ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

13 "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΚΑΙ 8 ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΕΙΝΑΙ 21 ΣΥΛΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ ΜΠΑΧΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ! ΤΡΕΙΣ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ!!!



10 ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ 11 ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ!!!

Σε συνέχεια Ανακοίνωσής μας για τις συγκεντρώσεις και πορείες, που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα, χθες 6 Δεκεμβρίου 2011, ανακοινώνονται τα ακόλουθα:

1. Από τους εικοσιένα (21) συνολικά συλληφθέντες, οι οποίοι θα παραπεμφθούν σήμερα στη Δικαιοσύνη : 

οι δεκατρείς (13) είναι ημεδαποί 
οι υπόλοιποι οκτώ (8) είναι αλλοδαποί (-3- υπήκοοι Γερμανίας, -2- Αλβανίας, -1- Ισπανίας, -1- Πορτογαλίας και -1- Πολωνίας). 

Όσον αφορά στην ηλικία τους:

οι δέκα (10) είναι ανήλικοι, ηλικίας 14 έως 17 ετών, 
οι εννέα (9) είναι από 19 έως 29 ετών και 
οι άλλοι δύο (2) είναι 31 και 39 ετών. 

Επίσης, όσον αφορά την επαγγελματική τους ενασχόληση - ιδιότητα: 
οι ένδεκα (11) δήλωσαν μαθητές, 
πέντε (5) δήλωσαν φοιτητές, 
τέσσερις (4) δήλωσαν άνεργοι και 
ένας (1) δημοτικός υπάλληλος. 

Οι κατηγορίες που τους βαρύνουν αφορούν κατά περίπτωση, τα αδικήματα της διατάραξης κοινής ειρήνης, απρόκλητες σωματικές βλάβες, αντίστασης, εξύβρισης καθώς επίσης και αδικήματα που αφορούν παραβάσεις των Νόμων περί όπλων και σχετικά με εκρηκτικές ύλες. 

2. Από τα υπόλοιπα σαράντα έξι (46) άτομα, που προσήχθησαν : 
οι σαράντα πέντε (45) είναι ημεδαποί και 
ένας (1) είναι αλλοδαπός. 

Όσον αφορά στην ηλικία τους : 
οι δώδεκα (12) είναι ανήλικοι, ηλικίας 15 έως 17 ετών, 
οι τριάντα δύο (32) είναι από 18 έως 27 ετών και 
οι υπόλοιποι δύο (2) είναι 33 και 45 ετών. 

Επίσης, όσον αφορά την επαγγελματική τους ενασχόληση - ιδιότητα: 
τέσσερις (4) δήλωσαν μαθητές, 
τρεις (3) δήλωσαν φοιτητές, 
τρεις (3) δήλωσαν ιδιωτικοί υπάλληλοι, 
ένας (1) μηχανικός και 
τριάντα πέντε (35) δεν δήλωσαν επαγγελματική ιδιότητα. 

3. Προκλήθηκαν υλικές ζημιές στους υαλοπίνακες δύο (2) καταστημάτων, ενός (1) Υποκαταστήματος Τράπεζας και πέντε (5) στάσεων λεωφορείων, φθορές σε μάρμαρα προσόψεως καταστημάτων, πεζοδρομίων καθώς και άλλων εγκαταστάσεων και αφαιρέθηκαν είδη ένδυσης από κατάστημα. 

4. Από τις επιθέσεις τραυματίσθηκαν συνολικά είκοσι επτά (27) αστυνομικοί.


πηγη: stoxos.gr



Το τέλος μιας σχέσης: Η Βουλγαρία αποσύρεται από τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη



Η βουλγαρική κυβέρνηση αποφάσισε να εγκαταλείψει το έργο κατασκευής του αγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη που θα μετέφερε αργό πετρέλαιο από τη Ρωσία στην Ελλάδα.

Όπως μεταδίδει το Reuters, η Σόφια προτείνει στη Ρωσία και την Ελλάδα τη διάλυση της τριμερούς συμφωνίας για την κατασκευή του πετρελαιαγωγού και δήλωσε ότι θα αποχωρήσει από το έργο εάν μετά από 12 μήνες η Αθήνα και η Μόσχα αρνηθούν να ακυρώσουν οικειοθελώς τη συμφωνία που υπεγράφη το 2007, σύμφωνα με εκπρόσωπο της κυβέρνησης.

Σύμφωνα με τα σχέδια, ο αγωγός θα είχε μήκος 300 χλμ. και δυνατότητα μεταφοράς έως 50 εκατ. τόννους αργού ετησίως.


πηγη: onalert.gr





4.190 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΕ 7ΧΡΟΝΙΑ

diadilosi-1        Τα τουρκικά ΜΜΕ αναφέρθηκαν σε μια πραγματικότητα ζοφερή, στον αντίποδα τής… Σεχραζάτ. Η «Αναφορά βίας σε βάρος γυναικών» παρουσίασε μία φρίκη: την τελευταία επταετία δολοφονήθηκαν 4.190 γυναίκες, ενώ εντοπίστηκε πως το 88% των γυναικών που υπέστησαν φυσική ή σεξουαλική βία το έκρυψαν, για διάφορους λόγους. Όλα αυτά, σε μια χώρα που «εκδημοκρατίζεται και αναπτύσσεται»!
Η έρευνα που έκανε η Ένωση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (παράρτημα Κωνσταντινούπολης) αποκάλυψε ότι κατά τα τελευταία 7 χρόνια δολοφονήθηκαν από άντρες 4.190 γυναίκες για διάφορους λόγους: τιμής, φτώχεια, ανεργία, εξαπάτηση, εγκατάλειψη σπιτιού, χωρισμός, έλλειψη θέλησης για σεξουαλική επαφή.
Η απαίτηση των ανδρών για κυριαρχία πάνω στις γυναίκες είναι προφανής. Αναφέρεται επίσης ότι στα ανατολικά, νοτιοανατολικά και στην ενδότερη Ανατολία διαπράττονται με ρητορικές περί τιμής και εφαρμόζονται με αποφάσεις από οικογενειακά συμβούλια. Σε όλες τις περιοχές εντοπίστηκε ότι οι άντρες βλέπουν τις γυναίκες ως ένα περιουσιακό στοιχείο και ότι μέσω της βίας επιχειρούν να επιβάλλουν την εξουσία τους.
Από την ιστοσελίδα Haberturk (και «Αντιφωνητής»), πληροφορούμαστε ότι η σύνοδος του Ανωτάτου Συμβουλίου Δικαστών και Εισαγγελέων (ΗSYK) ασχολήθηκε επισταμένως και προέβη σε προτάσεις για την αντιμετώπιση του θέματος: α. Να μην είναι αυτεπάγγελτο αδίκημα η βία σε βάρος γυναικών. β. Σε περιπτώσεις γάμων σε μικρή ηλικία να μην τιμωρούνται οι άντρες. γ. Οι γυναίκες να παντρεύονται με τους βιαστές τους, έτσι θα μειωθεί ο αριθμός των δικών.
Αλλά και η θρησκεία δεν υστερεί: η μουφτεία Προύσας στην ιστοσελίδα της προτρέπει: «Ο σύζυγος σας μπορεί να μην ενδιαφέρεται για σας γιατί είναι νευρικός. Εάν του κάνετε το ωραίο δώρο να του αναγνωρίσετε το δικαίωμα να σας επιτίθεται, αποτρέπετε την φουρτούνα». Έ, κάντε του κι εσείς ένα δωράκι, μωρέ, τι σας ζητάει;

πηγη: liako.gr


ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ???



Κατάλαβες τώρα...


γιατί σε λέγανε «εθνικιστή»

όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου;
Για να την πουλήσουν πιο εύκολα.
Γι' αυτούς κάθε λέξη που αρχίζει από -εθν και -ελλ

ήταν και είναι εμπόδιο όταν ακούγεται
μέσα στο μαντρί τού "εκσυγχρονισμού"

που μας μπουζούριασαν.

Κατάλαβες τώρα...

γιατί σε λέγανε «ρατσιστή»;
Γιατί σε πολύ λίγο δεν θα είσαι ιδιοκτήτης τής πατρίδας σου·

θα είσαι ένας κάτοικος μιας
χώρας που θα ανήκει στους παγκόσμιους τραπεζίτες και στους υπαλλήλους τους,

οι οποίοι
παριστάνουν την...

κυβέρνηση.

Κατάλαβες τώρα

γιατί πριονίσανε την παιδεία

και την υποβάθμισαν σε "εκπαίδευση";
Για να σε κάνουν υπαλληλάκο των 3,60.
Να σε βάλουν πίσω από τον πάγκο των μπακάλικών τους

που απλώσανε στη χώρα σου,

να σερβίρεις καφέδε

ς και να πηγαίνεις με το παπί πίτσες

στα πάρτι τού Χριστοφοράκου.

Κατάλαβες τώρα

γιατί κατέστρεψαν μεγάλες υγιείς ελληνικές βιομηχανίες

(ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΣΚΙΜΟ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, AΙΓΑΙΟ, ΧΡΩΠΕΙ, ΠΥΡΚΑΛ)

και έκαψαν σε διάστημα 2 μηνών

μεγάλα ελληνικά πολυκαταστήματα

(ΜΙΝΙΟΝ, ΚΑΤΡΑΝΤΖΟΣ ΣΠΟΡ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΛΑΟΥΔΑΤΟΣ);

Για να βρουν άνετα χώρο,

χωρίς προσπάθεια,

τα δικά τους μπακάλικα

που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να μπουν στην ελληνική αγορά...

Κατάλαβες τώρα

γιατί σου δίνανε τζάμπα κάρτες οι τράπεζες;
Για να σου πάρουν το πατρικό σου.

Δεκάρα δεν δίνανε για τις δόσεις σου.

Με χαρτιά τυπωμένα

σου πήραν και σου παίρνουνε το σπίτι, το χωράφι, το μαγαζί.

Κατάλαβες τώρα

γιατί σε χώσανε στο χρηματιστήριο;
Όταν ένας πρωθυπουργός τής χώρας

προέτρεπε τον απλό κόσμο να βάλει το κομπόδεμά του

στο στημένο παιγνίδι τού χρηματιστηρίου,

δεν εννοούσε ακριβώς τις παραγωγικές επενδύσεις,

αλλά τον τζόγο.

Κατάλαβες τώρα

ότι κάποιοι γίνανε πάμπλουτοι
σε μια νύχτα ανταλλάσσοντας

τον πλούτο σου, τον ιδρώτα σου,

με αέρα;

Κατάλαβες τώρα

γιατί γουστάρουν τόσο την...

"ελεύθερη αγορά";
Για να κλείσει ο μπακάλης τής γειτονιάς

και να στέλνεις τον κόπο σου

στα μεγαλομπακάλικα τής Γερμανίας.
Σε βγάλανε, ψαράκι, από τη γυάλα σου

και στη συνέχεια σε πέταξαν στον ωκεανό με τα σκυλόψαρα,

που έχουν τους δικούς τους κανόνες...

διατροφής.

Κατάλαβες τώρα

γιατί αγαπάνε τους "μη νόμιμους μετανάστες"

τόσο πολύ οι εκλεγμένοι «αλήτες» μας;
Για να κάνουν με τη δυστυχία εκείνων κι' εμάς δυστυχισμένους.

Κατάλαβες τώρα,

ψαράκι, πόσο αξίζει η γυάλα σου;
Γιατί αυτή είναι η καλύτερη γωνιά στον κόσμο

- το καλύτερο οικόπεδο -

και την κοστολογούν μόλις
300 δις συμπεριλαμβανομένων και τών...

αρχαιοτήτων.

Κατάλαβες τώρα

γιατί αλλάζουν το ονοματάκι στην Εθνική σου Οδό;
Θέλεις 20? πλέον για να πας από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη

χρησιμοποιώντας την Εθνική σου Οδό,

ενώ ήταν υποχρέωση τού κράτους να την κατασκευάσει

και όχι να την ξεπουλήσουν

στον κάθε "όμορφο"

που παριστάνει τον...

εργολάβο.

Κατάλαβες τώρα

γιατί σου πουλάνε φθηνά τα...

χαζοκούτια;
Για να σε κάνουν να τρως κουτόχορτο στα λιβάδια τών...

σήριαλς.

Για να σε πετάνε μπαλάκι από τη μεσημεριανή χαζοβιόλα

στον απογευματινό
πληρωμένο τελάλη της προπαγάνδας τους.

Από το πρωί μέχρι το βράδυ μια θλιβερή παρέλαση

υπερεκτιμημένων "τίποτα",

με καμιά ειδικότητα, στον αέρα.

Κατάλαβες τώρα

γιατί σ' έδιωξαν από το χωριό και από τη γη σου,

δίνοντάς σου μια θέση στο...

"δημόσιο";
Για να τα δώσουν δωρεάν στους νέους...

"εποίκους".

Κατάλαβες τώρα

γιατί πρέπει το ζευγάρι να δουλεύει σε δυο δουλειές,

ενώ ο παππούς

θα πρέπει να δουλεύει ακόμα και στα...

70 του;
Για να μεγαλώνουν τα παιδιά μόνα τους

χωρίς κανένα προσανατολισμό και αρχές.

Για να χαθεί η «καταραμένη» φυλή σου.

Τούτο το ξέρουν πολύ καλά και γι' αυτό
προωθούν την...

υπογεννητικότητα.

Κατάλαβες τώρα

γιατί στη Βουλή δεν μπαίνει κανένας σοβαρός άνθρωπος;
Επειδή αυτός δεν θέλει ν' ανήκει στον θίασο τών 300

που προδιαγράφουν οι κομματικές λίστες,

τις οποίες συντάσσουν κυρίαρχα

οι ντόπιοι τοποτηρητές της παγκοσμιοποίησης

μαζί με τις "άγιες οικογένειες" τού τόπου.
Έτσι, στο θέατρο που λέγεται...

Βουλή, δεν θα βρείτε σήμερα

σχεδόν κανέναν από τους λαμπρούς Έλληνες
διανοητές και επιστήμονες, επειδή δεν είναι...

θεατρίνοι.

Κατάλαβες τώρα

γιατί τα κάνουν όλ' αυτά;
Επειδή είναι υπεύθυνοι για τον κάθε

ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ...ΓΕΝΝΗΘΕΙ,

για την κάθε
ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ...ΓΕΝΝΗΘΕΙ.
Γιατί δεν θέλουν άλλους Έλληνες σ' αυτόν τον τόπο.

Ούτε στο γένος, ούτε στη σκέψη.

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΟ!

Οι κύριοι αυτοί και τα όργανά τους συντελούν

μια νέα μορφή γενοκτονίας

στην πατρίδα σου και το ξέρουν πάρα πολύ καλά,

επειδή αυτοί είναι εκείνοι που τη σχεδίασαν

και την εκτελούν!

Αγαπητοί φίλοι.

Αν βρείτε το παραπάνω κείμενο ενδιαφέρον και πραγματικό,

παρακαλείσθε να το προωθήσετε.

Στις μέρες που ζούμε

η ενημέρωση είναι μια μορφή αντίστασης

που μας την προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία

την οποία και χρησιμοποιούν κατά κόρον οι εξωθεσμικές δυνάμεις
που δρουν πάντα στο...
σκοτάδι.

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Όταν η Μέρκελ πίεζε τον Καραμανλή για το Σκοπιανό

Όταν η Μέρκελ πίεζε τον Καραμανλή για το Σκοπιανό       

 

   Τις διαθέσεις της για την Ελλάδα, όχι μόνον σε οικονομικά, αλλά και σε εθνικά ζητήματα έδειξε η γερμανίδα Καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ, όπως προκύπτει και από «εμπιστευτικό» τηλεγράφημα που διέρρευσαν τα Wikileaks, με ημερομηνία 23 Απριλίου 2008 και τίτλο «Η Γερμανία υποστηρίζει τις προσπάθειες των ΗΠΑ για το όνομα της Μακεδονίας».


Όπως προκύπτει από το τηλεγράφημα, που επρόκειτο να αποχαρακτηριστεί στις 22 Απριλίου του 2008, κατά τη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ, στις αρχές του μήνα, στο Βουκουρέστι, όπου ο τότε πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής έθεσε «βέτο» στην ένταξη των Σκοπίων στην Ευρωατλαντική Συμμαχία, η Άγκελα Μέρκελ έδειξε για άλλη μια φορά την… περίφημη «ευρωπαϊκή αλληλεγγύη» της… 

Το τηλεγράφημα, που προέρχεται από την αμερικανική πρεσβεία στο Βερολίνο, αναφέρει ότι σε συνάντηση που έγινε μεταξύ εκπροσώπων της αμερικανικής πλευράς και της γερμανικής, διαπιστώθηκε ότι «τόσο η καγκελάριος Μέρκελ όσο και ο υπουργός Εξωτερικών Σταϊνμάιερ ήταν ιδιαίτερα ενεργοί τις μέρες που προηγήθηκαν της Συνόδου, αλλά και κατά τη διάρκειά της, επιχειρώντας να πείσουν τον Έλληνα πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή και την υπουργό Εξωτερικών, Ντόρα Μπακογιάννη να δείξουν μεγαλύτερη ευελιξία στο ζήτημα του ονόματος». 

Μάλιστα, στο τηλεγράφημα αναφέρεται ότι «η Μέρκελ «ένιωσε μόνη», προωθώντας το ζήτημα στο Βουκουρέστι, καθώς η Γερμανία ήταν η μόνη χώρα που είχε ίδια θέση με τις ΗΠΑ», κι ενώ η Γαλλία είχε αποφασίσει να σταθεί στο πλευρό της Ελλάδος. 

Οι Έλληνες, αναφέρει το τηλεγράφημα, περίμεναν ότι οι εταίροι τους σε Ε.Ε. και ΝΑΤΟ θα σταθούν «πιο κοντά σε αυτούς» στο ζήτημα του ονόματος παρά στα Σκόπια, κάτι που προκάλεσε δυσχέρειες στις πιέσεις που ασκήθηκαν στην Αθήνα. 

Την ίδια ώρα, οι διπλωμάτες που μετείχαν στη συνάντηση διαπίστωσαν ότι η στάση της ελληνικής κυβέρνησης, που διέθετε πλειοψηφία μόλις μίας έδρας στη Βουλή, για το ζήτημα του ονόματος , αξιωματούχοι έθεσαν ζήτημα επιβίωσης της κυβέρνησης της ΝΔ, που διέθετε πλειοψηφία μόλις μίας έδρας, ενώ το ζήτημα των Σκοπίων είχε ήδη προκαλέσει την πτώση τουλάχιστον μίας κυβέρνησης. 


πηγη: newsbomb.gr









ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΟ...

          Μια φορά λοιπόν, ήταν ένα μικρό αγόρι που ήθελε να συναντήσει το Θεό.
Ηξερε ότι θα ήταν ένα μακρύ ταξίδι, μέχρι εκεί που έμενε ο Θεός, και έτσι πήρε μια τσάντα, έβαλε μέσα λίγο κέικ, λίγα αναψυκτικά και ξεκίνησε το ταξίδι του.
Όταν είχε προχωρήσει γύρω στα τρία τετράγωνα, είδε μια ηλικιωμένη γυναίκα, να κάθεται σε ένα παγκάκι στο πάρκο και να κοιτάζει τα περιστέρια.
Το αγόρι την πλησίασε και κάθησε δίπλα της.
Έιχε διψάσει ο μικρός. Άνοιξε την τσάντα του να πάρει και να πιεί ένα αναψυκτικό.
Παρατήρησε πως η κυρία ήταν πολύ πεινασμένη και έτσι έκοψε ένα κομμάτι από το κέικ και της έδωσε. 
Εκείνη με ευγνωμοσύνη το δέχτηκε και του χαμογέλασε πλατιά.
Το χαμόγελο της ήταν τόσο υπέροχο που ήθελε να το ξαναδεί, έτσι της έδωσε και ένα κουτάκι χυμό. 
Εκείνη του ξαναχαμογέλασε.
Το αγόρι ήταν ενθουσιασμένο.
Κάθησαν όλο το απόγευμα εκεί. 
Έπιναν, έτρωγαν, δίχως να πουν ούτε μια λέξη.
Όταν βράδυασε αρκετά, το μικρό αγόρι αισθάνθηκε κουρασμένο και αποφάσισε να γυρίσει στο σπίτι. 
Αφού είχε προχωρήσει λίγα βήματα, γυρίζει και τρέχει στην κυρία και της δίνει μια μεγάλη αγκαλιά. 
Εκείνη του χάρισε το πιο όμορφο χαμόγελο που είχε δει ποτέ στην ζωή του.

Όταν γύρισε στο σπίτι του η μητέρα του γεμάτη έκπληξη που το είδε με την υπέροχη χαρά ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του το ρώτησε:
- Γιατί σε βλέπω τόσο χαρούμενο; Τι έγινε;
- Εφαγα μεσημεριανό με τον Θεό, της απάντησε εκείνο.
Προτού του πεί κάτι η μητέρα του, εκείνο συνέχισε:
- Και ξέρεις ε; Τελικά, είναι γυναίκα, και έχει το ωραιότερο χαμόγελο στον κόσμο!
Εν τω μεταξύ, η γυναίκα, επίσης πολύ χαρούμενη, επέστρεψε στο σπίτι της.
Ο γιος της την ρώτησε:
- Γιατί είσαι τόσο χαρούμενη σήμερα μητέρα;
- Έφαγα κέικ σήμερα στο πάρκο με τον Θεό, απάντησε αυτή.
Και πριν την ξαναρωτήσει κάτι ο γιος της συμπλήρωσε:
- Και ξέρεις ε; Είναι πολύ πιο νέος από ο,τι τον φανταζόμουν.

Σας αφήνω με την ευχή όλοι μας να συναντήσουμε το Θεό φέτος, αν και εδώ που τα λέμε, είναι τόσο κοντά, ίσαμε το πρόσωπο του διπλανού μας!

πηγη: Το βρήκαμε στο liako chat





ΣΗΜΕΡΑ: ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

      Ο ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ

Ο 'Αγιος Νικόλαος, Αρχιεπίσκοπος Μύρων της Λυκίας, ο Θαυματουργός, είναι από τους πλέον αγαπητούς Αγίους της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας. Αμέτρητοι ναοί έχουν κτισθεί προς τιμήν του και πλήθη λαού σπεύδουν να τον τιμήσουν και να ζητήσουν τη μεσιτεία του προς τον Κύριο.
Γεννήθηκε στα Πάταρα της Λυκίας γύρω στα 250 μ.Χ. από ευσεβείς και πλούσιους γονείς, οι οποίοι τον ανέθρεψαν "εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου".
Βρέφος ακόμη απέδειξε ότι είχε τη χάρη του Θεού. Με θαυμαστό τρόπο στάθηκε όρθιος την ώρα του λουτρού χωρίς καμία βοήθεια. Κάθε Τετάρτη και Παρασκευή θήλαζε μόνο μια φορά την ημέρα και μάλιστα μετά τη δύση του ηλίου.
Πολύ νωρίς ο Κύριος κάλεσε κοντά του τους δύο γονείς του και ο ίδιος, έχοντας πάντοτε οδηγό τη ρήση του Ευαγγελίου "δότε Ελεημοσύνην", μοίρασε την περιουσία του στους φτωχούς και αφωσιώθηκε ολοκληρωτικά στη Λατρεία του Υψίστου.
Είναι γνωστή και αξιοθαύμαστη η ενέργεια του αυτή να βοηθήσει νύχτα και κρυφά τις τρεις αδελφές με αξιόλογο χρηματικό ποσό, για να μην αναγκαστούν, λόγω της φτώχιας τους, να παρασυρθούν στην ατίμωση.
Κινούμενος ο Νικόλαος από Ιερό πόθο, αποφάσισε να ταξιδέψει για να προσκυνήσει τους Αγίους Τόπους. Καθώς έπλεε το πλοίο, άρχισαν να πνέουν σφοδρότατοι άνεμοι καιξέσπασε μεγάλη τρικυμία. Επιβάτες και πλήρωμα έχασαν την ψυχραιμία τους και περίμεναν να καταποντισθούν.
Ο Νικόλαος όμως γονατιστός προσευχήθηκε με θέρμη προς τον Κύριο και το θαύμα έγινε. Οι άνεμοι έπαυσαν και η θάλασσα αμέσως γαλήνεψε. Όμως κάποιος ναύτης, που ήταν στο κατάρτι, γλίστρησε και έπεσε στο κατάστρωμα νεκρός. Όλοι στενοχωρήθηκαν, που χάθηκε ένας άνθρωπος. Χάρη όμως στις θερμές προσευχές του Αγίου ο ναύτης αναστήθηκε, σαν να ξύπνησε από βαθύ ύπνο.
Μετά το προσκύνημα στους Αγίους Τόπους επέστρεψε στα Πάταρα, όπου ζούσε με οσιότητα και δικαιοσύνη. Ο Θεός τον αξίωσε να χειροτονηθεί πρεσβύτερος και μετά το θάνατο του Αρχιεπισκόπου Μύρων της Λυκίας να εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος.
Έτρεφε μεγάλη αγάπη για τους φτωχούς και τους αδυνάτους. Ίδρυσε στην αρχιεπισκοπή του φτωχοκομείο, ξενώνα, νοσοκομείο και άλλα φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Στις δύσκολες στιγμές των διωγμών του Διοκλητιανού εμψύχωνε το ποίμνιο του και ιδιαίτερα τους νέους. Γι' αυτό συλλαμβάνεται, φυλακίζεται και βασανίζεται. Υπομένει όμως όλες τις διώξεις και τις ταλαιπωρίες προς δόξαν Κυρίου.
Μετά την κατάπαυση των διωγμών από τον αυτοκράτορα Μέγα Κωνσταντίνο αναλαμβάνει και πάλι το ποιμαντικό του έργο στα Μύρα.
Το 325 μ.Χ. λαμβάνει μέρος στην Α' Οικουμενική Σύνοδο, που έγινε στη Νίκαια της Βιθυνίας, και καταπολεμεί με θάρρος και τόλμη τις κακοδοξίες του Αρείου. Υπερασπίζεται με σθένος την Ορθοδοξία και αναδεικνύεται "κανών πίστεως" και διδάσκαλος του Ευαγγελίου. Για την ενίσχυση του εμφανίστηκε ο ίδιος ο Χριστός και του έδωσε ευαγγέλιο και η Μητέρα Παναγία, που του χάρισε ωμοφόριο.
Όταν επέστρεψε απο τη Σύνοδο, συνέχισε το ποιμαντικό του έργο μέχρι τα βαθιά γεράματα, οπότε και παρέδωσε το πνεύμα του στον Πανάγαθο Θεό το 330 μ.Χ.
Ο Κύριος τον τίμησε ιδιαίτερα για την ενάρετη χριστιανική ζωή του, που τη διέκρινε η βαθιά πίστη στον Παντοδύναμο Θεό και η ανεκτίμητη αγάπη του για τον άνθρωπο. Τον ανέδειξε ποταμό ιαμάτων και πηγή θαυμάτων. Θαυματουργούσε όταν ζούσε αλλά και μετά την κοίμηση του τα θαύματα του είναι αναρίθμητα.
Το έτος 1087, λόγω ταραχών, έγινε η μετακομιδή των ιερών λειψάνων του από τα Μυρά στο Μπάρι της Ιταλίας. Κατά την τέλεση της θείας λειτουργίας έτρεχε τόσο πολύ μύρο από τα ιερά λείψανα, που οι πιστοί το μάζευαν σε δοχεία για θεραπεία από διάφορες αρρωστιές, αρκετοί μάλιστα λιποθυμούσαν απο την ευωδία του.
Με τα ωραιότερα εγκώμια τον τιμά η Εκκλησία. "Κανόνα πίστεως και εικόνα πραότητος, εγκρατείας διδάσκαλον" τον ονομάζει ο υμνωδώς και "ποιμένα μέγαν" τον αποκαλεί. Ανατολή και Δύση του αναγνωρίζουν ξεχωριστή θέση μεταξύ των Αγίων. Με εξαιρετική λαμπρότητα και δόξα τιμάται από τους Ρώσσους.
Ο 'Αγιος Νικόλαος είναι ο μεγάλος προστάτης των ναυτικών. Στο τιμόνι, στην πλώρη κάθε πλοίου είναι η εικόνα του. Αμέτρητοι είναι οι ναοί στα λιμάνια, στα νησιά και στα ακρωτήρια, που φέρουν το όνομα του, τάματα των ναυτικών σε δύσκολες στιγμές, που τον επικαλούνται: 'Αϊ-Νικόλα, βοήθα με!
Η Ορθόδοξη Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη του Αγίου Νικολάου στις 6 Δεκεμβρίου και την ανακομιδή των ιερών λειψάνων του στις 20 Μαΐου, αλλά και κάθε Πέμπτη ψάλλονται στον 'Αγιο Νικόλαο ωραιότατοι ύμνοι, διότι η Πέμπτη ημέρα της εβδομάδας είναι αφιερωμένη από την Εκκλησία μας στους δώδεκα αποστόλους και στον 'Αγιο Νικόλαο.


Παπαδήμος-Βενιζέλος ετοιμάζουν ηρωική έξοδο από ... το ευρώ!


Image          H τελευταία πράξη της τραγωδίας που βιώνει η χώρα τα τελευταία δύο χρόνια με την άνοδο στην εξουσία του συστήματος Γιώργου Παπανδρέου, φαίνεται ότι εισέρχεται στην τελευταία φάση της, την έξοδο της χώρας από το ευρώ, κάτι που πλέον μοιάζει αναπόφευκτο για να μπορέσει τουλάχιστον να επιβιώσει, αφού είναι αδύνατον να μιλήσουμε για ανάπτυξη πριν περάσουν κάποια δύσκολα χρόνια-άγνωστο πόσα: Η Συμφωνία Α.Μέρκελ και Ν.Σαρκοζί για
- Μια Ευρωζώνη δύο ταχυτήτων πολιτικά, θεσμικά ή νομισματικά.
- Την ανατροπή της θεσμικής ισοτιμίας των κρατών– μελών.
- Την διαιώνιση των ανισοτήτων στο εσωτερικό της Ευρωζώνης
-.Την ύπαρξη ισοσκελισμένων προϋπολογισμών
- Την ανάληψη της διακυβέρνησης από τους Γαλλο-γερμανούς των χωρών που «εξωκοίλουν» δημοσιονομικά
απλά δεν γίνεται δεκτή από την Ελλάδα, όχι γιατί δεν συμφωνούν ή δεν θέλουν, αλλά γιατί δεν μπορεί η Ελλάδα να ακολουθήσει αυτό το δρόμο.
Πρακτικά κάπου εδώ τελειώνει και η συμμετοχή της Ελλάδας – και πιθανότητα, όχι μόνο… - στην ευρωζώνη που πλέον μετατρέπεται σε ένα κλειστό γαλλογερμανικό κλαμπ. Ο κύβος έχει ριφθεί, Λ.Παπαδήμος, Ε.Βενιζέλος θα πουν «ΟΧΙ» όχι γιατί δεν θέλουν να πούνε «ΝΑΙ», αλλά το «ΝΑΙ» πρέπει να έχει περιεχόμενο.
Με απλά λόγια στο νέο κλαμπ δεν τους ενδιαφέρει απλά να έχουν «αποικίες», αλλά οι «αποικίες» πρέπει να βγάζουν και … λεφτά! Και αυτό πρακτικά είναι αδύνατο. Κρίσιμο ρόλο στην απόφαση για ηρωική έξοδο από το … ευρώ έπαιξε η διαπίστωση ότι είναι αδύνατον πλέον να μαζευτούν τα λεφτά που θέλουν: Το Νοέμβριο τα έσοδα του κράτους από εφορίες και τελωνεία κατέγραψαν ... μείωση 13,3% (!) σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, όπως αποκάλυψε χθες πρώτο το defencenet.gr.
Η μεγάλη πτώση των εσόδων που δημιουργούν αυτή τη στιγμή μία «μαύρη τρύπα» περίπου 2,8 δισ. ευρώ κάνει αδύνατο τον στόχο για τη διαμόρφωση του εφετινού ελλείμματος στο 9,5% του ΑΕΠ και κανονικά θα άνοιγε το δρόμο σε νέα ... εισπρακτικά μέτρα σε βάρος των πολιτών, αλλά αυτή την φορά είναι αδύνατον για πολλούς και διάφορους λόγους να συμβεί κάτι τέτοιο.
Με βάση τα προσωρινά στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών, το Νοέμβριο τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 3,747 δισ. ευρώ έναντι 4,321 δισ. ευρώ τον αντίστοιχο μήνα του 2010. Στο 11μηνο Ιανουαρίου - Νοεμβρίου τα έσοδα ανήλθαν σε 43,02 δισ. ευρώ σημειώνοντας σημαντική πτώση κατά 5% έναντι ετήσιου στόχου 0,9% αύξηση.
Αλλά δεν είναι μόνο τα παραπάνω: Το PSI, δηλαδή η συμμετοχή των ιδιωτών στο «κούρεμα» του ελληνικού δημόσιου χρέους, απλά δεν προχωρά. «Πρέπει να εφαρμοστεί πλήρως η απόφαση του Οκτωβρίου και να πετύχουμε συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα 100% στο PSI. Μόνο έτσι θα μειωθεί το χρέος κατά 100 δισ., κατά 47% ΑΕΠ. Αν δεν το πετύχουμε αυτό, θα έχουμε κενό χρηματοδότησης και κενό στη βιωσιμότητα του δημοσίου χρέους» προειδοποίησε από το βήμα της Βουλής ο Ευάγγελος Βενιζέλος, αλλά ξέρει και ο ίδιος ότι αυτό δεν θα συμβεί.
Οι τραπεζίτες έχουν αποφασίσει να μην δεχθούν «κούρεμα» στο χρέος. Άρα, με δεδομένη την οριστική άρνηση των «Μερκοζί» για την έκδοση ευρωομολόγου (απορούμε γιατί επιμένει η ελληνική πλευρά με αυτή την καραμέλα όταν απορρίφθηκε ολοκληρωτικά αυτό το ενδεχόμενο με κάθετες δηλώσεις των «Μερκοζί», την οριστική άρνηση να «κοπεί χρήμα».
Μάλιστα σενάρια έχουν αρχίσει να μιλάνε για … δημοψήφισμα (!) με αντικείμενο την έγκριση ή απόρριψη της νέας συνθήκης. Θέλοντας να φορτωθούν οι πολίτες την ανικανότητά τους που οδηγεί την  χώρα εκτός ευρώ… Μόνο που η ιστορία επαναλαμβάνεται περισσότερο ως φάρσα.  
Πριν λίγο για πρώτη φορά μίλησε για έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη ο Ζ. Μπαρόζο. Ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε συνέντευξη του στη «Welt», όταν ρωτήθηκε για την επιστροφή της Αθήνας στη δραχμή υπογράμμισε ότι «Αν η Ελλάδα συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις της, είναι αδιανόητο. Αν όχι, πρέπει να το σκεφτούμε».

πηγη: defencenet.gr




ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΣΘΟ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΟΝΤΙ, ΟΣΟ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΗ!

  



Αφιερωμένο στα εγχώρια καθάρματα που τρωγοπίνουν σε βάρος του λαού:

Στο ιταλικό Κοινοβούλιο θα παρουσιάσει σήμερα τα επώδυνα μέτρα λιτότητας ο πρωθυπουργός της χώρας Μάριο Μόντι. Ο ίδιος ισχυρίζεται πως δεν ικανοποιεί απαιτήσεις των Μέρκελ και Σαρκοζί.

Ο ίδιος ο Μόντι ανακοίνωσε πως ''αυτοβούλως'' αρνείται τους μισθούς του ως πρωθυπουργός και υπουργός Οικονομικών της χώρας.
ΠΗΓΗ.

Προσέξτε ότι δεν αρνείται έναν, αλλά δύο πλουσιοπάροχους μισθούς!

Τα βλέπουν αυτά οι δικοί μας ελεεινοί χαραμοφάηδες;

Εδώ και μήνες φωνάζουμε πως πρέπει, ως χειρονομία καλής θέλησης, ΝΑ ΑΠΑΡΝΗΘΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ και όχι να τα αυξάνουν προκλητικά!

Βέβαια, θα μας πουν ότι ο Μόντι είναι "λαικιστής" και πως δεν πρόκειται να...σωθεί η Ιταλία από τους μισθούς τους!

Η ΠΡΑΞΗ ΜΕΤΡΑΕΙ, ΚΟΠΡΙΤΕΣ: Και χωρίς να θέλουμε να δικαιολογήσουμε τον συνάδελφο του Παπαδήμου στην Τριμερή, οι μέχρι τώρα κινήσεις του (ολιγομελές Υπουργικό Συμβούλιο, σχετικά ήπια μέτρα) δείχνουν πως φροντίζει τουλάχιστον να μην προκαλεί το κοινό αίσθημα!

Δεν μπορείς να ζητάς θυσίες από τον χαμηλόμισθο και χαμηλοσυνταξιούχο κι εσύ να τρως με χρυσά κουτάλια!

Αλλά πού να το καταλάβουν αυτό οι εγχώριοι προσκυνημένοι, που κοιτάνε πώς θα πλουτίσουν από τον ιδρώτα και το αίμα του ελληνικού λαού!


πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/





Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Ήθη-έθιμα των Καλάσα, των ελληνογενών απογόνων του Μεγαλέξανδρου

kalash          Το ζήτημα των ελληνογενών απογόνων των στρατιωτών του Πανέλληνα Μεγαλέξανδρου, που κατοικούν στην κεντρική Ασία, των Καλάς, είναι πραγματικά τεράστιας σημασίας για την πατρίδα και τον πολιτισμό μας. ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ, 
Καθηγήτρια Καλλιτεχνικών Β΄ Εκπαίδευσης 
Κι αυτό, διότι αφενός φανερώνει ένα υπερήφανο απομεινάρι του πανάρχαιου πλανητικού ελληνικού πολιτισμού, που παραμένει εκεί επί χιλιάδες χρόνια ατόφιο, και αφετέρου επειδή έχει και σύγχρονες εθνικές διαστάσεις, λόγω των διεκδικήσεων που έχουν οι Σκοπιανοί για την ιστορία των Καλάς, (φυσικά με την ουσιαστική υποκίνηση και υποστήριξη των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών)!...
efiΟπότε κάθε έργο που συνεισφέρει στην ανάδειξη του ελληνικού αυτού λαού και των πολιτισμικών του διαστάσεων, αποτελεί μέγιστη πατριωτική προσφορά!
Η Ευσταθία (Έφη) Καραμπάτσου, μία γυναίκα με μεγάλες γνώσεις σε θέματα πολιτισμών και θρησκειών και με αποδεδειγμένη δράση υπέρ των ελληνικών δικαίων, είναι η μοναδική Ελληνίδα που ασχολήθηκε διεξοδικά και αναλυτικά με το θέμα των Καλάς, και μάλιστα όχι για εμπορικούς λόγους.
Καρπός της ενασχόλησής της αυτής είναι το όντως καταπληκτικό έργο «Ήθη-έθιμα των Καλάσα», το οποίο συνέγραψε από κοινού με τον κ. Ύαντα Μπαζίκ (Ύας = υιός του Άτλαντος), ο οποίος να σημειωθεί ότι κατάγεται από τον βασιλικό οίκο των Καλάς και είναι γενικός γραμματέας της Εταιρείας Προστασίας του Καλασικού Πολιτισμού, η οποία αποσκοπεί στην εκτενή παρουσίαση της άγραφης αυτής και πανάρχαιας παράδοσης, καθώς και στην ανάπτυξη περαιτέρω φιλικών σχέσεων με την ελληνική κοινωνία.
Να σημειωθεί εδώ ότι η καθηγήτρια - συγγραφέας του ως άνω έργου πραγματοποίησε επιτόπιες έρευνες επί καιρό στις περιοχές όπου ζουν οι Καλάς. Το βιβλίο ετούτο είναι το μοναδικό που γράφηκε με συμμετοχή Καλάς και από Ελληνίδα που έζησε μαζί τους, και γι’ αυτό έχει μεγάλη συγγραφική αξία...
Σε λίγες ημέρες, στις 9 του μηνός Δεκεμβρίου, ξεκινάει η πιο σπουδαία γιορτή των Καλάς, που ονομάζεται «Τσώμος», δηλαδή Κώμος, γιορτή που συνταυτίζεται με τα Μικρά Διονύσια των αρχαίων Ελλήνων τα οποία ετελούντο τις ίδιες ημέρες, με αποκορύφωση την μεγαλύτερη νύκτα του έτους.
Με αφορμή αυτόν τον εορτασμό συνομιλήσαμε με την Έφη Καραμπάτσου, η οποία ανέφερε και τα εξής σχετικά με το εν λόγω καλασικό έθιμο:
«Ο Τσώμος αποτελεί την απαρχή μιας σειράς εορτασμών εθίμων που διαρκούν αρκετές ημέρες. Στις 8 Δεκεμβρίου ένας ηλικιωμένος Καλάσα που τελεί χρέη αγγελιοφόρου, φεύγει από το χωριό Κρακάλ και πηγαίνει σε κάθε χωριό της κοιλάδος Μουμουρέτ για να γνωστοποιήσει στους κατοίκους της ότι την επόμενη ημέρα αρχίζει ο Τσώμος.
Από τις 9 του μήνα λοιπόν ξεκινάει ο Τσώμος με το «Τσούτιακσαραζάρι» που σημαίνει «μικρό σαραζάρι». Στο παγωμένο φως του πρωινού, όλα τα αγόρια και τα κορίτσια του χωριού, διαβαίνοντας το κρυσταλλένιο ποτάμι, αποτολμούν να εκδράμουν στα λαβυρινθώδη δασωμένα μέρη για να κόψουν «ραμνούτ» (αρχ. ράμνους, = αγκάθια/βελόνες), δηλαδή χλωρά κλαδιά από έλατο. Τα αγόρια με μικρά τσεκούρια κόβουν ξύλα, κόβουν επίσης και για τα κορίτσια, βέβαια κάπως μικρότερα. Καθένα θα πάρει το δικό του και για ευκολία θα το σύρει στην κατωφέρεια της κοφτερής πλαγιάς, ώστε να το φέρει στο λαμπρό ξέφωτο, που είναι περικυκλωμένο από μεγαλόπρεπα γιγαντιαία δέντρα.
Εκεί οι μεγαλύτεροι σε ηλικία Καλάσα τα αναμένουν για να ανάψουν δύο ξεχωριστές φωτιές, μία των αγοριών και μία των κοριτσιών. Περιμένουν να δουν ποια θα είναι η καλύτερη στήλη καπνού που θα γίνει περισσότερο ευπρόσδεκτη στον ουρανό. Έτσι ορίζεται η νικητήρια ομάδα, που ως έπαθλο της νίκης θα έχει την προσφορά της καλοτυχίας της σε όλους.
Μετά όλοι μαζί κατηφορίζοντας τα μονοπάτια της βουνοπλαγιάς χορεύουν ευλύγιστα παρασυρμένοι από τα καλόρρυθμα τραγούδια τους. Επισκέπτονται τα κατοικημένα αγροτόσπιτα που βρίσκουν στο διάβα τους και μετέπειτα τις κατοικίες του χωριού. Τραγουδούν για την μεγάλη επιθυμία τους να γευτούν το διαλεχτό κόκκινο κρασί και την γενναιοδωρία των νοικοκύρηδων, αφού βέβαια τους το προσφέρουν πλουσιοπάροχα»...
exofΠραγματικά, θαυμαστά τα έθιμα της πρώτης μέρας αυτής της μεγάλης εορτής των Καλάς, που σημαδεύει τη ζωή αυτού του πανάρχαιου πληθυσμού στις αρχές κάθε χειμώνα. Να τώρα πώς απολήγουν αυτές οι ημέρες των καλασικών γιορτών, μέσω της νύχτας «Καγκαγιάκ», δηλ. του άσπρου κορακιού:
«Ένα πρόσωπο που προσεύχεται στον θεό Δία-Ζάου, (δηλαδή Δίας – Ζευς), μέσα από τις προσευχές των συγχωριανών του, τους προσκαλεί όλους στο σπίτι του να φάνε και να πιούνε από τα αγαθά που θα προσφέρει απλόχερα ως χορηγός. Υποχρεωμένος για το ενδιαφέρον της συμπαράστασης, θα παρασκευάσει το ειδικό ψωμί «μοσαού», με κρέας κατσικιού και καρύδια.
Ο ιερέας αρχίζει άδοντας μια προσευχή στο κοράκι που θα μεταφέρει την έκκληση βοήθειας. Αλλάζει τις παρακλήσεις ανάλογα με την θέληση του οικοδεσπότη, ενώ μετά επαναλαμβάνουν όλοι μαζί τα λόγια του. Συνεχίζει κάποιος άλλος μία άλλη προσευχή που επίσης επαναλαμβάνουν οι υπόλοιποι.
Οι καλεσμένοι αυτοσχεδιάζουν στα λόγια των ικεσιών και ευελπιστούν να εισακουστούν από τον αγγελιοφόρο του θεού. Η ολονύχτια παρέα με πειθαρχημένη συναίσθηση θρησκευτικού καθήκοντος, συνεχίζει τις προσευχές με κατάνυξη παραμένοντας στο σπίτι.
Στις 5 το πρωί, μέσα στο ανυπότακτο πηχτό σκοτάδι, θα μεταβούν δίπλα από την πλατεία Ρατ-Νατ, σε ένα μέρος με τ’ όνομα Γκατζικέιν, κρατώντας στα χέρια τους καρύδια και μαγειρευμένα φασόλια. Αναμένουν εκεί το άσπρο κοράκι, με τα φαγητά στις ανοιγμένες παλάμες τους.
Όταν το δουν οι γεροντότεροι θα δώσουν πρόσταγμα να τα πετάξουν όλοι στον αέρα, ενώ παράλληλα θα τραγουδούν για εκείνο ένα κατηγορηματικό τραγούδι. Για δύο ακόμα χρόνια θα επαναληφθεί η πρόσκληση στο ίδιο σπίτι, έστω και αν, εν τω μεταξύ, έχει πραγματοποιηθεί μέσω των ευχών η επιθυμία του οικοδεσπότη.
Εκεί κατά το τέλος της τριετίας, (γνωστόν δε ότι ο Διόνυσος εορτάζετο και ως Τριετηρικός), τηρώντας την σειρά προτεραιότητας μεταξύ των ενδιαφερομένων πατριωτών - χορηγών, ορίζεται ποιος θα αναλάβει την ευθύνη για την επόμενη τέλεση παρόμοιας επίκλησης»...
Όσον δε αφορά την αναμφισβήτητη πολιτισμική-φυλετική συγγένεια Ελλήνων-Καλάς και την ελληνική προέλευση των δεύτερων, αυτή ανάγεται – σύμφωνα με τη συνομιλήτριά μας – σε μια εποχή ακόμα πιο παλιά από εκείνη του Μεγαλέξανδρου! Σύμφωνα με την Έφη Καραμπάτσου:
«Οι σύνδεσμοι μεταξύ της πολυσύνθετης ελληνικής πραγματείας και της πολύπαθης καλασικής ιστορίας δεν περιορίζουν την καταγωγή του καλασικού λαού στους στρατιώτες του Μεγαλέξανδρου και σε όσους τον ακολουθούν, αλλά την ανάγουν σε ένα αρχαιότερο ελληνικό πληθυσμό, πάνω από 4.000 χρόνια, όπως και οι ίδιοι οι Καλάσα επιβεβαιώνουν μέσα από την μυθολογία τους.
Άλλωστε οι εκστρατείες των τριών μεγάλων στρατηλατών του ελληνικού κόσμου, του Ηρακλή, του Διονύσου και του Μέγα Αλέξανδρου, έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: τον τερματισμό τους στην ίδια περιοχή, πολύ κοντά στον Ινδικό Καύκασο! Οπότε, ο καλασικός λαός είναι ανάμεικτος με παλαιότερα ελληνικά φύλα».
Από πού όμως προέρχεται αυτή η τόσο παράξενη και μυστηριακή λέξη, Καλάς, που τόσα αινίγματα έχει προκαλέσει σχετικά με την καταγωγή, αλλά και τη σημασία της; Η Ελληνίδα ερευνήτρια μας απαντά χωρίς περιστροφές:
«Η λέξη «καλιάς» της αρχαίας γλώσσας σημαίνει την καλύβη, αλλά και την φωλιά πτηνού. Το ρήμα «κάλιασε» χρησιμοποιείται και μεταφορικά για τους ερωτευμένους, για να δηλώσει την στέγαση των νεονύμφων. «Καλιά» σαν επίρρημα χρησιμοποιείται και στην έκφραση «πάει καλιά του», που σημαίνει «πάει στην δουλειά του», «στην καλή ώρα».
Στην ελληνική παράδοση υπάρχουν πολλά μυθικά και ιστορικά πρόσωπα με συγγενή προέλευση του ονόματος: ο Κάλαϊς, υιός του Βορέα και της Ωρείθυιας, κόρης του βασιλιά των Αθηνών Ερεχθέα, που συμμετείχε και στην Αργοναυτική εκστρατεία, ο Κάλας, που καταγόταν από ευγενή οίκο της Ελυμιώτιδας πόλης της Αρκαδίας, ο Καλαός, πατέρας του Άττεως από την Φρυγία, ο Κάλλας ποταμός της Εύβοιας, η Καλλάτις πόλη του Εύξεινου Πόντου και τόσα άλλα»!...
Τέλος, θα θέλαμε εδώ να κάνουμε οπωσδήποτε μια αναφορά στην τρομοκρατική επίθεση που δέχτηκε η Ευσταθία Καραμπάτσου τον Νοέμβριο του 2008, από προβοκατόρικα στοιχεία με σκοτεινές διασυνδέσεις, μια επίθεση που τραυμάτισε πολύ σοβαρά τόσο την ίδια όσο και τον γνωστό ελληνόψυχο ερευνητή Μανώλη-Εύμολπο Τσάμη.
Του θλιβερού αυτού συμβάντος είχε προηγηθεί επίθεση εναντίον δύο παιδιών Καλάς που σπουδάζουν στην Θεσσαλονίκη από «αγνώστους», μάλιστα ελάχιστες μέρες μετά από ένα συνέδριο που έγινε στην Θεσσαλονίκη, όπου ξενόφερτοι «ειδικοί» ερευνητές προσπάθησαν να εμφανίσουν τους Καλάς ως ινδοευρωπαίους, Μακεδόνες αλλά όχι Έλληνες...
και άλλα τραγελαφικά. Ένεκα τούτου οι υποψίες ανθρώπων της αστυνομίας συνδέουν τα περιστατικά ως μια προσπάθεια τρομοκράτησης των κύκλων που προωθούν την ελληνικότητα του πολιτισμού των Καλάς...
Ενδεχομένως, πίσω από αυτά να βρίσκεται μια καλά κρυμμένη μυστική υπηρεσία που ενδιαφέρεται για τα Σκόπια, ώστε να σφετεριστούν εκείνα την ηρωϊκή ιστορία των Καλάς προς επίτευξη ανθελληνικών σχεδίων.
Στο βιβλίο «Ήθη και Έθιμα των Καλάς» συνυπάρχουν πάνω από τριακόσιες αναφορές σε αρχαιοελληνικά εδάφια (με τις μεταφράσεις), που συνηγορούν και μας βεβαιώνουν για την ελληνικότητα της καταγωγής των Καλάς. Το θαυμάσιο αυτό έργο συνοδεύεται και από ένα DVD με ντοκυμαντέρ που κατέγραψε και παρήγαγε η Ευσταθία Καραμπάτσου.
Ησαΐας Κωνσταντινίδης

πηγη: elora.gr


ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΙΑ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

            Η Αλβανία και η Τουρκία υπέγραψαν την περασμένη εβδομάδα συμφωνία οικονομικής συνεργασίας, η οποία στοχεύει στην εντατικοποίηση των διμερών οικονομικών σχέσεων, στην προώθηση κοινών επενδύσεων, καθώς επίσης και στην παροχή στήριξης σε κοινά σχέδια στον ενεργειακό τομέα ή σε άλλους τομείς. Το πρωτόκολλο της οικονομικής συνεργασίας υπεγράφη στα Τίρανα από τον υπουργό Οικονομίας της Αλβανίας, Nasip Naco και τον υπουργό Οικογενειακής και Κοινωνικής Πολιτικής της Τουρκίας, Sahin Fatma.
Ο Τούρκος υπουργός δήλωσε ότι η υπογραφή του πρωτοκόλλου αντανακλά την ενίσχυση των οικονομικών δεσμών μεταξύ της Αλβανίας και της Τουρκίας σε πολλούς τομείς, όπως είναι ο τραπεζικός, τα ορυκτά, η ενέργεια και ο τομέας των μεταφορών.

πηγη: stoxos.gr


GUARDIAN: ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ Η ΡΩΣΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2024

putin-5-nai           



Σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα Guardian γράφει για την προσωπικότητα του σημερινού Πρωθυπουργού και υποψήφιου για την Ρωσική Προεδρία, Βλαντιμίρ Πούτιν. Σύμφωνα με την εφημερίδα είναι ξεκάθαρο ότι ο Πούτιν σκοπεύει μέχρι το 2024 στη δημιουργία Ρωσικής Αυτοκρατορίας που θα έχει υπό την επιρροή της τα κράτη της πρώην Σοβιετικής Ένωσης.
«Ο Πούτιν είναι ο άνδρας που αποφασίζει για την εξωτερική πολιτική της Ρωσίας, έχει επιλέξει την οδό της σύγκρουσης με τις ΗΠΑ, ενώ συντηρεί εμμέσως και μια εθνικιστική τάση στο εσωτερικό της χώρας του».
Και σημειώνει ότι πρόσφατα ενεργοποίησε νέο σύστημα αντιπυραυλικού συναγερμού στο θύλακα του Καλίνινγκραντ, σε απάντηση της αντιπυραυλικής ασπίδας στην Ευρώπη, ενώ μετά την εκλογή του στην Προεδρία της Ρωσίας το Μάρτιο του 2012, δήλωσε ότι θα δημιουργήσει την Ευρασιατική ζώνη. Σκοπός του είναι η οικονομική ένωση όλων των χωρών της πρώην Σοβιετικής Ένωσης.
«Η Ρωσία σκοπεύει να γίνει η χώρα που θα εξαρτάται από εκείνη ενεργειακά ολόκληρη η Ευρώπη, ενώ συμμετέχει σε μια τρελή κούρσα εξοπλιστικών προγραμμάτων. Τα πραγματικά προβλήματα θα ξεκινήσουν μετά την εκλογή του το Μάρτιο του 2012», καταλήγει το άρθρο. (Geopolitics & Daily News).

πηγη: liako.gr


ΒΙΝΤΕΟ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:"ΕΙΜΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ", ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΤΖΟ ΜΠΑΙΝΤΕΝ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ!





Τα λόγια είναι περιττά! Ο Τζο Μπάιντεν, Αντιπροέδρος των ΗΠΑ που επισκέπεται τη χώρα μας την Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου, δηλώνει πως είναι Σιωνιστής σε εβραικό κανάλι:





Παρατηρήστε πως ο Μπάιντεν ξεκαθαρίζει πως "δεν χρειάζεται να είσαι Εβραίος για να είσαι Σιωνιστής",ενώ μιλάει για τους "δεσμούς πολιτισμού και θρησκείας μεταξύ ΗΠΑ και Ισραήλ", κάνοντας...χαρακτηριστικές χειρονομίες!

Είμαστε περίεργοι να δούμε τι θα πουν όσοι βγάζουν "παρανοικούς συνωμοσιολόγους" εκείνους που μιλάνεγια σιωνιστικά λόμπυ και εβραιοαμερικάνους!

Ως Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί, λέμε ένα μόνο πράγμα στον Σιωνιστή Μπάιντεν:


ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ!




Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Ελληνες στην τεχνολογική έκθεση στην Ισπανία!!!



ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ!
ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΤΡΕΜΟΥΝ.






Ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων

          Μέχρι τις 30 Νοεμβρίου του 2011 η αύξηση που καταγράφεται στην κατάθεση πινακίδων στις κατά τόπους εφορίες ανά την Ελλάδα σε κάποιες περιπτώσεις αγγίζει και το 200% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι ενώ όλοι οι υπάλληλοι των ΔΟΥ εκτιμούν πως φέτος τον Δεκέμβριο θα καταγραφεί ρεκόρ καταθέσεων πινακίδων εξαιτίας των υψηλών Τεκμηρίων αλλά και...των Τελών Κυκλοφορίας τα οποία σε συνδυασμό με τα αυξημένα ασφάλιστρα και την τιμή των καυσίμων κάνουν τη χρήση του ΙΧ απαγορευτική.

Παράλληλα το κράτος αναμένεται να χάσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ εξαιτίας των χαρατσιών όπως ακριβώς έγινε και με τη θέσπιση του Φόρου Πολυτελείας στα ΙΧ που αντί να αυξηθούν τα έσοδα αντίθετα κοντεύουν να εκμηδενιστούν.



Οπως τόνισαν εφοριακοί από όλη τη χώρα στην “ΗτΣ”: “Η μεγάλη πλειοψηφία των ιδιοκτητών ΙΧ αναμένεται να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους στα τέλη Δεκεμβρίου ώστε να μπορέσουν να κινηθούν μέσα στις γιορτές ενώ από την άλλη μεριά να μην πληρώσουν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2012.”. Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες της Ημερησίας, κάποιοι ιδιαίτερα τολμηροί ιδιοκτήτες που κατοικούν στην επαρχία φαίνεται πως θα εξακολουθήσουν να κυκλοφορούν τα οχήματά τους χωρίς πινακίδες, ασφάλεια αλλά και ΚΤΕΟ.



AΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ

hands-praying 


Απαγόρευση της προσευχής επεβλήθηκε στα γερμανικά σχολεία, καθώς απαγορεύθηκε σε Μουσουλμάνο μαθητή να προσεύχεται. Με την ευκαιρία αυτή της συνανάμιξης των λαών απαγορεύθηκε η προσευχή και στους Χριστιανούς.
Σκοπός βέβαια είναι να ξεχάσουν οι άνθρωποι ότι έχουν κάτι να περιμένουν από τον Θεό και να πάμε σε μία μοντέρνα και άθεη κοινωνία, όπου θα δοθεί τελικά η νέα πανθρησκεία με την μορφή της πνευματικής κουλτουροαναζήτησης.

πηγη: liako.gr


Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ ΠΟΥΤΙΝΙΕΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ. ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ


ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΣΜΥΡΝΗ!

                   Τούρκοι αρχαιολόγοι εντόπισαν, με υποθαλάσσιες ανασκαφές, αρχαίες εγκαταστάσεις ενός μεγάλου αρχαίου ελληνικού λιμανιού, στην Ούρλα της Σμύρνης, στη σημερινή Τουρκία.

 Το λιμάνι χρονολογείται στην αρχαϊκή περίοδο, μεταξύ του 7ου και 6ου αιώνα π.Χ. «Είναι η πρώτη φορά που έχουμε δει ένα τόσο αναπτυγμένο λιμάνι» εκείνης της εποχής στα Μικρασιατικά παράλια, αναφέρουν οι επιστήμονες του.

 Κέντρου Υποθαλάσσιων Ερευνών του Πανεπιστημίου της Άγκυρας, σχολιάζοντας ότι ανάλογες αρχαίες υποδομές έχουν βρεθεί στο παρελθόν μόνο σε ελληνικά νησιά.

Το αρχαϊκό λιμάνι έχει 400 μέτρα μήκος και θεωρείται το μεγαλύτερο αυτής της περιόδου, που έχει βρεθεί ποτέ, ενώ είναι πιο αναπτυγμένο σε σχέση με ανάλογες εγκαταστάσεις που έχουν εντοπιστεί στην Ελλάδα. 

πηγη: stoxos.gr


Εξέλιξη – βόμβα στα Βαλκάνια: Ρωσική ιθαγένεια στους εγκλωβισμένους Σέρβους του Κοσσυφοπεδίου!



Είδηση – βόμβα που πέρασε στα ψιλά. Αντιλαμβάνεστε ότι η θετική διάθεση της Ρωσίας στο θέμα, αλλάζει άρδην τους σχεδιασμούς των νοσταλγών του Χίτλερ για τα Βαλκάνια…


πηγη: http://olympia.gr


ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!





11 Noεμβρίου 2002. Σύνοδος κορυφής Ε.Ε - Ρωσίας στις Βρυξέλλες. Δείτε προσεκτικά στο βίντεο που ακολουθεί, τι απάντησε ο Πούτιν σε κλασική "ψυχοπονιάρικη" ερώτηση Γάλλου δημοσιογράφου για τους Τσετσένους:





ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;

Η παγωμάρα που ακολούθησε την απίστευτη απάντηση Πούτιν, είναι ενδεικτική του πόσο αστείοι και ανίσχυροι είναι όλοι αυτοί οι "ανθρωπιστές" θιασώτες του πολυπολιτισμού και της παγκοσμιοποίησης: Μόλις βρεθεί μπροστά τους ένας σοβαρός ηγέτης, που δεν μασάει από κηρύγματα "πολιτικής ορθότητας", πανικόβλητοι οι Εβραιοσιωνιστές σιωπούν!

Καταλάβατε τώρα γιατί οι εγχώριοι προσκυνημένοι ραγιάδες δεν θέλουν καμία απολύτως σχέση με την Ρωσία;;;

Διότι η ΑΝΤΡΙΚΕΙΑ και ξεκάθαρη στάση Πούτιν χαλάει την σούπα των Μασόνων των "Τριμερών", των Στοών και άλλων...ιδρυμάτων!

Έτσι, μιας και φυσικά δεν τολμάνε να ακουμπήσουν τον Ρώσο ηγέτη, ρίχνουν λάσπη σε όσους έχουν στενότατες σχέσεις μαζί τους, όπως ο Ηγούμενος Εφραίμ!

Κι επειδή μερικοί "προοδευτικοί" θα κατηγορήσουν τον Πούτιν για...φασισμό (επειδή δεν ανέχεται μύγα στο σπαθί του), τους απαντάμε πως ΜΑΚΑΡΙ να είχαμε κι εμείς στην Ελλάδα τέτοιους "φασίστες"! 


πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com