ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Ετοιμάζονται για επέμβαση στην Συρία οι Ρώσοι - Στέλνουν επιπλέον αποβατικά και πολεμικά





Ενισχύουν τις δυνάμεις τους οι Ρώσοι στην Ανατολική Μεσόγειο εν όψει των ραγδαίων εξελίξεων (εξοπλισμός των ισλαμιστών ανταρτών από ΗΠΑ, Γαλλία, Βρετανία, τελεσίγραφο Συρίας σε Λίβανο κλπ).
Όπως αναφέρουν απόλυτα έγκυρες πηγές του ρωσικού Στόλου της Μαύρης Θάλασσας στο defencenet.gr, δύο ακόμα αρματαγωγά έμφορτα με πεζοναύτες και οχήματα πρόκειται να εισέλθουν στο Αιγαίο με κατεύθυνση την Μαύρη Θάλασσα: Τα αποβατικά Saratov και Αζοφική.
Για πρώτο 3400 τόνων εκτοπίσματος μεταφέρει 425 πεζοναύτες, αλλά και αριθμό αρμάτων μάχης και ΤΟΜΑ. Μπορεί να μεταφέρει μέχρι 20 άρματα μάχης Τ-90S, ενώ είναι εξοπλισμένο και με εκτοξευτές ρουκετών των 122 χλστ. για υποστήριξη αποβάσεων.  Το δεύτερο κλάσης Alligator έχει ελαφρά μικρότερη μεταφορική ικανότητα.
Και τα δύο θα εισέλθουν στα Στενά 18-19 Μαρτίου και θα εξέλθουν στο Αιγαίο περί τις 20 του μήνα. Στην Βηρυτό βρίσκονται αυτή την στιγμή τα αρματαγωγά ΚΑΛΙΝΙΝΓΚΡΑΝΤ, SHABALIN, το πετρελαιοφόρο του Στόλου ΛΕΝΑ, και στα ανοικτά η φρεγάτα Yaroslav MUDDRY. Στην Ταρτούς ήδη βρίσκεται το πλοίο υποκλοπών AMUR-Ι.
 
Άρα δύο αποβατικά και όχι τρία, όπως μετέδιδαν τα λιβανικά ΜΜΕ, προφανώς εκλαμβάνοντας το ΛΕΝΑ ως αποβατικό.
Το πιο ανησυχητικό είναι ότι στα λιμάνια της Σεβαστούπολης και του Νοβοροσίσκ, ετοιμάζεται μια μεγάλη Μοίρα πολεμικών πλοίων με επικεφαλήw το καταδρομικό Moscva , υποστήριξης της ανωτέρω αποβατική δύναμης που αριθμεί ένα Σύνταγμα Ρώσων πεζοναυτών.
Να σημειώσουμε ότι εφ'όσον οι πληροφορίες είναι ακριβείς, για πρώτη φορά κατεβαίνουν στην περιοχή ρωσικά αποβατικά εξοπλισμένα με άρματα μάχης ...
Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μέχρι την Κυριακή θα έχουν καταπλεύσει τα ρωσικά αποβατικά από τον Λίβανο στην Συρία, καταδεικνύουν ότι είτε η εκκένωση ξεκινά είτε η ανάπτυξη στρατευμάτων επιτόπου για την προστασία των ρωσικών συμφερόντων ...
πηγη: dedencenet.gr

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: «ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΘΕΟΣ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ»





Μια φορά είχε έρθει στο Καλύβι ένα νέο παιδί απελπισμένο, γιατί έπεφτε σε σαρκική αμαρτία και δεν μπορούσε να απαλλαγή από αυτό το πάθος.
Είχε πάει σε δυο πνευματικούς που προσπάθησαν με αυστηρό τρόπο να το βοηθήσουν να καταλάβη ότι είναι βαρύ αυτό που κάνει.

Το παιδί απελπίσθηκε.
«Αφού ξέρω ότι αυτό που κάνω είναι αμαρτία, είπε, και δεν μπορώ να σταματήσω να το κάνω και να διορθωθώ, θα κόψω κάθε σχέση μου με τον Θεό».

Όταν άκουσα το πρόβλημά του, το πόνεσα το καημένο και του είπα:
«Κοίταξε, ευλογημένο, ποτέ να μην ξεκινάς τον αγώνα σου από αυτά που δεν μπορείς να κάνης, αλλά από αυτά που μπορείς να κάνης. Για να δούμε τί μπορείς να κάνης, και να αρχίσης από αυτά. Μπορείς να εκκλησιάζεσαι κάθε Κυριακή;».
«Μπορώ», μου λέει.
«Μπορείς να νηστεύης κάθε Τετάρτη και Παρασκευή;».
«Μπορώ».
«Μπορείς να δίνης ελεημοσύνη το ένα δέκατο από τον μισθό σου ή να επισκέπτεσαι αρρώστους και να τους βοηθάς;».
«Μπορώ».
«Μπορείς να προσεύχεσαι κάθε βράδυ, έστω κι αν αμάρτησες, και να λες "Θεέ μου, σώσε την ψυχή μου";».
«Θα το κάνω, Γέροντα», μου λέει.
«Άρχισε λοιπόν, του λέω, από σήμερα να κάνης όλα αυτά που μπορείς, και ο παντοδύναμος Θεός θα κάνη το ένα που δεν μπορείς».

Το καημένο ηρέμησε και συνέχεια έλεγε: «Σ’ ευχαριστώ, πάτερ».
Είχε, βλέπεις, φιλότιμο και ο Καλός Θεός το βοήθησε.

(Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Γ’, σελ.284 - 285) 

Βγήκε και το TCG Cubuklu για έρευνες σε Σαμοθράκη και Αϊ Στράτη – Σε επιφυλακή οι Ε.Δ.





Και δεύτερο ερευνητικό σκάφος βγάζει η Τουρκία στο Αιγαίο για ωκεανογραφικές έρευνες. Αυτή τη φορά το TCG Cubuklu θα πραγματοποιήσει έρευνες πέραν των τουρκικών χωρικών υδάτων και συγκεκριμένα στις περιοχές νότια της Σαμοθράκης και δυτικά του Αι Στράτη.
Οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις βρίσκονται σε επιφυλακή καθώς δεν αποκλείεται να μπει σε ελληνικά χωρικά ύδατα και εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας. Επανειλημμένα το έχει πράξει η Άγκυρα αυξάνοντας την ένταση στο Αιγαίο. Πόσο μάλλον τώρα, που αμφισβητεί ευθέως την ελληνική υφαλοκρηπίδα και με τη ρηματική διακοίνωση που κατέθεσε στον ΟΗΕ, ως απάντηση της ελληνικής και των κινήσεων της Αθήνας για ανακήρυξη ΑΟΖ.
Σύμφωνα με την τουρκική Navtex 168/13, το ερευνητικό σκάφος TCG Cubuklu θα πραγματοποιήσει ωκεανογραφικές έρευνες από τις 13 Μαρτίου έως 2 Απριλίου σε περιοχές και εκτός των τουρκικών χωρικών υδάτων. Δύο από τις συντεταγμένες που έχουν δώσει οι τουρκικές αρχές αφορούν περιοχές μεταξύ Σαμοθράκης και Ίμβρου, και μεταξύ Λέσβου και Αι Στράτη.
Η Αθήνα παρακολουθεί με ιδιαίτερη προσοχή τις κινήσεις της Τουρκίας, καθώς παραδοσιακά την άνοιξη βγάζει στο Αιγαίο ερευνητικά σκάφη της και επιχειρεί να αποκρυπτογραφήσει τις διαθέσεις της.
Πληροφορίες αναφέρουν πώς τόσο η παρουσία του Piri Reis, που ολοκλήρωσε τη σύντομη παρουσία του ανοιχτά της Σμύρνης, απέναντι από τη Χίο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα επανέλθει) όσο και του TCG Cubuklu δεν προβληματίζουν ιδιαίτερα λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων τους. Ωστόσο, η κίνηση αμφισβήτησης των εθνικών κυριαρχικών μας δικαιωμάτων είναι αυτή που μετράει.
Το ενδιαφέρον είναι στραμμένο στο νέο απόκτημα της Τουρκίας, το υπερσύγχρονο ερευνητικό σκάφος που αγόρασε έναντι 130 εκατομμυρίων ευρώ και έχει μετονομάσει σε Barbaros Hayeddin Pasa. Το σκάφος έχει ανακοινωθεί ότι θα σταλεί για έρευνες στη Μαύρη Θάλασσα και κατόπιν στη Μεσόγειο. Αγοράστηκε από την εταιρεία Polarcus με έδρα το Ντουμπάι, έχει την τεχνική δυνατότητα να πραγματοποιήσει έρευνες σε περιοχές της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, για τις οποίες έχει εκδώσει άδειες η τουρκική κυβέρνηση.
Η κινητικότητα σημειώνεται ενώ η Τουρκία με τη ρηματική διακοίνωση της στον ΟΗΕ έχει αμφισβητήσει την ελληνική κυριαρχία σε μεγάλες περιοχές της υφαλοκρηπίδας και έχει επιμείνει ότι οι άδειες ερευνών που έχει εκδώσει νότια του Καστελόριζου και νοτιοανατολικά της Ρόδου ισχύουν.  
πηγη:defencenet.gr

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Το Πίρι Ρέις έξω από την Χίο - Επιχειρείται αμφισβήτηση της ελληνικής υφαλοκρηπίδας





Το τουρκικό ερευνητικό «Πίρι Ρέις» βρίσκεται στη Χίο και έχει ξεκινήσει σεισμολογικές έρευνες. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες δεν έχει παραβιάσει ελληνικά χωρικά ύδατα. Κινείται εντός των τουρκικών χωρικών υδάτων και της περιοχής που έχει δεσμεύσει με NAVTEX. Η αναγγελία προβλέπει πως οι έρευνες θα συνεχιστούν μέχρι τις 5 Απριλίου.
Η κίνηση της Άγκυρας είναι ενδεικτική των προθέσεων της που έχουν εκφραστεί τόσο με τη ρηματική διακοίνωση που κατέθεσε στον ΟΗΕ όσο και με δηλώσεις της σε πολιτικό επίπεδο για την αμφισβήτηση της ελληνικής υφαλοκρηπίδας στο Αιγαίο.
Η Άγκυρα θέλει τη συναδιαχείριση του Αιγαίου και την συνεκμετάλλευση των ενεργειακών κοιτασμάτων εντός της ελληνικής ΑΟΖ και για να προωθήσει τις αξιώσεις είναι αποφασισμένη να προκαλέσει ακόμη και «θερμό επεισόδιο».
Το τουρκικό ερευνητικό σκάφος βρίσκεται υπο παρακολούθηση από ναυτικές δυνάμεις των ελληνικών Ένοπλων Δυνάμεων.
Φαίνεται πώς τα όργανα έχουν αρχίσει…
πηγη: defencenet.gr

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΥΣΤΙΚΗ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!!!


Ένα καταπληκτικό και άκρως ενδιαφέρον βίντεο για τις έρευνες Τούρκων στα πλημμυρισμένα υπόγεια της Αγίας Σοφίας, όπου ψάχνουν με ιδιαίτερη επιμονή να βρουν...ΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;




Αυτός είναι ο νέος Πάπας







Κόντρα σε όλα τα προγνωστικά, οι Καρδινάλιοι εξέλεξαν τον Αργεντινό Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο για νέο Πάπα, ύστερα από δυο ημέρες που διήρκησε το Κονκλάβιο..
Περίπου στις 21.30 ώρα Ελλάδας, ο Πάπας έκανε την πρώτη του εμφάνιση στους χιλιάδες πιστούς που ήταν συγκεντρωμένοι στην πλατεία του Αγίου Πέτρου και τους απηύθυνε ένα σύντομο χαιρετισμό:
“Αδερφοί και αδερφές καλησπέρα. Το καθήκον του κονκλάβιου είναι να εκλέξει τον επίσκοπο της Ρώμης. Φαίνεται ότι οι φίλοι μου οι καρδινάλιοι θα πήγαιναν την εκλογή μέχρι το τέλος του κόσμου. Σας ευχαριστώ που συγκεντρωθήκατε εδώ, και πρώτα από όλα θα ήθελα να κάνουμε μια προσευχή για τον επίσκοπο Βενέδικτο”.
Αφού είπε μαζί με τους πιστούς το “Πάτερ Ημών” και το “Χαίρε Μαρία”, συνέχισε τον χαιρετισμό του: “ Αρχίζοντας αυτόν το δρομο ο αρχιεπίσκοπος της Ρώμης πρέπει να ζητήσει την επιείκεια της Εκκλησίας. Εύχομαι ότι αυτός ο δρόμος της Εκκλησίας που σήμερα αρχίζουμε μαζί με τους καρδιναλίους, να είναι ένας δρόμος ευαγγελισμού, ένας δρόμος που θα μεταδώσουμε καλές ειδήσεις χριστιανοσύνης. Θα σας ζητήσω μια χάρη. Πριν σας ευλογήσω εγώ, θα ζητήσω από εσάς να προσευχηθείτε στον Κύριο να με ευλογήσει για να κάνω σωστά τα καθήκοντά μου".
Ποιος είναι ο νέος Πάπας
Πρόκειται για τον 266ο Πάπα, που αναλαμβάνει μετά την ιστορική παραίτηση του Βενέδικτου ΙΣτ', και επέλεξε το όνομα Φραγκίσκος o Πρώτος.
Γεννήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου 1936 και είναι Ιησουίτης. Οι γονείς του είχαν ιταλική καταγωγή και μετανάστευσαν στην Αργεντινή σε νεαρή ηλικία, όπου παντρεύτηκαν και απέκτησαν πέντε παιδιά.
Ο Μπεργκόλιο σπούδασε Χημικός Τεχνικός, όμως μετά το πτυχίο αφιερώθηκε πλήρως στην μεγάλη του αγάπη: την θρησκεία. Δίδαξε παρόλα αυτά Φιλολογία σε σχολεία, ενώ παράλληλα σπούδαζε Θεολογία και το 1969 έγινε ιερέας. Ο Πάπας Ιωάννης Παύλος II τον όρισε επίσκοπο στο Μπουένος Αιρες το 1992 και αρχιεπίσκοπο το 1997.
Είναι ιδιαίτερα αγαπητός στην χώρα του, ενώ κάλεσε τους Αργεντίνους να μην «συνηθίσουν στην φτώχεια» και να κατέβουν στους δρόμους για να υπερασπιστούν τις οικογένειές τους.
Ο εκπρόσωπος Τύπου του Βατικανού πατέρας Φεντερίκο Λομπάρντι, επιβεβαίωσε ότι κατά την τηλεφωνική του επικοινωνία με τον επίτιμο πάπα Βενέδικτο, ο νέος ποντίφικας, Φραγκίσκος, του ανακοίνωσε την πρόθεσή του να τον επισκεφθεί σύντομα.
Παράλληλα, έφτασε στον πάπα Βεργκόλιο το μήνυμα συγχαρητηρίων της κυβέρνησης της χώρας του. Σύμφωνα, όμως, με τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, «πρόκειται για ένα τυπικό, σύντομο μήνυμα», διότι ο νέος πάπας και η πρόεδρος της Αργεντινής Κριστίνα Κίρσνερ, δεν διατηρούν ιδιαίτερα θερμές σχέσεις. Κάτι που οφείλεται, όπως αναφέρει η Rai, και στο ότι ο μέχρι πριν λίγες ώρες αρχιεπίσκοπος του Μπουένος Άιρες, έχει εκφράσει την κάθετη αντίθεσή του στους γάμους των ομοφυλόφιλων που εγκρίθηκαν από το κοινοβούλιο της χώρας του, με πρωτοβουλία της Κίρσνερ.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση συνεχάρη απόψε το νέο πάπα Φραγκίσκο τον Α, και του ευχήθηκε η θητεία του στο αξίωμά του Ποντίφικα να είναι "μακρά και ευλογημένη", ώστε να μπορέσει να "υπερασπιστεί και να προωθήσει τις θεμελιώδεις αξίες της ειρήνης, της αλληλεγγύης και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας".
"Πιστεύουμε ότι η Αγιότης σας θα συνεχίσει με δύναμη και αποφασιστικότητα το έργο του προκατόχου σας, φέρνοντας κοντά τους λαούς και τις θρησκείες του κόσμου", αναφέρουν στην ανακοινωσή τους ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Χέρμαν βαν Ρόμπεϊ και ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.

πηγη: newsit.gr

ΛΙΛΙΘ ΛΑΜΑΣΘΟΥ. ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ; Ή ΑΡΧΑΙΟΣ ΤΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ;




ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ KAI ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΒΓΑΖΩ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ Ο ΤΟΜΟΣ ΜΗΔΕΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΛΙΘ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ .

ΑΦΡΟΝΕΣ ΑΠΙΣΤΟΙ, ΟΤΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΕΤΕ. ΟΤΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΦΕΛΙΜ, ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕΤΕ. ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΙΛΙΘ ΛΑΜΑΣΘΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΤΕ ΓΕNΝΗΘΕΙ.

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΛΕΕI Ο ΤΟΜΟΣ ΜΗΔΕΝ, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΛΑΔΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑΣ ΙΔΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΕΜΕΝΑ. ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 

ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟΜΕΡΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ. 

ΤΗΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΘΗΛΥΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΤΟΝ ΛΙΛΙΘ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.

ΑΛΛΟ Ο ΘΗΛΥΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, Η ΛΙΛΙΘ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΟΠΩΣ Ο ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΕΥΑ, Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΩΝΟΣ ΤΟΥ ΑΔΑΜ.

ΓΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΟΝ ΤΟΜΟ ΜΗΔΕΝ.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ




πηγη: http://www.liako.gr/news/home/36526-2011-12-07-20-00-41.html



Η μυστική βάση των Ναζί στην Ανταρκτική-BINTEO


AntarcticanaziL



Οι Γερμανοί, πριν ξεσπάσει ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος, έχοντας το αίσθημα του ηττημένου αλλά και του εμπάργκο από τον πρώτο πόλεμο στραφήκαν στην έρευνα νέων εναλλακτικών μορφών ενέργειας και πόρων...
Ένας άγνωστος χώρος που θα εξερευνούσαν ήταν και η Ανταρκτική.
Η πρώτη γερμανική αποστολή στην Ανταρκτική ήταν η Εκστρατεία Gauss το 1901 – 1903, με επικεφαλής τον βετεράνο στην Αρκτική και τη γεωλογία καθηγητή Erich von Drygalski, και ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε ένα αερόστατο για εναερία παρατήρηση στην Ανταρκτική.
Η δεύτερη γερμανική αποστολή στην Ανταρκτική ήταν το 1911-1912 με τον Wilhelm Filchner, που είχε στόχο την διέλευση της Ανταρκτικής για να μάθουν αν υπήρχαν κομμάτια γης χωρίς πάγο.
Η τρίτη ήταν η Νέα Σουηβία 1938 (Neuschwabenland), που άρχισε να εξερευνάται από τη Γερμανία στις 17 Δεκεμβρίου 1938. Για την προετοιμασία τους για την αποστολή, οι Γερμανοί κάλεσαν ένα Αμερικανό πολικό εξερευνητή και αξιωματικό του Ναυτικού, τον Ρίτσαρντ Ε. Μπερντ (Richard Ε. Byrd), που είχε εξερευνήσει μέρος του πόλου με στόχο να ιδρύσει μια αμερικανική βάση στην περιοχή το 1928-1930 με όνομα Little America.
Τότε ο Μπερντ είχε αναστατώσει τον παγκόσμιο Τύπο δείχνοντας ένα φιλμ και αναφέροντας ότι είχε ανακαλύψει περιοχές με ζεστό νερό με βλάστηση και άγνωστα ζώα. Ωστόσο, ο Μπερντ αρνήθηκε να συμμετάσχει στη γερμανική αποστολή.
Η νέα εκστρατεία των Γερμανών ξεκίνησε από το Αμβούργο για την Ανταρκτική με το πλοίο MS Schwabenland, το οποίο θα μπορούσε επίσης να εκτοξεύσει και αεροσκάφη με τη βοήθεια ενός καταπέλτη.
Στις 19 Ιανουαρίου 1939 το πλοίο έφθασε στην ανταρκτική σε μια περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει ονομαστεί από την Νορβηγία ως Dronning Maud Land, αρχίζοντας τις πτήσεις, χαρτογραφώντας την περιοχή.
Η περιοχή ήταν μεταξύ του γεωγραφικού πλάτους 69 ° 10 ‘Ν και 76 ° 30′ Ν και γεωγραφικό μήκος 11 ° 30 Δ και 20 ° E 00 ‘, με συνολικό χώρο 600,000 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Αυτή η περιοχή ονομάστηκε Neuschwabenland.
Κατά τη διάρκεια των πτήσεων και των πεζοπόρων αποστολών, εκατοντάδες γερμανικές σημαίες έπεσαν για να συμβολίζουν την κατοχή της Γερμανίας στο έδαφος, αλλά όπως αναφέρουν σήμερα οι Γερμανοί ιστορικοί ήταν προκειμένου να αναιρεθούν τυχόν αξιώσεις της ιδιοκτησίας στη Νορβηγία.
Επιπλέον, η εκστρατεία δημιούργησε μια προσωρινή κατασκήνωση και ανέφερε ότι γύρω από την περιοχή τους υπήρχε κάποια βλάστηση, εξαιτίας των θερμών πηγών κοντά στη λίμνη.
Θα πρέπει να αναφέρουμε και την επίσημη θέση των γερμανικών απόψεων που δηλώνουν ότι η όλη αποστολή αποσκοπούσε στην βιομηχανία της φαλαινοθηρίας που προήχθη μέχρι το τέλος της δεκαετίας του ’30 σε ένα πολύ σημαντικό κλάδο της γερμανικής οικονομίας.
Περισσότερα από 50 πλοία φαλαινοθηρίας υπήρχαν την εποχή του 1938/39, με σχεδόν παράγωγη 500.000 βαρέλια πετρελαίου φάλαινας – εκτός από την Φαλαινοθηρία προβλέπονται επίσης για την παρασκευή εκρηκτικών γλυκερίνη.
Η επιδίωξη της ναζιστικής ηγεσίας ήταν να σταματήσει στο έπακρο η εξάρτηση από εισαγωγές με ένα τετραετές σχέδιο που προέβλεπε μια ολοκληρωμένη επέκταση του γερμανικού φαλαινοθηρικού στόλου και στην Ανταρκτική.
Η αποστολή επίσης είχε στόχο να ερευνήσει για ορυκτό πλούτο και πετρέλαιο αλλά και τη διερεύνηση χώρων για μια πιθανή βάση του Τρίτου Ράιχ.
Το επόμενο έτος, ένα μήνα μετά τις εχθροπραξίες που είχαν αρχίσει στην Ευρώπη, οι Γερμανοί επέστρεψαν στο Neuschwabenland για να τελειώσουν αυτό που είχαν ξεκινήσει, που υποδηλώνει ότι η βάση ήταν υπό κατασκευή.
Όπως προέκυψε, στη περιοχή που ερευνούσαν βρήκαν μια φυσική σήραγγα με πολλά χιλιόμετρα μήκος, που τελικά τους οδήγησε σε ένα κολοσσιαίο υπόγειο σπήλαιο που ήταν ασυνήθιστα ζεστό που ζεσταινόταν προφανώς γεωθερμικά. Στο τεράστιο σπήλαιο αρχικά βρήκαν μια υπόγεια λίμνη αλλά όπως αποδείχθηκε τα σπήλαια ήταν τόσο εκτεταμένα ώστε να έπρεπε να εξερευνηθούν χωριστά.
Οι Ναζί αρχικά κατασκεύασαν μια βάση σε ένα σπήλαιο με αποβάθρες για τα γερμανικά υποβρύχια και η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιούσαν ήταν από την ηφαιστειακή δραστηριότητα, η οποία τους έδωσε τη θερμότητα και ατμό που βοήθησε στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Στις 18 Ιουλίου 1945, εφημερίδες σε όλο τον κόσμο επικεντρώθηκαν σε τίτλους με αναφορές στην Ανταρκτική. Οι New York Times, τότε δήλωσαν "Ο Χίτλερ είναι στο Νότιο Πόλο".
Οι τίτλοι που συγκλόνισαν τον κόσμο βασίζονται, εν μέρει, σε γεγονότα. Τα γεγονότα ερχόταν και από από τον Γερμανό Ναύαρχο Karl Donitz, που αργότερα έζησε ελεύθερος στη Γερμανία, δηλώνοντας την πικρία του ως αξιωματικός όσον αφορούσε γενικά τους ιστορικούς που δεν τολμούσαν να γράψουν για την μεγάλη ναζιστική βάση με όνομα νέο Βερολίνο στην Ανταρκτική.
Ο Γερμανός ναύαρχος είχε αναφέρει ότι το γερμανικό ναυτικό είχε εκτελέσει ένα μεγάλο έργο. Το γερμανικό ναυτικό ξέρει κρυψώνες στους ωκεανούς και κατά συνέπεια είναι πολύ εύκολο να μεταφέρει τον Φύρερ σε ασφαλές μέρος που θα έχει την ευκαιρία να εργαστεί για τα τελικά του σχέδια.
Η ανακάλυψη ήταν ότι βρήκαν μια υποβρύχια τάφρο που τους πήγαινε κατ‘ ευθείαν μέσω της Ανταρκτικής σε ένα υπόγειο παράδεισο με ζεστές υπόγειες λίμνες, και βλάστηση και πάγο.
Το 1952, η κυβέρνηση της νέας Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, ερεύνησε τις φήμες για την ναζιστική βάση προσπαθώντας να εντοπίσει τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της περιοχής.
Μια πληθώρα από φήμες υποστηρίζει ότι η Neuschwabenland δεν είχε ποτέ εγκαταλειφθεί από τους Ναζί μετά την πρώτη αποστολή. Στην πραγματικότητα, μερικά μέλη του πληρώματος του “Schwabenland” δήλωσαν ότι θα έκαναν αρκετά ταξίδια στην Ανταρκτική για να εδρεύσουν μια απόρρητη αποικία των Ναζί, και θα χρειαζόταν την μεταφορά στρατιωτικού εξοπλισμού και βαρέα εργαλεία εξόρυξης και κατασκευής σηράγγων.
Πράγματι τα εναπομείναντα μητρώα των γερμανικών ναυτικών βάσεων αναφέρουν, μαζικές μετακινήσεις τεχνικών υλικών για άγνωστη περιοχή και ότι αρκετά γερμανικά υποβρύχια γέμισαν με υψηλόβαθμα στελέχη των Ναζί που εγκατέλειψαν την Ευρώπη, βρίσκοντας καταφύγιο σε ένα μυστικό δίκτυο σε υπόγεια καταφύγια στην Neuschwabenland.
Γερμανοί επιστήμονες που αιχμαλωτίστηκαν από τους συμμάχους, ενώ το Βερολίνο βομβαρδιζόταν, αποκάλυψαν πως υπήρχαν απόρρητα έγγραφα, σχεδιαγράμματα και χάρτες που αφορούσαν πτητικά άγνωστα μηχανήματα σε σχήμα δίσκου και εγκαταστάσεις μια απόρρητης βάσης στην Ανταρκτική με όνομα Νέο Βερολίνο.
Η επιχείρηση Ηigh Jump
Οι Σύμμαχοι το 1947 θορυβήθηκαν ακόμη περισσότερο όταν πληροφορήθηκαν τις φήμες που ήθελαν τη βάση της Ανταρκτικής να λειτουργεί τουλάχιστον από το 1935, χάρη στις ενέργειες της ομάδας Βριλ που ήταν μια ανεξάρτητη ομάδα με τεράστια κεφάλαια που ασχολούταν με τις νέες τεχνολογίες αλλά και την εξέλιξη επαναστατικών φουτουριστικών εναέριων οχημάτων σε σχήμα δίσκου.
Σε μικροφίλμ, που εντοπίστηκαν σε γερμανικό υποβρύχιο με προορισμό της νότιες θάλασσες, αποκαλύφθηκε η ανωτερότητα των Γερμανών σε θέματα τεχνολογίας δηλώνοντας ότι ήταν τουλάχιστον 50 χρονιά μπροστά.
Οι Αμερικανοί οργάνωσαν μια ναυτική εκστρατεία με 48 πλοία, μεταξύ αυτών ήταν υποβρύχια, ένα αεροπλανοφόρο και ένα πλοίο που μετέφερε 200 αεροσκάφη. Επίσης συμμετείχαν 4.080 στρατιώτες υπό την ηγεσία του Ναυάρχου Ρίτσαρντ Μπερντ (Richard Byrd), του γνωστού εξερευνητή, με πρόφαση την εξερεύνηση της Ανταρκτικής. Στην πραγματικότητα ήθελαν να βρουν και να καταστρέψουν τη γερμανική βάση.
Η επίσημη ονομασία της εκστρατείας ήταν Highjump (OpHjp). Η αποστολή έφτασε τον χειμώνα του 1946-1947, και έληξε στα τέλη Φεβρουαρίου 1947.
Επισήμως η αποστολή Highjump ήταν να επεκταθεί η ανταρκτική ερευνητική βάση Little America. Ο Μπερντ είχε στη διάθεσή του οκτώ μήνες για να φέρει εις πέρας την αποστολή του, αλλά σε οκτώ εβδομάδες αναγκάστηκε να επιστρέψει με πολλές απώλειες σε μαχητικά αεροπλάνα! Τι είχε συμβεί;
Σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν από άντρες της αποστολής, το Αμερικανικό Ναυτικό βρέθηκε αντιμέτωπο με ομάδα πραγματικών ιπτάμενων δίσκων. Στις αερομαχίες που ακολούθησαν με την άφιξη στην Ανταρκτική, καταστράφηκαν τέσσερα αεροπλάνα και αλλά 12 χάθηκαν.
Καθώς υστερούσαν σημαντικά από τη δύναμη πυρός των Γερμανών, οι αμερικανικές υπηρεσίες ανακάλεσαν την αποστολή.
Στις επίσημες αναφορές που κατατέθηκαν, τα τέσσερα αεροπλάνα που καταστράφηκαν φαίνεται να "παρουσίασαν τεχνικά προβλήματα και έπεσαν πάνω σε παγόβουνα".
Ο ναύαρχος Byrd είχε δώσει μια αναπάντεχη, συνέντευξη στην ισπανική εφημερίδα El Mercurio, στο Σαντιάγο, Χιλή στις 5 Μαρτίου 1947. Το δημοσίευμα έγραφε ότι "...ο Ναύαρχος Μπερντ (Byrd) δήλωσε σήμερα ότι ήταν επιτακτική ανάγκη για τις Ηνωμένες Πολιτείες να ξεκινήσει άμεσα μέτρα άμυνας κατά άγνωστων εχθρικών περιοχών. Ο ναύαρχος δήλωσε επίσης ότι δεν ήθελε να φοβίσει κανέναν, αλλά ήταν μια πικρή πραγματικότητα ότι σε περίπτωση ενός νέου πολέμου, οι ηπειρωτικές Ηνωμένες Πολιτείες θα πρέπει να αμυνθούν από ιπτάμενα αντικείμενα, που έρχονται από τον πόλο με απίστευτες ταχύτητες.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο ναύαρχος ανέφερε επίσης ότι σε ένα ταχέως συρρικνούμενο κόσμο οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν μπορούσαν πλέον να αντλήσουν κανένα αίσθημα ασφάλειας από την απομόνωσή της ή τη γεωγραφική απόσταση από ωκεανούς. Ο ναύαρχος επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την πεποίθησή του ότι ολόκληρη η ήπειρος της Ανταρκτικής πρέπει να παρακολουθείται στενά".
Όσο αφορά τον Ναύαρχο Μπερντ, όταν έφτασε στις ΗΠΑ πέρασε αρκετές εβδομάδες στα ανακριτικά γραφεία.
Όλα τα έγγραφα και το ημερολόγιό του εξαφανίστηκαν περιέργως. Ως ημερομηνία θανάτου του, στη Wikipedia, αναφέρεται η 11η Μαρτίου του 1957.
Τότε ο Αϊζενχάουερ είχε δηλώσει: ”Ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος δεν έχει τελειώσει ακόμα” και επιβεβαιώνεται από την ανησυχητική φράση του ναυάρχου Μπερντ, "στην περίπτωση ενός νέου πολέμου".
Τα τελευταία Τάγματα του Χίτλερ περιμένουν για τη χρυσή ευκαιρία τους
Ήδη από τη δεκαετία του 1950, φήμες άρχισαν να κυκλοφορούν ανάμεσα στους γερμανικούς εθνικιστικούς κύκλους που ήταν βέβαιοι ότι τα μεταπολεμικά ιπτάμενα οχήματα τύπου δίσκου που πετούσαν σε όλο των κόσμο ήταν στην πραγματικότητα γερμανικά υπερ-όπλα που ήταν υπό ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του Τρίτο Ράιχ. (Τότε ας μη ξεχνάμε συνέβη και το περιστατικό του Roswell).
Μέχρι τα τέλη του 1970, νεοναζί συγγραφείς ισχυρίζονταν ότι η το θρυλικό Τελευταία Τάγμα, που είχε σκοπό να διαφυλάξει τα απόρρητα των ναζί μετά τον πόλεμο, ήταν σε ένα τεράστιο υπόγειο παράδεισο στην Ανταρκτική.
Οι William και Landig, δύο νέο-ναζί εκδότες και συγγραφείς, αναφέρουν με γεγονότα, ιστορίες και υποδείξεις την ναζιστική αναβίωση. Ορισμένοι αναφέρουν ότι, όταν οι Αμερικανοί απέτυχαν να χτυπήσουν την υπόγεια βάση των Γερμανών “Neuberchtesgarden” στην Ανταρκτική πραγματοποιήθηκαν χτυπήματα το 1958 υπό το πρόσχημα πυρηνικών δοκιμών.
Αυτό που επίσημα γνωρίζουμε είναι ότι, το 1958 ως μέρος της Επιχείρησης “Argus” έγιναν τρεις ατμοσφαιρικές πυρηνικές εκρήξεις. Οι δοκιμές αυτές ήταν πράγματι στο νότιο ημισφαίριο μεταξύ 2.300 και 3,500 χιλιόμετρα βόρεια της Maud Land. Φυσικά, άλλα αυτά μπορούν να είναι προϊόντα αχαλίνωτης φαντασίας αλλά κανένας δεν έχει αρνηθεί την παταγώδη αποτυχία της αποστολής Ηigh Jump και τις μαρτυρίες των πληρωμάτων ότι αντιμετώπισαν ανώτερα ιπτάμενα αντικείμενα στην Ανταρκτική.
Η φωτογραφία τραβήχτηκε στις 23 Φεβρουαρίου 2006 και τη βρήκαμε εδώ: http://alien-ufo-sightings.com/ . Το δημοσίευμα, που μπορείτε να διαβάσετε στο σύνδεσμο, ισχυρίζεται ότι είναι μια έξοδος γερμανικών ιπτάμενων δίσκων στην Ανταρκτική. Δείτε ένα ενδιαφέρον ρωσικό ντοκιμαντέρ με ελληνικούς υπότιτλους.


πηγη: prisonplanet.gr


Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΑΤΗΡ ΣΑΒΒΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠPIN ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ. BINTEO




ΒΙΝΤΕΟ -  ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ
ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΙΛΑΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ  Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!




ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΕΛΙΔΑ

http://logoipatrossavvaaxillews.blogspot.gr/


Δικαίωση Λιακόπουλου γα το 4ο Σενάριο-ΒΙΝΤΕΟ


visitors 0

Οπως έχει γράψει ο Λιακόπουλος στο βιβλίο του "Το Τέταρτο Σενάριο", η NASA προετοιμάζει τον κόσμο...



ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΤΑΡTΟ ΣΕΝΑΡΙΟ???
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: 2310-521010



Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων; Περισσότερες αποδείξεις! Προωθήστε το ΒΙΝΤΕΟ





Μία ακόμη απόδειξη για το ότι είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων. Η αριστερή προπαγάνδα έχει κατακλείσει τα σχολεία της Ελλάδας από το νηπιαγωγείο μέχρι το πανεπιστήμιο.
Κυριολεκτικά χιλιάδες καθηγητές και δάσκαλοι διδάσκουν στα παιδιά μας ότι δεν είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων.
Φανταστείτε τι θα γινόταν αν οι Κινέζοι δάσκαλοι και καθηγητές δίδασκαν ότι οι σημερινοί Κινέζοι δεν είναι απόγονοι των αρχαίων Κινέζων και πόσοι από αυτούς θα πήγαιναν στα στρατόπεδα εργασίας ή στο εκτελεστικό απόσπασμα.
Στα μέσα Φεβρουαρίου δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο ότι Ελληνίδα καθηγήτρια στη Β’ Γυμνασίου εξοργισμένη φώναζε στους μικρούς μαθητές της ότι είναι ανοησία να πιστεύουν πως είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων και του μεγάλου Αλεξάνδρου.
Και όταν κάποιοι από τους μαθητές της ανέφεραν την έρευνα του καθηγητή μοριακής βιολογίας, κ. Τριανταφυλλίδη από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, η μεγάλη αυτή καθηγήτρια που παρεμπιπτόντως δίδασκε γεωγραφία, άστραψε και βρόντηξε και είπε επι λέξη: «Αυτά είναι σαχλαμάρες και κανένας δεν έχει αποδείξει τίποτα. Οι συγκεκριμένες θεωρίες είναι ανεπίσημες και ως εκ τούτου μη αποδεκτές από εμένα».
Στο βίντεο που θα δείτε ο Καθηγητής κ. Παπαγρηγοράκης στηρίζει την έρευνά του σε γενετική και σε σύγκριση κρανίων νεοελλήνων και αρχαίων Ελλήνων.


Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

ΑΓΡΙΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΠΟ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ!!! - ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΖΑΜΙΑ!!!





Περίπου 1.500 εξαγριωμένοι μουσουλμάνοι έκαναν σήμερα επίθεση στην χριστιανική συνοικία Μπαντάμι Μπαγκ στη Λαχόρη πυρπολώντας μεγάλο αριθμό κατοικιών και οχημάτων.
Αφορμή της επίθεσης ήταν το γεγονός ότι "ένας Χριστιανός ενήλικος, σύμφωνα με την φήμη, προσέβαλε δημόσια τον Προφήτη", όπως δήλωσε στα τοπικά μμε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας.

Τελικώς κανένας κάτοικος της συνοικίας δεν έπαθε το παραμικρό. Αντιθέτως, τραυματίστηκαν 12 πακιστανοί αστυνομικοί προσπαθώντας να αποσοβήσουν τα χειρότερα, δήλωσε ο ίδιος.

'Ομως, όπως επίσης είπε, "περίπου 20 κατοικίες υπέστησαν υλικές ζημιές", αν και η συνολική και πλήρης εικόνα για τις ζημιές να μπορεί να σχηματιστεί προς ώρας.

Κάτοικοι της ίδιας συνοικίας είπαν στα διεθνή μμε ότι "100 κατοικίες έχουν υποστεί ζημιά".

Στην Λαχόρη, κρατείται στην απομόνωση σε αστυνομικό τμήμα ο 20χρονος Σαουάν Μάσιχ, για τον οποίο καταγγέλθηκε ότι βλαστήμησε δημόσια τον προφήτη Μωάμεθ (καταγγελία που εφόσον τεκμηριωθεί απολήγει στην θανάτωση του βλασφημούντος), μετέδωσε στο μεταξύ τοπικό τηλεοπτικό δίκτυο, το Dunya.



Στη χριστιανική συνοικία περιπολούν διαρκώς, πλέον, χίλιοι αστυνομικοί αποτρέποντας την λεηλασία περιουσιών.

Η περιφερειακή κυβέρνηση, η Λαχόρη είναι στο ανατολικό Πακιστάν, καταδίκασε ήδη αυτά τα συμβάντα, δεσμευόμενη ταυτοχρόνως ότι οι πρωταίτιοί τους θα οδηγηθούν να δικαστούν, ενώ για την χριστιανική κοινότητα "θα λαμβάνονται αποτελεσματικότερα μέτρα προφύλαξης".


Το 2012 πακιστανικό δικαστήριο αθώωσε έφηβη κατηγορηθείσα για ασέβεια προς το Κοράνι, με δημόσια δήλωση.




Η διεθνής κοινότητα εναντιώνεται στην επιβολή της θανατικής ποινής για όσους κριθεί ότι προσέβαλαν είτε το Κοράνι είτε τον προφήτη Μωάμεθ και διατυπώνονται παράλληλα, επωνύμως, επισημάνσεις ότι "ο πραγματικός λόγος που κρύβεται πίσω από παρόμοιες δώξεις είναι απλά η ατομική κακεντρέχεια", που τρέφουν μερικοί μουσουλμάνοι για τους χριστιανούς πολίτες.

Σημειωτέον στην δίνη αυτή, ακόμα και όσοι προτείνουν δημόσια κάποια μεταρρύθμιση στα ισχύοντα υφίστανται αμείλικτα "αντίποινα". 'Ετσι (μεταξύ άλλων) καταγράφηκαν στη διάρκεια του 2011 οι δολοφονίες του κυβερνήτη του Πεντζάμπ Σάλμαν Τασίρ και του υπουργού αρμόδιου για τις θρησκευτικές μειονότητες, Σάχμπαζ Μπάτι.


πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.gr


Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Απίστευτο: Λιοντάρι φιλά και αγκαλιάζει την γυναίκα που το έσωσε (ΒΙΝΤΕΟ)


Liontari gynaika-1-NAI


Μια συγκινητική ιστορία και ένα ακόμα πιο συγκινητικό βίντεο που συμπληρώνει την σχέση ζώου και ανθρώπου
Η συγκεκριμένη γυναικά, έσωσε το λιοντάρι όταν το είδε ταλαιπωρημένο και κτυπημένο να το εκμεταλλεύονται άνθρωποι, έχοντάς το να συμμετέχει σε παραστάσεις τσίρκου.
Η κτηνίατρος και ζωόφιλος, έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ούτως ώστε το μικρό τότε λιοντάρι να απομακρυνθεί από τους απάνθρωπους ιδιoκτήτες του και η ίδια, το φρόντισε και το μεγάλωσε για δυο χρόνια, εγχειρίζοντάς το παράλληλα από τα τραύματα που είχε στο σώμα του.
Όμως, όταν το λιοντάρι άρχισε να μεγαλώνει, η κτηνίατρος, δε μπορούσε να το κρατήσει άλλο και το δώρισε σε ένα καταφύγιο στη Κολομβία, όπου θα είχε μια καλύτερη φροντίδα. Τα χρόνια πέρασαν και το λιοντάρι μεγάλωνε, δε ξέχασε όμως πότε, τη καλοσύνη και τη βοήθεια της «φίλης» και σωτήρας του.
Όταν η γυναίκα αυτή, μετά από 6 χρόνια το επισκέφτηκε στο πάρκο στην πόλη Καλί της Κολομβίας, η αντίδραση του άρχοντα της ζούγκλας και ενός από τα μεγαλύτερα σαρκοφάγα ζώα όπως θα δείτε και στο βίντεο, ήταν πρωτοφανής.


πηγη: prisonplanet.gr



Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

ΧΑΜΟΣ...!!! Η ΣΠΑΡΤΗ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΗΜΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ...!!!




Τον δήμαρχο Σπάρτης Σταύρο Αργειτάκο εξουσιοδότησε το Δημοτικό Συμβούλιο προκειμένου να έρθει σε επαφή με την προεδρεία της Ρωσίας για να υποβάλει πρόταση προς τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν να ανακηρυχθεί επίτιμος Δημότης Σπάρτης.

Όπως είναι γνωστό ο Ρώσος πρόεδρος είχε εκφράσει στο παρελθόν την επιθυμία του να επισκεφθεί τον Βυζαντινό Μυστρά και να προσκυνήσει τα Όσια και Ιερά της Ορθοδοξίας. 

Συγχρόνως είναι θαυμαστής της Σπαρτιατικής αγωγής που είχαν επιδείξει οι Αρχαίοι Σπαρτιάτες. H πρόταση συζητήθηκε την Τετάρτη στο Δημοτικό Συμβούλιο και έχουν γίνει ήδη οι προβλεπόμενες κινήσεις με το Ίδρυμα Ελληνορωσικής Συνεργασίας, από όπου και αναμένονται οι απαντήσεις. 

Οι πληροφορίες μας πάντως αναφέρουν, ότι ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν θα αποδεχθεί την πρόταση του δημάρχου Σπάρτης…

πηγη: stoxos.gr

ΕΜΠΑΙΝΕ ΒΛΑΔΙΜΗΡΕ!!!


ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ / ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ - ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΙ - ΑΡΓΗ ΚΑΥΣΗ





Δεν κρυβονται πια τα ερπετα....!!



Δείτε  και ανατριχιάστε !!
Η νοσοκόμα της βασίλισσας τη φοράει στην ζώνη της!!
Μασονικά σύμβολα και καμπαλιστικές πεντάλφες!!




Κινητά τηλέφωνα σε ρόλο Μεγάλου Αδελφού-BINTEO


smartphones


Η ισραηλινή εταιρία CallApp προσπαθεί να φωτίσει το μυστήριο που καλύπτει τις κλήσεις μας. Το θέμα που θέτει είναι το εξής: «Δεν θα ήταν τέλειο το smartphone σας να ήταν αρκετά έξυπνο, ώστε να σας παρέχει τις σωστές πληροφορίες που θέλετε για τον οποιοδήποτε, όταν τις θέλετε»;
Ο διευθύνων σύμβουλος της συγκεκριμένης εταιρίας, Οντέντ Βόλοβιτζ μας δίνει ένα παράδειγμα: «Τώρα δέχομαι μια κλήση και αυτό που βλέπω πρώτα από όλα είναι το όνομα του ανθρώπου που με καλεί, τη φωτογραφία του, τους κοινούς μας φίλους από τα κοινωνικά δίκτυα. Μπορώ να δω το ιστολόγιό του. Και μπορώ να δω όλες τις ιστοσελίδες που συνδέονται με αυτόν στο διαδίκτυο».
Η εφαρμογή εμφανίζει επίσης τους λογαριασμούς μας στο Linkedin ή το Twitter. Η συγκεκριμένη τεχνολογία απλά συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες που υπάρχουν δημόσια για εμάς στο διαδίκτυο, σε ένα μέρος.
Η Advanced Validation Solutions είναι μια άλλη εφαρμογή που έχει αναπτυχθεί στο Ισραήλ και η οποία πλέον εφαρμόζεται σε ευρωπαϊκές χώρες για να συλληφθούν απατεώνες. Αυτή είναι η παρουσίαση μιας πραγματικής κλήσης, που δείχνει πώς η φωνή ενός προσώπου ανιχνεύεται, για να φανεί αν λέει αλήθεια ή ψέμματα.
Ο Λίορ Κόσκας είναι ο διευθυντής της εταιρίας Digilog που προσφέρει τις υπηρεσίες της στη Μεγάλη Βρετανία και εφαρμόζει αυτή την εφαρμογή: «Αυτό που κάνουμε είναι να δοκιμάζουμε τη φωνή σας, αν λέτε την αλήθεια. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, οτιδήποτε πείτε, συγκρίνεται με την αρχική βάση αναφοράς. Οποιαδήποτε αλλαγή στη συχνότητα συμβαίνει, είτε σας αρέσει, είτε όχι, είτε λέτε αλήθεια, είτε λέτε ψέματα, θα ανιχνευτεί από την τεχνολογική εφαρμογή και θα εμφανιστεί με έναν πολύ απλό τρόπο πάνω στην οθόνη».
Αυτή η καινοτομία υπάρχει εδώ και μια δεκαετία, αλλά σύμφωνα με τον Κόσκας, εξελίσσεται διαρκώς. Η εφαρμογή CallApp βρίσκεται ακόμη σε δοκιμαστική εφαρμογή και παρέχεται μόνο σε Android συσκευές, με λογαριασμό στην Google. Όπως και να είναι πάντως, ο Μεγάλος Αδελφός καραδοκεί παντού, περιμένοντας και εσάς στη γωνία.



πηγη: prisonplanet.gr


Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙ: Ο ΤΣΕΒΕΖ, ΟΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΟΥΣ!!!



Σαρώνει αυτός ο συνδυασμός φωτογραφιών στο Διαδίκτυο και όχι άδικα! Η αντιδιαστολή του Τσάβεζ να φιλά τα χέρια απλών πολιτών, με τους «Έλληνες πολίτες» να φιλούν (!!!) τα χέρια των εθνικών ολετήρων και προδοτών, πραγματικά σοκάρει:


Αυτοί είμαστε (ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΣ ΣΕ ΑΧΡΕΙΟΥΣ), αυτοί μας αξίζουν (ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΤΑΝΕ ΕΝΑ ΞΕΡΟΚΟΜΜΑΤΟ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ)! 
Ή αλλιώς, «τοιούτος ημίν έπρεπε αρχιερεύς»...!

πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.gr


Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Αρχαίος αστροναύτης (;) σε καθεδρικό ναό του 1102 μ.Χ.-BINTEO


arxaiosastronaytis


Πολύ εντυπωσιακό σκάλισμα που φαίνεται να απεικονίζει μια φιγούρα που μοιάζει με αστροναύτη στον καθεδρικό ναό Ieronimus στην Ισπανία. Το σκάλισμα είναι μέρος από ένα διακοσμητικό ψηφιδωτό από μοτίβα, που κοσμούν τον ναό.
Μερικοί υποστηρίζουν ότι αυτό είναι απλώς η δουλειά ενός οικοδόμου που εργάστηκε για την αποκατάσταση του καθεδρικού ναού το 1992, αλλά ορισμένες τοπικές πηγές απορρίπτουν αυτή τη θεωρία, ενώ οι άνθρωποι που έχουν ζήσει εδώ για γενιές όλοι γνωρίζουν για το hombre de las estrellas, (Man Of Stars) και οι παππούδες και οι γιαγιάδες τους μιλούσαν γι 'αυτόν.
Θα μπορούσε αυτό να είναι απόδειξη από ταξίδι στο χρόνο, εξωγήινη επίσκεψη, άγνωστη αρχαία τεχνολογία ή κάτι άλλο; Όπως πάντα εσείς αποφασίζετε.






ΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ - ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ


Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Πέθανε ο Ούγκο Τσάβες


chaves


"Έφυγε" από τη ζωή το βράδυ της Τρίτης (ώρα Ελλάδος) ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες. Ο Ούγκο Τσάβες είχε πρόσφατα υποβληθεί σε επέμβαση, καθώς έδινε σκληρή μάχη με τον καρκίνο.
Την δυσάρεστη είδηση του θανάτου του ηγέτη της Βενεζουέλας ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος της χώρας, Ν. Μαντούρο, ο οποίος λίγες ώρες νωρίτερα είχε δηλώσει ότι η κατάσταση της υγείας του Τσάβες ήταν κρίσιμη.
"Πήραμε την πληροφορία για το πιο τραγικό γεγονός που έχουμε ανακοινώσει στο λαό μας. Στις 16:25 (20:55 GMT) σήμερα, 5 Μαρτίου, απεβίωσε ο κομαντάτε Ούγκο Τσάβες", δήλωσε ο Μαντούρο.
Ο Τσάβες, πριν λίγες μέρες, είχε επιστρέψει στη χώρα του, από την Κούβα, όπου υποβλήθηκε σε επέμβαση και μάλιστα είχε στείλει μήνυμα στο λαό του μέσω Twitter.
"Φθάσαμε ξανά στην πατρίδα μας την Βενεζουέλα. Σε ευχαριστώ, θεέ μου. Σε ευχαριστώ, αγαπημένε μου λαέ. Θα συνεχίσουμε την θεραπεία εδώ", είχε γράψει. 

πηγη: news247