ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Τα ζώα ..... της ΕΕ. Να απαγορεύσει την κτηνοβασία σκέφτεται η Δανία - Σε υψηλή προτίμηση ως διεθνής τουριστικός προορισμός για …κτηνοβάτες




Ο πολιτισμός της ..... ΕΕ δοξάστε τον

Μετά την Γερμανία και την Νορβηγία, η Δανία… σκέφτεται και εκείνη να απαγορεύσει την κτηνοβασία, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Τροφίμων και Γεωργίας της χώρας. «Αποφάσισα πως πρέπει να απαγορεύσουμε τη σεξουαλική επαφή με ζώα. Αυτό προκύπτει για πολλούς λόγους. Ο πιο σημαντικός είναι ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων πρόκειται για επίθεση εναντίον των ζώων», υποστηρίζει ο υπουργός Νταν Γιόργκενσεν στην εφημερίδα της χώρας, Ekstra Bladet.

Σύμφωνα με τον υπουργό, ένας από τους παράγοντες που τον ώθησε στην απόφαση αυτή ήταν ότι η είδηση της κτηνοβασίας καταστρέφει την εικόνα της Δανίας, καθώς η νομοθεσία επιτρέπει τη σεξουαλική επαφή ανθρώπου με ζώα.

«Σε κάθε περίπτωση και χωρίς αμφιβολία πρόκειται και για όφελος για τα ζώα, καθώς φυσικά δεν μπορούν να πουν όχι. Επομένως, πρέπει να απαγορευτεί (η κτηνοβασία», πρόσθεσε ο Γιόργκενσεν. Όλα αυτά τη στιγμή, που σύμφωνα με δημοσκόπηση το 60% του πληθυσμού της Δανίας υποστηρίζουν την ποινικοποίηση της κτηνοβασίας, ενώ ο ανάλογος νόμος αναμένεται να θεσπιστεί το 2015.

Συγκλονιστικό είναι το γεγονός πως η Δανία αποτελεί προορισμό για σεξουαλικό τουρισμό ανθρώπων που ενδιαφέρονται για επαφές με ζώα, ενώ τα τελευταία χρόνια η διεθνής κοινότητα εστιάζει στα κενά της νομοθεσίας γύρω από την προστασία των ζώων. «Δε νομίζω ότι η δανέζικη κυβέρνηση κάνει αρκετά για να προστατεύσει τα ζώα. Πρέπει να κάνουν κάτι», δήλωσε η Καρολίν Λούντστρομ, ακτιβίστρια από τη Δανία για τα δικαιώματα των ζώων στο περιοδικό Vice προ μηνών.

Η κτηνοβασία απαγορεύτηκε στη Γερμανία το 2012 με την καγκελάριο, Άνγκελα Μέρκελ να υποστηρίζει πως κανείς δεν πρέπει να χρησιμοποιεί τα ζώα για την προσωπική σεξουαλική δραστηριότητά του ή να επιτρέπει σε τρίτους να τα χρησιμοποιούν για αυτό το σκοπό, καθώς τα αναγκάζουν σε ανάρμοστες συμπεριφορές.

πηγή fanthis

Σχόλιο: Επί ευκαιρία θέλω να επισημάνω ότι έπρεπε να απαγορευτούν στο σατανικό πορνοδιαδίκτυο και οι απάνθρωπες κτηνοβατικές εταιρείες και τα απάνθρωπα κτηνοβατικά πορνοσάιτ τύπου "zootube" με σεξουαλικές επαφές μεταξύ ανθρώπων και ζώων που δυστυχώς υπάρχει παγκόσμια αποσιώπηση για τις απάνθρωπες κτηνοβατικές ιστοσελίδες με αποτέλεσμα τα απάνθρωπα λαμόγια να συνεχίζουν ακάθεκτα την αποκτήνωση του ανθρώπινου γένους μας με τις ευλογίες όλων μας! Τι δεν καταλαβαίνουμε;

Και αναρωτιέμαι που είναι οι λεγόμενες ανθρωπιστικές οργανώσεις; που είναι οι λεγόμενες φιλοζωικές οργανώσεις; που είναι η λεγόμενη Διεθνής Αμνηστία; που είναι η λεγόμενες Φεμινίστριες ΦΕΜΕΝ; Που είναι τα Ανθρώπινα δικαιώματα; που είναι η Διεθνής Οργάνωση κατά των βασανιστηρίων; που είναι ο ΟΗΕ; που είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση; Που είμαστε εμείς οι άνθρωποι; ... 

Ως πότε θα ζούμε σε ένα κόσμο αδιαφορίας, αναισθησίας και ασπλαχνίας.

Αυτοί Ζουν, Εμείς Κοιμόμαστε.



πηγη: http://antineotaksiths.blogspot.gr


Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Βρήκαν τάφο βρικόλακα στη Βουλγαρία;


vrik1 569 355

Ένας σκελετός με ένα παλούκι καρφωμένο στο στήθος, αποκαλύφθηκε στη Βουλγαρία. Οι αρχαιολόγοι χαρακτηρίζουν το εύρημα "ο τάφος του βρικόλακα"
Ο τάφος του βρικόλακα περιέχει έναν σκελετό, ο οποίος βρέθηκε με ένα παλούκι καρφωμένο στο μέρος όπου βρισκόταν η καρδιά του!
Ο άντρας που τον ανακάλυψε, ο καθηγητής Νικολάι Οβτσάροφ, έχει αφιερώσει τη ζωή του στο να ανακαλύπτει μυστήρια των αρχαίων πολιτισμών. Η ανασκαφή έγινε στα ερείπια μιας αρχαίας θρακικής πόλης, που βρίσκεται στη νότια Βουλγαρία, κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα.
Η πόλη, η οποία κατοικείτο από το 5.000 π.Χ., αλλά ανακαλύφθηκε μόλις πριν 20 χρόνια, πιστεύεται ότι είναι η τοποθεσία του ναού του Διονύσου. Ανάμεσα στα ευρήματα της περιοχής, η οποία περιλαμβάνει μια ακρόπολη στην κορυφή του λόφου, ένα φρούριο και ένα ιερό, υπάρχει και μια σειρά από «τάφους βαμπίρ".
Ο καθηγητής δήλωσε «Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι για μια ακόμη φορά βλέπουμε ένα τελετουργικό ενάντια στους βρικόλακες. Συχνά υποβάλονταν σε αυτές άνθρωποι που είχαν πεθάνει κάτω απο αδιευκρίνιστες για την εποχή περιστάσεις"
Ο σκελετός πιστεύεται ότι είναι από έναν άνδρα ηλικίας μεταξύ 40 και 50 ετών.
Σύμφωνα με τον Μπόζινταρ Ντιμίτροφ, ο οποίος διευθύνει το Εθνικό Μουσείο Ιστορίας στη Σόφια, έχουν βρεθεί περίπου 100 τέτοιοι σκελετοί στη Βουλγαρία!

πηγη: prisonplanet.gr

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ! ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ 14 ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ... ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ, Π ΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΥΤΕΥΣΗ ΜΙΚΡΟΤΣΙΠ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ!







ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕ ΥΠΟΥΛΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ,
ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΟΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΗΣ... 
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ…. Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ. 

ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ (15euro) ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΕΜΦΥΤΕΥΣΙΜΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ, ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ. ΕΤΣΙ ΕΠΙΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ…. 
ΒΕΒΑΙΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΟΙ ΑΘΕΟΙ, ΑΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ…. 

ΨΑΞΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ…. 
ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙ∆ΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2012/120907_agglika_lykeiou.pdf 

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΒΙΒΛΙΟ. (Κατηγορία Β΄ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ-2. ΒΙΒΛΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ- 21. Journeys B1, Hillside Press ∆οϊράνης 13 Κυψέλη 113 62, 210 8829041 210 8827677 info@elthillside.com) 

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
















Για όσους δεν γνωρίζουν την αγγλική σας μεταφράζουμε το κείμενο….

“Μετά το σχολείο την Πέμπτη, έφαγα δύο ώρες στον γιατρό, περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρα μου) πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός απ’ο το ‘οτι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου., και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική καρτα για να αγοράσω πράγματα, όσο η Μαμά και ο Μπαμπάς ανεβάζουν στην τσέπη μου χρήματα κάθε εβδομάδα”
Είναι λοιπόν προφανές τί μήνυμα θέλουν να περάσουν στα παιδιά μας. 

πηγη: logia-tou-aera.blogspot.gr


ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΟ – Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ (ΒΙΝΤΕΟ)


4

Αυτή είναι η Παγκοσμιοποίηση για την οποία μάχονται οι πολιτικάντηδες του κόσμου… Ότι πιο ανήθικο και αποκρυφυστικό να γίνει νόμιμο και μέρος της καθημερινότητας… Για διαβάστε τι αποφάσισε Αμερικάνικο Δικαστήριο, φέρνοντας πλέον τα πάνω κάτω στην εκπαίδευση των παιδιών στα σχολεία στην Φλόριντα.

Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου όπως οι Χριστιανοί δίνουν την Βίβλο για να διδάσκεται στα παιδιά και οι άλλες θρησκευτικές ομάδες έχουν το δικαίωμα να πράξουν το ίδιο. 
Η απόφαση αυτή αφορά την επαρχία του Όραντζ Κάουντι στην Φλόριντα, αλλά πολλοί θεωρούν ότι είναι «πιλοτική» και μπορούν να την επικαλεστούν καταρχήν σε όλη την πολιτεία και στην συνέχεια σε όλες τις ΗΠΑ. 
Έτσι λοιπόν το βιβλίο των Σατανιστών παραδόθηκε στα σχολεία και είναι έτοιμο προς διδασκαλία. 
Το βιβλίο ονομάζεται «Το μεγάλο βιβλίο των μικρών σατανιστών». 


πηγη: lithosfotos.blogspot.gr

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ο Εθνικός μας ύμνος μέσα στην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ από ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ! – “Χαίρε ω χαίρε ελευθερια” (ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ)


Μήνυση κατά του εργοδότη επειδή της απαγόρευσε να λέει «Ο Θεός να σας έχει καλά»


19602126 cy.limghandler

Γυναίκα από το Νιου Τζέρσεϊ, η οποία εργαζόταν ως υπάλληλος σε διόδια αυτοκινητόδρομου και έλεγε στους οδηγούς «ο Θεός να σας έχει καλά» μόλις αυτοί πλήρωναν το αντίτιμο, κατέθεσε μήνυση κατά του εργοδότη της, υποστηρίζοντας ότι τα δικαιώματά της παραβιάστηκαν αφού της έγινε σύσταση από τη διεύθυνση της εταιρείας να σταματήσει να λέει τη συγκεκριμένη φράση. 

Στη μήνυση που κατέθεσε, η Σύνθια Φερνάντεζ, 34 ετών, επικαλείται την Πρώτη Τροπολογία του αμερικανικού συντάγματος σχετικά με την παραβίαση των δικαιωμάτων της. 

Η Φερνάντεζ δήλωσε πως έλεγε στους οδηγούς «Να έχετε μια όμορφη ημέρα και ο Θεός να σας έχει καλά» και ο προϊστάμενός της απαίτησε να σταματήσει να το λέει επειδή ήταν πιθανόν κάποιος αυτοκινητιστής «να προσβληθεί». 

πηγη: prisonplanet.gr


Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Τι θέλει να πει ο ποιητής ? (φωτο)




Ο Αρμπεν απο την Αλβανια σε βιβλιο Β Δημοτικου...του χρονου και ο Αχμετ απο την Συρια και η Τζιχαντ...Τι να πει κανεις...!!

πηγη: logia-tou-aera.blogspot.gr


Βουλευτές πλακώνουν συνάδελφό τους στην αλβανική βουλή (vid)




Σε… ρίνγκ μετέτρεψαν τους διαδρόμους της αλβανικής βουλής δύο βουλευτές του σοσιαλιστικού κόμματος, οι οποίοι επιτέθηκαν σε συνάδελφό τους από το δημοκρατικό κόμμα.
Το περιστατικό καταγράφηκε από τις κάμερες ασφαλείας.
Οι δύο δράστες απειλούνται με ποινή φυλάκισης τριών ετών.
πηγη: defencenet.gr

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Λονδίνο: Μπιφτέκια με γεύση ανθρώπινης σάρκας


1511453















Αυτά τα μπιφτέκια δεν είναι φτιαγμένα από ανθρώπινη σάρκα, αλλά έχουν πλησιάσει τη γεύση, όπως αναφέρει ο σεφ James Tomlinson.

image










Από την Daily Telegraph:
Ανέπτυξαν τη συνταγή, χρησιμοποιώντας την περιγραφή της γεύσης από κανίβαλους, τους William Seabrook, έναν εξερευνητή που περιγράφει την γεύση της ανθρώπινης σάρκας ώς «καλό, πλήρως ανεπτυγμένο κρέας, δεν είναι νεαρής ηλικίας, δεν είναι σαν το βόειο κρέας» και το δολοφόνο Issei Sagawa, ο οποίος είπε «λιώνει στο στόμα μου σαν ωμό τόνο σε ένα εστιατόριο σούσι» .
Η δημιουργία έγινε για τον εορτασμό του πέμπτου κύκλου, της σειράς με ζόμπι «The Walking Dead».
Είναι κατασκευασμένα από συκώτι χοιρινό, μοσχάρι, το μυελό των οστών και κοτόπουλο.

πηγη: prisonplanet.gr


Ο κόσμος σε περιδίνηση

dg4jg7n5 359cnhthpxm b


Πολλαπλασιάζονται με ταχύτητα μεγάλη τα ανοιχτά μέτωπα στον πλανήτη.
Μέχρι πρότινος ήταν η κρίση της Ουκρανίας και εκείνη της Μέσης Ανατολής που μονοπωλούσαν το διεθνές ενδιαφέρον εξαιτίας των ακραίων γεγονότων που παρήγαγαν.
Στην Ουκρανία ήταν η κατάρριψη του Μαλαισιανού αεροσκάφους που σόκαρε τον κόσμο.
Λίγο αργότερα ήρθαν οι αποκεφαλισμοί ομήρων από την πλευρά του Ισλαμικού Κράτους να προκαλέσουν ρίγη σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.
Και τα δυο αυτά μέτωπα παραμένουν ενεργά, δίδουν συνεχώς γεγονότα και κατά πάσα βεβαιότητα θα δώσουν κι άλλα, ικανά να επιτείνουν το επικρατήσαν διεθνώς κλίμα ανασφάλειας.
Από την περασμένη εβδομάδα μια άλλη εστία διεθνούς αναταραχής ανέτειλε. Αυτή του Χονγκ - Κονγκ και της Κίνας, η οποία θέλει να ελέγξει την υπεσχημένη διαδικασία εκδημοκρατισμού.
Το Πεκίνο ενσωματώνοντας το Χονγκ- Κονγκ είχε υποσχεθεί ελεύθερες εκλογές το 2017 και τώρα θέτει ζήτημα επιλογής των υποψηφίων, οι οποίοι ζητεί να τελούν υπό την έγκρισή του.
Με την ανακοίνωση της απαίτησης του Πεκίνου οι κάτοικοι του Χονγκ- Κονγκ, κυρίως οι νέοι, αντέδρασαν δυναμικά, κατέβηκαν μαζικά στους δρόμους και δεν δίστασαν να συγκρουσθούν με τις αρχές διεκδικώντας ελεύθερες ανόθευτες εκλογές.
Εκατοντάδες χιλιάδες κινητοποιούνται καθημερινά από την περασμένη Παρασκευή δημιουργώντας συνθήκες μεγάλης έντασης.
Ήδη τα γεγονότα τάραξαν το ασιατικό χρηματοπιστωτικό κέντρο της Ασίας και μετέφεραν κύματα ανησυχίας στην ηγεσία του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος.
Το Πεκίνο φοβάται μια δημοκρατική εξέγερση στο πιο ισχυρό οικονομικό κέντρο της χώρας και ανησυχεί μήπως το κίνημα εκδημοκρατισμού επεκταθεί στο συγγενές Μακάο ή ακόμη και στη Σαγκάη, τη Μέκκα της κινεζικής ανάπτυξης.
Εδώ και χρόνια πολλοί προμήνυαν ότι η καπιταλιστικό-κομμουνιστική Κίνα θα βρεθεί αντιμέτωπη κάποια στιγμή με το φάντασμα της Τιέν Αν Μεν.
Όλα τα στοιχεία βεβαιώνουν ότι φθάνει αυτή τη στιγμή. Και αυτό συμβαίνει σε χρόνο κατά τον οποίο επικρατούν εντάσεις στην ευρύτερη περιοχή. Είναι γνωστές οι αντιθέσεις με τους Ιάπωνες στην ευρύτερη ζώνη της Κινεζικής Θάλασσας, όπως επίσης είναι γνωστό ότι το Αμερικανικό πολεμικό ναυτικό εξασφαλίζει μέχρι τώρα την ειρήνη.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο Μπάρακ Ομπάμα συνδύαζε την αποχώρηση των αμερικανικών στρατευμάτων από το Αφγανιστάν και το Ιράκ με την δηλωθείσα μετατόπιση του αμερικανικού ενδιαφέροντος στην ευρύτερη ζώνη του Ειρηνικού και της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Η αμερικανική πολιτική ένιωθε την Κίνα ιδιαίτερα ανταγωνιστική στη ζώνη του Ειρηνικού και σχεδίαζε διπλωματικές και άλλες κινήσεις ικανές να επιβεβαιώσουν την ηγεμονική παρουσία της.
Τα γεγονότα της Μέσης Ανατολής ανέκοψαν την προαναγγελθείσα μετατόπιση της αμερικανικής πολιτικής προς την Ανατολή.
Όμως φαίνεται ότι τα γεγονότα του Χονγκ- Κονγκ την ξαναφέρνουν στο προσκήνιο. Πολύ περισσότερο μάλιστα αν το Πεκίνο επιχειρήσει να καταστείλει βίαια τις κινητοποιήσεις. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η επιδείνωση των σινοαμερικανικών σχέσεων.
Ίσως το Πεκίνο να προσφέρει το έναυσμα στις ΗΠΑ για την εκδήλωση των σχεδίων «ανακατάληψης» της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Δεν είναι τυχαίο ότι οι Αμερικανοί σχεδιάζουν να διευρύνουν την αμερικανο- ευρωπαϊκή εμπορική ένωση, εντάσσοντας σε αυτή και χώρες όπως η Ιαπωνία, η Νότιος Κορέα, ακόμη και το Βιετνάμ, η ηγεσία του οποίου παρεμπιπτόντως τούτο τον καιρό διαπραγματεύεται με τους Αμερικανούς την παραχώρηση ναυτικής βάσης στο έδαφός της.
Η αλήθεια είναι οι Αμερικανοί δεν καλόβλεπαν την κινεζική οικονομική επεκτατικότητα και ουδέποτε τους ήταν αδιάφορη η ισχυροποίηση της Κίνας και η ανάδειξή της σε πρώτη οικονομική δύναμη του πλανήτη. Η διακηρυγμένη μετατόπιση του ενδιαφέροντός της στην Ασία ήταν ενδεικτική των ανησυχιών της.
Υπό αυτές τις συνθήκες δεν είναι απίθανο τα γεγονότα του Χονγκ - Κονγκ να πυροδοτήσουν νέες εντάσεις στον πλανήτη. Μόνο που αυτή τη φορά θα είναι μεταξύ γιγάντων. Και την περίπτωση αυτή η κρίση της Μέσης Ανατολής θα μοιάζει παρωνυχίδα.
Όπως και να έχει τα σύννεφα ανασφάλειας πυκνώνουν πάνω από τον πλανήτη και επιβάλλουν σε εμάς εδώ εγρήγορση, βαθιές επεξεργασίες, διπλωματική κινητοποίηση, ορθές επιλογές και προπάντων σταθερότητα.
Όλα τ' άλλα μπορεί σε λίγο να μοιάζουν πολύ μικρά...
(tovima)
πηγη: prisonplanet.gr

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Πικρή δικαίωση του Λιακόπουλου για την Ατζέντα 21 και το περιουσιολόγιο, που δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο.


PHOT0011

Του Λιακόπουλου Δημοσθένη
Όπως πάντα, όταν αποκαλύπτω κάτι,  επιβεβαιώνεται μερικά χρόνια μετά.
Έτσι και η μέθοδος αφαίμαξης της ιδιωτικής περιουσίας, βάσει της Ατζέντας 21. Της Ατζέντας δηλαδή, ή αν προτιμάτε της διαδικασίας, πλήρους κομμουνιστοποίησης (Σοβιετικοποίησης) του πλανήτη στις αρχές του 21ου αιώνα.
Η μόλυνση του περιβάλλοντος όμως, δεν έπεισε και πολύ ακόμη και τους καθυστερημένους εκ των πολιτών του πλανήτη, οπότε, άλλαξαν το τροπάρι και βρήκαν μία απειλή πιο πειστική από την υπερθέρμανση του πλανήτη και την καταστροφή του περιβάλλοντος. Αντί να μιλούν για την καταστροφή του περιβάλλοντος, αποφάσισαν να μιλούν για την καταστροφή της οικονομίας.
Για την καταστροφή αυτή, είπαν ότι φταίνε οι ...πλούσιοι, οι οποίοι είναι πλούσιοι, ή τέλος πάντων απλά ευκατάστατοι, επειδή φοροδιέφευγαν.
Έτσι, ετοίμασαν ειδικά για την Ελλάδα και μόνο για την Ελλάδα, μία μέθοδο αφαίμαξης της ιδιωτικής περιουσίας, την οποία το κράτος θα κατάσχει με στυγνό και απόλυτα φασιστικό ή αν θέλετε πιό σωστά, κομμουνιστικό τρόπο.
Έτσι όταν ακόμη προεκλογικά μίλησε ο Γ. Α. Παπανδρέου στην έκθεση Θεσσαλονίκης το 2009, είπε, ότι θα καταγραφούν τα πάντα και ότι δεν δηλώθεί θα κατάσχεται.
Ήταν επομένως, έτοιμο το κολπάκι.
Έτσι, όπως έκαναν και με το Αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που το κάνανε νόμο συμφωνώντας όλοι, ενώ δεν χρειαζότανε, θα κάνουν το ίδιο και με το περιουσιολόγιο για το οποίο συμφωνούν μεταξύ τους όλοι οι πολιτικοί χωρίς καμία εξαίρεση.
Δεν αρκούνται δηλαδή στο πόθεν έσχες, που είναι λογικό, αλλά θέλουν να δηλώσουν όλοι, 
1. Πόσα σπίτια και ακίνητα έχουν. Αυτό δηλώνεται ήδη στο Ε9 της φορολογικής δήλωσης.
2. Πόσα και ποια αυτοκίνητα τυχόν έχει ο καθένας. Αλλά και αυτό δηλώνεται στην φορολογική δήλωση.
3. Πόσα χρήματα έχει ο καθένας στην τράπεζα και πόσα έχει στο σπίτι του. Αλλά και αυτό δηλώνεται στο πόθεν έσχες αν πάει κανείς να αγοράσει σπίτι ή αυτοκίνητο.
4. Ποιά και πόσα ακριβά αντικείμενα  έχει ο καθένας στο σπίτι του. Τι θεωρείται όμως ακριβό; Πίνακες; Σερβίτσια; Κοσμήματα; Χαλιά; Έπιπλα; Αντίκες; Λίρες; Πορσελάνες; Κεντήματα; Υπολογιστές; Μπιμπελό; Κουζινικά; Έπιπλα; Τηλεοράσεις; κτλ κτλ
5. Τι μετοχές έχει ο καθένας σε πάσης φύσεως εταιρείες (ΑΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ, ΟΕ, ΕΕ, Ατομικές κτλ) 
6. Ότι άλλο διεστραμένο μπορεί να σκεφτεί η νέα τάξη των πραγμάτων.
Όταν λοιπόν πάρει το αρμόδιο κέντρο εξουσίας αυτά τα περιουσιολόγια, χωρίς κανένα πρόβλημα, αφού θα πεί ότι οι φτωχοί δεν θα δώσουν τίποτε, θα ζητήσει από αυτούς που υποιτίθεται ότι είναι ευκατάστατοι να "συμμετάσχουν" στην σωτηρία της χώρας και να  ΑΚΟΥΜΠΉΣΟΥΝ έστω το 25% της υποθετικής αξίας όλων των παραπάνω.
Εκείνοι που  έχουν αίσθηση οικονομικών μεγεθών, καταλαβαίνουν ότι για πλάκα κάποιος θα περνάει τις 500.000 ευρώ σε ολική αξία όλων αυτών των πραγμάτων.
Έτσι, άνετα θα μπορούσε να ζητηθεί από υπερβολικά πολλούς πολίτες να καταβάλουν δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιάδες ευρω, δήθεν εφάπαξ, αλλά και μετά από ένα χρόνο ή δύο έστω χρονια, θα μπορούσε να ζητήσει τα ίδια, μέχρι να μην μείνει οτιδήποτε στο σύνολο των κατοίκων της χώρας, λόγω μεγάλου οικονομικού προβλήματος, πράγμα που όλοι πια έχουν πεισθεί ότι ιυπάρχει.
Ποιός όμως έχει τόσα μετρητά;;;;; Υπολογισμένα πάνω σε ανύπαρκτα περιουσιακά στοιχεία, αφού και να έχει κανείς έστω δύο χαλιά που κοστίζουν 50.000 ευρώ, δεν σημαίνει ότι έχει 50.000 ευρώ στο χέρι, μια και το κράτος θα ζητάει λεφτά και όχι κρόσια από το χαλί.
Εννοείται κανείς δεν θα έχει περίσια τόσο χρήματα!!!!!
Η απόλυτη καταστροφή
Εφόσον μάλιστα ζητήσουν παρόμοια ποσά από τις επιχειρήσεις, σας υπογράφω ότι θέλετε, για το ότι θα απολυθούν οι πάντες αφού οι επιχειρηματίες θα αναγκαστούν να  κλείσουν τις επιχειρήσεις τους.
Αιτία δολοφονιών και ληστειών
Καταλαβαίνετε, ότι όλα αυτά τα στοιχεία, εννοείται ότι θα διαρρεύσουν, όπως έγινε ξανά και ξανά με στοιχεία οικονομικής φύσεως και στα χέρια συμμοριών θα αποτελέσουν αίτίες για χιλιάδες "πάρτυ", μια και οι ληστές θα επιλέγουν ποιό σπίτι θα χτυπήσουν , βάσει των αντικειμένων και των χρημάτων που θα έχει μέσα, σύμφωνα με το περιουσιολόγιο.
Κατά πάσα πιθανότητα
Το πιο πιθανό, είναι σε πρώτη φάση να μην ζητηθεί λίστα αντικειμένων μεγάλης αξίας, αν και δεν το πιστεύω.
Τελικό συμπέρασμα
Όπως είπε και ο Γ.Α.Παπαννδρέου, ότι δεν δηλωθεί θα κατάσχεται και για λόγους εφέ και εκφοβισμού, θα μπουκάρουν διαρκώς μέσα σε σπίτια και θα κατάσχουν ότι δεν δηλώθηκε, ή ότι θεωρούν ότι έπρεπε να δηλωθεί και δεν δηλώθηκε.
Από ότι καταλαβαίνετε, η εποχή του Αντιχρίστου, είναι πολύ κοντά, αφού όποιος δεν έχει να πληρώσει τον φόρο του περιουσιολογίου, ή θα πρέπει να δώσει κάτι  σε είδος, μάλλον κάποιο σπίτι, ή την μπανιέρα του, ή θα συλλαμβάνεται και θα οδηγείται σε στρατόπεδο συγκέντρωσης.
Η ελπίδα
Αυτός ο φόρος, ο φόρος επί της ολικής περιουσίας, από ότι καταλαβαίνετε, είναι φόρος που δεν μπορεί να πληρωθεί. Είναι ο δυσβάσταχτος φόρος για τον οποίο μίλησε μεταξύ των άλλων, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός.
Ο Άγιος του Θεού όμως είπε και κάτι πολύ ελπιδιφόρο. Είπε ότι "θα βάλουν δυσβάσταχτους φόρους, αλλά δεν θα προλάβουν να εισπράξουν".
Ο Πούτιν γαρ εγγύς.
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: prisonplanet.gr

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ


Νέο "χαστούκι" της Αιγύπτου στον "Σουλτάνο" Ρ.Τ.Ερντογάν: "Δεν υπάρχει «τουρκική δημοκρατία βόρειας Κύπρου»"




ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΓΥΠΤΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΙΣΙ

Νέο "χαστούκι" από την Αίγυπτο του προέδρου Αμιντέλ Αμιντέλ Φατάχ Αλ Σισι προς τον "σουλτάνο" Ρ.Τ.Ερντογάν που με αποφασιστική στάση απέρριψε προηγύμενο ψήφισμα του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας, και αρνήθηκε να ονομάσει το Ψευδοκράτος «τουρκική δημοκρατία βόρειας Κύπρου», με αποτέλεσμα για πρώτη φορά στην ιστορία να ολοκληρωθεί η συνεδρίαση του Οργανισμου χωρίς ψήφισμα!
 
Ο Ρ.Τ.Ερντογάν κάθε μέρα που περνά συνειδητοποιεί ότι οι "ευτυχισμένες" για αυτόν μέρες που ήταν πρόεδρος της Αιγύπτου ο ισλαμιστής Μ.Μόρσι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, και τα όνειρά του για νέα "Οθωμανική Αυτοκρατορία" σβήνουν.
 
Ηχηρό το ράπισμα στον νεοεκλεγέντα Πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν από τον Οργανισμό Ισλαμικής Συνεργασίας, με πρωτοστάτη την Αίγυπτο που οι σχέσεις της βρίσκονται στο ναδίρ με την Τουρκία
 
Η αποφασιστική στάση της Αιγύπτου κι άλλων αραβικών και αφρικανικών χωρών να μην κάνουν αποδεκτή αναφορά σε «τουρκική δημοκρατία βόρειας Κύπρου» που επιθυμούσε η Τουρκία στον Οργανισμό Ισλαμικής Συνεργασίας, (OIC), είχε σαν αποτέλεσμα η σύνοδος των υπουργών Εξωτερικών που συνεδρίαζε μέχρι χθες στη Νέα Υόρκη να ολοκληρωθεί χωρίς να εκδοθεί ψήφισμα. Διπλωματικές πηγές ανέφεραν πως δεν θυμούνται εδώ και αρκετά χρόνια να έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο στον οργανισμό αυτό, με 56 κράτη μέλη, από την Αφρική και την Ασία.
 
Η περασμένη σύνοδος του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας, που είχε γίνει με ΓΓ στον οργανισμό τον αποτυχόντα υποψήφιο στις τουρκικές προεδρικές εκλογές κ. Ιχσάνογλου, είχε υιοθετήσει ψήφισμα με προκλητικές αναφορές, καλώντας τα κράτη μέλη να επιδείξουν έμπρακτη αλληλεγγύη στο «τ/κ κράτος».
 
Αυτή τη φορά, η Αίγυπτος στο κεφάλαιο για το κυπριακό, παρουσίασε θέσεις που εξέφραζαν υποστήριξη στην Κυπριακή Δημοκρατία. Κάτι που δεν αποδέχθηκε η Τουρκία. Τις αιγυπτιακές θέσεις υποστήριξαν τα Εμιράτα κι άλλες χώρες.
 
Πρόκειται για σοβαρή ήττα της Τουρκίας και σύμφωνα με διπλωματικές πηγές είναι αποτέλεσμα της κρίσης στις σχέσεις της Αγκυρας με το Κάιρο κι άλλα ισλαμικά κράτη από τότε που ανέλαβε την εξουσία στο Κάϊρο ο πρόεδρος Σίσι, δημιουργώντας προβληματισμό και για το αποτέλεσμα στις εκλογές για το Συμβούλιο Ασφαλείας.
 
Ο υπουργός Εξωτερικών Ιωάννης Κασουλίδης έθεσε το θέμα σε όλες τις συναντήσεις που πραγματοποίησε με ομολόγους του Ισλαμικών χωρών, ενώ ο Τ/κ ηγέτης Ντερβίς Ερογλου, που παρευρέθηκε στις εργασίες της, προσπάθησε μάταια να αλλάξει το κλίμα, με συναντήσεις με τον ΓΓ της Ισλαμικής Bin Amin Madani (την Τρίτη) και πολλούς υπουργούς Εξωτερικών.
 
Σημειώνεται ότι ο Ντερβίς Ερογλου συναντάται σήμερα το μεσημέρι (τοπική ώρα) με τον ΓΓ του ΟΗΕ, Μπαν γκι-Μουν.
 
Σημειώνεται ότι προ ημερών η Τουρκία είε υποστεί και άλλη ήττα από τον πρόεδρο Σίσι όταν αποφάσισε να προχωρήσουν οι δύο χώρες της Αιγύπτου και της Κύπρου σε συνεκμετάλευση των υδρογονανθράκων των αντίστοιχων ΑΟΖ με την Λευκωσία να ακολουθεί την σίγουρη πολιτική του "ας είναι μισά και σίγουρα" παραλλαγή του "κάλλιο πέντε και στο χέρι".
 
Ότι πήγε να κερδίσει η Τουρκία με το καθεστώς του ισλαμιστή προέδρου Μ.Μόρσι, το έχασε με μια...μονοκονδυλιά από τον νυν κοσμικό πρόεδρο Αμιντέλ Αμιντέλ Φατάχ Αλ Σισι 
 
Ο Πρόεδρος της Αιγύπτου Αμιντέλ Αμιντέλ Φατάχ Αλ Σισι εξέδωσε προ ημερών προεδρικό διάταγμα με το οποίο εγκρίνει την επικύρωση της συμφωνίας πλαίσιο για συνεκμετάλλευση υδρογονανθράκων στην ΑΟΖ Κύπρου και την ΑΟΖ Αιγύπτου που εκτείνονται εκατέρωθεν της μέσης γραμμής η οποία υπογράφηκε στο Κάιρο της Αιγύπτου 12/12/2013.
 
Οι τελευταίες κινήσεις της Αιγύπτου στέλνουν και σαφές πολιτικό μήνυμα στην Άγκυρα σε σχέση με τη νομιμότητα ερευνών και εκμετάλλευσης του φυσικού πλούτου στη Κυπριακή ΑΟΖ την οποία αμφισβητεί η Τουρκία και το ψευδοκράτος. Έχει σημασία που θα γίνει η συνεκμετάλευση καθώς εάν είναι κοντά στο τριεθνές Ελλάδας-Κύπρου-Αιγύπτου, θα έχουμε αναγνώριση της ΑΟΖ λόγω Καστελόριζου από την Αίγυπτο, δίνοντας άλλο ένα χτύπημα ο Σίσι στην νεοοθωμανική πολιτική του "Σουλτάνου" Ρ.Τ.Ερντογάν.
 
Η συγκυρία είναι ευνοϊκή. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι μια κυβέρνηση που να σκέφτεται τα εθνικά συμφέροντα και να την εκμεταλευτεί. Σημειώνεται ότι η Αίγυπτος του προέδρου Σίσι έχει πολύ καλές σχέσεις και με το Ισραήλ, αλλά και με την Ρωσία στην οποία θα πραγματοποιήσει και μεγάλες εξαγωγές γεωργικών προϊόντων καλύπτοντας τα κενά που αφήνουν οι Έλληνες παραγωγοί λόγω της "φαεινής" εξωτερικής πολιτικής της κυβέρνησης Α.Σαμαρά-Ε.Βενιζέλου.

πηγη: defencenet.gr