ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ


15

Όταν αποφασίσεις νά προσευχηθείς πρέπει νά   Ετοιμαστείς νά αντιμετωπίσεις τούς πειρασμούς καί τά εμπόδια πού θά σού προβάλουν οι δαίμονες, προειδοποιούν οι έμπειροι Πατέρες μας. 

Επειδή γνωρίζει ο διάβολος ότι μέ τήν προσευχή μπορεί νά σωθεί ο άνθρωπος, γι’ αυτό προσπαθεί νά ματαιώσει τήν προσευχή μέ διάφορα τεχνάσματα καί νά μήν προσευχηθούμε σωστά καί καρποφόρα.

Προσπαθεί νά  εισβάλει στό νού τού προσευχομένου μέ διάφορες σκέψεις καί μέ σύντροφο τήν φαντασία δημιουργεί εικόνες καί ενδιαφέροντα πού παρασύρουν τό νού  αλλού έστω καί άν η γλώσσα ψελίζει τήν προσευχή αφηρημένα. Παρουσιάζει στόν προσευχόμενο όλες τίς  ασχολίες τής ημέρας καί τά προβλήματα τους μέ αποτέλεσμα ο νούς αντί νά είναι στίς λέξεις τής προσευχής είναι στίς διάφορες υποθέσεις. Υποβάλλει στόν προσευχόμενο αφορμές κούρασης,  αδιαθεσίας , τεμπελιάς καί  άλλες προφάσεις καί τελικά φεύγει από τή νπροσευχήν ο άνθρωπος χωρίς κανένα όφελος.

Γιά τήν αλήθεια τών πιό πάνω καί πώς μάς παρακολουθεί ο πονηρός γιά νά μολύνει τά αγαθά μας έργα, φαίνεται από ένα χωρίο τής Παλαιάς Διαθήκης. Στό βιβλίο τού  προφήτη Ζαχαρία, αναφέρεται τό εξής περιστατικό : « Καί έδειξέ μοι Κύριος τόνΙησούν τόν ιερέα τόν μέγα εστώτα πρό προσώπου Αγγέλου Κυρίου, καί ο διάβολος ειστήκει εκ δεξιών αυτού τού αντικείσθαι» ( Ζαχαρ. 3. 1) Δηλαδή ο Θεός έδειξε στόν προφήτη μιά οπτασία, πού παρουσίαζε τό ιερέα Ιησού νά  εργάζεται τό έργο Κυρίου συνοδεία Αγγέλου, αλλά καί ο διάβολος στεκόταν στά δεξιά τού ιερέα καί εναντιονόταν γιά  τού  μολύνει τό έργο καί νά τόν κατηγορήσει στό Θεό. Αυτή  τή  δουλειά ο διάβολος τήν κάνει σ’ όλους προσπαθώντας νά καταστρέψει ή νά μολύνει τά καλά μας έργα καί προπατός τήν προσευχή.
               
Ο Όσιος Νείλος λέγει σχετικά: «όταν σέ ιδούν οι δαίμονες  ότι είσαι πρόθυμος νά προσευχηθείς αληθινά, τότε σού φέρνουν στό νού σκέψεις πραγμάτων δήθεν αναγκαίων καί σέ λίγο σέ κάνουν νά τά λησμονήσεις καί παρακινούν τό νού νά τά αναζητήσει. Καί επειδή ο νούς δέν τά βρίσκει, στενοχωριέται καί λυπάται. Όταν πάιν ξανασταθεί στήν προσευχή, τού υπενθυμίζουν εκείνα πού τού είχαν βάλει στό νού καί τά αναζητούσε, γιά στραφεί ο νούς σ’ αυτά καί νά χάσει τήν καρποφόρα προσευχή». Βλέπετε, σατανικό πραγματικά σχέδιο.
               
Πολές φορές χρησιμοποιούν καί τή βιασύνη οι δαίμονες καί όταν τό πετύχουν καί σέ πείσουν ότι βιάζεσαι, αρχίζεις βιαστικά γιά νά τελειώσεις γρήγορα καί η προσευχή σου χάνει τή θέρμη της  γίνεται χλιαρή καί σίγουρα όχι θεάρεστη. Έτσι πετυχαίνει τό σκόπο του ο πονηρός καί τρίβει τά χέριατου από τή χαρά του.
               
Άλλες φορές παρουσιάζει στόν προσευχόμενο πρόσωπα, εικόνες καί αρπάζει τό νούν καί τόν παρασύρει μακριά.
               
Στίς περιπτώσεις αυτές, ο Όσιος Φιλόθεος, δίνει αυτές τίς συμβουλές: «Όταν δείς νά σέ κυριεύει η χαύνωση τήν ώρα τής προσευχής, τότε νά μεταχειρίζεσαι βιβλίο καί  διαβάζοντας προσεκτικά νά δέχεσαι μέσα σου τή γνώση.  Μήν προσπερνάς βιαστικά τά λόγια, αλλά νά τά στοχάζεσαι βαθειά καί νά θησαυρίζεις τό νόημά τους… καί τίς γονυκλισίες νά μήν τίς αφήνεις, γιατί μέ τό γονάτισμα εικονίζεται η πτώση τής αμαρτίας καί γίνεται ένα είδος εξομολογήσεως…».
 
Έτσι ο διάβολος δέ θά σταματήσει ποτέ νά εμποδίζει τήν προσευχή μας καί από εμάς εξαρτάται νά αντισταθούμε, νά επιμένουμε νά προσευχόμαστε μέ πόθο καί προσοχή καί νά διώχνουμε τούς ενεπιθύμητους επισκέπτες τήν ώρα τής προσευχής.
               
Χρειάζεται προσοχή καί επιμονή μέ πολλή αντίσταση, αλλά καί νά ζητούμε καί τήν εξ ύψους βοήθεια καί θά τά καταφέρνουμε νά προσευχόμαστε μέ ωφέλεια.

πηγη: agioritikovima.gr


Το νόημα της 28ης Οκτωβρίου σε μερικές αράδες...


Epistoli patera-1-NAI


Συγκλονιστική επιστολή πατέρα προς το στρατιώτη γιό του
Μια επιστολή ενός πατέρα προς τον γιό του που πολεμούσε στο μέτωπο στις 25 Νοεμβρίου 1940, δείχνει το αστείρευτο πάθος των Ελλήνων να αντισταθούν σ΄ όποιον βάναυσα τους προσβάλει και επιχειρεί να τους στερήσει την ελευθερία.
Είναι μια επιστολή απάντηση στον γιό του που του ζητά σε πια διεύθυνση να στείλει γράμμα στον αδελφό του που πολεμούσε κι αυτός σε άλλο σημείο του μετώπου.
Η απάντηση συγκλονιστική: «Παιδί μου, μού ζητάς τη διεύθυνση του αδελφού σου. Σου τη γράφω “Πάνθεον Ηρώων”. Σφίξε την καρδιά σου.
Σε φιλώ, ο πατέρας σου».

Όλη η 28η Οκτωβρίου σε μερικές αράδες…

πηγη: onalert.gr


ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ: Να μην γιορτάζουμε το ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου!!!



           
Τελικά όπως φαίνεται οι “προοδευτικές” ιδέες των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου δεν αποτελούν αποκλειστικότητα αυτών των ατόμων αφού και τα στελέχη ενός άλλου συγγενούς ιδεολογικά προς το ΣΥΡΙΖΑ κόμματος συναγωνίζονται στο «άθλημα» για την διατύπωση των πιο απίστευτων και προκλητικών προτάσεων που θα μπορούσε κανείς να κάνει.
Αυτό πραγματικά διαπιστώνει ο αναγνώστης διαβάζοντας την ανακοίνωση των Οικολόγων Πράσινων στην επίσημη ιστοσελίδα τους όπου σύμφωνα με το κόμμα,  «στη χώρα μας υφίσταται μια άλλη "πρωτοτυπία". (την 28η Οκτωβρίου) Γιορτάζεται η εμπλοκή σ' έναν πόλεμο και όχι η λήξη του, όπως συμβαίνει σ' όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Οι πόλεμοι μόνο στα χαρτιά έχουν νικητές. Παντού μετριούνται πληγές, απώλειες, τραύματα και συνέπειες, που απασχολούν τις κοινωνίες πολλές δεκαετίες μετά. Και ο κάθε επόμενος πόλεμος είναι αναπόφευκτα πιο καταστροφικός και οδυνηρός από τον προηγούμενο. Ας μην ξεχνάμε επιπλέον, ότι την 28η Οκτωβρίου γιορτάζουμε το Μεταξικό "όχι", τη στιγμή που η ΧΑ επικαλείται το Μεταξικό καθεστώς για να καλύψει τους ναζιστικούς χαιρετισμούς της. Σαφώς σήμερα η γιορτή του "όχι" δίνει χώρο για ένα επικίνδυνο "ναι" στην προπαγάνδα της Χ.Α. (http://www.ecogreens-gr.org/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=3792:2012-10-26-09-24-12&catid=1:press-releases).
Με λίγα λόγια οι "Οικολόγοι Πράσινοι" ρίχνουν μια πραγματικά πρωτοποριακή ιδέα την οποία ούτε ο Νάσος Θεοδωρίδης δεν σκέφτηκε, να μην γιορτάζουμε το ΟΧΙ της 28ης Οκτωβρίου γιατί το ''ΟΧΙ" το είπε ο Μεταξάς και έτσι δίνουμε επιχειρήματα στην προπαγάνδα της Χρυσής Αυγής αλλά και γιατί η 28η Οκτωβρίου 1940 "ήταν η αρχή του πολέμου".  
Τι άλλο να πει κανείς πια για το πολιτικό προσωπικό της Ελλάδας ειδικά για αυτό που παρουσιάζεται ως η εναλλακτική λύση στην πολιτική παρακμή που ζούμε όταν αυτοί που ζητούν την ψήφο μας ως μία άλλη πολιτική πρόταση είναι εκτός τόπου και χρόνου, λες και δεν ζούν σε αυτή την χώρα και δεν γνωρίζουν την ταυότητα και τα "πιστεύω" του ελληνικού λαού. Κρίμα….
πηγη: defencenet.gr

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Όταν οι αντιφασίστες διαδηλώνουν κατά αυτών που πολέμησαν τον φασισμό





Δυστυχώς για μία ακόμη φορά κάποιοι συγχέουν τους ήρωες που πολέμησαν για την ελευθερία αυτού του τόπου με τον φασισμό και πιστεύουν ότι διαμαρτυρόμενοι κατά των ανθρώπων που πολέμησαν τους εισβολείς αυτού του τόπου, προσφέρουν υπηρεσίες στην νέα τάξη πραγμάτων την μορφή της οποίας ούτε οι ίδιοι γνωρίζουν.
Πιο αναλυτικά ομάδα νεαρών οι οποίοι ανήκουν στο χώρο της αριστερής αυτο-οργάνωσης ΑΝΤΑΡΑ πραγματοποίησαν σε εκδήλωση κατα του φασισμού στην κεντρική πλατεία του Πύργου.
Αφορμή για την κατά τα άλλα επίκαιρη λόγω των εορτασμών της 28ης Οκτωβρίου διαμαρτυρία ήταν η εκδήλωση που διοργανώθηκε από την Εθνική Δράση Πύργου στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο με πρωταγωνιστή τον ήρωα του 1940 και μαχητή του Ρούπελ, τον 97χρονο Συνταγματάρχη ε.α. Θεόδωρο Καλλίνο !
Με απλά λόγια οι νεαροί που ήθελαν να διαδηλώσουν για τον φασισμό διαδήλωσαν κατά ενός ανθρώπου που πολέμησε τον φασισμό και τον ναζισμό για να μπορούν αυτοί σήμερα να έχουν την δυνατότητα να διαδηλώνουν για αυτά που πιστεύουν. Τελικά στην Ελλάδα όλα έχουν γίνει αχταρμάς στο μυαλό πολλών ανθρώπων.
ΕΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΑΚΑΣ, ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

Bίωσε το "Θείο" και πίστεψε στην ύπαρξη Παραδείσου


Dr-Eben-Alexander-coma-7-days-believes-he-say-heaven

Δρ Eben Alexander, ένας κορυφαίος νευροχειρουργός και καθηγητής της νευροεπιστήμης στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ, υποστηρίζει ότι έχει αποδείξεις ότι υπάρχει παράδεισος όταν ξύπνησε από ένα επτά ημερών κώμα.
Ο Γιατρός έπεσε βαριά άρρωστος μετά απο μια σπάνια μορφή μηνιγγίτιδας το 2008. Αμέσως μετά, ο εγκεφαλικός φλοιός, και το μέρος του σώματος που ελέγχει τη σκέψη και το συναίσθημα, είχε διακόψει εντελώς, βάζοντας τον σε κώμα.
Αν και οι πιθανότητες επιβίωσής του ήταν ελάχιστες, περιέγραψε μια κοσμική εμπειρία που βίωσε.
«Ήμουν σε ένα μέρος απο σύννεφα. Μεγάλα, ογκώδεις, σε ροζ-λευκό εμφανίστηκαν αισθητά στο βαθύ μπλε-μαύρο ουρανό. κοπάδια από διαφανή, λαμπυρίσματος όντα, σχηματίζοντας ένα τόξο πέρα από τον ουρανό, και αφήνοντας μακριά, μια κυματίζουσα ταινία-σαν γραμμές απο πίσω τούς."
Ως αποτέλεσμα της εκπληκτικής εμπειρίας του, ο Αλέξανδρος γράφει ένα βιβλίο με τίτλο, "Η απόδειξη του παράδεισου", το ταξίδι ενός νευροχειρουργού στη μετά θάνατον ζωή,»όπου θα περιγράφει την εμπειρία του με περισσότερες λεπτομέρειες. 

πηγη: prisonplanet.gr


Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Ισραηλινοί με 4 F-15I Ra’am χτύπησαν εργοστάσιο… ιρανικών πυραύλων στο Σουδάν




Επιβεβαιώνεται η είδηση που δημοσίευσε εχθές το defencenet.gr,  για τον ισραηλινό βομβαρδισμό  από τέσσερα αεροσκάφη των στρατιωτικών βιομηχανικών εγκαταστάσεων στο Σουδάν πριν από μία ημέρα.
Πιο αναλυτικά όπως αναφέρουν ισραηλινές πηγές τέσσερα τουλάχιστον αεροσκάφη F-15I Ra’am βομβάρδισαν το στρατιωτικό βιομηχανικό συγκρότημα Yarmouk τα μεσάνυκτα της 24ηςΟκτωβρίου διότι στο εργοστάσιο αυτό κατασκευάζονται βαλλιστικοί πύραυλοι μεγάλης εμβέλειας ιρανικής τεχνολογίας Shehab κατόπιν άδειας που έχει δώσει η Τεχεράνη στο Σουδάν.
Αν και δεν αναφέρεται ο τύπος του πυραύλου αν είναι δηλαδή κατασκευάζονταν βαλλιστικοί πύραυλοι  Shehab-1 ή  Shehab-2 ή Shehab-3 όπως αποδείχτηκε οι Ισραηλινοί δεν ήθελαν να αφήσουν καμία πιθανότητα μία ακόμη χώρα να διαθέτει αυτού του είδους τα βαλλιστικά βλήματα στην περιοχή τους.
Σύμφωνα με τις εικόνες που παρουσιάστηκαν στην σουδανική τηλεόραση τα ισραηλινά αεροσκάφη κατέστρεψαν μία μεγάλη αποθήκη φωσφόρου, ενώ όπως ανέφεραν σουδανικές πηγές οι εγκαταστάσεις του συγκροτήματος στην κυριολεξία ισοπεδώθηκαν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Ισραηλινά αεροσκάφη πέταξαν σε απόσταση 1.800-1.900 χλμ για να πλήξουν τις εγκαταστάσεις και αυτό και μόνο το γεγονός αποτελεί σαφή μήνυμα του Ισραήλ προς το Ιράν διότι η απόσταση μεταξύ του Ισραήλ και των ιρανικών πυρηνικών εγκαταστάσεων στο Fordo είναι 1.600 χλμ….
Χάρις στην ικανότητα της Αεροπορίας του Ισραήλ να ανεφοδιάζεται στον αέρα από τα 7 KC-707 Saknai τα οποία πρόσφατα εκσυγχρονίστηκαν το Ισραήλ απέδειξε ότι μπορεί να χτυπήσει στόχους σε μεγάλη απόσταση χωρίς προβλήματα υποστήριξης της αποστολής.
Επιπλέον η αποστολή αυτή έχει και ένα δεύτερο μήνυμα προς το Ιράν ότι το Ισραήλ μπορεί να πραγματοποιήσει εκδικητικό χτύπημα βαθιά στο Ιράν σε περίπτωση που η Τεχεράνη αποφασίσει να επιτεθεί μέσω της Hamas και περισσότερο μέσω της ελεγχομένης από τους μουλάδες της Hizbollah στο Ισραήλ.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ακόμη προληπτικό χτύπημα του Ισραήλ που αποσκοπεί στην εξουδετέρωση οποιασδήποτε πιθανής απειλής η οποία δεν προέρχεται από το Ιράν αλλά από τους περιφερειακούς συμμάχους και συνεργάτες του, ώστε αργότερα οι Ένοπλες Δυνάμεις του εβραϊκού κράτους να έχουν να αντιμετωπίσουν μόνο την ιρανική απειλή και όχι κάποια ξαφνική άλλη απειλή στην περίπτωση αυτή από τα νώτα τους.
Με την επίθεση αυτή το σταδιακό ξεδόντιασμα της ιρανικής απειλής συνερίζεται μέχρις ότου το Ιράν δεν διαθέτει άλλο συνεργάτη στην περιοχή που θα μπορούσε να απειλήσει με αξιώσεις το Ισραήλ με ένα καίριο αιφνιδιαστικό χτύπημα που θα κατέστρεφε τις βασικές υποδομές του και δυνατότητες του να αμυνθεί και να αντεπιτεθεί.
πηγη: defencenet.gr

Eτοιμάζεται εκκλησία για 3 θρησκείες!


336DD73717372F899AC907F72F1BBDDF


Θα κατασκευαστεί στη συνοικία Mitte για χριστιανούς, μουσουλμάνους και εβραίους
(Ψηφιακή απεικόνιση του υπό ανέγερση «Οίκου Προσευχής και Μαθητείας» των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών.)
Ενας «Οίκος Προσευχής και Μαθητείας» για χριστιανούς, μουσουλμάνους και εβραίους πρόκειται να κατασκευαστεί στην πλατεία Petriplatz (πλατεία του Αγίου Πέτρου) του Βερολίνου. Τα σχέδια είναι έτοιμα και οι ελπίδες μεγάλες, «όμως ένα κτίριο από μόνο του δεν μπορεί να φέρει κοντά τους ανθρώπους αν δεν το επιθυμούν και οι ίδιοι», σημειώνει ο νικητής του σχετικού αρχιτεκτονικού διαγωνισμού.
Καθημερινά χιλιάδες αυτοκίνητα διασχίζουν τον πολυσύχναστο δρόμο που περνά μπροστά από την Petriplatz στην κεντρική συνοικία Mitte του Βερολίνου. Είναι ένας αφιλόξενος, έρημος τόπος που όμως θα μπορούσε να μεταμορφωθεί χάρη στον οίκο προσευχής και μαθητείας, ο οποίος θα φιλοξενεί υπό την ίδια στέγη εκκλησία, συναγωγή και τζαμί.
Για την έναρξη του έργου, η Εβραϊκή Κοινότητα του Βερολίνου, το εκκλησιαστικό κολέγιο Αβραάμ Γκάιγκερ του Πότσδαμ, το Φόρουμ Διαπολιτισμικού Διαλόγου και η Οργάνωση St. Petri-St. Marien της Ευαγγελικής Εκκλησίας ίδρυσαν την οργάνωση «Ο Οίκος Προσευχής και Μαθητείας της Petriplatz του Βερολίνου».
Το νέο κτίριο θα ανεγερθεί στο σημείο όπου βρισκόταν κάποτε η εκκλησία του Αγίου Πέτρου. Εχουν σχεδιαστεί τρεις διαφορετικοί χώροι προσευχής - ένας για χριστιανούς, ένας για μουσουλμάνους και ένας για εβραίους, οι οποίοι θα ενώνονται με διάδρομο, όπου θα μπορούν να διοργανώνονται κοινές τελετές και εκδηλώσεις.
Η κριτική επιτροπή απένειμε το πρώτο βραβείο στο αρχιτεκτονικό γραφείο του Βερολίνου «Kuehn Malvezzi», το σχέδιο του οποίου είναι εμπνευσμένο από την παλιά εκκλησία του Αγίου Πέτρου και, με τον πύργο ύψους 44 μέτρων, ο οίκος προσευχής θα θυμίζει φρούριο. Στο εσωτερικό θα υπάρχει θολωτός διάδρομος δύο επιπέδων, ο οποίος θα χρησιμεύει ως χώρος μαθητείας.
«Ο τέταρτος χώρος αποτελεί δημόσιο χώρο μεταξύ των τριών θρησκειών. Είναι ένας χώρος για κατανόηση και συζήτηση. Ο διάλογος έχει να κάνει εν μέρει και με ένα είδους περιορισμού. Το έργο στοχεύει επίσης στην ανάδειξη και των διαφορών», εξηγεί στην DW ένας από τους αρχιτέκτονες, ο Γουίλφριντ Κιούν.
O Γκρέγκορ Χόμπεργκ, ιερέας της Ευαγγελικής Εκκλησίας και πρόεδρος της οργάνωσης της Petriplatz δηλώνει ικανοποιημένος με το σχέδιο. Τονίζει ότι το ζητούμενο δεν είναι να δημιουργηθεί ένα «αμάλγαμα» θρησκειών αλλά «να μάθουμε πώς να προσεγγίζουμε ο ένας τον άλλον με αξιοπρέπεια και σεβασμό».
Σήμερα, η Petriplatz είναι κάτι παραπάνω από ένα περιφραγμένο κομμάτι αναξιοποίητης γης. Μέχρι και πριν από μία πενταετία, ο χώρος για τον οποίο σήμερα προορίζεται ο ναός χρησίμευε ως πάρκινγκ αυτοκινήτων - θέαμα όχι και τόσο ευχάριστο - και μία μοναχική πινακίδα έγραφε «Petriplatz». Ολα όμως άλλαξαν το 2007, όταν ο χώρος αποδεσμεύθηκε.
Η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως τα απομεινάρια της μεσαιωνικής πόλης της Cölln, προκατόχου του Βερολίνου και μίας από τις πέντε πόλεις που ενώθηκαν υπό τον Φρειδερίκο Α' της Πρωσίας το 1709. Μεταξύ άλλων, βρέθηκαν κατάλοιπα ενός σχολείου, δημαρχείου, νεκροταφείου, τα θεμέλια των τριών εκκλησιών του Αγίου Πέτρου - η τελευταία κατεδαφίστηκε στο 1964.
Η οργάνωση της Petriplatz εξετάζει το ενδεχόμενο να ανεβάσει το δράμα του Γκότχολντ Λέσινγκ «Ναθαναήλ ο Σοφός», η οποία πραγματεύεται ιδέες του Διαφωτισμού. Η παράσταση θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση στις 14 Απριλίου, την ημέρα της πρεμιέρας της στο Βερολίνο του 1783. Το έργο δημιουργήθηκε σε μία περίοδο κατά την οποία ο Φρειδερίκος ο Μέγας προωθούσε την ανεξιθρησκία.
«Στο πολιτικό ερώτημα: Τι μπορεί να κάνει η αρχιτεκτονική; η απάντηση είναι ότιτώρα η αρχιτεκτονική μπορεί να δημιουργήσει τις συνθήκες για ειρηνικό διάλογο, ο οποίος όμως παραμένει διάλογος», δηλώνει ο Κιούν.
Οι πρωτεργάτες του οίκου προσευχής και μαθητείας ελπίζουν ότι ο χώρος, ως σημείο συνάντησης διαφορετικών θρησκειών, θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ τους, βοηθώντας τους πιστούς να ανακαλύψουν τις ομοιότητές τους. (tovima, atheatignosi) 

πηγη: www.prisonplanet.gr


Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Αίσχος! - "Χαράτσι" στα παιδιά μας ζήτησε η τρόικα;


Image


Προχθές το βράδυ υπήρξαν πληροφορίες ότι η τρόικα έχει συμφωνήσει με την κυβέρνηση μετά την ψήφιση των μέτρων να ακολουθήσει νέο πακέτο μέτρων.

Η τρόικα έχει ζητήσει από την κυβέρνηση να ψηφιστεί νόμος με τον οποίο οι γονείς θα πληρώνουν φόρο ανάλογα με τα παιδιά που έχουν. Παράδειγμα: το ζευγάρι που δεν έχει παιδιά θα πληρώνει 400 ευρώ, το ζευγάρι που έχει 1 παιδί θα πληρώνει τα διπλάσια, δηλαδή 800 ευρώ, με δύο παιδιά θα πληρώνει 1.200 ευρώ και με τρία παιδιά 1.600 ευρώ.

Δηλαδή η τρόικα ζητάει μα πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος χαράτσι για τα παιδιά του. Με βάση τις πληροφορίες η κυβέρνηση δεν έχει απορρίψει την τερατώδη πρόταση της τρόικας.

Η Ελλάδα αντιμετωπίζει, μεταξύ των άλλων, και μεγάλο δημογραφικό πρόβλημα. Αν ψηφιστεί αυτός ο νόμος θα αυξηθεί η υπογεννητικότητα στην χώρα.
spirospero.gr
Eκτός του ότι η πρόταση είναι εγκληματική, και πρέπει οι τύποι αυτοί να κυνηγηθούν στο Διεθνές Δικαστήριο (αν έγινε), ουσιαστικά μας λένε παραδώστε τη χώρα στους λαθρομετανάστες με τα 10 παιδιά που θα κάνειο καθένας τους, και φύγετε από τη χώρα, γιατί θέλουμενα είμαστε σίγουροι ότι δεν θα υπάρχουν Ελληνες, να κοντράρουν τα νεοταξίτικα σχέδιά μας. 

πηγη: defencenet.gr

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕ ΑΡ.........ΙΑ???


Στρατός για πνίξιμο: Βίντεο κωμωδία με την βύθιση τουρκικού άρματος στον Έβρο!



Τραγελαφικές σκηνές εκτυλίχθηκαν στον Έβρο, όταν γεφυροφόρο άρμα μάχης Μ48Α3 του τουρκικού Μηχανικού επιχείρησε να διαβεί την ποταμό σε μια κλασική άσκηση ζεύξης υδάτινου κωλύματος και αντ'αυτού παραλίγο να το καταπιεί η λάσπη και  να πνιγεί το τετραμελές πλήρωμά του, το οποίο σώθηκε από ταχύπλοο πουυ έσπευσε να τους διασώσει. Όλα αυτά μέρα μεσημέρι, σε ένα ήρεμο ποτάμι. Φαντασθείτε τι έχει να γίνει υπό πολεμικές συνθήκες με τα άρματα των εισβολέων να βάλλονται από αέρος και εδάφους...
Στην άσκηση διάβασης του Έβρου συμμετείχε η 65η Μηχανοκίνητη Ταξιαρχία με έδρα το Λουλεμπουργκάζ του Κιρκαλερί (Σαράντα Εκκλησίες). Το συμβάν σημειώθηκε κατά την απόπειρα διάβασης του ποταμού στο πλαίσιο τακτικής άσκησης όταν το γεφυροφόρο, έχοντας ήδη διανύσει το μέσο της απόστασης, άρχισε να βυθίζεται από εισροή υδάτων, αφού τα στεγανά, προφανώς λόγω κακής συντήρησης είχαν καταρρεύσει..
Ακούστε στο βίντεο τις κραυγές αγωνίας του μισοπνιγμένου πληρώματος που ήθελε να ασκηθεί για το πως θα εισβάλλουν στην Ελλάδα, τρομάρα τους, όταν δεν μπορούν ούτε μια άσκηση να κάνουν.
Την τελευταία στιγμή ένα ταχύπλοο σκάφος που επιτηρούσε την άσκηση κατάφερε να τους πλησιάσει και να τους περισυλλέξει. Την άσκηση παρακολουθούσε ο ίδιος ο διοικητής της 65ης Μ/Κ ΤΑΞ, Ταξίαρχος Mustafa Uzun, που "τραβούσε τα μαλλιά" του με την ασχετοσύνη των ανδρών του...



πηγη: defencenet.gr


Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΛΑΟΣΥΝΑΞΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΩΜΑΤΟΣ (ΠΕΔΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ, 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 3 Μ.Μ)!


Η Disney ξοδεύει 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να βάλει βραχιολάκι με τσιπ rfid στους επισκέπτες



\
Οι επισκέπτες του πάρκου της Disney σύντομα θα μπορούν να φορούν wristbands βραχιολάκια για να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις δραστηριότητες και να ξεκλειδώνουν τα δωμάτια του ξενοδοχείου με τη νέα τεχνολογία που είναι σε φάση δοκιμών.

Η Walt Disney Parks and Resorts πρόσφατα πήρε άδεια από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών (FCC) να δοκιμάσει υψηλής τεχνολογίας wristbands. Η συσκευή, που ονομάζεται Magic Band, περιλαμβάνει ένα τσιπ ταυτοποίησης ραδιο-συχνότητας (rfid).


Η Disney εισάγει την τεχνολογία που θα μπορούσε να αλλάξει δραστικά τις επισκέψεις στα πάρκα της μέσα από μια μακροπρόθεσμη πρωτοβουλία που ονομάζεται «εμπειρία νέας γενιάς», η οποία θα μπορούσε να κοστίσει μέχρι και 1 δισεκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με δημοσιευμένα άρθρα.

Ο Tom Staggs, πρόεδρος της Walt Disney Parks and Resorts μιλούσε το Φεβρουάριο του 2011 για τις πιθανές αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια μιας ομιλίας στο Anaheim, λέγοντας ότι οι επισκέπτες μίας ημέρας θα μπορούσαν να κλείνουν την ημερομηνία επίσκεψης και να ελέγχουν για δωμάτιο ξενοδοχείου από το σπίτι τους.

«Έχουμε δοκιμάσει τρόπους για να κάνουμε την εμπειρία των πελατών μας ακόμα καλύτερη από ό, τι είναι σήμερα», δήλωσε η Marilyn Waters, εκπρόσωπος για την Walt Disney Parks and Resorts.

Η Disney είχε την υποχρέωση να ζητήσει την άδεια της FCC, διότι τα wristbands χρησιμοποιούν την ασύρματη τεχνολογία.

Η Disney επίσης ζήτησε πρόσφατα τρία διπλώματα ευρεσιτεχνίας για τα wristbands που περιλαμβάνουν τις ετικέτες RFID, που αποθηκεύουν προσωπικές πληροφορίες, σύμφωνα με έγγραφα που έχουν κατατεθεί στην Υπηρεσία Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ.

Οι επισκέπτες στο Walt Disney World στη Φλόριντα έχουν δοκιμάσει παρόμοια τεχνολογία.

Για παράδειγμα, σε ένα τεστ, οι επισκέπτες πήραν κάρτες Fastpass με τσιπ RFID τις οποίες μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν στο αεροδρόμιο για να περνάνε τους ελέγχους μέσω μιας συσκευής και για να κάνουν βόλτες αργότερα στα πάρκα της Φλόριντα.

Τα wristbands, επίσης, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως ετήσιες κάρτες ή πολυήμερα εισιτήρια.

πηγη: defencenet.gr


Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΒΙΝΤΕΟ-ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΑΙΔΙ!!!


      ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗ.

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2012 ΠΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΥΤΟ ΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ.

ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΚΟΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ  ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ <ΠΑΙΧΝΙΔΙ>.



ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΥΦΟ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ.
ΖΟΥΜΕ ΗΔΗ ΗΜΕΡΕΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΕΣ.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΠΑΔΙΑ ΣΑΣ, ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ!


Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Τουρκία: Δεκαπεντάχρονη βιάστηκε από 100




ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!!!



Toυρκικό υποβρύχιο κοντά στην Εύβοια


Ypobrixio Tourkia-1-NAI


Παρακολουθείται από το ΠΝ
Τουρκικό υποβρύχιο εντοπίστηκε από το ελληνικό σύστημα επιτήρησης να κινείται στο κεντρικό Αιγαίο στην περιοχή της Σκύρου. Πρόκειται για το Type 209/1400 (S358) Canakkale, ένα από τα πλέον σύγχρονα υποβρύχια του τουρκικού Ναυτικού, το οποίο προβαίνει σε ασκήσεις αποκλεισμού νήσων και απαγόρευσης θαλασσίων οδών από το δυτικό προς το ανατολικό Αιγαίο.
Το υποβρύχιο απέπλευσε έφυγε από τη ναυτική βάση του Gölcük στις 08:30, σύμφωνα με πληροφορίες των ελληνικών υπηρεσιών πληροφοριών και ακριβώς στις 11:45 εγκατέλειψε τα Δαρδανέλια και βυθίστηκε στα νερά του Αιγαίου. Ενωρίτερα είχε φορτώσει πυρομαχικά και τρόφιμα.
Το εντυπωσιακό είναι ότι όταν περνούσε το "λαιμό" των Δαρδανελίων, οι αξιωματικοί του υποβρυχίου χαιρέτισαν τη ναυτική βάση NARA στην ακτή πριν ανοιχτεί στο Αιγαίο Πέλαγος σε έναν χαιρετισμό που συνηθίζεται όταν αποπλέει ένα σκάφος σε πολεμική αποστολή. Οπότε από ελληνικής πλευράς εικάζεται ότι θα πλεύσει και αυτό προς Συρία.
Πάντως στην παρούσα φάση βρίσκεται στο Αιγαίο νότια-νοτιοανατολικά της Σκύρου, κοντά στην Εύβοια.

πηγη: liako.gr


Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΛΑΟΣΥΝΑΞΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΦΑΚΕΛΩΜΑΤΟΣ (ΠΕΔΙΟΝ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ, 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 3 Μ.Μ)!





19χρονη ξύπνησε από κώμα την ώρα που θα της αφαιρούσαν τα όργανα - ΦΩΤΟ





Η 19χρονη Καρίνα μετά από ένα φοβερό αυτοκινητιστικό ατύχημα έπεσε σε κώμα και σύμφωνα με τους γιατρούς ήταν απίθανο να συνέλθει.

Η 19χρονη νοσηλευόταν σε κατάσταση κώματος στο νοσοκομείο Aarhus στη Δανία και οι γιατροί θεωρούσαν τόσο απίθανο το έφηβο κορίτσι να συνέλθει με αποτέλεσμα να πείσουν την οικογένειά της να σταματήσει η θεραπέια και να δωρίσουν τα όργανά της. 

Την ώρα που γιατροί προετοιμάζονταν για να της αφαιρέσουν τα όργανα έκπληκτοι οι υπάλληλοι του νοσοκομείου τους ενημλερωσαν πως το κορίτσι άνοιξε τα μάτια του και κούνησε τα πόδια της. Η Καρίνα, ζωντανή απόδειξη ότι συμβαίνουν θαύματα αυτήν την περίοδο αναρώνει σ ένα ειδικό κέντρο αποκατάστασης και μάλιστα μπορεί και περπατάει, μιλάει και ιππεύει και το αγαπημένο της άλογο! 


Οι γονείς του κοριτσιού που στάθηκε την τελευταία στιγμή τυχερή και έζησε, αποφάσισαν να μηνύσουν τους γιατρούς του νοσοκομείου και μάλιστα καταγγέλουν πως κάτι ύποπτο βρίσκεται πίσω από την απόφασή τους να δωρίσουν τα όργανα της κόρης τους. Σύμφωνα με τους ίδιους, το παιδί τους νοσηλευόταν μόλις 3 ημέρες και οι γιατροί βιάστηκαν να τους πείσουν πως δε θα ζήσει. Υποστηρίζουν πως οι γιατροί έιχαν κάποιο λόγο που ήθελαν να "σκοτώσουν" την κόρη τους για να πάρουν τα ζωτικά τςη όργανα.

Από την άλλη οι γιατροί υποστηρίζουν πως δεν έγινε σωστή συνεννόηση με τους γονείς του κοριτσιού και πως η θεραπέια που της χορήγησαν ουσιαστικά την έσωσε. Η υπόθεση θα συνεχιστεί στα δικαστήρια... Το μόνο σίγουρο είναι πως η Καρίνα κέρδισε τη ζωή της!

πηγη: newsit.gr


Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Τουρκική κορβέτα ...στην Εύβοια! Ο Νταβούτογλου έφυγε ο τουρκικός στόλος ήρθε!


Τουρκική κορβέτα ...στην Εύβοια! Ο Νταβούτογλου έφυγε ο τουρκικός στόλος ήρθε!

Ο Νταβούτογλου έφυγε ο τουρκικός στόλος ήρθς,μέχρι την Εύβοια.! Για την ακρίβεια μία κορβέτα του τουρκικού στόλου έκανε μία ακόμη απαράδεκτη “αβλαβή” διέλευση που βέβαια μόνο “αβλαβή” δεν είναι!

Σύμφωνα με το ΓΕΕΘΑ:

Η τουρκική κορβέτα “BAFRA”, εξερχόμενη από το λιμάνι της Σμύρνης, εισήλθε την 13 Οκτωβρίου (19:00) σε Ελληνικά Xωρικά Ύδατα μεταξύ Εύβοιας – Άνδρου και κινούμενη μεταξύ Κέας – Κύθνου, εξήλθε την 13 Οκτωβρίου (22:00) ΝΔ Κύθνου. Στη συνέχεια κινήθηκε σε Διεθνή Ύδατα Δυτικά Μήλου, ΒΔ Κρήτης, Νότια Κρήτης και με Ανατολική πορεία απομακρύνθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της 15 Οκτωβρίου εκτός ορίων FIR Αθηνών.

Πλοία και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού παρακολούθησαν το τουρκικό σκάφος, καθόλη τη διάρκεια του πλου του".

Το εντυπωσιακό βέβαια είναι ότι η κορβέτα ...έκανε βόλτες επί διήμερο.

πηγη: onalert.gr


Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

UFO ΣΤΗΝ ΚΡΟΑΤΙΑ. ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012


Ημερομηνία παρατήρησης: 9 Οκτώβρη του 2012. Τοποθεσία παρατήρησης: Island of Pag, Κροατία. Έκθεση αναφέρει:Το βίντεο προέρχεται από ένα τουριστικό νησί το Island of Pag στην Κροατία και τραβήχτηκε στις 10/09/2012. Ο ήχος προέρχεται από την κίνηση του δρόμου πίσω από την κάμερα και δεν είναι από το ιπτάμενο αντικείμενο.

Ο Fabio τουρίστας που βρίσκονταν στην περιοχή σταμάτησε στην άκρη του δρόμου και τράβηξε με την κάμερα του αυτό το βίντεο. Ο δρόμος περνά κατά μήκος της ακτής.





Κινητά ψήνουν ποπ-κορν και τον εγκέφαλό μας. Βιντεο.




ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟ ΑΛΛΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ.

ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΟ ΓΚΟΙΜ ΓΙΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ?
ΠΟΙΟ I PHONE ΠΗΡΑΤΕ???


ΕΚΤΑΚΤΟ: Ο τουρκικός Στόλος βγήκε σε Αιγαίο και Α.Μεσόγειο και λαμβάνει θέσεις μάχης...





Όπως μεταδίδουν ρωσικές πηγές, το 80% των κύριων σκαφών επιφανείας καθώς και πυραυλάκατοι των ναυστάθμων από το Aksaz μέχρι την Αλεξανδρέτα (Aksaz, İskenderun, Mersin, Antalya) έχουν αποπλεύσει και λαμβάνουν θέσεις μάχης.
Συγκεκριμένα 6 κύριες μονάδες βρίσκονται μεταξύ Κύπρου και Αιγύπτου, υπό την κάλυψη άσκησης με το αιγυπτιακό ναυτικό, 4 μονάδες (φρεγάτες και πυραυλάκατοι) έχουν καταπλεύσει και βρίσκονται στο κατεχόμενο λιμάνι της Αμμοχώστου, 3 φρεγάτες βρίσκονται στο λιμάνι της Μερσίνας και 1 τουρκικό υποβρύχιο βρίσκεται μεταξύ Κρήτης και Κύπρου (έχει εκδοθεί σχετικό subnote).
Η κίνηση προφανώς αφορά την κατάσταση στη Συρία, αλλά με δεδομένο ότι καλύπτει μια περιοχή από τα Δωδεκάνησα μέχρι την Κύπρο, το ελληνικό σύστημα επιτήρησης έχει τεθεί σε επιφυλακή.
Η αιφνιδιαστική έξοδος του τουρκικού Στόλου συνάδει απόλυτα με τις πληροφορίες που έρχονται και αναφέρουν υπερσυγκέντρωση δυνάμεων στα τουρκοσυριακά σύνορα.
Ταυτόχρονα αεροσκάφη ναυτικής συνεεργασίας έχουν απογειωθεί και προσεγγίσει τις συριακές αρχές παρακολουθούμενα πάντα από ρωσικά πλοία ηλεκτρονικού πολέμου που περιπολούν στις ακτές της Συρίας.

πηγη: defencenet.gr


Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Aλλοδαπός έκλεβε τους επιβάτες του μετρό - Ξυλοκοπήθηκε από τον κόσμο


Image
\
O κόσμος έχει αγριέψει και δεν είναι διαθέσιμος πλέον να τις τρώει. Ένα πρωτοφανές περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της Πέμπτης στο σταθμό του Μετρό Ευαγγελισμός.

Νεαρός αλλοδαπός μπήκε σε ένα συρμό και άρχισε να κλέβει τους ανυποψίαστους επιβάτες. Μέχρι που κάποιος κατάλαβε τι συνέβαινε. Και τότε, πήραν την κατάσταση στα χέρια τους.

Μόλις ο συρμός έφτασε στο σταθμό του Συντάγματος, τον «πέταξαν» έξω και τον λίντσαραν. Στην προσπάθειά του να διαφύγει, ο δράστης δε δίστασε να βάλει τη ζωή του σε κίνδυνο και να «βουτήξει» στις ράγες.

Αλλά δεν κατάφερε να ξεφύγει από την Αστυνομία, που τον συνέλαβε.


Βαθαίνει η ρωσοτουρκική κρίση : «Οι Τούρκοι κακοποίησαν Ρώσους στο Airbus»



Οργίλη είναι η αντίδραση του Κρεμλίνου στην τουρκική «αεροπειρατεία» με την απαγωγή του συριακού Airbus 320 ενώ αυτό επέστρεφε βάσει προγραμματισμένης πτήσης από τη Μόσχα στη Δαμασκό, με αποτέλεσμα οι τουρκικές αρχές με σχεδόν συνοπτικές διαδικασίες να δώσουν εσπευσμένα την άδεια έτσι ώστε αυτό να απογειωθεί ξανά σήμερα τα ξημερώματα. 

Η ρωσική πρεσβεία στην Άγκυρα μόλις έγινε γνωστό ότι το συριακό αεροσκάφος με 35 επιβάτες και μέλη πληρώματος εκ των οποίων οι 17 τουλάχιστον  ήταν Ρώσοι, προσγειώθηκε στο διεθνές αεροδρόμιο της Άγκυρας Esenboğa έκανε έντονο διάβημα στο τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών απαιτώντας από τις τουρκικές αρχές να εξηγήσουν τους λόγους της ενέργειας αυτής.

Αυτό όμως που εξόργισε τη Μόσχα ακόμη περισσότερο ήταν οι πληροφορίες ότι οι τουρκικές αρχές προπηλάκισαν δύο Ρώσους επιβάτες όταν αυτοί αρνήθηκαν να υπογράψουν ένα έγγραφο το οποίο δεν ήταν δυνατό να γνωρίζουν τι περιείχε.

«Τέσσερα άτομα στο αεροσκάφος ξυλοκοπήθηκαν, δύο μέλη του πληρώματος και δύο επιβάτες στην προσπάθεια των τουρκικών αρχών να τους πιέσουν έτσι ώστε να υπογράψουν κάποια έγγραφα», δήλωσε η Sherin Azis μέλος του πληρώματος στο ρωσικό RT

«Δεν ξέραμε το περιεχόμενο των εγγράφων αυτών. Ήμασταν φοβισμένοι και για την τύχη του κυβερνήτη. Το είχαν πάρει μαζί τους και τον απειλούσαν με σύλληψη εάν δεν υπέγραφε ένα έγγραφο αναγκαστικής προσγείωσης», συμπλήρωσε η ίδια.

Η ρωσική πρεσβεία στην Άγκυρα έστειλε αμέσως στο αεροδρόμιο ανθρώπους για να βοηθήσουν τους Ρώσους πολίτες που επέβαιναν σε αυτό, οι τουρκικές αρχές όμως τους απαγόρευσαν να προσεγγίσουν το αεροσκάφος ή τους επιβάτες με αποτέλεσμα να φύγουν άπρακτοι προκαλώντας νέο εκνευρισμό στη Μόσχα.

Τελικά το «μυστήριο» των εγγράφων λύθηκε. Όπως ανέφεραν μέλη του πληρώματος αυτό περιείχε την απαίτηση των τουρκικών αρχών να δηλώσει ο κυβερνήτης ότι κανένα τουρκικό μαχητικό δεν αναμίχθηκε στην επιχείρηση αυτή και ότι το συριακό Airbus προσγειώθηκε στην Άγκυρα ύστερα από μηχανικό πρόβλημα!

Τους ζήτησαν δηλαδη να πουν ψέματα και τους απείλησαν για αυτο.

Μέσω τηλεφώνου μια επιβάτης η Fatima al-Saman δήλωνε: «Εάν δεν συμφωνήσουμε με αυτούς τους όρους θα πάρουν τον κυβερνήτη ως όμηρο. Ο κυβερνήτης τώρα έχει επιστρέψει στο αεροσκάφος και μας είπε ότι εάν δεν υπογράψει το χαρτί ότι το αεροπλάνο μας έκανε αναγκαστική προσγείωση θα τον συλλάβουν».

Όπως αναφέρουν ρωσικά ΜΜΕ το αεροσκάφος περικυκλώθηκε αμέσως από ένοπλους μασκοφόρους οι οποίοι πραγματοποίησαν έλεγχο σε όλο το φορτίο ενώ το ενδιαφέρον τους επικεντρώθηκε σε κάποια δέματα που έφερε μαζί του ένας επιχειρηματίας και τα οποία είχε αγοράσει από τη Ρωσία. Τα δέματα αυτά περιείχαν τηλεπικοινωνιακό υλικό που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για στρατιωτικούς σκοπούς όπως δήλωσαν οι Τούρκοι αλλά αυτό είναι συζητήσιμο.

πηγη: defencenet.gr


Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Ξεκινά πάλι το έργο της τάφρου στον Έβρο κόντρα στην άρνηση της τρόϊκας





Με εντολή του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Παναγιωτόπουλου και κατόπιν των αποκαλύψεων του defencenet.gr για την εγκατάλειψη της αμυντικής προπαρασκευής της χώρας, παρακάμπεται η τρόϊκα και ξεκινά πάλι το κορυφαίο οχυρωματικό έργο της διάνοιξης της αντιαρματικής τάφρου στον Εβρο!
Το έργο, μετά την αποχώρηση του εμπνευστή του πρώην Α/ΓΕΣ Φ. Φράγκου, από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, όσο και αμ φαίνεται παράδοξο, εκτός από την τρόϊκα συνάντησε και πολέμιους εντός των ΕΔ, οι οποίοι και το είχαν σταματήσει με την συνηγορία της τρόϊκας. Το όλο κόστος ήταν μόνο 36.000.000 ευρώ και αφορούσε τα καύσιμα και τα ανταλλακτικά των συστημάτων του Μηχανικού που μέσα σε χρόνο ρεκόρ είχε ολοκληρώσει περίπου το 40% του όλου έργου.  
Η διάνοιξη είχε περιοριστεί πριν από δύο μήνες σε μία βάρδια και εν συνεχεία σταμάτησε τελείως. Μετά τα δημοσιεύματα του defencenet.gr το θέμα τέθηκε σε διαβούλευση στο Επιτελείο και ο υπουργός ζήτσε ενημέρωση. Η απάντηση ήταν οτι "Πρέπει να κόψουμε κονδύλια", αλλά η ανταπάντηση του Π.Παναγιωτόπουλου ήταν ότι "Έχω ιδία άποψη. Το έργο πρέπει να συνεχιστεί έστω και με μία βάρδια" και έτσι τα έργα ήδη ξεκίνησαν.
Με πλάτος στέψης 30-35 μέτρων βάθος 7 μέτρα, ύψος αναχώματος 7 μέτρα και εκτιμώμενη χωρητικότητα νερού με πλήρη πλήρωση 27.230.000 κ.μ. η τάφρος του Έβρου αποτελεί μία χαμηλού κόστους λύση, δεδομένου ότι κατασκευάζεται από τον ΕΣ,  για την εξουδετέρωση των τουρκικών συστημάτων ζεύξης υδάτινου κωλύματος. Δεν αποτελεί πανάκεια, αφού στην εποχή των αερομεταφορών τα στατικά οχυρωματικά έργα λίγα προσφέρουν, αλλά αν μελετηθεί καλά η διάταξη μπορεί να προσφέρει πολλά. 
Σημειώνεται ότι ένα τμήμα της τάφρου προϋπήρχε στο προγεφύρωμα του Κάραγατς  αλλά μετά από την εξοπλιστική «κούρσα» του τουρκικού Στρατού για την απόκτηση μέσων που θα μηδένιζαν τον χρόνο διάβασης του ποταμού Έβρου, αποφασίστηκε η διεύρυνσης της και η επέκτασης της προς τον νότο ώστε να καλύψει το σύνολο της μεθορίου
Μέσα σε τρία χρόνια η Άγκυρα προμηθεύτηκε  52 επιθετικές  αμφίβιες γέφυρες Samur τουρκικής κατασκευής, οι οποίες μπορούν να σβήσουν από το χάρτη σε λίγα λεπτά το εμπόδιο που λέγεται ποταμός Έβρος,  40  συστήματα ακτοδρόμων βαρέως τύπου HGMS (Heavy Ground Mobility Systems),  36 γέφυρες  Leguan με δυνατότητα γεφύρωσης κωλύματος 24 μέτρων εντός λίγων λεπτών,  2 γέφυρες ξηράς υποστήριξης (Dry Support Bridge-DSB) τύπου M18 ανοίγματος 40 μέτρων και 12 αμφίβιους γαιωπροωθητές  Azmim για την διαμόρφωση του χώρου της όχθης του ποταμού όπου θα αποβιβαστούν τα οχήματα.
Επιπρόσθετα η πρόθεση του τουρκικού Στρατού να αποκτήσει απροσδιόριστο αριθμό τεθωρακισμένων οχημάτων διάνοιξης ναρκοπεδίων τύπου Keiler  αποτελεί την απόδειξη ότι η Τουρκία ετοιμάζεται για την πραγματοποίηση μίας βίαιης διάβασης του Έβρου με πρόβλεψη για την αντιμετώπιση των εμποδίων που θα συναντήσει ο τουρκικός Στρατός πέρα από το ποτάμι.
Σε αυτό το σημείο έρχεται η απόφαση του ΓΕΣ να διευρύνει το εύρος και το συνολικό μήκος της τάφρου η οποία με απλά μέσα κατορθώνει να δημιουργήσει ένα επιπρόσθετο εμπόδιο για τον τουρκικό Στρατό, το οποίο θα πρέπει να λύσει μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα δεδομένης της αντίδρασης των ελληνικών σχηματισμών της περιοχής που θα γίνει η εισβολή.
Και αυτό διότι μπορεί σε πρώτη φάση οι Τούρκοι να καταφέρουν να διαμορφώσουν τις όχθες του Έβρου με τους γαιοπρωθητές  Azmim και ακολούθως να μεταφέρουν στην ελληνική όχθη τα πρώτα τεθωρακισμένα με τις γέφυρες Samur όμως μόλις θα έχουν διανύσει μερικές εκατοντάδες μέτρα εντός του ελλξηνικού εδάφους  θα πρέπει να αντιμετωπίσουν και τα 30-35 μέτρα άνοιγμα της τάφρου. 
Με την ελληνική άμυνα να έχει κινητοποιηθεί και τις πρώτες οβίδες του ελληνικού πυροβολικού να πλήττουν τις επιτιθέμενες μονάδες η αντιμετώπιση της τάφρου δεν θα είναι μία εύκολη υπόθεση.  Ο χρόνος που θα χρειαστούν οι Τούρκοι είτε να μπαζώσουν τα σημεία που επιθυμούν να περάσουν απέναντι, είτε να γεφυρώσουν, είναι αρκετός λόγω του όγκου των υλικών που πρέπει να προωθηθούν στην τάφρο και λόγο του εύρους αυτής.

πηγη: defencenet.gr


Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΕΝΤΑΛΦΑ ΣΤΟ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ




ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ.

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ  ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΠΕΡΙΕΡΓΑ.

ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΓΙΑ <ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ> ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΑΣΤΑΝΑ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ , ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΠΛΟΥΤΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗ, ΜΕ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΚΤΙΡΙΑ, ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ  ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ, ΕΚΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΟΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙOΧΗ  ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ KUZANAY.




ΔΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΕΙ. 
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Google eath.

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΛΦΑ!!!
Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΛΦΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ Google earth  ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 405 ΜΕ 410 ΜΕΤΡΑ.
ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΕΚΕΙ.
ΑΝ ΞΕΖΟΥΜΑΡΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ  ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΤΝΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΟΠΟΥ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟ Η ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ, ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ.
52°28'47.02" 62°11'7.71''

ΚΑΛΗ ΠΤΗΣΗ!!!


Ομιλία Ηλία Κασιδιάρη: Ένας ανακριτής να πει ‘’Σκάσε’’ στον Βενιζέλο!





Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Πάντως σταμάτησε! – Δοκιμή φρένων σε MRAP και δείτε τη συνέχεια… (Βίντεο)


ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ...

Τα MRAP είναι ειδικά οχήματα τα οποία σχεδιάστηκαν για την προστασία του προσωπικού απέναντι σε βομβιστικές επιθέσεις όπως και νάρκες. Το συγκεκριμένο όχημα στο βίντεο είναι το ILAV (International Light Armored Vehicle) που παράγει η General Dynamic Land Systems και όχι κάποια κινέζικη εταιρεία. Το βίντεο αφορά δοκιμές στο σύστημα φρένων με ταχύτητα 115 χ.α.ω. περίπου.






Ναι της τουρκικής Βουλής για εισβολή στη Συρία - 286 ψήφοι υπέρ και 92 κατά



Image  

H τουρκική Βουλή αποφάσισε ύστερα από ψηφοφορία να επιτρέψει στον τουρκικό Στρατό να πραγματοποιεί καταδρομικές επιχειρήσεις πέρα από τα σύνορα όπως αναφέρεται στο κείμενο των τουρκικών ΜΜΕ πρόκειται όμως ασφαλώς για περίπτωση εν δυνάμει εισβολής εάν πάρει και την  έγκριση του εθνικού συμβούλιου ασφαλείας. 
Από την ψηφοφορία «ναι» ψήφισαν 286 βουλευτές και «όχι» 92 από τους παρόντες στη βουλή η οποία αριθμεί 550 μέλη.


Αρνητικά ψήφισαν τα μέλη του ρεπουμπλικανικού κόμματος της αντιπολίτευσης κόμματος (CHP) αλλά και του κόμματος για την ειρήνη και την δημοκρατία (BDP). Το αίτημα προς ψήφιση έφερε το κυβερνητικό κόμμα AKP και η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε κεκλεισμένων των θυρών.

πηγη: defencenet.gr


Μαύροι μετανάστες κτυπάνε λευκή στην Γαλλία!


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ.
ΠΟΣΟ ΨΥΧΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΙΘΗΚΟΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗ ΝΕΑΡΗ, Η ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΦΕΥΓΕΙ, ΔΕΝ ΤΗ ΒΟΗΘΑΕΙ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΙ ΜΗΝ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ!!!

ΜΗ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΤΟΥΣ!






Πακιστανός βίασε 2χρονο παιδί γιατί η οικογένεια του δεν ασπάζεται το Ισλάμ!


Biasmos xristianis-1-NAI


Μουσουλμάνος στο Πακιστάν βρήκε τρόπο να τιμωρήσει μια χριστιανική οικογένεια που δεν απαρνιόταν τη θρησκεία της, βιάζοντας το δίχρονο κοριτσάκι, το οποίο έζησε από θαύμα, αλλά καταστράφηκε σωματικά. Μετά από πέντε εγχειρήσεις, δεν μπορεί να λειτουργήσει φυσιολογικά ενώ η οικογένεια της κρύβεται για να γλιτώσει.
Δεν είναι μόνον η Αφρική, όπου η χριστιανική κοινότητα υφίσταται γενοκτονία, χωρίς ο «προοδευτικός» κόσμος να συγκινείται. Αν τύχει και στραβοκοιτάξει κάποιος λαθρομετανάστη στην Ελλάδα, οι δήθεν προοδευτικοί θα ξεσηκώσουν τον κόσμο. Με όλα αυτά τα βρωμερά που συμβαίνουν σε βάρος των χριστιανών… απόλυτη σιωπή.

πηγη: liako.gr


Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Illuminati Laundry Day Festival στο Βέλγιο ! ΒΙΝΤΕΟ




ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΜΟΣΧΑΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!!

ΔΕΝ ΛΕΩ, ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ.
ΒΛΕΠΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ?

ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΛΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ <ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ>..........










ΜΗΤΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ: "ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ"


ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΗΜΕΡΙΔΑ, ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ»
ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ & ΦΙΛΙΑΣ (Σ.Ε.Φ.), ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012, ΩΡΑ 16:00.





ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ <ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ> ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Η ΣΑΡΙΑ!


ΙΣΛΑΜ.
Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, 
ΑΛΛΑΧ, Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΟΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!





Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Αιφνιδιαστικά Ρώσοι πεζοναύτες στην Λήμνο - Παρέλασαν σήμερα - Μήνυμα στην Άγκυρα





Η Μόσχα προχώρησε και σε δεύτερη κίνηση στήριξης της ελληνικής πλευράς και έμμεσης "απόρριψης" των τουρκικών ΝΟΤΑΜ και NAVTEX: Το μεγάλο ρωσικό αποβατικό πλοίο του στόλου της Μαύρης Θάλασσας NOVOCHERKASSK, έμφορτο με πεζοναύτες και τροχοφόρα ΤΟΜΠ, ΤΟΜΑ, βγήκε χθες από τα Στενά των Δαρδανελίων και υπό τα όμματα των τουρκικών ναυτικών παρατηρητηρίων "έδεσε" στο λιμάνι της Λήμνου, οι αξιωματικοί του πλοίου κατέθεσαν στεφάνι στο Μνημείο των ναυτών Α. Ορλώφ και Ντ. Σενιάβιν και εν συνεχεία δεξιώθηκαν τους Έλληνες αξιωματικούς.
Το Μνημείο κατασκευάστηκε στη μνήμη των 72 Ρώσων ναυτών του ρωσικού στόλου που απελευθέρωσε το νησί το 1770 από την τουρκική κατοχή.
Ως αποκορύφωμα οι Ρώσοι πεζοναύτες σήμερα παρέλασαν στο νησί και έστειλαν μήνυμα στην Ανατολή ότι η Ελλάδα νομιμοποιείται πλήρως να διατηρεί δυνάμεις αυτοάμυνας, κάτι που με επανειλημμένες ΝΑVTEX και ΝΟΤΑΜ η Άγκυρα έχει θέσει ως "παραβίαση" των συνθηκών του 1914 και του 1923.
Το αποβατικό αναναχωρεί αύριο για το νότιο Αιγαίο και σύμφωνα με πληροφορίες θα καταπλεύσει στην Πύλο από 10 έως 21 Οκτωβρίου 2012 και εν συνεχεία στην Κεφαλονιά και την Κέρκυρα.
Το ρωσικό αποβατικό πλοίο (LST) "Novocherkassk" (BDK-46) κλάσης Project 775 / Ropucha-I αποτελεί ένα από τα τελευταία επτά πλοία που βρίσκονται σε υπηρεσία στο ρωσικό Ναυτικό από τα συνολικά 28 που ναυπηγήθηκαν στα πολωνικά ναυπηγεία του Gdansk την περίοδο 1975-1991.
Το πλοίο έχει μήκος 112,5 μέτρα, πλάτος 15 μέτρα και βύθισμα 3,7 μέτρα. Το εκτόπισμα του πλήρες φορτίου είναι 4.080 τόνους και μπορεί να μεταφέρει 150 πεζοναύτες. Το πλοίο διαθέτει πλήρωμα 87 ατόμων ενώ μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα 11 άτομα.
Η ταχύτητα που μπορούν να επιτύχουν οι δύο πετρελαιοκινητήρες του είναι 18 κόμβοι. Το ρωσικό αποβατικό πλοίο  "Novocherkassk" (BDK-46) μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο 482 τόνων, ενώ διαθέτει χώρο μήκους  95 μέτρων και 4.5 μέτρων πλάτους για την 25 μεταφορά τεθωρακισμένων οχημάτων και αρμάτων μάχης.
Ο οπλισμός του αποτελείται από 2 δίδυμα πυροβόλα AK-725 DP των 57 χλστ, 32 βλήματα επιφανείας αέρος Strela και δύο πολλαπλούς εκτοξευτές ρουκετών των 122 χλστ UMS-73 Grad-M.    
Θυμίζουμε ότι η Mόσχα έστειλε ομάδα αξιωματικών των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων για να επιθεωρήσουν σε εφαρμογή του Κειμένου Βιέννης 2011 από 24 έως 27 Σεπτεμβρίου 2012, τα περισσότερα νησιά στα οποία η Τουρκία αρνείται το δικαίωμα ύπαρξης δυνάμεων αυτοάμυνας, αποδεχόμενη έτσι, στην πράξη το νόμιμο της ύπαρξης ελληνικών στρατιωτικών δυνάμεων στα νησιά..
Με την επιλογή όμως αυτών των περιοχών, η Μόσχα αναγνωρίζει το νόμιμο της ύπαρξης ελληνικών στρατιωτικών δυνάμεων που αμφισβητεί η Τουρκία και όχι μόνο: Είναι γνωστή η άρνηση του ΝΑΤΟ να χρησιμοποιήσει στις ασκήσεις του νησιά όπως η Λήμνος, για τα οποία δεν αναγνωρίζει το δικαίωμα ύπαρξης δυνάμεων αυτοάμυνας.Οι αξιολογήσεις της ρωσικής αντιπροσωπείας έγιναν στα νησιά τους και τους σχηματισμούς-αιχμή: Η  ομάδα αξιολογητών της Ρωσικής Ομοσπονδίας επισκέφθηκε την 98 ΑΔΤΕ (Λέσβος), 88 ΣΔΙ (Λήμνος), ΤΔ/41 ΣΠ (Σαμοθράκη) του ΣΞ και 130 ΣΜ (Λήμνος) της ΠΑ αντίστοιχα
Όταν η Τουρκία ακριβώς πριν από ένα μήνα με σχετική ΝΟΤΑΜ υποστήριζε ότι η Ελλάδα παραβιάζει διεθνείς συνθήκες εμπλέκοντας σε στρατιωτικές ασκήσεις τα νησιά Ικαρία, Χίο, Λήμνο, Λέσβο, Ψαρά, Σάμο και Σαμοθράκη, τα οποία είναι αποστρατιωτικοποιημένες ζώνες βάσει της συνθήκης παραχώρησης των νησιών του Α.Αιγαίου του 1914 ("THE 1914 SIX POWERS DECISION") και της Συνθήκης της Λοζάνης που ακολούθησε την Μικρασιατική Κατστροφή.

πηγη: defencenet.gr


Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ "ΣΩΤΗΡΑ"; ΟΗΕ 26-9-2012




ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ Ο.Η.Ε  ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑ........ΙΕΣ ΛΕΝΕ ΛΥΝΟΝΤΑΣ  ΚΑΙ ΚΟΠΙΑΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ???


ΒΙΝΤΕΟ: ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΣΑΛΙΚΗ ΣΕ ΝΕΟΥΣ, ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ!


Εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν έχουμε ανάγκη τα θαύματα για να πιστέψουμε. Αντιμετωπίζουμε λοιπόν τα πολλά θαυμαστά γεγονότα που συμβαίνουν, ως απλές επιβεβαιώσεις της ολοζώντανης πίστης μας. Αυτό όμως, δεν σημαίνει πως θα σιωπήσουμε όταν κάτι είναι αξιοσημείωτο! Όχι! Ίσα - ίσα, θα το διαδώσουμε έτσι ώστε να ωφεληθεί κι άλλος κόσμος και να ξεδιαλύνει το σκότος που υπάρχει στις καρδιές ορισμένων! Σε αυτή την κατηγορία εντάσσεται και το παρακάτω βίντεο, όπου ο νεαρός Μανώλης Κοτσιλιέρης περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια την εμφάνιση του Μακαριστού Γέροντος Ιακώβου Τσαλίκη σ' εκείνον και την παρέα του στην Εύβοια, δέκα ολόκληρα χρόνια μετά την κοίμησή του:




Γιατί βάζουμε αυτό το βίντεο; Διότι, με αφορμή την εμετική επίθεση στο πρόσωπο του Γέροντος Παϊσίου από οργανωμένες ανθελληνικές και αντίχριστες κλίκες, διαδίδεται (από τα τρισάθλια ΜΜΕ κυρίως) η άποψη στον ανίδεο πολίτη πως ούτε θαύματα γίνονται, ούτε όσα είναι καταγεγραμμένα αντιστοιχούν σε πραγματικές περιπτώσεις, ενώ όσοι τα διηγούνται είναι ανύπαρκτα πρόσωπα (ναι, το ακούσαμε κι αυτό)!!!
Αφιερώνουμε λοιπόν το συγκεκριμένο βίντεο σε όλους αυτούς, με την παρότρυνση να εγκαταλείψουν επιτέλους τον αρρωστημένο εγωϊσμό τους και να αφήσουν μακριά το σκοτάδι της "αθεϊας", ερχόμενοι στο άπλετο και εκτυφλωτικόΦΩΣ της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ μας!


Άγιε Γέροντα, πρέσβευε υπέρ ημών...!



Συμπλοκές στα Κάτω Πατήσια μεταξύ κατοίκων και αλλοδαπών - αντιεξουσιαστών





Δύο σοβαρά τραυματίες κάτοικοι της περιοχής Κάτω Πατησίων, και 10 συλλήψεις νεαρών αντιεξουσιαστών είναι μέχρι στιγμής το αποτέλεσμα εκτεταμένων επεισοδίων, που σημειώνονται την τελευταία ώρα στα Κάτω Πατήσια και συγκεκριμένα στις οδούς Αγαθουπόλεως, Λέσβου, Θήρας, Φυλής και σε άλλα σημεία της περιοχής μεταξύ κατοίκων και αλλοδαπών.

Τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν έφθασαν στην περιοχή 40 δίκυκλα στα οποία επέβαιναν συνολικά 80 άτομα και είχαν προέλθει από τα Εξάρχεια. 

Σύνθημα των νεαρών ήταν «να διώξουμε τους φασίστες από την περιοχή». Όταν εμφανίστηκαν στα Κάτω Πατήσια, άρχισαν να συμπλέκονται με κατοίκους της περιοχής. Οι εξαγριωμένοι κάτοικοι, κρατώντας ρόπαλα, βγήκαν από τα σπίτια τους και άρχισαν να συμπλέκονται με αλλοδαπούς, οι οποίοι ήταν επίσης οπλισμένοι με διάφορα αντικείμενα. Ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ, των ομάδων ΔΕΛΤΑ και ΔΙΑΣ έχουν αποσταλεί στην περιοχή, ενώ σημειώθηκαν τουλάχιστον 30 προσαγωγές. 

Την ίδια ώρα πραγματοποιείται στον Κολωνό φεστιβάλ αντιεξουσιαστών, ενώ σε μπλόκο στην περιοχή των Εξαρχείων, ακινητοποιήθηκαν τέσσερα μηχανάκια από τα οποία διαπιστώθηκε ότι το ένα ήταν κλεμμένο. Οι αναβάτες οδηγήθηκαν στην Ασφαλεία. 

πηγη: defencenet.gr