ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Πάντως σταμάτησε! – Δοκιμή φρένων σε MRAP και δείτε τη συνέχεια… (Βίντεο)


ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ...

Τα MRAP είναι ειδικά οχήματα τα οποία σχεδιάστηκαν για την προστασία του προσωπικού απέναντι σε βομβιστικές επιθέσεις όπως και νάρκες. Το συγκεκριμένο όχημα στο βίντεο είναι το ILAV (International Light Armored Vehicle) που παράγει η General Dynamic Land Systems και όχι κάποια κινέζικη εταιρεία. Το βίντεο αφορά δοκιμές στο σύστημα φρένων με ταχύτητα 115 χ.α.ω. περίπου.






Ναι της τουρκικής Βουλής για εισβολή στη Συρία - 286 ψήφοι υπέρ και 92 κατά



Image  

H τουρκική Βουλή αποφάσισε ύστερα από ψηφοφορία να επιτρέψει στον τουρκικό Στρατό να πραγματοποιεί καταδρομικές επιχειρήσεις πέρα από τα σύνορα όπως αναφέρεται στο κείμενο των τουρκικών ΜΜΕ πρόκειται όμως ασφαλώς για περίπτωση εν δυνάμει εισβολής εάν πάρει και την  έγκριση του εθνικού συμβούλιου ασφαλείας. 
Από την ψηφοφορία «ναι» ψήφισαν 286 βουλευτές και «όχι» 92 από τους παρόντες στη βουλή η οποία αριθμεί 550 μέλη.


Αρνητικά ψήφισαν τα μέλη του ρεπουμπλικανικού κόμματος της αντιπολίτευσης κόμματος (CHP) αλλά και του κόμματος για την ειρήνη και την δημοκρατία (BDP). Το αίτημα προς ψήφιση έφερε το κυβερνητικό κόμμα AKP και η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε κεκλεισμένων των θυρών.

πηγη: defencenet.gr


Μαύροι μετανάστες κτυπάνε λευκή στην Γαλλία!


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ.
ΠΟΣΟ ΨΥΧΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΙΘΗΚΟΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗ ΝΕΑΡΗ, Η ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΦΕΥΓΕΙ, ΔΕΝ ΤΗ ΒΟΗΘΑΕΙ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΙ ΜΗΝ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ!!!

ΜΗ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΘΕΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΤΟΥΣ!






Πακιστανός βίασε 2χρονο παιδί γιατί η οικογένεια του δεν ασπάζεται το Ισλάμ!


Biasmos xristianis-1-NAI


Μουσουλμάνος στο Πακιστάν βρήκε τρόπο να τιμωρήσει μια χριστιανική οικογένεια που δεν απαρνιόταν τη θρησκεία της, βιάζοντας το δίχρονο κοριτσάκι, το οποίο έζησε από θαύμα, αλλά καταστράφηκε σωματικά. Μετά από πέντε εγχειρήσεις, δεν μπορεί να λειτουργήσει φυσιολογικά ενώ η οικογένεια της κρύβεται για να γλιτώσει.
Δεν είναι μόνον η Αφρική, όπου η χριστιανική κοινότητα υφίσταται γενοκτονία, χωρίς ο «προοδευτικός» κόσμος να συγκινείται. Αν τύχει και στραβοκοιτάξει κάποιος λαθρομετανάστη στην Ελλάδα, οι δήθεν προοδευτικοί θα ξεσηκώσουν τον κόσμο. Με όλα αυτά τα βρωμερά που συμβαίνουν σε βάρος των χριστιανών… απόλυτη σιωπή.

πηγη: liako.gr


Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Illuminati Laundry Day Festival στο Βέλγιο ! ΒΙΝΤΕΟ




ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΜΟΣΧΑΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!!

ΔΕΝ ΛΕΩ, ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ.
ΒΛΕΠΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ?

ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΛΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ <ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ>..........










ΜΗΤΡ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ: "ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ"


ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΗΜΕΡΙΔΑ, ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ «ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ»
ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ & ΦΙΛΙΑΣ (Σ.Ε.Φ.), ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012, ΩΡΑ 16:00.





ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ <ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ> ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Η ΣΑΡΙΑ!


ΙΣΛΑΜ.
Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, 
ΑΛΛΑΧ, Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΟΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!





Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Αιφνιδιαστικά Ρώσοι πεζοναύτες στην Λήμνο - Παρέλασαν σήμερα - Μήνυμα στην Άγκυρα





Η Μόσχα προχώρησε και σε δεύτερη κίνηση στήριξης της ελληνικής πλευράς και έμμεσης "απόρριψης" των τουρκικών ΝΟΤΑΜ και NAVTEX: Το μεγάλο ρωσικό αποβατικό πλοίο του στόλου της Μαύρης Θάλασσας NOVOCHERKASSK, έμφορτο με πεζοναύτες και τροχοφόρα ΤΟΜΠ, ΤΟΜΑ, βγήκε χθες από τα Στενά των Δαρδανελίων και υπό τα όμματα των τουρκικών ναυτικών παρατηρητηρίων "έδεσε" στο λιμάνι της Λήμνου, οι αξιωματικοί του πλοίου κατέθεσαν στεφάνι στο Μνημείο των ναυτών Α. Ορλώφ και Ντ. Σενιάβιν και εν συνεχεία δεξιώθηκαν τους Έλληνες αξιωματικούς.
Το Μνημείο κατασκευάστηκε στη μνήμη των 72 Ρώσων ναυτών του ρωσικού στόλου που απελευθέρωσε το νησί το 1770 από την τουρκική κατοχή.
Ως αποκορύφωμα οι Ρώσοι πεζοναύτες σήμερα παρέλασαν στο νησί και έστειλαν μήνυμα στην Ανατολή ότι η Ελλάδα νομιμοποιείται πλήρως να διατηρεί δυνάμεις αυτοάμυνας, κάτι που με επανειλημμένες ΝΑVTEX και ΝΟΤΑΜ η Άγκυρα έχει θέσει ως "παραβίαση" των συνθηκών του 1914 και του 1923.
Το αποβατικό αναναχωρεί αύριο για το νότιο Αιγαίο και σύμφωνα με πληροφορίες θα καταπλεύσει στην Πύλο από 10 έως 21 Οκτωβρίου 2012 και εν συνεχεία στην Κεφαλονιά και την Κέρκυρα.
Το ρωσικό αποβατικό πλοίο (LST) "Novocherkassk" (BDK-46) κλάσης Project 775 / Ropucha-I αποτελεί ένα από τα τελευταία επτά πλοία που βρίσκονται σε υπηρεσία στο ρωσικό Ναυτικό από τα συνολικά 28 που ναυπηγήθηκαν στα πολωνικά ναυπηγεία του Gdansk την περίοδο 1975-1991.
Το πλοίο έχει μήκος 112,5 μέτρα, πλάτος 15 μέτρα και βύθισμα 3,7 μέτρα. Το εκτόπισμα του πλήρες φορτίου είναι 4.080 τόνους και μπορεί να μεταφέρει 150 πεζοναύτες. Το πλοίο διαθέτει πλήρωμα 87 ατόμων ενώ μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα 11 άτομα.
Η ταχύτητα που μπορούν να επιτύχουν οι δύο πετρελαιοκινητήρες του είναι 18 κόμβοι. Το ρωσικό αποβατικό πλοίο  "Novocherkassk" (BDK-46) μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο 482 τόνων, ενώ διαθέτει χώρο μήκους  95 μέτρων και 4.5 μέτρων πλάτους για την 25 μεταφορά τεθωρακισμένων οχημάτων και αρμάτων μάχης.
Ο οπλισμός του αποτελείται από 2 δίδυμα πυροβόλα AK-725 DP των 57 χλστ, 32 βλήματα επιφανείας αέρος Strela και δύο πολλαπλούς εκτοξευτές ρουκετών των 122 χλστ UMS-73 Grad-M.    
Θυμίζουμε ότι η Mόσχα έστειλε ομάδα αξιωματικών των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων για να επιθεωρήσουν σε εφαρμογή του Κειμένου Βιέννης 2011 από 24 έως 27 Σεπτεμβρίου 2012, τα περισσότερα νησιά στα οποία η Τουρκία αρνείται το δικαίωμα ύπαρξης δυνάμεων αυτοάμυνας, αποδεχόμενη έτσι, στην πράξη το νόμιμο της ύπαρξης ελληνικών στρατιωτικών δυνάμεων στα νησιά..
Με την επιλογή όμως αυτών των περιοχών, η Μόσχα αναγνωρίζει το νόμιμο της ύπαρξης ελληνικών στρατιωτικών δυνάμεων που αμφισβητεί η Τουρκία και όχι μόνο: Είναι γνωστή η άρνηση του ΝΑΤΟ να χρησιμοποιήσει στις ασκήσεις του νησιά όπως η Λήμνος, για τα οποία δεν αναγνωρίζει το δικαίωμα ύπαρξης δυνάμεων αυτοάμυνας.Οι αξιολογήσεις της ρωσικής αντιπροσωπείας έγιναν στα νησιά τους και τους σχηματισμούς-αιχμή: Η  ομάδα αξιολογητών της Ρωσικής Ομοσπονδίας επισκέφθηκε την 98 ΑΔΤΕ (Λέσβος), 88 ΣΔΙ (Λήμνος), ΤΔ/41 ΣΠ (Σαμοθράκη) του ΣΞ και 130 ΣΜ (Λήμνος) της ΠΑ αντίστοιχα
Όταν η Τουρκία ακριβώς πριν από ένα μήνα με σχετική ΝΟΤΑΜ υποστήριζε ότι η Ελλάδα παραβιάζει διεθνείς συνθήκες εμπλέκοντας σε στρατιωτικές ασκήσεις τα νησιά Ικαρία, Χίο, Λήμνο, Λέσβο, Ψαρά, Σάμο και Σαμοθράκη, τα οποία είναι αποστρατιωτικοποιημένες ζώνες βάσει της συνθήκης παραχώρησης των νησιών του Α.Αιγαίου του 1914 ("THE 1914 SIX POWERS DECISION") και της Συνθήκης της Λοζάνης που ακολούθησε την Μικρασιατική Κατστροφή.

πηγη: defencenet.gr


Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ "ΣΩΤΗΡΑ"; ΟΗΕ 26-9-2012




ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ Ο.Η.Ε  ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑ........ΙΕΣ ΛΕΝΕ ΛΥΝΟΝΤΑΣ  ΚΑΙ ΚΟΠΙΑΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ???


ΒΙΝΤΕΟ: ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΣΑΛΙΚΗ ΣΕ ΝΕΟΥΣ, ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ!


Εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν έχουμε ανάγκη τα θαύματα για να πιστέψουμε. Αντιμετωπίζουμε λοιπόν τα πολλά θαυμαστά γεγονότα που συμβαίνουν, ως απλές επιβεβαιώσεις της ολοζώντανης πίστης μας. Αυτό όμως, δεν σημαίνει πως θα σιωπήσουμε όταν κάτι είναι αξιοσημείωτο! Όχι! Ίσα - ίσα, θα το διαδώσουμε έτσι ώστε να ωφεληθεί κι άλλος κόσμος και να ξεδιαλύνει το σκότος που υπάρχει στις καρδιές ορισμένων! Σε αυτή την κατηγορία εντάσσεται και το παρακάτω βίντεο, όπου ο νεαρός Μανώλης Κοτσιλιέρης περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια την εμφάνιση του Μακαριστού Γέροντος Ιακώβου Τσαλίκη σ' εκείνον και την παρέα του στην Εύβοια, δέκα ολόκληρα χρόνια μετά την κοίμησή του:




Γιατί βάζουμε αυτό το βίντεο; Διότι, με αφορμή την εμετική επίθεση στο πρόσωπο του Γέροντος Παϊσίου από οργανωμένες ανθελληνικές και αντίχριστες κλίκες, διαδίδεται (από τα τρισάθλια ΜΜΕ κυρίως) η άποψη στον ανίδεο πολίτη πως ούτε θαύματα γίνονται, ούτε όσα είναι καταγεγραμμένα αντιστοιχούν σε πραγματικές περιπτώσεις, ενώ όσοι τα διηγούνται είναι ανύπαρκτα πρόσωπα (ναι, το ακούσαμε κι αυτό)!!!
Αφιερώνουμε λοιπόν το συγκεκριμένο βίντεο σε όλους αυτούς, με την παρότρυνση να εγκαταλείψουν επιτέλους τον αρρωστημένο εγωϊσμό τους και να αφήσουν μακριά το σκοτάδι της "αθεϊας", ερχόμενοι στο άπλετο και εκτυφλωτικόΦΩΣ της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ μας!


Άγιε Γέροντα, πρέσβευε υπέρ ημών...!



Συμπλοκές στα Κάτω Πατήσια μεταξύ κατοίκων και αλλοδαπών - αντιεξουσιαστών





Δύο σοβαρά τραυματίες κάτοικοι της περιοχής Κάτω Πατησίων, και 10 συλλήψεις νεαρών αντιεξουσιαστών είναι μέχρι στιγμής το αποτέλεσμα εκτεταμένων επεισοδίων, που σημειώνονται την τελευταία ώρα στα Κάτω Πατήσια και συγκεκριμένα στις οδούς Αγαθουπόλεως, Λέσβου, Θήρας, Φυλής και σε άλλα σημεία της περιοχής μεταξύ κατοίκων και αλλοδαπών.

Τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν έφθασαν στην περιοχή 40 δίκυκλα στα οποία επέβαιναν συνολικά 80 άτομα και είχαν προέλθει από τα Εξάρχεια. 

Σύνθημα των νεαρών ήταν «να διώξουμε τους φασίστες από την περιοχή». Όταν εμφανίστηκαν στα Κάτω Πατήσια, άρχισαν να συμπλέκονται με κατοίκους της περιοχής. Οι εξαγριωμένοι κάτοικοι, κρατώντας ρόπαλα, βγήκαν από τα σπίτια τους και άρχισαν να συμπλέκονται με αλλοδαπούς, οι οποίοι ήταν επίσης οπλισμένοι με διάφορα αντικείμενα. Ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ, των ομάδων ΔΕΛΤΑ και ΔΙΑΣ έχουν αποσταλεί στην περιοχή, ενώ σημειώθηκαν τουλάχιστον 30 προσαγωγές. 

Την ίδια ώρα πραγματοποιείται στον Κολωνό φεστιβάλ αντιεξουσιαστών, ενώ σε μπλόκο στην περιοχή των Εξαρχείων, ακινητοποιήθηκαν τέσσερα μηχανάκια από τα οποία διαπιστώθηκε ότι το ένα ήταν κλεμμένο. Οι αναβάτες οδηγήθηκαν στην Ασφαλεία. 

πηγη: defencenet.gr


Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΤΟΥ ΛΙΒΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ "1453"!



ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΙ ΛΙΒΑΝΕΖΟΙ, ΠΟΥ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!
 ΜΕ ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΤΗΝ ΒΗΡΥΤΤΟ!!!
Μέλη του Ελληνορθόδοξου κόμματος του Λιβάνου, πραγματοποίησαν το Σάββατο συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κέντρο της Βηρυτού, διαμαρτυρόμενοι για την επικείμενη προβολή της τουρκικής  προκλητικής ταινίας "ΑΛΩΣΗ 1453" στους κινηματογράφους της πόλης. Το κόμμα, ζήτησε την παρέμβαση του υπουργείου Πολιτισμού, ώστε να μην δοθεί άδεια για την προβολή της ταινίας, που σύμφωνα με τον πρόεδρο του Dimitri Rodrigue Khoury (φωτογραφία πάνω) "είναι ανιστόρητη και προσβάλλει τον Ορθόδοξο πληθυσμό του Λιβάνου και όχι μόνο".

Το Ελληνορθόδοξο κόμμα του Λιβάνου, ιδρύθηκε πρόσφατα με στόχο να οργανώσει και να συσπειρώσει του Ορθόδοξους Χριστιανούς, που αγγίζει το 7% του συνολικού πληθυσμού. Ο πρόεδρος του κόμματος, είχε δηλώσει για τους στόχους της ίδρυσης του "Στόχος του κόμματός μας, είναι η επιστροφή στην πραγματική μας ταυτότητα, την ελληνική ταυτότητα. Ενίσχυση της παρουσίας μας στην λιβανική πολιτική σκηνή. Σύνδεση της ελληνικής Αντιοχείου νεολαίας μας με τους δικούς τους ανθρώπους και αδελφούς στην Ελλάδα.Πρέπει να μάθουμε την ελληνική γλώσσα στην νεολαία μας. Θα πρέπει να επιμείνουμε για τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία, για να σωθεί το έθνος μας από την Αραβική και Ισλαμική αφομοίωση".
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!!!
Κι εμείς εδώ καθόμαστε κι ανεχόμαστε τους γραικύλους των τουρκοκάναλων να μας βομβαρδίζουν με Σουλεϊμάν και άλλους αιμοσταγείς σφαγείς!
Και όχι μόνο αυτό: Στο Λίβανο ΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΝ, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!!!
Ενώ εμείς ντρεπόμαστε να κάνουμε τον σταυρό μας και να σηκώσουμε την σημαία μας!
Κι εκείνοι διαδηλώνουν με βυζαντινές σημαίες στο κέντρο του Βηρυττού!!!
Ιδιαίτερα σημαντικό πως η πλειοψηφία των συγκεντρωμένων, όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες, είναι νέοι!
Αδέλφια, σας ευχαριστούμε για το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ που μας δίνετε...!



ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ!


Κραυγές και Ψίθυροι..





Κραυγές και Ψίθυροι..

Μια μέρα, ένας σοφός Ινδιάνος έκανε την παρακάτω ερώτηση στους
μαθητές του:-"Γιατί οι άνθρωποι ουρλιάζουν όταν εξοργίζονται;" –
"Γιατί χάνουν την ηρεμία τους" απάντησε ο ένας. -"Μα γιατί πρέπει
να ξεφωνίζουν παρότι ο άλλος βρίσκεται δίπλα τους;" ξαναρωτά ο
σοφός. -"Ξεφωνίζουμε, όταν θέλουμε να μας ακούσει ο άλλος"... είπε
ένας άλλος μαθητής Και ο δάσκαλος επανήλθε στην ερώτηση: "Μα
τότε δεν είναι δυνατόν να του μιλήσει με χαμηλή φωνή; Διάφορες
απαντήσεις δόθηκαν αλλά.. καμμιά δεν ικανοποίησε τον δάσκαλο..
"Ξέρετε γιατί ουρλιάζουμε κυριολεκτικά όταν είμαστε θυμωμένοι;
Γιατί όταν θυμώνουν δυό άνθρωποι, οι καρδιές τους απομακρύνονται
πολύ.. και για να μπορέσει ο ένας να ακούσει τον άλλο θα πρέπει να
φωνάξει δυνατά, για να καλύψει την απόσταση.. Όσο πιο οργισμένοι
είναι, τόσο πιό δυνατά θα πρέπει να φωνάξουν για ν'ακουστούν. Ενώ
αντίθετα τι συμβαίνει όταν είναι ερωτευμένοι; Δεν έχουν ανάγκη να
ξεφωνήσουν, κάθε άλλο, μιλούν σιγανά και τρυφερά.. Γιατί; Επειδή οι
καρδιές τους είναι πολύ πολύ κοντά. Η απόσταση μεταξύ τους είναι
ελάχιστη. Μερικές φορές είναι τόσο κοντά που δεν χρειάζεται ούτε καν
να μιλήσουν... παρά μονάχα ψιθυρίζουν. Και όταν η αγάπη τους είναι
πολύ δυνατή δεν είναι αναγκαίο ούτε καν να μιλήσουν, τους αρκεί να
κοιταχθούν. Έτσι συμβαίνει όταν δυό άνθρωποι που αγαπιούνται
πλησιάζουν ο ένας προς τον άλλον. Στο τέλος ο Σοφός είπε
συμπερασματικά: "Οταν συζητάτε μην αφήνετε τις καρδιές σας να
απομακρυνθούν, μην λέτε λόγια που σας απομακραίνουν, γιατί θα
φτάσει μια μέρα που η απόσταση θα γίνει τόσο μεγάλη που δεν θα
βρίσκουν πιά τα λόγια σας το δρόμο του γυρισμού" Mahatma Gandhi
πηγη: diogeneis.blogspot.gr

Εξοργισμένοι οι Βρετανοί με τα τούρκικα σήριαλ - Καταγγέλλουν ότι "γυρίζονται" με λεφτά της ΕΕ!


Image

Την απίστευτη καταγγελία ότι με χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης γυρίζονται κάποιες πολύ γνωστές τουρκικές τηλεοπτικές σειρές, που στη συνέχεια πλημμυρίζουν κάποιες χώρες της Ευρώπης μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, έκανε η Βρετανίδα βουλευτής του βρετανικού συντηρητικού κόμματος, Pauline Latham.
Μάλιστα η είδηση αυτής της καταγγελίας προκάλεσε τόσο μεγάλη αίσθηση, που πέρασε και στον τουρκικό τύπο, με αποκλειστικό δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας, Μιλιέτ.
Σύμφωνα με τις δημοσιογραφικές πληροφορίες, η Βρετανίδα βουλευτής κατήγγειλε ότι μεγάλο μέρος της οικονομικής βοήθειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς την Τουρκία, που ανέρχεται στο ποσό των 620 εκατομμυρίων αγγλικών Στερλινών, πηγαίνει στην ταχέως αναπτυσσομένη τηλεοπτική βιομηχανία της Τουρκίας και στην παραγωγή διαφόρων τηλεοπτικών σήριαλ, που έχουν πλημμυρίσει τα τελευταία χρόνια τα μεγάλα ελληνικά κανάλια.
Το θέμα μάλιστα πήρε μεγάλη έκταση αναγκάζοντας την ίδια την υπουργό Ανάπτυξης της Βρετανίας, Justine Greening, να διατάξει έρευνα για το πως διοχετεύεται η οικονομική βοήθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς την Τουρκία στην παραγωγή τουρκικών τηλεοπτικών σειρών. Να σημειώσουμε ότι ορισμένα από αυτά τα σήριαλ έχουν εξοργίσει τους Βρετανούς γιατί αναφέρονται στην παρουσία του βρετανικού στρατού στην Κωνσταντινούπολη, την περίοδο 1919-1922, με εξευτελιστικούς τρόπους που καταρρακώνουν την εικόνα των βρετανικών ενόπλων δυνάμεων και δημιουργούν αντιβρεττανικά αισθήματα στο τηλεοπτικό κοινό.
Στην καταγγελία της, η Βρετανίδα βουλευτής αναφέρει ότι η Τουρκία είναι η χώρα που λαμβάνει την μεγαλύτερη οικονομική βοήθεια από την Ευρωπαϊκή Ένωση και με καταχρηστικό τρόπο χρησιμοποίει αυτή την οικονομική βοήθεια για την ανάπτυξη της «σηριαλικής» της βιομηχανίας. Στη συνέχεια, σύμφωνα με την βρετανίδα βουλευτίνα, γίνεται εξαγωγή αυτών των σειρών με προφανή σκοπό την προπαγάνδα των τουρκικών, (νεοοθωμανικών ), θέσεων στην Ευρώπη. Ο ίδιος ο υπουργός ευρωπαϊκών υποθέσεων της Τουρκίας, ο γνωστός και στην Ελλάδα για τα ειρωνικά του σχόλια για τους Έλληνες, Egemen Bağis, έχει ομολογήσει, σύμφωνα με τους Βρετανούς, ότι μεγάλα ποσά από την Ευρωπαϊκή βοήθεια δίνονται για την παραγωγή τηλεοπτικών σειρών, που στη συνέχεια εξαγόμενες αποφέρουν τεράστια κέρδη στα τουρκικά κανάλια.
Το πόσο η κατάσταση αυτή η έχει εξοργίσει τους Βρετανούς, (ενώ εδώ στην Ελλάδα κοιμόμαστε τον ύπνο του.. οθωμανικού δικαίου και κανείς δεν αντιδρά), φάνηκε από το ότι η γνωστή βρετανική εφημερίδα, Daili Mail, έχει κηρύξει εκστρατεία κατά της συνέχισης της μεγάλης οικονομικής βοήθειας προς την Τουρκία, η οποία στηρίζει την τηλεοπτική της βιομηχανία.
Το θέμα ήρθε στην επικαιρότητα και εξόργισε τους βρετανούς γιατί παράλληλα δημοσιοποιήθηκαν και οι φετινές εκτιμήσεις των Βρυξελλών για τη κατάφορη παραβίαση των βασικών αρχών της ελευθερίας του τύπου στην Τουρκία, (αλήθεια που είναι οι Έλληνες αριστεροί για να καταγγείλουν την ανελεύθερη Τουρκία;), η οποία παράγει τηλεοπτικά σήριαλ και τα εξάγει στο εξωτερικό ενώ στο εσωτερικό της καταπιέζει κατάφορα τις δημοκρατικές ελευθερίες. Για το ίδιο θέμα, όπως έγινε γνωστό από τον βρετανικό τύπο και αναμεταδόθηκε και από την εφημερίδα Μιλιέτ, ετοιμάζεται για τις αρχές του 2013 ειδική διάσκεψη στις Βρυξέλλες με αποκλειστικό θέμα την κατάφορη παραβίαση της ελευθερίας του λόγου στην Τουρκία, (άραγε θα μετάσχουν σε αυτή την σύσκεψη και Έλληνες) .
Και όλα αυτά ενώ εδώ στην Ελλάδα κοιμόμαστε τον ύπνο του «νεοοθωμανικού δικαίου» και οι Τούρκοι με λεφτά της Ευρώπης, δηλαδή και με δικά μας λεφτά, κατασκευάζουν τις τηλεοπτικές τους αθλιότητες και μας τις σερβίρουν σαν ένα περίτεχνο δηλητήριο νέο-γκιαουροποίησης του ελληνισμού.
[Του Νίκου Χειλαδάκη από ellinonpaligenesia.blogspot.gr]

πηγη: defencenet.gr



Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Κρυφοί φόροι – Όλη η λίστα με τα 15 νέα μέτρα - Μπαίνει φόρος ακόμη και ... στα παιδιά!





 Στο 35% ο φόρος για τα μεσαία εισοδήματα
- Στο 25% η παρακράτηση σε ελεύθερους επαγγελματίες και “μπλοκάκια”
- Τέλος το επιπλέον αφορολόγητο για όσους έχουν παιδιά

- Αύξηση της φορολογίας καταθέσεων στο 15%
- Δείτε ποιοι και πως πληρώνουν επιπλέον φόρους











Τελικά οι διαρροές για τα νέα μέτρα φαίνεται πως ήταν... λίγες. Υπάρχουν πολλά κρυφά ακόμη τα οποία τώρα βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Ουσιαστικά χάνουν όλοι και ειδικά τα μεσαία εισοδήματα.

Μετά το αφορολόγητο όριο των 5.000 ευρώ και τα αφορολόγητα για τα τέκνα των ελεύθερων επαγγελματιών καταργείται όπως όλα δείχνουν και το επιπλέον αφορολόγητο που έχουν μισθωτοί και συνταξιούχοι για κάθε παιδί.

Μισθωτοί και συνταξιούχοι όμως έχουν να χάσουν ακόμη περισσότερα από την αλλαγή στις κλίμακες φόρου.

Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι για εισοδήματα από 5.000 ως και 12.000 ο φόρος μένει στο 10%. Για τα εισοδήματα μέχρι τις 16.000 ευρώ ο φόρος θα είναι στο 18%, όμως για τα εισοδήματα από τις 16.000 μέχρι και τις 26.000 ευρώ ο φόρος ανεβαίνει από το 25% στο 35%, κλέβοντας από την τσέπη μισθωτών και συνταξιούχων, ουσιαστικά της πλειοψηφίας των ελληνικών νοικοκυριών μεγάλα ποσά.

Σε ότι αφορά στην παρακράτηση φόρου σημαντική θα είναι επίσης η επιβάρυνση, καθώς από το 20% πάει στο 25%, “κλέβοντας” έτσι ένα μεγάλο ποσό από την τσέπη του κάθε εργαζόμενου.

Παράλληλα για ελεύθερους επαγγελματίες και αγρότες που ασκούν ατομική δραστηριότητα η φορολόγηση πάει στο 35% από το πρώτο ευρώ.

Για όλους τους αγρότες μάλιστα σχεδιάζεται αυτοτελής φορολόγηση στο 6% από το πρώτο μάλιστα ευρώ. Ταυτόχρονα όμως μειώνεται και η επιστροφή του ΦΠΑ από το 11% στο 6%.

Στις αυξήσεις περιλαμβάνεται επίσης η νέα φορολόγηση με 15% από 10% των καταθέσεων.

Αύξηση προβλέπεται στη φορολόγηση των ΕΠΕ των ομόρρυθμων και των ετερόρρυθμων από το 20% στο 35%.

Για τις ΑΕ μειώνεται από το 20% στο 19% ο φόρος για τα αδιανέμητα κέρδη και από το 25% στο 19% ο φόρος των μερισμάτων.

Μαζί με όλα αυτά έρχονται και έμμεσοι φόροι σε υγραέριο και τσιγάρα που θα αυξήσουν την ... αιμορραγία στην τσέπη των πολιτών. (διαβάστε εδώ τη σχετική είδηση)

Αυτά τα μέτρα μάλιστα έρχονται να προστεθούν στα ήδη γνωστά (διαβάστε εδώ) που περιλαμβάνουν περικοπές στα ειδικά μισθολόγια, τις ΔΕΚΟ, τις μειώσεις και τις εισφορές στις συντάξεις.

πηγη: newsit.gr

ΤΙ ΕΙΠΑΤΕ, ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ?
ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΑΛΙ ΤΟ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ???


ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ- ''Κάντε την βουλή πρώτο κέντρο λαθρομεταναστών''