ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Ο ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΙΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ


ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Ο ναός του Επικουρίου Απόλλωνος βρίσκεται στις Βάσσες της Φιγάλειας της Αρκαδίας, κοντά στα σύνορα του νομού με την Μεσσηνία.Είναι ένας από τους σπουδαιότερους και επιβλητικότερους ναούς της αρχαιότητας και αφιερώθηκε από τους Φιγαλείς στον Απόλλωνα διότι τους βοήθησε να ξεπεράσουν μια επιδημία πανώλης. Ο ναός υψώνεται επιβλητικά στα 1.130 μέτρα, στο κέντρο της Πελοποννήσου, πάνω στα βουνά μεταξύ Ηλείας, Αρκαδίας και Μεσσηνίας και βρίσκεται 14 χλμ. νότια της Ανδρίτσαινας.
Το μνημείο αυτό με την πανανθρώπινη σημασία είναι συνάμα ένα από τα καλύτερα σωζόμενα της κλασικής αρχαιότητας και ήταν το πρώτο στην Ελλάδα που συμπεριλήφθει στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, το 1986.

Δεν είναι απλά ένα λατρευτικό κτίσμα αφιερωμένο στον Απόλλωνα όπως τόσα άλλα στον Ελλαδικό χώρο. Διαφέρει  ξεκάθαρα καθόσον είναι ο μοναδικός ναός στον Ελληνικό χώρο που περιστρέφεται γύρω από άξονα και ίσως να είναι ο μοναδικός σε όλο τον κόσμο.

Ελάχιστα γνωστός,καθόσον ουδέποτε διδάχθηκε στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας.Είναι όμως πολύ μεγάλης σημασίας,όπως θα δούμε πιό κάτω και πιστεύω ότι το μυστήριο του έχει σχέση με την εποχή που ζούμε και μάλιστα με την εφετινή χρονιά το 2012.

Με την βοήθεια φίλων μου,νομίζω ότι πιθανώς βρήκαμε την λύση του μυστηρίου που τον σκεπάζει εδώ και 25 αιώνες περίπου !!!

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Ο ναός ανεγέρθηκε το δεύτερο μισό του 5ου αιώνα π.Χ. (420-410 π.Χ) από τον Ικτίνο, τον αρχιτέκτονα του Παρθενώνα, μετά από υπόδειξη των ιερέων του Απόλλωνα από τους Δελφούς.Δεν είναι ξεκάθαρο αν οι ιερείς του έδωσαν μόνο οδηγίες για το σημείο κατασκευής και τον ρυθμό που θα ακολουθούσε το οικοδόμημα ή και αν του αποκάλυψαν κάποια αρχαία κρυμμένη γνώση σχετικά με το πως θα κάνει τον ναό να περιστρέφετε.Πιστεύω πως τέτοια γνώση υπήρχε στην αρχαιότητα αλλά φυλασσόταν από τα εκάστοτε ιερατεία που αναλάμβαναν την φύλαξη των “μυστικών των θεών” δίνοντας τους ιερούς όρκους σιωπής.

Ο ναός είναι θεμελιωμένος πάνω σε φυσικό βράχο πλαγιάς του όρους Κωτιλίου . Η τοποθεσία του ναού ονομαζόταν στην αρχαιότητα Βάσσες (μικρές κοιλάδες) και φιλοξενούσε από τον 7ο αιώνα π.Χ.το ιερό του Απόλλωνος "Βασσίτα" που είχαν ιδρύσει οι γειτονικοί Φιγαλείς, οι οποίοι λάτρευαν το θεό με την προσωνυμία "Επικούριος" δηλαδή βοηθός, συμπαραστάτης στον πόλεμο ή στην αρρώστια. Ο πρώτος ναός γνώρισε και μεταγενέστερες φάσεις, γύρω στο 600 και γύρω στο 500 π.Χ., από τις οποίες σώζονται πολυάριθμα αρχιτεκτονικά μέλη.Ο νέος ναός κατασκευάσθηκε επάνω στην θέση του παλαιου,σε ειδικά διαμορφωμένο γήπεδο.

Για την κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί ανοιχτόχρωμος τοπικός ασβεστόλιθος, ενώ ορισμένα μέρη της οροφής, τα κιονόκρανα του σηκού και ο γλυπτός διάκοσμος είναι από μάρμαρο. Ο ναός αυτός διαφέρει ξεκάθαρα απ'όλους τους άλλους αρχαίους ναούς. Πρώτα απ όλα αν εξετάσουμε τον αρχιτεκτονικό ρυθμό του θα δούμε ότι αν και εξωτερικά είναι Δωρικού ρυθμού, στο εσωτερικό του είναι καθαρά Ιωνικού ρυθμού αλλά οι κίονες του κοσμούνται με Κορινθιακού ρυθμού κιονόκρανα. Πράγμα πολύ παράξενο που συνδυάζει και τους τρεις βασικούς αρχιτεκτονικούς ρυθμούς και είναι το μοναδικό αρχαίο οικοδόμημα που παρατηρείται αυτό το φαινόμενο.

Έχει πρόναο, σηκό, άδυτο και οπισθόδομο,με 6 κίονες στις στενές και 15 στις μακρές πλευρές, αντί της καθιερωμένης για την εποχή αναλογίας 6 x 13. Έτσι, η μορφή του είναι περισσότερο επιμήκης, όπως στους αρχαϊκούς ναούς.Οι διαστάσεις του ναού είναι 39,87μ Χ 16,13μ.

Στις μετόπες και ζωοφόρους του ναού απεικονίζοντο η επιστροφή του Απόλλωνα στον Όλυμπο από τις Υπερβόρειες χώρες,η  αρπαγή των θυγατέρων του Μεσσήνιου βασιλιά Λεύκιππου από τους Διόσκουρους,η Αμαζονομαχία και η Κενταυρομαχία.

Οι δύο τελευταίες -μαρμάρινες ζωοφόροι- βρίσκονται στο βρετανικό μουσείο καθώς επί τουρκοκρατίας τα ευρήματα μεταφέρθηκαν στην Ζάκυνθο με τη συγκατάθεση του Βελή Πασά,που είχε δωροδοκηθεί για το σκοπό αυτό. Το 1814 η ζωφόρος αγοράστηκε με εντολή του Άγγλου αντιβασιλιά πρίγκηπα Γεωργίου και το 1815 κατέληξε στο Βρετανικό Μουσείο. Ο Άγγλος διανοούμενος Christian Muller χαρακτήρισε την υφαρπαγή των μνημείων πράξη βανδαλισμού, αντίστοιχη με αυτή του λόρδου Έλγιν που έκλεψε τα γλυπτά της Ακρόπολης των Αθηνών.

Ο αρχαίος περιηγητής Παυσανίας που τον επισκέφθηκε απέδωσε στο θεό το προσωνύμιο "Επικούριος", γιατί προστάτευσε τους Φιγαλείς από την επιδημική νόσο που είχε πλήξει τον Ελλαδικό χώρο κατά τη διάρκεια του Πελοποννησιακού πολέμου (431-404 π.Χ.). Θαμπώθηκε δε από την ομορφιά του και τον κατέταξε δεύτερο μετά της Τεγέας σε κάλλος και αρμονία.

"Ικτίνος ο αρχιτέκτων τον εν Φιγαλία ναου γεγονώς τη ηλικία κατά Περικλέα καί Αθηναίοις τόν Παρθενωνα καλούμενον κατασκευάσας". (Παυσανίας VIII, 41,9)

"Ναυν δ’ όσοι πελοποννησίοις εισί, μετά γε τόν εν Τεγέα προτιμώτο ουτος αν του λίθου τε ές κάλλος καί της αρμονίας ενεκα".(Παυσανίας VIII, 41,8)


Ο ναός εξακολούθησε να χρησιμοποιείται στα ελληνιστικά και ρωμαϊκά χρόνια,όπως φαίνεται από τις επιδιορθώσεις που δεχόταν η κεραμοσκεπή. Η πρώτη σημαντική καταστροφή του σημειώθηκε όταν έπεσε η στέγη του, λόγω της φυσικής φθοράς των ξύλινων δοκών που τη συγκρατούσαν, ενώ σοβαρές ζημιές υπέστη και από την ανθρώπινη επέμβαση τον 1ο μΧ αιώνα, που έγινε για την απόσπαση του μετάλλου των συνδέσμων. Ο ναός ταυτίσθηκε επιτυχώς το 1765 από το Γάλλο αρχιτέκτονα J. Bocher και η πρώτη συστηματική ανασκαφή του έγινε το 1812 από ομάδα αρχαιόφιλων επιστημόνων. Ανασκαφές και αναστηλωτικές επεμβάσεις ξεκίνησαν το 1902 από την Αρχαιολογική Εταιρεία.

Ανάμεσα στο πλήθος των ευρημάτων προκαλούν εντύπωση το πλήθος των όπλων, ιδιαίτερα των αμυντικών, που προφανώς προσφέρονταν στο θεό. Έτσι ίσως δικαιολογείται και το προσωνύμιο του θεού ως “Επικούριου”, επειδή βοήθησε τους Φιγαλείς να αντιμετωπίσουν το 659 π.Χ. τους Σπαρτιάτες κατά τη διάρκεια του Β' Μεσσηνιακού πολέμου.

Το 1968 ο Αμερικανός αρχαιολόγος Κοoper που τον επισκέφθηκε διαπίστωσε ότι ο ναός έχει φύγει από τη θέση του και κάθεται πάνω σε αναρρίμματα (μπάζα).Έχει δε υποστεί μεγάλη φθορά, καθιζήσεις στο δάπεδο και στα νότια σκαλοπάτια, οι κίονες έχουν φύγει από την κατακόρυφο και μάλιστα ένας στην νοτιοανατολική γωνία έχει σπάσει σαν να είχε πάθει μια στρέψη από μετατόπιση ή από μια ολίσθηση προς νότο ολόκληρου του ναού.Το 1975 συστάθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού η " Επιτροπή Συντηρήσεως του Ναού του Επικουρίου Απόλλωνος", που ανέλαβε τον προγραμματισμό και τη σύνταξη των σχετικών μελετών για τα έργα συντήρησης και αναστήλωσης. Το 1982 έγινε ανασύσταση της επιτροπής και το Υπουργείο Πολιτισμού ανέλαβε συστηματικά το εξαιρετικά δύσκολο έργο αποκατάστασης του μνημείου.Οι εργασίες αποκατάστασης του μνημείου συνεχίζονται μέχρι σήμερα,όπως διαπιστώθηκε από πρόσφατη επιτόπου επίσκεψη φίλου μου.Ο ναός από το 1987 έχει την...πολυτέλεια να καλύπτεται  από συνθετική τέντα-στέγαστρο  για την προστασια του από τις καιρικές συνθήκες ή για την αποκρυψη του όπως λένε οι “ειδικοί”!!!

Αλήθεια...τι θέλουν να κρύψουν ? Ποιοί τους το επέβαλαν και γιατί ?

Η συνθετική όμως κάλυψη του ναού με τίποτε δεν αρμόζει σε ένα τέτοιο αριστούργημα,πολύ περισσότερο θα έλεγα πως δημιουργεί την αίσθηση “τέντας τσίρκου” καί αποτελεί ύβρη προς αυτήν την θειϊκή υπεροντότητα που οι αρχαίοι μας πρόγονοι την ονόμασαν < θεό Απόλλωνα > !!!!


ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ

Ας δούμε όμως ποιά είναι αυτά τα μυστικά που αποκάλυψαν οι ιερείς του Απόλλωνα και τα έκανε πράξη ο Ικτίνος κατασκευάζοντας έναν εντελώς παράξενο ναό. Η πλαγιά που είναι χτισμένος ο ναός έχει διαμορφωθεί τεχνητά σε οριζόντιο επίπεδο και ο ναός τοποθετήθηκε έκκεντρα πάνω σε αυτή με προσανατολισμό που και πάλι θεωρείται παράξενος διότι δεν ακολουθεί τον συνήθη προσανατολισμό των ναών στον  άξονα ανατολή - δύση αλλά του άξονα βορρά – νότου. Η είσοδος του ναού είναι στην βόρεια πλευρά του με προσανατολισμό τους Δελφούς. Κάποιος θα σκεφτεί ότι αφού οι Ιερείς του Απόλλωνος των Δελφών ζήτησαν να χτιστεί ο ναός, θα ζήτησαν και να βλέπει ο ναός το μεγάλο ιερό του θεού. Όμως δεν είναι έτσι. Ο προσανατολισμός των ναών στην αρχαιότητα καθοριζόταν από τον άξονα ανατολής – δύσης, πράγμα που υιοθέτησε και ο χριστιανισμός (για διαφορετικούς λόγους) για να κατασκευάζει τους ναούς του. Έτσι στην αρχαιότητα, έτσι και σήμερα, απαγορεύεται να χτιστεί λατρευτικός ναός που δεν είναι προσανατολισμένος σε αυτόν τον άξονα. Όμως στον ναό του Απόλλωνος έγινε μία εξαίρεση και μάλιστα με την σύμφωνη γνώμη των Ιερέων του Απόλλωνα. Γιατί έγινε κάτι τέτοιο?

Κάποιοι υποστηρίζουν ότι οφείλεται σε τοπική παράδοση να χτίζονται ναοί με αυτόν τον προσανατολισμό λόγω της ύπαρξης και δεύτερου μικρότερου ναού στην περιοχή με τον ίδιο προσανατολισμό. Πρόκειται επίσης για ναό του Απόλλωνος στην κορυφή του όρους Κωτύλιο που αποτέλεσε τον οδηγό για την κατασκευή του μεγάλου ναού του θεού. Θα αναφερθώ όμως σε λίγο εκτενέστερα και σε αυτόν αφού εξετάσουμε λίγο πιό αναλυτικά τον τρόπο κατασκευής του μεγάλου ναού.

Σύμφωνα με μελέτες που έχει κάνει ο μαθηματικός Στέλιος Πετράκης, η πλαγιά διαμορφώθηκε τεχνητά και δημιουργήθηκε μία πέτρινη “ειδική” βάση που πάνω σε αυτή τοποθετήθηκε ο ναός. Η βάση αυτή είναι ειδική, και μοναδική στον κόσμο, διότι λόγω της μελετημένης κλίσης της και της τοποθετήσεως ενός κατακορύφου υπόγειου άξονα στη νοτιοανατολική γωνία του, επέτρεπε  στον ναό να ολισθαίνει πάνω σε αυτή κατά 50.2 δευτερόλεπτα της μοίρας(όση και η ετήσια μετάπτωση των ισημεριών) κάθε χρόνο με σκοπό να στοχεύει διαρκώς στον ίδιο αστρικό σημείο. Για να γίνει πιό κατανοητό αυτό θα αναφέρω ότι ο άξονας της γης δεν είναι ένα σταθερό σημείο. Λόγω της μετάπτωσης των ισημεριών αλλάζει θέση χρόνο με τον χρόνο αφού έχει μία κλίση 23,5 μοίρες και διαγράφει έναν πλήρη κύκλο κάθε 25.920 χρόνια. Έτσι και ο προσανατολισμός των σταθερών σημείων πάνω στην γη αλλάζει θέση χρόνο με τον χρόνο ακολουθώντας την κίνηση του άξονα της γης (μαγνητική απόκλιση ).Οι αστερισμοί π.χ που παρατηρούμε σήμερα σε συγκεκριμένα σημεία του ουρανού, πριν από 10.000 χρόνια ήταν σε διαφορετικά σημεία και επίσης σε διαφορετικά σημεία του ουρανού θα είναι μετά από 10.000 χρόνια.

Για να κατορθώσει ο ναός να ολισθαίνει πάνω στην βάση του τοποθετήθηκε πάνω σε αυτή ένα στρώμα αργίλου και ένα στρώμα από βότσαλα θαλάσσης. Πάνω σε αυτά τα στρώματα τοποθετήθηκαν οι πλάκες των θεμελίων του ναού. Κάτω από την βάση έχουν βρεθεί τούνελ που κρατούσαν τον άξονα του ναού. Πάνω λοιπόν στην βάση του ναού τοποθετήθηκαν πολλές στρώσεις από πλάκες που ενώνονταν μεταξύ τους με ανοξείδωτους σιδερένιους συνδετήρες και στο άνοιγμα τους έχυσαν μόλυβδο για να κρατά τους κραδασμούς. Έτσι στην συνέχεια έχτισαν τον ναό ο οποίος λόγω της ιδιαίτερης βάσης του και της σοφά μελετημένης κλίσης της, ολίσθαινε πάνω σε αυτή ακολουθώντας την μετάπτωση των ισημεριών.

 Ο δεύτερος ναός στην κορυφή του βουνού Κωτύλιο έπαιζε τον ρόλο του δείκτη. Δηλαδή αν κάποιος στεκόταν στην είσοδο του μεγάλου ναού σε πλήρη στοίχιση με τον μικρό ναό της κορυφής,όταν κατασκευάσθηκαν και οι δυο ναοί, τότε έβλεπε το σημείο 0(μηδέν) του βορρά!Δηλαδή και οι δύο ναοί ήταν κατασκευασμένοι επάνω στον ίδιο γήϊνο μεσημβρινό. Μία τεράστια πυξίδα δηλαδή κατασκευασμένη από πέτρα και μάρμαρο!

Θα αναρωτιέσται βέβαια και σε ποιό αστρικό σημείο του ουρανού στοχεύει συνεχώς ο ναός του Επικούριου Απόλλωνα…

Μα στο άστρο του Σειρίου του αστερισμού του Κυνός !!!! Σύμφωνα με τη μυθολογία ο θεός Απόλλων έφυγε από από την Γη από αυτόν το ναό και εγκαταστάθηκε σε αυτό το άστρο ,από το οποίο και είχε έρθει(ήταν κυβερνήτης του πριν έρθει στην Γη) και ο ναός παραμένει,περιστρεφόμενος,συνεχώς προσανατολισμένος στον Σείριο ώστε να μπορεί να επιστρέψει ο θεός όποτε το θελήσει !!!!



Η ΠΙΘΑΝΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ


Για να βρεθεί η λύση του μυστηρίου,έκανα με φίλους τίς εξείς σκέψεις: Αφου ο Ναος ειναι ο μοναδικός περιστρεφόμενος και μόνιμα ευθυγραμμισμένος με τον Σείριο,κάποια στιγμή θα πρέπει να ευθυγραμμιστεί και με κάποιον άλλο Ιερό χώρο μας ,λαμβάνοντας υπόψη επίσης ότι ειναι κατασκευασμένος για να διευκολύνει την Έλευση του Απόλλωνα.

Για να δούμε λοιπόν !!!

Όπως ανέφερα λίγο πιό πάνω,ο δεύτερος ναός στην κορυφή του βουνού παίζει τον ρόλο του δείκτη,δηλαδή είναι το σταθερό σημείο για την μέτρηση της γωνίας που έχει περιστραφεί ο ναός του Απόλλωνα.Βέβαια λόγω των καταστροφών που έχει υποστεί,όπως προανέφερα,κάποια στιγμή θα σταμάτησε η περιστροφή του κατά 50,2 δεύτερα της μοίρας ανά έτος.

Από επιτόπιες μετρήσεις που έγιναν τον Ιούνιο του 2012,η πυξίδα δείχνει ότι ο ναός έχει περιστραφεί μόνο κατα 7 μοίρες.Μία μοίρα υποδιαιρείται σε 60 πρώτα και κάθε πρώτο σε 60 δεύτερα,άρα 1μοίρα=3600 δ, άρα 7μ Χ 3600 δ = 25200 δ ,αν το διαιρέσουμε με την ετησία περιστροφή των 50,2 δ,έχουμε 25200:50,2=502,άρα ο ναός περιεστρέφετο τα πρώτα 502 χρόνια δηλαδή μέχρι το 92μΧ περίπου.Μετά πρέπει να σταμάτησε η περιστροφή λόγω των καταστροφών και των βανδαλισμών που υπέστει.

Για να δούμε λοιπόν τι θα έπρεπε να δείχνει κανονικά η πυξίδα  σήμερα το 2012 αν ο ναός δεν είχε υποστεί καταστροφές και περιεστρέφετο κανονικά!!!

Η κατασκευή του ναού άρχισε το 420 και τελείωσε το 410πΧ,άρα η περιστροφή του άρχισε το 410πΧ δηλαδή  πρίν 2422 χρόνια και θα περιστρέφετο 50,2 δεύτερα της μοίρας ετησίως.

Άρα: 2422Χ50,2=121584 δ, δηλαδή σήμερα θα είχει μετατοπισθεί προς τα ανατολικά 121584 δεύτερα της μοίρας.Κάθε μοίρα έχει 3600 δεύτερα,άρα 121584:3600 = 33,7734 μοίρες.

Βέβαια στην περιστροφή των 33,7734 θα πρέπει να προσθέσουμε και την μαγνητική απόκλιση,που δημιουργείται από την μετακίνηση του μαγνητικού βορρά λόγω της κυκλικής μετακινήσεως του άξονα της Γης (ένας κύκλος=25920 έτη).Αυτή υπολογίζεται για την συγκεκριμένη περιοχή κατά 3 μ και 35 λ,με ετήσια μεταβολή συν 9,6 λ.Η μαγνητική απόκλιση κάθε γήινου σημείου αλλάζει κάθε χρόνο.

Λόγω των πολλών ετών από την κατασκευή του,2422 χρόνια,δεν είναι εύκολο να υπολογισθεί επακριβώς.

Σήμερα η μαγνητική απόκλιση των 2422 ετών κατά προσέγγιση,βάση τύπων, είναι 31 μοίρες.

Έχουμε λοιπόν,31 μοίρες μαγν.απόκλιση και 33,7734 μοίρες περιστροφη (50,2δ ετησίως),σύνολο  65 μοίρες περίπου.

Από τον χάρτη βλέπουμε ότι στις 65 μοίρες από τον ναό βρίσκονται και οι αρχαιολογικοί χώροι των Μυκηνών και της Ελευσίνος !!

Ελευσίνα στην δημοτική γλώσσα, Ελευσίς στην καθαρεύουσα και αρχαία Ελληνική !!!!

Επίσης από τον χάρτη διαπιστώνουμε ότι ο ναός  απέχει 160 χλμ από την Ελευσίνα (Ελευσίς).Αλλά σε απόσταση όμως 160 χλμ από την Ελευσίνα είναι και η κορυφή του Ταυγέτου, προφήτης Ηλίας,η γνωστή πυραμίδα.Ετσι με κορυφή την Ελευσίνα,ναός Επικουρίου Απόλλωνα και κορυφή Ταυγέτου σχηματίζουν ισοσκελές τρίγωνο !!!!!!

Το περίεργο είναι  ότι στους τριγωνισμούς των αρχαίων ιερών,με τους οποίους έχουν ασχοληθεί πολλοί μέχρι σήμερα,κανείς δεν αναφέρει αυτόν τον τριγωνισμό !!!

Τυχαία όλα αυτά ? Δεν είναι δυνατόν !!! Κάτι προσπαθούν να μας κρύψουν,κάτι για το οποίο ήξεραν οι ιερείς του Απόλλωνα και κατασκεύασαν τον ναό πρίν 25 αιώνες.

Τι μπορεί να είναι αυτό ? Εκτιμώ ότι είναι ο χρόνος της επιστροφής του θεού Απόλλωνα στην Γη αφού ο ναός του Επικουρίου είναι φτιαγμένος γι'αυτό !!!Θυμηθείτε ότι από εκεί έφυγε απο την Γη για τον Σείριο και από εκεί θα επιστρέψει στη Γη.Γι'αυτό σήμερα έπρεπε να ήταν στραμένος,αν δεν είχε καταστρεφεί, προς τον Ιερό χώρο της  Ελευσίνος !!!

Ελευσίς = Έλευσις !!!!

Ας χρησιμοποιήσουμε και λεξάριθμους:

 ΕΛΕΥΣΙΣ = 850 => 8+5+0 = 13 => 1+3 = 4 .΄. !!!

 ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑΟΥ = 1373 + 521 = 1894.. => 1+8+9+4 = 22 => 2+2 = 4

(Οι πιό πάνω λεξάριθμοι εδόθησαν από τον μαθηματικό και ειδικό στους λεξάριθμους,Ελευθέριο Αργυρόπουλο ).
Η πιό πάνω ισοψηφία καθώς και το ότι αν ο ναός δεν είχε υποστεί καταστροφές θα ήταν στραμένος προς την Ελευσίνα, μας δείχνουν ότι εφέτος (2012) θα έχουμε πιθανώς την ΕΛΕΥΣΗ του Απόλλωνος !!!

Αυτή είναι η εκτίμηση μου !!!





Τελευταίος χρησμός του μαντείου των Δελφών το 394μΧ :

" ΕΣΤ'ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΕΤΑΙ" !!!!  Δηλαδή "Θα έρθει ημέρα που ο Φοίβος(Απόλλων) θα επιστρέψει και θα μείνει για πάντα "!!!

Όλες οι ενδείξεις που έχουμε αυτό δείχνουν !!! Έφτασε η ώρα !!! ΗΜΑΡ ΕΣΤΙ !!!

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΝΑΟ

Η μετάβαση στό Ναό του Επικούριου Απόλλωνα γίνεται από την Αθήνα-Πύργος- παραλιακό χωριό Θολό Ζαχάρως- Νέα Φιγάλεια -προς Ανδρίτσαινα.Υπάρχει και ο δρόμος μετά από Πάτρα προς Ανδρίτσαινα, ασφαλτοστρωμένος αλλά λίαν κοπιαστικός λόγω στενότητας και στροφών.Τονίζεται ότι πρόκειται γιά κοπιαστική μετάβαση και επιστροφή.Επίσης υπάρχει και η διαδρομή μέσω Τρίπολης και Μεγαλόπολης. Η οδική σήμανση είναι άριστη.


ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Όλοι πιστεύω να καταλάβατε την σημασία του μοναδικού αυτού ναού ,πιθανώς και σε όλο τον κόσμο,λόγω της περιστροφής του.Διερωτόμαι,τι γνώσεις και τι τεχνολόγια είχαν οι αρχαίοι πρόγονοι μας ώστε να κατασκευάζουν τέτοια αριστουργήματα ? Βέβαια τα μυστικά των γνώσεων αυτών τα είχαν και τα διαχειρίζοντο τα ιερατεία και δεν ήταν προσιτά στον απλό κόσμο.

Γιατί αυτά τα μνημεία που διαθέτουν αυτά τα περίεργα χαρακτηριστικά ,δεν διδάσκονται στα σχολεία ? Ποιοί τα απαγορεύουν και τα αποκρύπτουν ?

Γιατί το επίσημο κράτος αδιαφορεί γι'αυτά τα μνημεία και δεν ολοκληρώνει ταχέως την επισκευή τους ώστε να γίνεται γνωστό το Ελληνικό μεγαλείο σε όλη τη υφήλιο ?

Γιατί όλη αυτή η αθλιότητα κατανόησης ενός μεγαλείου που φτάνει μέχρι και στο σημείο να καταστρέφει ακόμη και τα σωζώμενα μνημεία, ξηλώνοντας τα γλυπτά από το φυσικό τους χώρο (όπως στην περίπτωση της Ακρόπολης των Αθηνών), απομακρύνοντας τα από εκεί που ανήκουν και αμπαρώνοντας σε εκτρώματα “σύγχρονης κακοτεχνίας”, που θέλει να ονομάζεται “μοντέρνα”… αψηφώντας την αρμονία ?

Που αποσκοπεί όλη τούτη η συστηματική λεηλασία και το “κουκούλωμα” των μνημείων ?

Όμως τα ορυκτά, οι πέτρες, έχουν μνήμη. Είναι η μνήμη του πλανήτη μας και μέσα από αυτά μπορούμε να συντονιστούμε με άλλες χωροχρονικές διαστάσεις… Όπως άλλωστε μνήμη έχουν και τα κόκκαλα μας, μέσα στα οποία παράγεται το αίμα μας… ή αν θέλετε μέσα στο αίμα μας κυλά όλη η αλήθεια και η ιστορία της ανθρωπότητας και των προγόνων μας…

Μέσα από αυτό το σφιχτό δέσιμο και την άρρηκτη συνέχεια, ποτέ και με κανένα τρόπο δεν πρόκειται να μας κάνουν να ξεχάσουμε ποιοί είμαστε! Άλλωστε έρχεται η ώρα και αυτοί που μας δημιούργησαν και τους ονομάσαμε θεούς,επιστρέφουν και θα παραμείνουν για πάντα εδώ και η Ελληνική φυλή,το Ελλάνιον γένος θα πορευθεί προς τον δρόμο της αρετής και της δόξας και θα διδάξει και πάλι τους λαούς του πλανήτη μας !!!!

ΗΜΑΡ ΕΣΤΙ !!!




πηγη: perseasorion.blogspot.gr




Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Κάτι τρέχει με τα φωνήεντα - Και ο Β.Πολύδωρας υπέρ της δασκάλας


             Για οργανωμένο σχέδιο διάλυσης της γραμματικής και της γλώσσας, που «γίνεται με 'επιστημονική' υποστήριξη βαρέος πυροβολικού 140 πανεπιστημιακών», κάνει λόγο ο Βύρων Πολύδωρας, αναφερόμενος στο θέμα που έχει προκύψει με το βιβλίο της Γραμματικής της Ε' και ΣΤ' τάξης του δημοτικού.  «Πόλεμος! Γρηγορείτε Συνέλληνες!» καταλήγει ο τέως πρόεδρος της Βουλής.

Την Κυριακή 140 καθηγητές πανεπιστημίου, ειδικευμένοι στην ελληνική γλώσσα, δημοσίευσαν κείμενο για το θόρυβο που έχει ξεσηκωθεί σχετικά με τους φθόγγους και τα φωνήεντα της γλώσσας μας, με αφορμή το συγκεκριμένο βιβλίο της Γραμματικής.

Οι ειδικοί επιστήμονες, αναφέρονται στις απόψεις που διατυπώνονται στο άρθρο δασκάλας δημοτικού σχολείου της Ραφήνας, το οποίο αποτέλεσε έναυσμα για αυτήν την ιδιότυπη διαμάχη, χαρακτηρίζοντάς τις αποτέλεσμα παρανόησης βασικών κανόνων της γραμματικής, ενώ επιβεβαιώνουν «την πέραν πάσης αμφιβολίας επιστημονικά ορθή παρουσίαση των φωνηέντων της Νέας Ελληνικής στο νέο εγχειρίδιο».

Αντιδρώντας στην κίνηση αυτή, ο κ. Πολύδωρας φαίνεται να τάσσεται υπέρ των απόψεων που εκφράζει η δασκάλα, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι το σχέδιο «διάλυσης» της γραμματικής, για το οποίο κάνει λόγο, «δεν είναι λάθος ή αμέλεια. Είναι 'προμελέτη'».

Η ανακοίνωση του κ. Πολύδωρα έχει ως εξής:

«Μετά λύπης μου, όπως διαβάζω στις εφημερίδες 'Δημοκρατία', 'Ελεύθερο Τύπο', 'Αδέσμευτο Τύπο', 'Εστία', 'Βραδυνή', 'Έθνος' και 'Νέα' πρόκειται περί οργανωμένου σχεδίου.

»Η διάλυση της γραμματικής και της γλώσσας γίνεται με… 'επιστημονική' υποστήριξη βαρέος πυροβολικού 140 πανεπιστημιακών! Δεν είναι λάθος ή αμέλεια. Είναι 'προμελέτη'.

»Μας λέγουν με πρωτοφανή οίηση: 'Πώς τολμάτε, εσείς οι μη λέκτορες, οι μη ειδικοί, οι μη γλωσσολόγοι, οι αγράμματοι, μ' ένα λόγο να αντιστέκεσθε;'.

»Επομένως, ΠΟΛΕΜΟΣ! Γρηγορείτε Συνέλληνες!».


πηγη: defencenet.gr


ΤΕΛΙΚΑ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΝΟΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΕΝΤΟΣ.-



Πυρ κατά σκάφους άνοιξε αμερικανικό πλοίο στον Περσικό Κόλπο!



               Πυρ κατά σκάφους άνοιξε αμερικανικό πλοίο στον Περσικό Κόλπο ανοικτά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, όταν αυτό αγνόησε τα προειδοποιητικά σήματα, ανακοίνωσε το Πεντάγωνο.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό από την πλευρά του Αμερικανικού 5ου Στόλου, που επιχειρεί στα ύδατα του Κόλπου, εάν υπήρξαν θύματα, ή τραυματισμοί, όμως αμερικανικά μέσα ενημέρωσης υποστηρίζουν ότι υπήρξε ένας νεκρός και τρεις τραυματίες από την πλευρά του μηχανοκίνητου σκάφους, το οποίο αμέσως μετά απομακρύνθηκε με ταχύτητα.
Οι φρουροί ασφαλείας του USS Rappahannock άνοιξαν πυρ με βολές πυροβόλου  εναντίον πολιτικού σκάφους «αφότου αυτό αγνόησε τις προειδοποιήσεις του και συνέχιζε να προσεγγίζει με μεγάλη ταχύτητα» το αμερικανικό πλοίο, τονίζει στην ανακοίνωσή του ο 5ος Στόλος.Το επεισόδιο συνέβη κοντά στο Τζέμπελ Άλι, μία πόλη στα ΗΑΕ μεταξύ του Αμπού Ντάμπι και του Ντουμπάι.
Όλες οι ενδείξεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι επρόκειτο περί σκάφους το οποίο επιχειρούσε επίθεση αυτοκτονίας.
Ο αμερικανικός στόλος έχει ενισχύσει την παρουσία του κατά τους τελευταίους μήνες στον Κόλπο, προκειμένου να αντιμετωπίσει μία πιθανή κρίση με το Ιράν, του οποίου οι Φρουροί της Επανάστασης διαθέτουν μία εντυπωσιακή δύναμη από μικρά, ευέλικτα και ταχύτατα, σκάφη που διαθέτουν εκτοξευτήρες πυραύλων.Το Πεντάγωνο έχει διατάξει να διεξαχθεί έρευνα για τη φύση και τις συνθήκες του επεισοδίου.

πηγη: defencenet.gr


Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Πως πρωτοεμφανίστηκε το Άβατο στο Άγιο Όρος





Πως πρωτοεμφανίστηκε το Άβατο στο Άγιο Όρος


Η κόρη του μεγάλου Θεοδοσίου (379-395) Πλακιδία ήρθε από τη Ρώμη να επισκεφθεί τον αδελφό της Αρκάδιο στην Κωνσταντινούπολη. Ζήτησε και την άδεια, περνώντας από το Άγιον Όρος, να έρθει και να προσκυνήσει στην Ιερά Μονή Βατοπεδίου. Έγινε με λαμπρότητα δεκτή και, είτε εκ ταπεινοφροσύνης είτε κατά θείαν οικονομίαν, εισήλθε στον Καθολικό Ναό όχι από τις Βασιλικές πύλες, με ευλάβεια και κατάνυξη. Μόλις μπήκε από τη βόρεια μικρή πόρτα στον νάρθηκα, ξαφνικά ακούει δυνατή φωνή που έλεγε:
«Τι θέλεις εσύ εδώ; Εδώ είναι Μοναχοί και εσύ είσαι γυναίκα. Γιατί δίνεις αφορμή στον εχθρό να τους πολεμεί με πονηρούς λογισμούς; Στάσου και μη προχωρήσεις μήτε ένα βήμα, αν θέλεις το καλό σου». Έντρομη η Πλακιδία τα έχασε από το φόβο, γονάτισε και ζήτησε έλεος.Σε ανάμνηση αυτού του θαύματος έκτισε το παρεκκλήσι του Αγίου Δημητρίου, και εκεί που ακούστηκε η φωνή διέταξε να αγιογραφηθεί στον τοίχο εικόνα της Θεομήτορος, προ της οποίας ως σήμερα καίει ακοίμητη καντήλα. Η Εικόνα αυτή ονομάζεται Αντιφωνήτρια.

Η βασίλισσα ανέφερε το γεγονός στον Αρκάδιο, ο οποίος αφιέρωσε Μετόχιο στη Μονή, έδινε κατ’ έτος χρήματα και θέσπισε να μην εισέρχονται γυναίκες στο Άγιον Όρος. Και οι Μοναχοί κράτησαν αυτήν την αρχαία παράδοση και δεν επιτρέπουν την είσοδο ούτε σε θηλυκά ζώα. Αυτόν τον κανόνα τον σεβάστηκαν ακόμη και οι Τούρκοι κατακτητές επί 450 χρόνια. Παλαιοί Πατέρες αναφέρουν μάλιστα ότι όταν κάποτε Τούρκοι αστυνομικοί θέλησαν να φέρουν τις γυναίκες τους και έκαμαν τις απαιτούμενες ενέργειες (έγγραφο με υπογραφές), προτού να ξεκινήσει ο ανώτερός τους από τη Δάφνη, πίνοντας τον καφέ του έπεσε κάτω και πέθανε. Οι άλλοι τα έχασαν και έλεγαν στους μοναχούς: «Το γυναίκα που έχετε εδώ δεν αφήνει να φέρουμε τις γυναίκες μας». Τον νεκρό τον έθαψαν και ακολούθησε νεροποντή κατακλυσμιαία, ώστε παρασύρθηκε το πτώμα και ξεβράσθηκε στην απέναντι χερσόνησο. Με αυτόν τον τρόπο έδειξε η Παναγία ότι ούτε και νεκρόν ακόμη δέχεται αυτόν που τόλμησε να παραβιάσει το άβατο του Αγίου Όρους.
Το άβατο εφαρμόστηκε και διατηρείται, διότι με τον συγχρωτισμό ανδρών και γυναικών υπάρχει κίνδυνος πτώσεως των αδυνάτων και διότι η συνάφεια αυτή γίνεται ισχυρή λαβή για κατηγορίες εναντίον του Μοναχισμού. Αυτό τονίζει και ο 18ος κανόνας της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου, και ο πατέρας του Μοναχισμού Μέγας Αντώνιος. Η εκτροπή από τον κανόνα αυτόν στηλιτεύεται από όλους τους Αγίους Πατέρας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι «κατά συνεισάκτων». Υπήρξαν αιρετικοί (Σίμων ο μάγος, Απολλινάριος, Γνωστικοί, Μασσαλιανοί, άλλες ενθουσιαστικές αιρέσεις), που με τη συμβίωση ανδρών και γυναικών έγιναν αίτιοι πολλών σκανδάλων. Στο Άγιον Όρος το άβατο κατοχυρώνεται με αυτοκρατορικά χρυσόβουλα, με Πατριαρχικά σιγίλλια, με σουλτανικά φιρμάνια, με άρθρα διεθνών κανονισμών, με όλα τα ελληνικά Συντάγματα, με το νομοθετικό διάταγμα 2623 (Φ.Ε.Κ. 268/28-9-1953).
(Από το βιβλίο του ιερομονάχου Μαξίμου «Η Μητέρα Των Χριστιανών – Γιορτές και θαύματά της στον Άθωνα», σελ. 140-141)


Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ- ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


             ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΞΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΡΓΗΣΗΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΦΩΝΗΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ.
ΖΕΙΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:


Πρόσφατα δημοσιεύματα στον τύπο και στο διαδίκτυο θέτουν ζήτημα επιστημονικής ορθότητας της διδασκαλίας περί του αριθμού των φωνηέντων της Νέας Ελληνικής, όπως αυτή παρουσιάζεται στη «Νέα Ελληνική Γραμματική της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού», που χρησιμοποιείται ως σχολικό εγχειρίδιο ήδη από το 2010/2011.
Πρόκειται για βιβλίο το οποίο προκηρύχθηκε το 2003. Το 2005 η συγγραφή του ανατέθηκε στη συγγραφική ομάδα: Ειρήνη Φιλιππάκη- Warburton, Μιχάλης Γιωργιαφέντης, Γεώργιος Κότζογλου, Μαργαρίτα Λουκά, και το ολοκληρωμένο προϊόν εγκρίθηκε από το συντονιστικό συμβούλιο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου το 2008. Ως Πρόεδρος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας, το οποίο αποτελεί τον κατά τον νόμο επιστημονικό σύμβουλο του Υπουργείου Παιδείας, θα ήθελα να σημειώσω:
1. Τα γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου, τα οποία χρησιμοποιούμε στον γραπτό λόγο είναι εικοσιτέσσερα (24). Επομένως κανένα γράμμα δεν αφαιρείται ούτε παραλείπεται στο διδασκόμενο σχολικό εγχειρίδιο.
2. Οι φθόγγοι (ή ήχοι) που χρησιμοποιούνται στον προφορικό λόγο διακρίνονται σε φωνήεντα και σύμφωνα. Όπως διδάσκει ομόφωνα η επιστήμη της γλωσσολογίας (από τη μεγάλη ή «κρατική» Γραμματική Τριανταφυλλίδη του 1940 ως εκείνη των Κλαίρη –Μπαμπινιώτη του 2011), τα φωνήεντα, δηλαδή οι φωνηεντικοί φθόγγοι, είναι πέντε (5) (a, e, i, o, u), ενώ τα γράμματα, δηλαδή η γραπτή απόδοσή τους, είναι δώδεκα (12): επτά μονά γράμματα (α, ε, ι, η, υ, ο, ω) και πέντε διγράμματα: τα ει, οι, υι (για τη γραπτή απόδοση του φθόγγου /i/), το αι (για την απόδοση του /e/), και το ου (για τη γραπτή απόδοση του /u/).
3. Σε πολύ παλαιότερες –προεπιστημονικές-- σχολικές γραμματικές συγχέονταν οι φθόγγοι (ό,τι προφέρουμε) με τα γράμματα (ό,τι γράφουμε). Αντίθετα, στην εν χρήσει σχολική «Νέα Ελληνική Γραμματική της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού», και η επιστημονική διάκριση ακουόμενων ήχων και γραφόμενων συμβόλων παρουσιάζεται με απλότητα και ακρίβεια, και η άσκηση των μαθητών στην ορθή γραφή είναι συστηματική και αναλυτική μέσα από σαφείς και κατάλληλες ασκήσεις. Εδώ και η παραδοσιακή ιστορική ορθογραφία τηρείται (αυτή που επιβάλλει την ποιοτική και την αριθμητική διάκριση ‘φθόγγων’ και ‘γραμμάτων’) και η επιστημονική αλήθεια εκφράζεται στο ακέραιο.
4. Η επιστημονική ορθότητα αποτελεί τη μόνη βάση τόσο για την ορθή εκπαίδευση των Ελλήνων μαθητών, όσο και για την προάσπιση της Ελληνικής Γλώσσας.








Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

"Βόμβα" στα κινητά νέας γενιάς - 33χρονος πουλούσε λογισμικό που παρακολουθεί ΟΛΑ τα smartphones!





 Με ένα απλό sms οποιοσδήποτε μπορεί να παρακολουθήσει τα μηνύματα τα email ακόμα και τις συνομιλίες
- Oι αστυνομικοί της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μιλούν για hi-tech μετάλλαξη των υποκλοπών
- Για ένα χρόνο ο ντετέκτιβ πωλούσε μέσω ιντερνετ αυτό το λογισμικό










Μέσω της ιστοσελίδας του ένας 33χρονος διαφήμιζε ειδικό λογισμικό πρόγραμμα από ξένη εταιρεία, κατάλληλο για υποκλοπή και καταγραφή τηλεφωνικών συνομιλιών.

Βόμβα για την παρακολούθηση συνομιλιών, sms, emails μέσω κινητών τηλεφώνων νέας γενιάς. Έσπασε το άβατο του απορρήτου των επικοινωνιών.

Για πρώτη φορά οι αστυνομικοί της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εντόπισαν λογισμικό για την παρακολούθηση των επικοινωνιών που γίνονται μέσω smartphones. Κάνουν λόγο για απόσυρση των «κοριών» και hi-tech μετάλλαξη των υποκλοπών.

Ο καθένας μπορεί πλέον με ένα απλό sms που θα στείλει στο κινητό νέας γενιάς του στόχου του να παρακολουθεί τα πάντα γύρω από τις επικοινωνίες του. Επίσης, με 20 ευρώ το μήνα προς τη διαχειρίστρια εταιρεία του λογισμικού, μπορείς να κάνεις προώθηση μια ενοχλητική «απόρρητη» κλήση και σε δευτερόλεπτα να σου σταλεί πίσω ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου που σε παίρνει, ίσως και ο χρήστης του. Αυτές οι δυσάρεστες αποκαλύψεις ήρθαν μετά τον εντοπισμό ενός 33χρονου ντέντεκτιβ, ο οποίος ήταν διαχειριστής της ιστοσελίδας πώλησης ηλεκτρονικού εξοπλισμού www.drindrin.gr.

Μέσα από αυτή την ιστοσελίδα, οι αστυνομικοί, διαπίστωσαν την «επανάσταση» στην παρακολούθηση των κινητών. Για τουλάχιστον ένα χρόνο, ο 33χρονος, φαίνεται να έχει εξοικονομήσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, με τους αστυνομικούς να αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι πάνω στο γραφείο του είχε «ψιλά»… 38.000 ευρώ.   
Όπως λένε χαρακτηριστικά οι αστυνομικοί μετά από το περιστατικό αυτό: "Καλύτερα να επιστρέψουμε στα κινητά πρώτης γενιάς με πλήκτρα που είναι πολύ πιο ασφαλή από τα νέας γενιάς".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ

"Το πρώτο επίσημο Ελληνικό Web Site στο είδος του"
Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο της drindrin, της εταιρίας που προσφέρει πρωτοποριακές λύσεις για Ασφαλή Παρακολούθηση στα κινητά τηλέφωνα και τους υπολογιστές.
Ανεξαρτήτου δικτύου και για όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, εξελιγμένες δυνατότητες σε όσους επιθυμούν, να ελέγχουν, να καταγράφουν και να παρακολουθούν με ασφάλεια παγκοσμίως, τα μηνύματα sms, τις κλήσεις ομιλίας, τον τηλεφωνικό κατάλογο, τις φωτογραφίες, τα βίντεο, τα email, το ιστορικό περιήγησης στο ίντερνετ και την γεωγραφική θέση - εντοπισμός του κινητού τηλεφώνου.

Αλλά και δυνατότητες μέσω του internet, να ελέγχουν και να παρακολουθούν με ασφάλεια, email hotmail, Gmail, Yahoo, facebook κλπ, πραγματικός χρόνος για όλες τις ενέργειες, κωδικούς, κείμενα, εικόνες, ήχους και καταγραφές σε όλα τα προγράμματα χρήσης που εκτελεί ένας υπολογιστής, με απομακρυσμένο έλεγχο από έναν οποιονδήποτε άλλο υπολογιστή και από έναν μόνο λογαριασμό email.

Εφιστούμε την προσοχή του επισκέπτη στο διαδικτυακό τόπο των σελίδων της drindrin. Ενημερωθείτε, διαβάστε προσεκτικά τα άρθρα.

● Το διαδίκτυο (ίντερνετ) είναι μια πηγή με ακανόνιστο σχήμα πληροφοριών, υπόσχεται πολλά που δεν θα υλοποιηθούν όμως όλα και κάποια από αυτά θα αποκτήσουν πολύ μεγαλύτερη έκταση και σημασία από άλλα.
● Το διαδίκτυο (ίντερνετ) διαθέτει τις πιο εκτεταμένες και αξιόπιστες πηγές πληροφοριών αλλά και τις πιo αναξιόπιστες μορφές παραπλάνησης.
● Περιηγηθείτε στον ιστότοπο της drindrin άφοβα, το περιεχόμενο των σελίδων δεν περιέχει ιούς ή άλλα επιβλαβή και επιζήμια προγράμματα, βρείτε πολύτιμες πληροφορίες για την Έρευνα και την Παρακολούθηση.
● Ο ιστότοπος της drindrin.gr δεν θα σας ζητήσει ποτέ εγγραφή για τις απλές, βασικές, προσωπικές ή και απόρρητες πληροφορίες και στοιχεία του email σας, πιστωτικές κάρτες, κωδικούς λογαριασμών κλπ.
Στον ιστότοπό μας θα βρείτε πληροφορίες για την Εταιρία, τις Τεχνολογίες και τις Υπηρεσίες της.

πηγη: newsit.gr

ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ
ΦΑΤΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ  ΤΩΡΑ.........





Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Σαν σήμερα κοιμήθηκε ο Γέροντας Παίσιος




Σαν σήμερα στις 12 Ιουλίου (ημέρα Τρίτη στις 11 π.μ.) του 1994, εκοιμήθη ο Γέροντας Παΐσιος, μια από τις πιο φωτισμένες άγιες μορφές της Εκκλησίας μας, των τελευταίων δεκαετιών.

Την ευχή του να έχουμε.

Ο τάφος του Γέροντα βρίσκεται στο μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου, στη Σουρωτή της Θεσσαλονίκης, δίπλα στο ναό του Αγίου Αρσενίου του Καππαδόκη.

Για όσους δεν γνωρίζουν ο Γέροντας ήταν εμβληματική μορφή και υποψήφιος για μελλοντική αγιοποίηση. Διάσημες έχουν γίνει οι προρήσεις, για τα ελληνοτουρκικά, τον Γ.Παγκόσμιο Πόλεμο, την νέα Ελληνική Αυτοκρατορία, και φυσικά για τα χρόνια του Αντιχρίστου.Ο καθείς πιστεύει ότι νομίζει και "όποιος έπιασεν, έπιασεν". 


Την ευχή του να έχουμε.






Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Ρωσικό αντιτορπιλικό μόλις πέρασε τα Στενά - Αγκυροβόλιο έστησαν οι Ρώσοι στο Β.Αιγαίο!



          Το βαρύ εξοπλισμένο ρωσικό αντιτορπιλικό του Στόλου της Μαύρης Θάλασσας "Smetlivy", κλάσης Kashin, το οποίο πρόσφατα πέρασε από πρόγραμμα εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης, πριν από 1,5 ώρα, στις 19.30, εισήλθε στο Αιγαίο μετά από πορεία διά μέσoυ των Στενών του Ελλησπόντου και βαίνει προς  συνάντηση του ρώσικου στολίσκου των δύο αποβατικών "Ν.Filchenkov" και "Tsezar Kunikov", και των δύο ρυμουλκών στα ανοικτά της Λήμνου.

Το Smetlivy, που περιπολούσε στα ύδατα ανοικτά των ακτών της Συρίας, τον Απρίλιο και τον Μάιο,  άφησε  το λιμάνι της Μαύρης Θάλασσας της Σεβαστούπολης το πρωί της Τρίτης,
σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.

"Το πλοίο αναμένεται να φθάσει στα  Στενά την Τετάρτη το πρωί», επισημαίνει το πρακτορείο επικαλούμενο μια πηγή που μίλησε υπό τον όρο της ανωνυμίας, όπως έχει πει. Το πλοίο είναι καθ 'οδόν προς τη Συρία" πρόσθεσε.

Αλλά, όπως αναφέρουν απόλυτα έγκυρες πηγές του ΠΝ, το Reuters κάνει λάθος: Το "Smetlivy" έχει ήδη περάσει τον Ελλήσποντο και σε 60' περίπου ενώνεται με τα υπόλοιπα ρωσικά πλοία

Τα τέσσερα πρώτα ρωσικά πλοία έχουν ρίξει αγκυροβόλιο  σε ένα ύφαλο που βγάζει "κεφάλι" στα 70 μέτρα περίπου νοτιοανατολικά της Λήμνου και σε αυτό το πλάτωμα βρίσκονται από χτες το πρωί μέχρι αυτή την ώρα προφανώς αναμένοντας την άφιξη του Smetlivy.

Σημειώνεται η άριστη γνώση της διαμόρφωσης του βυθού από ρωσικής πλευράς στην συγκεκριμένη περιοχή αφού όπως αναφέρουν πηγές τοy ΠΝ στο  defencenet  “η ύπαρξη του συγκεκριμένου υφάλου και ειδικά στο σημείο που τα ρωσικά πλοία αγκυροβόλησαν θέλει άριστη γνώση της περιοχής ειδικά λόγω του περιορισμένου εύρους του πλατώματος”.

Η έλευση του καταδρομικού φαίνεται ότι συμπληρώνει την αποστολή του Στόλου της Μαύρης
θάλασσας προς την Συρία. Πάντως η Μόσχα έχει ενημερώσει την ελληνική πλευρά για το αγκυροβόλιο των ρωσικών πλοίων παρά το γεγονός ότι δεν υποχρεούνται γιατί τα ρωσικά πλοία κινούνται σε διεθνή ύδατα.

Για να έχουμε μία εικόνα του που ακριβώς βρίσκεται το ρωσικό αγκυροβόλιο σημειώνουμε είναι τρία μίλια δυτικά από την οριογραμμή του ελληνικού και του τουρκικού FIR.

Σε γενική επίθεση προχωρούν από το πρωί σε όλα τα μέτωπα οι δυνάμεις των ανταρτών και των
μισθοφόρων ισλαμιστών που τους υποστηρίζουν σε μία προσπάθεια να αποκομίσουν όσο το δυνατό εδαφικά οφέλη πριν την άφιξη των ρωσικών στρατευμάτων των οποίων βέβαια ο ρόλος ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί.

Εντυπωσιακό είναι το βίντεο που ακολουθεί από την καταστροφή άρματος του συριακού Στρατού από αντιαρματική νάρκη των ανταρτών.



πηγη: defencenet.gr




Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡ.ΠΑΪΣΙΟ (ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ)


006


Σε καιρούς πλέον που οι άνθρωποι, ακόμη και Χριστιανοί, αποψυχούν από φόβου και προσδοκίας των επερχομένων τη οικουμένη, (Λουκ,21,26) και μία βαθιά αγωνία και απελπισία συνταράσσει τις ψυχές τους, μόλις πριν δύο μέρες περνώντας από την Κόνιτσα και συζητώντας με συγγενείς του Γέροντος Παίσίου έμαθα για ένα πρόσφατο και συγκλονιστικό θαύμα που έλαβε χώρα στην Ι.Μονή Σουρωτής από τον Γέροντα Παίσιο.
Ίσως μου ξεφεύγουν πολλές λεπτομέριες αλλά θα παραμείνω με λίγα λόγια στην ουσία των πραγμάτων ως εξής:
Πρίν λίγο καιρό ασθένησε σοβαρά ένα μικρό παιδί στην βόρεια Ελλάδα. Οι ειδήμονες γιατροί αμέσως έστειλαν την οικογένεια και το παιδί στο διαβαλκανικό κέντρο στην Θεσσαλονίκη για να γίνουν οι απαραίτητες εξετάσεις. Φθάνοντας (πριν 15 ημέρες περίπου) λοιπόν απελπισμένοι οι γονείς στην θεσσαλονίκη για να επισκεφθούν την επόμενη μέρα το αναφερόμενο κέντρο σκέφθηκαν να περάσουν την παραμονή το απόγευμα από την Ι.Μονή Σουρωτής προκειμένου να προσκυνήσουν τα Ιερά Λείψανα του Οσίου Αρσενίου και τον τάφο του π.Παϊσίου.
Όμως εκείνη την ημέρα, μάλλον Τετάρτη, το Μοναστήρι μένει πλεον κλειστό για περισσότερη προσευχή, και έτσι η δοκιμαζόμενη οικογένεια βρήκε κλειστή την θύρα. Δεν πέρασαν λίγα δευτερόλεπτα και ένας ηλικιωμένος Μοναχός με την μαγκουρίτσα του κατέβαινε από πάνω από τα δέντρα του πάρκιν της Μονής.
-Γειά σας ευλογημένα!τους χαιρέτισε. Γιατί δεν μπαίνετε μέσα στο μοναστήρι;
-Μα είναι η πόρτα κλειστή.
-Όχι βρε παιδιά, ανοιχτά είναι! άντε ανοίχτε.
Και τούτη την φορά το πόμολο γύρισε και εισήλθαν έκπληκτοι και χαρούμενοι στην αυλή της Μονής. Ύστερα από λίγα δευτερόλεπτα και αφού ανέβαιναν στα σκαλοπάτια κάτω από το κωδονοστάσι, τους συνάντησε με απορία μία Μοναχή όπου και τους ρώτησε με έκπληξη¨
καλά πως μπήκατε μέσα; δεν είναι κλειστά;
-'Οχι !ένας μοναχός μας άνοιξε και μας είπε να έρθουμε εδώ!
-Ποιος Μοναχός; ρώτησε η Καλόγρια.
-Ένας ηλικιωμένος.
Τότε δείχνοντάς τους η ευλαβής Μοναχή την φωτογραφία του π.Παίσίου έμειναν με το στόμα ανοικτό διαπιστώνοντας πως αυτός ο Μοναχός ήταν που πριν λίγο τους προσήγαγε με βεβαιότητα μέσα στο ησυχαστήριο , όπως κάποιος βάζει τους καλεσμένους του στο δικό του σπίτι.
Την επομένη ημέρα και αφού έγιναν οι σχετικές εξετάσεις στο διαβαλκανικό διαβεβαίωσαν οι γιατροί πως το παιδάκι είναι τελείως καθαρό και υγιή από κάθε αρρώστια!!!
ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ
Πρεσβύτερος Διονύσιος Ταμπάκης- Ιερός Ναός Παναγίας Ναυπλίου. 9-7-2012 (agioritikovima)

πηγη: liako.gr


Απέπλευσε για Συρία ο ρωσικός αποβατικός στόλος - Ο κόσμος κρατά την ανάσα του






Ρωσική νηοπομπή  με τέσσερα έμφορτα με πεζοναύτες, μονάδες GRU, τεθωρακισμένα και πυροβολικό, αποβατικά και βοηθητικά σκάφη, μόλις πέρασε τα Στενά του Ελλησπόντου και κατευθύνεται στην Συρία. Προέρχεται από την Σεβαστούπολη το μεγαλύτερο ρωσικό λιμάνι του Εύξεινου Πόντου. Αυτή την στιγμή βρίσκεται βόρεια της Τενέδου.
Ο ρωσικός στολίσκος παρακολουθείται διακριτικά από ελληνικό πολεμικό σκάφος. Όλη την ημέρα σήμερα θα διαπλέει το Αιγαίο από το οποίο ανεμένεται να εξέλθει τα ξημερώματα από τον δίαυλο Καρπάθου-Ρόδου. Ένα αμερικανικό και ένα τουρκικό υποβρύχιο βρίσκονται στην περιοχή.
Μεταφέρει στοιχεία μερικών από τους πλέον επίλεκτους ρωσικούς χερσαίους σχηματισμούς, από το 431 Τάγμα της δύναμης VMF (μονάδες της ήδη βρίσκονται στη Συρία από τον Φεβρουάριο), την 76η αερομεταφερόμενη μεραρχία «Pskov», την 15η Ταξιαρχία, από μονάδες της GRU του Καυκάσου, ειδικευμένες σε αντιμετώπιση ισλαμιστών τρομοκρατών και από την δύναμη πεζοναυτών της Μαύρης Θάλασσας.
Το 431 Τάγμα της δύναμης VMF πρόκειται για μονάδα Spetznatz, που διακρίνεται τόσο για την υψηλή επιχειρησιακή τους κατάρτιση όσο και για την σκληρότητα που τους διακρίνει.
Η συγκεκριμένη μονάδα έχει διακριθεί σε διάφορες συγκρούσεις τόσο στην Τσετσενία, όσο και στο Νταγκεστάν και έχει ένα χαρακτηριστικό: Δεν παίρνει αιχμαλώτους…
Μεταφέρονται με δύο μεγάλα αποβατικά πλοία τα Nikolaï Filtchenkov και το César Kounikov κλάσης Alligator. Μαζί τους και δύο ρυμουλκά, βοηθητικά
Τα πλοία αυτά εκτοπίσματος 4700 τόνων μπορούν να μεταφέρουν μεταξύ 300-425 ανδρών σε συνδυασμό φορτίο βάρους 1500 τόνων. Σύμφωνα με ρωσικές πηγές η αποστολή αυτή είναι έκτακτη και πραγματοποιείται για την διαφύλαξη της ασφάλειας των Ρώσων πολιτών και να απομακρύνει ένα μέρος του ρωσικού «εξοπλισμού» στο λιμάνι Ταρτούς.
Η αποστολή αυτή των πλοίων από την Μαύρη θάλασσα στην Συρία αποτελεί την πλέον πρόσφατη  απόδειξη της υποστήριξης της Ρωσίας στον Ασαντ εν μέσω σκληρών μαχών οι οποίες συνεχίζονται σε βασικά προπύργια των εξεγερμένων όπως την πόλη Χόμς.
Η Ρωσία έχει στείλει ήδη μονάδες ειδικών επιχειρήσεων στην Συρία για την φύλαξη της ναυτικής βάσης στην Ταρτούς, της μοναδικής ρωσικής ναυτικής βάσης στην Μεσόγειο, αλλά και των συστοιχειών των αντιαεροπορικών συστημάτων S-300PMU2, των επάκτιων πυραυλικών πυροβολαρχιών P-800 Yakhont και των Pantsir S1, αλλά τώρα τα πράγματα είναι ακόμα πιο σοβαρά. 
Μεταφέρονται επίσης δεκάδες ΤΟΜΑ και ΤΟΜΠ, μαζί με εποχούμενα SHORADS και φορητά αντιαρματικά όπλα. Είναι σαφές ότι "Η Ρωσία πάει πόλεμο". Η κατάσταση είναι κάτι παραπάνω από κρίσιμη, αφού πρόκειται για την πρώτη μεγάλη πολεμική αποστολή της Ρωσίας μακριά από τα σύνορά της από την εποχή του Ψυχρού Πολέμου.

πηγη: defencenet.gr





Ο,ΤΙ ΘΥΜΑΤΑΙ… ΧΑΙΡΕΤΑΙ!


boutaris_frufru-1-nai


Νέα πρωτοβουλία του δημάρχου Θεσσαλονίκης. Επειδή οι Βουλγαρόγυφτοι συγκρότησαν συμμορία στη Θεσσαλονίκη, και κλέβουν ό,τι μεταλλικό υπάρχει, αδειάζοντας και τους κάδους ανακύκλωσης, θα φέρει… Βουλγάρους αστυνομικούς για να τους μαλώσουν.
Υπάρχει βέβαια διακρατική συμφωνία, αλλά μόνον για κοινές περιπολίες σε ορισμένες τουριστικές περιοχές Μακεδονίας και Ανατολικής Ρωμυλίας, προς εξυπηρέτηση Βουλγάρων και Ελλήνων τουριστών αντίστοιχα.
Ο Μπουτάρης συζήτησε το θέμα με το βουλγαρικό Προξενείο, ανακοίνωσε την πρωτοβουλία του, αλλά ξέχασε το πιο σημαντικό. Να ζητήσει την έγκριση από την Ελληνική Αστυνομία, αξιωματικοί της οποίας έμειναν έκπληκτοι όταν ενημερώθηκαν από τον Τύπο.
Θα μείνει στην ιστορία ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

πηγη: liako.gr

ΜΙΑ  Ω-ΡΑΙ-Α ΠΕ-ΤΑ-ΛΟΥ-ΔΑ...........

Έπεσε πάλι από το ποδήλατο...





Νέο ατύχημα με το ποδήλατό του είχε την περασμένη Πέμπτη ο πρώην πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου.
O πρώην πρωθυπουργός επισκέφθηκε το ΚΑΤ με πόνους στο χέρι και γιατροί και νοσοκόμοι έμειναν έκπληκτοι όταν τους είπε ότι είχε άλλο ένα ατύχημα με το ποδήλατο. Τελικά, έκανε μια ακτινογραφία και αφού διαπιστώθηκε ότι δεν είναι κάτι το σοβαρό, επέστρεψε σπίτι του.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Δημοκρατία», ο κ. Παπανδρέου την ώρα που έκανε ποδήλατο, δεν έστριψε σωστά, με αποτέλεσμα να πέσει και να χτυπήσει το χέρι του.
Υπενθυμίζεται πως ο πρώην πρωθυπουργός είχε πάλι ατύχημα με το ποδήλατο τον Απρίλιο του 2008.

πηγη: defencenet.gr


Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

9 Ιουλίου 1771: Αποκεφαλίστηκε ο νεομάρτυρας Μιχαήλ Μπακνανάς φωνάζοντας "Δεν τουρκεύω"!





Mιχαήλ Μπακνανάς ή Πακνανάς (1753-1771): Κηπουρός από την Αθήνα, που έπεσε θύμα των Τούρκων κατακτητών και αναγορεύτηκε σε νεομάρτυρα από την Εκκλησία.

Γεννήθηκε στην Αθήνα (περιοχή Θησείου) το 1753 από φτωχούς γονείς. Έμεινε αγράμματος κι έγινε κηπουρός, πουλώντας τα προϊόντα του στα χωριά της Αττικής. Κάποια ημέρα, ενώ επέστρεφε στην Αθήνα, συνελήφθη από τους Τούρκους με την κατηγορία ότι προμήθευε με μπαρούτι του Κλέφτες των ορεινών της Αττικής, σε μια περίοδο που υπήρχε επαναστατικός αναβρασμός λόγω των Ορλοφικών. Οδηγήθηκε ενώπιον του καδή και διαμαρτυρήθηκε ότι είχε πέσει θύμα συκοφαντίας. Ο δικαστής δεν τον πίστεψε και τον καταδίκασε σε θάνατο, εκτός και αν δεχόταν να αρνηθεί την πίστη του και να ασπασθεί το Ισλάμ.

Ο νεαρός Αθηναίος απάντησε με ύφος αγέρωχο: «Δεν τουρκεύω!»
Περιφερόμενος και εξευτελιζόμενος στους δρόμους της Αθήνας, οδηγήθηκε στον τόπο του μαρτυρίου του. Στην αρχή ο δήμιος του έδωσε μια ευκαιρία. Τον χτύπησε με αντεστραμμένο το ξίφος στο λαιμό για να τον εκφοβίσει, προσδοκώντας τη μεταστροφή του. Όμως, ο γενναίος Μιχαήλ τον παρότρυνε με θάρρος, λέγοντάς του: «Χτύπα για την πίστη».
Τελικά, ο δήμιος τον αποκεφάλισε στις 9 Ιουλίου 1771, ημέρα που η Εκκλησία εορτάζει τη μνήμη του. Στον πρώτο νοτιοανατολικό στύλο του Ολυμπιείου (Στύλοι του Ολυμπίου Διός) υπάρχει χαραγμένη η φράση: «1771 Ιουλίου 9 Αποκεφαλίσθη ο Πακνανάς Μιχάλης».

Το 2003 ο νεομάρτυρας Μιχαήλ ο Αθηναίος (Μπακνανάς ή Πακνανάς) ανακηρύχθηκε προστάτης των διαιτολόγων και διατροφολόγων. Προς τιμήν του, ένας από τους κεντρικότερους δρόμος στη συνοικία της Αθήνας “Νέος Κόσμος” φέρει το όνομά του (Οδός Μπακνανά), καθώς και η παρακείμενη στάση του τραμ.

πηγη: sansimera.gr


Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Πένθος και καταστροφή στη Ρωσία από τις πλημμύρες – Έξαλλος ο Πούτιν



Έρευνα για το αν οι αρχές είχαν εγκαίρως ενημερώσει τους πολίτες κι αν έκαναν ότι ήταν δυνατόν για να μη χαθούν 144 ζωές διέταξε ο Ρώσος πρόεδρος. 






Στο έλεος των φονικών πλημμυρών βρίσκεται η περιοχή της Μαύρης Θάλασσας, όπου τις τελευταίες μέρες 144 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους και χιλιάδες σπίτια έχουν καταστραφεί ολοσχερώς. 


Ο Ρώσος πρόεδρος ζήτησε να γίνει έρευνα για το αν οι κρατικές υπηρεσίες είχαν εγκαίρως ενημερώσει τους πολίτες της Νότιας Ρωσίας για την αλλαγή του καιρού και τις πλημμύρες αλλά κυρίως για το αν έκαναν ό,τι μπορούσαν για να αποφευχθεί ο θάνατος 144 ανθρώπων. Οι περισσότεροι ήταν ηλικιωμένοι που αιφνιδιάστηκαν από τις πλημμύρες.


Ο Πούτιν, ο οποίος στο παρελθόν έχει δεχτεί έντονη κριτική για την αργή του αντίδραση στις καταστροφές που πλήττουν τη χώρα, αποφάσισε να δοθούν το συντομότερο δυνατόν χρήματα για την κατασκευή νέων σπιτιών για τα θύματα των πλημμυρών, των χειρότερων στην περιοχή του Κράσνονταρ εδώ και δεκαετίες.



Περίπου 30.000 άνθρωποι παραμένουν χωρίς ηλεκτροδότηση σε όλη την περιοχή, ανακοίνωσε το υπουργείο Ενέργειας, ενώ σύμφωνα με τις τοπικές αρχές, τουλάχιστον 4.000 σπίτια έχουν υποστεί ζημιές.

πηγη: newsit.gr

ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΟΙ ΚΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ.


ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΙ Η ΤΟ HAARP???







Ανησυχία για την εσπευσμένη παράδοση των νέων S-500 στην ρωσική αεράμυνα (video)



       Πολύ ενωρίτερα, προφανώς λόγω της επιβαρυμένης κατάστασης ασφάλειας διεθνώς με τα "καυτά" ζητήματα της Συρίας και του Ιράν ανοικτά, οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ρωσίας θα παραλάβουν τα πρώτα αντιαεροπορικά πυραυλικά συστήματα S-500, το 2013 δήλωσε,  ο Γενικός Διοικητής της Αεροπορίας της Ρωσίας υποπτέραρχος Βίκτορ Μπόνταρεφ. Η παράδοση επιταχύνεται κατά 15 μήνες περίπου.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Interfax, το S-500 θα έχει βασικά αντιβαλλιστικά χαρακτηριστικά με κύρια αποστολή την αναχαίτιση των ανεξάρτητων κεφαλών-οχημάτων επανεισόδου στην ατμόσφαιρα. Το σύστημα S-500 θα εφοδιαστεί με πιο ισχυρό ραντάρ από το S-400, ικανό να ανιχνεύει στόχους σε απόσταση έως 800-900 χιλιόμετρα.

Σε σχέση με όλα αυτά  ο στρατιωτικός εμπειρογνώμονας Βίκτορ Γιέσιν δήλωσε:

"Δεν μπορώ να πω τίποτα το συγκεκριμένο για τις παραμέτρους αυτού του συστήματος, δεδομένου ότι δεν έχουν δημοσιευτεί. Μιά και είναι νέο σύστημα, μπορούμε να περιμένουμε ότι το δυναμικό της ρωσικής Αεροδιαστημικής Άμυνας θα ενισχύεται όλο και περισσότερο. Ωστόσο, παίρνοντας υπόψη το γεγονός ότι το νέο σύστημα δημιουργείται με τόσο επιταχυμένους ρυθμούς, μάλλον δεν πρέπει να περιμένουμε οσοδήποτε ουσιαστική παγκόσμια πρόοδο στην κατασκευή συστημάτων αντιπυραυλικής άμυνας. Απ’ ότι φαίνεται να τελειοποιηθούν ουσιαστικά οι τακτικο-τεχνικές προδιαγραφές του συστήματος S-400".

Τα ρωσικά ΜΜΕ συμπερασματικά αναφέρουν ότι το σύστημα S-500 ''είναι πολύ σοβαρή απάντηση στις απειλές και τις προκλήσεις που θα είναι επίκαιρες για τη Ρωσία από τα συστήματα πρώτου πλήγματος του πιθανού εχθρού Είναι κατασκευασμένο  με τη χρήση πρωτοπόρων τεχνολογιών στον ηλεκτρονικό τομέα, και, βέβαια, των νέων πυραύλων που θα είναι ικανοί να αναχαιτίζουν εξωατμοσφαιρικά τους στόχους τους".
Σε ότι αφορά την επίσπευση παράδοσής τους είναι πασιφανές, όπως συμβαίνει και σε σειρά άλων οπλισκών συστημάτων, ότι η Ρωσία κάτι περιμένει, για κάτι ανησυχεί. Και οι εξείξεις στην Συρία δείχνουν νε επιβεβαιώνουν τους φόβους της...




πηγη: defencenet.gr