ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

ΤΑ ΤΡΙΑ "ΧΡ"





Εκείνο που οι κοσμοεξουσιαστές φοβούνται, αφού θα τους αναγκάσει να αντιδράσουν βίαια και να δείξουν το απάνθρωπο πρόσωπό τους, είναι μία πραγματική λαϊκή εξέγερση.

Η πολιτικές εξουσίες, που προωθούν τοπικά σε κάθε κράτος τα σχέδιά τους, έχουν να αντιμετωπίσουν, από πλευράς αντίδρασης των πολιτών, όχι πραγματικές επαναστάσεις και αντιδράσεις, αλλά τις γελοίες και οργανωμένες διαδηλώσεις με τα ξύλινα συνθήματα, τα πανώ και τις πορείες των συνδικαλιστών και των κολητών τους.

Οι διαδηλώσεις δηλαδή, έχουν θεσπιστεί από τους ίδιους τους κοσμοεξουσιαστές, και έχουν ορισθεί και τα όρια μέχρι τα οποία θα φθάνει η αντίδρασή τους.

Για να μην υπάρξει μάλιστα ποτέ ξεπέρασμα των αντιδράσεων, σε περίπτωση που οι συνδικαλιστές δεν "ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΟΥΝ" σωστά την ΕΙΡΗΝΙΚΗ τους διαδήλωση, υπάρχει η πέμπτη αντιλαϊκή φάλαγγα των δήθεν αναρχικών, που αποτελούμενη από μερικούς έμμισθους πράκτορες και από παιδιά παρασυρμένα που πιστεύουν ότι αντιδρούν στο σύστημα. Οι λεγόμενοι λοιπόν αντιεξουσιαστές, που κάθε άλλο παρά αντιεξουσιαστές είναι, καταστρέφουν περιουσίες ιδιωτών, όπως μαγαζιά αυτοκίνητα κτλ, οριοθετόντας έτσι την άσκηση βίας, όποτε υπάρχει η μεθοδευμένη αντίδραση του λαού.

Αν υπήρχε πραγματική αντίδραση, θα υπήρχαν επιθέσεις εναντίον των εκφραστών της θέλησης της νέας τάξης, που είναι οι βουλευτές, τα αστυνομικά τμήματα, τα υπουργεία κτλ.

Όλοι αυτοί οι "στόχοι", ναι μεν φρουρούνται, αλλά η φρούρηση είναι της πλάκας, αφού ποτέ δεν χτυπιούνται σοβαρά. Όταν μάλιστα γίνει κάποιο χτύπημα, γίνεται πάντοτε κατά κάποιων χαμηλόβαθμων αστυνομικών, για τα μάτια του κόσμου, ή με κάποιο γκαζάκι στην πόρτα του γραφείου κάποιου βουλευτή, με προσοχή όμως, για να την μαυρίσει μόνο και να μην την καταστρέψει.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν, ότι ποτέ δεν υπάρχει λαϊκή οργή που πράγματι να μετουσιώνεται σε πράξη αντίδρασης, και σε πράξη βίας.

Αν δεν υπήρχαν οι διαδηλώσεις, θα ερχότανε στιγμή, που ο λαός θα έβγαινε αυθορμήτως στο δρόμο και μία λαϊκή μάζα 200,000 ατόμων, δεν σταματιέται από 10,000 διάσπαρτους αστυνομικούς με χημικά και γκλομπς.

Απαιτείται να ανοίξουν πυρ με πραγματικά πυρά.

Αυτό δεν το θέλει η νέα τάξη.

Αυτό θα σηματοδοτούσε πόλεμο. Τότε ο κόσμος θα ξυπνούσε.

Για να μην βγουν στο δρόμο τόσοι πολλοί άνθρωποι, η παφκόσμια εξουσία, φροντίζει να μην απελπιστούν ποτέ και χρησιμοποιεί την μέθοδο "της διαρκούς προσδοκίας της βελτίωσης των πραγμάτων".

Οι πολιτικάντηδες έχουν αναλάβει εργολαβικά λοιπόν την υποσχεσιολογία, που κρατά τους πάντες φοβισμένους και σε κατάσταση αναμονής, για να μην χάσουν το κοκκαλάκι που τους έδωσαν να γλύφουν.

Μην νομίζετε όμως, ότι και να έκανε ο όποιος πληθυσμός πραγματικό γιουρούσι, ότι θα κατάφερνε κάτι.

Πάρτε για παράδειγμα την Αίγυπτο. Βγήκαν όλοι στο δρόμο και εκείνο που κατάφεραν ήταν αν βγάλουν μία"δημοκρατική" κυβέρνηση, αποδεκτή από τους Αμερικάνους. Ένα τίποτα δηλαδή.

Ας πάμε όμως υποθετικά σε μία πιο ακραία κατάσταση.

Ας υποθέσουμε, ότι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ξεσηκώνονται 2,000,000 κόσμου και διαλύουν την αστυνομία και μπουκάρουν στη βουλή και τα δημαρχία και τις περιφέςρειες και λυντζάρουν και σκοτώνουν όλους τους κακούς εκπροσώπους του κατεστημένου και στήνουν κρεμάλες και πάνε και στο Γουδί και κρεμάνε τους "προδότες" και όλα τα σχετικά.

ΜΕΤΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Τι θα γίνει μετά;

Πιστεύετε ότι υπάρχουν οι άριστοι για να κυβερνήσουν; Που θα τους βρούμε; Πως θα γίνουν αποδεκτοί από τον λαό; Δεν θα χρειαστεί δόλος και λαμογιά για να υπερισχύσουν των άλλων αρίστων που σίγουρα θα θέλουν και αυτοί να πάρουν την εξουσία;

Έστω λοιπόν ότι έγινε ένα θαύμα και βρήκαμε τους αρίστους για να εξουσιάσουν. Πώς θα εξουσιάσουν; Πως θα έρθουν σε επαφή με το παγκόσμιο σύστημα πολιτικής και οικονομικής εξουσίας;

Πως θα βρουν χρήμα για να πληρώσουν μισθούς και συντάξεις του δημοσίου; Από που θα πάρουν δάνεια;

Αμέσως λοιπόν θα πρέπει να "ΣΥΝΝΑΛΑΓΟΥΝ" με το κατεστημένο.

Την αμέσως επόμενη όμως στιγμή, θα ανήκουν και αυτοί στο κατεστημένο. Αν αντιδράσουν , τότε το σύστημα θα ρίξει εναντίον τους όλο το ΝΑΤΟ, η Ελλάδα θα γίνει μία υπόδουλη χώρα και μία νέα "κατεστημένη" κυβέρνηση θα έρθει για να μας σώσει.

Καταλαβαίνετε λοιπόν, όλοι εσείς που θέλετε να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, ότι εκείνο που εμποδίζει τον κόσμο όλο να ευτυχήσει, δεν βρίσκεται στην Ελλάδα. Ουσιαστικά δεν βρίσκεται πουθενά συγκεκριμένα για να παμε να το πολεμήσουμε και αφού το νικήσουμε, να ησυχάσουμε.

Ο κόσμος που ζούμε, δεν νικιέται. Νίκη σημαίνει νικάς τον αντίπαλο και ζεις όπως θέλεις. Το θέμα είναι ότι τον νικάς στον κόσμο αυτό και ζεις στον κόσμο αυτό. Ευτυχία και οργάνωση στον κόσμο αυτό δεν μπορούν να υπάρξουν.

Λυπάμαι αλλά αυτή είναι η κατάσταση. Ο κόσμος αυτός φτιάχτηκε για να φιλοξενήσει όχι κατοίκους, αλλά φυλακισμένους.

Σκεφτείτε τις χιλιετίες της γνωστής ιστορίας. Πάντα πόλεμοι, δυστυχία και πάνω από όλα ο αναπόφευκτος θάνατος.

Τρία αγαθά μπορούμε να κατανοήσουμε στον κόσμο αυτό. Τα δύο μας τα στερούν συστηματικά, για να ξεχνούμε διαρκώς το τρίτο και πολυτιμότερο.

Το πρώτο είναι το ΧΡΗΜΑ. Το κυνηγάμε συνέχεια και αυτοί μας το στερούν, στερώντας μας όλα αυτά που μας έπεισαν να θέλουμε να αποκτήσουμε.

Το δεύτερο είναι ο ΧΩΡΟΣ. Σύνορα κρατών, απαγορευμένες περιοχές, όρια πόλεων, τεκμήρια στα μεγάλα σπίτια για να αισθανόμαστε διαρκώς την έλλειψη χώρου. Πράγματι, τι ηλίθιο σκεπτικό, θα σκεφτεί κανείς. Γιατί να μας περιορίζουν τα τετραγωνικά που ζούμε; Δεν είναι ηλίθιο το σκεπτικό, αλλά πανέξυπνο. Μας περιορίζουν και βάζουν στο μυαλό μας μία διαρκή σκέψη αγανάκτησης. 

Κρατούν έτσι ένα μεγάλο μέρος του μυαλού μας διαρκώς απασχολημένο. Όρια λοιπόν παντού στον πλανήτη όπου ζούμε περιορισμένοι.

Κυνηγώντας τα δύο πρώτα ΧΡ (ΧΡΗΜΑ-ΧΩΡΟΣ) ξεχνούμε το τρίτο και κυριότερο που μας περιορίζει απόλυτα ΧΡΟΝΟΣ.

Ο ΧΡΟΝΟΣ αποτελεί τον απόλυτο παράγοντα καταπίεσης, αφού όχι μόνο περιορίζει κάθε μας δραστηριότητα, αλλά ορίζει και αυτό που αντιλαμβανόμαστε σαν ΖΩΗ. Το πιό σίγουρο πράγμα στην ζωή του καθενός, είναι ο θάνατός του.

Αν συνειδητοποιήσει κανείς το βέβαιον του θανάτου του, τότε, αργά ή γρήγορα, οι φοβίες του να μην χάσει τα "κεκτημένα", που ουσιαστικά δεν είναι κεκτημένα, θα φύγουν.

Αυτός ο άνθρωπος τότε γίνεται ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για τους κοσμοεξουσιαστές του κόσμου τούτου. Δεν ελέγχεται. Απελευθερώνεται. Δεν έχει να χάσει τίποτε πλέον.

Σκεφτείτε την απάτη των διαφημίσεων με τις οποίες μας εκπαιδεύουν στο να σκεφτόμαστε όπως θέλουν αυτοί.

Μας λένε, πάρε αυτό το καλό ψυγείο. Θα το έχεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Αυτό όμως είναι ένα ψέμα, που το βρίσκουμε βολικό, για να μην σκεφτόμαστε ότι τίποτε δεν είναι "για πάντα" στον κόσμο αυτό.

ΤΙΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Έτσι χρησιμοποιούν τα δύο πρώτα "ΧΡ" (Χρήμα-Χώρος) για να μην σκεφτόμαστε το τρίτο "ΧΡ", τον Χρόνο.

Ο πόλεμος όμως φίλοι μου, ευτυχώς, γίνεται στην πραγματικότητα, όπως έλεγαν και οι αρχαίοι 
Έλληνες σοφοί, μόνο μέσα στο μυαλό του καθενός.

Αν δεχθεί κανείς, αυτό που ονομάζουμε αλήθεια του Χριστού, το ότι δηλαδή ο κόσμος αυτός είναι και ψεύτικος και προσωρινός, αφού με τον βιολογικό θάνατο απελευθερώνεσαι από αυτόν, τότε θα μπορέσει να αισθανθεί, ότι τίποτε δεν μπορεί να τον αγγίξει. Κανείς δεν έχει εξουσία επάνω του.

Τότε μόνο μπορεί να δημιουργήσει την αίσθηση της ελευθερίας, μέσα στον κόσμο των ονείρων.

Όπως και να έχει, ο πόλεμος για την κατάκτηση της αιώνιας και πραγματικής ζωής, για όσους πιστεύουν ότι υπάρχει, θα δοθεί εδώ.

Όσοι πιστεύετε ότιο μπορείτε να ψηφίσετε τον κατάλληλο βουλευτή για να σας σώσει, κάντε το.

Όσον αφορά τους υπόλοιπους.

Ιδού το Αραντίς, ιδού και το πήδημα!

Καλή Κυριακή

μετά τιμής

Λιακόπουλος Δημοσθένης

Πηγή: liako.gr


ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ


sinking1


Η αβεβαιότητα που επικρατεί σε όλους τους τομείς της ζωής στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα είναι πραγματικά πρωτόγνωρη για τα Ελληνικά δεδομένα και την διαπιστώνουμε συνεχώς εδώ στοprisonplanet.gr
Όχι πως εμείς οι Έλληνες είμασταν ιδιαίτερα οργανωτικοί και τηρούσαμε προγράμματα και χρονοδιαγράμματα. Η έκπληξη και το απρόβλεπτο ήταν πάντα στοιχεία της καθημερινότητάς μας και επίσης γνωρίσματα της γοητείας του λαού μας.
Το ότι είμαστε απρόβλεπτοι λογίζεται κι ως προτέρημα κι όχι ελλάτωμα.
Το θέατρο του παραλόγου που ζούμε σήμερα όμως, παρακολουθώντας τις πολιτικές εξελίξεις στην πατρίδα μας, την πορεία της οικονομίας και την κούφια πολυφωνία εντός Ελλάδας, μας έχει ξεπεράσει κατά πολύ!
Συνεχώς λοιπόν αναρωτιούνται όλοι, που θα βγάλει αυτή η κατάσταση. Όλοι συμφωνούν πως έγιναν πάρα πολλά λάθη και μιλούν για παθογένεια των κοινωνικών δομών, για λανθασμένες νοοτροπίες, που δε μας βοηθούν να αναπτύξουμε υγιείς τρόπους εκκίνησης της οικονομίας κι αλλαγής της κοινωνίας. Ότι αναλωνόμαστε συνεχώς στο πως θα διατηρήσουμε ένα σάπιο και άρρωστο σύστημα, αναμασώντας πρακτικές που δεν οδηγούν σε αποτελέσματα.
Κι όλη αυτή η φιλοσοφία κι η ενδοσκόπηση ξαφνικά καταλήγει σε κορυφαίες ατάκες του στυλ: «Ευτυχώς θα μονιμοποιηθώ τώρα» ή «να 'μαστε καλά μπήκαν τα λεφτά στην τράπεζα» ή «Τώρα έχω γνωστό στην κυβέρνηση και θα το τακτοποιήσω εκείνο το θεματάκι».
Κι αυτόματα όλα τα προηγούμενα διαγράφονται.
Βλέπουμε τα λάθη κι όλα τα στραβά, αλλά δε θέλουμε λύση κι αλλαγή αυτής της σάπιας νοοτροπίας. Την κρίσιμη στιγμή, καθώς στεκόμαστε μπροστά στο δίλλημα της κρίσιμης απόφασης, κάνουμε αυτόματα μεταβολή και γυρίζουμε στα ίδια και τα ίδια.
Αυτή η άρρωστη κατάσταση κάνει το μεγαλύτερο κακό στη νεολαία σήμερα. Οι νέοι που αναζητούν μια κατεύθυνση από τους μεγαλύτερους, οι οποίοι έχουν κάνει την αυτοκριτική τους και γνωρίζουν πολύ καλά πως δημιουργήθηκαν τα προβλήματα, μόλις τους κοιτάζουν στα μάτια και περιμένουν να τους πουν τη λύση, αφού τα ξέρουν όλα, εκεί έρχεται και η μεγάλη απογοήτευση, όταν διαπιστώνουν πως η λύση δεν προτείνεται για ακόμα μια φορά. Γιατί;
Γιατί αφού ξέρεις, ότι πρέπει να αλλάξεις τώρα, γιατί δεν το κάνεις;
Η αλλαγή απαιτεί θέληση και δύναμη. Η αλλαγή χρειάζεται θυσία και η θυσία απαιτεί θάρρος και ψυχική λεβεντιά. Για να θυσιαστείς πρέπει να μην έχεις υπέρ πάντων το Εγώ. Πρέπει να κόψεις το δικό σου θέλημα και να κάνεις αυτό που απαιτούν οι περιστάσεις κι ας μην σου αρέσει.
Όμως εκπαιδευόμαστε όλοι στο πως θα φροντίσουμε περισσότερο τον εαυτό μας. Είμαστε τόσο απασχολημένοι με τον εαυτό μας, που δεν μπορούμε να καταλάβουμε πόσο εξαρτώμαστε ο ένας από τον άλλο. Πως η ίδια μας η ύπαρξη είναι φτιαγμένη για να αγαπάμε και να δίνουμε χαρά στους άλλους. Κι ότι όταν ο άλλος χαίρεται εξ'αιτίας μας, τότε η χαρά γυρίζει διπλή σε μας.
Εκπαιδευόμαστε να ζούμε χωρίς αγάπη προς τον Χριστό, χωρίς να ακολουθούμε τις προτροπές του. Μας είπε:«Αγαπάτε αλλήλους». Εμείς ζούμε χωρίς αγάπη για τους άλλους κι έτσι χωρίς αποθέματα αγάπης ούτε για τον εαυτό μας.
Η ψυχή μας καταλήγει μίζερη κι ανίκανη να θυσιάσει το δικό της θέλημα, τα δικά της πάθη κι έτσι ανίκανη να θυσιαστεί για οποιαδήποτε αξία ή ιδανικό. Δεν θυσιάζουμε λοιπόν τίποτα, ούτε θυσιαζόμαστε για κανέναν. Ούτε καν για το ίδιο μας το καλό, για το καλό της χώρας και των παιδιών μας δε θυσιάζουμε στο ελάχιστο τη στραβή νοοτροπία μας.
Άκαμπτοι κι αμετανόητοι βουλιάζουμε κι όμως δεν αλλάζουμε.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

"Πρόοδος" στο Λουξεμβούργο - Παντρεύεται... τον αγαπημένο του ο πρωθυπουργός


Image result for πρωθυπουργός λουξεμβούργου


Σε πελάγη ευτυχίας πλέει ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου, Ξαβιέ Μπετέλ, καθώς την ερχόμενη εβδομάδα πρόκειται να παντρευτεί... τον Βέλγο αγαπημένο του, Γκοτιέ Ντεστενέ! Αυτό θα πεί πρόοδος!
 
Σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, που επικαλείται πληροφορίες από το περιβάλλον του πρωθυπουργού, το ζευγάρι πρόκειται να παντρευτεί την ερχόμενη εβδομάδα, 15 Μαΐου.
 
Όλα αυτά, λίγους μήνες μετά την νομιμοποίηση του γάμου ομόφυλων ζευγαριών στη χώρα. 
 
Όπως επισημαίνει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων δεν έχουν κυκλοφορήσει πολλές πληροφορίες σχετικά με τον γάμο, καθώς ο ίδιος ο Μπετέλ δεν επιθύμησε να προχωρήσει σε περισσότερες λεπτομέρειες. 
 
«Δεν επιθυμεί να κάνει επίδειξη της προσωπικής του ζωής και απέρριψε το αίτημα εφημερίδων που επικεντρώνονται στην προσωπική ζωή διασημοτήτων να καλύψουν την τελετή» γνωστοποίησε η πηγή.
 
Στο μεταξύ, ανάμεσα στους καλεσμένους αναμένεται να είναι και ο πρωθυπουργός του Βελγίου Σαρλ Μισέλ.
 
Ο 42χρονος Μπετέλ είχε ανακοινώσει την πρόθεσή του να παντρευτεί με τον Ντεστενέ, έναν αρχιτέκτονα με τον οποίο έχουν συνάψει σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης από το 2010.
 
«Μου το ζήτησε και εγώ είπα ναι» δήλωσε στους Los Angeles Times. Το Λουξεμβούργο νομιμοποίησε τον Ιούνιο του 2014 το γάμο μεταξύ προσώπων του ίδιου φύλου αναγνωρίζοντας επιπλέον στα ζευγάρια το δικαίωμα να υιοθετούν παιδιά.
πηγη: defencenet.gr

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Νεοταξικοί λύκοι με ένδυμα προβάτου


maxresdefault

Ιεροκήρυκες του διαβόλου, έμποροι του Χριστού, αδίστακτοι ψυχοεκμεταλευτές, απατεώνες της βιβλικής θεωρίας, απλώθηκαν σε όλη την Αμερική και τώρα άρχισαν να διεισδύουν και στην Ορθόδοξη Ελλάδα. Προσφέρουν χρήματα για εξαγορά ψυχών, για εξαγορά ώρες σε διάφορα τοπικά κανάλια για να διαδώσουν την προπαγάνδα τους και στη συνέχεια να ξεπουλήσουν την «πραμάτεια» τους σε απελπισμένους και σε αφελείς που είναι πρόθυμοι να τους δώσουν ότι έχουν και δεν έχουν για να κτίζουν και άλλες πολυτελέστατες βίλες και να ζουν στην χλιδή του Μαμωνά.
Αυτοί είναι οι λεγόμενοι Preachers ένας και ένας :
Benny Inn και η πολυτελής βίλα του.
Morris Cerrello και η πολυτελής βίλα του.
Jesse Duplantis και η πολυτελής βίλα του.
Joyse Meyer και η πολυτελής βίλα του.
Joel Osteen και η πολυτελής βίλα του.
Kennteh Copeland και η πολυτελής βίλα του.
John Hagee και η πολυτελής βίλα του.
Και μαζί τους ο Οικουμενιστής Παναιρεσιάρχης Πάπας, που ασπάζεται το Κοράνιο.
Ματθ. 7,15 : Προσέχετε δε, να μη παρασυρθήτε εις την πλάνην από τους κακούς διδασκάλους και ψευδοπροφήτας, οι οποίοι έρχονται εις σας με το εξωτερικόν ένδυμα της αθωότητος και πραότητος του προβάτου, ενώ από μέσα είναι άγριοι και άρπαγες σαν λύκοι.
Ο θεός του χρήματος, ο Μαμωνάς. Πουλάνε θεραπευτικά αγιάσματα και οι εισφορές των αφελών πέφτουν βροχή.
Ιων. 15,6 : Οποιος δεν μείνει ενωμένος μαζή μου, έχει ήδη πεταχθή έξω, όπως το άχρηστο κλήμα και θα ξηραθή και όπως οι άνθρωποι μαζεύουν τα κομμένα κλήματα, τα ρίπτουν στο πυρ και τα καίουν, έτσι και εκείνοι, που χωρισμένοι από εμέ μένουν άκαρποι και άχρηστοι, θα ριφθούν από τους αγγέλους στο πυρ της αιωνίου κολάσεως.
Jen paul Crouch και η πολυτελής βίλα του.
Ενώ αλλού διώκονται και σφαγιάζονται οι χριστιανοί!
Πραξ. 20,32 : Και τώρα, αδελφοί, σας εμπιστεύομαι εις τα χέρια του Θεού και εις την διδασκαλίαν της χάριτος αυτού, ο οποίος Θεός μόνος ημπορεί να σας οικοδομήση εις την κατά Χριστόν ζωήν και να σας δώση κληρονομίαν μεταξύ όλων εκείνων, οι οποίοι έχουν προχωρήσει στον αγιασμόν δια της χάριτος του Χριστού.
Jesus is not for sale! Ο Χριστός δεν είναι για πούλημα!


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
nikosxeiladakis
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Παγκόσμια αναστάτωση! Το 666 επάνω σε τσουβάλι ανθρωπιστικής βοήθειας στο Νεπάλ! (Βίντεο)


666-500x280


«Υποτίθεται ότι θα θύματα πρέπει να πουλήσουν την ψυχή τους στον σατανά για μία κούπα ρύζι»;
Παγκόσμια αναστάτωση και πολλά ερωτηματικά προκαλεί μία εικόνα στο Νεπάλ.
Συγκεκριμένα, σε πλάνα του Al Jazeera, που δείχνουν τις προσπάθειες των διασωστών να βρουν ζωντανούς ανθρώπους ανάμεσα στα ερείπια, διακρίνεται ένας άνθρωπος που φέρει στην πλάτη του ένα τεράστιο τσουβάλι με λογότυπο τον αριθμό... 666 μέσα σε κόκκινο φόντο ανάμεσα σε δύο κλάδους ελιάς, δηλαδή κλάδους – στεφάνι δόξας.
Το εν λόγω πλάνο «παίζει» για μερικά δευτερόλεπτα στο ρεπορτάζ, αλλά είναι εμφανέστατο, καθώς γεμίζει την οθόνη.
Χρήστες του YouTube που το παρατήρησαν έχουν κάνει τα σχόλιά τους:
sxolia666
«Τι τρέχει με τον αριθμό 666; Υποτίθεται ότι θα θύματα πρέπει να πουλήσουν την ψυχή τους στον σατανά για μία κούπα ρύζι», γράφει ένας χρήστης.
«666; Πάνω σε ένα τσουβάλι;», γράφει κάποιος άλλος, ενώ ένας τρίτος θεωρεί ότι το Al Jazeera θέλει να περάσει κάποιο κρυφό μήνυμα:


Τομέας ενημέρωσης Prisonplanet.gr


Ρωσικά ΜΜΕ: Ψεύτικη η γέννα της Kate Middleton - Έδειχνε υπερβολικά όμορφη!


689621

Μία απίστευτη θεωρία συνωμοσίας «πλέκουν» τις τελευταίες ώρες τα Ρωσικά ΜΜΕ, έπειτα από τη δημοσίευση ενός άρθρου στην εφημερίδα Κομσομόλσκαγια Πράβντα το οποίο αμφισβητούσε πως η Kate Middleton γέννησε η ίδια το κοριτσάκι της το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.
Το εν λόγω άρθρο της γνωστής ρωσικής εφημερίδας βασίστηκε στην «εμπειρογνωμοσύνη» διαφόρων γυναικών, που υποστηρίζουν ότι είναι αδύνατον για μία γυναίκα να δείχνει όσο όμορφη έδειχνε η Δούκισσα του Κέιμπριτζ μόλις 5 ώρες μετά τη γέννα.
«Αν όντως γέννησε η ίδια το παιδί, τότε αυτό θα πρέπει να συνέβη πριν από αρκετές ημέρες», υποστήριξε μία Ρωσίδα, επισημαίνοντας ότι η μικρή πριγκίπισσα δεν δείχνει καν σαν νεογέννητο.
Σύμφωνα με τη Mirror που έβαλε στο μικροσκόπιο το συγκεκριμένο άρθρο, οι θεωρίες συνωμοσίας που προωθούνται από τα ρωσικά ΜΜΕ παρουσιάζουν εντυπωσιακή ποικιλία, με άλλους να λένε ότι το μωρό είναι τριών ημερών και άλλους ότι στην πραγματικότητα το γέννησε μία παρένθετη μητέρα.
«Η Kate πρέπει να φορούσε ψεύτικη κοιλιά όλους αυτούς τους μήνες», είπε μία γυναίκα στην Κομσομόλσκαγια Πράβντα ενώ μία άλλη Ρωσίδα τονίζει: «Ακόμα κι αν η γέννα είναι εύκολη, μία γυναίκα χρειάζεται πολλές ώρες ύπνου μέχρι να συνέλθει. Πρόκειται για ένα παραμύθι που προσπαθεί να μας ταΐσει μία οικογένεια φιγουρατζήδων».
protothema
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Ξέρετε τι γιορτάζουμε την πρωτομαγιά; Ξέρετε ότι γιορτάζουμε την υποδούλωση των λαών;


dfghgh


Tου Λιακόπουλου Δημοσθένη

ΤΗΝ 1η ΜΑΙΟΥ ΤΟΥ 1776 Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΣΑΜΑΕΛ
ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΡΑΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΒΑΥΑΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΣΤΟΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ.
ΠΡΩΤΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥΣ, ΗΤΑΝ Ο ΑΔΑΜ ΒΑΪΣΧΑΟΥΠΤ (ΛΕΥΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ-ΚΕΦΑΛΗ). ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΕΞΑΚΤΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ, ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΣΕ ΓΑΛΑΖΙΟ ΧΡΩΜΑ, ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥΓΚΟΥΡ ΤΟΥΡΚΩΝ ΤΗΣ ΤΑΚΛΑ ΜΑΚΑΝ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ, ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΑΠ΄ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ
ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΥΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΝΑΡΧΙΕΣ
ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ
Η ΜΑΥΡΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΛΙΛΙΘ ΛΑΜΑΣΘΟΥ ΕΛΕΓΧΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.
ΟΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΑΘΕΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ.
Η ΧΑΛΑΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ
ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ  ΧΑΪΒΑΝΙΑ,
ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ
ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ
ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΜΑΧΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ
ΕΝΩ ΚΑΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ
ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΘΕ 1η ΜΑΪΟΥ
ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ.
ΚΑΛΗ ΓΚΟΪΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ
WAKE UP PEOPLE

prisonplanet.gr

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Eφθασε και το βραχιολάκι επιτήρησης Θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 250 κρατουμένους πλην ισοβιτών


vraxiolaki


Μοιάζει με υπερμέγεθες ρολόι, είναι αδιάβροχο, φοριέται στο πόδι για λόγους διακριτικότητας και ζυγίζει μόλις 150 γραμμάρια. Το βραχιολάκι, το μέσο ηλεκτρονικής επιτήρησης κρατουμένων και υποδίκων, συνιστά πλέον - και ελληνική - πραγματικότητα καθώς «παραδίδεται» από την εταιρεία-ανάδοχο.
tovima

Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Σάββατο 25 Απριλίου 2015

ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ


nwo attack

Πληθαίνουν τα δημοσιεύματα στον τύπο σχετικά με το πλήθος των ανθρώπων που πεθαίνουν καθημερινά κατά εκατοντάδες, όχι μόνο από τους πολέμους, τους βομβαρδισμούς, τους αποκεφαλισμούς και τις εκτελέσεις του ΙS, τους εκατοντάδες μετανάστες που πνίγονται κλπ, αλλά κι από ασθένειες που προκαλούνται από τον ήδη γνωστό ιό Έμπολα, που αποδεκατίζει την Αφρική, καθώς κι από αγνώστους ιούς που εκδηλώνονται σε διάφορες χώρες, όπως πρόσφατα στην Νιγηρία, στο Καζακστάν και αλλού.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.) παραδέχθηκε ότι «δεν θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ένα ξέσπασμα του ιού έμπολα και ότι η ανταπόκρισή του ήταν αργή κι ανεπαρκής». Υποστήριξε πως μπορεί να αντιμετωπίσει μικρές και μεσαίες εστίες, αλλά όταν ήρθε αντιμέτωπος με καταστάσεις έκτακτης ανάγκης αυτής της κλίμακας, δεν τα κατάφερε.»
Ο ΟΗΕ σύμφωνα με την απεσταλμένη της Ύπατης Αρμοστείας του, Αντζελίνας Τζολί, απέτυχε να τερματίσει τον πόλεμο στη Συρία, ενώ η ίδια απηύθυνε μια συγκινητική έκκληση στη διεθνή κοινότητα να βοηθήσει τους Σύρους πρόσφυγες.
Η ΕΕ προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο μεταναστευτικό πρόβλημα καθώς παραδέχεται την αδυναμία της να χαράξει μια κοινή, ρεαλιστική μεταναστευτική πολιτική. Υπό το βάρος του μεγάλου αριθμού πνιγμένων μεταναστών στη Μεσόγειο θυμήθηκε ότι πρέπει να λάβει μέτρα για τους ανθρώπους που κινδυνεύουν.
Σε πολλές περιπτώσεις βλέπουμε παγκόσμιους οργανισμούς κι ενώσεις κρατών που έχουν συσταθεί με σκοπό το κοινό όφελος της ανθρωπότητας και την προστασία των δικαιωμάτων και της ασφαλείας των λαών, να αδυνατούν να ανταποκριθούν στις κρίσιμες ανάγκες και να μην πετυχαίνουν βασικούς στόχους που προβλέπουν οι κανόνες σύστασής τους, ενώ εξόφθαλμα πλέον εθελοτυφλούν μπροστά στον ανθρώπινο πόνο και την επιτακτική ανάγκη εξεύρεσης λύσεων στην κρίση, που οι ίδιοι δημιούργησαν με την ανοχή και τις ιδιοτελείς πολιτικές τους.
Σίγουρα δεν μπορεί να είναι τυχαίο το ότι όλοι οι παγκόσμιοι οργανισμοί, οι οποίοι στελεχώνονται από στελέχη με ιδιαίτερη μόρφωση και κοινωνικές «ευαισθησίες», δεν μπορούν να βρουν λύση σε κανένα μεγάλο παγκόσμιο πρόβλημα, αλλά αντίθετα αφήνουν να αφανίζονται ολόκληροι πληθυσμοί, λέγοντας εκ των υστέρων, ότι δεν τα κατάφεραν.
Πολύ βολικός ισχυρισμός!
Και βέβαια αναρωτιούνται για το τι συμβαίνει αυτοί που αγνοούν τα σχέδια των παγκοσμιοποιητών, τα οποία συνεχώς επισημαίνονται στο prisonplanet.gr και δεν είναι άλλα, από το να αφανίσουν όσο μεγαλύτερο μέρος του ανθρώπινου πληθυσμού μπορούν, ώστε να μπορούν να τον ελέγχουν πιο εύκολα, κι επίσης να δημιουργούν πλήθος προβλημάτων, που θα φέρνουν δυστυχία κι απελπισία στους ανθρώπους, ώστε να ζητούν λύσεις και οι λύσεις που θα δίνονται να είναι τέτοιες, που φαινομενικά θα ανακουφίζουν, αλλά στην πραγματικότητα θα στερούν όλο και περισσότερο την ελευθερία και την αξιοπρεπή διαβίωση των ανθρώπων.
Στις μέρες μας αυτό το σχέδιο επικράτησης της Παγκόσμιας χούντας είναι εμφανέστερο από ποτέ. Οι συνεχόμενες «αποτυχίες» τους δεν πείθουν κανέναν για το τυχαίο αυτών που συμβαίνουν. Οργανωμένα, μεθοδικά και με ρυθμούς γρηγορότερους από ποτέ επιτίθενται στην ανθρωπότητα με σκοπό την υποταγή της.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Οι Τούρκοι διοργανώνουν συλλαλητήριο απέναντι από την Κω κατά της ελληνικής «κατοχής» 150 νησιών του Αιγαίου!




Σε μια άκρως επικίνδυνη και ύποπτη εξέλιξη προχωρά το τουρκικό «βαθύ» κράτος με τη διοργάνωση συλλαλητηρίου κατά της «ελληνικής κατοχής» 150 νησιών και νησίδων στο Αιγαίο!
Η συγκέντρωση έχει προγραμματιστεί για την Κυριακή 26 Απριλίου στην Αλικαρνασσό (Bodrum) και στις 15:00 απέναντι από την Κω όπως αναφέρουν τουρκικά δημοσιεύματα.
Η συγκέντρωση μπορεί μεν να διοργανώνεται από το τουρκικό κόμμα Vatan πλην όμως έχει την ενθάρρυνση της τουρκικής ηγεσίας η οποία θα χρησιμοποιήσει  την συγκεκριμένη εξέλιξη αλλά και τις επόμενες που θα ακολουθήσουν ως «λαϊκή αγανάχτηση» για την ελληνική «κατοχή».
Στην συγκέντρωση όπως αναφέρεται πρόκειται να πάρουν μέρος Τούρκοι πολίτες από τις περιοχές της Σμύρνης, Αϊδινίου, Μπαλικεσίρ και των νοτιοδυτικών τουρκικών ακτών.
Μάλιστα δεν θα πρόκειται για απλή συγκέντρωση.
Στο συλλαλητήριο θα μιλήσει και ο πρώην υπουργός Άμυνας της Τουρκιάς, Barlas Doğu, ο οποίος αφού πρώτα θα αναγνώσει  επιστολή στη συνέχεια θα επιχειρήσει να την επιδώσει  στην ελληνική πρεσβεία της Άγκυρας και στην οποία θα γίνεται διαμαρτυρία για την παράνομη, όπως θα υποστηρίζεται της «κατοχής» 150 νησιών του Αιγαίου.
Το ποια είναι η διασύνδεση βέβαια της συγκέντρωσης με το τουρκικό κράτος φαίνεται από το γεγονός ότι στην επιστολή θα γίνεται ιδιαίτερη μνεία στα νησιά Αγαθονήσι και Φαρμακονήσι τα οποία, σύμφωνα με τους Τούρκους, με παράνομο τρόπο επιβλήθηκε η ελληνική κατοχή από το 2004 και μετά.
Φυσικά είναι τα νησιά στα οποία παρατηρείται ο μεγαλύτερος αριθμός υπερπτήσεων τουρκικών μαχητικών κάτι που δείχνει πως η Άγκυρα έχει βάλει κυριολεκτικά «πλώρη» για νέα σχέδια στην περιοχή.
Παράλληλα θα επισημαίνεται ότι η Ελλάδα έχει… παραβιάσει την συνθήκη της Λοζάνης που απέδιδε τα νησιά αυτά στην Τουρκία!
Μπορεί βέβαια στις 7 Ιουνίου να πραγματοποιηθούν οι βουλευτικές εκλογές στην Τουρκία και το Vatan να προσπαθεί έτσι να αυξήσει την εκλογική επιρροή του αλλά το γεγονός ότι ένα πολιτικό κόμμα στρέφεται ξεκάθαρα εναντίον της ελληνικότητας νησιών που πραγματοποιεί υπερπτησεις η τούρκικη Αεροπορία δείχνει τη σοβαρότητα του θέματος.
Ακόμη ο κατάλογος των 150 νησιών και νησίδων που διεκδικούν ακόμη και έτσι δηλαδή ανεπίσημα οι Τούρκοι δεν είναι επακριβώς γνωστός , αλλά πολύ σύντομα η σχετική λίστα είναι πιθανό να λάβει και σφραγίδα τουρκικού ΥΠΕΞ.
Έτσι τη στιγμή που στην Αθήνα πραγματοποιούνται συγκεντρώσεις «αλληλεγγύης» για τους λαθρομετανάστες στην Τουρκία το αντίστοιχο κλίμα έχει σαν στόχο τα νησιά μας στο Αιγαίο.
πηγη: defencenet.gr

Άγιος Γεώργιος: Ο πιο γνωστός και αγαπητός Άγιος σε όλο τον κόσμο!




Το όνομά του, από τα πλέον λαοφιλή στον ελληνικό πληθυσμό, από τους πιο γνωστούς και αγαπητούς Αγίους σε όλον το χριστιανικό -και όχι μόνο- κόσμο.
Στην ορθόδοξη χριστιανική παράδοση, συνολικά πενήντα έξι μορφές με το όνομα Γεώργιος κοσμούν το εορτολόγιό της, με γνωστότερο όλων τον Γεώργιο το Μεγαλομάρτυρα και Τροπαιοφόρο, που ανήκει στη χορεία των μεγαλομαρτύρων της Εκκλησίας.
Ποιός ήταν
Γόνος πλούσιας και αριστοκρατικής οικογένειας από την Καππαδοκία της Μ. Ασίας, ήταν αξιωματικός του ρωμαϊκού στρατού. Η δράση, το μαρτύριο και η κοίμησή του τοποθετούνται τον 3ο αιώνα και στις αρχές του 4ου αιώνα, επί αυτοκρατορίας Διοκλητιανού. Η μνήμη του τιμάται δύο φορές το χρόνο: στις 23 Απριλίου ο διά αποκεφαλισμού θάνατός του ή για τις Εκκλησίες που πηγαίνουν σύμφωνα με το Ιουλιανό ημερολόγιο, εάν η ημέρα συμπέσει πριν από την Ανάσταση, μετατίθεται τη Δευτέρα της Διακαινησίμου και στις 3 Νοεμβρίου η ανακομιδή των λειψάνων του.
Οι διηγήσεις
Ο Άγιος Γεώργιος, ως τροπαιοφόρος (στρατιωτικός), Άγιος και ελευθερωτής, συγκεντρώνει πολλές διηγήσεις για τα κατορθώματά του, με σημαντικότερο όλων την εξόντωση του δράκου και τη σωτηρία της βασιλοπούλας.
Σύμφωνα με την Παράδοση, το θηρίο φρουρούσε το νερό μιας πηγής, στη Λιβύη, και δεν άφηνε τους κατοίκους να υδρευτούν αν δεν του έδιναν βορά κάθε φορά ένα συντοπίτη τους. Οι κάτοικοι της περιοχής όριζαν με κλήρο το θύμα του δράκου για πολλά χρόνια. Ολόκληροι στρατοί αντιτάχθηκαν στο τέρας, χωρίς αποτέλεσμα. Ο κλήρος έπεσε και στη βασιλοπούλα, την οποία έσωσε ο Άγιος, νεαρός αξιωματικός πάνω στο άλογο, φονεύοντας το δράκο με το κοντάρι του.
Προστάτης τόσο στρατευμάτων όσο και χωρών. Επειδή ο βίος του είναι στρατιωτικός, θεωρείται προστάτης του Πεζικού και του Ελληνικού Στρατού Ξηράς, ενώ είναι και ο προστάτης Άγιος της Αγγλίας. Επίσης, θεωρούνταν Άγιος προστάτης των Σταυροφόρων, οι οποίοι έφεραν στη Δύση το λείψανό του από την Παλαιστίνη, καθώς επίσης και των Προσκόπων.
Ο Άγιος Γεώργιος είναι, επιπλέον, Άγιος της Καθολικής, της Αγγλικανικής, της Ορθόδοξης, της Λουθηρανικής και της Αρμενικής Εκκλησίας, καθώς και προστάτης Άγιος των χριστιανών της Παλαιστίνης, της Βηρυτού, της Γεωργίας, του βουλγαρικού στρατού.
Λατρεύεται ιδιαίτερα από τους Σαρακατσάνους (νομάδες της ηπειρωτικής Ελλάδας) αλλά και από Πομάκους της Θράκης. Στην εκκλησία που είναι αφιερωμένη στη μνήμη του, στην Πρίγκηπο, χιλιάδες Τούρκοι προσέρχονται κάθε χρόνο να προσκυνήσουν την εικόνα του. Πολλοί είναι οι προσκυνητές και στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου, στο Φανάρι, όπου διασώζονται κειμήλια ανεκτίμητης αξίας, όπως ο Πατριαρχικός Θρόνος και ο Άμβωνας.
Ο Αϊ-Γιώργης ο Τροπαιοφόρος και Δρακοκτόνος συνδέεται, επίσης, με τη γεωργία και τον πολλαπλασιασμό: Το όνομα Γεώργιος είναι ελληνικό, προέρχεται από το ουσιαστικό «γεώργιον» που σημαίνει καλλιεργήσιμο και την περίοδο της εορτής του (23 Απριλίου) οι αγρότες σπέρνουν, εξ ου και η επωνυμία του «σποριάρης».
Αλλά ο Άγιος είναι και προστάτης των κτηνοτρόφων, διότι η εορτή του συμπίπτει με την εποχή που θα αφήσουν τα χειμαδιά και θα ανέβουν στα βουνά.
Η εορτή του σηματοδοτεί την αρχή της άνοιξης.
Πλήθος τα προσωνύμια του Αγίου είτε από ευλάβεια είτε από κάποιο θαύμα ή και από άλλη αιτία:
- Ο Αέρις στο Όφι του Πόντου, παλαιά, όπου οι Τούρκοι τον έλεγαν Αέρτς, ο Ζαντών, δηλαδή Άγιος Γεώργιος ο τρελός, γιατί τους τιμωρούσε αφαιρώντας τους τα μυαλά.
- Ο Αράπης ή Αρακλειανός (Ηρακλειανός), στη Θράκη, επειδή θαυματουργή εικόνα του βρισκόταν στην Ηράκλεια της Προποντίδας. Αράπη μάλιστα γιατί ο Άγιος παρουσιάζεται μαύρος σε αυτήν την εικόνα, ανάγλυφη από μαύρη πέτρα, ή από σκληρό ξύλο.
- Ο Κουδουνάς στην Πρίγκηπο, γιατί η εικόνα του Αγίου βρέθηκε από έναν βοσκό, καθώς ήταν σκεπασμένη από μια αρμαθιά κουδούνια σύμβολα της παραφροσύνης, την οποίαν όλοι πιστεύουν ότι θεραπεύει.
- Στο Θησείο, ο Ακαμάτης, επειδή οι Τούρκοι δεν επέτρεπαν να τελείται στην εκκλησία του Θεία Λειτουργία παρά μόνο στην εορτή του, στις 23 Απριλίου.
- Ο Αϊ-Γιώργης ο Γοργός στην Καστοριά, γιατί σπεύδει ταχέως σε βοήθεια όσων τον επικαλούνται.
- Ο Αϊ-Γιώργης Καππαδόκης, από τον τόπο καταγωγής του και πατρίδα του πατέρα του και Παλαιστίνιος, από τον τόπο καταγωγής της μητέρας του.
- Ο Αϊ-Καλλάρης, στην Κάσο και Αϊ-Καβαλάρης, επειδή είναι έφιππος.
- Ο Βάρδας, ο Γεωργιανός, ο Επιτειδιώτης, ο Καστρενός, ο Κιουρτζής, ο Κλεφτογρασιάς, ο Διασορίτης, ο Ζούρος, ο Κρασάς, ο Μεθυστής, ο Πέρσης, ο Σκυριανός, πολιούχος του νησιού, ο Φουστανελάς, πολιούχος των Ιωαννίνων, ο Φτωχός, ο Χατζής, ο Αϊ-Στρατηγός, ο Ψαροπιάστης, ο Φανερωμένος, ο Πεταλωτής.
Η γιορτή του συνδυάζεται με έθιμα χαράς και ευφορίας
Ο αγιασμός των χωραφιών, τα κλαδιά της καρυδιάς στο κατώφλι του σπιτιού είναι έθιμα της γιορτής του, στην Αρκαδία. Οι Σαρακατσάνοι, στο όνομά του, παίρνουν το μεγαλύτερο όρκο τους και την ημέρα της γιορτής του θυσιάζουν το καλύτερο μαύρο κριάρι της στάνης τους, ενώ τη Λαμπρή άσπρο. Στην Αίγινα, το μοσχομυριστό χαμομήλι είναι τ' Αϊ-Γιωργιού το λουλουδάκι. Στη Μακεδονία, ο μήνας Απρίλιος λέγεται Αγιγεωργίτης, στον Πόντο Αεργίτας.
Στο Όλβιο Ξάνθης αναβιώνει το έθιμο των πεχλιβάνηδων. Νεαροί παλαιστές (πεχλιβάνηδες), φορώντας δερμάτινο παντελόνι και αλειμμένοι με λάδι, επιδίδονται σε ένα είδος ελληνορωμαϊκής πάλης, ιδιαίτερα δημοφιλούς στην Τουρκία. Νικητής αναδεικνύεται αυτός που θα βάλει πλάτη τον αντίπαλό του ή θα του κατεβάσει το παντελόνι. Το έθιμο λέγεται ότι αναπαριστά τη μάχη του Αγίου Γεωργίου με το δράκο και ήρθε στην Ελλάδα από τους πρόσφυγες της Κωνσταντινούπολης.
Το ίδιο έθιμο αναβιώνει και στην Ανθή Σερρών. Οι ρίζες του, εδώ, βρίσκονται στα χρόνια της τουρκοκρατίας, όταν τα θαρραλέα παλικάρια του χωριού, παίρνοντας την ευλογία από τον Αϊ-Γιώργη, πάλευαν με τα πρωτοπαλίκαρα των Τούρκων και κατάφερναν επιδεικνύοντας δύναμη και θάρρος να τα νικήσουν.
Στο Νέο Σούλι Σερρών γίνεται η αναπαράσταση της νίκης του Αγίου Γεωργίου επί του δράκου από νέους του χωριού. Το δρώμενο της «Δρακοκτονίας» συγκεντρώνει πολύ κόσμο κάθε χρόνο. Ακολουθεί γλέντι με χορό, κρασί και παραδοσιακό φαγητό.
Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας γίνονται αυτοσχέδιες ιπποδρομίες προς τιμήν του Αγίου : Καλλιόπη Λήμνου, Πλατύ Μεσσηνίας, Άγιος Γεώργιος Μεσολογγίου
Η Αράχωβα Βοιωτίας τιμά τον προστάτη Άγιό της με τριήμερες εκδηλώσεις, το «Πανηγυράκι», όπως το ονομάζουν οι ντόπιοι. Περιλαμβάνει δρώμενα, παραδοσιακά αγωνίσματα, τοπικούς χορούς και παραδοσιακή μουσική. Την εικόνα του Αγίου Γεωργίου, κατά τη διάρκεια της περιφοράς της, συνοδεύουν νέοι και νέες της περιοχής με τοπικές ενδυμασίες.
Στην Ασή Γωνιά Χανίων οι κτηνοτρόφοι της περιοχής συρρέουν με τα κοπάδια τους στην εκκλησία του Αϊ-Γιώργη του Γαλατά για να πάρουν την ευλογία του. Τα ζώα, στολισμένα με τα πιο μελωδικά λέρια (κουδούνια), μαντρώνονται στην «κούρτα» έξω από την εκκλησία κι αρμέγονται ένα-ένα.
Αλλά και στην καρδιά του αραβικού κόσμου, θα επαναλειτουργήσει την 24η Απριλίου, η Ι.Μ. Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου, όπου με κάθε θρησκευτική μεγαλοπρέπεια και λαμπρότητα θα πραγματοποιηθούν τα θυρανοίξια του ανακαινισμένου ελληνορθόδοξου ιστορικού μοναστηριού.
Η Ιερά Μονή, σε σχήμα ροτόντας, χρονολογείται από τον 12ο αι. μ.Χ. Πρόκειται για παλιό φρούριο του ρωμαϊκού στρατού, όπου, σύμφωνα με την επικρατούσα παράδοση, έζησε φυλακισμένος ο Άγιος Γεώργιος.
Πλήθος τα γνωμικά και οι παροιμίες που αναφέρονται στον Άγιο:
-«Αϊ-Γιώργη, βοήθα μου, σείε κι εσύ τα πόδια σου», λένε στην Κρήτη.
-«Από τ' Αϊ-Γιωργιού και πέρα δώσ' του φουστανιού σου αέρα» λένε στη Μεσσηνία.
«Αϊ-Γεώρις να βοηθά σε», είναι γνωστή ευχή των Ποντίων οι οποίοι θεωρούν τον Άγιο σύμβολο της λεβεντιάς και της ανδρείας και αναφέρουν για ένα νέο και όμορφο παλληκάρι: «Ένα παλικάρι ίσια μ΄εκεί απάν', έμορφον σαν τον Αέρτς».
Το απολυτίκιο του Αγίου Γεωργίου
Ως των αιχμαλώτων ελευθερωτής
και των πτωχών υπερασπιστής,
ασθενούντων ιατρός, βασιλέων υπέρμαχος,
τροπαιοφόρε, μεγαλομάρτυς Γεώργιε,
πρέσβευε Χριστώ τω Θεώ
σωθήναι τα ψυχάς ημών.
Ο έφιππος νέος πολεμιστής εδραιώθηκε σε ολόκληρη την ορθόδοξη χριστιανοσύνη ως ο ιδανικός ήρωας. Το ιδεώδες σύμβολο της ανδρείας, του αρρενωπού κάλλους και της ευσέβειας.
Ο Άγιος Γεώργιος ο Μεγαλομάρτυρας και Τροπαιοφόρος!
πηγη: ΑΠΕ - ΜΠΕ
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Μεγάλο θαύμα! “Θεέ μου πόσο μα πόσο ζωντανός είσαι;”


54888


“Η ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ… ΣΤΟ KNOXVILLE ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΚΤΗΣ ΤΩΝ ΗΠΑ,ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ..Η ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΘΙΚΤΗ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΑΛΙ-ΤΖΑΜΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΚΕΠΑΖΕ ΕΛΙΩΣΕ,ΤΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΕΠΑΘΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ!!!ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟ ΞΥΛΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΟ ΛΑΜΠΑΔΙΑΣΕΙ ΑΦΟΥ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΛΙΩΣΕ ΤΟ ΓΥΑΛΙ!!!”
Του χρήστη facebook Manolis Prasinos
ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΣ ΗΜΩΝ ΔΟΞΑ ΣΟΙ

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Αυτός ο άνθρωπος έβρισε την Παναγία αλλά αυτό που έπαθε ΔΕΝ το περίμενε ΠΟΤΕ!


panagia

Η αποστομωτική απάντηση της Παναγίας…

Είναι γεγονός ότι εμείς οι Έλληνες επικαλούμαστε την Παναγία για τα πάντα, κάτι που κάνει τη σχέση μας με τη Θεομήτωρ να ταλαντεύεται στο δίπολο αγάπης-μίσους…

Η Θεοτόκος ενσαρκώνει έτσι τόσο ένα πρόσωπο λατρείας και βαθιάς κατάνυξης, την ίδια στιγμή που το όνομά της φιγουράρει σε μια από τις πλέον κοινές βρισιές που σκαρφαλώνει στα στόματα πολλών.

Και βέβαια τίποτα δεν συνοψίζει καλύτερα την αμφιθυμική σχέση μας με την Παρθένο Μαρία από το κωμικοτραγικό περιστατικό του βενζινά και τη διπλή επίκληση του ονόματός της!

Ο τύπος έχει βλέπετε τη βλάσφημη βρισιά «ψωμοτύρι», ειδικά όταν πιτσιλιέται με βενζίνη από το βυτιοφόρο, αναγκάζοντας την Παναγία να… προβεί σε μια τρανή φανέρωση της δύναμής της!

Μιλάμε για απάντηση τουλάχιστον ηχηρή….

Απολαύστε το βίντεο



πηγη: makeleio.gr

Συγκλονιστικό βίντεο που δεν μπορεί να διαψευσθεί!Εκατοντάδες πύρινοι σταυροί εμφανίστηκαν στην τελετή του Αγίου Φωτός του 2015!




Εκατοντάδες πύρινοι σταυροί εμφανίστηκαν πάνω από τις αναμμένες λαμπάδες των πιστών στην πρόσφατη τελετή του Αγίου Φωτός του 2015. Το μοναδικό αυτό φαινόμενο αποτυπώνεται σε ένα βίντεο που τραβήχτηκε μέσω iphone από μία νεαρή νηπιαγωγό αρμενικής καταγωγής, την Hasmig Kalaydjian, η οποία είναι μόνιμη κάτοικος της Ιερουσαλήμ. Πάνω από τις αναμμένες λαμπάδες διακρίνονται πύρινοι φωτεινοί σταυροί, οι οποίοι βγαίνουν μέσα από τις φλόγες των λαμπάδων και έχουν ύψος 2-3 μέτρα. Στην ουσία κάθε πιστός που κρατάει μια αναμμένη λαμπάδα, χωρίς να το γνωρίζει, κρατάει και έναν πύρινο σταυρό Αγίου Φωτός. Είναι η πρώτη φορά που καταγράφεται ένα τόσο ξεχωριστό φαινόμενο.

Χάρης Σκαρλακίδης




πηγη: volcanotimes.com

Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Η επικίνδυνη ΑΓΑΠΗ ενός Τούρκου για τον… Ιησού Χριστό


Καταγραφή


Την συγκλονιστική πραγματικά είδηση ένας Τούρκος ανέβηκε σε ένα γερανό ανυψωτήρα στην κεντρική πλατεία της Άγκυρας, Kızılay, και από πολύ ψηλά με ένα μεγάλο πανό με το οποίο εκδήλωνε την αγάπη του στον Σταυρό, στον Ιησού Χριστό και στην Παναγία, διαμαρτυρήθηκε για την καταπίεση των χριστιανών στην Τουρκία.
Την πραγματικά πολύ εντυπωσιακή αυτή είδηση, την έκανε γνωστή η τουρκική εφημερίδα, Posta. Η τουρκική εφημερίδα στο ρεπορτάζ της ανέφερε ότι κάποιος άγνωστος ανέβηκε σε ένα γερανό ανυψωτήρα στην κεντρική πλατεία της τουρκικής πρωτεύουσας με ένα μακρύ πανό το οποίο είχε τον εσταυρωμένο Ιησού Χριστό. Το πανό αυτό, που το κρέμασε έτσι ώστε να φαίνεται στον κόσμο κάτω στην πλατεία, έγραφε τα εξής πολύ εντυπωσιακά και χαρακτηριστικά : «Είμαστε άπιστοι. Η ένοχη μας είναι η αγάπη του Ιησού. Εμείς αγαπάμε την Τουρκία, αλλά εσείς δεν μας αγαπάτε. Αυτή είναι η φωνή της δικαιοσύνης σε αυτή την χώρα ;»
Μόλις τον πήραν είδηση κάποιοι περαστικοί από κάτω και έγινε γνωστή η εμφάνιση του στην άκρη του γερανού ανυψωτήρα σε αυτό το πολύ κεντρικό σημείο της Άγκυρας, αμέσως έφτασε εκεί ισχυρή αστυνομική δύναμη, αποκλείστηκαν οι γύρω δρόμοι και κόπηκε η κυκλοφορία των οχημάτων προκαλώντας μεγάλο μποτιλιάρισμα. Πολλοί Τούρκοι έτρεχαν να δουν τι συμβαίνει και έκπληκτοι αντίκριζαν το θέαμα κάποιου άγνωστου στην άκρη του γερανού να έχει μπροστά του τον εσταυρωμένο και να ατενίζει επικίνδυνα το κενό. Ειδοποιήθηκε η πυροσβεστική υπηρεσία και αμέσως έφτασαν σκάλες της πυροσβεστικής που με μεγάλη προσπάθεια πλησίασαν τον άγνωστο ο οποίος με αυτόν τον πολύ εντυπωσιακό τρόπο διαδήλωνε την μεγάλη καταπίεση της χριστιανικής του πίστης και προσπάθησαν να τον πείσουν να κατέβη κάτω. Τελικά μετά από κάποια ώρα συζήτησης, οι πυροσβέστες κατάφεραν να τον κατεβάσουν και τον παρέδωσαν στις αστυνομικές αρχές που αμέσως τον συνέλαβαν.
Μεγάλη εντύπωση όμως έκανε στους αστυνομικούς τα γραφόμενα στο πανό που πρόβαλαν με αυτόν τον πολύ εντυπωσιακό τρόπο την θρησκευτική καταπίεση των μη μουσουλμάνων που υπάρχει σήμερα στην Τουρκία από κάποιο, που προφανώς λόγω των θρησκευτικών του πεποιθήσεων έχει υποστεί τα πάνδεινα από τις αρχές στην υποτιθέμενη θρησκευτική ελευθερία της Τουρκίας. Η πρόθεση του όπως αναφέρθηκε, ήταν με την επικίνδυνη αυτή του ενέργεια να δείξει πως στην Τουρκία δεν υπάρχει δικαιοσύνη και όποιος δεν είναι μουσουλμάνους διώκεται συνεχώς σε κάθε του βήμα. Φυσικά αυτή τη είδηση δεν θα την δείτε πουθενά σε κανένα καθεστωτικό «ελληνικό» ΜΜΕ.
Και ενώ στην γειτονική ισλαμική Τουρκία κάποιοι είναι πρόθυμοι να θυσιαστούν ακόμα και να πέσουν στο κενό για την χριστιανική τους πίστη, εμείς εδώ στην Ελλάδα ζαλισμένοι από τον ευρωπαϊκό μας εκσυγχρονισμό, έχουμε ξεπουλήσει όλα τα πιστεύω μας ούτε καν για… τριάντα αργύρια. Τι άλλο να πούμε!

Τουρκικό-δημοσίευμα11

πηγη: pentapostagma.gr

Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

AΡΟΝ ΑΡΟΝ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΤΟΝ


crucifiction-570

Ήρθε και η Μεγάλη Εβδομάδα και κάθε μέρα της μας θυμίζει τι τράβηξε ο Ιησούς Χριστός στα χέρια όλων εκείνων που τον μισούσαν έως θανάτου. Όλοι εκείνοι, που όταν επέτρεψε ο Θεός να συλλάβουν τον Υιό Του, άδραξαν την ευκαιρία που περίμεναν καιρό κι έβγαλαν πάνω Του όλη τους την κακία κι όλη τους τη βαρβαρότητα.
Κι αναρωτιέται κανείς πως είναι δυνατόν άνθρωποι να φέρθηκαν με τέτοιο μένος, απέναντι σε κάποιον που όταν Τον είχες μπροστά σου μόνο σεβασμό και δέος μπορούσες να νιώσεις. Άνθρωποι, οι οποίοι ακόμα κι αν δεν Τον ήξεραν είχαν σίγουρα ακούσει για Αυτόν, που ζούσε ανάμεσά τους και μόνο καλό έκανε σε όλους. Άνθρωποι, που ζούσαν μια ζωή χωρίς ελπίδα, χωρίς αλήθεια, εγκλωβισμένοι στο ψέμα αυτού του κόσμου και άκουσαν από Αυτόν λόγο παρηγοριάς, λόγο αλήθειας και λόγο σωτηρίας από την ψεύτικη αυτή ζωή.
Αυτοί οι άνθρωποι Τον βασάνισαν με τον χειρότερο τρόπο.
Άραγε την ώρα που Τον χτυπούσαν και τον κορόιδευαν κανείς δεν ένιωθε τον παραμικρό οίκτο; Τον παραμικρό δισταγμό, ότι αυτό που έκαναν εκείνη την στιγμή μπορεί να ήταν λάθος;
Στην πραγματικότητα πίσω από όλα αυτά ενορχηστρωτές κι εκτελεστές αυτού του σχεδίου ήταν ο διάβολος και οι δαίμονες που τον υπηρετούν. Αυτοί που μισούν θανάσιμα την Αλήθεια και έχουν κάνει τόσο κόπο να μας φυλακίσουν όλους μέσα σε αυτόν τον ψεύτικο κόσμο, και μέσα στα τόσα ψέμματα.
Αυτοί μισούν θανάσιμα κι οποιονδήποτε μιλήσει στους άλλους συγκρατούμενους συνανθρώπους του, για την αλήθεια και για τον τρόπο διαφυγής από το ψέμα προς τη Ζωή την Αιώνια κοντά στον Θεό.
Με τα όπλα που διαθέτει το δαιμονικό συνεχές θόλωσε την κρίση και την σκέψη αρχικά του όχλου, ώστε μαζοποιημένος όλος ο λαός και υποκινούμενος από τους «πνευματικούς» του ταγούς κι άρχοντες, να ζητήσει την καταδίκη του Ιησού σε σταύρωση κι έπειτα ανέλαβε το έργο στη συνείδηση όλων εκείνων που θα εκτελούσαν το βασανισμό και την εκτέλεση της ποινής του Χριστού.
Κι ο Χριστός, που τα ήξερε όλα αυτά, δίκαια ζητούσε εκείνη την ώρα από τον Πατέρα Του να συγχωρέσει τους βασανιστές Του, επειδή δεν ήξεραν τι έκαναν. Και πράγματι δεν ήξεραν τι έκαναν, ούτε καταλάβαιναν τις συνέπειες των πράξεών τους. Γιατί παραδομένοι στα πάθη του βίου τους, έχοντας δώσει στον πονηρό δικαιώματα εξουσίας επάνω τους, δέχονταν όλη την κακή επιρροή των δαιμόνων μέσα τους κι εκτελούσαν κάθε βάρβαρο έργο ως πειθήνια όργανα.
Σήμερα όλοι εμείς οι Χριστιανοί μετέχουμε στο Θείο Πάθος μέσα από τις ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας και καταδικάζουμε τις πράξεις όλων εκείνων που σταύρωσαν τον Χριστό, αλλά δεν απέχουμε και πολύ από τους βασανιστές του.
Τουλάχιστον εκείνοι δεν ήταν οπαδοί Του. Δεν είχαν βαφτιστεί, ούτε Τον πίστευαν.
Εμείς που λέμε ότι Τον αγαπάμε και πιστεύομε σε Αυτόν, πότε κάναμε αυτά που μας παρήγγειλε να κάνουμε; Πότε θυμηθήκαμε ότι στο πρόσωπο καθενός από εμάς υπάρχει Αυτός και κάθε κακό που κάνουμε το κάνουμε εναντίον Του κι όχι ενάντια στον συνάνθρωπο;
Κάθε μέρα αποτυγχάνουμε να καταλάβουμε τους συνανθρώπους μας, να τους συμπονέσουμε, πόσο μάλλον να τους βοηθήσουμε και να τους συγχωρήσουμε κιόλας.
Αδρανούμε καθημερινά στο να προσφέρουμε στήριξη κι αγάπη σε κάποιον που τη χρειάζεται.
Αφήνουμε άλλους να αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς αρκεί να μη μας ξεβολέψει κάποιος, να μην ρισκάρουμε την ασφάλεια των κεκτημένων μας.
Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει κι εμείς κλείνουμε τα μάτια. Άλλωστε όλο και κάποιος θα μας σώσει στο τέλος. Το σύστημα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο πάντα μας τρέφει, πάντα μας δίνει παροχές, όλο «καταστροφή» έρχεται και στο τέλος όλα καλά. Στο κάτω κάτω τι μας νοιάζει. Μπροστά στον κίνδυνο να τα χάσει όλα κάποιος, τελικά δε θέλει και πολλά για να ζήσει. Ένα πιάτο φαί, υγεία και δουλίτσα και είμαστε εντάξει. Αρκεί να μην ξεβολευτούμε.
Το σύστημα όμως αυτό θέλει. Εμείς να μην ξεβολευόμαστε κι αυτό να τα κάνει όλα για εμάς. Να μην ενδιαφερόμαστε για τον συνάνθρωπο, αφού όλα τα παρέχει το σύστημα. Τι άλλο να θελήσει κάποιος; Ένα πιάτο φαί, υγεία και δουλίτσα κι αυτά θα τα δώσει το σύστημα. Βολευτείτε. Μην σας νοιάζει τι γίνεται γύρω σας.
Έτσι πρέπει να γίνουμε. Σαν τα οικόσιτα ζώα. Κι αυτά τι άλλο θέλουν; Φαί και στέγη. Εκεί καταντήσαμε κι εμείς. Μόνο φαί και στέγη να έχουμε κι εκεί να τελειώνουν οι ανάγκες μας. Για την ψυχή και το πνεύμα όλο και λιγότεροι μιλούν, ελάχιστοι φωνάζουν.
Παραδοθείτε λοιπόν στα πάθη του σύντομου βίου σας και δώστε έτσι δικαιώματα στον αρχαίο εχθρό να σας επηρρεάζει, να σας αποπροσανατολίζει, να σβήνει το Φως από το πνεύμα σας. Να μην θυμάστε το Χριστό, να μην αγωνίζεστε.
Στο τέλος θα έρθει, όπως εισημαίνει συνεχώς το prisonplanet.gr και ο ψευτοσωτήρας παγκόσμιος ηγέτης για να μας εξασφαλίσει φαγητό και στέγη, ώστε να λυθούν τα προβληματά μας. Θα ζητήσει όμως την ψυχή μας ως αντάλλαγμα, βάζοντας το χάραγμά του στο μέτωπο και το χέρι μας.
Τότε ποιος θα σκεφτεί την ψυχή; Παραδομένοι όπως θα είμαστε στα καθημερινά μας πάθη, ποιος θα θυμάται πόσο πολύτιμη είναι η ψυχή του; Ποιος θα θυμάται ότι ο Χριστός μας είπε πως ακόμη κι αν κερδίσουμε όλο τον κόσμο, ποιο το όφελος, εάν χάσουμε την ψυχή μας;
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ Κεφ. 16
στιχ. 25: «ὃς γὰρ ἂν θέλῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ σῶσαι, ἀπολέσει αὐτήν· ὃς δ᾿ ἂν ἀπολέσῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἕνεκεν ἐμοῦ, εὑρήσει αὐτήν.»
στιχ. 26: «τί γὰρ ὠφελεῖται ἄνθρωπος ἐὰν τὸν κόσμον ὅλον κερδήσῃ, τὴν δὲ ψυχὴν αὐτοῦ ζημιωθῇ;»
H ψυχή μας είναι πιο πολύτιμη από όλα τα πλούτη και τα αγαθά αυτού του κόσμου. Έτσι μας λέει ο Χριστός. Μόνο αν δώσουμε την ψυχή μας για τον Χριστό θα σωθούμε.
Ο αντίχριστος όμως θα ζητήσει την ψυχή μας, ως αντάλλαγμα για ένα πιάτο φαί και μια ψευδαίσθηση ασφάλειας. Τι φθηνό αλήθεια! Φθηνό κι ευτελές το αντίτιμο, όπως φθηνές και ψεύτικες θα είναι κι οι υποσχέσεις που θα δίνει στους ανθρώπους.
Τότε θα πρέπει να ξεχάσουμε και τον Χριστό. Άλλωστε πότε Τον θυμηθήκαμε, αφού ποτέ δεν Τον είδαμε στο πρόσωπο κάποιου συνανθρώπου μας. Αφού ποτέ δεν προσπαθήσαμε να εφαρμόσουμε ότι μας είπε για να σωθούμε. Αφού ποτέ δεν αγωνιστήκαμε;
Έτσι πολύ φθηνά θα κληθούμε να Τον απαρνηθούμε και άρον άρον να Τον ξανασταυρώσουμε!
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr