ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΣΟΚ!!! ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΓΡΑΦΗΜΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΝΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!


ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΤΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ» ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ!




Βέβαια, όλα αυτά οι «θρησκόληπτοι ακραίοι συνωμοσιολόγοι» τα φωνάζουν εδώ και καιρό, αλλά κάποιοι πιπιλάνε ακόμα την καραμέλα της «οικονομικής κρίσης» ως δήθεν κύρια αιτία της υπογεννητικότητας: Τι έχουν να μας πουν τώρα γι' αυτό τον πίνακα με στοιχεία από την δεκαετία του '60 μέχρι το 2005;

Άραγε, πριν από 50 χρόνια ο κόσμος είχε περισσότερα λεφτά απ' ό,τι σήμερα; Γιατί βλέπουμε από το ξεκίνημα της δεκαετίας του '80 να κατεβαίνει συνεχώς ο δείκτης, για να φτάσει κυριολεκτικά στο βάραθρο το '90 και τη νέα χιλιετία; Γιατί όσο βελτιώνεται το βιοτικό επίπεδο όχι απλά μειώνονται, ΑΛΛΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ οι γεννήσεις νέων παιδιών;;;

ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:


- Οι εκτρώσεις και η αλματώδης αύξησή τους, μετά τη νομιμοποίησή τους από την κυβέρνηση του Πασοκ τη δεκαετία του '80.

- Η ίδια αυτή η κυβέρνηση και όσες ακολούθησαν έκτοτε, που με το πρόσχημα της «προόδου», του «φεμινισμού», της απομάκρυνσης από τις θρησκευτικές και εθνικές μας παραδόσεις και το πλήρες ξεθεμελίωμα του κράτους, οδήγησαν τον κόσμο να θεωρεί μαγκιά (!!!) το να έχεις ελεύθερες σχέσεις χωρίς να κάνεις παιδιά, να κάνεις εκτρώσεις κλπ.

- Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ. Το έλεγε και ο μεγάλος Ντοστογιέφσκι: «Χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται". Ακόμα καιοι δολοφονίες αγέννητων παιδιών! Πόσα άραγε από αυτά που φωνάζει η Εκκλησία θα είχαν ωφελήσει τον κόσμο, αν τα ακολουθούσε και δεν παρασυρόταν στο βούρκο της ακολασίας και της θεοποίησης της ύλης;;;

- Το λεγόμενο «λάηφσταηλ» που πλάσαρε ο κάθε ψυχανώμαλος διαπλεκόμενος στα βρωμερά Μμε, επιβάλοντας την ξενομανία, την κάθε είδους ανωμαλία και διαστροφή, νομιμοποίησε την πορνεία, διαφήμισε μέχρι αηδίας την ομοφυλοφιλία και τοποθέτησε στο περιθώριο αξίες όπως γάμος, τιμή, οικογένεια, παράδοση.

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ, αγαπητοί «προοδευτικοί»! Ούτε η έλλειψη χρημάτων, ούτε οι οικονομικές κρίσεις!

ΕΣΕΙΣ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ την ελληνική κοινωνία, μην ακούγοντας όσους έβλεπαν τον κατήφορο και προειδοποιούσαν φωνάζοντας για το κακό που έρχεται: Αυτούς, τους ταμπελώνατε ως «οπισθοδρομικούς» και «σκοταδιστές» και...ξεμπερδεύατε!

Ε, λοιπόν! ΦΑΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ...ΠΡΟΟΔΟ ΣΑΣ!!! Κορνιζώστε αυτό το σχεδιάγραμμα, να το δείχνετε και σ' άλλους, να το βλέπετε κι εσείς ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥΤΖΩΝΕΤΕ τους εαυτούς σας, που μας καταντήσατε σ' αυτά τα χάλια...!    
πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.gr

Σοκαριστική αλήθεια για τα δημητριακά σας που δεν ξέρατε…


ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΑ ΓΙΑ ΓΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΤΣΙ???
ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.....

Αγνωστο μεταλλικό αντικείμενο ηλικίας... 300 εκατομμυρίων ετών!


batticufo01062012


Ολα ξεκίνησαν όταν ένας κάτοικος του Βλαδιβοστόκ στη Ρωσία ανακάλυψε μια μεταλλική οδοντωτή ράβδο, συμπιεσμένη σε κάρβουνο, όταν άναβε το τζάκι του.
Το ασυνήθιστο εύρημα το έφερε στους επιστήμονες της περιοχής του, σύμφωνα με την ιστοσελίδα diaforetiko.gr. Μετά από μία προσεκτική μελέτη του αντικειμένου, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το εύρημα είναι ηλικίας 300 εκατομμυρίων ετών και είχε δημιουργηθεί από ζωντανό ον. Όμως οι επιστήμονες δεν μπόρεσαν να δώσουν απάντηση στο ερώτημα ποιος κατασκεύασε την αλουμινένια οδοντωτή ράβδο.
Η ανακάλυψη του παράξενου αντικειμένου μέσα σε κάρβουνα δεν είναι μια μοναδική περίπτωση για την εποχή μας. Το πρώτο παρόμοιο εύρημα ανακαλύφθηκε το 1851 στην πολιτεία της Μασαχουσέτης κατά τις ανατινάξεις σε λατομείο. Το βάζο από κράμα ψευδάργυρου με ασήμι το ανακάλυψαν σε κάρβουνα, η ηλικία των οποίων υπολογίζεται στη Κάμβρια περίοδο, η οποία άρχισε 500 εκατομμύρια χρόνια πριν.
Το 1974 βρέθηκε ένα άγνωστο εξάρτημα από αλουμίνιο σε λατομείο ψαμμίτη στη Ρουμανία. Το εξάρτημα έμοιαζε με σφυρί ή με το πόδι σκάφους προσγείωσης “Απόλλων”, δεν μπορούσε να είχε κατασκευαστεί από άνθρωπο, διότι προσδιορίζεται να ανήκει στην Ιουρασική περίοδο.
Όλα αυτά τα ασυνήθιστα ευρήματα τοποθετούν σε αδιέξοδο τους επιστήμονες, διότι ανατρέπουν τις θεμελιώδεις έννοιες της σύγχρονης επιστήμης.
Το κάρβουνο, στο οποίο ανακάλυψαν το ασυνήθιστο εξάρτημα, έχει μεταφερθεί στην περιοχή Πριμόρσκι από την Χακασία της περιοχής Τσερνογκόρσκι. Για το κάρβουνο αυτό είναι γνωστή η ηλικία, η οποία ανέρχεται στα 300 εκατομμύρια χρόνια. Γι’ αυτό οι επιστήμονες υπέθεσαν, ότι το μεταλλικό εξάρτημα πρέπει να είναι της ίδιας ηλικίας με το κάρβουνο.
Οταν οι γεωλόγοι έσπασαν προσεκτικά το κομμάτι του άνθρακα, ανακάλυψαν ένα ελαφρύ και μαλακό εξάρτημα μήκους 7 εκατοστών, κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου (98%) και μαγνησίου (2%). Από τη μια πλευρά το καθαρό αλουμίνιο σπάνια συναντάται στη φύση, γι’ αυτό οι επιστήμονες υπέθεσαν ότι το εξάρτημα έχει τεχνητή προέλευση.
Από την άλλη πλευρά η σύσταση του κράματος επέτρεψε να εξηγηθεί πως διατηρήθηκε το εξάρτημα. Πάνω σε καθαρό αλουμίνιο σχηματίζεται ένα σκληρό στρώμα οξειδίου, το οποίο εμποδίζει τη βαθύτερη διάβρωσή του. Ως αποτέλεσμα το κράμα με 98% αλουμίνιο αντέχει τις υψηλές πιέσεις, τις ακραίες θερμοκρασίες και τις ακραίες επιδράσεις του φυσικού περιβάλλοντος.
Οι μελέτες των μετεωριτών επέτρεψαν στην επιστήμη να γνωρίσει την ύπαρξη του εξωγήινου αλουμινίου-26, το οποίο διασπάται στη συνέχεια σε μαγνήσιο -26.
Η παρουσία του μαγνησίου με περιεκτικότητα 2% στο κράμα θα μπορούσε κάλλιστα να σημαίνει τη διαστημική προέλευση του αντικειμένου. Όμως για την επιβεβαίωση αυτής της υπόθεσης χρειάζονται να πραγματοποιηθούν επιπρόσθετες μελέτες. Το τελευταίο πράγμα που εξέπληξε τους επιστήμονες, ήταν η ασυνήθιστη ομοιότητα του αντικειμένου με τη σύγχρονη οδοντωτή ράβδο.
Είναι πολύ δύσκολο να φανταστεί κανείς, ότι η φύση μπόρεσε να δημιουργήσει ένα αντικείμενο με έξι όμοια δόντια και ένα ίδιο βήμα μεταξύ τους.
Μάλιστα το βήμα ήταν ασυνήθιστα μεγάλο σε σχέση με τα ίδια τα δόντια. Πιθανόν η ράβδος αυτή να ήταν μέρος ενός πολύπλοκου μηχανισμού. Σήμερα παρόμοια εξαρτήματα χρησιμοποιούνται σε σύγχρονα μικροσκόπια και σε διάφορες ηλεκτρικές συσκευές. 
πηγη: yahoonews

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Όλοι οι ρωσικοί στόλοι συγκλίνουν στην Α.Μεσόγειο - Πλοία και από το στόλο Ειρηνικού Ωκεανού!


Nikolay FilchenkovL


Μεγάλα αποβατικά πλοία του ρωσικού Στόλου του Ειρηνικού Ωκεανού θα καταπλεύσουν το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου στο συριακό λιμάνι της Ταρτούς, όπου βρίσκεται η βάση υλικοτεχνικού ανεφοδιασμού του Ναυτικού της Ρωσίας, ανακοίνωσε το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού αναφέρει η ιστοσελίδα rusnavy.com.
«Η μεταφορά φορτίων στην Ταρτούς της Συρίας είναι ένα από τα βασικά σημεία του σχεδίου υλοποίησης μιας σειράς από εκπαιδευτικές-μαχητικές αποστολές στη Μεσόγειο θάλασσα, που εκτελούνται από το σχηματισμό του Πολεμικού Ναυτικού, που αποτελείται από πλοία διαφορετικών ρωσικών Στόλων», δήλωσαν στο Γενικό Επιτελείο.
Είχε προηγηθεί ανακοίνωση του ρωσικού υπουργείου Άμυνας που ανέφερε ότι «Μοίρα του ρωσικού στόλου του Ειρηνικού Ωκεανού εστάλη στη Μεσόγειο θάλασσα για τον σχηματισμό στην περιοχή μόνιμης ομάδας του Ναυτικού της Ρωσίας» ανακοίνωσε το ρωσικό υπουργείο Άμυνας σύμφωνα με την ιστοσελίδα του mil.ru .
Αυτή η ομάδα πλοίων περιλαμβάνει το αντιτορπιλικό «Αdmiral Ρanteleyev», τα μεγάλα αποβατικά πλοία «Peresvet» και «Αdmiral Νevelskoi » και 2 σκάφη υποστήριξης, τα οποία αναχώρησαν από την θάλασσα της Νότιας Κίνας και κατευθύνονται προς τη διώρυγα του Σουέζ, Τα πλοία θα ελλιμενίζονται στην πορεία σε ξένα λιμάνια και θα περάσουν από τη διώρυγα του Σουέζ στα μέσα Μαΐου.
Για να μεταφέρει τόσο μεγαλη δύναμη αποβατικών σκαφών και μάλιστα από την περιοχή του Ειρηνικού Ωκεανού η Ρωσία μάλλον θα πρέπει να αναμένουμε δραματικές εξελίξεις ακριβώς αυτή την χρονική περίοδο. Είναι βέβαιο, άλλωστε ότι στην δύναμη των αποβατικών αυτών θα προστεθούν και τα αποβατικά του στόλου της Μαύρης Θάλασσας, αλλά και τα αποβατικά του Βόρειου Στόλου και του Στόλου της Βαλτικής που έχουν παραμείνει ελλιμενισμένα στην Μαύρη Θάλασσα.
Η συνολική μεταφορική ικανότητα των πλοίων αυτών υπερβαίνει τις 3.000 πεζοναύτες, αν και το σενάριο της εκκένωσης μάχης είναι πιο κοντά παρά αυτό της εμπλοκής σε επιχεριήσεις...
πηγη: defencenet.gr

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Μήνυμα προς όλους τους Αφυπνισμένους - BINTEO


anonymous-message-to-the-awakened-ones


Το να ξέρεις κάποια γεγονότα και να τα λες και απλά να σε χλευάζουν σίγουρα είναι πολύ δύσκολο. Ακόμη και αν αυτά είναι για εμάς πασιφανή, κάποιοι αρνούνται να τα δουν.
Τώρα όμως παρατηρώ ότι με όλο αυτό το κακό από την Γερμανοκρατούμενης Ευρώπη φαίνεται ότι ο κόσμος άρχισε να ρωτά και να αντιλαμβάνεται τα παιχνίδια που κρύβονται πίσω από την πολιτική...
''Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν, μετά τους νικάς''
Μαχάτμα Γκάντι.
Πρέπει να δείτε το βίντεο επειδή θα σας δώσει δύναμη να συνεχίσετε.
Μήνυμα προς όλους τους Αφυπνισμένους (apocalypsejohn) 

πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Ο ΜΕΓΑΛΟΕΒΡΑΙΟΣ ΑΡΧΙΣΙΩΝΙΣΤΗΣ ΧΕΝΡΥ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ!!!


ΜΑΡΤΥΡΙΑ: ΠΩΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥ!!!





Μια συγκλονιστική μαρτυρία του Τσούμπεκα Κωνσταντίνου, Υποπτέραρχου ε.α (Αθήνα), που περιέχεται στο βιβλίο "Μαρτυρίες Προσκυνητών-Γέροντας Παϊσιος ο Αγιορείτης" (Νικολάου Ζουρνατζόγλου, Εκδόσεις "Αγιοτόκος Καππαδοκία"), σελ. 166 - 167
Ήταν η 19η Δεκεμβρίου 1992 και πήγαμε, τέσσερεις συνάδελφοι, στο Άγιον Όρος για ένα τριήμερο. Με το παλιό ημερολόγιο ήταν του Αγίου Νικολάου. Αφού επισκεφθήκαμε κάποιον παππούλη που γιόρταζε, αποφασίσαμε να πάμε και στον πατέρα Παϊσιο. Όταν φθάσαμε στο κελλί του, δεν υπήρχε ψυχή και υποθέσαμε πως ο παππούλης θα έλειπε. Αφού καθίσαμε και φιλευτήκαμε με ό,τι είχε στο τσίγκινο δισκάκι του, ξεκινήσαμε να φύγουμε. Τότε άνοιξε η πόρτα και, παρότι είμασταν και οι τέσσερεις με τα πολιτικά, ακούσαμε τον παππούλη να λέει: "Βρε, καλώς τα παιδιά, καλώς τους αεροπόρους!" 

Ταραχθήκαμε, κοιτάξαμε ο ένας τον άλλον και δεν πιστεύαμε στ' αυτιά μας, πώς ήταν δυνατόν, χωρίς να φοράμε στολή, να μας αναγνωρίσει. Με χαρά μπήκαμε στο απλό δωμάτιό του, καθίσαμε στον πάγκο και συζητήσαμε περίπου μιάμιση ώρα.
Ξεκινήσαμε με τα στρατιωτικά θέματα. Είπαμε για την πολεμική μας αεροπορία, για τα αεροπλάνα που πετούσαν και τον ενοχλούσαν κατά τη διάρκεια της προσευχής του. Μιήσαμε για πολιτική, μιλήσαμε για τον Θεό, μιλήσαμε για πάρα πολλά πράγματα. Φτάσαμε στο Σκοπιανό, το θέμα που μας έκαιγε, και μας είπε ότι η κατάληξή του - το άφησε λίγο ασαφές - δε θα είναι εις βάρος μας, αλλά δε θα είναι και υπέρ ημών.
Μου έκανε τρομερή εντύπωση, όταν μας είπε ότι κάποιοι είχαν βάλει ανθρώπους να τον σκοτώσουν. Ο λόγος ήταν ότι οι ενέργειες του Γέροντα για σοβαρά θέματα χαλούσαν τα σχέδια κάποιων δυνάμεων και γι' αυτό ήθελαν να βγάλουν τον παππούλη από τη μέση. Πλήρωσαν τρεις δολοφόνους, λοιπόν, για να πάνε στο Άγιον Όρος και να τον σκοτώσουν. Ο παππούλης το είχε καταλάβει. Την ημέρα που θα πήγαιναν, προσευχήθηκε, φόρεσε το σχήμα του και το πολυσταύρι στο στήθος και τους περίμενε. 
Όταν αυτοί ήρθαν, τους είπε: "Καλώς τα παλληκάρια. Τον τάφο μου τον έχω έτοιμο. Δε θα κουραστείτε. Μόνο σας παρακαλώ, όταν θα με σκοτώσετε, ρίξτε μου και μερικές φτυαριές χώμα, να μη μείνω έτσι, μέσα στον τάφο χωρίς χώμα". 
Αυτοί αμέσως χλώμιασαν, άφησαν τα όπλα και τράπηκαν σε φυγή. Τότε ο Γέροντας ευχαρίστησε το Θεό, γιατί του έδωσε παράταση ζωής.

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Παραχώρησαν εθνική κυριαρχία: Γερμανοί αστυνομικοί στα μεγαλύτερα αεροδρόμια μας!





Εκτός από τον οικονομικό έλεγχο της χώρας, η Ελλάδα, μια χώρα που έχει πληρώσει μόνο τα νεότερα χρόνια με αμέτρητο αίμα των για να μπορεί να είναι ελεύθερη, σταδικά παραχωρεί κορυφαίες εξουσίες εθνικής κυριαρχίας, όπως είναι η ασφάλεια της χώρας σε ξένους και ειδικότερα σε Γερμανούς .
Η τοποθέτηση ενός (ενός ακόμα, απ'ότι τελικά αποδείχθηκε) Γερμανού αστυνομικού στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Ν. Καζαντζάκης" αποκαλύπτει ότι και σε εκτελεστικό επίπεδο η εξουσία σταδιακά περνάει στα χέρια του Βερολίνου!
Όπως αποδείχθηκε ο Γερμανός αξιωματικός της γερμανικής αστυνομίας που τοποθετείται αύριο Τετάρτη μέχρι και το τέλος Σεπτεμβρίου, δεν είναι ο πρώτος, καθώς κλιμάκια της γερμανικής αστυνομίας ήδη έχουν τοποθετηθεί και ελέγχουν τα αεροδρόμια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, δηλαδή το "Ελ.Βενιζέλος" και το "Μακεδονία".
Σύμφωνα με τη διαταγή που έφτασε από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. ο Γερμανός αστυνομικός θα έχει «καθαρά συμβουλευτικό ρόλο ως σύνδεσμος" χαρακτηρισμός που δίνεται και στο Αφγανιστάν στις δυνάμεις του ΝΑΤΟ που έχουν καταλάβει την χώρα ..
Μάλιστα θεωρούν θετικό οι κυβερνώντες ότι "Δεν θα φοράει στολή ενώ δεν θα οπλοφορεί και για οποιαδήποτε ενέργεια του πρέπει να ενημερώνει τον διοικητή του Α.Τ. Αερολιμένα"!
Το ότι έχουν τοποθετηθεί γερμναοί γκαουλάϊτερ στα κυριότερα αεροδρόμια της χώρας, δηλαδή της πύλες εισόδου και εξόδου, δε νομίζουμε ότι περιποιεί τιμή σε κανέναν από τους κυβερνώντες. και σε τελική ανάλυση, τι σημαίνει ευρώ και κοινό νόμισμα ή σύνθήκη Σένγκεν, ακόμα και Ευρωπαϊκή Ένωση, όταν η χώρα εκχωρεί κυριαρχικά της δικαιώματα.
Ζητούνται απαντήσεις "εδώ και τώρα" τόσο από το υπουργό Δημόσιας Τάξης Νίκο Δένδια, όσο και από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο. Γιατί κανείς από τους προαναφερθέντες δεν έχει δικαίωμα από το Σύνταγμα να επιτρέπει την ύπαρξη ξένων στελεχών ασφαλείας επί ελληνικού εδάφους επιφορτισμένων με καθήκοντα. "Συνδέσμου" ....
πηγη: defencenet.gr

Το πραγματικό τέλος του Αθανάσιου Διάκου


ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚA...

       

(του Ευθύμιου Χριστόπουλου, εκπ/κού-δημοσιογράφου)
Το καλοκαίρι του 1947 ως μαθητής της Β’ τάξης της Εκκλησιαστικής Σχολής Λαμίας, δέχτηκα την παρακίνηση του αείμνηστου Διευθυντού της Δημητρίου Κρικέλα να συγκεντρώσω πληροφορίες από γέρους Λαμιώτες που τις είχαν από τους πατεράδες τους, για ποιο ήταν το πραγματικό τέλος του Αθανασίου Διάκου. Ταξι­νομώντας αυτές που συγκέντρωσα, είδα ότιτέσσερες ήταν ακριβώς ίδιες, αν και προέρχονταν από γερόντια που ζού­σαν σε διαφορετικά σημεία της Λαμίας ο καθένας και μά­λιστα ένας παππούς ήταν απ’ τη Ροδίτσα. 

Διασταυρώνοντας τες αργότερα, με όσα διάβαζα άλλα, καταλάβαινα ότι αυ­τές που είχα ήταν ασφαλώς οι σωστές. Το κύριο σημείο τους και κοινό, ήταν ότι τρεις Έλληνες, όταν έπιασαν το Διάκο και τον έφεραν στη Λαμία, τον έκλεισαν σ’ ένα πα­λιό κι εγκαταλειμμένο χάνι, εκεί που σήμερα έχει οικοδο­μηθεί το Λαογραφικό Μουσείο Λαμίας στην οδό Καλύβα – Μπακογιάννη. Αυτοί οι τρεις είχαν περάσει πίσω – δυ­τικά – στο χάνι και από δύο μισοχαλασμένα… παραθυράκια είχαν παρακολουθήσει όλη τη νύχτα όλα όσα έγιναν μέσα στο χάνι, τα οποία και αναφέρω στη συνέχεια.: 
 
Μετά τη σύλληψη του Διάκου στα ποριά Δαμάστας, τον έφεραν με συνοδεία ποινών και τραυματισμένο στη Λαμία, οδηγώντας από τη νότια της είσοδο που περνούσε δίπλα από το Γολγοθά (όπως έλεγαν το ξε­κομμένο Λόφο όπου σήμερα είναι το κτίριο του Ορφα­νοτροφείου Αρρένων) και από την οδό Σατωβριάνδου (σήμερα) και συνέχεια τον έφτασαν και τον έκλεισαν μέσα στο παλιό χάνι, όπου σήμερα – πάλι καλά! – έχει ανεγερθεί το Λαογραφικό Μουσείο. 
Τον έβαλαν μέσα και τον έδεσαν με σκοινιά σ’ ένα παχνί, το οποίο ήταν και ο πρώτος τόπος του μαρτυρί­ου του. 

Εκτός από δύο – τρεις Τούρκους που έμειναν μέσα να τον επιτηρούν, οι άλλοι – όχι όλοι – έμειναν απ’ έξω, ανατολικά σε κάτι δέντρα που ήταν εκεί, περιμένοντας από περιέργεια, ίσως, να ιδούν τι θα γινόταν. Όταν τον έδεσαν κι έφυγαν, ο Διάκος άρχισε να πο­νάει από τα τραύματα που είχε, καταπονημένος κι από την ταλαιπωρία.
Είχε περάσει αρκετή ώρα, όταν άνοιξε η πόρτα και μπήκαν μέσα δύο άντρες, που από τις φορεσιές τους έδειχναν ότι ήταν μπέηδες. Τον έναν, τον ήξερε από πριν. Ήταν ο Ομέρ Βρυώνης. Τον άλλον όχι. Απ’ ότι όμως εί­χαν ακούσει, υπολόγισαν ότι ήταν ο σκληρός Χαλήλ Μπέης. Αυτός μόνος προχώρησε κι άρχισε να κάνει έλεγ­χο αν είχαν δέσει καλά το Διάκο. Τόσο πολύ φάνηκε ότι, κι ακόμα δεμένον, τον φοβόταν. 
Είχε νυχτώσει πια και οι τρεις που είχαν φτάσει εκεί κρυφά άρχισαν καθαρά να βλέπουν τι γίνεται. 
Όταν ο Χαλήλ Μπέης σιγουρεύτηκε – το είδαν κα­θαρά αυτό – ότι δεν υπήρχε φόβος διαφυγής, άρχισε να φωνάζει και να απειλεί. Σε μια στιγμή τον είδαν να χτυπάει στο πρόσωπο το Διάκο. 
Τον διακόπτει όμως ο άλλος, ο Βρυώνης, που πλησιάζει το Διάκο και τον βλέπουν κάτι να του λέει. Δεν ακούνε όμως. Απ’ ότι βλέπουν όμως, καταλαβαίνουν ότι κάτι τον ρωτάει, γιατί βλέπουν το Διάκο να κουνάει αρ­νητικά το κεφάλι του.
Και ενώ τον βλέπουν να συνεχίζει ήρεμα, σε μια στιγ­μή εξαγριώνεται, φωνάζει και χειρονομεί. Ατάραχος ο Διάκος τον αντιμετωπίζει και κάτι που του λέει, βλέπουν το Βρυώνη οργισμένο να αποχωρεί, αφήνοντας πια το θύμα στο δήμιό του. 

Απ’ τις αναλαμπές των δαυλών, ξεχωρίζουν την αγριότητα του Χαλήλ. Τον βλέπουν να τραβάει πιο πέρα τον επικεφαλής της Φρουράς – έτσι τουλάχιστον δεί­χνει – και με νευρικές και απειλητικές κινήσεις, κάτι του λέει, κι εκείνον να υποκλίνεται κουνώντας το κεφάλι του. Και με μια τελευταία περιφρονητική ματιά που ρίχνει στο Διάκο, τον βλέπουν να φεύγει, δείχνοντας ικανοποι­ημένος. 
Ο Διάκος – και οι άλλοι τρεις απ’ έξω – μέσα στο μι­σοσκόταδο βλέπουν δύο Τούρκους να ανάβουν φωτιά σε μιαν άκρη. Πάνω της φέρνουν και βάζουν μια σιδηροστιά κι ένα μεγάλο χάλκινο κακάβι. Βλέπει μετά να ρίχνουν μέσα λάδι που είχαν σ’ ένα γκιούμι.
Στη συνέχεια, μαζί με τον επικεφαλής, πλησιάζουν το Διάκο. Τον ανασηκώνουν, δεμένο καθώς είναι, τον βάζουν να καθίσει πάνω σ’ ένα παλιό ξύλινο σκαμνί που βρέθηκε εκεί, του σηκώνουν τα πόδια, δεμένα καθώς είναι, και του τα δένουν έτσι που να κρέμονται. 
Τι θέλουν να κάνουν αναλογίζονται με περιέργεια και αγωνία, οι τρεις που παρακολουθούν, χωρίς να τολ­μήσουν και να ρωτήσουν. Βλέπουν όμως τους άλλους να περιπαίζουν το Διά­κο. Φαίνεται κάτι να λένε και ο Διάκος να κουνάει επί­μονα κι αρνητικά το κεφάλι του. Τι του λένε όμως δεν καταλαβαίνουν. Οπότε, κάθε φορά που ρωτάνε και αρνείται τους βλέπουν να κρατάνε στα χέρια τους μυτε­ρά καρφιά και να τα μπήγουν σιγά πρώτα, πιο δυνατά στη συνέχεια στις πατούσες των ποδιών του Διάκου, ο οποίος κάθε φορά αναταράζεται από τον πόνο. 
Η μυρωδιά του Λαδιού που καίγεται μέσα στο κακάβι, φτάνει έντονα στη μύτη και των τριών απ’ έξω και υποπτεύονται τα χειρότερα. 
 
Οι βασανιστές του, όπως έχουν γυμνώσει τα πόδια του, παίρνουν απ’ το κακάβι καυτό λάδι και αρχίζουν σιγά και βασανιστικά να το ρίχνουν στα πόδια του!… Τι­νάζεται κάθε φορά ο Διάκος, τόσο δυνατά λες και θα κό­ψει τις τριχιές όταν το λάδι πέφτει πάνω στα πόδια του.
Αφού είδαν να μην αντιδρά έντονα, αφήνουν τα πό­δια και παίρνουν και του σκίζουν το γιλέκο και την που­καμίσα που φοράει, απογυμνώνοντας το πάνω μέρος του σώματος του με τα χέρια. Κι αρχίζουν τότε να του ρίχνουν καυτό Λάδι με αργές κινήσεις, στα χέρια, στο στήθος και στην πλάτη του. Βουβά οδύρεται ο Διάκος, χωρίς να βγάλει μιλιά από το στόμα του. Κι όσο δεν μι­λάει, τόσο αγριεύουν περισσότερο οι βασανιστές του. Και δείχνουν τόσο οργισμένοι, που αν ήταν τρόπος να τον θανατώσουν. Φαίνεται όμως πως έχουν εντολή μόνο να τον βασανίσουν χωρίς και να πεθάνει. Γι’ αυτό συ­νεχίζουν!… 
Το σώμα του Διάκου αρχίζει φαίνεται να νεκρώνε­ται. Όμως το πνεύμα όπως δείχνει, μένει καθάριο, ανέγγιχτο, σταθερό, συνεχίζοντος τις αρνήσεις και εξοργί­ζοντας περισσότερο τους Βασανιστές του.


Αλλά αυτή η κατάσταση τους κάνει να βρίσκουν νέ­ους τρόπους βασανισμών. Οι κινήσεις που κάνουν, δεί­χνοντας διάφορα σημεία του σώματος του, κάνουν τους τρεις που παρακολουθούν να ανατριχιάζουν. Και βλέ­πουν τους βασανιστές να παίρνουν στα χέρια τους τα καρφιά που είχαν και έσπαζαν τις φούσκες που δημι­ουργούνταν στο δέρμα απ’ το καυτό λάδι, να αρχίζουν να κάνουν το ίδιο και στο σώμα και στα χέρια από ψηλά. 
Αποκαμωμένοι όμως και οι ίδιοι οι Βασανιστές, που δεν άλλαξαν βάρδια όλη τη νύχτα, βλέπουν ότι δεν πε­τυχαίνουν τίποτα. Και μιας και το λάδι τελείωσε, μιας και έφτασε πια και το ξημέρωμα, σταματούν.
Το Διάκο τον κρατάνε πια όρθιο οι τριχιές που τον έχουν δεμένο.
Τότε και οι τρεις παρατηρητές, απ’ έξω, για να μη γί­νουν αντιληπτοί, έφυγαν με προφυλάξεις, κατευθυνό­μενοι προς το βορεινό μέρος του ρέματος, όπου είχαν αρχίσει να έρχονται δειλά και οι πρώτοι περίεργοι.
Κι όταν πια ο ήλιος έχει ανέβη ψηλά, λύνουν το Διά­κο και σέρνοντας τον τον βγάζουν έξω, χωρίς όμως να δείχνει ότι καταλαβαίνει. 


Όσοι είχαν την ευκαιρία να τον δουν το απόγευμα που τον είχαν φέρει, τώρα βλέποντας τον, δεν τον ανα­γνωρίζουν, χωρίς να ξέρουν τι ακριβώς είχε συμβεί. Το μόνο που βλέπουν είναι το κακοποιημένα ρούχα του.
Σέρνοντας τον προς τα βόρεια, τον περνάνε πέρα από το ρέμα που έκοβε την πλατεία Λαού στα δυο καταμεσίς και τραβώντας ανατολικότερα έφτανε στη Δημοτι­κή Αγορά, από εκεί στο κατάστημα Πολιτικού και μετά κατεβαίνοντας προς τα νότια, απλωνόταν κατά μήκος της οδού Θερμοπυλών. 
Όταν τον πέρασαν στο ρέμα, στάθηκαν περίπου ανα­τολικά της σημερινής διπλής βρύσης, γιατί ανατολικό­τερα ετοίμαζαν το στήσιμο της… ψησταριάς!
Κόσμος πολύς είχε συγκεντρωθεί γύρω εκεί με την άδεια του Χαλήλ Μπέη βέβαια, γιατί άφησε τον κόσμο να δει τι θα έκαναν στο Διάκο, ώστε να φοβηθεί και να μην επιχειρήσει κανένας άλλος να πράξει το ίδιο, πράγμα που πέτυχε. Κανένας Λαμιώτης δεν φάνηκε να συμμετείχε στην επανάσταση! 
Μέσα στο πλήθος που παρακολουθεί με αγωνία, ξε­χωρίζει μια κάπως ηλικιωμένη γυναίκα. Είναι η δόλια μόνα του Διάκου, που είχε μάθει τη σύλληψη του γιου της και ολονυχτίς πεζοπορώντας είχε φτάσει στη Λαμία, όπου δεν περίμενε να δει το σπλάγχνο της έτσι!


Για μια στιγμή βουβαίνονται όλοι. Βλέπουν να φτάνει εκεί ο δήμιος, ονόματι Αλεξίου, κρατώντας ένα σουβλί. Και αμέσως καταλαβαίνουν τι πρόκειται να γί­νει!
Αυτός, τρέμει από το φόβο του, γιατί έχει αυστηρή εντολή να μην του πεθάνει ο Διάκος όταν θα τον σου­βλίζει. 
Και αρχίζει το τελευταίο πια μαρτύριο.
Δένοντας το Διάκο ανάσκελα σε ένα σαμάρι, με τα πόδια του ανοιχτά, αρχίζει προσεκτικά ο δήμιος να χώ­νει την πολύ καλό λεπτισμένη άκρη του σουβλιού, ξε­κινώντας απ’ τη βουβωνική χώρα και προχωρώντας προς τα επάνω, περνώντας το σουβλί κάτω οπό το δέρ­μα, μέχρι που το έβγαλε πάνω στην πλάτη του, λίγο κάτω απ’ το δεξιό του το αυτί.
Από κάποιες μικροκινήσεις που κάνει ο Διάκος κάθε φορά που σπρώχνει το σουβλί προς τα επάνω ο δήμιος, δείχνει ότι ακόμα είναι ζωντανός.
Μόλις τελειώνει ο γύφτος, ορμούν Τούρκοι και με σκοινιά δένουν το σώμα γύρω στο σουβλί για να μη σπάσει το δέρμα και ακουμπάνε όρθιο σχεδόν το σουβλί με το Διάκο σ’ ένα δέντρο. 


Στη συνέχεια, σπεύδουν να συγυρίσουν τη φωτιά που έχουν ανάψει. Και τότε γίνεται κάτι που ξαφνιάζει τους πάντες.
Ένας Τούρκος καβάλα στο ψαρί του άλογο στέκε­ται μπροστά στο σουβλισμένο, βγάζει τη διμούτσουνη όρθια κουμπούρα του και τη στρέφει στο Διάκο. Δύο κουμπουριές ακούγονται που βρίσκουν κατάστηθα το Διάκο. Κι ο Τούρκος κεντρίζοντας το άλογο του, χάνε­ται στην ανηφόρα μέσα στα στενάκια που περιβάλλουν τα χαμηλά σπιτάκια. 
Ο Χαλήλ Μπέης, βλέπει συτό και αφρίζει απ’ το θυμό του. Και δίνει εντολή, να βάλουν το Διάκο έτσι, πάνω στη φωτιά, και να τον γυρίσουν λίγο!
Ο κόσμος που παρακολουθεί αυτή την κτηνωδία μέ­νει άφωνος. Στη συνέχεια ο Χαλήλ οργισμένος και ανικανοποί­ητος, δίνει εντολή να πάρουν έτσι με το σουβλί το νε­κρό το Διάκο και πάνε να τον πετάξουν στην άκρη του ρέματος, ανατολικά από το χάνι που τον είχαν, εκεί όπου πέταγαν τις κοπριές των αλόγων που είχαν στους στά­βλους, τους οποίους διατηρούσαν από τη βόρεια πλευρά της Νομαρχίας μέχρι το πέτρινο γυμνάσιο. Τη διαβεβαίωση αυτή είχα απ’ όλα σχεδόν τα γερόντια που ρώτησα το 1947, τότε που φαίνονταν ακόμα οι κρίκοι στο βόρειο τοίχο της θερινής «ΤΙΤΑΝΙΑΣ». 


Εκεί λοιπόν, βορειοανατολικά της σκάλας που κα­τεβαίνει σήμερα από την οδό Λυκούργου στην πρώην ψαραγορά, άφησαν το νεκρό ξεσκέπαστο, άταφο, σχε­δόν τρείς ημέρες φρουρούμενο. Οι φρουροί αποχώ­ρησαν την τρίτη ημέρα αφού άρχισε να μυρίζει, οπότε βρήκαν ευκαιρία κάποιοι χριστιανοί οι οποίοι περίμεναν και είχαν προετοιμάσει έναν λάκκο εκεί ακριβώς που σή­μερα είναι ο τάφος του, πήγαν, του έβγαλαν το σουβλί, τον καθάρισαν λίγο και πήγαν και τον έθαψαν, χωρίς να βάλουν πάνω του ούτε έναν σταυρό από φόβο. 
Αργότερα, περί το 1860, ο συνταγματάρχης Ρούβαλης που είχε έρθει από την Καλαμάτα με μετάθεση στη Λαμία και είχε πληροφορηθεί πού περίπου είχαν θά­ψει το Διάκο έκανε έρευνες να τον βρει. 

Ο παππούς μου που είχε στήσει την παράγκα – πρώ­το μαγαζί του πριν λίγο καιρό, απέναντι δυτικά, όπου μετά χτίστηκε η αποθήκη των αδελφών Κονταξή, είδε στρατιώτες να ανοίγουν μικρούς λάκκους ανατολικά του, ψάχνοντας. Όταν ρώτησε τι ζητάνε, του είπαν ότι ψά­χνουν τον τάφο του Διάκου. Την πληροφορία αυτή είχα από τον πατέρα μου, όπως την είχε ακούσει από τον παπ­πού μου. Σε ένα σημείο, βρήκαν ένα σωρό – σκελετό ανθρώπινου σώματος και αφού δεν είχαν βρεθεί άλλα γύρω, κατέληξαν ότι ήταν του Διάκου. Το συγκέντρω­σαν, το καθάρισαν και τα έβαλαν σε ένα κουτί ξύλινο και τα έθαψαν πάλι στο ίδιο σημείο, τοποθετώντας πάνω μερικές πέτρες και έναν σταυρό με το όνομα του.
Τέλος, στις αρχές του 1900 η Λαμία τίμησε το Διά­κο όπως έπρεπε. Αφού ανακαίνισε τον πρόχειρο τάφο του στο σημείο που είναι ακόμα, έστησε τον υπέρλαμπρο ανδριάντα του στην πλατεία Διάκου, με αποκαλυ­πτήρια επίσημα, παρουσία και του Βασιλέως Γεωργίου Α’ και της βασιλικής οικογένειας, υπουργών, στρα­τιωτικών και άλλων επισήμων, στις 23 Απριλίου 1903. 

«Λαμιακή Φωνή»


Πηγή: pisoapothnkoyrtina.blogspot.com

Ολλανδοί (πράκτορες της ΜΙΤ ;) συνελήφθησαν μέσα στην Ζώνη Προκαλύψεως στο Σουφλί


 

ΕΙΧΑΝ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ


Δύο Ολλανδοί μαροκινής καταγωγής συνελήφθησαν μέσα σε απαγορευμένης πρόσβασης στρατιωτική περιοχή του Έβρου κοντά στο Σουφλί εξοπλισμένοι με ιδιαίτερα εξελιγμένα συστήματα καταγραφής θέσεων, επικοινωνιών κλπ.
Οι δύο άνδρες ηλικίας 30 και 25 χρόνων είχαν φτάσει στην περιοχή με το αυτοκίνητό τους από την Ηγουμενίτσα και όπως δήλωσαν ξαφανικά ...ένιωσαν την ανάγκη να κάνουν οικολογική εξερεύνηση στην παρέβρια περιοχή και χωρίς να δουν τις πινακίδες (που είναι σε διάφορες γλώσσες) βρέθηκαν μέσα στη Ζώνη Ασφάλειας Προκαλύψεως του Ελληνικού Στρατού!
Οι άνδρες του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σουφλίου που τους συνέλαβαν, τους παρέδωσαν στην Ασφάλεια Αλεξανδρούπολης η οποία ανέλαβε την προανάκριση για να διαπιστώσει αν σκόπευαν να παραλάβουν λαθρομετανάστες. Στον εξοπλισμό τους βρέθηκαν καταγεγραμμένες θέσεις πολυβολείων, ναρκοπεδίων, ζώνες πυρός κλπ, τις οποίες προφανώς είχαν καταγράψει από "οικολογικό ενδιαφέρον» .
Οι δύο Ολλανδοί θα οδηγηθούν στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης κατηγορούμενοι για είσοδο σε απαγορευμένη περιοχή χωρίς ειδική άδεια, ενώ ο εξοπλισμός και το αυτοκίνητό τους κατασχέθηκαν.
Να σημειώσουμε ότι από την δεκαετία του '80 οι Ολλανδοί "τουρίστες" έχουν παράδοση στην "οικολογική" καταγραφή "παρατήρηση", αμυντικών θέσεων ελληνικών στρατιωτικών δυνάμεων με τουλάχιστον δύο συλλήψεις να έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα.
Η τουρκική ΜΙΤ, συχνά χρησιμοποιεί "τουρίστες" από δυτικές χώρες, «υπεράνω υποψίας», προκειμένου να καταγράψει ελληνικές αμυντικές θέσεις που δεν είναι ευδιάκριτες από τους δορυφόρους ..
Το γεγονός ότι οι συγκεκριμένοι είναι και μουσουλμάνοι μαροκινής καταγωγής, ΑΛΛΑ κυριως ο Εξοπλισμός ΚΑΙ ΤΑ τους ΟΣΑ κατέγραψν δείχνει Ότι ΔΕΝ ενδιαφερόντουσαν ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ "οικολογία" ...
πηγη: defencenet.gr

Υδρογονάνθρακες στο 30% των δειγμάτων σε Ιόνιο και Κρήτη και μύρισε… πετρέλαιο! Αισιοδοξία από τα πρώτα δεδομένα, ενδιαφέρον ήδη από Total και Exon Mobile. Κοιτάσματα πετρελαίου ή φυσικού αερίου στο Ιόνιο και τη Νότια Κρήτη προκύπτουν από την επεξεργασία των πρώτων δεδομένων από τις σεισμικές έρευνες που έγιναν στο Ιόνιο και τη Νότια Κρήτη από το σκάφος Nordic Explorer της νορβηγικής εταιρίας Petroleum Geo Services. Οι ερευνητές βρήκαν υδρογονάνθρακες στο 30% των δειγμάτων και αυτό δίνει το... πράσινο φως για να ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη των εξορύξεων. Οι έρευνες έγιναν στην τεράστια θαλάσσια έκταση 225.000 τ.χλμ. Συνολικά, στους τέσσερις μήνες των ερευνών, οι Νορβηγοί της PGS συνέλεξαν στοιχεία συνολικού μήκους καταγραφών 12.431 χλμ και σύμφωνα με το ΥΠΕΚΑ «καλύψαν μια έκταση όση η Ρουμανία, από την οποία μόνο η επιφάνεια στα νότια της Κρήτης ισοδυναμεί με την έκταση του Βελγίου». Τα αποτελέσματα των ερευνών παρουσιάστηκαν ήδη στον υπουργό Περιβάλλοντος, Ευάγγελο Λιβιεράτο. Πρόκειται για τα ευρήματα από την επεξεργασία του 30% των σεισμικών απεικονίσεων που έγιναν από τον Νοέμβριο του 2012 έως τις 25 Φεβρουαρίου του 2013. Οι πρώτες ενδείξεις για την ύπαρξη πετρελαίου ή φυσικού αερίου στην Ελλάδα θα χρησιμοποιηθούν ως... κράχτης για μεγάλες πετρελαϊκές εταιρίες όπως π.χ. η γαλλική Total ή αμερικανική Exon Mobile για να επενδύσουν στα ελληνικά κοιτάσματα. Σύμφωνα μάλιστα με δημοσίευμα των Νέων, βρίσκονται ήδη σε συζητήσεις με τους Νορβηγούς. Η ολοκλήρωση της ερμηνείας του πακέτου των σεισμικών δεδομένων αναμένεται μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2013 και στη συνέχεια τα στοιχεία θα διατεθούν προς πώληση στην αγορά, με στόχο να προκηρυχθεί ο πρώτος γύρος παραχωρήσεων μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014 εφόσον το επιτρέψουν και τα γεωπολιτικά δεδομένα. Στόχος του ΥΠΕΚΑ είναι να γίνουν οι διαγωνισμοί το πρώτο τρίμηνο του 2014. Από τις έρευνες για τις οποίες ενημερώθηκε το ΥΠΕΚΑ εξαιρέθηκαν Ιωάννινα, Πατραϊκός Κόλπος και Κατάκολο, καθώς βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη διαγωνισμοί με βάση παλαιότερα σεισμικά δεδομένα.


ΜΗΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ - ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ




Τα αρχαία ελληνικά είναι μία εκ των επτά ξένων γλωσσών από τις οποίες τα δημοτικά σχολεία στη Βρετανία θα επιλέγουν τουλάχιστον μία για υποχρεωτική διδασκαλία από το 2014, σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Παιδείας της χώρας.
Οι Βρετανοί μαθητές από ... την ηλικία των επτά ετών θα διδάσκονται γαλλικά, γερμανικά, ισπανικά, ιταλικά, μανδαρίνικα κινέζικα, λατινικά ή αρχαία ελληνικά. Οι δύο κλασικές γλώσσες συμπεριλαμβάνονται στη λίστα «ώστε να διευρυνθεί το πεδίο επιλογών των σχολείων», αλλά και επειδή πιστεύεται ότι προσφέρουν γερές βάσεις στη γραμματική, τη σύνταξη και το λεξιλόγιο διευκολύνοντας την κατανόηση άλλων σύγχρονων γλωσσών.
Το υπουργείο Παιδείας στη Βρετανία έλαβε την απόφαση μετά από έρευνες που έδειξαν ότι οι Βρετανοί μαθητές έχουν τα χαμηλότερα ποσοστά σε εκμάθηση κάποιας ξένης γλώσσας σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Αυτή τη στιγμή 1 στα 10 δημοτικά σχολεία στη χώρα δεν προσφέρει μαθήματα ξένης γλώσσας, ενώ 2 στα 10 προσφέρουν μόνο σε ορισμένες τάξεις. Αυτή τη στιγμή η διδασκαλία ξένης γλώσσας είναι υποχρεωτική μόνο στις αντίστοιχες τρεις τάξεις του Γυμνασίου.
πηγη: defencenet.gr

Συναγερμός σε Ιόνιο και Κρήτη, βρέθηκαν κοιτάσματα πετρελαίου!


petrelaio platforma 534 355


Υδρογονάνθρακες στο 30% των δειγμάτων σε Ιόνιο και Κρήτη και μύρισε… πετρέλαιο! Αισιοδοξία από τα πρώτα δεδομένα, ενδιαφέρον ήδη από Total και Exon Mobile.
Κοιτάσματα πετρελαίου ή φυσικού αερίου στο Ιόνιο και τη Νότια Κρήτη προκύπτουν από την επεξεργασία των πρώτων δεδομένων από τις σεισμικές έρευνες που έγιναν στο Ιόνιο και τη Νότια Κρήτη από το σκάφος Nordic Explorer της νορβηγικής εταιρίας Petroleum Geo Services.
Οι ερευνητές βρήκαν υδρογονάνθρακες στο 30% των δειγμάτων και αυτό δίνει το... πράσινο φως για να ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη των εξορύξεων.
Οι έρευνες έγιναν στην τεράστια θαλάσσια έκταση 225.000 τ.χλμ.
Συνολικά, στους τέσσερις μήνες των ερευνών, οι Νορβηγοί της PGS συνέλεξαν στοιχεία συνολικού μήκους καταγραφών 12.431 χλμ και σύμφωνα με το ΥΠΕΚΑ «καλύψαν μια έκταση όση η Ρουμανία, από την οποία μόνο η επιφάνεια στα νότια της Κρήτης ισοδυναμεί με την έκταση του Βελγίου».
Τα αποτελέσματα των ερευνών παρουσιάστηκαν ήδη στον υπουργό Περιβάλλοντος, Ευάγγελο Λιβιεράτο. Πρόκειται για τα ευρήματα από την επεξεργασία του 30% των σεισμικών απεικονίσεων που έγιναν από τον Νοέμβριο του 2012 έως τις 25 Φεβρουαρίου του 2013.
Οι πρώτες ενδείξεις για την ύπαρξη πετρελαίου ή φυσικού αερίου στην Ελλάδα θα χρησιμοποιηθούν ως... κράχτης για μεγάλες πετρελαϊκές εταιρίες όπως π.χ. η γαλλική Total ή αμερικανική Exon Mobile για να επενδύσουν στα ελληνικά κοιτάσματα. Σύμφωνα μάλιστα με δημοσίευμα των Νέων, βρίσκονται ήδη σε συζητήσεις με τους Νορβηγούς.
Η ολοκλήρωση της ερμηνείας του πακέτου των σεισμικών δεδομένων αναμένεται μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2013 και στη συνέχεια τα στοιχεία θα διατεθούν προς πώληση στην αγορά, με στόχο να προκηρυχθεί ο πρώτος γύρος παραχωρήσεων μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014 εφόσον το επιτρέψουν και τα γεωπολιτικά δεδομένα. Στόχος του ΥΠΕΚΑ είναι να γίνουν οι διαγωνισμοί το πρώτο τρίμηνο του 2014.
Από τις έρευνες για τις οποίες ενημερώθηκε το ΥΠΕΚΑ εξαιρέθηκαν Ιωάννινα, Πατραϊκός Κόλπος και Κατάκολο, καθώς βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη διαγωνισμοί με βάση παλαιότερα σεισμικά δεδομένα. 
πηγη: newsit.gr

Η Μασονική Στοά έδωσε 100.000 ευρώ στο Αρχιεπίσκοπο


Masonia Ieronymos-1-NAI


Την αναγνωρίζει η Εκκλησία της Ελλάδος;
Η πληροφορία προέρχεται από ανακοίνωση της Στοάς:
«Την Τετάρτη 22/02/12 και ώρα 12:30 πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της ηγεσίας του Υπάτου Συμβούλιου της Μεγάλης Επικράτειας της Ελλάδος με τον Προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών.
» Με τον Μακαριότατο συζητήθηκαν θέματα όπως η Οικονομική Δωρεά των 100.000 $ του τάγματος για την αποκατάσταση ζημιών της Μητρόπολης Αθηνών που έχουν υποστεί από τους σεισμούς του 1999.
» Επίσης για την συμβολή του τάγματος στο θεάρεστο έργο της διανομής τροφίμων σε άστεγους και απόρους της Αθήνας. Συζητήθηκαν και άλλα θέματα του τάγματος προς ενημέρωση στον Μακαριότατο. Η συνάντηση διήρκησε περίπου 45'. (apollonios)
Σχόλιο: Γιατί δολάρια; Αλλάξαμε νόμισμα;
πηγη: prisonplanet.gr

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Προσευχή μετά από 90 χρόνια στο π. Γενί Τζαμί της Θεσσαλονίκης (ΒΙΝΤΕΟ)


Boutaris Geni Tzami-1-NAI


Ο χώρος παραχωρήθηκε στους σπουδαστές της Ιερατικής Σχολή της Κομοτηνής για μεσημβρινή προσευχή με πρωτοβουλία του Γιάννη Μπουτάρη. Για πρώτη φορά μετά από 90 χρόνια ακούστηκε το κάλεσμα του ιμάμη σε προσευχή στο πρώην Γενί Τζαμί της Θεσσαλονίκης, που χρησιμοποιείται σήμερα ως εκθεσιακό κέντρο.
Ο χώρος παραχωρήθηκε στους σπουδαστές της Ιερατικής Σχολή της Κομοτηνής για μεσημβρινή προσευχή με πρωτοβουλία του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη.
Ο δήμαρχος υποδέχθηκε τους σπουδαστές και τη συνοδεία τους, ενώ ακολούθησε παρουσίαση του χώρου από ξεναγό.
Παρών στην εκδήλωση ήταν, εκτός από τον κ. Μπουτάρη, ο συντονιστής μειονοτικής εκπαίδευσης Ροδόπης-Έβρου, Νίκος Παπαγεωργίου.
Το Γενί Τζαμί της Θεσσαλονίκης
Το Γενί τζαμί είναι σημαντικό μνημείο της περιόδου της Τουρκοκρατίας στη Θεσσαλονίκη.
Χτίστηκε το 1902 από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Βιταλιάνο Ποζέλι (Vitaliano Poselli) και χρησίμευε ως τόπος λατρείας για τους Εβραίους που είχαν εξισλαμιστεί, τους επονομαζόμενους Ντονμέδες (Dönme/Donmeh). Έχει δύο ορόφους και συμβαδίζει με την εκλεκτικιστική αρχιτεκτονική του 20ού αιώνα.
Μετά την ανταλλαγή (1923-1924), στέγασε για μικρό διάστημα πρόσφυγες, και από το 1925 έως το 1963 χρησιμοποιήθηκε ως αρχαιολογικό μουσείο της πόλης. Σήμερα είναι εκθεσιακός χώρος του Δήμου Θεσσαλονίκης. [1] [2]
Το κτίριο συνδυάζει τη μουσουλμανική παράδοση με τον αρχιτεκτονικό συρμό του καιρού του (εκλεκτιστικά στοιχεία που χρησιμοποίησε ο αρχιτέκτονας και σε πολλά άλλα κτίριά του, που σώζονται στην πόλη, όπως στο Διοικητήριο, το κτίριο της παλιάς Φιλοσοφικής, το Γ' Σώμα Στρατού, τη βίλα Αλλατίνι κ.ά.).
Στο προαύλιό του φυλάσσεται πλούσια συλλογή μαρμάρινων γλυπτών της Ρωμαϊκής εποχής και των πρωτοχριστιανικών χρόνων (σαρκοφάγοι, επιτύμβια, ανάγλυφα, τιμητικές και ταφικές στήλες κ.λ.π.) από ολόκληρη τη Θεσσαλονίκη. 

πηγη: voria.gr

Αλβανός δραπέτης και ο δεύτερος από τους δολοφόνους της 25χρονης


FDBD6FD73F93DD98F490E2B0414F2747


Αλβανός δραπέτης των φυλακών Τρικάλων είναι και ο δεύτερος από τους δολοφόνους της 25χρονης κατά τη φονική συμπλοκή στα Ίσθμια το βραδυ της Παρασκευής, γεγονός που επιβεβαιώνει τις αρχικές υποψίες της αστυνομίας ότι δράστες της ληστείας, ήταν οι αδίστακτοι κακοποιοί που είχαν δραπετεύσει από το σωφρονιστικό ίδρυμα στις 22 Μαρτίου.
Πρόκειται για τον Αλβανό Ερμάλ ή Λίτορ Λίτα ή Ντρεμπάτα -ένας από τους 11 δραπέτες των φυλακών Τρικάλων- δακτυλικό αποτύπωμα του οποίου εντοπίστηκε στο τζάμι του πίσω αριστερά παραθύρου του τζιπ, που έκλεψαν από τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας κατά τη διαφυγή τους και το οποίο βρέθηκε εγκατειλημμένο στον Σολωμό Κορινθίας.
Υπενθυμίζεται ότι την Κυριακή ταυτοποιήθηκε ένας ακόμη εκ των τριών δραστών και δραπέτης των φυλακών Τρικάλων, ο 36χρονος Μάριο Κόλα, από αποτύπωμα που άφησε σε ένα μπουκάλι νερό κατά τη διάρκεια της ληστείας στην ταβέρνα στη Μάνδρα.
Ο Κόλα είναι σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ ο αρχηγός της συμμορίας των ληστών με τα καλάσνικο, ενώ χαρακτηρίζεται σκληρός και αδίστακτος. Μάλιστα, το 2010 είχε εμπλακεί σε ακόμη ένα αιματηρό περιστατικό στον Βύρωνα, όπου στη διάρκεια ανταλλαγής πυροβολισμών με αστυνομικούς είχε χάσει τη ζωή του ένας 25χρονος πολίτης.
Ο κλοιός σφίγγει όλο και περισσότερο γύρω από τους αδίστακτους κακοποιούς, ωστόσο, ο τρόπος που οι δράστες κινούνται και λειτουργούν κάνει τους αστυνομικούς να πιστεύουν ότι δεν έχουν σκοπό να παραδοθούν.
Σήμερα η κηδεία της 25χρονης Κατερίνας
Η 25χρονη η οποία βρήκε το θάνατο όταν μία από τις σφαίρες των κακοποιών χτύπησε στην άσφαλτο, πέρασε το σασί του αυτοκινήτου και τη βρήκε στο στήθος, κηδεύεται σήμερα στις 18:00 στο νεκροταφείο της Ζωοδόχου Πηγής στην Κόρινθο.
Η άτυχη Κατερίνα βρέθηκε τη λάθος στιγμή στο λάθος σημείο... Η 25χρονη, το βράδυ της Παρασκευής ενώ επέστρεφε από τη δουλειά της χτυπήθηκε θανάσιμα από τα πυρά αδίστακτων κακοποιών στα Ισθμια Κορινθίας.
Συγκλονισμένοι οι γονείς και τα δύο αδέρφια της κοπέλας αδυνατούν να πιστέψουν ότι δεν θα τη ξαναδούν.
Μάλιστα, τη στιγμή της ανταλλαγής πυρών και ενώ ήταν βαριά τραυματισμένη κάλεσε στο τηλέφωνο το φίλο της λέγοντάς του: «Έλα να με πάρεις, χτυπήθηκα, είμαι γεμάτη αίματα».
Αυτά ήταν και τα τελευταία λόγια της σύμφωνα με το «korinthos tv». Ο φίλος της ήταν εκείνος που ειδοποίησε το ΕΚΑΒ το οποίο έφτασε 25 λεπτά αργότερα. Η γυναίκα ζούσε στην Κόρινθο και εργαζόταν ως λογίστρια στη ρεσεψιόν του ξενοδχείου. Η 25χρονη μάλιστα τηλεφώνησε και στην προϊσταμένη της στην οποία είπε ότι πυροβολήθηκε.
Σύμφωνα με τις ίδες πληροφορίες ο τραυματισμός της δεν έγινε αντιληπτός από τους αστυνομικούς, οι οποίοι συνέχισαν την καταδίωξη. Η κοπέλα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Κορίνθου, όπου υποβλήθηκε σε επέμβαση (καθώς είχε τραυμτιστεί στο συκώτι) αλλά γύρω στις 3 τα ξημερώματα υπέκυψε.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Εspresso», η 25χρονη Κατερίνα είχε γεννηθεί με πρόβλημα υγείας. Οι γιατροί είχαν διαγνώσει λευχαιμία και από μικρή είχε περάσει πολλές περιπέτειες και ταλαιπωρία και νοσοκομεία, γιατρούς και θεραπεία. 
πηγη: protothema





ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ???