ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Πυρηνικοί επιστήμονες στο σπίτι του Μπερεζόφσκι


59C0290F45C9600E86628BD8C42D1F46


Ειδικά εκπαιδευμένο επιστημονικό προσωπικό της αστυνομίας και ερευνητές ειδικευμένοι σε πυρηνικές, ραδιολογικές, βιολογικές και χημικές απειλές ερευνούν το σπίτι του Ρώσου δισεκατομμυριούχου, Μπορίς Μπερεζόφσκι, ο οποίος το Σάββατο το βράδυ βρέθηκε νεκρός στην οικία του στην κοιλάδα του Τάμεση, κοντά στο Λονδίνο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας, η κινητοποίηση έχει στόχο να επιτρέψει στους αστυνομικούς να κάνουν έρευνα για τα αίτια του θανάτου, ενώ «η σορός του ανδρός βρίσκεται ακόμη στην ιδιοκτησία».
Ο Μπερεζόφσκι, o oποίος ζούσε εξόριστος στο Λονδίνο από το 2000, ήταν επικριτής του Βλαντίμιρ Πούτιν, ένας από τους πιο γνωστούς Ρώσους επιχειρηματίες και μέλος της ομάδας των αυτοεξόριστων πολέμιων του Πούτιν στο Λονδίνο.
Μάλιστα, είχε σχέσεις με τον πρώην μυστικό πράκτορα Αλεξάντρ Λιτβινένκο ο οποίος πέθανε από δηλητηρίαση με πολώνιο, μια ραδιενεργή ουσία, το 2006.
πηγη: prisonplanet.gr

Κούρεμα 18-20% στην Κύπρου και έκτακτη εισφορά σε όλες τις τράπεζες


Cyprus Ε.Ε.-1-NAI


Πολύ κοντά σε συμφωνία φαίνεται πως βρίσκονται μετά την απογευματινή συνάντηση κυπριακή κυβέρνηση και τρόικα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η τρόικα έχει δεχθεί την πρόταση της κυπριακής κυβέρνησης για κούρεμα 18-20% στις καταθέσεις άνω των 100.000 ευρώ στην Τράπεζα Κύπρου με αντάλλαγμα μετοχές. Παράλληλα, θα επιβληθεί έκτακτη εισφορά 4% σε όλες τις καταθέσεις άνω των 100.000 ευρώ σε όλες τις τράπεζες.
Η τρόικα δεν συμφώνησε να εφαρμοστεί και στην περίπτωση της Λαϊκής Τράπεζας το κούρεμα με αντάλλαγμα μετοχές και έτσι η τράπεζα σπάει οριστικά σε καλή και κακή.
Για το κούρεμα των καταθέσεων στην Κύπρο δεν θα απαιτηθεί κατά πάσα πιθανότητα νομοθετική ρύθμιση.
“Είμαστε εδώ και εργαζόμαστε αποφασιστικά για να σώσουμε την οικονομία. Καταβάλλουμε έντονες προσπάθειες. Ελπίζω σύντομα να έχουμε αποτέλεσμα”, έγραψε στο Twitter o Νίκος Αναστασιάδης μετά την ολοκλήρωση των απογευματινών διαπραγματεύσεων με την τρόικα, και πριν από τη νέα, νυχτερινή σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών στο Προεδρικό Μέγαρο, που ξεκίνησε στις 8 μμ.
πηγη: prisonplanet.gr

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Προειδοποίηση – βόμβα προς Ελλάδα από Πούτιν: «Προσέξτε μη γίνετε Κύπρος»


PutinBLackL


«Μάθημα» στην Ελλάδα να γίνει η κυπριακή τραγωδία δήλωσε τοποθετούμενος δημόσια για το ζήτημα μετά τη τηλεφωνική συνομιλία που είχε σήμερα  με τον βρετανό πρωθυπουργό Ντέιβιτ Κάμερον ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν.
Συγκεκριμένα ο Β. Πούτιν δήλωσε ότι «Θα πρέπει να γίνει μάθημα στην Ελλάδα η κυπριακή κρίση και να προσέξουν ιδιαίτερα την κατάληξη του διαγωνισμού των εταιρειών ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ στην Ελλάδα όπου η Ρωσία έχει προσφέρει το μεγαλύτερο τίμημα», εννοώντας ότι τυχόν απόρριψη της ρωσικής πρότασης κατόπιν την πιέσεων της ΕΕ ή της τρόικα, θα προκαλέσει την ρωσική απόσυρση ενδιαφέροντος σε σειρά επενδυτικών σχεδίων. Αλλά και την μη επάνοδο της Ρωσίας αν καταρρεύσει η Ελλάδα.
Ο Ρώσος πρόεδρος αναφερόταν στην απόρριψη της ρωσικής πρότασης από την Κύπρο για την κατασκευή και διαχείριση του τερματικού σταθμού φυσικού αερίου στο Μαρί ένα έργο το οποίο αρνήθηκε να δώσει στη Ρωσία η προηγούμενη κυπριακή κυβέρνηση παρά το γεγονός ότι η Ρωσία είχε σταθεί δίπλα στην Κύπρο και την είχε δανειοδοτήσει με 2,5 δισ. ευρώ για αν αποφύγει το πρώτο Μνημόβιο για τα δημοσιονομικά της.
Εν συνεχεία η Κύπρος αναζήτησε την λύση εντός της ΕΕ και όταν ήρθε η "απανταχούσα" από το Eurogroup, έτρεξε στην Μόσχα ο ίδιος υπουργός που είχε συναινέσει στην κατάσχεση μέρους των ρωσικών καταθέσεων, αλλά ήταν πλέον αργά!  κ
Στην Ελλάδα οι ρωσικές προτάσεις για τις ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ είτε της Γκαζπρομ είτε της Σιντεζ είναι υπερπολλαπλάσιες από αυτές των ανταγωνιστών τους φτάνοντας μέχρι την περίπτωση της Σιτνεζ το 1,9 δισ. € και για τις δύο εταιρείες.
Σε περίπτωση που δεν καταλήξουν σε ρωσικές εταιρείες δηλαδή επαναληφθεί το σκηνικό με τον τερματικό σταθμό στο Μαρί είναι βέβαιο ότι το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων θα καταρρεύσει και φυσικά οι ρωσικές επενδύσεις για μια ακόμη φορά θα μείνουν άπιαστο όνειρο.
πηγη: defencenet.gr

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Αναβλήθηκε η συνεδρίαση της κυπριακής Βουλής - Εμπλοκή με τρόικα για το plan B




Σε τεντωμένο σχοινί επιχειρεί να ισορροπήσει η Κύπρος με τη Γερμανία να εκβιάζει με χρεοκοπία σε περίπτωση που δεν υπάρξει δήμευση των καταθέσεων άνω των 100.000 ευρώ. Παρά τη θετική και υπό όρους απόφαση του Eurogroup είναι αμφίβολο αν η τρόικα που βρίσκεται στην Κύπρο θα συμφωνήσει με το εναλλακτικό σχέδιο-plan B που έχει προτείνει η Λευκωσία.
Κι αυτό τη στιγμή που η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εκβιάζει με το δικό της τρόπο στέλνοντας σαφές τελεσίγραφο πώς τη Δευτέρα σταματάει η ρευστότητα προς της Κυπριακές τράπεζες.
Οι Γερμανοί που έως τώρα έχουν μπλοκάρει όλες τις εναλλακτικές προτάσεις, εκφράζει τώρα ενστάσεις και για την plan B που κατέθεσε η Κύπρος. Πρώτος έσπευσε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών να διατυπώσει τις επιφυλάξεις του κατά πόσο αυτό εναλλακτικό σχέδιο εξασφαλίζει μακροπρόθεσμα την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους της Κύπρου, ενώ και η Μέρκελ επι της ουσίας απέρριψε την ιδέα του Εθνικού Ταμείου Αλληλεγγύης που προτείνει η Κύπρος για την εξοικονόμηση περίπου 2 δις ευρώ.
Ακόμη και ο Σούλτς, επικεφαλής του Ευρωκοινοβουλίου, ενώ βρήκε κάποια θετικά στο εναλλακτικό σχέδιο της Κύπρου, επισήμανε πώς θα πρέπει να υπάρξει δήμευση των καταθέσεων άνω των 100.000 ευρώ προκειμένου να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα χρέους.
Είναι προφανές πώς η Γερμανία επιμένει στη δήμευση των καταθέσεων, στοχεύοντας στα ρωσικά κεφάλαια που είναι κατατεθειμένα στην Κύπρο και εκβιάζει για επιστροφή στην αρχική απόφαση του Eurogroup. Η Λευκωσία σε αυτή τη φάση είναι ακόμη πιο αδύναμη μετά από σειρά λαθών της κυβέρνησης Αναστασιάδη και τη μη κατάληξη των διαπραγματεύσεων με τους Ρώσους.
Η Κυπριακή Βουλή συνεδριάζει σήμερα στις 10 για να ψηφίσει τα εννέα νομοσχέδια που αποτελούν ουσιαστικά το εναλλακτικό σχέδιο της Κύπρου. Το ένα αφορά στην ίδρυση ενός εθνικού ταμείου αλληλεγγύης, το δεύτερο επιβολή περιοριστικών μέτρων στις συναλλαγές σε παρόμοιες περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης, το τρίτο την εξυγίανση της Λαϊκής Τράπεζας. Το τελευταίο στην ουσία αφορά όλα τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια, τα οποία θα "εξυπηρετηθούν" με την εκποίηση περιουσιακών στοιχείων. Αυτό σημαίνει με απλά λόγια πως οι πολίτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην αποπληρωμή δανείων, θα χάσουν είτε τα σπίτια τους είτε τα αυτοκίνητά τους ή οτιδήποτε παρουσιάζει καθυστέρηση στην αποπληρωμή του δανείου.
Το εναλλακτικό αυτό σχέδιο ωστόσο θα τεθεί στην κρίση της τρόικας. Εντός της ημέρας ο πρόεδρος της Κύπρου Ν. Αναστασιάδης θα συναντηθεί με τους εκπροσώπους της τρόικας για να αποφασισθεί αν θα γίνει δεκτό ή όχι.
 
Η μόνη διέξοδος που ενδεχομένως υπάρχει για να αποφύγει τη γερμανική μπότα η Κύπρος (αυτή που πάτησε την Ελλάδα με τους ενδοτικούς χειρισμούς των ελληνικών κυβερνήσεων) είναι αυτή της εξόδου από το ευρώ.

πηγη: defencenet.gr



Συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής στη γερμανική πρεσβεία


newego LARGE t 1101 54123997 type12128


Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και συμπαράστασης στην Κύπρο πραγματοποιεί στις 18.30 σήμερα το απόγευμα η Χρυσή Αυγή έξω από το κτήριο της γερμανικής πρεσβείας, στην Καραολή και Δημητρίου.

 Σε ανακοίνωσή της μεταξύ άλλων αναφέρει ότι «Η Γερμανία της Μέρκελ οργάνωσε και στήριξε την τοκογλυφική επίθεση και τους στυγνούς εκβιασμούς κατά της Κύπρου και της Ελλάδας, τη διάλυση του κυπριακού τραπεζικού τομέα και τη μεταφορά των κεφαλαίων του σε τράπεζες δικών της συμφερόντων, τα αιματηρά μέτρα εις βάρος του ελληνικού λαού που οδήγησαν στην αυτοκτονία χιλιάδες συμπολίτες μας, την οικονομική καταστροφή της χώρας μας, το χάος, τα εκατομμύρια ανέργων και τη διάλυση του κοινωνικού κράτους». 
πηγη: ethnos

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Γιατί έσφαξε τους Εβραίους στην Τριπολιτσά ο Κολοκοτρώνης;





Στην Τριπολιτσά ο Κολοκοτρώνης εξολόθρευσε 5.000 Εβραίους!
Οι ίδιοι οι Εβραίοι ομολογούν ότι ήσαν πιστοί σύμμαχοι των Οθωμανών και δεν είδαν με καθόλου καλό μάτι της εξέγερση των Ελλήνων, οι οποίοι φανερά τους μισούσαν.
Όπως γράφει ο Πιερόν, από το 1821 μέχρι το 1831 που ιδρύθηκε το Ελληνικό Κράτος, ο Εβραϊκός Πληθυσμός της Ελλάδος συρρικνώθηκε δραματικά εξ αιτίας των σφαγών και της μετανάστευσεως. Οι Εβραίοι έφευγαν από την Ελλάδα για να μην τους σφάξουν οι Έλληνες! Οι Εβραϊκές Κοινότητες της Θήβας, της Ναυπάκτου και της Πάτρας εξαλείφθηκαν παντελώς από τους επαναστατημένους Έλληνες.
Όταν τον Σεπτέμβριο του 1821 οι Έλληνες κατέλαβαν την Τριπολιτσά, ο Κολοκοτρώνης και τα παλληκάρια του έσφαξαν 5.000 Εβραίους! Ο Πιερόν καταφεύγει στον μεγάλο Γάλλο περιηγητή Πουκεβίλ για να μας δώσει μια εικόνα της σφαγής: Οι χριστιανοί σφάζανε μέχρι και τα ζώα των Εβραίων! Γράφει ο αυτόπτης μάρτυς Μαξίμ Ρεμπό: "Συχνά ένας Έλληνας που πάει να μαχαιρώσει έναν Μουσουλμάνο, τον παρατάει για να σκοτώσει έναν Εβραίο. Οι Ισραηλίτες της Τριπολιτσάς θανατώθηκαν όλοι, οι περισσότεροι από αυτούς στην πυρά, εξαιτίας του μεγάλου μίσους που έτρεφαν γι' αυτούς οι Έλληνες, μετά τις φρικαλεότητες που είχαν διαπράξει οι Εβραίοι της Κωνσταντινούπολης εναντίον των Χριστιανών της Πόλης και πάνω στο σώμα του Πατριάρχη Γρηγορίου"!
Φάτε Ελληνες το κρέας των δεσποτάδων σας...
Έχει σημασία πώς εξηγούν οι ίδιοι οι Εβραίοι τον φοβερό Αντισημιτισμό που έδιεξαν οιΈλληνες το 1821. Κατ'αρχάς υπήρχε το παραδοσιακό Χριστιανικό μίσος απέναντι στον "θεοκτόνο" Λαό των Εβραίων που σταύρωσε τον Χριστό. Το μίσος αυτό ενισχύθηκε από μια σειρά ανθελληνικών ενεργειών του περιουσίου Λαού: Στην Κορώνη οι Εβραίοι βασάνισαν μέχρι θανάτου τον επίσκοπο Γρηγόριο, που είχαν πιάσει όμηρο, πετούσαν τα κομμάτια και φώναζαν στους Έλληνες να φάνε κρέας! Λίγο μετά οι Εβραίοι έκαναν το ίδιο με τον διάκονο του δεσπότη και έναν παπά: Τους πέταξαν κι αυτούς από το κάστρο.
Όταν οι Έλληνες επιτέθηκαν εναντίον του Ναυπλίου, οι Εβραίοι βασάνισαν έναν Έλληνα μαχητή που μια οβίδα κανονιού του είχε σπάσει το πόδι. Οι Έλληνες έτρεφαν μίσος προς τους Εβραίους, διότι ενώ αυτοί πολεμούσαν για την Λευτεριά τους, οι Εβραίοι πολεμούσαν για να προωθήσουν τα οικονομικά τους συμφέροντα.
Υπενθυμίζω ότι όλα τα παραπάνω τα γράφουν στα βιβλία τους που μνημονεύσαμε στην αρχή, οι δύο κορυφαίοι Εβραίοι ιστορικοί Μερνάρ Πιερόν και Μαρκ Μαζάουερ. Βεβαίως, επιχειρούν να δικαιολογήσουν την συνεργασία των Εβραίων με τους Τούρκους μέσω του Ταλμούδ, που τους πρόσταζε ότι ο Νόμος του Κράτους είναι και ο δικός σας Νόμος!
Λόγω των Εβραίων απέτυχε η επανάσταση στην Μακεδονία!
Ωστόσο, το πιο συγκλονιστικό στοιχείο που ομολογούν οι ίδοι οι Εβραίοι αλλά ουδέποτε θα καταγράψει στο βιβλίο Ιστορίας της Έκτης Δημοτικού η Μαρία Ρεπούση είναι άλλο: Τόσο ο Μαζάουερ όσο και ο Πιερόν (σελ 32-34) αποδέχονται ότι η ελληνική Επανάσταση στην Μακεδονία απέτυχε εξ αιτίας των Εβραίων! Οι τούρκοι, οι Εβραίοι και οι Λεβαντίνοι της Θεσσαλονίκης συμμάχησαν και κατέστειλαν την εξέγερση των Χριστιανών σε όλη την Βόρειο Ελλάδα. Σαρανταδύο ελληνικά χωριά κάηκαν, όλοι σχεδόν οι άνδρες εσφάγησαν και τα γυναικόπεδα φυλακίστηκαν. Ακόμη και ο Εβραιόφιλος Γάλλος περιηγητής Πουκεβίλ παραδέχεται ότι "στα γεγονότα αυτά συνέδραμαν εξαιρετικώς οι Εβραίοι"
Μετά από όλα αυτά ήταν φυσικό οι Έλληνες της Μακεδονίας να στραφούν με μίσος εναντίον των Εβραίων, τους οποίους σε λίγο έπαψαν να προστατεύουν και οι Οθωμανικές Αρχές. Σύμφωνα με την λαϊκή δοξασία, οι Εβραίοι εθεωρούντο πλούσιοι και οι Έλληνες τους συνελάμβαναν για να ζητήσουν λύτρα. Όταν αυτά δεν καταβάλλονται, τους ξυλοκοπούν και τουςλιθοβολούν μέχρι θανάτου. Όταν το 1825 ο Ιμπραήμ ήλθε στην Ελλάδα και άρχισε να σπέρνει τον τρόμο, οι Εβραίοι ανάσαναν. Όταν έπεσε το 1826 το Μεσολόγγι, οι Εβραίοι πανηγύριζαν!
Δεν μας παίρνει ο χώρος να καταγράψουμε όλη την κόντρα Ελλήνων και Εβραίων κατά την Επανάσταση του 1821. Θα αναφέρουμε μόνο τον ύπουλο ρόλο των Εβραίων χρηματιστών του Λονδίνου στα δάνεια που συνήψε το 1824 με την Αγγλία το υπο σύστασιν ελληνικό Κράτος (σελ. 34 του βιβλίου του Πιερόν)
Κοντολογίς: Ό,τι και να λένε η Ρεπούση, ο Λιάκος, Γιαννουλόπουλος και ο Αλαβάνος, έλληνες και εβραίοι μισούνται θανάσιμα εδώ και 22 αιώνες τουλάχιστον. Ο ρόλος των Εβραίων κατά την Επανάσταση του 1821 ήταν βαθύτατα ανθελληνικός και δικαίως ο Κολοκοτρώνης τους κατέσφαξε τον Σεπτέμβρη του 1821 στην Τριπολιτσά. Αυτό το παραδέχονται οι ίδιοι οι Εβραίοι ιστορικοί, αλλά το αρνούνται οι Έλληνες που γράφουν τα σημερινά σχολικά βιβλία Ιστορίας.
Γι αυτό και το 1821 έχει περιοριστεί σε δύο-τρεις σελίδες στα σχολικά βιβλία Ιστορίας. Τα παιδιά δεν πρέπει ούτε να υποψιαστούν το προαιώνιο μίσος μεταξύ Εβραίων και Ελλήνων, για να μην γίνουν Εθνικιστές και ενοχληθεί το Διεθνές Εβραϊκό Λόμπυ που χρηματοδοτεί την έκδοση των σχολικών μας βιβλίων εδώ και λίγα χρόνια.
πηγη: apocalypsejohn.com

ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ (21/02/2013)


Κάλεσμα από Ρωσία σε Κύπρο να εγκαταλείψει την ευρωζώνη για να σωθεί!


UNIONEEXL


Κάλεσμα στην Κύπρο να εγκαταλείψει την ευρωζώνη και να ενταχθεί στην Ευρασιατική Ένωση με όλα τα γεωστρατηγικά ευεργετήματα μιας τέτοιας λύσης απεύθυνε έμμεσα η ρωσική προεδρία στη Λευκωσία μέσω του σύμβουλου του Ρώσου πρόεδρου Βλαντιμίρ Πούτιν, Σεργκέι Γκλάζιεφ.
Όπως τόνισε ο Γκλάζιεφ: «Η Κύπρος πρέπει να γίνει μέλος της Ευρασιατικής Οικονομικής Ένωσης, εάν προσβλέπει σε οικονομική στήριξη από τη Ρωσία» για να συνεχίσει λέγοντας:
«Τα προβλήματα τη Κύπρου θα μπορούσαμε να τα επιλύσουμε, εάν η Κύπρος βρισκόταν στα πλαίσιο μια ενιαίας δικαιοδοσίας π.χ. στην Ευρασιατική Οικονομική Ένωση. Τότε, θα μπορούσε να παίρνει δάνεια από τα αποθέματα της Ένωσης, όπως κάνουν τώρα το Τατζικιστάν, το Κιργιστάν και η Λευκορωσία» τόνισε ο κ. Γκλάζιεφ υπογραμμίζοντας τη δυσκολία και την περιπλοκότητα του θέματος εφόσον, όπως είπε «μας ζητάνε να παρέχουμε βοήθεια σε μια χώρα, η οποία βρίσκεται εκτός της δικής μας δικαιοδοσίας».
Η μη δυνατότητα δανειοδότησης της Κύπρου από τη Ρωσία λόγω της αντίθεσης της ΕΕ με την επίκληση της «αύξησης του δημοσιονομικού ελλείμματος» σε συνδυασμό με την οριστική απόφαση των Κυπρίων να μην δεχθούν δήμευση του ποσοστού των καταθέσεων ούτε ενός ευρώ όπως του ζήτησε το Eurogrοup είναι βέβαιο ότι οδηγεί σε ένα ιδιότυπο “chicken game” όπου ο πρώτος που θα υποχωρήσει θα είναι και ο ηττημένος.
Την παρούσα φάση όπως αναφέρουν απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του defencenet.gr από την Λευκωσία το δύσκολο είναι να βγει η Κύπρος άμεσα από την ευρωζώνη χωρίς καμία προηγούμενη προετοιμασία. (εκτύπωση εθνικού νομίσματος).

πηγη: defencenet.gr

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΥΠΡΟΥ ΧΡΙΣΟΣΤΟΜΟΣ : ΕΙΝΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ Η ΦΥΓΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ.




Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ





Έτοιμη για έξοδo από την ευρωζώνη η Κύπρος - Θυσιάζουν το νόμισμα-σώζουν τις καταθέσεις


Ώρες δύσκολων αποφάσεων για την Κύπρο, αλλά οι Κύπριοι φαίνεται ότι είναι φτιαγμένοι για τα δύσκολα και ετοιμάζουν άσχημες εκπλήξεις τόσο στην τρόικα και στην Γερμανία, όσο και σε όσους Ελλαδίτες εζήλωσαν την δόξα των προδοτών του 1974-ειδικά ορισμένοι σχολιαστές σε ελληνικά ΜΜΕ ούτε να ήταν στο pay-roll των μαύρων ταμείων της τρόικα στην Αθήνα δεν θα έκαναν τα σχόλια που κάνουν.
Έτσι οι Κύπριοι αν δουν τα αλεπάλληλα εναλλακτικά σχέδιά τους να απορρίπτονται, παγιδευμένοι όντες στην απόφαση του Eurogroup από μία καθαρά μειοδοτική συμπεριφορά του προέδρου του Ν.Αναστασιάδη και του υπουργού Οικονομικών Μ.Σαρρή, είναι έτοιμοι για κάτι που θα εκπλήξει πολλούς: Να φύγουν από την ευρωζώνη και να αναλάβουν μόνοι τους τις τύχες του κράτους τους.
Σε μια τέτοια περίπτωση πολλά είναι τα αρνητικά, αλλά τα θετικά είναι περισσότερα: Τα ξένα κεφάλαια θα μείνουν στην Κυπρο ή εν πάση περιπτώσει δεν θα υπάρξει αυτό το κακό που θα γινόταν αν η Βουλή συναινούσε στην κατάσχεση του ποσοστού των καταθέσεων. Άλλωστε θα έχουν στείλει ένα μήνυμα σε όλο τον πλανήτη ότι προτίμησαν να φύγουν από την ευρωζώνη για να προστατέψουν τα χρήματα αυτών που τους τα εμπιστεύθηκαν.
Ποια καλύτερη απόδειξη χρειάζεται ότι μετανόησαν και ανέτρεψαν το αμάρτημα στο Eurogroup της 16ης Μαρτίου; Με "ατόφια προίκα" κάπου 120 δισ. ευρώ στις καταθέσεις τους έστω και εκτός ευρωζώνης θα προχωρήσουν στο περίφημο Plan B της εσωτερικής δανειοδότησης.
Τα πραγματικά κεφάλαια που χρειάζονται οι τράπεζες της Κύπρου, δεν ξεπερνούν τα 4 δισ. ευρώ για να σταθούν στα πόδια τους. Όλα τα άλλα είναι επισφάλειες και εγγυήσεις επί εγγυήσεων που σκαρφίστηκε η τρόϊκα για  να κάνει "ασήκωτο" τον τελικό λογαριασμό και να καταφέρει να δέσει την Κύπρο.
Ακόμα και για τα 17 δισ. ευρώ θα μπορούσε να βρεθεί λύση, αν άφηναν τα 10 στο τραπεζί οι Γερμανοί,αλλά το Βερολίνο παίζει άτιμα: Ενώ μέχρι χθες ο Ντασενμπλουμ έλεγε ότι "Αρκεί απλά η Κύπρος να βρει τα υπόλοιπα 5,8 δισ. ευρώ" ο Σόϊμπλε έδειξε διατεθειμένος  να εκδικηθεί για το στραπάτσο που έπαθε από την απόφαση της κυπριακής Βουλή. Δεν συναινεί σε καμία πρόταση και σίγουρα δεν θέλει σε καμία περίπτωση την Ρωσία ως "εταίρο" στην περίπτωση της Κύπρου.
Ή η Κύπρος θα παραδοθεί με μία λύση που δεν θα απέχει παρά ελάχιστα από αυτή της 16ης Μαρτίου ή θα σταματήσει η ΕΚΤ την χρηματοδότηση. Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Ακόμα και αν η Ρωσία δάνειζε το σύνολο του ποσού των 17 δισ. ευρώ, πάλι δεν θα το έκαναν δεκτό¨στο Eurogroup: Η Μέρκελ χθες το πρωί το ξεκαθάρισε: "Η Κύπρος πρέπει να διαπραγματευθεί μόνο με την τρόικα".
Άρα η έξοδος από την ευρωζώνη για την Κύπρο είναι πολύ πιο κοντά απ΄ότι πιστεύει το Βερολίνο και οι ήσσονος εθνικής αντίληψης κυβέρνηση της Αθήνας.
Γιατί οι Κύπριοι είναι ψυχολογικά έτοιμοι να το δεχθούν αυτό, αντίθετα με τους Έλληνες. Γνωρίζουν ότι είναι μία μικρή οικονομία που μέχρι να μπει στην ευρωζώνη "σάρωνε" τις καταθετικές προτιμήσεις ολόκληρου του πλανήτη και αυτό δεν θέλουν να το χάσουν. Ζημιά τους έχει κάνει το ευρώ, όχι καλό και αυτό είναι άσχετο με την τωρινή κρίση.
Άρα για όσους πιστεύουν ότι υπάρχει περιθώριο μικτής λύσης με δάνειο από την Ρωσία, "ψαλίδισμα" των απαιτήσεων της τρόϊκα (δεν συζητούν σε καμία περίπτωση ούτε ένα ευρώ κατάσχεση καταθέσεων) και εσωτερικό δανεισμό, είναι βέβαιο ότι θα διαψευσθούν.
Αν η Ρωσία εμπλακεί θα εμπλακεί μετά την αποχώρηση της Κύπρου από την ευρωζώνη για να ελέγξει την κατάσταση.
Η Εκκλησία που παίζει κρίσιμο ρόλο στην Κύπρο, όχι απλώς ως θρησκευτικός πόλος, αλλά και το μεγαλύτερο οικονομικό κέντρο του νησιού σπρώχνει προς την κατεύθυνση εξόδου από την ευρωζώνη:
Στην χθεσινή συνάντηση του αρχιεπισκόπου Κύπρου Χρυσόστομου Β' με τον πρόεδρο Νίκο Αναστασιάδη, εκφράστηκε ρητά η επιθυμία της Κυπριακής Εκκλησίας για αποχώρηση της Κύπρου από την ευρωζώνη ενώ έθεσε σε αυτή την περίπτωση στην διάθεση του κράτους την τεράστια εκκλησιαστική περιουσία αξίας πολλών δισ. ευρώ
Εξερχόμενος του προεδρικού μεγάρου ο αρχιεπίσκοπος δήλωσε ότι "μπορούμε να υποθηκεύσουμε την  εκκλησιαστική περιουσία και το αντίτιμο να το επενδύσουμε στο ομόλογο, που θα μας απαλλάξει από την τρόικα . Ο λαός και η Εκκλησία θα στηρίξουν αυτή την προσπάθεια. Όλη η εκκλησιαστική περιουσία είναι στη διάθεση του τόπου, προκειμένου να μην καταρρεύσει το τραπεζικό σύστημα και να σωθεί ο τόπος και να σταθούμε στα δικά μας πόδια, χωρίς τη στήριξη των ξένων''. 
Μακάρι να το έλεγαν και αυτό οι δικοι μας ιεράρχες...
Ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας δήλωσε ότι ο πρόεδρος Αναστασιάδης του ανέφερε ότι ειδική Επιτροπή θα επεξεργαστεί την πρόταση.
Ο Αρχιεπίσκοπος τόνισε ότι ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας βρίσκεται σε εγρήγορση και άμεση επικοινωνία με τον πρόεδρο της Ρωσίας και σε αυτόν τον τομέα δεν χρειάζεται καμία παρέμβαση.
''Πιστεύουμε ότι η κυβέρνηση πρέπει να προβεί σε έκδοση ομολόγου. Ο λαός αγαπά την πατρίδα και θα την στηρίξει. Και φυσικά η Εκκλησία θα στηρίξει αυτήν την προσπάθεια'. 'Αντιπροσωπεία της Κύπρου βρίσκεται ήδη στην Μόσχα και οι Αρχές μας είναι σε επικοινωνία με τις τράπεζες, με τους οικονομολόγους, αλλά και με όλους όσους μπορούν να προσφέρουν'', πρόσθεσε, ο Χριστόδουλος καταθέτοντας την άποψή του ότι κατά τον ίδιο η κατάσταση είναι διαχειρίσιμη. 
Καταλήγοντας, συνεχάρη τους βουλευτές γιατί έστειλαν μήνυμα στην Ευρώπη ότι πρέπει να σέβονται και τους μικρούς, όπως είπε.
Την ίδια στιγμή δρομολογείται η επίσκεψη του προέδρου της Κύπρου Νίκου Αναστασιάδη στην Ρωσία και συνάντησής του με τον Ρώσο πρόεδρο Βλάντιμιρ Πούτιν, εντός των επόμενων 48 ωρών.
Μάλιστα όπως αναφέρεται το μεγαλύτερο μέρος της ατζέντας των κρίσιμων συνομιλιών που θα απασχολήσουν τους δύο ηγέτες έχει συμφωνηθεί και το μόνο που απομένει είναι η ρύθμιση διαδικαστικών λεπτομερειών και μόνο.
Στο πολυαναμενόμενο αυτό ταξίδι του Κύπριου προέδρου στη Μόσχα αναμένεται να συζητηθεί το σχέδιο διάσωσης της Κύπρου με ρωσικά κεφάλαια σε μια περίοδο όπου η Λευκωσία εναγωνίως αναζητά εναλλακτικές λύσεις από τη δήμευση των καταθέσεων που ως γνωστόν είχε αποφασίσει το Εurogroup της περασμένης Παρασκευής και καταψήφισε η κυπριακή Βουλή των Αντιπροσώπων εχθές.
Σε αυτό όμως που συγκλίνουν όλες οι εκτιμήσεις είναι πως καμία συμφωνία μεταξύ Κύπρου και Ρωσίας δεν πρόκειται να επιτευχθεί εάν οι δύο ηγέτες δεν πραγματοποιήσουν πρώτα την αναμεταξύ τους συνάντηση, αλλά και - επαναλαμβάνουμε, είναι απίθανο η Γερμανία να δεθχεί λύση με την Ρωσία μέσα.
Ταυτόχρονα όμως αυξάνονται και οι δηλώσεις Ρώσων επισήμων αναφορικά με το μέλλον των ρωσικών κεφαλαίων στην Κύπρο. Όπως δήλωσε πριν από λίγο ο Ρώσος πρωθυπουργός Ντμίτρι Μεντβέντεφ η Ρωσία θα καταγγείλει την συμφωνία που διατηρεί με την Κύπρο για την αποφυγή της διπλής φορολόγησης κεφαλαίων στην περίπτωση που το κυπριακό τραπεζικό σύστημα σταματήσει να ικανοποιεί τα συμφέροντα των ρωσικών κεφαλαίων.
"Έχουμε μια συμφωνία", είπε ο Ρώσος πρωθυπουργός "για την αποφυγή της διπλής φορολογίας με την Κύπρο. Δεν γνωρίζω εάν χρειαζόμαστε αυτή τη συμφωνία σε μια τέτοια περίπτωση".
Αυτό αφορούσε τους οπαδούς της κατάσχεσης των καταθέσεων εντός της κυπριακής κυβέρνησης και τον "τραπεζικό Αρμαγεδόνα" που περιμένει την Κύπρο, αν υπακούσει στα κελεύσματα του Βερολίνου.
Και μάλιστα αιτιολόγησε και με σαφήνεια το γιατί: "Έχουμε τους λόγους μας και τα εθνικά μας συμφέροντα όπου τόσο τράπεζες αλλά και Ρώσοι επιχειρηματίες κρατούν τα κεφάλαιά τους εκεί. Και αυτό δε σημαίνει ότι προσπαθούν να κρύψουν κάτι πίσω από την “κουρτίνα” της ειδικής δικαιοδοσίας της Κύπρου. Όχι. Αυτό απλά είναι ένα βολικό είδος συνεργασίας. Όλοι ξέρετε πως ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων δρά μέσω εταιρειών ειδικού σκοπού (SPV) καθώς αυτό είναι μια συνήθης διεθνής πρακτική», είπε καλύπτοντας απόλυτα του επιχειρηματίες και ταπώνοντας τους συκοφάντες Γερμανούς Μέρκελ και Σόιμπλε.
πηγη: defencenet.gr


Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Ιστορικό αποτέλεσμα-Οι δηλώσεις μετά τη ψηφοφορία




Με 36 ψήφους κατά έναντι 19 αποχών, η Βουλή των Αντιπροσώπων της Κυπριακής Δημοκρατίας απέρριψε το νομοσχέδιο για το κούρεμα των καταθέσεων. Κατά τάχθηκαν 36 βουλευτές από το ΑΚΕΛ, ΕΔΕΚ, ΔΗΚΟ, ΕΥΡΩΚΟ, Οικολόγους και τον ανεξάρτητο Ζαχαρία Κουλία.
Οι 19 βουλευτές του ΔΗΣΥ τήρησαν αποχή. Η κρίσιμη συζήτηση επί του νομοσχεδίου για το κούρεμα των καταθέσεων, έγινε ενώ πλήθος κόσμου έχει συγκεντρωθεί έξω από την Κυπριακή Βουλή.
Εξερχόμενος της σύσκεψης των αρχηγών των κομμάτων, που έγινε πριν τη συνεδρίαση της Βουλής, ο αναπληρωτής πρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος ΔΗΣΥ Λευτέρης Χριστοφόρου δήλωσε ότι το πολιτικό γραφείο αποφάσισε ομόφωνα, αφού στάθμισε όλα τα δεδομένα και γεγονότα, να ψηφίσει αποχή.
"Υπό τις περιστάσεις είναι η πιο σωστή θέση και συμπεριφορά ώστε να μπορέσουμε να διαχειριστούμε την επόμενη μέρα" είπε ο κ. Χριστοφόρου και πρόσθεσε: "Με την αποχή δίνουμε το μήνυμα ότι ο λαός μας δεν μπορεί να βρίσκεται μεταξύ δύο κακών επιλογών, μπροστά στον κίνδυνο της άτακτης χρεοκοπίας και του πρωτοφανούς εγκληματικού κουρεματος. Μπορούμε είτε να ξαδιαπραγματευτούμε είτε να προσπαθήσουμε να εξεύρουμε άλλη εναλλακτική λύση για να βγάλουμε την οικονομία μας από τα τραγικά έξοδα".
Μετά και την απόφαση του κυβερνώντος Δημοκρατικού Συναγερμού να τηρήσει αποχή, η καταψήφιση του νομοσχεδίου θα δεδομένη, καθώς ΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ και Οικολόγοι τηρούν αρνητική στάση.
Μιλώντας στην ολομέλεια ο ΓΓ του ΑΚΕΛ Αντρος Κυπριανού ζήτησε να δοθούν στη δημοσιότητα τα ονόματα όσων απέσυραν το τελευταίο διάστημα χρήματα από τις κυπριακές τράπεζες.
Ο πρόεδρος της ΕΔΕΚ, Γιαννάκης Ομήρου, τόνισε ότι θα ψηφίσει «όχι» σε μία συμφωνία η οποία, όπως είπε, θα καταστήσει την Κύπρο εκ νέου αποικία.
Ο  πρόεδρος του ΔΗΚΟ Μάριος Καρογιάν είπε ότι η απόφαση για «κούρεμα» των κυπριακών καταθέσεων «πρόκειται για ένα ωμό εκβιασμό, ένα εκβιασμό που παίρνει χαρακτήρα βαρβαρότητας, αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι προέρχεται από εταίρους» και τόνισε ότι «το ΔΗΚΟ τοποθετείται ξεκάθαρα και εισηγείται την κατηγορηματική απόρριψή τους».
Πρέπει να πούμε «όχι» στο νομοσχέδιο γιατί θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία, υπογράμμισε ο βουλευτής του Κινήματος Οικολόγων Περιβαλλοντιστών Γιώργος Περδίκης.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΕΥΡΩΚΟ Δημήτρης Συλλούρης, τόνισε ότι καταψηφίζοντας το νομοσχέδιο δεν λύνεται το πρόβλημα και πως πρέπει με μεθοδικότητα και ενωμένοι «να βρούμε μόνοι μας τις λύσεις» και επιτέθηκε στον γερμανό υπουργό Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, κατηγορώντας τον πως δεν σεβάστηκε την οδηγία για προστασία των καταθετών.
Το εναλλακτικό σχέδιο που προωθήθηκε μετά το χθεσινό "πράσινο φως" του Eurogroup προέβλεπε αφορολόγητο για τις καταθέσεις που δεν υπερβαίνουν τις 20.000 ευρώ και διατήρηση των υπόλοιπων συντελεστών της εισφοράς στα επίπεδα της αρχικής απόφασης. Πληροφορίες μάλιστα του κυπριακού stockwatch αναφέρουν ότι το σχέδιο αυτό στηρίζεται στο διαχωρισμό των τραπεζών σε "καλές" και "κακές" έτσι ώστε να περιοριστεί τελικά το κόστος διάσωσης κάτω από τα 5,8 δισ. ευρώ.
Ωστόσο, και παρά την σαφέστατη βελτίωση των όρων που μεταφράστηκε σε αλλαγή στάσης από κάποιους βουλευτές, δεν έγινε δυνατή η διασφάλιση μιας υπερψήφισης του νομοσχεδίου στην προγραμματισμένη για σήμερα συνεδρίαση.
Μήνυμα Αναστασιάδη
Όπως έγινε γνωστό ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς συνομίλησε τηλεφωνικά αμέσως μετά την λήξη της ψηφοφορίας με τον πρόεδρο της Κύπρου Ν. Αναστασιάδη εκφράζοντας την πλήρη υποστήριξη της Ελλάδας στις αποφάσεις που λαμβάνει η Κύπρος.
Νωρίτερα, ο κ. Αναστασιάδης με μήνυμά του, σημείωσε τα εξής: «συμμερίζομαι απόλυτα τα δυσάρεστα αισθήματα που προκαλεί μια δύσκολη και οδυνηρή απόφαση. Γι’ αυτό και συνεχίζω να δίνω τη μάχη προκειμένου οι αποφάσεις του Eurogroup να διαφοροποιηθούν».
Μάλιστα, τόνισε ότι επέλεξε την πιο οδυνηρή επιλογή, αναλαμβάνοντας το πολιτικό κόστος, ώστε να περιορίσει τις συνέπειες στην οικονομία και στους κύπριους πολίτες.
Ο κ. Αναστασιάδης είχε ενημερώσει από χθες τηλεφωνικά την Άγκελα Μέρκελ για το αδιέξοδο στις προσπάθειές του για να πειστεί η κοινή γνώμη αλλά και οι βουλευτές για την αναγκαιότητα της έγκρισης της απόφασης του Eurogroup για "κούρεμα" των καταθέσεων, επισημαίνοντας στην Καγκελάριο ότι θα χρειαστεί να βρεθεί άλλος τρόπος για την εξασφάλιση του ποσού της βοήθειας.
Στο μεταξύ, νέα σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών συγκάλεσε για την Τετάρτη, στις 09:00 το πρωί ο Νίκος Αναστασιάδης.

Κατάσχεση καταθέσεων, τέλος! - Δεν περνά από την κυπριακή Βουλή - Μια πρώτη νίκη



Δεν περνάει η κατάσχεση ποσοστού των τραπεζικών καταθέσεων από την κυπριακή Βουλή! Ο μοιραίος πρόεδρος Ν.Αναστασιάδης ανέβαλε για τρίτη φορά Aτην συνεδρίαση της Ολομέλειας στη κυπριακή Βουλή και όλα δείχνουν ότι η απόφαση του Eurogroup μένει «κενό γράμμα» και θα αναζητηθεί το σχέδιο B!
Mιλώντας στην σουηδική τηλεόραση, ο Κύπριος πρόεδρος είπε ότι η Βουλή θα τοποθετηθεί αρνητικά διότι οι βουλευτέ θεωρούν και πιστεύουν θεωρεί και πιστεύει ότι είναι άδικη η απόφαση του Eurogroup και πλήττει τα συμφέροντα της Κύπρου γενικότερα και αν όντως συμβεί κάτι τέτοιο, εκείνος θα σεβαστεί απόλυτα την απόφαση.
Το "ναι" στην κατάσχεση-δήμευση ποσοστού των καταθέσεων αποτελεί μία οδυνηρή λύση και μια μεγάλη μαχαιριά σε ένα μικρό κράτος και σε μία λιλιπούτεια οικονομίας που αναπνέω από τον τομέα των υπηρεσιών, είπε ο Ν.Αναστασιάδης
Από τα έως τώρα δεδομένα 36 από τους 56 βουλευτές δήλωσαν ότι θα ψηφίσουν ΟΧΙ, ενώ ακόμα και από τους 19 βουλευτές του κυβερνητικού ΔΗΣΥ υπάρχει αμφιβολία αν θα το ψηφίσουν όλοι.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μια βουλευτής του ΔΗΣΥ η κυρία Στέλλα Κυριακίδη απουσιάζει στην Αργεντινή δεν έχει επιστρέψει ακόμα και διαμηνύει ότι δεν θα επιστρέψει αν δεν αποσυρθεί το νομοσχέδιο!
Ερωτηθείς πως θα χειριστεί την κατάσταση, ο Ν.Αναστασιάδης είπε ότι ¨ "Η κυβέρνηση έχει τα σχέδιά της" αναφερόμενος στο Σχέδιο Β.
πηγη: defencenet.gr

Ανατριχιαστικό - Που καταλήγουν τα 8.000.000 παιδιά που εξαφανίζονται τον χρόνο; Ποια η σχέση των παγκόσμιων εξουσιαστών με τον...κανιβαλισμό;



Έκπληξη προκαλεί σε κάποιον που παρατηρεί τα πράγματα από μια απόσταση και προσπαθεί να τα καταλάβει σε βάθος. Σε όλον τον κόσμο έχει επιβληθεί αυτή η έκφυλη παράσταση που το ονομάζουν ΚΑΡΝ-α-ΒΑΑΛ-ι. Έχουν φτάσει σε σημείο να επιβάλλουν στα παιδιά να πηγαίνουν στα μαθήματα με μάσκες.


ΤΟ ΚΑΡΝ-α-ΒΑΑΛ-ι είναι η γιορτή των σαρκοβόρων και ΚΑΝ -ι-ΒΑΑΛ-ων. Όπως και η λέξη «Σαρκοφάγοι» - αυτοί που καταβροχθίζουν σάρκες – η λέξη ΚΑΡΝΙ-ΒΟΡΟΙ (λατινικά Carnivore,  kɑrnɪvɔər) είναι η σύνθετη λέξη από «καρνι» -κρέας και «βοράρε»-(ευχαρίστηση). ΚΑΡΝΑΒΑΑΛΙ – ευχαρίστηση από κρέας.http://en.wikipedia.org/wiki/Carnivore

Την ίδια ρίζα «ΚΑΡΝ» έχει και η λέξη «carn-age»: http://www.merriam-webster.com/dictionary/carnage
Definition of CARNAGE
1 : the flesh of slain animals or men (το κρέας σκοτωμένων περιλαμβανομένωνανθρώπων) 
2 : great and usually bloody slaughter or injury (as in battle)
See carnage defined for English-language learners »
See carnage defined for kids »

Προφανώς η λέξη ΚαΡΝαζ (carn-age) είναι συγγενική με την λέξη ΚοΡμπαΝ που σημαίνει θυσία ζώου αλλά κυρίως ανθρώπου. "Hebrew noun "korban" (קָרְבָּן) - whether for an animal or other offering". http://en.wikipedia.org/wiki/Korban

Πάντοτε μας λένε ο διάφοροι «γλωσσολόγοι» και «πατριώτες» ότι η Ελληνική γλώσσα είναι η «αρχαιότερη» κλπ. Η λέξη ΚΑΝ-ι-ΒΑΑΛ-ος τι προέλευση έχει;
Η ρίζα ΚΑΝ – ο κύριος εβραϊκός ιερέας ο οποίος κάνει την θυσία. Και το ΒΑΑΛ (ή ΜΠΑΑΛ) – αυτός στον οποίο φέρουν την θυσία. "The Hebrew noun kohen is most often translated as "priest", whether Jewish or pagan, such as the priests of Baal or Dagon, though Christian priests are referred to in Hebrew by the term komer (Hebrew כומר). The word derives from a Semitic root common, at minimum, to the Central Semitic languages; the cognate Arabic word كاهن kāhin means "soothsayer, augur, or priest"  http://en.wikipedia.org/wiki/Kohen


Δείτε παρακάτω μια διακόσμηση από μια εκκλησία του 14 αιώνα στην Ιταλία (Ορβιέτο): τι βλέπετε; Θα σας λένε διάφορες ερμηνείες για να σας οδηγήσουν έξω από την ουσία, αλλά είναι προφανές αυτό που βλέπουμε: οι γαλαζοαίματοι σφάζουν του κοκκινόαιμους και κάποιοι (στη εικόνα με φτερά δηλ. ιπτάμενοι, ίσος εννοούν ότι είναι έξω από την Γη) τους επιβλέπουν από πάνω.


Αυτή η εικόνα είναι θα μπορούσε να ονομαστεί «όλη η ισΤΟΡιά της ανθρωπότηταςσε μα εικόνα». 


Μα θα μας πείτε υπάρχουν ΚΑΝ-ι-ΒΑΑΛ-οι;
Η επιστήμη της Περιουσιολογίας απαντά : όχι μόνο υπάρχουν αλλά και ευδοκιμούν .


Ένας Γερμανικός χάρτης του τέλους του 19 αιώνα για τις περιοχές της Γης που υπήρχε έντονος ΚΑΝ-ι-ΒΑΑΛ-ισμός. Σήμερα φυσικά όλα αυτά τα κρύβουν.


Έργο του 1400-1450 "μ.Χ" περίπου

Έργο "ολλανδού" καλλιτέχνη. Τέλος 19αι.

 Μερικά οικόσημα «αρχοντικών» οικογενειών Ευρώπης. 

Βέρνη, Γερμανία. Δεν το κρύβουν.







Σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο «χάνονται» δηλ. εξαφανίζονται, μαζί με την στατιστική της Ασίας, της Λατινικής Αμερικής  και της Αφρικής, 8 εκατομμύρια παιδιά. Στην Ευρώπη αυτός ο αριθμός φτάνει στις 75 χιλιάδες και στη Ρωσία στις 55 χιλιάδες.  Που «χάνονται» όλα αυτά τα παιδιά; Που έχουν κρυφτεί όλες οι «ανθρωπιστικές» , «φεμινιστικές» και «μη» κυβερνητικές οργανώσεις; Που είναι οι «έγκυροι» και «ανεξάρτητοι» δημοσιογράφοι; Προφανώς όλοι τους έχουν εντολές από την παγκόσμιους εξουσιαστές να μην θίγουν το θέμα…. Γιατί το θέμα είναι μεγάλο… .. Εμπλέκει κυρίως κανίβαλους, αλλά και παιδόφιλους, εμπόρους οργάνων και την ελίτ της (ψευτο)ιατρικής για διεξαγωγή πειραμάτων.

Το πρώτο που θέλουμε να προσέξετε είναι η πλήρης αδιαφορία των Εβαιοπαϊκών κυβερνήσεων. Δηλ. μέσα σε 10 χρόνια στη Ρωσία και στην Ευρώπη έχουν χαθεί 1,4 εκατομμύρια παιδιά ….  μια πόλη σαν την Θεσσαλονίκη…… και απόλυτη σιωπή.

Σκεφτείτε για ένα λεπτό τα παιδιά αυτά να  μην ήταν γκοημόπουλλα , αλλά περιούσια παιδιά. Σκεφτείτε μόνο να χαθούν όχι χιλιάδες , αλλά μόνο 50 εβραιόπουλλα.  Το τι θα συνέβαινε σε όλον τον κόσμο δεν μπορεί να φανταστεί κανείς. Ο ντόρος από ολοκαυτωμικές κραυγές των εβραίων θα έφτανε μέχρι τον ουρανό, θα ξύπναγε ακόμα και τον Ιαχβέ. Όλες οι χώρες θα είχαν ξεσηκωθεί, Θα είχαν σταλεί χιλιάδες τηλεγραφήματα , θα είχαν γραφτεί άρθρα και βιβλία, θα είχε γυριστεί ταινία, ο «πνευματικός» κόσμος θα μας είχε τρελάνει από τα κουτιά των σπιτιών μας, η Μοσάντ θα είχε αναποδογυρίσει τα πάντα. Ας θυμηθούμε την μικρή που χάθηκε με επώνυμο ΜκΚανΕίχαμε γράψει ότι είναιεβραιοπουλο: «ΚΑΝ» - στη χίμπρου είνα ο ιερέας που κάνει την θυσία….  

Θυμάστε την πρόσφατη περίπτωση της Γαλλίας όπου δήθεν σκοτώθηκαν δύο παιδιά και ένας ραβίνος ;  Η Γαλλία επίσημα δεν επαρχία του Ισραήλ αλλά «ανεξάρτητο» κράτος, αλλά το κράτος αυτό επί μερικές μέρες είχε παραλυθεί τελείως και όλα τα ΜΜ«Ε» από το πρωί μέχρι το βράδυ μας «ενημέρωναν»….

Πριν από περίπου δύο μίνες έγινε μεγάλο θέμα στα διεθνή αλλά και ελληνόφωνα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης ( π.χ. ΕΡΤ ) για την απαγόρευση που επέβαλλε η Ρωσία στην υιοθέτηση παιδιών της ειδικά από αμερικανούς (Δείτε εδώ και εδώ).

Δείτε παρακάτω τους λόγους για τους οποίους η κρυπτοεβραϊκή κυβέρνηση της Ρωσίας αναγκάστηκε πιεζόμενη αφόρητα από τις πατριωτικές δυνάμεις της χώρας να προβεί σε αυτήν την κίνηση.


Φυσικά την (πολύ) «καλή» Μαριλένα Κατσίμη που αναρωτιόταν «γιατί η απαγόρευση ειδικά για τις ΗΠΑ» δεν την ενημέρωσαν τα αφεντικά της για παρακμή και τον εκφυλισμό στην μέκκα της δημοκρατίας. Την προτείνουμε να διαβάζει εμάς τους (πολύ) «κακούς» για να ξεστραβωθεί…..

«5200 εργαζόμενοι και συνεργάτες του Πενταγώνου έχουν πιαστεί για την αγορά παιδικής πορνογραφίας» Δείτε και το βίντεο. Το Πεντάγωνο , κα. Κατσίμη,  αποτελείται από παιδόφιλους ….  Οι παιδόφιλοι κυβερνούν τον κόσμο και βομβαρδίζουν (δημοκρατικά) όποιον θέλουν.

"U.S. infant mortality rate higher than developed world’s!" Δηλ«Η παιδική θνησιμότητα στις ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη στον ανεπτυγμένο κόσμο» Δείτε εδώ.

"Over the past 10 years, four times more children died in the U.S. from domestic violence than soldiers in Iraq and Afghanistan during the war. This is the worst death rate in the developed world. This means that the myth that adopted children would be better off in the U.S. than in Russia is doubtful. In addition, no one knows what awaits these children in the U.S. In December, the U.S. organization Childhelp that helps children affected by violence released a new report. The authors of the report wrote about a "hidden epidemic of child abuse in the United States." Annually 3.3 million reports of violence over about 6 million children are received. Every day in the country more than five children die for reasons related to violence. The authors of the study concluded that the U.S. set the worst record in all developed countries.The most widespread child abuse is neglect of their lives and interests (78.3%) followed by physical violence (17.6%), sexual violence (9.2%) and psychological violence (8.1%).Over 80% of the children who died of violence were under 4 years old. In approximately 60% of cases death certificate do not specify that the cause of death was abuse. Last year, BBC journalists conducted an investigation and came to the shocking conclusion that in the last 10 years, over 20,000 children have died in the U.S. in their own homes at the hands of family members".
Δηλ.:
«Κατά τα τελευταία 10 χρόνια στις ΗΠΑ έχουν σκοτωθεί περισσότερα παιδιά απ’ ότι αμερικανοί στρατιώτες στο Ιράκ και Αφγανιστάν μαζί! Είναι τα χειρότερα δεδομένα μεταξύ ανεπτυγμένων κρατών. Κάθε μέρα στις ΗΠΑ σκοτώνουν 5 παιδιά! (Και αυτά είναι δεδομένα όχι μεταξύ υιοθετημένων παιδιών).
Από αδιαφορία των γωνιών με κάποια τραγική εξέλιξη πάσχουν 78,3% των παιδιών, από ξυλοδαρμούς 17,6% των παιδιών, από βιασμούς 9,2%, από ψυχολογικά προβλήματα 8,1%. Το 80% των δολοφονημένων παιδιών στις ΗΠΑ είναι κάτω των 4-ων χρόνων.»
Παρακάτω γράφουν:
«Τα  60% των πιστοποιητικών των θανάτων των παιδιών στις ΗΠΑ δεν αναγράφουν καν την αιτία του θανάτου (μήπως απλά τους τρώνε οι κανίβαλοι ή είναι θύματα κάποιων τελετών;)
«Πέρσι οι Βρετανοί δημοσιογράφοι είχαν διαπιστώσει ότι κατά τα τελευταία 10 χρόνια περισσότερα από 20 χιλιάδες παιδιά έχουν σκοτωθεί στα ΗΠΑ στα σπίτια τους στα χέρια των μελών της οικογένειας τους».