ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Δώδεκα παιδιά απανθρακώθηκαν σε πυρκαγιές στη Ρωσία



Image       Δώδεκα παιδιά έχασαν τη ζωή τους σε πυρκαγιές που ξέσπασαν σε σπίτια σε περιοχές της Ρωσίας, όπως μεταδίδουν σήμερα τα μέσα ενημέρωσης.

Η πρώτη φωτιά σε σπίτι σε ένα χωριό κοντά στην πόλη Περμ της κεντρικής Ρωσίας προκάλεσε το θάνατο εννέα ανθρώπων, μεταξύ τους επτά παιδιά.

«Οι σοροί πέντε αγοριών, δυο κοριτσιών και δύο ενηλίκων βρέθηκαν στη φωτιά. Ήταν οικογένεια, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες», δήλωσε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο ΡΙΑ Νόβοστι εκπρόσωπος των υπηρεσιών διάσωσης στην περιοχή του Βόλγα.

Ακόμα πέντε παιδιά έχασαν τη ζωή τους τη νύχτα της Πέμπτης προς Παρασκευή σε δύο χωριστές πυρκαγιές στις πόλεις Πουγκάτεφ και Χβαλίνσκ στην περιοχή Σαρατόφ, μετέδωσε το πρακτορείο χωρίς να αναφέρει την αίτια των πυρκαγιών.

Η μητέρα των τριών εκ των πέντε παιδιών επίσης έχασε τη ζωή της σε μία από τις πυρκαγιές.


πηγη: defencenet.gr


ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.......









ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ «ΚΡΕΑΣ ΤΟΥ ΣΩΛΗΝΑ»


kreas_synthetiko-2-nai     Μία ομάδα επιστημόνων στο Μάαστριχτ της Ολλανδίας ετοιμάζεται να μας... προσφέρει στο πιάτο τεχνητά δημιουργημένο κρέας, σε μορφή μπιφτεκιού! Η δημιουργία ιστών σε δοκιμαστικό σωλήνα δεν έχει ξεπεράσει σε μέγεθος τα πολύ μικρά κομμάτια.
Έτσι, προκειμένου να γίνει μία επίδειξη σε πραγματικό προϊόν, οι επιστήμονες ετοιμάζουν «μερικές χιλιάδες κομμάτια ιστού, που στη συνέχεια θα βάλουμε μαζί σε ένα μπιφτέκι», λέει στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Ολλανδός Μαρκ Ποστ.
Οι ιστοί αυτοί έχουν προέλθει από βλαστοκύτταρα αγελάδας, όπως διευκρινίζει ο Ποστ, στόχος του οποίου είναι να βρεθεί τελικά μία μέθοδος μαζικής παραγωγής τεχνητού μυικού ιστού που θα μιμείται το κρέας, προκειμένου τελικά να αντικατασταθεί πλήρως η βιομηχανία της κτηνοτροφίας και της εμπορίας κρέατος.
Το σερβίρισμα αναμένεται να γίνει αυτό το Φθινόπωρο, όπως είπε σε συνέντευξη Τύπου την Κυριακή. Επικεφαλής ο ίδιος του τμήματος φυσιολογίας στο πανεπιστήμιο του Μάαστριχτ, ο Ποστ εργάζεται σε ένα πρόγραμμα που χρηματοδοτεί ιδιώτης επενδυτής, με κίνητρο «την φροντίδα για το περιβάλλον, την κάλυψη των παγκόσμιων διατροφικών αναγκών και την προώθηση τεχνολογιών που αλλάζουν τη ζωή μας», όπως είπε.

πηγη: liako.gr



ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σπάνιο υλικό! 100% πραγματικά Πλάνα διαρρέουν από το εσωτερικό μιας μασονικής στοάς.








Ο ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ!



ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΛΑΜΟΓΙΑ???
ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΝΤΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΕ ΓΥΜΝΟΣΤΗΘΕΣ......








Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΡΦΕΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΝΤΙΑΚΩΝ ΠΑΠΑΓΑΛΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΕΚΡΗΞΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΗ ΡΟΔΟ - ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ "ΛΙΓΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ"!


   


Απολύτως αναμενόμενη η εχθρική στάση των τουρκοκάναλων στην αντίδραση των Ροδίων εναντίον των εθνοπροδοτών πολιτικάντηδων: Κι αυτό γιατί ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΑΦΗ ΕΘΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, που προκαλούν τρέμουλο στους γραικυλίσκους των Μμε και τ' αφεντικά τους!

Εξηγούμαστε: Όταν δεν καπελώνονται οι λαικές αντιδράσεις από τους παπαρολόγους - αριστερούς που φωνάζουν ακόμα συνθήματα για...ταξική πάλη, ξαφνικά ανακαλύπτουν "λίγους φασίστες" τα...λαγωνικά των καναλιών!

Υπάρχει όμως κι άλλο πρόβλημα για τα εν λόγω καθάρματα: Στην Ρόδο ήταν ΑΦΑΝΤΟΙ οι χρήσιμοι ηλίθιοι(και πράκτορες) του συστήματος, οι αναρχοπρεζάκηδες! Έλειπαν και τα ΜΑΤ, οπότε το...πανηγυράκι δεν στήθηκε όπως θέλουν πάντα οι διάφοροι εξουσιαστές!

Εκείνο που ενοχλεί τους προσκυνημένους, είναι ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ και τα πατριωτικά συνθήματα απλών ανθρώπων, νοικοκυραίων και όχι τίποτα "χούλιγκαν", όπως μάταια προσπαθούν να προπαγανδίσουν!

Απαράδεκτο σύνθημα για "ρεαλιστές", "εθνικοφιλελεύθερους" και λοιπούς ξεφτίλες!

Δεν αντέχουν να επαναλαμβάνεται το θέαμα της 28ης Οκτωβρίου, που γίνεται ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ!!!

Αυτά πολεμούν τόσα χρόνια: Τον Στρατό και την Ορθόδοξη Εκκλησία!

Κι όταν βλέπουν τον κόσμο να μην στρέφεται εναντίον τους, παρά την απίστευτη προπαγάνδα δεκαετιών, τότε...παθαίνουν αμόκ και ξεστομίζουν μπαρούφες τύπου "ήταν λίγοι φασίστες"!

ΠΙΕΙΤΕ ΑΦΘΟΝΟ ΞΥΔΙ, ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ...Ο ΚΟΣΜΟΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΞΕΤΕ!

Αυτό που έγινε στη Ρόδο είναι απλά μια...πρόγευση! ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΑΣ - ΕΡΧΟΝΤΑΙ!


Τεράστια σημαία που βρισκόταν στον χώρο της παρέλασης...Είπατε τίποτα για κομμουνιστές, "εθνικοφιλελεύθεροι";
Εκπληκτικά στιγμιότυπα που δεν τολμάνε να δείξουν τα Μμε του καθεστώτος, διότι διαφέρουν πολύ από τις γελοίες αριστερίστικες διαμαρτυρίες και λοιπά "αγανακτισμένα" πανηγυράκια...Σήμερα στην Ρόδο είχαμε ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΕΞΑΓΡΙΩΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΔΩΝ, με καρεκλιές και ξύλο κατά πάντων (η Αστυνομία δεν μπόρεσε να κάνει πολλά πράγματα, αφού...έλειπαν τα ΜΑΤ)!

 ΟΥΣΤ ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΑ!!!


ΞΑΝΑ, ΕΥΓΕ ΣΤΟΥΣ ΡΟΔΙΤΕΣ!


Κι έρχεται και 25η Μαρτίου...!





Πρώην δολοφόνος της CIA έκανε συγκλονιστικές αποκαλύψεις και βρέθηκε νεκρός! - Βίντεο





Hλιακό τσουνάμι θα πλήξει την Ελλάδα το απόγευμα - Ήδη πλήττει τις ΗΠΑ (βίντεο)

Image

Mια τεράστια έκρηξη στην επιφάνεια του Ήλιου που συνέβη την περασμένη Τρίτη έχει προκαλέσει μία απίστευτης ισχύος ηλιακή καταιγίδα η οποία πλήττει τον πλανήτη μας εδώ και λίγες ώρες και όσο περνάει η ώρα τα άπειρα φορτισμένα σωματίδια που εκτόξευσε θα πέφτουν επάνω στην επιφάνειά της με μεγαλύτερη ισχύ. Τα σωματίδια θα κινούνται με ταχύτητα 6,4 εκατομμυρίων χιλιομέτρων την ώρα.
Σύμφωνα με την Αμερικανική Εθνική Υπηρεσία Ωκεανών και Ατμόσφαιρας (ΝΟΑΑ), η ηλιακή καταιγίδα έχει προκαλέσει ένα τσουνάμι σωματιδίων που θα πορκαλέσουν προβλήματα μέχρι και στις πτήσεις των αεροσκαφών, αφού μπορούν να απενεργοποιήσουν τα ηλεκτρονικά τους συστήματα. Επίσης επηρεάζουν τα τις τηλεπικοινωνίες, τα συστήματα GPS (με ότι αυτό συνεπάγεται για τις μεταφοράς, τους σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, τους αγωγούς πετρελαίου κλπ
Η γεωμαγνητική καταιγίδα αναμενόταν να ξεκινήσει να πλήττει μεταξύ 06:00 GMT και 10:00 GMT τον πλανήτη μας, σύμφωνα με Αμερικανούς επιστήμονες.
Όπως επισημαίνει ο Τζόζεφ Κούντσες από τη Αμερικανική Υπηρεσία Ωκεανού και Ατμόσφαιρας (NOAA) πρόκειται για την ισχυρότερη καταιγίδα εδώ και έξι χρόνια, πιθανώς ακόμα πιο ισχυρή από παρόμοια τον περασμένο Ιανουάριο (μπορείτε να την δέιτε στο βίντεο που επισυνάπτουμε.
Η καταιγίδα, αναμένεται να διαρκέσει μέχρι το πρωί της Παρασκευής, θα πλήξει κυρίως το βόρειο ημισφαίριο. Παράλληλα, ενδέχεται να καταστήσει ορατό το βόρειο σέλας σε νοτιότερες περιοχές, ακόμα και στη Νέα Υόρκη, το Ιλινόι και την Αϊόβα, ενώ και η Ευρώπη, όπως και η Ελλάδα, θα δεχθούν προς το απόγευμα μεγάλο φορτίο.
Ισχυρή γεωμαγνητική καταιγίδα το 1972 προκάλεσε τη διακοπή των υπεραστικών τηλεπικοινωνιών στο Ιλινόι και συνδέεται με διάφορα φαινόμενα από αρχαιοτάτων χρόνων ακόμα και με αλλαγή συμπεριφοράς των ανθρώπων.
Το γήινο μαγνητικό πεδίο που μας προστατεύει από τη θανάσιμη ακτινοβολία η οποία φθάνει από το εξωτερικό διάστημα, αποδυναμώνεται εντυπωσιακά. Οι επιστήμονες έχουν ανακαλύψει ότι η ισχύς του έχει μειωθεί αρκετά κατά τη διάρκεια των προηγούμενων δύο αιώνων και θα μπορούσε να εξαφανιστεί κατά τη διάρκεια των επόμενων 1.000 ετών.
Το γήινο μαγνητικό πεδίο έχει εξαφανιστεί πολλές φορές κατά το παρελθόν, ως προοίμιο στην αλλαγή των μαγνητικών πόλων, όταν ο Βορράς γίνεται Νότος και αντίστροφα. Αυτές οι αντιστροφές συμβαίνουν περίπου κάθε 250.000 έτη, και δεδομένου ότι δεν έχει γίνει καμιά τέτοια αντιστροφή για σχεδόν ένα εκατομμύριο έτη, είμαστε σίγουροι ότι πλησιάζει σύντομα.



πηγη: defencenet.gr









Ο ΧΑΚΕΡ «ΣΑΜΠΟΥ» ΤΩΝ «ΑΝΩΝΥΜΩΝ» ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ FBI

anonymous_sabou-1-nai


Ο περίφημος χάκερ «Σαμπού» των «Ανώνυμων» αποδείχθηκε πράκτορας του FBI. Ακόμη και τη στιγμή που ωθούσε δεκάδες χιλιάδες χρήστες του Twitter να εξεγερθούν χτυπώντας την κυβέρνηση και τις Αρχές, ο πλέον καταζητούμενος χάκερ στον κόσμο ήταν πράκτορας του FBI.
Τον 28χρονο Νεοϋορκέζο Χέκτορ Χαβιέ Μονσεγκούρ κατονόμασε η εισαγγελία ως τον «Σαμπού», τον ηγέτη της κολεκτίβας LulzSec, επίφοβη «φράξια» των Ανωνύμων. Οι Lulzsec ήταν αυτοί που εισέβαλαν στα δίκτυα υπολογιστών της εταιρίας Sony, μη κερδοσκοπικής οργάνωσης στην Ατλάντα, στην ιστοσελίδα του τηλεοπτικού δικτύου PBS, καθώς και σε αυτή του Fox.
Παρά την αρχική έκπληξη στις τάξεις των χάκερς, που θεωρούσαν τον Σαμπού ιδιαίτερα ικανό στην απόκρυψη, τα πρώτα στοιχεία της δικαστικής έρευνας δείχνουν ότι ο Σαμπού συνεργαζόταν με το FBI ως πληροφοριοδότης από τις 7 Ιουνίου του 2011. «Όλοι όσοι εμπιστεύθηκαν τον Σαμπού θα νιώθουν πανικό αυτή τη στιγμή.
Πολλοί σκληροί δίσκοι σβήνονται τώρα», λέει η Τζένιφερ Εμικ, πρώην μέλος των Ανώνυμων, που διαφοροποίησε τη θέση της όταν η οργάνωση άρχισε τις επιθέσεις εναντίον αμερικανικών κρατικών υπηρεσιών. Ο Μονσεγκούρ γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη, όπου φοίτησε και εργάσθηκε σε διάφορες θέσεις στον τομέα υψηλής τεχνολογίας.
Τον Ιούνιο, συνελήφθη για απάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, ύστερα από καταγγελία του Facebook. Μετά τη σύλληψή του συμφώνησε να συνεργασθεί με τις Αρχές, εξασφαλίζοντας τη δέσμευση της εισαγγελίας ότι η ποινή του θα μειωθεί ανάλογα.

πηγη: liako.gr


Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΕΛΛΗΝΕΣ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ


       ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ <ΑΝΤΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ>, ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΕ
ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΟΝ ΒΕΒΑΙΑ.
ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΡΩΝΕΥΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ  ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ.
ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΣΕ ΚΑΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ!







Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΩ! Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΥΨΩΣΕ...ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΠΑΝΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ!



Λίγο ακόμα και θα βάλεις και την ημισέληνο, "μεγάλε" Δήμαρχε...!

Τι είναι πάλι τούτο; Βρισκόμαστε στην κεντρική πλατεία της Κω ή κάπου...αλλού;

Μήπως αυτό το Δημαρχείο είναι στην...Κίνα ή την πρώην Ε.Σ.Σ.Δ;;;

Όπως μας πληροφορεί το aegean24news, "Η νέα "επαναστατική" σημαία του Δήμου Κω (με το σήμα του Δήμου σε κόκκινο και κίτρινο φόντο, αλά "σοβιετική ένωση" σύμφωνα με σχόλια περαστικών), κυματίζει αγέρωχη από σήμερα το πρωί σε όλους τους ιστούς στον κόμβο της εισόδου της πόλης στις σημαίες και σε όλα τα δημοτικά κτήρια ενόψει Εθνικής Επετείου 7ης Μαρτίου...
ΔΗΛΑΔΗ, ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΥΠΕΣΤΕΙΛΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ!!!

Καλά θα κάνεις, Δήμαρχε Καισερλή, να μην παίζεις με τέτοια θέματα: Η Κως δεν είναι...Μύκονος, ούτε "γκρίζα ζώνη", όπως κατέστησαν οι Τούρκοι τα Ίμια εκεί κοντά, αλλά ΑΚΡΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ! Και πρέπει να δείχνει τέτοια, σε εχθρούς και φίλους!

Άσε λοιπόν τα...πολύχρωμα καραγκιοζιλίκια και ύψωσε ξανά τις ελληνικές σημαίες στο νησί


πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com


ΙΔΟΥ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ



Μας λένε ότι αν δεν πάρουμε τα δανεικά δεν θα έχουμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις. Μέγα ψέμα!!!

Να που πάνε τα λεφτά που μας δανείζουν.

Σε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του στην «The Telegraph» ο συγγραφέας, δημοσιογράφος και ευρωβουλευτής Ντάνιελ Τζον Χάναν αναφέρει: «Αναρωτιέστε γιατί η.....
Ελλάδα είναι τόσο ανίκανη να ανακάμψει με τα χρήματα που της προσφέρονται; Μελετήστε το γράφημα...».

Έτσι όπως αναφέρει ο Ντάνιελ Τζον Χάναν, κάτι το οποίο είναι απόλυτα ακριβές θα συμπληρώναμε εμείς, από το κάθε ευρώ που χορηγείται ως αρωγή στην Ελλάδα, η ελληνική κυβέρνηση μπορεί να δαπανήσει για να στηρίξει την ανάπτυξη μόλις 19 λεπτά, ενώ τα υπόλοιπα 81 λεπτά του ευρώ δαπανώνται για την αποπληρωμή των δανειακών υποχρεώσεων της χώρας.


«Δαπανώνται για τη διάσωση των τραπεζιτών και των ομολογιούχων από τις συνέπειες των δικών τους ατυχών επενδύσεων», όπως αναφέρει ο ευρωβουλευτής.


Συγκεκριμένα, από το κάθε ευρώ του πακέτου διάσωσης της Ελλάδας, 40 λεπτά του ευρώ καταλήγουν στα ταμεία των ξένων χρηματοπιστωτικών ομίλων που δάνεισαν την Ελλάδα, ενώ 23 λεπτά καταλήγουν στα ταμεία των ελληνικών τραπεζών, ασφαλιστικών ταμείων και οργανισμών που κατέχουν ελληνικά ομόλογα. «Τέλος, 18 λεπτά από το ευρώ που προορίζεται για τη διάσωση της Ελλάδας καταλήγουν στα ταμεία της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ)».


Αξίζει να αναφέρουμε ότι κλείνοντας το σχόλιο του ο Χάναν αναφέρει ότι «γι' άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι οι φτωχοί σώζουν τους πλούσιους». Μάλλον μεγάλο δίκαιο έχει.



πηγη: http://oimos-athina.blogspot.com


Επίθεση ΚΚΕ στο "κίνημα της πατάτας"




ΟΙ <ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ> ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΑΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΠΑΛΙ!


ΜΟΛΙΣ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΚΟΦΑΝΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΟΠΟΤΕ ΠΑΝΕ ΟΙ
<ΑΓΩΝΕΣ > ΤΟΣΩΝ ΕΤΩΝ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ.


ΠΑΡΤΕ ΡΕ ΚΑΤΙ <ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ> ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ!!!
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ  ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΣΤΥΧΙΑ???


ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ.


"Με πρωταγωνιστές τα ΜΜΕ των μεγαλοεπιχειρηματιών και την ενθάρρυνση της συγκυβέρνησης εξελίσσεται μία νέα ανήθικη εκστρατεία προπαγάνδας για την εξαπάτηση του λαού με τον κωδικό «κίνημα της πατάτας». Παίζουν και αξιοποιούν τον πόνο των φτωχών λαϊκών στρωμάτων που καθημερινά αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης.

Το λεγόμενο κίνημα της φθηνής πατάτας που προβάλλεται ως λύση ή ανακούφιση είναι σαν αυτά τα κόλπα που χρησιμοποιούν τα Super Market στο παιχνίδι των προσφορών. Είναι η συνέχεια του άθλιου κυβερνητικού εμπαιγμού ότι η ακρίβεια θα χτυπηθεί με τα «παρατηρητήρια τιμών» και τη διαφάνεια ή με τις επιτροπές ανταγωνισμού.

Η ακρίβεια που πνίγει τη λαϊκή οικογένεια οφείλεται πρώτα και κύρια στην κατακρεούργηση των μισθών, στην ανεργία, στα εξοντωτικά χαράτσια και τη βαριά έμμεση και άμεση φορολογία. Οφείλεται στα μονοπώλια και τα καρτέλ που δεσπόζουν σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Η αισχρή ληστεία που κάνουν στη λαϊκή οικογένεια μαζί, κυβέρνηση μέσω φόρων και μονοπώλια εισαγωγής και επεξεργασίας του πετρελαίου, επαναλαμβάνεται στον ένα ή τον άλλο βαθμό σε όλους τους τομείς.

Η αλήθεια είναι ότι τα μονοπώλια όσο θα υπάρχουν θα επιβάλλουν ληστρικές τιμές και θα καθορίζουν την ποιότητα των τροφίμων, των αγροτικών προϊόντων, των φαρμάκων, της ενέργειας, και όλων όσα είναι απαραίτητα για τη διαβίωση της λαϊκής οικογένειας. Ακόμα και εκεί που βγάζουν τις επιχειρήσεις που λειτουργούν ως μεσάζοντες, το όφελος είναι γι αυτούς και όχι για το λαό που καταναλώνει.

Ο στόχος προβολής του «κινήματος της φθηνής πατάτας» είναι ίδιος με εκείνον της προβολής του λεγόμενου κινήματος των πλατειών.

Αποπροσανατολισμός των μικρών φτωχών αγροτών παραγωγών, απομάκρυνσή τους από το αγροτικό κίνημα με προσανατολισμό ρήξης με τα μονοπώλια και την ΕΕ.

Να μη συνειδητοποιήσουν και αγωνιστούν ενάντια στους πραγματικούς υπεύθυνους για το ξεκλήρισμά τους, τα μονοπώλια, τις μεγάλες βιομηχανίες και τις αλυσίδες Super Market που εμπορεύονται τα προϊόντα τους, ελέγχουν τις εισαγωγές. Αυτά τα μονοπώλια αξιοποιούν τα όπλα που τους παρέχει η ΕΕ με την ΚΑΠ σε βάρος και της φτωχής αγροτιάς και των εργαζομένων - καταναλωτών.

Αυτή η κατάσταση αναδεικνύει την ανάγκη άλλου δρόμου ανάπτυξης. Η χώρα έχει όλες τις προϋποθέσεις να καλύψει με επάρκεια, ασφάλεια και φθηνά, τις διατροφικές ανάγκες του λαού σε αγροτικά και κτηνοτροφικά προϊόντα καθώς και τις ανάγκες της βιομηχανίας. Ότι αυτό δεν γίνεται καταδεικνύει πόσο είναι ώριμη και επιτακτική ανάγκη να υπάρξει κεντρικός πανεθνικός σχεδιασμός. Αυτό απαιτεί να γίνουν κοινωνική λαϊκή περιουσία όλες οι επιχειρήσεις, ο φυσικός και ορυκτός πλούτος και να δημιουργηθούν παραγωγικοί συνεταιρισμοί της μικρής και μεσαίας αγροτιάς.

Το μεγαλοεμπόριο και οι εισαγωγές να είναι αποκλειστική υπόθεση του κράτους. Αυτό σημαίνει αποδέσμευση της χώρας από την ΕΕ με λαϊκή εξουσία. Η συσπείρωση με το ΚΚΕ είναι μονόδρομος για να γίνει ο λαός κυρίαρχος στον τόπο του και να απολαμβάνει τον πλούτο που ο ίδιος παράγει".















Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Σαρωτική πεντακάθαρη νίκη του Β.Πούτιν με 58%!


      Σαρωτική νίκη με ποσοστό που αγγίζει το 58% κερδίζει στις εκλογές της Ρωσίας ο προεδρικός υποψήφιος  Βλαντιμίρ Πούτιν και όλα δείχνουν ότι ξεκινάει η δεύτερη περίοδος της προεδρίας του ως προέδρου της Ρωσίας. Με καταμετρημένο το 61,2&% των ψήφων όλα δείχνουν πως Β. Πούτιν θα καταφέρει να εκλεγεί από τον πρώτο γύρο.

Ειδικότερα, ο Βλαντίμιρ Πούτιν συγκεντρώνει το 58,3 με 59,3%, ακολουθούμενος από τον ηγέτη των κομμουνιστών Γκενάντι Ζιουγκάνοφ με 17,7 έως 18,2%.
Την πεντάδα των υποψηφίων συμπληρώνουν ο μεγαλοεπιχειρηματίας Μιχαήλ Πρόχοροφ, που συμμετείχε ως αυτοπροταθείς ανεξάρτητος υποψήφιος κι έκανε την έκπληξη των εκλογών καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση με 9,2 έως 9,6%.
Ακολουθούν ο υπερεθνικιστής ηγέτης Βλαντίμιρ Ζιρινόφσκι, πρόεδρος του Φιλελεύθερου - Δημοκρατικού Κόμματος με 7,4% και ο πρόεδρος της "κεντροαριστερής" "Δίκαιης Ρωσίας" Σεργκέι Μορόνοφ με 4,3%.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της Κεντρικής Εφορευτικής Επιτροπής η συμμετοχή στις εκλογές ξεπέρασε το 56%.

Οι εκλογές ήταν υποδειγματικές και δεν παρουσιάστηκαν φαινόμενα όπως αυτά των αμερικανικών εκλογών του 2000 που αποκλείστηκαν στο Μαϊάμι ψηφοφόροι του Αλ Γκορ από τις Κάλπες, με αποτέλεσμα να επικρατήσει σε όλες τις ΗΠΑ, αλλά να χάσει την προεδρία σε μια κλασική συνωμοσία.
Κάποιοι γραφικοί από τα φιλοδυτικά κόμματα μίλησαν για "μετακινήσεις ψηφοφόρων από περιφέρεια σε περιφέρεια με σκοπό να διπλοψηφίσουν ή και να τριπλοψηφίσουν ενώ κάνουν λόγο και για εκφοβισμό ψηφοφόρων" αλλά πόσο λογικό είναι αυτό σε ένα εκλογικό σώμα που φτάνει τα 109 εκατ. ψηφοφόρους; Πόσα πούλμαν χρειάζονται για να αποσπάσει κάποιος π.χ. 60 εκατ. ψήφους στην αχανή Ρωσία;

πηγη: defencenet.gr




ΕΜΠΑΙΝΕ ΒΛΑΔΙΜΙΡΕ  ΚΑΙ ΠΑΙΞΕ ΜΠΑΛΑ!










Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΠΡΩΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

liakopoulos     Πρώτη και καλύτερη η Ελλάδα, για να μοιράσει στους Έλληνες το χάραγμα του Αντιχρίστου.
Είχα πει ότι μία αστυνομική ταυτότητα σε σκληρό πλαστικό, δεν αποτελεί το χάραγμα της Αποκαλύψεως, αλλά είχα επίσης πει ότι πρόδρομο του χαράγματος θα αποτελέσει οποιαδήποτε μέθοδος πληρωμής, οριστεί σαν υποχρεωτική, χωρίς την χρήση μετρητών.
Πριν αλέκτωρ λαλήσει, προτάθηκε και προωθείται σαν κάτι πολύ καλό από τα ΜΜΕ, να είναι υποχρεωτική η πληρωμή με πλαστική κάρτα από 400 ευρώ και πάνω και έτσι σιγά σιγά να επιβληθεί η πληρωμή μόνο με κάρτα, που εννοείται θα πρέπει να αντικατασταθεί με τσιπάκι εμφυτευμένο στο χέρι, γιατί αν την χάσεις, χάθηκες.
Ξαναλέω, ότι η υποχρεωτική και ως εκ τούτου μοναδική μέθοδος πληρωμής με κάρτα, αντιστοιχεί απόλυτα, ρητά και ξεκάθαρα στον πρόδρομο του χαράγματος της Αποκαλύψεως, χωρίς το οποίο, δεν θα υπάρχει άλλος τρόπος να αγοράσεις ή να πουλήσεις τίποτε.
Η μέθοδος αυτή, η υποχρεωτική πληρωμή δηλαδή με κάρτα,  δεν ισχύει πουθενά, ξαναλέω ΠΟΥΘΕΝΑ σε όλο τον πλανήτη.
Στο πειραματικό εργαστήριο αντοχής των ορίων εξέγερσης των λαών, μετά από τους κατάλληλους ψεκασμούς, που λέγεται Ελλάς, προωθείται λοιπόν και ο καθαρός και αυθεντικός πρόδρομος του χαράγματος.
Σας είχα πει ότι οι κάρτες ταυτοποίησης είναι "κακές" μόνο από πλευράς φακελώματος, ειδικά αν ενωθούν και με την τράπεζα μνήμης του "ηλεκτρονικού ρουφιάνου", που λέγεται google και πλέον ομολογεί ότι θα αρχίσει να οργανώνει, αν δεν το έχει ήδη κάνει, όλα εκείναι που νομίζουμε ότι βλέπουμε και ψάχνουμε όταν είμαστε "μόνοι" μας μπροστά στον υπολογιστή μας.
Το χάραγμα έχει να κάνει με την μοναδική μέθοδο αντικατάστασης των χρηματικών συναλλαγών.
Εφόσον λοιπόν προτείνουν  βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου, σανμοναδική μέθοδο πληρωμής την κάρτα, θα προτείνουν τον πρόδρομο του χαράγματος του Αντιχρίστου. Χωρίς την κάρτα δεν θα μπορείς ούτε να αγοράσεις ούτε να πουλήσεις.
Όσον αφορά τις δικιολογίες ότι το προτείνουν σαν μέθοδο είσπραξης από πλευράς του κράτους, του ΦΠΑ, η πρότασή τους είναι καταστροφική, αφού το κράτος πρέπει να παίρνει τον ΦΠΑ που αντιστοιχεί στο ποσό (χονδρικά), "ΕΣΟΔΑ μείον ΕΞΟΔΑ".
Ποιός θα επιστρέφει στις επιχειρήσεις τον ΦΠΑ των εξόδων;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Είναι γνωστό ότι το κράτος αργεί μέχρι και τρία χρόνια να επιστρέψει τον ΦΠΑ, που υποτίθεται ότι τον επιστρέφει κάθε μήνα.
Με την μέθοδο αυτή χιλιάδες εταιρείες θα κλείσουν μέσα σε ένα με δύο μήνες και πολύ βάζω..
Ελπίζουμε η μέθοδος να γίνει τουλάχιστον "μη υποχρεωτική" και να γλυτώσουμε από την "ρετσινιά" της πρωτιάς του χαράγματος.
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης.

πηγη: liako.gr


ΚΩΔΙΚΑΣ ΙΧΩΡ - ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΜΑΝΤΕ


ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.

       Παραθέτουμε μερικές πολύ χρήσιμες συμβουλές για περιπτώσεις ελέγχου απο την Αστυνομία...καλό είναι να γνωρίζουμε τις υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματά μας έναντι του νόμου.
Εξακρίβωση στοιχείων

Αν σας σταματήσει αστυνόμος στο δρόμο και απαιτήσει να του δείξετε την αστυνομική σας ταυτότητα, οφείλετε να το κάνετε. Αν αρνηθείτε, μπορεί να τιμωρηθείτε με φυλάκιση από 10 ημέρες ως 1 χρόνο. (άρθρο 157 του νόμου 2458/1953). ΠΡΟΣΟΧΗ: Αφού δείξετε την ταυτότητά σας, έχετε εκπληρώσει τις νόμιμες υποχρεώσεις σας. Μην απαντάτε σε άλλες ερωτήσεις, τύπου «τι κάνεις εδώ;» «πού πηγαίνεις;» κλπ διότι είναι παράνομες.
Μπορεί στη συνέχεια οι αστυνόμοι να σας ζητήσουν να τους ακολουθήσετε στο τμήμα για «εξακρίβωση στοιχείων». Εφόσον έχετε δείξει την ταυτότητά σας, αυτό είναι παράνομο, γι’ αυτό οφείλετε να διαμαρτυρηθείτε. Αν παρ’ όλα αυτά σας αναγκάσουν να τους ακολουθήσετε, τότε αυτό που συμβαίνει είναι στην πραγματικότητα μία παράνομη σύλληψη, αφού σας πηγαίνουν στο τμήμα χωρίς να υπάρχει ούτε ένταλμα σύλληψης ούτε κλήση για προσαγωγή μάρτυρα! Άρα στο τμήμα πρέπει απλώς να δώσετε και πάλι τα στοιχεία σας και να αρνηθείτε να απαντήσετε σε οποιαδήποτε άλλη ερώτηση. Να επαναλαμβάνετε διαρκώς πως είναι παράνομο να σας κρατούν εκεί και να απαιτείτε να μιλήσετε με το δικηγόρο σας.

Σύλληψη

Η αστυνομία μπορεί να σας συλλάβει μόνο αν συντρέχει μία από τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Α. Αν έχει εκδοθεί εναντίον σας ένταλμα σύλληψης
Το ένταλμα σύλληψης είναι έγγραφο το οποίο εκδίδεται από τον ανακριτή και επιδίδεται από την αστυνομία στον ύποπτο. ΠΡΟΣΟΧΗ: Πολύς κόσμος πιστεύει πως ο ανακριτής είναι ένας αστυνομικός. Αυτό είναι λάθος. Ο ανακριτής είναι δικαστής, που διενεργεί την ανάκριση, και μόνο αυτός μπορεί να υπογράψει ένταλμα σύλληψης. Επιπλέον το ένταλμα, σύμφωνα με το νόμο, πρέπει να αναφέρει τα στοιχεία σας και ακριβώς την πράξη για την οποία κατηγορείστε! Τα γενικά και αόριστα εντάλματα είναι παράνομα. Ο κατηγορούμενος έχει δικαίωμα να ξέρει ακριβώς για τι κατηγορείται. Ελέγξετε το ένταλμα και απαιτείστε να υπογράψετε την «έκθεση σύλληψης», ένα έγγραφο που θα αποδεικνύει τον τόπο και το χρόνο της σύλληψης. Στη συνέχεια, ακολουθείστε τους αστυνομικούς, χωρίς να απαντήσετε σε ερωτήσεις. Εννοείται πως οποιαδήποτε βιαιοπραγία ή εξύβριση προς κατηγορούμενο που συνεργάζεται είναι παράνομη. Αν σας συμβεί, οι αστυνομικοί θα διαπράττουν ποινικά αδικήματα και μπορείτε να τους μηνύσετε.
Β. Αν διαπράξατε αυτόφωρο έγκλημα.
«Αυτόφωρο» ονομάζεται ένα έγκλημα από τη στιγμή στην οποία τελείται μέχρι το τέλος της επόμενης ημέρας. Σε περίπτωση αυτόφωρου εγκλήματος, ο νόμος δίνει στην αστυνομία το δικαίωμα να συλλάβει το δράστη, χωρίς δικαστικό ένταλμα σύλληψης. Αυτό κατ’ αρχήν είναι σωστό, διότι θα ήταν παράλογο να έβλεπε π.χ. ένας αστυνόμος κάποιον βιαστή ή ληστή επί τω έργω και να έπρεπε να περιμένει να εκδώσει ο ανακριτής το ένταλμα! Ως τότε, ο δράστης θα είχε ήδη εξαφανισθεί. Από την άλλη, όμως, η ελευθερία αυτή της αστυνομίας, οδηγεί συχνά σε αυθαιρεσία, γι’ αυτό πρέπει να είστε ιδιαίτερα ψύχραιμοι και να ξέρετε ακριβώς ποια είναι τα δικαιώματά σας. Οι αστυνόμοι που σας συλλαμβάνουν οφείλουν να σας δηλώσουν το έγκλημα για το οποίο σας πηγαίνουν στο τμήμα. Επαναλαμβάνουμε πως γενικές και αόριστες αιτίες συλλήψεως είναι παράνομες. Ζητήστε να υπογράψετε «έκθεση σύλληψης». Αυτό το έγγραφο θα αποδεικνύει το πώς ακριβώς έγινε η σύλληψη και θα σας είναι χρήσιμο στη συνέχεια. Στο τμήμα δηλώστε τα στοιχεία σας και μην απαντήσετε σε άλλες ερωτήσεις. Μην αφήσετε να σας ξεγελάσουν, λέγοντας πως «δεν θα σας πουν ακόμα για τι κατηγορείστε» Απαιτείστε είτε να σας αφήσουν να φύγετε είτε να σας «αποδώσουν κατηγορία». Αυτό σημαίνει να σας πουν για τι ακριβώς κατηγορείστε, να σας ονομάσουν «κατηγορούμενο». Ο κατηγορούμενος ΔΕΝ είναι μάρτυρας, δεν οφείλει «να πει την αλήθεια, και μόνο την αλήθεια, χωρίς φόβο και πάθος»! Το αντίθετο, ο κατηγορούμενος έχει το λεγόμενο «δικαίωμα της σιωπής». Δηλαδή σε όλες τις ερωτήσεις δεν οφείλει να πει την αλήθεια, δεν οφείλει να πει τίποτα, μπορεί απλώς να πει «αρνούμαι την κατηγορία» ή απλά να πει «δεν απαντώ»! Ο κατηγορούμενος ΔΕΝ ορκίζεται και κάθε τι που δήλωσε, αν είχε αναγκασθεί να ορκισθεί, απαγορεύεται να χρησιμοποιηθεί στη μετέπειτα διαδικασία. Το πρόβλημα, ωστόσο, είναι πως αυτή η διάταξη δεν εφαρμόζεται αυστηρά και συχνά παραβλέπεται. Γι΄αυτό, για να μη χειροτερεύσετε τη θέση σας, αρνηθείτε να ορκισθείτε ή να υπογράψετε οποιοδήποτε έγγραφο που λέει πως κάνατε δηλώσεις υπό όρκο. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μέχρι να έρθει ο δικηγόρος σας, μη δίνετε εξηγήσεις, μην προσπαθείτε να δικαιολογηθείτε, μη λέτε καν «δεν ξέρω», μην υπογράφετε τίποτα. Δεν είστε υποχρεωμένοι να απαντήσετε, οι ελληνικοί νόμοι και η Ευρωπαϊκή Σύμβαση Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων σας δίνουν το δικαίωμα να μην δώσετε ΚΑΜΙΑ εξήγηση. Να ζητάτε διαρκώς το δικηγόρο σας. Μη σταματήσετε να το απαιτείτε, μέχρι να σας επιτρέψουν να μιλήσετε μαζί του. Είναι πρωταρχικό δικαίωμά σας, είναι παράνομο να σας το στερήσουν! Μάλιστα, αν δεν έχετε δικηγόρο, είναι υποχρεωμένοι να σας διορίσουν έναν. ΠΡΟΣΟΧΗ! Το μέγιστο χρονικό διάστημα που μπορούν να σας κρατήσουν στο τμήμα είναι 24 ώρες. Μετά πρέπει να σας οδηγήσουν στον εισαγγελέα ή να σας αφήσουν ελεύθερους. Αν σας κρατήσουν πάνω από 24 ώρες, διαπράττουν βαρύτατο ποινικό αδίκημα, και το ίδιο το Σύνταγμα και ο Ποινικός Κώδικας επιβάλλουν ποινές. Διαμαρτυρηθείτε έντονα και φυσικά, μετά το τέλος της διαδικασίας έχετε δικαίωμα να τους μηνύσετε.

Έρευνα σε ιδιωτικό χώρο

Η έρευνα σε ιδιωτικό χώρο, όπως σπίτι, γραφείο κλπ, μπορεί να γίνει μόνο με «ένταλμα έρευνας» που πρέπει να το ζητήσετε πριν ανοίξετε την πόρτα. Επιπλέον, απαιτείται να διενεργήσουν την έρευνα τουλάχιστον δύο άτομα, από τα οποία ο ένας πρέπει να είναι δικαστικός, όχι αστυνομικός! Ελέγξτε τα στοιχεία των αστυνομικών και του δικαστικού, ελέγξτε το ένταλμα έρευνας και μόνο τότε ανοίξτε την πόρτα. Αν η έρευνα γίνει μέσα στην ημέρα, τότε αρκούν τα παραπάνω. Αν, όμως, η έρευνα γίνει νύχτα, πρέπει να υπάρχει και ένταλμα σύλληψης συγκεκριμένου προσώπου ή να διενεργείται αυτόφωρο έγκλημα. Σημειωτέον πως νύχτα είναι από τις 8μ.μ.-6π.μ. το χειμώνα (1 Οκτωβρίου - 31 Μαρτίου) και 9μ.μ.-5π.μ. το καλοκαίρι (1 Απριλίου - 30 Σεπτεμβρίου). ΠΡΟΣΟΧΗ! Άλλο είναι το «ένταλμα έρευνας» και άλλο το «ένταλμα σύλληψης». Το ένταλμα έρευνας αναφέρεται σε συγκεκριμένο χώρο, ενώ το ένταλμα σύλληψης σε συγκεκριμένο άτομο, το οποίο πρέπει να βρίσκεται στο σπίτι, την ώρα που θέλουν να εισέλθουν για να τον συλλάβουν. Αν δεν υπάρχει ένταλμα σύλληψης τη νύχτα, τότε οι αστυνόμοι πρέπει να σας πουν ότι διενεργείται αυτόφωρο έγκλημα και θέλουν να ερευνήσουν γι’ αυτό. Πρέπει να μιλήσουν συγκεκριμένα και ειδικά πχ «Ακούστηκε πυροβολισμός και κραυγές, κάνουμε έρευνα για ανθρωποκτονία και σωματικές βλάβες».



ΕΚΤΑΚΤΟ: Η ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΔΙΩΓΜΟΥ ΤΗΣ ΙΜ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ! ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ!

     

σσΟ: Εύγε κύριε Πρόεδρε. ΑΞΙΟΣ συνεργός του Γιώργου Παπανδρέου. Εύγε.

Ύστερα από 19 χρόνια, όπου όλες τις  Κυριακές της Ορθοδοξίας ο εκάστοτε Έλληνας πρέσβης στην Μόσχα παρέθετε δεξίωση προς τιμήν του  Πατριάρχη Μόσχας και Πασών των Ρωσιών, φέτος είναι η πρώτη φορά που η εξαιρετικής σημασίας αυτή εκδήλωση δεν θα πραγματοποιηθεί. Αιτία δεν είναι η οικονομική κρίση όπως ίσως υποψιαστήκατε, καθώς το ελληνικό ΥΠΕΞ περιόρισε δραστικά το μπάτζετ, αλλά ένα ηχηρό «Νιέτ» που εισπράξαμε από το Ρωσικό Πατριαρχείο εξαιτίας της προφυλάκισης Εφραίμ. Σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr στην απόφαση αυτή δεν οδηγήθηκε η ρωσική εκκλησία εξαιτίας της προφυλάκισης, αλλά λόγω της απόφασης του προέδρου τη Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια να μην απαντήσει στην επιστολή που του είχε στείλει ο Ρώσος πατριάρχης Κύριλλος με την οποία του ζητούσε, όχι παρέμβαση στο δικαστικό σκέλος της απόφασης, αλλά επιείκεια στο ακραίο μέτρο της προφυλάκισης.

Σύμφωνα με έγκυρη πηγή προσκείμενη στον Ρώσο πατριάρχη, η επιλογή του κ. Παπούλια νε μην μπει στην διαδικασία να του απαντήσει έστω με δυο συμβολικές γραμμές και να αναθέσει τον χειρισμό του θέματος στον Γενικό Γραμματέα της Προεδρίας της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Γεωργίου έβγαλε τον κ. Κύριλλο από τα ράσα του. Για την συγκεκριμένη εξέλιξη είναι ήδη ενήμερος ο Βλαντίμιρ Πούτιν ο οποίος και δεν κρύβει την δυσαρέσκεια του.


πηγη: enikos.gr


"Θερμό" επεισόδιο με καταιγίδα πυροβολισμών & δύο Τούρκους τραυματίες στον Έβρο

Image    
"Θερμό" επεισόδιο με δύο τραυματίες είχαμε τη νύχτα στον Έβρο μεταξύ συνοριοφυλάκων και Τούρκων οι οποίοι μετέφεραν λαθρομετανάστες στην παρέβρια περιοχή Τυχερού Έβρου, στη θέση Βοδολίβαδο. 


Το περιστατικό σημειώθηκε όταν άνδρες της Δίωξης Λαθρομετανάστευσης και της FRONTEX, ενισχυμένοι με τμήμα συνοριοφυλάκων, "εγκλώβισαν" τρεις οπλισμένους Τούρκους που μετέφεραν με βάρκα από την Τουρκία τους λαθρομετανάστες. Η τοπική στρατιωτική μονάδα προκάλυψης είχε επίσης μία ομάδα που περιπολούσε στην περιοχή.
Μόλις φωτίστηκαν οι βάρκες και τους ζητήθηκε να επιστρέψουν στην Τουρκία, οι Τούρκοι άρχισαν να πυροβολούν με αυτόματα όπλα(!). Το ελληνικό τμήμα απάντησε με καταιγίδα πυρών προς την κατεύθυνση αυτών που τους πυροβολούσαν.
Τραυματίστηκε ένας Τούρκος ο οποίος συνελήφθη αμέσως και δεύτερος Τούρκος (κατά μία εκδοηχή Πακιστανός, αλλά δεν έχει ξακαθαριστεί αν ήταν ένας από τους διακινητές ή ήταν στην ομάδα των λαθρομεταναστών που διέβαιναν τον ποταμό). Ένας ή δύο Τούρκοι διέφυγαν στην τουρκική όχθη, όπου τους περισυνέλλεξε ομάδα Τούρκων στρατιωτιών. 
Oι ελληνικές μονάδες της περιοχής τέθηκαν σε κατάσταση συνεγερμού, αφού δεν γνώριζαν από που προέρχονταν οι ριπές που ακούστηκαν.
Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η υγεία τους και παραμένουν φρουρούμενοι. Από τους καθρομενατάστες οι 19 είναι υπήκοοι Μπαγκλαντές και οι 6 υπήκοοι Πακιστάν.

πηγη: defencenet.gr







Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Σκελετοί αγνοουμένων Ελλήνων και Ελληνοκυπρίων θαμμένοι σε τουρκική φυλακή

Image       


Τριάντα οκτώ (38) σκελετοί που βρέθηκαν στις φυλακές του Ντιαρμπακίρ στην Τουρκία φαίνεται ότι ανήκουν σε φυλακισμένους Έλληνες και Ελληνοκύπριους αιχμαλώτους αγνοουμένους  της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο το 1974. Την σοκαριστική πληροφορία μετέφερε στο  Ευρωκοινοβούλιο, η Ευρωβουλευτής του ΔΥΣΥ και του ΕΛΚ, Ελένη Θεοχάρους.
Πριν από λίγο καιρό βρέθηκαν θαμμένοι 38 σκελετοί στις φυλακές του Ντιαρμπακίρ με τρύπες στο κεφάλι από όπλο των 9 χλστ. Η ανακάλυψη αυτό προκάλεσε περισσότερα ερωτηματικά όταν μετά από εξετάσεις DNA αποκαλύφτηκε ότι οι σκελετοί αυτοί δεν ανήκαν ούτε σε Τούρκους αλλά ούτε και σε Κούρδους.
Επισημαίνεται ότι στις φυλακές του Ντιαρμπακίρ είχαν μεταφερθεί αριθμός ελληνοκυπρίων αιχμαλώτων από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το καλοκαίρι του 1974.
Οι ανακαλύψεις μαζικών τάφων στην Τουρκία έχει μετατραπεί σε ένα συνηθισμένο φαινόμενο που αποκαλύπτει την φρικιαστική πολιτική των μαζικών εκτελέσεων Κούρδων πολιτών και Τούρκων αντιφρονούντων των κυβερνήσεων της δεκαετίας του 1990.
Όμως η αποκάλυψη ότι 38 εκτελεσθέντα άτομα δεν έχουν DNA που να εμπίπτει σε Τούρκους και Κούρδους πολίτες αποτελεί μία απίστευτη εξέλιξη η οποία θα πρέπει να διερευνηθεί και να εξακριβωθεί αν πρόκειται τελικά για ελληνοκύπριους αιχμαλώτους των οποίων οι συγγενείς ακόμα περιμένουν να μάθουν την μοίρα τους.
Η Κύπρια Ευρωβουλευτής ήγειρε το ζήτημα χθες ενώπιον της Επιτροπής Εξωτερικών του Ευρωκοινοβουλίου και ζήτησε την διερεύνηση.  Το αίτημα της Ε. Θεοχάρους έγινε δεκτό από τον Πρόεδρο της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ο οποίος κάλεσε την Εισηγήτρια για την έκθεση αξιολόγησης της τουρκικής ενταξιακής πορείας Ρία Όμεν να διευθετήσει συνάντηση με τον Μόνιμο Αντιπρόσωπο της Τουρκίας στην ΕΕ για να συζητήσει και να διερευνήσει το θέμα.
Για μία ακόμα φορά η Τουρκία θα κληθεί να απολογηθεί για τα εγκλήματα που προκάλεσε στο παρελθόν και για μία ακόμη φορά είναι βέβαιο ότι θα αρνηθεί να συνεργαστεί για την εξακρίβωση των ταυτοτήτων αυτών των άτυχων ανθρώπων.
Τόσο η κυπριακή όσο και η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να ζητήσουν την σύσταση μίας διεθνούς επιτροπής η οποία θα επιληφθεί της έρευνας διαφορετικά ένα ακόμα τουρκικό έγκλημα όπως αυτό των εμπρησμών στα ελληνικά δάση θα βρεθεί στις καλένδες της ελληνικής πολιτικής.


πηγη: defencenet.gr


Τρόμος στην Κωνσταντινούπολη – Ισχυρή έκρηξη κοντά στα γραφεία του κόμματος του Ερντογάν

       

Έκρηξη βόμβας που ήταν τοποθετημένη σε μοτοσικλέτα συγκλόνισε στις 08:00 το πρωί την Κωνσταντινούπολη. Σημειώθηκε στην περιοχή όπου βρίσκεται η έδρα του κυβερνώντος κόμματος.

Ο αρχηγός της αστυνομίας της Κωνσταντινούπολης Χουσεΐν Τσαπκίν δήλωσε ότι η βόμβα, η οποία εξερράγη κοντά σε περιπολικό, έξω από την έδρα της Ισλαμικής Επιχειρηματικής Ενωσης MUSIAD, πυροδοτήθηκε με τηλεχειρισμό.

Σύμφωνα με τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης, η έκρηξη σημειώθηκε στις 08.00 τοπική ώρα και τραυμάτισε αστυνομικούς που βρίσκονταν στο εσωτερικό του περιπολικού. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως έχουν τραυματιστεί τουλάχιστον 10 άτομα.

"Ηταν μία πολύ ισχυρή έκρηξη, σαν σεισμός...Υπάρχουν τραυματίες, πολλά ασθενοφόρα έχουν σπεύσει μετά την έκρηξη", δήλωσε αυτόπτης μάρτυρας.

πηγη: newsit.gr


ΥΠΕΓΡΑΦΗ ΝΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΧΗΜΙΚΟ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΥΣ!



Εμάς εδώ τους...δημοκράταρους δεν μας αγγίζουν τέτοιες "φασιστικές πρακτικές"!





Ο Ρώσος πρόεδρος Ντμίτρι Μεντβέντεφ υπέγραψε σήμερα νόμο, που επιτρέπει την καταδίκη σε χημικό ευνουχισμό παιδόφιλων που κρίνονται ένοχοι για τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών μικρότερων των 14 ετών.

Αυτός ο νόμος είχε υιοθετηθεί στις 7 Φεβρουαρίου από την Κάτω Βουλή (Δούμα) και επικυρώθηκε από το Συμβούλιο της Ομοσπονδίας ('Ανω Βουλή) στις 22 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση στον ιστότοπο του Κρεμλίνου.

Για να καταδικαστεί ο δράστης ενός σεξουαλικού εγκλήματος σε χημικό ευνουχισμό, το δικαστήριο πρέπει να ζητήσει τη γνωμάτευση εμπειρογνωμόνων.

Ο νόμος, που ενισχύει τις ποινές για τους παιδόφιλους, προβλέπει επίσης ποινή ισόβιας κάθειρξης για όσους υποτροπιάζουν.

Το Μάιο του 2011 ο Μεντβέντεφ είχε προτείνει το χημικό ευνουχισμό "σε εθελοντική βάση". Το 2010 διαπράχθηκαν στη Ρωσία περισσότερα από 9.500 σεξουαλικά εγκλήματα σε βάρος ανηλίκων.
ΠΗΓΗ.

Τι να μας πουν κι αυτοί οι...παλιοφασίστες οι Ρώσοι!

Μα καλά, είναι δυνατόν να μην...σέβονται τα "δικαιώματα" και "ιδιαιτερότητες" των ανώμαλων;

Εμείς εδώ μέχρι και...επιδόματα τους δίνουμε!!!

Παρακαλούμε, όπως επιληφθούν άμεσα του θέματος οι "πορτοκαλί επαναστάτες", ο Σόρος, η Χίλαρυ, οι Ισλαμιστές, οι Εβραίοι μεγαλοεπιχειρηματίες και όλοι οι "προοδευτικοί" όπου Γης, προκειμένου να κατακεραυνώσουν τον Πούτιν γι' αυτή τη ΝΕΑ απόδειξη της "χούντας" που επικρατεί στην Ρωσία!


πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com