ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ ΚΟΠΑΔΙΟΥ!




Όταν έρθει ο καιρός που θα νιώσεις ΜΟΝΟΣ ανάμεσα σε πλήθος ανθρώπων και ο κύκλος των φίλων και συγγενών δεν θα σε αγγίζει εσώψυχα… Όταν έρθει η μέρα που θα νιώσεις ότι ¨πνίγεσαι¨ σε μια θάλασσα ¨άψυχων ανθρώπων¨ και θες να φύγεις ¨μακριά¨… Όταν έρθει η στιγμή που όλα θα σου φαίνονται ¨άδεια¨ και ανούσια σε ένα κόσμο ψεύτικο και ξένο για σένα… τότε ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να μείνεις μόνος με τον Εαυτό σου και να κάνεις ίσως τον πιο καθοριστικό διάλογο της ζωή σου μαζί Του. 

 
Εσύ και Αυτός, σαν να μιλάς στο είδωλο σου όταν αντικατοπτρίζεται σε έναν καθρέπτη, μονό που Αυτός είναι ¨πιο αληθινός¨ από εσένα διότι ΕΣΥ είσαι εγκλωβισμένος σε ένα κόσμο σαθρό και εικονικό, ενώ Αυτός ¨δονείται¨ σε ανώτερες συχνότητες και γνωρίζει ¨περισσότερη αλήθεια¨. Γι΄ αυτό να Τον ακούσεις προσεκτικά, ¨ίσως¨ προσπαθεί καιρό να σε απομονώσει από το ¨σύστημα¨ για να σου πει ¨λόγια καθοδήγησης¨. Μην περιμένεις να ακούσεις ήχους στα αυτιά σου, ούτε φωνές να κατακλύσουν το Νου σου, περίμενε απλά να ¨πλημμυρήσει¨ η καρδία σου από συναισθήματα, εικόνες, μελωδίες και μυρωδιές!

Ότι πληροφορία φιλτράρεται από την καρδιά σου, αποδέξου την! Ενώ ότι πληροφορία έρχεται από τον Νου ¨φορτωμένη¨ μόνο με ¨απλή λογική¨, τότε δεν ανήκει σε εσένα γι΄ αυτό αποδέσμευσέ την! Η λογική είναι το βασικό ένστικτο επιβίωσης στο γήινο επίπεδο, όμως έξω από αυτό και σε άλλα ενεργειακά επίπεδα η έννοια της λέξης ¨λογική¨ δεν υφίσταται. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που δεν γίνονται αποδεκτές από το ευρύτερο κοινό οι αλλαγές που πλησιάζουν σαν καταιγίδα ολόκληρο τον πλανήτη, αφού τα γεγονότα που έρχονται, ¨μπλοκάρονται¨ από την ¨λογική¨ και δεν μπορούν να γίνουν κατανοητά και αφομοιώσιμα από τον προγραμματισμένο εγκέφαλο.

Ο εγκέφαλος είναι το όργανο που θα δεχθεί τις περισσότερες ενεργειακές επιθέσεις από τον ¨αόρατο
κόσμο¨. Όταν σχεδόν παντού γύρω σου συναντάς τις ενέργειες του θυμού του μίσους, του φόβου, της κακίας, κτλ πρέπει να καταλάβεις ότι όλα αυτά είναι απλά το ορατό αποτέλεσμα κάποιων άλλων αοράτων ενεργειακών συγκρούσεων που βαρβαρίζουν την ψυχική μας ηρεμία! Είναι αρνητικές σκεπτομορφές που επιβιώνουν από τις εκλυόμενες ενέργειες όλων αυτών των αρνητικών συναισθημάτων. Όποτε παρατηρείς« … ακραίες αντιδράσεις ανθρώπων που η αφορμή της αντίδρασης δεν δικαιολογεί τέτοια συμπεριφορά, τότε μάθε ότι κάποια σκεπτομορφή βρίσκεται σε ¨μια γωνία¨ και έκανε πολύ καλά την δουλεία της! Εσύ που γνωρίζεις τι συμβαίνει πίσω από το ορατό, οφείλεις να ¨αντιλαμβάνεσαι¨ εκ των προτέρων πότε συντελούνται οι προϋποθέσεις αυτής της ενεργειακής παγίδας και να μεριμνείς προς την αποφυγή της.
Μην περιμένεις οι ¨πολλοί¨ να αποδεχτούν τις απόψεις σου, μάλιστα να αρχίσεις να ανησυχείς όταν οι περισσότεροι συμφωνούν μαζί σου. Οι πολλοί ποτέ δεν είχαν δίκιο, ποτέ δεν ακολούθησαν το σωστό μονοπάτι, ήταν και είναι πρόβατα κλεισμένα σε μεγάλα μαντριά. Αντίθετα να χαίρεσαι όταν βαδίζεις σε δύσκολα μονοπάτια, γιατί εκεί θα συναντήσεις λίγους ανθρώπους αλλά θα είναι αληθινοί ¨εργάτες¨ που έχουν την γνώση και την δύναμη να σε καθοδηγήσουν σε νέες ατραπούς.

Όσο μόνος και να νιώσεις, όσο αδικημένος και να αισθανθείς, ένα πράγμα να γνωρίζεις: ¨Είσαι τυχερός που συμβαίνει αυτό σε εσένα γιατί όλα ¨δείχνουν¨ ότι το ίδιο το σύστημα σε έχει καταδικάσει σε εξορία επειδή διαφέρεις και δεν μπορεί να σε ελέγχει¨. « …ΕΣΥ Συνέχιζε να πηγαίνεις κόντρα στην ¨ροη του κοπαδιού¨ και η δικαίωση ΣΟΥ είναι θέμα ελάχιστου χρόνου!».


Ν.Ελγαντούρ:«Ο Σαμαράς είναι ο μεγαλύτερος ρατσιστής» (βίντεο)




Προκλητική και ευθεία επίθεση στο πρόσωπο του πρωθυπουργό Α. Σαμαρά εξαπέλυσε ο πρόεδρος της Ένωσης Μουσουλμάνων Ελλάδος Ναΐμ Ελγαντούρ, ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη Τύπου με αφορμή τις αντιδράσεις από την προβολή της ταινίας η οποία θεωρείται ότι προσβάλει το Μωάμεθ.
Ο Ναΐμ Ελγαντούρ αφού καταδίκασε την ταινία που προσέβαλε τον Μωάμεθ κατηγόρησε τον Έλληνα πρωθυπουργό ότι είναι ο μεγαλύτερος ρατσιστής στην Ελλάδα.
Επιπλέον επανέλαβε πως δεν υπάρχει αξιοπρεπής χώρος για προσευχή, ούτε μουσουλμανικό νεκροταφείο στην Αθήνα, παρά το γεγονός πως η εκκλησία της Ελλάδος έχει παραχωρήσει μέρος.
Η άμεση επίθεση του προέδρου της Ένωσης των Ελλήνων Μουσουλμάνων κατά του Έλληνα πρωθυπουργού δεν έχει προηγούμενο και πραγματικά έχει προκαλέσει αίσθηση στην κοινή γνώμη. 
Το ζήτημα όμως που προκύπτει είναι ότι οι δηλώσεις αυτές προέρχονται από ένα άνθρωπο ο οποίος στο πρόσφατο παρελθόν είχε κατηγορηθεί από τον Θ. Κατσανέβα σε συνέντευξη στο τηλεοπτικό σταθμό ΚΟΝΤΡΑ (2.30 λεπτό) ότι είναι πράκτορας της Τουρκίας….
Επομένως σε τι αποσκοπεί η επίθεση του προέδρου της Ένωσης Μουσουλμάνων Ελλάδας στον Έλληνα πρωθυπουργό ;


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΛΑ.

ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΤΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΒΙΝΤΕΟ ΒΟΜΒΑ!!!




Ζωή Γεωργαντά: "Το έλλειμμα του 2009 ήταν 3,9%"!




Η Ελληνίδα που αποκάλυψε τον ρόλο της ΕΛΣΤΑΤ στο πραγματικό και όχι το πλασματικό έλλειμα του κράτους, που οδήγησε δια χειρός Γιώργου Παπανδρέου και Γιώργου Παπακωνσταντίνου, τη χώρα μας στο ΔΝΤ και τον ελληνικό λαό στην φτώχεια και την απόγνωση, σε συνέντευξή της κάνει μια αποκάλυψη που θα ταράξει και τους εδώ υπηρέτες του ΔΝΤ, αλλά και το ίδιο το ΔΝΤ.
Η ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ, η Καθηγήτρια Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και πρώην Μέλος της ΕΛΣΤΑΤ, πριν από ένα χρόνο περίπου, είχε αποκαλύψει τρομακτικά στοιχεία για την ΕΛΣΤΑΤ και τον ρόλο της. 

Αποκαλύπτει το πραγματικό έλλειμμα του 2009 και αυτό. Με έλλειμμα όως αυτό που αποκαλύπτεται παρακάτω, μπορούμε να μιλάμε τελεσίδικα ότι πρόκεται για την μεγαλύτερη ΠΡΟΔΟΣΙΑ που συντελέστηκε στο Ελληνικό Έθνος!
Η Ζωή Γεωργαντά, αποκαλύπτει σε συνέντευξη που παρέδωσε στα attika nea ότι το πραγματικό έλλειμμα του 2009 ήταν...3,9%.

H ίδια λέει επί λέξει "το πραγματικό έλλειμμα του έτους 2009 ήταν 3,9% του ΑΕΠ, ένα από τα χαμηλότερα ελλείμματα της ΕΕ"

 "Ακόμα και αν λάβουμε υπ’ όψιν μας ζημία 18,214 δισεκατ. ευρώ λόγω ένταξης ΔΕΚΟ και άλλων εταιρειών στην Γενική Κυβέρνηση, τότε το έλλειμμα ως ποσοστό του ΑΕΠ είναι:
7,9% του ΑΕΠ (όλα αυτά η κ.Γεωργαντά τα αναλύει με περίπλοκους μαθηματικούς τύπους που δεν είναι της παρούσης να αναλύσουμε καθότι απαιτούν ευρύτατη οικονομολογική παιδεία) δηλαδή το μισό από αυτό που ανακοινώθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2010.


Πιο κάτω η κ.Γεωργαντά λέει "Σημειώνω ότι στους παραπάνω υπολογισμούς δεν έχω λάβει υπ όψιν μου την λανθασμένη αναθεώρηση του ΑΕΠ του 2011 που αφορούσε όλα τα έτη από το 2005 και μετά. Εκτιμώ ότι το ΑΕΠ της χώρας μας είναι υψηλότερο από αυτό που καταγράφει η ΕΛΣΤΑΤ κατά τουλάχιστον 30% αν συνυπολογίσουμε τις αναθεωρήσεις του 2007 και του 2011, γεγονός που αυξάνει τον παρονομαστή του κλάσματος, [έλλειμμα σε δισ. ευρώ/ΑΕΠ σε δισ. ευρώ], με συνέπεια το έλλειμμα ως ποσοστό του ΑΕΠ να είναι μεροληπτικό (στατιστικά λανθασμένο)"

Το καταλάβατε; Η τράπουλα ήταν σημαδεμένη από την αρχή. Ας ελπίσουμε ότι οι έντιμοι εισαγγελείς θα "τραβήκουν" το θέμα μέχρι το τέλος.


ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ???



Reuters: "Διατροφικό έγκλημα το καλαμπόκι της Monsanto"


Image



Φρίκη και μόνο φρίκη από τα αποτελέσματα έρευνας για το καλαμπόκι της “πράσινης” Monsanto μετά από εργαστηριακή έρευνα που έγινε στην Γαλλία. Οι Γάλλοι επιστήμονες χρησιμοποίησαν το μεταλλαγμένο καλαμπόκι της εταιρείας για να δουν τις επιπτώσεις που θα είχαν ποντίκια και χοιρίδια τρεφόμενα με αυτό.
Τα δύστυχα ζώα στην κυριολεξία καταστράφηκαν οργανικά, αφού εκτός από τους όγκους, υπέστησαν μη αναστρέψιμες βλάβες στα νεφρά αλλά και στο συκώτι. Τις ίδιες ακριβώς συνέπειες παρατήρησαν και σε ζώα που τράφηκαν με προϊόντα καλλιέργειας για την οποία χρησιμοποιήθηκε το “εξαιρετικό” ζιζανιοκτόνο της Monsanto.

Μόλις τα αποτελέσματα της έρευνας κοινοποιήθηκαν, η Γαλλική κυβέρνηση σύμφωνα με το Reuters έδωσε εντολή στον Εθνικό οργανισμό υγείας να επιληφθεί, αλλά έστειλε και τα αποτελέσματα της έρευνας στην αρμόδια Ευρωπαϊκή υπηρεσία για να αναλάβει δράση.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 50% των αρσενικών και το 70% των θηλυκών πειραματόζωων πέθανε πρόωρα. Δηλαδή οι βλάβες στον οργανισμό τους είχαν άμεσο αντίκτυπο και στον κύκλο ζωής τους.

Ο Μιχάλης Αντωνίου, ερευνητής Ελληνικής καταγωγής από το King’s College του Λονδίνου, ήταν κάθετος μιλώντας στο Reuters: Τα συγκεκριμένα προϊόντα πρέπει άμεσα να ανακληθούν από την αγορά, όπως και οι άδειες κυκλοφορίας τους, έως ότου γίνουν ευρύτερες έρευνες και σε άλλα ήδη ζώων. Όχι το αντίστροφο!

Δυστυχώς δικαιώνονται όσοι πολέμησαν για να εμποδίσουν τα μεταλλαγμένα να κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη. Ας λογοδοτήσουν επιτέλους και όσοι επέτρεψαν την κυκλοφορία τους παρά τις αντιδράσεις, με το αζημίωτο βέβαια. (olympia) 
 O έλεγχος της τροφής  αποτελεί στόχο των κοσμοεξουσιαστών εδώ και αιώνες. Τώρα όμως είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν να μας ξεκάνουν, ίσως γιατί είμαστε πολλοί και περιττοί. Θα το επιτρέψουμε αυτό; Τα παιδιά μας θα ζήσουν σε μια "μεταλλαγμένη" κόλαση; Να είστε σίγουροι ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι αδίστακτοι, και η ζωή σας για αυτούς αξίζει όσο μιας μύγας. 

πηγη: defencenet.gr




Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ



        

Κι όμως το νερό είναι ζωντανό! Για πρώτη φορά, μέσα από έγκυρα επιστημονικά πειράματα, αποδεικνύεται η εκπληκτική ανταπόκριση του νερού στη μουσική και στα ανθρώπινα συναισθήματα.
Ο Ιάπωνας επιστήμονας Dr. Masaru Emoto,

επιχειρεί κάτι που μέχρι σήμερα φαινόταν αδιανόητο: να αποδείξει ότι το νερό είναι μια ζωντανή οντότητα που ανταποκρίνεται συνειδητά όχι μόνο στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος του αλλά και στις ανθρώπινες ψυχικές ενέργειες! Με τη βοήθεια της σύγχρονης επιστήμης και επιστρατεύοντας ένα προηγμένο τεχνολογικά όργανο, τον Αναλυτή Μαγνητικού Συντονισμού, ερευνά την κρυσταλλική μορφή του νερού και αποτυπώνει φωτογραφικά τις αλλαγές που επιφέρουν σ' αυτήν οι ποικίλες περιβαλλοντολογικές και ανθρώπινες επιδράσεις.  
Ποιές είναι οι μουσικές προτιμήσεις του νερού;
Πώς αντιδρά όταν του μιλήσουμε με αγάπη;
Πώς ανταποκρίνεται στις σκέψεις και τις προθέσεις μας;
Πόσο υποφέρει το νερό από την ρύπανση του περιβάλλοντος; Και ποιά διαφορετικά πρόσωπα εμφανίζει στην πόλη ή την ύπαιθρο;... 
...;Έτσι αποδεικνύεται πλέον επιστημονικά ότι η ενέργεια του περιβάλλοντος, ημουσική, αλλά και τα λόγια, οι σκέψεις και τα συναισθήματα των ανθρώπων, επηρεάζουν άμεσα τη δομή των κρυστάλλων του νερού, το οποίο κυριολεκτικά αισθάνεται και αντιδρά σαν μια ζωντανή οντότητα!
Οι θεραπευτικές και ψυχοθεραπευτικές προεκτάσεις των εκπληκτικών αυτών πειραμάτων του Δρος Εμότο είναι τεράστιες, δεδομένου ότι και το ανθρώπινο σώμα αποτελείται κατά το μέγα μέρος του από νερό. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Εάν το νερό - και άγνωστο μέχρι σήμερα, πόσες άλλες ουσίες - είναι πράγματι ζωντανό, έχοντας την ικανότητα να σκέφτεται, να αισθάνεται και να αντιδρά στα ανθρώπινα συναισθήματα, τότε οδηγούμαστε σε μια νέα και καθ' όλα ανατρεπτική θεώρηση για το σύμπαν και τις ενέργειες που γεννούν και καθορίζουν τον παράγοντα συνείδηση. Και αν η συνείδηση είναι κάτι το οποίο υπερβαίνει τους περιορισμούς του χώρου και του χρόνου, εμποτίζοντας ακόμα και την "άψυχη" ύλη, ποιο είναι το πεδίο μέσω του οποίου διαδίδεται και ποια η "ουσία" από την οποία αποτελείται;
Όλα αυτά οδηγούν στην αναγκαιότητα της δημιουργίας μιας νέας Φυσικής που, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στη δυτική επιστήμη και την αρχαία σοφία, θα "ξαναδεί" τη φύση μ' ένα νέο μάτι, πιο ευρύ, πιο απροκάλυπτο και πιο πνευματικό...

Ο Δρ Εμότο έβαλε ετικέτες σε μπουκάλια με νερό με εκφράσεις ανθρωπίνων συναισθημάτων και ιδεών. Μερικές ήταν θετικές, όπως το «σε ευχαριστώ» και το «αγάπη». Άλλες ήταν αρνητικές, όπως η ετικέτα που έγραφε «Με κάνεις να αηδιάζω, θα σε σκοτώσω». Σε αντίθεση με την επικρατούσα πείρα και γνώση της επιστήμης, το νερό αντέδρασε σε αυτές τις εκφράσεις συνειδητότητας, ακόμη και αν οι λέξεις δεν δημιούργησαν μετρήσιμη φυσική δραστηριότητα. Το νερό με τα θετικά μηνύματα έδωσε ωραίους κρυστάλλους. Το νερό με τα αρνητικά μηνύματα έδωσε άσχημους και παραμορφωμένους κρυστάλλους.
Παρακάτω ακολουθούν φωτογραφίες των κρυστάλλων του νερού από το βιβλίο του Dr. Emoto που το αποδεικνύουν:
beforepray.JPG
Φωτογραφία κρυστάλλου νερού βρύσης πριν από τον διαλογισμό.
afterpray.JPG
Φωτογραφία κρυστάλλου νερού βρύσης μετά από τον διαλογισμό.
water-mozart.jpg
Η αντίδραση του νερού στη μουσική του Mozart
heavy-metal-music.jpg
Η αντίδραση του νερού σε μουσική χέβι μέταλ
agapi.jpg
Η αντίδραση γι' αυτές τις φωτογραφίες ήταν παγκόσμια. Ανάμεσα στα βιβλία του και τα ακάματα ταξίδια του Εμότο σε όλον τον κόσμο για διαλέξεις και σεμινάρια, υπήρξε μια τεράστια ανθρώπινη κοσμοπλημμύρα που ζητούσε περισσότερες πληροφορίες για τα πειράματά του. Αυτό είχε ως αντίκτυπο να ασχοληθούν σοβαρά ορισμένοι επιστημονικοί ερευνητές με την επιβεβαιωτική επανάληψη της δουλειάς του. Η ανεξάρτητη επιβεβαιωτική επανάληψη είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιστημονικής μεθόδου.
killya.jpg
aggelod_diaolos.jpg
Αυτό που ενώνει όλη την ανθρωπότητα -στην ουσία όλη τη ζωή- είναι το νερό. Το σώμα μας αποτελείται από 70 % μέχρι 90 % νερό (ανάλογα με το ποια έρευνα διαβάζετε). Η επιφάνεια του πλανήτη είναι κυρίως υδάτινη. Σε μια στιγμή λαμπρής διορατικότητας, ο Δρ Εμότο πάει κατευθείαν στην καρδιά ενός φυσικού στοιχείου που διαθέτει από κοινού η ζωή. Εάν η ζωή (εμείς) μπορεί να επηρεάσει το φυσικό, φαίνεται πιο λογικό να το δείχνει στο νερό.
foolE.JPG
«Ηλίθιο»
(Αγγλική γλώσσα)
Το νερό της 1ης φωτογραφίας μοιάζει πολύ με το νερό της φωτογραφίας που εκτέθηκε σε Heavy Metal μουσική που οι στίχοι της είχαν την ίδια έννοια με την έκφραση »Ηλίθιο». Η λέξη ηλίθιο της φωτογραφίας που είναι στα Αγγλικά αλλάζει τον κρύσταλλο γιατί η ετυμολογία της λέξης έχει διαφορά σε σχέση με τη λέξη «Ηλίθιο» στην Ιαπωνία. 
emoto[3].jpg
Όπως αποδεικνύεται από όλα τα παραπάνω, υπάρχουν πολλά που πρέπει να σκεφτεί η επιστημονική κοινότητα. Έχουν γίνει πειράματα και συνεχώς γίνονται περισσότερα. Δημοσιεύονται αποτελέσματα. Και εν τω μεταξύ, ο περισσότερος κόσμος ακόμη θέλει να μάθει : πόσο πραγματική είναι η αντίληψη ότι ο νους είναι υπεράνω της ύλης; Αν οι σκέψεις μπορούν να κάνουν αυτά τα πράγματα στο νερό, φανταστείτε τι μπορούν να κάνουν σε μας. 





ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΤΟΥΤΟ ΚΟΣΜΟ.
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΑΣ.

ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ  ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ  ΠΡΟΣΕΥΧΗ (ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ) ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ 70% ΕΩΣ 90% ΝΕΡΟ.

ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΥΧΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΕΡΟ ( ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ  ΝΗΡΟΝ ΥΔΩΡ, ΝΕΑΡΟ ΥΔΩΡ) ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ  ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΠΟΤΕ??????

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΓΝΩΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΤΡΟΦΗ ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟ  ΕΩΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

ΟΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.
ΜΗΝ ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΟΝΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ.

Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ.

ΚΑΝΤΕ ΤΟ.


Οι οδοντόκρεμες με φθόριο είναι επικύνδινες


ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ.
ΜΑΣ ΧΤΥΠΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ.
ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ.




Ανάρτηση μεγάλης Ελληνικής σημαίας στην Πάφο της Κύπρου





Ξεσηκώνονται και οι Μουσουλμάνοι στην Αθήνα; - Δίνουν την Παρασκευή συνέντευξη τύπου




Με σκοπό να βρεθεί ο λόγος για τον οποίο βάλλεται η πίστη 1,8 δις. ανθρώπων, θα πραγματοποιηθεί  συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή από τις 11.00 έως τη 13.00, από μουσουλμάνους που διαμένουν στην Ελλάδα, με φόντο την ταινία «Η αθωότητα των Μουσουλμάνων», όπως ανακοίνωσε η Μουσουλμανική Ένωση.
Σύμφωνα με την Ένωση, «η προσβλητική αυτή ταινία δημιουργήθηκε με μοναδικό σκοπό να προσβάλει τον μουσουλμανικό κόσμο», με αποτέλεσμα να παρατηρούνται σωρηδόν περιστατικά βίας και αιματηρές επιθέσεις από φανατικούς Ισλαμιστές.

Ομιλητές έχουν προγραμματιστεί να είναι οι κ: Αλέξανδρος Καριώτογλου, καθηγητής Θεολογίας, η συγγραφέας Πέρσα Κουμούτση, ο δημοσιογράφος Νασίμ Αλάτρας, η δρ. Κοινωνιολογίας Τατιάνα Παπαναστασίου καθώς και ο πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδας, Ναΐμ Ελγαντούρ.

Στο ερώτημα γιατί βάλλεται τώρα η μουσουλμανική πίστη, όπως και βάλλεται παντού η χριστιανική η απάντηση μήπως είναι για να στρέψουν τις θρησκείες τη μία ενάντια στην άλλη με τελικό στόχο τη δημιουργία αιματηρών συγκρούσεων ώστε στο τέλος να εγκαθιδρυθεί ως αναπόφευκτη λύση η Πανθρησκεία από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων;

πηγη: defencenet.gr


ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟΣ ΓΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΚΥΛΩΝ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ




Δεν δίνουν βίζα στον Νταλάρα οι Τούρκοι για συναυλίες με το Λιβανελί


Ntalaras-1-NAI


Ο Νταλάρας είχε δηλώσει ότι το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια… Αντί να ενοχληθούν - όπως έπρεπε- οι Έλληνες, ενοχλήθηκαν οι Τούρκοι;
Εξήγηση για την μη χορήγηση βίζας στον Γιώργο Νταλάρα για τις συναυλίες του με τον Ζουλφού Λιβανελί δίνει η τουρκική εφημερίδα Milliyet. Όπως γράφει στην κορυφή της πρώτης σελίδας και με τον τίτλο «Μήπως η συναυλία σκάλωσε στην θεώρηση;» οι συναυλίες του (Τούρκου καλλιτέχνη) Ζουλφού Λιβανελί και του Έλληνα καλλιτέχνη Νταλάρα που επρόκειτο να γίνουν στις 24 Σεπτεμβρίου στην Σμύρνη και στις 25 Σεπτεμβρίου στην ΚΠολη ακυρώθηκαν.
Όσο και αν οι αρμόδιοι της διοργάνωσης -συνεχίζει- λένε πως «η αναβολή ήταν απόφαση των δύο καλλιτεχνών» , στα παρασκήνια κυκλοφορούν διαφορετικές πληροφορίες. Μεταξύ των ισχυρισμών είναι ότι δεν δόθηκε άδεια από το Τουρκικό ΥΠΕΞ και ότι ο Γιώργος Νταλάρας δεν μπόρεσε να πάρει θεώρηση λόγω των δηλώσεών του κατά της Τουρκίας.

πηγη: onalert.gr

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΝΤΑΛΑΡΑ ΕΓΙΝΕ  ΑΥΤΟ?
ΑΦΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ!!!

ΑΝ ΤΟΥΡΚΟ ΚΑΝΕΙΣ ΦΙΛΟ, ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΞΥΛΟ.


ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ - ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ





Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Πρόστιμο 2.980 ευρώ στον ευρωβουλευτή που χαρακτήρισε "πατσαβούρα" τον Ρομπάι


   

Πρόστιμο 2.980 ευρώ καλείται να πληρώσει ο  Βρετανός ευρωβουλευτής Νάιτζελ Φάρατζ, για τους χαρακτηρισμούς "πατσαβούρα" και "υπαλληλίσκο" που εκτόξευσε προς τον Πρόεδρο της ΕΕ, τον Χέρμαν Βαν Ρομπάι,  κατά τη διάρκεια συζήτησης στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου το Φεβρουάριο του 2010.

Το πρόστιμο επικυρώθηκε πριν από λίγες ημέρες από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Υπενθυμίζεται ότι το Μάρτιο του 2010 ο τότε Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Γέρζι Μπούζεκ είχε καταδικάσει το Βρετανό ευρωβουλευτή σε πρόστιμο 2.980 ευρώ για τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς που εκτόξευσε εναντίον του Προέδρου της ΕΕ.

Το ποσό αυτό ιστούται με δέκα ημερήσιες αποζημιώσεις που λαμβάνουν οι ευρωβουλευτές για τη συμμετοχή τους στις εργασίες των κοινοβουλευτικών επιτροπών.

Ο Φάρατζ προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, ζητώντας να ακυρωθεί η ποινή που του επιβλήθηκε. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στις 5 Σεπτεμβρίου απέρριψε την προσφυγή του Ν. Φάρατζ υποχρεώνοντάς τον επιπλέον να πληρώσει τα έξοδα της δίκης.

Ο ίδιος ο Φάρατζ σχολίασε στο Τwitter: «Η ελευθερία της έκφρασης πρέπει να γίνεται σεβαστή απ΄ όλα τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η ελευθερία της έκφρασης δεν περιορίζεται στους υπέρμαχους της ΕΕ». Ο Φάρατζ ανήκει στην Ομάδα Ευρώπη της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας και στο βρετανικό κόμμα UKIP.


πηγη: defencenet.gr

ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ Ο ΦΑΡΑΤΖ, Ο Κ. ΡΟΜΠΑ(Ι) ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ ΠΛΕΟΝ???


Συνέθλιψαν το κεφάλι Κούρδου αντάρτη, Τούρκοι στρατιώτες


Antartis akefalos-1-NAI


Φωτογραφία-σοκ
Ο Ερντογάν “πανηγύριζε” για τις επιτυχίες του στρατού του εναντίον των Κούρδων ανταρτών. 500 ,λέει σκότωσαν οι Τούρκοι σ’ ένα μήνα. Αλήθεια ή ψέματα, το θέμα είναι ότι το PKK, έχει το πάνω χέρι. Όμως ο Ερντογάν δεν θα έπρεπε να αισθάνεται καθόλου υπερήφανος για το στρατό του. Αντιθέτως, θα έπρεπε να ντρέπεται!
Αφορμή γι’ αυτό το σχόλιο στάθηκε η συγκλονιστική φωτογραφία -την οποία για ευνόητους λόγους επεξεργαστήκαμε- με το πτώμα ενός Κούρδου αντάρτη. Έπεσε στο πεδίο της μάχης από τουρκικά πυρά. Αυτό δεν ήταν αρκετό για τους “ηρωϊκούς” Τούρκους στρατιώτες. Μ’ ένα όχημα πέρασαν πάνω από το κεφάλι του και το συνέθλιψαν!
Αυτός είναι ο στρατός της Τουρκίας του Ερντογάν. Αυτός ήταν ο τουρκικός στρατός πάντα. 

πηγη: liako.gr


Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! ΜΙΑ ΕΒΡΑΪΚΗ ΕΠΤΑΦΩΤΗ ΛΥΧΝΙΑ (ΜΕΝΟΡΑ) ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ!


ΘΕΛΕΙ Ο...ΕΒΡΑΙΟΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ!



Τι θέλει να μας πει ο "Πρόεδρος της Δημοκρατίας"; Είναι δυνατόν Έλληνας πολιτικός να τοποθετεί το κατεξοχήν σύμβολο (μαζί με το αστέρι του Δαυϊδ) του Εβραϊσμου στο γραφείο του, σε περίοπτη μάλιστα θέση έτσι ώστε να φαίνεται σε κάθε του επίσημη συνάντηση;

Για την ιστορία, σύμφωνα με το "Έθνος", την εν λόγω Μενορά (επτάφωτη λυχνία) του δώρισε ο Ισραηλινός Πρόεδρος Σιμόν Πέρες, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Αθήνα!

Κύριε Παπούλια, ο ελληνικός λαός οφείλει να γνωρίζει:

ΕΙΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Ή ΕΒΡΑΙΟΣ;;;

Αν ισχύει το πρώτο, γιατί δεν βάλατε π.χ έναν Σταυρό στη θέση της Μενορά;

Εκπροσωπείτε τους Έλληνες ή τους Εβραίους;

Αν ισχύει το πρώτο, γιατί προβάλετε με τόση σπουδή τα σύμβολα των δεύτερων;

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΦΩΤΟΜΟΝΤΑΖ!






Το "Τσεσμέ" ξεκίνησε παράνομη έρευνα στον Άγιο Ευστράτιο - Διάβημα από ΥΠΕΞ



Image

Το τουρκικό ερευνητικό σκάφος "Τσεσμέ" βρίσκεται αυτή την στιγμή περί τα 16-18 μίλια νότια νοτιοανατολικά του Άγιου Ευστράτιου σε αποστολή αναζήτησης ενός θόλου ελικοπτέρου S-70 Sea Hawk, ο οποίο είχε αποκοπεί τον περασμένο Μάϊο κατά την διάρκεια ανθυποβρυχιακής άσκησης του τουρκικού Ναυτικού. Σε βοήθειά του σπεύδει και ένα ναρκαλιευτικό του τουκικού Στόλου.
Η Άγκυρα έχει εκδώσει σχετική NAVTEX, η οποία όμως έχει απορριφθεί από ελληνικής πλευράς, καθώς τέτοιες ενέργειες χρειάζονται την άδεια και την έγκριση των ελληνικών αρχών κάτι που φυσικά δεν ζητηθηκε. Ακολούθησε διάβημα του υπουργείου Εξωτερικών, το οποίο χαρακτηρίζει παράνομη την δραστηριότητα.
Το τουρκικό ατύχημα δεν είναι ασυνήθιστο με την αποκοπή του ανθυποβρυχιακού θόλου δεν είναι σπάνιο, αλλά είναι ασυνήθστη η δραστηριότητα αυτή, ειδικά για τέτοια βάθη.
Ο συγκεκριμένος θόλος είναι ο βασικός αισθητήρας του σόναρ του συστήματος HELRAS, έχει αξία περί τα 2,5 εκατ. ευρώ αι παρόμοιο ατύχηα είχε συμβεί τον Μάρτιο του 2010 κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής άσκησης στον Κόλπο της Καρύστου. Ο αισθητήρας είχε χαθεί όταν αποκόπηκε το συρματόσχοινο του κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής άσκησης.

Μετά από μερικές ημέρες το Π.Ν. κατάφερε και εντόπισε τον αισθητήρα σε βάθος 140 μέτρων και σε δύο εβδομάδες κατάφερε να τον ανελκύσει Στην επιχείρηση ανέλκυσης του αισθητήρα χρησιμοποιήθηκε με επιτυχία  υποβρύχιο όχημα ROV.

Στην περίπτωση του τουρκικού ελικοπτέρου δύο είναι τα σενάρια που οδήγησαν στην απώλεια το αισθητήρα: Είτε κόπηκε το συρματόσχοινο που ρυμουλκεί το βάρους 152 κιλών θόλο, είτε ο θόλος μπλέχθηκε σε δίκτυα και κινδύνεψε άμεσα το ελικόπτερο οπότε αναγκάστηκε το πλήρωμα να απελευθερώσει τον θόλο του σόναρ για να μπορέσει το ελικόπτερο να απελευθερωθεί.

Το σύστημα σόναρ Helicopter Long Range Active Sonar (HELRAS) DS-100 κατασκευάζεται από την εταιρεία L-3 Ocean Systems και χρησιμοποιείται από τις ναυτικές δυνάμεις των ΗΠΑ, της Αυστραλίας, της Ιταλίας, της Νορβηγίας, της Ελλάδας, της Τουρκίας κλπ. Το σύστημα χρησιμοποιείται από ελικόπτερα ανθυποβρυχιακού αγώνα και αποτελείται από τον αισθητήρα βάρους 152 κιλών, τον μηχανισμό πόντισης βάρους 115 κιλών, τον επεξεργαστή βάρους 45 κιλών και της συσκευής ελέγχου βάρους 14 κιλών.

Ο αισθητήρας μπορεί να ποντιστεί σε βάθος 500 μέτρων, ενώ εκπέμπει στο φάσμα συχνοτήτων 1.31 - 1.45 kHz. Η εμβέλεια του κυμαίνεται στα 1, 1.5, 2.5, 4, 6, 10, 16, 25, 40, 60 ναυτικά μίλια. Το τμήμα του σόναρ που βυθίζεται αποτελείται από επτά στοιχεία εκπομπής και ένα δέκτη τα οποία εκτείνονται υδραυλικά μέσα στο νερό, και σε πλήρη έκταση διαγράφουν μια διάμετρο 2,6 μέτρων.

Το HELRAS έχει ειδική λειτουργία για τον εντοπισμό στόχων που κινούνται με μικρή έως μηδενική ταχύτητα. Πιο συγκεκριμένα υποβρύχια που κινούνται με σχετικά χαμηλές ταχύτητες ανιχνεύονται με τη χρήση της τεχνικής Doppler υψηλής ανάλυσης η οποία επιτυγχάνεται από μακρούς διαμορφόμενους παλμούς. Σε στόχους που μένουν σε σχετική ακινησία στο βυθό τότε το HELRAS χρησιμοποιεί παλμούς μέχρι και 5 δευτερόλεπτα ο καθένας.

Επιπλέον το σύστημα παρέχει και βλητικά δεδομένα για την άφεση όπλων (τορπίλες) εναντίον του στόχου. Το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στην ανοικτή θάλασσα όσο και σε παράκτιες περιοχές.


πηγη: defencenet.gr


Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Deutsche Welle: "Αστρονομικό το χρέος της Γερμανίας!"


    ΕΧΟΥΜΕ ΞΙΝΙΛΕΣ???

Mετά από χρόνια αναπτυξιακής πορείας (πέρσι 3%) και εξαγωγικής φρενίτιδας η Γερμανία όχι μόνο δεν μείωσε το δημόσιο χρέος της αντιθέτως το αύξησε κάτι που δείχνει ότι και αυτοί δεν καταφέρνουν να παράγουν περισσότερα από όσα ξοδεύουν.
Αυτούς ποιός θα τους τιμωρήσει; Με ποιό δικαίωμα επιδιώκουν την οικονομική γενοκτονία του ελληνικού λαού; Πότε θα αντιδράσουμε και θα σταματήσουμε να είμαστε κορόιδα;

Το σχετικό ρεπορτάζ το φιλοξενεί η ίδια η Deutsche Welle, απόδειξη ότι οι ίδιοι οι Γερμανοί κατά βάθος ανησυχούν και μάλιστα αρκετά για το τι τους επιφυλάσσει το μέλλον, φοβούμενοι ότι θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα στο μέλλον. Όταν μάλιστα το ποσοστό του χρέους επί του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ) ανέρχεται στο 83%, τη στιγμή που η Συνθήκη της Λισαβόνας προβλέπει ως ανώτατο όριο το 60%, δεν καταλαβαίνουμε πως επιτρέπουν οι πολιτικοί μας σε αυτή τη χώρα να προκαλεί την καταστροφή μας και να μην μιλάμε καθόλου.

Σύμφωνα με αυτό, το δημόσιο χρέος της Γερμανίας υπερβαίνει τα 2 τρισεκατομμύρια ευρώ όπως έδειξαν τα στοιχεία του 2011. Για το 2012 οι προβλέψεις μιλούν ότι το χρέος θα ξεπεράσει τα 2,2 τρισεκατομμύρια ευρώ, αν πιστέψουμε την ακρίβεια των υπολογισμών του Ινστιτούτου Παγκόσμιων Οικονομικών του Κιέλου.

Φυσικά το χρέος αυτό είναι αστρονομικό, και σίγουρα προκαλεί μεγαλύτερο δέος από τα 300 δισεκατομμυριάκια της Ελλάδος. Κατά τα άλλα εμείς είμαστε πλανητική απειλή.


πηγη: defencenet.gr