ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Σχέδιο πρόκλησης ανωμαλίας καταγγέλλει η Χρυσή Αυγή




Ανακοίνωση με την οποία διατυπώνει ανησυχία για ύπαρξη σχεδίου ξένων μυστικών υπηρεσιών με δημιουργία επεισοδίων στο κέντρο της Αθήνας με αφορμή το σχέδιο "Ξένιος Ζεύς" εξέδωσε ο Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή:

"Όπως παρατηρούμε, τις τελευταίες ημέρες έχει στηθεί στα ελληνόφωνα ΜΜΕ μια φάμπρικα συνεχών κατασκευασμένων «ειδήσεων» για «ρατσιστικές επιθέσεις» κατά Πακιστανών και λοιπών μουσουλμανικών δυνάμεων, που τάχα συμβαίνουν απ’ άκρου εις άκρον της χώρας ή μεγαλοποιούνται γεγονότα της καθημερινότητας και αποδίδονται σε «ρατσιστές»!
Μιλάμε για διάφορα «επεισόδια» του τύπου «κάποιος, κάπου, κάποτε», που δεν επιβεβαιώνονται από το αστυνομικό δελτίο (επιδρομή «χρυσαυγιτών» κατά αγνώστων Πακιστανών, στο τάδε μέρος), είτε για πραγματικά γεγονότα (π.χ. συμπλοκή κάποιων Ελλήνων και κάποιων Πακιστανών στο Ηράκλειο της Κρήτης) που δεν έχουν φυλετικό ή πολιτικό χαρακτήρα. Πάντως, κοινή συνισταμένη όλων των «ρατσιστικών» επιθέσεων, επεισοδίων κ.τ.λ., είναι ότι φέρονται να γίνονται αποκλειστικά κατά μουσουλμάνων. Τυχαίο; 

Κατά μια… διαβολική σύμπτωση, διερχόμεθα την μηνιαία περίοδο νηστείας και προσευχής των μουσουλμάνων (Ραμαζάνι), η οποία άρχισε την 20η Ιουλίου και λήγει την 19η Αυγούστου. Μάλιστα, οι εκδηλώσεις θα κορυφωθούν το τριήμερο 17, 18 και 19 Αυγούστου, όπου αναμένεται να συγκεντρωθούν στην Αθήνα δεκάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι, λαθρομετανάστες και μη. Οι μουσουλμάνοι θα συγκεντρωθούν στο Ολυμπιακό Στάδιο, κατόπιν συμφωνίας των συλλόγων τους με τα συναρμόδια υπουργεία ΠΡΟ-ΠΟ, Εσωτερικών, Παιδείας κ.τ.λ. Και βέβαια, όλο το τριήμερο θα κυκλοφορούν παντού στην Αθήνα και ιδιαίτερα στο κέντρο της. Ασφαλώς, για ευνόητους λόγους η παρουσία της αστυνομίας θα είναι «διακριτική» και η επιχείρηση «Ξένιος Ζεύς» θα παγώσει (προσωρινά ή μόνιμα…).

Σύμφωνα, λοιπόν, με πληροφορίες μας, υπάρχει σχέδιο ξένων μυστικών υπηρεσιών για γενικευμένη αναταραχή στο κέντρο των Αθηνών, με τη συμμετοχή όχι μόνο των μουσουλμάνων αλλά και των «έμπειρων» σε τέτοιες καταστάσεις αριστερών «αλληλέγγυων», που τις τελευταίες ημέρες βρίσκονται σε επιφυλακή!
Στη δημιουργία κλίματος ανωμαλίας συμμετέχουν τα γνωστά ΜΜΕ, κάποιες ΜΚΟ, συγκεκριμένοι κομματικοί και παρα-κομματικοί μηχανισμοί και διάφοροι εξωνημένοι παρακρατικοί και στα πλαίσια αυτά κυκλοφορούν οι «ειδήσεις» περί «ρατσιστικών» επιθέσεων κ.τ.λ. Και βέβαια, η βομβιστική επίθεση κατά των γραφείων της Χρυσής Αυγής στο Παγκράτι δεν είναι καθόλου άσχετη με τα προηγούμενα...

(ΥΓ): Δήλωση του Γραμματέα της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, στο δελτίο ειδήσεων της 13/08/2012: «Είμαστε ένα βήμα πριν από ανεξέλεγκτες μαζικές συγκρούσεις μεταναστών και Ελλήνων στο κέντρο της Αθήνας»! Προφήτης, κινδυνολόγος ή μήπως μαρτυριάρης;"

πηγη: defencenet.gr


Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Ξένος πράκτορας το τέρας της Πάρου;


Ξένος πράκτορας το τέρας της Πάρου;

Πολλά ερωτηματικά και καχυποψία έχει προκαλέσει η υπόθεση της ευνοϊκής μεταχείρισης του Πακιστανού «δράκου» της Πάρου που προσπάθησε να βιάσει και να σκοτώσει μια 15χρονη κοπέλα.


πό τον εντοπισμό του και μετά ξεκίνησε ένα «γαϊτανάκι» με πολλούς εμπλεκόμενους που εξηγούν γιατί το ανθρωπόμορφο τέρας έτυχε ειδικής μεταχείρισης τόσο από τις αστυνομικές αρχές, όσο και από τη Δικαιοσύνη, που ευκόλως άλλαξε την ηλικία του από 22 σε 19...
Αναζητώντας πληροφορίες για τον Waqas Ahmed (Αχμέτ Βακάς) φτάσαμε σε ένα τουρκοσκοπιανό φόρουμ που ενισχύει την φιλία ανάμεσα στις δήθεν "εθνοτικές" μειονότητες των ψευδεπίγραφων "Μακεδόνων" και των "Τούρκων" που ζουν στην Ελλάδα, όπως τους αποκαλεί το site http://turkeymacedonia.wordpress.com/2010/03/10/immigrants-in-greece/.
PAKISTANOS3

Στη βινιέτα παρουσιάζονται οι χάρτες της Τουρκίας και της ψευδεπίγραφης "Μακεδονίας", των Σκοπίων δηλαδή.
"Turkey & Macedonia,Turkish and Macedonian friendship" αναγράφεται στο λογότυπο.
Στην ιστοσελίδα παρουσιάζεται θέμα για τη λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα. Και ποιο «καλόπαιδο» φιλοξενείται σε συνέντευξη για τους μετανάστες που έρχονται στην Ελλάδα από τους Τούρκους δουλέμπορους; Ο κύριος Waqas Ahmed.
Είναι ο ίδιος. Ο Αχμέτ Βακάς. Από το χωριό Gujrat του Πακιστάν.
Η συνέντευξη είναι μια τυπική ιστορία ενός βασανισμένου μετανάστη, κυνηγημένου από το αστυνομικό σύστημα μιας χώρας που το 50% των κατοίκων της, όπως λέει, είναι ρατσιστές.
Έτσι λοιπόν εξηγείται η υπερπροστατευτικότητα στο κτήνος της Πάρου με τις κουκούλες full face; Έτσι εξηγείται η στάση των αστυνομικών που προστάτευσαν τον Πακιστανό με κάθε τρόπο, θέτοντας ακόμα και σε κίνδυνο τις ζωές συμπολιτών μας, όταν η κλούβα της ΕΛ.ΑΣ. βγήκε με ιλιγγιώδη ταχύτητα από το πλοίο που τον μετέφερε από τη Σύρο στον Πειραιά;
Τώρα εξηγείται η διαστρέβλωση και παραποίηση της ηλικίας ενός "πράκτορα" που τον έκαναν με το ζόρι 19 ετών για να τον στείλουν στις φυλακές ανηλίκων Αυλώνα και από εκεί σε δίκη που δεν ξέρουμε καν πότε θα γίνει;
Αυτά και άλλα συγκαλύπτουν οι υπευθυνοανεύθυνοι που αποφασίζουν για την ασφάλεια των πολιτών, παρέχοντας ευνοϊκή μεταχείριση σε ανθρωπόμορφα κτήνη σαν τον Αχμέτ Βακάς;
Μετά αναρωτιόμαστε γιατί επικρατεί αυτή η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας, γιατί η εγκληματικότητα έχει χτυπήσει «κόκκινο», γιατί η πορνεία και το εμπόριο ναρκωτικών βασιλεύουν στην πρωτεύουσα.
Αλήθεια γνωρίζει το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για τη συνέντευξη του «δράκου» της Πάρου στο ανθελληνικό site;
Γιατί κ. Δένδια αφήσατε να αλλάξουν την ηλικία του ανθρωπόμορφου κτήνους;
Ποια συμφέροντα εξυπηρετούνται από τη δικηγόρο του και ποιος δάκτυλος βρίσκεται πίσω από την ευνοϊκή μεταχείριση του Αχμέτ Βακάς;
Θα πάρετε επιτέλους δραστικά μέτρα ή θα συνεχίσετε να συλλαμβάνετε τους φουκαράδες Έλληνες που αρπάζουν ντροπιασμένοι ντομάτες από τα Σούπερ Μάρκετ;
Για πόσο θα συνεχίσετε τα κροκοδείλια δάκρυα και τα ευχολόγια για να μην συμβεί κάτι ανάλογο με το περιστατικό της Πάρου στο μέλλον;
Μήπως επιτέλους ήρθε η ώρα να δώσουν κάποιοι απαντήσεις;

πηγη: newsbomb.gr

ΑΡΚΕΤΗ ΣΑΒΟΥΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ. 
ΑΠΕΛΑΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΩΡΑ!



Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Απαγωγή Τούρκου βουλευτή από το PKK! Συναγερμός στην Άγκυρα


Antartes vouleytis-1-NAI


Νέο σοκ στην Τουρκία από το PKK. Αντάρτες του κρατούν όμηρο Τούρκο βουλευτή κι ένα δημοσιογράφο. Λίγες ώρες μετά από τις ανακοινώσεις του τουρκικού Γενικού Επιτελείου για τις επιχειρήσεις στο Σεμντιλί, σύμφωνα με τις οποίες 115 Κούρδοι αντάρτες σκοτώθηκαν (οι Κούρδοι το διαψεύδουν), στη νοτιοανατολική Τουρκία άνδρες του PKK έπιασαν όμηρο τον βουλευτή του Ρεμπουπλικανικού κόμματος Χουσεϊν Αγκιούν.
Μαζί μ΄ αυτόν κι ένα δημοσιογράφο ο οποίος επέβαινε στο ίδιο αυτοκίνητο που οι αντάρτες σταμάτησαν. Η απαγωγή έγινε στη περιοχή της πόλης Τούντζελι όπου εκλέγεται ο βουλευτής.
Στην Άγκυρα έχει σημάνει συναγερμός και στη περιοχή της απαγωγής στρατιωτικές και αστυνομικές δυνάμεις έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό.

πηγη: onalert.gr

ΠΑΝΙΚΟΥ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ!


Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Πράσινο φως για τσιπάκια εντοπισμού και στην Ελλάδα


 microchip


Υπό όρους και προϋποθέσεις, η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, έδωσε το «πράσινο φως» με την υπ΄αριθμόν 112/2012 απόφασή της για τη χρήση συσκευών γεωεντοπισμού, μέσω συνδρομής, σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού και σε ανήλικους. Την άδεια της Αρχής ζήτησαν δύο εταιρείες παροχής τέτοιων υπηρεσιών 24ωρης παρακολούθησης μέσω ειδικού κέντρου, με την καταβολή συνδρομής.
 
Οι συσκευές αυτές απευθύνονται σε άτομα με προβλήματα υγείας, άτομα επιφορτισμένα με το καθήκον της φροντίδας εκείνων που έχουν τέτοια προβλήματα υγείας, καθώς και τους γονείς ανηλίκων. Συνοπτικά, οι υπηρεσίες επιτρέπουν στον «συνδρομητή» να λαμβάνει γνώση της γεωγραφικής θέσης αυτού που φοράει την εν λόγω συσκευή, η οποία είναι μικρού μεγέθους, μπορεί να έχει μορφή κουτιού ή ρολογιού, περιλαμβάνει κύκλωμα κινητής τηλεφωνίας (GSM), σύστημα γεωγραφικού προσδιορισμού θέσης (GPS) και κουμπί πανικού.
 
Όπως επισημαίνει η Αρχή στο σκεπτικό της, στην περίπτωση των συσκευών γεωεντοπισμού: «σκοπός της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων των φερόντων, είναι η ατομική τους ασφάλεια και η παροχή υπηρεσιών σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης. Η επεξεργασία δεδομένων περιλαμβάνει δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα του φέροντα, όπως δεδομένα γεωεντοπισμού, «δημογραφικά» δεδομένα αλλά και ευαίσθητα δεδομένα».
 
Ωστόσο, τονίζει η Αρχή στην απόφασή της, στην περίπτωση που ο φέρων τη συσκευή γεωεντοπισμού και ο συνδρομητής, είναι διαφορετικά πρόσωπα, «τότε θα πρέπει ο φέρων να έχει προηγουμένως ενημερωθεί και συγκατατεθεί ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων. Για τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα θα πρέπει να υπάρχει η έγγραφη συγκατάθεση του φέροντα. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο φέρων είναι ενήλικος και στερείται δικαιοπρακτικής ικανότητας, τότε η συγκατάθεση για την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων δίνεται εγγράφως από τον δικαστικό συμπαραστάτη. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο φέρων είναι ανήλικος, τότε απαιτείται η συγκατάθεση των ασκούντων τη γονική μέριμνα του ανηλίκου».
 
Ιδιαίτερη αναφορά κάνει η Αρχή στις περιπτώσεις των ανηλίκων, επικαλούμενη το άρθρο 16 της Σύμβασης των ΗΕ για τα Δικαιώματα του Παιδιού, σημειώνοντας ότι τα παιδιά θα πρέπει να συμμετέχουν στην απόφαση για τη χρήση μιας τέτοιας υπηρεσίας. Συγκεκριμένα, όπως σημειώνεται στην απόφαση, εφόσον, το επίπεδο ωριμότητας του παιδιού είναι επαρκώς υψηλό (άνω των 14 ετών) ενδείκνυται, πέραν της συγκατάθεσης των γονέων, να ληφθεί και να εκτιμηθεί η γνώμη του ανηλίκου, ως προς τη χρησιμοποίηση ή μη της συσκευής.
 
Ένας μέλος της Αρχής μειοψήφησε, καθώς, είχε την άποψη ότι η χρήση σε ανηλίκους τέτοιων συσκευών θα πρέπει να επιτραπεί μόνο για λόγους υγείας. Την ίδια στιγμή, οι εταιρείες, θα πρέπει να λαμβάνουν όλα τα κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ασφάλεια των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων.

πηγη: kerdos.gr


ΕΣΒΗΣΕ ΣΧΕΔΟΝ Η ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΞΑΦΝΙΚΗ ΒΡΟΧΗ! ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ!





Η Πορταϊτισσα έβαλε το χέρι της...
Εκεί που όλα έδειχναν μαύρα και η πυρκαγιά μαινόταν ανεξέλεγκτη, ξαφνικά χθες το βράδυ άρχισε να βρέχει καταρρακτωδώς στο βόρειο τμήμα της αθωνικής χερσονήσου, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας δεν υπήρχε ούτε...συννεφάκι για δείγμα!

Αποτέλεσμα, το μέτωπο της φωτιάς να περιοριστεί κατά πολύ και αυτή τη στιγμή να ελέγχεται πλήρως από την Πυροσβεστική, που έκπληκτη σήμερα το πρωϊ διαπίστωσε πως δεν χρειαζόταν να πετάξουν αεροπλάνα!!!

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ, ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΗΣ!

Σύμφωνα με τις "Αγιορείτικες Μνήμες", δύο γεγονότα που προηγήθηκαν νωρίς το απόγευμα, όταν στον ουρανό δεν υπήρχε ούτε ένα σύννεφο: 

- Μοναχοί της Ι. Μονής Ζωγράφου, που απειλούνταν δυνητικά από τη φωτιά, έκαναν λιτανεία προς την Ι. Μονή Χιλιανδαρίου.

 Οι Χιλιανδαρινοί μοναχοί έκαναν λιτανεία γύρω από το μοναστήρι, στις γραμμές άμυνας, μεταφέροντας μέρος του Τιμίου Σταυρού, αντίγραφο της θαυματουργού Εικόνας της Παναγίας της Τριχερούσας  και την Εικόνα της Παναγίας της Θλίψης, η οποία κατά θαυματουργικό τρόπο βρέθηκε ανέπαφη μέσα στις στάχτες της μεγάλης πυρκαγιάς του 2004.
 
Το μόνο που έχουμε να προσθέσουμε, είναι τούτο:
 
Τίς Θεὸς μέγας, ὡς ὁ Θεὸς ἡμῶν, σὺ εἶ ὁ Θεός, ὁ ποιῶν θαυμάσια μόνος.



Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

"Ίμια" στην έρευνα και διάσωση: Απεκρύβη επεισόδιο στη μέση του Αιγαίου



Image

"Ίμια" στο τομέα της έρευνας και διάσωσης είχαμε την χθεσινή νύχτα όταν θαλαμηγός με σημαία Μάλτας και πλήρωμα 5 ατόμων ουκρανικής καταγωγής προσάραξε δυτικά της Χίου και νότια των Ψαρών, εντός των εθνικών χωρικών υδάτων και οι Τούρκοι αμφισβητώντας έμπρακτα την ελληνική αρμοδιότητα έσπευσαν και διέσωσαν τους Ουκρανούς, ενώ από ελληνικής πλευράς οι δυνάμεις διάσωσης έφτασαν "κατόπιν εορτής".
Το πλήρωμα του σκάφους κάλεσε σε βοήθεια μέσα από την συχνότητα κινδύνου και παρά το γεγονός ότι το σκάφος βρισκόταν εντός του ελληνικού FIR, αλλά και εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, δηλαδή σε περιοχή 100% εντός της ελληνικής αρμοδιότητας έρευνας και διάσωσης, η τουρκική ακτοφυλακή υποκαθιστώντας το Λιμενικό και χωρίς καν να θέσει θέμα συνεργασίας με τις ελληνικές αρχές, έσπευσε επικαλούμενη "τουρκική αρμοδιότητα" και με ταχύπλοο σκάφος το οποίο πέρασε ανάμεσα Χίου και Ψαρρών κατάφερε να φτάσει πρώτο πριν τα ελληνικά σκάφη!

Περισυνέλεξε 3 από τα 5 μέλη του πληρώματος, ενώ τόσο το Λιμενικό, όσο και το ΓΕΕΘΑ που είναι αρμόδιο για τις αποστολές έρευνας και διάσωσης σε ότι αφορά την κατοχύρωση των ελληνκών δικαιωμάτων, ουσιαστικά απουσίασαν από το όλο σκηνικό.
Το 2007 ο τότε Α/ΓΕΑ Ι.Γιάγκος σε συνεργασία με τον Α/ΓΕΕΘΑ Δ.Γράψα Ι.Γιάγκος σε ανάλογη περίπτωση "σφράγισε" με μαχητικά ολόκληρη της περιοχή και παρεμπόδισε τους Τούρκους να αμφισβητήσουν την ελληνική ευθύνη σε τέτοιου είδους αποστολές.  
Περιττό να αναφέρουμε ότι το κατά τ'άλλα λαλίστατο ΓΕΕΘΑ έχει καταπιεί την γλώσσα του. Εμείς αμφιβάλουμε αν καν έχει ενημερωθεί ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Π.Παναγιωτόπουλος για την τουρκική πειρατεία...
Εκτός και υπάρχει σιωπηρή αποδοχή της τουρκικής απαίτησης για διαμοιρασμό του Αιγαίου στις αποστολές SAR, σύμφωνα την δική τους εκδοχή περί αρμοδιότητας δυτικά του 25ου Μεσημβρινού, όπως φαίνεται στην φωτό που δημοσιεύουμε στην α'σελίδα...

πηγη: defencenet.gr


Απαγορεύθηκε διά νόμου στους Έλληνες ραγιάδες να αποκτούν περιουσία στην Τουρκία!






Απαγορεύθηκε σε Έλληνες υπηκόους να αγοράζουν σπίτια και οικόπεδα στην Κωνσταντινούπολη, στην Ανδριανούπολη και στη μικρασιατική ακτή, δηλαδή την ιωνική γη που φυσικά είναι ελληνική από το 1500 π.Χ., με νόμο της κυβέρνησης Ερντογάν! 
Την στιγμή που κάποιοι ( δηλαδή ποιοι κάποιοι, σχεδόν όλοι) οι Έλληνες πολιτικοί που καταλαμβάνουν θέσεις πρωθυπουργών, υπουργών Εξωτερικών, υπουργών Άμυνας, υπουργών Οικονομικών κλπ. κάνουν επίδειξη ραγιαδισμού στις σχέσεις με την Άγκυρα και συναγωνίζονται στην προέκλυση τουρκικών επενδύσεων φτάνοντας στο ησμείο να πούλάβε οι ξεφτιλισμένοι ακόμα και ακριτικά λιμάνια, στην Τουρκία, περιέλαβαν τους Έλληνες  στην κατηγορία των χωρών οι οποίοι απαγορεύεται να αποκτούν περιουσία εντός Τουρκίας. Ποιες είναι οι άλλες χώρες; Συρία, Αρμενία και Βόρειος Κορέα! 
Η Άγκυρα έστειλε επιστολή σε όλες της τις πρεσβείες στο εξωτερικό προτρέποντας τις διπλωματικές της αποστολές να προωθήσουν το πρόγραμμα προσέλκυσης επενδύσεων ενώ πρόκειται να επιστρατευτούν μέχρι και αστέρια του σινεμά της χώρας σε μία προσπάθεια να φέρουν από τις αραβικές χώρες αλλά και αυτές του Κόλπου… πετροδολάρια. 
Οι πολίτες της Ελλάδας δεν θα μπορούν να επενδύσουν σε 28 παράκτιες επαρχίες στη Μικρά Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κωνσταντινούπολης ενώ δεν υπάρχει καμία ανάλογη απαγόρευση για τους Τούρκους υπηκόους, οι οποίοι μπορούν ελεύθερα να αγοράσουν τα πάντα στην Ελλάδα, αρκεί να πληρώσουν! 
Και δεν περιορίζονται μόνο στην απαγόρευση αγοράς, αλλά ακόμα και στις γονικές παροχές. Σύμφωνα με τον Αττίλα Λοκ, δικηγόρο της Κωνσταντινούπολης «οι Έλληνες πολίτες δεν επιτρέπεται να αγοράσουν περιουσία στην παράκτια περιοχή γύρω από την Τουρκία… κι εάν ένας Έλληνας κληρονομούσε περιουσία θα έπρεπε να τη διεκδικήσει δικαστικά μέσα σε ένα μήνα, καθώς δεν δικαιούταν να έχει περιουσία εκεί».
Στην χώρα των ραγιάδων αγοράζουν τουρκικά σίριαλ κατά κόρον τα ιδιωτικά κανάλια που εκπέμπουν από συχνότητες που αποτελούν δημόσια περιουσία, στο Αιγαίο, μέχρι τις ακτές της Μακεδονίας, Θεσσαλίας ακόμα και Πελοποννήσου, ακούγονται τουρκικοί ραδιοσταθμοί (τεράστια η ισχύς των πομπών τους) και όλα μας προετοιμάζουν για την νέα "τουρκοκρατία" έστω άλλη μορφής, πιο "μοντέρνας"...

πηγη: defencenet.gr

ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ( ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ) ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ.
ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝΕ!

ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ.


Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ! ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ!


     

Ένα κείμενο που πρέπει να διαβάσουν με προσοχή όλοι οι συνέλληνες:

 ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ!
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ!
«ἐν τῷ κόσμῳ θλῖψιν ἕξετε· ἀλλὰ θαρσεῖτε, ἐγὼ νενίκηκα τὸν κόσμον».
Ρωτήσανε τόν Γέροντα Παΐσιο, γιατί κάποιοι πού συναντοῦν δυσκολίες αὐτοκτονοῦν. Καί ὁ Γέροντας ἀπάντησε, ὅτι αἰτία εἶναι ὁ ἐγωισμός, ὁ ὁποῖος ὁδηγεῖ στήν ἀπελπισία. Ὁ διάβολος ψιθυρίζει στό αὐτί τοῦ ἀνθρώπου «ἐν καιρῷ θλίψεως» ὅτι ὅλα τελείωσαν κι ὅτι δέν μπορεῖ νά κάνει τίποτε πιά γιά τό πρόβλημά του. Αὐτό ὅμως εἶναι ἕνα μεγάλο ψέμμα τοῦ διαβόλου, πού μᾶς πολεμᾶ μέ τό ἰσχυρότερο ὅπλο του, τήν ἀπελπισία! Κι ἄν ὁ ἄνθρωπος δέ μπορεῖ νά κάνει τίποτε, μπορεῖ ὅμως ὁ Παντοδύναμος Θεός, πού μᾶς διαβεβαίωσε ὅτι «ἄνευ ἐμοῦ οὐ δύνασθε ποιεῖν οὐδέν». Ἀρκεῖ, νά στραφοῦμε σ’ Αὐτόν καί θά μᾶς δώσει ὅ,τι ἀκριβῶς μᾶς χρειάζεται.
Μᾶς καλεῖ: «δεῦτε πρός με πάντες οἱ κοπιῶντες καὶ πεφορτισμένοι, κἀγὼ ἀναπαύσω ὑμᾶς»!
Αὐτή εἶναι μία ἁπλή, εὔκολη καί συγχρόνως σωτήρια κίνηση πού μᾶς σώζει καί σ’ αὐτήν καί στήν ἄλλη ζωή. Μ’ Αὐτόν μποροῦμε τά πάντα ὅπως διακήρυσσε ὁ μέγας Ἀπόστολος Παῦλος: «πάντα ἰσχύω ἐν τῷ ἐνδυναμούντι με Χριστῷ»!
Ἡ ἐπίγεια κοσμική κοινωνία τῆς λατρείας τοῦ Μαμωνᾶ στήν ὁποία ζοῦμε, ἐπιχειρεῖ συνεχῶς νά ἀπομακρύνει μέ κάθε τρόπο καί μέσο τόν ἄνθρωπο ἀπό τόν Ἐπουράνιο Θεό καί νά τόν στρέφει πρός τόν ἐπίγειο ἄρχοντά της τόν διάβολο. Τόν χειραγωγεῖ, ὥστε νά γίνει αὐτάρκης-αὐτείδωλο, ὅπως ἔγινε ὁ Ἑωσφόρος ἀπό ἔπαρση, ἀποστατώντας ἀπό τόν Δημιουργό του, θεωρώντας τόν ἑαυτό του Θεό καί χάνοντας τόν Παράδεισο. Τόν στρέφει σέ πρόσκαιρα καί ὑλικά-φθαρτά πράγματα ἀπό τά ὁποῖα νομίζει ὅτι θά ἀντλήσει δύναμη καί δόξα-ἀπόλαυση-χαρά. Κατά τόν ἴδιο τρόπο ὁ διάβολος παρέσυρε τούς Πρωτόπλαστους γιά τήν ἐπιθυμία μιᾶς θέωσης χωρίς Θεό, νά χάσουν τήν Ἐδέμ, τήν ἀθανασία καί τήν μακαρία κοινωνία τους μέ τόν Θεό. Ὁ διάβολος καί ἡ δαιμονοκρατούμενη σύγχρονη κοινωνία θέλει τόν ἄνθρωπο ἀνεξάρτητο (ἀπό ὅ,τι σωτήριο καί πνευματικό), ἀλλά οὐσιαστικά ἐξαρτώμενο ἀπό μύρια δεσμά (ἀνάγκες, ἐπιθυμίες, μέριμνες, φοβίες, πάθη κλπ).
Ἡ ζωή εἶναι δῶρο θεόσδοτο καί πολύτιμο. Ὅσες δυσκολίες καί ἄν συνεπάγεται, ἐμπεριέχει ἀνεκτίμητο χρόνο μετανοίας ὁ ὁποῖος ὅταν ἀξιοποιηθεῖ σωστά ὁδηγεῖ στήν αἰώνια σωτηρία καί μακαριότητα! «Τί γὰρ ὠφελήσει ἄνθρωπον ἐὰν κερδήσῃ τὸν κόσμον ὅλον, καὶ ζημιωθῇ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ;»;
Κι ἄν ὅλα σοῦ πηγαίνουν ἀντίθετα, τί πτοεῖσαι; Τήν ψυχή σου προφύλαξε! Αὐτήν δέν τήν χάνεις ποτέ κι ἀπό κανέναν, παρά μόνο ἄν τήν παραδώσεις μόνος σου στήν ἀπώλεια!
Ὅλα ἔχουν ἡμερομηνία λήξης καί τά δυσάρεστα καί τά εὐχάριστα. Ἡ ψυχή μονάχα εἶναι αἰώνια!
Ζοῦμε στήν κοιλάδα τοῦ κλαυθμῶνος ὅπως λέγει ἡ Ἁγία Γραφή. Διά πολλῶν θλίψεων θά περάσουμε στήν αἰώνιο ζωή. Ὁ Κύριος μᾶς δίδαξε ὅτι: «στενή ἡ πύλη καί τεθλιμμένη ἡ ὁδός ἡ ἀπάγουσα εἰς τήν ζωήν». Κι αὐτό, ὄχι γιατί ὁ Θεός εἶναι τιμωρός, ἀλλά ἀντίθετα, γιατί εἶναι Μέγας Εὐεργέτης. «Μακάριοι οἱ κλαίοντες νῦν, ὅτι γελάσετε» μᾶς ἀποκάλυψε. Ἡ δική μας ἁμαρτωλότητα καί χοϊκότητα εἶναι οἱ αἰτίες τῶν δυσκολιῶν μας. Τά προβλήματα πού ἀντιμετωπίζουμε ἀποτελοῦν ὑψίστης ἀγάπης παραχώρηση Θεοῦ, ὥστε:α)νά καθαρισθεῖ κάθε ρύπος τῆς ψυχῆς καί τοῦ σώματός μας καί β)νά ἀποκατασταθεῖ ὁ χιτών μας καί πάλι στήν ἀρχική ἁγνή λευκότητά του, νά γίνει κατάλληλο ἔνδυμα τοῦ γάμου μας μέ τόν Χριστό, ὥστε νά ἔχουμε πρόσωπο νά εἰσέλθουμε εἰς τόν Νυμφῶνα Του καί νά εἴμαστε γιά πάντα μαζί Του!
Ὁ χρυσός περνᾶ ἀπό καυτερό καμίνι γιά νά ἀποδειχθεῖ ἡ γνησιότητά του καί ἡ ἀξία του. Κι ὅταν βγεῖ ἀπό αὐτό, ἔχει καθαρισθεῖ κι ἀστράφτει περισσότερο ἀπό πρίν.
Τό ἴδιο καί ὁ κάθε ἄνθρωπος. Ἡ πίστη μας καί ἡ ἀγάπη μας πρός τόν Πλάστη μας, θά δοκιμασθοῦν στό καμίνι τῶν θλίψεων γιά νά ἀποδείξουν τήν γνησιότητά τους.
Μέ προσευχή, μετάνοια, ἐξομολόγηση καί τακτικό ἐκκλησιασμό, τό ἀρχικῶς δύσκολο πέρασμα ἀπό τό καμίνι τῶν θλίψεων, μετατρέπεται ἀπό «ἀδύνατον παρ’ ἀνθρώποις», σέ εὐάρεστη θυσία αἰνέσεως πρός τόν Θεό, ἀφοῦ «τά ἀδύνατα παρ' ἀνθρώποις δυνατά παρά τῷ Θεῷἐστί».
Ὁ Κύριος θά στεφανώσει αὐτόν πού δέν γογγύζει ὄντας μέσα στά προβλήματά του ἀλλά ἀντίθετα Τόν εὐχαριστεῖ καί Τόν δοξολογεῖ. Αὐτόν θά τόν θεωρήσει ὡς μάρτυρα τῷ πνεύματι. Ἡ πρόσκαιρη δυσκολία πού ζοῦμε τώρα, δέν εἶναι παρά μία ἀμελητέα σταγόνα σέ ἕναν ἄπειρο ὠκεανό μακαριότητος πού μᾶς ἑτοίμασε ὁ Πανάγαθος Θεός μας γιά πάντα! «Τὸ γὰρ παραυτίκα ἐλαφρὸν τῆς θλίψεως ἡμῶν καθ' ὑπερβολὴν εἰς ὑπερβολὴν αἰώνιον βάρος δόξης κατεργάζεται ἡμῖν».
Ἄς θυμόμαστε τόν δίκαιο Ἰώβ καί τήν ἁγία ὑπομονή του πού μακαρίζεται καί θά μακαρίζεται ὡς παράδειγμα πρός μίμησιν, σέ ὅλες τις ἐποχές. Ἄς θυμόμαστε κάθε δεινό πού ὑπέμεινε καί πῶς τελικά ἀνταμείφθηκε ἀπό τόν Θεό ἀκόμη κι ἀπό αὐτήν τή ζωή, μέ πλήρη ἀποκατάσταση ὅλων ὅσων ὑπέστη καί εἶχε χάσει!
Ὁ Ἰούδας πρόδωσε τόν Κύριο, μετεμελήθη ἀλλά δέ μετενόησε. Ἔκρινε μόνος του ἐγωιστικά τόν ἑαυτό του ὡς Θεός κι αὐτοκτόνησε χάνοντας τά πάντα! Ἕνα ταπεινό, ἐκ καρδίας «συγνώμη» πρός τόν Κύριο, θά ἀρκοῦσε νά σβήσει τήν ἀπελπισία του καί τήν ὑπερηφάνεια του, θά ἀρκοῦσε νά τοῦ δώσει κουράγιο καί νά τόν πληρώσει μέ Θεῖο Ἔλεος καί τελικῶς νά σωθεῖ κι αὐτός παραμένοντας μαζί μέ τούς ἄλλους μαθητές τοῦ Χριστοῦ.
Ἄς μή γίνουμε Ἰοῦδες κι ἐμεῖς! Πορευόμενοι ἀνάμεσα στά δίκαια καί ἄδικα πού μᾶς συμβαίνουν, στά εὔκολα καί δύσκολα, στά εὐχάριστα καί δυσάρεστα πού ὅλα ὅμως εἶναι μέσα στό σωτήριο σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιά ἐμᾶς καί φροντισμένα ἀπό τά ἴδια Του τά χέρια, ἄς κράζουμε πρός Αὐτόν:
Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ἰλάσθητί μοι τῷ ἁμαρτωλῷ κι ἐλέησόν με!
Σέ εὐχαριστῶ Θεέ μου!
Δόξα Σοι ὁ Θεός πάντων ἕνεκεν! Ἀμήν!
Ἱερομόναχος Σάββας Ἁγιορείτης



Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Συρία: Υπέρ Τουρκίας και ισλαμιστών η κυβέρνηση -Απίστευτες θέσεις Αβραμόπουλου



Σαφή θέση υπέρ της Τουρκίας και κατά της Ρωσίας, αλλά βασικά υπέρ των ισλαμιστών και των πάσης φύσεως μισθοφόρων σφαγέων της Συρίας, έλαβε η κυβέρνηση Σαμαρά στο θέμα της Συρίας, με τοποθέτηση του υπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Αβραμόπουλου σε σχετική ερώτηση στη Βουλή του πρώην υπουργού Ανδρέα Λοβέρδου.  
"Το καθεστώς του Ασαντ έχει κλείσει το βίο του και πρέπει να αποχωρήσει" (!) αναφέρεται στην απάντηση και μάλιστα υποστηρίζει ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών ότι α προστατευτούν οι Ελληνες και γενικότερα ο χριστιανικός πληθυσμός της περιοχής”, αλλά δεν διευκρινίζει με ποιο τρόπο.  
Θα στείλουμε στόλο; Ή θα παρακαλέσουμε τους μακελάρηδες να μην δολοφονούν τους ελληνορθόδοξους και τους λοιπούς χριστιανούς; Και αφού μπορούμε να τους προστατέψουμε, γιατί δεν το κάνουμε τώρα; 

Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η τοποθέτηση και το εύρος της εξάρτησης της κυβέρνησης από τις ΗΠΑ (γιατί προφανώς στις ΗΠΑ δίνει εξετάσεις ο Δ.Αβραμόπουλος) ακόμα κια σε ζητήματα που άπτονται της εθνικής ασφάλειας.
Μήπως θα μπορούσαν, δε, να γίνουν πιο αναλυτικοί όταν αναφέρουν πως η επικρατήση ισλαμιστικών δυνάμεων στην Συρία, αποτελεί ”εκδημοκρατισμό”; Τι εννοούν με την λέξη "εκδημοκρατισμό";Αυτό που έγινε στο Ιράκ; Ή αυτό που έγινε στην Λιβύη; 

Έχουν συνειδητοποιήσει ότι τάσσονται υπέρ της Τουρκίας και των τουρκικών συμφερόντων και υπέρ της δορυφοροποίησης της Συρίας από την Τουρκία;
 Αντιλαμβανόμαστε, την συμπάθεια στον αμερικανικό παράγοντα, αλλα αλήθεια, έχουν συνειδητοποιήσει, πως η όποια αποσταθεροποίηση στην Συρία, θα ανάψει το φυτίλι γενικότερης ανάφλεξης στην περιοχή;
Έχουν συνειδητοποιήσει, πως μία χρεοκοπημένη Ελλάδα, σε μία περίπτωση γενικότερης ανάφλεξης, είναι ”εύκολος’ στόχος; Και με ποια λογική τάσσονται αναφανδόν υπέρ των "δημοκρατών" ισλαμιστώνκαι δεν προσπαθούν να καρτήσουν μια στοιχειώδη ισορροπία; 

Τέλος, σε ότι αφορά την χριστιανική μειονότητα στην Συρία, αποκρύπτουν την παρούσα πραγματικότητα. δηλαδή ότι το καθεστώς Άσαντ (πατέρα και γιου), όπως προβλέπουν οι αρχές του Μπααθ, είναι ένα κοσμικό καθεστώς, το οποίο επέδειξε σεβασμό στην χριστιανική ελληνορθόδοξη μειονότητα. Για τους ισλαμιστές-αντάρτες, ήδη τους καταλογίζονται εκατοντάδες δολοφονίες χριστιανών και ερήμωση ολόκληρων περιοχών από τους χριστιανούς κατοίκους τους


Το αστείο είναι ότι η κυβέρνηση Σαμαρά υποτίθεται ότι θα ακολουθούσε διάφορη πολιτική σε σχέση με την κυβέρνηση Παπανδρέου, αλλά αυτοί είναι χειρότεροι!

πηγη: defencenet.gr

ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΘΕΤΕΙΣ Κ. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΕ!
Ο ΕΛ-ΛΗΝΑΣ ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ.


ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΑΜ...!!! ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ "ΑΜΕΣΩΣ" ΤΗΝ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ ΤΟΥ ΣΙΝΑ...!!!




Το ισραηλινό Γραφείο για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας κάλεσε με ανακοϊνωσή του όλους τους πολίτες του Ισραήλ να εγκαταλείψουν «αμέσως» την αιγυπτιακή χερσόνησο του Σινά μετά από πληροφορίες σχετικά με σχεδιαζόμενες επιθέσεις εναντίον τους.

"Το Γραφείο για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας (που υπάγεται στον πρωθυπουργό Μπενιαμίν Νετανιάχου) καλεί όλους τους Ισραηλινούς που βρίσκονται στο Σινά να φύγουν αμέσως και να επιστρέψουν στο Ισραήλ», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

"Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, τρομοκρατικές ομάδες που εδρεύουν στη Λωρίδα της Γάζας και άλλα στοιχεία συνεχίζουν τις προσπάθειές τους για να διαπράξουν στο πολύ εγγύς μέλλον τρομοκρατικές επιθέσεις, απαγωγές κυρίως, με στόχο Ισραηλινούς τουρίστες στο Σινά», διευκρινίζει η ίδια πηγή.

Το κείμενο αυτό συνιστά, επίσης, σε όλους τους Ισραηλινούς να αποφύγουν μέχρι νεωτέρας να μεταβούν στην χερσόνησο.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ισραηλινής δημόσιας τηλεόρασης, πολλές εκατοντάδες Ισραηλινοί τουρίστες περνούν τώρα τις διακοπές τους στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας στο Σινά της Αιγύπτου.

Η κατάσταση στην περιοχή του Σινά έχει γίνει ακόμη πιο δύσκολη από την περιορισμένη παρουσία του στρατού, λόγω της αποστρατιωτικοποίησης του τομέα, σύμφωνα με τις ισραηλινο –αιγυπτιακές συνθήκες ειρήνης του 1979.

Το Ισραήλ κατηγορεί ακτιβιστές από τη Γάζα ότι διεισδύουν μέσω της Αιγύπτου για να πραγματοποιήσουν επιθέσεις, όπως οι ταυτόχρονες ενέδρες που στήθηκαν τον Αύγουστο του 2011 από ενόπλους στο νότιο Ισραήλ και προκάλεσαν οκτώ νεκρούς. 


πηγη: ΑΜΠΕ






Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΙ ΕΚΑΨΑΝ ΤΗΝ ΗΛΕΙΑ ΤΟ 2007???


Pyrkaies Hleias-1-NAI


Ένα άκρως εμπιστευτικό έγγραφο, με τα επτά ονόματα των μελών της οργανωτικής ομάδας Σκοπιανών πρακτόρων με αλβανικά διαβατήρια, οι οποίοι ευθύνονταν για τις πυρκαγιές του 2007 στην Πελοπόννησο, διαβιβάστηκε από την Διακλαδική Διεύθυνση Πληροφοριών των Ενόπλων Δυνάμεων (ΔΔΣΠ/ΓΕΕΘΑ) στον τότε υπουργό Εθνικής Άμυνας Ε. Μεϊμαράκη και από εκεί προωθήθηκε στον υπουργό Εσωτερικών, Π. Χηνοφώτη».
Αυτό αποκαλύπτει σήμερα, με καθυστέρηση 4,5 ετών βέβαια ο τότε υπουργός Δημόσιας Τάξης Βύρωνας Πολύδωρας σε συνέντευξή του στην εφημερίδα "Δημοκρατία". Μεταξύ της επταμελούς ομάδας που οργάνωσαν τις εγκληματικές αυτές πυρκαγιές είναι και κάποιοι αξιωματούχοι, επιχειρηματίες, αλλά και άνθρωποι που εμπλέκονται σε κυκλώματα ναρκωτικών.
«Στόχος των επιχειρήσεων ήταν η αποσταθεροποίηση και η αποδυνάμωση της πολιτικής της Ελλάδας και η δημιουργία πολιτικής αστάθειας εν όψει των εξελίξεων για την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ», υποστηρίζεται στο ίδιο άρθρο. Να δούμε πότε θα βγουν στο φως και οι αναφορές για τα Δεκεμβριανά του 2008 και τον ρόλο των ξένων μυστικών υπηρεσιών στην υποδούλωση της χώρας από τότε μέχρι σήμερα. Σημειώνεται, ότι οι καταστροφικές πυρκαγιές στην Ηλεία τον Αύγουστο του 2007 είχαν σαν αποτέλεσμα να χάσουν με τραγικό τρόπο τη ζωή τους 63 άνθρωποι και να κατακαούν 269 εκτάρια περίπου. 

πηγη: liako.gr


ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ. 480 Π.Χ ΛΕΩΝΙΔΑΣ: ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ




ΕΝΩ ΟΙ < ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ> ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ.....ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ


ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ



ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ_1







ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ_2




ΝΕΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ





Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ  ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΗ  ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΛΕΙ ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΛΑΟ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΛΑΟΣΥΝΑΞΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 3 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ,ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ.. 

Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ


Ο ιδρυτής του Amazon δωρίζει 2,5εκατ. δολ. για την εκστρατεία προώθησης «γάμου» ομοφυλόφιλων!!!





Οι διαμάχες σχετικά με την έννοια του παραδοσιακού γάμου στην πολιτεία της Washington εντείνονται έπειτα από την ανακοίνωση ότι ο δισεκατομμυριούχος Jeff Bezos, ο ιδρυτής του Amazon.com, και η γυναίκα του, MacKenzie, δώρισαν 2,5 εκατομμύρια δολάρια για τους σκοπούς του λόμπι των ομοφυλόφιλων.

Η συγκεκριμένη δωρεά έρχεται έπειτα από τη συλλογή περισσότερων από 240.000 υπογραφών κατά του νέου νόμου υπέρ των ‘γάμων’ των ομοφυλόφιλων, που στην ουσία αποτέλεσε μία πράξη υποστήριξης για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος.
Η συγκεκριμένη συνεισφορά καθιστά, σύμφωνα με τους Times της Νέας Υόρκης[πηγή], το ζευγάρι ιδιοκτητών του Amazon τους μεγαλύτερους οικονομικούς υποστηρικτές των ‘δικαιωμάτων’ των ομοφυλόφιλων στη πολιτεία της Washington – ξεπερνώντας κατά πολύ τη συνεισφορά των Bill Gates και Steven A. Ballmer της Microsoft ύψους 100.000 δολαρίων.
Η Κυβερνήτης της Πολιτείας της Washington Christine Gregoire, η οποία είναι μέλος των Δημοκρατικών, ενέκρινε το νομοσχέδιο σχετικά με τον ‘γάμο’ των ομοφυλόφιλων καθιστώντας τον  ως νόμο τον Φεβρουάριο, κάνοντας έτσι την Washington την έβδομη πολιτεία των Η.Π.Α που επανακαθορίζει με άγνωστες κοινωνικές επιπτώσεις και προεκτάσεις την πραγματική έννοια του γάμου.
Το εν λόγω νομοσχέδιο αναμενόταν να λάβει ισχύ τον Ιούνιο, αλλά όμως η Οργάνωση Υπέρ της Διατήρησης της Έννοιας του Γάμου στη Washington συγκέντρωσε 247.331 υπογραφές ξεπερνώντας κατά πολύ το απαιτούμενο όριο για τη διεξαγωγή σχετικού δημοψηφίσματος.
Ο Joseph Backholm, Πρόεδρος της Οργάνωσης Υπέρ της Διατήρησης της Έννοιας του Γάμου (Preserve Marriage Washington), δήλωσε ότι ο μεγάλος αριθμός ατόμων οι οποίοι υποστήριξαν το δημοψήφισμα δείχνει ότι η κοινή γνώμη υποστηρίζει ξεκάθαρα τον παραδοσιακό γάμο.

“Παρόλες τις προσπάθειες ορισμένων να κάμψουν αυτό που πραγματικά πιστεύουμε, η υποστήριξη της διατήρησης της έννοιας του γάμου παραμένει ισχυρή στη πολιτεία μας,” δήλωσε ο Backholm, προσθέτοντας ότι η ατζέντα των ομοφυλόφιλων “δεν έχει να κάνει με την ισότητα ή την ισονομία – τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια έχουν ήδη τα ίδια νομικά δικαιώματα στην έννοια του γάμου δίχως φύλο, και να μειώσουν την έμφαση που πρέπει να δίδεται στους μοναδικούς ρόλους της μητέρας και του πατέρα, και να αλλάξουν δια παντός τον θεσμό του γάμου’’.


πηγη: pentapostagma .gr




Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Όσοι πιστεύουν ότι το Νερό Αποτελεί Δημόσιο Αγαθό είναι Ακραίοι! ΒΙΝΤΕΟ


Γενικός Διευθυντής της Nestle. Όσοι πιστεύουν ότι το Νερό Αποτελεί Δημόσιο Αγαθό είναι Ακραίοι! 





ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΕΝΟΣ <ΑΝΘΡΩΠΟΥ>???  ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.




Ο Peter Brabeck-Letmathe είναι ο Γενικός διευθυντής της Nestle. Στο Video  διατυπώνει με απίστευτο κυνισμό ότι το νερό δεν είναι δημόσιο αγαθό και όσοι το πιστεύουν αυτό είναι ακραίοι! 


ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΛΙΓΩΝ ΜΗΝΩΝ, ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΘΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ!!!


ΤΥΧΑΙΟ???

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Ο γιος του πρωθυπουργού της Κένυας βαπτίστηκε Ορθόδοξος Χριστιανός. Να τον καταδικάσει αμέσως η Ρεπούση!





Ο Ορθόδοξος ιερέας δεν χρησιμοποίησε ούτε μαστίγιο, ούτε αλυσίδες, ούτε πυρωμένα σίδερα όπως έκαναν τα ινδάλματα της κυρίας Ρεπούση, οι Οθωμανοί δουλέμποροι που “εκπολίτισαν” την Αφρική. Να παρέμβει άμεσα και η Ελληνική ΚουΚλουξΚλαν (Κουβελοκουρακοκουβεληδες) ρουφιανεύοντας τον Πάτερ στις ανθρωπιστικές οργανώσεις του Σόρος. Χαλά την πιάτσα.
Ο Σεβασμιότατος μητροπολίτης Κένυας κ. Μακάριος δέχθηκε, προ αρκετών εβδομάδων, τον πρωτότοκο γιο του πρωθυπουργού της Κένυας Ραΐλα Οτίγκα, Φιντέλ Κάστρο, τον οποίο συνόδευε η μέλλουσα σύζυγός του καταγομένη από την Ερυθραία.
Το ζευγάρι εξέφρασε τη μεγάλη επιθυμία του να ενταχθεί ο Φιντέλ στους κόλπους της μίας, αγίας, καθολικής και αποστολικής εκκλησίας.
Αφού έγιναν οι σχετικές και απαραίτητες διευθετήσεις, κατήχηση κ.τ.λ., ο σεβασμιότατος τέλεσε το μυστήριο του βαπτίσματος στο μεγάλο βαπτιστήρι της ορθόδοξης πατριαρχικής σχολής «Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Μακάριος Γ΄», βαπτίσας τον Φιντέλ, μαζί με 22 άλλα άτομα, δίνοντάς του το όνομα Μακάριος.
Στις 28 Ιουλίου ο σεβασμιότατος τέλεσε το μυστήριο του γάμου στον ορθόδοξο πατριαρχικό καθεδρικό ναό των Αγίων Αναργύρων στη Ναϊρόμπη.

Στην τελετή παρέστησαν οι γονείς και των δύο νεονύμφων προς τους οποίους ο Μητροπολίτης, στο τέλος, απηύθυνε πατρικές νουθεσίες για τη νέα τους ζωή.


πηγη: pentapostagma.gr




Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Ali Khamenei: "Ετοιμάστε τους πυραύλους, θα έχουμε πόλεμο μέχρι τον Οκτώβριο"


IRANMISSILESXL


Πόλεμο μέχρι τον Οκτώβριο βλέπει ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν Ayatollah Ali Khamenei. Αυτό ανέφερε την περασμένη Παρασκευή στην στρατιωτική ηγεσία της χώρας την οποία κάλεσε σε αυτό που ονόμασε «το τελευταίο τους πολεμικό συμβούλιο». Όπως τόνισε στους συνομιλητές του ο Ayatollah Ali Khamenei, «το Ιράν θα εμπλακεί σε πόλεμο μέσα στις επόμενες εβδομάδες» και πιο ειδικά το αργότερο μέχρι τον Οκτώβριο.
Τα συγκλονιστικά και συνάμα αποκαλυπτικά λόγια του συνήθως ολιγομίλητου ανώτατου ηγέτη του Ιράν αποκαλύπτουν πόσο κοντά η ανθρωπότητα βρίσκεται σε ένα νέο πόλεμο στην Μέση Ανατολή. 
Στην συνάντηση των στρατιωτικών ηγετών του Ιράν συμμετείχαν ο υπουργός Άμυνας στρατηγός Ahmad Vahidi, ο στρατιωτικός σύμβουλος του Ayatollah Ali Khamenei Yahya Rahim-Safavi, ο Α/ΓΕΕΘΑ των ιρανικών
Ενόπλων Δυνάμεων στρατηγός Seyed Hassan Firuzabadi, ο διοικητής των Φρουρών της Επανάστασης στρατηγός Mohammad Ali Jafari,  ο διοικητής της επίλεκτης στρατιωτικής δυνάμεων Al Qods στρατηγός Qassem Soleimani, οι Αρχηγοί της Αεροπορίας του Ναυτικού και το Στρατού Ξηράς.
Ο κάθε ένας από τους αξιωματούχους εξημέρωσε τον Ali Khamenei για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι δυνάμεις που διοικούν. Μεταξύ αυτών που αποφασίστηκαν στην συνάντηση της Παρασκευής, ήταν η ενίσχυση της προστασίας των πυρηνικών εγκαταστάσεων από διατρητικές βόμβες, με την κατασκευή νέων προστατευτικών στρωμάτων από πέτρες και ενισχυμένο σκυρόδεμα πάνω και από τις πυρηνικές εγκαταστάσεις της χώρας. 
Στόχος των Ιρανών είναι η προστασία του πυρηνικού τους προγράμματος και των εγκαταστάσεων από τις
νέες αμερικανικές διατρητικές βόμβες όπως την GBU-57A/B συνολικού βάρους 30.000 λιβρών οι οποίες μπορούν να μεταφερθούν και να εξαπολυθούν από βομβαρδιστικά B-2. Το στρατηγικό βομβαρδιστικό stealth της αμερικανικής Αεροπορίας μπορεί να μεταφέρει μέχρι και δύο βόμβες ενώ μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2011 η Αεροπορία των ΗΠΑ είχε παραλάβει 16 βόμβες GBU-57A/B μήκους 6,2 μέτρων και διαμέτρου 0.8
μέτρα, η οποία σύμφωνα με δοκιμές που έχουν γίνει μπορεί να διατηρήσει μέχρι και 60 πόδια ενισχυμένου σκυροδέματος.
Επιπλέον στην συνάντηση της Παρασκευής αποφασίστηκε η λήψη μέτρων σε περίπτωση προληπτικού πλήγματος κατά του Ιράν από τις ΗΠΑ ή το Ισραήλ. Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκε ως αντίποινα η επιτάχυνση των διαδικασιών για τον εμπλουτισμό του ουρανίου ώστε αυτό να φτάσει στο 60% ποσοστό
απαραίτητο για την κατασκευή πυρηνικών βομβών.
Οι πύραυλοι Shehab-3 αποτελούν το επόμενο μέσο αντίδρασης του Ιράν αφού θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά του Ισραήλ, της Σ. Αραβίας  και των αμερικανικών στίχων στην Μέση Ανατολή και
τον περσικό κόλπο. Άλλα μέσα αντίδρασης που επιλέχτηκαν είναι η κινητοποίηση της Hizballah στο Λίβανο, των Hamas και Jihad Islami στην λωρίδα της Γάζας, η καταστροφή των τερματικών σταθμών φόρτωσης πετρελαίου της Σ. Αραβίας, η πόντιση ναρκών στα στενά του Ορμούζ.

πηγη: defencenet.gr

ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΝΑ  ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΤΡΟΦΗ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΙΑΤΡΙΚΗΣ???
ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ!


ΓΙΑ ΔΕΣ ΚΑΘΑΡΑ....




ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.
ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΕΝΕΝΤΙ ΗΤΑΝ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟΣ? Η ΜΗΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΕ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ???
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.
ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ  ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΔΑΕΙΣ ΠΛΕΟΝ!








Αποθηκεύει τρόφιμα το Ιράν!


Iran trofima-1-NAI


Ετοιμάζεται να αμυνθεί…
Σύμφωνα με το Ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Mehr το Ιράν έχει αρχίσει να αποθηκεύει προμήθειες τροφίμων για τον πληθυσμό του, διάρκειας τριών μηνών. Ο Ιρανός υφυπουργός Χασάν Ραντμαρντ δήλωσε, ότι η χώρα αγοράζει σιτάρι, μαγειρικό λάδι, ζάχαρη και ρύζι για το αποθεματικό τροφίμων.
Ο Ραντμαρντ δήλωσε ότι η απόφαση ήρθε με βάση διάταγμα του προέδρου Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ και πρόσθεσε ότι μέρος των τροφίμων έχει ήδη εισαχθεί.
Το εμπόριο του Ιράν με άλλες χώρες έχει παρεμποδιστεί από τις Η.Π.Α. και την Ε.Ε. καθώς επέβαλαν τραπεζικό και ασφαλιστικό εμπάργκο στην Τεχεράνη λόγω του επίμαχου πυρηνικού της προγράμματος. Η Δύση υποψιάζεται ότι το Ιράν επιδιώκει την κατασκευή πυρηνικών όπλων, κάτι που το Ιράν αρνείται. 

πηγη: onalert.gr

ΚΑΙ ΕΝΩ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ, ΕΔΩ  ΣΤΟ ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΙΚΟ, ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ.......