ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Χίος: Οργανωμένος εμπρησμός - Βρέθηκαν μηχανισμοί, γνώριζαν έδαφος & δεδομένα meteo





H χθεσινή απόφαση του υπουργού Δημόσιας Τάξης Νίκου Δένδια να εμπλέξει την ΕΥΠ και την αστυνομία σε ότι αφορά την αναζήτηση των ενόχων της καταστροφικής πυρκαγιάς στη Χίο, αλλά και σε άλλα μέρη της Ελλάδας, απλά επιβεβαίωσε αυτό που γνώριζαν οι υπηρεσίες πληροφοριών της χώρας εδώ και αρκετό καιρό: Οτι επίκειτο "ασύμμετρο" κτύπημα κατά της χώρας από την Ανατολή.
Να σημειώσουμε ότι η Χίος για δεύτερη φορά μέσα σε δύο εβδομάδες γίνεται πεδίο δράσης των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών: Η υπόθεση της θαλαμηγού με τους Ουκρανούς που ναυάγησε στα Πρασονήσια, μεταξύ Χίου και Οινουσσών, εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, για την ακρίβεια επάνω σε ελληνικό έδαφος και κάλεσε την ... τουρκική ακτοφυλακή από το τηλέφωνο του σκάφους η οποία έκανε κανονική επιχείρηση έρευνας και διάσωσης εντός ΕΧΥ και επί ελληνικού εδάφους, διακριβώθηκε ότι ήταν κλασική περίπτωση προβοκάτσιας.
Ερευνώντας το παρελθόν των Ουκρανών, διακριβώθηκαν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα σε ότι αφορά τις σχέσεις τους με την Τουρκία.
Χαρακτηριστικό είναι ότι η θαλαμηγός πριν ... "προσαράξει" στα Πρασονήσια, είχε αποπλεύσει από την Κωνσταντινούπολη. Δηλαδή ήταν μια στημένη υπόθεση η οποία θα μπορούσε να εξελιχθεί σε επεισόδιο με άγνωστες συνέπειες, αν δεν υπήρχαν αυστηρές εντολές από τα υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας "να μην απαντώνται οι τουρκικές προκλήσεις όσο ακραίες και αν είναι".
Οι πυρκαγιές της Χίου είναι αναμφίβολα έργο εμπρηστών: Βρέθηκαν μπουκάλια με εύφλεκτα υλικά καθώς και αλουμινόχαρτο με εμπρηστικό μηχανισμό μέσα στα δάση. Για τον μύθο των "οικοπεδοφάγων" που κυριάρχησε στην μεταπολιτευτική ζωή της χώρας, ούτε λόγος: Ποιος να "επενδύσει" οικόπεδα μέσα σε μια κατακαμμένη περιοχήστο βουνό μακριά από την θάλασσα;
Σαφώς και υπήρχαν ισχυροί άνεμοι, αλλά αυτό σημαίνει ότι κάποιος είχε ακριβή μετεωρολογικά δεδομένα όταν προκλήθηκαν οι πρώτες εστίες σε εξαιρετικά δύσβατες περιοχές.
Ήξεραν ότι τα CL-215 και CL-415 δεν θα μπορούσαν να δράσουν τις πρώτες κρίσιμες ώρες.
Ποιος μπορεί να έχει τόσο ακριβή μετεωρολογικά δεδομένα και να τοποθετεί εμπρηστικούς μηχανισμούς την στιγμή που ξεκινούν οι άνεμοι; Οικοπεδοφάγοι ή ξένοι πράκτορες που έχουν ακριβή γνώση των μετεωρολογικών δεδομένων και της διαμόρφωσης του εδάφους της περιοχής;
Και που εκδηλώθηκε η φωτιά; Στα πυκνά δάση της κεντρικής-νότιας Χίου που εδρεύει η κύρια δύναμη του ελληνικού Στρατού, δίπλα από τις πιθανές ακτές απόβασης. Αποψιλώθηκαν τα δάση, χάθηκε το φυσικό καμουφλάζ, εκτεθειμένο το πυροβολικό που θα επιχειρήσει να βάλλει κατά των συγκεντρώσεων της μικρασιατικής ακτής ή κατά των δυνάμεων απόβασης, εύκολος στόχος για την Αεροπορία και το πυροβολικό του εχθρού.
Ανώτερος αξιωματικός των ΕΔ σημείωνε στο defencenet.gr σχετικά με το θέμα: "Για όποιον έχει μελετήσει το τουρκικό σχέδιο SUGA για κατάληψη των Οινουσσών ή άλλων μικρών νησιών στην περιοχή θα διαπιστώσουμε ότι η μεγάλη αγωνία τους είναι να γλυτώσουν τις βολές πυροβολικού τα αποβατικά τους είτε στα λιμάνια είτε κατά την διάρκεια του πλου τους προς τα νησιά. Πρακτικά τώρα έχει "αποκαλυφθεί" το 75% των τοποθεσιών μας στην Χίο".
Από εκεί και πέρα υπάρχουν άλλα ζητήματα ποτ πρέπει να προσεχθούν. Ζητήματα που έχουν να κάνουν με το εθνικό φρόνημα των κατοίκων της Χίου, αλλά και άλλων ακριτικών περιοχών, όπου η τουρκική προπαγάνδα, βοηθούντων και κάποιων Ελλήνων τοπικών αξιωματούχων εργάζεται εξαιρετικά μεθοδικά.
Το defencenet.gr έχει αποκαλύψει εγκαίρως τέτοιες προσπάθειες ειδικά στην περίπτωση της Χίου. Βοηθούσης, όχι απλά της αφασίας, αλλά και της μέχρι παρεξηγήσεως αδιαφορίας του μητροπολιτικού κέντρου, νησιά όπως η Χίος βρίσκουν πιο "ελκυστικές" τις τουρκικές "προσφορές": "Μέσω... Σμύρνης συμφέρει καλύτερα να πηγαίνουμε αεροπορικώς στην Αθήνα, διαμηνύει στον υπουργό Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη ο αντιπεριφερειάρχης Χίου" γράφαμε στις 11/07. Δεν λέμε ότι έχει άδικο, αλλά καλό είναι να αποφεύγονται τέτοιες δηλώσεις.
Αλλά αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στην απάντηση του νομάρχη Χίου Πολύδωρα Λαμπρινούδη στις 29/04/2010 στο defencenet.gr.  
Στην επιστολή του λοιπόν, ο αξιότιμος Νομάρχης Χίου, Πολύδωρας Λαμπρινούδης, απαντώντας σεδημοσίευμα του defencenet.gr με το οποίο επικρίναμε το αίτημά του να χορηγηθεί ελεύθερη βίζα στους Τούρκους ανέφερε:
«Είναι γνωστό ότι υπάρχει η δυνατότητα να διευκολυνθούν οι τούρκοι επισκέπτες προς τα νησιά μας χωρίς να τίθενται ζητήματα εθνικής ασφάλειας, τα οποία δεν διευκρινίζετε στο άρθρο σας, σε μία προφανή απόπειρα να προκαλέσετε το λαϊκό αίσθημα.
Ούτε φυσικά η βίζα για επισκέπτες δημιουργεί προϋποθέσεις να κατακλυστούν τα νησιά από μόνιμους τούρκους κατοίκους. Φυσικά κάτι τέτοιο για τα νησιά που γερνούν και που ο νέος πληθυσμός τα εγκαταλείπει, ίσως θα έπρεπε να εξεταστεί θετικά και όχι μέσα από το πρίσμα της ξενοφοβίας, του ρατσισμού και των στερεοτύπων που αναπαράγει ο σχολιασμός σας».
 Ναι, σωστά καταλάβατε, ο νομάρχης ζητούσε τον εποικισμό του νησιού από μόνιμους Τούρκους κατοίκους...
Από εκεί και πέρα έχουμε τις προσφορές για "βοήθεια" από τους ... Τούρκους, από αυτούς δηλαδή κατά πάσα πιθανότητα κατέκαψαν το νησί και βέβαια έχουμε και κάποιες φωνές (ελπίζουμε απλά αφελείς) στο διαδίκτυο που εγκαλούν την κυβέρνηση γιατί αρνήθηκε την τουρκική "βοήθεια".
Τι θέλουμε να πούμε με τα παραπάνω: Τα πράγματα είναι πολύ πιο σύνθετα απ'ότι φαινομενικά είναι. Και ο εμπρησμός είναι μόνο ένα μέρος του σκηνικού που πάει να στηθεί...

πηγη: defencenet.gr


Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Επανεμφανίστηκε ο ... ASALA από την Συρία και απειλεί την Τουρκία με εκατόμβες νεκρών!


Image


Μια οργάνωση μυστήριο που είχε εξαφανιστεί από το 1985, ο «Μυστικός Αρμενικός Στρατός για την απελευθέρωση της Αρμενίας» (ASALA), μαρξιστικών τάσεων και η οποία είχε προκαλέσει δεκάδες Τούτκους νεκρούς κυρίως διπλωμάτες και στρατιωτικούς, επανεμφανίστηκε απειλώντας μέσω ανακοίνωσης την Τουρκία με αντίποινα, σε περίπτωση που βλαφτούν, έμμεσα ή άμεσα τα μέλη της αρμενικής κοινότητας της Συρίας!
Η οργάνωση είχε ξεκινήσει τη δράση της το 1976 και στα 9 χρόνια της δράσης της είχε πλήξει περισσότερους από 200 στόχους στην Τουρκία και τουρκικές αποστολές στο εξωτερικό, από τις οποίες 58 Τούρκοι είχαν χάσει τη ζωή τους, από τους οποίους οι 34 ήταν Τούρκοι διπλωμάτες! Οι τουρκικές αποστολές στο εξωτερικό είχαν αποκτήσει έναν πραγματικό εφιάλτη αφούκάθε χρόνο 3-4 διπλωμάτες εκτελούντο σε διάφορα μέρη του κόσμου.
Ήταν με διαφορά η πιο φονική οργάνωση που είχε κάνει την εμφάνισή της στην ταραγμένη δεκαετία του '70 και ενώ η ορολογία της ήταν σαφώς εθνικιστική η χρηματοδότησή και ο εξοπλισμός της μάλλον προερχόταν από την Σοβιετική Ένωση. 
Τελικά η οργάνωση ανέστειλε την δράση της το 1985 προφανώς λόγω της αλλαγής πολιτικής της Σοβιετικής Ένωσης, η οποί σταδιακά εγκατέλειπε την υποστήριξη τρομοκρατικών οργανώσεων και απελευθερωτικών κινημάτων εισερχόμενη σε μία εσωτερική διαδικασία η οποία οδήγησε τελικά στην διάλυσή της.
Να σημειώσουμε ότι κατά την διάρκεια της δράσης του ASALA, η Άγκυρα είχε κατηγορήσει επανειλημμένα την Αθήνα, ότι υποστήριζε την δράση του Αρμενικού Απελευθερωτικού Στρατού και ότι σταλέχη του ASALA έβρισκαν καταφύγιο ή και εκπαιδεύονταν στην Ελλάδα.
Η επανεμφάνιση του ASALA δείχνει ότι η δυτική και τουρκική πολιτική στην περιοχή ξυπνά παλιπυς εφιάλτες. Μια ενεργοποίηση του ASALA με κλάσμα έστω, των επιδόσεων εκείνων των χρόνων που είχε σπείρει τον πανικό στους Τούρκους διπλωμάτες και στρατιωτικούς, θα δημιουργούσε έναν πολύ σοβαρό πονοκέφαλο στην Τουρκία.

πηγη: defencenet.gr


Πακιστανοί ξυλοκοπούν Πακιστανούς στην Ελλάδα. VIDEO


ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ  ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΑΠΟ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ.
ΕΑΝ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΜΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΑΛΟΔΑΠΟΥΣ ΑΦΗΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ , ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙ,.....






Ν.Δένδιας: "Μας καίνε - Η ΕΥΠ αναλαμβάνει δράση"




Tην ύπαρξη οργανωμένου σχεδίου πιθανότατα ξενοκίνητων εμπρηστών, υπονόησε ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Νίκος Δένδιας σε δηλώσεις του πριν λίγο. Κατ'αυτό τον τρόπο ζήτησε την συνδρομή της ΕΥΠ. Ο Ν. Δένδιας υπογράμμισε ότι στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχουν ενδείξεις - αν όχι αποδείξεις - εμπρησμών εκ προθέσεως.

"Για το λόγο αυτό έχω ζητήσει πέρα από την Αστυνομία και των ειδικών υπηρεσιών της, τη συνδρομή και της ίδιας της ΕΥΠ", είπε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος ανέφερε ότι το τελευταίο διάστημα έχουν εκδηλωθεί συνολικά 589 πυρκαγιές και ακόμα 16 σήμερα Τρίτη, γεγονός που οδηγεί το πυροσβεστικό σώμα στην απαραίτητη λήψη δραστικότερων μέτρων.

"Στο επίπεδο αυτό, γνωρίζουμε ότι η Πυροσβεστική Υπηρεσία ήδη καταβάλλει προσπάθεια για την προστασία της ζωής και της περιουσίας Ελλήνων πολιτών",
 ενώ ευχαρίστησε προσωπικά όλες τις γυναίκες και τους άνδρες - μέλη του πυροσβεστικού σώματος που δίνουν καθημερινά μάχη με τις φλόγες σε δεκάδες πύρινα μέτωπα σε όλη τη χώρα.

Παράλληλα, απάντησε στις κατηγορίες του ΣΥΡΙΖΑ  που επιτίθεται στην κυβέρνηση για παντελή έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού για την κατάσβεση των πυρκαγιών, λέγοντας ότι "είμαστε απόλυτα ειλικρινείς για το επίπεδο των δυνατοτήτων αυτής της χώρας, ενώ το Πυροσβεστικό Σώμα υπερβάλλει εαυτώ".
Το defencenet.gr είχε έγκαιρα προβλέψει ότι εφέτος λόγω των μεθοδεύσεων στο τομέα της αεροπυρόσβεσης με τον "διαγωνισμό"-φιάσκο της NAMSA και της απουσίας κατάλληλων αεροσκαφών της ΠΑ (τα CL-215/-415 ότι μπορούσαν να δώσουν το έχουν δώσει και πλέον είναι τεχνολογικά ξεπερασμένα) τα αποτελέσματα θα ήταν καταστροφικά. Και δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε. Και φαίνεται ότι οι ξενοκίνητοι εμπρηστές ήταν ενημερωμένοι για την απουσία εναέριων μέσων.
Είναι τραγικό, αλλά οι ρωσικοί γίγαντες, τα πυροσβεστικά ελικόπτερα Mil Μi-26, που τα περασμένα χρόνα προσέφεραν πολύτιμες υπηρεσίες, βρίσκονται παραρκαρισμένα και σε ακινησία λόγω του "διαγωνισμού" της ΝΑΤΟϊκής υπηρεσίας που πρόκρινε τους ... Τούρκους (!) για να επιχειρούν από τα ελληνικά πολεμικά αεροδρόμια...

πηγη: defencenet.gr

ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ......



ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ - ΒΙΑΣΜΟΣ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΠΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ





ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ

Αυτά τα κτήνη βίασαν 630 ανήλικα κορίτσια!


Σοκ έχουν προκαλέσει οι αποκαλύψεις για την αποτρόπαια δράση συμμορίας Πακιστανών που φέρεται να έχει βιάσει πάνω από 630 νεαρά κορίτσια -ακόμη και 13 ετών- την τελευταία πενταετία στη Βρετανία!
Τα θύματα έζησαν εφιαλτικές στιγμές καθώς βιάζονταν κατ’ εξακολούθηση, ενώ υποχρεώνονταν να καταναλώσουν αλκοόλ και να πάρουν ναρκωτικές ουσίες.
Εννέα από τους συλληφθέντες δράστες -Πακιστανικής καταγωγής- κρίθηκαν ένοχοι για τους βιασμούς τουλάχιστον 47 κοριτσιών. Οι 9 δράστες 22-59 ετών πλησίαζαν τα κορίτσια κυρίως το βράδυ, σε χώρους όπως τα ταχυφαγεία και εκμεταλλευόμενοι το νεαρό της ηλικίας τους, τα μεθούσαν, τους χορηγούσαν ναρκωτικές ουσίες και τα προωθούσαν σε διάφορα σπίτια στην βόρεια Βρετανία όπου τα μετέτρεπαν σε αντικείμενα του σεξ, βιάζοντάς τα κατ’ εξακολούθηση.

Οι 8 εκ των καταδικασθέντων δραστών είναι από το Πακιστάν, ενώ ο ένατος είναι από το Αφγανιστάν και είχε κάνει αίτηση για άσυλο. Όπως αναφέρει η Guardian, πιστεύεται ότι τουλάχιστον άλλα 50 μέλη του «δικτύου» διαφεύγουν της σύλληψης.
Σύμφωνα με τους Times ο αριθμός των θυμάτων είναι ασύλληπτος. Ιδρύματα της Βρετανίας έχουν καταγράψει τουλάχιστον 631 περιπτώσεις κοριτσιών που διακινούνταν από συμμορίες για σεξ την τελευταία 5ετία, εκ των οποίων οι 187 περιπτώσεις σημειώθηκαν τους τελευταίους 10 μήνες.
Δύο εκ των θυμάτων πιστεύεται ότι έχασαν τη ζωή τους, μια 13χρονη έμεινε έγκυος και αναγκάστηκε να αποβάλλει, ενώ μια 15χρονη κατήγγειλε ότι βιάστηκε από 25 άνδρες Πακιστανικής καταγωγής μέσα σε μια νύχτα!
Οι αποκαλύψεις προκαλούν τρόμο, αποστροφή αλλά και αγανάκτηση όχι μόνο για το δράμα των άτυχων κοριτσιών, όσο και για το γεγονός ότι οι προ 4ετίας καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση μιας 15χρονης δεν ερευνήθηκαν και δεν αξιοποιήθηκαν για τον εντοπισμό των εγκληματιών, καθώς η μάρτυρας δεν είχε κριθεί «αξιόπιστη».


Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Βρέθηκε μυστικός κώδικας σε κείμενα του Πλάτωνα;


68de4a8d-69d4-40de-babd-47fb5acb8c29 400 421


Μυστικό κώδικα σε κείμενα του Πλάτωνα, υποστηρίζει ότι ανακάλυψε ο ερευνητής στο Κέντρο Ιστορίας της Επιστήμης, Τεχνολογίας και Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, δρ Τζέι Κένεντυ.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του καθηγητή, ο Πλάτων ήταν οπαδός της θεωρίας του Πυθαγόρα ότι οι πλανήτες και τα αστέρια παράγουν μια μη ακουστή μουσική, την περίφημη "αρμονία των σφαιρών".

"Οι μυστικοί κώδικες του Πλάτωνα, τελικά υπάρχουν!"

Βαδίζοντας στα χνάρια του, έναν αιώνα μετά ο Πλάτων χρησιμοποιούσε μια μυστική διάταξη των συμβόλων, έναν "πλατωνικό κώδικα", προκειμένου να δώσει στα κείμενά του μια μουσική δομή! Αυτόν ακριβώς τον "κώδικα" υποστηρίζει ότι "έσπασε" ο δρ. Κένεντυ ανακαλύπτοντας τα κρυφά μηνύματα στα έργα του μεγάλου έλληνα φιλοσόφου.
"Οι μυστικοί κώδικες του Πλάτωνα, δεν είναι κάτι νέο", εξηγεί ο καθηγητής. " Στην αρχαιότητα, πολλοί από τους οπαδούς του υποστήριζαν ότι τα βιβλία του περιείχαν κι άλλα επίπεδα εννοιών και μυστικούς κώδικες, αλλά αυτό είχε αμφισβητηθεί και τελικά απορριφθεί από τους σύγχρονους μελετητές. Κι όμως εγώ έσπασα τον κωδικό. Έχω πλέον αποδείξεις ότι τα βιβλία περιέχουν κώδικες και σύμβολα και ότι η διαλεύκανση αυτών αποκαλύπτει την κρυμμένη φιλοσοφία του Πλάτωνα".
Το μυστικό του σύμπαντος, μέσα από την αρμονία!
Ο δρ Κέννεντυ, αφιέρωσε τα τελευταία πέντε χρόνια μελετώντας τα περίπου 30 βιβλία του έλληνα φιλοσόφου. Τα συμπεράσματά του, άκρως εντυπωσιακά, αφού κατάφερε να ανακαλύψει τις καλά κρυμμένες δώδεκα νότες της μουσικής κλίμακας!
Ο λόγος που ο Πλάτων προχώρησε στη δημιουργία του κώδικα, ήταν μάλλον για να τον προστεύσει! "Η παρουσία και η φύση των κρυφών κωδίκων σημαίνουν ότι ο Πλάτωνας είχε 2.000 χρόνια πριν από τη γέννηση της σύγχρονης επιστήμης, συλλάβει το μήνυμα ότι το σύμπαν δημιουργήθηκε από τα μαθηματικά και τη λογική και όχι από τους θεούς!", λέει ο καθηγητής!
Ο Πλάτων, έζησε μία ζωή "στην κόψη του ξυραφιού", ενοχλώντας πολλούς με τις ιδέες και τις πράξεις του! Η κωδικοποίηση των απόψεών του, ήταν μάλλον ο μόνος τρόπος για να τις κληροδοτήσει στις επόμενες γενεές!
Η προσπάθεια για αποκάλυψη της κρυφής γνώσης του, μόλις ξεκίνησε! Όπως λέει ο δρ Κένεντυ: "Υπάρχουν 2.000 σελίδες γεμάτες από κρυμμένα μηνύματα σε κάθε λέξη. Θεωρώ ότι οι σημαντικότερες απόψεις αυτού του κορυφαίου φιλοσόφου, μας περιμένουν να τις φέρουμε στο φως! Είμαστε μόνο στην αρχή κάτι πολύ σπουδαίου".

πηγη: romiazirou.blogspot.gr


Τον σταύρωσαν επειδή έγινε χριστιανός!




Μπορεί στην Ελλάδα ο πολυπολιτισμός να ανακοινώνει μέχρι και έναρξη πολέμου κατά των γηγενών κατοίκων, μπορεί οι λαθρομετανάστες παραδόξως να μας προτιμούν ως χώρα παραμονής τους αντί άλλων ισλαμικών κρατών στα οποία μπορούν να ενσωματωθούν πολύ εύκολα λόγω θρησκείας, μπορεί η ελευθερία ζωής και σκέψης να είναι αγαθά που προσφέρονται πλουσιοπάροχα ακόμη και σε αυτούς που καταδυναστεύουν την ζωή, την σκέψη και τα πιστεύω μας, όμως τίποτε δεν μπορεί να συγκριθεί με χώρες στις οποίες ο ισλαμισμός αποτελεί την κυρίαρχη τάξη, η οποία αποφασίζει -εν ψυχρώ- για την ζωή και τον θάνατο όσων τολμούν να τον αμφισβητήσουν ή να τον απαρνηθούν.

Η φωτογραφία αποτελεί απόδειξη της αγάπης προς τον χριστιανισμό, εκείνων που προστρέχουν στην χώρα μας για να... σωθούν. Στην φωτογραφία βλέπουμε έναν πολίτη της Υεμένης, ο οποίος είχε το θράσος να βαπτισθεί χριστιανός! Κι επειδή αμφισβήτησε το Ισλάμ, τον σταύρωσαν!!!

Τί είπατε; Ο πολιπολιτισμός και η πανθρησκεία αποτελούν το σκοπό της Νέας Τάξης, η οποία θέλει να επιβάλει την ισότητα, την ισονομία, την ελευθερία και τον εν γένει πλούτο στους ανθρώπους; Ξανακοιτάξτε την φωτογραφία, πάρτε τη Νέα Τάξη σας και πάτε στο καλό... για να μην σας πούμε να πάτε εκεί από όπου ήρθατε!


πηγη: pentapostagma.gr


Υεμένη: Τον σταύρωσαν επειδή έγινε χριστιανός!


Image

Μπορεί στην Ελλάδα ο πολυπολιτισμός να ανακοινώνει μέχρι και έναρξη πολέμου κατά των γηγενών κατοίκων, μπορεί οι λαθρομετανάστες παραδόξως να μας προτιμούν ως χώρα παραμονής τους αντί άλλων ισλαμικών κρατών στα οποία μπορούν να ενσωματωθούν πολύ εύκολα λόγω θρησκείας.

Μπορεί η ελευθερία ζωής και σκέψης να είναι αγαθά που προσφέρονται πλουσιοπάροχα ακόμη και σε αυτούς που καταδυναστεύουν την ζωή, την σκέψη και τα πιστεύω μας, όμως τίποτε δεν μπορεί να συγκριθεί με χώρες στις οποίες ο ισλαμισμός αποτελεί την κυρίαρχη τάξη, η οποία αποφασίζει -εν ψυχρώ- για την ζωή και τον θάνατο όσων τολμούν να τον αμφισβητήσουν ή να τον απαρνηθούν.


Η φωτογραφία αποτελεί απόδειξη της ανοχής προς τον χριστιανισμό, εκείνων που προστρέχουν στην χώρα μας για να… σωθούν. Στην φωτογραφία βλέπουμε έναν πολίτη της Υεμένης, ο οποίος είχε το θράσος να βαπτισθεί χριστιανός! Κι επειδή αμφισβήτησε το Ισλάμ, τον σταύρωσαν!..

Τι είπατε; Ο πολυπολιτισμός και η πανθρησκεία αποτελούν το σκοπό της Νέας Τάξης, η οποία θέλει να επιβάλει την ισότητα, την ισονομία, την ελευθερία και τον εν γένει πλούτο στους ανθρώπους; Ξανακοιτάξτε την φωτογραφία, πάρτε τη Νέα Τάξη σας και πάτε στο καλό… για να μην σας πούμε να πάτε εκεί από όπου ήρθατε! 

πηγη: kostasxan


Άγνωστο πλάσμα βρέθηκε στην Ναμίμπια; ΒΙΝΤΕΟ


Οι ντόπιοι ήρθαν σε επαφή με αυτό το παράξενο πλάσμα στη Ναμίμπια. Το πλάσμα είχε εντοπιστεί προφανώς σε αναζήτηση τροφής. Οι ντόπιοι σε μια κοντινή φωλιά βρήκαν τρία πλάσματα παρόμοιου μεγέθους. Το πληγωμένο ζώο τους επιτέθηκε, πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε. Η αστυνομία αφαίρεσε αργότερα το πτώμα του και θα γίνει πλήρης έρευνα ιατροδικαστών που είναι σε εξέλιξη.




πηγη: defencenet.gr


Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Ανησυχία στο Πακιστάν για τον επαναπατρισμό των υπηκόων του


Pakistan diavatirio-1-NAI


Το υπουργείο Εσωτερικών του Πακιστάν κατηγορεί την πρεσβεία τους στην Αθήνα για τον επαναπατρισμό των λαθρομεταναστών! Ζητάει ανάληψη ενεργειών για την ανακοπή των επαναπατρισμών των Πακιστανών λαθρομεταναστών. Σύμφωνα με δημοσίευμα της πακιστανικής εφημερίδας Daily Times, η πακιστανική πρεσβεία απέρριψε τις κατηγορίες, ισχυριζόμενη ότι οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα είναι υπεύθυνες για τον μαζικό επαναπατρισμό των πακιστανών μεταναστών.
Την ίδια στιγμή έρχονται στο φως της δημοσιότητας οι δηλώσεις του αυτοαποκαλούμενου προέδρου της πακιστανικής κοινότητας Tzavent Aslam, ο οποίος μάλλον θεωρεί ότι βρίσκεται σε συνοικία του Ισλαμαμπάντ και εκτοξεύει απειλές για “ιερό πόλεμο” (jihad) κατά της Ελλάδας. (Γιατί δεν επενέβη ακόμη ο εισαγγελέας;)
Υπενθυμίζεται ότι ο Tzavent Aslam είχε συλληφθεί στις 6 Νοεμβρίου 2006 από την ΕΛ.ΑΣ. κατόπιν εντάλματος της Interpol, προερχόμενο από το Πακιστάν με ημερομηνία έκδοσης 2 Σεπτεμβρίου, για «παράνομη μετανάστευση και λαθραία διακίνηση ανθρώπων», κατηγορία η οποία τιμωρείται στο Πακιστάν με ποινή φυλάκισης μέχρι 14 έτη.
Υπερασπιστές του Aslam εμφανίστηκαν διάφορες «προοδευτικές» αριστερές οργανώσεις, με επικεφαλής τον πρόεδρο του ΣΥΝ Αλέκο Αλαβάνου, και το ελληνικό κράτος παρανομώντας τον άφησε ελεύθερο, εξού και οι ευχαριστίες του προς τον ΣΥΡΙΖΑ.

πηγη: strategyreport


Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Xεζμπολάχ: "Θα μετατρέψουμε τη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων σιωνιστών σε κόλαση"


Hezbollah logo-1-NAI


Σε "κόλαση θα μετατρέψει τη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων" Ισραηλινών σε περίπτωση ισραηλινών επιθέσεων, προειδοποίησε σήμερα ο επικεφαλής της Χεζμπολάχ του Λιβάνου. «Υπάρχουν στόχοι στην κατεχόμενη Παλαιστίνη, οι οποίοι μπορούν να αποτελέσουν στόχο, χρησιμοποιώντας έναν μικρό αριθμό πυραύλων.
» Έχουμε στην κατοχή μας πυραύλους (...) και δεν θα διστάσουμε να τους χρησιμοποιήσουμε για να προστατεύσουμε τον λαό μας και τη χώρα μας. Αυτό θα μετατρέψει τη ζωή εκατοντάδων χιλιάδων σιωνιστών σε πραγματική κόλαση και μπορούμε να μιλάμε για δεκάδες χιλιάδες νεκρούς", σημείωσε ο Νασράλα σε τελετή που έγινε με αφορμή την Ημέρα της Αλ Κοντς (της Ιερουσαλήμ στα αραβικά).

πηγη: liako.gr


To τέρας μέσα μας: Το διαβόητο πείραμα του Μίλγκραμ


           Το πείραμα του Μίλγκραμ είναι ένα από τα πιο γνωστά αντιδεοντολογικά πειράματα της ψυχολογίας, ουσιαστικά μια «φάρσα» που ξεγύμνωσε την ανθρώπινη ψυχή.

Το 1961, ο είκοσι εφτάχρονος Στάνλει Μίλγκραμ, επίκουρος καθηγητής ψυχολογίας στο Γέιλ, αποφάσισε να μελετήσει την υπακοή στην εξουσία. Είχαν περάσει λίγα μόνο χρόνια από τα φρικτά εγκλήματα των Ναζί και γινόταν μια προσπάθεια κατανόησης της συμπεριφοράς των απλών στρατιωτών και αξιωματικών των SS, οι οποίοι είχαν εξολοθρεύσει εκατομμύρια αμάχων.
 
Η ευρέως αποδεκτή εξήγηση –πριν το πείραμα του Μίλγκραμ- ήταν η αυταρχική τευτονική διαπαιδαγώγηση και η καταπιεσμένη –κυρίως σεξουαλικά- παιδική ηλικία των Γερμανών. Όμως ο Μίλγκραμ ήταν κοινωνικός ψυχολόγος και πίστευε ότι αυτού του είδους η υπακοή –που οδηγεί στο έγκλημα- δεν μπορεί να είναι αποτέλεσμα μόνο της προσωπικότητας, αλλά περισσότερο των πιεστικών συνθηκών.
Και το απέδειξε κάνοντας τη «φάρσα» του.
 
Τα υποκείμενα του πειράματος ήταν εθελοντές, κυρίως φοιτητές, οι οποίοι καλούνταν έναντι αμοιβής να συμμετέχουν σε ένα ψυχολογικό πείραμα σχετικό με τη μνήμη. Χώριζε τους φοιτητές σε ζεύγη και –μετά από μια εικονική κλήρωση- ο ένας έπαιρνε το ρόλο του «μαθητευομένου» και ο άλλος του «δασκάλου». Ο έκπληκτος «μαθητευόμενος» δενόταν χειροπόδαρα σε μια ηλεκτρική καρέκλα και του περνούσαν ηλεκτρόδια σε όλο το σώμα. Έπειτα του έδιναν να μάθει δέκα ζεύγη λέξεων.
Ο «δάσκαλος», από την άλλη, καθόταν μπροστά σε μια κονσόλα ηλεκτρικής γεννήτριας. Μπροστά του δέκα κουμπιά με ενδείξεις: «15 βολτ, 30 βολτ, 50 βολτ κλπ.» Το τελευταίο κουμπί έγραφε: «450 βολτ. Προσοχή! Κίνδυνος!». Πίσω από το «δάσκαλο» στεκόταν ο πειραματιστής, ο υπεύθυνος του πειράματος.
 
(Και περνάμε σε ενεστώτα για να γίνουμε μέτοχοι της στιγμής.)
 
«Θα λέτε την πρώτη λέξη από τα ζεύγη στο μαθητευόμενο. Αν κάνει λάθος θα σηκώσετε το πρώτο μοχλό και θα υποστεί ένα ηλεκτροσόκ 15 βολτ. Σε κάθε λάθος θα σηκώνετε τον αμέσως επόμενο μοχλό», λέει ο πειραματιστής και ο «δάσκαλος» αισθάνεται ήδη καλά που δεν του έτυχε στην κλήρωση ο άλλος ρόλος.
 
Το πείραμα ξεκινάει. Ο «δάσκαλος» λέει τις λέξεις από το μικρόφωνο. Ο «μαθητευόμενος», ήδη τρομαγμένος, απαντάει σωστά, αλλά όχι για πολύ. Μόλις κάνει το πρώτο λάθος ο «δάσκαλος» γυρνάει να κοιτάξει τον πειραματιστή. Εκείνος του λέει να προχωρήσει στο πρώτο ηλεκτροσόκ. Ο «δάσκαλος» υπακούει. 15 βολτ δεν είναι πολλά, αλλά ο «μαθητευόμενος» έχει αλλάξει ήδη γνώμη. Παρ’ όλα αυτά απαντάει σωστά σε άλλη μια ερώτηση, αλλά στο επόμενο λάθος δέχεται 30 βολτ. «Αφήστε να φύγω», λέει ο «μαθητευόμενος» που δεν μπορεί να λυθεί. «Δε θέλω να συμμετάσχω σε αυτό το πείραμα».
 
Ο «δάσκαλος» κοιτάει τον πειραματιστή. Εκείνος του κάνει νόημα να συνεχίσει. Τα βολτ αυξάνονται και τώρα πια ο πόνος είναι εμφανής στο πρόσωπο του «μαθητευόμενου», που εκλιπαρεί να τον αφήσουν ελεύθερο. Στα 200 βολτ ταρακουνιέται ολόκληρος. Ο «δάσκαλος» πριν κάθε ηλεκτροσόκ γυρνάει να κοιτάξει τον πειραματιστή. Εκείνος, με σταθερή φωνή, του λέει ότι το πείραμα πρέπει να συνεχιστεί.
 
Ο «δάσκαλος» συνεχίζει να βασανίζει έναν άγνωστο, έναν απλό φοιτητή που κλαίει, ζητάει τη βοήθεια του Θεού και παρακαλεί να τον λυπηθούν. Δεν μπορεί πια να απαντήσει στις ερωτήσεις, αλλά ο πειραματιστής λέει στο «δάσκαλο»:
«Τη σιωπή την εκλαμβάνουμε ως αποτυχημένη απάντηση και συνεχίζουμε με την τιμωρία».
 
Στα 345 βολτ ο «μαθητευόμενος» τραντάζεται ολόκληρος, ουρλιάζει και χάνει τις αισθήσεις του. Ο «δάσκαλος», ιδρωμένος και με τα χέρια του να τρέμουν, κοιτάει τον πειραματιστή. «Μην ανησυχείτε», λέει εκείνος, «το πείραμα είναι απολύτως ελεγχόμενο... Συνεχίστε με τον τελευταίο μοχλό». «Μα είναι λιπόθυμος», λέει ο «δάσκαλος». «Δεν έχει καμιά σημασία. Το πείραμα πρέπει να ολοκληρωθεί. Συνεχίστε με τον τελευταίο μοχλό». Πόσοι από τους εθελοντές έφτασαν ως τον τελευταίο μοχλό;
 
Πριν ξεκινήσει το πείραμα του ο Μίλγκραμ είχε κάνει μια «δημοσκόπηση» ανάμεσα στους ψυχιάτρους και στους ψυχολόγους, ρωτώντας ‘τους τι ποσοστό των εθελοντών θα έφτανε ως τον τελευταίο μοχλό. Σχεδόν όλοι απάντησαν ότι κανείς δε θα έφτανε ως τον τελευταίο μοχλό, πέρα ίσως από κάποια άτομα με κρυπτοσαδιστικές τάσεις, καθαρά παθολογικές.
Δυστυχώς έκαναν λάθος.
 
Μόλις το 5% των «δασκάλων» αρνήθηκαν εξ’ αρχής να συμμετάσχουν σε ένα τέτοιο πείραμα και αποχώρησαν –συνήθως βρίζοντας τον πειραματιστή.
Το υπόλοιπο 95% προχώρησε πολύ το πείραμα, πάνω από τα 150 βολτ.
Και το 65%... Έφτασε μέχρι τον τελευταίο μοχλό, τα πιθανότατα θανατηφόρα 450 βολτ!
 
Που έγκειται η φάρσα;
Ο «μαθητευόμενος» δεν ήταν φοιτητής, αλλά ηθοποιός, που είχε προσληφθεί από το Μίλγκραμ για αυτόν ακριβώς το «ρόλο».
Δεν υπήρχε ηλεκτρισμός ούτε ηλεκτροσόκ. Ο ηθοποιός υποκρινόταν.
Το μοναδικό πειραματόζωο ήταν ο «δάσκαλος».

Όμως τα αποτελέσματα ήταν αληθινά: Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων θα υπακούσει και θα βασανίσει –ίσως και θα σκοτώσει- έναν άγνωστο του, αρκεί να δέχεται εντολές από κάποιον με κύρος (στην προκειμένη περίπτωση επιστημονικό) και ταυτόχρονα να αισθάνεται ότι δεν τον βαρύνει η ευθύνη για ό,τι συμβεί –αφού εκείνος «απλά ακολουθούσε τις διαταγές».
 
Και φυσικά οι περισσότεροι από εμάς θα σκεφτούν όταν μάθουν για αυτό το πείραμα: «Εγώ αποκλείεται να έφτανα ως τον τελευταίο μοχλό».
 
Όμως δείτε τι συμβαίνει στην κοινωνία μας, κάθε μέρα. Ο υπάλληλος της ΔΕΗ που δέχεται να κόψει το ρεύμα από έναν άνεργο ή άπορο, ξέροντας ότι έτσι τον ταπεινώνει, τον υποβάλει σε ένα διαρκές βασανιστήριο και πιθανότατα θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του, ανήκει στο 65% του τελευταίου μοχλού. Και δεν είναι καθόλου κρυπτοσαδιστής. Απλά ακολουθάει τις εντολές που του έδωσαν.
 
Ο υπάλληλος του σούπερ-μάρκετ που σου δίνει το χαλασμένο ψάρι και σε διαβεβαιώνει ότι είναι φρέσκο (μιλώ εξ’ ιδίας πείρας, ως αγοραστής) δε σε μισεί, παρότι γνωρίζει ότι μπορεί να πάθεις και δηλητηρίαση. Απλώς ακολουθάει εντολές.
 
Ο αστυνομικός ο οποίος ραντίζει με χημικά τους διαδηλωτές δεν είναι κρυπτοσαδιστής –αν και πολλοί θα διαφωνήσουν στο συγκεκριμένο παράδειγμα. Απλώς κάνει τη δουλειά του.
 
Ο υπάλληλος της εφορίας ή της τράπεζας που υπογράφει την κατάσχεση κάποιου σπιτιού για 1.000 ευρώ χρέος, θα έφτανε ως τον τελευταίο μοχλό στο πείραμα. Γιατί υπακούει.
 
Ο πολιτικός που υπογράφει το μνημόνιο το οποίο οδηγεί ένα ολόκληρο έθνος στην εξαθλίωση του νεοφιλελευθερισμού θα έφτανε μέχρι τον τελευταίο μοχλό. Και αυτός υπακούει, σε εντολές πολύ πιο ισχυρές από εκείνες του πειραματιστή με την άσπρη φόρμα.
 
Αν όμως δούμε το πείραμα του Μίλγκραμ από την ανθρωπιστική-ηθική του πλευρά (από την πλευρά του 5% που αρνήθηκε να υπακούσει) θα καταλάβουμε ότι κανένας δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Αν σε διατάζουν να κάνεις κάτι που προκαλεί κακό στον άλλον, στο συμπολίτη σου, σε έναν μετανάστη, σε έναν άνθρωπο (ή σε ένα ζώο, αλλά αυτό περιπλέκει πολύ τα πράγματα, εφόσον συνεχίζουμε να τρώμε κρέας), πρέπει να αρνηθείς να υπακούσεις. Ακόμα κι αν χάσεις το μπόνους παραγωγικότητας, την προαγωγή, την επανεκλογή, τη δουλειά σου.
 
Μόνο όταν θα είμαστε έτοιμοι να αρνηθούμε να υπακούσουμε στις «μικρές» και καθημερινές εντολές βίας –με τις οποίες οι περισσότεροι ασυνείδητα συμμορφωνόμαστε, μόνο όταν θα είμαστε έτοιμοι να προβούμε σε μια γενικευμένη και μέχρι τέλους πολιτική, κοινωνική, καταναλωτική ανυπακοή, μόνο όταν μάθουμε να συμπεριφερόμαστε ως αυτεξούσιοι άνθρωποι και όχι ως ανεύθυνοι υπάλληλοι, μόνο τότε θα μπορέσουμε να γκρεμίσουμε τη λαίλαπα του νεοφιλελευθερισμού που μας θέλει υπάνθρωπους, υπάκουους και υπόδουλους. 
Και μια τελευταία παρατήρηση:
 
Τα υποκείμενα του πειράματος του Μίλγκραμ, οι εθελοντές φοιτητές, μάθαιναν από εκείνον ποιος ήταν ο στόχος του πειράματος. Μάθαιναν ότι ο «μαθητευόμενος» ήταν ηθοποιός και ότι δεν είχε ποτέ υποστεί ηλεκτροσόκ. Ο Μίλγκραμ το έκανε αυτό για να τους ανακουφίσει, αλλά πέτυχε το ακριβώς αντίθετο.
 
Αυτοί οι άνθρωποι, ειδικά το 65% που είχε φτάσει ως τον τελευταίο μοχλό, πέρασαν την υπόλοιπη ζωή τους κυνηγημένοι από τις Ερινύες της πράξης τους. Γιατί συνειδητοποίησαν ότι δεν ήταν τόσο αθώοι και τόσο «καλοί» όσο ήθελαν να πιστεύουν για τον εαυτό τους. 
(Περισσότερα για το πείραμα του Μίλγκραμ μπορείτε να διαβάσετε στο υπέροχο βιβλίο της Lauren Slater: «Το κουτί της ψυχής», από τις εκδόσεις Οξύ, μετάφραση Δέσποινα Αλεξανδρή, 200

πηγη:  sanejoker.blogspot.gr 

ΒΛΕΠΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ.
ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ. 
ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ  ΨΕΥΔΟ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ??
ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 5% ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ  ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ???



Μας ψεκάζουνε σαν μύγες! Ελληνικό ντοκιμαντέρ



 

Όλοι έχουμε δει πολλές φορές τον ουρανό μας σαν σκακιέρα από τα "χημίχνη"- chemtrails. Στην αρχή ακόμα και αν κάποιος είχε το "θράσος" να το παρατηρήσει αμέσως το κατεστημένο τον έβγαζε γραφικό και υποψήφιο έγκλειστο τρελάδικου.

Τώρα πια είναι ένα θέμα που είναι αδύνατο να κρυφτεί, για αυτό το λόγο προσπαθούν να μας δώσουν πάράλογες και ερασιτεχνικές απαντήσεις κια με τη βοήθεια των ΜΜΕ να μας βάλλουν για ύπνο.

Όπως θα δείτε στο ντοκιμαντέρ το παιχνίδι είναι "χοντρό" και έχει ως τελικό στόχο τον έλεγχο του κλίματος, και φυσικά την αναδιανομή του παγκόσμιου ΑΕΠ μέσω των "πράσινων" φόρων (χρηματιστήριο ρύπων). Αυτ'ο που προκύπτει από το ντοκιμαντέρ είναι ότι θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν ακούμε για "φαινόμενα θερμοκηπίου" "κλιματικές αλλαγές (αμφησβητούνται από 40000 υπογεγραμμένους επιστήμονες αλλά κανένα ΜΜΕ δεν το λέει)" και προπαντώς για "πράσινη φορολογία". 
Είναι ένας εύκολος τρόπος για να σας πάρουν τα σπίτια και να τους πείτε και ευχαριστώ! Χρησιμοποιούν τις οικολογικές ευαισθησίες των ανθρώπων (ποιός θέλει ρύπανση στο περιβάλλον του;) για να τους παραδώσουν ηθελημένα τις ζωές τους. 

Παρακολουθείστε με προσοχή το ντοκιμαντέρ θα δείτε ότι το "ψέκασμα" πάει σύννεφο και σε άλλες χώρες. Στόχος της Νέας Τάξης Πραγμάτων είναι η ενοποίηση του πλανήτη κάτω από ένα αυταρχικό καθεστώς. Για να το επιτύχουν αυτό έχουν σκαρφιστεί πολλά τεχνάσματα.