
ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......
Σάββατο 7 Μαΐου 2011
Παρασκευή 6 Μαΐου 2011
Τώρα πια δε χρειάζονται φωτογραφίες; - Η Αλ Κάιντα επιβεβαίωσε το θάνατο Λάντεν
- Με δήλωση στο διαδίκτυο, η οργάνωση επιβεβαίωσε την εκτέλεση του ηγέτη της
- Ορκίζεται εκδίκηση: «το αίμα του δε θα πάει χαμένο» λέει
- Η επιβεβαίωση έρχεται μια μέρα μετά τις θεωρίες συνωμοσίας πως ο Νο2 της οργάνωσης «έδωσε» τον Λάντεν στους Αμερικανούς
- Πληροφορίες ότι η Αλ Κάιντα ετοίμαζε επιθέσεις στην επέτειο της 11ης Σεπτεμβρίου
Μπορεί η άρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών να δώσουν στη δημοσιότητα φωτογραφίες που θα αποδεικνύουν αδιάσειστα την εκτέλεση του μπιν Λάντεν να έχουν προκαλέσει σκεπτικισμό και κάθε είδους σχόλια στην παγκόσμια κοινή γνώμη, όμως η επιβεβαίωση που χρειάζονταν έρχεται από τον ίδιο τον... εχθρό. Την αλ Κάιντα.Η οργάνωση του Οσάμα μπιν Λάντεν, με μια δήλωση της στο διαδίκτυο επιβεβαίωσε ότι ο ηγέτης της έπεσε νεκρός κατά την επιδρομή των Αμερικανών κομάντο στο κρησφύγετο του Αμποταμπάντ, μετέδωσαν πρώτα το Reuters και το Associated Press. Υπόσχεται εκδίκηση με τη φράση «το αίμα του δε θα πάει χαμένο» και προειδοποιεί με επιθέσεις τόσο τις ΗΠΑ όσο και τους συμμάχους τους.
«Η αλ Κάιντα εξέδωσε την 6η Μαΐου 2011 μία ανακοίνωση σε ισλαμιστικούς ιστοτόπους με την οποία επιβεβαιώνει τον θάνατο του ηγέτη της Οσάμα Μπιν Λάντεν», ανέφερε το SITE, το αμερικανικό κέντρο παρακολούθησης των ισλαμιστικών ιστοτόπων.
Και πάλι, όμως, υπάρχει ο σκεπτικισμός. Γιατί η δήλωση επιβεβαίωση των όσων υποστηρίζουν οι ΗΠΑ έρχεται μια μόλις μέρα μετά τα δημοσιεύματα που ήθελαν τον Νο2 της αλ Κάιντα, Αϊμάν αλ Ζαουάχρι, τον άνθρωπο που θα αντικαταστήσει τον μπιν Λάντεν στην ηγεσία της οργάνωσης, να είναι εκείνος που συνεργάστηκε με τις ΗΠΑ για να βρουν που βρισκόταν ο Λάντεν!
πηγη: newsit.gr
Πάλι μεγάλες πυρκαγιές στη Ρωσία - Ενας νεκρός
Οι δασικές πυρκαγιές στη Ρωσία προκάλεσαν τον θάνατο ενός πυροσβέστη και κατέστρεψαν περισσότερα από 4.000 εκτάρια (40.000 στρέμματα) στις ανατολικές περιοχές της χώρας, τις τελευταίες 24 ώρες.
Σύμφωνα με απολογισμό του Υπουργείου Εκτάκτων Αναγκών, περίπου 4.300 εκτάρια (43.000 στρέμματα) δασώδους έκτασης κάηκαν μέσα σε μία ημέρα καθώς και 1.250 εκτάρια (12.500 στρέμματα) στις περιοχές της στέπας, μετέδωσε το πρακτορείο Interfax.
Τουλάχιστον 4.000 άνδρες της Πυροσβεστικής και του στρατού προσπαθούν να σβήσουν τις πυρκαγιές. Όπως διευκρίνισε το ίδιο πρακτορείο ειδήσεων, ο αρχηγός μονάδας Πυροσβεστικής στην περιοχή Ζαμπαϊκάλ - στη ρωσική Άπω Ανατολή - έχασε τη ζωή του την Τετάρτη, όταν βρέθηκε περικυκλωμένος από τις φλόγες.
Στην πόλη Μπιρομπιτζάν, οι 70.000 κάτοικοί της αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, καθώς δεν μπορούν να αναπνεύσουν από τους καπνούς των πυρκαγιών που μαίνονται στις γύρω περιοχές.
πηγη: defencenet.gr
ΠΟΛΛΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΡΩΣΙΑ.
ΣΑΝ ΠΟΛΥ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΦΥΣΗ???
ΓΙΑ ΔΕΣ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.
ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ TESLA ΠΟΥ ΔΑΜΑΖΟΥΝ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΤΗ ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟΥΣ ΕΤΣΙ????????
Η προπόνηση των Red Arrows στον ουρανό της Ανδραβίδας! (νέο HD βίντεο)
Στις εγκαταστάσεις της 117 Πτέρυγας Μάχης θα φιλοξενούνται έως και τις 25 Μαΐου τα Red Arrows, το ακροβατικό σμήνος της RAF.Ο γαλανός και καθαρός ουρανός της Ηλείας αποτελεί εξαιρετικό πεδίο προπόνησης για τους κορυφαίους πιλότους της Βασιλικής Αεροπορίας της Μεγάλης Βρετανίας.
Το iliatora.gr βρέθηκε στο αεροδρόμιο της Ανδραβίδας και κατέγραψε μοναδικές εικόνες από ένα ημίωρο πτήσης των πιλότων. Η τελειότητα των αεροπλανικών ακροβατικών μας άφησε άναυδους.
Μάλιστα ο αρχηγός του σμήνους Ben Murphy μας δήλωσε που τα όσα είδαμε σήμερα δεν θεωρούνται από τις ιδιαίτερα επικίνδυνες ασκήσεις!
Με την παραμονή και τις ασκήσεις στην Ανδραβίδα, από τις 3 έως και τις 25 Μαΐου, τα Red Arrows ολοκληρώνουν τη φετινή εξάμηνη προετοιμασία τους και μετά ξεκινούν για την περιοδεία τους ανά τον κόσμο.
Μάλιστα ο αρχηγός του σμήνους Ben Murphy μας δήλωσε που τα όσα είδαμε σήμερα δεν θεωρούνται από τις ιδιαίτερα επικίνδυνες ασκήσεις!
Με την παραμονή και τις ασκήσεις στην Ανδραβίδα, από τις 3 έως και τις 25 Μαΐου, τα Red Arrows ολοκληρώνουν τη φετινή εξάμηνη προετοιμασία τους και μετά ξεκινούν για την περιοδεία τους ανά τον κόσμο.
πηγη: iliatora.gr
“Έχουμε τον δολοφόνο των ανδρών της ΔΙ.ΑΣ.”
- Αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής λένε ότι έπιασαν 2 από τους 4 δράστες
- Τουλάχιστον άλλα 10 άτομα στα χέρια της αστυνομίας
Ο ψυχρός δολοφόνος, ο άνθρωπος που καθόταν στο βολάν του τζιπ και αφού έκανε ελιγμό για να στήσει ενέδρα στους άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ έβγαλε το καλάσνικοφ από το τζάμι και γάζωσε με 23 σφαίρες τα δύο παλικάρια κρατείται όπως λένε αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής .Τόσο εκείνος όσο και ένα ακόμη άτομο που ήταν μέσα στο τζιπ στη μοιραία συμπλοκή είναι ήδη στα χέρια της αστυνομίας και σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η σύλληψή τους έγινε στις επιχειρήσεις σε Πέραμα και Μενίδι.
Σύμφωνα με αξιωματικούς της Αντιτρομοκρατικής στη ληστεία του περιπτέρου απ' όπου ξεκίνησε η μοιραία καταδίωξη μετείχαν τέσσερα άτομα.
Οι άλλοι δύο έχουν μάλλον διαφύγει στο εξωτερικό. Ο ένας από αυτούς πρέπει να είναι εκείνος που κατά τη συμπλοκή τραυματίστηκε από τις σφαίρες των αστυνομικών.
Το DNA του τραυματία βρίσκεται στα χέρια των αστυνομικών που ωστόσο φαίνεται ότι έχουν και άλλα στοιχεία στα χέρια τους.
DNA ή δακτυλικά αποτυπώματα και άλλων από τους δράστες. Όλα δείχνουν ότι οι αστυνομικοί δεν έχουν κάνει ακόμη κάποια σχετική ανακοίνωση καθώς περιμένουν την απάντηση από το αργαστήρια ώστε να πιστοποιηθεί η φυσική παρουσία των δύο στο τζιπ, το μοιραίο βράδυ στου Ρέντη.
πηγη: newsit.gr
Τετάρτη 4 Μαΐου 2011
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ Η ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ???
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΖΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΠΑΥ ΤΟΥΣ ΕΡΧΕΤΕ, ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ e-mail ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ Κ.ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ.
Το τέλος της κρίσης(άρθρο στον Κόσμο του Επενδυτή, 30.4.2011)
Ένα χρόνο μετά την συνομολόγηση του «μνημονίου», γίνεται όλο και πιο καθαρό ότι η επιλογή της δανειακής αυτής σύμβασης υπήρξε προτιμότερη από την - μέχρι τότε εμφανιζόμενη ως αναπόφευκτη - στάση πληρωμών. Πράγματι, είναι αμφίβολο εάν μια χώρα με τόσο αρνητικό εμπορικό ισοζύγιο όσο η Ελλάδα, θα μπορούσε να επιβιώσει, εφ' όσον είχε αφεθεί στην χρεωκοπία. Η εκποίηση δημόσιων περιουσιακών στοιχείων θα ήταν αναπόφευκτη. Με αγοραστές αυτούς που «βγάζουν τα λεφτά τους έξω» σήμερα, προπαγανδίζοντας υπέρ της πτώχευσης, με σκοπό να συμβεί, ώστε να αγοράσουν μετά απ' αυτήν. Για «ένα κομμάτι ψωμί». Και την επιβίωση, την αξιοπρέπεια και την ανεξαρτησία μας, μετά από εξήντα χρόνια, ξανά στο έλεος αυτών των μαυραγοριτών.
Σήμερα, είναι η αλήθεια, η ατζέντα στην Ελλάδα έχει αλλάξει. Το ερώτημα μπροστά μας είναι πια άλλο: πώς και πότε θα υπερβούμε τις διαπιστωμένες αστοχίες και παρενέργειες του μνημονίου. Και έχουμε κάθε λόγο να επιχειρήσουμε την απάντηση στο ερώτημα αυτό, πρώτα απ' όλα, για να προασπίσουμε θυσίες και προσπάθειες που καταβλήθηκαν τον χρόνο που πέρασε. Και δεύτερον, γιατί εκτός από την κρίση δανεισμού, χρωστάμε απαντήσεις σε πολλά άλλα μεγάλα προβλήματα. Η επέκταση της απασχόλησης, η οικονομική ανάπτυξη, η κοινωνική συνοχή και η δημοσιονομική σταθεροποίηση (με αυτή την ιεράρχηση) είναι ζητούμενα. Με τα πιο αδύνατα κοινωνικά στρώματα, τις δυνάμεις της επιχειρηματικότητας, αλλά και τις αγορές να απαιτούν, επιτακτικά, πειστικές απαντήσεις τώρα! Απαντήσεις που η αναζήτησή τους συνυπολογίζει τις υποχρεώσεις μας, αλλά δεν περιορίζεται στο πλαίσιο των υποχρεώσεων αυτών. Ακριβώς επειδή οι διαστάσεις των θεμάτων είναι, κατά πολύ, ευρύτερες από την όποια δανειακή σύμβαση. Και ασφαλώς αντιληπτές επαρκώς μόνον από εμάς και κανέναν άλλο.
Από ορισμένες πλευρές, υποστηρίζεται ως λύση η «επαναδιαπραγμάτευση» της δανειακής σύμβασης. Παραγνωρίζουν ότι έχουν γίνει ήδη τρεις (επέρχεται ήδη η τέταρτη) «επικαιροποιήσεις». Χωρίς να θεραπεύσουν αρνητικά και παράλογα που μας πονάνε. Όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο, δεδομένου ότι ο πυρήνας της σύμβασης είναι μη διαπραγματεύσιμος για την πλευρά των πιστωτών μας: οι πόροι του δανείου κατευθύνονται για την εξυπηρέτηση των υποχρεώσεών μας και την κάλυψη στοιχειωδών λειτουργικών εξόδων του ελληνικού κράτους. Αποκλειστικά και με αυτή την σειρά προτεραιότητας. Όσες «επικαιροποιήσεις» ή επαναδιαπραγματεύσεις και αν γίνονταν λοιπόν, τα ερωτήματα θα παρέμεναν αναπάντητα : «καλά με τον δανεισμό, αλλά με το δημόσιο χρέος τι θα γίνει ; με τις επενδύσεις ; με το μέλλον μας ;» και πάει λέγοντας.
Πώς υπερβαίνουμε λοιπόν την διαιώνιση της συζήτησης του παραλόγου ; Ποιά μπορεί να είναι η πρώτη, κατά σειράν, προσπάθεια ώστε να βελτιώσουμε τα πράγματα ; Κατά τη γνώμη μου, ο πολιτικός αγώνας για διασφάλιση σχημάτων χρηματοδότησης της Ελλάδας, εναλλακτικών (και καλύτερων) από όσα διαθέτουμε. Υπάρχει ήδη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την συγκρότηση μόνιμου μηχανισμού στήριξης (EMS), ως εργαλείου σταθεροποίησης, στο πλαίσιο του Συμφώνου για το ΕΥΡΩ. Δύο άμεσες κινήσεις :
1. Πρώτον, να επιδιώξουμε την επίσπευση έναρξης του EMS, αντί του 2013, από το 2012. Ένα χρόνο νωρίτερα. Με την Ελλάδα να είναι η πρώτη που θα ενταχθεί σ' αυτόν.
2. Δεύτερον, με την, εν συνεχεία της ένταξης, καταγγελία του «μνημονίου», εξοφλώντας - φυσικά - το όποιο ποσό θα έχουμε αντλήσει από αυτή την δανειακή σύμβαση.
Η επίσπευση εφαρμογής του EMS είναι θετική για τα συμφέροντα, όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά όλων των χωρών μελών της ζώνης του ΕΥΡΩ :
- Εκτονώνει τις κερδοσκοπικές πιέσεις, με αφορμή τα δημόσια χρέη, των χωρών που είναι ενταγμένες ή εντάσσονται ήδη στον προσωρινό μηχανισμό (Ελλάδα, Ιρλανδία, Πορτογαλία), μειώνοντας το κόστος δανεισμού της ευρωζώνης.
- Απομακρύνει το ενδεχόμενο ανάγκης προσφυγής σε μηχανισμό της Ισπανίας ή και άλλων χωρών στην συνέχεια. Λειτουργεί αποτρεπτικά για τα χειρότερα (πολύ υψηλότερου κόστους δηλαδή) προλαβαίνοντας ενδεχόμενα αδιέξοδα.
- Εξομαλύνει ανισορροπίες στην ζώνη του κοινού νομίσματος με την δυνατότητα χρηματοδότησης επαναγοράς δημόσιου χρέους και άμεσου μελλοντικού δανεισμού από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (εργαλεία τα οποία δεν είναι διαθέσιμα σήμερα).
Με ανοιχτή πάντα την συνέχιση της συζήτησης για την εισαγωγή και του ευρωομολόγου για τον ακόμα πιο ομαλό δανεισμό της ζώνης του ΕΥΡΩ.
Όμως ο χρόνος πιέζει! Η Ελλάδα, από κοινού με τις άλλες χώρες της ζώνης του ΕΥΡΩ κάναμε το πρώτο βήμα τον Μάρτιο. Ας μην μείνει μετέωρο. Καλό θα ήταν, το δεύτερο εξάμηνο του 2011, ο νέος μόνιμος μηχανισμός να έχει ήδη εγκριθεί και περιγραφεί λεπτομερειακά. Η Σύνοδος Κορυφής της Ένωσης τον Ιούνιο είναι ο τόπος και ο χρόνος γι' αυτό. Μπορούμε να είμαστε εκεί ώστε να σηματοδοτήσουμε το τέλος της κρίσης. Γίνεται!
Βουκουρεστίου 40, 10673 Αθήνα.
Τηλέφωνο: 210 3634156-7 Fax: 210 3601610
www.poikonomou.gr
ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ .....ΒΑΡΚΟΥΛΕΣ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΝ!!!
ΒΟΜΒΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ!ΕΝΑΣ ΝΕΚΡΟΣ.
Απόπειρα δολοφονίας του τούρκου πρωθυπουργού στη βορειοδυτική Τουρκία! Άγνωστοι γάζωσαν την αυτοκινητοπομπή του Ερντογάν στη Κασταμονή και στη συνέχεια πεταξαν χειροβομβίδες εναντίον του! Ένας αστυνομικός σκοτώθηκε. Ο Ερντογάν είναι καλά.ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
18.19:Ένας αστυνομικός της φρουράς του Τούρκου πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν σκοτώθηκε κι ένας είναι τραυματίας από την απόπειρα δολοφονίας του Ερντογάν!
Η πρωθυπουργική αυτοκινητοπομπή δέχτηκε βροχή από σφαίρες και αμέσως μετά χειροβομβίδες από αγνώστους. Το αυτοκίνητο των αστυνομικών τυλίχτηκε στις φλόγες.
Ο τραυματίας αστυνομικός νοσηλεύεται και ο Ερντογάν είναι καλά και μάλιστα συνεχίζει την περιοδεία του.
πηγη: onalert.gr
Στρος-Καν:ΓΑΠ δούλεψε υπογείως για να μπει Ελλαδα ΔΝΤ
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο Γ.Α.Π, ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ <ΔΙΝΟΥΝ> ΣΤΕΓΝΑ!
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ . ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ.
ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΝΕΙΣ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Από το βιβλίο των μαθηματικών της ΣΤ τάξης του Δημοτικού σχολείου (σελ 24)
Η καλύτερη ηλικία για να σου περάσουν κάποιοι κάποια μηνύματα ότι η Ελλάδα πρέπει να γίνει πολυπολιτισμικό κράτος και ότι δεν πρέπει να αγαπάς την πατρίδα σου είναι όταν είσαι μικρό παιδί.
Οι προσπάθειες αυτής της χειραγώγησης φαίνεται στο εν λόγω τεστ που βάζουν στα παιδιά μας.
Τα διάφορα πονηρά μηνύματα που κρύβονται πίσω από αυτό το τεστ εγκυμονούν κινδύνους για την.....
εθνική συνείδηση των αυριανών Ελλήνων πολιτών.
Το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό και παρακαλούμε να ενημερωθούν όλοι οι Έλληνες.
πηγη: http://melostisneos.wordpress.com
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.Τρίτη 3 Μαΐου 2011
Πάρτι στο Αιγαίο από 18 τουρκικά μαχητικά σήμερα
Μαζική έξοδο σήμερα στο Αιγαίο για την τουρκική Αεροπορία με πέντε σχηματισμούς και 18 αεροσκάφη που προχώρησαν σε 11 παραβιάσεις! Από τα τουρκικά μαχητικά τα τέσσερα ήταν οπλισμένα. Μικρός αριθμός ελληνικών μαχητικών απογειώθηκε και αναγνώρισεαν τα τουρκικά που πέταξαν στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο.Τα τουρκικά αεροσκάφη εκτέλεσαν ασκήσεις COMAO γύρω από την Λέσβο.
Η τουρκική Αεροπορία αυξάνει γεωμετρικά τον αριθμό των αεροσκφών με τον οποίο προβαίνει σε παραβιάσεις τον τελευταίο καιρό, ενώ τα ελληνικά μαχητικά έχουν, ας πούμε, συντηρητική παρουσία σε μία προσπάθεια ναμειωθούν οι δαπάνες σε καύσιμα και ανταλλακτικά.
Μεσοπρόθεσμα αυτό βέβαια, έχει τις συνέπειές του, κάθε άλλο παρά θετικές για τα γεωστρατηγικά συμφέροντα της χώρας...
ΕΦΥΓΕ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ
ΕΦΥΓΕ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ
ΑΡΚΕΤΩΝ ΜΗΝΩΝ, ΜΙΑ ΑΘΩΑ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΓΕΛΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΚΟΣΜΟΥΣΕ ΚΑΙ ΦΩΤΙΖΕ ΜΕ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΧΡΕΙΟ ΤΟΥΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ.
Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΘΕΟΣ ΑΣ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕ!
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΩΧΝΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ
ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥΚανένας αρχάριος στην πνευματική ζωή δεν μπορεί να διώξη τον κακό λογισμό, αν ίσως δεν τον διώξη ο Θεός. δυνατές ψυχές μπορούν να πολεμήσουν και να διώξουν τούς κακούς λογισμούς, πλην κι αυτές όχι από λόγου τους, αλλά μαζί με τον Θεό τους πολεμούν και τούς διώχνουν.
Όταν σου έρχονται κακοί λογισμοί να επικαλήσαι ακατάπαυστα τον Κύριον Ιησούν, ήγουν να λες την ευχή «Κύριε Ιησού Χριστέ, Γιέ του θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλόν», κι αυτοί θα φυγαδευθούν γιατί δεν υποφέρουν τη θέρμη πού ανάβει στην καρδιά η προσευχή. Η θέρμη αυτή είναι φωτιά που τους καίει, καθώς λέγει και ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος.
Με το όνομα του Ιησού χτύπα και λάβωνε τους εχθρούς. Επειδή και ο θεός ημών είναι φωτιά που αφανίζει την κακία.
Κιβωτός
Ιούνιος 1952
Αριθμ. Φύλλ. 6
ΠΗΓΗ: impantokratoros.gr
Δευτέρα 2 Μαΐου 2011
Τουρκικό υποβρύχιο σε Σέριφο και Κέα με κατεύθυνση βόρεια...
Τουρκικό υποβρύχιο βρίσκεται αυτή την στιγμή δυτικά της Σερίφου και μέχρι το βράδυ σήμερα, αναμένεται να περάσει μεταξύ Κέας και Κύθνου με κατεύθυνση βόρεια. Είναι το πλέον σύγχρονο υποβρύχιο του τουρκικού στόλου κλάσης 209/1400, αλλά χωρίς σύστημα ΑΙΡ.
Αυτή την φορά το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού προτίμησε να ανακοινώσει επίσημα την παρουσία τουρκικού υποβρυχίου στα ελληνικά χωρικά ύδατα στην περιοχή της Κέας και όχι να αφήσει να διαρρεύσει το θέμα μέσω του defencenet.gr, αλλά και πάλι δεν διευκρινίζονται κάποια κρίσιμα πράγματα: Το τουρκικό υποβρύχιο θα είναι εν καταδύσει ή στην επιφάνεια;
Ας δούμε όλη την ανακοίνωση του ΓΕΝ
"Ανακοινώνεται ότι το τουρκικό Υ/Β PREVEZE το οποίο συμμετείχε στην επιχείρηση UNIFIED PROTECTOR και βρίσκεται δυτικά Σερίφου πρόκειται να διέλθει το στενό Κέας – Κύθνου και το στενό Καφηρέα από απογευματινές έως βραδινές ώρες της 2 Μαΐου 2011, εκτελώντας προγραμματισμένο πλου επιστροφής στα στενά Ελλησπόντου.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της κίνησής του στα ελληνικά χωρικά ύδατα θα παρακολουθείται από ελληνικό πολεμικό πλοίο".
Μία συμπληρωματική ανακοίνωση δεν βλάπτει. Γιατί αν είναι εν καταδύσει, αλλάζουν τα πράγματα...
(Ανανέωση 19.28: Από το ΓΕΝ δηλώθηκε ότι το τουρκικό υποβρύχιο θα περάσει σε ανάδυση από τις παραπάνω περιοχές...)
Το είπαν και το έκαναν -Παραιτήθηκαν μέχρις ενός οι αστυνομικοί της ΔΕΛΤΑ
Πριν από λίγη ώρα υπέβαλε παραίτηση και ο τελευταίος από τους περίπου 300 αστυνομικούς που στελεχώνουν την Ομάδα ΔΕΛΤΑ. Λειτούργησαν όπως ακριβώς επιτάσσει η στρατιωτικού χαρακτήρα διάρθρωση και φιλοσοφία της συγκεκριμένης Ομάδας.
Όλοι, μέχρι ενός θέλοντας έτσι να στείλουν ένα μήνυμα από τα κάτω προς τα πάνω. Αρκεί το μήνυμα να διαβαστεί σωστά. Γιατί αυτό που κατ' ουσίαν λένε κάτω από τις ομαδικές παραιτήσεις, είναι δύο συνοπτικά κοφτές λέξεις προς...τις ηγεσίες τους. "Βρείτε τα".Υπενθυμίζουμε πως πρόκειται για μία Ομάδα το ηθικό της οποίας δεν κάμφθηκε όταν τραυματίστηκαν σοβαρά δύο συνάδελφοι τους στις 3 Απριλίου του 2009, από τα πυρά δύο αδίστακτων κακοποιών στην Κυψέλη.
Ούτε δείλιασαν όταν τελικά υπέκυψε μετά από εφιαλτικές τεχνητές συνθήκες διατήρησης του στη ζωή του αστυνομικού συμβόλου πλέον για την Ομάδα, Σπύρου Θεοδώρου, δύο μήνες αργότερα.
Αντί να διαλυθούν, συσπειρώθηκαν. Αντί να υπάρξουν διαρροές κι άλλοι φρουροί κι άλλοι αστυφύλακες ζήτησαν να ενταχθούν σ' αυτή και υπήρξε το πρόπλασμα και το πρότυπο, πάνω στο οποίο δημιουργήθηκε η ΔΙΑΣ.
Στην Αστυνομία έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα, κανείς δεν περισσεύει. Ούτε ΔΕΛΤΑ, ούτε ΖΗΤΑ, ούτε κανείς. Αρκεί να το καταλάβει έγκαιρα η άτολμη ηγεσία και να πάψει να εθελοτυφλεί.
πηγη: newsit.gr
ΑΠΟΨΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΒΡΑΔΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 20.30, LIAKO RADIO LIVE.
ΑΠΟΨΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΒΡΑΔΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 20.30, LIAKO RADIO LIVE.
Φυλή Χούνζα: O μακροβιότερος λαός στον κόσμο!
Υπάρχει ένας λαός, ο μακροβιότερος στον κόσμο, όπου ο καρκίνος...είναι εντελώς άγνωστος. Πρόκειται για την φυλή Χούνζα, που ζει στο Πακιστάν και αυτοαποκαλούνται απόγονοι των στρατιωτών του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Το φαινόμενο αυτό δεν .......
άφησε αδιάφορους τους επιστήμονες. Κλιμάκιο από το Μεμόριαλ πήγε στην περιοχή και μελέτησε τη διατροφή των Χούνζα. Με έκπληξη διαπίστωσαν, ότι οι Χούνζα τρώνε πολλά βερίκοκα και....
τα κουκούτσια επίσης από τα βερίκοκα. Μάλιστα όσο περισσότερα βερίκοκα παράγει και καταναλώνει ένας Χούνζα, τόσο περισσότερο ανεβασμένη είναι η κοινωνική του θέση. Όταν ένας δυτικός γιατρός επισκέφθηκε τους Χούνζα, του προσέφεραν βερίκοκα και αυτός έφτυνε τα κουκούτσια. Έτσι του είχανε μάθει. Οι Χούνζα έκαναν όλοι έναν μορφασμό αηδίας. Πέταγε το καλύτερο.
* Θυμηθείτε. Το κουκούτσι από το βερίκοκο είναι πάρα πολύ πικρό.
* Θυμηθείτε! Το πικρό είναι αναγκαίο για τον καρκίνο.
Θυμηθείτε! Το πικρό ανοίγει την όρεξη και πολλοί καρκινοπαθείς δεν έχουν όρεξη και πεθαίνουν από καχεξία (υπερβολικό αδυνάτισμα)..
* Θυμηθείτε! Το κουκούτσι από το βερίκοκο έχει βιταμίνη Β17.
* Θυμηθείτε! τα παλικάρια των φαρμακευτικών έθαψαν την εφαρμογή της
επιστημονικής γνώσης στο πεδίο του καρκίνου και εκ. άνθρωποι θα πεθάνουν άδικα (Otto Warburg).
Τι έγινε μετά; Ο Διευθυντής ερευνών του Μεμόριαλ (δεν μιλάμε για οποιοδήποτε νοσοκομείο - είναι η Μέκκα του καρκίνου) ο περίφημος επιστήμονας Κανεμάτσου Σιγκουίρα, έκανε πειράματα με ποντικούς. Η ουσία που ανακάλυψε ο βιοχημικός Ernst Krebs έκανε τα πειράματα πάνω σε ποντικούς. Η ουσία που ανεκάλυψε ο βιοχημικός Ernst Krebs μέσα στα βερίκοκα, ονομάστηκε Λεατρίλη ή βιταμίνη Β17. Ο Σιγκουίρα έμεινε έκπληκτος. Ήταν η δυνατότερη αντικαρκινική ουσία του κόσμου που είχε δοκιμάσει ποτέ, όπως δήλωσε. Τι θα κάνατε εσείς και εγώ αν ακούγατε τέτοια καλό νέο; Δεν θα πηδάγατε από τη χαρά σας; Ο καρκίνος ήταν τελειωμένος. Αμ δε. Το χρήμα βασιλεύει. Πήγε λοιπόν στους ανωτέρους του και τους είπε τα ευχάριστα νέα. Η πιο δυνατή αντικαρκινική ουσία της γης: Β17 η οποία βρίσκεται στα κουκούτσια από βερίκοκα. Τι θα κέρδιζαν αυτοί με την αντικαρκινική αυτή ουσία προσβάσιμη στον καθένα; Θα έχαναν τη γη κάτω από τα πόδια τους. Αν τα κέρδη τους ανέρχονται σε πολλά δις μόνο από την Ελλάδα, φανταστείτε τι γίνεται σε όλο τον πλανήτη. Άλλωστε τα μέλη του Δ.Σ. του Μεμόριαλ ήταν όλοι αντιπρόσωποι φαρμακευτικών εταιρειών[3].
Του είπαν λοιπόν να συνεχίσει τα πειράματα και να αποδείξει πως ήταν λάθος. Το ακούτε ΛΑΘΟΣ. Οι διαδικασίες τροποποιήθηκαν και σχεδιάστηκαν με σκοπό να αποτύχουν και τελικά απέτυχαν. Αντικατέστησαν τον Σιγκουίρα με έναν κτηνίατρο, ο οποίος χορήγησε στα πειραματόζωα διαφορετική δόση από αυτή που χορηγούσε ο Ιάπωνας επιστήμονας και τα πειραματόζωα πέθαναν. Τα αποτελέσματα αυτού του ψευδοπειράματος δόθηκαν στη δημοσιότητα. Τα υπόλοιπα τα ανέλαβαν τα παπαγαλάκια των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Φυσικά από το 1980 που συνέβη οι αποδείξεις ακόμη αναμένονται. Δεν αποδείχθηκε! Ήταν απάτη η Β17, έλεγαν οι γιατροί που δεν γνώριζαν τις λεπτομέρειες. Κανένας δεν θα μάθαινε την πραγματικότητα αν δεν επαναστατούσε η συνείδηση ενός θαρραλέου δημοσιογράφου που ως υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του Μεμόριαλ γνώριζε την απάτη.
Ο Ράλφ Μος, δεν άντεξε το βάρος της συγκάλυψης ενός τόσο μεγάλου εγκλήματος κατά της ανθρωπότητας. Εδώ παίζονταν οι ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων. Βγήκε και κατήγγειλε ευθαρσώς τη μεγάλη απάτη. Τιμή στον θαρραλέο δημοσιογράφο. Τιμή στο Σιγκουίρα. Τιμή στον Κρεμπς που βρήκε έναν πολύτιμο σύμμαχο στη μάχη κατά του για τον καρκίνου. Από τις ελληνικές εφημερίδες μόνο
Το Βήμα ανέφερε στις 23/5/1980 ακροθιγώς το θέμα, χωρίς να εισέλθει στην ουσία του θέματος. Ποιος Έλληνας γνωρίζει αυτή την μεγάλη απάτη (σύμφωνα με τον Μοςς); Τα κουκούτσια από τα βερίκοκα σύμφωνα με τον Σιγκουίρα:
α) σταμάτησαν τις μεταστάσεις,
β) βελτίωσαν την γενική υγεία,
γ) εμπόδισαν την ανάπτυξη μικρών όγκων,
δ) παρείχαν ανακούφιση από τον πόνο,
ε) ενεργούν πολύ σημαντικά στην πρόληψη του καρκίνου.
Επίσης η πρώτη επίσημη τονίζω επίσημη αναφορά του Μεμόριαλ υπογράμμιζε με ιδιαίτερη έμφαση τα θετικά πλεονεκτήματα της Β17. Μετά έπεσε γραμμή[4]. Ξέρετε εσείς... Γραμμή και την ακολούθησαν άπαντες.
Χρειάζονται περισσότερες αποδείξεις!. Δεν αποδείχθηκε! Απορώ! Γιατί να μην βάζουμε ένα ερωτηματικό όταν ακούμε αυτό το μονότονα επαναλαμβανόμενο μότο των φαρμακευτικών.
* Θυμηθείτε! Τα κουκούτσια από τα βερίκοκα στο μανάβη της γειτονιά σας
έχουν την ίδια αξία με τα κουκούτσια από τα βερίκοκα των Χούνζα.
Αν λοιπόν αυτοί οι <<κύριοι>> έσβησαν έναν ερευνητή του κύρους του Κανεμάτσου Σιγκουίρα, που γι αυτόν είχε ειπωθεί από τον αντιπρόεδρο του Μεμόριαλ, ότι είναι ευρέως γνωστός στον κόσμο της έρευνας και ότι οι συνάδελφοί του ερευνητές τον εκτιμούν απεριόριστα. Αν αυτοί οι κύριοι δολοφονούν τους γιατρούς στη Χιλή και αλλού, καταλαβαίνουμε όλοι πως ο πραγματικός καρκίνος για την υγεία της ανθρωπότητας βρίσκεται στα διοικητικά συμβούλια των φαρμακευτικών εταιριών.
> Δεν μιλάμε βέβαια για ελληνικές μικρές εταιρίες, αλλά για σύγχρονα πολυεθνικά θηρία., που επιβάλλουν την άποψή τους με χημειοθεραπείες.
> Όποιος ασθενήσει από καρκίνο, θα υποστεί από τις Φαρμακοβιομηχανίες τα μαρτύρια της κόλαση: Γραμμικούς επιταχυντές κοβάλτια, χημειοθεραπείες, εξορκισμούς, για να φύγει ο δαίμονας καρκίνος, διαρκείς εξετάσεις που κρατούν τον άρρωστο σε διαρκή αγωνία, ανασφάλεια, φόβο πανικό, - σωστό θρίλερ. Τώρα το νικήσαμε, δεν αναφέρουμε ούτε το όνομά του και χτυπάμε ξύλο, όταν ακούμε τη λέξη καρκίνος.
Βέβαια τα κυτταροτοξικά φάρμακα, ακτινοβολίες κ.λ.π., είναι γνωστό - και κανείς δεν το αρνείται-, ότι προκαλούν καρκίνο. Είναι δηλαδή βασικές αιτίες ανάπτυξης καρκίνου. Ο άρρωστος όμως, έκανε ότι ορίζουν η φαρμακοβιομηχανίες: Καλό για την τσέπη τους, κακό για τον άρρωστο.
Μην ξεχνάτε: Τα όρια της τσέπης τους, είναι τα όρια της σκέψης τους.
Κουβέντα αυτοί για τη διατροφή. Ρωτείστε ένα γιατρό αν έχει κάτι διδαχτεί για τη διατροφή στις Ιατρική Σχολές. Οι φαρμακοβιομηχανίες θέλουν τον ιατρικό κόσμο στο σκότος της άγνοιας για τη διατροφή και υπερήφανο για τις φαρμακευτικές του γνώσεις σε σημείο, που να υποτιμά τη διατροφή, όπως στην περίπτωση του μυλωνά.
Κανόνας Νο1:
* Τρώτε πικρά, τρώτε βερίκοκα και τα κουκούτσια τους.
* Πίνετε χυμό από φύλλα ελιάς.
* Τρώτε ραδίκια και πίνετε το ζουμί τους με λεμόνι κάθε μέρα.
* Τρώτε αγκινάρες (πικρές).
* Πίνετε ζουμί από άγριες αγκινάρες (πολύ πικρό), Βολβούς (πικρό) ή Γαϊδουράγκαθο (silybuns marianum), αυξάνει την παραγόμενη γλουταθειόνη
υπεροξειδάση: Εξαιρετικό τονωτικό - αποτοξινωτικό για όλες τις παθήσεις του συκωτιού.
Ας ακολουθήσουμε τη συμβουλή των καλύτερων γερμανών γιατρών, της περίφημης Επιτροπής Ε. Η
Επιτροπή Ε, κατατάσσει τα πικρά βότανα ως
εξής:
* (1) κάσσια (quassia amara)
* (2) γεντιανή
* (3) άγρια αψιθιά.
* (4) Φλοιός Gonolobus cocdurango,
* (5) Centantium pulchellum,
* (6) cot αρπαγόφυτο (από την έρημο Καλαχάρη της Αφρικής (τόβρίσκετε
στα φαρμακεία).
* 7) φλούδα νεραντζιού.
* 8) γαϊδουράγκαθο (cnicus benediktus).
* 9) Ραδίκι.
* 10) κανέλα.
* 11) κόλιανδρος.
Οι πικρές αυτές τροφές ανοίγουν την όρεξη. Ο καρκινοπαθής συνήθως δεν έχει όρεξη και πεθαίνει από καχεξία. Διεγείρουν την ορμόνη γαστρίνη, που με τη σειρά της διεγείρει την παραγωγή και την απελευθέρωση υδροχλωρικού οξέως. Όλοι το γνωρίζουν: Τα πικρά βοηθούν στην όρεξη.
Αν το σώμα μας έχει μετατραπεί σε ζαχαροπλαστείο, από τα πολλά γλυκά, ποτά, πατάτες κ.λ.π., {όλα αυτά μετατρέπονται σε γλυκόζη) και συγχρόνως έχουμε απορρίψει την πικρή γεύση, δεν θα πάθουμε καρκίνο; Το κλειδί είναι η ισορροπία (ομοιόσταση στην ιατρική γλώσσα).
[1] What to eat if you have cancer, Maureen Keane, Daniella Chace, Mc Graw Hill 2007.
[2] Η χαρά της ανακάλυψης, Pichard Feynman, Εκδόσεις Κάτοπτρο, σελ. 211 [3] Εφημερίδα
Το Βήμα, 23/5/1980 [4] A summary of the effect of amygdalin upon spontaneous mammary Tamors in mice, Sloan Kettering, report June 13, 1973
πηγη: http://24wro.blogspot.com
Αποκλειστικό - Ψεύτικες οι φωτογραφίες με τον νεκρό Bin Laden
Πλαστή αποδεικνύεται η φωτογραφία που κυκλοφόρησαν τα πακιστανικά τηλεοπτικά δίκτυα που δείχνει νεκρό τον Σαουδάραβα και καταζητούμενο τρομοκράτη Osama Bin Laden, σύμφωνε με όσα αποκαλύπτει η ανάλυση στην οποία προχώρησε το defencenet.gr. Μετά από σύγκριση που προχώρησε το defencenet.gr και τα αποτελέσματα παρουσιάζουμε αμέσως παρακάτω, γίνεται αντιληπτό μετά από μια λεπτή επεξεργασία τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάζουμε, ότι πρόκειται για δουλειά στο photoshop.
Η φωτογραφία του «νεκρού» Bin Laden έχει προέλθει από μια άλλη που κυκλοφόρησε το 2009, αλλά είναι άγνωστο πότε ακριβώς είχε ληφθεί και τροποποιήθηκε αναλόγως έτσι ώστε να παρουσιάζει το Νο 1 καταζητούμενο των αμερικανικών αρχών γεμάτο αίματα ενώ φαίνεται ότι δεχθεί χτυπήματα και στο κεφάλι.
Όπως είναι εύλογο δεν είναι δυνατό το ίδιο πρόσωπο να έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά τη στιγμή του θανάτου του με μια φωτογραφία που είχε ληφθεί χρόνια πριν. Ειδικότερα οι λεπτομέρειες στο στόμα του Bin Laden –το άνοιγμα, τα δόντια το πόσα από αυτά φαίνονται ακόμη και το μήκος της γενειάδας του- να είναι ταυτόσημες με τόσο μεγάλη χρονική διαφορά. Εν ολίγοις δεν είναι δυνατό ο Bin Laden στον επιθανάτιο ρόγχο του να πήρε ακριβώς την ίδια στάση, με την ίδια ακριβώς έκφραση με αυτή που είχε στη δεξιά φωτογραφία!
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν τοποθετήσαμε την αριστερή φωτογραφία του Bin Laden επάνω στη δεξιά όπου φαίνεται νεκρός για να διαπιστώσουμε απλά ότι πρόκειται περί ακριβώς της ίδιας φωτογραφίας.






Μπάρακ Ομπάμα: "Σκοτώσαμε με επιδρομή κομμάντο τον Μπιλ Λάντεν"

Ο Πρόεδρος Ομπάμα ανακοίνωσε επισήμως το θάνατο του Οσάμα Μπιν Λάντεν,με διάγγελμά του από το Λευκό Οίκο! Αμερικανοί πολίτες είχαν συγκεντρωθεί έξω από το Λευκό Οίκο,αναμένοντας το διαγγελμα του Προέδρου,μετά από τη μετάδωση των πρώτων πληροφοριών ότι ο Οσάμα Μπιν Λάντεν είναι νεκρός.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, ο Οσάμα Μπιν Λάντεν εκτελέστηκε κατά τη διάρκεια επιχείρησης της CIA Ισλαμαμπάντ. Ο νούμερο ένα καταζητούμενος στον πλανήτη, είχε εντοπιστεί από πράκτορες της CIA, σε σπίτι σε προάστιο του Ισλαμαμπάντ. Λεπτομέρειες της επιχείρησης ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστές , ωστόσο όπως λένε αμερικνικές πηγές το πτώμα του Μπιν Λάντεν είναι στα χέρια των αμερικανών.
40 λεπτά κράτησε η μάχη. Ο νούμερο ένα καταζητούμενος άνθρωπος στον πλανήτη, είχε εντοπιστεί από τη CIA . Ο Μπιν Λάντεν κρυβόταν σε μία έπαυλη κυριολεκτικά “τυλιγμένη” σε ηλεκτροφόρα σύρματα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδίδουν οι αμερικανοί, στην επιχείρηση συμμετείχαν εναέριες αλλά και χερσαίες δυνάμεις.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες σκοτώθηκαν εκτός από τον Μπιν Λάντεν άλλα τρία άτομα,στα οποία περιλαμβάνεται και ο γιός του.
Ο επικεφαλής της Αλ Κάιντα, νούμερο ένα καταζητούμενος σε όλο τον κόσμο και φερόμενος ως ο ιθύνων νους των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου στις Η.Π.Α., Οσάμα Μπιν Λάντεν, είναι νεκρός.
Την είδηση επιβεβαίωσε σε δημόσιο διάγγελμά του προς τον αμερικανικό λαό, ο πρόεδρος των Η.Π.Α., Μπαράκ Ομπάμα. Ο Αμερικανός πρόεδρος ανακοίνωσε ότι ο Οσάμα Μπιν Λάντεν έπεσε νεκρός κατά τη διάρκεια στρατιωτικής επιχείρησης «υπό την ηγεσία» των Η.Π.Α. στο έδαφος του Πακιστάν, τονίζοντας ότι το πτώμα του βρίσκεται στα χέρια των αμερικανικών δυνάμεων που επιχειρούν στα σύνορα Πακιστάν-Αφγανιστάν στο πλαίσιο του πολέμου κατά της διεθνούς τρομοκρατίας.
Την είδηση επιβεβαίωσε σε δημόσιο διάγγελμά του προς τον αμερικανικό λαό, ο πρόεδρος των Η.Π.Α., Μπαράκ Ομπάμα. Ο Αμερικανός πρόεδρος ανακοίνωσε ότι ο Οσάμα Μπιν Λάντεν έπεσε νεκρός κατά τη διάρκεια στρατιωτικής επιχείρησης «υπό την ηγεσία» των Η.Π.Α. στο έδαφος του Πακιστάν, τονίζοντας ότι το πτώμα του βρίσκεται στα χέρια των αμερικανικών δυνάμεων που επιχειρούν στα σύνορα Πακιστάν-Αφγανιστάν στο πλαίσιο του πολέμου κατά της διεθνούς τρομοκρατίας.

«Σήμερα το βράδυ είμαι σε θέση να ανακοινώσω στους Αμερικανούς και σε όλο τον κόσμο ότι οι ΗΠΑ ηγήθηκαν της επιχείρησης που οδήγησε στο θάνατο του Οσάμα Μπιν Λάντεν, επικεφαλής της αλ Κάιντα, ένος τρομοκράτη που ευθύνεται για τη δολοφονία χιλιάδων αθώων ανδρών, γυναικών και παιδιών. Η μάχη εναντίον της τρομοκρατίας συνεχίζεται αλλά σήμερα οι Η.Π.Α. έστειλαν ένα ηχηρό και ξεκάθαρο μήνυμα. Η δικαιοσύνη μπορεί να καθυστερεί αλλά στο τέλος αποδίδεται», υπογράμμισε.
Παράλληλα ξεκαθάρισε ότι οι σχέσεις των Η.Π.Α. με το Πακιστάν δεν αλλάζουν από το γεγονός ότι ο επικεφαλής της Αλ Κάιντα σκοτώθηκε σε πακιστανικό έδαφός, επισημαίνοντας ότι οι Η.Π.Α. δεν έχουν πόλεμο με τον Αραβικό Κόσμο.
Παράλληλα ξεκαθάρισε ότι οι σχέσεις των Η.Π.Α. με το Πακιστάν δεν αλλάζουν από το γεγονός ότι ο επικεφαλής της Αλ Κάιντα σκοτώθηκε σε πακιστανικό έδαφός, επισημαίνοντας ότι οι Η.Π.Α. δεν έχουν πόλεμο με τον Αραβικό Κόσμο.
Oπωσδήποτε συνιστά έκπληξη πρώτου μεγέθους το γεγονός ότι ο Οσάμα Μπιν Λάντεν είχε εγκαταλείψει τα βουνά του Ουαζιριστάν και φιλοξενείτο σε έπαυλη σε μία πόλη, η οποία είναι γεμάτη με ανρθώπους των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών, αλλά και της πακιστανικής μυστικής υπηρεσίας. Φαίνεται ότι τα χρόνια αλλοίωσαν το αίσθημα επιφυλακής; που είχε. Άλλωστε και οι ίδιοι οι Αμερικανοί παραδέχονται ότι τα μέτρα φύλαξης δεν ήταν τόσο υψηλά όσο πίστευαν αρχικά.
| Πανηγυρισμοί Αμερικανών πολιτών έξω από το Λευκό οίκο για τη δολοφονία Οσάμα Μπίν Λάντεν! |
Πηγη: defencenet.gr
Κυριακή 1 Μαΐου 2011
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ "ΔΕΛΤΑ"!
ΑΝΩ - ΚΑΤΩ Η ΕΛΑΣΑπίστευτη είδηση από τον αστυνομικό συντάκτη του ΣΚΑΪ. Μετά τα χθεσινά επεισόδια και τις μηνύσεις που κατατέθηκαν εναντίον της ομάδας ΔΕΛΤΑ, οι συνάδελφοί τους αρνούνται να πάνε στην υπηρεσία μετά τις τελευταίες εξελίξεις! Από το ρεπορτάζ του... Δημήτρη Καραστεφανή προκύπτει ότι η υπηρεσία τους, τους άφησε ξεκρέμαστους και γι αυτό θέλουν να αποχωρήσουν από την ομάδα ΔΕΛΤΑ! Μπάχαλο...
πηγη: fimotro
Πορνοστάρ - «ΔΙΔΑΞΕ» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας!
Πολλά έχουμε δει σε αυτή τη χώρα αλλά πορνοστάρ να μπαίνει στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και να κάνει διάλεξη είναι δύσκολο να το χωρέσει ο ανθρώπινος νους.Ναι καλά ακούσατε. Στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας μπήκε η συμπρωταγωνίστρια της Τζούλιας Αλεξανδράτου στην τελευταία ταινία και έκανε ολόκληρη διάλεξη στους φοιτητές, για τα ερωτικά φετίχ!
Αυτό δείχνει ολοκάθαρα το μπάχαλο που κυριαρχεί στα ελληνικά πανεπιστήμια, αφού....
όποιος θέλει μπαίνει σε μια αίθουσα και το παίζει καθηγητής.
Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, ένας βασικός συντελεστής στη βιομηχανία πορνό της χώρας, πήρε τη θέση του καθηγητή της έδρας και με περίσσια άνεση δίδαξε τα μυστικά του έρωτα προκαλώντας, δικαιολογημένα τεράστια αναστάτωση στις πρυτανικές αρχές, που δε φαντάζονταν πως κάτι τέτοιο θα συμβεί μέσα σε ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας.
Φυσικά η Ηλέκτρα Γαλανού δεν πήγε μόνη της στο πανεπιστήμιο, αλλά μετά από πρόσκληση των φοιτητών προκειμένου να τους λύσει διάφορες απορίες περί των ερωτικών φετίχ. Η πορνοστάρ μάλιστα, ήταν η επίσημη προσκεκλημένη φεστιβάλ, το οποίο διοργάνωσε η κινηματογραφική λέσχη Ν.Υ.Χ.Τ.Α., μέλη της οποίας είναι φοιτητές του πανεπιστημίου.
Η συζήτηση περιείχε έντονο ερωτικό ενδιαφέρον, αφού κράτησε τέσσερις ολόκληρες ώρες, με τους φοιτητές να παρακολουθούν καθηλωμένοι και να παροτρύνουν την ιέρεια του έρωτα να μείνει λίγο παραπάνω, λύνοντάς τους τις απορίες. Μάλιστα κάποιοι εντυπωσιάστηκαν τόσο πολύ από την παρουσία της, που έφτασαν σε σημείο να της ζητούν απεγνωσμένα ένα αυτόγραφο.
H Ηλέκτρα Γαλανού σε ρόλο καθηγητή
Ο δε πρύτανης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, μόλις έπεσε στην αντίληψή του η εμφάνιση και η ομιλία της πορνοστάρ ως καθηγητή δήλωσε «Αν ήταν στο χέρι μου δεν θα επέτρεπα ποτέ να μπει και να μιλήσει στους φοιτητές», δηλώνει ο Ιωάννης Χατζηδημητρίου «Πραγματικά ξαφνιάστηκα όταν έμαθα το αντικείμενο της ομιλίας αλλά και για την παρουσία της. Κάλεσα τα παιδιά αυτά, που είναι μέλη της καλλιτεχνικής αυτής οργάνωσης, και μου μίλησαν για την ελευθερία λόγου και ότι δεν μπορούμε να τους λογοκρίνουμε», συμπλήρωσε.Τα πολύ σοβαρά θέματα που προκύπτουν σε αυτή την περίπτωση είναι μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:
Τι άλλο θα δούμε ενόψει ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ εκλογών που θα γίνουν φέτος σε ΑΕΙ και ΤΕΙ στη διάρκεια του δεύτερου Δεκαπενθήμερου του Μάη;
Τελικά σε ποιόν έχουν αναθέσει οι Πρυτανικές Αρχές να ελέγχει όσους μπαινοβγαίνουν στα ελληνικά πανεπιστήμια;
Συζητήθηκαν ΟΛΑ τα άλλα «καυτά κοινωνικά θέματα» σε πανεπιστημιακά αμφιθέατρα και περίσσεψε χώρος και χρόνος για …πορνοστάρ στην Ελλάδα της τρόικα;
Σε αυτή τη χώρα προφανώς υπάρχει έλλειψη παιδείας, έλλειψη κοινωνικών ευαισθησιών και έλλειψη ΗΓΕΤΩΝ που είναι σε θέση να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να…σκεφτούν ακόμη και την παραίτηση από τους «ποθητούς» θώκους εξουσίας αλλά και στα Πνευματικά μας Ιδρύματα όπως και στα Πολιτικά μας δρώμενα κανείς δεν δείχνει το απαιτούμενο θάρρος που πρέπει να συνυπάρχει με την ευθιξία οπότε αδίκως μάλλον περιμένουμε να βελτιωθούν τα πράγματα…
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
πηγη: ksipnistere
Ομελέτα α λα Σκανδαλίδη στη Κρήτη
Ο υπουργός Γεωργίας Κώστας Σκανδαλίδης δέχτηκε επίθεση από άγνωστα άτομα στη Κρήτη με...αυγά. Για καλή του τύχη όμως, τα απέκρουσε ένας αστυνομικός! Έντονη ήταν η παρουσία δυνάμεων της Αστυνομίας στο σημείο, καθ' όλη τη διάρκεια της σύσκεψης.Σύμφωνα με το πρόγραμμά του, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων απόψε έχει συναντήσεις με αγροτικά στελέχη στο Ηράκλειο μετά την πρωινή επίσκεψή του στο Λασίθι ενώ αύριο θα βρίσκεται στο Ρέθυμνο και θα έχει σύσκεψη με τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Ενώσεων Αγροτικών Συνεταιρισμών Ρεθύμνου και Μυλοποτάμου. Το απόγευμα, θα συγκαλέσει αντίστοιχη σύσκεψη στα Χανιά.
Η εκδίκηση του Καντάφι για τον θάνατο του γιού και των εγγονών του
- Φλέγεται η πρεσβεία της Ιταλίας
- Στόχος επίθεσης και το σπίτι του Βρετανού πρέσβη
- Δείτε φωτο του νεκρού γιου του Καντάφι και βίντεο από το σπίτι που έπληξαν 3 πύραυλοι
- Η Αγγλία δεν επιβεβαιώνει τους θανάτους
Πυκνός καπνός υψώνεται από την πρεσβεία της Ιταλίας στην πρωτεύουσα της Λιβύης, όπως ανέφερε ένας αυτόπτης μάρτυρας από την Τρίπολη. "Βρίσκομαι στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Βλέπω τον καπνό να βγαίνει από την πρεσβεία. Το κτίριο καιγόταν. Δεν υπάρχει κανείς εκεί, παρά μόνο ένα αυτοκίνητο της ασφάλειας για να σταματήσει όσους έρχονται", είπε ο μάρτυρας μιλώντας τηλεφωνικά στο πρακτορείο Ρόιτερς.
Την ίδια ώρα η βρετανική κυβέρνηση ερευνά πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ένα κτίριο της διπλωματικής αποστολής της στην Τρίπολη υπέστη ζημιές αφού δέχτηκε επίθεση από ένα πλήθος ανθρώπων. "Έχουμε λάβει πληροφορίες που αναφέρουν ότι η κατοικία του πρέσβη στην Τρίπολη καταστράφηκε και επί του παρόντος ερευνούμε την υπόθεση. Πιστεύουμε ότι και άλλες πρεσβευτικές κατοικίες έχουν δεχτεί επίθεση", είπε ο εκπρόσωπος του Φόρεϊν Όφις.
Σκοτώθηκε ο μικρός γιος και τα τρία ανήλικα εγγόνια του Καντάφι
Πρωτοφανής τραγωδία χτύπησε τον ηγέτη της Λιβύης ενώ οι αντικαθεστωτικοί παρά τη βοήθεια του ΝΑΤΟ δεν επικρατούν.
Όπως εγινε γνωστό κατά την επιδρομή του ΝΑΤΟ το Σάββατο στην Τρίπολη, σκοτώθηκε μέσα στο σπίτι του ο 29χρονος γιος του Σαιφ Αλ Αράμπ και τα τρία εγγόνια του που βρίσκονταν εκείνη την ώρα μαζί του. Ο Σαίφ Αλ Αράμπ ήταν ο μικρότερος γιος του Καντάφι ενώ τα παιδιά είχαν ηλικία κάτω από 12 χρόνων. Ο 29χρονος δεν είχε κάποιο κομβικό ρόλο στην κρατική εξουσία της Λιβύης και σπούδαζε στη Γερμανία.
Την ίδια ώρα η βρετανική κυβέρνηση ερευνά πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ένα κτίριο της διπλωματικής αποστολής της στην Τρίπολη υπέστη ζημιές αφού δέχτηκε επίθεση από ένα πλήθος ανθρώπων. "Έχουμε λάβει πληροφορίες που αναφέρουν ότι η κατοικία του πρέσβη στην Τρίπολη καταστράφηκε και επί του παρόντος ερευνούμε την υπόθεση. Πιστεύουμε ότι και άλλες πρεσβευτικές κατοικίες έχουν δεχτεί επίθεση", είπε ο εκπρόσωπος του Φόρεϊν Όφις.
Σκοτώθηκε ο μικρός γιος και τα τρία ανήλικα εγγόνια του Καντάφι
Πρωτοφανής τραγωδία χτύπησε τον ηγέτη της Λιβύης ενώ οι αντικαθεστωτικοί παρά τη βοήθεια του ΝΑΤΟ δεν επικρατούν.
Όπως εγινε γνωστό κατά την επιδρομή του ΝΑΤΟ το Σάββατο στην Τρίπολη, σκοτώθηκε μέσα στο σπίτι του ο 29χρονος γιος του Σαιφ Αλ Αράμπ και τα τρία εγγόνια του που βρίσκονταν εκείνη την ώρα μαζί του. Ο Σαίφ Αλ Αράμπ ήταν ο μικρότερος γιος του Καντάφι ενώ τα παιδιά είχαν ηλικία κάτω από 12 χρόνων. Ο 29χρονος δεν είχε κάποιο κομβικό ρόλο στην κρατική εξουσία της Λιβύης και σπούδαζε στη Γερμανία.
Το ΝΑΤΟ αρνήθηκε ότι η αεροπορική επιδρομή στο κέντρο της Τρίπολης, αργά το βράδυ του Σαββάτου, είχε ως στόχο μέλη της οικογένειας του Μουαμάρ Καντάφι, η τον ίδιο. Ο επικεφαλής των ανθρωπιστικών επιχειρήσεων της Συμμαχίας στη Λιβύη, Καναδός υποστράτηγος Τσαρλς Μπουσάρντ, επιβεβαίωσε τις πρώτες πρωϊνές ώρες της Κυριακής, ότι ένας από τους στόχους της πυραυλικής επιδρομής των αεροσκαφών του ΝΑΤΟ το βράδυ του Σαββάτου, ήταν ένα στρατηγείο των δυνάμεων του καθεστώτος στο κέντρο της Τρίπολης, αλλά διέψευσε ότι στοχοποιήθηκαν μέλη της οικογενείας του Λίβυου ηγέτη.
Η Βρετανία δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες που φέρουν να έχει σκοτωθεί σε αεροπορικό βομβαρδισμό του ΝΑΤΟ ένας από τους γιους του Λίβυου ηγέτη Μουάμαρ Καντάφι, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών, Άλιστερ Μπερτ.
Η Βρετανία δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες που φέρουν να έχει σκοτωθεί σε αεροπορικό βομβαρδισμό του ΝΑΤΟ ένας από τους γιους του Λίβυου ηγέτη Μουάμαρ Καντάφι, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών, Άλιστερ Μπερτ.
πηγη: newsit.gr
Εξοπλίζουν "μέχρι τα δόντια" την ΕΛΑΣ εν όψει λαϊκής εξέγερσης...
Σε μια εικονική πραγματικότητα ενός κράτους που παράγει και διάγει εποχή ευμάρειας ζουν στην κυβέρνηση, αλλά ταυτοχρόνως εξοπλίζουν την ΕΛΑΣ "μέχρι τα δόντια" προκειμένου η Αστυνομία να λειτουργήσει ως "κυματοθραύστης" της λαϊκής έκρηξης που αναμένεται να ξεσπάσει. Η επιμονή της κυβέρνησης στην είσπραξη συνολικά 13 δισ. ευρώ, τη διετία 2011-2012 και άλλα 13 δισ. μέχρι και το 2015, με στόχο τη μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος κάτω από το 3% του ΑΕΠ μέχρι και το 2013, όταν δεν μπορούν να μαζέψουν ούτε τα νυν προγραμματισμένα έσοδα και πέφτουν έξω 500-700 εκατ. το μήνα λόγω κατάρρευσης της εσωτερικής ζήτησης, καταντάει γραφική!
Με τη λογική της κυβέρνησης, τα μισά από τα μέτρα του «πακέτου» -είτε αυτά αφορούν αύξηση φόρων είτε αφορούν περικοπές δαπανών- θα ληφθούν στο μεγαλύτερο μέρος τους εφέτος και του χρόνου. Από που θα ... φύγουν όταν ξεσπάσει η λαϊκή οργή, δεν γνωρίζουμε αν το έχουν προβλέψει.
Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες του defencenet.gr αό το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, έχουν προχωρήσει σε μαζικές παραγγελίες υλικών καταστολής ταραχών για αύξηση των νυν αποθεμάτων!
Βάσει της εμπειρίας από τα επεισόδια στην Κερατέα η ΕΛΑΣ υπολογίζει ότι θα απαιτηθούν τα διπλά αποθέματα από αυτά που υπάρχουν σήμερα για να μπορέσει να υπάρξει αντιμετώπιση της λαϊκής οργής. Δακρυγόνα, βομβίδες κρότου-λάμψης κλπ γεμίζουν τις αποθήκες της ΕΛΑΣ σε μία προσπάθεια της υπηρεσίας να ανταποκριθεί στις τεράστιες ανάγκες διαφύλαξης της δημόσιας τάξης από τις ταραχές που αναμένεται να ξεσπάσουν.
Το συνολικό ποσό των μέτρων για το 2011 και το 2012 θα αποτελεί περίπου το μισό της δημοσιονομικής εξοικονόμησης που προβλέπεται στο μεσοπρόθεσμο, δηλαδή ένα ποσό που θα κυμαίνεται στα 12,7 με 13 δισ. ευρώ, οπότε αυτό σημαίνει ότι οι επόμενοι έξι μήνες προβλέπονται "καυτοί".
Συνεπώς για τη διετία αυτή που θα περιλαμβάνει τη φετινή ύφεση του 3% και την αναμενόμενη ανάκαμψη κατά 1,1% του ΑΕΠ το 2012 η μείωση του ελλείμματος κατά 1% θα απαιτήσει μέτρα ύψους 2,6% του ΑΕΠ αφού θα πρέπει να καλυφθούν οι φετινές απώλειες της ύφεσης, αλλά και η πληρωμή μεγαλύτερου ποσού για τόκους τόσο φέτος όσο και του χρόνου λόγω της σταθερή αύξησης έως το 2013 του ύψους του δημοσίου χρέους.
Παρ' όλα αυτά ούτε και στο κείμενο του ΠΣΑ θα υπάρξουν χρονικά και κοστολογικά ταξινομημένα τα μέτρα που θα ληφθούν την περίοδο 2011 - 2015, αφού κάτι τέτοιο θα παραπέμπεται στην ανάλυση του μεσοπρόθεσμου δημοσιονομικού σχεδίου το οποίο θα είναι έτοιμο στα μέσα Μαΐου.
Στο επικαιροποιημένο Πρόγραμμα Σταθερότητας και Ανάπτυξης θα υπάρχουν και προβλέψεις για την πορεία των μακροοικονομικών μεγεθών για την επόμενη περίοδο.
Σημειώνεται ότι στην πρόσφατη έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος προβλέπεται ότι το ΑΕΠ θα μειωθεί φέτος κατά 3%, χωρίς όμως να αποκλείεται η μείωση να είναι μεγαλύτερη. Η ανεργία θα συνεχίσει να αυξάνεται και μπορεί να υπερβεί και το 15%. Ο μέσος ρυθμός πληθωρισμού θα υποχωρήσει σε σύγκριση με το 2010 αλλά δεν προβλέπεται να υποχωρήσει κάτω από το 3,25%.
Σοβαροί οικονομολόγοι δεν αποκλείουν το ΑΕΠ να μειωθεί μέχρι και 4% και η (επίσημη...) ανεργία να φτάσει το τέλος του χρόνου το 18-20%! Το χειρότερο είναι ότι για το 2012 υπό τις υπάρχουσες συνθήκες όχι απλώς δεν προβλέπεται αύξηση του ΑΕΠ 1% όπως προβλέπει η τρόϊκα, αλλά αντίθετα το σφόδρα πιθανό είναι μία περαιτέρω μείωση κατά 1,5-3%! Αυτό σημαίνει ότι όχι δεν θα μαζέψουν 25 δισ. ευρώ, αλλά θα εισπράξουν πολύ λιγότερα και από τα ήδη προβλεπόμενα.
πηγη: defencenet.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

