ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Τι λένε οι αγιορείτες για την άθεη αριστερά


tsip

Αγιορείτες Μοναχοί, εκφράζουν το φόβο τους για πιθανή κυβέρνηση της άθεης αριστεράς, ενώ προειδοποιούν για μεγάλους κινδύνους. Ακολουθεί η επιστολή τους
Αδελφοί μας Έλληνες Χριστιανοί, ας προσέξουμε τι κάνουμε. Να σκεφτούμε ποιο θα είναι το μέλλον αν βάλουμε να μας κυβερνήσουν οι κομμουνιστές.
Η Ιστορία δεν μας διδάσκει; Δεν καταστράφηκαν όλα τα κράτη όπου επεβλήθη; Δεν γνωρίζετε ότι τον κομμουνισμό τον δημιούργησαν οι Εβραίοι για να ισοπεδώσουν τις ενάντιες δυνάμεις για να μπορέσουν σιγά σιγά να κυριέψουν τον κόσμο;
Εβραίοι ήταν όλοι αυτοί που τον διέδωσαν, ο Μάρξ, ο Λένιν και οι λοιποί και μέσα στις θεωρίες, δήθεν υπέρ του λαού, έβαλα και το αγκίστρι του Διαβόλου, την αθεΐα.
Στην πράξη όμως κυνήγησαν τον κόσμο με εκατομμύρια νεκρούς, αποδυνάμωσαν τις χώρες, έφεραν την φτώχεια, την πείνα και την κακομοιριά και το χειρότερο όλων, αφαίρεσαν δια της βίας την πίστη στον Θεό από τις ψυχές των πολιτών τους και επέβαλαν παντού την δυστυχία.
Για έναν, άθεο ή χλιαρό στην πίστη, αυτό ίσως δεν σημαίνει τίποτα, αλλά για ένα πιστό χριστιανό, πως είναι δυνατόν αυτό να το δέχεται και να συμβάλλει με την ψήφο του να γίνει αυτό το ολέθριο κακό στην πατρίδα μας;
Και όλα τα καλά του κόσμου να μας φέρει η αριστερά=άθεος κομμουνισμός, όταν είναι θεομάχος και πολεμάει την Εκκλησία και την χριστιανική πίστη και δηλώνει ότι θα βγάλει νόμους αντίχριστους και ασεβείς, ποιος πιστός χριστιανός δικαιολογείται να την ψηφίσει;
Ο Χριστός είπε ότι «περί παντός αργού(ματαίου) λόγου θα δώσουμε λόγο», αν συμβάλουμε να κυβερνήσει η ασεβής αριστερά και να έρθουν στην Ελλάδα τα πάνω κάτω, τι λόγο θα δώσουμε;
Κοιτάξτε τα πιστεύω τους και τις δηλώσεις τους. Δεν πιστεύουν στην ιστορία μας, όπως η Ρεπούση(χωρίς κυρία), τη Μικρασιατική καταστροφή, ούτε στη θρησκεία μας(χωρισμός κράτους και Εκκλησίας), ούτε στις αξίες και τα ήθη(γάμος ομοφυλοφίλων), ούτε στα έθιμα μας(κατάργηση παρελάσεων), ούτε στην οικογένεια(ελεύθερη συμβίωση), ούτε στα εθνικά συμφέροντα(υποστηρίζουν τους παράνομους λαθρομετανάστες και θα τους δώσουν Ελληνική ιθαγένεια), ούτε στα πατριωτικά θέματα(υποστηρίζουν τους Σκοπιανούς).
Μη τους πιστεύετε σε ότι λένε, διότι όπως έλεγε ο Χριστός τον διάβολο «αρχηγό του ψεύδους», έτσι και στον άθεο δεν μπορείς να έχεις καμία εμπιστοσύνη, διότι γι’αυτόν Θεός είναι το συμφέρον του και όπως έγραφε ο Ντοστογιέφσκι «όπου δεν υπάρχει Θεός τα πάντα επιτρέπονται», οπότε για τον άθεο κομμουνιστή οι εντολές του θεού του είναι να πετύχει το συμφέρον του με οποιοδήποτε τρόπο (ψέμα, απάτη, φόνο κ.α.π.). Από αυτά τα κόμματα βγαίνουν και οι τρομοκρατικές οργανώσεις, διότι αυτό είναι το ευαγγέλιο τους. Για τους αριστερούς Θεός, Πατρίδα και Έθνος είναι το κόμμα.
Ένας πιστός Χριστιανός τι δουλειά έχει σ’ αυτόν τον χώρο, που όλη η ιστορία του είναι βαμμένη με αίμα;
Να μας συγχωρέσουν οι πιστοί χριστιανοί που ψηφίζουν αριστερά, φυσικά δεν είναι ίδιοι με τους άθεους, διότι έχουν τον Θεό μέσα τους, αλλά όταν ψηφίζουν τους αντίχριστους , δεν γίνονται συνένοχοι, έστω εν αγνοία τους;
Θέλεις ν’ αλλάξεις την κατάσταση στην Ελλάδα; Ποιος θα το κάνει; Ο Τσίπρας που πήγε τρεις φορές στην Αμερική και έλαβε από το «σύστημα» το χρίσμα να κυβερνήσει, που πριν τις εκλογές του Ιουνίου έλεγε να φύγουμε από το μνημόνιο και στις εκλογές που ανέβασε το ποσοστό του και πλησίασε την πρωθυπουργία έλεγε απλά ν’ αλλάξουμε την συμφωνία του μνημονίου, δηλαδή παραμύθια.
Μ’ όλα αυτά δεν θέλουμε αν πούμε ότι η δεξιά είναι σωστή και καθαρή, ίσα ίσα θέλουμε να πούμε, όπως το ξανά είπαμε : «προδομένε χριστιανικέ λαέ της Ελλάδος, άφησε επιτέλους τα ψευτοκόμματα που τόσα χρόνια σ’ εξαπατούν και σε κάνουν κομμάτια(σε χωρίζουν) και ένωσε τις τεράστιες δυνάμεις σου για να σώσεις την Πατρίδα σου και το Έθνος σου που τ’αφανίζουν ο σκοτεινές δυνάμεις μέρα με την μέρα»
Αγιορείτες Μοναχοί 

πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ: Τα ΙΚΕΑ πουλάνε χαλάκια εισόδου σε σχήμα Σταυρού!!!







ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ - Η σημασία του κομποσχοινιού




Γέροντα, ποιά σημασία έχει το κομποσχοίνι;

Το κομποσχοίνι είναι μια κληρονομιά, μια ευλογία, που μας έχουν αφήσει οι Άγιοι Πατέρες μας. Και μόνο γι’ αυτό έχει μεγάλη αξία. Βλέπεις, σε κάποιον αφήνει ο παππούς του μια κληρονομιά ένα ασήμαντο πράγμα και το έχει μετά σαν φυλαχτό, πόσο μάλλον το κομποσχοίνι που μας το άφησαν κληρονομιά οι Άγιοι Πατέρες!


Παλιά, που δεν υπήρχαν ρολόγια, οι μοναχοί μετρούσαν την ώρα της προσευχής με το κομποσχοίνι, αλλά οι κόμποι του κομποσχοινιού ήταν απλοί. Κάποτε ένας ασκητής έκανε πολύ αγώνα, πολλές μετάνοιες κ.λπ., και ο διάβολος πήγαινε και έλυνε τους κόμπους του κομποσχοινιού του. Έκανε – έκανε μετάνοιες ο καημένος και απέκαμε, γιατί δεν μπορούσε να τις μετρά, αφού ο διάβολος του έλυνε συνέχεια τους κόμπους. Τότε παρουσιάσθηκε Άγγελος Κυρίου και του δίδαξε πώς να πλέκη τους κόμπους, ώστε σε κάθε κόμπο να σχηματίζωνται εννέα σταυροί. Ο διάβολος μετά, ο οποίος τρέμει τον σταυρό, δεν μπορούσε να τους λύση. Έτσι κάθε κόμπος του κομποσχοινιού έχει εννέα σταυρούς, που συμβολίζουν τα εννέα τάγματα των Αγγέλων.

- Γέροντα, τι σημαίνουν οι τριάντα τρεις, οι πενήντα, οι εκατό και οι τριακόσιοι κόμποι που έχουν τα κομποσχοίνια;

- Μόνον ο αριθμός τριάντα τρία είναι συμβολικός συμβολίζει τα τριάντα τρία χρόνια που έζησε ο Χριστός επάνω στην γη. Οι άλλοι αριθμοί απλώς μας βοηθούν να μετράμε τις μετάνοιες που κάνουμε ή πόσες φορές θα πούμε την ευχή.

Μερικές μηχανές έχουν ένα σχοινί με μια χειρολαβή στην άκρη και, όταν θέλης να τις βάλης μπρος, τραβάς μερικές φορές το σχοινί με δύναμη, μέχρι να ξεπαγώσουν τα πνευματικά λάδια. Έτσι και το κομποσχοίνι είναι το σχοινί το οποίο τραβάμε μία - δύο - πέντε - δέκα φορές και ξεπαγώνουν τα πνευματικά λάδια και παίρνει μπρος η πνευματική μηχανή της αδιάλειπτου προσευχής, οπότε δουλεύει μετά μόνη της η καρδιά στην ευχή. Αλλά, και όταν η καρδιά πάρη μπρος στην ευχή, και πάλι δεν πρέπει να καταργήσουμε το κομποσχοίνι, για να μην παρακινηθούν και άλλοι να το καταργήσουν, ενώ δεν πήρε ακόμη μπρος η καρδιά τους στην ευχή.

- Όταν, Γέροντα, κρατώ το κομποσχοίνι μου και λέω την ευχή μηχανικά, μήπως υπάρχει κίνδυνος ανθρωπαρέσκειας;

- Αν κάνης κομποσχοίνι εξωτερικά από ανθρωπαρέσκεια, ακόμη και τα χέρια σου να ξεφλουδίσης, σε τίποτε δεν θα σε ωφελήση. Μόνον κούραση θα σου φέρη και την ψευδαίσθηση ότι δήθεν ασχολείσαι με την νοερά προσευχή.

- Γέροντα, εγώ δεν έχω συνηθίσει να κρατώ κομποσχοίνι.

Το κομποσχοίνι να το κρατάς, για να μην ξεχνάς την ευχή, την οποία πρέπει να εργάζεσαι εσωτερικά, στην καρδιά. Όταν μάλιστα βγαίνης από το κελλί σου, να θυμάσαι ότι ο εχθρός είναι έτοιμος για επίθεση. Γι’ αυτό, να μιμήσαι τον καλό στρατιώτη που βγαίνοντας από το πολυβολείο έχει πάντοτε «ανά χείρας» το αυτόματο όπλο. Το κομποσχοίνι έχει μεγάλη δύναμη είναι το όπλο του μοναχού και οι κόμποι είναι σφαίρες, που θερίζουν τα ταγκαλάκια.


Πηγή: Από το βιβλίο «Περί Προσευχής», Λόγοι ζ'

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Η REDBULL ΜΑΣ ΠΛΑΣΑΡΕΙ ΤΟ 666 ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ KAI OXI MONO!!





ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 666 2014



ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Αυτός ο ιπτάμενος επιτηρητής πρόκειται να εξαφανίσει τα σκονάκια στεναχωρώντας πολλούς μαθητές [βίντεο]


school-drone660

Μπροστά και από τις εξελίξεις της Amazon φαίνεται πως είναι ένα βέλγικο σχολείο που χρησιμοποιεί τις πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνολογία drone για να πιάνει τους αδιάβαστους μαθητές.
Σύμφωνα με τη Μirror, πρόκειται για το Thomas Moore College, που δοκιμάζει ένα τηλεκατευθυνόμενο drone το οποίο διαθέτει κάμερα και πετά πάνω από τους μαθητές κατά τη διάρκεια της εξέτασης.


Το drone ελέγχει ο καθηγητής από την έδρα και είναι σε θέση να εντοπίσει οποιαδήποτε πονηρή κίνηση των μαθητών. Δείτε το βίντεο που ακολουθεί.


πηγη: prisonplanet.gr

Τι να κάνετε όταν σας τηλεφωνούν από απόκρυψη


590 1a16d65f74375ecfbebed1341686e39c

Είναι συχνό φαινόμενο οι εισπρακτικές εταιρείες ή διαφημιστικές να καλούν από απόκρυψη και οι υπάλληλοί τους να γίνονται ιδιαίτερα επίμονοι κι ενοχλητικοί. Υπάρχουν φυσικά και τα φαινόμενα φάρσας από απόκρυψη ή ενοχλήσεις για προσωπικούς λόγους.
Διαβάστε τι μπορείτε να κάνετε όταν σας παρενοχλούν τηλεφωνώντας σας από απόκρυψη:
-Ζητήστε από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην οποία είστε συνδρομητής να μη δέχεστε κλήσεις με απόκρυψη αριθμού. Έτσι όταν σας καλεί κάποιος με απόκρυψη αριθμού θα του δείχνει ότι ο αριθμός σας είναι κατειλημμένος.
-Κάντε αίτηση στον πάροχό σας για εξουδετέρωση της απόκρυψης του καλούντος για περιορισμένο χρονικό διάστημα με σκοπό να εντοπιστούν οι ενοχλητικές ή κακόβουλες κλήσεις (ΦΕΚ B 1853 – 21.12.2006). Σε αυτή την περίπτωση όταν σας καλεί κάποιος με απόκρυψη αριθμού θα ακούει ηχογραφημένο μήνυμα μέσω του οποίου θα ενημερώνεται ότι η απόκρυψή του έχει εξουδετερωθεί. Έτσι μπορείτε να μάθετε ποιο νούμερο σας καλεί με απόκρυψη και στη συνέχεια να εντοπιστεί το άτομο που κάνει τις ενοχλητικές κλήσεις και να προχωρήσετε σε έγκληση αυτού που σας ενοχλεί.
-Οι εισαγγελικές, ανακριτικές και προανακριτικές Αρχές έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν από τους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας, τα ηλεκτρονικά ίχνη μιας εγκληματικής πράξης μέσω internet, καθώς και την ημεροχρονολογία και τα στοιχεία του ατόμου στο οποίο αντιστοιχεί το ηλεκτρονικό ίχνος.
-Από τους λοιπούς παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας οι Αρχές δικαιούνται να ζητήσουν τα «εξωτερικά στοιχεία» της επικοινωνίας, δηλαδή τον αριθμό κλήσεις, τα στοιχεία καλούντος – καλούμενου και την ώρα κλήσης, με τον πάροχο να είναι υποχρεωμένος να τα παραδώσει χωρίς να είναι απαραίτητο να προηγηθεί άδεια της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ).
Συμβουλές για να αποφύγετε ενοχλητικά τηλεφωνήματα από την Ελληνική Αστυνομία
1- Σε κάποιον άγνωστο που σας ενοχλεί ή σας απειλεί τηλεφωνικά μην απαντάτε και μάλιστα επιθετικά. Αυτό που επιζητεί για να συνεχίσει είναι η έντονη αντίδρασή σας.
2- Μπορείτε να αφήνετε το ακουστικό ανοιχτό . Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο ενοχλητικός φαρσέρ θα αποθαρρυνθεί και θα κλείσει το τηλέφωνο.
3- Χρησιμοποιείστε αυτόματο τηλεφωνητή και αφήστε να καταγραφεί το μήνυμα. Επίσης, στον αυτόματο τηλεφωνητή μπορείτε να εγγράψετε μήνυμα δικό σας ότι όλες οι κλήσεις καταγράφονται σε ειδική υπηρεσία της αστυνομίας ή σε ιδιωτική υπηρεσία φύλαξης (security).
4- Κατά τη διάρκεια της νύχτας για να μη σας ενοχλούν χαμηλώνετε τον ήχο του κουδουνίσματος ή βγάλτε το τηλέφωνο από την πρίζα.
5- Μην απαντάτε ποτέ σε προσωπικές ερωτήσεις (όνομα, διεύθυνση, κ.λπ.) που σας κάνουν άγνωστοι, ακόμη κι αν συστήνονται ως εμπορικοί αντιπρόσωποι, υπάλληλοι της τράπεζας με την οποία συνεργάζεστε κ.λ.π.
6- Αν οι ενοχλήσεις συνεχίζονται, χρησιμοποιείστε την αναγνώριση κλήσεων (εφόσον δεν σας τηλεφωνούν από απόκρυψη) και επιπλέον, ενημερώστε την τηλεφωνική εταιρεία με την οποία είστε συμβεβλημένοι και την αστυνομία, προκειμένου να σας πληροφορήσουν ποια μέτρα μπορείτε να λάβετε.
7- Όταν βρίσκονται στο σπίτι μικρά παιδιά ή υπερήλικες, καλό είναι να ενεργοποιείτε την εκτροπή κλήσεων, ώστε να μη δοθούν από τα άτομα αυτά πληροφορίες για σας και τους δικούς σας.
8- Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με άτομα που σας συστήνονται ως τεχνικοί της εταιρείας του κινητού σας τηλεφώνου και σας ζητούν, για δήθεν έλεγχο της συσκευής σας, να πατήσετε το πλήκτρο με τη δίεση (#), τους αριθμούς 90 ή 09, δίεση (#) και έπειτα κάποιον άλλον αριθμό.
9- Να κλείσετε αμέσως το τηλέφωνό σας, διότι αν συμμορφωθείτε με αυτές τις οδηγίες, μπορεί ο άγνωστος να αποκτήσει πρόσβαση στην κάρτα σας SIM και να τηλεφωνεί χρεώνοντας τον δικό σας λογαριασμό.

πηγη: prisonplanet.gr

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Σαστισμένοι επιστήμονες από άγνωστο αντικείμενο που εμφανίστηκε στον Άρη


Aris

Μυστηριώδες αντικείμενο έκανε ξαφνικά την εμφάνισή του δίπλα στο μη επανδρωμένο ρομποτοειδές όχημα «Opportunity» που διεξάγει έρευνες στα εδάφη του πλανήτη Άρη.
Όπως ανακοίνωσε η NASA το βράδυ της Πέμπτης κατά τη διάρκεια της επετείου των 10 χρόνων της αποστολής στον «κόκκινο πλανήτη», το ασυνήθιστο εύρημα μοιάζει με θραύσμα βράχου σε σχήμα «ντόνατ», έχει μαλακή επιφάνεια, λευκό χρώμα με μία σκούρα κόκκινη κηλίδα χαμηλά και έχει προβληματίσει τους επιστήμονες, οι οποίοι το μελετούν ενδελεχώς.
Επίσης, περιέχει υψηλά επίπεδα θείου, καθώς και δύο φορές περισσότερο μαγγάνιο από οτιδήποτε άλλο έχει αναλυθεί μέχρι σήμερα στην επιφάνεια του πλανήτη.
Το «Opportunity» προσεδαφίστηκε στον Άρη το 2004 με σκοπό τρίμηνης διεξαγωγής ερευνών, τελικά όμως κατέληξε να μείνει εκεί επί μία δεκαετία.

πηγη: prisonplanet.gr

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Μεγάλη συμφωνία Λευκής και Μαύρης Αδελφότητας. Χρηματοδοτήθηκε η κυβέρνηση Ομπάμα με 1,1 τρις δολάρια μέχρι τον Σεπτέμβριο. Αναβάλλεται η πτώχευση των ΗΠΑ


442694296 640

Με την πρώτη ευκαιρία, συμφώνησε η Μαύρη με την Λευκή Αδελφότητα στο ότι έχουν κοινό εχθρό, που πρόσφατα μάλιστα τους έκανε πολύ μεγάλες "ζημιές" και έβαλαν νερό στο κρασί τους.
Η μεν Λευκή μειώνει τους ρυθμούς προώθησης του νόμου Obama Care, που ούτως ή άλλως δεν φαίνεται να γίνεται αποδεκτός από την αμερικανική κοινωνία, η δε Μαύρη, στην χθεσινή ψηφοφορία στο Κογκρέσο για την εσωτερική χρηματοδότηση δεν έφερε εμπόδια στο 1,1 τρις που χρειαζότανε οι κυβέρνηση Ομπάμα για την λειτουργία του αμερικανικού δημοσίου.
Αναμένεται ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα και στην χρηματοδότηση του εξωτερικού χρέους και η καταληκτική ημερομηνία της 7ης Φεβρουαρίου, δεν θα φέρει την οικονομική κατάρρευση των ΗΠΑ.
Ο νόμος Obama Care δεν είναι αποδεκτός από την Μαύρη Αδελφότητα, διότι απεδείχθη ότι θα μειώσει δραστικά τον πληθυσμό των ΗΠΑ, λόγω των διατάξεων που θα κλείνουν ιατρεία και πολυατρεία, που δεν θα πληρούν τους εξωφρανικούς όρους που τίθενται. 
Ο νόμος αυτός θέλει να κάνει τους πάντες ομήρους του πανίσχυρου σοβιετικού τύπου  κράτους, που θέλει να εγκαθιδρύσει στις ΗΠΑ η Λευκή Αδελφότητα.

πηγη: prisonplanet.gr

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Δέκα μήνες φυλακή στον «Γέροντα Παστίτσιο»


loizos-pastitsios-L

Αυτή είναι μια είδηση που σίγουρα θα προκαλέσει ένα θεμιτό αίσθημα δικαίωσης και ανακούφισης στα εκατομμύρια των χριστιανών Ελλήνων που τιμούν και σέβονται τη μνήμη του μακαριστού Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου.
Σε δέκα μήνες φυλάκιση με αναστολή, για την κατηγορία της εξύβρισης θρησκεύματος κατ' εξακολούθηση, καταδίκασε το Τριμελές Πρωτοδικείο Αθηνών τον Φίλιππος Λοΐζο, γνωστό και ως «Γέροντα Παστίτσιο» από την υβριστική και εμετική σελίδα που είχε δημιουργήσει στο Facebook.
Ο 27χρονος συνελήφθη το Σεπτέμβριο 2012 για τη σελίδα που είχε στο Facebook με το λογοπαίγνιο του ονόματος του Γέροντα Παΐσιου, ενώ το θέμα είχε φέρει στη δημοσιότητα ο προφυλακισμένος σήμερα βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Χρήστος Παππάς,
με ερώτηση που κατέθεσε σχετικά με το ότι «ο χρήστης υβρίζει, ειρωνεύεται και προσπαθεί να εξευτελίσει την ιερή μορφή της Ελληνορθοδοξίας, τον Γέροντα Παΐσιο».

πηγη: prisonplanet.gr

ΠΕΝΤΕΛΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ. O ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ


Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

΄Πομάκος = Ιππομάχος, ο από ίππου μαχόμενος, ο ιππέας οπλίτης των αρχαίων Αγριάνων.




ΠΟΜΑΚΟΙ:  ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ «ΑΓΡΙΑΝΩΝ» ΤΟΥ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
— Οι Πομάκοι, μουσουλμάνοι Έλληνες της Θράκης, δείχνουν ότι Έλληνας δεν καθορίζεται μόνο από τη θρησκεία αλλά και από την ψυχή και την ιστορία.
   — Η περίπτωσή τους έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό από την δασκάλα, Χαρά Νικοπούλου, η οποία αγωνίστηκε στη Θράκη, με κίνδυνο της σωματικής της ακεραιότητας, για να διδάξει σ’ αυτά τα παιδιά την ελληνική παιδεία και γλώσσα καθώς και να αποτρέψει το τουρκικό προξενείο από το να τους εκτουρκίσει. Το αποτέλεσμα ήταν μετατεθεί από το Μεγάλο Δέρειο, κατόπιν εντολής του υπουργείου Παιδείας.
   — Στη φετινή παρέλαση της 25ης Μαρτίου πομάκοι μαθητές παρέλασαν φωνάζοντας περήφανοι «Ελλάς» σε μία περιοχή που το ελληνικό κράτος χάριν της υποτακτικότητας της Αθήνας στα συμφέροντα της Άγκυρας έχει παρατήσει, αφήνοντάς τους έρμαιο στα χέρια της τρομοκρατίας του προξενείου. Άξιο αναφοράς είναι ότι ακόμα και την τελευταία στιγμή οι συντελεστές της παρέλασης φοβόντουσαν τις αντιδράσεις των «συνεργατών» του προξενείου.
   — Οι Πομάκοι είναι κατά την πλειοψηφία υψηλοί, ξανθοί, γαλανομάτηδες, δολιχοκέφαλοι, φιλοπρόοδοι και κατοικούν στα ορεινά της Θράκης όντας απόγονοι των Αγριάνων. Σήμερα μιλούν το πομακικό γλωσσικό ιδίωμα. Ο Στράβων στα «Γεωγραφικά» του, γράφει ότι οι Αγριάνες ήταν Ελληνοθρακικό φύλο που κατοικούσε στο Νοτιοδυτικό μέρος της Ροδόπης δηλαδή στο Βόρειο τμήμα του νομού Ξάνθης, ονομαστοί για την τόλμη τους και τις πολεμικές τους αρετές.
  — Την μαχητικότητα των Αγριάνων θαύμασε ο Μέγας Αλέξανδρος και τους είχε στο πλευρό του στις πιο δύσκολες μάχες, όπως στον ποταμό Εριγώνα κα το Γρανικό: «Ο Αλεξανδρος επήγεν με τους τε Αγριάνας και τους τοξότας…» (Αρριανός, ΑV 17).
   — Ο Μακεδόνας στρατηλάτης αναγνωρίζοντας τη μαχητικότητα, την εργατικότητα και την αφοσίωση των Αγριάνων, τους εμπιστευόταν απόλυτα και τους τοποθέτησε ως μαχητές στο ιππικό του, γιατί είχαν μεγάλη εξοικείωση και εμπειρία με τα άλογα, όπως υποστηρίζει και ο καθηγητής του Παντείου Πανεπιστημίου, Σταύρος Θεοφανίδης. Η ονομασία «ιππομάχοι» λόγω της αίγλης και της δόξας της αρχίζει να επικρατεί και το «Αγριάνες» ταυτίζεται με το «Ιππομάχοι», από την οποία λέξη προήλθε το «Πομάκος».
   — Τους Πομάκους, τους απογόνους των αρχαίων Αγριάνων που εξισλαμίστηκαν πλήρως στα τέλη του 18ου αιώνα και ενώ ήταν χριστιανοί ορθόδοξοι, το ελλαδικό κράτος με την ατολμία του τους «σπρώχνει» στην αγκαλιά της Τουρκίας, η οποία αυτοπαρουσιάζεται ως προστάτιδα των μουσουλμάνων στα πλαίσια του «νεό-οθωμανικού δόγματος Νταβούτογλου». Οι Βούλγαροι, στηριζόμενοι στο γλωσσικό τους ιδίωμα, τους διεκδικούν σαν Βούλγαρους, ενώ οι Τούρκοι, στηριζόμενοι στο γεγονός ότι είναι μουσουλμάνοι, τους θεωρούν Τούρκους. Η άποψη όμως ότι η λέξη «Πομάκοι» προέρχεται από το βουλγαρικό «πομαγκάμ», που σημαίνει «βοηθώ» λησμονεί ότι πρόδρομος της σλαβικής και βουλγαρικής λέξης ήταν η ομηρική-ελληνική λέξη «Ιππομάχος», που σημαίνει: «ο από ίππου μαχόμενος, ο οπλίτης ιππεύς» (Δημητράκος, «Εκσυγχρονισμένο Λεξικό», Βραβείο της Ακαδημίας Αθηνών).
   — Οι Πομάκοι αποτελούσαν και θα αποτελούν πάντα δελεαστική λεία για τον τουρκικό εθνικισμό. Το ελληνικό κράτος οφείλει να παρέμβει άμεσα, αφού οι ίδιοι αυτοπροσδιορίζονται Έλληνες. 
Χαρακτηριστική είναι παλαιότερη δήλωση του Πομάκου δημοσιογράφου, Σεμπαϊδίμ Καραχότζα: «Ο Σύλλογος των Πομάκων Ξάνθης ιδρύθηκε στις 8 Φεβρουαρίου 2007. Πρόκειται για ανθρώπους που θέλουν να διαφοροποιηθούν από την κατεστημένη εικόνα των Πομάκων που θεωρούνται Τούρκοι. Θέλουν απλώς να λέγονται Πομάκοι, γιατί αυτό είναι και να διακηρύσσουν την ελληνική τους συνείδηση. (…)Γενικότερα όμως δέχομαι απειλές, όπως άλλωστε και οι υπόλοιποι Πομάκοι που αγωνίζονται για την διάσωση της Πομακικής Γλώσσας και του Πομακικού Πολιτισμού, δηλώνοντας ανοιχτά Έλληνες».

Ισλαμικά φροντιστήρια Άγκυρας στην μουσουλμανική μειονότητα, τέλος!



Toποθετήθηκαν οι 23 πρώτοι μουσουλμάνοι ιεροδιδάσκαλοι σε δημόσια σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Θράκης προκειμένου να διδάξουν το Κοράνιο στους μουσουλμάνους μαθητές!
Είναι νέα παιδιά, με όρεξη να μεταδώσουν τις γνώσεις τους και σύγχρονες αντιλήψεις.
Η πρώτη αυτή ομάδα ανήκει σε έναν συνολικό αριθμό 64 ιεροδιδασκάλων που έχει προσλάβει στο υπουργείο Παιδείας προκειμένου να υπάρξει σωστή ανάπτυξη και τις θρησκευτικής τους, αλλά και της εθνικής τους συνείδησης σε μία χώρα που δεν κάνει διακρίσεις στους πολίτες για το θρήσκευμά τους, αλλά απαιτεί να έχουν ισχυρή ελληνοκεντρική αντίληψη.
Οι 64 Ιεροδιδάσκαλοι (32 στη μουφτεία Κομοτηνής, 19 στη μουφτεία Ξάνθης και 13 στη μουφτεία του Διδυμοτείχου) προσλήφθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας με 9μηνες συμβάσεις με σκοπό να διδάξουν σε τεμένη και σχολεία το Κοράνι, όπως προβλέπει ο Νόμος 3536 που ψηφίστηκε το 2007 αλλά ουδέποτε εφαρμόστηκε λόγω της λυσσαλέας αντίδρασης της Άγκυρας.
Η οποία Άγκυρα είχε δημιουργήσει κλίμα τρομοκρατίας με τους εξτρεμιστές που ελέγχει μέσω του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής, αλλά και των οργάνων της ΜΙΤ στην περιοχή: Ψευδομουφτήδες, ιμάμηδες, χρηματοδοτούμενες εφημερίδες και λοιπές δυνάμεις που δεν επιθυμούν την ειρηνική συμβίωση Χριστιανών και Μουσουλμάνων της Θράκης.
Η υπερψήφιση της σχετικής τροπολογίας ήρθε μετά από αγώνα των εναπομείναντων πατριωτικών πυρήνων της κυβέρνησης Σαμαρά και την υποστήριξη του όλου ζητήματος από τον γενικό γραμματέα του υπουργικού συμβουλίου Παναγιώτη Μπαλτάκο (ο οποίος ... τελείως τυχαία βάλλεται από όλες τις "προοδευτικές δυνάμεις" με κάθε ευκαιρία).
ΠΛέον τα «φροντιστήρια Κορανίου» (Κουράν κουρσού) που ελέγχονται και καθοδηγούνται από τους εγκάθετους της Άγκυρας παίρνουν τέλος.
«Όλοι έχουν όρεξη για δουλειά κι εμείς πρώτα από όλα πιστέψαμε το κράτος και το κράτος μας πίστεψε και όντως προχώρησε το θέμα ως εδώ. Το περιμέναμε, από εδώ και πέρα η δουλειά μας είναι να μην απογοητεύσουμε κανέναν και ειδικότερα τα παιδιά, τους γονείς και την πολιτεία που μας εμπιστεύτηκε», δήλωσε ο Μπουλμπούλ Χουσεΐν Μουτζιαχήντ στην εφημερίδα Χρόνος που σε ηλικία 27 χρονών θα αναλάβει καθήκοντα ιεροδιδασκάλου στη μουφτεία Διδυμοτείχου. «Μας έχει δοθεί μία ευκαιρία ειδικά αυτόν τον καιρό που ψάχνουν όλοι οι νέοι δουλειά. Η πλειοψηφία είναι νέοι, όλοι είναι σπουδαγμένοι και τροφοδοτημένοι από τις σχολές και τις εμπειρίες τους. Έχουν ακόμα και μεταπτυχιακά», τόνισε.
Για την κάλυψη ωστόσο των αναγκών της Ελληνικής Μουσουλμανικής Μειονότητας απαιτείται η πρόσληψη συνολικά 240 Ιεροδιδασκάλων ενώ το υπουργείο Παιδείας οφείλει επιτέλους να μεριμνήσει για την εκμάθηση της Πομακικής και της Ρομανί αντί της τουρκικής γλώσσας στους Έλληνες μουσουλμάνους των ορεινών, κυρίως, περιοχών, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να μάθουν τουρκικά.
Τι περιμένουν; Αυτές οι προσλήψεις έπρεπε να προηγούνται όλων των άλλων προσλήψεων στο δημόσιο.
πηγη: defencenet.gr

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ! ΚΑΜΕΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ (ΒΙΝΤΕΟ)




Για πρώτη φορά βίντεο με κάμερα μέσα από το αεροπλάνο που ψεκάζει δείχνει την αλήθεια.Είναι προφανές όπως φαίνεται και στο βίντεο ότι αυτό που φαίνεται να ψεκάζεται δεν βγάινει από τους κινητήρες αλλά από διάφορα μέρη του αεροσκάφους!

Δείτε τις αποδείξεις στο βίντεο...

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

"Αυτός που θα σώσει την Ελλάδα δεν είναι πολιτικός"


gerontas-paisios-L 0

Με μία προφητεία του ο γέροντας Παΐσιος μιλάει για τους Έλληνες πολιτικούς οι οποίοι είναι καθρέπτης της κοινωνίας, για τον αφανισμό της Τουρκίας καθώς και για την ύπαρξη του ηγέτη που θα λυτρώσει την Ελλάδα ο οποίος μάλιστα δεν είναι πολιτικός.
Η προφητεία:
«Η Ελλάδα κατάντησε σκισμένο πουκάμισο και αυτή την στιγμή κυβερνάται από τον διάβολο. Είμαστε ένας όχλος πια... πρόβατα δίχως ποιμένα... δεν ξέρουμε που να πάμε. Δεν γνωρίζουμε που είναι το φως και που το σκοτάδι.
Ζούμε τους έσχατους καιρούς, την εποχή του Αντιχρίστου οπού η εμφάνιση του θα γίνει αμέσως μετά το τελικό χάραγμα που έρχεται σύντομα.
Οι υπηρέτες του διάβολου δεν είναι μόνον οι Έλληνες και Ευρωπαίοι πολιτικοί που με τα έργα τους εξαθλίωσαν τους Έλληνες, αλλά και άνθρωποι καθημερινοί που δεν μετανοούν και δεν έχουν μέσα τους Θεό. Οι Έλληνες έπεσαν θύματα του καταναλωτισμού αγαπώντας την σάρκα τα χρήματα το σεξ και την μάταιη χωρίς νόημα ζωή.
Ο Έλληνας, ο καθένας μας ξεχωριστά θα πρέπει να μετανοήσουμε για ότι έχουμε πράξει και δεν είναι αρεστό στον Θεό, να πολεμήσουμε τον εγωισμό μας και την αμαρτία, που μας καθήλωσε σαν Έθνος και που μας οδηγεί στην καταστροφή, να μεταλάβουμε σώμα και αίμα Κυρίου, ζώντας κατόπιν την κατά Θεώ Ζωή.
Μετάνοια χρειάζεται και για τις επιλογές που κάναμε στα πολιτικά πρόσωπα, διότι αυτές οι επιλογές όλων των περασμένων ετών οδήγησαν την Χώρα στην σημερινή της κατάντια...
Ο καθρέπτης της κοινωνίας είναι η Ελληνική βουλή κι αν δεν μετανοήσει ο Έλληνας και δεν το αλλάξει αυτό, οι Έλληνες θα χαθούν.
Είναι εσκεμμένη η στήριξη των μεταναστών για να εξαφανίσουν το Ελληνικό Έθνος από πρόσωπου γης αφού οι διώξεις των μεταναστών, είναι πλέον πολύ λιγότερες από τις διώξεις των ίδιων των Ελλήνων πολιτών, από το Ελληνικό κράτος.
Μεγάλο ρολό στην συνέχιση της πτώσης του Έλληνα, έχει παίξει το σατανοκούτι που έχουν όλοι στα σπίτια τους και που πρέπει να σταματήσουν να το κοιτούν... όλοι... ακόμα και τα παιδιά μας γιατί από αυτό παίρνουν όλα τα μηνύματα που ο αντίχριστος θέλει να μεταφέρει σε εσάς και τα παιδιά σας.
Η ειδωλολατρία του χρήματος και της σάρκας περνούν μέσα από το σατανοκούτι στα παιδιά μας, που από μικρά γίνονται λάτρεις αυτού του τρόπου ζωής
Ο πόλεμος θα γίνει και οι Έλληνες δεν θα πρέπει να τον φοβούνται γιατί θα είναι από το Θεό... Υπάρχουν αξιωματικοί που έχουν κάλεσμα από τον Θεό και είναι ευλογημένοι να πολεμήσουν σαν Ήρωες.
Η Τουρκία θα αφανιστεί και οι τούρκοι μαζί της το 1/3 της χώρας θα σκοτωθεί το 1/3 θα βαφτιστούν χριστιανοί και οι υπόλοιποι θα χαθούν στα βάθη της χώρας.
Ο Ηγέτης που θα λυτρώσει τους Έλληνες και την Χώρα υπάρχει... είναι ευλογημένος από τον Θεό, καθαρός στην ψυχή Χριστιανός Ορθόδοξος και δεν είναι πολιτικός...
Οι συνθήκες θα επιτρέψουν στον κόσμο να τον αναδείξει πολύ γρήγορα... και επειδή θα θέσει σαν κορώνα της πολιτικής του τον Χριστιανικό πολιτισμό θα ενώσει όλους τους Έλληνες και θα αναδείξει με τις πράξεις του τη αναγέννηση του Ορθόδοξου Χριστιανισμού σε όλο τον κόσμο.
Αν ο Έλληνας μετανοήσει και ανακόψει την αποστασία από τον Θεό που έχει ξεκινήσει σαν έργο του αντίχριστου, ζήσει ενωμένος κάτω από τον χριστιανικό πολιτισμό, και διώξει μακριά την λατρεία του χρήματος και της σάρκας τότε ο Θεός θα δείξει αμέτρητο έλεος και θα σηκωθούμε όρθιοι.»
πηγη: defencenet

Η ΣΑΝΓΚΡΙ-ΛΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ!- Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 15 ΗΜΕΡΕΣ! [ΒΙΝΤΕΟ}




Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς! Αν δεν μιλάμε για μια ακόμη δικαίωση του Λιακόπουλου... τότε μάλλον έβαλε ο ίδιος τη φωτιά για να δικαιωθεί.

Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
12 Ιανουαρίου 2014



Μετά πήγε στα τελετουργικά τους μέρη, και ειδικά μετά τις 00:00 το βράδυ ώρα Αραντίς μόλις μπήκαν τα Χριστούγεννα 25 Δεκεμβρίου 2013, που είναι η μεγάλη τους γιορτή, και πρασίνισε τον τόπο.  
Δεν έμεινε ρουθούνι, αλλά και ούτε ενα κτίσμα όρθιο. Η περιβόητη Σάνγκρι-Λα που απαγορευόταν να την καταστρέψουν και αναμεταξύ τους .... Δεν υπάρχει. 

Το πρόβλημα στην Σάνγκρι Λά (που ήταν ενα ωραίο μέρος) είναι με τα μεγάλα μνημεία, τα οποία ήταν όλα λαξευμένα μέσα σε βράχο, και πλέον εκεί υπάρχουν μόνο κομμάτια πετρας.

Το παραπάνω κείμενο είναι μια απομαγνητοφώνηση της διαδυκτιακής εκπομπής του Prisonplanet.gr με τον Δημοσθένη Λιακόπουλο, η οποία δημοσιεύθηκε στην Αθέατη Γνώση στις 27 Δεκεμβρίου 2013. http://atheatignosi.blogspot.gr/2013/12/blog-post_27.html

Σήμερα, 12 Ιανουαρίου 2014 τα ΜΜΕ σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν ως είδηση τη μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε στην Κίνα, καταστρέφοντας τον δημοφιλή τουριστικό και ιστορικό προορισμό Σάνγκρι Λα, που μετρούσε χίλια χρόνια «ζωής». Οι Πυροσβέστες προσπαθούν να σβήσουν τα αποκαίδια στο Dukezong την Αρχαία πόλη της Σάνγκρι Λα, μια κομητεία θέρετρο στη νοτιοδυτική Κίνα στη επαρχία Γιουνάν στις 11, Ιανουαρίου, 2014. 

Περισσότερα από 240 σπίτια υπέστησαν ζημιές από την πυρκαγιά που ξεκίνησε τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου. Δεν έχουν αναφερθεί θύματα και οι ερευνητές απέκλεισαν το ενδεχόμενο εμπρησμού. Η Dukezong, που σημαίνει «η πόλη του φεγγαριού", χτίστηκε 1.300 χρόνια πριν και ήταν ένα από τα πιο διάσημα θέρετρα στη Σάνγκρι- Λά, γνωστή για τις καλά διατηρημένες αρχαίες κατοικίες της.

Υπήρχαν τρείς Σάνγκρι -Λά πρίν την καταστροφή τους απο τον Πολέμαρχο όπως θα δείτε παρακάτω:

Η Πρώτη χρησιμοποιούταν απο τους Νεφελίμ για την ανάγνωση κατάρων.
Η Δεύτερη ήταν για τους υψηλόβαθμους Ράν.
Η Τρίτη για τα τσιράκια, λαμόγια δούλους του συστήματος.

Οι δύο πρώτες βρίσκοταν σε απόρρητες τοποθεσίες πιό Βόρεια.

Το περίεργο είναι, ότι ο Δημοσθένης Λιακόπουλος το ανακοίνωσε στούς ακροατές του πρίν απο περίπου 15 ημέρες!!!

Πως γίνεται να ήξερε ενα γεγονός πριν απο περίπου μισό μήνα, και ο υπόλοιπος κόσμος να το μαθαίνει σήμερα; Μπορεί όλο αυτό να φαντάζει σαν ανέκδοτο... 

ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΙΠΕ !!!

Δείτε το βίντεο στο σημείο 04:20 απο την εκπομπή στις 26/12/13



πηγη: http://atheatignosi.blogspot.gr

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗ ΓΗ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΤΟΜΟΥ 43 ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ {ΒΙΝΤΕΟ}




Η τηλεοπτική εκπομπή του Δημοσθένη Λιακόπουλου όπου αναλύει και δείχνει τι περιέχει ο τόμος 43 από την σειρά"Γιατί και πώς ζούν ανάμεσά μας.


Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
11 Ιανουαρίου 2014


Στο βίντεο θα δείτε ορισμένα αποσπάσματα απο τις δεκάδες αποδείξεις που υπάρχουν στον τόμο 43 μέσα από την επίσημη πατρολογία της ορθοδόξου Ελλάδος.


Θα παρακαλέσω θερμά, οι γκοίμ και τα γίδια, οι θολολόγοι Γιαχβεδιστές, και οι άντριδοι να μην παρακολουθήσουν το παρακάτω βίντεο διότι δεν θα τους ωφελήσει σε τίποτα. 

Οπως είπε και ο Πατέρας Σάββας Αχιλλέως:<Οποιος ξέρει την αλήθεια και την κρύβει, έργο Διαβόλου εκτελεί>. 

Και τα ασήμαντα τσιράκια που ενεργούν για χάρη του Διαβόλου, και το παίζουν <Μεγαλοχριστιανοί> μέσα απο δήθεν Ελληνορθόδοξα μπλόγκ ενημέρωσης, που το μόνο που ξέρουν να κάνουν καλά (πάντα μέσα απο την ασχετοσύνη που τους διακατέχει) είναι να στάζουν χολή πρός το πρόσωπο του Δημοσθένη Λιακόπουλου και του Πατρός Σάββα Αχιλλέως.

Και για κάποιους <Μεγαλοθεολόγους> που αναμασούν τα διδάγματα που προώθησε τεχνηέντως η παλαιά τάξη πραγμάτων με τον "Παναγιώτατο μακελάρη" αυτοκράτορα Θεοδόσιο απο το 380.μχ ώστε να κρύψουν την αλήθεια που θα άλλαζε ολόκληρη την ιστορία που μέχρι πρότινος γνωρίζαμε. 

Το ελάχιστο που μπορούν να κάνουν απο τη στιγμή που δεν έχουν διαβάσει, και δεν έχουν σκοπό να διαβάσουν ποτέ τίποτα πέρα απο το να αντιγράφουν συκοφαντικά άρθρα όχι απλά εναντίον του, αλλά εναντίον της αλήθειας για να ανεβάσουν την χαμηλή επισκεψιμότητα των μπλόγκ τους.

Καλύτερα λοιπόν να σιωπούν αυτά τα ανθρωπάκια, γιατί μετά απο αυτό το βίντεο θα αρχίσουν να κρύβονται στα λαγούμια τους!

Δείτε το βίντεο



πηγη: http://atheatignosi.blogspot.gr

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Συζήτηση του πατρός Σάββα Αχιλλέως με τον Λιακόπουλο Δημοσθένη-video


liako papasavvas 2


Μία μοναδική συζήτηση. του πατρός Σάββα Αχιλλέως με τον Λιακόπουλος Δημοσθένη.
Βρέθηκα κοντά στον ευλογημένο γέροντα που μου μίλησε για όλους και για όλα.
Τι είπε για την Ελλάδα, την Ρωσία, τον Πούτιν, τα γεγονότα που έρχονται και για τις τελευταίες αποκαλύψεις που έκανα από τα πατερικά κείμενα για την γέννηση των Nεφελίμ καθώς και τους γραφικούς που φως δεν βλέπουν.


πηγη: prisonplanet.gr


Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Η ΛΙΛΙΘ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΣΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ!!!







Πάστορες ιερείς πέρνουν το τσιπάκι RFID στις ΗΠΑ

ΤΑ ΤΡΙΑ "ΧΡ"




15/1/12


Εκείνο που οι κοσμοεξουσιαστές φοβούνται, αφού θα τους αναγκάσει να αντιδράσουν βίαια και να δείξουν το απάνθρωπο πρόσωπό τους, είναι μία πραγματική λαϊκή εξέγερση.

Η πολιτικές εξουσίες, που προωθούν τοπικά σε κάθε κράτος τα σχέδιά τους, έχουν να αντιμετωπίσουν, από πλευράς αντίδρασης των πολιτών, όχι πραγματικές επαναστάσεις και αντιδράσεις, αλλά τις γελοίες και οργανωμένες διαδηλώσεις με τα ξύλινα συνθήματα, τα πανώ και τις πορείες των συνδικαλιστών και των κολητών τους.

Οι διαδηλώσεις δηλαδή, έχουν θεσπιστεί από τους ίδιους τους κοσμοεξουσιαστές, και έχουν ορισθεί και τα όρια μέχρι τα οποία θα φθάνει η αντίδρασή τους.

Για να μην υπάρξει μάλιστα ποτέ ξεπέρασμα των αντιδράσεων, σε περίπτωση που οι συνδικαλιστές δεν "ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΟΥΝ" σωστά την ΕΙΡΗΝΙΚΗ τους διαδήλωση, υπάρχει η πέμπτη αντιλαϊκή φάλαγγα των δήθεν αναρχικών, που αποτελούμενη από μερικούς έμμισθους πράκτορες και από παιδιά παρασυρμένα που πιστεύουν ότι αντιδρούν στο σύστημα. Οι λεγόμενοι λοιπόν αντιεξουσιαστές, που κάθε άλλο παρά αντιεξουσιαστές είναι, καταστρέφουν περιουσίες ιδιωτών, όπως μαγαζιά αυτοκίνητα κτλ, οριοθετόντας έτσι την άσκηση βίας, όποτε υπάρχει η μεθοδευμένη αντίδραση του λαού.

Αν υπήρχε πραγματική αντίδραση, θα υπήρχαν επιθέσεις εναντίον των εκφραστών της θέλησης της νέας τάξης, που είναι οι βουλευτές, τα αστυνομικά τμήματα, τα υπουργεία κτλ.

Όλοι αυτοί οι "στόχοι", ναι μεν φρουρούνται, αλλά η φρούρηση είναι της πλάκας, αφού ποτέ δεν χτυπιούνται σοβαρά. Όταν μάλιστα γίνει κάποιο χτύπημα, γίνεται πάντοτε κατά κάποιων χαμηλόβαθμων αστυνομικών, για τα μάτια του κόσμου, ή με κάποιο γκαζάκι στην πόρτα του γραφείου κάποιου βουλευτή, με προσοχή όμως, για να την μαυρίσει μόνο και να μην την καταστρέψει.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν, ότι ποτέ δεν υπάρχει λαϊκή οργή που πράγματι να μετουσιώνεται σε πράξη αντίδρασης, και σε πράξη βίας.

Αν δεν υπήρχαν οι διαδηλώσεις, θα ερχότανε στιγμή, που ο λαός θα έβγαινε αυθορμήτως στο δρόμο και μία λαϊκή μάζα 200,000 ατόμων, δεν σταματιέται από 10,000 διάσπαρτους αστυνομικούς με χημικά και γκλομπς.

Απαιτείται να ανοίξουν πυρ με πραγματικά πυρά.

Αυτό δεν το θέλει η νέα τάξη.

Αυτό θα σηματοδοτούσε πόλεμο. Τότε ο κόσμος θα ξυπνούσε.

Για να μην βγουν στο δρόμο τόσοι πολλοί άνθρωποι, η παφκόσμια εξουσία, φροντίζει να μην απελπιστούν ποτέ και χρησιμοποιεί την μέθοδο "της διαρκούς προσδοκίας της βελτίωσης των πραγμάτων".

Οι πολιτικάντηδες έχουν αναλάβει εργολαβικά λοιπόν την υποσχεσιολογία, που κρατά τους πάντες φοβισμένους και σε κατάσταση αναμονής, για να μην χάσουν το κοκκαλάκι που τους έδωσαν να γλύφουν.

Μην νομίζετε όμως, ότι και να έκανε ο όποιος πληθυσμός πραγματικό γιουρούσι, ότι θα κατάφερνε κάτι.

Πάρτε για παράδειγμα την Αίγυπτο. Βγήκαν όλοι στο δρόμο και εκείνο που κατάφεραν ήταν αν βγάλουν μία "δημοκρατική" κυβέρνηση, αποδεκτή από τους Αμερικάνους. Ένα τίποτα δηλαδή.

Ας πάμε όμως υποθετικά σε μία πιο ακραία κατάσταση.

Ας υποθέσουμε, ότι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ξεσηκώνονται 2,000,000 κόσμου και διαλύουν την αστυνομία και μπουκάρουν στη βουλή και τα δημαρχία και τις περιφέςρειες και λυντζάρουν και σκοτώνουν όλους τους κακούς εκπροσώπους του κατεστημένου και στήνουν κρεμάλες και πάνε και στο Γουδί και κρεμάνε τους "προδότες" και όλα τα σχετικά.

ΜΕΤΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Τι θα γίνει μετά;

Πιστεύετε ότι υπάρχουν οι άριστοι για να κυβερνήσουν; Που θα τους βρούμε; Πως θα γίνουν αποδεκτοί από τον λαό; Δεν θα χρειαστεί δόλος και λαμογιά για να υπερισχύσουν των άλλων αρίστων που σίγουρα θα θέλουν και αυτοί να πάρουν την εξουσία;

Έστω λοιπόν ότι έγινε ένα θαύμα και βρήκαμε τους αρίστους για να εξουσιάσουν. Πώς θα εξουσιάσουν; Πως θα έρθουν σε επαφή με το παγκόσμιο σύστημα πολιτικής και οικονομικής εξουσίας;

Πως θα βρουν χρήμα για να πληρώσουν μισθούς και συντάξεις του δημοσίου; Από που θα πάρουν δάνεια;

Αμέσως λοιπόν θα πρέπει να "ΣΥΝΝΑΛΑΓΟΥΝ" με το κατεστημένο.

Την αμέσως επόμενη όμως στιγμή, θα ανήκουν και αυτοί στο κατεστημένο. Αν αντιδράσουν , τότε το σύστημα θα ρίξει εναντίον τους όλο το ΝΑΤΟ, η Ελλάδα θα γίνει μία υπόδουλη χώρα και μία νέα "κατεστημένη" κυβέρνηση θα έρθει για να μας σώσει.

Καταλαβαίνετε λοιπόν, όλοι εσείς που θέλετε να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, ότι εκείνο που εμποδίζει τον κόσμο όλο να ευτυχήσει, δεν βρίσκεται στην Ελλάδα. Ουσιαστικά δεν βρίσκεται πουθενά συγκεκριμένα για να παμε να το πολεμήσουμε και αφού το νικήσουμε, να ησυχάσουμε.

Ο κόσμος που ζούμε, δεν νικιέται. Νίκη σημαίνει νικάς τον αντίπαλο και ζεις όπως θέλεις. Το θέμα είναι ότι τον νικάς στον κόσμο αυτό και ζεις στον κόσμο αυτό. Ευτυχία και οργάνωση στον κόσμο αυτό δεν μπορούν να υπάρξουν.

Λυπάμαι αλλά αυτή είναι η κατάσταση. Ο κόσμος αυτός φτιάχτηκε για να φιλοξενήσει όχι κατοίκους, αλλά φυλακισμένους.

Σκεφτείτε τις χιλιετίες της γνωστής ιστορίας. Πάντα πόλεμοι, δυστυχία και πάνω από όλα ο αναπόφευκτος θάνατος.

Τρία αγαθά μπορούμε να κατανοήσουμε στον κόσμο αυτό. Τα δύο μας τα στερούν συστηματικά, για να ξεχνούμε διαρκώς το τρίτο και πολυτιμότερο.

Το πρώτο είναι το ΧΡΗΜΑ. Το κυνηγάμε συνέχεια και αυτοί μας το στερούν, στερώντας μας όλα αυτά που μας έπεισαν να θέλουμε να αποκτήσουμε.

Το δεύτερο είναι ο ΧΩΡΟΣ. Σύνορα κρατών, απαγορευμένες περιοχές, όρια πόλεων, τεκμήρια στα μεγάλα σπίτια για να αισθανόμαστε διαρκώς την έλλειψη χώρου. Πράγματι, τι ηλίθιο σκεπτικό, θα σκεφτεί κανείς. Γιατί να μας περιορίζουν τα τετραγωνικά που ζούμε; Δεν είναι ηλίθιο το σκεπτικό, αλλά πανέξυπνο. Μας περιορίζουν και βάζουν στο μυαλό μας μία διαρκή σκέψη αγανάκτησης. 

Κρατούν έτσι ένα μεγάλο μέρος του μυαλού μας διαρκώς απασχολημένο. Όρια λοιπόν παντού στον πλανήτη όπου ζούμε περιορισμένοι.

Κυνηγώντας τα δύο πρώτα ΧΡ (ΧΡΗΜΑ-ΧΩΡΟΣ) ξεχνούμε το τρίτο και κυριότερο που μας περιορίζει απόλυτα ΧΡΟΝΟΣ.

Ο ΧΡΟΝΟΣ αποτελεί τον απόλυτο παράγοντα καταπίεσης, αφού όχι μόνο περιορίζει κάθε μας δραστηριότητα, αλλά ορίζει και αυτό που αντιλαμβανόμαστε σαν ΖΩΗ. Το πιό σίγουρο πράγμα στην ζωή του καθενός, είναι ο θάνατός του.

Αν συνειδητοποιήσει κανείς το βέβαιον του θανάτου του, τότε, αργά ή γρήγορα, οι φοβίες του να μην χάσει τα "κεκτημένα", που ουσιαστικά δεν είναι κεκτημένα, θα φύγουν.

Αυτός ο άνθρωπος τότε γίνεται ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για τους κοσμοεξουσιαστές του κόσμου τούτου. Δεν ελέγχεται. Απελευθερώνεται. Δεν έχει να χάσει τίποτε πλέον.

Σκεφτείτε την απάτη των διαφημίσεων με τις οποίες μας εκπαιδεύουν στο να σκεφτόμαστε όπως θέλουν αυτοί.

Μας λένε, πάρε αυτό το καλό ψυγείο. Θα το έχεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Αυτό όμως είναι ένα ψέμα, που το βρίσκουμε βολικό, για να μην σκεφτόμαστε ότι τίποτε δεν είναι "για πάντα" στον κόσμο αυτό.

ΤΙΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Έτσι χρησιμοποιούν τα δύο πρώτα "ΧΡ" (Χρήμα-Χώρος) για να μην σκεφτόμαστε το τρίτο "ΧΡ", τον Χρόνο.

Ο πόλεμος όμως φίλοι μου, ευτυχώς, γίνεται στην πραγματικότητα, όπως έλεγαν και οι αρχαίοι 
Έλληνες σοφοί, μόνο μέσα στο μυαλό του καθενός.

Αν δεχθεί κανείς, αυτό που ονομάζουμε αλήθεια του Χριστού, το ότι δηλαδή ο κόσμος αυτός είναι και ψεύτικος και προσωρινός, αφού με τον βιολογικό θάνατο απελευθερώνεσαι από αυτόν, τότε θα μπορέσει να αισθανθεί, ότι τίποτε δεν μπορεί να τον αγγίξει. Κανείς δεν έχει εξουσία επάνω του.

Τότε μόνο μπορεί να δημιουργήσει την αίσθηση της ελευθερίας, μέσα στον κόσμο των ονείρων.

Όπως και να έχει, ο πόλεμος για την κατάκτηση της αιώνιας και πραγματικής ζωής, για όσους πιστεύουν ότι υπάρχει, θα δοθεί εδώ.

Όσοι πιστεύετε ότιο μπορείτε να ψηφίσετε τον κατάλληλο βουλευτή για να σας σώσει, κάντε το.

Όσον αφορά τους υπόλοιπους.

Ιδού το Αραντίς, ιδού και το πήδημα!

Καλή Κυριακή

μετά τιμής

Λιακόπουλος Δημοσθένης

Πηγή: liako.gr

ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΣΦΑΖΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΕΜΦΙΑΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΛΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΧ {ΒΙΝΤΕΟ}




Μια καλόγρια στη Γερμανία έκανε πρόσφατα μια παρουσίαση σε ένα συνέδριο μια ανεξάρτητη έρευνα που διενεργήθηκε για την μεταχείριση των χριστιανών στη Συρία κάτω από τα χέρια των μουσουλμάνων φονταμενταλιστών. 


Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
29 Δεκεμβρίου 2013

Αποκάλυψε ότι οι Μουσουλμάνοι σφάζουν τους χριστιανούς, αποστραγγίζουν το αίμα τους σε φιάλες, και πωλούν την κάθε φιάλη για 100.000 δολάρια σε μουσουλμάνους στη Σαουδική Αραβία, που το χρειάζονται για να πλένουν τα χέρια τους με το αίμα των Χριστιανών, με την πεποίθηση ότι λυτρώνονται οι αμαρτίες τους.
Πραγματικά, η Σαουδική Αραβία είναι ότι «η μεθυσμένη γυναίκα απο το αίμα των αγίων, και με το αίμα των μαρτύρων του Ιησού" (Αποκάλυψη 17:06), και οι βασιλιάδες της γης μοιχεύοντας μαζί της, τις συναλλαγές με αυτήν την πόρνη το κρασί (πετρέλαιο) για την εξάλειψη των αγίων. 
Γι 'αυτό σας ζητώ να σώσετε Χριστιανικές ζωές. 
Εδώ είναι το βίντεο της παρουσίασης, που δείχνει τα κακά που υφίστανται οι Χριστιανοί:

ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗ ΩΝ


Μπαφομέτ το αφεντικό τους


Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Θαύμα Αρχάγγελου Μιχαήλ Πανορμίτη σε έγκυο...


5818af45e70f3ad7bb700f3554294955 M

Ταξιάρχη μου, σ' ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου για τα τόσα θαύματα που μας έχεις κάνει. Όσες φορές κι αν ζητήσαμε την βοήθεια σου, ήσουν πάντα κοντά μας και έλυνες κάθε δυσκολία.
Κάποτε είχα ένα πρόβλημα υγείας και έκανα μικροβιολογικές εξετάσεις, που έδειξαν δυσάρεστα αποτελέσματα. Για να σιγουρευτώ επανέλαβα τις εξετάσεις, αλλά δεν φάνηκε καμιά διαφορά. Τότε σκέφθηκα να τηλεφωνήσω στο Μοναστήρι, για να μου ανάψουν ένα κεράκι και να διαβαστούν τα ονόματά μας στην Παράκληση Σου. Όταν αυτό έγινε, έκανα εκ νέου άλλες εξετάσεις, οι οποίες ήταν φυσιολογικές.
Το μεγαλύτερο δώρο που μας έδωσες ήταν το υγιέστατο αγοράκι μας, που έστειλες μετά από έξι ολόκληρα χρόνια γάμου, αφού πήραμε το φυτιλάκι της ακοίμητης κανδήλας σου. Η ολοζώντανη προστασία σου στα προβλήματα που προέκυψαν κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, δεν μας άφησε καμία αμφιβολία, ότι ήσουν δίπλα μας.
Αρχικά οι εξετάσεις έδειξαν μεγάλες πιθανότητες το έμβρυο να πάσχει από σύνδρομο Dawn (ντάουν). Με την δική σου βοήθεια γεννήθηκε υγιέστατο. Στον πέμπτο μήνα της κυήσεως είχα την ατυχία να χτυπήσω άσχημα στην κοιλιά. Επί ένα μήνα είχα αιμορραγία, αλλά επειδή καθημερινά σταύρωνα την κοιλιά μου με το λαδάκι σου και διάβαζα την Παράκλησή σου, δεν έχασα το μωρό.
Το δυσκολότερο ήταν κατά τον έβδομο μήνα, που προέκυψε χολολιθίαση και χολοκυστίαση. Η κατάσταση της χολής μου, μου προξενούσε φρικτούς πόνους που συνεχιζόταν αφού δεν μπορούσα να χειρουργηθώ αυτήν την περίοδο. Οι γιατροί απορούσαν πως για τόσο διάστημα η χολή δεν έσπασε. Υπήρχε εξάλλου μεγάλη ανησυχία για την έκβαση της εγκυμοσύνης, αφού το έμβρυο δεν έπαιρνε το κανονικό βάρος. Έχασα μέχρι την γέννα περίπου 30 κιλά από το βάρος μου, γιατί είχα ανορεξία. Παρ' όλα ταύτα ούτε εγώ έπαθα τίποτα, ούτε το μωρό, γιατί Εσύ μας επισκίαζες με την Χάρη Σου. Σε ευχαριστούμε απ' τα βάθη της ψυχής μας, που μας έχεις καλά και μας προστατεύεις σε κάθε πρόβλημα και ανάγκη.
Μια ανώνυμη δούλη σου.  

πηγη: parapolitika

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Σάλος με την Ολυμπιακή φλόγα! Θέλουν να μην ανάψει στην Αρχαία Ολυμπία αλλά... κάπου στην Κίνα!


FF 532 355

Μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε στην Ηλεία, μόλις έγινε γνωστό με αναρτήσεις στο διαδίκτυο, ότι η ΔΟΕ για πρώτη φορά στην ιστορία του Ολυμπιακού κινήματος, προσανατολίζεται να μην ανάψει την Ολυμπιακή φλόγα στην Αρχαία Ολυμπία.
Το ερχόμενο καλοκαίρι η ΔΟΕ διοργανώνει τους δεύτερους Ολυμπιακούς αγώνες Νεότητας που θα γίνουν στην πόλη Nanjing της Κίνας.
Όπως έγινε και το 2010 στους αντίστοιχους αγώνες της Σιγκαπούρης, η Ολυμπιακή φλόγα είναι προγραμματισμένη να ανάψει στην κοιτίδα του Ολυμπισμού την Αρχαία Ολυμπία στις αρχές του καλοκαιριού, ώστε να ταξιδέψει στην Κίνα και να φωτίσει τους αγώνες αυτούς.
Η ΔΟΕ έστειλε επιστολή για να ενημερώσει για το ενδεχόμενο να μη γίνει η αφή της φλόγας στην Αρχαία Ολυμπία
Όμως, όπως διαβάζουμε στο PatrisNews, λίγες μέρες πριν την έλευση του 2014, μια επιστολή που έφτασε στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,
ανατρέπει την υπάρχουσα κατάσταση και φέρνει τον προβληματισμό στα μέλη της.
Με τη συγκεκριμένη επιστολή, η ΔΟΕ ενημέρωνε την Ελλάδα ότι υπάρχει πολύ σοβαρό ενδεχόμενο να μην πραγματοποιηθεί η Τελετή Αφής και παράδοσης της Ολυμπιακής φλόγας για τους Αγώνες Νεότητας,
να μην ανάψει ποτέ δηλαδή η Ολυμπιακή φλόγα στην Αρχαία Ολυμπία,
έτσι ώστε να μειωθεί το κόστος των Κινέζων διοργανωτών.
Ανησυχία ότι θα ανοίξει ο δρόμος για κατάργηση της αφής στην Αρχαία Ολυμπία
Μάλιστα, από την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να γίνει μια παρόμοια τελετή κάπου στη Κίνα,
με μια φλόγα που θα ανάψει με νέους κανόνες και βέβαια δε θα έχει καμία σχέση με εκείνη της Αρχαίας Ολυμπίας!
Φυσικά, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος ότι η διακοπή της αφής της Ολυμπιακής φλόγας από τον πιο επίσημο φορέα με την δικαιολογία της οικονομικής κρίσης,
μπορεί να ανοίξει την "πόρτα" για τη μόνιμη κατάργησή του παραδοσιακού τρόπου, με όλα τα επακόλουθα για τον πολιτισμό, τον τουρισμό και τον αθλητισμό της Ελλάδας.
Όπως διαβάζουμε στο δημοσίευμα του PatrisNews, οι πρώτες πληροφορίες από το Μέγαρο στη "Δ.Βικέλα" μιλούν για αδιαπραγμάτευτη στάση:
"Η Ολυμπιακή φλόγα ανάβει πάντα για τους Ολυμπιακούς αγώνες και μόνο στην Αρχαία Ολυμπία".
Ο δρόμος ωστόσο δείχνει μακρύς και ανηφορικός... Μην ξεχνάμε ότι μπροστά υπάρχει ένας οικονομικός γίγαντας η Κίνα και μια τεράστια και πανίσχυρη κοινότητα, η ΔΟΕ. Από την άλλη, η Ελλάδα έχει τον μοναδικό και ανεκτίμητο θησαυρό, την ιστορία της, τα σύμβολά της και τους τόπους της...

πηγη: newsit.gr