ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Οι εταιρείες που διαφημίζονται στον “Σουλεϊμάν”





Τα προϊόντα/εταιρείες που διαφημίζονται είναι παρακάτω.
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ τρόπος να κοπεί το σίριαλ είναι ο ΑΝΤ1 να σταματήσει να βγάζει λεφτά.
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ τρόπος να γίνει αυτό είναι να φοβηθούν οι χορηγοί ότι θα τους βλάψει η διαφήμιση στο σίριαλ.








Μποϋκοτάζ σε ΌΛΟΥΣ τους παρακάτω. Επίσης, μπορείτε να στείλετε επιστολές διαμαρτυρίας στις παρακάτω διευθύνσεις, ωστόσο είναι πιο αποτελεσματικό να κοινοποιούνται οι διαμαρτυρίες μας στις αντίστοιχες σελίδες που διαθέτουν στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook κ.λ.π.) διότι ταυτόχρονα διαβάζονται και γνωστοποιούνται σε χιλιάδες χρήστες.
Ας ξεκινήσουμε εικονικές, διαδικτυακές διαδηλώσεις για να τους πιέσουμε ώστε να αποσύρουν την οικονομική υποστήριξή τους στον Σουλεΐμάν!
Brands Galaxy (info@brandsgalaxy.gr)
ΙΕΚ Δομή (στείλτε ηλεκτρονικό μήνυμα εδώ)
ΙΕΚ ΑΚTO (info@akto.gr)
Mediterranean College (info@medcollege.edu.gr)
Aegean Omiros College (info@aegeancollege.gr)
Επενδυτής (info@ependytis.gr)
Oreo (μπισκότα) [kfhca@kraftfoods.com]
11880 (info@11880.gr)
14900 (ραντεβού ΕΟΠΥΥ) [info@newsphone.gr]
14784 (ραντεβού ΕΟΠΥΥ) [info@callcenter.gr]
http://www.123playgames.gr [συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας]
Λίτσα Πετρίδη και Συνεργάτες – 14550 [σελίδα στο Facebook εδώ]
Συμπλήρωση από το β΄ διαφημιστικό διάλειμμα:
ΙΕΚ ΞΥΝΗ [iekinfo@xinis.com]
ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ [media@delta-iek.gr]
Uncle Ben ‘s (www.facebook.com/unclebens)
L’ Oreal (www.loreal.com)
14884 [sales@evalue.gr ]
http://www.dino.gr (δεν διαθέτουν μέηλ στην ιστοσελίδα, τα τηλέφωνά τους βρίσκονται εδώ)
http://www.telemarketing.gr [info@telemarketing.gr]
Και η μεγάλη έκπληξη, το γεγονός ότι διαφημίζεται και το ίδιο το ελληνικό κράτος (υπουργείο Ανάπτυξης) με την ιστοσελίδα:
http://www.e-prices.gr    

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!!!




ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:   
ΤΣΑΚΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΔΕΝΔΙΑ ΣΤΗ ΣΤΟΑ... ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΕΠΑΙΤΕΙΑΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ "ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ" ΥΠΟ ...

ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΖΕΙ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ Ο ¨ΣΤΟΧΟΣ"

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙ...!!!
 

-ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΕΠΕΔΙΩΞΕ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΙ Ο ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΕΓΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟΠΟ ΔΕΝΔΙΑΣ .


πηγη: stoxos.gr

ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ΚΥΡΙΕ ΕΒΡΑΙΟΣΚΟΥΦΑΚΙΑ!
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ?
ΕΤΣΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΟΥ?




Κάτι ΤΕΡΑΣΤΙΟ "έκρυψε" τον Ήλιο για 60'! (video)


Το ηλιακό τηλεσκόπιο SOHO, για μία ολόκληρη ώρα (06:24am έως 07:24am) έχασε από τον φακό του τον Ήλιο, στις 11/9/2012, καθώς κάτι πολύ μεγάλο πέρασε από μπροστά του και τον έκρυψε με τη σκιά του.




Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Μπαρόζο: "Πρέπει να προχωρήσουμε προς μία ομοσπονδία εθνών-κρατών"




Η Ευρώπη πρέπει να εξελιχθεί σε μία "ομοσπονδία εθνών-κρατών", δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.

"Εχουμε ανάγκη να προχωρήσουμε προς μία ομοσπονδία εθνών-κρατών", είπε κατά τη διάρκεια ομιλίας του ενώπιον του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο. "Αυτό έχουμε ανάγκη. Είναι ο πολιτικός μας ορίζοντας".

πηγη: defencenet.gr

ΚΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ. ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΤΟΣΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΚΛΙΣΕ.....
ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙΣ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟΙ ΕΤΣΙ???

ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΡΧΕΤΕΕΕ.
ΠΟΙΟΣ???
ΘΑ ΔΕΙΤΕ!!!




ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ:ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΡΩΤΣΙΛΝΤ Ο ΔΕΝΔΙΑΣ???




ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ Ο ΔΕΝΔΙΑΣ.
ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ  ΕΛΛΗΝΑ ΥΠΟΥΡΓΟ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΡΑ. 
ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ!




ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ (Η ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ) ΚΟΛΗΣΕ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΤΗΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΗ ΠΡΑΣΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΣΤΑΗ





Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΣΤΙΣ 11/09/01 ΗΤΑΝ ΟΛΟΓΡΑΜΜΑTA!ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΠΛΕ ΑΚΤΙΝΑ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ! Βίντεο



Ένας άντρας εν'ονόματι Waleed Al Shehri λέει το άρθρο, άφησε τις ΗΠΑ πριν ένα χρόνο.
Ένας άλλος άντρας που κατονομάστηκε από το FBI ως ένας από τους αεροπειρατές της 11/9/2001 στην Washington και στην New York ζωντάνεψε και είναι καλά...

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΠΛΕ ΑΚΤΙΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΤΙΣ 11 ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ..2001 ΣΤΟΥΣ ΔΙΔΥΜΟΥΣ ΠΥΡΓΟΥΣ...ΑΚΟΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ????.?


ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΔΥΜΟΙ ΠΥΡΓΟΙ ΚΑΤΕΡΕΥΣΑΝ ΑΠΟ ΑΝΕΠΑΛΙΛΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ...ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ 7 ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΩΣΕ...
ΟΜΩΣ...ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΘΗΝΑΙ...

ΓΕΛΑΣΤΗΚΑΜΕ ΟΜΩΣ..ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ...ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ...
ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ..ΤΑ ΑΕΡOΠΛΑΝΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ!
ΔΕΙΤΕ ΣΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΕ ΑΡΓΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΦΤΕΡΟΥ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ...ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΕΝΕΤΑΙ....




--> 

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012


Εξώδικο Χρυσής Αυγής κατά του Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ.




Διμοιρίες ΜΑΤ πολιορκούν τα γραφεία της χρυσής αυγής!


Διμοιρίες ΜΑΤ πολιορκούν τα κεντρικά γραφεία της Χρυσής Αυγής - Συκοφαντική ανακοίνωση του αρχηγείου της ΕΛΑΣ - Μηνύσεις κατά της αστυνομίας από τον Λαϊκό Σύνδεσμο.




Αυτή τη στιγμή πάνοπλες διμοιρίες ΜΑΤ πολιορκούν τα κεντρικά μας γραφεία επί της οδού Δηλιγιάννη  με ρητές εντολές να ελέγχουν και να προσαγάγουν όποιον κινείται προς τα γραφεία ή εξέρχεται από αυτά. Αυτή είναι η σταλινικού τύπου δημοκρατία του καθεστώτος του μνημονίου. Μεταφέρουμε αυτούσιο απόσπασμα της θλιβερής ανακοίνωσης της ΕΛ.ΑΣ. που συνετάχθη καθ’ υπαγόρευση των κομισάριων του υπουργείου ΠΡΟ-ΠΟ:
«Ύστερα από εντολή του Υπουργού Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Νικόλαου Δένδια για πλήρη διερεύνηση του περιστατικού της Ραφήνας, ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Νικόλαος Παπαγιαννόπουλος έθεσε σε διαθεσιμότητα τη Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Ραφήνας, για λόγους που σχετίζονται με την επιχειρησιακή διαχείριση του συμβάντος. Παράλληλα, διεξάγεται Ένορκη Διοικητική Εξέταση για το ίδιο ζήτημα. Με απόφαση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας παύει επίσης η διάθεση των Αστυνομικών, που έχουν διατεθεί για την προστασία των Βουλευτών της Χρυσής Αυγής, ύστερα από την εξαγγελία του κόμματος ότι θα συνεχιστούν οι βίαιες ενέργειες και η αντιποίηση Αρχής. Η απόφαση αποσκοπεί στο να αποφεύγεται, η άνευ υπαιτιότητας των παρισταμένων αστυνομικών, συγκάλυψη ποινικών αδικημάτων και η σύγκρουση καθηκόντων, ανάμεσα στα καθήκοντα προστασίας που τους έχουν ανατεθεί και στην υποχρέωσή τους για καταδίωξη και σύλληψη των παρανομούντων. Της απόφασης εξαιρούνται όσοι αστυνομικοί διατίθενται για τη φρούρηση των κεντρικών Γραφείων της Χρυσής Αυγής και για την προστασία του Γενικού Γραμματέα του κόμματος»
Οι άνθρωποι είναι εντελώς ανενημέρωτοι, αστοιχείωτοι και διακωμωδούν τους ίδιους τους εαυτούς τους: ούτε ένας αστυνομικός δεν έχει διατεθεί για τη φρούρηση των κεντρικών γραφείων της Χρυσής Αυγής. Ποιους θα αποσύρουν λοιπόν; Αυτούς που δεν έχουν διαθέσει ποτέ, παρ’ όλο που το ορίζει ο Νόμος; παρ’ όλο που η Χρυσή Αυγή είναι το μοναδικό πολιτικό κόμμα που έχει δεχθεί πλήθος δολοφονικών τρομοκρατικών επιθέσεων στα κεντρικά της γραφεία; Ή μήπως εννοούν τους αστυνομικούς που ασχολούνται με την παράνομη παρακολούθηση της Χρυσής Αυγής και υπάγονται στην Κρατική Ασφάλεια και συγκεκριμένα στο τμήμα προστασίας πολιτεύματος που εδράζεται στον 6ο όροφο της ΓΑΔΑ;
Πριν από ελάχιστα λεπτά τηλεοπτικοί σταθμοί επιβεβαίωσαν την είδηση της παράνομης επιχείρησης εις βάρος ενός νομίμου πολιτικού κόμματος. Το star ανέφερε επί λέξει ότι πραγματοποιείται επιχείρηση στην οδό Δηλιγιάννη για να ελέγχονται όσοι μπαίνουν και όσοι βγαίνουν από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής, ενώ πρόσθεσε και διάφορες τερατολογίες για όπλα και λοιπά φαιδρά. Ωμή τρομοκρατία και κατάφορη παραβίαση των βασικών άρθρων του Συντάγματος. Ήδη το Νομικό Τμήμα του Κόμματος συντάσσει τις μηνύσεις που θα κατατεθούν άμεσα κατά παντός υπευθύνου.

πηγη: xryshaygh.com


Video: Ύψωσαν τις Eλληνικές Σημαίες στην Ακρόπολη!


 ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΕΙ  ΝΕΑΡΗ  ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ, ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΒΡΑΧΟ  ΚΑΙ ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΓΓΗΛΑΝ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ.






Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

''ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ", ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ!


Μετά την Διαμαντοπούλου και τη Ντόρα, ένας ακόμα 'Έλληνας πολιτικός" δηλώνει ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ!



ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΑΝ Η ΔΗΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ Η ΟΧΙ, ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ: ΔΙΑΟΛΟΜΑΖΩΜΑΤΑ - ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ!
ΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ.

ΥΓ. ΕΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ  ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΤΑ Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ  ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ  Ο <ΠΡΟΔΟΤΗΣ>  Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΧΕ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ.  
ΑΥΤΑ.






Οι Τούρκοι είχαν δολοφονήσει και βρέφος μερικών μηνών


Agnooumenoi-2-NAI


Βρήκαν στο Τραχώνι τον μικρότερο αγνοούμενο
Η πληροφορία είναι συγκλονιστική, αφού σύμφωνα με αυτήν εντοπίστηκαν τα οστά του νεαρότερου αγνοούμενου της τουρκικής εισβολής. Πρόκειται για βρέφος μόλις μερικών μηνών (γεννήθηκε το 1974) που οι Τούρκοι το πήραν από την αγκαλιά της μάνας του και το δολοφόνησαν.
Δολοφόνησαν επίσης τη μητέρα του, την 11χρονη αδελφή της μητέρας του, τη γιαγιά του και άλλους άμαχους. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, πρόκειται για τον Ανδρέα Κυριάκου του Κυριάκου από το Τραχώνι Κυθρέας.
Οι ενδείξεις για εντοπισμό του μικρότερου αγνοούμενου της εισβολής προκύπτουν από τον εντοπισμό εννέα λειψάνων αγνοουμένων (συμπεριλαμβανομένων και οστών βρέφους) στα κατεχόμενα, που παραπέμπουν σε ομαδική δολοφονία που διέπραξαν οι Τούρκοι σε βάρος γυναικοπαίδων τον Αύγουστο του 1974.
Η δολοφονία ανηλίκων και μάλιστα βρεφών στην αγκαλιά της μάνας τους, επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τη βαρβαρότητα και την έλλειψη σεβασμού στη ζωή που επέδειξαν οι Τούρκοι.
Στο μεταξύ, όπως πληροφορείται ο «Φ» σχετικά πρόσφατα βρέθηκε και άλλος ομαδικός τάφος στην περιοχή Χαμίτ Μάντρες. Μέχρι στιγμής στον τάφο βρέθηκαν οκτώ λείψανα και οι εκσκαφές συνεχίζονται. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, τα λείψανα ανήκουν σε πολίτες. (Φιλελεύθερος, Λευκωσίας)

πηγη: liako.gr

ΑΞΙΑ ΤΑ ΚΟΛΛΥΒΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ!


Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Μητροπολίτης Ηλείας σε ΣΥΡΙΖΑ: "Τους παραχωρούμε τα Ιδρύματα, ας τα λειτουργήσουν!"


   

Την δική του απάντηση, στην κριτική ανακοίνωση της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας σχετικά με το κλείσιμο των δυο ιδρυμάτων της Μητρόπολης Ηλείας στην Βάρδα και το Πελόπιο, έδωσε με επιστολή του στην εφημερίδα "Πρωινή" ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ηλείας κ.κ. Γερμανός.

Σύμφωνα με το ilialive.gr, ο κ.κ. Γερμανός αναφέρεται στις δυσκολίες που αντιμετώπισε η Μητρόπολη με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στο κλείσιμο δυο εκ των ιδρυμάτων της χαρακτηρίζοντας το ενδιαφέρον της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας "όψιμο".


Επιπλέον, προτείνει την παραχώρηση των δυο ιδρυμάτων και την είσπραξη των εσόδων τους από τη «μεγάλη», όπως λέει, περιουσία των τροφίμων, στη Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας για να τα λειτουργήσει! Αναλυτικά, η επιστολή του Μητροπολίτη Ηλείας έχει ως εξής:

"Αξιότιμε κ. Διευθυντά,

Διάβασα στο Φύλλο της ΠΡΩΙΝΗΣ της 1-9-2012 με τίτλο "Χρέος της Κυβέρνησης να δώσει λύση- Μείζον κοινωνικό πρόβλημα η αναστολή λειτουργίας των 'Ιδρυμάτων της Μητρόπολης Ηλείας" ανακοίνωση από τον ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας, και σε απάντηση αυτού σας γνωρίζω τα εξής:

1. Τα έσοδα και τα έξοδα των ευαγών Ιδρυμάτων της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας κάθε χρόνο δημοσιεύονται στον Τοπικό μας Τύπο, τα έχετε και σεις δημοσιεύσει και επομένως έπρεπε να τα γνωρίζουν. Αλλά και τώρα αν θέλουν εύκολα μπορούν να τα μάθουν.

2. Το ότι τα Ιδρύματα χρονίως πασχόντων και κατάκοιτων συνανθρώπων μας ελάμβαναν διά τους ασφαλισμένους του ΟΓΑ και του ΙΚΑ ημερήσιο νοσήλιο και αυτό έπρεπε να το γνωρίζουν. Διότι στους δημοσιευόμενους κατ' έτος Απολογισμούς εσόδων και εξόδων μνημονεύεται ρητώς τούτο, όπως και στα μικρά Ημερολόγια τσέπης και στην ΑΜΠΕΛΟΝ της Μητροπόλεως μας. Σας τα αποστέλλω να τους τα δείξετε. Όμως πρέπει να ξέρουν ακόμη, ότι άφ' ενός μεν το ημερήσιο νοσήλιο δεν φθάνει διά να καλύψει όλα τα έξοδα του περιθαλπομένου σ' ένα Ίδρυμα, άφ' ετέρου δε ότι στα ιδρύματα της Μητροπόλεως μας περιθάλπονται και πολλοί άλλοι συνάνθρωποι μας πού είναι ανασφάλιστοι. Ποιός καταβάλλει γι αυτούς τα έξοδα;

3. Ή κοινωνική προσφορά των Ιδρυμάτων της Μητροπόλεώς μας, κ. Διευθυντά, δεν είναι "μύθος", ως ισχυρίζονται οι της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, άλλα απτή πραγματικότητα, πού την βλέπουν και την αισθάνονται όλοι όσοι ζουν στην Ηλεία, άλλα και πολλοί εκτός αυτής.

Την γνωρίζουν και όλες οι αρμόδιες Υπηρεσίες της Ηλείας (Πρόνοια, Νοσοκομεία, Δήμοι, Εισαγγελίες, Αστυνομίες, Επιμεληταί ανηλίκων κ.λ.π.), οι όποιες στην Μητρόπολή μας απευθύνονται διά την περίθαλψη κάποιων εγκαταλελειμμένων συνανθρώπων μας και ποτέ δέν είπαμε ΟΧΙ. Εσύ γνωρίζεις και όλοι οι Διευθυντές του Τοπικού μας Τύπου, ότι οσάκις έχει προβληθεί από σας κάποιο θλιβερό γεγονός έρημων και ανήμπορων, ανήλικων ή ενήλικων, συνανθρώπων μας, ή ταπεινότης μου έχει επέμβει διά να δώσει λύση.

4.Τά Ιδρύματα χρονίως πασχόντων της Μητροπόλεως μας, κ. Διευθυντά, λειτουργούν 35 χρόνια. Φαίνεται ότι κάποιοι τώρα, που σταμάτησαν τα δυο να λειτουργούν, κατάλαβαν την λειτουργία τους, αλλά και την μεγάλη τους κοινωνική προσφορά τόσο στους περιθαλπόμενους συνανθρώπους μας, όσον και στους εργαζομένους εις αυτά και τις οικογένειες τους. Έτσι επαληθεύθη ο παλιός λόγος περί του Μυλωνά. Ό Μυλωνάς, λέει, όσο ο μύλος του δουλεύει, παρά τον θόρυβον, κοιμάται ήσυχος. Όταν όμως σταματήσει, τότε ανησυχεί και ξυπνάει!!

5. Όσον άφορα στο όψιμο ενδιαφέρον της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας και την απαίτησή τους να σεβασθούμε τα δικαιώματα των εργαζομένων και την αξιοπρεπή ζωή των τροφίμων, μιλούν για «γλαύκα εις Αθήνας». Διότι αυτά ήσαν, είναι και θα είναι πρώτη δική μας προτεραιότητα και πραγματικότητα. Διά τούτο τα Ιδρύματά μας συνεχίζουν να λειτουργούν από πάσαν άποψιν άψογα. Έπρεπε όμως να τα είχαν επισκεφτεί - και τώρα δεν είναι αργά - διά να ιδούν πώς λειτουργούν, να τα συγκρίνουν με άλλα κρατικά ή ιδιωτικής πρωτοβουλίας τέτοια ιδρύματα και τότε να έλθουν να τα συζητήσουμε, όπως έκανε προ ημερών η Βουλευτής Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Έφη Γεωργοπούλου - Σαλτάρη μαζί με κορυφαία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ της Ηλείας και μου έδήλωσαν την στήριξί τους.

6.Τέλος κάνω στην Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας την εξής πρόταση:

Τους παραχωρούμε ΔΩΡΕΑΝ την χρήσι των δύο Ιδρυμάτων, Βάρδας και Πελοπίου, μαζί με όλον τον εξοπλισμό τους, διά να τα λειτουργήσουν αυτοί. Η Μητρόπολίς μας επί πλέον τους δίνει την εξουσιοδότηση να εισπράττουν και τα έσοδα από την ΜΕΓΑΛΗ (!) περιουσία πού τους δώρησαν οι τρόφιμοι τους, ακόμη και να την πουλήσουν διά την λειτουργία τους.

Διότι ή Μητρόπολις μας έχει πολλά, μικρά και μεγάλα Κληροδοτήματα, αλλά αυτά προέρχονται από ευγενείς εύπορους Χριστιανούς ΕΥΕΡΓΕΤΑΣ, όπως και όλη η Εκκλησιαστική περιουσία, οι όποιοι εμπιστεύονται την Εκκλησία μας και εκτιμούν το κοινωνικό της έργον, και ΟΧΙ από τους τροφίμους των Ιδρυμάτων, που συνήθως είναι οι πτωχοί και εγκαταλελειμμένοι συνάνθρωποι μας.

Κύριε Διευθυντά,

Ο πολύπαθος και πολύπειρος Λαός μας, λέει "Έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρεις. Έλα και μέσα να σε ιδώ". Από λόγια, υποσχέσεις, συνταγές και δημαγωγίες έχει πλέον χορτάσει ό Λαός μας. Έργα τώρα θέλει και φάρμακα, γιατί μόνον αυτά τον πείθουν και αληθινά τον ανακουφίζουν. Και διά την Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας "Ιδού ή Ρόδος, ίδού και το πήδημα ...".

Κύριε Διευθυντά,

Την Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ Ηλείας, και όλες τις Γραμματείες των Πολιτικών Κομμάτων, η Μητρόπολις μας τους θέλει δίπλα της και όχι απέναντι, ώστε μαζί να αγωνιζόμεθα διά την ανύψωση του βιοτικού επιπέδου των Ηλείων και την βοήθεια των αδυνάτων και ανήμπορων συνανθρώπων μας.

Η Μητρόπολις μας αυτά τα λίγα σήμερα μπορεί να κάνη. Ας έλθουν και αυτοί κοντά, για να κάνουμε περισσότερα».

Επί τούτοις διατελώ, Με ευχές, ευχαριστίες και εκτίμηση

Ο Ηλείας Γερμανός"

ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ <ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ> ΤΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ.
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ? ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ Η ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ?

ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΘΕΛΕΤΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ  ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ.....

 Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ.  ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ?



Νταβούτογλου: «Είμαστε αδέλφια με τους Αλβανούς»


Davutoglu Albanoi-1-ΝΑΙ


«Είχαμε 28 πρωθυπουργούς Αλβανούς»
Ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, Αχμέτ Νταβούτογλου, δήλωσε ότι η Οθωμανική Αυτοκρατορία είχε 29 πρωθυπουργούς αλβανικής καταγωγής και δεκάδες άλλους Αλβανούς υπουργούς. Ο Νταβούτογλου αναγνωρίζει, επίσης, ότι ο συγγραφέας του τουρκικού εθνικού ύμνου Μεχμέτ Ακίφι και ο συγγραφέας του πρώτου τουρκικού λεξικού, Σαμί Φρασέρι, είναι αλβανικής καταγωγής. Έτσι, περιγράφει, σε συνέντευξή του στο περιοδικό ‘Σένια’, ο Νταβούτογλου, τις σχέσεις μεταξύ της Τουρκίας και της Αλβανίας.
«Ο αλβανικός λαός συνέβαλε σημαντικά στο πλαίσιο της δημιουργίας της διοικητικής, πολιτιστικής και κοινωνικής οθωμανικής τουρκικής γλώσσας. Στην κοινή μας ιστορία έχει αφήσει ίχνη στο κυβερνητικό και στρατιωτικό επίπεδο, στο επίπεδο επίσης των γραμμάτων, των διανοούμενων και των καλλιτεχνών, ο κάθε πολιτικός αλβανικής καταγωγής. Στην Οθωμανική Αυτοκρατορία, υπήρξαν 28 (Σαντρεζάμε) πρωθυπουργοί και 36 βεζίρηδες (υπουργοί) αλβανικής καταγωγής.
» Ο Μεχμέτ Ακίφι, δημιουργός του εθνικού μας ύμνου και ο Σαμί Φρασέρι, ο συγγραφέας του εθνικού μας ύμνου είναι από τα πιο σημαντικά πρόσωπα στην Τουρκία, τα οποία είναι αλβανικής καταγωγής», είπε ο Νταβούτογλου, όπως σημειώνει η εφημερίδα της Αλβανίας «Αιών»- Shekulli.
Ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών εξήγησε ότι η μόνιμη παρουσία της Τουρκίας στα Βαλκάνια δεν υποκρύπτει κάποια συγκεκριμένη στρατηγική, αλλά έχει σχέση με την οικονομική ανάπτυξη της χώρας (το πιστέψαμε…). « Η Τουρκία είναι η 16η οικονομική δύναμη στον Κόσμο και έχει αυξημένες δυνατότητες ανάπτυξης σε όλον τον κόσμο», είπε. (echedoros)

πηγη: liako.gr


Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ





Για μια σωστή εξομολόγηση
Να δένουμε το τραύμα μας

- Γέροντα, όταν στον αγώνα μου έχω πτώσεις, πανικοβάλλομαι.
 
- Μη φοβάσαι. Αγώνας είναι και θα έχουμε και τραύματα. Με την εξομολόγηση
αυτά θεραπεύονται. Βλέπεις, οι στρατιώτες στον πόλεμο, όταν τραυματίζωνται επάνω στην μάχη, τρέχουν αμέσως στον γιατρό, δένουν το τραύμα τους και συνεχίζουν να πολεμούν φιλότιμα. Εν τω μεταξύ αποκτούν και πείρα από τον τραυματισμό και προφυλάγονται καλύτερα, ώστε να μην ξανατραυματισθούν. Έτσι και εμείς, όταν τραυματιζώμαστε πάνω στον αγώνα μας, δεν πρέπει να δειλιάζουμε, αλλά να τρέχουμε στον γιατρό – στον πνευματικό -, να του δείχνουμε το τραύμα μας, να θεραπευώμαστε πνευματικά, και πάλι να συνεχίζουμε «τον καλόν αγώνα» . Κακό είναι, όταν δεν ψάχνουμε να βρούμε τους φοβερούς εχθρούς της ψυχής, τα πάθη, και δεν αγωνιζώμαστε, για να τους εξοντώσουμε.
- Γέροντα, μερικοί από φιλότιμο δεν πάνε να εξομολογηθούν. «Αφού μπορεί να ξανακάνω το ίδιο σφάλμα, λένε, για ποιο λόγο να πάω να το εξομολογηθώ; για να κοροϊδεύω τον παπά;».
 
- Αυτό δεν είναι σωστό! Είναι σαν να λέη ένας στρατιώτης, όταν τραυματίζεται: «Αφού ο πόλεμος δεν τέλειωσε και μπορεί πάλι να τραυματισθώ, γιατί να δέσω το τραύμα μου;». Αλλά, αν δεν το δέση, θα πάθη αιμορραγία και θα πεθάνη. Μπορεί από φιλότιμο να μην πηγαίνουν να εξομολογηθούν, τελικά όμως αχρηστεύονται. Ο διάβολος, βλέπεις, εκμεταλλεύεται και τα χαρίσματα. Αν δεν καθαρίζουμε με την εξομολόγηση την ψυχή μας, όταν πέφτουμε και λερωνώμαστε, με τον λογισμό ότι πάλι θα πέσουμε και θα λερωθούμε, προσθέτουμε λάσπες πάνω στις παλιές λάσπες και είναι δύσκολο μετά να καθαρίσουν.


Κυνική ομολογία από Υ.ΕΘ.Α: Δεν μπορεί να επισκευαστεί το zubr!


Κυνική ομολογία από Υ.ΕΘ.Α: Δεν μπορεί να επισκευαστεί το zubr!


Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ομολογεί ότι δεν έχει χρήματα να επισκευάσει το zubr και δεν έχει υπογράψει συμφωνία τεχνικής υποστήριξης. Την 30/07/2012 συνετελέσθη, ως γνωστόν, ένα πραγματικό έγκλημα κατά της εθνικής μας άμυνας. Αναφερόμεθα βεβαίως στην πυρκαγιά που ξέσπασε στο Πλωτό Ταχείας Μεταφοράς «ΚΕΡΚΥΡΑ» (πρόκειται για αερόστρωμνο αποβατικό τύπου Zubr)ενώ αυτό ναυλοχούσε στον ναύσταθμο Αμφιάλης. Από την πυρκαγιά αυτή προκλήθηκαν εκτεταμένες ζημιές στο πλοίο. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες εκδηλώθηκε η πυρκαγιά εγείρουν εύλογες και ισχυρότατες υποψίες για εσκεμμένη δολιοφθορά.
Σε σχετική ερώτηση του Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης, Συναγωνιστή Πολύβιου Ζησιμόπουλου, η οποία έλαβε αριθμό 677/36/02-08-2012, ετίθεντο τα κάτωθι ερωτήματα: «…Ερωτάται ο κ.  Υπουργός: 1) Ποια είναι η οικονομική αποτίμηση της ζημιάς που προκλήθηκε στο ΠΤΜ «Κέρκυρα»;
2) Προτίθεται να διαθέσει άμεσα τα κονδύλια που απαιτούνται για την επισκευή;
3) Σε πόσο καιρό θα ολοκληρωθούν οι εργασίες επισκευής του πλοίου, ώστε να επανέλθει σε επιχειρησιακή κατάσταση;
4) Αληθεύει ότι στην επιφάνεια του πλοίου είχαν τοποθετηθεί ειδικά υφασμάτινα επικαλύμματα, τα οποία όμως δεν ήταν άφλεκτα;
5) Ποιος είναι ο λόγος που το έτερο πλοίο ταχείας μεταφοράς που διαθέτει η χώρα μας και στο οποίο παρουσιάστηκε βλάβη προ δύο-τριών ετών, δεν έχει επισκευαστεί ακόμα;
6) Έχει υπογραφεί με τη Ρωσία ή άλλη χώρα συμφωνία τεχνικής υποστήριξης των Πλοίων Ταχείας Μεταφοράς που διαθέτει η Χώρα μας; Αν ναι, τότε να κατατεθούν όλα τα σχετικά έγγραφα.»
Επί της ερωτήσεως αυτής, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας απέστειλε την από 27 Αυγούστου 2012 απάντησήτου στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι«…Το υψηλό κόστος παροχής υπηρεσιών κι ανταλλακτικών μη υποστηριζόμενο από το λειτουργικό προϋπολογισμό, δεδομένης της τρέχουσας δημοσιονομικής κατάστασης και των περιορισμένων διαθεσίμων πιστώσεων, καθιστά δυσχερή την άμεση ικανοποίηση των επισκευαστικών αναγκών των συγκεκριμένων πλοίων…Τέλος, κατά το χρόνο παραλαβής των ΠΤΜ (μέχρι το 2004), δεν υπεγράφη διακρατική συμφωνία τεχνικής υποστήριξης με τη Ρωσία ή με άλλες χώρες, ενώ οι παρούσες οικονομικές συγκυρίες δεν επιτρέπουν τη σύναψη τέτοιας συμφωνίας στην προκειμένη χρονική στιγμή.»
Πρόκειται για κυνική ομολογία τόσο της προχειρότητας και του τυχοδιωκτισμού με τον οποίο συνάπτονταν και συνάπτονται, δυστυχώς ακόμη, οι συμβάσεις προμήθειας στρατιωτικού εξοπλισμού, όσο και του γεγονότος ότι, με πρόσχημα την οικονομική κρίση, η τροϊκανή συγκυβέρνηση μειώνει δραματικά την αμυντική ικανότητα της χώρας. Ο ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θεωρεί ότι η στρατιωτική θωράκιση της Πατρίδας μας αποτελεί προτεραιότητα και προϋπόθεση για την εξασφάλιση κάθε άλλου αγαθού. Η παραμέληση, υποβάθμιση και αχρήστευση οπλικών συστημάτων απόλυτα απαραίτητων για την επιχειρησιακή ετοιμότητα της Ελλάδας συνιστά εσχάτη προδοσία που δεν ξεχνιέται ούτε παραγράφεται!
Υ. Γ. Στην απάντηση του Υπουργού Πάνου Παναγιωτόπουλου (γνωστού και ως «κόκκινος Πάνος») αναφέρεται ότι τα αίτια και οι συνθήκες της πυρκαγιάς ακόμη διερευνώνται. Εκφράζουμε την απορία: Ακόμη να βρεθεί ο «ασυνείδητος καπνιστής»;

πηγη: xryshaygh.com


Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΛΑΟΣΥΝΑΞΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΩΜΑΤΟΣ (ΠΕΔΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ, 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 3 Μ.Μ)!





"Özel’i de al gel" - Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις


Gediktepe-1-NAI


Στο ύψωμα που φωτογραφήθηκε ο Ερντογάν, βρίσκονται τώρα Κούρδοι
Γράφει η «Υeniozgurpolitika» ότι θλιβερή εντύπωση προκαλεί τώρα στην τουρκική κοινή γνώμη η φωτογραφία του πρωθυπουργού της χώρας Ταγίπ Ερντογάν και του αρχηγού του γενικού επιτελείου Ικλέρ Μπασμπούγ, κατά την επίσκεψή τους στην περιοχή Gediktepe στις 20 Ιουνίου 2010.
Το φυλάκιο αυτό δέχθηκε την επίθεση των Κούρδων ανταρτών, όπου σκοτώθηκαν τουλάχιστον 12 Τούρκοι στρατιώτες. Η φωτογραφία των Κούρδων Μαχητών του PKK στο ίδιο σημείο σήμερα τι αισθήματα άραγε να προκαλεί, αναρωτιέται η εφημερίδα (infognomon).

πηγη: liako.gr

ΜΟΥ ΕΡΕΣΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ  ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ  ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΟΧΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ!!
ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ  ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ.

ΠΑΜΕ ΑΓΟΡΙΑ, ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ.......


Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ελληνικό σύστημα παθητικής αναγνώρισης υπόσχεται να κάνει τα τουρκικά F-35 ... "ορατά"!



    

Την περασμένη εβδομάδα η Τουρκία με ένα μπαράζ ανακοινώσεων έσπευδε να δημοσιοποιήσει – προφανώς με ενδιαφερόμενο αποδέκτη την χώρα μας – τις αεροπορικές βάσεις που θα υποδεχθούν τα F-35, καθώς και την έναρξη των έργων υποδομής στις βάσεις αυτές.
Γνωρίζοντας οι Τούρκοι ότι η οικονομική κρίση και η τρόικα απαγορεύουν ακόμη και την σκέψη προμήθειας μαχητικών τελευταίας γενιάς από την Πολεμική Αεροπορία μας, έρχονται να υπερτονίσουν, όχι πρώιμα, την επερχόμενη, δραματική, αλλαγή στην ισορροπία δυνάμεων στο Αιγαίο.
Μια ομάδα Ελλήνων επιστημόνων από την Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με την Πολεμική Αεροπορία και επικεντρώνοντας τις έρευνές της στην ανάγκη διάτρησης της stealth "ασπίδας" του F-35 προχώρησε στην έρευνα και κατά δεύτερον στην ανάπτυξη ενός πρωτότυπου συστήματος το οποίο "υπόσχεται" να κάνει τα F-35 και άλλους στόχους L.O. από «αόρατους» σε άμεσα ανιχνεύσιμους, από την ώρα που θα τροχοδρομούν στις τουρκικές βάσεις.
Το πρόγραμμα έχει λάβει τον τίτλο "Ελληνικό Παθητικό Σύστημα Έγκαιρης Προειδοποίησης" – HEMPAS (CCIAS) – η επιχειρησιακή αξιοποίηση του οποίου πιθανολογείται ότι έχει καλές προοπτικές να αφαιρέσει από το F-35 το βασικό όπλο του, δηλαδή την χαμηλή παρατηρησιμότητα.
Ο κορμός της «Επιστημονικής Ομάδας Θεσσαλονίκης» αποτελείται από πέντε εξειδικευμένους και έμπειρους επιστήμονες, οι οποίοι  εργάζονται επί αρκετά χρόνια επάνω στην ανάπτυξη τεχνικών εντοπισμού χαμηλού ίχνους μέσω δικτύου πολυστατικών παθητικών ραντάρ. 
Το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και πολλοί Αρχηγοί Επιτελείων (Π. Χηνοφώτης, Δ. Γράψας και   Φ. Φραγκούλης κλπ) έχουν στηρίξει την προσπάθειά τους που τώρα φαίνεται ότι αποδίδει καρπούς. 
Η τελική τεχνική πρόταση της Ομάδας, θα περιλαμβάνει ταυτόχρονο παθητικό πολυστατικό εντοπισμό στόχων L.O (UAV), εντοπισμό- μέσω προσομοίωσης- του F-35 και εντοπισμό ελικοπτέρων υπό παρεμβολή ικανού εδαφικού ανάγλυφου.
Το σύστημα δείχνει ότι μπορεί να δουλέψει και είναι ελληνικό. Οι δοκιμές ξεκινούν στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα...

πηγη: defencenet.gr




Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

«Η Τουρκία κινδυνεύει να διαμελιστεί»!



Τον άμεσο κίνδυνο να διαμελιστεί το Τουρκικό Κράτος χάρη στη δράση του PKK τονίζει με τον πλέον σαφή τρόπο η επιστολή – βόμβα Τούρκου ακαδημαϊκού στον Υπουργό Εσωτερικών της γείτονος χώρας.


«Η Τουρκία κινδυνεύει να διαμελιστεί»!

Η επιστολή προκαλεί ανατριχίλα αφού καλεί τον Υπουργό να αναλάβει δράση ώστε νασυντριβεί το PKK που έχει «καταλάβει» περιοχές εντός της τουρκικής επικράτειας την ίδια ώρα που το ηθικό του τουρκικού στρατού από την συνεχιζόμενη δράση των κουρδικού εθνικο-απελευθερωτικού κινήματος, βρίσκεται στο ναδίρ. Ενδεικτικά, αναφέρει το γεγονός ότι στηνκοιλάδα Ζαμάν στην Ανατολική Τουρκία, το PKK έχει εγκαθιδρύσει ένα στρατιωτικό και πολιτικό καθεστώς με αποτέλεσμα να σχεδιάζει την εξάπλωση του σε άλλες περιοχές «στις οποίες δεν θα μπορούν να εισέλθουν δυνάμεις του κράτους».
Ο κίνδυνος διαμελισμού της Τουρκίας που διαπιστώνει ο επιστολογράφος - ακαδημαϊκός και καθηγητής σε σχολές Ασφαλείας της Τουρκίας, Ουμίτ Οζντάγ, φαίνεται από το γεγονός ότι καλεί τον Υπουργό Εσωτερικών, αρμόδιο σε θέματα τρομοκρατίας κ. Ιδρίς Ναΐμ Σαχίν να διατάξει την εισβολή τουρκικού στρατού στο Βόρειο Ιράκ όπου βρίσκονται τα «στρατόπεδα εκπαίδευσης των ανταρτών του PKK».
Την ίδια ώρα, ο επιστολογράφος τονίζει ότι το ηθικό του τουρκικού στρατού βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα κάτι που θα αποτελέσει τροχοπέδη στην αντίδραση της Τουρκίας καλώντας τον Τούρκο Υπουργό Εσωτερικών αρχικά να αλλάξει την άπειρη τοπική ηγεσία και με μια κίνηση εντυπωσιασμού να μεταβεί ο ίδιος στην επίμαχη περιοχή ώστε να δοθεί απάντηση σε«εκείνους, τους αχρείους», όπως χαρακτηρίζει τους Κούρδους.
Στην επιστολή που δημοσίευσε η εφημερίδα «Δημοκρατία» με την υπογραφή του Σάββα Καλεντερίδη, παρατηρούμε ότι σε πολλά σημεία τα μέλη του PKK αποκαλούνται«τρομοκράτες» δείχνοντας ακόμη μία φορά το φασιστικό πείσμα του τουρκικού κατεστημένου να συνεχίζει να αποκαλεί και να χαρακτηρίζει «τρομοκρατικό» ένα απελευθερωτικό κίνημα.
Χαρακτηριστικό είναι το παρακάτω απόσπασμα της επιστολής:
«Αξιότιμε κ. Σαχίν
Το σχέδιο του ΡΚΚ να ανακηρύξει τον νομό Χακκιάρι απελευθερωμένη περιοχή προχωρεί με όλη του την ταχύτητα από το 2009 και εντεύθεν. Η τρομοκρατική οργάνωση, στα πλαίσια αυτού του σχεδίου, έχει εγκαταστήσει «δυαδικό σύστημα εξουσίας» στην πόλη, σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο (σ.τ.μ. παράλληλα με το κρατικό λειτουργεί και το σύστημα εξουσίας της οργάνωσης). Σε αυτή τη φάση η τρομοκρατική οργάνωση μέσω των επιθετικών ενεργειών που κάνει στην περιοχή του Σεμντίνλι, έχει αποκτήσει τον έλεγχο της περιοχής, έχοντας ως στόχο να εγκαταστήσει και στρατιωτική εξουσία στην περιοχή του νομού Χακκιάρι. Με τον τρόπο αυτό, πέραν της Κοιλάδας Καζάν, θα δημιουργήσει και άλλες περιοχές στις οποίες δεν θα μπορούν να εισέλθουν οι δυνάμεις του κράτους. Έτσι, θα έχει επιτευχθεί ο στόχος στης στρατηγικής ισορροπίας, στα πλαίσια του Μαοϊκού δόγματος μακροχρόνιου λαϊκού πολέμου που έχει υιοθετήσει η οργάνωση. Μετά από αυτή τη φάση, το ΡΚΚ θα οδηγήσει τις εξελίξεις στη φάση της στρατηγικής επίθεσης, η οποία θα ολοκληρωθεί με την απελευθέρωση της περιοχής του νομού Χακκιάρι. Αυτό είναι το σχέδιο της τρομοκρατικής οργάνωσης. Οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή θα διευκολύνουν το ΡΚΚ στην εφαρμογή αυτού του σχεδίου.
Στη συνέχεια ο κ. Οζντάγ κάνει λόγο για φιλικές σχέσεις του PKK με άλλα κράτη της Μέσης Ανατολής τονίζοντας ότι η αναταραχή που επικρατεί στην περιοχή ιδιαίτερα χάρη στον εμφύλιο της Συρίας, ανοίγει πρόσφορο έδαφος για να δράσουν οι «τρομοκράτες», όπως τους αποκαλεί, κατά του τουρκικού κράτους
«Τα σχέδια που έχει κάνει το ΡΚΚ για το Χακκιάρι και για την Τουρκία, διευκολύνονται από τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή. Στη φάση αυτή έχουν συγκροτηθεί δυο μέτωπα στην περιοχή. Το ένα είναι το μέτωπο Τουρκίας-Σ. Αραβίας-Κατάρ-Ισραήλ-Μπαρζανί και το άλλο είναι το μέτωπο Συρίας-Ιράκ-Ιράν-Χιζμπουλαχ. Το γεγονός ότι το ΡΚΚ έχει φίλους και τα δυο μέτωπα, διευρύνει το πεδίο και τις δυνατότητες ελιγμών και δράσης της τρομοκρατικής οργάνωσης. Ο εμφύλιος πόλεμος της Συρίας επεκτείνεται με ταχύτητα στο Λίβανο και το Ιράκ, με κίνδυνο να εξελιχθεί σε έναν περιφερειακό πόλεμο. Αυτός ο περιφερειακός εμφύλιος πόλεμος θα δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες για να αποκτήσουν δυνατότητες επιρροής σε περιοχές κοντά στα σύνορα της Τουρκίας τρομοκρατικές οργανώσεις όπως το ΡΚΚ και η Αλ Κάιντα. Οι δυο χώρες που θα επηρεαστούν περισσότερο από αυτόν τον πόλεμο, είναι η Τουρκία και η Ιορδανία.»
Ο κ. Οζντάγ καλεί τον υπουργό Εσωτερικών να επιβάλει ουσιαστικά ένα στρατιωτικό καθεστώς στο Χακκιάρι, ίσως και παρακρατικών –διότι η φράση «κρατικών στελεχών επιδέχεται διάφορες ερμηνείες- αφού καταλογίζει απειρία και ατολμία στις αρχές της πόλης
«Είναι επιβεβλημένο να ληφθούν το ταχύτερο δυνατόν μια σειρά μέτρων, αρχής γενομένης από το Χακκιάρι, για να αντιμετωπιστούν και να περιοριστούν στο ελάχιστο οι επιδράσεις που είναι δυνατόν να έχει αυτός ο περιφερειακός εμφύλιος πόλεμος στην Τουρκία. Η μέχρι τώρα στάση της Τουρκικής Δημοκρατίας στην αντιμετώπιση του θέματος, με τη συγκεκριμένη αντίληψη και προσωπικό, είναι αδύνατον να πετύχει κάποια θετικά αποτελέσματα στο Χακκιάρι. Ο νομάρχης του Χακκιάρι και οι έπαρχοι του Σεμντίνλι και της Τσουκούρτζα, δεν έχουν τις δυνατότητες και την εμπειρία να βάλουν τα στήθη τους μπροστά και να αντιμετωπίσουν τις μάχες που γίνονται και θα γίνουν στην περιοχή τους. Το πρώτο βήμα που θα πρέπει να γίνει, είναι η τοποθέτηση έμπειρων υψηλόβαθμων κρατικών στελεχών στην περιοχή το ταχύτερο δυνατόν. Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να ενισχυθούν με πιο έμπειρους υψηλόβαθμους αξιωματικούς οι Διευθύνσεις Ασφάλειας των εν λόγω Επαρχιών. Είναι υποχρεωτική ειδικά η ενίσχυση των υπηρεσιών πληροφοριών στην εν λόγω περιοχή.
Στη συνέχεια, ο πολεμοχαρής κ. Οζντάγ καλεί την Κυβέρνηση να αναλάβει στρατιωτική δράση και να εισβάλλει στο Βόρειο Ιράκ για να καταστρέψει τα στρατόπεδα του PKK που βρίσκονται μερικές δεκάδες χιλιόμετρα από τα σύνορα με την Τουρκία. Σε ένα παραλήρημα κινδυνολογίας, αναφέρει ότι η επιτυχία και η συνοχή της Τουρκίας εξαρτάται από την «είσοδο και παραμονή του τουρκικού κράτους σε αυτήν την περιοχή»
«Η επιτυχία του μαοϊκού λαϊκού πολέμου που διεξάγει το ΡΚΚ εναντίον του τουρκικού έθνους, εξαρτάται από την ενότητα και την επικοινωνία του «μετώπου και των μετόπισθεν». Αν δεν υφίσταται περιοχή μετόπισθεν, τρομοκρατικές οργανώσεις όπως το ΡΚΚ, δεν έχουν καμία τύχη. Ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίον το ΡΚΚ είναι σε θέση σήμερα να διεξάγει επιχειρήσεις, να εμφανίζει επιτυχίες στο Χακκιάρι και να κλιμακώνει συνεχώς τη δράση και τις επιχειρήσεις του στο εσωτερικό της Τουρκίας, είναι τα στρατόπεδα Χαφτάνιν-Μετίνα-Ζαπ-Αβασίν-Μπασιάν-Χακούρκ (Haftanin-Metina-Zap-Avasin-Basyan-Hakurk), που διατηρεί στην περιοχή μετόπισθεν, σε απόσταση 5-25 χιλιόμετρα από τα σύνορα, στο εσωτερικό του Νοτίου Κουρδιστάν (Βόρειο Ιράκ). Το να καταδικάζουμε τον τουρκικό στρατό να πολεμά εναντίον του ΡΚΚ, χωρίς να έχουμε καταλάβει τις περιοχές αυτών των στρατοπέδων, είναι κάτι που δεν θα μας το συγχωρέσει η Ιστορία, το Έθνος, ούτε κι ο Θεός. Η επιτυχία του αγώνα που διεξάγει η Τουρκία εναντίον της τρομοκρατίας στο Χακκιάρι, εξαρτάται από την είσοδο και παραμονή του τουρκικού στρατού στην ανωτέρω περιοχή».
Τέλος, ο κύριος Οζντάγ καλεί τον ίδιο τον Υπουργό να συντελέσει στην ανόρθωση του καταρρακωμένου ηθικού των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων επισκεπτόμενος ο ίδιος την επίμεχη περιοχή. Εδώ να υπενθυμίσουμε ότι ο κ Σαχίν επισκέφτηκε πρόσφατα το Χακκιάρι καιλιθοβολήθηκε από τον κόσμο με αποτέλεσμα να τον φυγαδεύσουν οι δυνάμεις ασφαλείας.
«Επειδή είστε υπουργός υπεύθυνος για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας, που πρέπει να είστε στην πρώτη γραμμή, δεν αρκεί η παρουσία σας μόνο στο Χακκιάρι**. Θα πρέπει να επισκεφθείτε και το Σεμντίνλι, την Γιουκσέκοβα, την Τσουκούρτζα, τις δυνάμεις μας που είναι εγκατεστημένες στα σύνορα, στο Σημείο Μηδέν. Θα πρέπει να περάσετε ένα μερόνυχτο στην Κοιλάδα Καζάν, ακόμα και να μεταφέρετε το επιτελείο σας στο Χακκιάρι, να βάλετε το σώμα σας μπροστά από τα στελέχη του στρατού και των σωμάτων ασφαλείας όταν αυτά δέχονται επιθέσεις, όταν δέχονται ψυχολογικό πόλεμο. Και πρέπει να τα κάνετε όλα αυτά για να αναστηλώσετε και να ενισχύσετε το ηθικό του προσωπικού των δυνάμεων ασφαλείας, δίνοντας έτσι την απάντηση που πρέπει σε «εκείνους, τους αχρείους». Ο Αλλάχ να είναι βοηθός σας σε κάθε βήμα που κάνετε για τη διασφάλιση της ενότητας του έθνους και του κράτους μας»

πηγη: newsbomb.gr

ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΑΣΜΑ:  ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ, ΣΗΚΩ ΑΠ'ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ......