ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Βόμβα από τον Στρατηγό Φράγκο : Oι Τούρκοι έχουν βάλει στόχο το 50+% στη Ροδόπη


Βόμβα από τον Στρατηγό Φράγκο : Oι Τούρκοι έχουν βάλει στόχο το 50+% στη Ροδόπη


Φράγκος Φραγκούλης:Οι Τούρκοι επιχειρούν να περάσουν το 50% στη Ροδόπη για να εγείρουν θέμα αυτονομίας

Μια σημαντική συνέντευξη, με την οποία εγείρει το τεράστιο πρόβλημα του παντουρκισμού, το οποίος προσπαθεί να επιβάλλει το προξενείο της Κομοτηνής, δίνει ο Στρατηγός ε.ε Φράγκος Φραγκούλης στην εφημερίδα «Νέα Εγνατία» και το δημοσιογράφο Νίκο Χαζαρίδη. Ο πρώην Υπουργός Εθνικής Άμυνας και αρχηγός ΓΕΣ αναφέρεται στα λάθη που έχουν κάνει οι ελληνικές κυβερνήσεις στην περιοχή μας και καταθέτει διάφορες προτάσεις για να αντιμετωπιστούν οι τουρκικές προκλήσεις

Όπως ισχυρίζεται ο κ. Φραγκούλης, τα οπλικά συστήματα που διαθέτει ο ελληνικός στρατός στις ευαίσθητες περιοχές του Αιγαίου και της Θράκης και το υψηλό φρόνημα των ανδρών των ενόπλων δυνάμεων, μπορούν να εγγυηθούν την ασφάλεια της πατρίδας μας. Η Ελλάδα, σύμφωνα με όσα επισήμανε ο στρατηγός, έχει στη φαρέτρα της και άλλα μέσα, εκτός από στρατιωτικά, για να υπερασπιστεί τις θέσεις της στα εθνικά θέματα. Αρκεί, κατά τον ίδιο, να επιδείξει της απαραίτητη πολιτική βούληση.

Κύριε Φράγκο έχουμε
κάνει ήδη τις διαπιστώσεις μας τόσο για προβλήματα που υπάρχουν στη Θράκη, όσο και για τα προβλήματα που «γέννησε» κατά καιρούς η αλλοπρόσαλλη πολιτική των ελληνικών κυβερνήσεων;
Προσωπικά έχω βαρεθεί να κάνω διαπιστώσεις και να καταγράφω προβλήματα. Ήρθε η ώρα να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους. Η αποχή στις πρόσφατες εκλογές ανήλθε στο 45% και έτσι δώσαμε το δικαίωμα σε ορισμένους ανύπαρκτους να υψώσουν το ανάστημα τους. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ήδη, στην έκθεση 100 σελίδων που κατέθεσαν στο συμβούλιο των υπουργών Εξωτερικών, το οποίο ασχολείται με την ενταξιακή πορεία της Τουρκίας, περιλαμβάνονται τα θέματα αναγνώρισης τουρκικής μειονότητας στη Θράκη. Με περισσό θράσος ο τούρκος υπουργός Εξωτερικών κατέθεσε αυτό το υπόμνημα, το οποίο εξακολουθεί να παραμένει αναπάντητο. Μάλιστα, κάνοντας ένα βήμα παραπέρα, ζητάει και αναγνώριση δικαιωμάτων της μουσουλμανικής μειονότητας της Ρόδου. Εκεί δηλαδή που το κόμμα της Ισότητας της Ειρήνης και της Φιλίας που σάρωσε στην Ξάνθη και την Ροδόπη, πήρε μόνο 15 ψήφους. Επίσης, έχουν καταφέρει να βάλουν στην ατζέντα της ισλαμικής διάσκεψης, στην οποία συμμετέχουν 54 κράτη, το θέμα της αναγνώρισης του κατεχόμενου τμήματος της Κύπρου ως τουρκικό κράτος. Εμείς, αντί να απαντήσουμε στις κυκλωτικές κινήσεις της Άγκυρας, την υποβοηθούμε με ορισμένα λάθη μας. Για παράδειγμα, η περίπτωση Σαμπιχά ή και οι συνασπισμοί με τους τουρκόφωνους φανατικούς του Προξενείου ή ακόμη και η απαξίωση των μουσουλμάνων που δηλώνουν με υπερηφάνεια ότι είναι Έλληνες. Για να έρθουμε κάποια στιγμή στο δια ταύτα, χρειάζεται πολιτική βούληση και κοινωνική αυτενέργεια.

Η απροθυμία της ελληνικής πολιτείας να απαντήσει στις προκλήσεις της Άγκυρας είναι και το μοναδικό πρόβλημα που έχουμε στης Θράκη;
Όχι, βεβαίως. Δείτε λίγο τι γίνεται με την τουρκική τράπεζα Ziraat, η οποία δανείζει με 3% τους τουρκογενείς για να αγοράζουν τις περιουσίες των ελλήνων και από την άλλη πλευρά έχουμε τις ελληνικές τράπεζες που δανείζουν με 14%, με αποτέλεσμα να έχουμε 10 αγοραπωλησίες από τουρκόφωνους πράκτορες του τουρκικού προξενείου και καμία από έλληνες.

Οι Τούρκοι προσπαθούν να αλλάξουν το status quo της εδαφικής κυριότητας στη Θράκη. Επιδιώκουν να περάσουν πάνω από το 50% στη Ροδόπη, τόσο σε πληθυσμιακό, όσο και σε εδαφικό επίπεδο, για να εγείρουν θέμα αυτονομίας. Όσοι επαίρονται ότι έχουν την ευθύνη αυτού του τόπου, ας ρίξουν λίγο το βλέμμα τους προς τα κει. Ο ελληνικός πληθυσμός στη Θράκη έχει γεράσει, ο παραγωγικός ιστός της χώρας έχει καταστραφεί και το μόνο που μας κρατάει όρθιους στην περιοχή, είναι η κοινωνική συνοχή και η οικογένεια. Αν δεν υπήρχε αυτό, δεν ξέρω που θα ήμασταν.

Η δράση του Τουρκικού Προξενείου, που αν δεν κάνω λάθος, είναι γνωστή στην κυβέρνηση, πώς αντιμετωπίζεται;
Επέλεξαν ένα τρόπο που δεν αποδίδει. Ο Τούρκος καταλαβαίνει με την ισχύ. Η αδιαφορία, η ανοχή, η καλή διάθεση, οι καλές προθέσεις, δεν εξυπηρετούν σε τίποτα. Και αυτό δεν γίνεται μόνο από την πολιτεία, αλλά και από τους εκλεγμένους ταγούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ο κ. Μπουτάρης, για παράδειγμα, διοργανώνει πρόγευμα για τούρκο υπουργό. Δεν είναι όλα τόσο απλά, θα έπρεπε να το δει λίγο πιο ευρύτερα, πέρα από τα μικροσυμφέροντα που νομίζει ότι εξυπηρετεί στον τουριστικό τομέα.

Πόσο Έλληνας μπορεί να λέγεται; Πόσο κύριος μπορεί να είναι; Δεν θα βγάλουμε και τα παντελόνια για τον τουρισμό. Η τουριστική προβολή πρέπει να γίνει σε μια ισότιμη βάση και γι’ αυτά που εμείς προσφέρουμε ως χώρα. Θα πρέπει να εκτιμήσουν αυτό που τους δίνουμε. Εάν είναι να φέρουμε τουρισμό και να δηλώσουμε υποταγή τότε λυπάμαι πάρα πολύ. Πιο άνδρας είναι ο Γκρούεφσκι, ο πρόεδρος των Σκοπίων, ο οποίος αρνήθηκε να προβάλει τα τούρκικα σήριαλ, αν δεν μεταγλωττιστούν.

Στα περισσότερα κείμενα σας, κάθε φορά που καταθέτετε προτάσεις για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της Άγκυρας, χρησιμοποιείτε τον όρο «επιθετική διπλωματία». Τι ακριβώς εννοείτε;
Είναι απλά τα πράγματα. Όταν δέχεσαι έναν ανηλεή διπλωματικό πόλεμο, όχι μόνο στα λόγια, αλλά και στην ουσία, τότε περνάς στην αντεπίθεση. Η ομάδα που αμύνεται χάνει. Επιθετική διπλωματία σημαίνει ότι αντεπιτίθεμαι όταν προσβάλλουν τη νοημοσύνη μου.
Μπορείτε να γίνεται πιο συγκεκριμένος;
Σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο της θάλασσας είναι αναφαίρετο δικαίωμα της Ελλάδος η επέκταση των χωρικών μας υδάτων από έξη σε δώδεκα ναυτικά μίλια και παρά ταύτα η Άγκυρα αποφάσισε με CASUS BELLI και μας απειλεί ότι αυτό είναι αιτία πολέμου. Δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα γι’ αυτούς. Δεν μπορούν να μιλούν για ένταξη στην ΕΕ και να έχουν εδαφικές διεκδικήσεις. Εδώ, ακόμη δεν έχουμε θέσει θέμα ίδρυσης Προξενείου στην Τραπεζούντα. Οι Τούρκοι έχουν ένα Προξενείο περισσότερο από μας. Πως γνωρίζουν ότι υπάρχει Τουρκικό Προξενείο και στον Πειραιά;

Είστε σίγουρος ότι οι Ευρωπαίοι θα τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους και δεν θα κοιτάξουν το δικό τους συμφέρον;
Αν δεν συμφωνήσουμε εμείς, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Δυστυχώς, δεν προσπαθούμε να πάρουμε αυτό που δικαιούμαστε. Τα ίδια κάναμε και με την ενταξιακή πορεία της Αλβανίας. Τους ανοίξαμε την πόρτα, χωρίς να βάλουμε θέμα για τους τσάμηδες και την ΑΟΖ. Περάσανε ντούκου. Δεν καταλαβαίνουν από καλή συμπεριφορά οι γείτονες. Πρέπει να αλλάξει η στάση μας. Έχουμε το δικαίωμα του βέτο και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα ακόμη και τώρα που είμαστε σε δύσκολη θέση.

Γιατί επισημαίνετε συχνά πυκνά την ανάγκη να ενισχύσουμε τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας μας; Υποτίθεται ότι δόθηκαν κάποια δισεκατομμύρια για το σκοπό αυτό τα προηγούμενα χρόνια…
Όταν μιλάμε για ενίσχυση της Άμυνας πρέπει να διασφαλίσουμε καύσιμα, πυρομαχικά, ανταλλακτικά και μια αξιοπρεπή διαβίωση για όλους τους έλληνες. Η Άμυνα είναι υπόθεση όλων μας. Και του στρατού και της κοινωνίας. Όλοι οι έλληνες χρειάζονται μια διαφορετική και πάνω απ’ όλα, ίση μεταχείριση. Δεν μπορεί να τους κόβεις 54% και συ να μην κόβεις τίποτα από σένα. Όσο για τα εξοπλιστικά προγράμματα, εκείνο που έχω να πω είναι ότι η στρατιωτική ηγεσία έκανε το καθήκον της. Κάποιοι άλλοι ήθελαν να μπούμε στη λογική των απευθείας αναθέσεων για διάφορους λόγους…

Στον Άκη Τσοχατζόπουλο αναφέρεστε;
Όχι, βέβαια, το έγκλημα ήταν διαχρονικό. Ακόμη και στην περίπτωση του καταδρομικού «Αβέρωφ» ζητήθηκε μίζα. Το ίδιο συνέβη και το πρώτο δάνειο που πήρε το ελληνικό έθνος το 1824. Από τα χρήματα που μας χρέωσαν, πήραμε μόνο το 1/10. Μην αφορίζουμε κάποιον, για να ξεφορτωθούμε τις ευθύνες μας. Υπάρχουν πολλοί που εμπλέκονται, αλλά αυτό είναι θέμα της Δικαιοσύνης.

Πολλοί εμφανίζονται ιδιαιτέρως ανήσυχοι από την κούρσα εξοπλισμών της Τουρκίας, σε σημείο μάλιστα που να πιστεύουν ότι μπαίνει και ένα θέμα υπεροπλίας της γείτονος στο Αιγαίο και τη Θράκη. Υπάρχει τέτοιο ζήτημα;
Πέρα των οπλικών συστημάτων, εκείνο που μετράει είναι το φρόνημα ενός λαού και το ηθικό του. Πάντα χρειάζεται η κατάλληλη προετοιμασία ενός λαού για να αντιμετωπιστούν δύσκολες καταστάσεις. Εμείς δεν φοβόμαστε την Τουρκία. Οι γείτονες μας έχουν τεράστια εσωτερικά προβλήματα. Έχουν 30% Αλεβήδες που δεν πιστεύουν στην Τουρκία. Έχουν 28 εκατομμύρια Κούρδους. Δηλαδή οι μειονότητες τους είναι πάνω από 65-70% του συνολικού πληθυσμού. Αυτά δεν πρέπει να τα αγνοούμε.

Εκεί πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας. Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο, παρά μόνο περισσότερη κατανόηση και αγάπη για τους Έλληνες. Τότε δεν θα μας φοβίζει κανένα οπλικό σύστημα. Εφτά εκατομμύρια ήταν ο στρατός των Ιταλών το ’40 και δεν φοβήθηκε κανείς. Το ίδιο έγινε και στην επανάσταση του ’21. Χρειάζεται καλό ηθικό. Και τα οπλικά συστήματα άνθρωποι τα χειρίζονται. Τα δικά μας είναι άριστα. Χρειαζόμαστε καλή συντήρηση, σωστή διαχείριση και στοχευμένες αγορές όταν κρίνετε αναγκαίο. Δεν πρέπει να ανησυχούμε. Τα στρατευμένα παιδιά εκτελούν κατά άριστο τρόπο το καθήκον τους.

πηγη: logia-tou-aera.blogspot.gr


Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Δεν έχουν τον Θεό τους: Έβαλαν πωλητήριο και στις Θερμοπύλες! (vid)




Θα μπορούσε να ήταν ένα κακόγουστο αστείο, αλλά δυστυχώς είναι μία τραγική πραγματικότητα
 
Οι Θερμοπύλες, ο τόπος θυσίας και το σύμβολο του Ελληνισμού αλλά και της πολιτισμένης ανθρωπότητας εις τους αιώνες χώρος, όπου μια "χούφτα" άνθρωποι επεσαν μέχρι ενός "τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι", τέθηκε προς πώλησης από την τρόικα και πιο συγκεκριμένα τον φορέα που έχει συστήασει η τρόικα για να πουλάει την εθνική περιουσία, το TAIΠEΔ!
Συγκεκριμένα οι ιαματικές πηγές των Θερμοπυλών μαζί με 785.398 τ.μ. της ευρύτερης περιοχής. ακριβώς στο σημείο που έγινε η μάχη (έχουν γίνει προσχώσεις από το 480 π.Χ. που έγινε η μάχη και έχει διαπλατυνθεί το στενό) πωλούνται!
«Είναι ανήκουστα πράγματα αυτά που συμβαίνουν. Αυτοί σε λίγο θα πουλήσουν και τον Παρθρενώνα.» είπε ο νέος δήμαρχος Λαμίας Νίκος Σταυρογιάννης, πρώην βουλευτής της ΝΔ..
 
«Οι ανεκδιήγητοι του ΤΑΙΠΕΔ που θέλουν να ξεπουλήσουν τα πάντα αναφέρονται ακόμα και σε αρχαιολογικούς χώρους» υποστήριξε σχετικά με την πώληση των Θερμοπυλών από το ΤΑΙΠΕΔ.
 
«Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν και δεν θα περάσουν. Μετά θα πουλήσουμε και την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα;» αναρωτήθηκε ο πρώην βουλευτής ΝΔ και νυν ανεξάρτητος. «Θυμάστε ότι όταν ακούγονταν αυτά τον πρώτο καιρό του μνημονίου αυτά μας φαίνονταν αδιανόητα» θύμισε σχετικά.
 
Το ΤΑΙΠΕΔ εξέδωσε  ενημερωτικό φυλλάδιο για τις Θερμοπύλες όπου αναφέρονται προς πώληση μετά την Υπάτη και τα Καμμένα Βούρλα.
 
Όπως σημειώνεται στη σελίδα του ΤΑΙΠΕΔ, οι Θερμοπύλες είναι:
 
Περιοχή με μεγάλο ιστορικό ενδιαφέρον, όπου διεξήχθη η γνωστή μάχη των Θερμοπυλών μεταξύ Ελλήνων και Περσών το 480 ΠΧ.
 
Σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία, ο Ήφαιστος, μετά από αίτηση της Θεάς Αθηνάς, δημιούργησε τις πηγές για τον Ηρακλή, προκειμένου να πλένεται και να ξεκουράζεται μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του.
 
Ειδικά για τις Θερμοπύλες αναφέρει επίσης ότι :
 
Το συγκρότημα περιλαμβάνει κέντρο υδροθεραπείας, δύο παλαιά και ξεπερασμένα ξενοδοχεία, ένα κτήριο που στεγάζεται η διοίκηση και ένα εκκλησάκι, σε έκταση γης 785.398 μ²
 
Στο σημείο και στον Β'ΠΠ έγινε τρομερή μάχη μεταξύ του Ελληνικού και του βρετανικού Στρατού από τη μία και τωνγερμανικών ναζιστικων στρατευμάτων με χιλιάδες νερούς και από τις δύο πλευρές και το αποτέλεμα το ίδιο: Οι εισβολείς πέρασαν...
 
Πολύ φοβόμαστε ότια αυτοί δεν θα σταματήσουν εδώ. Σειρά θα πάρουν ο Παρθενώνας, ο Μυστράς, οι Δελφοί,η Ολυμπία, ακόμα και ο Πύργος ο Λευκός. Κάποια νεοταξίτικα κέντρα θέλουν το ξεπούλημα της ιστορίας μας δήθεν για καλό σκοπό αφού εμείς είμασταν ανίκανοι να διαχειριστούμε το ένδοξο παρελθό μας.
 
Ο συμβολισμός πίσω από την πώληση είναι τεράστιος, δεν υπάρχουν πλέον στη χώρα αυτοί που "φυλάττουν Θερμοπύλας" και το κυριότερο πέφτουν χωρίς ΜΑΧΗ.


πηγη: defencenet.gr



UFO στον Λευκό Οίκο!


d445545b66b6736bf1f4f79dd1063496 XL

Μήπως ήρθε η στιγμή που ο Λευκός Οίκος καταλήφθηκε από εξωγήινους;
Ένα τρομακτικό υλικό έδωσε στη δημοσιότητα η βρετανική Mirror, στο οποίο φαίνεται ένα περίεργο ιπτάμενο αντικείμενο να φεύγει με απίστευτη ταχύτητα από την οροφή του Λευκού Οίκου.
Ακόμα πιο τρομακτικά ωστόσο είναι τα φώτα που κάνουν τη νύχτα μέρα, λίγα δευτερόλεπτα πριν το περίεργο αντικείμενο εκτοξευθεί.
Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί χρήστες που στα σχόλιά τους υποστηρίζουν πως οι Η.Π.Α. διαθέτουν κρυφή τεχνολογία και ίσως το UFO να είναι δικής της «παραγωγής».
Όπως και να έχει πολύς κόσμος «τσίμπησε» και το μόνο που μένει να μάθουμε είναι αν έχουμε επισκέψεις από άλλο πλανήτη, ή αν οι Αμερικανοί παίζουν με τα νεύρα μας...



πηγη: prisonplanet.gr

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Κύπρος: Ξέφρενα πάρτι με τη σταύρωση του Χριστού σε κλαμπ στη Λεμεσό!


01B4CF45F7D396BA1B1EEB45115BACFA


Ξέφρενα πάρτι με τη σταύρωση του «Χριστού» που φοράει μάσκα παλιάτσου ξεκίνησαν σε κλαμπ της Λεμεσού, στην οποία συγκεντρώνονται κάθε βράδυ χιλιάδες νέοι, κυρίως Κύπριοι και Ρώσοι.
Η διεύθυνση του κλαμπ σκηνοθέτησε το «δρώμενο» ως ειδικό θέαμα με μαυροντυμένους «καλικάντζαρους» και τον «σατανά» να χορεύουν γύρω από τον εσταυρωμένο.
stavrwsh event a g
Οι φωτογραφίες κυκλοφόρησαν στην ιστοσελίδα του κλαμπ και έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, λόγω της έλλειψης σεβασμού στο θρησκευτικό συναίσθημα της πλειοψηφίας των Κυπρίων.

πηγη: prisonplanet.gr

ΜΠΑΛΟΥΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Έλληνας πολεμιστής μαζί με Ρώσο περιγράφουν πώς κατέρριψαν Su-25-BINTEO


NewRussiaForcesL

Bίντεο-ντοκουμέντο στην εμπόλεμη ζώνη της Νέας Ρωσίας επιβεβαιώνει την εμπλοκή Ελλήνων ή ελληνικής καταγωγής πολεμιστών, στο πλευρό των ρωσόφωνων.

Στο ρεπορτάζ μιλάει ένας πολεμιστής με το ψευδώνυμο "Κιρπίτς" που περιγράφει πώς με ένα ΑΚ-47 Kalashnikov κτύπησε ένα Su-25, ενώ τον κάλυπτε ένας άλλος πολεμιστής εθελοντής που κατονομάζεται ως "Ο Έλληνας" και μάλλον είναι ελληνικής καταγωγής κάτοικος της περιοχής.

Ακολουθεί ακριβής μετάφραση ολόκληρου του διαλόγου της συνέντευξης:

Δημοσιογράφος: Εδώ είναι ο μαχητής μας ο «Κιρπίτς» (σ.σ. πρόκειται για ψευδώνυμο που σημαίνει «τούβλο»). Είναι μαχητής του θρυλικού λόχου των «Μοτορόλα». Οι περισσότεροι μαχητές του λόχου είναι σαν αυτόν. Μόλις πριν μιλήσαμε με τον Ερμάκ. Και είχαμε μία καλή κουβέντα. Θέλεις να μας πεις από πού είσαι; (σ.σ. ρώτησαν τον Ερμάκ). Είναι από τη Ζαπορόζιε όπως και ο φίλος του ο Μποτσμάν, και τώρα θα πάρουμε συνέντευξη από τον Μποτσμάν. Πες μας πώς ξεκίνησε. Και… Κιρπίτς πες μας ποιο είναι το όνομά σου;

Κιρπίτς: Βιτάλι

Δημοσιογράφος: Βιτάλι, πες μας πώς απόκτησες αυτό το παράσημο; Κοιτάξτε! Είναι ένας Σταυρός του Τάγματος του Αγίου Γεωργίου. Οι παραδόσεις της Μεγάλης Ρωσίας ανασταίνονται. Οι μαχητές μας πολεμούν και πάλι, όπως έκαναν οι προπάπποι τους. Και νικούν τον εχθρό.

Κιρπίτς: Και ο Ερμάκ πήρε το ίδιο παράσημο!

Δημοσιογράφος: Και ο Ερμάκ πήρε το ίδιο παράσημο; Δεν ήθελε να μας το δείξει! Πες μας σε παρακαλώ, τι συνέβη;

Κιρπίτς: Δεν ξέρω. Πήρα το παράσημο για απλά πράγματα.

Δημοσιογράφος: Ποιος κτύπησε το αεροπλάνο;

Κιρπίτς: Εγώ το κτύπησα!

Δημοσιογράφος: Πώς έγινε; Εγώ έτρεχα… ο τομέας μας είχε περικυκλωθεί… δεν προλάβαινα ούτε φωτογραφία να τραβήξω…! Κι εσύ το διέλυσες!

Κιρπίτς: Το περίμενα… Ήταν το τρίτο μαχητικό που επιτιθόταν.

Δημοσιογράφος: Στις 6 του μήνα ήταν ε;

Κιρπίτς: Δε θυμάμαι πότε ήταν. […] Το περίμενα (σ.σ. αεροπλάνο) και τότε άρχισε την επίθεση… και το κτύπησα με το όπλο μου, το αεροπλάνο είχε βουτήξει στα 300 μέτρα και πέταξε από πάνω μου… Και πυροβόλησα τον κινητήρα του!

Δημοσιογράφος: Και το όπλο σου είναι το ημι-αυτόματο Kalashnikov!

Κιρπίτς: Ναι!

Δημοσιογράφος: Δηλαδή αν είχες και δυνατότερο όπλο τι θα είχε συμβεί στο αεροπλάνο;

[Στο σημείο αυτό μπαίνει στο πλάνο ο «Έλληνας», ο οποίος αμέσως αγκαλιάζει το φίλο του «Κιρπίτς»]:

Έλληνας: Εγώ τον κάλυψα!

Κιρπίτς: Ναι αυτός με κάλυψε!

Δημοσιογράφος: «Έλληνα» μπορώ να σε δείξω;

Έλληνας: Ναι.

Δημοσιογράφος: Ο «Έλληνας» έχει μία κόρη. Πώς είναι η κόρη σου;

Έλληνας: Είναι όμορφη!

Δημοσιογράφος: Τα γενέθλιά της ήταν πρόσφατα, στις 6 του μήνα. Μετά από αυτό ο «Έλληνας» τραυματίστηκε την ίδια μέρα με τον «Κιρπίτς». Θα σας πω μία μικρή ιστορία. Δωμάτιο πανικού. Ένα sms ήρθε από τον Μποτσμάν, με 10 ώρες καθυστέρηση, οι «Μοτορόλα» το διάβασαν και άρχισαν να γελούν. Έχουμε μόνο δύο ελαφρά τραυματίες, τον «Έλληνα» και τον «Κιρπίτς». Όλα είναι καλά. Έφυγαν από το πεδίο της μάχης με τα ίδια τους τα πόδια. Οι «Μοτορόλα» και οι άλλοι πέθαναν στα γέλια. Και αυτοί που «έφυγαν με τα ίδια τους πόδια» είναι σήμερα εδώ και πολεμούν ξανά! Παιδιά τους ρωτάμε όλους. Ποια είναι η γνώμη σας: Πόσο θα κρατήσει αυτός ο πόλεμος; Και πώς θα τελειώσει; Σε ποια χώρα θα ζούμε τότε; Θα είναι ομοσπονδία; Δημοκρατία; Νέα Ρωσία; Μεγάλη Ρωσία;

Κιρπίτς: Νέα Ρωσία!

Δημοσιογράφος: Νέα Ρωσία! Ανεξάρτητη;

Κιρπίτς: Θα δούμε…

Δημοσιογράφος: Θα κρατήσει πολύ ο πόλεμος;

Κιρπίτς: Έτσι νομίζω. Δεν μπορώ να πω ημερομηνία, αλλά δε θα είναι σύντομα.

Δημοσιογράφος: Έλληνα εσύ τι νομίζεις;

Έλληνας: Το ίδιο με τον Κιρπίτς.

Δημοσιογράφος: Και θα ζούμε στη Νέα Ρωσία τότε;

Έλληνας: Έτσι νομίζω ναι.

Δημοσιογράφος: Σας ευχαριστούμε παιδιά 


πηγγη: prisonplanet.gr


Δανία: Ηχηρό «όχι» μεγάλων πολιτικών προσωπικοτήτων στα εγκαίνια του τζαμιού στην Κοπεγχάγη


tzami-dania

Πολιτικοί και βασιλικοί προσκεκλημένοι δεν δείχνουν διατεθειμένοι να δώσουν το παρών στα εγκαίνια του μεγάλου ισλαμικού τεμένους στην Κοπεγχάγη.
Το Ισλαμικό Συμβούλιο της Δανίας, το οποίο βρίσκεται πίσω από το τέμενος; υποστήριξε ότι η έλλειψη της υποστήριξης θα μπορούσε να επιδεινώσει την πολιτική «ενσωμάτωσης» (των μουσουλμάνων) στη Δανία.
Όταν το μεγαλύτερο τζαμί της Δανίας θα ανοίξει επίσημα τις πόρτες του την Πέμπτη στην περιοχή Nordvest της Κοπεγχάγης, ελάχιστοι εξέχοντες προσκεκλημένοι θα είναι παρόντες για να λάβουν μέρος στους εορτασμούς.
Ο Βασιλικός Οίκος, οι Υπουργοί της χώρας και οι περισσότεροι από τους επτά αντιδημάρχους της Κοπεγχάγης-όλοι-έχουν προσκληθεί, δεν θα παρευρεθούν, παρά μόνο ο αντιδήμαρχος της πόλης για τα κοινωνικά ζητήματα, Jesper Christensen, συμφώνησε να εμφανιστεί, σύμφωνα με τον ραδιοφωνικό σταθμό P4 DR.
«Κάποιοι συντηρητικοί και ριζοσπαστικοποιημένοι φορείς μπορεί να το χρησιμοποιήσουν αυτό ως ένα ακόμη επιχείρημα εναντίον του δημοκρατικού συστήματος και ότι ουσιαστικά οι πολιτικοί δεν θέλουν μουσουλμάνους», είπε ο Yildiz Akdogan, μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου με τους σοσιαλιστές (Socialdemokraterne).
Ο Mohamed Al Maimouni, εκπρόσωπος για το Ισλαμικό Συμβούλιο της Δανίας - το οποίο βρίσκεται πίσω από το κτίσιμο του τζαμιού - δήλωσε την θλίψη του για την είδηση και υποστήριξε ότι αυτό θα μπορούσε να επιδεινώσει την «ενσωμάτωση» στη Δανία.
«Μιλάμε για το πρώτο μεγάλο τζαμί της Δανίας - κάτι που οι μουσουλμάνοι-περίμεναν για περισσότερα από 40 χρόνια», δήλωσε ο Αλ Maimouni. «Αυτό σημαίνει πραγματικά πολλά για εμάς».
Πολλά εξέχοντα πρόσωπα έχουν απορρίψει την πρόκληση ισχυριζόμενα διάφορες δυσκολίες, ενώ άλλοι έχουν επικρίνει το τζαμί, το οποίο έχει χρηματοδοτηθεί με 150 εκατομμύρια κορώνες από το Κατάρ.
Οι αντίπαλοι φοβούνται ότι το Κατάρ θα προσπαθήσει να επηρεάσει τους Δανούς μουσουλμάνους και να χρησιμοποιήσει μια πιο συντηρητική μορφή του Ισλάμ για να τους ριζοσπαστικοποιήσει.

πηγη: prisonplanet.gr

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Λετονός συνελήφθη για τη μεγάλη φωτιά στο Άγιο Όρος το 2012


1FA962682A5D6882C18BA72CC40ACB5E

Ένας 35χρονος αλλοδαπός συνελήφθη ως υπαίτιος της μεγάλης πυρκαγιάς που είχε εκδηλωθεί τον Αύγουστο του 2012 στο 'Αγιον Όρος, κάνοντας «στάχτη» περισσότερα από 40.000 στρέμματα δάσους.
Πρόκειται για Λετονό υπήκοο, ο οποίος συνελήφθη το μεσημέρι της Δευτέρας στις Καρυές του Αγίου Όρους με βάση σχετικό ένταλμα που είχαν εκδώσει οι ανακριτικές Αρχές της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 35χρονος, που κατηγορείται για εμπρησμό από πρόθεση, επισκεπτόταν συχνά την Αθωνική Πολιτεία, αναζητώντας εκεί δουλειά σε μονές. Ο συλληφθείς αναμένεται να απολογηθεί στον αρμόδιο ανακριτή.
Η φωτιά είχε ξεκινήσει το καταστροφικό της έργο στην περιοχή Μονοξυλίτης στο Άγιον Όρος, κοντά στη Μονή Χιλανδαρίου, ενώ πήρε μεγάλες διαστάσεις, απειλώντας για ημέρες μονές, ακόμη και κατοικίες στην ευρύτερη περιοχή της Ουρανούπολης.

πηγη: prisonplanet.gr

Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Ηγούμενος Ιεράς Μονής Εσφιγμένου: «Δεν προσκυνάμε Τούρκο Πατριάρχη!!!!!!»




"Δεν προσκυνάμε Τούρκο Πατριάρχη όσες μηνύσεις και αν κάνουν εναντίον μας!
 Από το μοναστήρι θα βγούμε μόνο νεκροί. Ας το καταλάβουν όσοι μας κατηγορούν ως καταληψίες». Με αυτά τα λόγια απαντά στον νέο κύκλο διώξεων που ανοίγει εναντίον των 120 μοναχών της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου Αγίου Ορους, ο ηγούμενος αρχιμανδρίτης Μεθόδιος.

Πταισματοδίκης καλεί με δικαστικό έγγραφο τον ηγούμενο να παρουσιαστεί στα Δικαστήρια Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εξεταστεί στο πλαίσιο προκαταρκτικής εξέτασης. Η διαδικασία κινήθηκε έπειτα από μήνυση που υποβλήθηκε εναντίον του από τη νέα αδελφότητα της Μονής Εσφιγμένου, τα μέλη της οποίας ζουν στις Καρυές.
«Δεχθήκαμε συνολικά 12 δικαστικές κλήσεις. Ζητούν να πάμε στα δικαστήρια, έχοντας απώτερο σκοπό να μας απελάσουν από το Αγιον Ορος. Μας κατηγορούν υποστηρίζοντας ότι είμαστε καταληψίες. Από 19 χρονών ζω στο μοναστήρι, πώς είμαι καταληψίας;» αναρωτιέται ο γέροντας.

Εξηγεί ότι «το Οικουμενικό Πατριαρχείο επιχειρεί να μεταφέρει τη διαμάχη που υπάρχει γύρω από τη Μονή Εσφιγμένου σε ποινικό επίπεδο. Μας καταδιώκουν επειδή δεν μνημονεύουμε τον Οικουμενικό Πατριάρχη, αυτό δεν είναι ποινικό αδίκημα» σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Μεθόδιος.

Ο ηγούμενος της Εσφιγμένου εξαπολύει πυρά κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου: «Η στάση του είναι απαράδεκτη. Δεν μπορεί Ελληνας Πατριάρχης να φιλά το χέρι του Πάπα, αυτό είναι απαράδεκτο και για αυτό αντιδρούμε. Εμείς υποταγή σε Τούρκους Πατριάρχες δεν κάνουμε, προσκυνάμε μόνο Ελληνες και ορθόδοξους Πατριάρχες".

Ο κ. Μεθόδιος επισημαίνει ότι βρίσκεται σε εξέλιξη σχέδιο διάλυσης του Αγίου Ορους. «Θέλουν να ξεπουλήσουν το Περιβόλι της Παναγίας. Σχεδιάζουν τη διεθνοποίηση και τη διάλυσή του. Είμαστε Ελληνες, ορθόδοξοι μέχρι το κόκαλο. Υπερασπιζόμαστε το Αγιον Ορος και το Πατριαρχείο μας στην Κωνσταντινούπολη, άσχετα με το αν διαφωνούμε με τα πρόσωπα. Δεν θα αφήσουμε να διαλυθεί το Αγιον Ορος όσες διώξεις κι αν μας κάνουν. Θα πολεμήσουμε κι αν χρειαστεί θα πεθάνουμε για την Παναγία» τονίζει.Καταγγέλλει ότι «η νέα αδελφότητα αριθμεί τέσσερα μέλη που δεν αρκούν για να γίνει καν σύναξη μονής» και αναφέρει ότι «διεκδικούν τους αμπελώνες και τους ελαιώνες, που οι ζηλωτές μοναχοί με τα χέρια τους φροντίζουν, με σκοπό να πάρουν παράνομα χρήματα από την Ευρωπαϊκή Ενωση».

Επιπλέον, αναρωτιέται «πού πηγαίνουν τα χρήματα από επιδοτήσεις, ενοίκια και άλλα εισοδήματα που παλιότερα ανήκαν στην Εσφιγμένου και πλέον διαχειρίζεται η νέα αδελφότητα. Ελπίζουμε», καταλήγει, «να βρεθεί ένας Ελληνας δικαστής που θα σταθεί ψηλά στο ύψος των περιστάσεων για να λάμψει η δικαιοσύνη».

πηγη: http://esfigmenou.blogspot.gr


Guardian: «Η NSA παρακολουθεί την ελληνική κυβέρνηση»


nsa eye 8

Ο Λουκ Γκάρντινγκ, μέλος της μικρής ομάδας που επεξεργάστηκε τα έγγραφα που παρέδωσε στο «Guardian» ο Έντουαρτ Σνόουντεν, έδωσε συνέντευξη στο «Βήμα της Κυριακής», για την πολύκροτη υπόθεση των αμερικανικών παρακολουθήσεων.
«Τα κινητά τηλέφωνα της ελληνικής κυβέρνησης έχουν πέσει θύματα των υποκλοπών της NSA, όπως και όλων των άλλων κυβερνήσεων», είπε χαρακτηριστικά ο βρετανός δημοσιογράφος.
Ο Γκάρντινγκ θεωρεί βέβαιο ότι και το τηλέφωνο του Αντώνη Σαμαρά τελεί υπό καθεστώς παρακολούθησης και χαριτολογώντας προέτρεψε να ρωτήσουν τον Έλληνα πρωθυπουργό αν ο ίδιος πιστεύει ότι έχουν πάψει να παρακολουθούν το τηλέφωνο του.
Αποκάλυψε μάλιστα ότι τα παιδιά του δεν έχουν smartphones, αλλά ούτε και Facebook.
Ο δημοσιογράφος του «Guardian» είναι ο συγγραφέας του βιβλίου «Φάκελος Σνόουντεν – Η ιστορία του νούμερο 1 καταζητούμενου ανθρώπου στον κόσμο», στο οποίο περιγράφει τις εμπειρίες από την εμπλοκή του στο σκάνδαλο κατασκοπείας, το οποίο συγκλόνιζε την παγκόσμια κοινή γνώμη. 

πηγη: defencenet.gr

ΤΩΡΑ ΠΕΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!

Επικίνδυνη εξέλιξη: Κτύπησαν το ρωσικό έδαφος οι Ουκρανοί με μπαράζ πυροβολικού


UkraineT84OplotL

To ρωσικό έδαφος κτύπησε το ουκρανικό πυροβολικό σε μιά άνευ προηγουμένου πρόκληση.
Περισσότερες από είκοσι οβίδες χτύπησαν το συνοριακό ρωσικό φυλάκιο «Ντονιέτσκ» στην περιφέρεια του Ροστόφ, που έχει κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, λόγω της μεγάλης ροής προσφύγων από την Ουκρανία.
Το ουκρανικό πυροβολικό κτύπησε την ώρα που χιιάδες άμαχοι ρωσόφωνοι προσπαθούσαν να βρουν καταφύγιο μέσα στο ρωσικό έδαφος φεύγοντας από την περιοχή του Σλαβιάνσκ
Το φυλάκιο αμέσως έκλεισε και οι πρόσφυγες παγιδεύτηκαν στο ουκρανικό έδαφος. Πυρκαγιά ξέσπασε στην περιοχή από τς βολές του ουκρανικού πυροβολικού.
Κλαίγοντας πολλές από τις γυναίκες, που έτρεχαν να σωθούν από τα ουκρανικά πυρά, έκαναν λόγο για τραυματίες μεταξύ των τελωνειακών και των συνοριοφυλάκων, ωστόσο επισήμως οι ρωσικές Αρχές κρύβουν το ότι έχουν θύματα.
Είναι σαφές ότι οι δυτικοί θέλουν να προκαλέσουν την Μόσχα για να απαντήσει για λόγους που πιθανότατα έχουν σχέσεη με επιδιώκόμενη κλιμάκωση που επιθυμούν κέντρα των ΗΠΑ.
Οπως δήλωσε ο επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ασφαλείας της Ρωσίας Βασίλι Μαλάγιεφ στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Itar Tass η πυρκαγιά προκλήθηκε από βολές πυροβολικού που προέρχονταν από την ουκρανική πόλη.
Σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής βρέθηκαν πολλά άδεια κελύφη από βλήματα πυροβολικού που αποδεικνύουν στρατιωτική επίθεση η οποία προκάλεσε την πυρκαγιά. Πολλές υλικές ζημιές σημειώθηκαν στις εγκαταστάσεις στα ρωσικά σύνορα.
Η Επιτροπή Ερευνών άσκησε ποινική δίωξη για το βομβαρδισμό των ερευνητών από την ουκρανική πλευρά των συνόρων.
Χθες ένα τηλεοπτικό συνεργείο του ρωσικού Πέμπτου καναλιού δέχθηκε επίσης πυρά κοντά στο συνοριακό φυλάκιο «Ντονιέτσκ». Κατά την εκτίμηση των δημοσιογράφων στόχος του ουκρανικού πυροβολικού ήταν οι πυροτεχνουργοί και ανακριτές, που εξέταζαν οβίδες, που είχαν πέσει στην περιοχή.
Πάντως οι ρωσόφωνοι συνεχίσουν την επίθεση στα αεροδρόμια του Λουγκάνσκ και του Ντονέτσκ.
Στο πρώτο κατέστρεψαν μεταξύ άλλων ένα αεροσκάφος Ιλιούσιν 76, 7 τεθωρακισμένα οχήματα, αυτοκίνητα και αντιαεροπορικά συστήματα ZU 32-2.
To ρωσικό ΥΠΕΞ ανακοίνωσε ότι διακόπτεται - έως την πλήρη ειρήνευση και κατάπαυση πυρός από τον ουκρανικό στρατό - η παράδοση στην Ουκρανία τεθωρακισμένων οχημάτων και αρμάτων μάχης, από τον εξοπλισμό, που διατηρούσε ο ουκρανικός στρατός στην Κριμαία.
πηγη: defencenet.gr

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΕΡΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΤΕΡΑ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ, ΜΗ ΩΝ




Το Ευαγγέλιο για όσους φυσικά δέχονται τα λόγια του Χριστού , αναφέρει μέσα όλα τα θέματα τα οποία αφορούν την σωτηρία μας.


Επιμέλεια άρθρου: Dimitris Papadoudis
Πηγή: Αθέατη γνώση
3 Ιουλίου 2014


Η πήγή του άρθρου προέρχεται από στοιχεία που περιλαμβάνονται στον τόμο 35 του Δημοσθένη Λιακόπουλου Γιατί και πώς ζούν ανάμεσά μας - Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, και Ερμητικά κείμενα - Λόγος Καθολικός του Ερμή του Τρισμέγιστου. Η επιμέλεια του άρθρου έγινε από τον Δημήτρη Παπαδούδη για την Αθέατη γνώση.

Μέσα λοιπόν στα πολλά που αναφέρονται μέσα εκεί , κάνει λόγο ο Χριστός και στον 
πνευματικό πατέρα των Φαρισαίων αλλά ακόμα και του αρχηγού του κακού και κοσμοκράτορα του κόσμου αυτού τον Σαμαέλ-Διάβολο.

Κατά Ιώαννην Ευαγγέλιο.

Ιω. 8,44  ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστέ, καὶ τὰς ἐπιθυμίας τοῦ πατρὸς ὑμῶν θέλετε ποιεῖν. ἐκεῖνος ἀνθρωποκτόνος ἦν ἀπ᾿ ἀρχῆς καὶ ἐν τῇ ἀληθείᾳ οὐχ ἕστηκεν, ὅτι οὐκ ἔστιν ἀλήθεια ἐν αὐτῷ· ὅταν λαλῇ τὸ ψεῦδος, ἐκ τῶν ἰδίων λαλεῖ, ὅτι ψεύστης ἐστὶ καὶ ὁ πατὴρ αὐτοῦ.

Ιω. 8,45  ἐγὼ δὲ ὅτι τὴν ἀλήθειαν λέγω, οὐ πιστεύετέ μοι.


Εσείς από τον πατέρα του διαβόλου κατάγεστε και τις επιθυμίες του πατέρα σας εκτελείτε.

Εκείνος ανθρωποκτόνος ήτανε από την αρχή και την αλήθεια δεν παραδεχόταν διότι δεν υπάρχει αλήθεια μέσα του.

Όταν λέει τα ψεύδη του , για λογαριασμό του μιλάει καθώς ψεύτης είναι και ο πατέρας του.

Το ότι λέω εγώ την αλήθεια , εσείς δεν το πιστεύετε.

Βρισκόμαστε εδώ σε ένα από τα κορυφαία σημεία του Ευαγγελίου όσον αφορά κάποιον που ελάχιστα αναφέρεται στις γραφές και που συστηματικά έχει αποκρυβεί η ανυπαρξία του.

Το ότι ο Χριστός , λέει τους Φαρισαίους σατανικά όντα , πολύ λίγη σημασία έχει , μπροστά σε αυτά που αποκαλύπτονται και εντέχνως , ή από πλήρη άγνοια αποκρύπτονται από πολλούς μεταφραστές του Ευαγγελίου.

Το ότι ο διάβολος είναι ψεύτης και ανθρωποκτόνος είναι κάτι που το έχουμε για δεδομένο και αναφέρεται σε πολλά σημεία αλλά και αποτελεί μια από τις κεντρικές παραδοχές και γνώσεις της Ορθόδοξης πίστης.

Προσέξτε όμως ότι στην παράγραφο 8,44 ο ευαγγελιστής Ιωάννης , ο αγαπημένος μαθητής του Χριστού που επελέγει για να γράψει την Αποκάλυψη και που επελέγε να προστατεύει σαν μητέρα του την Παναγία και ορίστηκε ως Άγιος από τον ίδιο τον Χριστό , όταν ήτανε πάνω στον Σταυρό του μαρτυρίου , χρησιμοποιεί σαφή γλώσσα και λέει ότι μιλά για δύο διαφορετικά πρόσωπα.

Δηλαδή λέει σε δύο σημεία στην παράγραφο 8,44.

ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστέ.

Δηλαδή λέει στους Φαρισαίους ότι ο πνευματικός τους πατέρας και ηγέτης είναι ο ίδιος με τον πνευματικό καθοδηγητή του διαβόλου.

Επίσης στο τέλος της 8,44 λέει.

ὅτι ψεύστης ἐστὶ καὶ ὁ πατὴρ αὐτοῦ.

Ενώ δηλαδή πρίν μιλάει για τον διάβολο και λέει ότι είναι ανθρωποκτόνος και ψεύτης , στο τέλος επανέρχεται και ξαναναφέρεται  στο άλλο άγνωστο πρόσωπο το οποίο είναι ο πνευματικός πατέρας του διαβόλου.

Ξαναλέω. Δύο φορές αναφέρεται στο άγνωστο πρόσωπο που το αποκαλεί πατέρα του διαβόλου.

Ο λεγόμενος ως πατέρας του διαβόλου αναφέρεται και σε άλλα κείμενα και είναι ο ΜΗ ΩΝ.

Ένας από τους πολλούς που αναφέρεται σε αυτό το πρόσωπο αν μπορούμε να το θέσουμε είναι και ο Ερμής ο Τρισμέγιστος του οποίου  αποσπάσματα από τα κείμενα του θα δούμε αμέσως τώρα.

 – ῾Ο οὖν θεὸς τί ἐστιν;

 – ῾Ο μηδὲ ἓν τούτων ὑπάρχων, ὢν δὲ καὶ τοῦ εἶναι τούτοις αἴτιος
καὶ πᾶσι καὶ ἑνὶ ἑκάστῳ τῶν ὄντων πάντων.
οὐδὲ γὰρ οὐδὲν ὑπέλειπε πλέον τὸ μὴ ὄν, πάντα δέ ἐστι τὰ ἐκ
τῶν ὄντων γινόμενα οὐκ ἐκ τῶν μὴ ὄντων· 

τὰ γὰρ μὴ ὄντα οὐ φύσιν ἔχει τοῦ δύνασθαι γενέσθαι ἀλλὰ τοῦ μὴ δύνασθαί τι [τὸ] γενέσθαι καὶ πάλιν τὰ ὄντα οὐ φύσιν ἔχει τοῦ
μηδέποτε εἶναι.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

-Κι ο Θεός τι είναι ;

- Aυτός που δεν είναι ένα από αυτά , αλλά είναι αίτιος της ύπαρξης όλων και του καθενός ξεχωριστά από όλα τα δημιουργήματα.

Γιατί δεν άφησε κάτι από τα παραπάνω για το μη ον , αλλά υπάρχουν όλα όσα γίνονται από τα όντα και όχι από τα μη όντα.

Διότι τα μη όντα , δεν διαθέτουν τέτοια φύση ώστε να μπορούν να γίνουν κάτι αλλά για να μην μπορούν να γίνουν κάτι. 

Αντίθετα τα όντα δεν έχουν τέτοια φύση ώστε να μην υπάρξουν ποτέ.

Στο σημείο αυτό λοιπόν μιλά για τον ΜΗ ΟΝΤΑ , που όπως λέει το κείμενο δεν δημιούργησε τα όντα αλλά αποτελεί πηγή των μη όντων που δεν μπορούν να γνωρίσουν εξέλιξη αλλά οπισθοδρόμηση.

Ο εχθρός της δημιουργίας είναι η αντιδημιουργία.

Το αντίθετο της ύπαρξης αποτελεί η μη ύπαρξη που υπάρχει κι αυτή με τον δικό της τρόπο αλλά αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε εμείς να το αντιληφθούμε αφού δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την μη ύπαρξη και τον ΜΗ ΟΝΤΑ ώστε να τα πολεμήσουμε και να τα νικήσουμε.

Το αντίθετο του ΜΗ ΩΝ είναι ο Τριαδικός Θεός ο ΩΝ που δίνει ζωή και ύπαρξη στα πάντα.

Μετά την Δευτέρα Παρουσία που όλα θα τα καταλαβαίνουμε όπως είναι θα τον αντιληφθούμε και τότε θα μπορέσουμε να εκπληρώσουμε την αποστολή μας σαν ανθρώπινο γένος.

Τέλος , ο ΜΗ ΩΝ ως σύμβολο του έχει την πεντάλφα που λανθασμένα λένε ότι είναι σύμβολο του Διαβόλου , ο οποίος όπως και η λεγόμενη Λίλιθ σύμφωνα με εβραικά κείμενα και άλλα προσπαθούν να πάρουν την δύναμη της ανυπαρξίας ο καθένας για τους δικούς του λόγους.

πηγη: atheatignosi


"Κεραυνοί" Μητροπολίτη Σισανίου-Σιατίστης κατά κυβέρνησης και ΣΥΡΙΖΑ: "Ξεπουλάτε συνειδητά τη Θράκη"




«Κεραυνούς» κατά της κυβέρνησης, αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ, για το ζήτημα της Θράκης εξαπολύει ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος μέσα από μία άρθρο-φωτιά στην οποία το γενικό συμπέρασμα είναι πώς, «οι Έλληνες πολιτικοί ξεπουλούν συνειδητά τη Θράκη» και «αφήνουν τον Τούρκο πρόξενο να λύνει και να δένει».
«Οι Έλληνες βουλευτές της περιοχές ανταλλάσσουν εκλογή τους με την εκχώρηση δικαιωμάτων και τη παράδοση όλου του μουσουλμανικού πληθυσμού στον Τούρκο Πρόξενο», επισημαίνει ο Μητροπολίτης προσθέτοντας πώς «προτάσσουν το κομματικό τους συμφέρον από αυτό της Ελλάδας».
Κάνει ιδιαίτερη αναφορά στην απόφαση του ΣΥΡΙΖΑ να αποσύρει τη Σαμπιχά από τις πρόσφατες εκλογές, χαρακτηρίζοντας την ως «έγκλημα» και σημειώνει πώς «αυτό με κάνει να πιστεύω πώς όλοι είναι ίδιοι». Προφανώς και εννοεί τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
«Παίζουν τα παιχνίδια της Τουρκίας που θέλει να εκτουρκίσει τους Ρομά και του Πομάκους, οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι, αλλά όχι Τούρκοι», εκρήγνυται στο άρθρο του.
Και καταλήγει ο Μητροπολίτης βάζοντας στο στόχαστρο του, διαχρονικά τους βουλευτές της Δυτικής Θράκης και τους τοπικούς άρχοντες: «Δυστυχώς συντελείται μία εθνική προδοσία. Οι Έλληνες πολιτικοί στέλνουν τη μουσουλμανική μειονότητα στην αγκαλιά της Τουρκίας».
Διαβάστε όλο το άρθρο του Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίσης Παύλου :  
Παρακολουθῶ ἀπό χρόνια τό ἔγκλημα τό ὁποῖον συντελεῖται εἰς βάρος τῆς Θράκης ὄχι ἀπό κάποιους ξένους, ἀλλά ἀπό τήν Ἑλληνική Πολιτεία καί πιό συγκεκριμένα ἀπό τούς ἕλληνες βουλευτές τῆς περιοχῆς οἱ ὁποῖοι ἀνταλλάσουν τήν ἐκλογή τους μέ τήν ἐκχώρηση δικαιωμάτων καί τήν παράδοση ὅλου τοῦ Μουσουλμανικοῦ πληθυσμοῦ εἰς τήν ἐξουσία τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου.
Τό ἔγκλημα ὁλοκληρώθηκε μέ τήν ἀπόφαση τοῦ ΣΥΡΙΖΑ νά ἀνακαλέσει τήν ὑπ’αὐτοῦ προταθεῖσα Ρομά Σαμπιχά ὡς ὑποψήφια εὐρωβουλευτή. Τολμῶ μετά τήν ἀπόφαση αὐτή νά πῶ ὅτι ὅλοι εἶναι ἴδιοι.
Προτάσσουν τό κομματικό τους συμφέρον μπροστά ἀπό τά συμφέροντα τῆς πατρίδος. Ἡ πράξη αὐτή ἀπέδειξε ὅτι ὁ πραγματικός ἄρχων τῆς Θράκης εἶναι ὁ Τοῦρκος Πρόξενος.
Κατανοῶ λοιπόν ἀπόλυτα τήν φράση πού Ἐπίσκοπος τῆς περιοχῆς εἶπε παλαιότερα στόν τότε Ὑπουργό Ἐξωτερικῶν.
Τοῦ εἶπε μέ παρρησία: «Μᾶς πουλήσατε κ. Ὑπουργέ!». Καί ἐκεῖνος ἀρκέσθηκε νά πεῖ: «σκληρός ὁ λόγος σας, Σεβασμιώτατε!» καί σταμάτησε ἐκεῖ. Ἄν ἤθελε νά συνεχίσει θά ἔπρεπε νά προσθέσει: «ἀλλά δυστυχῶς ἀληθινός».
Ἐδῶ καί χρόνια συντελεῖται μιά δυστυχῶς συνειδητή προδοσία. Ρομά καί Πομάκοι εἶναι μέν μουσουλμάνοι τό θρήσκευμα ἀλλά ὄχι Τοῦρκοι τό γένος.
Αὐτό τό γνωρίζουν καλά καί ἀντιδροῦν συνειδητά οἱ περισσότεροι στήν προσπάθεια τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου νά τούς ἐκτουρκίσει.
Νέος ἄνθρωπος, ἕνα ξανθό παλληκάρι εἰσέρχεται στό γραφεῖο ἑνός Μητροπολίτη τῆς Θράκης καί τόν ἐρωτᾶ: «Σᾶς μοιάζω γιά Τοῦρκος, Σεβασμιώτατε; Ἔκπληκτος τόν κοιτάζει ὁ Ἐπίσκοπος. Καί ἐκεῖνος συνεχίζει: «σᾶς μοιάζω γιά Τοῦρκος, Σεβασμιώτατε; Πομᾶκος εἶμαι! Γιατί μᾶς σπρώχνετε στήν ἀγκαλιά τῆς Τουρκίας;».
Αὐτή εἶναι ἡ συνείδηση, ἀλλά καί ἡ ἀληθινή ταυτότητα τῶν περισσοτέρων Πομάκων.
Τόν ἴδιο ἀγῶνα κάνουν καί πολλοί Ρομά ὅπως ἡ προαναφερθεῖσα Σαμπιχά. Ποιό εἶναι τό βασικό ἁμάρτημα της;
Ὅτι ἐπιθυμεῖ «τά παιδιά τους νά μαθαίνουν ἑλληνικά καί νά πηγαίνουν στά δημόσια Σχολεῖα».
Καί ἕνας ἀπό αὐτούς πού πολέμησαν τήν ὑποψηφιότητα της δήλωσε περήφανα «ὅτι ἡ μειονότητα εἶναι συμπαγής». Οὐδέν ἀναληθέστερον τούτου. Οὐδέν ἀνθελληνικότερον τούτου. Ἀκόμη καί ἡ διαφορά τῶν ὀνομάτων τό δηλώνει.
Ὅλες οἱ μειονότητες πρέπει νά ζοῦν ἐλεύθερες καί ὄχι ἡ μία νά καταπιέζει τίς ἄλλες καί δή μέ τίς εὐλογίες τοῦ κράτους.
Ποιός λοιπόν τούς σπρώχνει στήν ἀγκαλιά τῆς Τουρκίας; Ἡ ἑλληνική Πολιτεία, οἱ βουλευτές τῆς περιοχῆς διαχρονικά. Οἱ τοπικοί ἄρχοντες.
Τούς σπρώχνουν μέ τήν περιφρόνηση καί τήν ἀδιαφορία πού ἡ ἑλληνική Πολιτεία δείχνει πρός αὐτούς.
Τό τουρκικό προξενεῖο παίζει τό παιχνίδι του. Ἡ Τουρκία εἶναι γιά Σᾶς ἡ καλή μάνα ὄχι ἡ κακιά Ἑλλάδα.
Τά εἶπαν πρόσφατα καί πάλι στίς ἐκλογές πού γεννήθηκε ἕνα μόρφωμα, ἕνα τέρας τό μουσουλμανικό κόμμα.
Ἄς καμαρώνουν οἱ «νονοί» του πού δέν εἶναι ἄλλοι ἀπό τά πολιτικά κόμματα τῆς Ἑλλάδος.
Οι Ρομά καί οἱ Πομάκοι ἄν τείνουν εὐήκοον οὗς στήν πραπαγάνδα τοῦ τουρκικοῦ προξενείου εἶναι γιατί ἡ ἑλληνική πολιτεία τούς πούλησε πάλιν καί πολλάκις.
Ἀδιαφόρησε γι’αὐτούς. Ἄν οἱ πληθυσμοί αὐτοί εἶχαν τήν βεβαιότητα ὅτι ἡ Ἑλλάδα εἶναι μάνα, τά πράγματα θά ἦταν πολύ διαφορετικά.
Ἡ πραγματικότητα εἶναι ὅτι ὁ μουσουλμανικός πληθυσμός τῆς Θράκης καί ἰδιαίτερα τῆς Κομοτηνῆς, ὅπου καί ἡ ἕδρα τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου, ζεῖ ὑπό καθεστώς φόβου ἐξ αἰτίας τῆς παρουσίας καί τῆς δραστηριότητος τοῦ Τούρκου Προξένου καί τῶν συνεργατῶν του.
Οἱ ὑποσχέσεις καί οἱ ἀπειλές διαδέχονται οἱ μέν τίς δέ σέ ἕνα ἀγῶνα ὑποταγῆς τοῦ μουσουλμανικοῦ πληθυσμοῦ.
Οἱ μεγαλύτεροι ἐχθροί τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου εἶναι αὐτοί πού προσπαθοῦν νά ἐνημερώσουν τούς Πομάκους καί τούς Ρομά γιά τήν ἀληθινή ταυτότητα τους, εἴτε πρόκειται γιά Ρομά, εἴτε γιά Πομάκους, εἴτε γιά Ἕλληνες.
Αὐτό φάνηκε ἰδιαίτερα στήν ἐπιμονή καί τήν πίεση γιά τήν ἀπόσυρση τῆς Ρομά Σαμπιχά ὡς ὑποψηφίας Εὐρωβουλευτοῦ. Καί δυστυχῶς ὁ ΣΥΡΙΖΑ, θά τό πῶ καί πάλι ἔσκυψε τό κεφάλι.
Κάθε δικαιολογία γι’αὐτή τήν ἐνέργεια προσβάλλει τήν νοημοσύνη μας καί τήν ἀλήθεια.
Στόν διωγμό αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων οἱ καλύτεροι συνεργάτες τοῦ Προξενείου εἶναι οἱ Ἕλληνες πολιτικοί ὅλων τῶν βαθμίδων.
Ὁ διωγμός τῆς γνωστῆς δασκάλας Χρυσῆς Νικοπούλου εἶναι χαρακτηριστικό παράδειγμα, ἀλλά ὄχι τό μοναδικό.
Ἕνας πόλεμος λάσπης γι’αὐτήν, γιά πανεπιστημιακούς καθηγητές πού δουλεύουν μέ ἐξαιρετικό τρόπο νά στηρίξουν τήν ἑλληνικότητα τῶν μουσουλμάνων Πομάκων καί Ρομά.
Ἀντίθετα τό Προξενεῖο ἦταν πολύ εὐχαριστημένο ἀπό κάποιες κυρίες πού τόλμησαν νά ἀπειλήσουν τούς ψυχωμένους λειτουργούς τῆς Παιδείας ὅτι θά τούς ἐξαφανίσουν ἀπό τήν Θράκη.
Κάποιος ἔγραψε, ὅτι μετά ἀπό τίς τελευταῖες ἐκλογές ἀνεξάρτητα μέ τὀ ποιός νομίζει ὅτι κέρδισε, αὐτή πού ἔχασε εἶναι ἡ Ἑλλάδα καί ἔχασε μιά περιοχή της, τήν Θράκη.
Κάποιοι θά τόν χαρακτηρίσουν ὑπερβολικό καί αὐτοί θά εἶναι οἱ πολιτικοί ὅλων τῶν βαθμίδων πού τά συμφέροντα τους συμπίπτουν μέ αὐτά τοῦ Τουρκικοῦ Προξενείου.
Ἄν ἡ Θράκη θά σωθεῖ, θά σωθεῖ ἀπό ἄλλους καί ὄχι ἀπό τούς πολιτικούς της καί πρό παντός θά σωθεῖ ἀπό τόν λαό της.
Εἶναι πολύ μεγάλη ἡ ὑπόθεση ἡ Θράκη γιά νά τήν χαρίσουμε σέ μερικούς ἐπαγγελματίες.
Ὅταν πρίν σαράντα περίπου χρόνια πῆγα στήν Θράκη προσκεκλημένος ἀπό τούς φοιτητές γιά νά μιλήσω στό ἀμφιθέτρο τοῦ Πολυτεχνείου, ἐπισκέφθηκα καθηκόντως τόν τότε Μητροπολίτη Ξάνθης Ἀντώνιο.
Σέ κάποια στιγμή τῆς συζήτησης μοῦ εἶπε: «ἐμεῖς παιδί μου, εἴμαστε μόνιμοι ἐδῶ, οἱ πολιτικοί ἔρχονται καί παρέρχονται. Ἐμᾶς οἱ ἄνθρωποι ἐμπιστεύονται καί μᾶς ἐνημερώνουν τί συμβαίνει».
Τότε μοῦ φάνηκε περίεργος ὁ λόγος του, σήμερα τόν κατανοῶ ἀπόλυτα.
Εἶναι εὐλογία Θεοῦ ὅτι σήμερα ἡ Θράκη διαθέτει καί νέους καί ἐξαιρετικούς Επισκόπους πού ξέρουν καλά τά πραγματικά προβλήματα καί εχουν τό θάρρος νά μήν τά κρύβουν. Γιά σήμερα ας μείνω εδώ.
Εκεί στο Μέγαρο Μαξίμου, τη Χαριλάου Τρικούπη ή την Κουμουνδούρου ακούει κανείς; Προφανώς αν άκουγαν δεν θα έκαναν αυτά που έκαναν στις πρόσφατες Ευρωεκλογές ενισχύοντας το κόμμα των «Γκρίζων Λύκων, το DEΒ.
πηγη: defencenet.gr

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Επέλαση της ΝΤΠ: Gay ζευγάρι αποκτά το "δικό" του γιο μπροστά στην κάμερα




Άλλο ένα βήμα πραγματοποίησε η Νέα Τάξη Πραγμάτων στο να πετύχει τον απόλυτο στόχο της να ελέγχει τις ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ διαδικασίες τεκνοποίησης των ανθρώπων.Η στιγμή που δύο άντρες (!) έγιναν γονείς ενός παιδιού, προκαλεί φόβο για το μέλλον που έρχεται...χθες. 
 
Οι φωτογραφίες της Καναδής φωτογράφου Lindsay Foster είναι γροθιά στο στομάχι όλων μας, όσων ακόμα επιθυμούν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους σε ένα κόσμοπου θα έχει άντρες και γυναίκες, όπως όρισε η φύση. 
 
Ο BJ Barone και ο Frankie Nelson ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων κράτησαν για πρώτη φορά στα χέρια τους τον νεογέννητο Milo στις 27 Ιουνίου και αμέσως μετά η φωτογράφος πόσταρε την φωτογραφία των τριών τους στο Facebook. Σε χρόνο μηδέν ήταν χιλιάδες τα «likes» που απέσπασε, ενώ μοιράστηκε περισσότερες από 6.000 φορές. Καταλαβαίνετε πόσο το μη φυσιολογικό έχει παρεισφρήσει στην κοινωνία.
 
«Είχα την ευκαιρία να φωτογραφίσω την συγκλονιστική στιγμή της γέννησης του μικρού και την παράδοση του στους δύο γονείς του που αδημονούσαν να τον κρατήσουν στα χέρια τους. Πέρασα πολλές ώρες στο δωμάτιο του νοσοκομείου όπου περιμέναμε μαζί την ώρα που η παρένθετη μητέρα έφερνε στον κόσμο το μωράκι. Στιγμές μετά τη γέννηση οι δυο τους κράτησαν τον Milo στα χέρια τους.
 
Κατέγραψα με τον φακό μου στα πρόσωπα τους τα συναισθήματα που κάθε γονιός έχει όταν γεννιέται το παιδί του. Οι δύο άντρες μίλησαν με την γυναίκα που έφερε στον κόσμο το παιδί για τις λεπτομέρειες της γέννας και έχουν εκπαιδευτεί για την ανατροφή του παιδιού τους», έγραψε η φωτογράφος στο προφίλ της στο Facebook.
 
 
«Είμαι πολύ περήφανη για αυτούς τους δύο γονείς», συμπλήρωσε, αναφέροντας ότι είχε κληθεί από το ζευγάρι για να καταγράψει το γεγονός.
 
 
Οι δύο μπαμπάδες σχολίασαν ότι οι φωτογραφίες αποτυπώνουν την ανιδιοτελή τους αγάπη για το νεογέννητο και την υπερηφάνεια τους για το γεγονός.
 
 Μεταξύ άλλων, σχολίασαν και τα αρνητικά σχόλια που δημοσιεύθηκαν στα κοινωνικά δίκτυα:
 
«Σεβόμαστε όλα τα σχόλια που κάνατε, παρότι δεν συμφωνούμε με τα αρνητικά. Τα θετικά είναι συντριπτικά περισσότερα από τα αρνητικά άλλωστε. Όλοι έχουν την άποψη τους και είναι σεβαστή. Είναι μια στιγμή αγνής αγάπης και αποδοχής. O Milo θα περιβληθεί από πραγματικά ανιδιοτελή αγάπη και θα μεγαλώσει μαθαίνοντας να αποδέχεται διαφορετικούς τύπους οικογένειας, αλλά και να αποδέχεται τον καθένα με την ιδιαιτερότητα του. Ο Milo γεννήθηκε όσο διεξαγόταν το World Pride. Οι φωτογραφίες του αντιπροσωπεύουν την υπερηφάνεια για αυτό που πραγματικά είμαστε. Η αγάπη δεν γνωρίζει χρώμα, φύλο και σεξουαλικό προσανατολισμό. Σας ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας».
 
Λοιπόν, ο καθείς στο κρεβάτι του μπορέι να κανει ότι θέλει. Γούστο του και καπέλο του, και δεν μας πέφτει λόγος. Όμως το να μεγαλώσει ένα παιδί σε "παραδοσιακό" φυσιολογικό περιβάλλον μας αφορά όλους. Πιθανότατα οι gay γονείς, να το αγαπάνε το παιδί, δεν αντιλέγουμε. Δεν είναι όμως τα πρότυπα που πρέπει να έχει. Κατά βάσην ούτε δικιά τους ευθυνη είναι αυτός ο παραλογισμός που συμβαίνει σε όλο τον πλανήτη πλην Ρωσίας λόγω Β.Πούτιν και μερικών ακόμα χωρών που κρατάνε ψηλά τη σημαία της λογικής (δεν αναφερόμαστε σε ισλαμιστικές χώρες παλαβών τακφιριστών που ζητούν το θάνατο των gay). 
 
Εν τω μεταξύ αυθυποβάλονται και οι δυο αφού έιναι ημίγυμνοι στο μαιευτήριο, όπως θα ήταν και μια αληθινή μητέρα!
 
Είναι αποκλειστική ευθύνη των νεοταξίτικων κέντρων εξουσίας που εδράζουν στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ και στο City του Λονδίνου και επιδιώκουν την δημιουργία ενός πολύχρωμου μαζάνθρωπου, χωρίς έθνος, θρησκεία, οικογενεια, και τώρα φύλο, ώστε να είναι απόλυτα ελενξιμος, υπάκουος και προπαντός χαμηλής νοημοσύνης. Η ΝΤΠ επιδιώκει την μειωση του πληθυσμού και τον έλεγχο των γεννήσεων. 
 
Εάν όλοι πειστούν να ζουν "παρα φύσιν" τότε τα παιδιά θα γενιούνται υπό έλεγχο, μόνο σε εργαστήρια, και θα μεγαλώνουν όπως θέλουν αυτοί.
 
Άλλωστε το είχε πει και ο Dave Russo αποθανόν σκηνοθέτης το 2006, όταν δημόσια είχε δηλώσει ότι ένας Rockfeller του είχε αποκαλύψει ότι οι επικυρίαρχοι του πλανήτη θέλουν τα παιδιά μας να τα μεγαλώνουν όπως θέλουν αυτοί.Ακολουθεί και το βίντεο όπου το αποκαλύπτει μετά το 9:40 τα σχέδια των επικυρίαρχων για τα παιδιά και τις γυναίκες. Δείτε ολο το βίντεο θα μάθετε πολλά. O Dave Russo πέθανε από καρκίνο ένα χρόνο μετά.
 
Ο Χριστός και η Παναγιά μαζί μας
 



πηγη: defencenet.gr

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΕΜΕΤΟ???


Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Είναι επίσημο: Ενεργοποιούνται drones εναντίον πολιτών


drone


Εταιρεία στην Ν.Αφρική αγόρασε drones που πυροβολούν από ψηλά πολίτες με πλαστικές σφαίρες, αμπούλες χρώματος και σπρέι πιπεριού και τρομοκρατούν ένα συγκεντρωμένο πλήθος με μηνύματα, εκκωφαντικούς ήχους, φώτα αποπροσανατολισμού, παρακολουθώντας παράλληλα και καταγράφοντας την δράση, μέσω καμερών HD. Η ταινίες επιστημονικής φαντασίας υπάρχουν για να συνηθίσει το μάτι των ανθρώπων σε αυτά που ακολουθούν. Οι παγκοσμιοποιητές που εκφράζονται μέσω οικονομικών λόμπι και πολυεθνικών σκοπεύουν να ελέγξουν όσες περιοχές μπορούν μέσω της ρομποτικής τεχνολογίας που συνεχώς εξελίσσεται. Αντί όμως να χρησιμοποιηθεί προς όφελος της ανθρωπότητας, χρησιμοποιείται εις βάρος της. Ήδη οι περισσότεροι γνωρίζουν τα drones (κυφήνες). Υπάρχουν drones που παρακολουθούν έως drones που σκοτώνουν. Τα μέσα της παγκόσμιας διαπλοκής αποθεώνουν αυτά τα κατασκευάσματα που μπορούν να πυροβολούν από ψηλά διαδηλωτές, με πλαστικές σφαίρες, αμπούλες χρώματος και σπρέι πιπεριού. Έτσι θα καταστέλλονται οι όποιες αντιδράσεις πολιτών στην πολιτική της παγκοσμιοποίησης. Το παραπάνω σκηνικό πρόκειται να σύντομα να γίνει πραγματικότητα σε εγκαταστάσεις ορυχείων εξόρυξης πλατίνας στην Νότια Αφρική. Εκεί, οι μεγάλες απεργίες και οι αιματηρές διαδηλώσεις των εργαζομένων, που διεκδικούν καλύτερους μισθούς από τα 68 ευρώ το μήνα, έκαναν τους ιθύνοντες να ψάξουν για μοντέρνες τεχνικές καταστολής τους. Έτσι στράφηκαν στη λύση του Skunk Riot Control Copter. Ενός drone που μέσω τηλεχειρισμού μπορεί να εκτοξεύσει σπρέι πιπεριού, πλαστικές σφαίρες, αμπούλες χρώματος, όπως του Paintball, αλλά και να τρομοκρατήσει ένα συγκεντρωμένο πλήθος με μηνύματα, εκκωφαντικούς ήχους, φώτα αποπροσανατολισμού, παρακολουθώντας παράλληλα και καταγράφοντας την δράση, μέσω καμερών HD. Η Νοτιο-Αφρικανική εταιρεία Desert Wolf που κατασκευάζει τα Skunk, ανέφερε ότι θα παραδώσει συνολικά 25 τεμάχια των drones καταστολής πλήθους, συνολικής αξίας 46.000 δολαρίων, στη διοίκηση των νοτιοαφρικανικών ορυχείων πλατίνας, αναφέροντας – κυνικά- ότι θα φροντίσει να μην είναι ιδιαίτερα επιθετικά. Έντονη ήταν η αντίδραση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Εργαζομένων στην πρόθεση των εταιριών να χρησιμοποιήσουν τα drones κατά εργαζομένων ή συγκεντρωμένων. Ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Τιμ Νούναν δήλωσε πως «πρόκειται για μια αποκρουστική και βαθιά ανησυχητική εξέλιξη. Είμαστε πεπεισμένοι πως οποιαδήποτε κυβέρνηση που διέπεται από λογική θα κινηθεί γρήγορα ενάντια στην χρήση ανεπτυγμένων τεχνολογιών κατά εργαζομένων ή σε πολίτες που συμμετέχουν σε νόμιμες συγκεντρώσεις ή διαδηλώσεις». Μα οι δυτικίζουσες κυβερνήσεις δεν έχουν λόγο απέναντι στις πολυεθνικές που κατασκευάζουν όλα αυτά τα ρομποτοειδή που αργά ή γρήγορα επιδιώκεται να χρησιμοποιούνται μαζικά κατά πολιτών (βλ. DARPA). Να θυμίσουμε ότι drones είδαμε πρόσφατα και στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Θεσσαλονίκη.



πηγη: prisonplanet.gr

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Αυτός είναι ο παιδόφιλος που φωτογράφιζε ανήλικα παιδιά στη Λάρισα





Σχεδόν δυο μήνες μετά τη σύλληψη του παιδόφιλου που είχε εντοπιστεί στις 11 Μαΐου να φωτογραφίζει τα ανήλικα παιδιά τα οποία άλλαζαν στις κερκίδες και στα αποδυτήρια του Κλειστού Κολυμβητηρίου Λάρισας κατά τη διάρκεια διασυλλογικών αγώνων, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας εξέδωσε διάταξη για την δημοσιοποίηση των στοιχείων ταυτότητας και των φωτογραφιών του.
 
Πρόκειται για τον Γεώργιο Παρίση, του Ευθυμίου και της Στυλιανής, που γεννήθηκε στις 25 Απριλίου 1943 στην Αγιά Λάρισας. Ο 71χρονος είχε συλληφθεί επ’ αυτοφώρω από γονείς των ανήλικων αθλητών που συμμετείχαν στους αγώνες να τα φωτογραφίζει την ώρα που άλλαζαν ρούχα. Η Αστυνομία που τον συνέλαβε αμέσως, είχε βρει στο σπίτι του πλήθος αρχείων με υλικό παιδικής πορνογραφίας. 
 
Σε βάρος του έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για κατοχή υλικού παιδικής πορνογραφίας η παραγωγή του οποίου συνδέεται με την εκμετάλλευση και χρησιμοποίηση ανηλίκου που δεν έχει συμπληρώσει το δέκατο πέμπτο έτος και παραβίαση διατάξεων της νομοθεσίας που αφορά στην προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα κατ’ εξακολούθηση.
 
Η δημοσιοποίηση, χρονικής διάρκειας τριών μηνών, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου και η Ασφάλεια Λάρισας απευθύνει έκκληση σε όποιον γνωρίζει στοιχεία για τη δράση του 71χρονου, να επικοινωνήσει με τον τηλεφωνικό αριθμό 2410-683171 της Υποδιεύθυνσης για την παροχή πληροφοριών. 

πηγη: defencenet.gr