ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Τὰ Ἅγια Θεοφάνεια τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χρηστοῦ (6 Ιανουαρίου)




Ἀφοῦ ὁ Υἱὸς καὶ Λόγος τοῦ Θεοῦ ἐνδύθηκε τὸν παλαιὸ Ἀδάμ, δηλαδὴ ἔγινε ἄνθρωπος καὶ ἀφοῦ ἐκτέλεσε ὅλα τὰ ἐπιβαλλόμενα ἀπὸ τὸν ἰουδαϊκὸ Νόμο, πῆγε στον Ἰωάννη, για να βαπτισθεί. Ὄχι γιατὶ ὁ Ἴδιος τὸ εἶχε ἀνάγκη, ἀλλὰ για να ξεπλύνει τὴν ἀνθρωπίνη φύσῃ ἀπὸ τὴν ντροπὴ τῆς ἁμαρτίας τοῦ Ἀδὰμ καὶ να ἐνδύσει τὴν γυμνότητά της μὲ τὴν πρώτη στολή που ἀστραποβολᾶ τὴν Θεϊκὴ λάμψη.

Ὁ Ἰωάννης ἐκήρυττε τὸ βάπτισμα τῆς μετανοίας καὶ ἔτρεχε πρὸς αὐτὸν ὁλόκληρη ἡ Ἰουδαία. Ὁ Κύριος κηρύττει τὸ βάπτισμα τῆς υἱοθεσίας καὶ ποιὸς ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἔχουν ἐλπίσει σὲ Αὐτὸν δεν θὰ ὑπακούσει; Τὸ βάπτισμα ἐκεῖνο (τοῦ Ἰωάννου) ἦταν ἡ εἰσαγωγή, τὸ βάπτισμα αὐτὸ (τοῦ Κυρίου) εἶναι τὸ τελειωτικό. Ἐκεῖνο ἦταν ἡ ἀποχωρήση ἀπὸ τὴν ἁμαρτία, αὐτὸ εἶναι ἡ οἰκειώσῃ μὲ τὸν Θεό. Μὲ τὴν βάπτισή Του ἀπὸ τὸν Ἰωάννη, ὁ Χριστὸς ἔδωσε ἕνα τέλος καὶ στὸ τυπικὸ αὐτὸ βάπτισμα, ὅπως τρώγοντας για τελευταία φορὰ τὸ Ἰουδαϊκὸ Πάσχα τὸ κατάργησε καὶ ἐγκαινίασε τὸ Πάσχα τῆς Καινῆς Διαθήκης.

Κατὰ τὴν βάπτιση τοῦ Κυρίου φάνηκε ὁ Υἱὸς Θεός, ἀλλὰ ἀποκαλύφθηκε καὶ ἡ Ἁγία Τριάδα, ὅπως χαρακτηριστικὰ ψάλλει καὶ ὁ ὑμνῳδὸς στο ἀπολυτίκιο τῆς ἑορτῆς: «Ἐν Ἰορδάνῃ βαπτιζομένου Σου, Κύριε, ἡ τῆς Τριάδος ἐφανερώθη προσκύνησις». Ὁ Υἱὸς βαπτιζόταν, τοῦ Πατρὸς ἡ φωνὴ ἀκουγόταν καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα κατερχόταν «ἐν εἴδει περιστερᾶς». Ἔτσι ὁ Χριστὸς ἔγινε πρωτότοκος ὅλων ἐκείνων ποὺ ἀναγεννιούνται πνευματικὰ καὶ ὀνομάζει ἀδελφοὺς ὅσους συμμετέχουν στην ὅμοια μὲ Αὐτὸν γέννηση διὰ ὕδατος καὶ Πνεύματος.

Μόλις ὁ Χριστὸς βαπτίσθηκε, ἁγίασε ὅλη τὴν φύσῃ τῶν ὑδάτων καὶ ἔθαψε μέσα στα ρεῖθρα τοῦ Ἰορδάνη, κάθε ἁμαρτία τῶν ἀνθρώπων. Ἔτσι λοιπὸν ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς ἀνακαίνισε καὶ ἀνέπλασε τὸν παλαιωθέντα ἀπὸ τὴν ἁμαρτία ἄνθρωπο καὶ τοῦ χάρισε τὴν οὐράνια Βασιλεία. Αὐτὴ ἡ ἑνότητα οὐρανοῦ καὶ γῆς, φανερώθηκε κατὰ τὴν βάπτιση τοῦ Χριστοῦ μὲ τὸ ἄνοιγμα τῶν οὐρανῶν.

Ὁ κατερχόμενος στὸν Ἰορδάνη Θεάνθρωπος συντρίβει τὶς κεφαλὲς τῶν ἀοράτων δρακόντων καὶ ἐλευθερώνει τὸ ἀνθρώπινο γένος ἀπὸ τὴν ἐξουσία τους. Μὲ τὴν βάπτισή Του στον Ἰορδάνη, ὁ Χριστὸς μᾶς ἐξάγει ἀπὸ τὴν σκιὰ τοῦ νόμου καὶ μᾶς εἰσάγει στὴν καινὴ Χάρη.
Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ὁμιλεῖ για τὴν ἐπιφάνεια τῆς δόξας τοῦ Θεοῦ. Ἀλλοῦ τονίζει ὅτι διὰ Χριστοῦ «ἐπεφάνη ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ ἡ σωτήριος πᾶσιν ἀνθρώποις». Στὴν ἐπιφάνεια τῶν ψευδῶν θεῶν ἡ Ἐκκλησία ἀντέταξε τὴν ἐπιφάνεια τοῦ Ἀληθινοῦ Θεοῦ καὶ Βασιλέως Χριστοῦ, τὴν ἀληθινὴ Θεοφάνεια. «Γῆ Ζαβουλὼν καὶ γῆ Νεφθαλείμ, ὁδὸν θαλάσσης πέραν τοῦ Ἰορδάνου, Γαλιλαία τῶν ἐθνῶν, ὁ λαὸς ὁ καθήμενος ἐν σκότει καὶ σκιᾷ θανάτου, φῶς ἀνέτειλεν αὐτοῖς». Μὲ αὐτὴ τὴν προφητεία τοῦ Ἡσαΐου, ὁ Εὐαγγελιστὴς Ματθαῖος ἀρχίζει νὰ ὁμιλεῖ γιὰ τὴν ἔναρξη τῆς δημοσίας δράσεως τοῦ Κυρίου, τῆς ἐπιφανείας Του μεταξὺ τοῦ λαοῦ.

Ἀπολυτίκιον. Ἦχος α’.

Ἐν Ἰορδάνῃ βαπτιζομένου σου Κύριε, ἡ τῆς Τριάδος ἐφανερώθη προσκύνησις· τοῦ γὰρ Γεννήτορος ἡ φωνὴ προσεμαρτύρει σοι, ἀγαπητὸν σε Υἱὸν ὀνομάζουσα· καὶ τὸ Πνεῦμα ἐν εἴδει περιστερᾶς, ἐβεβαίου τοῦ λόγου τὸ ἀσφαλές. Ὁ ἐπιφανεὶς Χριστὲ ὁ Θεός, καὶ τὸν κόσμον φωτίσας δόξα σοι.

Ἡ Ὑπακοή. Ἦχος β’.
Ὅτε τῇ ἐπιφανείᾳ σου ἐφώτισας τὰ σύμπαντα, τότε ἡ ἀλμυρὰ τῆς ἀπιστίας θάλασσα ἔφυγε, καὶ Ἰορδάνης κάτω ῥέων ἐστράφη, πρὸς οὐρανὸν ἀνυψῶν ἡμᾶς. Ἀλλὰ τῷ ὕψει τῶν θείων ἐντολῶν σου, συντήρησον Χριστὲ ὁ Θεός, πρεσβείες τῆς Θεοτόκου, καὶ σῶσον ἡμᾶς.


Κοντάκιον. Ἦχος δ’. Αὐτόμελον.
Ἐπεφάνης σήμερον τῇ οἰκουμένῃ, καὶ τὸ φῶς σου Κύριε, ἐσημειώθη ἐφ' ἡμᾶς, ἐν ἐπιγνώσει ὑμνοῦντάς σε. Ἦλθες ἐφάνης τὸ φῶς τὸ ἀπρόσιτον.


Μεγαλυνάριον.
Ἄφεσιν πηγάζων τοῖς ἐξ Ἀδάμ, ὁ τῆς ἀφθαρσίας, ἀνεξάντλητος ποταμὸς, ἐν τῷ Ἰορδάνῃ, βαπτίζεται θελήσει· ἀντλήσωμεν οὖν πάντες, ὕδωρ σωτήριον.
  
Ιορδάνης Ποταμός - Το Θαύμα 






Ήρθαν οι Ρώσοι.Το αεροπλανοφόρο "Κουζνέτσοφ" και 8 πολεμικά,"πιάνουν" Συρία



Το ρωσικό αεροπλαναφόρο Κουζνέτσοφ και οκτώ πολεμικά πλοία που το συνοδεύουν,αναμένεται να βρίσκονται σε λίγες ώρες ανοιχτά της Συρίας. Η ρωσική αρμάδα πλέει ήδη στην ανατολική Μεσόγειο και δημοσιεύματα εφημερίδων της Συρίας,θέλουν κάποια από τα ρωσικά πολεμικά πλοία να δένουν σε λιμάνια της χώρας.Πληροφορία που ακόμη δεν....
έχει επιβεβαιωθεί.

Η παρουσία των Ρώσων στην νοτιοανατολική Μεσόγειο έρχεται να "αντιπαρατεθεί" στην αμερικανική ναυτική παρουσία,που εδώ και αρκετό καιρό είναι έντονη.

Η Ρωσία στέλνει την αρμάδα της στη περιοχή για τα όσα συμβαίνουν στη Συρία και κυρίως γι΄ αυτά που η Μόσχα θέλουν να αποφευχθούν.

Βέβαια η παρουσία των ρωσικών πλοίων στη συγκεκριμένη περιοχή δεν μπορεί να είναι τελείως άσχετη με τα όσα συμβαίνουν στην ευρύτερη περιοχή με τις έρευνες για το φυσικό αέριο.


πηγη: onalert.gr


Σκάει η "φούσκα" της τουρκικής οικονομίας; - Οι επιπτώσεις στην άμυνα

Image  
Σαφή σημάδια υπερθέρμανσης δείχνει η τουρκική οικονομία, με ένα «κραχ»  να θεωρείται πολύ πιθανό ακόμα και εντός του 2012! Τα στοιχεία που μεταδόθηκαν πριν λίγο από την εποπτική αρχή του κλάδου BDDK είναι εφιλαλτικά σε ότι αφορά την συνολική προοπτική της τουρκικής οικονομίας το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Τα καθαρά κέρδη των τραπεζών υποχώρησαν 10,4% σε σχέση με το Νοέμβριο του 2010 στα 18,26 δισ. λίρες ($9,7 δισ.) καθώς τα μέτρα της κεντρικής τράπεζας μείωσαν τα περιθώρια και αυτό παρά το γεγονός ότι οι χορηγήσεις δανείων συνέχισαν να αυξάνονται παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες της κεντρικής Τράπεζας!
Αύξηση χορήγησης δανείων και μείωση κερδών των τραπεζών, είναι ένας πολύ κακός οιωνός.
Σε όλα αυτά προστίθενται και οι πληροφορίες για την υγεία του Ρ.Τ.Ερντογάν και η αύξηση της έντασης της εσωτερικής σύγκρουσης μεταξύ νέο-οθωμανών και κεμαλικών και το τελικό συμπέρασμα είναι ότι το 2012 μπορεί στην Τουρκία να έχουμε σεισμικές εξελίξεις…
Σε ότι αφορά τα δάνεια των τουρκικών τραπεζών αυξήθηκαν 35,5% στα 675,6 δισ. λίρες ιτο Νοέμβριο, ενώ η αύξηση είναι μόλις κατά τι  μικρότερη από την κατά 37,5% άνοδο που σημειώθηκε τον Οκτώβριο, ωστόσο επιβεβαιώνει το γεγονός πως ο ρυθμός αύξησης των δανείων παραμένει πολύ υψηλός  και δεν έχει καμία σχέση με το στόχο του 25% που έχει θέσει η Άγκυρα για το 2011.
Αυτός ο ρυθμός αύξησης των δανείων είναι κλασικό σημάδι υπερθέρμανσης και το γεγονός ότι έχει αποφευχθεί η συγκράτησή του, είναι ακόμα χειρότερο σημάδι: Σημαίνει ότι ο κεντρικός σχεδιασμός δεν μπορεί να αποσοβήσει αρνητικές καταστάσεις.  
Τα άσχημα μαντάτα έχουν φτάσει και στην Ελλάδα, όπου η κερδοφορία της Εθνικής Τράπεζας κρίνεται από την κερδοφορία της τουρκικής θυγατρικής Finansbank και έχουν προκαλέσει «κρύο ιδρώτα» στο επιτελείο της μεγαλύτερης ελληνικής τράπεζας.
«Η κατάσταση στην τουρκική οικονομία μοιάζει με αυτή που βρισκόταν η ελληνική στις αρχές του 2008. Ίσως χωρίς του ρυθμούς ανάπτυξης της τουρκικής οικονομίας, αλλά και χωρίς το χαμηλό βάθος της σε επίπεδο καταναλωτικής δύναμης» υποστήριζε τραπεζίτης ο οποίος είναι άριστος γνώστης των οικονομικών δεδομένων της γειτονικής χώρας. Κατά τον ίδιο τραπεζίτη «Αν η Εθνική δεν καταφέρει να ξεφορτωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα την Finansbank, θα αντιμετωπίσει σοβαρότατο πρόβλημα, κρίσιμο θα έλεγα»…
Η εξήγηση για τη στροφή των Τούρκων στο εύκολο χρήμα που τους προσφέρεται μέσα από τον τραπεζικό δανεισμό είναι ότι μετατρέπονται σιγά-σιγά σε αδηφάγους καταναλωτές. 
Οικονομικοί αναλυτές και τραπεζικά στελέχη υποστηρίζουν πως η εκρηκτική αύξηση των καταναλωτικών δανείων έχει τροφοδοτήσει μια ανησυχητική αύξηση του δημοσιονομικού ελλείμματος της Τουρκίας, το οποίο έκλεισε στο τέλος του 2011 σε ποσοστό 8% του συνολικού ΑΕΠ!
Μία οικονομική κρίση που θα είχε τον χαρακτήρα «ξεφουσκώματος» της τουρκικής οικονομίας (που αυτήν την στιγμή είναι δεύτερη σε ρυθμούς ανάπτυξης παγκοσμίως μετά την Κίνα) θα είχε και απόλυτα αρνητικά αποτελέσματα στην τουρκική εξοπλιστική προσπάθεια, όχι τόσο σε επίπεδο προμήθειας υλικών από το εξωτερικό, αλλά εγχώριας ανάπτυξης μιας σειράς οπλικών συστημάτων, όπως το άρμα μάχης ALTAY, η φρεγάτα TF-2000 και πλήθος άλλων συστημάτων που αναπτύσσει η ακμάζουσα αμυντική βιομηχανία της γειτονικής χώρας.

Και επειδή η κρίση θα πλήξει πρώτα τον τραπεζικό κλάδο θα τεθούν πιεστικά προβλήματα ομαλής χρηματοδότησης των προγραμμάτων αυτών που έχουν συγκεκριμένα χρηματοδοτικά χρονοδιαγράμματα...
 

πηγη: defencenet.gr


Εικόνα "θερμής" κρίσης - Χιλιάδες Αμερικανοί στρατιώτες στο Ισραήλ

Image      
Σε "θερμή" κρίση σήμερα περισσότερο παρά ποτέ, φαίνεται ότι μπορεί να εξελιχθεί η σύγκρουση Ιράν με ΗΠΑ-Ισραήλ, πιθανώς και με την συμμετοχή ευρωπαϊκών χωρών, ύστερα από την καταρχήν συμφωνία που κατέληξε η Ε.Ε., για την επιβολή εμπάργκο στο ιρανικό πετρέλαιο.

Στην είσοδο των Στενών του Χορμούζ έχει συγκεντρωθεί μια εντυπωσιακή αμερικανική αεροναυτική δύναμη, η οποία είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να συναντήσει καμία σοβαρή αντίσταση από τις αντίστοιχες ιρανικές δυνάμεις σε περίπτωση που έχουμε "θερμή" κλιμάκωση.
Η Ομάδα Μάχης Αεροπλανοφόρου CVN USS John C. Stennis αποτελούμενη από το καταδρομικό USS Antietam (CG-54) κλάσης Ticonderoga, τα αντιτορπιλικά USS Wayne E. Meyer (DDG-108), USS Dewey (DDG-105), USS Kidd (DDG-100), USS Milius (DDG-69) κλάσης Arleigh Burke και την φρεγάτα USS Jarrett (FFG-33) κλάσης Oliver Hazard Perry, αποτελούν μία δύναμη πυρός που απλά δεν μπορεί να αντιμετωπίσει το ιρανικό Ναυτικό
Με τρεις παλιές φρεγάτες βρετανικής ναυπήγησης και μία μικρή φρεγάτα εγχώριας ναυπήγησης δεν αποτελεί απειλή για το αμερικανικό Ναυτικό. Mεγαλύτερη απειλή είναι οι πύραυλοι επακτίου αμύνης που έχουν τοποθετηθεί στα νησιά Αμπού Μούσα στο στόμιο του Κόλπου.
Στο μεταξύ μεγάλη αμερικανοϊσραηλινή άσκηση ξεκινά άμεσα. Ο αντιπτέραρχος Frank Gorenc διοικητής της αμερικανικής Αεροπορίας που σταθμεύει στην Ευρώπη (USAFE) επισκέφτηκε το Ισραήλ και οριστικοποίησε τις τελευταίες λεπτομέρειες που προβλέπουν μεταξύ άλλων και την ανάπτυξη στο Ισραήλ αρκετών χιλιάδων Αμερικανών στρατιωτών.
Η κλίμακα της επικείμενης άσκησης είναι άνευ προηγουμένου, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά τα διεθνή ΜΜΕ και οι αμερικανικές δυνάμεις πρόκειται να εγκαταστήσουν κέντρο διοίκησης στο Ισραήλ, όσο και να μεταφέρουν στοιχεία του αντι-βαλλιστικού συστήματος THAAD τα οποία θα ενεργήσουν από κοινού με τα αντίστοιχα ισραηλινά Iron Dome και Arrow. 
Οι ΗΠΑ επιχειρούν ξαφνικά να θωρακίσουν από βολές βαλλιστικών βλημάτων το Ισραήλ και η τελευταία φορά που είχε γίνει αυτό ήταν το 1991 στον Α΄Πόλεμο του Κόλπου και αυτό με σχετική επιτυχία, καθώς τα αντιβαλλιστικά όπλα της εποχής (βασικά το Patriot PAC-2) δεν ήταν τόσο αποτελεσματικά.
Το Ιράν έχει κατ’ επανάληψη τονίσει πως τυχόν επιβολή εμπάργκο στις εξαγωγές του ιρανικού πετρελαίου θα προκαλέσει την άμεση αντίδρασή του. Και η αντίδραση αυτή θα είναι ο αποκλεισμός των στενών του Χορμούζ.
Κάτι τέτοιο έχει δηλώσει και ο αρχηγός του ιρανικού Ναυτικού ο οποίος μάλιστα έχει τονίσει πως το Ιράν είναι σε θέση να αποκλείσει τα στενά πολύ εύκολα, καθώς επιχειρησιακά –όπως δήλωσε ο ναύαρχος Habibollah Sayyari – η επιχείρηση αποκλεισμού δεν αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση για το Ιράν.
Το σκηνικό της οριστικής ρήξης συμπληρώνεται από τις δηλώσεις της εκπροσώπου του 5ου Στόλου ανθυποπλοίαρχου Rebecca Rebarich είχε σημειώσει για τις απειλές του Ιράν για αποκλεισμό των στενών του Χορμούζ ότι το «αμερικανικό Ναυτικό είναι πάντα έτοιμο να αντιμετωπίσει κακόβουλες ενέργειες ώστε να διασφαλίσει την ελευθερία της ναυσιπλοΐας στον Κόλπο»
Ήδη αμερικανικά μαχητικά F/A-18E/F περιπολούν εντός του Κόλπου στα όρια του ιρανικού FIR.
Για να γίνει το όλο σκηνικό ακόμη πιο ζοφερό μόλις πριν λίγες ώρες το ιρανικό ειδησιογραφικό πρακτορείο Fars ανακοίνωσε πως το Ιράν αποφάσισε πως κανένα πολεμικό πλοίο οποιασδήποτε χώρας δεν θα μπορεί να εισέρχεται στον Κόλπο εκτός αν έχει λάβει την άδεια του Ιράν.
Η βασική ιδέα του νομοσχεδίου είναι ότι για να εισέλθει κάποιο πολεμικό πλοίο στον Κόλπο θα πρέπει να έχει την ... άδεια του Ιράν (!) διαφορετικά τα πλοία του ιρανικού Ναυτικού θα το εμποδίσουν. Αλλά αυτό είναι εύκολο να το λες και πολύ δύσκολο να το πράξεις... 

πηγη: defencenet.gr



"Η Ευρώπη παιδί χωρίς πιστοποιητικό γέννησης,χωρίς την Ελλάδα".Ομιλία-βάλσαμο σε βίντεο

      

Ομιλία του Πέτρου Οικονομίδη στο 11ο Διεθνές Συνέδριο "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ" της ΕΕΔΕ στη Θεσσαλονίκη με θέμα: Rebranding Greece.
Πρόκειται για μια εκπληκτική ομιλία! Μια ομιλία που πραγματικά αποδεικνύει ότι μπορεί να υπάρξει διέξοδος ,ελπίδα γιατί όπως λέει στο κλείσιμό του ο ομιλητής:

«Η Ελλάδα είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας. Αλλά δεν είμαστε ένα χρεοκοπημένο έθνος. Είμαστε Έλληνες. Άνθρωποι με την δύναμη να οραματιστούμε. Άνθρωποι με την ευφυΐα να μετατρέψουμε το όραμα σε πραγματικότητα. Οραματιστήκαμε την Δημοκρατία. Οραματιστήκαμε την Ακρόπολη. Τώρα είναι καιρός να οραματιστούμε το Μέλλον.»

Και δεν κατέληξε σ΄ αυτό το συμπέρασμα από απλό πατριωτισμό.Δείτε στο βίντεο τα επιχειρήματά του.


πηγη: onalert.gr



ΕΧΕΤΕ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΑΣ ΘΗΤΕΙΑ, ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΔΗΜΟ;

    Μια "ενοχλητική" φήμη κυκλοφορεί τις τελευταίες μέρες σε διάφορα...στέκια, ΑΚΟΜΑ και δημοσιογραφικά: Ακούγεται ότι ο νυν Πρωθυπουργός (ο "σωτήρας" μας, ντε!) Λουκάς Παπαδήμος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ...ΦΑΝΤΑΡΟΣ!

Η αλήθεια είναι πως ακόμα και να ισχύει αυτή η φήμη, δεν μας προξενεί έκπληξη, αφού πάρα πολλοί πολιτικοί ταγοί έχουν υπηρετήσει στον Ελληνικό Στρατό λίγο ή καθόλου!

Όσον αφορά τον Παπαδήμο, δεν υπάρχουν πουθενά στοιχεία στο επίσημο βιογραφικό του σχετικά με την θητεία του, κάτι που μας βάζει σε σκέψεις!

Όπως μαθαίνουμε, ο Πρωθυπουργός σε συνεργασία με τον Υπουργό Άμυνας Αβραμόπουλο, επεξεργάζονται την αύξηση της θητείας στις Ένοπλες Δυνάμεις από 9 σε 12 μήνες, όπως δηλαδή ήταν μέχρι το 2009.

Μέχρι να το κάνετε αυτό, απαντήστε μας κ. Παπαδήμο:

Εσείς έχετε πάει Στρατό, ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;




ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥΡΚΩΝ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΑΡΑΔΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΙΜΙΑ

imia-1-nai


Σύμφωνα με τουρκικά ΜΜΕ υπήρξε ένα «θερμό» επεισόδιο κοντά στα Ίμια μεταξύ Ελλήνων ψαράδων και τουρκικής ακτοφυλακής με σκάφη του Λιμενικού Σώματος και ένα ελικόπτερο.
Όπως δημοσιεύθηκε στον τουρκικό Τύπο, σκάφος του τουρκικού Λιμενικού και ελικόπτερο κατέφθασαν στην περιοχή για να διώξουν Έλληνες ψαράδες από την Κάλυμνο και τη Λέρο. Οι Τούρκοι υποστηρίζουν, ότι οι Έλληνες ψαράδες μπήκαν στα τουρκικά ύδατα μεταξύ Αλικαρνασσού και Ιμίων.
Με την εμφάνιση του τουρκικού Λιμενικού και του ελικοπτέρου, οι Έλληνες ψαράδες -λέγουν οι Τούρκοι- απομακρύνθηκαν και συνέχισαν να ψαρεύουν έξω από τα τουρκικά χωρικά ύδατα.
Δεν αποκλείεται να συνέβησαν έτσι τα πράγματα, διότι συχνά ψαράδες της εδώ κι εκεί πλευράς περνούν στην απέναντι και δημιουργούνται τέτοιες καταστάσεις για «τον πόλεμο της τσιπούρας».
Το ερώτημα είναι, στην περιοχή δεν βρίσκονταν ελληνικά πλοία και ελικόπτερα;

πηγη: liako.gr


Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Κατάκολο: "Θησαυρός" το κοίτασμα φυσικού αερίου λένε οι επιστήμονες που "προσπερνούν" το πετρέλαιο

 Κατάκολο:  

 Την αποκάλυψη πως το Κατάκολο κρύβει πολύ μεγαλύτερο κοίτασμα φυσικού αερίου, έναντι του πετρελαίου, έκανε χθες με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Πρώτη της Ηλείας»
ο καθηγητής Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών Αβραάμ Ζελιλίδης.
Οι πρόσφατες μετρήσεις που έγιναν από το αρμόδιο εργαστήριο του Πανεπιστημίου Πατρών έδειξαν πως οι διαφυγές φυσικού αερίου μόνο από ένα σημείο στο κέντρο του λιμανιού στο Κατάκολο, ξεπερνά τους 1.000 τόνους και έως τώρα εκτιμάται πως έχουν διαφύγει περισσότερα από ένα τρις κυβικά μέτρα φυσικού αερίου. Άλλη τόση ποσότητα εκτιμάται πως υπάρχει στο κοίτασμα, χωρίς να αποκλείει κανείς τις ευχάριστες εκπλήξεις.
Ο κ. Ζελιλίδης τόνισε πως η Πολιτεία θα πρέπει στην περίπτωση του Κατακόλου να στρέψει προς τα εκεί το ενδιαφέρον, από τη στιγμή που το κοίτασμα του πετρελαίου είναι της τάξης των τριών εκατ. βαρελιών, όταν στον Πρίνο η παραγωγή είναι της τάξης των 200 εκατ. βαρελιών. Είναι δηλαδή υποδεέστερο του κοιτάσματος φυσικού αερίου και υπάρχουν αμφιβολίες αν θα υπάρξουν για αυτή την περίπτωση επενδυτές.
Ο καθηγητής επισήμανε πως δεν είναι δυνατό να ζητάμε να φτάσει από την Αττική το φυσικό αέριο στη δυτική Ελλάδα, τη στιγμή που είναι δίπλα μας ανεκμετάλλευτό. «Το φωνάζαμε τότε στην Αχαΐα και τώρα μας απασχολεί συνολικά ως περιφέρεια.
«Σκοτωνόμαστε» να έρθει το φυσικό αέριο στην δυτική Ελλάδα και το έχουμε στα χέρια μας και δεν το αξιοποιούμε. Αν μια εταιρία μπορούσε να αξιοποιήσει το κοίτασμα του Κατακόλου, δημιουργώντας στην περιοχή μια μονάδα ηλεκτρικής ενέργειας, φανταστείτε την ανάπτυξη στην περιοχή, τις θέσεις εργασίας που θα δημιουργούσε μια τέτοια επένδυση. Μην ξεχνάτε πως σε κάθε κοίτασμα που εντοπίζεται από τα κέρδη ένα έξτρα 5% πάει στις τοπικές κοινωνίες, κάτι που σημαίνει ανάπτυξη στην περιοχή» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ζελιλίδης.
Γενικότερη εκτίμηση των επιστημόνων είναι πως τα συνολικά κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου στην Ελλάδα, μπορούν να δώσουν πρωταγωνιστικό ρόλο της χώρας στον τομέα της Ενέργειας στην Ευρώπη, πέρα από τα σημαντικότατα έσοδα.
Οι δηλώσεις του καθηγητή έρχονται να επιβεβαιώσουν πανηγυρικά το χθεσινό θέμα του ilialive.gr που ανέφερε πως το Κατάκολο αποτελεί το χρυσορυχείο του Ιονίου. Ο κ. Ζελιλίδης συμπλήρωσε πως υπάρχουν επίσης πλούσια κοιτάσματα υδρογονανθράκων στις περιοχές των Στροφάδων και στον Κυπαρισσιακό κόλπο.



IΣΡΑΗΛΙΝΟ HERON ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ



Ισραηλινό Heron πάνω από το Χατάι






Ισραηλινό Heron κατέγραψε επί 4 ώρες την συνοριογραμμή στο Χατάι
 Αποκαλύφθηκε ότι το Ισραήλ έστειλε κατασκοπευτικό Heron για να βιντεοσκοπήσει στρατιωτικές εγκαταστάσεις στην τοποθεσία Κιρικχάν του νομού Χατάι. Το heron φωτογράφισε τις συστοιχίες πυραύλων και τις εγκαταστάσεις ραντάρ της 14ης Διοίκησης Hawk και έγινε αντιληπτό ως ένα μικρό άσπρο φως. Για αυτήν την τετράωρη παρακολούθηση του Heron απογειώθηκαν δύο μαχητικά αεροπλάνα F-16 από το Ντιγιαρμπακίρ, χωρίς όμως να γίνει τίποτε.






ΑΠΛΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΓΟΥΣΤΑ!


Αναταραχή στον τουρκικό στρατό. Με παραιτήσεις απειλούν οι στρατηγοί.

      ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

Αναταραχή επικρατεί στον τουρκικό στρατό με την επικείμενη ανάκριση του πρώην αρχηγού των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων Ιλκέρ Μπασμπούγ με την κατηγορία σχεδιασμού ιστοσελίδων από τον τουρκικό στρατό με σκοπό προβοκάτσιας.

  Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα Yeni Şafako αρχηγός του Στρατού Ξηράς της Τουρκίας Χαγρί Κιβρίκογλου και ο διοικητής της Στρατιωτικής Σχολής Πολέμου Ασλάν Γκιουνέρ απειλούν να υποβάλλουν την παραίτηση τους σε περίπτωση σύλληψης του Μπασμπούγ.
Ηδη τον Αύγουστο είχε παραιτηθεί όλη η ηγεσία των τουρκικών Ενόπλων
Δυνάμεων, με αποτέλεσμα να αλλάξουν όλα τα ονόματα. Μια δεύτερη αλλαγή σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα δεν θα είναι και τόσο θετική εξέλιξη.   

Ο αρχηγός των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων Νετζνέτ Οζέλ το πρωί επισκέφθηκε τον τούρκο πρόεδρο Αμντουλάχ Γκιούλ.

πηγη: onalert.gr






Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Nέος "παίκτης" ξεπαγώνει τις ελληνορωσικές αμυντικές σχέσεις


Image O «σκληρός» Ντμίτρι Ρογκόζιν, διορίστηκε από τον πρόεδρο της Ρωσίας Ν.Μεντβέντεφ Αναπληρωτής Πρωθυπουργός της Ρωσικής Ομοσπονδίας με τομέα ευθύνης την άμυνα, την ασφάλεια της χώρας έναντι εσωτερικών και εξωτερικών εχθρών και την αμυντική βιομηχανία σε μία τοποθέτηση που θα έχει σαφές αντίκτυπο και στις «γκρίζες» ελληνορωσικές σχέσεις των δύο τελευταίων ετών.
Η τοποθέτηση δείχνει ότι η Μόσχα, θα σκληρύνει την γραμμή της απέναντι στο ΝΑΤΟ και την Δύση γενικότερα, μετά την απροκάλυπτη επέμβαση των ΗΠΑ στα εσωτερικά της στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές.
Ο Ντμίτρι Ρογκόζιν  θα είναι υπεύθυνος για τα θέματα άμυνας, στρατιωτικής διπλωματίας, και αμυντικών βιομηχανιών, άρα θα είναι υπεύθυνος και για τις ελληνορωσικές αμυντικές σχέσεις που έχουν πληγεί καίρια την τελευταία διετία. Κατά την θητεία του στο ΝΑΤΟ τα προηγούμενα χρόνια είχε αναπτύξει πολύ καλές σχέσεις με τους Έλληνες αξιωματούχους και αξιωματικούς που υπηρετούσαν σε θέσεις με τις οποίες ερχόταν σε επαφή.
Ακόμα και το 2008 όταν με αφορμή της γεωργιανή εισβολή στην Ν.Οσετία και Αμπχαζία και την ρωσική απάντηση που ακολούθησε, οι σχέσεις ΝΑΤΟ-Ρωσίας ήταν στο ναδίρ, ο Ν.Ρογκόζιν εξακολουθούσε να έχει ανοικτούς διαύλους με τους Έλληνες ομολόγους του για τους οποίους πίστευε ότι η κοινή ορθόδοξη πίστη Ελλήνων και Ρώσων διαφοροποιούσε την ποιότητα των σχέσεων μεταξύ των δύο κρατών.
Ο νέος Αναπληρωτής Πρωθυπουργός, αφού υπογράμμισε την θέλησή του να ανταπεξέλθει των καθηκόντων του έκανε αναφορά στην ανάπτυξη της στρατιωτικής τεχνολογίας, στην περαιτέρω αναδιοργάνωση των Ρωσικών ενόπλων δυνάμεων αλλά και στην προσπάθειά του να «μην πάει ούτε ένα ρούβλι χαμένο» στον συγκεκριμένο τομέα.
O N. Ρογκόζιν, μέχρι σήμερα μόνιμος αντιπρόσωπος της Ρωσίας  στο ΝΑΤΟ θεωρείται ο πιο «σκληρός» σε ότι αφορά τις πολιτικές του θέσεις από τους εν ενεργεία Ρώσους αξιωματούχους, απέναντι στη Δύση, έχοντας απειλήσει ευθέως με πόλεμο το ΝΑΤΟ στην περίπτωση που το 2008 τολμούσε να επέμβει στην Γεωργία.
Σε μία πρόσφατη ομιλία του υποστήριξες ότι «Ανεξαρτήτως του είδους του πολιτικού συστήματος που θα έχει η Ρωσία, αν θα είναι  αυτοκρατορικό, κομουνιστικό ή δημοκρατικό, το «δυτικό μπλοκ» δεν πρόκειται να αλλάξει την άποψή του για περιορισμό της Ρωσίας εντός των συνόρων της και για περικοπή των γεωπολιτικών φιλοδοξιών της».
Ο Ν.Ρογκόζιν, είναι φανατικός οπαδός της στρατιωτικής διπλωματίας και είναι βέβαιο ότι πολύ σύντομα θα νιώσουμε στην Αθήνα αυτή την πολιτική.
Η ύπαρξη του διδύμου Β.Πούτιν στην προεδρία και Ν.Ρογκόζιν στην αναπληρωτή πρωθυπουργό, (με τον Ν.Μεντβέντεφ πρωθυπουργό), θα αλλάξει πολλά πράγματα στην αντιμετώπιση καταστάσεων όπως η ελληνορωσική αμυντική συνεργασία.
Πληροφορίες από την Μόσχα, αναφέρουν ότι από τον ερχόμενο Μάρτιο θα τεθεί επί τάπητος εκ νέου η συμφωνία προμήθειας των ρωσικών ΤΟΜΑ BMP-3HEL, η οποία είχε "παγώσει" με αναγνώριση από την ρωσική πλευρά των οικονομικών δυσκολιών που περνούσε η χώρα.
Eπίσης ανοικτό παραμένει το θέμα της προμήθειας νέων SHORADS θέμα το οποίο από μόνη της η ελληνίκή πλευρά έχει εγείρει προς την Ρωσία. Στην Μόσχα θεωρούν ότι το 2012 η Ελλάδα θα χρειαστεί περισσότερο από ποτέ την Ρωσία, τόσο σε αμυντικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο και ετοιμάζονται να προσαρμόσουν την πολιτική τους ανάλογα...

πηγη: defencenet.gr



ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΑΜΑΤΑ ΠΙΣΤΩΝ ΑΞΙΑΣ 300.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ ΣΤΗ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ

     Έναν ολόκληρο θησαυρό, τα κοσμήματα που είχαν δωρίσει ως τάματα οι εκατοντάδες πιστοί της Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου, η αξία των οποίων εκτιμάται ότι υπερβαίνει τις 300 χιλιάδες ευρώ, έκλεψαν άγνωστοι από το κελί του ηγουμένου της Μονής τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς.

Ο ηγούμενος και οι καλόγεροι απουσίαζαν το βράδυ της 31ης Δεκεμβρίου από το μοναστήρι γεγονός που γνώριζαν οι δράστες οι οποίοι είναι βέβαιο ότι ήξεραν επίσης ότι η θαυματουργή εικόνα την οποία δεν έκλεψαν ήταν κρυμμένη πίσω από την πόρτα του κελιού του ηγουμένου πατέρα Μεθόδιου Σαμαριτάκη στον τρίτο όροφο του μοναστηριακού κτιρίου.

Ο πατέρας Μεθόδιος και οι καλόγεροι το βράδυ της παραμονής του νέου έτους είχαν πάει σε χοροεσπερίδα που διοργανώνεται κάθε χρόνο για την οικονομική ενίσχυση του γηροκομείου του μοναστηριού. Επιστρέφοντας λίγες μόλις ώρες μετά βρέθηκαν μπροστά σε εικόνες καταστροφής.

Οι δράστες αρχικά έσπασαν την κεντρική είσοδο της μονής χρησιμοποιώντας πιθανότατα λοστό και στη συνέχεια ανέβηκαν απευθείας στον τρίτο όροφο όπου βρίσκεται το κελί του ηγουμένου.

«Η εικόνα για λόγους ασφαλείας βρίσκεται στο κελί μου και αυτό το γνωρίζουν λίγα άτομα. Ακόμη και άτομα που έχουν μπει στο κελί δεν την έχουν δει, διότι βρίσκεται πίσω από την πόρτα», είπε ο πατέρας Μεθόδιος στην εφημερίδα «Πατρίς». 

Η ξύλινη πόρτα του κελιού παρά το γεγονός ότι είχε τοποθετηθεί κλειδαριά ασφαλείας δεν προσέφερε καμία ασφάλεια. Οι ιερόσυλοι την έκαναν θρύψαλα προκειμένου να μπουν στο εσωτερικό του κελιού. Ο ηγούμενος πιστεύει ότι αποκλειστικός τους στόχος ήταν τα εκατοντάδες τάματα μεγάλης αξίας.

«Πιστεύω ότι δεν άνοιξαν ούτε το φως για να ψάξουν. Από το γραφείο μου δεν πήραν ούτε χρήματα ούτε το κινητό μου τηλέφωνο. Τους ενδιέφεραν μονάχα τα κοσμήματα που υπήρχαν στην εικόνα», αναφέρει.

Οι δράστες αφού ξεκρέμασαν την εικόνα της Αγίας Ειρήνης τη μετέφεραν σε έναν καναπέ και στη συνέχεια έσπασαν το τζάμι που την περιέβαλε.

«Ποτέ δεν μπορούσα να σκεφτώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν κάτι τέτοιο. Φίλος μου ο οποίος είναι εκτιμητής κοσμημάτων μου είχε πει να λαμβάνω μέτρα ασφαλείας γιατί τα κοσμήματα όπως τα είχε εκτιμήσει ξεπερνούσαν σε χρηματική αξία τις 300 χιλιάδες ευρώ», προσθέτει.

Σύμφωνα με τις επισημάνσεις του ίδιου, στην εικόνα υπήρχαν περίπου 500 χρυσά δαχτυλίδια, 300 βραχιόλια, περιδέραια μεγάλης αξίας και άλλα πανάκριβα κοσμήματα. «Πιστεύω ότι ο χρυσός σε βάρος ξεπερνάει τα δέκα κιλά» ανέφερε ο ηγούμενος.

Όπως λέει από την πρώτη στιγμή ενημερώθηκε η αστυνομία, στο μοναστήρι βρέθηκαν αστυνομικοί της Ασφάλειας και κλιμάκιο της σήμανσης αναζητώντας αποτυπώματα, χωρίς όμως να υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, η έρευνα κινείται προς δύο συγκεκριμένες κατευθύνσεις, ενώ για τους αστυνομικούς δεν περνάει απαρατήρητο το γεγονός ότι οι κλέφτες δεν μπήκαν σε άλλους χώρους του μοναστηριού, δεν έκλεψαν άλλα αντικείμενα ή χρήματα και επικέντρωσαν το ενδιαφέρον τους μονάχα στα μεγάλης αξίας κοσμήματα.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το μοναστήρι δε διαθέτει συναγερμό ή κάμερες, όπως είπε ο ηγούμενος.

πηγη:stoxos.gr


Η Ρωσία ματαίωσε κοινές αεροναυτικές ασκήσεις με το Π.Ν. και την Π.Α.

Image       Η Ρωσία μετά την τελευταία κρίση στις σχέσεις με την κυβέρνηση Παπαδήμου, δεν προχώρησε στην διεξαγωγή κοινών ασκήσεων μεταξύ του ρωσικού Στόλου που διαπλέει τη Μεσόγειο και του ΠΝ, αλλά και της ΠΑ, καθώς η αρχική πρόθεση που είχε εκφραστεί πριν από ένα μήνα από την Μόσχα δεν αποτυπώθηκε σε αίτημα, παρά την επιθυμία ειδικά της Π.Α. να συνασκηθεί με αντίπαλο τα μαχητικά Su-33 στον αέρα.
Το ενδεχόμενο της διεξαγωγής κοινών ασκήσεων είχε συζητηθεί μεταξύ των δύο πλευρών, όταν η ρωσική ναυτική δύναμη έβαζε πλώρη για τη Μεσόγειο,  καθώς υπήρξε ένας καταρχήν σχεδιασμός, τα γεγονότα όμως που μεσολάβησαν με την υπόθεση του Βατοπαιδίου, τον εγκλεισμό του μοναχού Εφραίμ στη φυλακή και η πρωτοφανής αντίδραση της Μόσχας σε αυτό, φαίνεται πως έχουν δημιουργήσει  ρήξη διαρκείας.
Μια κρίση η οποία μεταφράζεται σε μια περαιτέρω υποβάθμιση των σχέσεων των δύο χωρών η οποία δεν άφησε ανεπηρέαστη και τη στρατιωτική συνεργασία.
Πάντως, δεδομένου του μεγάλου χρονικού διαστήματος που θα παραμείνει ο ρωσικός Στόλος στην περιοχή εκφράζεται η εκτίμηση ότι μπορεί να υπάρξει εξομάλυνση των ελληνορωσικών σχέσεων και συνακόλουθα να πραγματοποιηθεί η άσκηση μέχρι την αναχώρησή του την ερχόμενη άνοιξη. 
Κατά τα άλλα ο ρωσικός Στόλος τα ξημερώματα σήμερα βρισκόταν 100 ν.μ. δυτικά του FIR Αθηνών και λογικά τώρα πρέπει να κινούνται εντός αυτού αν δεν έχουν καθυστερήσει πάλι με ανθυποβρυχιακές ασκήσεις. Για αύριο 3 του μήνα έχει δεσμεύσει, όπως ήδη έχει αποκαλύψει το defencenet.gr μια περιοχή 60 ν.μ. νοτιοδυτικά της Πύλου ( η δέσμευση ίσχυε και για τις 2 του μήνα), ενώ υπήρχε δέσμευση και για την σημερινή ημέρα.
Πάντως έχει δεσμεύσει την ίδια ακριβώς περιοχή η αρμάδα και για τις 6 Ιανουαρίου. Να σημειώσουμε ότι η περιοχή που έχει δεσμευθεί είναι ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για το ρωσικό Ναυτικό: Είναι ακριβώς στην έξοδο της Αδριατικής Θάλασσας...
Να σημειωθεί πως από τη ρωσική πλευρά δεν έχει εκδοθεί subnote κάτι που σημαίνει ότι το ή τα ρωσικά υποβρύχια που ακολουθούν τη ναυτική δύναμη παραμένουν σε καθήκοντα φύλαξης ακριβώς κάτω από το  αεροπλανοφόρο Admiral Kuznetsov. 
Υπενθυμίζουμε πως η ρωσική ναυτική δύναμη αποτελείται από το αεροπλανοφόρο Admiral Kuznetsov, το καταδρομικό Admiral Chabanenko κλάσης Udaloy II, την φρεγάτα Yaroslav Mudry κλάσης Neustrashimy, την φρεγάτα Ladny κλάσης Krivak II, το ρυμουλκό Nikolai Chiker, τα πλοία ανεφοδιασμού Sergei Osipov, Vyazma, Kama και Lena και ένα ή δύο υποβρύχια πυρηνικής κρούσης που την προστατεύουν υποθαλάσσια.

πηγη: defencenet.gr


Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ ΙΟΣ Η5Ν1 ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ

china_h5n1-1-nai


Ένας 39χρονος άντρας στη νότια Κίνας, ο οποίος νοσηλευόταν εδώ και μια εβδομάδα, πέθανε εχθές από τη γρίπη των πτηνών.
Ολλανδικό εργαστήριο με επικεφαλής τον Ρον Φουσιέ στο Πανεπιστημιακό Ιατρικό Κέντρο Εράσμους του Ρότερνταμ ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο ότι δημιούργησε, για πρώτη φορά, μια μετάλλαξη του ιού Η5Ν1 η οποία μπορεί να μεταδοθεί εύκολα ανάμεσα στα θηλαστικά και κατά συνέπεια στον άνθρωπο.
Ανάλογη έρευνα πραγματοποίησε για το συγκεκριμένο ιό και το πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν. Και οι δύο έρευνες χρηματοδοτήθηκαν από τα Εθνικά Κέντρα Υγείας των ΗΠΑ (ΝΙΗ).
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας λέγει ότι ανησυχεί ιδιαίτερα για τις πιθανές αρνητικές επιπτώσεις των εργασιών αυτών, αλλά προσθέτει: «Σε κάθε περίπτωση, ο ΠΟΥ θεωρεί ότι οι έρευνες υπό κατάλληλες συνθήκες πρέπει να συνεχιστούν ώστε να ενισχυθούν οι απαραίτητες γνώσεις για την μείωση των κινδύνων από τον ιό Η5Ν1», καταλήγει η ανακοίνωση.

πηγη:liako.gr


ΕΚΡΗΞΗ ΣΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

 

   Έκρηξη σε στρατιωτική αποθήκη πυρομαχικών στο Κιρίκκαλε : 1 νεκρός και τρεις αγνοούμενοι.



Σε έκρηξη που συνέβη σε τετραώροφη στρατιωτική αποθήκη στο Γιαχσιχάν του Κιρίκκαλε 1 άτομο σκοτώθηκε , ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τους υπόλοιπους 3 που αγνοούνται. Ισχυρή έκρηξη συνέβη στις 00.30 σε τετραώροφη στρατιωτική αποθήκη στο Γιαχσιχάν σε απόσταση 25 χιλιομέτρων από το Κιρίκκαλε.
Μετά την έκρηξη που θεωρήθηκε πως προερχόταν από διαρροή φυσικού αερίου, έφτασαν επιτόπου μονάδες της πυροσβεστικής, καθώς και πολλά ασθενοφόρα. Καθώς στις αποθήκες υπήρχαν χημικά υλικά απαγορεύτηκε η είσοδος και έξοδος στις στρατιωτικές εγκαταστάσεις, πλην των ασθενοφόρων και της πυροσβεστικής.
Η έκρηξη ακούστηκε ως το Κιρίκκαλε, το κτίριο έγινε ερείπια, ενώ η φωτιά σβήστηκε από τις μονάδες της πυροσβεστικής. Ακολούθως μονάδες που μπήκαν μέσα έφτασαν στο πτώμα του ενός από τους 4 εργάτες που ήταν εκεί στην βραδινή βάρδια. Οι προσπάθειες συνεχίζονται για να φτάσουν και στους υπόλοιπους 3 που βρίσκονται εκεί.
 CNNTURK 2-1-2012


Αποκάλυψη-σοκ: Η ΜΙΤ θα κατέστρεφε μεγάλο φράγμα στην Ελλάδα!


Image           Πρώην στέλεχος της ΕΥΠ ο Νίκος Πελεκάσης που υπηρετούσε στο Τμήμα Προστασίας Δημόσιας Ασφάλειας της υπηρεσίας, μετά από 15 χρόνια σιωπής προβαίνει σε συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τις τουρκικές «μαύρες» επιχειρήσεις εμρπησμού των ελληνικών δασών, αλλά προβαίνει σε αποκαλύψεις για πρώτη φορά και σε μία αποτραπείσα από την ΕΥΠ  επιχείρηση της ΜΙΤ με στόχο την ανατίναξη μεγάλου υδραγωγείου που εικάζεται ότι ήταν είτε το φράγμα του Μαραθώνα είτε τα φράγματα Κρεμαστών του Αχελώου στην Αιτωολοακαρνανία, είτε του Αλιάκμονα στην Μακεδονία. 
Στην πρώτη περίπτωση θα κατάφεραν κρίσιμο κτύπημα στην πρωτεύουσα της χώρας, ενώ στην δεύτερη περίπτωση θα ερήμωνε η κεντρική Μακεδονία. Πρόκειται για μία κλασική επιχείρηση προσβολής στρατηγικών υποδομών της αντίπαλης χώρας, η οποία εν ακιρώ ειρήνης λαμβάνει το χαρακτήρα "μαύρης επιχείρησης".
Όπως αναφέρει ο Νίκος Πελεκάσης στο dailynews24h.gr  οι πράκτορες της ΜΙΤ ακολουθούσαν συγκεκριμένο δρομολόγιο συνέλεγαν κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών πληροφορίες για προγραμματισμένους εμπρησμούς στα ελληνικά δάση.
Όπως εξηγεί «όλον τον χρόνο εξετάζαμε προσεκτικά και διασταυρώναμε τις πληροφορίες που “φωτογράφιζαν” Τούρκους πράκτορες αλλά και απλούς πολίτες που σχεδίαζαν εμπρησμούς για τους καλοκαιρινούς μήνες. "Συνήθως, έφταναν στη χώρα μας το φθινόπωρο, Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο, με πλαστά χαρτιά ή και χωρίς καθόλου χαρτιά. Η υπηρεσία διακριτικά και με πλήρη μυστικότητα παρακολουθούσε με τα μέσα που διαθέτει όλες τις κινήσεις τους και εμείς επεμβαίναμε την κατάλληλη στιγμή».
Από τη στιγμή που έφταναν στην Ελλάδα, ο πρώτος στόχος τους ήταν να εξοικειωθούν με την ελληνική πραγματικότητα και να ανιχνεύσουν τους στόχους τους. «Πρώτο μέλημά τους», λέει ο N.Πελεκάσης, «ήταν να συναντήσουν την επαφή του εδώ, που ήταν συνήθως κάποιος Τούρκος πράκτορας. Αφού μάθαιναν μερικές ελληνικές λέξεις και κάποιες στάνταρ φράσεις, σχεδίαζαν και αποφάσιζαν ποιο θα ήταν το σημείο που θα έβαζαν τη φωτιά. Συνήθως, επέλεγαν παρθένα δάση ή μεγάλες εκτάσεις σε κοντινή απόσταση από την Αθήνα ή σε άλλες μεγάλες πόλεις». Του ζητάμε να μας εξηγήσει με ποιο τρόπο οργάνωναν των εμπρησμό και τι μέσα χρησιμοποιούσαν.
«Όταν μετά από έρευνα που έκαναν κατέληγαν τελικά σε ποια περιοχή θα βάλουν τη φωτιά, δύο μέρες πριν από τον εμπρησμό πήγαιναν επί τόπου ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάνοντας αναγνωριστικές βόλτες είτε με αυτοκίνητο είτε πεζή. Στη συνέχεια, πάντα βραδινές ώρες, τοποθετούσαν στα σωστά σημεία τους εμπρηστικούς μηχανισμούς. Όλοι οι μηχανισμοί είχαν ρολόι προγραμματισμένο να πυροδοτήσει την πυρίτιδα είτε έπειτα από δώδεκα ώρες είτε έπειτα από επτά μέρες».
Το ερώτημα είναι τι θα γίνει από εδώ και στο εξής μετά από αυτές τις αποκαλύψεις;  Θα ζητηθεί από την Τουρκία να αποδοθούν στην Δικαιοσύνη οι υπεύθυνοι των εμπρησμών;


πηγη:defencenet.gr




Διαλύεται η τράπεζα γενετικού υλικού








Τινάζεται στον αέρα δουλειά 30 ετών, τονίζουν οικολογικές ομάδες

Στο σφυρί βγαίνει πολύτιμο γενετικό υλικό αφού η κυβέρνηση διαλύει την τράπεζα διατήρησης της βιοποικιλότητας με νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, επισημαίνουν οικολογικές ομάδες που θεωρούν λάθος τις συγχωνεύσεις οργανισμών χωρίς κριτήρια.
  Αποστολή της τράπεζας γενετικού υλικού ήταν η προστασία και διάσωση των φυτών της ελληνικής βιοποικιλότητας. Από το 1981 έως σήμερα συγκέντρωσε και διατηρεί 14.500 πολύτιμους σπόρους άγριων και καλλιεργούμενων συγγενών φυτών. 

Τα αγροτικά ιδρύματα που υπάγονται στο Εθνικό Ιδρυμα Αγροτικής Ερευνας βάσει του «σχεδίου» του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων συγχωνεύονται-διαλύονται και τριάντα χρόνια κόπων τινάζονται στον αέρα, τονίζουν η ΒΙΟΖΩ και το ΗΛΕΣΙΟΝ. 

Ασφαλές θησαυροφυλάκιο... 
Για την ιστορία αναφέρουμε ότι η παγκόσμια τράπεζα σπόρων «είναι ένα ασφαλές θησαυροφυλάκιο σπόρων που βρίσκεται στο νησί Spitsbergen του νορβηγικού αρχιπελάγους Svalbard και είναι σε απόσταση 1.120 χιλιομέτρων από το Βόρειο Πόλο. Ξεκίνησε να λειτουργεί το 2008 και στόχος της είναι να συμβάλει στη συντήρηση της βιοποικιλότητας του πλανήτη και να συγκεντρωθούν εκεί σπόροι από κάθε γνωστό είδος φυτού της γης». 
Το θησαυροφυλάκιο σπόρων, όπως μας ενημερώνει το «ΗΛΕΣΙΟΝ», χτίστηκε σε ένα παλιό ορυχείο, στο εσωτερικό του οποίου υπάρχουν κρυμμένα αποθέματα σπόρων απ' όλη τη διατροφική αλυσίδα. Το υψόμετρο που βρίσκεται δεν επιλέχθηκε τυχαία αφού έτσι μπορεί να αποφευχθεί το πρόβλημα ενδεχόμενης αύξησης της στάθμης της θάλασσας και είναι πολύ βαθιά στη γη ώστε να προστατεύεται ακόμη και από πυρηνική έκρηξη και ακόμα από σύγκρουση μετεωρίτη. Την κατασκευή του «θησαυροφυλακίου» χρηματοδότησαν οι ΗΠΑ και η Νορβηγία. 
Στην Ελλάδα, τις τελευταίες δεκαετίες, φορείς που ξεκίνησαν από διαφορετικές αφετηρίες συνειδητοποίησαν τον κίνδυνο απώλειας των τοπικών ποικιλιών και την πολύπλευρη αξία τους. 
Οι τοπικές ποικιλίες των καλλιεργούμενων ειδών είναι δημιούργημα της επιλογής των αγροτών και της προσαρμογής τους στο περιβάλλον όπου καλλιεργούνται. Ορισμένες από αυτές, που είναι και αρκετά εμπορεύσιμες, είναι τα ρόδια Ερμιόνης, η κορινθιακή σταφίδα, τα φασόλια Πρεσπών, το τοματάκι Σαντορίνης, ο ξινόμαυρος οίνος της Νάουσας, οι επιτραπέζιες ελιές Χαλκιδικής κ.λπ. 
Καρποί με φυσικό τρόπο 
Η ομάδα του ΗΛΕΣΙΟΝ έχει στόχο να προστατεύσει το αγαθό της διατροφής και βλέπει το περιβάλλον σαν ένα κοινωνικό και συλλογικό αγαθό προσπαθώντας να βάζει φρένο στην κερδοσκοπία, δίνοντας συνάμα εναλλακτικές λύσεις και προβάλλοντας την αξία της εμπειρίας των προγόνων μας και την αξία της ποικιλίας. Οι βασικές παραγωγικές διαδικασίες που επέλεξε η ομάδα είναι: Η πρωτογενής παραγωγή των καρπών να γίνεται με φυσικό τρόπο και χωρίς τεχνητά λιπάσματα ή φυτοφάρμακα. Το λιγότερο αποδεκτό είναι τα πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα. 
Η συλλογή των αγαθών γίνεται αφού ωριμάσει ο σπόρος τους και η φυσική συντήρησή τους γίνεται «χωρίς ακρότητες». 
Η τράπεζα διατήρησης γενετικού υλικού στη Θεσσαλονίκη μαζί με άλλα ιδρύματα του ΕΘΙΑΓ έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο διασώζοντας τα φυτά της ελληνικής βιοποικιλότητας. Ας ελπίσουμε να μη χαθούν όλοι οι κόποι με μία υπουργική απόφαση. Φ.Κ.



πηγη: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=332924


ΑΥΤΗ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ
ΚΑΙΡΟ ΦΩΝΑΖΑΤΕ???
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΦΙΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΟ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΣΠΟΡΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ!!!!!!!


ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΧΑΡΙΖΕΣΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!

















Χάρτης-εφιάλτης για τη Τουρκία! Οι ΑΟΖ Ελλάδας-Κύπρου και το Καστελόριζο



Αυτός ο χάρτης είναι ο εφιάλτης της Τουρκίας.Προέρχεται από μια εμπεριστατωμένη μελέτη του καθηγητή Ιωάννη Μάζη και του Δρ.Γεωργίου-Αλέξανδρου Σγούρου και αποτυπώνει το αυτονόητο που αρνείται πεισματικά η Άγκυρα: τις Αποκλειστικές Οικονομικέ Ζώνες που δικαιούνται οι χώρες της ανατολικής Μεσογείου!

Όπως φάινεται στον χάρτη η Τουρκία έχει τη δική της ΑΟΖ ,η οποία υποστηρίζει ότι δεν της αρκεί προβάλοντας το επιχείρημα ότι έχει τα μεγαλύτερα σε μήκος παράλια από οποιαδήποτε άλλη χώρα της Μεσογείου. 

Όμως αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα. Η πραγματικότητα στο θέμα των ΑΟΖ είναι αυτή που αποτυπώνεται στον χάρτη και στηρίζεται όχι στα επιχειρήματα που συμφέρουν τη κάθε χώρα αλλά στο Διεθνές Δίκαιο,το οποίο βεβαίως η Τουρκία συστηματικά και προκλητικά αγνοεί.

Το θέμα είναι ότι η σκληρή πραγματικότητα κάνει τη Τουρκία νευρική και απρόβλεπτη. Η Άγκυρα δεν δείχνει καμία διάθεση να διαχειριστεί το θέμα με λογική και δεν ακούει καν τις κατά καιρούς δηλώσεις Χριστόφια,με τις οποίες ο πρόεδρος της Κύπρου,αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο πρόσβασης στα οφέλη από το φυσικό αέριο κα στους Τουρκοκύπριους. Δηλώσεις που έχουν προκαλέσει μεγάλο θέμα στη Κύπρο,αλλά δεν φαίνεται να εκτιμώνται από τη τουρκική ηγεσία.

Κι αυτό γιατί ο Ερντογάν και η κυβέρνησή του δε κόπτονται τόσο για τα συμφέροντα των τουρκοκυπρίων. Αυτό που τους απασχολεί είναι τα τουρκικά συμφέροντα και μόνο.Και αυτά επιδιώκουν να εξυπηρετήσουν. Τα κυπριακά οικόπεδα και οι “θησαυροί” τους είναι μόνο η αρχή. Έρευνες και γεωτρήσεις θα γίνουν σε πολλές άλλες περιοχές της νοτιοανατολικής Μεσογείου.Και οι περισσότερες θα γίνουν στην ελληνική ΑΟΖ,την οποία προκαταβολικά η Άγκυρα έχει αμφισβητήσει.

Η προσπάθεια να σβηστεί από το χάρτη το Καστελόριζο είναι διαρκής.Η Αθήνα πρέπει να ετοιμάζεται για κάθε ενδεχόμενο.


πηγη: onalert.gr