ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Απίστευτο: Απαγόρευσαν στους διαιτητές να κάνουν τον σταυρό τους στα γήπεδα



Απαγορεύουν στους διαιτητές να κάνουν το σταυρό τους κατά τη διάρκεια ενός αγώνα γιατί λέει είναι «δείγμα χαμηλής αυτοεκτίμησης». Απίστευτο. Τι άλλο θα πούν και θα κάνουν για να πλήξουν την Ορθοδοξία, έναν απο τους βασικούς πυλώνες του Ελληνισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο τελευταίο σεμινάριο της ΚΕΔ έγινε ειδική σύσταση σε διαιτητή της Σούπερ Λίγκας να σταματήσουν οι "ρέφερι" να κάνουν τον σταυρό τους.
Κι αυτό την ώρα που είναι γνωστή η καλή σχέση που έχουν με τα με τα Θεία οι περισσότεροι Έλληνες διαιτητές, επιπέδου Σούπερ Λίγκας, ενώ κάποιοι το έχουν και για γούρι να κάνουν τον σταυρό τους πριν από την έναρξη ή μετά τη λήξη ενός ματς.
Δηλαδή και θεωρούνται άνθρωποι με χαμηλή αυτοεκτίμηση λόγω της σχέσης τους με τα Θεία και δεν τους επιτρέπουν να το συνεχίσουν όταν βρίσκονται στο γήπεδο, όπως συνέβαινε τόσα χρόνια…
Αυτά συμβαίνουν σε μία περίοδο που ξένα κέντρα εξουσίας, με βοήθεια εκ των έσω, θέλουν να "χτυπήσουν" θεσμούς και αξίες των Ελλήνων, όπως η πατρίδα, η θρησκεία και ο Στρατός που κρατούν το λαό ενωμένο. Μας θέλουν διαλυμένους και υποταγμένους.
πηγη: defencenet.gr

Ανατριχιαστικό: Πούλησαν τα δικαιώματα του Εθνικού Ύμνου σε ιαπωνική εταιρεία!





Απίστευτο, τρελό, αλλά αληθινό: Στην εταιρεία διαχείρισης και διανομής μουσικής IODA που πλέον ονομάζεται Orchard ανήκουν τα πνευματικά δικαίωματα του Εθνικού μας Ύμνου (στίχοι Διονύσιος Σολωμός, μελοποίηση Νικόλαος Μάντζαρος) και άρα απαγορεύεται η χρήση του χωρίς να αποδίδονται πνευματικά δικαιώματα!
Η αποκάλυψη ήρθε όταν οι πρώην εργαζόμενοι της ΕΡΤ διαμαρτυρόμενοι για την ανακατάληψη του Ραδιομεγάρου της Αγίας Παρασκευής από τους αστυνομικούς προσπάθησαν να ανεβάσουν στον ιστότοπο τους στο Youtube το δελτίο ειδήσεων το οποίο έκλεινε με τον Εθνικό Ύμνο.
Μόλις το βίντεο ανέβηκε, το Youtube έστειλε μια ειδοποίηση σύμφωνα με την οποία θα έπρεπε είτε να αφαιρεθούν τα ηχητικά τμήματα του βίντεο που έχουν πνευματικά δικαιώματα, είτε να επιτραπεί στο YouTube να παίζει στην αρχή του βίντεο διαφημίσεις, προκειμένου να αποδώσει στον κάτοχο των δικαιωμάτων το ποσό που του αναλογεί.
Και σε σχετικό ερώτημα το YouTube αποκάλυψε ότι τα δικαίωματα του ελληνικού Εθνικού Ύμνου ανήκουν στην εταιρεία διαχείρισης και διανομής μουσικής IODA που πλέον ονομάζεται Orchard.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2003 και διαθέτει ένα παγκόσμιο δίκτυο συλλογικής διαχείρισης και διανομής μουσικής και ταινιών.
Δραστηριοποιείται σε 27 χώρες και διατηρεί σχέσεις ελέγχου με τα μεγαλύτερα διαδικτυακά μέσα παροχής περιεχομένου όπως το YouTube, το iTunes, το Amazon κ.λπ, ενώ ανήκει κατά ένα μεγάλο μέρος στην Sony Music Entertainment.
Δηλαδή ο εθνικό μας ύμνος ανήκει στην πολεθνική εταιρεία Sony!
Το ερώτημα είναι ποιος φορέας έχει δηλώσει κάτοχος πνευματικών ή συγγενικών δικαιωμάτων του Εθνικού ΎμνουΤο ερώτημα είναι μήπως τα δικαιώματα εκχωρήθηκαν μεταξύ 2010 και 2012 με τα δύο Μνημόνια που υπέγραψαν οι κυβερνήσεις Παπανδρέου και Σαμαρά.
Το ζήτημα είναι τεράστιο αφού άπτεται συμβολισμών που μπροστά τους απλά όλα τα άλλα είναι μικρά και ασήματα.
Και πρέπει να δοθεί "εδώ και τώρα" μια απάντηση από την κυβέρνηση: Πώς, πότε και από ποιον εκχωρήθηκαν τα δικαιώματα του Εθνικού Ύμνου. Είναι γεγονός ότι η πώλησή τους έγινε για να να καλυφθεί μέρος του εξωτερικού χρέους της χώρας;
πηγη: defencenet.gr
ΔΗΛΑΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ?
ΧΑΧΑΧΑ  ΚΑΛΟ-ΚΑΛΟ

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Σπάνιο βίντεο του Άδωνι: Δεν υπήρξε ούτε ένας νεκρός στο Πολυτεχνείο





Απίστευτο και όμως αληθινό. Ο υπουργός Υγείας της κυβέρνησης Άδωνις Γεωργιάδης, σε ένα βίντεο που θα ήθελε να ξεχάσει.
Ο ίδιος φαίνεται να λέει αυτολεξεί ότι «Δεν υπήρξε ούτε ένας νεκρός στο Πολυτεχνείο» ενώ απαξιώνει τελείως την εξέγερση αναφέροντας ότι είναι επινόημα της αριστεράς της Ελλάδος.

Δείτε το βίντεο :


Απίστευτο!!!Παρατηρείστε τις λεπτομέρειες σε αυτή την εικόνα…




ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ:
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΦΟΡΑΕΙ ΓΡΑΒΑΤΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ(ΤΟ ΣΕΒΕΤΑΙ),
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ(ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ),
Η ΓΙΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΤΑΜΕΝΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ,
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΕΡΒΙΡΕΙ (ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΕΙΝΟΥΝ),
ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΨΑΡΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΧΑΜΠΟΥΡΓΚΕΡ!!! ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΤΕ, ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ!!!


Όλα αυτά είναι που θέλει η νέα τάξη πραγμάτων να τα ξεχάσουμε!!! Γι΄αυτό μείνετε ενωμένοι με τις οικογένειες σας και θυμηθείτε όλα αυτά που θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε!!!

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Εκαψε το σπίτι του και έριξε στο γκρεμό το ΙΧ του για να μην τα πάρουν οι τράπεζες!





Οι πολίτες αρχίζουν να αντιστέκονται στην εξαθλίωσή τους. Με παθητικά μέσα, χωρίς να κάνουν κακό σε κανέναν, αλλά αντιστέκονται με τον τρόπο τους, όπως ο 50χρονος άνδρας από τη Μηλιά της Ορεινής Ναυπακτίας ο οποίος έκαψε το ίδιο του το σπίτι και πέταξε στο γκρεμό του αυτοκίνητό του, καθώς ήδη του είχαν κατασχέσει και έπρεπε από το μεν εξοχικό σπίτι του να φύγει άμεσα και να παραδώσει και το αυτοκίνητό του.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο 50χρονος έβαλε φωτιά στην ξύλινη εξοχική κατοικία του και στη συνέχεια πέταξε το αυτοκίνητό του σε γκρεμό.
Ειδοποιήθηκαν οι αρχές και όταν έφθασαν στο χωριό, βρήκαν τον άνδρα να κάθεται και να κοιτάζει το φλεγόμενο σπίτι.
Ούτε σπίτι, ούτε αυτοκίνητο θα βρει η τράπεζα και τα "fund απελπισίας" για τα οποία έγραφε προχθες ο Β.Πολύδωρας...
Η τραγωδία σε όλο της το μεγαλείο. Ο Ντοστογιέφκσι μοιάζει πολύ μικρός, για την ελληνική πραγματικότητα.
Μόνο ένας Αισχύλος θα μπορούσε να αποτυπώσει αυτή την σκηνή...
Ο δυστυχισμένος συμπατριώτης μας έχει συλληφθεί από την αστυνομία για εμπρησμό (!) και θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα. Ο ίδιος δήλωσε στην αστυνομία ότι "Δεν θα πάρουν τίποτα οι αλήτες'"...
Πόσο ψυχή και απελπισία χρειάζεται κάποιος για να κάψει το ίδιο του το σπίτι;
πηγη: defencenet.gr

ΒΙΝΤΕΟ: ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΥΒΕΙΣ!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ... ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΜΕΓΑ ΘΡΑΣΟΥΣ!!! ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!




Πρωταγωνιστής ο βουλευτής Λέσβου με το ΠΑΣΟΚ, Νίκος Σηφουνάκης και το στέλεχος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Σπύρος Γαληνός (που έχει διατελέσει και βουλευτής), ενώ παρόντες ήταν και άλλοι βουλευτές και πολιτικοί του νησιού.
Όπως σημειώνει το Lesvosnews.gr, o καβγάς ξέσπασε μεταξύ του βουλευτή Λέσβου του ΠΑΣΟΚ Νίκου Σηφουνάκη και του στελέχους των Ανεξάρτητων Ελλήνων Σπύρου Γαληνού σε τοπική τηλεοπτική εκπομπή. Οι δύο πολιτικοί της Λέσβου μόνο στα χέρια δεν πιάστηκαν, με τους χαρακτηρισμούς εκατέρωθεν να διαδέχονται ο ένας τον άλλο.
Ο Νίκος Σηφουνάκης απευθυνόμενος προς τον Σπύρο Γαληνό τού είπε: «Σου διόρισα τη γυναίκα σου, ρε γελοίε… κι έτρεχα στον Παναγόπουλο (διοικητή τότε της Εθνικής Τράπεζας)…». Ο Σ. Γαληνός απάντησε: «… και μπράβο σου!», για να επανέλθει λίγο αργότερα ο Σηφουνάκης και να συμπληρώσει απευθυνόμενος με επιθετικό τόνο και πάλι προς τον Γαληνό: «Θα έπρεπε να με βλέπεις και να σκύβεις…».


πηγη: zoopark.gr

ΧΑΡΕΙΤΕ ΣΟΣΙΑΛΙΑΣΜΟ! 


Τρομοκρατική επίθεση στο defencenet: Δύο βόμβες εξερράγησαν μπροστά στα γραφεία




Δύο εκρήξεις σημειώθηκαν πριν από λίγο στην είσοδο του κτιρίου όπου στεγάζονται τα γραφεία του defencenet.gr στην όδο Μέρλιν, στο Κολωνάκι.
Η πρώτη έκρηξη σημειώθηκε στις 02.20. Αμέσως o δρόμος γέμισε καπνούς και μια στιφή μυρωδιά πλημμύρισε την ατμόσφαιρα.
Οι δημοσιογράφοι της βάρδιας στα γραφεία του defencenet.gr που εργάζονταν εκείνη την στιγμή στα γραφεία, ταρακουνήθηκαν αρχικά και εν συνεχεία πετάχθηκαν έξω, ενώ αστυνομικές δυνάμεις από την Βουλή που απέχει περίπου 150 μέτρα από το σημείο της έκρηξης έφτασαν στο σημείο.
Ενώ οι δημοσιογράφοι μαζί με τους αστυνομικούς ερευνούσαν το σημείο που είχε γίνει η έκρηξη στην είσοδο των γραφείων μια δεύτερη έκρηξη, όχι εξίσου δυνατή με την πρώτη έκρηξη συνέβη περίπου 20 μέτρα δίπλα από την ομάδα, ένδειξη ότι η περιοχή πιθανόν να έχει παγιδευτεί και με περισσότερους ωρολογιακούς εκρηκτικούς μηχανισμούς.
Αμέσως αποκλείστηκε ο δρόμος και αναμένεται η άφιξη του κλιμακίου της αντιτρομοκρατικής μαζί με ειδικούς πυροτεχνουργούς και οι αστυνομικοί είχαν φτάσει.
Για οτηδήποτε νεότερo θα σα ενημερώσουμε άμεσα.
πηγη: defencenet.gr

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Ελέγξτε και προφυλλαχθείτε από τα Ηλεκτρομαγνητικά Πεδία του σπιτιού σας


A92E7397D59A73AA3BD9A72FA3CE2D8D

Πώς να ελέγξετε το σπίτι και το γραφείο σας για ΗΜ.Π.
Πρόκειται για πολύ εύκολη διαδικασία με τη χρήση ενός μικρού φορητού ραδιοφώνου. Μπορείτε έτσι, να ελέγξετε το χώρο σας και να βεβαιωθείτε πως δεν δουλεύετε, κοιμάστε ή διαλογίζεστε σε ένα περιβάλλον μολυσμένο από ΗΜ.Π.
* Ρυθμίστε το ραδιόφωνο στα ΑΜ, αλλά όχι σε κάποιον συγκεκριμένο σταθμό. Θα ακούσετε έναν χαμηλό στατικό ήχο.
* Δυναμώστε την ένταση.
* Πλησιάστε μια ηλεκτρική συσκευή όπως έναν τηλεφωνητή, μια τηλεόραση, μια ηλεκτρική υποδοχή πρίζας.
* Αν ο ήχος, ο συριγμός δυναμώσει, αυτό δείχνει ότι υπάρχουν ηλεκτρομαγνητικά κύματα.
Πώς να ελαχιστοποιήσετε την έκθεση σας στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα
Πάνω απ' όλα, το μέρος που πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ελεύθερο ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων είναι ο χώρος που κοιμάστε. Η ώρα του ύπνου είναι αυτή κατά την οποία τα κύτταρα και η αύρα μας «επισκευάζονται» και η ζέστη και η ακτινοβολία μπορούν να επηρεάσουν πάρα πολύ αυτή τη ζωτικής σημασίας διεργασία. Θα πρέπει να ακολουθείτε τους παρακάτω χρυσούς κανόνες.
* Μην κοιμάστε κοντά σε κλιματιστικό μηχάνημα, ψυγείο
ή ηλεκτρικό θερμοσίφωνα (ακόμα και εάν η συσκευή βρίσκεται στην άλλη μεριά του τοίχου).
* Αν πρέπει να χρησιμοποιήσετε ηλεκτρική κουβέρτα, βεβαιωθείτε πως τη βγάλατε από την πρίζα πριν πέσετε για ύπνο.
* Τοποθετήστε το κρεβάτι σας μακριά από καλοριφέρ. Το μέταλλο τείνει να συγκεντρώνει τις επιπτώσεις των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων.
Αποφύγετε τα ηλεκτρικά ρολόγια, τα ραδιόφωνα – ρολόγια και τις ηλεκτρικές τσαγιέρες δίπλα στο κρεβάτι σας. Συχνά βάζουμε τέτοιες συσκευές δίπλα στο προσκεφάλι μας και εκπέμπουν πολύ ισχυρά ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Το κεφάλι είναι το πιο ευαίσθητο στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα, γιατί περιλαμβάνει τους πιο εξειδικευμένους δέκτες ηλεκτρομαγνητικών πεδίων του σώματος – τον αμφιβληστροειδή των ματιών και τον επιφυσικό νευραδένα (επίφυση). Χρησιμοποιήστε ένα παραδοσιακό κουρδιστό ξυπνητήρι ή ένα ρολόι που δουλεύει με μπαταρίες. Αντισταθείτε στον πειρασμό της τηλεόρασης ή του υπολογιστή στο υπνοδωμάτιο σας. Τα υπνοδωμάτια θα έπρεπε να είναι για να κοιμόμαστε! Αν πρέπει να βάλετε ένα από τα δύο, βεβαιωθείτε πως έχετε βγάλει την πρίζα πριν πέσετε για ύπνο.
Καλό είναι να πάρετε προφυλάξεις κατά των ήλεκτρομαγνητικών πεδίων στο γραφείο σας ή στον χώρο εργασίας σας (εάν είναι εφικτό) Στο βαθμό που μπορείτε φροντίστε να κάθεστε μακριά από μηχανήματα όπως φωτοτυπικά, φαξ κ.τ.λ. Αν δουλεύετε σε υπολογιστή, βεβαιωθείτε ότι η οθόνη σας προστατεύει από τα πεδία αυτά.
Μπορείτε επίσης να αγοράσετε ένα διαφανή χαλαζία (από κατάστημα κρυστάλλων) που μπορεί να αποτελέσει μια ιδιαίτερα αποτελεσματική προστασία κατά των επιβλαβών για την ενέργεια σας εκπομπών ακτινοβολίας. Μια φορά την εβδομάδα, μουλιάστε τον κρύσταλλο σε νερό με αλάτι για 24 ώρες και μετά ξεβγάλτε τον κάτω από το τρεχούμενο νερό της βρύσης.
Επίσης, ιδανικά για αυτόν τον σκοπό είναι τα πορτοκαλί άλατα Ιμαλαϊων που κυκλοφορούν πλέον παντού. Υπάρχουν και κάποια φυτά που απορροφούν καλά κάποιες από τις αρνητικές επιπτώσεις των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων. Οι κάκτοι είναι πραγματικά καταπληκτικοί για το σκοπό αυτόν. Σίγουρα οι ειδικοί του Feng Shui θα διαφωνίσουν λέγοντας ότι ο κάκτος δεν πρέπει παραμένει σε εσωτερικό χώρο. Ωστόσο, ότι η ικανότητα τους να προστατεύουν από τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία είναι τέτοια που αξίζει τον κόπο να τα έχετε στο γραφείο σας. Μπορείτε, όμως, να δοκιμάσετε και κάποια άλλα φυτά που είναι επίσης αποτελεσματικά στην απορρόφηση των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων.
* Χλωρόφυτο (chlorophytum comosum)
* Σανσεβιέρια ή Φυτό της Πεθεράς (Sabsevieria trifasciata)
* Επίπρεμνο ή Χρυσαφένιος Πόθος (Epiprmnum aureum)
* Φυλλόδεντρο
Φυσικά, το θεωρώ αυτονόητο (ελπίζω) ότι ποτέ δεν βάζετε το κινητό
σας δίπλα στο αυτί σας και χρησιμοποιείτε πάντα ακουστικό με καλώδιο.

πηγη: pisoapothnkoyrtina

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Κτίζεται τελικά το τζαμί στον Βοτανικό - Κατακυρώθηκε το έργο κατασκευής του...




Μετά από πέντε άγονους διαγωνισμούς το τέμενος στο Βοτανικό φαίνεται πως θα ανεγερθεί τελικά καθώς το έργο κατοχυρώθηκε στην κοινοπραξία των εταιρειών που αποτελείται από την J&P Αβαξ (όμιλος Ιωάννου) ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (όμιλος Περιστέρη), ΑΚΤΩΡ (όμιλος Μπόμπολα) και ΙΝΤΡΑΚΑΤ (όμιλος Κόκκαλη).
"Η κατασκευή του τζαμιού συνάδει με την πολιτική μιας χώρας που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα" δήλωσε όταν είχε αποφασίσει να κτίσει το τζαμί ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.
Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στα 946.000 ευρώ, με τον ανάδοχο να προσφέρει έκπτωση 7%, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός έξι μηνών από την υπογραφή της σύμβασης.
Έτσι για πρώτη φορά μετά την απελευθέρωση της Αθήνας και την ίδρυση του νέου ελληνικού κράτους το 1830, στο ιερό έδαφος της Αθήνας, θα αποκτήσει ισλαμικό τέμενος...
Είναι πραγματικά εντυπωσιακό ότι για ένα τόσο χαμηλού προϋπολογισμού έργο, μετέχουν τέτοιοι κολοσσοί για τα ελληνικά δεδομένα.
Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται μόλις στα 946.000 ευρώ, με τον ανάδοχο να προσφέρει έκπτωση 7%, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός έξι μηνών από την υπογραφή της σύμβασης.
Είναι μία σαφής ένδειξη ότι υπάρχει έντονο οικονομικό παρασκήνιο τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος από την Σαουδική Αραβία και το Κατάρ, αλλά και την Τουρκία που είχαν αναγάγει σε μείζον ζήτημα την ανέγερση του τζαμιού στην Αθήνα.
Δηλαδή σίγουρα υπάρχουν σημαντικά ανταποδοτικά οφέλη για τους τελικούς αναδόχους.
Αυτό είναι το επιχειρηματικό/οικονομικό μέρος της συμφωνίας.
Στο πολιτικό/εθνικό μέρος, το ότι κατακυρώθηκε το έργο αποτελεί ήττα για τις εθνικές δυνάμεις σε μία περίοδο που ο εθνικισμός βάλλεται πανταχόθεν.
Αυτό που μέχρι και πριν από κάποια  χρόνια θα φάνταζε ως είδηση πρωταπριλιάς αποτελεί δυστυχώς πραγματικότητα συνιστώντας  από τις δεκάδες επιπτώσεις της μάστιγας της λαθρομετανάστευσης που πλήττει τη χώρα, υπο την ανοχή όλων των κυβερνήσεων αλλά και την ενθάρρυνση πολλών κομμάτων, που επιχαίρουν με τη δημιουργηθείσα αυτή κατάσταση.
Η δημιουργία του τεμένους, που συνιστά ουσιαστικά μια ακόμη ήττα της Ελλάδας απέναντι στο κύμα της παγκοσμιοποίησης και του σχεδίου της κατευθυνόμενης λαθρομετανάστευσης δεν έχει να κάνει μόνο με τον αριθμό των λαθρομεταναστών ισλαμιστών αλλά και με την απαίτηση του πρωθυπουργού της Τουρκίας Ρ.Τ. Ερντογάν, ο οποίος είχε ζητήσει μετ΄επιτάσεως την ανέγερσή του. 

Στελέχη του υπουργείου Υποδομών εκτιμούν ότι οι εργασίες μπορούν να ξεκινήσουν μετά από περίπου δύο μήνες, καθώς πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί ο προσυμβατικός έλεγχος από την ανεξάρτητη Αρχή συμβάσεων και το ελεγκτικό συνέδριο.

Μοναδική ελπίδα για τη ματαίωση της ανέγερσης το ΣτΕ καθώς κάτοικοι  Βοτανικού έχουν προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ζητώντας να ακυρωθεί το έργο.

Η υπόθεση αναμένεται να συζητηθεί στο ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο στα τέλη Ιανουαρίου.

Το τέμενος θα κατασκευαστεί σε χώρο 17 στρεμμάτων στον Βοτανικό, στη θέση παλαιού συνεργείου αυτοκινήτων του Ναυτικού. Θα έχει συνολική επιφάνεια 600 τμ, θα αποτελείται από δύο χώρους προσευχής και δεν θα διαθέτει μιναρέ.

Γύρω του, θα υπάρχουν οι κλασικοί χώροι  πρασίνου, καθώς και υποστηρικτικοί χώροι γραφείων και υγιεινής, ενώ στη χρήση γης στην περιοχή δεν προβλέπεται κατασκευή κατοικιών.
πηγη: defencenet.gr


Οι Κύπριοι φίλαθλοι έδωσαν απάντηση στον Ερντογάν



ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΕΝΕΡΜΠΑΧΤΣΕ



Η Κύπρος είναι Ελληνική, δείτε το συγκλονιστικό βίντεο
 
Ένα απολαυστικό βίντεο απ' τους υπέροχους φιλάθλους της Ανόρθωσης στον αγώνα βόλεϊ ενάντια στην Τουρκική Φενέρμπαχτσε. 
 
Οι εξέδρες γεμάτες γαλανόλευκες σημαίες και πανό με την λέξη "Freedom", οι φίλαθλοι να τραγουδούν ασταμάτητα "Η Κύπρος είναι Ελληνική" και τον Εθνικό μας Υμνο.


πηγη: himara.gr


Βιβλίο Γυμνασίου κακολογεί έθιμα της Ορθοδοξίας


ΤΟ "ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ" ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Βιβλίο Νεοελληνικής γλώσσας της Γ' Γυμνασίου 
 
μας το έστειλε φίλη αναγνώστρια
 
Σε ένα βιβλίο που τα παιδιά μας μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα υπάρχει προπαγάνδα κατά της Ορθοδοξίας και των εθίμων των Ελλήνων.
Το κείμενο περνάει τα εξής μηνύματα στα παιδιά μας:
 
α) Περνάει το μήνυμα στα παιδιά να μην τηρούν τα έθιμα τους για να μην είναι διαφορετικοί και γίνονται γραφικοί. (καλύτερα μάλλον να τριγυρνανε στα νησιά μας και να κάνουν όργια και να κοιμόυνται στους δρόμους όπως οι Αγγλοσάξωνες)
 
β) Ο άκρως φασιστικός προσδιορισμός ότι όλοι οι Έλληνες είναι απαραίτητα επιρρεπείς σε κάθε είδους απόλαυση χωρίς εγκράτεια. Να συμπεριφέρονται και αυτά με τον ίδιο τρόπο αφού το κάνουν οι μεγάλοι.
 
γ) Ότι ο Έλληνας ξεσπά στο φαί και τις απολαύσεις επειδή καταπιέζεται από τις υποχρεώσεις του στην εκκλησία. Βέβαια, δεν γράφει πουθενά πως ο πιστός κάνει νηστεία πριν το Πάσχα με την ελεύθερη βούληση του.
 
δ) Συνεχίζει το απόσπασμα να μιλά για το χρέος των πιστών στην Εκκλησία (δεν νομίζω να έχει κάποιος πιστός χρέος στην Εκκλήσια αλλά στον Θεό και τον Χριστό). Να μην νοιάζονται τα παιδιά για την πνευματικότητα τους και το ήθος τους αρκεί να βαφτίζονται, να παντρεύονται κτλ. Εξισώνει την πνευματικότητα, το ήθος και τις αρχές, που δεν απορρέουν πάντα από την πίστη σε μία θρήσκεια, με την Εκκλήσια η οποία αν τηρείς τις τελετουργίες της σε αντιμετωπίζει με μεγαλύτερη επιείκια αν αμαρτήσεις. Δηλαδή προτρέπει τα παιδιά να αμαρτήσουν αφού οταν εξομολογηθούν θα συγχωρεθούν.
 
 Δεν πειράζει παιδί μου πήγαινε σκότωσε και κλέψε αλλά μετά μην ξεχάσεις να εξομολογηθείς.
ε) Εξισώνει την Ανάσταση του Κυρίου με μια απλή γιορτή που σκοπός της είναι να φάμε και να πιούμε. 
 
Αυτό το απόσπασμα το έγραψε κάποιος ξένος Έντμουντ Κήλυ που προφανώς ήταν οι εντυπώσεις του από την Ελλάδα και τους Έλληνες. Δεν είναι κατί μεμπτό αυτό. Είναι προσωπικές του απόψεις και με βρίσκουν σύμφωνο σε κάποια σημεία. Πολλοί  Έλληνες έχουν χάσει την πνευματικότητα τους και το Πάσχα για αυτόυς είναι απλά κατσικάκι και κρασί. Είναι δυνατόν όμως να υπάρχει τέτοιο κείμενο στο βιβλίο γλώσσας και να περνάει τέτοια μηνύματα; 
 
Αντί να έχει κάποιο κείμενο από τους εθνικούς μας συγγραφείς; 
 
Αυτή είναι η εκπαίδευση της Νέας Τάξης πραγματων αγαπητοί γονείς, που ετοιμάζει τους σύγχρονους δούλους της Παγκοσμιοποίησης, οι οποίοι δεν θα έχουν αρχές ήθη και έθιμα για να είναι όλοι ίδιοι και ελεγχόμενοι, αφού όταν αποκόψούν τον άνθρωπο από την ιστορία του, την θρησκεία του και τα έθιμα του θα καταφέρουν τον στόχο τους. Να μην αντισταθεί στον τρόπο ζωής που θέλουν να του επιβάλλουν.γηθούν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ξάνθης με κατηγορίες για αρπαγή και εκβίαση, ενώ οι αστυνομικοί της Ασφάλειας ερευνούν αν εμπλέκονται και σε άλλες απαγωγές

πηγη: lithosfotos.blogspot.gr


ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΑΣ!


Περουβιανός οικολόγος παντρεύεται δέντρο για να αφυπνίσει την ανθρωπότητα-BINTEO


CA1F76FD9071215C8B79FA211A00D5B1

Ένας νεαρός από το Περού επέλεξε έναν διαφορετικό τρόπο να αφυπνίσει την ανθρωπότητα για τους κινδύνους που αντιμετωπίζει ο πλανήτης. 

Έβαλε τα καλά του και πήγε σε ένα πάρκο του Μπουένος Αϊρες, προκειμένου να παντρευτεί ένα δέντρο.

Η τελετή είχε τα πάντα: από δαχτυλίδι, φιλί στον κορμό, αλλά και το πέταγμα του μπουκέτου με τα λουλούδια στο περίεργο πλήθος που είχε μαζευτεί.

Ο ίδιος δήλωσε ότι η τελετή ήταν συμβολική με στόχο να στείλει στην ανθρωπότητα το μήνυμα ότι η Γη πρέπει να σωθεί.




πηγη: prisonplanet.gr

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΚΑΙ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ.
ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΕΡΙ ΜΙΑΣ ΟΠΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΡΜΟ, ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΤΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΟΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΜΕΛΙΣΣΕΣ!!!

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΣΤΟ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟ!!! ΔΕΙΤΕ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!









Φωτογραφία 1 : η επίμαχη φωτογραφία  / φωτογραφία 2: η επίμαχη φωτογραφία σε ζουμ / φωτογραφία 3: κανονική φωτογραφία

του Στρατή Σαμιώτη / εφημερίδα Τα ΝΕΑ της Λέσβου
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
Προσκυνητής μιλά για θαύμα στον Ταξιάρχη
Συζητήσεις, εικασίες και εκτιμήσεις έχει τροφοδοτήσει από την Τετάρτη στον Μανταμάδο μία φωτογραφία της ανάγλυφης εικόνας του Αρχάγγελου για την οποία ο προσκυνητής που την προσκόμισε στο ναό, ενημερώνοντας τους ιερείς, υποστηρίζει ότι αποτυπώνεται "με ανθρώπινη μορφή" ο Άγιος στη χάρη του οποίου σπεύδουν εκατοντάδες προσκυνητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό καθόλη τη διάρκεια του έτους.
Η φωτογραφία 
Ο προσκυνητής που προσκόμισε τη φωτογραφία στους ιερείς την Τετάρτη επισκέπτεται οικογενειακώς το προσκύνημα του Μανταμάδου κάθε χρόνο από την περιοχή των Γιαννιτσών όπου κατοικούν.  «Κάθε χρόνο 8 Νοεμβρίου ερχόμαστε στον Ταξιάρχη για τη χάρη του Αγίου, καθώς έχουμε τάξει το παιδί μας που έχει το όνομα του, Ταξιαρχούλα» ανέφερε στα "Νέα της Λέσβου"  (εκφράζοντας την επιθυμία να διατηρηθεί η ανωνυμία του, αν και τα στοιχεία του είναι διαθέσιμα προς κάθε υπεύθυνο).
Η οικογένεια είχε βρεθεί και το καλοκαίρι στο προσκύνημα του Μανταμάδου οπότε και έγινε η λήψη της φωτογραφίας που προσκόμισε χθες και στην εφημερίδα μας.
«Όταν ήρθαμε το καλοκαίρι βγάλαμε φωτογραφίες αλλά δεν αντιλήφθηκα άμεσα αυτό το οποίο διαπίστωσα στη συνέχεια όταν επιστρέψαμε στην πατρίδα μας, τα Γιαννιτσά» μας είπε ο προσκυνητής. Και συνέχισε: «Μείναμε έκπληκτοι όταν διαπιστώσαμε πως το πρόσωπο του Αγίου είχε αποτυπωθεί ως κανονικό ανθρώπινο και όχι ως την ανάγλυφη εικόνα που γνωρίζουμε όλοι. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να αποτυπωθεί με κάθε λεπτομέρεια στο χαρτί της εφημερίδας, βλέπετε όμως στη φωτογραφία ότι η μορφή της εικόνας είναι διαφορετική από αυτή που βλέπουμε όταν επισκεπτόμαστε για προσκύνημα. Αν εξαιρέσουμε το σκούρο χρώμα που παραμένει το ίδιο, τα χαρακτηριστικά του προσώπου στο ανάγλυφο της εικόνας του Ταξιάρχη αποτυπώνονται σαν να πρόκειται για κανονικό ανθρώπινο πρόσωπο. Στη φωτογραφία διακρίνονται μάτια, η μύτη είναι μεγαλύτερη και το στόμα του Αγίου διαφορετικό σε σχέση με αυτό που βλέπουμε στην εικόνα» ανέφερε ο προσκυνητής στα "Νέα της Λέσβου".
Οι ιερείς τους οποίους ενημέρωσε ο πιστός με τη σύζυγό του δεν εξεπλάγησαν, καθώς συχνά δέχονται μαρτυρίες προσκυνητών για θαύματα του Αγίου όπως είπαν στην οικογένεια.
Να πρόκειται άραγε για αντανακλάσεις στο γυαλί που προστατεύει την ανάγλυφη εικόνα του Αγίου ή να έπαιξε ρόλο η οπτική γωνία από την οποία έγινε η λήψη της φωτογραφίας σε συνδυασμό με το φακό της μηχανής & το φως μέσα στο ναό; Δύσκολα μπορεί να δώσει κάποιος εξήγηση και είναι άλλωστε πολλά εκείνα που εδώ και χρόνια παραμένουν ανεξήγητα για το προσκύνημα του Μανταμάδου.

πηγη: lesvosnews.net


Ψάρι-τέρας ξεβράστηκε σε ακτή-ΒΙΝΤΕΟ


falaina-karxarias-pakistan2

Σοκαρισμένοι οι κάτοικοι που βρέθηκαν κοντά στο τεράστιο πλάσμα που μοιάζει με φάλαινα

Ένα τεράστιο αλλά και παράξενο ψάρι ξεβράστηκε αυτές τις μέρες στο Βιετνάμ και κανείς δεν ξέρει πως βρέθηκε στην στεριά.
Το πιθανότερο είναι να πρόκειται για μια φάλαινα.
Δείτε το βίντεο και τα συμπεράσματα δικά σας.. 


πηγη; prisonplanet.gr


Δέκα τρόποι που οι κυβερνήσεις μάς παρακολουθούν-ΒΙΝΤΕΟ


deka-tropoi-opoious-kybernhseis-parakolouthoun

Το παράδειγμα της NSA...
Η κυβερνητική παρακολούθηση υπάρχει, ακόμη και αν κάποιοι δεν το δέχονται, ολοένα και περισσότερες κυβερνητικές και μη υπηρεσίες ελέγχουν τους χρήστες τους, με την δικαιολογία ότι οι πολίτες πρέπει να είναι ασφαλείς…
Στο εξαιρετικά ενδιαφέρον βίντεο που παρακολουθεί θα δείτε:
Δέκα τρόπους με τους οποίους οι κυβερνητικές υπηρεσίες μπορούν να μας παρακολουθούν από το διαδίκτυο και όχι μόνο... 


πηγη: prisonplalet.gr

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ




Μια απο τις προφητείες του Αγίου κοσμά του Αιτωλού τις οποίας είχα δώσει την ερμηνεία, είπαν ορισμένοι οτι ο Λιακόπουλος δεν ερμηνεύει σωστά τις προφητείες, και ότι ο Αγιος Κοσμάς έλεγε ανοησίες και οτι πρέπει να βρεθεί ένας "Θεόπνευστος μεγαλοθεολόγος" για να μας πεί τι ήθελε να πεί ο Αγιος ο οποίος (κάτ αυτούς) έπαθε παράκρουση κι έλεγε άλλα αντί άλλων.

Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
12 Νοεμβρίου 2013
Το άρθρο είναι του Λιακόπουλου Δημοσθένη απο την διαδυκτιακή εκπομπή στο Prisonplanet 

Εγώ που δεν είμαι Θεολόγος αλλά φυσικός, και άναγκαστικά σκέφτομαι με μαθηματικό τρόπο, σας είπα ότι οι προφητείες του Αγίου Κοσμά - όπως και όλες οι προφητείες πρέπει να ερμηνεύονται όπως ακριβώς είναι γραμμένες. 



Ο Αγιος είπε: "αν ο πόλεμος πιαστεί απο κάτω λίγα θα πάθετε" Οταν εμείς ακούμε ...πάνω και κάτω, το δικό μας μυαλό πάει κάτω μεριά στο χάρτη απο την ελλάδα νότια. Κι όμως είδαμε ότι οι πόλεμοι πιάστηκαν και απο πάνω απο τη Σερβία, και είπαν πολλά θα πάθουμε. Πιάστηκε ο πόλεμος απο κάτω και έλεγαν Συρία κτλ, (λίγα θα πάθουμε) άλλοι έλεγαν με μανία ότι είναι "η αρχή έναρξης των γεγονότων!"

Το "πάνω και κάτω" τελικά είναι στην κυριολεξία "πάνω και κάτω". Δηλαδή αν γίνει ο πόλεμος απο κάτω στα τάρταρα λίγα θα πάθουμε, και σύμφωνα με τις προφητείες, θα βγούν οι Νεφελίμ έξω αποδυναμωμένοι απο τις μεταξύ τους σφαγές. 

Αν ο πόλεμος πιαστεί απο πάνω, αυτοί απο κάτω θα έχουν γλέντια διότι εμείς ούτως η άλλως θα αποδυναμωθούμε ενώ αυτόι θα είναι όσο το δυνατόν ισχυροί.

Λοιπόν ο πόλεμος πιάστηκε απο κάτω κι εμείς λίγα θα πάθουμε, καθώς χωρίστηκε η μαύρη και η λευκή αδελφότητα. Στην λευκή προσεχώρησαν όλα τα ρυπαρά γένη. Στα τάρταρα υπάρχουν οι 4 Βασιλείς των Μπαχομέχ, και οι υπόλοιποι 68 απο τα άλλα γένη.

Ετσί, υπάρχει ένας άνισος πόλεμος, που πότε γίνεται με μεγάλη σφοδρότητα, πότε γίνεται κλεφτοπόλεμος και πότε γίνεται εν τω μέσω πολλών διαβουλεύσεων απο όλους αυτούς που έχουν βγάλει τους νόμους, κανονισμούς υποκανονισμούς κτλ, χτυπήθηκε, όπως είχα πέι ... όταν χτυπιέται η πρωτεύουσα της μαύρης αδελφότητας που βρίσκεται πέρα απο την Σουμάτρα - όλη εκείνη η περιοχή ταρακουνιέται άσχημα, και βεβαίως ψιλοχτυπιέται και η πρωτεύουσα της λευκής αδελφότητας που είναι κάτω απο την Πελοπόνησσο και για να το πώ πιό σωστά στην νοτιοδυτική στερεά.

Εκεί λοιπόν έχουμε πάρα πολλούς σεισμούς, αλλά είναι απο ρίγματα τα οποία απλά ενεργοποιήθηκαν απο το "απο κάτω ταρακούνημα" αλλά τόσο μεγάλους σεισμούς δεν είχαμε στην περιοχή εδώ, διότι δεν είχαμε τόσο ισχυρά χτυπήματα σαν αυτά που δέχτηκε η πρωτεύουσα της μαύρης αδελφότητας.

Ωστόσο, εκείνο το οποίο συμβαίνει λόγω των δονήσεων, και λόγω του φαινομένου του κώδωνος (της καμπάνας) αν το πούμε στην απλή φυσική. Οταν έχουμε ένα αντικείμενο το οποίο έχει κάποιο όγκο και το χτυπήσουμε στο ένα άκρο, απο την άλλη πλευρά δημιουργούνται (εφόσον θα μπορούσαμε να δούμε) κύματα, με το φαινόμενο της αντήχησης. Αν πέσει ένας πανίσχυρος μετεωρίτης πάνω στη γή, τότε αντιδιαμετρικά στη γή απο την άλλη μεριά θα δημιουργηθεί κι εκεί (με τη μορφή του κώδωνος) σεισμός, ίσως και κάποιο τσουνάμι.

Ετσι λοιπόν συμβαίνουν κι αυτά εδώ στη γή με τους μεγάλους κραδασμούς στο εσωτερικό της γής.

Ενεργοποίηση ριγμάτων στην επιφάνεια πέρα απο το χάλκινο περίβλημα, την χωμάτινη πέτρινη που ζούμε εμείς. Ωστόσο, τα οπλικά συστήματα που χρησιμοποιούν κάτω έχουν προέκταση ώστε να δημιουργούν αληθινές καταστροφές. Είναι τέτοια τα οπλικά συστήματα που χρησιμοποιούν ώστε να προκαλούν φθορές και στα πραγματικά αντικείμενα που καλύπτονται απο το μάτριξ του ψεύτικου αυτού κόσμου.

Οι υπερβατικές μάλιστα συχνότητες, η πληροφορία της όποιας καταστροφής, μεταφερόμενη δημιουργεί παράπλευρα φαινόμενα στην επιφάνεια της γής. Τα φαινόμενα αυτά μετά τους σεισμούς αφορούν τον επιρρεασμό της ατμόσφαιρας της γής. Για τον λόγο αυτό στις Φιλιππίνες έχουμε τελευταία πολλούς και επαναλαμβανόμενους τεράστιους τυφώνες οι οποίοι έφεραν τεράστιες καταστροφές.

Αλλα, ώ του θαύματος! στην περιοχή της Μεσογείου κυρίως της Πελοπονήσσου και της δυτικής ελλάδας κατ επέκταση, έχουν αρχίσει να εμφανίζονται ξαφνικά ανεμοστρόβιλοι σε στύλ Κάνσας Σίτι, που οφείλονται στα χτυπήματα απο τα οπλικά συστήματα της μαύρης αδελφότητας πάνω στην πρωτεύουσα της λευκής.

Οταν θα έχουμε ξανά μαγάλα χτυπήματα απο κάτω, και αφού δούμε σεισμούς, μετά θα δούμε περίεργα ατμοσφαιρικά φαινόμενα - τα οποία πάντοτε ακολουθούν.


πηγη: atheatignosi 


Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Ο Μ....Σ ΓΑΠ φύτεψε και τη γλάστρα μαζί με το δέντρο! (vid)



 

Ο πρώην πρωθυπουργός συμβολικά φύτευσε ένα δένδρο στο πάρκο και δήλωσε: «Θεωρώ ότι είναι μία συμβολική κίνηση για τους πολίτες όλου του κόσμου που έχουν μία φωνή για να δημιουργήσουν ένα καλύτερο μέλλον, να αποφασίσουν οι ίδιοι για την τύχη τους. Είναι μία ηθική αρχή που ξεπερνά κάθε έθνος».
 
Και όλα αυτά λίγες μόνο ώρες μετά την προκλητική δήλωση του Ρ.Τ. Ερντογάν ότι "δεν υπάρχει κράτος με το όνομα Κύπρος"
 
Ξέχασε όμως να αφαιρέσει τη γλάστρα….


πηγη: defencenet.gr




Απίστευτο θράσος! Πακιστανός έκλεψε... θύμα τροχαίου στην Ηλεία!


ilia 473 355

Ωστόσο, οι αστυνομικοί δεν άργησαν να φτάσουν στα ίχνη του και να του περάσουν χειροπέδες!
Τον έπιασαν το πρωί, στο Μάχου Βαρθολομιού Ηλείας και σε βάρος του 33χρονου Πακιστανού, σχηματίστηκε δικογραφία για παράλειψη λύτρωσης από κίνδυνο ζωής και κλοπή.
Το τροχαίο, ο νεκρός και η μοτοσικλέτα
Σύμφωνα με την Αστυνομία, χθες το πρωί, σε χωμάτινο θαμνώδες πρανές, στο 2ο χιλιόμετρο της Επαρχιακής Οδού Καρδιακαυτίου - Δήμητρας, βρέθηκε από πολίτες θανάσιμα τραυματισμένος ένας 30χρονος Έλληνας, ο οποίος όπως προέκυψε μετά, είχε τροχαίο με τη μοτοσικλέτα του.
Δυστυχός για τον άνδρα, που άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο, όχι απλώς δεν βρέθηκε κάποιος να τον βοηθήσει μετά το τροχαίο αλλά... έπεσε και θύμα κλοπής!
Ο Πακιστανός έκλεψε ό,τι βρήκε και παράτησε το θύμα στο δρόμο!
Από την έρευνα που έκαναν οι Αστυνομικές Αρχές της Ηλείας, προέκυψε ότι ο 33χρονος Πακιστανός που τελικά συνελήφθη, περνώντας με ποδήλατο από το σημείο, βρήκε τον 30χρονο πεσμένο μετά από τροχαίο που είχε με τη μοτοσικλέτα του και αρχικά, παρέλειψε να τον βοηθήσει.
Όμως, στη συνέχεια, πέρασαν άλλες σκέψεις από το μυαλό του αλλοδαπού, τις οποίες δε δίστασε να κάνει πράξη.
Ο 33χρονος Πακιστανός λοιπόν, παράτησε τον άνδρα όπως ήταν, του έκλεψε τα λεφτά που είχε πάνω του, ένα κινητό τηλέφωνο και... τη μοτοσικλέτα του!
Το ποδήλατο, με το οποίο είχε φτάσει ο Πακιστανός στο σημείο, το έκρυψε κοντά στο χώρο του ατυχήματος και έφυγε σαν κύριος με τη μοτοσικλέτα του θύματος!
Για τη σύλληψη του δράστη έγιναν αναζητήσεις από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πύργου,
με αποτέλεσμα τον εντοπισμό του σήμερα το πρωί και τη σύλληψη του.
Σε ελαιοστάσιο στη περιοχή του Μάχου, κοντά σε στάβλο όπου κατοικούσε ο 33χρονος Πακιστανός,
βρέθηκε και κατασχέθηκε η μοτοσικλέτα
ενώ στη κατοχή του οι αστυνομικοί βρήκαν το κινητό τηλέφωνο του 30χρονου, θανάσιμα τραυματισμένου οδηγού και το χρηματικό πόσο των 25 ευρώ.
Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στην Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αμαλιάδας ενώ οι έρευνες για τη συγκεκριμένη υπόθεση συνεχίζονται.
Σύμφωνα με το iliaLive, ο 30χρονος που "έσβησε" στην άσφαλτο, ήταν πατέρας δύο παιδιών...
πηγη: prisonplanet.gr

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Πάτρα: Κέρδισε στο ΚΙΝΟ και έδωσε όλα τα χρήματα σε άνεργο φίλο του!


20131111 396982 533 355

Ο νικητής του ΚΙΝΟ έκανε ένα ολόκληρο πρακτορείο του ΟΠΑΠ να τον χειροκροτήσει...
Πρωταγωνιστής της υπόθεσης ένας Πατρινός επιχειρηματίας, που προ ημερών κέρδισε 3.000 ευρώ σε τυχερό παιχνίδι του ΟΠΑΠ (ΚΙΝΟ) αλλά δεν τα κράτησε!
Σύμφωνα με το dete.gr, χάρισε όλο το ποσό σε φίλο του, ο οποίος είναι εδώ και δύο χρόνια άνεργος (όπως και η σύζυγός του). "Τι είχα, τι έχασα" είπε χαρακτηριστικά στην τοπική εφημερίδα Κόσμος και η κίνησή του, έγινε θέμα συζήτησης στην τοπική κοινωνία.
Ο επιχειρηματίας ζήτησε να μην δημοσιευτεί το ονοματεπώνυμό του, ενώ ο άνεργος φίλος του, που πήρε τα χρήματα στα χέρια του δηλώνει χαρούμενος και συγκινημένος...
πηγη: newsit.gr

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ!


Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΦΟΡΟ "ΚΑΜΙΝΑΔΑΣ"




Επιβολή εξοντωτικού προστίμου, ορίζοντας ως παραβάτες οποιονδήποτε τολμήσει να ζεστάνει τα "κόκκαλά" του δίπλα σε τζάκια και ξυλόσομπες προβλέπει το "σχέδιο" αντιμετώπισης της αιθαλομίχλης. Το "σχέδιο" προβλέπει την εκ περιτροπής καύση τζακιών και ξυλόσομπας για την αντιμετώπιση της περιβαλοντικής μόλυνσης κάτι που μόνο στην "σφαίρα" της φαντασίας μπορεί να γίνει.
 
Οπως αναφέρουν απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας», η κοινή υπουργική απόφαση, που προωθεί το υπουργείο Περιβάλλοντος για την αντιμετώπιση των έκτακτων επεισοδίων αιθαλομίχλης, συνδέει την απαγόρευση για τα τζάκια και τις ξυλόσομπες με την εφαρμογή της υφιστάμενης νομοθεσίας για την ατμοσφαιρική ρύπανση, παραπέμποντας σε ελέγχους και σε επιβολή προστίμων από κλιμάκια υπαλλήλων των Περιφερειών και από το σώμα των Επιθεωρητών και από το σώμα των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος.
 
Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν φαίνεται να απασχολεί τους αρμόδιους της διυπουργικής επιτροπής και του υπουργείου Περιβάλλοντος, που προέβλεψαν τη σχετική ρύθμιση, ότι το σχετικό θεσμικό πλαίσιο είναι πολυδιάστατο και ασαφές, ενώ δεν υπάρχει στη νομοθεσία προσδιορισμένο πρόστιμο, δηλαδή «ταρίφα» για υπερβολική ρύπανση από τζάκια και ξυλόσομπες είτε παραβίαση της απαγόρευσης λειτουργίας τους.
 
Βάσει του νόμου 2947/2001, τα πρόστιμα για περιβαλλοντικές παραβάσεις, που επιβάλλει η Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος (ΕΥΠΕ) του ΥΠΕΚΑ, με τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ), προκύπτουν από αλγόριθμο.          
 
Ισχύουν συντελεστές, ανάλογα με το είδος και την έκταση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, ενώ η τιμή βάσης υπολογισμού του προστίμου για «μικρής έκτασης δραστηριότητες», όπως μπορεί να θεωρηθεί η ρύπανση του τζακιού, ξεκινά από το εξωπραγματικό ποσόν των 2.500 ευρώ.
 
Τα αντίστοιχα πρόστιμα, που επιβάλλουν τα κλιμάκια των Περιφερειών, για εκπομπές καυσαερίων κεντρικής θέρμανσης, επίσης δεν είναι απολύτως προσδιορισμένα, καθώς κυμαίνονται από 200 έως 1.000 ευρώ και υπολογίζονται ανάλογα με την έκταση της ρύπανσης.
 
Μην το ψάχνετε, πρόκειται περί μιας ηθελημένης ασάφειας για να βάζουν αστρονομικά πρόστιμα σε όποιον θέλουν, ακόμα και αν ανάψει ψησταριά.
 
Φυσικά τα πρόστιμα αυτά, δεν θα μπορούν να πληρωθούν, και αμέσως  θα περνούν στα ληξιπρόθεσμα χρέη, οπότε η Εφορία θα περνάει στην κατάσχεση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του "με το έτσι θέλω οφειλέτη". Είναι μέρος ενός ευρύτερου σχεδιασμού για να καταλήξουν να χρωστάνε και όσοι ακόμα κατάφεραν να είναι συνεπείς στους ληστρικούς φόρους που έχουν επιβληθεί, στην ακίνητη περιουσία με το χαράτσι , και στο φόρο εισοδήματος με το φανταστικό τεκμαρτό εισόδημα.
 
Η ουσία όμως είναι ότι επιζητούν την εξαθλίωση του ελληνικού λαού, και επισπέυδουν την βιολογική εξόντωση των ασθενέστερων ομάδων του πληθυσμού, όπως οι ηλικιωμένοι αλλά και ασθενικά παιδάκια, αφού θα τους στερήσουν την δυνατότητα να ζεσταθούν. Πετρέλαιο είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορέσουν να αγοράσουν, και τώρα ούτε ξύλα θα μπορούν να κάψουν. Ο χειμώνας προβλέπεται μακρύς και απελπιστικά παγερός.
 
Σημειώνουμε ότι στην Τουρκοκρατία η θέρμανση θεωρείτο ουσιαστικά τεκμήριο, αφού όσοι, ελάχιστοι, διέθεταν τζάκι και είχαν την τόλμη να το ανάβουν πλήρωναν φόρο καπνού! Όταν ο φρουρός στο φυλάκιο του Ιερού Βράχου της Ακροπόλεως έβλεπε κάποια καμινάδα της πόλης να καπνίζει, ενημέρωνε το φορατζή, ο οποίος έκανε κατ οίκον επίσκεψη στους έχοντες και κατέχοντες θέρμανση.
Το "Δεν πληρώνω" της εποχής σήμαινε, στην καλύτερη περίπτωση, βαρύτατο πρόστιμο και, στη χειρότερη, φυλάκιση σε άθλιες συνθήκες, στη σημερινή σημαίνει φυλάκιση καταρχήν και μετά κατ'όικον περιορισμό με "βραχιολάκι" στο πόδι. Η Νέα Τάξη Πραγμάτων δεν έρχεται είναι ήδη εδώ.
πηγη: defencenet.gr