ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

ΑΤΖΕΝΤΑ 21: ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΗ ΦΥΛΑΚΗ













Επιμέλεια άρθρου Vagedim
22 Ιανουαρίου 2013    

Έχουν χρεωθεί ως βίλες, αλλά μάλλον θα πρέπει να χρησιμοποιούν μια πιο χαλαρότερη έννοια της λέξης. Η εξέλιξη αυτή φέρνει στο νου εικόνες από μια παραγκούπολη ή μια πόλη φυλακή παρά ένα πολυτελές νέο συγκρότημα κατοικιών. Περισσότερα από 1.000 γκρίζα σπίτια έχουν κατασκευαστεί στο Lingshui County στην επαρχία Hainan της Κίνας με ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους. Ομως η μονόχρωμη εμφάνιση τους δεν έχει θέση για τους ντόπιους.

Περίπου 3.500 κάτοικοι έχουν αρχίσει να μετακινούνται σε 1.029 νέα διαμερίσματα, καθένα από τα οποία είναι 253 τετραγωνικά μέτρα, κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων μετά την κατασκευή του χωριού Dadun που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2010. Μια αναζωογονητική αντίθεση με τα προηγούμενα κατασκευαστικά έργα στην Κίνα, όπου μοιάζουν με πόλεις-φαντάσματα, επειδή μερικοί ανθρώποι της εργατικής τάξης θα μπορούν να αντέξουν οικονομικά να ζουν σε αυτά.

Παρά του ενός δισεκατομμυρίου και πλέον πληθυσμού της, έχουν υπάρξει αναφορές τα τελευταία χρόνια ότι 60 εκατομμύρια σπίτια μένουν κενά ανά πάσα στιγμή. Το 2011, η κινεζική κυβέρνηση προειδοποίησε ότι η φούσκα των ακινήτων της χώρας επιδεινώνεται, με τις τιμές των ακινήτων σε μεγάλες πόλεις να είναι υπερτιμημένη ως 70%. 
Το Lingshui είναι μία από τις έξι αυτόνομες επαρχίες της Χαϊνάν και έχει πληθυσμό περίπου 350.000. Σε μεγάλο βαθμό αποτελείται από τους Li, μια μειονότητα η οποία έχει τη δική της γλώσσα, διακριτικό πολιτισμό και έθιμα.

Οι πληθυσμοί θα εκδιωχθούν από τη γη με τη βοήθεια του κράτους και των ομοσπονδιακών κανονισμών. Αυτό είναι σύμφωνο με την Ατζέντα 21, Ολα στο όνομα της περιβαλλοντικής αποκατάστασης, αυτό όμως είναι απλά μια δικαιολογία για να λειτουργήσει η μεταφορά ιδιοκτησίας στους πλουσίους χωρίς την κατάλληλη πληρωμή στους ιδιοκτήτες ακινήτων. Με άλλα λόγια, κλοπή γης. 

Μείωση της ιδιωτικής ιδιοκτησίας, της ατομικής ιδιοκτησίας αυτοκινήτων, και τα ιδιόκτητα αγροκτήματα. Επιδιώκουν να στοιβάξουν τους ανθρώπους σε μικρές περιοχές όπου θα μπορούν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία με το εμφυτεύσιμο τσίπ RFID, (χάραγμα) ώστε να μπορούν να ελεγχονται.

πηγη: atheatignosi.blogspot.gr


«Όταν γίνουμε κυβέρνηση θα ελευθερώσουμε τη Β. Ήπειρο»!


Pappas Xristos Albania-1-NAI


Δηλώσεις του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Χρήστου Παππά σε αλβανικό σταθμό

«Με την Αλβανία είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση, όταν γίνουμε κυβέρνηση θα ελευθερώσουμε τη Βόρειο Ήπειρο με όπλα ...»
Ο βουλευτής επικρατείας της Χρυσής Αυγής Χρήστος Παππάς, έγινε πασίγνωστος στην Αλβανία καθώς πριν από τρεις μήνες επικέντρωσε τους φακούς των αλβανικών μέσων στις επεισοδιακές εκδηλώσεις της 28ης Οκτωβρίου στη Βόρειο Ήπειρο.
Οι αλβανικές εφημερίδες φιλοξενούν τις συχνές ερωτήσεις του στη Βουλή των Ελλήνων για θέματα που αφορούν το Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό ενώ κάποιο μάλιστα θεωρούν ότι έχει ρίζες από το μαρτυρικό Σούλι!
Το εθνικής εμβέλειας αλβανικό κανάλι "News24" που ανήκει στον ίδιο ανθελληνικό δημοσιογραφικό όμιλο με τη "Gazeta Shqiptare" και το ιστολόγιο BalkanWeb, προβάλλει σε σποτάκι την αποκλειστική συνέντευξη που εξασφάλισε ο δημοσιογράφος Arur Zhej και θα προβληθεί σύντομα στο κανάλι.
Στο λίγα που προβάλει το σποτάκι, ο κ. Παππάς χωρίς να μασάει τα λόγια του, σου δίνει την εντύπωση πως απευθύνεται σε ομοϊδεάτες του και όχι στο αλβανικό κοινό.
Μάλιστα κάποια στιγμή τινάζει στο πρόσωπο του δημοσιογράφου την αλβανική σημαία λέγοντας του πως «αυτή είχε το θράσος να επιτεθεί στην Ελλάδα ...» .
 «... Είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση ... Το εμπόλεμο δεν μπορεί να ακυρωθεί με μία δήλωση του Παπούλια αλλά πρέπει να περάσει στη βουλή των δύο χωρών, κάτι που δεν έγινε, άρα είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση μαζί σας ... Υπογράψατε το Πρωτόκολλο της Κέρκυρας για την Αυτονομία της Βορείου Ηπείρου και είναι ακόμα σε ισχύ , αφού δεν ακυρώθηκε με κάποιο άλλο, γιατί δεν το τηρείται; Όταν γίνουμε κυβέρνηση, με το στρατό μας θα ελευθερώσουμε τη Βόρειο Ήπειρο ... »

πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Καλαβρέζικο τραγούδι με ελληνικές λέξεις! (Vid)





Στην Καλαβρία, υπάρχουν οι περιοχές των Γκρεκάνων.Είναι τα κατάλοιπα της Μεγάλης Ελλάδας. Όλα τα ονόματα των οδών, κάτω από την ιταλική γραφή, έχουν το όνομα στα Ελληνικά, στον δε κεντρικό κήπο, δεσπόζει ένα κτήριο, με μια επιγραφή ανάγλυφη και μέρος του τοίχου που γράφει στα Ελληνικά, με κεφαλαία γράμματα "Ελληνόφωνες σπουδές".
Δείτε το παρακάτω βίντεο και θα καταλάβετε ότι η Ελλάδα ακόμα έχει πολύ μεγαλύτερα όρια από αυτά του σύγχρονου ελλαδικού κράτους.

πηγη: defencenet.gr
ΤΙ ΕΙΠΑΤΕ?
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΧΩΡΑ???
ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ???


Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΒΙΝΤΕΟ! ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΣΧΕΔΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ «ΠΡΟΦΗΤΕΨΕΙ» Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!


Πώς σκοτώθηκαν όλοι οι Τούρκοι που έλαβαν μέρος στις Ίμιες


Imia-1-NAI


Όλοι οι Τούρκοι σαμποτέρ που έλαβαν μέρος στην επιχείρηση των Ιμίων, είναι νεκροί. Ο τελευταίος, ο Ενγκίν Ερκμάν, σκοτώθηκε πριν από λίγες μέρες, από μια ανεξήγητη διαρροή υγραερίου στο σπίτι του, στην Κωνσταντινούπολη, ενώ κοιμόταν.
Ο Ερκμάν, 44 ετών, ήταν ο τελευταίος επιζών. Υπηρετούσε ως αξιωματικός του Ναυτικού και είχε αποστρατευθεί το 2011. Με τον θάνατό του, εξέλειπαν όλοι όσοι είχαν λάβει μέρος στην επιχείρηση των Ιμίων, και μάλιστα κάτω από αδιευκρίνιστες ή μυστηριώδεις συνθήκες.
Κάποιοι μιλούν για «κατάρα» που χτύπησε όλοι την ομάδα. Άλλοι βλέπουν δάκτυλο των ελληνικών μυστικών υπηρεσιών, που εκδικήθηκαν την ήττα των πολιτικών εκείνης της νύχτας, άλλοι πάλι δεν αποκλείουν και την εσωτερική αναμέτρηση μεταξύ τουρκικού στρατού και πολιτικών, επειδή σ’ εκείνη την επιχείρηση λέγεται ότι η πρωθυπουργός Τσιλέρ, έδρασε χωρίς την συγκατάθεση των στρατιωτικών.
Και γνωστού όντος ότι η τουρκική αεροπορία δεν επιχειρούσε (και τώρα το πράττει σπανιότατα, ίσως με ξένους πιλότους), αν δεν επενέβαιναν οι Η.Π.Α. στους πρόθυμους Έλληνες πολιτικούς, τα πράγματα μπορεί να ήταν καταστροφικά για την Τουρκία.
Αυτά όμως είναι υποθέσεις, και θα περάσει καιρός προκειμένου να αποκαλυφθεί η αλήθεια. Ας μείνουμε στα γεγονότα, και κυρίως στον πιο μυστήριο θάνατο που συνέβη, αυτόν του αρχηγού της ομάδας των σαμποτέρ, Ζεκί Σεν. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της τουρκικής Αστυνομίας, βρέθηκε νεκρός τον Μάιο του 2003 στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης, στην πλατεία Ταξίμ.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, τα ξημερώματα της 7ης Μαΐου, ο Ζεκί δέχτηκε επίθεση από τρεις νεαρούς, οι οποίοι του επιτέθηκαν με μαχαίρια και τον τραυμάτισαν θανάσιμα (είχε ξενυχτήσει, επειδή γιόρτασε με φίλους του τα γενέθλιά του). Οι τρεις νεαροί -πάντα κατά την επίσημη ανακοίνωση- ήσαν ναρκομανείς, του ζήτησαν τσιγάρα, δεν τους έδωσε και τον μαχαίρωσαν. Κατόρθωσε να πάει στον Σταθμό Πρώτων Βοηθειών, όπου οι γιατροί δεν μπόρεσαν να τον σώσουν.
Ο τουρκικός Τύπος άφησε υπαινιγμούς, μη μπορώντας να εξηγήσει πώς ένας άριστα εκπαιδευμένος σαμποτέρ, ηλικίας 34 ετών, δεν μπόρεσε να εξουδετερώσει τρία ασθενικά άτομα. Είχαν βέβαια προηγηθεί και άλλοι μυστηριώδεις θάνατοι των εμπλεκομένων στην επιχείρηση, ιδιαίτερα με το «ατύχημα» που συνέβη το Νοέμβριο του 1966.
Κατέπεσε ένα ελικόπτερο στην Μαρμαρίδα (45 μίλια από τη Ρόδο) από άγνωστη αιτία και ένας αριθμός Τούρκων στρατιωτών που είχαν λάβει μέρος στην επιχείρηση των Ιμίων, βρήκε τον θάνατο (Καντίρ Σενέρ, Σελτζούκ Εσέδογλου, Αχμέτ Σεζγκίν και Τεβφίκ Όζδεμιρ.
Η ομάδα αυτή ασκούνταν υπό τις διαταγές του παραπάνω αναφερόμενου ταγματάρχη Ζεκί Σεν, αλλά ο ίδιος απουσίαζε, λόγω αδείας. Απουσίαζαν και άλλα δύο μέλη της «Ομάδας Καρντάκ». Στον τουρκικό Τύπο δημοσιεύθηκαν σενάρια, είτε ότι ελληνικό Μιράζ τους κατέρριψε, είτε ότι ήταν ελληνικό υποβρύχιο που έβαλε με το πυροβόλο.
Ο Ζεκί Σεν, αποσπάστηκε στη Γεωργία ως προσωπικό του ΟΗΕ, ενώ μετά από δύο μήνες οι άλλοι δυο σαμποτέρ -που απουσίαζαν- σκοτώθηκαν κι αυτοί σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα.
Όλα αυτά τα μυστήρια, θα παραμείνουν μυστήρια μετά τον θάνατο και του τελευταίου επιζώντα και ίσως δεν μάθουμε ποτέ πώς εξολοθρεύθηκε όλη εκείνη η «Ομάδα Καρντάκ» (όπως αποκαλούν τις Ίμιες νήσους οι Τούρκοι).

πηγη: voria.gr


Ο ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ




πηγη: atheatignosi.blogspot.gr


«Εγώ πούλησα στους Τούρκους τη Μαρίνα της Μυτιλήνης!»



Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Α.Τ.Ι.Α ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ.ΒΙΝΤΕΟ






Ο Ελληνικής καταγωγής Λουκιανός από την Σαμοσάτα της Συρίας έζησε το 120 μ.χ. στο βιβλίο του «Αληθινή Ιστορία» δίνει πληροφορίες που σε ξαφνιάζουν. Διαβάστε παρακάτω.
«Πήγαινε με ένα καράβι που το πήρε ο αέρας για εφτά μερόνυχτα και την όγδοη ημέρα έφτασε στο φεγγάρι. (Τόσο κάνουν τα σύγχρονα διαστημόπλοια του ανθρώπου για να πάνε στο φεγγάρι). Μπήκε μέσα σ 'ένα πηγάδι που από πάνω είχε καθρέφτες και έβλεπε όλη τη γη.(Πρόκειται για υπερσύγχρονο τηλεσκόπιο που ο άνθρωπος ακόμη δεν το έχει φτιάξει γιατί με αυτό έβλεπε και τους ανθρώπους στην γη). Βασιλιάς της Σελήνης ήταν ο Ενδυμίωνας που τον πήραν από την γη και τον πήγαν στο φεγγάρι και τον έκαναν βασιλιά. »Περιγράφει τρικινητήρια αεροπλάνα (τρικέφαλοι αλογογύπες που πετούσαν) περιγράφει σύγχρονες διόπτρες (έβαζαν και έβγαζαν τα μάτια τους που μπορούσε να τα φορά ο καθένας και έβλεπαν πολύ μακρυά) περιγράφει πολεμιστές με διαστημική στολή που είχε δύο κέρατα "κεραίες".
Ο στρατός αυτός ήταν του Φαέθοντα και επειδή ήταν άνθρωποι σαν εμάς και η θερμοκρασία της σελήνης μεγάλη γι αυτό φορούσαν τις διαστημικές στολές. Στα αρχαία Ινδικά έπη, αναφέρονται για πόλεμο Ελλήνων με κατοίκους της Σελήνης και συγκεκριμένα αναφέρουν ότι αρχηγός των Ελλήνων ήταν ο Ηρακλής. Οι Ινδοί τι λόγο είχανε σε δικά τους κείμενα να αναφέρουν Έλληνες ειδικά και μάλιστα σε πόλεμο με τους κατοίκους της σελήνης?
Πριν το 9560 π.Χ. ίσως οι Έλληνες ήταν κοσμοκράτορες και είχαν σαφώς, τη δυνατότητα και την τεχνολογία να ταξιδεύουν σε όλη τη Γη. Υπάρχουν πολλές αναφορές αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων, οι οποίοι έγραψαν ότι στη Σελήνη υπάρχουν άνθρωποι και κτίρια.
afipnisoy.blogspot.com /
Δεν υποστηρίζουμε ότι η συγκεκριμένη άποψη είναι σίγουρα αληθής ή δεν είναι. Το σίγουρο είναι ότι η διδαχθείσα ιστορία ΔΕΝ είναι η αληθινή, και έχει πολλά κενά και ασάφειες.Οπότε ο καθείς ας κάνει τις προσωπικές του έρευνες, ακόμα και αυτό αρκεί.
πηγη: defencenet.gr


Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ MATRIX. BINTEO


ΒΙΝΤΕΟ: ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΣΚΛΗΡΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΟΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΔΟΥΛΟΙ!


Έχουν το θράσος να μιλάνε μετά για "δημοκρατία που δεν τρομοκρατείται" και άλλες τέτοιες γελοιότητες, τα ρεμάλια:



Μικρή βοήθεια στην ερώτηση Καμμένου στον Μαρκογιαννάκη "Ποιος είστε;":



ΡΟΤΑΡΙΑΝΟΣ ΕΕΕΕ???
ΠΑΡΑΚΛΑΔΙ ΤΟΥ ΜΑΣΩΝΙΣΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ!



ΗΠΑ: ΤΟ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΤΗΣ "ΗΠΑΤΙΤΙΔΑΣ Β" ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΥΤΟΑΝΟΣΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ





Στη σημερινή κοινωνία, τα νεογνά εγχέονται με φορτία χημικών ουσιών σχεδόν αμέσως μόλις εισέλθουν στον κόσμο. Στο όνομα της "πρόληψης", τους δίνουμε τα εμβόλια, και δεν είμαστε καν σίγουροι αν είναι ασφαλή.
Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, γνωρίζουμε οτι είναι ανασφαλή.
Μια τέτοια περίπτωση υφίσταται με το εμβόλιο της ηπατίτιδας Β, το οποίο εγκρίθηκε για τα βρέφη κατά τη γέννηση, αλλά κατα γενική ομολογία υπεύθυνο για την πρόκληση σοβαρής ασθένειας, ακόμη και θάνατο.
Η Tambra Harris, πέθανε ως αποτέλεσμα της αυτοάνοσης ασθένειας που ονομάζεται συστηματικός ερυθηματώδης lupose (ΣΕΛ).
Το δικαστήριο απένειμε 475.000 δολάρια μετά το θάνατό της, αφού διαπίστωσαν ότι το εμβόλιο της ηπατίτιδας, της προκάλεσε ζημία με τη μορφή της νόσου. Αλλά αυτή η αποδοχή μιας σχέσης αιτίου-αποτελέσματος μεταξύ του εμβολίου και της ασθένειας και του επακόλουθου θανάτου δεν ήταν αρκετό. Όχι, συνεχίζουμε ακόμα τους εμβολιασμούς στα μωρά.
Λοιπόν, τι είναι η ηπατίτιδα Β και γιατί είπαμε ότι είναι τόσο σημαντικό το γεγονός ώστε τα νεογέννητα βρέφη πρέπει να εμβολιάζονται εναντίον της; Η ηπατίτιδα Β δεν είναι κάτι ευχάριστο και μπορεί να είναι θανατηφόρα. Αλλά τα νεογέννητα (και η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων σε οποιαδήποτε ηλικία) δεν βρίσκονται σε κίνδυνο να προσβληθούν από την ασθένεια.
Μεταδίδεται με την επαφή με τα σωματικά υγρά, όπως μέσα από σεξουαλική επαφή χωρίς προφύλαξη ή βρώμικες βελόνες.
Οι κίνδυνοι που συνδέονται με το εμβόλιο της ηπατίτιδας Β είναι πολύ πιο πιεστικοί από τον κίνδυνο να προσβληθούν από την ασθένεια, λέει ο Δρ Τζέιν Orient του Συλλόγου των Αμερικανών Ιατρών και Χειρουργών (AAPS).
«Για τα περισσότερα παιδιά, ο κίνδυνος σοβαρής αντίδρασης του εμβολίου μπορεί να είναι 100 φορές μεγαλύτερος από τον κίνδυνο της ηπατίτιδας Β."
Παρόλα αυτά, το εμβόλιο χορηγείται στα νεογνά μέσα σε λίγα λεπτά από την είσοδο τους στον κόσμο.
Θεωρείται από πολλούς ως έγκλημα στα βρέφη ο εμβολιασμός hep-b , το εμβόλιο έχει συνδεθεί με το σύνδρομο αιφνίδιου βρεφικού θανάτου (SIDS), πολλαπλή σκλήρυνση, και άλλες αυτοάνοσες διαταραχές.
Πολλοί ειδικοί έχουν αμφισβητήσει την παραγωγική χρήση του εμβολίου, δεδομένου ότι βγήκε στο προσκήνιο πριν από μερικές δεκαετίες. Επιπλέον, πολλοί γονείς αρχίζουν να αμφισβητούν την ανάγκη για το εμβόλιο.
«Με αυξανόμενους ρυθμούς, οι γονείς σε όλη τη χώρα έχουν επαφή με το Εθνικό Κέντρο Πληροφόρησης Εμβολίων (NVIC) να αναφέρουν την αντίθεση με τους κανονισμούς που θεσπίστηκαν απο τους αξιωματούχους του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για την υγεία που νόμιμα απαιτούν από τα παιδιά να εγχέεται με τρεις δόσεις τοεμβόλιο της ηπατίτιδας Β πριν τους επιτραπεί να παρακολουθήσουν παιδικό σταθμό, νηπιαγωγείο, δημοτικό σχολείο, γυμνάσιο ή το κολλέγιο.
Ως γονέας, η απόφασή είναι δική σας αν πρέπει ή όχι να εμβολιάσουν το παιδί σας. Υπάρχει αφθονία έρευνας εκεί έξω για να σας βοηθήσουν και να σας καθοδηγήσουν σε αυτή την απόφαση. Μην αφήνετε το γιατρό σας ή τους ανθρώπους γύρω σας να είναι η μοναδική σας πηγή πληροφοριών.
Κάνετε την έρευνά σας και αποφασίστε την καλύτερη λύση για τη μακροπρόθεσμη υγεία του παιδιού σας.
Επιμέλεια άρθρου Vagedim atheatignosi.gr 15 Ιανουαρίου 2013
πηγη: atheatignosi.blogspot.gr/


Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ! ΑΡΧΙΣΕ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΩΝ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ;



Οι ακραίες εβραϊκές ομάδες κατέστρεψαν το τέμενος του προφήτη Δαβίδ και αρχαιολογικά έργα από την οθωμανική περίοδο στην παλιά πόλη της Ιερουσαλήμ όπου υπάρχουν ιεροί χώροι που ανήκουν στις τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες αναφέρει ο τουρκικός τύπος.
Το Ισραήλ συνεχίζει να μην δείχνει την απαραίτητη ευαισθησία στο  θέμα της προστασίας των ισλαμικών έργων στα ιερά εδάφη τα οποία κρατά υπό την κατοχή του εδώ και περίπου μισό αιώνα. Στο στόχαστρο των ακραίων εβραϊκών ομάδων αυτή τη φορά ήταν το τέμενος του προφήτη Δαβίδ στην παλιά πόλη της Ιερουσαλήμ.
Στην ανακοίνωση που έγινε από την υπηρεσία κοινωφελών ιδρυμάτων και πολιτιστικής κληρονομιάς Αλ Άκσα σημειώθηκε ότι οι ακραίες εβραϊκές ομάδες επιτέθηκαν στο τέμενος Δαβίδ στα νοτιοδυτικά του Τεμένους Αλ Ακσά και προκάλεσαν αρκετή υλική καταστροφή στην αυλή του τεμένους.
Στην ανακοίνωση σημειώθηκε ακόμη ότι καταστράφηκαν και τα μάρμαρα και τα πλακάκια οθωμανικής εποχής που χρονολογούνται από το 17ο αιώνα τα οποία βρίσκονταν στις τρεις προσόψεις του τεμένους.
Το Ισραήλ πρωτύτερα είχε μετατρέψει ένα μέρος του τεμένους του προφήτη Δαβίδ σε συναγωγή παρόλο που είναι ένα από τα σημαντικότερα έργα της ισλαμικής ιστορίας. Σύμφωνα με τις παλαιστινιακές αρχές η επίθεση που εξαπολύθηκε κατά του ιστορικού τεμένους δεν ήταν η πρώτη καταλήγει το τουρκικό δημοσίευμα.
Είναι γνωστό πως οι Εβραιοσιωνιστές ονειρεύονται εδώ και χρόνια τη στιγμή που ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΕΜΕΝΟΣ, χτίζοντας παράλληλα στη θέση του τον Ναό των Ιεροσολύμων!!!
Κι όταν θα γίνει αυτό, πιστεύουν πως θα εγκαθιδρύσουν την "βασιλεία" του "Μεσσία" τους, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΦΡΙΚΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!!!

Μήπως τελικά, κάποια γεγονότα είναι περισσότερο κοντά απ' όσο φανταζόμαστε...;

πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.gr


Επίθεση στο όχημα του Τούρκου πρόξενου στην Ελλάδα


Sener ΧΑ epithesi-1-NAI


Γράφει η Χουριέτ: 30-40 άτομα, οπαδοί του ρατσιστικού κόμματος της Χρυσής Αυγής, που διαμαρτύρονταν για την επίσκεψη του πρόξενου της Τουρκίας στην Κομοτηνή Ιλχάν Σενέρ στον δήμαρχο Καβάλας Κωνσταντίνο Σιμιτζή, προκάλεσαν επεισόδιο και επιτέθηκαν στο όχημα.
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο πρόξενος Σενέρ, μετά από προειδοποίηση της Ελληνικής αστυνομίας υποχρεώθηκε να παραμείνει για μία ώρα στο δημαρχείο Καβάλας.

Sener ΧΑ epithesi-2-NAI3-4 από τους Διαδηλωτές της Χρυσής Αυγής που είδαν τον Σενέρ να βγαίνει συνοδεία της ελληνικής αστυνομίας, άρχισαν να κλωτσάνε το επίσημο όχημα. Κάποιοι από τους διαδηλωτές έφτυσαν το μπροστά τζάμι. Η ελληνική αστυνομία συνόδεψε τον πρόξενο Σενέρ και αυτούς που τον συνόδευαν μέχρι που βγήκαν από την πόλη της Καβάλας.
Η τουρκόγλωσση εφημερίδα Trakya’nin μεταδίδει (tourkikanea):
Ναζιστές χρυσαυγίτες επιτέθηκαν στον πρόξενο Ιλχάν Σενέρ
Ο πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή Ιλχάν Σενέρ επισκέφτηκε τον δήμαρχο Καβάλας Κώστα Σιμιτσή.
30 άτομα μέλη της ναζιστικής οργάνωσης της Χρυσή Αυγής τα οποία είχαν συγκεντρωθεί πριν από την επίσκεψη μπροστά στο δημαρχείο, διαμαρτυρήθηκαν για την συνάντηση και μετά το πέρας της, επιτέθηκαν στο όχημα του πρόξενου.
Η αστυνομία που ήταν εκεί διασφάλισε την ασφαλή είσοδο του προξένου Ιλχάν Σενέρ και της υποπρόξενου Ιλκάι Κοτζαγιγίτ στο δημαρχείο Καβάλας.
Ο τουρκικός και τουρκόγλωσσος τύπος της Θράκης δίνει έκταση στο γεγονός (voria.gr)

πηγη: prisonplanet.gr


Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ!!! ΒΙΝΤΕΟ




ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ............

Όταν η Αλίκη τραγουδούσε… τούρκικα! (VIDEO)





Μιας και αρκετές φορές, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, γίνονται αναφορές στην… επέλαση των τούρκικων σειρών στο ελληνικό τηλεοπτικό τοπίο, ας θυμηθούμε την περίοδο που η Ελλάδα, αντί να εισάγει από τη γειτονική μας χώρα, εξήγαγε ταινίες, όπως τα «Χτυποκάρδια στο θρανίο» με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ.

Η








Η ταινία, σε σενάριο και σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου, γυρίστηκε το 1963 με πρωταγωνιστές τους Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρη Παπαμιχαήλ, Λάμπρο Κωνσταντάρα, Καίτη Πάνου, Διονύση Παπαγιαννόπουλο και πολλούς ακόμα γνωστούς ηθοποιούς και έκοψε γύρω στις 600 χιλιάδες εισιτήρια. Η ταινία γυρίστηκε και στην τούρκικη γλώσσα και ιδού, ένα μικρό απόσπασμα, με την Αλίκη να τραγουδά στα τούρκικα το τραγούδι «Τα νιάτα», σε μουσική Μάνου Χατζιδάκι και στίχους του Αλέκου Σακελλάριου.

Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι στην τούρκικη εκδοχή της ταινίας, πρωταγωνιστούσε η Αλίκη Βουγιουκλάκη, αλλά με τούρκους ηθοποιούς.


πηγη: newsit.gr


Σπάνε αυτοκίνητα με σταυρουδάκια στην Πάτρα!




Τη λειτουργία ενός παράνομου Μουσουλμανικού τεμένους στο κέντρο της Πάτρας σε ημιυπόγειο, καταγγέλλει αναγνώστης του thebest.gr.
Όπως αναφέρει ο καταγγέλων περίοικος, αυτό ίσως να μην ενοχλούσε αν δεν είχαν παρατηρηθεί στην ευρύτερη περιοχή κάποια κρούσματα που πιθανόν να οφείλονται σε θρησκευτική μισαλλοδοξία και φανατισμό. ...
Ορισμένα αυτοκίνητα, σημειώνει ο αναγνώστης του thebest.gr, που είχαν κρεμασμένο στο καθρεφτάκι τον σταυρό ή άλλα χριστιανικά σύμβολα για φυλακτό, βρέθηκαν με σπασμένα τζάμια και ο σταυρός να έχει αφαιρεθεί και καταστραφεί, γεγονός που ενδεχομένως να σημαίνει ότι εκτός από θρησκευτικό τέμενος, ο συγκεκριμένος χώρος λειτουργεί και ως αίθουσα όπου υποθάλπονται αισθήματα και πράξεις θρησκευτικού φανατισμού.
Οι συναντήσεις τους γίνονταν αρχικά κάθε Δευτέρα απόγευμα ωστόσο τις μέρες της Πρωτοχρονιάς η λειτουργία του ήταν συνεχής.
Τα ερωτήματα που θέτει ο αναγνώστης είναι ποιος παραχώρησε το οίκημα για να γίνει τέμενος και τους χορήγησε άδεια λειτουργίας και ποιοι είναι οι υπεύθυνοι για την λειτουργία του.
Επίσης ο αναγνώστης του thebest.gr και περίοικος που τράβηξε και έστειλε και την σχετική φωτογραφία, διερωτάται, γιατί δεν επεμβαίνει κάποια αρμόδια Υπηρεσία.
πηγη: defencenet.gr


Ψεύτικο κρέας: To μυστικό του κρέατος - κόλλα!





Τα λόγια περιττεύουν όταν μιλάει η εικόνα! Είστε σίγουροι πως το κρέας που τρώτε είναι πραγματικό;
Δείτε το βίντεο:


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ..........


«GANGNUM STYLE», Ο ΕΡΠΕΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΠΟΥ ΠΟΔΟΠΑΤΑ ΤΟN ΑΝΘΡΩΠΟ.





ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΧΟΡΟΣ «Gangnum style» ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΤΩΝ ¨ΘΕΩΝ ΕΚΔΙΚΗΤΩΝ¨ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΚΙΝΑΣ. ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΔΟΠΑΤΑ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΒΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ (ΒΛΕΠΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ) , ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΧΙΑΣΤΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΗΡΕΜΗ, ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.
Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΡΧΑΙΑ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΡΕΦΟΤΑΝ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. ΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΘΥΣΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΤΕΚΝΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΘΥΣΙΑ ΔΙΧΩΣ ΧΟΡΕΥΤΙΚΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.
ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ (ΔΕΞΙΑ) ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ «ΚΑΤΑΝΑΛΩΘΕΙ» ΚΑΙ Ο ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΙΟ ΗΡΕΜΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΤΗΣ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ, ΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΗΣ ΜΕΤΑ ΤΟ «ΓΕΥΜΑ» ΤΟΥ.
ΟΙ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΔΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΟΡΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟ-ΒΡΩΣΙΑΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΒΟΥΛΟ ΟΝ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΔΕ, ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟ ΘΕΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΤΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΑΨΥΧΟ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ (ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ) ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΞΟΥΜΕ ΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΡΟΥΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΑΥΤΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΣΕ «ΒΟΗΘΕΙΑ».
πηγη: katohika.gr


Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Η 15χρονη Μυρτώ κάνει τα πρώτα της βήματα!





Αρνείται να το βάλει κάτω. Δε σταματάει να μάχεται και να παλεύει. Η 15χρονη Μυρτώ, που είχε πέσει θύμα επίθεσης πρωτοφανούς αγριότητας στην Πάρο, το περασμένο καλοκαίρι παρουσιάζει και νέα σημάδια βελτιώσης...









Έπειτα από μήνες νοσηλείας, αρχικά στο νοσοκομείο Αττικόν και στη συνέχεια στο θεραπευτήριο Υγεία, η 15χρονη Μυρτώ φαίνεται να κερδίζει βήμα βήμα τη μάχη.

Η πρόοδος της είναι αργή αλλά σταθερή αφού πριν λίγους μήνες άνοιξε τα μάτια της, στη συνέχεια ξεκίνησε να αναπνέει μόνη της και τώρα κάνει μια ακόμη προσπάθεια για να σταθεί αυτή τη φορά στα πόδια της...

Η 15χρονη κοπέλα που κακοποιήθηκε βάναυσα το καλοκαίρι στην Πάρο, κατάφερε πριν από λίγες μέρες σύμφωνα με την εφημερίδα "Πρώτο Θέμα"  να κάνει τα πρώτα της βήματα.

Αν και ελάχιστα, τα βήματα που διένυσε πρόσφατα έστω και υποστηριζόμενη για να πάει από το κρεβάτι της στην πολυθρόνα ήταν ένα δώρο ανεκτίμητης αξίας για την οικογένειά της.

"Η κατάσταση της υγείας της βελτιώνεται με αργούς ρυθμούς. Εμείς έχουμε ελπίδες για περαιτέρω βελτίωση στην υγεία της, αλλά θέλει πολύ χρόνο ακόμη. Έχουμε υπομονή και ελπίζουμε το καλύτερο. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο από το να ελπίζουμε και να είαμστε στο πλευρό της", λέει στην εφημερίδα ο πατέρας της.

Ενώ η 15χρονη έχει ήδη συμπληρώσει τέσσερις μήνες νοσηλείας, ο Πακιστανός δράστης βρίσκεται προφυλακιστέος στις φυλακές Γρεβενών σε υποπτέρυγα μόνο με υπόδικους και κατάδικους για σεξουαλικά εγκλήματα.

πηγη: newsit.gr

ΜΑΚΑΡΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ.


ΗΠΑ: Νόμος για απαγόρευση ελεύθερων καλλιεργειών!





Οι πολυεθνικές, με τις ευλογίες της κυβέρνησης των ΗΠΑ, περνούν νόμο απαγόρευσης και ωθούν στην πείνα μικροκαλλιεργητές και ιδιώτες, απαγορεύοντας τη διατήρηση και φύτευση σπόρων σε λαχανόκηπους στα σπίτια.
Αν κρίνουμε από τη στροφή που έκαναν χιλιάδες νοικοκυριά και εδώ στην Ελλάδα, που λόγω της κρίσης άρχισαν να φυτεύουν είδη πρώτης ανάγκης και λαχανικά ώστε να μπορούν να επιβιώσουν, κατανοούμε και το μέγεθος της απανθρωπιάς των πολυεθνικών που προκειμένου να ελέγξουν την ανθρωπότητα μέσω του ελέγχου της τροφής, προωθούν τέτοιες απαγορευτικές νομοθεσίες...
Ο νόμος S510 είναι μόνο ένα μέρος από την προώθηση του λεγόμενου κώδικα αλιμεντάριους...
Σχετικά κείμενα:
(1) Υπερψηφίστηκε ο αμφιλεγόμενος νόμος S510 για τα τρόφιμα στις ΗΠΑ
Ύστερα από καθυστέρηση ενός έτους η γερουσία ψήφισε σήμερα το αμφιλεγόμενο νομοσχέδιο «S 510» για την προστασία του καταναλωτικού κοινού και που αφορά στη βιομηχανία τροφίμων στις ΗΠΑ. Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε με ψήφους 73 ψήφους έναντι 25 και συγκέντρωσε τις θετικές ψήφους τόσο των δημοκρατικών όσο και των ρεπουμπλικάνων.
Αν και το νομοσχέδιο πρέπει να συνδιαμορφωθεί με το αντίστοιχο που ψηφίστηκε από τη βουλή των αντιπροσώπων τον Ιούλιο του 2009 –καθώς στο τελευταίο περιλαμβάνονται αρκετές τελικές διαφοροποιήσεις- εντούτοις η βουλή των αντιπροσώπων πρόκειται μάλλον να δεχθεί το κείμενο του Κογκρέσου. Ο νέος νόμος ουσιαστικά παρέχει πλήρη εξουσία στην αμερικανική υπηρεσία φαρμάκων και τροφίμων (FDA) στις διαδικασίες παραγωγής και διάθεσης τροφίμων στις ΗΠΑ στο περίπου 80% της παραγωγής. Ο νέος νόμος πρόκειται να εστιάσει στην πρόληψη πάσης φύσεως επιδημιών που μπορεί να προκύπτουν στην διαδικασία παραγωγής τροφίμων, στον εντοπισμό τους και την αντιμετώπισή τους.
Κάτω από τις ίδιες προδιαγραφές πρόκειται να ελέγχονται και τα εισαγόμενα τρόφιμα και η FDA θα αποφασίζει εάν αυτά ανταποκρίνονται στις διαδικασίες ασφαλείας παραγωγής που υπόκεινται και τα τρόφιμα που παράγονται στις ΗΠΑ αναγκάζοντας τον οποιοδήποτε προμηθευτή εξωτερικού να υιοθετεί τις ίδιες αυτές προδιαγραφές ασφαλείας. Ο προϋπολογισμός του νέου νόμου πρόκειται να ανέλθει στα 1,4 δις. $.
Οι αντιδράσεις που προκάλεσε το νομοσχέδιο αφορούσαν στα τρόφιμα που παράγονται από μικρούς παραγωγούς τόσο για εμπόριο όσο και για ιδία κατανάλωση, μιλώντας για σενάρια όπου αποσπάσματα της FDA θα συλλάμβαναν τον οποιοδήποτε επιχειρούσε να καλλιεργήσει τα δικά του λαχανικά στον κήπo του. Στο τροποποιημένο κείμενο που ψηφίστηκε από το Κογκρέσο εξαιρέθηκαν από τους νέους κανονισμούς οι παραγωγοί που παράγουν προϊόντα τα οποία τους αποφέρουν μέχρι 500.000 $ ετησίως και τα διαθέτουν σε αποστάσεις όχι μεγαλύτερες των 275 μιλίων από τον τόπο παραγωγής τους.
Παρόλα αυτά στο νόμο περιέχονται συγκεκριμένες δικλείδες ασφαλείας ακόμη και για τους μικρούς παραγωγούς κάτι που ουσιαστικά οδηγεί σε αναίρεση της εξαίρεσης... Αυτό γιατί όσοι θέλουν να εξαιρεθούν πρέπει να εγγραφούν στα μητρώα της FDA, -αλλιώς θα υποστούν νομικές κυρώσεις- ενώ –και κυριότερα- οι μικροί παραγωγοί θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να δέχονται τον έλεγχο της FDA εάν η υπηρεσία διαπιστώσει πως κατά τη διάρκεια παραγωγής των τροφίμων δεν τηρούνται οι διατάξεις του S-510 από τον οποίο υποτίθεται έχουν εξαιρεθεί!
Η FDA έτσι εκτός του ότι καθίσταται το κύριο όργανο στην παραγωγή τροφίμων μπορεί να υπαγορεύει οποιαδήποτε στιγμή το πως παράγονται τα τρόφιμα με ποιες διαδικασίες και με ποια φάρμακα πιθανόν κρίνει ότι πρέπει να εντάσσονται στην διαδικασία της παραγωγής. Ένας νόμος αναμφισβήτητα που αξίζει ιδιαίτερης προσοχής, καθώς είναι πολύ πιθανό να δούμε σύντομα και την ευρωπαϊκή εκδοχή του.
(2) Παγκόσμια Διατροφική Συνωμοσία: Σχέδιο Monsanto - Νόμος S510
Πρόκειται για μία Παγκόσμια Διατροφική Συνωμοσία που έχει βαθειά τις ρίζες της μέσα στην ιστορία δημιουργώντας -με πρόσχημα την καλύτερη υγεία και τη μείωση του κόστους γεωργικής παραγωγής- ένα αποκύημα οικονομικών συμφερόντων με απώτερο σκοπό τον αποδεκατισμό του παγκόσμιου πληθυσμού.
Η πολυεθνική εταιρία γεωργικής βιοτεχνολογίας Monsanto με έδρα στο Creve Coeur στο Missouri της Αμερικής είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός του ζιζανιοκτόνου "glyphosate" γνωστό κι ως "Roundup" και ο μεγαλύτερος παραγωγός γενετικά τροποποιημένων σπόρων στον κόσμο. Η συγκεκριμένη εταιρία παρέχει στο 90% του παγκόσμιου χάρτη την τεχνολογία των γενετικά τροποποιημένων σπόρων προς σπορά δηλαδή των μεταλλαγμένων μετέπειτα τροφών που καταλήγουν στο τραπέζι μας.
Μέχρι το 1999 η περί ου ο λόγος εταιρία χρησιμοποιούσε την ονομαζόμενη "Τεχνολογία Εξολοθρευτής" (δηλαδή φυτά που τροποποιούνται γενετικά για να παράγουν στείρους σπόρους) όπου και... υποσχέθηκε δημόσια να μην την ξαναχρησιμοποιήσει για εμπορικούς σκοπούς. Μετά από αυτό όμως η Mosanto προώθησε ένα νέο ισχυρισμό όπου τώρα πλέον υποστηρίζει πως μπορεί να αναπτύξει με σκοπό να χρησιμοποιήσει τους ονομαζόμενους "αυτοκαταστροφικούς σπόρους".
Τώρα όποιος συνεχίζει να λέει... "ε, και τι μας ενδιαφέρει εμάς αυτό;" ίσως με τα παρακάτω βίντεο καταλάβει έστω και λίγα πράγματα για τον ρόλο της Mosanto στον Παγκόσμιο Διατροφικό Χάρτη με τον οποίο θα ξανα-ασχοληθούμε σίγουρα στο μέλλον...
πηγη: defencenet.gr

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Δείτε γιατί παίρνουν 12.000 ευρώ το μήνα οι Ευρωβουλευτές! Απίστευτες φωτό!




Επειδή συχνά έχουμε αναφερθεί στους “εθνοπατέρες” μας που πληρώνονται αδρά -περίπου 8000 ευρώ το μήνα- για να εγκρίνουν πλέον μόνο πράξεις 
νομοθετικού περιεχομένου και να μειώνουν τους δικούς μας μισθούς, είναι νομίζουμε ώρα να δούμε τι... κάνουν και οι Ευρωβουλευτές ,όλων των χωρών όχι μόνο της δικής μας , που παίρνουν 12000 ευρώ το μήνα. Για να δούμε πόσο...δουλευταράδες είναι και οι Ευρωπαίοι.

Θαυμάστε τους στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο!


 


 
 
 
 
 

 
 



πηγη: to-gamato.com


Ο Χριστός είναι καθημερινά δίπλα μας


Ο Χριστός είναι δίπλα μας καθημερινά και δεν τον βλέπουμε! Γιατί καθημερινά τα μάτια της ψυχής μας είναι κλειστά! Όσο Χριστιανός και αν είσαι όση νηστεία και αν κάνεις και στην εκκλησία να πηγαίνεις, αν δεν ανοίξεις τα μάτια σου δεν θα τον δεις! Ακολουθεί ταινία μικρού μήκους. Είναι η ιστορία της Μαρίας και του μικρού Βασιλάκη. Δείτε πως παρουσιάζεται Ο Κύριος μας. Αξίζει να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας. Θα καταλάβετε πως παρουσιάζεται Ο Κύριος καθημερινά δίπλα μας.



πηγη: o-kalos-poimin.blogspot.gr

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Έχει καταργηθεί η ιδιοκτησία και στην Ελλάδα


1664673


Του Λιακόπουλου Δημοσθένη
Με δεδομένο το ότι είμασταν πράγματι 50 χρόνια πίσω, το σοκ του "εκσυγχρονισμού" είναι μεγάλο.
Το ότι είμασταν πίσω από τον υπόλοπο κόσμο0 βέβαια, δεν σήμαινε ότι περνούσαμε και άσχημα.
Τώρα που εκσυγχρονιστήκαμε, πληρώνουμε ενοίκιο στο κράτος για τα σπίτια που υποτίθεται ελίναι δικά μας, αλλά από ότι αποδεικνύεται δεν είναι 
Οι υπέρογκοι φόροι που το κράτος επιιβάλει στα ακίνητα και κανείς δεν αντδρά, αφού οι πάντες είναι ψεκασμένοι, και μην γελάτε, αλλά μόνο ο ψεκασμός χαϊβανίτιδας δικιολογεί το να σου παίρνουν αυτό που είναι δικό σου και νβα μην αντιδράς.
Εκτός βέβαια και αν ο καθένας και μάλλον αυτό ισχύει, σκέφτεται τι έχει ακόμη να χάσει αν αντιδράσει.
Κάποτε, όταν πήγαινε κάποιος νταβατζής να σου πάρει το σπίτι, ή τον πυροβολούσες, αν ήσουν στην Άγρια Δύση, ή του έπαιρνες, αν μπορούσες το κεφάλι με το σπαθί σου.
Στην σύγχρονη κοινωνία, πας στα δικαστήρια, όπου όμως εφαρμόζονται οι νόμοι, που στήνονται όμως με βάση το νόμο του χρυσού, που λέει ότι όποιος έχει το χρυσό, κάνει τους νόμους.
Αυτός δεν είναι άλλος από την super νέα τάξη των πραγμάτων.
Ένα είναι το σίγουρο.
Δεν ζούμε απλά σε ένα κομμουνιστικό κράτος όπου κανείς δεν έχει πλεόν δική του περιουσία, αλλά σε ένα κομμουνιστικό πλανήτη, αφού αυτό ισχύει παντού.
Ο γέρων Παίσιος ωστόσο, είχε πεί ότι ο Θεός θα αξιοποιήσει όλα τα άσχημα.
Τουλάχιστον θα αποκτήσουμε όλοι την αρετή της ακτημοσύνης.

πηγη: prisonplanet.gr


Πρόκληση Σκοπιανών αρχαιολόγων! Ο Ιησούς γεννήθηκε στα Σκόπια


Πρόκληση Σκοπιανών αρχαιολόγων! Ο Ιησούς γεννήθηκε στα Σκόπια


Oι Σκοπιανοί βρίσκουν πάντα έναν λόγο για να προκαλούν...Αυτή τη φορά "χρησιμοποιούν" τον Χριστό και τον τόπο καταγωγής του.  Αφού λοιπόν "βάφτισαν" τον Μέγα Αλέξανδρο Σκοπιανό, τώρα αρχαιολόγοι υποστηρίζουν ότι ο Ιησούς γεννήθηκε στα Σκόπια και μάλιστα σε ένα χωριό εν ονόματι Βητλεέμο...
Το εν λόγω δημοσίευμα Βουλγαρικής μάλιστα εφημερίδας , δεν διστάζει να πυροδοτήσει ... ακόμα και την Ορθόδοξη αλλά και Καθολική Εκκλησία, λίγες μάλιστα ημέρες μετά τον εορτασμό των Χριστουγέννων.
Με χθεσινή ημερομηνία , το άρθρο, με μεγάλο και "εμετικό" τίτλο αναφέρει πως ο τόπος που γεννήθηκε ο Ιησούς είχε και το Σκοπιανο όνομα "Βητλέεμο"!
Συγκεκριμένα, η ομάδα αρχαιολόγων από τα Σκόπια που αποκαλούνται «Ιησουίτες»/ Исусовци, ισχυρίζεται ότι βρήκε το ακριβές σημείο όπου ο Ιησούς Χριστός γεννήθηκε, δεν μιλάμε για τη Βηθλεέμ, αλλά το χωριό Βητλεέμο, που βρίσκεται κοντά στην Οχρίδα!!
«Νομίζω αυτή... η πραγματική τοποθεσία που γεννήθηκε ο Ιησούς και όχι στη Βηθλεέμ κοντά στην Ιερουσαλήμ», δήλωσε ο αρχαιολόγος Αβραάμ Γιάκοφ σε ιστοσελίδα των Σκοπίων, σημειώνει η βουλγαρική εφημερίδα Τρούντ.
Ακούστε και την συνέχεια...
"Η μυστηριώδης τοποθεσία βρίσκεται κοντά στο χωριό Βητλεέμο, όπου εκεί βρίσκεται ο υπό κατασκευή οδικός άξονας που οδηγεί στα Τίρανα"...( Δεν αποκλείεται να το διαβάσουν αυτό και οι Αλβανοί και να αρχίσουν κι αυτοί με την σειρά τους να λένε πως ο Ιησούς γεννήθηκε και στην Αλβανία!!)
Ο αρχαιολόγος συνεχίζει τους ισχυρισμούς τους «Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις ότι αυτό είναι το μέρος όπου γεννήθηκε ο Ιησούς. Ο ίδιος χώρος υπήρχε και στην αρχαιότητα. Αποδεικτικά για αυτόν αναφέρουν τόσο η Αγία Γραφή όσο και δημοσιεύματα πριν από λίγους μήνες που προωθήθηκαν από την σκοπιανή κυβέρνηση". Δηλαδή τι μας λέει; 'Οτι και η επίσημη κυβέρνηση των Σκοπίων θα βγει τώρα να μας πεΙ πως ο Ιησούς είναι Σκοπιανός;
Αντιλαμβάνεστε τι τριγμούς θα προκαλέσει κάτι τέτοιο, σε μια εποχή που "βράζουν" οι θρησκευτικές οργανώσεις και διώκεται έντονα ο Χριστιανισμός από τους Μουσουλμάνους...
Η πρόκληση δεν σταματά εδώ...
Η "εξιστόρηση" των αρχαιολόγων προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη ένταση, αφού αναφέρει πως το χωριό υπήρχε κατά τη διάρκεια του Ιουστινιανού και βρισκόταν σε οικονομική άνθιση.
Κατά τα πρώτα χρόνια του χριστιανισμού ο τόπος έγινε διάσημος από τη γέννηση του Ιησού και όταν υιοθετήθηκε η χριστιανική πίστη χτίστηκαν εκκλησίες στην περιοχή», λέει το δημοσίευμα. Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, η ανακάλυψη αυτή αναμένεται να αλλάξει την ιστορία. 
Φυσικά, ο στόχος τους είναι να ανατρέψουν για άλλη μια φορά τα ιστορικά δεδομένα, για να κερδίσουν από τον θρησκευτικό τουρισμό.
Πάντως μέχρι στιγμής δεν υπήρξε καμία αντίδραση από το Βατικανό ή άλλα χριστιανικά κέντρα του κόσμου, γράφει το δημοσίευμα…  όπως διαβάζουμε στις «mikres-ekdoseis.gr».
Ακόμα προφανώς δεν έχει γίνει ευρύτερα γνωστό. Το σίγουρο είναι πως αναμένεται "έκρηξη" στους κόλπους της εκκλησίας και το "σχέδιο" των Σκοπιανών για να τραβήξουν και πάλι την προσοχή και να προκαλέσουν, δεν νομίζουμε πως θα τους πετύχει...
Με τις θρησκείες δεν παίζουμε...Όταν μάλιστα μιλάμε για την πιό "ζωντανή" θρησκεία του κόσμου. Την Ορθόδοξη εκκλησία...
Τι έχει να πει άραγε γι αυτό η κυβέρνηση των Σκοπίων ή ακόμα και οι πρεσβευτές αυτής της χώρας;
πηγη: newsbomb.gr

ΚΑΙ Η ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ!


Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Το ελληνικό έθνος αποτελεί το κυριότερο και σπουδαιότερο στοιχείο της Ανατολής


Kemal Ismail-1-NAI


Ο εθνάρχης των Αλβανών εξυμνεί την Ελλάδα
Ο Ισμαήλ Κεμάλι, ιστορική και πολιτική μορφή των Αλβανών, ο άνθρωπος που ύψωσε την αλβανική σημαία το Νοέμβριο του 1912 στην Αυλώνα και ανακήρυξε την ίδρυση του αλβανικού κράτους, ήταν ταυτόχρονα όχι μόνο ελληνομαθής αλλά και μεγάλος ελληνολάτρης.
Το κείμενο που ακολουθεί, ένας ύμνος στο «ασύγκριτο ελληνικό έθνος» με την προσφορά στην ιστορία και τις αρετές του, όπως γράφει και ο ίδιος. Πολλοί θα ξαφνιαστούν ευχάριστα. Ίσως όχι λιγότεροι, όμως, που αρέσκονται να παραμένουν στο σκοτάδι της εθνικιστικής προπαγάνδας να χάσουν τον ύπνο τους απ’ αυτό το «αμάρτημα» του είδωλού τους.
Έθνος που έχει αναμφισβήτητο μεγαλείο παρελθόντος και δικαίωμα να προσδοκά μεγάλο μέλλον στην Ανατολή είναι το Ελληνικό. Αφήνουμε κατά μέρος τις υπηρεσίες, τις οποίες έκανε αυτό το μεγάλο έθνος σε όλη γενικά την ανθρωπότητα, διαδίδοντας στα μακρινά μέρη του κόσμου τον πολιτισμό και την επιστήμη σαν ευεργετική ουσία και αποκτώντας δικαίως τίτλους για την ευγνωμοσύνη της ανθρωπότητας. Αλλά έτσι όπως υπάρχει σήμερα, το ελληνικό έθνος αποτελεί το κυριότερο και σπουδαιότερο στοιχείο της Ανατολής.
Κατά πρώτον, σαν πληθυσμός η ελληνική φυλή μετά τους Τούρκους και τους Αραβες υπερτερεί από όλες τις άλλες φυλές της Ανατολής. Από γεωγραφική άποψη κατέχει την πρώτη και πρώτιστη θέση στην Ανατολή. Το ωραιότερο μέρος της Μεσογείου είναι ελληνική θάλασσα, η Προποντίδα είναι σχεδόν όλη Ελληνική, όλα τα νησιά του Αρχιπελάγους, του Αιγαίου, του Ιονικού Κόλπου, της Προποντίδας είναι ελληνικά.
Όλες σχεδόν οι παραλίες της Μικράς Ασίας, από τους πρόποδες του Ταύρου μέχρι την Ηράκλεια του Πόντου, είναι ελληνικές. Η Ιλλυρική χερσόνησος, παρά τις εισβολές των ξένων κρατών και στρατευμάτων, διατήρησε όλες τις χώρες προς τις δύο θάλασσες, από το στόμιο του Δούναβη μέχρι τον Αμβρακικό κόλπο, ελληνικές.
Έθνος σαν το ελληνικό, που έχει ένδοξο μέλλον, που κατέχει τις σπουδαιότερες χώρες της Ανατολής, δικαιούται να φροντίζει ενεργητικά για την τύχη της Ανατολής, της οποίας είναι από ιστορική και γεωγραφική άποψη ο πιο πολύτιμος συγκύριος. Είμαστε βέβαιοι ότι κάθε Ελληνας έχει συνείδηση αυτού του δικαιώματος, το οποίο αποτελεί τον προορισμό του Ελληνισμού και μέσα σ’ αυτόν την επακόλουθη υποχρέωσή του.
Ισχυρός παράγοντας του μεγαλείου της Ανατολής
Όταν λέμε Ελληνισμό δεν εννοούμε τους ευρισκόμενους Έλληνες μέσα στο Ελληνικό Κράτος, αλλά όλους τους Έλληνες, των οποίων ο πληθυσμός ξεπερνά τους ευρισκόμενους στην Ανατολή λαούς, με εξαίρεση τους Τούρκους και Αραβες. Εμείς, οι μη Ελληνες, επιθυμούμε και απ’ την καρδιά μας ευχόμαστε να δούμε τον Ελληνισμό σαν τον πιο ισχυρό παράγοντα του μεγαλείου της Ανατολής.
Η Ελλάδα όπως είναι και υπάρχει σήμερα δεν προσωποποιεί παρά τον τεμαχισμό του Ελληνισμού. Αν δεν μπορεί να σχηματισθεί Ελληνικό Κράτος, που να περικλείει όλες τις ελληνικές χώρες, όλοι οι Έλληνες έχουν υποχρέωση να υιοθετήσουν την ιδέα της μεγάλης Ανατολής και να τεθούν επικεφαλής κινήματος με κύριο σκοπό τον σχηματισμό μιας ευνομούμενης Ανατολής, που θα χορηγεί σε όλους τους λαούς ίσα ευεργετήματα ισονομίας και ανάλογα καθήκοντα συμβίωσης και συνύπαρξης.

πηγη: prisonplanet.gr

ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ!!!