους Χριστιανούς στην Αίγυπτο είναι ακόμη πολύ μακριά. Οι Χριστιανοί στην Αίγυπτο υπολογίζονται σε 10 εκατομμύρια, δηλαδή αποτελούν το 15% του συνολικού πληθυσμού και οι περισσότεροι είναι Κόπτες.
Για το ζήτημα των διωγμών των Χριστιανών έκανε δηλώσεις στο ΜΜΕ «BU Today» η Ελληνοαμερικανίδα Ελισάβετ Προδρόμου, Αντιπρόεδρος της Επιτροπής των ΗΠΑ για τις ανά τον κόσμο θρησκευτικές ελευθερίες. Η κα Προδρόμου επιβεβαίωσε τους διωγμούς που υφίστανται οι Χριστιανοί σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Τουρκία, όπου το ισλαμικό καθεστώς θεωρείται «μετριοπαθές». Χαρακτηριστικά η κα Προδρόμου ανέφερε αυτό που της είπε Χριστιανός που ζει στη γειτονική χώρα, ότι στις ΗΠΑ υπάρχει Νόμος που προστατεύει τα εκεί υπό εξαφάνιση ζώα και ότι ένα τέτοιο Νόμο χρειάζονται και οι υπό εξαφάνιση Χριστιανοί στην Τουρκία...
Κατά την «Open Door” και τις άλλες Διεθνείς Οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις θρησκευτικές ελευθερίες οι χώρες με τις χειρότερες συνθήκες για τους Χριστιανούς είναι οι ισλαμικές Αφγανιστάν, Σουδάν, Ιράν, Σαουδική Αραβία, Ιράκ, Πακιστάν και Μπανγκλαντές, η βουδιστική Ινδία και η άθεη και κομμουνιστική Βόρεια Κορέα. Αντίθετα ισλαμικές χώρες με σχετική ανεκτικότητα προς τους Χριστιανούς είναι η Ινδονησία και η Ιορδανία. Ήταν και το Μαρόκο, αλλά τελευταία υπάρχουν ενδείξεις ότι υπό την πίεση ακραίων και φανατικών ισλαμιστών το καθεστώς σκληραίνει τη στάση του έναντι των Χριστιανών.


ΠΗΓΗ:
http://aktines.blogspot.com/2011/06/5.html

 

"Τούρκος" δηλώνει βουλευτής του ΠΑΣΟΚ...

Image    
Ο βουλευτής Ξάνθης του ΠΑΣΟΚ Τσετίν Μάντατζη, στην ομιλία στο μειονοτικό χωριό Σέλερο, έκανε απαρνήθηκε το ΠΑΣΟΚ και δήλωσε "Τούρκος" και πιστός στο κατευθυνόμενο από το προξενείο εξτρεμιστικό κόμμα της μειονότητας! Διαμαρτυρήθηκε σφοδρά γιατί ακόμα δεν τους έχει επιτραπεί να αυτοαποκαλούνται "Τούρκοι": "Οι σύλλογοι μας παραμένουν κλειστοί γιατί έχουν τη λέξη "τουρκικός" στην ονομασία τους»!

Ο Μάντατζη χαρακτήρισε ως "Μεγάλο πολιτικό λάθος την στήριξη που έδωσε στις περιφερειακές εκλογές στον υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ, στον Άρη Γιαννακίδη τον περιφερειάρχη που εκλέχθηκε με την βοήθεια της κυβέρνησης". 
Ο Μάντατζη είπε ότι "Εμείς ιδρύσαμε το ΠΑΣΟΚ στην Ξάνθη, αλλά δεν έγιναν αρκετά βήματα για να στηρίξει το ΠΑΣΟΚ την μειονόιτητα". αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά, δηλαδή, πόσο λανθασμένη είναι η πολιτική των δύο μεγάλων κομμάτων, να βάζουν στους συνδυασμούς τους μέλη της μειονότητας για να κεδρίσουν μερικές ψήφους, οι οποίοι στην συνέχεια σχεδόν όλοι, μεταλλάσσονται σε πράκτορές της Άγκυρας.

Ο Μάντατζη στην ομιλία του ανέφερε τα εξής: «Έχουμε προβλήματα μπροστά μας. Το να διευθετηθεί το θέμα της Μουφτείας στη Θράκη, σε αυτή την περιοχή όπως επιθυμούμε, όπως μας αρμόζει. Αλλά, για όνομα του Θεού, τόσο δύσκολο είναι να λυθεί το θέμα των βακουφίων; Μήπως οι χριστιανοί μας άφησαν τη βακουφική περιουσία; Οι δικοί μας άνθρωποι μας την άφησαν! Εμείς όμως δεν μπορούμε ακόμα να διοικούμε αυτή την περιουσία μας! Οι σύλλογοι παραμένουν κλειστοί γιατί έχουν τη λέξη τουρκικός στην ονομασία τους». 
Ο Μάντατζη τονίζοντας πως ομιλεί ως Βουλευτής της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, σημείωσε ότι δεν έχουν γίνει αρκετά βήματα για την μειονότητα και είπε «Ελάτε και ας ενισχύσουμε το ιδιαίτερο κόμμα της μειονότητας, το κόμμα Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας. Προσέξτε, αυτός που τα λέει τώρα αυτά είναι βουλευτής του κυβερνόντος κόμματος. Δεν τα δηλώνω αφού από την παραίτηση μου από βουλευτής, τα λέω κατά την περίοδο που είμαι ακόμα βουλευτής".

πηγη: defencenet.gr



Έλληνας γιατρός στη Γενεύη χειρούργησε δωρεάν 11.000 άπορα παιδιά!!!

          "Προέρχομαι από θρησκευτική οικογένεια και είμαι βαθιά πιστός", λέει ο ίδιος

Ο Έλληνας γιατρός Αυξέντιος Καλαγκός, διευθυντής της καρδιοχειρουργικής κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Γενεύης, τα τελευταία 12 χρόνια χειρούργησε 11.000 άπορα παιδιά!!! Βασικός του σκοπός, όπως λέει ο ίδιος, "δεν είναι τα....
χρήματα, αλλά τα έργα. Ποτέ να μη γυρνάς την πλάτη στις ανάγκες των άλλων". Και προσθέτει: "Όταν ήμουνα μικρός, μ' έστελνε ο πατέρας μου να του πάρω εφημερίδα. Μια μέρα, είδα σε πρωτοσέλιδο το μεγάλο γεγονός της πρώτης μεταμόσχευσης καρδιάς,
που έκανε ο Μπάρναντ, στη νότια Αφρική. Λέω, τότε, του πατέρα μου: Όταν μεγαλώσω, θα γίνω χειρουργός, όπως αυτός. Βέβαια αυτό ήταν η έκφραση του εντυπωσιασμού κι ένα παιδικό όνειρο. Μεγαλώνοντας, όμως, δεν αποχωρίστηκα αυτό το όνειρο. Ακόμη ο μεγάλος αυτός επιστήμονας δεν διστάζει να μιλήσει, πολύ απλά και αυθόρμητα, για την πίστη του στον Θεό και για τις αξίες, στις οποίες δίνει προτεραιότητα. 


πηγη: http://www.katoci.com

ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΞΙΟΣ
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ. 
ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΡΑΓΚΟΛΕΒΑΝΤΙΝΟΥΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.

Ε ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ.

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!!!







Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα, τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;

          Το παρακάτω ποίημα γράφτηκε πριν 120 χρόνια από τον Γιώργο Σουρή! Είναι αντριχιαστικό όταν το διαβάζεις, γιατί λές και γράφτηκε χτες!!! 

Γεώργιος Σουρής (1853-1919) 

Ποιος είδε κράτος λιγοστό
σ` όλη τη γη μοναδικό,
εκατό να εξοδεύει
και πενήντα να.....
μαζεύει; 

Να τρέφει όλους τους αργούς,
νά `χει επτά Πρωθυπουργούς,
ταμείο δίχως χρήματα
και δόξης τόσα μνήματα; 

Νά `χει κλητήρες για φρουρά
και να σε κλέβουν φανερά,
κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε
τον κλέφτη να γυρεύουνε; 

Όλα σ` αυτή τη γη μασκαρευτήκαν
ονείρατα, ελπίδες και σκοποί,
οι μούρες μας μουτσούνες εγινήκαν
δεν ξέρομε τί λέγεται ντροπή. 
Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.

Κι από προσπάππου κι από παππού
συγχρόνως μπούφος και αλεπού. 
Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-
να παριστάνει τον ευρωπαίο.

Στα δυό φορώντας τα πόδια που `χει
στο `να λουστρίνι, στ` άλλο τσαρούχι. 
Σουλούπι, μπόϊ, μικρομεσαίο,
ύφος του γόη, ψευτομοιραίο.
Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης,
λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης. 

Και ψωμοτύρι και για καφέ
το «δε βαρυέσαι» κι «ωχ αδερφέ».
Ωσάν πολίτης, σκυφτός ραγιάς
σαν πιάσει πόστο: δερβέναγάς. 

Δυστυχία σου, Ελλάς, με τα τέκνα που γεννάς!
Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα, τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα; 

http://www.adalis.gr/

πηγη: ksipnistere




ΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΑ