ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Το εντυπωσιακότερο πείραμα ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής (video)


fire-up-levitating-barbie-its-time-cook-with-

Το φαινόμενο της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής προσφέρεται πάντα για εντυπωσιακά πειράματα, με αιωρούμενους μεταλλικούς δακτυλίους και πηνία ή το άναμμα μιας λάμπας εξ' αποστάσεως (μιας λάμπας συνδεδεμένης με πηνίο στο οποίο πλησιάζει ή απομακρύνεται ένας μαγνήτης).
Όμως αυτό που δείχνει το παρακάτω βίντεο είναι μακράν το εντυπωσιακότερο πείραμα επαγωγής.
Αιωρείται δίσκος ενός χιλιογράμμου πάνω από ένα τεράστιο πηνίο που τροφοδοτείται με ισχυρότατο εναλλασσόμενο ηλεκτρικό ρεύμα. Το "κερασάκι στην τούρτα" είναι το αυτοσχέδιο φωτιστικό που ανάβει επίσης λόγω επαγωγής.



πηγη: prisonplanet.gr

Ευχετήρια επιστολή Α.Μέρκελ σε Κ. Μητσοτάκη




Με αφορμή τη συμπλήρωση των 95 χρόνων ζωής, η Άνγκελα Μέρκελ έστειλε ευχετήρια επιστολή στον πρώην πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.
Η Γερμανίδα Καγκελάριος εκφράζει τις ευχές της και με θερμά λόγια, μιλά για την προσφορά του Έλληνα πολιτικού καθ' όλη τη διάρκεια της μακράς πολιτικής του διαδρομής, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην περίοδο που ήταν πρόεδρος της ΝΔ.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής της κ. Μέρκελ στο επίτιμο πρόεδρο της ΝΔ είναι το εξής:
«Αξιότιμε κύριε πρώην Πρωθυπουργέ,
Αγαπητέ Κωνσταντίνε Μητσοτάκη,
Για τα 95α σας γενέθλια, σας συγχαίρω ιδιαιτέρως εγκάρδια, προσωπικώς και εξ' ονόματος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Γερμανίας.
Στη μακρόχρονη πολιτική σας πορεία, εξασφαλίσατε σημαντικά οφέλη για τη χώρα σας. Και ως Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας συνεισφέρατε σημαντικά στην ανάδειξη του κόμματος σας τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Για αυτή σας την αδιάκοπη δράση, σας αξίζει ο σεβασμός και η αναγνώριση.
Σας εύχομαι επίσης προσωπική ευτυχία και την ευλογία του Θεού.
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Angela Merkel>>
πηγη: defencenet.gr

ΤΟ ΣΑΒΟΥΑΡ ΒΙΒΡ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΣΤΗΝ Κ. ΜΕΡΚΕΛ.
ΚΑΝΕ ΚΥΡΙΕ ΕΠΙΤΙΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ <ΚΑΛΟ> ΜΙΑ ΦΟΡΑ.
ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΣΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ......

"Πόλεμος" στο Αιγαίο σε 3,5 λεπτά-ΒΙΝΤΕΟ


POLEMOS-630x353

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης έχει ένα ακόμη όπλο στην επιχειρηματολογία του στα Ευρωπαϊκά Συμβούλια για την καταπολέμηση της παράνομης μετανάστευσης.
Στα χέρια του βρίσκονται βίντεο που απεικονίζουν ένα μέρος της καθημερινής μάχης, που δίνει το Λιμενικό Σώμα - Ελληνική Ακτοφυλακή, στα ελληνικά θαλάσσια σύνορα για την αποτροπή εισροών παράνομης μετανάστευσης αλλά και την προστασία της ανθρώπινης ζωής και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης έχει ως στόχο να αναδείξει την παράνομη μετανάστευση, εν όψει και της Ελληνικής Προεδρίας στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, όχι μόνο ως εθνική προτεραιότητα αλλά και ως ευρωπαϊκή. Για το λόγο αυτό ο Υπουργός ετοιμάζει μια σειρά συναντήσεων με Ευρωπαίους αξιωματούχους, ώστε να ζητήσει μεγαλύτερη επέμβαση συνολικά από την Ευρωπαϊκή Ένωση σε θέματα:

· Αντιμετώπισης της διακίνησης και εισροής παράνομων μεταναστών
· Φύλαξης των ελληνικών θαλασσίων συνόρων -που αποτελούν και τα νοτιοανατολικά σύνορα της Ευρώπης-
· Περεταίρω χρηματοδότησης της Ε.Ε. για ενίσχυση σε μέσα, τεχνολογικό και υλικοτεχνικό εξοπλισμό του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ καθώς και για τις δαπάνες μετακίνησης των στελεχών του.
Το βίντεο , δείχνει πραγματικά συγκλονιστικές εικόνες από την συνεχή υπερ-προσπάθεια των στελεχών του Λιμενικού κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, μέσα στα οποία, θέτουν ως ύψιστο καθήκον τους, την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Ο εντοπισμός, η διάσωση και η παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας στους παράνομους μετανάστες αλλά και η σύλληψη των διακινητών τους, είναι αδιαλείπτως, επί 24ωρου, μέσα στις επιχειρησιακές τους δράσεις.

Η εθνική και ευρωπαϊκή αποστολή που επιτελούν καθημερινά τα στελέχη του Λ.Σ - ΕΛ.ΑΚΤ., αναδεικνύεται στο επισυναπτόμενο βίντεο, διάρκειας τρεισήμισι (3.50΄) λεπτών, το οποίο έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου. 


πηγη: prisonplanet.gr

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΓΕΡΩΝ ΝΙΚΩΝ: ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ - ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ!


Με πέντε χορηγούς τα τανκς στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου


67EB0CE02FDCD508DD2628A68A8E0F11

Δεν είναι ένας αλλά πέντε οι χορηγοί που συνέδραμαν οικονομικά προκειμένου να «φουλάρουν» τα ρεζερβουάρ των τανκς και των πολεμικών αεροσκαφών για την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου όπως αποκάλυψε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας σε συνομιλία του με κοινοβουλευτικούς συντάκτες.
Βέβαια, ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι τα ποσά δεν αποτελούν «χορηγίες» επισήμανε ότι «δεν θα μπουν αυτοκόλλητα με τα λογότυπα εταιριών στα τανκς» και επικαλέστηκε τους εθνικούς ευεργέτες Ζάππα και Μπενάκη για να υποστηρίξει ότι οι δωρεές τους δεν ήταν χορηγίες.
Πέραν αυτών ο κ. Αβραμόπουλος εξέφρασε την προσωπική του άποψη για τις παρελάσεις λέγοντας ότι το καλύτερο θα ήταν να διεξάγεται μόνο μια παρέλαση κάθε χρόνο εναλλάξ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Τόνισε όμως ότι αυτές οι παρελάσεις πρέπει «να έχουν τα πάντα. Ο ελληνικός λαός έχει πληρώσει τα άρματα μάχης και τα αεροσκάφη και θέλει να τα βλέπει. Αυτό άλλωστε τονώνει και το εθνικό φρόνιμα».
πηγη: protothema


Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΠΑΤΕΡ ΣΑΒΒΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ''ΔΙΑΦΟΡΑΙ ΠΡΟΤΡΟΠΑΙ''


ΟΧΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΥΣ.ΟΙ ΜΑΓΟΙ ΣΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ.Ο Γ. ΠΑ'Ι'ΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΛ.ΚΑΡΤΕΣ.ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ.Η ΠΛΑΝΗ ΤΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ.ΤΙ ΟΦΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΥΣ.ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ.


Άγαλμα του Χριστού εγκατέστησαν οι ορθόδοξοι στη Συρία




Άγαλμα του Χριστού στην κορυφή του όρους των Χερουβείμ κοντά στην πόλη Σεϊντνάγια της Συρίας (27 χλμ από τη Δαμασκό), εγκατέστησαν απεσταλμένοι των ορθόδοξων εκκλησιών της Ρωσίας και της Ελληνορθόδοξης Αντιόχειας.
Το άγαλμα, το οποίο ονομάστηκε «Ήρθα για να σώσω τον κόσμο», πρέπει να γίνει ένα σύμβολο της ελπίδας για ένα γρήγορο τέλος της αιματοχυσίας στη Συρία.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές του έργου του ρωσικού ιδρύματος «Η πνευματική κληρονομιά του Απόστολου Παύλου», κατά τη διάρκεια των εργασιών οι πλευρές της συριακής διαμάχης σταμάτησαν προσωρινά τη στρατιωτική δράση.
Το άγαλμα βρίσκεται σε υψόμετρο άνω των 2 χλμ., γι’ αυτό μπορεί να το δει κανείς από το Λίβανο, την Ιορδανία, την Παλαιστίνη και το Ισραήλ.
πηγη: defencenet.gr

Έκτακτη επικαιρότητα.Υποχωρεί η Λευκή Αδελφότητα. Ξανανοίγει η κυβέρνηση των ΗΠΑ. Νίκη της Λίλιθ. Στις 7 Φεβρουαρίου ο νέος γύρος


liakopoulos

Όπως είχαμε πεί από τις 8 Φεβρουαρίου του 2013, το κατεστημένο της σατανικής ελίτ που κυβερνά τις κυβερνήσεις, αποφάσισε να σταματήσει την συνεργασία τόσο  με την Λευκή Αδελφότητα, όσο και με την Μαύρη.
Έτσι, μετά την συνδιάσκεψη της Μόσχας, που έγινε με την ευκαιρία της G20 και όπου προσπάθησαν να χτυπήσουν την Λίλιθ καταλήγοντας στο φιάσκο του δήθεν μετεωρίτη, οι Λευκή Αδελφότητα προσεχώρησε πλήρως στον σατανισμό και η Μαύρη στον βαμπιρισμό.
Αυτά μπορεί να ακούγονται σαν βαθιά συνωμοσία, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα, που δυστυχώς όπως όλα όσα έχω πει ως τώρα, θα επιβεβαιωθεί χωρίς καμία αμφιβολία μπροστά στα μάτια όλων.
Η Λευκή Αδελφότητα, στην οποία προσεχώρησε και ο πρώην εκλεκτός της Μαύρης, ο Ομπάμα, προσπάθησε με το νόμο για την υγεία, τον περιβόητο OBAMA CARE με τον οποίο υποτίθεται θα έδιναν υγεία για όλους τους Αμερικανούς, να μειώσει τον πληθυσμό των ΗΠΑ, όπως βέβαια θέλει να μειώσει τον παγκόσμιο πληθυσμό κάτω από ένα δις, ώστε να είναι ελέγξιμος σε περίπτωση ξεσηκωμού απέναντι στην παγκόσμια χούντα που ετοιμάζουν.
Εντωμεταξύ, τον περασμένο Ιούνιο, όπως είπα σε ζωντανή εκπομπή του διαδικτύου, οι δύο αδελφότητες είχαν συμφωνήσει σε ένα μίνιμουμ πακέτο μέτρων που θα προωθούσε την αγελαδοποίηση και τον έλεγχο των ανθρώπινων κοινωνιών, κρατώντας όμως τον πληθυσμό σταθερό.
Έτσι μόλις ο νόμος του Ομπάμα για την υγεία ήρθε μαζί με τον προϋπολογισμό, η Μαύρη Αδελφότητα,  που σε αντίθεση με την Λευκή θέλει να αυξήσει τον παγκόσμιο πληθυσμό, αντέδρασε.
Με το κόμμα του τσαγιού όπως το λέει και το οποίο ελέγχει, έβαλε και τους Ρεπουμπλικάνους στο παιχνίδι και κοντράρισε τον προϋπολογισμό των ΗΠΑ με αποτέλεσμα να κινδυνεύει το κράτος με εσωτερική στάση πληρωμών στις 17 Οκτωβρίου και με εξωτερική στάση πληρωμών στις 31 Οκτωβρίου.
Πριν από λίγο ακούστηκε ότι 
1. Θα γίνουν αλλαγές στον OBAMA CARE, αλλιώς δεν θα ψηφιστεί ποτέ. Δεν συμφώνησαν ακόμη.
2. Δίνεται παράταση χρηματοδότησης της κυβέρνησης και της αύξησης του χρέους μέχρι τις 7 Φεβρουαρίου με σκοπό να "τα βρουν" για μία ακόμη φορά.
Είναι μάλιστα χαρακτηριστική η ημερομηνία 7 Φεβρουαρίου, οπότε και κλείνει χρόνος, από τότε που ο Σαμαέλ Σατανάς, νόμισε ότι είχε ξεμπερδέψει με την μεγάλη του αντίπαλο Λίλιθ Λαμασθού και όπως μόνο εγώ ο γραφικός Λιακόπουλος γνώριζα και σας είπα.
Απλά η Λίλιθ θέλει να του θυμίσει, ότι δεν πέτυχε τίποτε μέσα στο χρόνο που πέρασε.
Το θέμα ωστόσο δεν τελείωσε, διότι αυτοί έχουν τα δικά τους σχέδια. Θέλουν δεν θέλουν όμως, προωθούν το σχέδιο του Θεού.
Θέλω ωστόσο να συνειδητοποιήσετε, ότι είχα δίκιο όταν σας είπα ότι μετά τον Ιούνιο, θα ζήσουμε απόιστευτα πράγματα, αλλά και να θυμίσω την απόλυτη πληροφόρηση που μόνο το prisonplanet.gr είχε, από τον περασμένο Φεβρουάριο.
Όσο για τον Λιακόπουλο που δικαιώθηκε και πάλι, ας το αφήσουμε, διότι κατάντησε μπανάλ.
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: prisonplanet.gr

Σοκ! Το σχολείο του … Αντίχριστου (VIDEO)


antixk

Το νηπιαγωγείο «Χαρούμενα Όνειρα» (τι ειρωνεία)προσφέρει ημερήσια φροντίδα και ευχάριστο περιβάλλον σε παιδάκια που έχουν προσωπικά και παραφυσικά προβλήματα στα σπίτια τους.
Η υπεύθυνη του σταθμού προσφέρει στα παιδιά καθημερινές δραστηριότητες όπως μουσική και διάβασμα παραμυθιών έτσι ώστε τα παιδιά να είναι χαρούμενα.
Όμως υπάρχει ένα τεράστιο πρόβλημα καθώς τα παιδάκια-τερατάκια, παρόλο που η δασκάλα τους προσπαθεί καθημερινά, παραμένουν με κόκκινα μάτια και έχουν επικοινωνία με το δαιμονικό υπερπέραν.


πηγη: prisonplanet.gr

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Πότε οι ήρεμοι άνθρωποι γίνονται βίαιοι;


Πότε οι ήρεμοι άνθρωποι γίνονται βίαιοι;

Όλο και πληθαίνουν τα περιστατικά βίας που ασκούν καθημερινοί,ήρεμοι άνθρωποι. Χωρίς κάποια ψυχοπαθολογική αιτία να κρύβεται από πίσω φιλήσυχα άτομα καταφεύγουν σε επιθετικές συμπεριφορές κι ακραίες καταστάσεις. Πότε και για ποιούς λόγους εκδηλώνεται μια τέτοια βία των "φυσιολογικών" ανθρώπων; Υπάρχουν λύσεις;

Υπάρχουν οι εξής βασικές προϋποθέσεις που παράγουν βίαιες τάσεις στον άνθρωπο:
 
- η συσσώρευση του στρες από γεγονότα που δεν μπορεί να διαχειριστεί,
- η αίσθηση της έλλειψης κατανόησης στο προσωπικό του θέμα, που    το προκληθέν στρες το "σπρώχνει" σε αυτιστικά επίπεδα με "μοναδικά  χαρακτηριστικά" και έτσι καθίσταται το πρόβλημα "μοναδικό" σε    σχέση με αυτά των άλλων,
- η ματαίωση των προσδοκιών του και των πλάνων ζωής του,
- η αίσθηση "αδικίας" είτε είναι δικαιολογημένη, είτε όχι,
- η αδυναμία να βρει βιώσιμες διεξόδους και σαν αποτέλεσμα ο άνθρωπος αισθάνεται εγκλωβισμένος, παγιδευμένος,
- η "άμυνα" σε πραγματικούς ή φαντασιωσικούς διώκτες του,
- η αίσθηση προσωπικής αποτυχίας τόσο να αποτρέψει μια κατάσταση, όσο και να βρει λύσεις.
 
Εδώ είναι σημαντική και η πιθανή κατάρρευση ή απαξίωση του υποστηρικτικού οικογενειακού, κοινωνικού ή ιδεολογικού πλαισίου και προτύπων.
 
Οι επιλογές του ανθρώπου και ανάλογα με την ψυχική συγκρότηση είναι να παραιτηθεί μέσω Κατάθλιψης, ή να αντιδράσει έντονα δια του αντιθέτου στα στρεσογόνα ερεθίσματα. Η τρίτη ευκταία επιλογή (η μετουσίωση του στρες) απαιτεί μεγάλου βαθμού ωριμότητα, που σπάνια χαρακτηρίζει τον σύγχρονο άνθρωπο.
 
Είναι σημαντικό επίσης να αναγνωρίσουμε ότι ο σημερινός άνθρωπος έχει γαλουχηθεί στην Βία μέσω των ΜΜΕ ή των σύγχρονων μορφών "διασκέδασης", η Βία έχει νομιμοποιηθεί σε κάποιες περιπτώσεις (πόλεμοι στο Ιράκ), ενώ έχουν δαιμονοποιηθεί σε άλλες (τρομοκρατία), αλλά όμως είναι πανταχού παρούσα.
 
Η τηλεόραση, τα βιντεοπαιγνίδια των περισσοτέρων ειδών και ευρέως ηλικιακού φάσματος χρηστών, αλλά ακόμα και οι καθημερινές ειδήσεις σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, καθώς και στην τηλεόραση και ραδιόφωνο, μας πληροφορούν συνέχεια για την Βία και έτσι, χωρίς φυσικά ευθέως να την νομιμοποιούν, μας καθιστούν απαθείς συμμέτοχους σε αυτήν και σιγά-σιγά μας εθίζουν στην ύπαρξη της.
 
Η έλλειψη ουσιαστικής Παιδείας και συγκρότησης της προσωπικότητας, δεν ολοκληρώνουν την ωρίμανση του ενήλικα, που λειτουργώντας αποκλειστικά ανταγωνιστικά (το πρότυπο της σημερινής Κοινωνίας), καταλήγει να μην μπορεί να μετουσιώσει την αρνητική του ενέργεια και την διοχετεύει τελικώς σε Βία, ειδικά όταν αισθάνεται ο ίδιος θύμα μιας Βίας που νιώθει να του εξασκείται (σε πραγματικό ή φαντασιωσικό επίπεδο).
Η ακραία μορφή Βίας είναι η ανθρωποκτονία και η αυτοκτονία.
 
Με δεδομένο λοιπόν ότι η χαρακτηριολογική εξέλιξη του ανθρώπου σπάνια τον οδηγεί σε ωρίμανση, μέσω υιοθέτησης ώριμων μηχανισμών άμυνας στο στρες (η λεγόμενη "μετουσίωση"), επικρατούν άλλοι ανώριμοι μηχανισμοί, που αρκετοί από αυτούς καταλήγουν σε βίαιη εκ φόρτιση συναισθημάτων.
 
Στην καλύτερη περίπτωση θα βιώσει μια ψυχολογική κατάρρευση (σωματοποίηση, αντιδραστική κατάθλιψη, ψυχαναγκασμούς) και στην χειρότερη θα ενεργοποιήσει παλινδρομώντας, τα πλέον ανώριμα χαρακτηριστικά του (μεταξύ αυτών και της παράνοιας), που ενδεχομένως θα τον οδηγήσουν σε βίαιες ή ακραίες εκδηλώσεις.
 
Λύσεις: Όλα ξεκινούν από την Παιδεία (για να μάθει το παιδί εκτός από γράμματα και τρόπους διαχείρισης της ματαίωσης των επιθυμιών του, αλλά και νηφάλιας αντιμετώπισης των στρεσογόνων και ψυχοπιεστικών παραγόντων) και επεκτείνονται στον αυξημένο βαθμό συμμετοχικότητας στις εξελίξεις.
 
Όταν λοιπόν σήμερα ο Πολίτης νιώθει ότι αγνοείται επιδεικτικά η άποψη του, το πρόβλημα του, οι θέσεις του και έχει προδοθεί η εμπιστοσύνη του (μέσω της ασυνέπειας των πολιτικών), τότε, και ανάλογα με τον βαθμό ωρίμανσης του, ενδεχομένως θα βιώσει έντονη οργή, άρση αναστολών, "εσωτερική νομιμοποίηση" των βίαιων συναισθημάτων του και τέλος θα μπορούσε όλο αυτό να του οπλίσει το χέρι. 
 
Με τα ανωτέρω επιχειρούμε να ερμηνεύσουμε και όχι να δικαιολογήσουμε ή να νομιμοποιήσουμε την Βία. Το βέβαιο είναι ότι τα οφέλη της Βίας μακράν υπολείπονται της βλάβης που αυτή προκαλεί.



Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

ΠΝ.ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ(29-1-2012)ΠΑΤΗΡ ΣΑΒΒΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ


ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΠΑΧΟΜΕΧ ΣΕ ΠΑΡΚΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΤΕΓΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΟ ΣΑΝΤΙΑΓΟ ΣΤΗ ΧΙΛΗ {ΒΙΝΤΕΟ}




Επιμέλεια άρθρου: Vagedim 
Πηγή: Αθέατη γνώση
12 Οκτωβρίου 2013


Το South American News αναφέρει: Στις 29 Σεπτεμβρίου περίπου 21:00 κοντά στο πάρκο Bustamante στο κέντρο της πόλης, ένα παράξενο ιπτάμενο πλάσμα παρατηρήθηκε να πετάει από το ένα δέντρο στο άλλο.

Το μέγεθός του εκτιμάται σε περίπου 2 μέτρα ύψος και έχει σχήμα, όπως ένα Manta Ray, (Τα Μάντα ρέι είναι μεγάλα αετόψαρα που ζούν σε ωκεανούς και ανήκουν στο γένος Μάντα) 


Ημερομηνία παρατήρησης: 29 Σεπτεμβρίου 2013
Τοποθεσία παρατήρηση: Ξενοδοχείο Bustamante Σαντιάγκο, Χιλή

Ο Ignacio, ένας νεαρός άνδρας ο οποίος ήταν ένας προνομιούχος μάρτυρας σε αυτή τη σύντομη αλλά και ανησυχητική παρατήρηση, δεν επιθυμεί να αποκαλύψει την ταυτότητά του, έκανε όμως την αφήγηση του στο δημοσιογράφο [Juan Andrés] Salfate στο Canal La Red. 

Η περιγραφή του είναι συγκεκριμένη, παρατηρώντας ότι η οντότητα είχε φτερά από το πάνω και απο το κάτω μέρος του σώματός του.

Ο Ignacio έκανε ένα σχέδιο για το τι είδε, που θα σας παρουσιάσουμε στην παρούσα έκθεση.

Μαρτυρίες αυτόπτων μαρτύρων σύντομα εμφανίστηκαν σε άλλα μέρη στο Σαντιάγο. 

Μια μάρτυρας που ονομάζεται Sylvia επιβεβαίωσε την εικόνα απο το ανθρωποειδές και το περιέγραψε ως "Ιπτάμενο Μάντα Ρέι" στην κοινότητα Los Barrenchea

Κάποιος ανέφερε ακόμη τα εξής μέσω e-mail, από μια θέση κοντά στο Bustamante Park:

«Η γυναίκα μου κι εγώ, είδαμε αυτό το πλάσμα σε έναν από τους πύργους του San Francisco στην εκκλησία της Santa Isabel, και έτρωγε κάτι που έμοιαζε με ένα σκυλί. Νομίζω ότι αν επιθεωρήσετε τον πύργο θα βρείτε τα λείψανα του. 

Δυστυχώς, δεν έχω άλλα στοιχεία να σας δώσω, πέραν της έκθεσή της συζύγου μου και τη δική μου. "

Δείτε τα 2 βίντεο που ακολουθούν:





Ιορδανία: Όταν οι Έλληνες σμιλεύουν τα βουνά


Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ



Οι Έλληνες, λόγω της αγάπης τους για την έρευνα και το νέο, ταξίδευαν σε όλον τον κόσμο μεταδίδοντας παράλληλα κάθε είδους γνώση και κουλτούρα στα μέρη που επισκέπτονταν.
Ν. Αμερική, Κίνα, Ινδίες είναι από τους βασικούς σταθμούς τους. Στο τέλος του ταξιδιού τους επέστρεφαν όμως οι περισσότεροι στα γνώριμα νερά της Μεσογείου αφήνοντας και εκεί το προσωπικό τους στίγμα.
Τέτοια χώρα υπήρξε και η περίφημη Ιορδανία που συνορεύει με την Συρία, για την οποία έχουμε μιλήσει σε προηγούμενο άρθρο μας. Τόσο αυτές οι δύο περιοχές όσο και περιοχές σε όλη την Ανατολία είχαν δεχτεί την ελληνική επίδραση από τα αρχαιότατα κιόλας χρόνια, με την εκστρατεία του Διονύσου το 3000π.Χ. και πολύ αργότερα με το «πέρασμα» του Μ. Αλεξάνδρου σε εκείνα τα μέρη.
Αυτό που έδωσε ξανά ώθηση στην διάδοση της ελληνικής γλώσσας στην περιοχή, κυρίως μέσω του εμπορίου, ήταν η pax Romana, η περίοδος ειρήνης που είχε θεσπίσει ο Οκταβιανός Αύγουστος τον 1ο-2ο αι. π.Χ.
Ακρόπολη της Ιορδανίας


Σύντομα η Ελληνική γλώσσα ήταν η επίσημη γλώσσα εμπορίου σχεδόν σε ολόκληρη την Ασία.
Η γλώσσα όμως δεν ήταν το μόνο ελληνικό στοιχείο που απαντούσε κανείς στην Ιορδανία.
Μνημεία αρχαίου ελληνικού τύπου δεσπόζουν σε μεγάλο αριθμό πόλεων της Ιορδανίας. Πρώτη και γνωστότερη η Φιλαδέλφεια (Αμμαν), που χτίστηκε από την αρχή και πήρε το όνομά της από τον Πτολεμαίο τον Φιλάδελφο, βασιλιά της Αιγύπτου. Σε όλη την πόλη υπάρχουν αρχαία ελληνικά κτήρια, όπως το Νυμφαίο (φημίζεται για την αρχιτεκτονική του μέχρι σήμερα και είναι αφιερωμένο στις Νύμφες του νερού), μεγάλα θέατρα, βιβλιοθήκες κ.α.
Σε ένα μάλιστα εκ των θεάτρων διεξάγονται πολλές από τις επίσημες εκδηλώσεις της Ιορδανίας, γεγονός που δείχνει την εκτίμηση και τον σεβασμό των κατοίκων προς καθετί ελληνικό.
Και η Ακρόπολη όμως της περιοχής χρονολογείται την Ελληνιστική Περίοδο και βρίθει ελληνικού στοιχείου:
- Ναός Ηρακλέους, από τον οποίον σώζονται δυστυχώς μόνο ερείπια. Η παράδοση μάλιστα αναφέρει την ύπαρξη ενός αγάλματος του ήρωα, το οποίο έφτανε σε ύψος 10μ., σύμφωνα και με την εκτίμηση αρχαιολόγων.
- Βυζαντινό μεγαλοπρεπές οικοδόμημα.


Αρχαίο θέατρο στην πόλη Γεράσα


Έπειτα η πόλη Γεράσα < γήρας (σημ. Τζέρας), όπου ο Μ. Αλέξανδρος είχε αφήσει τους πρώτους στρατιώτες του. Η εν λόγω πόλη είναι γεμάτη από κίονες, ελληνικές επιγραφές, δύο θέατρα με άκρως ελληνικές προδιαγραφές πιστές στο Αττικό πρότυπο (σήμερα στο μεγαλύτερο από αυτά διεξάγεται το Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού), αγάλματα, ναοί (π.Χ. του Διός στον νοτιοδυτικό λόφο, της Αρτέμιδος, προστάτιδας της πόλης, που αποτελεί το σημαντικότερο αξιοθέατό της) και οικοδομήματα της Ελληνιστικής περιόδου.
Υπάρχει ακόμα η αρχαία αγορά, στην οποία κυριαρχούν κίονες ιωνικού και κορινθιακού τύπου, καθώς και πολλές εκκλησίες της Βυζαντινής περιόδου (του Αγίου Ιωάννη, του Αγίου Γεωργίου, των Αγίων Αναργύρων, κ.α.)
Ελληνική επιγραφή στην Ιορδανία


Επίσης, η πόλη Γάδαρα (Γκαζέρ) έχει γίνει γνωστή αφενός για τις θερμές πηγές της, όπως αναφέρει και ο Στράβων και αφετέρου για την ελληνική επιγραφή που γράφει:
«Σοι λέγω, τᾦ διερχομένῳ, οἷος εἰ ἢμην, οἷος εἰμὶ ἒσει. Χρῆσαι τᾦ βίῳ ὠς θνητὸς»! (Σε εσένα απευθύνομαι διαβάτη. Εκεί που ήσουν ήμουν και εδώ που είμαι θα έρθεις. Αντιμετώπισε την ζωή σου σαν θνητός)!
Σας θυμίζει κάτι;
Η συγκεκριμένη πόλη υπήρξε, ακόμη, γενέτειρα του Επικούρειου Φιλοσόφου, Φιλόδημου και των Κυνικών Μελεάγρου και Μένιππου.
Σε επίσκεψή του κανείς θα έχει την δυνατότητα να δει τις περίφημες θέρμες του Ηρακλείδη (λουτρά με γεωμετρικά σχέδια), τάφους της Ελληνιστικής περιόδου, και άλλα πολλά.
Τέλος, η πόλη Πέτρα είναι άξια αναφοράς, επειδή εκεί έζησε και έδρασε η πανάρχαια ελληνική φυλή των Ναβαταίων! Είχαν χτίσει οικισμό πάνω σε βράχο, στοιχείο που χαρακτηρίζει κατ’ εξοχήν πόλεις, στις οποίες ζουν Έλληνες.
Οι Ναβαταίοι χαρακτηρίζονταν από έντονη εμπορική δραστηριότητα και αρχιτεκτονική ικανότητα. Έχτισαν αμέτρητα κτήρια, προσόψεις, ναούς, θέατρα, αγορές, αποθήκες νερού σε βράχους, κορινθιακούς τάφους, κλπ. Διέθεταν ικανούς βασιλείς (πχ. Αρέτας), οι οποίοι κατάφεραν να διατηρήσουν την ανεξαρτησία του λαού τους ακόμα και όταν ο Πομπήιος προσάρτησε την Συρία στην κυριαρχία της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.
Ο Στράβων κάνει λόγο για τους Ναβαταίους, εξαίροντας τον πολιτισμό τους. Αλλά και ο Διόδωρος ο Σικελιώτης αναφέρει πως ο Αντίγονος προσπάθησε να τους υποτάξει, προκειμένου να πολεμήσουν στο πλευρό του εναντίον των εχθρών που κυριαρχούσαν στην Αίγυπτο και απέτυχε.
Κοινθιακός τάφος στην Πέτρα
Υπάρχουν, ωστόσο και πολλές άλλες πόλεις, στις οποίες είναι εμφανές το ελληνικό στοιχείο, όπως η Πέλλα, η Ακάμπα, η Μεδεβα και άλλες.
Όπως γράφει ο Καβάφης:
«Κι απ” την θαυμάσια πανελλήνιαν εκστρατεία,
την νικηφόρα, την περίλαμπρη,
την περιλάλητη, την δοξασμένη
ως άλλη δεν δοξάσθηκε καμιά,
την απαράμιλλη: βγήκαμ” εμείς·
ελληνικός καινούριος κόσμος, μεγας.
Εμείς· οι Αλεξανδρείς, οι Αντιοχείς,
οι Σελευκείς, κ” οι πολυάριθμοι
επίλοιποι Ελληνες Αιγύπτου και Συρίας,
κ” οι εν Μηδία, κ” οι εν Περσίδι, κι όσοι άλλοι.
Με τες εκτεταμένες επικράτειες,
με την ποικίλη δράσι
των στοχαστικών προσαρμογών.
Και την Κοινήν Ελληνική Λαλιά
ως μέσα στην Βακτριανή την πήγαμε,
ως τους Ινδούς».
Επομένως καθίσταται εμφανής, κατά την γνώμη μας, η ελληνική παρουσία και δραστηριότητα στην περιοχή της Ιορδανίας και γενικότερα της Ανατολής. Κάποιοι –και δυστυχώς Έλληνες- αμφισβητούν την πατρότητα των ελληνικών κατασκευών και οικοδομημάτων στις περιοχές αυτές, ισχυριζόμενοι πως είναι Ρωμαικά, την στιγμή που ποτέ δεν διεκδικήθηκε η πατρότητά τους από αυτούς σε καμία χρονική περίοδο.
Αλλά αντιθέτως, κατ’ ομολογίαν των ίδιων (βλ. Κικέρωνα) επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από καθετί ελληνικό και υποκλίθηκαν με δέος στον πολιτισμό μας.
Ας κλείσουμε με τα λόγια του Ισπανού συγγραφέα και πολιτικού, Federico Krutwig Sagredo, ο οποίος μεταξύ άλλων υπογράμμισε:
«Οι Ρωμαίοι συνήθιζαν να λένε πως η Ελλάδα ήταν μητέρα κάθε γνώσης και αυτή η αλήθεια δεν έχει αλλάξει από τότε»…
πηγη: ΠΥΓΜΗ.gr

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡΕΩΣ (ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ)




Ακούσαμε σήμερα, στην ευαγγελική περικοπή, από το στόμα του Χριστού μας, την παραβολή του σπορέως. Σε αυτήν, ο Κύριός μας, αναφέρει τους τρεις χαρακτηριστικούς τύπους των ανθρώπων, όσων πιστεύουν σε Αυτόν βέβαια ή και όσων νομίζουν ότι πιστεύουν. Όπως ο ίδιος λέει και μετά ερμηνεύει, σε μια ομάδα ανθρώπων ο σπόρος πέφτει στην οδό και έρχονται τα πετεινά του ουρανού και τον αρπάζουν. Αυτή είναι η ομάδα των ανθρώπων, που ακούει τον λόγο του Θεού, αλλά παραμένει υποχείρια στα θελήματα του παλαιού ανθρώπου, δεν αξιοποιεί την ευκαιρία που δίνει ο αγαθός Θεός. Αυτοί είναι εκείνοι οι οποίοι δεν εκτιμούν την Χάρη, που σπείρει μέσα στην ψυχή τους μέσω των λόγων του Ευαγγελίου, και εξαιτίας της απροσεξίας τους, της αμέλειάς τους, της αδιαφορίας τους, ο αιώνιος εχθρός του ανθρώπου, ο διάβολος, που παρομοιάζεται από τον Χριστό με τα πετεινά του ουρανού, σκοτίζει τον νου, αφαιρεί τον αγαθό σπόρο. Ο διάβολος δεν είναι όπως είπε κάποιος, η προσωποποίηση του κακού. Αυτό είναι πλάνη. Ο διάβολος είναι συγκεκριμένη πνευματική οντότητα και εμείς οι μοναχοί σίγουρα έχουμε σχετική εμπειρία της παρουσίας του. Όπως οι άγγελοι είναι αγαθά πνεύματα «εις διακονίαν αποστελλόμενα» (Εβρ. 1 ,14), έτσι είναι και οι δαίμονες πονηρά πνεύματα, τα οποία εργάζονται και ενοχλούν τον άνθρωπο, που προσπαθεί να ζήσει ως σωστός Χριστιανός και να θεραπεύ­σει την πνευματική του υπόσταση. Βέβαια η δύναμή τους είναι ένα τίποτα μπροστά στην θεία Χάρη, αλλά όμως, για τον απρόσεκτο άνθρωπο, είναι μεγάλος κίνδυνος. Η άλλη ομάδα των ανθρώπων είναι εκείνη που χαρακτηρίζεται ως νηπιώδης, η οποία στερείται «ικμάδος», δηλαδή υγρασίας. Προς στιγμήν βλαστάνει ο σπόρος, αλλά όμως η μέριμνα και οι βιοτικές, οι περί τα μάταια ενασχολήσεις, εμποδίζουν τον άνθρωπο να αναπτυχθεί πνευματικά. Πραγματικά, αδελφοί μου, όταν ζούμε σε αυτήν την ζωή με αμέλεια και ακόρεστη φιληδονία, ο εχθρός μας δημιουργεί μια ψευδαίσθηση· μια ψευδαίσθηση που έχει σχέση με την της επί γης αθανασία μας. Και δημιουργείται μέσα μας ο έμμονος λογισμός ότι θα μείνουμε εδώ για αιώνες. Και εργαζόμαστε χωρίς σταμάτημα, και πλατύνουμε τις επιχειρήσεις μας, ώστε να μη μας λείψει τίποτα, και συνεχώς ζούμε «μεριμνώντες και τυρβάζοντες περί πολλά» (βλ. Λουκ. 10,41). Λησμονούμε όμως ότι «ενός έστι χρεία» (βλ, Λουκ. 10,42) και έτσι δεν μπορούμε να έχουμε την πραγματική αίσθηση της θείας Χάριτος, αφού οτιδήποτε υπήρχε στην καρδιά και τον νου μας, από όσα ανήκουν στον Χριστό, οι βιοτικές μέριμνες δεν το άφησαν να καρποφορήσει· το έπνιξαν. Αν όμως επικρατήσει μια τέτοια ψυχική κατάσταση, πρέπει να ξέρετε, ότι θα χρειαστεί να καταβληθούν από τον άνθρωπο προσπάθειες πολλές και κόποι αμέτρητοι, κυρίως σε εμάς τους μοναχούς αναφέρομαι, αν αμελήσουμε στον αγώνα μας, για να γνωρίσει πνευματικό αντίκρυσμα.

Βέβαια, ένας οικογενειάρχης άνθρωπος δεν απαγορεύεται να φροντίζει τα του οίκου του, αλλά όμως, δεν επιτρέπεται να καταδαπανά τις δυνάμεις και την ενέργεια του νου στις μέριμνες για τα παρόντα. Αλλά να ζει, όπως λένε οι άγιοι Πατέρες, «υπό τους όρους της χρείας» και όχι της σπατάλης και της επιθυμίας.

Την τρίτη μερίδα, συνεχίζοντας ο Χριστός, την παρομοιάζει με την γη την καλή, την αγαθή και είναι αυτοί που δέχθηκαν με ευγνωμοσύνη και φόβο Θεού τον λόγο της αληθείας. Δέχθη­καν τον σπόρο της αποκαλύψεως και καρποφόρησαν «εν υπομονή» καρπό εκατονταπλασίονα.

Συμβαίνει πολλές φορές ο αγωνιστής να αδημονεί, πότε θα δει την επιβράβευση των μικρών κόπων του, την θεία Χάρη, τον αγιασμό. Είναι καλό, αλλά και επιβάλλεται βέβαια να αναζητούμε ικετευτικά την παρουσία της μητρός Χάριτος στην ζωή μας, η οποία και θα μας οδηγήσει στην τελειότητα. Όμως για να έλθει η υπερφυσική αυτή θεία ενέργεια μέσα μας, πρέπει να συντρέξουν κάποιες προϋποθέσεις. Πρέπει να δημιουργήσουμε την πρόσφορη, την εύφορη γη, ώστε να μπορέσει να βλαστήσει το αγαθό σπέρμα και συν τω χρόνω να καρποφορήσει. Πρέπει να γνωρίζουμε, ότι σύμφωνα με τους αγίους Πατέρες, ένα μόνο πράγμα είναι αδύνατον για την παντοδύναμο Χάρη του Θεού, και αυτό είναι το να σκηνώσει στον άνθρωπο που δουλεύει ακόμα στην αμαρτία, σε αυτόν δηλαδή που δεν κατάφερε να υποτάξει τις αμαρτωλές σωματικές πράξεις και τις διανοητικές εμπαθείς κινήσεις. Ας μη φανεί αυτό ακατόρθωτο ή έστω δύσκολο. Πόσοι και πόσοι βάδισαν αυτήν την οδό και κατέστρε­ψαν όλα τα «μηχανήματα των εχθρών»; Πώς το πέ­τυχαν αυτό; Απλώς αγάπησαν πραγματικά τον Θεό. Και η μόνη τους έγνοια, το μόνο τους μέλημα, δεν ήταν άλλο, παρά το να εζητούν πάντοτε, με κάθε τρόπο και με υπομονή, την Χάρη του Αγίου Πνεύματος. Εξαιτίας ακριβώς αυτής τους της καλής προαιρέσεως, ο Κύριος τους «διήνοιξε τον νουν» (Λουκ. 24,45)  κατάλαβαν ότι πρώτα απ’ όλα πρέπει να ζητάνε την βασιλεία και την δικαιοσύνη Του και «πάντα ταύτα προστεθήσονται αυτοίς» (Ματθ.6,33)·

Εύχομαι η θαυμαστή ενέργεια της Χάριτος, που παραμένει μόνιμα στην Εκκλησία μας από την ημέρα της Πεντηκοστής, να μας φωτίσει, ώστε να καθαριστεί η καρδία μας και να φέρουμε σε πέρας τον σκοπό της παρούσας ζωής μας. Γιατί αδελφοί μου, «τί ωφελείται άνθρωπος, εάν τον κόσμον όλον κερδίση, την δε ψυχήν αυτού ζημιωθή» (Ματθ. ι6,26), όπως και ο ίδιος, ο Κύριός μας, λέει; Ο άνθρωπος είναι κατεξοχήν πνευματικό ον, εικόνα του Θεού και δημιουργού Του και εξαρτώμενο από αυτόν. Από αυτόν δέχεται και «το ζην και το ευ ζην» και κατά φυσικό τρόπο, μόνο κοντά σε Αυτόν βρίσκει ανάπαυση και χαρά. Άρα δεν πετυχαίνει ο άνθρωπος, αν αναβαθμιστεί επαγγελματικά ή οικονομικά, αλλά ολοκληρώνει την προσωπικότητά του, εάν γίνει σκεύος της Χάριτος και δοχείο του Αγίου Πνεύματος.


(Αρχιμ. Εφραίμ Βατοπαιδινού, Καθηγουμένου Ι.Μ.Μ.Βατοπαιδίου, «Αθωνική Παρουσία», Ψυχωφελή Βατοπαιδινά 20, σ. 246-256, αποσπάσματα.) 


Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Mεγάλος σεισμός στην Κρήτη - 6.4 Ρίχτερ σύμφωνα με το Ευρωμεσογειακό Ινστιτούτο


SEISMOS 396 355

Σύμφωνα με το ευρωμεσογειακό σεισμολογικό ινστιτούτο, ο σεισμός ήταν μεγέθους 6.4 βαθμών της κλίμακας ρίχτερ.

Το επίκεντρο του σεισμού ήταν 67 χλμ δυτικά του νομού Χανίων και είχε εστιακό βάθος 51 χιλιόμετρα.

Η σεισμική δόνηση ήταν πολύ αισθητή και μεγάλης διάρκειας ενώ έγινε αισθητός και στην Αθήνα αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Σύμφωνα με το flashnews, στο νησί έχουν σημειωθεί υλικές ζημιές σε σπίτια και καταστήματα.

Οι υπηρεσίες λαμβάνουν συνεχώς κλήσεις.

πηγη: newsit.gr

Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ


ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΙΤΕ ΤΟ!



Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Η Τουρκία "πέταξε το γάντι" - Έστειλε την stealth "Heybeliada" έξω από την Αττική


MilgemXL

Σε μία ευθεία πρόκληση κυρίως προς την Ελλάδα και τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, αλλά και προς το Ισραήλ με μία κίνηση τύπου "Βόρειας Κορέας", η Τουρκία έστειλε σήμερα το πλέον σύγχρονο πολεμικό πλοίο της, την εγχώριας ναυπήγησης κορβέτα σχεδίασης stealth, την F-511 "Heybeliada", στην μέση της χθεσινής ελληνοϊσραηλινής αεροναυτικής άσκησης και σε απόσταση βολής πυροβόλου από τις ακτές της Ανατολικής Αττικής!
To τουρκικό πλοίο βγήκε από τα Δαρδανέλια χθες και ακολούθησε πορεία νοτια-νοτιοανατολική.
Η κανονιοφόρος "Τόλμη" του ΠΝ άρχισε να την παρακολουθεί. Το πλοίο σήμερα προσέγγισε την περιοχή βόρεια της Εύβοιας.
Να σημειώσουμε ότι λόγω των stealth χαρακτηριστικών της σχεδίασής του δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση η παρακολούθησή του από τα ραντάρ των ναυτικών παρατηρητηρίων,κυρίως σε ότι αφορά το πρωραίο τμήμα.
Για τον λόγο αυτό, η φρεγάτα παλιά φρεγάτα κλάσης "S" η "Κουντουριώτης" (την χωρίζουν ακριβώς 30 χρόνια ναυπήγησης ap;o την υπερσύγχρονη Heybeliada που έχει ακριβώς τον ίδιο οπλισμό και πλέον προηγμένους αισθητήρες) ανέλαβε την παρακολούθησή της.
Το πλοίο μπήκε στα χωρικά ύδατα της Ελλάδας στις 07.00, πέρασε τον Καφηρέας έφτασε πολύ κοντά στην περιοχή Α4 που διεξαγόταν η ελληνο-ισραηλινή άσκηση και μετά ακολούθησε πορεία ... νοτιοδυτική φτάνονας στις ακτές της Αττικής.
Όλα αυτά ενώ η "Κουντουριώτης" είχε εντοπίσει ότι οι αισθητήρες της ήταν ανοικτοί, οπότε η διέλευση, κάθε άλλο παρά αβλαβής ήταν.
Εν συνεχεία έφτασε στην θαλάσσια περιοχή μεταξύ Μακρονήσου και Τζιάς.
Εκεί και ένα δεύτερο πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού τέθηκε σε συναγερμό από τον φόβο μήπως το πλοίο κατευθυνθεί δυτικά, εντός του Σαρωνικού Κόλπου, δηλαδή προς |Ανάβυσσο, Σαρωνίδα, Λαγονήσι κλπ!
Τελικά προτίμησε να κατευθυνθεί νότια και αυτή τη στιγμή βρίσκεται νότια της Σερίφου βγαίνοντας στις 09.10 από τα ΕΕΧ.
Είναι η πρώτη φορά που ένα τόσο προηγμένο σκάφος όπως η Heybeliada στέλνετε από την Άγκυρα στις ακτές της Αττικής και σίγουρα πρόκειται γαι επίδειξη δύναμης από την πλευρά της Τουρκίας και μήνυμα σε Ελλάδα και Ισραήλ, αφού μόνο τυχαίο δεν είναι το ότι έπλευσε μέσα στην περιοχή της ελληνο-ισραηλινής άσκησης.
Από το ΓΕΕΘΑ ανακοινώθηκαν σχετικά τα εξής:
"Η τουρκική κορβέτα «HEYBELIADA», προερχόμενη από ΒΑ Αιγαίο εισήλθε την 9η Οκτωβρίου 07:00 σε Ελληνικά Χωρικά Ύδατα μεταξύ Ν. Ευβοίας και Ν. Άνδρου (Στενό Καφηρέα).
Στη συνέχεια, κινούμενη με πορεία νότια-νοτιοδυτική διήλθε μεταξύ Ν. Μακρονήσου και Ν. Κέας και εξήλθε από τα Ελληνικά Χωρικά Ύδατα δυτικά Ν. Κύθνου την 09:10.
Πλοία και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού παρακολουθούν το εν λόγω πολεμικό πλοίο καθ' όλη την διάρκεια του πλου του"
Το defencenet.gr, αλλά και το "αδελφό" περιοδικο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ είχαν γράψει πολύ έγκαιρα ότι η ένταξη της TCG Heybeliada (F-511) στην δύναμη του τουρκικού Ναυτικού αποτελεί το σκάφος που θα μπορούσε να κάνει την διαφορά σε μία πιθανή ελληνοτουρκική κρίση στο Αιγαίο χάρις στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νέου πλοίου.
Ήδη το δεύτερο πλοίο της κλάσης πρόκειται να ξεκινήσει δοκιμές και θα ακολουθήσουν 6 ακόμα κορβέτες της ιδίας κλάσης αλλά με εξοπλισμό τουρκικής κατασκευής και 4 φρεγάτες οι οποίες θα βασιστούν στην κλάση Ada αλλά θα έχουν 16 αντιαεροπορικά βλήματα EESM.
Ακολουθεί πίνακας με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό της κορβέτας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ναυπηγείο Ναυπηγεία τουρκικού Ναυτικού, Πεντίκ
Ναυπηγούνται 2
Σύνολο πλοίων προγράμματος 8+4
Ρόλος Ανθυποβρυχιακού αγώνα, παράκτιων επιχειρήσεων
Τύπος Κορβέτα
Εκτόπισμα 2.000 τόνοι
Μήκος 99 μέτρα
Πλάτος 14,4 μέτρα
Βύθισμα 3,75 μέτρα
Προωστικό σκεύος CODAG, αποτελείται από 1 αεριοστρόβιλο LM-25000, και 2 κινητήρες ντίζελ MTU 16V595TE90 συνολικής ισχύς 31.640kW που δίνουν κίνησε σε δύο προπέλες Escher Wyss
Ταχύτητα οικονομική 15 κόμβοι
Ταχύτητα μέγιστη 29+
Εμβέλεια 3500 μίλια με ταχύτητα 15 κόμβων
Αυτονομία 21 ημέρες
Πλήρωμα 93, με ενδιαιτήσεις για την φιλοξενία μέχρι και 104 ατόμων.
Αισθητήρες οπλισμός
Σύστημα Διαχείρισης Μάχης GENESIS (τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής)
Ραντάρ έρευνας SMART-S MkII
Σόναρ TBT-01 (τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής)
Λοιποί αισθητήρες Ραντάρ X-band, FCS, ραντάρ ναυσιπλοίας, ραντάρ LPI (τα δύο τελευταία τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής)
Συστήματα επικοινωνιών και ναυσιπλοΐας
SatCom, ECDIS/WECDIS, GPS, LAN
Σύστημα Ελέγχου Πυρός G-MSYS (τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής)
Ναυσιπλοΐα και σύστημα ελέγχου του πλοίου EPKIS (τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής)
Ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης
Imtech UniMACS 3000
Συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου Ραντάρ EW, Σύστημα Laser/RF, παρεμβολείς ASW (τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής), SSTD
Οπλισμός
Πυροβόλα Κύριο πυροβόλο των 76 χλστ, 2 βαριά πολυβόλα των 12,7 χλστ επί σταθεροποιημένης πλατφόρμας STAMP με ηλεκτροπτικό σύστημα
Πύραυλοι επιφανείας-επιφανείας 8 Harpoon
Αντιαεροπορικοί πύραυλοι 24 RAM (PDMS)
Τορπίλες 2 τριπλοί τορπιλοσωλήνες Mk 32
Ελικόπτερο 1 S-70B2 Seahawk ASW, UAV

πηγη: defencenet.gr


Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΤΙ-ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ Βεβήλωσαν τις "πέτρες της Georgia"



Oι γνωστές "πέτρες της Georgia" που που υποστηρίζεται ότι έχουν σκαλισμένα επάνω τους τα σχέδια της ΝΤΠ, για έλεγχο και απομέιωση του πληθυσμού, υπέστησαν βεβήλωση. Άγνωστοι έγραψαν με μπογιές πάνω τους τα ακόλουθα συνθήματα:
"ΟΧΙ ΣΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.."
"Γ... ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ..."
"Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΡΑΝΙΟ ΚΑΙ ΟΣΤΑ ΡΟΥΦΑΕΙ Κ.....ΛΙΑ!"
"ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΤΗ ΡΟΚΦΕΛΕΡ.."
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΛΕΙΨΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΟΤΙ Η 9-11 ΗΤΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ..!

Οι "Κατευθυντήριοι Λίθοι της Γεωργίας" (στα Αγγλικά Georgia Guidestones) είναι ένα τεράστιο κατασκεύασμα από γρανίτη, το οποίο βρίσκεται στην κορυφή του λόφου Elbert County, στην Γεωργία των ΗΠΑ. Συχνά αναφέρεται ως το "Αμερικάνικο Στόουνχετζ", ένας τίτλος που έχει επίσης αποδοθεί κατά καιρούς σε μια σειρά από άλλες κατασκευές.Κατασκευάστηκαν από την Elberton Granite Finishing Company κατόπιν εντολής κάποιου αγνώστου με το ψευδώνυμο R. C. Christian.
Είναι ένα μήνυμα αποτελούμενο από δέκα οδηγίες, οι οποίες είναι χαραγμένες σε οκτώ σύγχρονες γλώσσες, ενώ ένα μικρότερο μήνυμα είναι επίσης χαραγμένο στην κορυφή της κατασκευής, σε τέσσερα αρχαία συστήματα γραφής: Βαβυλωνιακά, Αρχαία Ελληνικά, Σανσκριτικά και Αιγυπτιακά Ιερογλυφικά.
Το κατασκεύασμα έχει σχεδόν είκοσι μέτρα ύψος και είναι κατασκευασμένο από έξι πλάκες γρανίτη, που ζυγίζουν πάνω από 100 τόνους συνολικά. Μία πλάκα βρίσκεται στο κέντρο, με τις άλλες τέσσερις διατεταγμένες γύρω απ’ αυτήν. Στην κορυφή βρίσκεται η έκτη πλάκα, ως κορωνίδα του κατασκευάσματος. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι πλάκες είναι ευθυγραμμισμένες αστρονομικά. Μια πρόσθετη πέτρινη πλάκα, είναι τοποθετημένη στο έδαφος και σε μικρή απόσταση προς τα δυτικά της κατασκευή, η οποία παρέχει ορισμένες διευκρινίσεις σχετικά με την ιστορία και τον σκοπό των "Κατευθυντηρίων Λίθων".
Το μήνυμα το οποία είναι χαραγμένο στους «Κατευθυντήριους Λίθους της Γεωργίας» σχετίζεται με τέσσερις σημαντικούς τομείς:
1. Τη διακυβέρνηση και την εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης.
2. Τον πληθυσμό και τον έλεγχο της αναπαραγωγής.
3. Το περιβάλλον και τη σχέση του ανθρώπου με τη φύση.
4. Την πνευματικότητα.
Το μήνυμα αναφέρει :
. Διατηρήστε την ανθρωπότητα κάτω από 500.000.000, σε συνεχή ισορροπία με τη φύση.
· Κατευθύνετε σοφά την αναπαραγωγή, βελτιώνοντας την φυσική κατάσταση και την πολυμορφία.
· Ενώστε την ανθρωπότητα μέσω μιας ζωντανής νέας γλώσσας.
· Τιθασεύστε το πάθος, την πίστη, την παράδοση και όλα τα πράγματα με ψύχραιμη λογική.
· Προστατεύστε τους ανθρώπους και τα έθνη με δίκαιους νόμους και δίκαια δικαστήρια.
· Αφήστε όλα τα έθνη να κυβερνούν εσωτερικά, επιλύοντας τις εξωτερικές διαφορές σ' ένα παγκόσμιο δικαστήριο.
· Αποφύγετε ασήμαντους νόμους και άχρηστους αξιωματούχους.
· Εξισορροπήστε τα προσωπικά δικαιώματα με τα κοινωνικά καθήκοντα.
· Να εκτιμάτε την αλήθεια, την ομορφιά, την αγάπη, αναζητώντας την αρμονία με το άπειρο.
· Να μην είστε καρκίνος για τον πλανήτη - Αφήστε χώρο για τη φύση - Αφήστε χώρο για τη φύση.
Επίσης αυτό το οποίο προκαλεί τρομερή εντύπωση, είναι η αναφορά στον έλεγχο του πληθυσμού και συγκεκριμένα στην μείωση του σε κάτω από 500.000.000, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι περίπου το 90% του πληθυσμού θα πρέπει να πεθάνει. Χαρακτηρίζοντας αυτούς τους ανθρώπους ως "άχρηστους καταναλωτές" (useless eaters) όπως αποκαλούν τις ευρύτερες λαϊκές μάζες, δηλαδή εμάς! Γι’ αυτό το λόγο πολλοί αποκαλούν το μνημείο "ταφόπλακα της ανθρωπότητας".
Ακολουθούμ φωτογραφίες των συνθημάτων


      

     

    



ακολουθεί το γνωστό βίντεο του David Russo για τους σχεδιασμούς των Παγκοσμιοποιητών


πηγη: defencenet.gr

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΕΚΕΙ ΑΝΤΙ-ΝΟΕΤΑΞΙΤΕΣ, ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛ-ΛΑΣ ΜΕΤΑΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΕΞΗ.

ΜΠΑΛΟΥΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ