ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Προωθούν το 4ο Σενάριο. Νεφελίμ που θα το παίζουν εξωγήϊνοι θα μας "σώσουν" από την δήθεν υπερθέρμανση του πλανήτη με μία παγκόσμια τράπεζα και μία παγκόσμια θρησκεία. Τρομερό VIDEO


Paul-Hellyer


Του Λιακόπουλου Δημοσθένη
Από ότι φαίνεται, κάποιοι βάλθηκαν να με δικαιώσουν, πολύ πιο γρήγορα από ότι θα περίμενα και εγώ ο ίδιος.

Ο Paul Hellyer, ο υπουργός εθνικής αμύνης, τριών κυβερνήσεων του Καναδά και για 23 χρόνια ένας αποδεκτός κοινοβουλευτικός άνδρας της χώρας αυτής, καταθέτει στην επιτροπή citizen hearing for disclosure που από τις 29 Απριλίου μέχρι τις 3 Μαϊου συγκέντρωσε στοιχεία για το ότι "εξωγήϊνοι" ζουν ανάμεσά μας και συνεργάζονται με την κυβέρνηση των ΗΠΑ.
Καταλήγει μάλιστα στο συμπέρασμα ότι οι εξωγήινοι με ένα ασφαλές τραπεζικό σύστημα, μία πανθρησκεία και με την καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη, θα μας σώσουν καθώς επικαλούμενος τις θέσεις επιφανούς Εβραίου ψυχιάτρου, είναι (οι εξωγήινοι) απεσταλμένοι του Θεού.
Με δύο κουβέντες, επειδή δεν βγαίνουν τα σχέδια της Λευκής Αδελφότητας, πάνε να μας φέρουν δήθεν  εξωγήινους ψευτοσωτήρες.(4ο Σενάριο)
Η επιτροπή  http://www.citizenhearing.org αποτελείται από τους 
Congressman Roscoe Bartlett (Rep, MD)
Congressman Merrill Cook (Rep, UT)
Congresswoman Darlene Hooley (Dem, OR)
Senator Mike Gravel (Dem/Lib, AK)
Congresswoman Carolyn Kilpatrick (Dem, MI)
Congresswoman Lynn Woolsey (Dem, CA)
Congressman και congresswoman ειναι τα μέλη του κονγκρέσου των ΗΠΑ και senatorείναι τα μέλη της γερουσίας.
Επίσης εξετάστηκαν και κατέθεσαν οι
Stephen Bassett Sgt. John Burroughs (USAF, Ret.)
John Callahan Grant Cameron (Canada)
Alejandro Chionetti (Argentina)
Dr. Anthony Choy (Peru)
Peter Davenport
Richard Dolan Capt.
Bruce Fenstermacher (USAF, Ret.)
Major George Filer, III (USAF, Ret)
Patrick Frascogna, JD Lt.
Col Richard French (USAF Ret.)
Stanton Friedman (Canada)
A. J. Gevaerd (Brazil)
Steven M. Greer,
MD Paul Hellyer (Canada)
Gary Heseltine (UK)
Linda Moulton
Howe Antonio Huneeus
Roger Leir, DPM Dr.
Jesse Marcel, Jr.,
MD Denice Marcel
Jesse Marcel, III Dr.
Edgar Mitchell (NASA, Capt. USN Ret.)
Sgt. Jim Penniston (USAF, Ret.)
Roberto Pinotti (Italy)
Nick Pope (UK)
Capt. Kevin Randle (USAF, Ret.)
Col. Ariel Sanchez (Uruguay)
Capt. Robert Salas (USAF, Ret.)
Oscar Santa-Maria (Col. Ret.) (Peru)
Capt. David Schindele (USAF, Ret.)
Donald Schmitt Sgt.
David C. Scott (USAF, Ret.)
Daniel Sheehan JD Dr.
Sun Shili (People's Republic Of China)
Geoffrey Torres For Dr.
Milton Torres (USAF, Maj. Ret.)
Steve Allen Dr.
Robert Wood Dr.
Thomas Valone
Peter Robbins
Jim Courant
Στο βίντεο που ακολουθεί, το οποίο δυστυχώς δεν προλάβαμε να υποτιτλίσουμε, ο πρώην υπουργός αμύνης (για τρεις θητείες παρακαλώ) του Καναδά, λέει ότι τουλάχιστον πέντε διαφορετικά είδη εξωγήινων και κατά άλλους και είκοσι, πηγαινοέρχονται εδώ και χιλιάδες χρόνια στη Γη και αυτή τη στιγμή συνεργάζονται τουλάχιστον στην βάση Indian Springs των ΗΠΑ δίνοντας τεχνολογία στους Αμερικάνους.
Κλείνοντας λέει και αυτό είναι το σημαντικό σημείο της κατάθεσής  του,  ότι η νεολαία της Γης πρέπει να ενωθεί
1. για να αντιμετωπίσει την υπερθέρμανση του πλανήτη (εδώ αρχίζει η απάτη, αφού ως γνωστόν ο πλανήτης δεν υπερθερμαίνεται)
2. για να δημιουργήσει ένα παγκόσμιο ασφαλές τυραπεζικό σύστημα (εδώ εδραιώνεται η απάτη, αφού μετά από αυτά που έκαναν στην Κύπρο όλοι αισθάνονται ανασφαλείς όσον αφορά τις καταθέσεις τους)
3. για να πάρει τα κοινά από όλες τις θρησκείες και να φέρει ειρήνη (η κλασική απάτη της προώθησης της πανθρησκείας)
4. για να ζήσει με αρμονία με τους αστρικούς γείτονές μας (εδώ εδραιώνει το 4ο σενάριο που έχω ήδη δώσει στο αντίστοιχο βιβλίο μου)
Με δύο λόγια στήσανε μία επιτροπή, που με τα συμπεράσματά της, θα ωθήσει , το κογκρέσο ή την γερουσία των ΗΠΑ ή τον ΟΗΕ που έχει όπως έχω αποκαλύψει εδώ και χρόνια γραφείο υποδοχής εξωγήινων,http://www.oosa.unvienna.org/, ώστε εφόσον το αποφασίσει η διοικούσα τον πλανήτη Ελίτ, να μας πασάρει τους λεγόμενους αρχαίους θεούς για εξωγήινους που ήρθαν να μας δώσουν ελεύθερη ενέργεια, θεραπεία στις αρρώστιες και παγκόσμια ειρήνη και ασφάλεια κα΄τω από την ηγεσία μιάς παγκόσμιας κυβέρνησης.
Δείτε το βίντεο

πηγη: prisonplanet.gr

Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Sirius: Η μεγαλύτερη ιστορία που έχει ειπωθεί ποτέ - To πολυαναμενόμενο Ντοκιμαντέρ με Ελληνικούς υπότιτλους





Sirius

Ο Δρ Steven Greer, ιδρυτής του παγκόσμιου Κινήματος Αποκάλυψη με κέντρο τη μελέτη της εξωγήινης νοημοσύνης, και κερδίζοντας βραβείο Emmy σαν σκηνοθέτης του Amardeep Kaleka μαζί με την ομάδα του στο Neverending Light Productions, ετοίμασαν την παραγωγή μίας από τις πιο σημαντικές ταινίες της εποχής μας.
Αυτή η ταινία εκθέτει τη μεγαλύτερη ιστορία που έχει ειπωθεί ποτέ:
Την Γη την έχουν επισκεφτεί άνθρωποι από άλλους κόσμους που δεν είναι κακόβουλοι, αλλά στην πραγματικότητα ενδιαφέρονται για το μέλλον της ανθρωπότητας.
Μια κλίκα των στρατιωτικών, βιομηχανικών και οικονομικών συμφερόντων έχουν κρατήσει την επαφή αυτή κρυφή για πάνω από 60 χρόνια.
Η "επαφή" έχει ως στόχο να καταστείλει τη γνώση που μπορεί να απελευθερώσει τον κόσμο από το ζυγό του πετρελαίου, του φυσικού αερίου, του άνθρακα και της πυρηνικής ενέργειας και να αντικαταστήσει την τρέχουσα παγκόσμια τάξη, με μία Νέα Ενέργεια και αληθινή ελευθερία.
Δείτε το πολυαναμενόμενο ντοκιμαντέρ (Με Ελληνικούς υπότιτλους)

ΝΕΕΣ, ΦΕΤΙΝΕΣ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ!!!





Μερικά μόνο από τα φετινά στιγμιότυπα - πειστήρια του συνταρακτικού αυτού ζωντανού θαύματος της Ορθοδοξίας μας, που κάποιοι εξακολουθούν να αμφισβητούν, διαψεύδοντας - εκτός των άλλων - και τα ίδια τους τα μάτια!



















Και για να μην ξεχνιόμαστε, "άπιστοι": Περιμένουμε να κάνετε κι εσείς ό,τι κάνουν οι πιστοί στις φωτογραφίες όχι με την θηριώδη φλόγα των 33 κεριών, αλλά έστω με ένα!!!


Άγιος Γεώργιος ο Μεγαλομάρτυρας και Τροπαιοφόρος


8D52F0C6A3F5A7FF53CB9C7D692C83EE


όνομά του, από τα πλέον λαοφιλή στον ελληνικό πληθυσμό, από τους πιο γνωστούς και αγαπητούς Αγίους σε όλον το χριστιανικό –και όχι μόνο– κόσμο.
Στην ορθόδοξη χριστιανική παράδοση, συνολικά πενήντα έξι μορφές με το όνομα Γεώργιος κοσμούν το εορτολόγιό της, με γνωστότερο όλων τον Γεώργιο το Μεγαλομάρτυρα και Τροπαιοφόρο. Γόνος πλούσιας και αριστοκρατικής οικογένειας από την Καππαδοκία της Μ. Ασίας, ήταν αξιωματικός του ρωμαϊκού στρατού. Η δράση, το μαρτύριο και η κοίμησή του τοποθετούνται τον 3ο αιώνα και στις αρχές του 4ου αιώνα, επί αυτοκρατορίας Διοκλητιανού. Η μνήμη του τιμάται δύο φορές το χρόνο: στις 23 Απριλίου ο δια αποκεφαλισμού θάνατός του ή για τις Εκκλησίες που πηγαίνουν σύμφωνα με το Ιουλιανό ημερολόγιο, εάν η ημέρα συμπέσει πριν την Ανάσταση, μετατίθεται τη Δευτέρα της Διακαινησίμου και στις 3 Νοεμβρίου η ανακομιδή των λειψάνων του.
Ο Άγιος Γεώργιος ως τροπαιοφόρος (στρατιωτικός) Άγιος και ελευθερωτής συγκεντρώνει πολλές διηγήσεις για τα κατορθώματά του, με σημαντικότερο όλων την εξόντωση του δράκου και τη σωτηρία της βασιλοπούλας.
Σύμφωνα με την Παράδοση, το θηρίο φρουρούσε το νερό μιας πηγής, στη Λιβύη, και δεν άφηνε τους κατοίκους να υδρευτούν αν δεν του έδιναν βορά κάθε φορά ένα συντοπίτη τους. Οι κάτοικοι της περιοχής όριζαν με κλήρο το θύμα του δράκου για πολλά χρόνια. Ολόκληροι στρατοί αντιτάχθηκαν στο τέρας, χωρίς αποτέλεσμα. Ο κλήρος έπεσε και στη βασιλοπούλα, την οποία έσωσε ο Άγιος, νεαρός αξιωματικός πάνω στο άλογο, φονεύοντας το δράκο με το κοντάρι του. Προστάτης τόσο στρατευμάτων όσο και χωρών. Επειδή ο βίος του είναι στρατιωτικός, θεωρείται προστάτης του Πεζικού και του Ελληνικού Στρατού Ξηράς, ενώ είναι και ο προστάτης Άγιος της Αγγλίας. Επίσης, θεωρούνταν Άγιος προστάτης των Σταυροφόρων οι οποίοι έφεραν στη Δύση το λείψανό του από την Παλαιστίνη και των Προσκόπων.
Ο Άγιος Γεώργιος είναι, επιπλέον, Άγιος της Καθολικής, της Αγγλικανικής, της Ορθόδοξης, της Λουθηρανικής και της Αρμενικής Εκκλησίας προστάτης Άγιος των χριστιανών της Παλαιστίνης, της Βηρυτού, της Γεωργίας, του βουλγαρικού στρατού.
Λατρεύεται ιδιαίτερα από τους Σαρακατσάνους (νομάδες της ηπειρωτικής Ελλάδας) αλλά και από Πομάκους της Θράκης. Στην εκκλησία που είναι αφιερωμένη στη μνήμη του, στην Πρίγκηπο, χιλιάδες Τούρκοι προσέρχονται κάθε χρόνο να προσκυνήσουν την εικόνα του. Πολλοί είναι οι προσκυνητές και στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου, στο Φανάρι, όπου διασώζονται κειμήλια ανεκτίμητης αξίας, όπως ο Πατριαρχικός Θρόνος και ο Άμβωνας.
Ο Αϊ-Γιώργης ο Τροπαιοφόρος και Δρακοκτόνος συνδέεται επίσης με τη γεωργία και τον πολλαπλασιασμό: Το όνομα Γεώργιος είναι ελληνικό, προέρχεται από το ουσιαστικό «γεώργιον» που σημαίνει καλλιεργήσιμο και την περίοδο της εορτής του (23 Απριλίου) οι αγρότες σπέρνουν, εξ ου και η επωνυμία του «σποριάρης».
Αλλά ο Άγιος είναι και προστάτης των κτηνοτρόφων, διότι η εορτή του συμπίπτει με την εποχή που θα αφήσουν τα χειμαδιά και θα ανέβουν στα βουνά.
Η εορτή του σηματοδοτεί την αρχή της άνοιξης. Πλήθος τα προσωνύμια του Αγίου είτε από ευλάβεια είτε από κάποιο θαύμα ή και από άλλη αιτία: -ο Αέρις στο Όφι του Πόντου, παλαιά, όπου οι Τούρκοι τον έλεγαν Αέρτς, ο Ζαντών, δηλαδή Άγιος Γεώργιος ο τρελός, γιατί τους τιμωρούσε αφαιρώντας τους τα μυαλά.
-ο Αράπης ή Αρακλειανός (Ηρακλειανός), στη Θράκη, επειδή θαυματουργή εικόνα του βρισκόταν στην Ηράκλεια της Προποντίδας. Αράπη μάλιστα γιατί ο Άγιος παρουσιάζεται μαύρος σε αυτή την εικόνα, ανάγλυφη από μαύρη πέτρα, ή από σκληρό ξύλο.
-ο Κουδουνάς στην Πρίγκηπο, γιατί η εικόνα του Αγίου βρέθηκε από έναν βοσκό, καθώς ήταν σκεπασμένη από μια αρμαθιά κουδούνια σύμβολα της παραφροσύνης, την οποίαν όλοι πιστεύουν ότι θεραπεύει.
-στο Θησείο, ο Ακαμάτης, επειδή οι Τούρκοι δεν επέτρεπαν να τελείται στην εκκλησία του Θεία Λειτουργία παρά μόνον στην εορτή του, στις 23 Απριλίου.
-ο Αϊ-Γιώργης ο Γοργός στην Καστοριά, γιατί σπεύδει ταχέως σε βοήθεια όσων τον επικαλούνται.
-ο Αϊ-Γιώργης Καππαδόκης, από τον τόπο καταγωγής του και πατρίδα του πατέρα του και Παλαιστίνιος, από τον τόπο καταγωγής της μητέρας του.
-ο Αϊ-Καλλάρης, στην Κάσο και Αϊ-Καβαλάρης, επειδή είναι έφιππος. -ο Βάρδας, ο Γεωργιανός, ο Επιτειδιώτης, ο Καστρενός, ο Κιουρτζής, ο Κλεφτογρασιάς, ο Διασορίτης, ο Ζούρος, ο Κρασάς, ο Μεθυστής, ο Πέρσης, ο Σκυριανός, πολιούχος του νησιού, ο Φουστανελάς, πολιούχος των Ιωαννίνων, ο Φτωχός, ο Χατζής, ο Αϊ-Στρατηγός, ο Ψαροπιάστης, ο Φανερωμένος, ο Πεταλωτής.
Η γιορτή του συνδυάζεται με έθιμα χαράς και ευφορίας. Ο αγιασμός των χωραφιών, τα κλαδιά της καρυδιάς στο κατώφλι του σπιτιού είναι έθιμα της γιορτής του, στην Αρκαδία. Οι Σαρακατσάνοι, στο όνομά του, παίρνουν το μεγαλύτερο όρκο τους και την ημέρα της γιορτής του θυσιάζουν το καλύτερο μαύρο κριάρι της στάνης τους, ενώ τη Λαμπρή άσπρο. Στην Αίγινα, το μοσχομυριστό χαμομήλι είναι τ’ Αϊ-Γιωργιού το λουλουδάκι. Στη Μακεδονία, ο μήνας Απρίλιος λέγεται Αγιγεωργίτης, στον Πόντο Αεργίτας.
Πλήθος τα γνωμικά και οι παροιμίες που αναφέρονται στον Άγιο.
«Αϊ-Γιώργη, βοήθα μου, σείε κι εσύ τα πόδια σου», λένε στην Κρήτη.
«Από τ’ Αϊ-Γιωργιού και πέρα δώσ’ του φουστανιού σου αέρα» λένε στη Μεσσηνία. «Αϊ-Γεώρις να βοηθά σε», είναι γνωστή ευχή των Ποντίων οι οποίοι θεωρούν τον Άγιο σύμβολο της λεβεντιάς και της ανδρείας και αναφέρουν για ένα νέο και όμορφο παλληκάρι: «Ένα παλικάρι ίσια μ΄εκεί απάν’, έμορφον σαν τον Αέρτς».
Ο έφιππος νέος πολεμιστής εδραιώθηκε σε ολόκληρη την ορθόδοξη χριστιανοσύνη ως ο ιδανικός ήρωας. Το ιδεώδες σύμβολο της ανδρείας, του αρρενωπού κάλλους και της ευσέβειας.
Ο Άγιος Γεώργιος ο Μεγαλομάρτυρας και Τροπαιοφόρος!
πηγη: prisonplanet.gr

Σάββατο 4 Μαΐου 2013

ΜΗΝΥΜΑ ΠΑΤΡΟΣ ΣΑΒΒΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ . Ο ΑΓΡΥΠΝΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΦΩΣ


Από τον Τάφο του Ιησού ξεκίνησε το Άγιο Φως για όλο τον κόσμο


ierosolyma 420 420


Από τον Πανάγιο Τάφο στα Ιεροσόλυμα, ο Ελληνορθόδοξος Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλος έδωσε σε ολόκληρο τον κόσμο το μήνυμα της Αναστάσεως του Θεανθρώπου.
Γύρω στις 14:15 ο Πατριάρχης κ. Θεόφιλος βγήκε από το κουβούκλιο όπου βρίσκεται ο Τάφος του Ιησού κρατώντας τις δυο λαμπάδες που είχε νωρίτερα ανάψει με το Άγιο Φως. Οι καμπάνες του Ναού άρχισαν να ηχούν χαρμόσυνα, και ο ένας μετέφερε το Φως στον άλλο.
Οι στιγμές όπως πάντα στη συγκεκριμένη τελετή ήταν μοναδικές. Περίπου 5.000 πιστοί από διάφορα σημεία του πλανήτη είχαν κατακλύσει από νωρίς τον Ναό της Αναστάσεως, προκειμένου να ζήσουν από κοντά αυτό το ξεχωριστό γεγονός.
Την ελληνική Κυβέρνηση εκπροσώπησε ο Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Κωνσταντίνος Τσιάρας ενώ στα Ιεροσόλυμα βρέθηκε και ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας.
πηγη: newsit

Ευαγγελικές φράσεις στην καθημερινή ζωή μας




Μπορεί την Κυριακή να γιορτάζουμε τη Λαμπρή, αλλά στην ελληνική παράδοση η Μεγάλη Εβδομάδα δεν «εγκλωβίζεται» χρονικά τις ημέρες των Παθών, αλλά διαχέεται μέσω των ευαγγελικών περικοπών στην καθημερινότητα όλου του έτους. Το θρησκευτικό συναίσθημα του λαού μας διατηρεί, μέσω της γλώσσας, αναλλοίωτη την πορεία του Θείου Δράματος έως την κορύφωσή του με τη λυτρωτική Ανάσταση.
Από την Κυριακή των Βαΐων και την πανηγυρική είσοδο του Ιησού, στην Ιερουσαλήμ «επί πώλον όνου» , που αποτελεί την απαρχή των μαρτυρίων στην επίγεια ζωή Του, διατηρούμε τη φράση «μετά βαΐων κα κλάδων» ελάχιστα παραφρασμένη από το κείμενο του κατά Ιωάννην Ευαγγελίου: «Τη επαύριον όχλος πολύς ο ελθών εις την εορτήν, ακούσαντες ότι έρχεται Ιησούς εις Ιεροσόλυμα, έλαβον τα βαΐα των φοινίκων και εξήλθον εις απάντησιν αυτώ, και έκραζον« ωσαννά, ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου, ο βασιλεύς του Ισραήλ » . Σήμερα, η παραπάνω έκφραση ταυτίζεται με τη θερμή, έως αποθεωτική, με όλες τις τιμές υποδοχή που γίνεται σε κάποιον.
Όταν αναφερόμαστε σε «μωρές παρθένες» , εννοώντας όσους παριστάνουν τους αθώους, ή σεκείνους που έμειναν «εκτός νυμφώνος» , δηλαδή βγήκαν από το «παιχνίδι» ή ακόμα στη γνωστή έκφραση «ιδού ο νυμφίος έρχεται εν τω μέσω της νυκτός» εννοώντας την απρόσμενη έλευση κάποιου, πρέπει να γνωρίζουμε ότι αναπαράγουμε αποσπάσματα της παραβολής των δέκα παρθένων, που διέσωσε ο Απόστολος και Ευαγγελιστής Ματθαίος και ακούμε τη Μ. Τρίτη: «Μέσης δε νυκτός κραυγή γέγονεν 'ιδού ο νυμφίος έρχεται» . Πάλι τη Μ. Τρίτη, ακούγεται το μεγαλειώδες τροπάριο της Κασσιανής, ο πρώτος στίχος του οποίου «Κύριε, η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα γυνή ...» χρησιμοποιείται σήμερα για να χαρακτηρίσει όποιον / α μετανοεί για λάθη και αμαρτίες που έχει πράξει, ζητώντας συγγνώμη και μία δεύτερη ευκαιρία .
«Πριν αλέκτορα φωνήσαι» , θα με αρνηθείς τρεις φορές, θα πει στον Απόστολο Πέτρο ο Ιησούς στη διάρκεια του Μυστικού Δείπνου και θα δικαιωθεί μερικές ώρες μετά, όταν ο Πέτρος αρνείται τρις ότι τον γνωρίζει λέγοντας «ουκ οίδα αυτόν» . «Το μεν πνεύμα πρόθυμον, η δε σαρξ ασθενής » , αναφέρει ο Χριστός στους μαθητές Του στη Γεσθημανή με το νόημα να παραμείνει αναλλοίωτο μέχρι σήμερα και λίγο μετά, σε μια προσωρινή στιγμή ανθρώπινης αδυναμίας μπροστά στο επερχόμενο μαρτύριο, θα πει: «Απέλθετω απεμού το ποτήριον τούτο » . Την ίδια έκφραση χρησιμοποιούμε ακόμα όταν θέλουμε να αποφύγουμε σκληρές δοκιμασίες που θεωρούμε ότι δεν θα αντέξουμε.«Μετά φανών και λαμπάδων» οδηγεί ο Ιούδας «... την σπείραν και εκ των αρχιερέων και των Φαρισαίων υπηρέτας» που συλλαμβάνουν τον Ιησού στο Όρος των Ελαιών . Το φιλί της προδοσίας, τα «τριάντα αργύρια» και το ίδιο το όνομα Ιούδας Ισκαριώτης αποτελούν διαχρονικά σύμβολα υποκρισίας, δολιότητας, αλλά, κυρίως, της εκ των έσω προδοσίας.
«Από τον Αννα στον Καϊάφα» , λέμε όταν περιγράφουμε την άσκοπη-ιδίως σε κάποιες υπηρεσίες ... -. ταλαιπωρία μας «Συ είπας» , απαντά ο Ιησούς στην ειρωνική ερώτηση του ιερέα-δικαστή Του αν θεωρεί τον εαυτό Του Υιό του Θεού και ο Καϊάφας «διέρρηξε τα ιμάτιά του» . Αυτή η φράση σήμερα σημαίνει ότι κάποιος κάνει το παν για να πείσει ότι έχει δίκιο ή κατηγορείται άδικα. Η απόλυτη έκφραση μικροψυχίας και ευθυνοφοβίας παραμένει μέχρι σήμερα το «νίπτω τας χείρας μου» του Ρωμαίου επιτρόπου στην Ιουδαία Πόντιου Πιλάτου, ρήση που ο Ευαγγελιστής Ματθαίος περιγράφει ακολούθως: «Ιδών δε ο Πιλάτος ότι ουδέν ωφελεί, αλλά μάλλον θόρυβος γίνεται, λαβών ύδωρ απενίψατο τας χείρας κατέναντι του όχλου λέγων «αθώος ειμί από του αίματος του δικαίου τούτου», υμείς όψεσθε ». Ο Χριστός παρουσιάζεται στο έξαλλο ιουδαϊκό πλήθος που στην ερώτηση του Πιλάτου «Ιησού ή Βαραββάν» απαντά «Ιησού» και αμέσως μετά κραυγάζει «Άρον άρον, σταύρωσον αυτόν » , κάτι που σήμερα ταυτίζεται με τη βιαστική, βεβιασμένη και συνήθως λάθος απόφαση.
Η κορύφωση του Θείου Δράματος με τη Σταύρωση μας προσφέρει άφθονο υλικό. «Μη με σταυρώνεις» λέμε συχνά, μιλώντας για άσκοπη ταλαιπωρία, ενώ οι «σταυρωτήδες» που έβαλαν τα καρφιά στο σώμα του Χριστού, θεωρούνται διαχρονικά κοινωνικά απόκληροι. «Μνήσθητί μου, Κύριε , όταν έλθης εν τη βασιλεία σου » , θα πει στον Ιησού ο μεταμελημένος στο σταυρό ληστής, πρόταση που σήμερα δείχνει αιφνιδιασμό και μεγάλη έκπληξη. Η τελευταία φάση του Χριστού πάνω στο σταυρό «Πάτερ, άφες αυτοίς 'ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα ως απόλυτη έκφραση μεγαλοψυχίας και συγχώρεσης απέναντι σε όσους μας έχουν βλάψει, ενώ το «επί ξύλου κρεμάμενος» χαρακτηρίζει τον εκτεθειμένο και ανίσχυρο στα προβλήματα της ζωής άνθρωπο.
«Του έψαλε τον αναβαλλόμενο» , λέμε για εκείνον που δέχεται για πολλή ώρα έντονες επιπλήξεις, η ρίζα του οποίου βρίσκεται σε τροπάριο της Μ. Παρασκευής όπου ο υμνογράφος θρηνεί, απευθυνόμενος στον Χριστό: «Σε τον αναβαλλόμενον, το φως ώσπερ ιμάτιον» . Λέγοντας«έχουσιν γνώσιν οι φύλακες» , αναπαράγουμε τμήμα κυριακάτικων ψαλμών της Αναστάσεως που αναφέρεται στη φύλαξη του Σώματος του Ιησού από τους Ρωμαίους στρατιώτες, αλλά εννοούμε ότι, παρότι δεν το διατυμπανίζουμε, γνωρίζουμε καλά τι συμβαίνει. Το νόημα της φράσης «άπιστος Θωμάς» παραμένει αναλλοίωτο στο χρόνο, το «Ανάστα ο Κύριος» ταυτίζεται με τον έντονο θόρυβο και τη φασαρία, «έγινε της Αναλήψεως» λέμε όταν συμβαίνουν συνταρακτικά γεγονότα, ενώ, τέλος η κορυφαία λέξη που εμπεριέχει τη δικαίωση του Θείου Δράματος είναι αυτή της Αναστάσεως, που ταυτίζεται με τη λύτρωση, τη μεγάλη ψυχική χαρά και την απελευθέρωση από τα κάθε είδους δεσμά.
πηγη: Τύπος της Κυριακής

"To Ισραήλ βομβάρδισε τη Συρία"


newego LARGE t 1101 54195836


αεροπορική επιδρομή του Ισραήλ αργά το βράδυ της Μ. Πέμπτης στη Συρία με στόχο να πληγεί κτήριο όπου φυλάσσονταν όπλα τα οποία φέρεται να προορίζονταν για τη σιιτική οργάνωση Χεζμπολάχ του Λιβάνου, κάνουν λόγο αξιωματούχοι των ΗΠΑ, τους οποίους επικαλούνται τα αμερικανικά ΜΜΕ.
«Το Ισραήλ βομβάρδισε τη Συρία χθες βράδυ», φέρεται να δήλωσε ο ρεπουμπλικανός γερουσιαστής Λίντσεϊ Γκράχαμ σε δείπνο που διοργανωνόταν για τη συγκέντρωση χρημάτων, σύμφωνα με τον ιστότοπο Politico.
«Οι αμερικανικές και δυτικές υπηρεσίες πληροφοριών εξέτασαν εμπιστευτικά δεδομένα που δείχνουν ότι το Ισραήλ πολύ πιθανώς πραγματοποίησε αεροπορική επιδρομή μεταξύ Πέμπτης και Παρασκευής», μετέδωσε το CNN. Σύμφωνα με το NBC, «ο βασικός στόχος του Ισραήλ ήταν ένα φορτίο με όπλα που προορίζονταν για τη σιιτική Χεζμπολάχ του Λιβάνου».
Τα ισραηλινά αεροσκάφη δεν πέρασαν στον συριακό εναέριο χώρο, αφού η επίθεση φέρεται να πραγματοποιήθηκε από τον εναέριο χώρο του Λιβάνου.
Ο στρατός του Λιβάνου εξέδωσε ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία, ισραηλινά μαχητικά πετούσαν επί ώρες πάνω από τον εναέριο χώρο του Λιβάνου. Ο πρόεδρος της χώρας καταδίκασε τις πτήσεις και κατήγγειλε την παραβίαση του διεθνούς δικαίου από το Ισραήλ. Πάντως στις ανακοινώσεις δεν γίνεται αναφορά σε πιθανά χτυπήματα εναντίον της Συρίας.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια επίσημη επιβεβαίωση των πληροφοριών που μεταδίδονται.
Μάλιστα ο πρεσβευτής της Συρίας στον ΟΗΕ Μπασάρ Τζααφάρι είπε ότι «δεν ήταν ενήμερος για οποιαδήποτε επίθεση», ενώ εκπρόσωπος της ισραηλινής πρεσβείας στην Ουάσινγκτον ανέφερε: «δεν σχολιάζουμε τις αναφορές αυτές αλλά μπορούμε να πούμε ότι το Ισραήλ είναι αποφασισμένο να αποτρέψει τη μεταφορά χημικών όπλων ή τέτοιου είδους όπλων μέσω του συριακού καθεστώτος σε τρομοκράτες, κυρίως στην Χεζμπολάχ του Λιβάνου».
Πάντως αυτή την εβδομάδα, ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ παραδέχθηκε ότι στα τέλη Ιανουαρίου, η χώρα του πραγματοποίησε αεροπορική επιδρομή εναντίον στόχου εντός επί συριακού εδάφους.
Ο Λευκός Οίκος και το Πεντάγωνο αρνήθηκαν να σχολιάσουν τα ρεπορτάζ, ενώ ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα δήλωσε πως δεν προβλέπεται η αποστολή Αμερικανών στρατιωτών στο συριακό έδαφος, καθώς είναι ένα σενάριο που «δεν το θεωρεί καλό ούτε για την Αμερική, ούτε για την Συρία», όπως σημείωσε.
Υπογράμμισε ωστόσο ότι υπάρχουν στοιχεία για χρήση χημικών όπλων από το συριακό καθεστώς. «Απλώς δεν ξέρουμε πότε, που και με ποιο τρόπο (χρησιμοποιήθηκαν)» διευκρίνισε ο Ομπάμα, καθιστώντας σαφές ότι αν προκύψουν αδιάσειστες αποδείξεις για τα χημικά όπλα τα οποία ενδέχεται να καταλήξουν στα χέρια οργανώσεων όπως η Χεζμπολάχ, αυτό θα άλλαζε πραγματικά τα δεδομένα.
Δια στόματος του Αμερικανού υπουργού Άμυνας Τσακ Χέιγκελ, η Ουάσινγκτον παραδέχθηκε για πρώτη φορά δημοσίως αυτή την εβδομάδα, ότι εξετάζει την περίπτωση εξοπλισμού των ανταρτών στην Συρία.
Καθώς δεν βλέπουν «ζεστά», την άμεση στρατιωτική εμπλοκή των ΗΠΑ, πολλοί Αμερικανοί αξιωματούχοι θεωρούν ότι η ενίσχυση των ανταρτών θα ήταν και η λιγότερο κακή λύση. 
πηγη: prisonplanet.gr

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ (VIDEO)


15

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος απαγγέλλει ανατριχιαστικά ένα ποίημα, για την Παναγία, κατά την Εβδομάδα των Παθών στην εκπομπή της Σεμίνας Διγενή "Top Stories" 2008.



Agioritikovima.gr

ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΑ ΣΤΙΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (VIDEO)


1

Απίστευτο βίντεο έδωσαν στη δημοσιότητα επιστήμονες που μαγνητοσκόπησαν το φαινόμενο-μυστήριο προκειμένου να το εξηγήσουν

Μαγνητοσκοπημένα στιγμιότυπα από μια γυναίκα που εμφανίζει τα Στίγματα του Χριστού κατά τις ημέρες του Πάσχα, έδωσαν στη δημοσιότητα οι επιστήμονες. Η μαγνητοσκόπηση του φαινομένου έγινε προκειμένου να μπορέσουν οι επιστήμονες να το μελετήσουν και να επιχειρήσουν να δώσουν κάποια εξήγηση. 
Η γυναίκα κατά τις ημέρες του Πάσχα, εμφανίζει όλα τα Στίγματα, δηλαδή τα σημάδια από τα πάθη του Χριστού κατά την διάρκεια της πορείας του Γολγοθά, αλλά και τη σταύρωσή του. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες της ίδιες, δεν είναι μόνο τα σημάδια που φαίνονται στο σώμα της, στο κεφάλι, στις παλάμες της, στα πόδια της, αλλά και το ότι βιώνει ακόμη και τον πόνο.



xanthipress.gr

ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΗΜΕΡΟΝ ΚΡΕΜΑΤΑΙ ΕΠΙ ΞΥΛΟΥ


1

Του Λάμπρου Κ. Σκόντζου, Θεολόγου Καθηγητού

(Θεολογικό σχόλιο στο περιεχόμενο και το νόημα της Μεγάλης Παρασκευής)

"Τη Αγία και Μεγάλη Παρασκευή τα άγια και σωτήρια και φρικτά Πάθη του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού επιτελούμεν΄ τους εμπτυσμούς, τα ραπίσματα, τα κολαφίσματα, τας ύβρεις, τους γέλωτας, την πορφυράν χλαίναν, τον κάλαμον, τον σπόγγον, το όξος, τους ήλους, την λόγχην και προ πάντων τον σταυρόν και τον θάνατον, α δι’ ημάς κατεδέξατο΄ έτι Δε και την του ευγνώμονος ληστού, του συσταυρωθέντος αυτώ, σωτήριον εν τω σταυρώ ομολογίαν". 

Το ιερό συναξάρι της αγίας αυτής ημέρας αναφέρει με λεπτομέρεια τι τιμούμε και προσκυνάμε αυτή την αγία ημέρα. 
       Η Μεγάλη Παρασκευή είναι για μας τους χριστιανούς η πλέον φρικτή, πένθιμη και λυπητερή ημέρα, αλλά και η πιο ιερή, η πιο αγία, η πολυσέβαστη και πλέον αγαπητή και προσκυνητή ημέρα της Εκκλησίας μας. Κι αυτό διότι ο Βασιλεύς των βασιλευόντων και Κύριος των κυριευόντων, ο Ενανθρωπήσας Υιός και Λόγος του Θεού κρέμεται καρφωμένος, γυμνός, άπνους, επάνω στο ξύλο του σταυρού, ως χείριστος κακούργος.

Ο Εσταυρωμένος Χριστός μας πήρε επάνω Του όλες τις αμαρτίες του κόσμου και ανέβηκε εκών στο φρικτό Γολγοθά για να εξαγοράσει, μυστήριο πως, με το τίμιο Αίμα Του τη λύτρωση του ανθρωπίνου γένους. Τέλεσε ως ιερεύς και ταυτόχρονα ως ιερείο τη μεγαλύτερη και αποτελεσματικότερη θυσία όλων των εποχών, η οποία αποτέλεσε την πραγματική καταλλαγή με το Θεό. Ο απόστολος Παύλος τονίζει πως «εχθροί όντες κατηλλάγημεν τω Θεώ δια του θανάτου του υιού αυτού» (Ρωμ.5,10). Στο εξής ο αναγεννημένος «εν τω αίματι του Χριστού» (Εφ.2,13) άνθρωπος «ουκέτι ει δούλος, αλλ' υιός' ει δε υιός, και κληρονόμος Θεού δια Χριστού»  (Γαλ.4,5). Και αυτό επειδή επάνω στο φρικτό Γολγοθά συνήφθη δια του τιμίου Αίματος του Χριστού η αιώνια διαθήκη Θεού και ανθρώπου (Εβρ.8,15).

       Ποια καρδιά δεν λυγίζει την ημέρα αυτή μπροστά στη φρικτή και ανείπωτη θεοκτονία;. Ποια μάτια δε βουρκώνουν στο αντίκρισμα του γλυκύτατου Εσταυρωμένου; Ποια ψυχή δε μαλακώνει μπροστά στα άδικα παθήματα; Ποια γόνατα δεν κλείνουν κάτω από το Σταυρό για να προσκυνήσουν τα Θεία Πάθη; Εκατομμύρια πιστοί χριστιανοί πενθούν για τον οδυνηρό θάνατο του Χριστού μας. Κατακλύζουν τους ιερούς Ναούς με μπουκέτα άνθη στα χέρια για να τα εναποθέσουν στον ιερό Επιτάφιο. Να προσκυνήσουν το Λυτρωτή τους, Αυτόν, ο Οποίος «εξηγόρασεν ημάς εκ της κατάρας του νόμου τω τιμίω Του αίματι».

        Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός αφού συνελήφθη στον κήπο του Όρους των Ελαιών, ύστερα από την προδοσία του Ιούδα, σύρθηκε δέσμιος σε  μια δραματική νυκτερινή δίκη. Η μανία των αρχόντων του ισραηλιτικού λαού ήταν τέτοια που δεν μπορούσε να περιμένει για να ξημερώσει η αυριανή ημέρα. Οι ιεροί Ευαγγελιστές αναφέρουν λεπτομέρειες για την δίκη – παρωδία. Η καταδίκη ήταν ήδη προαποφασισμένη και μόνο έπρεπε να τηρηθούν κάποια νομιμοφανή προσχήματα. Τη λύση έδωκαν πληρωμένοι ψευδομάρτυρες, οι οποίοι, διαστρέφοντας τα λόγια του Χριστού στήριξαν την επιθυμητή κατηγορία: Ένοχος θανάτου!

        Με το φως της ημέρας οδηγήθηκε στο Πραιτόριο, στην έδρα του Ρωμαίου διοικητή Πιλάτου. Η επίσημη καταδίκη έπρεπε να απαγγελθεί από τη «νόμιμη εξουσία». Επιστρατεύθηκε ο όχλος για να φωνασκεί και να απαιτεί την σταυρική Του καταδίκη. Είναι αυτός ο ίδιος ο όχλος που λίγες ημέρες πριν φώναζε «Ευλογημένος ο Ερχόμενος»! Ο διεφθαρμένος εκπρόσωπος της διεφθαρμένης ρωμαϊκής εξουσίας, ανταλλάσσει την καταδίκη του Μεγάλου Αθώου με την ελευθερία του μεγάλου κακούργου Βαραββά. Ο Κύριος υφίσταται ανείπωτες ταπεινώσεις, τέτοιες που δεν υπέστη ούτε ο χειρότερος των κακούργων θνητών. Τελικά  παρ’ όλες τις επιφυλάξεις του ο Πιλάτος παραδίδει το Χριστό «ίνα σταυρωθή» (Λουκ.19,16).

        Φορτωμένος το βαρύ ξύλο του σταυρού πέρασε από τους δρόμους της αγίας πόλεως για διαπόμπευση, οδηγούμενος στον τόπο του μαρτυρίου, το λόφο του Γολγοθά. Το κουρασμένο, πληγωμένο και εξασθενισμένο άγιο σαρκίο Του δεν αντέχει το βάρος του ξύλου και πέφτει καταμεσής στο δρόμο. Αγγαρεύεται ο διερχόμενος Σίμων ο Κυρηναίος, ο οποίος τελικά ανεβάζει το φονικό όργανο στον τόπο της εκτελέσεως. Σκουριασμένα χοντρά καρφιά μπήγονται στα χέρια και τα πόδια Του. Το τίμιο Αίμα Του χύνεται άφθονο και βάφει τα άνομα χέρια των δημίων Του. Ως άνθρωπος πονά και υποφέρει, μα υπομένει το φοβερό μαρτύριο, το οποίο τον οδηγεί αργά και βασανιστικά στο θάνατο. Εκατέρωθέν Του σταυρώνονται δύο αδίστακτοι ληστές, από τους οποίους ο ένας μετανοεί και σώζεται (Λουκ.23,40). Είναι ο πρώτος άνθρωπος, που εισέρχεται στον άρτι ανοιχθέντα από τον Εσταυρωμένο Παράδεισο!

      Μέσα σους αφόρητους πόνους και το χειρότερο κάτω από το αίσθημα της άδικης καταδίκης Του, όχι μόνο δεν οργίζεται και δεν καταριέται τους άνομους δημίους Του, αλλά παρακαλεί τον Ουράνιο Πατέρα να τους συγχωρήσει, διότι «Ουκ οίδασι τι ποιούσι» (Λουκ.23,34). «Ήν δεν ωσεί ώρα έκτη» (Λουκ.23,44), ο Κύριος φθάνοντας στα έσχατα της ανθρώπινης αντοχής, «κράξας φωνή μεγάλη αφήκε το πνεύμα» (Ματθ.27,50). Αμέσως συνέβησαν θαυμαστά και πρωτόγνωρα φαινόμενα: «σκότος εγένετο εφ’ όλην την γην έως ώρας ενάτης, του ηλίου εκλείποντος» (Λουκ.23,44), «το καταπέτασμα του ναού εσχίσθη εις δύο από άνωθεν έως κάτω, και η γη εσείσθη και αι πέτραι εσχίσθησαν, και τα μνημεία ανεώχθησαν και πολλά σώματα των κεκοιμημένων αγίων ηγέρθη, και εξήλθον εις την αγίαν πόλιν και ενεφανίσθησαν πολλοίς» (Ματθ.27,51-52).

Αν οι σκληρόκαρδοι Ιουδαίοι έμειναν απαθείς μπροστά στην φρικτή θεοκτονία, η άψυχη φύση συγκλονίστηκε συθέμελα, διαμαρτυρόμενη για τη μεγαλύτερη κακουργηματική πράξη όλων των εποχών, για το άδικο πάθος και τον αναίτιο θάνατο του Θεού! Αιώνιοι φυσικοί νόμοι διαταράχτηκαν, ο κόσμος έφτασε στο χείλος της καταρρεύσεως. Ο εθνικός αρεοπαγίτης Διονύσιος, από την Αίγυπτο, αναφώνησε δραματικά πως «ή θεός τις πάσχει, ή το παν απόλυται». 

       Ο επί κεφαλής του εκτελεστικού αποσπάσματος «εκατόνταρχος και οι μετ’ αυτού τηρτούντες τον Ιησούν, ιδόντες τον σεισμόν και τα γινόμενα εφοβήθησαν σφόδρα λέγοντες΄ αληθώς Θεού υιός ην ούτος» (Ματθ.27,54). Το ίδιο «και πάντες οι συμπαραγενόμενοι όχλοι επί την θεωρίαν ταύτην, θεωρούντες τα γενόμενα, τύπτοντες εαυτών τα στήθη υπέστρεφον» (Λουκ.23,48). Αντίθετα οι αρχιερείς και οι Φαρισαίοι, όχι μόνο δεν συγκινήθηκαν από τα συγκλονιστικά γεγονότα, αλλά πήγαν στον Πιλάτο ζητώντας του: «κέλευσον ασφαλισθήναι τον τάφον εως τρίτης  ημέρας, μήποτε ελθόντες οι μαθηταί αυτού νυκτός κλέψωσιν αυτόν και είπωσι τω λαώ, ηγέρθη από των νεκρών΄ και έσται η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης» (Ματθ.27,64).

         Η Μεγάλη Παρασκευή είναι, όπως προαναφέραμε, ημέρα θλίψεως και συντριβής για μας του πιστούς. Όμως για τη θεολογία της Εκκλησίας μας η Μεγάλη Παρασκευή είναι ήδη Πάσχα. Η ψυχή του Κυρίου, ως ψυχή αληθινού ανθρώπου έπρεπε να ακολουθήσει την προδιαγεγραμμένη πορεία της, να κατέβει στον παμφάγο Άδη, στον τόπο κατοικίας όλων των ψυχών, όλων των εποχών. Όμως η ψυχή του Κυρίου, ως αναπόσπαστο μέρος της θεανδρικής υποστάσεως του Θεού Λόγου, δεν ήταν δυνατόν να κρατηθεί στον τόπο της βασάνου, δεν ήταν δυνατόν η ψυχή της πηγής της ζωής, να γίνει βορρά του θανάτου και να παραμείνει δέσμια του Άδη. Σύμφωνα με την πατερική διδασκαλία της Εκκλησίας μας η ψυχή του Κυρίου λειτούργησε ως δόλωμα στον Άδη. Ως παμφάγος κατάπιε το δόλωμα αυτό και πιάστηκε και αιχμαλωτίσθηκε από αυτό και νικήθηκε!

         Το Θείο Πάθος έχει και μια άλλη σημαντική παράμετρο για μας τους ορθοδόξους πιστούς. Χωρίς αγώνα και παθήματα, είναι αδύνατο να υπάρξει νίκη και θρίαμβος. Χωρίς θυσία είναι αδύνατον να υπάρξει λύτρωση. Χωρίς σταυρό δεν  μπορεί να υπάρξει ανάσταση. Το Θείο Πάθος δείχνει και σε μας την ανάγκη να ακολουθήσουμε πρόθυμα το δικό μας δρόμο του μαρτυρίου, να ανεβούμε στο δικό
μας σταυρό, που είναι η σταύρωση και ο θάνατος του παλαιού πτωτικού εαυτού μας, προκειμένου να έχουμε την μακάρια ελπίδα και της δικής μας αναστάσεως. Σύμφωνα με την προτροπή του ιερού υμνογράφου! 
«Μη ως Ιουδαίοι εορτάσωμεν, και γαρ το Πάσχα ημών, υπέρ ημών ετύθη Χριστός ο Θεός. Αλλ’ εκκαθάρωμεν εαυτούς, από παντός μολυσμού, και ειλικρινώς δεηθώμεν αυτώ, Ανάστα Κύριε, σώσον ημάς ως φιλάνθρωπος»!



aktines.blogspot.com

Έρχονται μετά το Πάσχα "οικονομικά Άουσβιτς" για όσους δεν έχουν ευρώ στην τσέπη





Μετά το Πάσχα όλοι θα είμαστε υποψήφιοι για εξωτικές "διακοπές" στα νέα στρατόπεδα συγκέντρωσης που θα ανοίξει η κυβέρνηση, προς ικανοποίηση των τοκογλύφων "στραμπουληχτών" που εκπροσωπούνται από την τρόικα.Έτσι άνθρωποι μεροκαματιάρηδες, εξαθλιωμένοι από το "μαστίγωμα" δίχως τέλος, που έχουν υποστεί τα τελευταία τρία χρόνια, θα πηγαίνουν στα νέα "Άουσβιτς", "Ματχάουζεν", και "Νταχάου", ακόμα και για κλίση παρκαρίσματος εάν δεν έχει πληρωθεί.
Γιάννενα, Μαλακάσα και Ασπρόπυργο είναι οι τρεις περιοχές με εγκαταλελειμμένα στρατόπεδα όπου το υπουργείο Δικαιοσύνης σχεδιάζει να δημιουργήσει χώρους κράτησης για καταδίκους με μικρής ποινικής αξίας εγκλήματα, κυρίως οικονομικά.
Οπως αναφέρει και η Καθημερινή οι ραγδαίες αλλαγές που προωθούνται αμέσως μετά το Πάσχα μεταβάλλουν άρδην το τοπίο της επιβολής των ποινών.
Στο εξής οι ποινές που θα επιβάλλουν τα ποινικά δικαστήρια θα είναι ή χρηματικές και θα πληρώνονται αμέσως ή με δόσεις σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις ή ποινές φυλάκισης που θα εκτελούνται έστω κι αν είναι ακόμα και δέκα ημερών.
Το σύστημα της μετατροπής των ποινών φυλάκισης έως πέντε χρόνια σε χρηματικές κρίνεται αναποτελεσματικό και αντίθετο με την έννοια της ποινικής τιμωρίας, καθώς, όπως εκτιμούν νομικοί και δικαστικοί, απαξιώνει την επιβολή της ποινής για σοβαρά αδικήματα, στερώντας ουσιαστικά το θύμα από τη βασική υποχρέωση που έχει η Πολιτεία να του εξασφαλίσει δικαιοσύνη.
Ο υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με το υπουργείο Εθνικής Αμυνας για την παραχώρηση άδειων, ανεκμετάλλευτων στρατοπέδων για τις ανάγκες κράτησης.
Αμέσως μετά το Πάσχα θα συζητηθούν στη Βουλή όλες οι μεταβολές στην ποινική νομοθεσία. Σε αυτές θα περιλαμβάνονται και εκείνες που εισάγουν σύστημα συνδιαλλαγής όσων αντιμετωπίζουν κατηγορίες για μικρής και μεσαίας ποινικής αξίας εγκλήματα.
Προβλέπεται ότι ενώπιον του εισαγγελέα και πριν η υπόθεση πάρει τον δρόμο για το δικαστήριο, ο ενδιαφερόμενος, αν συναινεί στην κατηγορία, θα πληρώνει επιτόπου την ποινή που προβλέπεται, ικανοποιώντας πλήρως το θύμα, και η δικαστική διαδικασία σε βάρος του θα σταματά.
Ανάλογες διατάξεις ποινικής συνδιαλλαγής, όπως λέγεται αυτό το σύστημα, προβλέπονται και για βαρύτερα εγκλήματα οικονομικής φύσεως που διώκονται ως κακουργήματα.
Πρόκειται για τα εγκλήματα της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες-ξέπλυμα μαύρου χρήματος-και της δωροδοκίας. Αν υπάρξει πλήρης επιστροφή των χρημάτων που αποτελούν το αντικείμενο της παράνομης συμπεριφοράς, ο κατηγορούμενος θα έχει ευνοϊκή ποινική μεταχείριση.
Σε μια χώρα όπου η έννοια ρευστότητα έχει καταντήσει ανέκδοτο, αρκεί να μείνεις άνεργος για να χάσεις το σπίτι σου (λόγω τεκμαρτού "φανταστικού" εισοδήματος), ή να μην μπορείς να πληρώσεις τις ασφαλιστικές εισφορές σου αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, σε μια χώρα που σου επιβάλλουν αυθαίρετα φόρους ακόμα και για την ... αναπνοή, οι πιθανότητες να φιλοξενηθείς σε αυτά τα "υπέροχα" θέρετρα αυξάνεται γεωμετρικά.
Φυσικά λίαν συντόμως θα μας πουν ότι δεν φτάνουν μόνο αυτά, θα πρέπει να φτιαχτούν και άλλα.Αργότερα θα "πέσουν" στο τραπέζι και άλλες φαεινές ιδέες, όπως "γιατί να τους ταϊζουμε τζάμπα τους παλιοφοροφυγάδες, να τους βάλουμε να κάνουνε καταναγκαστικά έργα", έτσι ώστε με δωρεάν ... εργασία να ξεπληρώνουμε το χρέος μας.
Βρισκόμαστε στην εποχή του Τρελού Νερού, οι λέξεις αλάζουν νόημα (τα συσσίτια για Έλληνες, ονομάζονται συσσίτια μίσους), τα ήθη έχουν καταρρεύσει, και η λογική χτυπιέται ανελέητα. Πλησιάζει η ημέρα που η λογική θα κηρυχθεί ποινικό αδίκημα. Μέσω των «ρατσιστικών» νόμων αυτό θα είναι πανεύκολο, αρκούν οι "διασταλτικές" ερμηνείες αναλόγως πως θα βολεύει το κατεστημένο.
πηγη: defencenet.gr

Πύλη για το διάστημα η Καλαμάτα!


Space-Gateway


Τη δημιουργία Κέντρου Διαστημικής Έρευνας και Υψηλής Τεχνολογίας στην Καλαμάταπροανήγγειλε ο καθηγητής Αεροδιαστημικής και Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Λ-Sat Επιθεωρητής της NASA...Περικλής Παπαδόπουλος, ο οποίος παραβρέθηκε και μίλησε στο 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Πελοποννήσου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Τρίπολη.

Ο Μεσσήνιος επιστήμονας, σημείωσε ότι η Καλαμάτα λόγω γεωγραφικής θέσης είναι ιδανική, για τη δημιουργία Ευρωπαϊκής διαστημικής πύλης, ενώ το συγκεκριμένο σχέδιο, μπορεί να αποδώσει με χρονικό ορίζοντα το 2020 κοντά στο 1 τρισ. δολάρια κι ανέφερε ότι τον προσεχή Ιούλιο, θα βρίσκεται στην Ελλάδα ο γενικός διευθυντής της NASA προκειμένου να υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με την Ελληνική Κυβέρνηση.
Τέλος, ο καθηγητής Παπαδόπουλος μίλησε για το διαστημικό τουρισμό με εξαιρετικά υψηλές προσδοκίες για το προσεχές μέλλον και δεσμεύτηκε σε συνεργασία με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου να εργαστούν, προκειμένου μέσα σε ένα έτος να έχει υπάρξει σημαντική πρόοδος στον συγκεκριμένο καινοτομικό σχεδιασμό.
Γιατί στην Καλαμάτα;
Η περιοχή της Καλαμάτας, εκτός της ιδιαίτερης αγάπης του καθηγητή, επιλέχθηκε ύστερα από μελέτη λόγω της γεωγραφικής θέσης, αφού βρίσκεται στο σημείο όπου ενώνονται η Ευρώπη, η Ασία και η Αφρική, κάτι που ευνοεί την ανάπτυξη του «διαστημικού τουρισμού».
Νίκας: Η Καλαμάτα είναι «για τα μεγάλα και όχι για τα μικρά κι ασήμαντα»
Ο Παναγιώτης Νίκας, δήμαρχος της Καλαμάτας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ανέφερε ότι «πρόκειται για ένα πρωτοποριακό σχέδιο το οποίο εφόσον προχωρήσει, δημιουργεί αναπτυξιακές προοπτικές, όχι μόνο για την πόλη της Καλαμάτας, αλλά για όλη την Πελοπόννησο και θα συμβάλλει στην επιστημονική έρευνα και την αναβάθμιση του πανεπιστημίου Πελοποννήσου, το οποίο δεν μπορεί να μείνει έξω, αφού πρωτίστως αναφερόμαστε σε πανεπιστημιακό ερευνητικό κέντρο».
Επίσης, σημείωσε ότι «ένα πανεπιστημιακό κέντρο διαστημικών ερευνών, μπορεί να φαίνεται μεγαλόπνοο έργο, αλλά οι Έλληνες και δη οι Μεσσήνιοι, διαχρονικά στην ιστορία τους, έχουν αποδείξει ότι είναι για τα μεγάλα κι όχι για τα μικρά και τα ασήμαντα», ενώ προσθέτει ότι «σ' αυτές τις δύσκολες εποχές που ζει ο τόπος, με την βαθιά οικονομική κρίση, πρέπει να οραματιζόμαστε, να σχεδιάζουμε και να εργαζόμαστε με ορίζοντα το μέλλον και τις επόμενες γενιές»
πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Τουρκικό σκάφος στις ακτές της Μυτιλήνης - Στήνει "θερμό επεισόδιο" η Άγκυρα?




Κλίμα έντασης στήνει η Άγκυρα στο βόρειο Αιγαίο.Αυτή τη στιγμή σκάφος της τουρκικής ακτοφυλακής βρίσκεται λίγα μέτρα από τις ακτές της Λέσβου με σκάφη του ελληνικού Λιμενικού από τη νησί της Μυτιλήνης να προσπαθούν να το παρεμποδίσουν.Πληροφορίες αναφέρουν πώς η πρόκληση των Τούρκων μέρα μεσημέρι σχετίζεται με την απόβαση λαθρομεταναστών.
Δεν αποκλείεται όμως να επιχειρήσει η Άγκυρα να κλιμακώσει την ένταση στην περιοχή. Οι μέρες είναι περίεργες και η Τουρκία έχει αποδείξει πώς σε θρησκευτικές εορτές προβαίνει σε κινήσεις αμφισβήτησης των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων.
Μέσω του ΕΚΣΕΔ έχει ενημερωθεί και το Πολεμικό Ναυτικό προκειμένου η κανονιοφόρος που περιπολεί στο βόρειο Αιγαίο να βρίσκεται σε ετοιμότητα. Την ανησυχία επιτείνει χθεσινή ανάρτηση στην ιστοσελίδα του τουρκικού Γενικού Επιτελείου, όπου κατηγορεί την Ελλάδα για προκλήσεις τόσο από αέρα όσο και από θάλασσα.   
« Στις 27/04 πλοιάριο πλοίο της ελληνικής Ακτοφυλακής παραβίασε τα τουρκικά χωρικά ύδατα μεταξύ 6:00-6:07 στην περιοχή βορείως του Τσεσμέ της Σμύρνης και μεταξύ 6:30-6:40 δυτικά της χερσονήσου Καραμπουρούν της Σμύρνης », ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ τόνιζε πώς έχει ενημερωθεί και το υπουργείο Εξωτερικών.
Λίγη ώρα αργότερα προχώρησε σε νέα ανάρτηση κάνοντας το άσπρο μαύρο ισχυριζόμενο το τουρκικό Γενικό Επιτελείο πως « στις 26/04 τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη τύπου F-16 που εκτελούσαν εκπαιδευτική πτήση στον διεθνή εναέριο χώρο του Αιγαίου παρενοχλήθηκαν βόρεια της Χίου από ελληνικά αεροσκάφη τύπου Mirage 2000 που απογειώθηκαν από το αεροδρόμιο της Σκύρου ».
Το πηγαίνει για θερμό επεισόδιο η Άγκυρα τη Μεγάλη Εβδομάδα?
πηγη: defencenet.gr