ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Δολοφόνησε γυναίκα έξω από εκκλησία στη Γλυφάδα στο όνομα του Εωσφόρου




Σοκάρει η ομολογία ενός νεαρού ηλικίας μόλις 21 ετών Αλέξανδρου Παπαγεωργίου ότι δολοφόνησε μια 40χρονη γυναίκα στο όνομα του Σατανά. Οι αξιωματικοί του τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής κατάφεραν να εξιχνιάσουν την φρικτή δολοφονία μιας 40χρονης γυναίκας, η οποία είχε βρεθεί ανήμερα του Πάσχα με πολτοποιημένο κεφάλι, δίπλα από την εκκλησία των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στη Γλυφάδα.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, δράστης είναι ένας 21χρονος άνδρας, κάτοικος Γλυφάδας και λάτρης του Σατανά. Ομολόγησε ότι ανήμερα του Πάσχα δολοφόνησε την άτυχη γυναίκα για να την κάνει θυσία στον Σατανά.
 
Η άτυχη γυναίκα είχε βρεθεί από περαστικούς με το σώμα της καλυμμένο από χαρτόκουτα και το κεφάλι της πολτοποιημένο από τον δολοφόνο της, προκειμένου να μην αναγνωριστεί.
 
Στο παγκάκι όπου βρέθηκε η σορός της άτυχης γυναίκας, ο νεαρός σατανιστής είχε γράψει με το αίμα του τον αριθμό 666 και είχε σχηματίζει έναν ανάποδο σταυρό.
 
Στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν δήλωσε αμετανόητος και μάλιστα ισχυρίστηκε  ότι στις 21 Ιουνίου, ημέρα του θερινού ηλιοστασίου, προετοίμαζε και νέα θυσία στον Σατανά!
 
Ο νεαρός ζούσε με τους γονείς και τον μεγαλύτερο αδελφό του σε ένα διαμέρισμα της Γλυφάδας.
 
Όπως είπε στους αστυνομικούς από την ηλικία των 15 ετών άρχισε να ασχολείται με τον σατανισμό. Διάβαζε σχετικά βιβλία και έμπαινε σε ιστοσελίδες με ανάλογο περιεχόμενο. Στον τελευταίο καιρό είχε καρφωθεί στο μυαλό του οτι πρέπει να κάνει ανθρωποθυσία αφιερωμένη στο Σατανά. Και διάλεξε την ημέρα του Πάσχα. Όπως ομολόγησε στους αστυνομικούς θα σκότωνε τον πρώτο άνθρωπο που θα έβλεπε μπροστά του, όταν πλησίαζε την εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου.
 
Είδε την άστεγη γυναίκα να κοιμάται στο παγκάκι. Πριν την σκοτώσει ακολούθησε το δικό του τελετουργικό. Έκοψε το χέρι του με ένα μαχαίρι και με το αίμα του σχημάτισε το 666 και έναν ανάποδο σταυρό. Αμέσως μετά πήρε μια πέτρα και επιτέθηκε στην ανυποψίαστη γυναίκα. Της πολτοποίησε το κεφάλι και επέστρεψε σπίτι του σαν να μην είχε συμβεί το παραμικρό.
 
Μάλιστα, σχεδίαζε να κάνει και δεύτερη δολοφονία, στις 21 Ιουνίου, ημέρα του θερινού ηλιοστασίου.Ο νεαρός οδηγήθηκε στον εισαγγελέα και πήρε προθεσμία να απολογηθεί την ερχόμενη Πέμπτη.
 
Στην Αστυνομική Διεύθυνση Αττική οδηγήθηκαν για να καταθέσουν και οι γονείς του. Δεν μπορούσαν να πιστέψουν το κακό που είχε γίνει. Όπως είπαν, τον τελευταίο καιρό είχαν παρατηρήσει μια περίεργη συμπεριφορά. Ήταν κλεισμένος στον εαυτό του και δεν είχε παρέες.

πηγη: defencenet.gr

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Ο Κώστας Ζουράρις για το παιδομάζωμα-ΒΙΝΤΕΟ


Φωτογραφία-γροθιά από Βραζιλία: Γυναίκα μέσα σε κάδο ψάχνει για φαγητό ενώ οι φίλαθλοι πετούν σκουπίδια





Η Βραζιλία μπορεί να διοργανώνει το Μουντιάλ του 2014, ανοίγοντας την αυλαία με μια φαντασμαγορική τελετή και πληρώνοντας πολλά για τη συγκεκριμένη διοργάνωση, αλλά η φτώχεια… δεν κρύβεται. Ίσια-ίσα που φαίνεται και μάλιστα κάνει το γύρο του κόσμου.
Μια φωτογραφία-γροθιά για τη Βραζιλία του Παγκοσμίου Κυπέλλου δημοσιεύεται στα social media και «διώχνει» μακριά όλη τη χλιδή της διοργάνωσης.
Αυτή δείχνει μια νεαρή γυναίκα να βρίσκεται μέσα σε έναν κάδο και να ψάχνει για φαγητό, την ώρα που φίλαθλοι περνούν από δίπλα και πετούν σκουπίδια στον ίδιο κάδο χωρίς να δίνουν σημασία.
Αν και είναι γνωστό ότι η πλειοψηφία των κατοίκων της χώρας μαστίζεται από την ανέχεια, η φωτογραφία που ανέβηκε στο Twitter δείχνει «τα δύο πρόσωπα της Βραζιλίας» («The two faces of Brazil»), όπως είναι και ο τίτλος της. Όπως αναφέρει η Telegraph, αν και δημοσιεύτηκε αυτές τις ημέρες, τραβήχτηκε πέρυσι κατά τη διάρκεια του Κυπέλλου Συνομοσπονδιών που διοργανώθηκε πέρυσι στη χώρα.
Ο λόγος που δόθηκε τώρα στη δημοσιότητα, όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα, είναι διότι πολλοί Βραζιλιάνοι έχουν θυμώσει με την απόφαση της κυβέρνησης που θέλησε να διοργανώσει η Βραζιλία το Μουντιάλ και να ξοδέψει τόσα χρήματα ενώ θα μπορούσε να τα δώσει για την ανακούφιση των φτωχών.
Αντιθέτως, οι κυβερνώντες λαμβάνουν σκληρές αποφάσεις για την οικονομία, οι οποίες πλήττουν ακόμη περισσότερο τους μη έχοντες.
πηγη: defencenet.gr

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

11 δυτικές χώρες μάχονται στην Ελλάδα για να υιοθετούν παιδιά οι τρανσέξουαλ!


TravestiL

Κάτι δεν πάει καλά στις δυτικές δημοκρατίες: Χθες έντεκα χώρες από αυτές που στο παρελθόν όρθωσαν ανάστημα στον σοβιετικό ολοκληρωτισμό, στην Ελλάδα εμπόδισαν την επικράτηση του κομμουνιστικού καθεστώτος, πλέον έχουν περάσει σε μία φάση πρωτόγνωρης κοινωνικής παρακμής σε σημείο που να εμφανίζονται επισήμως όχι απλά να υποστηρίζουν, αλλά να προπαγανδίζουν την ομοφυλοφιλία και την τρανσεξουλικότητα!
Χθες, έντεκα χώρες με προεξάρχουσες τις ΗΠΑ, στήριξαν το Athens Gay Pride, το οποίο εφέτος είχε ως θέμα την δυνατότητα των ομοφυλοφίλων, των αμφιφιλόφυλων και των τρανσέξουαλ να υιοθετούν παιδιά ή και να αποκτούν παιδιά (σε ότι αφορά τις λεσβίες εκτός και αν έχει βρεθεί τρόπος τεχνητής γονιμοποίησης και των gay) με τίτλο "Οικογενειακή Υπόθεση" και με αφίσα, δύο άνδρες (τον Αδάμ και ... τον Αδάμ!) και στη μέση ένα ... παιδάκι με μια κορδέλα σύμφωνο της κοινότητας των ΛΟΑΤ (Λεσβιών, Ομοφυλόφιλων, Αμφιφυλοφίλων, Τρανσέξουαλ)!
Οι χώρες που στηρίζουν την παραπάνω "δημοκρατική" εξέλιξη στην Ελλάδα είναι: ΗΠΑ, Ολλανδία, Βέλγιο, Ιρλανδία, Νορβηγία, Γαλλία, Βρετανία, Σουηδία, Φινλανδία, της Δανία και Καναδάς.
Επίσημα το Athens Pride 2014 που εφέτος έκλεισε δέκα χρόνια ως "θεσμός" "έφερε στο επίκεντρο το αίτημα για τη δυνατότητα δημιουργίας νομικά αναγνωρισμένης οικογένειας".
Η διοργάνωση ξεκίνησε από νωρίς το μεσημέρι, στην πλατεία Κλαυθμώνος, με εργαστήρια πλακάτ, ζωγραφικής και face painting, ενώ στις 7 το απόγευμα άρχισε στο κέντρο της Αθήνας η κεντρική παρέλαση, που είχε ως στόχο τη διαμαρτυρία κατά των διακρίσεων Λεσβιών, Ομοφυλόφιλων, Αμφιφυλοφίλων, Τρανσέξουαλ (ΛΟΑΤ).
Το ότι υποστηρίχθηκε από τον δήμαρχο της Αθήνας Γιώργο Καμίνη με δηλώσεις όπως «Η μάχη των δικαιωμάτων κάθε μέρα κερδίζεται. Υπάρχουν οπισθοχωρήσεις καθώς έχουν σηκώσει κεφάλι οι δυνάμεις του μίσους. Θα τους πολεμήσουμε μαζί», σίγουρα δεν είναι περίεργο , ούτε πρωτότυπο. Να τον χαίρονται αυτοί που τον ψήφισαν (βέβαια η εναλλακτική ήταν το ... καρότο και μετά ακολουθούσαν άλλοι/ες), όμως ποιες είναι οι δυν΄μεις του μίσους; Αυτοί που επιμένουν να μην υποκύπτουν σε "εναλλακτικάς" συμπεριφορές; Και ποιος του είπε ότι πρόκαιται περί "μίσους";
Υπάρχουν και άλλα συναισθήματα στην ελληνική κοινωνία, όπως η περιφρόνηση, η αηδία, η σιχαμάρα κλπ κλπ, όχι τόσο για τις επιλογές (αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός το πώς θα χρησιμοποιεί το σώμα του) αλλά για την ωμή προπαγάνδιση και προώθηση ακόμα και σε παιδιά και εφήβους τέτοιων συμπεριφορών. Διαβάστε την ανακοίνωση της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ που ζητεί να καταπολεμηθεί στα σχολεία η "φοβία" για τους τρανσέξουαλ και θα καταλάβετε)...
Αλλά το γεγονός ότι βγήκαν ολόκληροι πρεσβευτές δυτικών χωρών που δεν έχουν πει μια κουβέντα μέχρι στιγμής για την φτώχεια και την εξαθλίωση που βιώνει ο ελληνικός λαός εδώ και τέσσερα χρόνια και προπαγανδίζουν ή θέτουν υπό την προστασία τους συμπεριφορές, των ΛΟΑΤ, έ, κάτι δεν πάει καλά.
Να σημειώσουμε ότι το περσινό Gay Pride είχε γίνει υπό την ... αιγίδα των ΗΠΑ (που κατάντησε ο προμαχώνας κατά του ολοκληρωτισμού...), ενώ εφέτος την σκυτάλη έλαβαν άλλα "αστέρια":
«Το φετινό θέμα του Athens Pride έναι πολύ σημαντικό καθώς η ισότητα των διαφορετικών μορφών της σύχγρονης οικογένειας είναι αναγκαία. Στην Αγγλία ο θεσμός του γάμου ισχύει για όλους», υπογράμμισε μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο πρέσβης της Βρετανίας στην Ελλάδα, Τζον Κίτμερ.
«Η Πρεσβεία του Καναδά στηρίζει τη διοργάνωση γιατί πιστεύουμε στην αξιοπρέπεια για όλους και τα ίσα δικαιώματα ανεξάρτητα από σεξουαλικό προσανατολισμό και φύλο» επεσήμανε ο πρέσβης του Καναδά, Ρομπερ Πεκ.
«Ολα τα άτομα ανεξαρτήτως φύλου πρέπει να έχουν το δικαίωμα να μεγαλώσουν τα παιδιά τους όπως και όλοι οι άλλοι. Πρόκειται για μια συζήτηση που δεν είναι εύκολη αλλά είναι δυαντόν να γίνει. Στην Ολλανδία παλέψαμε για αυτή τη συζήτηση και στο τέλος την κάναμε δυνατή», είπε από την πλευρά του ο Ολλανδός πρέσβης Γιαν Βερστεέγκ.
Οι ιδιοι οι διοργανωτές αναφέρουν για το θέμα:
«Η Ελληνική Πολιτεία συνεχίζει να μας στερεί και αυτό το δικαίωμα. Μας αρνείται την ισονομία ακόμα και μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στις 7 Νοεμβρίου 2013, σύμφωνα με την οποία "η Ελλάδα είχε παραβιάσει την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, αποκλείοντας ζευγάρια του ιδίου φύλου από το Σύμφωνο Συμβίωσης.
Η ισότιμη πρόσβαση στο οικογενειακό Δίκαιο αποτελεί θεμελιώδη υποχρέωση μιας σύγχρονης δημοκρατίας. H εξαίρεση πολιτών από το Σύμφωνο Συμβίωσης, τον γάμο, την τεκνοποίηση, την παιδοθεσία λόγω του σεξουαλικού προσανατολισμού ή της ταυτότητας φύλου, σημαίνει τον ουσιαστικό και επιλεκτικό αποκλεισμό τους από την πολιτειακή προστασία και την στέρηση ασφάλειας που αυτή συνεπάγεται.
Έχει σαν επακόλουθο την δυσχέρενση της σταθερότητας στην προσωπική ζωή, την συναισθηματική όσο κι οικονομική επιβάρυνση στην καθημερινότητα» επισημαίνουν οι διοργανωτές.
Για το λόγο αυτό, στην αφίσα του Φεστιβάλ Υπερηφάνιας παρουσιάζεται το αρχετυπικό ζευγάρι, ως Αδάμ και Αδάμ, ενωμένους, με το παιδί τους, τον Ερωτα, σαν ένα παράδειγμα LGBT οικογένειας". 


πηγη: prisonplanet.gr

Τρόμος στην Ιεράπετρα - Πακιστανός άνοιξε με μπαλτά το κεφάλι 50χρονου μπροστά στα έντρομα μάτια της συζύγου και της κόρης του!


Tον τρόμο σκόρπισε το βράδυ του Σαββάτου ένας Πακιστανός στην Ιεράπετρα, ο οποίος σε κατάσταση αμόκ τραυμάτισε με μπαλτά έναν 50χρονο, ενώ φέρεται να εμπλέκεται στην άγρια δολοφονία ενός συμπατριώτη του, η οποία αποκαλύφθηκε λίγη ώρα αργότερα.
Ο δράστης επιτέθηκε, χωρίς κάποια εμφανή αφορμή, σε έναν 50χρονο αγρότη, μπροστά στα έντρομα μάτια της συζύγου και της κόρης του, την ώρα που έτρωγε σε ταβέρνα.
Ο Πακιστανός του κατάφερε τρία χτυπήματα στο κεφάλι, χωρίς το θύμα να προλάβει να αντιδράσει, αλλά ευτυχώς τα τραύματα δεν ήταν μοιραία.
Μετά από την αντίδραση των ατόμων που βρίσκονταν στο σημείο, ο δράστης έφυγε τρέχοντας προς το αστυνομικό τμήμα της Ιεράπετρας, που απέχει 200 μ. από το σημείο της επίθεσης και ξέσπασε τη μανία του χτυπώντας με τον μπαλτά ένα περιπολικό, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Νέα Κρήτη».
Ο σκοπός του τμήματος κατάφερε να τον ακινητοποιήσει και να τον αφοπλίσει, αλλά λίγο αργότερα προκλήθηκε νέο σοκ.
Στο τμήμα έφτασε άλλος Πακιστανός άνδρας, ο οποίος είπε στους αστυνομικούς ότι βρήκε κατακρεουργημένο τον αδερφό του, μέσα στο κατάστημά τους.
Οι αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο να εμπλέκεται στη δολοφονία ο δράστης της επίθεσης, καθώς εκτιμούν ότι ήταν το πρώτο θύμα του.
Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία με το άνευ προηγουμένου περιστατικό.
πηγη: defencenet.gr

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Η νεολαία ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει το Athens Gay Pride και απαιτεί να καταπολεμηθεί η φοβία για τους τραβεστί στα σχολεία...


 



Ανακοίνωση εξέδωσε η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ για το φετινό Athens Pride, το οποίο κλείνει φέτος δέκα χρόνια ζωής. Στην ανακοίνωση της νεολαίας μεταξύ άλλων τονίζεται ότι πρέπει να υπάρξει"αντιμετώπιση των φαινομένων ομοφοβίας και τρανσφοβίας στην εργασία, στο πανεπιστήμιο και στο σχολείο όπου αποτελούν κρίσιμες προτεραιότητες.
 
Δηλαδή αν καταλάβαμε καλά, κατά τη νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να προστατευθεί όχι απλά η ομοφοβία στα σχολεία, αλλά και η φοβία για τις/τους/τα τρανσέξουαλ, δηλαδή τους τραβεστί.
 
Επειδή όμως ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει πλέον να γίνει πιο συγκεκριμένος αφού διεκδικεί την εξουσία, πρέπει να καταθέσει προτάσεις "για την καταπολέμηση της φοβίας για τους τραβεστί στα σχολεία".
 
Π.χ. μια καλή πρόταση είναι να ντύνονται τραβεστί τα αγόρια από το δημοτικό και να επανέλθουν οι ποδιές σε αγόρια και κορίτσια (στις αρχές της δεκαετία ττο '70 στην επαρχία φορούσαν μακριές ποδιές και τα αγόρια στα σχολεία).
 
Επίσης να μακιγιάρονται τα αγόρια πάνω από 16 ετών και να φοράνε στριγκάκια για να δουν "τι τραβάνε" οι τραβεστί που πρέπει να είναι σέξι από πίσω αλλά και να μαζεύουν την ... "περιουσία" από μπροστά.
 
Υπάρχουν πολλές άλλες λύσεις και προτάσεις, όρεξη να υπάρχει..
 
Ας δούμε όλη την ανακίνωση του ΣΥΡΙΖΑ που βέβαια δεν παραλείπει να κατακεραυνώσει τον "εκφασισμό της κοινωνίας" και "την ακροδεξιά ατζέντα": 
 
«Η διοργάνωση του Athens Pride συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια ζωής, δέκα χρόνια αδιάκοπης παρουσίας στη δημόσια ζωή της Αθήνας και διεκδίκησης της ισότητας, δέκα χρόνια αγώνα ενάντια στις κυρίαρχες προκαταλήψεις και στα ομοφοβικά στερεότυπα.
 
Η φετινή γιορτή Υπερηφάνειας λαμβάνει χώρα σε μια συγκυρία περαιτέρω όξυνσης των κοινωνικών ανισοτήτων και ενίσχυσης των ακραία συντηρητικών δυνάμεων.
 
Η ένταξη των συνεχιζόμενων βίαιων επιθέσεων σε βάρος ΛΟΑΔΚΙ ατόμων στον πυρήνα της ακροδεξιάς ατζέντας, η σκλήρυνση της αστυνομικής καταστολής αλλά και η διαχρονική παραβίαση της θεσμικής ισότητας των ΛΟΑΔΚΙ, αποτελούν βασικές όψεις της νεοφιλελεύθερης επίθεσης στα κοινωνικά δικαιώματα.
 
Είναι σαφές ότι οι «μάτσο» αντιλήψεις και πρακτικές χρησιμεύουν στην εμπέδωση κι άλλων όψεων της κυρίαρχης ιδεολογίας. 
 
Γι’ αυτό είναι απαραίτητο η ΛΟΑΔΚΙ κοινότητα, μαζί με τη ριζοσπαστική Αριστερά, τον αναρχικό/αντιεξουσιαστικό χώρο, τα κοινωνικά κινήματα και όλους τους προοδευτικούς πολιτικούς χώρους, να δώσουμε απάντηση απέναντι στον νεοσυντηρητισμό και τον εκφασισμό της κοινωνίας, υπέρ της έμφυλης και σεξουαλικής χειραφέτησης.
 
Η «Οικογενειακή υπόθεση» είναι μια υπόθεση για τη δημοκρατία.
 
Η διεκδίκηση της αναγνώρισης του Συμφώνου Συμβίωσης, η δημιουργία δομών κοινωνικής φροντίδας για ΛΟΑΔΚΙ άτομα που βιώνουν οδυνηρά τις υλικές συνέπειες της κρίσης, η αντιμετώπιση των φαινομένων ομοφοβίας και τρανσφοβίας στην εργασία, στο πανεπιστήμιο και στο σχολείο αποτελούν κρίσιμες προτεραιότητες.
 
Η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει τους σκοπούς του Athens Pride και της διοργάνωσης στη Θεσσαλονίκη, ενθαρρύνοντας τη λήψη ανάλογων πρωτοβουλιών και στις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας».

πηγη: defencenet.gr

ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΕΙΝΑΙ:















ΦΥΤΕΨΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΚΑΡΟΤΟ...ΜΠΟΡΕΙΣ!!!  


Με τούρτα από φύλλα κόκας γιόρτασε τα γενέθλιά του ο Μπαν Γκι-Μουν




Ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Μπαν Γκι-μουν, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο της Βολιβίας Έβο Μοράλες, γιόρτασε τα 70α γενέθλιά του σε μια κοινότητα ιθαγενών, την παραμονή της συνόδου της Ομάδας των 77 (G77), με τη συμμετοχή και της Κίνας, που θα διεξαχθεί το σαββατοκύριακο στη Σάντα Κρους.
 
Ο γενικός γραμματέας έφτασε στη Σάντα Κρους με το αεροσκάφος του Βολιβιανού προέδρου, αφού την προηγουμένη είχε παραστεί στην τελετή έναρξης του Μουντιάλ στο Σάο Πάολο. Επισκέφθηκε την ιησουίτικη Αποστολή της Άμωμης Σύλληψης και στη συνέχεια πήγε στο γειτονικό χωριό Ελ Τόρνο όπου οι κάτοικοι του πρόσφεραν μια τούρτα φτιαγμένη από φύλλα κόκας για τα γενέθλιά του.
πηγη: defencenet.gr

ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑΝ ΜΕ ΥΓΕΙΑ....

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ ΦΩΤΙΑ !!! ΤΟ "ΜΑΤΙ" ΤΩΝ ILLUMINATI ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΚΟΡΥΦΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ.




Οι ηγέτες του κόσμου στη Σύνοδο Κορυφής για την πυρηνική ασφάλεια, φορούσαν όλοι κονκάρδες με το σύμβολο των illuminati (πυραμίδα) στο πέτο, ενώσυγκεντρώθηκαν γύρω από ένα γιγάντιο μάτι με μια πλωτή πυραμίδα ολογραφική να αιωρείται!!!



πηγη: http://aoratopedio.blogspot.gr


Ιταλία: Του έκοψαν το επίδομα και εισέβαλε με τσεκούρι στο ταμείο πρόνοιας


tsekouri-italia


«Δώστε μου πίσω τη σύνταξή μου», φώναζε κραδαίνοντας ένα τσεκούρι ο 54χρονος Λουίτζι Λονγκομπάρντι από την περιοχή Καστελαμάρε της Νάπολη.
Ο άνδρας εισέβαλε στο τοπικό παράρτημα του Ιταλικού Ιδρύματος Κοινωνικής Πρόνοιας (INPS), απαιτώντας από τους υπαλλήλους να του επιστρέψουν το επίδομα που έπαιρνε και διεκόπη, έπειτα από απόφαση ιατρικού συμβουλίου.
Όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα, ο Λονγκομπάρντι απείλησε με το τσεκούρι το προσωπικό λέγοντας πως δε θα εγκαταλείψει το χώρο αν δεν ακυρωθεί η απόφαση του συμβουλίου.
Το επεισόδιο έληξε χωρίς τραυματίες, καθώς στο σημείο έσπευσαν άνδρες της ιταλικής αστυνομίας ακινητοποιώντας τον άνδρα και οδηγώντας τον στο αστυνομικό τμήμα. Ενώ αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα, του επιβλήθηκε ο κατ' οίκον περιορισμός.

πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Νέα πρόκληση από τις Femen: Έκοψαν με αλυσοπρίονο μεγάλο σταυρό σε κεντρική πλατεία του Κιέβου [εικόνες-βίντεο]




Μέλη της νεοταξίτικης φεμινιστικής οργάνωσης Femen προχώρησαν σε μία πρωτοφανώς βλάσφημη πράξη, κόβοντας με αλυσοπρίονο έναν μεγάλο ξύλινο σταυρό που βρισκόταν σε κεντρική πλατεία της πόλης του Κιέβου, την περασμένη Παρασκευή. 
 
Το νέο αυτό κτύπημα των Femen έγινε σαν υποστήριξη στις Ρωσίδες Pussy Riot, οι οποίες αντιμετωπίζουν κατηγορίες για χουλιγκανισμό σε ρωσικό δικαστήριο.
 
Το… οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι ο μεγάλος ξύλινος σταυρός που κατέρριψαν οι Femen, είχε ανεγερθεί από τους φιλοδυτικούς καθολικούς Ουκρανούς σαν μνημείο για την «πορτοκαλί επανάσταση» του 2004 και ήταν αφιερωμένος στους Ουκρανούς θύματα της καταπίεσης του Στάλιν!
 



πηγη: defencenet.gr

Στις φυλακές ο παιδόφιλος παιδίατρος


1434389


Στις φυλακές Σταυρακίου Ιωαννίνων οδηγήθηκε ο Βούλγαρος παιδίατρος ο οποίος με τη δράση του είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο.
Ο Βούλγαρος κατηγορείται για διακίνηση ιδιαίτερα σκληρού υλικού παιδικής πορνογραφίας. Μετά την απολογία του στον Εισαγγελέα είχε αφεθεί ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.
Όμως παρήλθε το χρονικό διάστημα που είχε οριστεί για την καταβολή της εγγύησης. Τα χρήματα δεν κατατέθηκαν και από τον ανακριτή Ιωαννίνων εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης.
Βάση αυτού κινήθηκε η Ελληνική Αστυνομία και παρά τα ανοιχτά μέτωπα που υπήρχαν με την μεγάλη επιχείρηση για τους δύο δράστες, οδηγήθηκε στη σύλληψη του Βούλγαρου παιδίατρου, ο οποίος οδηγήθηκε στις φυλακές Σταυρακίου.

πηγη: prisonplanet.gr

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Βομβάρδισαν ορθόδοξη εκκλησία στο Σλαβιάνσκ - Σκοτώθηκε ένα κορίτσι



10311738_737731506278712_5491121115773462380_n



ο τραγικός πατέρας με το 5χρονο κορίτσι του που σκοτώθηκε στο Σλαβιάνσκ

















η Έξοδος









Πορφύρης Δ Σταφυλά Π
H επιθυμία των κατοίκων του Slavyansk να εγκαταλείψουν την πόλη αυξήθηκε αφότου ένας πύραυλος χτύπησε μια ορθόδοξη εκκλησία στις 8 Ιουνίου στο Slavyansk δήλωσαν δυνάμεις της ρωσόφιλης αυτοάμυνας στο Interfax.
“Χθες μια οβίδα έπληξε την ορθόδοξη εκκλησία.Ένα άτομο σκοτώθηκε και πολλά άλλα τραυματίστηκαν.Αυτό συνέβη την ημέρα της γιορτής της Αγίας Τριάδας όπου η πλειοψηφία των πολιτών ήρθαν για να προσευχηθούν» κατήγγειλε ο εκπρόσωπος τύπου της ρωσόφιλης δύναμης στο Slavyansk την Δευτέρα.
Μετά και από αυτήν την εξέλιξη ολοένα και περισσότεροι πολίτες εκκενώνουν την πόλη αφού πλέον γι αυτούς “ούτε σε καταφύγιο ούτε στην εκκλησία θα σωθούν.”

“Έχουν σχηματιστεί εκ νέου ουρές αναμονής στα σημεία ελέγχου.Ο κόσμος εγκαταλείπει την πόλη αλλά ο στρατός τους έχει περικυκλώσει ” δήλωσε ο ίδιος εκπρόσωπος τύπου. (Interfax 09 /06/14)Στο twitter της η Paula Slier δημοσιογράφος του rt στις 8 Ιουνίου έγραψε : « Boμβαρδίστηκε μια ορθόδοξη εκκλησία κοντά στο Διοικητήριο της πόλης. Ένα κορίτσι σκοτώθηκε ».  Αντίστοιχες είναι οι πληροφορίες που μεταδίδουν και άλλα ρωσικά μέσα : « Όλμοι έπληξαν το τρούλο της εκκλησίας στο κέντρο της πόλης του Sloviansk την οποία ελέγχουν οι άντρες της αυτοάμυνας της Λαικής Δημοκρατίας του Donetsk. Φωτιά ξέσπασε στο εσωτερικό του ναού ενώ μια δεύτερη πυρκαγιά εκδηλώθηκε σε κτίριο του 19 ου αι. Όπου σκοτώθηκε και ένα 5χρονο κορίτσι “δήλωσε το Δημοτικό Συμβούλιο.Συνολικά σε αυτές τις επιθέσεις σκοτώθηκαν 4 άνθρωποι.(RIA Novosti ,pravoslavie.ru,RT)
το twitter της δημοσιογράφου για το χτύπημα στην εκκλησία
το twitter της δημοσιογράφου για το χτύπημα στην εκκλησία
Σλαβιάνσκ
Σλαβιάνσκ

πηγη: pentapostagma.gr



Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Σε γερμανική καθολική εκκλησία: Χόρεψαν ημίγυμνοι δίπλα στο ιερό βήμα!


οι πιστοί παρακολουθούν το θέαμα
οι πιστοί παρακολουθούν το θέαμα


ακολούθησε το κ'ηρυγμα της ημέρας από τον επίσκοπο
ακολούθησε το κήρυγμα της ημέρας από τον επίσκοπο


κατάμεστη η εκκλησία
κατάμεστη η εκκλησία





okoi
Cap


















Στην Καθολική Εκκλησία του Αγίου Πέτρου στο Osnabrück (στην Κάτω Σαξωνία)  της Γερμανίας στις 30 Απριλίου πραγματοποιήθηκε ένα  χορογραφικό θέαμα λείαν σκανδαλώδες.Ημίγυμνοι χορευτές και χορεύτριες επιδίδονταν σε χορευτικές φιγούρες γύρω από την αγία Τράπεζα.

Ο τίτλος της χορογραφίας ήταν  Corpo d’Anima (το σώμα της ψυχής).Η παράσταση δόθηκε με τις ευλογίες του Franz Josef Bode επισκόπου τou Osnabrück o oποίος μετά το πέρας της εκδήλωσης εκφώνησε και κήρυγμα.Πιστοί αλλά και φιλότεχνοι παρακολούθησαν την εκδήλωση και η εκκλησία ήταν κατάμεστη.Υπήρχαν σκηνές που τα ημίγυμνα κορμιά έπεφταν κυριολεκτικά πάνω στην αγία Τράπεζα. Το όλο project προφανώς εντάσεται στην αλλαγή χρήσης ναών ή στην αντίληψη που θέλει τις εκκλησίες πολυχώρους πολλαπλών χρήσεων.Το os 1tv πήρε συνέντευξη τόσο από τον επίσκοπο όσο και από τους καλλιτέχνες ενώ πρόβαλε σχετικό εκτενές ρεπορτάζ. ( Os1tv ,L observatoire de la christianophobie)
πηγη: defencenet.gr