ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Τα ΜΑΤ βγάζουν τα κράνη και πάνε με τους διαδηλωτές! (Vid)




Στην Ιταλία έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι είναι ένας λαός αστυνομία, και πολίτες, και άρχισαν να κάνουν πορείες μαζί! Δεν μιλάμε για οποιουσδήποτε αστυνομικούς αλλά για τα ιταλικά riot police (ΜΑΤ), αυτά που το σύστημα περιμένει να το προστατέψουν. Όπως καταλάβατε στην Ιταλία ανησυχούν πολύ, γιατι αν κατεβάσουν τις ασπίδες δεν υπάρχει κανείς να τους προστατέψει.
Αίσθηση και πρωτοσέλιδα έχει προκαλέσει, η κίνηση αστυνομικών να βγάλουν τα κράνη τους υπό το χειροκρότημα διαδηλωτών που στέκονταν απέναντί τους μπροστά από την έδρα της Περιφέρειας του Πιεμόντε στην Πιάτσα Καστέλο του Τορίνο.
Ανάλογη κίνηση αλληλεγγύης προς τους διαδηλωτές καταγράφηκε στη Γένοβα. Διαδηλωτές ζήτησαν από τους αστυνομικούς να βγάλουν τα κράνη και όταν το έκαναν άρχισαν να τους αγκαλιάζουν και να τους φιλούν πανηγυρίζοντας και φωνάζοντας «όλοι μαζί».
Το συνδικάτο των αστυνομικών Siulp εξέφρασε και με επίσημη ανακοίνωσή του την αλληλεγγύη του προς τους κλάδους που διαδηλώνουν εναντίον της υψηλής φορολογίας και των μέτρων λιτότητας που έχουν γονατίσει τους Ιταλούς.
«Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας και συμμεριζόμαστε πλήρως τους λόγους που οδήγησαν στις διαμαρτυρίες που βρίσκονται σε εξέλιξη. Στηρίζουμε την διαμαρτυρία των πολιτών που ζητούν να σταματήσει άμεσα ο στραγγαλισμός και η εκμετάλλευση των ιταλικών οικογενειών» αναφέρει ο γραμματέας του συνδικάτου, Φελίτσε Ρομάνο.
Η ηγεσία της αστυνομίας επιχείρησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις κάνοντας λόγο για μία «συνηθισμένη κίνηση, η οποία εξηγείται από το ότι η βάρδια των συγκεκριμένων οργάνων της τάξης είχε μόλις λήξει», όμως το συνδικάτο την διέψευσε.
Όπως βλέπετε το σύστημα θέλει να ελπίζει ότι η αστυνομία θα είναι δικιά του.
πηγη: defencenet.gr

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Εκπληκτικό! Η Μεγαλόπολη των Μυρμηγκιών [Βίντεο]




Αυτό που θα παρακολουθήσετε στο παρακάτω ολιγόλεπτο βίντεο είναι εκπληκτικό!
Συνήθως, αναγνωρίζουμε τις μυρμηγκοφωλιές από μία μικρή έξοδο στην επιφάνεια.
Όλοι ξέρουμε, βέβαια, ότι στο εσωτερικό τους υπάρχουν δαιδαλώδεις κατασκευές.
Ωστόσο, αυτό που αποκαλύπτουν οι επιστήμονες με τη βοήθεια τσιμέντου σε μια εγκαταλελειμμένη μυρμηγκοφωλιά του είδους Γιγάντιο Μυρμήγκι είναι κάτι που ξεπερνά κάθε φαντασία. Πρόκειται, πραγματικά, για μια τεράστια μητρόπολη κάτω από έδαφος!
Δείτε το συναρπαστικό βίντεο:

Ρωσία: Θα βοηθήσουμε την Ελλάδα να αποτρέψει τουρκική εισβολή στο Αιγαίο


ZUBR1

Η Ρωσία για πρώτη φορά μέσα από το ελεγχόμενο κρατικό κανάλι Russia Today και με αφορμή την υπογραφή της ελληνορωσικής συμφωνίας στην Ελλάδα του ΥΠΑΜ Σεργκέι Σοϊγκού αναφέρεται στην κρίση των Ιμίων τονίζοντας ότι τα ρωσικά οπλικά συστήματα θα βοηθήσουν για να μην γίνει πράξη "ο εφιάλτης της τουρκικής εισβολής στα ελληνικά νησιά"!
Συγκεκριμένα όπως μεταδίδει το RT το οποίο φιλοξενεί δηλώσεις του υφυπουργού Άμυνας Ανατόλι Αντόνοφ, "Η Ελλάδα διαθέτει περίπου δυο χιλιάδες νησιά και πάνω-κάτω τα μισά από αυτά κατοικούνται. Ωστόσο, -αν θυμηθούμε και την κρίση των Ιμίων- για τον Έλληνα μια ξένη σημαία σε έναν μοναχικό βράχο στη θάλασσα, αποτελεί εφιάλτη. Τα ρωσικά Zubr μπορούν να βοηθήσουν ώστε αυτοί οι εφιάλτες να μην γίνουν πραγματικότητα."
Επίσης ο Ρώσος υφυπουργός Άμυνας ο οποίος συνόδευσε τον Σεργκέι Σοϊγκού στο ταξίδι του στην Αθήνα τόνισε για την υπογραφή της συμφωνίας "το έγγραφο αυτό ήρε όλα τα υφιστάμενα εμπόδια στη στρατιωτικοτεχνική συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών. Επίσης, προσάρμοσε στη σημερινή πραγματικότητα τη ρυθμιστική και νομική βάση της συνεργασίας που προϋπήρχε από το 1994. Η νέα συμφωνία δεν ακυρώνει την προηγούμενη, αλλά τη συμπληρώνει."
Ας δούμε και μερικά άλλα σημεία του ρεπορτάζ:
- "Οι Έλληνες γνωρίζουν καλά και εκτιμούν σε υψηλό βαθμό την αξιοπιστία και τα πολεμικά χαρακτηριστικά των ρωσικών ναυτικών εξοπλισμών. Πριν από μερικά χρόνια τα ρωσικά αποβατικά σκάφη με φουσκωτό στρώμα τύπου Zubr ((hovercraft) προστέθηκαν στο οπλοστάσιο του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού. Τα σκάφη αυτά, τα οποία είναι ικανά να αναπτύσσουν ταχύτητα έως 60 μίλια/ώρα, είναι ιδανικά για την προστασία των πολυάριθμων ελληνικών νησιών.
Το καθένα από αυτά μπορεί να μεταφέρει τρία άρματα μάχης Τ-80, είτε 8 BMP, είτε 10 τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού με 140 στρατιώτες της αποβατικής δύναμης, ή σε τελική ανάλυση, απλώς να μεταφέρουν ταχύτατα ένα ολόκληρο τάγμα με τον πλήρη εξοπλισμό του. Το γεγονός αυτό, από μόνο του, εξηγεί γιατί οι Έλληνες ενδιαφέρονται να διατηρήσουν όσο το δυνατό περισσότερο στο δυναμικό του στόλου τους τα πλοία αυτά.
Όμως, ακόμη και το πιο εξελιγμένο οπλικό σύστημα έχει ανάγκη από συντήρηση και εκσυγχρονισμό. Η Αθήνα, ασφαλώς, θα προέβαινε μετά χαράς σε μια τέτοια ανανέωση με τη βοήθεια του ρωσικού ναυτικού οπλοστασίου. Το ταμείο της Ελλάδας όμως διαθέτει ελάχιστα χρήματα. Η ρωσική αμυντική βιομηχανία μπορεί υπό αυτές τις συνθήκες -και όχι μόνο υπό αυτές- να βοηθήσει".
- "Με τη βοήθεια της Ρωσίας, η Ελλάδα δημιούργησε σε κάποια δεδομένη χρονική στιγμή το καλύτερο δίκτυο αντιαεροπορικής άμυνας στη Μεσόγειο.Τα αντιαεροπορικά συστήματα OSA-AKM, Tor M-1, σε συνδυασμό με την εξαγωγική έκδοση του S-300, το S-300 PMU-1, «κλείδωσαν» το αρχιπέλαγος από αεροπορικές επιθέσεις προερχόμενες από μεγάλα ύψη και αποστάσεις.
H Ρωσία είναι έτοιμη να βοηθήσει την Ελλάδα να ανανεώσει ή να εκσυγχρονίσει το σύστημα της αντιαεροπορικής της άμυνας. Ενώ γενικότερα, οι ρωσο-ελληνικές σχέσεις στον αμυντικό τομέα μπορούν να αποτελέσουν ένα καλό παράδειγμα για τις άλλες χώρες του ΝΑΤΟ όσον αφορά την καθιέρωση μιας αληθινά εταιρικής σχέσης προς όφελος της ασφάλειας στην Ευρώπη."
- "Οι υπουργοί δεν αποκάλυψαν δημοσίως τις λεπτομέρειες της συμφωνίας. Έγινε όμως γνωστό, ότι η συμφωνία καλύπτει ολόκληρο των κύκλο, από τις προμήθειες όπλων στην Ελλάδα και την εκπαίδευση του προσωπικού που θα τα χειρίζεται, μέχρι την υποστήριξη του εξοπλισμού μετά τη λήξη της εγγύησής του".
Όπως το είπε και ο sir Βασίλειος Μαρκεζίνης σε πρόσφατη συνέντευξή του "δεν με βοηθούν οι Αμερικανοί, στρέφομαι στον Ρώσο".

πηγη: prisonplanet.gr


Ρουμανία: Έβγαλαν Ιερέα άφθαρτο από τον τάφο του (vid)




Συζητήσεις για την αποκάλυψη ενός πιθανού νέου Αγίου έχει πυροδοτήσει στην Ρουμανία, μεταξύ πιστών αλλά και Μ.Μ.Ε. η εκταφή ενός γνωστού κληρικού στην χώρα, ο οποίος σύμφωνα με τους μάρτυρες αλλά και τα βίντεο που κυκλοφορούν, βρέθηκε άφθαρτος.
Πρόκειται για τον ιερέα Γκεοργκε Κάλτσίου-Ντουμιτρεάσα ο οποίος έζησε φρικτά βασανιστήρια επί ημερών του καθεστώτος Τσαουσέσκου και ο οποίος θεωρείται ήρωας της αντίστασης στην χώρα του.
 
Ήδη το βίντεο με το λείψανο το ιερέα έχει προβληθεί σε τοπικά Μ.Μ.Ε ενώ πολλοί είναι αυτοί που σπεύδουν να το προσκυνήσουν.


πηγη: defencenet.gr

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙ (Βίντεο)






Το Ορθόδοξο κομποσχοίνι είναι ουσιαστικά διαφορετικό από το Ρωμαιοκαθολικό Rosary. Μας βοηθά στην προσευχή και υπάρχει σε 33, 50 και 100 κόμπους. Συνήθως υπάρχουν χάντρες ανά 25 κόμπους 

σε κομποσχοίνια μεγαλύτερα από 33 κόμπους.
Το δέσιμο αυτών των κόμπων είναι κατά κάποιο τρόπο ένα είδος τέχνης.
Πριν ξεκινήσετε θα σας συμβούλευα να τυπώσετε αυτή τη σελίδα και να τη διαβάσετε λεπτομερώς. Θα πρέπει επίσης πριν ξεκινήσετε να επιλέξετε τα υλικά που αναφέρονται παρακάτω.
ΥΛΙΚΑ

Υπάρχουν δύο βασικά υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή κομποσχοινιών. Η χοντρή μεταξωτή κλωστή που συνήθως υπάρχει σε καταστήματα που πουλάνε κεντήματα ή μαλλί που χρησιμοποιούν για πλέξιμο. Αν η κλωστή είναι αρκετά χοντρή περίπου 2 χιλιοστά θα μπορέσετε να φτιάξετε ένα κομποσχοίνι με 33 κόμπους που θα ταιριάζει σε ένα καρπό του χεριού ενός άντρα. Αν το πάχος είναι αρκετά λεπτότερο, περίπου 1 χιλιοστό θα ταιριάζει σε ένα γυναικείο ή παιδικό καρπό.Επίσης θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε και νάιλον σπάγκο 2 χιλιοστών που χρησιμοποιούν στο ψαροντούφεκο. Είναι πολύ ανθεκτικός, δεν κόβετε και θα σας βοηθήσει πολύ στο πλέξιμο των κόμπων ειδικά αν είστε αρχάριος. Μπορείτε να το βρείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα με είδη αλιείας.Θα χρειαστείτε επίσης μερικές χάντρες με μέγεθος τρύπας που να χωράει ίσα-ίσα δύο νήματα ανάλογα με το υλικό που χρησιμοποιείτε. Για τα μεγάλα κομποσχοίνια θα χρειαστείτε μία χάντρα ανά 25 κόμπους.Επίσης θα χρειαστείτε μία σακοράφα, μία βελόνα ραψίματος, λίγη κλωστή ίδιο χρώμα με το σπάγκο που χρησιμοποιείτε ή κλωστή κεντήματος. Καλό θα ήταν να έχετε και λίγη κόλλα για υφάσματα ή κόλλα στιγμής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στα τελειώματα και στις φούντες.Θα χρειαστείτε περίπου 5 μέτρα σπάγκου 2 χιλιοστών για ένα κομποσχοίνι 33 κόμπων.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Ξεκινήστε με το να ζητήσετε από το Θεό να ευλογήσει το έργο σας.Πάρτε το σπάγκο και διπλώστε τον στη μέση. Δέστε ένα πρόχειρο κόμπο (που θα λυθεί εύκολα αργότερα) περίπου 50 εκατοστά από το σημείο που διπλώσατε το σπάγκο στη μέση ή κοντά στην άκρη αν θα το φτιάξετε με χάντρα.Θα χρησιμοποιήσουμε το αριστερό μας χέρι για να τυλίξουμε τον κόμπο. Τοποθετείστε το δείκτη μπροστά από τον πρόχειρο κόμπο που φτιάξατε, και αφήστε τα δύο νήματα του σπάγκου να κρέμονται ένα σε κάθε πλευρά του δείκτη πάνω στην παλάμη σας η οποία θα πρέπει να παραμένει πάντα ανοιχτή.Βεβαιωθείτε ότι ο αρχικός κόμπος δε μετακινείται και βρίσκεται πάντα πίσω από το δείκτη και το πλέξιμο καθ’ όλη τη διαδικασία είναι αρκετά χαλαρό. Απλά μετά από κάθε πέρασμα τραβήξτε ελαφρά τις δύο άκρες που κρέμονται.Πάρτε το δεξί νήμα και τυλίξτε το γύρω από τον αντίχειρα δεξιόστροφα. Θα περάσει πρώτα κάτω από τον αντίχειρα, μετά αριστερά και τέλος από επάνω για να το αφήσετε να κρέμεται δεξιά του.Έχοντας πάντα την παλάμη να κοιτάζει προς το μέρος σας πιάστε το νήμα στη βάση αριστερά του αντίχειρα και τραβήξτε να περάσει πάνω από το μεσαίο δάχτυλο και να καθήσει στη βάση του μέσου δίχως να μετακινηθεί το υπόλοιπο νήμα από τον αντίχειρα.Αν τραβήξετε τις δύο άκρες που κρέμονται θα δείτε ότι σχηματίζετε ένα «χ» από τον αντίχειρα μέχρι το δείκτη και από κάτω κρέμεται το αριστερό από τα δύο νήματα.Πιάνουμε αυτό το νήμα από τη δεξιά πλευρά του «χ» που περιγράψαμε και το τραβάμε λίγο προς το μέρος μας.Έπειτα κατεβάζουμε τον αντίχειρα να απελευθερωθεί από το προηγούμενο νήμα που τον τυλίγει και τον τοποθετούμε μέσα στο νήμα που κρατάμε με το δεξί μας χέρι.Τραβάμε πάλι ελαφρά τα δύο νήματα που κρέμονται. Πιάνουμε το αριστερό νήμα περνώντας το χέρι μας κάτω από το δεξί νήμα, το περνάμε ανάμεσα στον μικρό και τον παράμεσο,έπειτα ανάμεσα στον μέσο και το δείκτη και τέλος το περνάμε πίσω από το νήμα που που είναι μπροστά μας στο κάτω μέρος του αντίχειρα.Τραβάμε πάλι ελαφρά προς τα αριστερά και βλέπουμε πάλι να σχηματίζεται ένα «χ» πάνω στην παλάμη ανάμεσα στον αντίχειρα και το δείκτη.Πιάνουμε αυτό το «χ» στο κέντρο του, με τον αντίχειρα του δεξιού μας χεριού αριστερά από το «χ» και το δείκτη δεξιά από το «χ». Έπειτα το τραβάμε προσεκτικά προς τη μεριά μας να σηκωθεί λίγο από την παλάμη και έπειτα αριστερά και το περνάμε πίσω από τον αντίχειρα.Έπειτα παίρνουμε το δεξί νήμα, το περνάμε πίσω από τον παράμεσο και τον μέσο, έπειτα ανάμεσα στον μέσο και το δείκτηκαι τέλος κάτω από τα τρία νήματα που είναι στο πάνω μέρος του αντίχειρα.Τραβάμε πάλι ελαφρά. Πιάνουμε το αριστερό νήμα περνώντας το χέρι μας κάτω από το δεξί νήμα, το περνάμε ανάμεσα στον μικρό και τον παράμεσο,έπειτα ανάμεσα στον μέσο και το δείκτη και τέλος το περνάμε πίσω από τα τρία νήματα που είναι μπροστά μας στη βάση του δείκτη.Έπειτα βρίσκουμε πίσω από τον αντίχειρα πιο από τα νήματα καταλήγει στον πρόχειρο κόμπο με τον οποίο ξεκινήσαμε και το τραβάμε ελαφρά προς το μέρος μας.Απελευθερώνουμε τον αντίχειρα από τα υπόλοιπα νήματα και τοποθετούμε το νήμα που μόλις τραβήξαμε πάλι στη θέση που ήταν στον αντίχειρα.Έπειτα, τραβάμε λίγο προς το μέρος μας το νήμα που τυλίγει τον μέσο. Το κρατάμε συνεχώς και απελευθερώνουμε τα υπόλοιπα νήματα από τον μέσο και τον παράμεσο.Τοποθετούμε το νήμα που κρατάμε πάλι στον μέσο και τραβάμε τα νήματα μέχρι να σχηματιστεί ένας κόμπος στη μέση της παλάμης μας.Απελευθερώνουμε όλα τα δάχτυλα και έτσι θα έχουμε τρεις καμπύλες, δύο άκρες να κρέμονται και στη μέση ο κόμπος.Παίρνουμε τη μία καμπύλη και τραβάμε μία από τις δύο πλευρές τις για να βρούμε πιο νήμα καταλήγει στον πρόχειρο κόμπο. Το τραβάμε όλο μέχρι να κατέβει ο πρόχειρος κόμπος και να ακουμπήσει τον κόμπο που έχει σχηματιστεί.Επαναλαμβάνουμε το ίδιο και για την άλλη καμπύλη.Κρατάμε τον κόμπο σφικτά από τη βάση που καταλήγουν τα δύο ελεύθερα νήματα και βρίσκουμε μέσα στον κόμπο ποιο είναι το νήμα που καταλήγει στο άλλο νήμα της καμπύλης, που δεν τραβήξαμε προηγουμένως.Το τραβάμε προσεκτικά μέχρι η καμπύλη να τελειώσει και να σχηματιστεί ξανά από το νήμα που τραβάμε.Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία για το ίδιο νήμα άλλες δύο φορέςκαι την τέταρτη φορά τραβάμε το ελεύθερο νήμα που κρέμεται για να τελειώσει η καμπύλη μέσα στον κόμπο.Θα ακολουθήσουμε την ίδια διαδικασία και για την άλλη καμπύλη και έτσι θα έχει σχηματιστεί ο πρώτος μας κόμπος.Τώρα μπορείτε να λύσετε τον πρόχειρο κόμπο που φτιάξαμε στην αρχή και να ξεκινήσετε με υπομονή τον επόμενο κόμπο σας.Ο ΚΟΜΠΟΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣΌταν φτιάξετε 33 κόμπους ενώνουμε τα τέσσερα νήματα που περισσεύουν, δύο από την κάθε πλευρά του κομποσχοινιού, και με τον ίδιο τρόπο φτιάχνουμε τον κόμπο της ένωσης μόνο που αυτή τη φορά αντί για ένα νήμα θα έχουμε να τραβάμε δύο την κάθε φορά. Ξεκινάμε τοποθετώντας τον κόμπο της κάθε πλευράς πίσω από το δείκτη.Μην ξεχνάτε ότι το κομποσχοίνι αποτελείται από 33 κόμπους συν τον κόμπο της ένωσης τον οποίο δε μετράμε στις προσευχές μας. Επίσης αντί για τον κόμπο της ένωσης θα μπορούσατε να ράψετε τις δύο άκρες τοποθετώντας μία χάντρα πριν φτιάξετε τον 18 κόμπο και να ράψετε προσεκτικά του δύο τελευταίους κόμπους.

Καλή επιτυχία!

πηγη: http://atheatignosi.blogspot.gr


Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

ΣΤΟΛΟΣ ΑΠΟ UFO ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ {ΒΙΝΤΕΟ}




"Σε αυτό το βίντεο βλέπουμε πολλά λαμπερά ΑΤΙΑ να ίπτανται στον νυχτερινό ουρανό και που φαίνεται να ακολουθούνται από στρατιωτικά ελικόπτερα. 


Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
7 Δεκεμβρίου 2013

Συνοδεύουν τα UFO ή τους ακολουθούν;


Δείτε το βίντεο




πηγη: http://atheatignosi.blogspot.gr


ΒΙΝΤΕΟ - ΣΟΚ: ΠΟΡΝΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΙΣΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ!



Είναι άξιοι συγχαρητηρίων αυτοί οι νέοι Χριστιανοί που υπεράσπισαν τον Καθεδρικό Ναό τους από τον σατανοκίνητο όχλο, χωρίς μάλιστα να επιτεθούν στα ημίγυμνα πορνίδια που τους χτυπούσαν, τους έβριζαν και τους έφτυναν επί ώρα! Πραγματικά δεν ξέρουμε αν θα μπορούσαμε να μείνουμε τόσο ήρεμοι, σε ανάλογη περίπτωση!
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ: Ένα μάτσο αντίχριστα, βρωμερά, ελεεινά και τρισάθλια υποκείμενα  που ενοχλούνται ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ!
Καμαρώστε τις:




Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

ΠΑΤΕΡ ΣΑΒΒΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ''Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ''


Διαδώσε παντού: Αρπαγή δύο ανήλικων 7 ετών




Τα ανήλικα δίδυμα αδέλφια, Χρυσούλα και Διονύσης, 7 ετών, την επιμέλεια
των οποίων έχει ο πατέρας τους με απόφαση ασφαλιστικών μέτρων από τις 12/8/2013, απομακρύνθηκαν από τη μητέρα τους χωρίς νόμιμο δικαίωμα, από το Επιτάλιο Ηλείας, προς άγνωστη διεύθυνση. Ο πατέρας των ανηλίκων αγωνιά για την τύχη τους και ευελπιστεί στη βοήθεια όλων μας για την ανεύρεσή τους.

Η Χρυσούλα έχει ύψος 1,25μ και ζυγίζει 27 κιλά. Έχει καστανά μαλλιά και καστανά μάτια. Ο Διονύσης, έχει επίσης καστανά μαλλιά και μάτια. Έχει ύψος 1,22μ και ζυγίζει 19 κιλά.
πηγη: katohika.gr

Πέθανε ο Νέλσον Μαντέλα


MANDELA8 532 355

Ο Νέλσον Μαντέλα, ο «πατέρας της δημοκρατίας» της Νότιας Αφρικής και πρώτος μαύρος πρόεδρος της χώρας, άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 95 ετών, μετά από μακρά, άνιση μάχη με το θάνατο, ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Νότιας Αφρικής Τζέικομπ Ζούμα.
Ο Μαντίμπα -όπως χαϊδευτικά τον αποκαλούσαν οι συμπατριώτες του- πέθανε γαλήνια στο σπίτι του στο Γιοχάνεσμπουργκ, περιστοιχισμένος από τα μέλη της οικογένειάς του.
«Το έθνος έχασε το σημαντικότερο τέκνο του, ο λαός έχασε τον πατέρα του», τόνισε, φανερά συγκινημένος και ντυμένος στα μαύρα ο Ζούμα, υπογραμμίζοντας ότι ο Μαντέλα διακρινόταν, πέρα από τους πολιτικούς αγώνες του, για την «ταπεινότητα, την ανθρωπιά και τη συμπόνια» που έδειχνε σε όλους.
«Οι σκέψεις και οι προσευχές μας αυτήν την ώρα είναι με την οικογένειά του, στην οποία οφείλουμε ευγνωμοσύνη διότι θυσίασε πολλά για να είναι ελεύθερος ο λαός μας», συνέχισε ο Ζούμα αναφερόμενος ονομαστικά στη σύζυγό του, την Γκράσα Μασέλ, την πρώην σύζυγό του Ουίνι Μαντέλα, «τα παιδιά, τα εγγόνια και τα δισέγγονά του».
«Σκεφτόμαστε επίσης τους συντρόφους και τους φίλους του που πολέμησαν μαζί με τον Μαντίμπα, σκεφτόμαστε το λαό που σήμερα θρηνεί τον χαμό του μοναδικού ανθρώπου που πάνω απ' όλους ενσάρκωσε τις ελπίδες του για ειρήνη και συμφιλίωση», τόνισε ο πρόεδρος.
Ο Ζούμα τόνισε ότι ο Μαντέλα θα κηδευτεί δημοσία δαπάνη και ότι οι σημαίες σε όλα τα δημόσια κτίρια θα κυματίζουν μεσίστιες από την Παρασκευή έως και την τέλεση της κηδείας του. 

πηγη: prisonplanet.gr


Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Η.Π.Α.: Σχέδιο «μαντρώματος» των πολιτών σε πόλεις [Βίντεο]


ηπα-σχέδιο-μαντρώματος-των-πολιτών-σε-πόλεις-βίντεο

Το ζητούμενο σε μία παγκόσμια χούντα είναι να μαντρώσει τους πληθυσμούς σε πόλεις γκέτο, προκειμένου να ελέγχονται εύκολα.
Η Ατζέντα 21 αυτό επιδιώκει: Καταργώντας σταδιακά, λόγω δυσβάσταχτων φόρων σε αγροτεμάχια και κατοικίες, την ιδιοκτησία θα μαντρώνει τον κόσμο σε κατοικίες γκέτο, όπου θα ζει ο ένας πάνω στον άλλο.
Με την βοήθεια της τεχνολογίας οι πάντες θα ελέγχονται μέσα στα στενά όρια των πόλεων. Αυτό είναι το σχέδιο. Δεν το πιστεύετε;
Δείτε το βίντεο σε σχέση με την πολιτική Ομπάμα και μην ξεχνάτε ότι γίνεται στην Αμερική, περνάει μετά και σε εμάς:
Κάποτε σενάρια επιστημονικής φαντασίας, σήμερα πραγματικότητα.


πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΝΕΑ ΤΑΞΗ - ΠΛΑΝΟ Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ


Γιορτάζει η Αγία Βαρβάρα προστάτιδα του Πυροβολικού


Agia Varvara


Η Αγία της Χριστιανοσύνης και προστάτιδα του Πυροβολικού Αγία Βαρβάρα γιορτάζει σήμερα 4 Δεκεμβρίου. Η μνήμη της εορτάζεται σε Ανατολή και Δύση στις 4 Δεκεμβρίου, και στις 17 Δεκεμβρίου σε όσες εκκλησίες ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο.
Σύμφωνα με την εκκλησιαστική παράδοση, η Βαρβάρα έζησε τον 3ο αιώνα επί Ρωμαίου αυτοκράτορα Μαξιμιανού, στη Νικομήδεια της Μικράς Ασίας ή στην Ηλιούπολη της Αιγύπτου. Η παράδοση της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας αναφέρει ότι έζησε στην περιοχή της Τοσκάνης. Ήταν μοναχοκόρη του πλούσιου ειδωλολάτρη Διόσκουρου και από νεαρή ηλικία ασπάστηκε τον Χριστιανισμό, παρά τις αντίθετες προσπάθειες του πατέρα της.
Η άρνησή της να παντρευτεί έναν ειδωλολάτρη εξόργισε τον Διόσκουρο, ο οποίος την κατήγγειλε στις ρωμαϊκές αρχές για τη χριστιανική της πίστη. Η Βαρβάρα βασανίστηκε και διαπομπεύτηκε γυμνή, για να αποκεφαλιστεί τελικά από το χέρι του πατέρα της. Ο Διόσκουρος για το ανοσιούργημά του αυτό χτυπήθηκε από κεραυνό και έπεσε νεκρός. Τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας βρίσκονται σήμερα στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Βλαδιμήρου στο Κίεβο της Ουκρανίας.
Στην ελληνική λαϊκή παράδοση η εορτή της Αγίας Βαρβάρας είναι η πρώτη μιας σειράς τριών συνεχόμενων εορτών, που ονομάζονται συνοπτικά «Νικολοβάρβαρα» και περιλαμβάνουν τις εορτές της Αγίας Βαρβάρας (4 Δεκεμβρίου), του Αγίου Σάββα (5 Δεκεμβρίου) και του Αγίου Νικολάου (6 Δεκεμβρίου). Είναι ταυτισμένη με την έλευση δυνατού κρύου και το μαρτυρούν οι παροιμίες: «Η Βαρβάρα σαβανώνει κι ο Άι Σάββας σαβανώνει», «Τα Αγιονικολοβάρβαρα ή βρέχει ή χιονίζει», «Βαρβαρίτσες, Νικολίτσες, όπου να’σαι μέσα να’σαι» και η ποντιακή «άε Βαρβάρα φύσα, άε Σάββα βρέξον, άε Νικόλα σόντσον (χιόνισε)».
Η Αγία Βαρβάρα προστατεύει τα παιδιά που πάσχουν από ευλογιά, επειδή σύμφωνα με μια παράδοση η Βαρβάρα ζήτησε από τον Θεό να προσβληθεί από ευλογιά για να χάσει την ομορφιά της και να μην παντρευτεί ένα ειδωλολάτρη που προόριζε γι’ αυτήν ο πατέρας της. Παλαιότερα, η μολυσματική αυτή ασθένεια «θέριζε» και άφηνε μόνιμα σημάδια στα παιδιά, γι’ αυτό και οι γονείς σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για την Αγία Βαρβάρα πρόσφεραν ανήμερα της εορτής της στους πιστούς κόλλυβα, κολλυβόζουμο ή μελόπιτα, που προηγουμένως είχαν ευλογηθεί από τον ιερέα.
Οι Άραβες Χριστιανοί της Μέσης Ανατολής (Λίβανος, Συρία, Ιορδανία, Ισραήλ, Παλαιστινιακά Εδάφη) γιορτάζουν με ξεχωριστό τρόπο την Αγία Βαρβάρα (Eid il-Burbara). Τα παιδιά, πολλά από αυτά μασκαρεμένα, τριγυρίζουν στα σπίτια και ψάλλουν τα κάλαντα της Αγίας, ενώ η νοικοκυρά του σπιτιού τούς προσφέρει ένα γλύκισμα, που μοιάζει με τα δικά μας κόλλυβα.
Η Αγία Βαρβάρα είναι πολιούχος της Δράμας και της Αργυρούπολης. Είναι προστάτιδα του Πυροβολικού σε πολλές χριστιανικές χώρες του κόσμου, στην Ελλάδα από το 1828, και όσων ασχολούνται με τα εκρηκτικά. Σε άλλα κράτη προστατεύει τις μονάδες του Μηχανικού, τους μαθηματικούς, τους ναύτες και τους εργάτες ορυχείων. 



Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Vampire woman at Ripley's in Orlando





ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ
ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΙΝΚ ΚΑΝΤΕ COPY PASTE  Η ΑΠΛΩΣ ΚΛΙΚ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗ  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 

http://www.youtube.com/watch?v=qKjSnmJd2Q8#t=599

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ.
ΔΕΙΤΕ  ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΑΤΩ ΟΤΙ ΠΙΝΕΙ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟ <ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟ> ΚΟΙΝΟ, ΚΟΙΝΟΣ ΓΚΟΙΜ, ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΕ ΟΡΘΙΟ.

ΠΑΡΤΕ ΝΑ'ΧΕΤΕ!!!



Καντήλι: Γιατί το ανάβουμε και τι συμβολίζει;



Η λέξη καντήλι προέρχεται από τη λατινική candela=κερί.
Στη χριστιανική Εκκλησία το Καντήλι τοποθετείται μπροστά στις άγιες εικόνες. Αυτό που τοποθετείται μπροστά στον Εσταυρωμένο, μέσα στο Ιερό Βήμα, διατηρείται πάντοτε αναμμένο και γι’ αυτό λέγεται «ακοίμητο» Καντήλι.
Ένα Καντήλι τοποθετείται επίσης στο εικονοστάσι του σπιτιού και ανάβεται κάθε μέρα, σύμφωνα με την ορθόδοξο παράδοση.
Μια συνήθεια που διατηρεί τον βαθύ χριστιανικό συμβολισμό της με το Φώς του Χριστού που φωτίζει κάθε άνθρωπο, που θερμαίνει την ελπίδα και που παρηγορεί και συντροφεύει στις ατέλειωτες ώρες της μοναξιάς.
Το άναμμα του καντηλιού ενέχει τον συμβολισμό ότι προσφέρεται ως θυσία σεβασμού και τιμής προς τον Θεό και τους Αγίους του. Συμβολίζει επίσης, το φώς του Χριστού που φωτίζει κάθε άνθρωπο, καθώς επίσης συμβολίζει και το γνωστό παράγγελμα του Κυρίου μας ότι πρέπει να είμαστε, οι χριστιανοί, τα φώτα του κόσμου.
Το έλαιον, το λάδι δηλ. που καίει στα καντήλια μας, “;τον του Θεού υπεμφαίνει έλαιον”; γράφει ο Άγ. Συμεών Θεσσαλονίκης, το έλεος του Θεού που φανερώθηκε όταν η περιστερά του Νώε επέστρεψε στην Κιβωτό για να σημάνει την παύση του κατακλυσμού, έχοντας στο ράμφος της κλάδο ελαίας, ή όταν ο Ιησούς, καθώς επροσηύχετο εκτενώς, επότιζε με τους θρόμβους του ιδρώτος του την ελιά, κάτω από τα κλαδιά της οποίας γονάτισε την μαρτυρική εκείνη νύχτα, στο Όρος των Ελαιών.Βέβαια, όλοι ξέρουμε πως απείρως ανώτερος του υλικού φωτισμού είναι ο εσωτερικός, αγιοπνευματικός φωτισμός. Έγραφε λοιπόν ο Θεοφόρος Πατήρ Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός : “;Φωτίσωμεν …;γλώσσαν”; και συμπληρώνει ο σχολιαστής του : Επετεύχθη τούτο ;
Το λάδι συμβολίζει το άπειρο έλεος του Θεού, αλλά και τα κανδήλια συμβολίζουν την Εκκλησία που είναι μεταδοτική Θείου ελέους και φωτιστική. Συμβολίζουν βέβαια τους ίδιους τους αγίους που το Φώς τους έλαμψε, κατά το λόγο του Κυρίου, «έμπροσθεν των ανθρώπων, όπως ίδωσι τα καλά έργα και δοξάσωσι τον Πατέρα τον εν τοίς ουρανοίς».
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους πρέπει οι Ορθόδοξοι να ανάβουμε το καντήλι όπως για παράδειγμα:
-    για να μάς θυμίζει την ανάγκη για προσευχή,
-    για να φωτίζει το χώρο και να διώκει το σκότος όπου επικρατούν οι δυνάμεις του κακού,
-    για να μάς θυμίζει ότι ο Χριστός είναι το μόνο αληθινό Φώς και η πίστη σε Αυτόν είναι Φώς,
-    για να μάς θυμίζει ότι η ζωή μας πρέπει να είναι φωτεινή,
-    για να μάς θυμίζει ότι όπως το καντήλι απαιτεί το δικό μας χέρι για να ανάψει έτσι και η ψυχή απαιτεί το χέρι του Θεού, τη Χάρη Του δηλαδή,
-    για να μάς θυμίζει ότι πρέπει το θέλημά μας να καεί και να θυσιαστεί
-    για την αγάπη προς το Θεό κ.ά.
Εννοείται, βέβαια, ότι το λάδι των καντηλιών πρέπει να είναι ελαιόλαδο και μάλιστα όσο το δυνατόν καλύτερης ποιότητος. Άλλωστε ο Κύριος προσευχήθηκε στον κήπο των Ελαιών και ο ναός με τα κανδήλια μετατρέπεται σε νέο κήπο και ελέους (λαδιού) και Ελέους Θεϊκού Το λάδι τους μας θυμίζει την ευσπλαχνία του Θεού και το φως τους στη ζωή μας, που πρέπει να είναι φωτεινή και άγια.
Η φωτοχυσία του ναού συμβολίζει το θείο φως της παρουσίας του Θεού που φωτίζει τις καρδιές όχι μόνο των νεοφώτιστων αλλά και όλων των χριστιανών. Ο Κύριος φανέρωσε αυτή τη μεγάλη αλήθεια για τον εαυτό Του με τα ακόλουθα λόγια: “Εγώ ειμι το φως του κόσμου” (Ιωάν.8/η: 12). Είναι φως όχι μόνο λόγω της φωτεινής διδασκαλίας Του, αλλά κυρίως λόγω της φωτεινής παρουσίας Του. Αυτό επιβεβαιώνεται κυρίως από τη θαυμαστή Μεταμόρφωσή Του, όπου “έλαμψε το πρόσωπον αυτού ως ο ήλιος, τα δε ιμάτια αυτού εγένετο λευκά ως το φως” (Ματθ.17/ιζ: 2).
Στο Σύμβολο της Πίστεως ο Υιός του Θεού παρουσιάζεται ως “φως εκ φωτός”. Στην ακολουθία του Εσπερινού επίσης ο υμνογράφος παρουσιάζει τον Κύριο ως “φως ιλαρόν”. Και οι χριστιανοί με τα μυστήρια της Εκκλησίας και τον πνευματικό τους αγώνα μπορούν να δεχθούν το φως της χάριτος του Αγίου Πνεύματος και να το ακτινοβολούν με τη ζωή τους.
Στην “επί του όρους” ομιλία ο Κύριος συμβουλεύοντας τους μαθητές Του είπε: “Υμείς εστε το φως του κόσμου…. ούτω λαμψάτω το φως υμών έμπροσθεν των ανθρώπων, όπως ίδωσιν υμών τα καλά έργα και δοξάσωσι τον πατέρα υμών τον εν τοις ουρανοίς” (Ματθ 5/ε: 14-16). (Δηλαδή: Εσείς είστε το φως του κόσμου… έτσι να λάμψει το φως σας μπροστά στους ανθρώπους για να δουν τα καλά σας έργα και να δοξάσουν τον πατέρα σας τον επουράνιο). Εδώ φαίνεται καθαρά ότι το φως των μαθητών του Χριστού είναι τα καλά έργα της αγιοπνευματικής ζωής τους. Οι άγιοι στην άλλη ζωή θα ομοιάσουν με τον Κύριο, θα γίνουν “θεοί κατά χάριν”. Αυτό το εκφράζει ο Κύριος καθαρά με τα προφητικά λόγια Του: “Τότε οι δίκαιοι εκλάμψουσιν ως ο ήλιος εν τη βασιλεία του πατρός αυτων” (Ματθ. 13/ιγ: 43).

Τζιχαντιστές αντάρτες απήγαγαν δώδεκα ελληνορθόδοξες μοναχές στη Συρία


16865045 8.limghandler

Δώδεκα ελληνορθόδοξες μοναχές απήχθησαν από τη μονή όπου διέμεναν, στο ιστορικό κέντρο της χριστιανικής πόλης Μααλούλα, μετά την κατάληψή της, τη νύχτα της Κυριακής προς την Δευτέρα, από σύρους αντάρτες, μετέδωσε το Ραδιόφωνο του Βατικανού.
Ο νούντσιος (σ.σ. πρεσβευτής) της Αγίας Έδρας στη Συρία, Μάριο Ζενάρι, δήλωσε ότι πρόκειται για «δώδεκα αδελφές από τη Συρία και τον Λίβανο».
«Φαίνεται ότι οι τζιχαντιστές αντάρτες τις οδήγησαν στα βόρεια, προς το Γιάμπρουντ. Δεν γνωρίζουμε ακόμη τα κίνητρα των ανταρτών: εάν πρόκειται για απαγωγή ή για να έχουν τον έλεγχο του μοναστηριού ώστε να δρουν ελεύθερα στη Μααλούλα», πρόσθεσε ο Ζενάρι.
Το καθολικό πρακτορείο ειδήσεων AsiaNews που ειδικεύεται σε θρησκευτικά θέματα, μετέδωσε ότι το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Αντιοχείας επιβεβαίωσε την είδηση.
Σύμφωνα με το συριακό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Sana οι αντάρτες, μεταξύ των οποίων και τζιχαντιστές της οργάνωσης Αλ Νόσρα, μπήκαν στην ελληνορθόδοξη μονή της Αγίας Θέκλας (Μαρ Τάκλα) που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης και μέχρι σήμερα ελεγχόταν από τον στρατό. Στη μονή ζούσαν 40 αδελφές και πολλά ορφανά παιδιά.
Οι αντάρτες εισέβαλαν στην πόλη στις 9 Σεπτεμβρίου.
Τρεις ημέρες αργότερα ο στρατός μπήκε στη Μααλούλα για να τους καταδιώξει και έκτοτε σημειώνονται σχεδόν καθημερινά συγκρούσεις και ανταλλαγές πυρών.
Η Μααλούλα, σε απόσταση 55 χιλιομέτρων βορείως της Δαμασκού, έχει πολλές εκκλησίες και μοναστήρια.
Οι περισσότεροι από τους κατοίκους της είναι ελληνορθόδοξοι χριστιανοί και μιλούν αραμαϊκά, τη γλώσσα που μιλούσε ο Χριστός.

πηγη: prisonplanet.gr

«Οι μη Εβραίοι είναι δούλοι των Εβραίων» τάδε έφη ΑρχιΡαββίνος Γιόσεφ


οι-μη-εβραίοι-είναι-δούλοι-των-εβραίων

Ο Εβραίος ΑρχιΡαββίνος Γιόσεφ εξέφρασε τα περί δουλείας των μη Εβραίων στους Εβραίους.
Ας δούμε τις αποδείξεις περί του ότι όντως έκανε αυτές τις δηλώσεις, περί του ότι αυτά είναι καταγεγραμμένα στα ιερά τους κείμενα, περί του ότι εν τέλει ισχύουν τα λεγόμενα του:
"Τα goim γεννούνται μόνο για να μας υπηρετούν. Χωρίς αυτόν, (το λόγο) δεν έχουν θέση στον κόσμο- μόνο για να υπηρετούν το λαό του Ισραήλ"
«Γιατί χρειάζονται οι εθνικοί ; Θα εργαστούν, θα οργώσουν, θα θερίσουν. (Και εμείς) θα καθίσουμε σαν αφέντες και θα φάμε» είπε για γέλιο σε μια εβδομαδιαία τελετή. Ο (αρχιραββίνος) Yosef είπε επίσης ότι οι ζωές των μη Εβραίων προστατεύονται με την έννοια που οι Εβραίοι θα πρέπει να προστατεύουν έναν γάιδαρο: για να αποφύγουν την οικονομική απώλεια για τους Εβραίους.
"Με τους εθνικούς θα είναι όπως σε κάθε άτομο. Πρέπει να πεθάνουν, αλλά ο θεός θα τους δώσει μακροβιότητα... Γιατί ; Φανταστείτε πως αν πέθαινε ο γάιδαρος κάποιου (Εβραίου), θα έχανε χρήματα. Είναι ο υπηρέτης του. Γι αυτό του δίδονται πολλά χρόνια ζωής. Για να υπηρετεί καλά τον Εβραίο".
Αρχιραββίνος Γιόσεφ
Iδού το αυθεντικό κείμενο από Εβραικές ιστοσελίδες:
Sephardi leader Yosef: Non-Jews exist to serve Jews:
"Goyim were born only to serve us. Without that, they have no place in the world; only to serve the People of Israel".
"Why are gentiles needed? They will work, they will plow, they will reap. We will sit like an effendi and eat," he said to laughter during a weekly sermon.
Yosef also said that the lives of non-Jews are protected as Jews should do so for a donkey, in order to prevent financial loss to Jews.
"With gentiles, it will be like any person: They need to die, but God will give them longevity. Why? Imagine that one's donkey would die, they'd lose their money. This is his servant. That's why he gets a long life, to work well for this Jew."
An audio recording of some of the rabbi's remarks was broadcast on Israel's Channel 10.
Το Εβραϊκό Λόμπι της Αμερικής όπως θα διαβάσατε στην παραπάνω ιστοσελίδα βγήκε και καυτηρίασε τον Σεφαρδίτη ΑρχιΡαββίνο (οι ΑμερικάνοΕβραίοι είναι κυρίως Ασκενάζι, οι οποίοι προέρχονται από την Γερμανία και πριν από αυτήν από την Χαζαρία (ΧαζαροΕβραιοΤουρκοΜογγόλοι), για να δούμε όμως τι λένε τα βιβλικά τους κείμενα για να λάβουμε εικόνα:
Δευτερονόμιο κεφ.23 παρ.20:
«...Μην δανείσεις στον συμπατριώτη σου χρήματα ή φαγητό ή οτιδήποτε άλλο με τόκο. Από τον ξένο θα παίρνεις τόκο, αλλά από ομοεθνής σου δεν θα παίρνεις, για να σε ευλογεί ο θεός σε οτιδήποτε επιχειρείς στην χώρα που πηγαίνετε για να την πάρετε για ιδιοκτησία σας»
ενώ λίγο νωρίτερα στο Δευτερονόμιο κεφ 6 παρ 10-14:
«...ο Κύριος θα σας φέρει στη χώρα που υποσχέθηκε στον Αβραάμ, για να σα δώσει πόλεις μεγάλες και καλές, τις οποίες δεν κτίσατε και οικίες γεμάτες απ' όλα τα αγαθά, που δεν τα φέρατε εσείς και πηγάδια ανοιγμένα τα οποία δεν σκάψατε εσείς, αμπελώνες και ελαιώνες, τους οποίους εσείς δεν φυτέψατε»
Στο παρακάτω βίντεο ο αρχιΡαββίνος μας ενημερώνει ότι η ιερή τους Βίβλος λέει ότι οι Εβραίοι είναι Περιούσιοι και γενικοί κουμανταδόροι. Γενικοί κουμανταδόροι δεν θα ήταν αν ο όχλος δεν ενίσχυε με την άγνοια του τις θέσεις αυτές.

πηγη: prisonplanet.gr

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

ΑΤΖΕΝΤΑ 21: ΖΕΥΓΑΡΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΛΟΡΙΝΤΑ ΜΗΝΥΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟ




«Το χωριό του Μαϊάμι Shores στο Μαϊάμι στηΦλόριντα, έχει βάλει μια ταμπέλα στον εαυτό του που παρουσιάζεται ως μια προοδευτική γειτονιά που προωθεί την« πράσινη διαβίωση. 
Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
2 Δεκεμβρίου 2013

"Αλλά οι κάτοικοι του χωριού Hermine Ricketts και Tom Carroll έχουν διαπιστώσει ότι αυτό δεν είναι μια τίμια ονομασία, δεδομένου οτι οι υπάλληλοι του χωριού τους διέταξαν πρόσφατα να ξεριζώσουν ένα οικογενειακό λαχανόκηπο που τον καλλιεργούσαν ειρηνικά για περίπου 17 χρόνια στην μπροστινή αυλή τους. 
Αν παρακούσουν την εντολή που τους δώθηκε θα αντιμετωπίζουν καθημερινά πρόστιμα ύψους 50 δολάρια ανά παραπομπή.
Το ζευγάρι διατάχθηκε να ξεριζώσουν τον κήπο τους στις 8 Μαΐου 2013, μόλις μια ημέρα μετά από μια αμφιλεγόμενη αναθεώρηση ζωνών που πέρασε ξαφνικά ότι απαγορεύεται η φύτευση των λαχανικών στις μπροστινές αυλές των κατοικιών.
Ωστόσο, το ίδιο διάταγμα επιτρέπει παράδοξα για την μπροστινή αυλή φύτευση άλλων λεγόμενων «κιτς» στοιχείων, όπως το ροζ φλαμίνγκο και αγαλματίδια για κήπους.
Οι άνθρωποι βρίσκονται σε πλήρη λήθαργο, και αν τους χαλάσεις την ησυχία τους, η τους πείς κάτι το οποίο δεν το έχει πλασάρει κάποια «εγκριτη»πηγή όπως, τηλεοπτικό κανάλι η δημοσιογράφος, θα σε περάσουν για τρελό - η στην καλύτερη των περιπτώσεων συνομωσιολόγο. 
Μόνο που στην περίπτωση της Ατζέντα 21, (και έχουμε αναφερθεί πολλές φορές σε αυτό το μπλόγκ), τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και δεν υφίστανται συνομωσίες. Τα τσιράκια της Νέας τάξης πραγμάτων καθώς προσπαθούν να εφαρμόσουν τους στόχους τους, σχεδόν ποτέ δεν χρησιμοποιούν τον όρο "Ατζέντα 21". Αντ 'αυτού, χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο αβλαβείς ταμπέλες που ηχούν όπως "έξυπνη ανάπτυξη", "ολοκληρωμένο χωροταξικό σχεδιασμό" "πράσινη ανάπτυξη" και ιδιαίτερα, "βιώσιμη ανάπτυξη".
Έτσι, μόνο και μόνο επειδή κάτι δεν φέρει την υπογραφή Ατζέντα 21 δεν σημαίνει ότι δεν είναι η προώθηση των στόχων της Ατζέντα 21.
Οι στόχοι της Ατζέντα 21 δεν εφαρμόζονται μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά επίσης σε όλα τα κράτη, και βεβαία στην Ελλάδα. Απλά όπως ανέφερα προηγουμένως με διαφορετική ταμπέλα. Αυτό είναι μια τεράστια παγκόσμια προσπάθεια που συντονίζεται από τα Ηνωμένα Έθνη.
Η «Ατζέντα 21 του ΟΗΕ, αποτελεί το σχέδιο δράσης για την απογραφή και τον έλεγχο σε οτιδήποτε στη γη, το νερό, όλα τα μέταλλα, όλα τα φυτά, όλα τα ζώα, όλες τις κατασκευές, όλα τα μέσα παραγωγής, όλες οι πληροφορίες, όλη η ενέργεια, καθώς και όλα τα ανθρώπινα όντα στον κόσμο.
Κάθε φυτό, λέει ο «Επίσημος κώδικας ότι είναι κι ένα « επιβλαβές ζιζάνιο »- φυλάκιση η ακόμα και καθημερινά πρόστιμα, μπορούν να σας κλέψουν τη γη.
Μπορούν να σας πάρουν από το σπίτι σας, μέχρι και να σας φυλακίσουν. Οι δικαστικές διαδικασίες όπως καταλαβαίνεται είναι βιτρίνα, καθώς δεν υπάρχει απαλλαγή που να συνδέεται με αυτό τον «κώδικα».


πηγη: atheatignosi