ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Ο Γιώργος έπαιζε με το Ipad 2 και ο Καρατζαφέρης έφτιαχνε καραβάκια !!!




Κατά τα άλλα ήταν μια κρίσιμη και σοβαρή σύσκεψη….
ΠΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ΡΕ...










Εξαπλώνεται ο εφιάλτης του επικίνδυνου βακτηρίου – Μολυσμένα προϊόντα και στη Δανία

     


Διαστάσεις λαμβάνει η εξάπλωση του επικίνδυνου βακτηριδίου που εντοπίστηκε στη Γερμανία σε αγγουράκια από την Ισπανία και προκαλεί αιμορραγία στο στομάχι.

Ήδη, έχουν χάσει τη ζωή τους δυο άνθρωποι, ενώ ο αριθμός εκείνων που έχουν προσβληθεί από το βακτήριο στη Γερμανία έχει ξεπεράσει τους 270.

Το εντεροαιμορραγικό βακτηρίδιο E.coli (Eceh) ενδέχεται να προκαλέσει από απλές έως αιμορραγικές διάρροιες, ή ακόμη να προκαλέσει σημαντικές --έως και θανάσιμες-- νεφρικές βλάβες, που αποκαλούνται Ουραιμικό Αιμολυτικό Σύνδρομο (ΟΑΣ).

Στο σύνολο της γερμανικής επικράτειας έχουν καταγραφεί συνολικά 276 κρούσματα ΟΑΣ, σύμφωνα με νεότερο απολογισμό του ομοσπονδιακού Ινστιτούτου Ρόμπερτ-Κοχ, που είναι επιφορτισμένο με τον έλεγχο και την καταπολέμηση των ασθενειών.

Οι αναλύσεις έχουν συμπεράνει πως η μόλυνση προέρχεται από αγγουράκια που προέρχονται από τον ισπανικό νότο, γι’ αυτό και «οι αρχές της Ανδαλουσίας έχουν αρχίσει έρευνες για να διαπιστωθεί από πού προέρχεται η μόλυνση και σε ποια δεδομένη στιγμή προκλήθηκε», τόνισε εκπρόσωπος της Ισπανικής Υπηρεσίας Ασφαλείας Τροφίμων (AESA).

Η AESA τονίζει πως κανένα κρούσμα δεν έχει καταγραφεί, ή διαπιστωθεί στην ίδια την Ισπανία.

Επιπλέον το βακτήριο Eceh εντοπίσθηκε και σε αγγούρια από την Ισπανία στα αποθέματα δύο προμηθευτές λαχανικών στη Δανία, ανακοίνωσε η δανική υπηρεσία ασφάλειας τροφίμων.

Η υπηρεσία ζήτησε από τους δύο προμηθευτές στο Γκρίνστεντ και στο Κόλιντ να αποσύρουν από το εμπόρια τα αγγούρια αυτά, ενώ παράλληλα συνέστησε στους καταναλωτές να μην καταναλώνουν αγγούρια Ισπανίας και ντομάτες και σαλατικά από τη βόρεια Γερμανία.

Επιπλέον, οι δύο μεγαλύτερες αλυσίδες σουπερμάρκετ της χώρας Coop και Dansk Supermarked αποφάσισαν να αφαιρέσουν από τα ράφια τους τα αγγούρια Ισπανίας, ενώ η ένωση ξενοδόχων και υπηρεσιών εστίασης (Horesta) της Δανίας συνέστησε στα μέλη της να αξιολογήσουν την ανάγκη να αποσύρουν από τις αποθήκες τους τομάτες, αγγούρια και σαλατικά που προέρχονται από τη Γερμανία και την Ισπανία.

πηγη: newsit.gr


Να και το ''Πανευρωπαϊκό κάλεσμα "Αγανακτισμένων" - Κάτι πολυ χοντρό ετοιμάζεται

         Δείτε τι γράφει ο ''επαναστάτης'' ταρζάν...

Ακόμα μαζικότερη φαίνεται πως γίνεται μέρα με τη μέρα η αφύπνιση των πολιτών μέσω της μεθόδου… «click με click». Σε νέο group της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης, Ευρωπαίοι πολίτες καλούν σε ειρηνική διαμαρτυρία συμπολίτες τους με κεντρικό σύνθημα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΡΑ».

Δίνοντας ραντεβού σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, για τις 29 Μαΐου, ζητούν...
από τους πολίτες να βγουν στους δρόμους και να....
ζητήσουν- τι άλλο- να ανακτήσουν το αγαθό της Δημοκρατίας.

και αλλού...

Στο Facebook έκανε την εμφάνιση ένα γκρουπ που καλεί σε κινητοποίηση πολιτών σε όλες τις πόλεις της Ευρώπης, για την προσεχή Κυριακή (29/5).

Το πρόταγμα των διοργανωτών στο διαδικτυακό κάλεσμα αναφέρει: "Λαοί της Ευρώπης ξυπνήστε. Ας φτιάξουμε μία καλύτερη ζωή. Ας μιλήσουμε, ας συναντηθούμε, ας αλλάξουμε τα πάντα".

Στα χνάρια των Ισπανών και των Ελλήνων "Αγανακτισμένων", ζητούν "Πραγματική Δημοκρατία Τώρα", σημειώνοντας ότι "δεν είμαστε εμπόρευμα στα χέρια των πολιτικών και των τραπεζιτών".

Κατηγορούν τις οικονομικές και πολιτικές δυνάμεις για τη δυσχερή κατάσταση και απαιτούν τις απαραίτητες αλλαγές.

Τέλος καλούν όλους τους ευρωπαίους πολίτες να βγουν στους δρόμους, ασχέτως με τις πολιτικές τους απόψεις προκειμένου να ακουστούν με μία ενιαία φωνή.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι πολλοί μη Ευρωπαίοι διαμαρτύρονταν για το γεγονός ότι το κάλεσμα απευθύνεται μόνο στη Γηραιά Ήπειρο και δεν λαμβάνει παγκόσμιες διαστάσεις.

Σχόλιο egersis:
Κάτι πολύ χοντρό ετοιμάζουν οι παγκόσμιοι εξουσιαστές. Όλα γίνονται με απώτερο σκοπό τη ''Παγκόσμια Διακυβέρνηση''. Θα το ξαναπούμε για άλλη μια φορά. Δεν πιστεύουμε σ αυτό το ξαφνικό κύμα ''αγανακτισμένων''. Δεν είμαστε χτεσινοί στους Εθνικούς Αγώνες. Δεν περιμέναμε το μνημόνιο για να αγανακτήσουμε. Δεν κατεβήκαμε για πρώτη φορά σε διαδήλωση προχτές όπως δεκάδες χιλιάδες που με την παρακίνηση των καθεστωτικών μέσων κατέβηκαν πλανώμενοι πως ''επαναστατούν'' . Όχι δεν θα συμμετάσχουμε στο σχέδιό τους. Δεν μας ελέγχει κανείς και δε θα μας πει κανένας Τριανταφυλλόπουλος πότε και πως θα βγούμε στους δρόμους. Προτιμούμε να είμαστε οι κακοί της υπόθεσης λαμβάνοντας ξεκάθαρα εχθρική στάση απέναντι στους ''αόρατους'' διοργανωτές. Αντίθετα, κατανοούμε τους πλανεμένους συμπολίτες μας που κατεβαίνουν αγνά δίχως να γνωρίζουν και να υποψιάζονται τι κρύβεται από πίσω. Καθήκον μας είναι να τους ενημερώσουμε και να τους δείξουμε την πραγματικότητα μέσα στη ζάλη του ''επαναστατικού'' ενθουσιασμού. Με όποιο κόστος...

πηγη: http://egersis2.blogspot.com

ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ.
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ.
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕΤ ΜΑΤΙΑ ΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΤΟ ΕΝΟΟΥΜΕ!


ΟΛΛΑΝΔΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ!

       ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!

Ολλανδική προβοκάτσια

Με ένα προκλητικό εξώφυλλο, το οποίο απεικονίζει εκκλησία της Σαντορίνης να φέρει στην κορυφή του τρούλου μία τουρκική σημαία, η εφημερίδα De Pers, αναφέρει ότι «εν όψει πτώχευσης Τούρκοι επενδυτές βρίσκουν ελκυστικές επενδύσεις στην...
Ελλάδα».

Στο εν λόγω δημοσίευμα, ο συντάκτης αναφέρει χαρακτηριστικά ότι εν μέσω της δεινής οικονομικής κατάστασης της χώρας «Τούρκοι επιχειρηματίες ετοιμάζονται να αγοράσουν Ελληνικά λιμάνια, αεροδρόμια, ακόμη και σύνολο νησιών».

«Η ελληνική κυβέρνηση» συνεχίζει το δημοσίευμα θέλει να πουλήσει κρατικές τράπεζες, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, μέρος του ΟΤΕ καθώς και τα λιμάνια της χώρας σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη και ορισμένους αερολιμένες.

Περιγράφοντας την κατάσταση στην ελληνική πρεσβεία στην Τουρκία, ο συντάκτης του δημοσιεύματος αναφέρει ότι οι Έλληνες διπλωμάτες, «σφουγγαρίζουν τους διαδρόμους αφού τα χρήματα δεν επαρκούν για να συντηρήσουν προσωπικό καθαρισμού».

πηγη:  http://hellenicrevenge.blogspot.com/


Γλιτώσαμε (;) "Βαριοπούλα Νο2" αλλά στην Αθήνα ... "μαύρα μεσάνυχτα"!

Image      
Kάτι πολύ σοβαρό – σε έρευνες για πραξικόπημα και σχέδιο επίθεσης στην Ελλάδα, στιλ «Βαριοπούλας» αναφέρεται ο τουρκικός Τύπος - αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή στο Αιγαίο, όπως όλα δείχνουν την περασμένη Δευτέρα το βράδυ. Όταν αιφνιδιαστικά ακυρώθηκαν από τουρκικής πλευράς οι τελικές φάσεις των δύο ασκήσεων «Εfes 2011» και «Denizkurdu-2011» τη νυχτα της Δευτέρα, αλλά και η απόβαση την Τρίτη το πρωί (την ίδια ώρα τις διεξαγωγής των ασκήσεων) του ηγέτη του κεντροδεξιού «Δημοκρατικού Κόμματος», Ναμίκ Κεμάλ Ζεϊμπέκ, ήταν σαφές ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

Πριν λίγες ώρες πριν αλέκτωρ φωνήσαι, πέντε εν ενεργεία στρατηγοί και ένας συνταγματάρχης κληθησαν να καταθέσουν από την Εισαγγελία της Κωνσταντινούπολης. Το εκπληκτικό: Και οι έξι οι οποίοι καταθέτουν σήμερα ως ύποπτοι, συμμετείχαν στον σχεδιασμό και την εκτέλεση των δύο ασκήσεων  «Εfes 2011» και «Denizkurdu-2011», και οι τρεις από αυτούς είναι φίλοι τοτυ Κεμάλ Ζεϊμπέκ!
Ενώ στην Ελλάδα οι ... αρμόδιοι κυριολεκτικά αιφνιδιάστηκαν απόλυτα σε πολιτικό και στρατιωτικό επίπεδο (και εν συνεχεία προσπάθησαν με ανόητες διαρροές στο Τύπο να υποβαθμίσουν το γεγονός ότι είχαν «μαύρα μεσάνυχτα» για τις τουρκικές κινήσεις και έμαθαν τις εξελίξεις από το ... ΑΠΕ) στην Τουρκία παιζόταν ένα δράμα που θα μπορούσε για άλλη μια φορά να οδηγήσει σε ανάφλεξη.
Η Χουριέτ μιλάει, για «ακύρωση το τελευταίο λεπτό δύο στρατιωτικών ασκήσεων-κλειδιά» - «The last-minute cancellation of two key military drills».
Πολλά θυμίζουν την ελληνική "μη αντίδραση" και απόλυτη άγνοια της επιχειρησιακής κατάστασης του 1996 και του 2003.
Αργά την Τετάρτη το βράδυ ο αρχηγός των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων Işık Koşaner κλήθηκε εσπευσμένα στο προεδρικό μέγαρο σε σύσκεψη με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Α.Γκιούλ σε μία νυχτερινή συζήτηση από αυτές που δεν συνηθίζονται και την Πέμπτη συναντήθηκε με τον Ρ.Τ.Ερντογάν.
Το πιο εντυπωσιακό απ’όλα είναι ότι όταν ερωτήθηκε «Τι συμβαίνει, τελικά;» ο αναπληρωτής πρωθυπουργός Cemil Çiçek απάντησε «αν έχετε κάποια ερώτηση καλύτερα να την απευθύνετε στον αρχηγό του Επιτελείου» (“If you have a question, you better pose it to the Chief of General Staff,”).
Όλα δείχνουν ότι είχαμε απόπειρα εφαρμογής μιας νέας «Βαριοπούλας» και μιας νέας «Suga» στο Αιγαίο. Και βέβαια από την Τουρκία μπορεί κανείς ανά πάσα στιγμή, παρά τις ουτοπικές ιδεοληψίες κάποιων Ελλήνων πολιτικών – να τα περιμένει όλα. Το εξοργιστικό είνα ότι στην Αθήνα κοιμόνουσαν ύπνο βαθύ! Πεπεισμένοι ότι η Τουρκία δεν πρόκειται να μας απειλήσει γιατί το λέει ο Ρ.Τ. Ερντογάν!
Το εντυπωσιακό είναι ότι και το επεισόδιο στο Φαρμακονήσι, την περασμένη εβδομάδα πολιτική και στρατιωτική ηγεσία το αγνούσαν ή στην καλύτερη γι’αυτούς περίπτωση, δεν το είχαν αξιολογήσει σωστά. Απλά το υποβάθμιζαν (όταν το έμαθαν) και αυτό θέλοντας να δικαιολογήσουν την άγνοιά τους! Αλλά εμείς αναμέναμε η «Βαριοπούλα» να έχει γίνει μάθημα σε στρατιωτική και πολιτική ηγεσία όταν από τύχη η χώρα δεν υπέστη βαιρά ήττα και να μην περιμένουν να μάθουν από ειδησεογραφικά πρακτορεία τις εξελίξεις.
Όπως έμαθαν από την τουρκική τηλεόραση το 1996 την κατάληψη της δυτικής Ίμια. Νομίζαμε ότι τα παθήματα έχουν γίνει μαθήματα. Αλλά φαίνεται ότι η γενική διάλυση έχει προχωρήσει επικίνδυνα βαθιά...

πηγη: defencenet.gr


Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

"ΕΞΕΓΕΡΘΕΙΤΕ,ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΤΕ!ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΤΕ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ",ΛΕΕΙ Ο ΣΤΕΦΑΝ ΕΣΕΛ,ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ"!



Μας σπρώχνουν απροκάλυπτα ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ κι εμείς σαν πρόβατα ακολουθούμε!


            Μετά την χθεσινή μίνι «εξέγερση» -από τον ύπνο- των Ελλήνων, όλοι μιλούν σήμερα για μια αντίδραση σε κάποια υποτιθέμενη Ισπανική πρόκληση, και για αυθόρμητη λαϊκή πρωτοβουλία, χωρίς κομματική, συνδικαλιστική ή άλλου είδους υποκίνηση. Μιλούν επίσης για «ελληνική πλατεία Ταχρίρ» ή «πλατεία del Sol», πιστεύοντας πως πρόκειται απλά για την ελληνική εκδοχή κάποιας λαϊκής αντίδρασης που προέκυψε ξαφνικά.

Αυτό που αγνοούν όμως οι περισσότεροι στον τόπο μας, είναι, πως η κίνηση αυτή έχει τον εμπνευστή της, ο οποίος δεν είναι βέβαια ο …Σόρος, αλλά έχει κι αυτός κάποιο συγκενικό ιδεολογικό υπόβαθρο και κάπου στοχεύει, παροτρύνοντας τους νέους ανθρώπους να αγανακτήσουν. Αυτός ακριβώς είναι ο τίτλος του βιβλίου του 93χρονου, πρώην διπλωμάτη, Στεφάν Εσέλ: «Αγανακτήστε!» («Ιndignez-vous!») και γι'αυτό οι Ισπανοί έδωσαν το όνομα «Los Indignados» (Οι Αγανακτισμένοι) στη γνωστή κίνηση που μεταλαμπαδεύτηκε τώρα και την Ελλάδα.

Είναι γεγονός πως η ολιγοσέλιδη μπροσούρα του Στεφάν Εσέλ (βλέπε εδώ) σπάει ρεκόρ πωλήσεων στη Γαλλία και στην Ισπανία, στήνοντας στον τοίχο το χρήμα, τις αγορές και τον …εγωισμό.

«Κάνω αυτή τη δουλειά 40 χρόνια και δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Είναι τρελό. Στις 24 Δεκεμβρίου [2010] κάποιοι πελάτες αγόραζαν δέκα-δέκα τα βιβλία για να τα κάνουν δώρο. Πίστευα ότι μετά τα Χριστούγεννα τα πράγματα θα ηρεμούσαν, αλλά όχι, πουλάμε ακόμη 400 βιβλία την ημέρα!» λέει ο Ζαν-Μαρί Σεβέστρ, ιδιοκτήτης του «Sauramps», του μεγαλύτερου βιβλιοπωλείου στο Μονπελιέ, στη Νότια Γαλλία.

Ποιος είναι ο Στεφάν Εσέλ;

Πρόκειται απλά για έναν σχεδόν άγνωστο συνταξιούχο διπλωμάτη, πρώην αντιστασιακό, ο οποίος στη δύση της ζωής του αποφάσισε, ως φαίνεται, να δώσει στους νέους ανθρώπους μια ώθηση προς την ιδεολογική κατεύθυνση την οποία ο ίδιος έχει ασπαστεί. Μέσα από αυτό το βιβλιαράκι ζητεί από τους Γάλλους, και απ΄ όλους τους άλλους, να εξεγερθούν και να υπερασπιστούν δυναμικά τις «κοινωνικές αξίες της σύγχρονης δημοκρατίας». Να απορρίψουν την «εγωιστική» δύναμη του χρήματος. Να πουν «όχι» στην παντοδυναμία των αγορών. Να αγανακτήσουν, για να αλλάξει επιτέλους η κοινωνία.

Εξοργιστείτε! Εξεγερθείτε! Αγανακτήστε!
 Με αυτή την πολιτική πρόσκληση στα όπλα, ο Εσέλ έγινε από τη μία ημέρα στην άλλη προφήτης για τη γαλλική Αριστερά. «Στο Σοσιαλιστικό Κόμμα τον λατρεύουν. Πιστεύουν ότι καλώντας τον κόσμο να υψώσει φωνή και ανάστημα κατακεραυνώνει τις κοινωνικές ανισότητες της εποχής του Νικολά Σαρκοζί » λέει ο Αντουάν ντε Μπιέβρ, πολιτικός συντάκτης στην «Journal du Dimanche».

Ο Στεφάν Εσέλ γράφει όντως ότι οραματίζεται «μια κοινωνία για την οποία θα είμαστε και πάλι υπερήφανοι, όπου δεν θα θίγονται οι συντάξεις, οι κατακτήσεις της κοινωνικής ασφάλισης, και όπου τα ΜΜΕ θα είναι στην υπηρεσία των αδυνάτων». Όπως αντιστάθηκε ο ίδιος στον ναζισμό τη δεκαετία του 1940, έτσι και η νεολαία σήμερα «θα πρέπει να εξεγερθεί κατά της συνενοχής ανάμεσα στους πολιτικούς και στις οικονομικές δυνάμεις και να υπερασπιστεί τα δημοκρατικά δικαιώματα που κατακτήσαμε με τόσο σκληρούς αγώνες επί δύο αιώνες» λέει.

Και καταλήγει ρίχνοντας στο πυρ το εξώτερον τη διαπλοκή: «Εχουν το θράσος να ισχυρίζονται ότι το κράτος δεν έχει πλέον χρήματα για να στηρίζει τους πολίτες του. Αλλά πώς γίνεται να μην έχουμε χρήματα… όταν η παραγωγή του πλούτου έχει αυξηθεί τερατωδώς μετά την απελευθέρωση (σ.σ. της Γαλλίας), σε μια εποχή που ολόκληρη η Ευρώπη είχε καταστραφεί από τον πόλεμο; Η μόνη εξήγηση είναι ότι η δύναμη του χρήματος… δεν ήταν ποτέ τόσο μεγάλη ή τόσο αυθάδης ή τόσο εγωιστική και ότι οι υπηρέτες του βρίσκονται στα πιο υψηλά κλιμάκια της πολιτικής εξουσίας».

Ο στόχος

Που στοχεύει όμως ο 93χρονος «επαναστάτης»; Προς ποια κατεύθυνση επιδιώκει να σπρώξει τη Νέα Γενιά και ποια σκοτεινά συμφέροντα εξυπηρετεί – μάλλον- χωρίς να το θέλει;

Η εκδότρια του «Ιndignez-vous!» Σιλβί Κροσμάν, πρώην δημοσιογράφος του «Μonde», είπε τα εξής, αναφερόμενη στην τεράστια επιτυχία που είχε η έκδοση: «Δεν το περιμέναμε με τίποτε. Έχουμε συνηθίσει σε ένα τιράζ λίγων εκατοντάδων και τώρα ξαφνικά πουλάμε εκατοντάδες χιλιάδες αντίτυπα. Μόλις βάλαμε μπροστά τη δεύτερη έκδοση, άλλες 200.000 βιβλία». Και εξηγεί: «Βλέπω το βιβλίο ως μια νέα, επικαιροποιημένη, εκδοχή της έκκλησης για αντίσταση που απηύθυνε ο Ντε Γκωλ στην ιστορική ομιλία του από το Λονδίνο, τον Ιούνιο του1940».

Το βιβλίο του διαβάζεται σαν διάλογος μεταξύ του ιδίου και του δημοσιογράφου Ζιλ Βαντερπόοτεν. Ο τίτλος του “Αγανακτήστε” είναι και το κεντρικό μήνυμα του 93χρονου: ο Στεφάν Εσέλ καλεί τους νέους να δραστηριοποιηθούν, να βγουν από την απάθεια, να ενωθούν και να διαμαρτυρηθούν για τα κακώς κείμενα που βλέπουν γύρω τους και, όπου μπορούν, στον άμεσο περίγυρό τους, να δημιουργήσουν και κάτι καινούριο. 


“Πολιτικοί, οικονομικοί ηγέτες και διαχειριστές, πειθαρχήστε! Εγκαταλείψτε τα εθνικά σύνορα και δρομολογήστε μια παγκόσμια στρατηγική, για παράδειγμα στο πλαίσιο ενός συμβουλίου των ΗΕ για την οικονομική και κοινωνική ασφάλεια“, γράφει ο Εσέλ τονίζοντας ότι αυτό θα μπορούσε να λειτουργήσει ως προπομπός μιας παγκόσμιας κυβέρνησης.

“Σήμερα, περισσότερο παρά ποτέ, περισσότερο ακόμη και μετά το τέλος του πολέμου το 1945, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τις μεγάλες προκλήσεις της παγκόσμιας δικαιοσύνης, της δικαιοσύνης στην οικονομία, και της προστασίας του πλανήτη μας. Ειδικά σε αυτό το πεδίο μπορείς να δραστηριποιηθείς πλέον μόνον ως παγκόσμια οργάνωση“.

Πρωταγωνιστικός ο ρόλος του ΟΗΕ

Για τον Στεφάν Εσέλ μόνον τα ΗΕ είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις μεγάλες προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος: τη βία, την περιβαλλοντική καταστροφή, την κατάπτωση των ηθών, το οικονομείν που δεν σέβεται τον άνθρωπο. Στο πλαίσιο αυτό θεωρεί αναγκαία την ίδρυση μίας περιβαλλοντικής οργάνωσης στο πλαίσιο του ΟΗΕ, στην οποία θα πρέπει να υπαχθούν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου, το ΔΝΤ και η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. “Η υπερεκμετάλλευση του πλανήτη μπορεί να σταματήσει εάν το θέλουν πραγματικά όλοι“:

“Όλα εξαρτώνται από το εάν οι ισχυρότερες χώρες θέλουν πράγματι να αξιοποιήσουν το όπλο που λέγεται ΟΗΕ. Το άρθρο 71 αναφέρεται σε μη κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ) οι οποίες έχουν γνωρίσει πρωτοφανή ανάπτυξη τα τελευταία 30 χρόνια. Ή τα κράτη θα γίνουν πιο έξυπνα από ότι είναι σήμερα, θα συνεργαστούν επιτέλους και θα αξιοποιήσουν τον ΟΗΕ όπως πρέπει ή εάν δεν το κάνουν, θα μπορούσαν να ενταθούν οι πιέσεις από τις μη κυβερνητικές οργανώσεις προκειμένου να αναγκαστούν οι χώρες – μέλη να αντιδράσουν“.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Χωρίς να το ξέρουν, οι «καναπεδάτοι» Έλληνες βγήκαν στις πλατείες να διαδηλώσουν υπέρ μιας Παγκόσμιας Κυβέρνησης!

Υπέρ της λεγόμενης Νέας Τάξης Πραγμάτων, την οποία ευαγγελίζεται ο γνωστός μας George Soros και ο πολυταξιδευμένος «αγωνιστής», ο «σωτήρας» του Έθνους: Jeffrey Papandreou ή αλλιώς (όπως είναι γνωστός στους –φανατικοί Νεοταξίτες κι αυτοί- γείτονές μας) Yiorgo.

Ας μη εκπλαγούμε λοιπόν, αν στην επόμενη «έξοδο» κάνει την εμφάνισή του στις «επάλξεις» και …ο πρωθυπουργός!


ΠΗΓΗ.


ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο Εσέλ είναι γαλλο-γερμανοεβραικής καταγωγής,ενώ θωρείται επιζών του Ολοκαυτώματος:Αυτά μπορεί να σημαίνουν πολλά για κάποιους,ενώ για άλλους τίποτα.

Η ουσία είναι ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ...ΧΟΝΤΡΟ και ξεπερνάει τα στενά ελληνικά (ή ισπανικά) όρια!
Το "κίνημα" της...αγανάκτησης,ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ:ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!

Μας έκανε εντύπωση,όταν παρακολουθώντας διάφορα βίντεο των Ισπανών "αγανακτισμένων",έβγαζαν πολλούς πολίτες να λένε ακριβώς το ίδιο,πως δηλαδή "ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ"!
Και πώς θα κυβερνηθεί ο πλανήτης;Αν τους ρωτήσεις,το πιθανότερο είναι να σου πουν "με κάτι νέο"!

Τι είναι αυτό το...νέο;Μήπως νέα γενιά πολιτικών,καθαρή και αδιάφθορη;
ΟΧΙ!!!Οι παγκόσμιοι εξουσιαστές,προετοιμάζουν τον κόσμο να δεχθεί ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ!

Αυτή θα γίνει υπό το πρόσχημα της περιβαλλοντολογικής καταστροφής,γι'αυτό και βλέπετε να αυξάνονται τα...πανηγυράκια της "Οικολογίας" και κάποιοι να είναι ιδιαίτερα "δραστήριοι" σε αυτό το θέμα!

Η οικονομική κρίση,θα είναι ένα ακόμα πρόσχημα:Τάχα για να μην μας τα αρπάζουν οι...κακοί τραπεζίτες (ΑΛΗΘΕΙΑ,ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ;ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ;;;) θα αναθέσουμε τη διαχείριση του πλούτου σε μια κεντρική εξουσία,με τη μορφή...ευαγούς ιδρύματος (τύπου Unicef)!

Το σημαντικότερο:Οι πολιτικοί θα πάψουν να υφίστανται,αφού θα μας κυβερνάει ο...καλός ΟΗΕ!
Δεν ξέρουμε αν τα παραπάνω ακούγονται συνωμοσιολογικά σε κάποιους,αλλά εμείς έχουμε χρέος να προειδοποιήσουμε.

Οι υπόλοιποι,όταν θα συμμετέχετε στα πανηγυράκια που διαφημίζουν τα καθεστωτικά μέσα,να ξέρετε πως ακόμα και το όνομα που σας έδωσαν,δηλαδή το "αγανακτισμένοι",ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ! 



Συλλήψεις στρατηγών και ναυάρχων στην Άγκυρα!

      ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

4 στρατηγοί και ένας ναύαρχος συνελήφθησαν από την τουρκική αστυνομία με την κατηγορία συμμετοχής στο σχέδιο συνωμοσίας Βαριοπούλα. Στην Τουρκία οργιάζουν οι φήμες για την πιθανή αναβολή των ασκήσεων Θαλασσόλυκος και Έφεσσος, για τον συγκεκριμένο λόγο δηλαδή των ασταμάτητων συλλήψεων των στρατηγών.

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και ο πρόεδρος Αμντουλάχ Γκιουλ είχαν ήδη αποφασίσει να μην παρακολουθήσουν τις ασκήσεις. Ενώ κάθε χρόνο παρακολουθούσαν τις ασκήσεις από την πρώτη μέρα. Γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση των στρατηγών και αυτό έδειχνε ξεκάθαρα ότι υπάρχει κόντρα στις δυο πλευρές.

Ο Ερντογάν το πρωί της Πέμπτης συναντήθηκε με με τον αρχηγό του ΓΕΕΘΑ Ισίκ Κοσάνερ , χωρίς να γίνει καμία ανακοίνωση στον τύπο.
Στην Άγκυρα επικρατεί μια περίεργη σιωπή
.

πηγη: onalert.gr


Είμαστε στα πρόθυρα παγκοσμίου πολέμου; Η Κίνα απειλεί τις ΗΠΑ με πόλεμο!!!

         
  • Επίθεση των ΗΠΑ κατά του Πακιστάν θα θεωρηθεί ως τελεσίγραφο πολέμου!!!
  • Τα ΜΜΕ έχουν εξαφανίσει το γεγονός!

Πλήρης ολομέτωπη επίθεση της Κίνας!Ο νταβατζής του πλανήτη πλέον δεν κρύβεται καθόλου. Μιας και πλησιάζουμε σε καιρούς “ενδιαφέροντες” όπως αναφέρουν οι ίδιοι οι κινέζοι, αυτοί έχουν αποφασίσει να κάνουν επίδειξη της ισχύος τους, θέτοντας επισήμως(!!!) και όχι δια
διπλωματικών συζητήσεων παρασκηνίου, Τελεσίγραφο στις Η.Π.Α. ότι εάν… αποφασίσουν να επιτεθούν στο Πακιστάν, αυτό θα θεωρηθεί ως άμεση πράξη επιθετικότητας κατά του Πεκίνου!
Η ωμή και ξεκάθαρη αυτή προειδοποίηση, είναι το πρώτο στρατηγικό τελεσίγραφο που λαμβάνουν οι ΗΠΑ εδώ και μισό αιώνα, από τα τελεσίγραφα της Σοβιετικής Ένωσης στην κρίση του Βερολίνου(1958-61).
Όπως αναφέρεται στο άρθρο, το τελεσίγραφο παρεδόθη στις 9 Μαϊου κατά τη διάρκεια στρατηγικών και οικονομικών συνδιαλέξεων μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, στη Washigton, όπου η κινεζική αντιπροσωπεία εκπροσωπείτο από τον αναπληρωτή πρωθυπουργό της Κίνας, Wang Qishan και τον κρατικό λειτουργό Dai Bingguo. Το τελεσίγραφο περιλαμβάνει όλο το πυρηνικό οπλοστάσιο της Κίνας, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται 66 ICBM στρατηγικοί πύραυλοι, κάποιοι εκ των οποίων δύνανται να πλήξουν τις ΗΠΑ, συν 118 πυραύλους μεσαίων αποστάσεων, 36 πυραύλους εκτοξευόμενους από κινεζικά υποβρύχια καθώς και πλήθος οπλικών συστημάτων μικρής εμβέλειας!
Το τελεσίγραφο ετέθη συγχρόνως με την επίσημη επίσκεψη του πρωθυπουργού του Πακιστάν Gilani στο Πεκίνο, κατά την οποία, κινέζοι αξιωματούχοι ανακοίνωσαν την άμεση και άνευ κόστους για το Πακιστάν, μεταφορά 50(!!!) μαχητικών αεροσκαφών τελευταίας γενιάς, JF-17, στο Πακιστάν!
Ο Gilani δήλωσε στα μεθεόρτια της συνάντησης πως “το Πακιστάν είναι περήφανο που έχει ως καλλίτερο και πιο έμπιστο σύμμαχο την Κίνα. Και η Κίνα θα μας βρει πάντα στο πλευρό της. Λέγοντας πως αυτή η σχέση είναι υψηλότερη από τα Ιμαλάια και βαθύτερη από τους ωκεανούς, υπογραμμίζουμε την ουσία της σχέσης αυτής.”
Ο Gilani ήδη έχει δηλώσει στους δικούς του πως οποιαδήποτε μορφή επιθετικότητας απέναντι στα στρατηγικά κεφάλαια(strategic assets) του Πακιστάν, θα έχει ανάλογη απάντηση, εννοώντας ως στρατηγικά κεφάλαια, τις πυρηνικές κεφαλές που διαθέτει το Πακιστάν και τις οποίες ήδη οι αμερικάνοι(βλέπε οι Βαρούχ των ΗΠΑ) έχουν βάλει στο στόχαστρο με μια συνδυασμένη εκτελεστική ομάδα αποτελούμενη από τη Δύναμη Δέλτα(Delta Force), τα Navy SEALS καθώς και μία υψηλής τεχνολογίας υπηρεσία πληροφοριών ειδικά για αυτό το σκοπό, Task Force Orange. Όπως αναφέρει η London Sunday Express, ο O-bow-ma έχει ήδη δώσει εντολή για μαύρη επιχείρηση αφοπλισμού των πυρηνικών κεφαλών του Πακιστάν.
Μάλιστα, οι συμπλοκές μεταξύ ειδικών δυνάμεων των ΗΠΑ και του Πακιστάν έχουν ήδη ξεκινήσει(πέραν της εισβολής των SEALS στο Πακιστάν την 1η Μαϊου δήθεν για τον Οσμάν Υεμένης) με πυροβολισμούς από ελικόπτερο των ΗΠΑ σε φυλάκιο στο Waziristan.(Το ελικόπτερο εντοπίστηκε, οι πακιστανοί άνοιξαν πυρ άμεσα και οι αμερικάνοι απάντησαν τραυματίζοντας δύο φρουρούς)
Το άρθρο τονίζει την ομοιότητα της κατάστασης με αυτή του Ιουλίου του 1918(δολοφονίες στο Σαράγεβο στις 28 Ιουνίου 1918) η οποία οδήγησε στην έναρξη του Α’ΠΠ.
Οπότε το παζλ σιγά σιγά ολοκληρώνεται. Οι ΗΠΑ μπαίνουν χωρίς να ενημερώσουν το Πακιστάν, δήθεν για να δολοφονήσουν τον Μπιν Λάντεν(ποιός ξέρει αν δεν έστησαν check points σε στρατηγικούς στόχους του Πακιστάν), το Πακιστάν βγαίνει στην κόντρα με τις πλάτες των κινέζων ενώ η ίδια η Κίνα ασκεί πλήρως επιθετική διπλωματία, ωμή και απροκάλυπτη. Τα πιόνια στήνονται ώστε με οιονδήποτε τρόπο να εκκινήσει ο Γ’ΠΠ.
Και ενώ την περίοδο του Ψυχρού Πολέμου, τα ΜΜΕ καλύπτανε πλήρως τις εξελίξεις, τώρα τα ΜΜΕ σιωπούν επικινδύνως, ώστε τα πλήθη να πιαστούν απροετοίμαστα σε περίπτωση κυρήξεως Γ’ΠΠ. (Όσο πιο απροετοίμαστοι τόσο πιο ευάλωτοι, όσο πιο ευάλωτοι τόσο πιο εύκολοι στόχοι, τόσο πιο εύκολα νεκροί, τόσο πιο εύκολα άνευ αντίστασης)
Το ότι βρισκόμαστε ένα κλικ πριν το μοιραίο, δεν είναι τόσο σημαντικό όσο η ήττα των… σοσιαληστών στην Ισπανία…

ΣΧΕΤΙΚΑ:
“Any Attack on Pakistan Would be Construed as an Attack on China”
http://tarpley.net/2011/05/21/us-pakistan-near-open-war-chinese-ultimatum-warns-washington-against-attack/
China Nuclear Forces Guide
http://www.fas.org/nuke/guide/china/index.html


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr


Στρατιωτικές δυνάμεις σε "εσωτερική αποστολή" καταστολής ταραχών;

Image




Στρατιωτικές δυνάμεις προτίθεται να χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση Παπανδρέου προκειμένου να χρησιμοποιηθόύν σε "αποστολές εσωτερικού" (δηλαδή σε αστυνομικά-κατασταλτικά καθήκοντα" γράφει ο έγκυρος Γερμανός αναλυτής, συνεργάτης της πλέον σοβαρής εφημερίδας Frankfurter Allgemeine Zeitung,  Udo Ulfkotte. Ας δούμε τα κυρότερα σημεία του άρθρου:
"Στην Αθήνα, η πολιτική κατάσταση ξεφεύγει από τον έλεγχο. Μετά τις ολοένα και συχνότερες βίαιες συγκρούσεις, η κυβέρνηση προετοιμάζεται τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον του πρωθυπουργού, να χρησιμοποιήσει το στρατό στην Αθήνα. Για πρώτη φορά από τη στρατιωτική δικτατορία στην ελληνική πρωτεύουσα θα μπορούσε να αναπτυχθεί και πάλι στρατός.
Το περασμένο Σαββατοκύριακο, σύμβουλος του Έλληνα Πρωθυπουργό Παπανδρέου (ΠΑΣΟΚ), ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, ανέφερε στην ελληνική εβδομαδιαία εφημερίδα Πρώτο Θέμα ότι εξέταζε τη στρατιωτική επιχείρηση στην πρωτεύουσα. Το φόντο είναι η αυξανόμενη βία στους δρόμους (κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη), καθώς και η ανεξέλεγκτη εγκληματικότητα από τους μετανάστες.
Πολλοί Έλληνες δεν έχουν ξεχάσει τον εμφύλιο πόλεμο μεταξύ του Λαϊκού Μετώπου αριστερά και συντηρητικές ομάδες ούτε η στρατιωτική δικτατορία έληξε μόλις το 1974. Σήμερα, στο πλαίσιο της εθνικής χρεοκοπίας και στις κοινωνικές περικοπές στην Ελλάδα για μια ακόμη φορά τις ομάδες, οι οποίες λαμβάνουν όλο και πιο βίαια ενάντια στην άλλη: τα συνδικάτα, τους αναρχικούς, τους μετανάστες, τους απλούς πολίτες, αστυνομία και οι αρχές ασφαλείας. Ενώ τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν, ότι οι Έλληνες γίνονται ολοένα και περισσότερο ρατσιστές, με τυφλό μίσος και οργισμένα κυνηγητά στην Αθήνα. Η κατάσταση είναι κάπως διαφορετική στην επαρχία.
Όλο το πολιτικό φάσμα (με εξαίρεση το κυβερνών Σοσιαλιστικό Κόμμα), αναγνώρισε ότι η αστυνομία έλαβε από την κυβέρνηση εντολές, όπως η βίαιη δράση εναντίον διαδηλωτών που διαμαρτύρονταν κατά της λιτότητας, καθώς και τη διάσπασή τους με τη βία. Οι ζωές δεν έχουν σημασία πια. Υπάρχουν πολλοί ανεξάρτητοι μάρτυρες από διάφορες πολιτικές κατευθύνσεις που επιβεβαιώνουν αυτά.
Επίσης ο προβοκάτορες κρατικός μηχανισμός έχει διεισδύσει στις τάξεις των διαδηλώσεων, και προκαλούν επεισόδια με σκοπό να δώσει εξουσία στην κρατική αστυνομία ως πρόσχημα, εναντίων των απεργιών. Πάνω από τις κομματικές γραμμές αυξανεται ο αριθμός των Ελλήνων που είναι δυσαρεστημένοι με την κατάσταση.
O πρωθυπουργός Παπανδρέου ακολουθεί πλέον σαφώς τον παλιό φίλο του από τις τάξεις της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, πρώην Αιγύπτιο δικτάτορα Μουμπάρακ, ο οποίος κατά τη λήξη της θητείας του και δεν ήξερε τι άλλο να κάνει".
http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/europa/udo-ulfkotte/griechenland-athen-bereitet-armeeeinsatz-in-der-hauptstadt-vor.html  (σχετική ανάρτηση και στο yened.blogspot.com).
Το άρθρο καταλήγει λέγοντας ότι "Στην Αθήνα η σοσιαλιστική κυβέρνηση άφησε να μπουν 1 εκατ. μουσουλμάνοι" και περιγράφει τα επεισόδια της τελευταίας εβδομάδας μετά την δολοφονία του Μανώλη Καντάρη και την υπερνθύμιση ότι ο Μπαρόζο έχει προβλέψει πριν από ένα χρόνο εμφύλιο πόλεμο στην Ελλάδα.
Επί της ουσίας, το ερώτημα είναι αν μπορούν να χρησιμοποιηθούν στρατιωτικές δυνάμεις σε αποστολές εσωτερικής καταστολής. Η απάντηση είναι , ΝΑΙ... Μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς κανένα συνταγματικό κώλυμα σε μικτές περιπολίες με την αστυνομία, όπως είχε γίνει στους Ολιμπιακούς Αγώνες. Ούτε η μεταφορά και χρήση οπλισμού απαγορεύεται, από την στιγμή που συνοδεύονται από αστυνομικούς οι οποίοι έχουν την ευθύνη της σύλληψης.
Σύμφωνα με καταρτισθέν σχετικό επιτελικό σχέδιο με τη συνεργασία εμπειρογνωμόνων ξένων χωρών, το οποίο έλαβε την έγκριση επίσημης κυβερνητικής σύσκεψης, η ασφάλεια των Ολυμπιακών Αγώνων 2004 δεν είναι στενά Αστυνομικό πρόβλημα μόνο. Απαιτούνται ενιαίες και συγκλίνουσες δράσεις όλων των τομέων του ευρύτερου κρατικού μηχανισμού, συμπεριλαμβανομένων και των Ε.Δ. της χώρας. Αυτό άλλωστε επιβάλλει η έκταση και το εγκατεσπαρμένο των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων και στόχων (ολόκληρη η Αττική και οι πόλεις Θεσσαλονίκη και Βόλος, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης), για την αποτελεσματική ασφάλεια των οποίων μόνη η ΕΛ.ΑΣ κρίνεται ανεπαρκής.
            Στα πλαίσια της Νέας Στρατηγικής Αναθεώρησης, στην αποστολή των Ενόπλων Δυνάμεων έχει συμπεριληφθεί και η αντιμετώπιση των ασύμμετρων απειλών, αλλά μέσα σε όρια και κανόνες. 
Έτσι, με γνώμονα το νέο ρόλο των Ενόπλων Δυνάμεων στο πλαίσιο του νέου σφαιρικού Δόγματος Ασφαλείας, αναφορικά με τη συμμετοχή και την συμβολή αυτών στην κάλυψη των αναγκών Ασφαλείας των Ολυμπιακών Αγώνων 2004, ομόφωνα είχαν αποφασιστεί τα εξής: Το υπουργείο Εθνικής Αμύνης να διαθέσει ειδικές δυνάμεις, οι οποίες,  ανέλαβαν τη φύλαξη σημαντικών υποδομών και εγκαταστάσεων και την Αστυνόμευση χώρων.
Οι ειδικές αυτές δυνάμεις λειτούργησαν μεν συμπληρωματικά προς τις αστυνομικές δυνάμεις, αλλά η συμμετοχή τους ήταν κρίσιμη. 
Η παρουσία των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας σε αποστολές εσωτερικής αστυνόμευσης προβλέπεται ήδη και νομικά κατά βάση από το άρθρο 5 του Ν.2833/2000 και το Π.Δ. 63/2001, με έγκαιρο προσδιορισμό του έργου τους, είτε ως αυτοτελώς ενεργουσών (ανάθεση διακριτών – αυτοτελών αποστολών), είτε με ανάθεση αποστολών, οι οποίες επιβάλλουν διάθεση προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και συγκεκριμένων μέσω υπό πλήρη Διοίκηση των Αρχών των Σωμάτων Ασφαλείας (απαιτείται νομοθετική ρύθμιση περαιτέρω).
Το θέμα είναι αν υπάρχει πολιτική βούληση. Το 2008 υπήρχε σε κάποιο τμήμα της κυβέρνησης, αλλά η ιδέα απορρίφθηκε από τον τότε Α/ΓΕΕΘΑ στρατηγό Δ.Γράψα. Τώρα;


πηγη: defencenet.gr




Ετοιμάζουν το μεγάλο δίλημμα για τον λαό;

     Η πρωτοβουλία για το αυριανό έκτακτο Συμβούλιο πολιτικών αρχηγών με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού και του Προέδρου της Δημοκρατίας, σε συνδυασμό με την μη διάψευση της δήλωσης Δαμανάκη για την έξοδο από την ευρωζώνη, πράγμα φυσικά αδύνατον αν δεν το επιθυμεί και η Ελλάδα, δημιουργούν το καταλληλότερο έδαφος για το μεγάλο δίλημμα, το τελευταίο χαρτί του πολιτικού συστήματος και κυρίως της κυβέρνησης να παραμείνει και τα ξεπουλήσει τα πάντα!
Το δίλημμα ως φαίνεται θα είναι:
Μνημόνιο ή δραχμή;
Το πώς θα το σερβίρουν είναι ένα θέμα. Με δημοψήφισμα, με μια κυβέρνηση προσωπικοτήτων, σαλιάρηδων επαγγελματιών γλυψιματιών δηλαδή, μακελάρηδες που δεν θα έχουν καμία ενοχή αν διαλύσουν ένα ολόκληρο έθνος, ή με κάποιον άλλο τρόπο που μπορεί να εφεύρουν στην ανάγκη παραμονής στις καρέκλες;
Κι αν συμβεί αυτό είμαστε διατεθειμένοι να υποκύψουμε σε άλλον ένα αισχρό εκβιασμό; Ή θα τους στείλουμε από κει που ήρθαν; Στις ΗΠΑ και στα Οικονομικά Πανεπιστήμια του κόσμου που έχουν γίνει φυτώρια δυναστών τσιράκια κερδοσκόπων;
πηγη: olympia.gr


Ράδιο Αρβύλα: Μην δολοφονείτε την γλώσσα μας με τα greeklish! (βίντεο)


Image        Μια "εθνική" πρωτοβουλία από την ομάδα της καθημερινής τηλεοπτικής εκπομπής του ΑΝΤ1 "Ράδιο Αρβύλα" για διάσωση της ελληνικής γλώσσας που αξίζει να προβληθεί, αλλά πάνω απ'όλα αξίζει να προσπαθήσουν οι πάντες να εφαρμόσουν το μήνυμα της καμπάνιας: Η ελληνική γλώσσα κινδυνεύει άμεσα από την χρήση των λεγόμενων "greeklish", στην γραφή των ηλεκτρονικών υπολογιστών, βασικά στα μηνύματα των Ελλήνων ηλικίας κάτω των 35 ετών, σε chat, sms, στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης κλπ. Δηλαδή χρησιμοποιούν τον ελληνικό προφορικό λόγο με αγγλική γραφή.
Ότι ασφαλέστερο για τον θάνατο μιας γλώσσας...
Σημειώνουμε ότι η τουρκική γραπτή γλώσσα είναι ακριβώς το ίδιο: Τουρκικός προφορικός λόγος που αποδίδεται με λατινική γραφή και την εφάρμοσε ο Κεμάλ στην μεταρρύθμισή του θεωρώντας ότι η παλιά τουρκική γραφή (με πολλές ομοιότητες με την αραβική) θα δυσχέραινε το έργο εκσυγχρονισμού και καταπολέμησης του αναλφαβητισμού στην Τουρκία. Η παλιά τουρκική γραφή έχει πεθάνει και μαζί της και η ταυτότητα του έθνους τους (όχι ότι έπρεπε να είναι ιδιαίτερα υποερήφανοι για την καταγωγή τους από τις στέππες της Κεντρικής και δυτικής Ασίας...). 
Η ελληνική γλώσσα είναι το μεγαλύτερο περιουσιασκό στοιχείο του πολιτισμού μας το οποίο κινδυνεύει άμεσα όχι από τα αγγλικά, αλλά από τα "greeklish", τα οποία χρησιμοποιούνται κυρίως επειδή η νεότερη γενιά που τα χρησιμοποιεί δεν γνωρίζει καλή ορθογραφία και διευκολύνεται από την χρήση τους. 

Το μήνυμά τους αυτό μεταδίδεται όχι μόνο μέσω των εκπομπών τους, αλλά και διάσπαρτα στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1, αφού οι "Ράδιο Αρβύλα" παραχώρησαν το χρόνο που αναλογούσε για τα τρέιλερ της εκπομπής τους θέλοντας να προβάλλεται όσο το δυνατόν περισσότερο.











Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

430 παιδιά άρπαξαν στην Ελλάδα το 2010...

Image    
Στη χώρα μας 430 παιδιά εξαφανίσθηκαν το 2010, ενώ οκτώ εκατομμύρια οικογένειες έρχονται αντιμέτωπες με τον εφιάλτη της απώλειας των παιδιών τους κάθε χρόνο. Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά η 25η Μαΐου και φέτος εορτάσθηκε στο κτίριο της Παλαιάς Βουλής, με παρουσίαση του συστήματος συναγερμού εξαφάνισης παιδιών (Amber Alert Hellas), αλλά και την παρουσία του υπουργού Δικαιοσύνης Χ. Καστανίδη, ο οποίος σημείωσε ότι «οι εξαφανίσεις ανηλίκων είναι ένα σημαντικό πρόβλημα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η γραμμή 116000 (που αφορά 14 κράτη-μέλη της ΕΕ) έχει λάβει πανευρωπαϊκά 37.000 κλήσεις για παιδιά που έχουν εξαφανισθεί. Καθήκον όλων μας είναι να εξαλείψουμε αυτό τον αριθμό. Πέρα από τη δουλειά των εθελοντικών οργανώσεων, σημαντικός είναι ο ρόλος του κράτους και των φορέων του».

Σε ό,τι αφορά το Amber Alert Hellas (ECAAS) δημιουργήθηκε από «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σε συνεργασία με την ελληνική, κυπριακή και πορτογαλική αστυνομία και τις ΜΚΟ Telefono Azzurroο (Ιταλία) και IAC-SOS (Πορτογαλία), στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος.
Η αποτελεσματικότητά του έχει οδηγήσει σε απόφαση υιοθέτησής του από το σύνολο των ευρωπαϊκών φορέων που ασχολούνται με τις εξαφανίσεις ανηλίκων, με στόχο την άμεση ενεργοποίηση και την κοινή διασυνοριακή δράση. Το σύστημα ενεργοποιεί άμεσα σύστημα συναγερμού και ακαριαία μεταβίβαση πληροφοριών και μηνυμάτων στο ευρύτερο δυνατό φάσμα αποδεκτών σε περιστατικά εξαφάνισης παιδιών.

Ειδικά στην Ελλάδα, στο σύστημα συμμετέχουν όλα τα υπουργεία, οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί, οι παροχείς ίντερνετ (internet providers) και η σταθερή τηλεφωνία, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, ιδιώτες και εθελοντικοί φορείς. Από τον Μάιο του 2007 έως τον Μάιο του 2011 ενεργοποιήθηκε 15 φορές για 16 παιδιά.
Τα 13 από τα 16 παιδιά εντοπίστηκαν χάρη στην ενεργοποίηση του συστήματος, ενώ τρία παιδιά αναζητούνται ακόμη. Δυο απ’ αυτά τα παιδιά εκτιμάται ότι μάλλον έχουν πέσει θύματα παράνομης διακίνησης και ένα παιδί θύμα γονικής αρπαγής, καθώς ο βιολογικός του πατέρας ενδέχεται να το έχει πάρει μαζί του στη Συρία. Πανελλαδική κάλυψη γίνεται μέσω της εθνικής τηλεφωνικής γραμμής 1056.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την απελευθέρωση μπαλονιών από παιδιά στον προαύλιο χώρο της Παλαιάς Βουλής, συμβολική κίνηση αλληλεγγύης στα παιδιά που έχουν εξαφανισθεί σε όλο τον κόσμο και τους γονείς τους.
Γονείς, προστατέψτε τα παιδιά σας, αλλά όχι μόνο: Προστατέψτε και τα παιδιά των άλλων, αν νιώσετε ότι κινδυνεύουν και συμμετάσχετε όσο μπορείτε πιο ενεργά στην αναζήτηση των χαμένων παιδιών...

πηγη: defencenet.gr



ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Έχουν κόψει το ίντερνετ στο Συνταγμα!




Πολλές οι καταγγελίες από τους αγανακτισμένους για το διαδίκτυο. Σύμφωνα λοιπόν με πολλούς αναγνώστες μας το διαδίκτυο σε όλα τα κινητά και στην περιοχή γενικότερα, δεν λειτουργεί εδώ και 2 ώρες.


Κρίση από το πουθενά: Πήγαιναν για "θερμό" επεισόδιο στο Αιγαίο (βίντεο)

     «Θερμό» επεισόδιο και πιθανόν μείζονος έκτασης επιθετική επιχείρηση φαίνεται ότι αποτράπηκε την τελευταία στιγμή στο Αιγαίο, πιθανόν και με την επέμβαση τρίτης χώρας.

Οι πληροφορίες για στημένο θερμό επεισόδιο από την πλευρά των κεμαλικών παραμονές εκλογών στην Τουρκία προκειμένου να αλλάξει ο εσωτερικός πολιτικός συσχετισμός, δείχνει να ήταν η....
αιτία που ματαιώθηκαν για πρώτη φορά στην ιστορία των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων τέσσερις ώρες πριν από την έναρξή τους οι δύο μεγάλες ασκήσεις εκ των οποίων η μία αποβατική: Η τελευταία φάση της Deniz Gordu και η EFES 2011. Για την αποβατική άσκηση, την EFES 2011 οι Τούρκοι είχαν συγκεντρώσει για πρώτη φορά τόσο μεγάλες αποβατικές δυνάμεις και κυρίως δυνάμεις ειδικών επιχειρήσεων.

Η ματαίωση των ασκήσεων, ενώ όλες οι δυνάμεις βρίσκονταν στα σημεία συγκέντρωσης και ήδη 3 ομάδες της ∆ιεύθυνσης Ειδικών ∆υνάμεων του τουρκικού ΓΕΕΘΑ (Bordo Bereli) και τμήματα βατραχανθρώπων SAS και SAT είχαν προωθηθεί σε προκεχωρημένα αεροδρόμια για να πραγματοποιήσουν νυκτερινές ρίψεις στην ζώνη επιχειρήσεων (πληροφορίες αναφέρουν ότι ανακλήθηκαν ενώ είχαν ξεκινήσει για τους στόχους!), είναι κάτι το πρωτοφανές για τα τουρκικά δεδομένα και σπάνιο γενικώς.

Οι πληροφορίες που έχουν συλλέψει οι ελληνικές υπηρεσίες αναφέρουν ότι «Κάτι έχει συμβεί σε σχέση με τα σενάρια της άσκησης και με την «απόβαση» ποου ετοιμάζει σήμερα σε Αγαθονήσι και Φαρμακονήσι (σ.σ.: στις 11.00 το πρωί είχαν προγραμματίσει να αρχίσουν τη εκδήλωση στα τουρκικά παράλια) το κεντροδεξιό «Δημοκρατικό Κόμμα» και ο ηγέτης του Ναμίκ Κεμάλ Ζεϊμπέκ».

Χθες το απόγευμα οι ελληνικές υπηρεσίες εντόπισαν αυξημένη δραστηριότητα στις στρατιωτικές επικοινωνίες στα τουρκικά παράλια που εν μέρει δικαιολογούντο από τις ασκήσεις. Από ελληνικής πλευράς υπήρχε ετοιμότητα, αλλά όχι υψηλή, δεομένου ότι δεν είχε αξιολογηθεί η άσκηση με σχέση με την πρόκληση του Ζεϊμπέκ.

Σήμερα σε όλο τον τουρκικό τύπο επικρατεί αμηχανία για την ακύρωση των ασκήσεων και κανείς δν μπορεί να εξηγήσει τι έχει συμβεί μέχρι στιγμής.

Στην άσκηση EFES-201i θα συμμετείχαν περί τις 8.000 στελέχη των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων:

• 2 μηχανοκίνητα τάγματα πεζικού, 1 επιλαρχία αρμάτων, 3 μοίρες πυροβολικού, 2 τάγματα πεζοναυτών, 3 ομάδες της ∆ιεύθυνσης Ειδικών ∆υνάμεων του τουρκικού ΓΕΕΘΑ (Bordo Bereli), τμήματα βατραχανθρώπων SAS και SAT και 1 τάγμα καταδρομών
• Πολεμικά πλοία (φρεγάτες, κορβέτες, υποβρύχια), 47 αποβατικά σκάφη, 45 ελαστικές λέμβοι και σκάφη της διοίκησης ασφαλείας ακτών.
• 46 πολεμικά αεροσκάφη (F-16 και F-4), 4 μεταγωγικά αεροσκάφη, 1 αεροσκάφος ηλεκτρονικού πολέμου, 33 μεταφορικά και επιθετικά ελικόπτερα, καθώς επίσης και μη επανδρωμένα αεροσκάφη tουρκικής κατασκευής mini UAV’s.


πηγη: defencenet.gr


ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ! ! !




Μνημόνιο και Εθνική Κυριαρχία:Διαβάστε μόνοι σας πως μας έχουν "δέσει"!



Το ζήτημα της εθνικής μας κυριαρχίας σε σχέση με όσα έχουμε υπογράψει για να εισπράξουμε τα 110 δις ευρώ από τους δανειστές μας έχει αρχίσει να συζητείται όλο και περισσότερο κι όχι μεταξύ των πολιτών που διάβασαν και άκουσαν πολλά και διάφορα από τα ΜΜΕ. Οι ίδιοι οι υπουργοί ,με πρώτο και καλύτερο τον υπουργό Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη διερωτήθηκαν στο τελευταίο δραματικό υπουργικό συμβούλιο, αν η κυβέρνηση έχει την νόμιμη εξουσιοδότηση να “αγγίξει θέματα εθνικής κυριαρχίας”! Δεν έλαβε απάντηση!
Το περίφημο άρθρο 14 της Δανειακής Σύμβασης που δημοσιεύουμε,είναι νομίζουμε απολύτως διαφωτιστικό. Έχουμε δεχτεί τα πάντα! Πρώτα απ΄ όλα αν κάτι πάει στραβά στην όλη διαδικασία οι διαφορές μας με τον ή τους δανειστές δεν θα εξεταστούν από την ελληνική Δικαιοσύνη ,αλλά από το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η σύμβαση διέπεται από το αγγλικό δίκαιο.

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον ,αλλά …και σοκ θα πάθετε διαβάζοντας τα όσα προβλέπονται στη παράγραφο 5 του άρθρου 14 :
“…ο Δανειολήπτης (σ.σ η Ελλάδα, δηλαδή) αμετάκλητα και άνευ όρων παραιτείται από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει ,όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία…” .Το κείμενο είναι έτσι κι αλλιώς πολύ δύσκολο να διαβαστεί και να κατανοηθεί. Ωστόσο δεν μπορεί αυτό να αποτελέσει δικαιολογία για όσους βουλευτές τις τελευταίες ημέρες δήλωσαν απερίφραστα ότι ...δεν ξέρουν τι υπέγραψαν!

Διαβάστε αναλυτικά:






Το κείμενο είναι ξεκάθαρο. Με βάση τα όσα έχει υπογράψει η κυβέρνησή μας,μας τα παίρνουν όλα



πηγη: onalert.gr




ΕΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΛΟΧΑΡΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ.


ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ.


ΕΙΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ.


ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ, ΕΠΙΔΕΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ.....






ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ! 







Συναίνεση έδωσε ο ΛΑΟΣ...

               Συναινετικός εμφανίστηκε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης  στο Μνημόνιο Νο2 μετά την  συνάντησή του με τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου: «Για το κόμμα η πιο ενδεδειγμένη κίνηση σήμερα θα ήταν "όχι σε όλα", για την πατρίδα όμως η λύση είναι η οικουμενική ευθύνη», σημείωσε ο Γιώργος Καρατζαφέρης σε συνέχεια των δηλώσεών του μετά τη συνάντηση που είχε με τον Πρωθυπουργό .
«Το εθνικό συμφέρον», πρόσθεσε, «επιβάλλεται σε κρίσιμες στιγμές να υπερισχύει του κομματικού».
Επιπλέον, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ υποστήριξε ότι «αν δεν δεχθεί ο πολιτικός κόσμος και ιδιαίτερα η αξιωματική αντιπολίτευση άνευ της οποίας δεν έχει καμία ουσία η πρόταση, τότε με την υπάρχουσα ασύνδετη και αδύναμη κυβέρνηση οδηγούμεθα ή στην καταστροφή, ή σε εκλογές».



ΟΤΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ 

Γέρων Πορφύριος: ”Να φροντίσεις να αλλάξεις ζωή…”




ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ ΣΤΟ http://lock-heart.blogspot.com



Μπεγλίτης:"Αφελής όποιος πίστεψε ότι είχαμε τελειώσει με τα περσινά μέτρα".

    Αφελείς χαρακτήρισε όσους είχαν πιστέψει ότι με τα πρώτα μέτρα που είχε πάρει η κυβέρνηση πέρυσι θα έλυνε το πρόβλημα!
“Όποιος πίστευε ότι μέσα σε ένα χρόνο, με τα μέτρα που λάβαμε το Μάιο του 2010, μπορούσε η χώρα να βγει από την κρίση, πιστεύω ότι ήταν αφελής. Ίσως έπρεπε να είμαστε πολύ πιο σκληροί στην απεικόνιση της πραγματικότητας”,δήλωσε ο.....
ΑΝΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης σε συνέντευξή του στο ΣΚΑΙ.

“Πολλές φορές δεν κατανοούμε το βάθος της κρίσης. Μια κρίση πολύπλευρη στην Ελλάδα, αλλά που επιδεινώνεται δραματικά, από τις εξελίξεις στην Ευρώπη και στο διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα. Φοβάμαι ότι δεν το αναδείξαμε όσο θα έπρεπε, παρ' όλο ότι ο Πρωθυπουργός προσπάθησε και με τις πρωτοβουλίες που πήρε, ανέδειξε την ευρωπαϊκή και διεθνή διάσταση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα. Πολλοί από εμάς δεν συνειδητοποιήσαμε το βάθος της κρίσης στη χώρα μας, αλλά και την κρίση στην Ευρώπη και στον κόσμο. Πρέπει να το συνειδητοποιήσουν οι πολιτικές δυνάμεις της χώρας, που ανέξοδα αυτή τη στιγμή αμφισβητούν την Κυβέρνηση”,επισήμανε ο κ.Μπεγλίτης,ο οποίος ρωτήθηκε και για τα θέματα εθνικής κυριαρχίας.

“Γύρω από τα θέματα κυριαρχίας συζητούνται πολλά και πλειοδοτούν πολλοί, μ' έναν λαϊκισμό ισοπεδωτικό. Τι είναι αυτή η περίφημη κυριαρχία; Εμείς ενταχθήκαμε στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, στην Ευρωπαϊκή Ένωση και συνειδητά, στο όνομα του εθνικού συμφέροντος, των συμφερόντων της χώρας, μεταφέραμε ένα κομμάτι της εθνικής κυριαρχίας στο κεντρικό ευρωπαϊκό επίπεδο, γιατί η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού και των πολιτικών δυνάμεων, πίστευε και πιστεύει ότι έτσι θα εξυπηρετηθούν καλύτερα τα συμφέροντά μας.

Στο νομισματικό χώρο, έχουμε απολέσει την κυριαρχία μας και σωστά γιατί μπαίνοντας στην Ευρωζώνη, χάνεις τα εργαλεία που είχες στο εθνικό επίπεδο να ασκείς νομισματική πολιτική και ασκείς αυτές τις πολιτικές μέσω της Ευρωζώνης. Γιατί; Γιατί αυτό είναι το συμφέρον της χώρας. Το ίδιο εν μέρει συμβαίνει στον οικονομικό τομέα, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο στον κοινωνικό τομέα. Εμείς ζητούσαμε και συνεχίζουμε να ζητάμε -και νομίζω ότι αυτό είναι ευρύτερης αποδοχής θέμα από τις πολιτικές δυνάμεις- να πάμε σε μια πραγματική οικονομική και κοινωνική Ένωση στην Ευρώπη, σε μια πολιτική Ένωση. Αυτό τι πιστεύετε; Δεν σημαίνει περαιτέρω εκχώρηση κυριαρχίας σε κεντρικούς νομιμοποιημένους δημοκρατικά θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης;

Ο κ.Μπεγλίτης δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για την νομιμοποίηση της κυβέρνησης να υπογράψει , αν ζητηθούν εγγυήσεις για τα δάνεια:

“Αυτό είναι ένα κρίσιμο ζήτημα και υπάρχουν μεγάλοι προβληματισμοί γύρω από αυτό. Χτες ανακοινώθηκε η δημιουργία του νέου δημόσιου φορέα, ο οποίος θα ενσωματώνει ειδικά χαρτοφυλάκια κινητής και ακίνητης περιουσίας, υπό το δημόσιο έλεγχο και βέβαια στο πλαίσιο της κυβερνητικής πολιτικής. Το θέμα που θέτετε είναι εξαιρετικά σοβαρό και εγώ επίσης έχω ευαισθησία και προβληματισμούς γύρω από αυτό. Θα το συζητήσουμε και θα λάβουμε την καλύτερη δυνατή απόφαση”.


πηγη: onalert.gr

ΣΧΟΛΙΟ:ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ: 

ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΤΕ ΠΩΣ ΛΕΓΑΜΕ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!!!!

ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?????