ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ???
ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ!!!!!
ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......
Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010
"Κάρτα Πολίτη" - Γιώργος Παπανδρέου στη ΔΕΘ 11/09/2010
ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΕ ΑΚΡΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ (2010 ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
ΚΑΜΕΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ.
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΗΝ <ΑΠΟΣΤΟΛΗ> ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΜΩΝΑ( ΧΡΗΜΑΤΑ).
ΔΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ.
Η ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ.
ΟΠΩΣ ΚΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ.
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ. ΜΗΝ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΑΤΙΔΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ.
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ (2010 ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
ΚΑΜΕΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ.
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΗΝ <ΑΠΟΣΤΟΛΗ> ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΜΩΝΑ( ΧΡΗΜΑΤΑ).
ΔΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ.
Η ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ.
ΟΠΩΣ ΚΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ.
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ. ΜΗΝ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΑΤΙΔΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ.
Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010
Μπουκάρανε σε φερόμενη ως ΓΙΑΦΚΑ και ΒΡΗΚΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ?
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ?????
ΔΙΕΨΕΥΣΤΕ Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
ΔΙΕΨΕΥΣΤΕ Η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
ΠΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙ. ΜΠΟΡΕΙΣ (ΓΙΑ ΑΡΧΗ)
ΠΕΤΑΞΕ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΣΤΟΝ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΗΡΩΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ:ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ-ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΑ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ,ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!
ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΚ Ο ΤΖΕΦΡΥ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΝ ΠΟΥ...ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΤΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΠΑΛΙΟΠΑΠΟΥΤΣΑ!
ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ!
ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΣΤΟΧΟ,ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ:ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ...ΑΛΛΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ!
ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΤΩΝ ΜΜΕ ΠΕΡΙ "ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟΥ" ΓΙΩΡΓΑΚΗ!
ΜΑ ΚΑΛΑ,ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 44%...ΣΤΙΣ "ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ";
ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ:Ο ΤΖΕΦΡΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ Σ'ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Σ'ΑΥΤΟΝ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ!
ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΚ Ο ΤΖΕΦΡΥ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΝ ΠΟΥ...ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΤΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΠΑΛΙΟΠΑΠΟΥΤΣΑ!
ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ!
ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΣΤΟΧΟ,ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ:ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ...ΑΛΛΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ!
ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΤΩΝ ΜΜΕ ΠΕΡΙ "ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟΥ" ΓΙΩΡΓΑΚΗ!
ΜΑ ΚΑΛΑ,ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 44%...ΣΤΙΣ "ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ";
ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ:Ο ΤΖΕΦΡΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ Σ'ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Σ'ΑΥΤΟΝ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ!
Συμπλοκές λαθρομεταναστών στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας
Περισσότεροι από 180 ήταν οι αλλοδαποί διαφόρων εθνικοτήτων που συνεπλάκησαν το βράδυ της Πέμπτης εντός του λιμανιού της Ηγουμενίτσας.
Από τις συμπλοκές, στις οποίες πρωταγωνίστησαν κυρίως Αφγανοί και Σομαλοί, καταστράφηκαν τρία αυτοκίνητα, ενώ προκλήθηκαν αρκετές ζημιές και στην ευρύτερη περιοχή του λιμανιού.
Οι λιμενικοί και οι αστυνομικοί που έσπευσαν στο σημείο προχώρησαν σε 40 προσαγωγές, ενώ ο εισαγγελέας έχει συγκαλέσει έκτακτη σύσκεψη, προκειμένου να συζητηθούν το πρόβλημα και τα μέτρα για την αντιμετώπισή του.
Πηγή: epiruspost.gr
Από τις συμπλοκές, στις οποίες πρωταγωνίστησαν κυρίως Αφγανοί και Σομαλοί, καταστράφηκαν τρία αυτοκίνητα, ενώ προκλήθηκαν αρκετές ζημιές και στην ευρύτερη περιοχή του λιμανιού.
Οι λιμενικοί και οι αστυνομικοί που έσπευσαν στο σημείο προχώρησαν σε 40 προσαγωγές, ενώ ο εισαγγελέας έχει συγκαλέσει έκτακτη σύσκεψη, προκειμένου να συζητηθούν το πρόβλημα και τα μέτρα για την αντιμετώπισή του.
Πηγή: epiruspost.gr
Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010
Ραμαζάνι στην Αθήνα
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ. ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ.
ΚΑΝΑΤΕ ΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΥΨΕΤΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΓΡΙΕΨΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ.
ΚΑΝΑΤΕ ΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΥΨΕΤΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΓΡΙΕΨΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ.
Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010
Καπετάνιος ΜΟΥΡΤΖΙΝΟΣ-ΤΡΟΥΠΑΚΗΣ
Καπετάνιος Μούρτζινος - Τρουπάκης
Ένας μεγάλος Καπεταναίος αλλά και ξεχασμένος από τη συμβατική ιστορία που μας <πασάρουν> και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επανάσταση και απελευθέρωση του Έθνους από τους Τούρκους το 1821 ήταν και ο Μούρτζινος ή Τρουπάκης.
Η Αρχή της Επανάστασης
Για τις τελευταίες προετοιμασίες της κήρυξης της Επανάστασης του '21 ο Γενναίος Κολοκοτρώνης, γιός του Θεόδωρου, γράφει: "Αναπτυσσομένης της ιδέας περί της Επαναστάσεως, ο σπινθήρ της Ελευθερίας ήναπτε τον ενθουσιασμό των Ελλήνων, οίτινες διενοούντο περί της ενάρξεως του πολέμου. Όθεν την 17ην Μαρτίου (1821) οι πρόκριτοι της Μάνης συνεννοήθησαν να λάβωσι τα όπλα κατά των Τουρκών." Πράγματι την 17ην Μαρτίου του 1821 συγκεντρώθηκαν στην Αρεόπολη (Τσίμοβα) οι πρόκριτοι της Μάνης και όλοι οι ένοπλοι Μανιάτες με αρχηγό τον Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη (είχε εκλεγεί αρχηγός από τη Συνέλευση των Κιτριών) και ορκίστηκαν κάτω από το λάβαρο του Αγώνα, που το στήσανε προ του ιερού ναού των Ταξιαρχών "Νίκη ή Θάνατος", κηρύσσοντας την έναρξη της Επαναστάσεως. Στη συνέχεια ξεκίνησαν για την Καλαμάτα ειδοποιώντας και τα λοιπά επαναστατικά στρατεύματα της Μάνης, όσα ευρίσκοντο εκτός της Αρεόπολης, να συγκεντρωθούν σε ορισμένα σημεία για να βαδίσουν όλοι μαζί προς κατάληψη και απελευθέρωση της Καλαμάτας. Ο Ι. Θ. Κολοκοτρώνης στα Ελληνικά Υπομνήματα γράφει: "...κατά δε την 23ην Μαρτίου οι Μαυρομιχαλαίοι, Μούρτζινοι και λοιποί πανστρατιά εισήλθαν εις Καλαμάς, ότε αμαχητεί παρεδόθη ο Βοεβόδας μεθ' όλων των εκεί ευρεθέντων Τούρκων υπέρ των 150..."
Από το Φώτιο Χρυσανθόπουλο ή Φωτάκο μαθαίνουμε πολλά ονόματα αγωνιστών που εισέβαλαν τότε στην Καλαμάτα: "Πρώτοι λοιπόν εισήλθον κατά την 22αν Μαρτίου 1821 εις τας Καλάμας, οι Σταυριανός Καπετανάκης, Ιωάννης Ν.Καπετανάκης, Μιχαήλ Ν.Καπετανάκης, Ηλίας Π.Μαυρομιχάλης. Ταυτοχρόνως ήλθον ο Γαλάνης Κουμουνδουράκης, την δέ πρωίαν της 23ης Μαρτίου ήλθον ο Κατσής Μαυρομιχάλης, ο Ηλίας Κατσάκος-Μαυρομιχάλης, τη ιδία δε ημέρα ήλθον ο Γεώργιος Καπετανάκης, ο Ιωάννης Καπετανάκης, ο Παναγιώτης και Διονύσιος Μούρτζινοι, ο Παναγιώτης Μπουκουβαλέας, ο Γεώργιος Ντουράκης, ο Παναγιώτης Ντουράκης, ο Παναγιώτης Βενετσανάκος και άλλοι πολλοί. Αυτοί ήσαν με τον Θ.Κολοκοτρώνην. Ακολούθως ήλθον ο Πανάγος Κυβέλος, Νικόλαος Χριστέας, Ηλίας Χρυσοσπάθης, Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης, Κυριακούλης Κουτράκος, Χριστόδουλος Καπετανάκης, Κωνσταντίνος Πιεράκος, Δημήτριος Πουλικάκος, Θεόδωρος Μεσικλής, Ιωάννης Γρηγοράκης, ο Σκλαβούνος από τον Πύργο της Μάνης και ο Πιέρος Βοϊδής.
Ο Πέτρος Μαυρομιχάλης ίδρυσε αμέσως με τους προεστούς τη λεγόμενη Μεσσηνιακή Γερουσία και στις 28 Μαρτίου εξέδωσε διακήρυξη προς τις Ευρωπαϊκές Αυλές, την οποία υπέγραψε ο ίδιος σαν αρχιστράτηγος και τα άλλα μέλη της Γερουσίας ήτοι τους: Ιωάννη και Γεώργιο Καπετανάκη, Νικ. Χρηστέα, Π. Κυβέλο, Ιωαννη Κατσή - Μαυρομιχάλη, Κ. Κουτράκο, Π. Μούρτζινο, Π. Πατριαρχέα, Π. Πικουλάκη και Π. Λογοθέτη. Μετά την κατάληψη της Καλαμάτας οι επαναστατημένοι οπλαρχηγοί χωρίστηκαν σε τρεις φάλλαγγες.
Να πως περιγράφει στα απομνημονεύματα του ο Θ.Κολοκοτρώνης τα γεγονότα που ακολούθησαν: "Εις τας 23 Μαρτίου επιάσαμεν τους Τούρκους εις την Καλαμάτα, τον Αρναούτογλου σημαντικόν Τούρκον της Τριπολιτσάς. Είμεθα 2.000 Μανιάτες, ο Πετρόμπεης, ο Μούρτζινος, Κυβέλος. Δυτική Σπάρτη 100 ήτον οι Τούρκοι μαζεμένοι, ως 10.000 η φήμη τους μεγάλη. Η Ανατολική Σπάρτη εκινήθη την ίδια ώρα. Ο Τζαννετάκης με την Κακοβουλία εκκινήθη δια τον Μυστρά. Οι Τούρκοι της Μπαρδούνιας και Μυστρά υπάγουν, τραβιούνται εις την Τριπολιτσά. Οι Τούρκοι είχαν βάλει την υποψία, επροσκάλεσαν προεστούς και δεσποτάδες και αυτοί επήγαν. Ήταν έμβα του Μαρτίου. Δεν τους εσκότωσαν. Οι Σπαρτιάται αφού επήραν λάφυρα, προχωρούν και πολιορκούν τη Μονεμβασιά. Εις την Καλαμάτα εκάμαμε συνέλευσην, πόθεν να πρωτοκινήσωμεν τα στρατεύματα. Οι Καλαματιανοί εκατάφεραν τον Μπέη να πάμε εις την Κορώνη δια να μη βάλουν σπαθί οι Τούρκοι εις τους Χριστιανούς, εγώ δεν εστέρχθηκα, είπα να πάμε εις την παλαιάν Αρκαδία, εις το κέντρο, δια να βοηθούμε τους άλλους. Του Μούρτζινου αρρώστησε το παιδί του, ο Διονύσιος, και έτσι δεν εκίνησαν όλοι οι Μανιάτες, έλαβα 200 από αυτόν και 70 από τον Μπέη με τον καπετάν Βοϊδή και με 30 δικούς μου εγένηκαν 300, και έκοψα ευθύς δύο σημαίες με σταυρό και εκίνησα".
Η πρώτη μάχη - Καρύταινα, 27/3/1821
Με το ξεκίνημα του αγώνα ο Κολοκοτρώνης επήρε βοήθεια οκτακόσιους (800) Μανιάτες από τον Παναγιώτη Τρουπάκη Μούρτζινο, πατρικό του φίλο στην Καρδαμύλη όπου έμενε στον πύργο του αρκετό καιρό από τις αρχές του 1821 προετοιμάζοντας την Επανάσταση. Ο Μούρτζινος τούδωσε και τριακόσιους (Ανδρουβιστινούς Μανιάτες) με αρχηγό τον ανεψιό του Παναγιώτη Τρουπάκη - Μπουκουβαλέα, δυνατό πολεμιστή, όλους τους παλικάρια, που είχε γυμνάσει ο ίδιος ο Κολοκοτρώνης όταν έμενε στην Καρδαμύλη.
Συγκρίνοντας τις δύο μεγάλες οικογένειες έλεγε: «Ο Μαυρομιχάλης είχε τ' όνομα Μπέης, αλλά ο Μούρτζινος είχε την δύναμιν» (Τερτσέτη Απομνημονεύματα σελ.98). Αν δεν υπήρχε Κολοκοτρώνης και Μούρτζινος η Επανάσταση δεν θα ξεκίναγε τότε από την Καλαμάτα (Δίπτυχο της Εθνεγερσίας Β. Πατριαρχέα σελ. 31).
Μετά την απελευθέρωση της Καλαμάτας, αυτούς τους τριακόσιους (300) επήρε ο Αρχηγός του Μεγάλου Αγώνα με επικεφαλής τον Παναγιώτη Τρουπάκη Μπουκουβαλέα και διεξήγαγε την πρώτη νικηφόρο μάχη της Επανάστασης του ‘21, την μάχη της Καρύταινας.
Ήσαν τριακόσιοι όσοι και του Λεωνίδα και συγκρούσθηκαν με χίλιους οκτακόσιους (1.800) Τούρκους στο στενό του Αγ. Αθανασίου της Καρύταινας. Οι Τούρκοι βλέπουν τα στενά πιασμένα. Είναι όλοι τους καλά αρματωμένοι. Υπερασπίζουν τη ζωή τους, πολεμούν λυσσασμένα. Είναι το πρώτο ντουφέκι του εικοσιένα. Οι Μανιάτες μάχονται ηρωικά. Ανασταίνουν εκεί μετά από τόσους αιώνες την παλιά τους δόξα της στρατιωτικής τους αρετής. Πολεμούν ξεταμπούρωτοι. Όρθιοι, θεριά. Ο Κολοκοτρώνης δεν θα ξεχάσει την παλικαριά τους, κι' έλεγε στην αφήγηση του «ότι οι Μανιάτες έκαναν ένα πόλεμο που εμιμήθηκαν τους τριακόσιους του Λεωνίδα». Κτυπούν τους Τούρκους από μπροστά. Από πίσω έχουν φθάσει οι Ανδριτσάνοι με αρχηγό τον Χριστόπουλο. Φθάνουν και οι Πλαπουταίοι. Οι Τούρκοι απεγνωσμένα διπλασιάζουν την ορμή τους. Από το Σώμα του Κολοκοτρώνη πέφτει ηρωικά, νεκρός ο Πέτρος Φασέας γαμπρός του Παναγή Τρουπάκη - Μπουκουβαλέα και πρωτοπαλίκαρό του. (Ο Γέρος του Μωρηά Σ. Μελά σελ. 154).
«Ο Πέτρος Φασέας εφονεύθη κατά την πρώτη σύγκρουση του εκστρατευτικού Σώματος των Μανιατών με τους Τούρκους στην Καρύταινα. Ανεγνωρίσθη Υπαξιωματικός Β’ τάξεως (Αριθ. Μητρώου 4597 "Δίπτυχον της Εθνεγερσίας" Β. Πατριαρχέα σελ. 729). Σκοτώθηκε στην πρώτη μάχη της Επανάστασης. Λαβώθηκαν και δύο άλλοι αρχηγοί Βοϊδής και Δουράκης.
Ο Κολοκοτρώνης βλέποντας την ανέλπιστη βοήθεια, εν τω μεταξύ έχουν φθάσει κι' άλλοι, το ντουφέκι ανάβει δυνατότερο, έχει βραχνιάσει από τις φωνές, χτυπάει τους Τούρκους από μπροστά. Οι Τούρκοι τα χάνουν, βγαίνουν κι' άλλοι από το κάστρο της Καρύταινας για να τους βοηθήσουν. Οι Έλληνες κτυπούν, οι Τούρκοι απελπισμένοι, σκοτώνονται, χτυπημένοι από παντού, πεντακόσιες ψυχές χάθηκαν. Άλογα και άλλα λάφυρα παίρνουν οι Έλληνες. Η νίκη τους χαμογελάει στη χαραυγή του Αγώνα (ο Γέρος του Μωρηά Σ. Μελά σελ. 155).
Ο Παναγής Τρουπάκης - Μπουκουβαλέας αρχηγός του εκστρατευτικού Σώματος των Μανιατών επροβιβάσθη εις Ταγματάρχην. Ο Κολοκοτρώνης εζήτησε την προαγωγή του αναγνωρίσας τις πολλές εκδουλεύσεις του και την μεγάλη συμβολήν του στον Αγώνα. Στο φάκελλό του που βρίσκεται στο Αρχείο Αγωνιστών της Εθνικής Βιβλιοθήκης φέρεται ότι απεστρατεύθη το 1831 ως χιλίαρχος. ("Οι Παλαιολόγοι της Καρδαμύλης" Γ. Μαραβελέα σελ. 133).
Ένα έγγραφο με ημερομηνία 27-9-1779 μας πληροφορεί πώς ολόκληρη η περιουσία του Κουτήφαρη κατασχέθηκε για καθυστερημένους φόρους και δόθηκε στο διερμηνέα του Οθωμανικού Στόλου Νικόλαο Μαυρογένη. Από το Μεγάλο Δραγουμάνο ο νέος Μπέης Μιχαήλ Τρουπάκης, Μούρτζινος την αγόρασε πληρώνοντας του 7.550 γρόσια. Αλλά και αυτός δεν τα πήγε καλά με τους Τούρκους.
Ο εμφύλιος πόλεμος στη Μάνη μεταξύ των «δυνατών» οικογενειών συνεχίστηκε με έξαρση και επί των ημερών της ηγεμονίας του. Οι περισσότεροι καπετάνιοι αρνούνταν να δεχθούν διαταγές. Εξακολούθησαν να προσφέρουν στους κλέφτες της Πελοποννήσου άσυλο και να συμμετέχουν στις επιδρομές τους εναντίον των Τούρκων.
Όλα αυτά κατέστησαν ύποπτο το Μπέη και οι Τούρκοι αποφάσισαν την εξόντωση του. Στο τέχνασμα που σκέφτηκαν για την παγίδευσή του πήρε μέρος ο διερμηνέας του στόλου Νικόλαος. Μαυρογένης, ο οποίος κατέπλευσε το 1782 στην Καρδαμύλη και κάλεσε το Μιχάλμπεη στη ναυαρχίδα σε γεύμα.
Μόλις όμως ο Μιχάλμπεης Τρουπάκης και τα δυο παιδιά του, ο Πέτρος κι ο Βενετσάνος, μπήκαν στο καράβι, ο στόλος απέπλευσε και πήγε στη Μυτιλήνη όπου και τον κρέμασαν με τον γιο του Πέτρο. Τον άλλο του γιο, τον Βενετσάνο, οι Τούρκοι τον πήραν στην Πόλη και εκεί τον σκότωσαν.
Η καταγωγή• του Μιχάλμπεη ή Μούρτζινου ήταν μεγάλη, από τον κλάδο των Παλαιολόγων του Μυστρά.
Αγγλικά στην πρώτη και δευτέρα Δημοτικού
ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΡΕ?????
ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Με ένα πρωτότυπο σύστημα προσπαθούν το Υπουργείο Παιδείας να εντάξουν την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας στις δυο πρώτες... τάξης του Δημοτικού σχολείου.
Η επιστημονική ομάδα του Τμήματος Αγγλικών του Πανεπιστημίου Αθηνών έδωσε συγκεκριμένες οδηγίες στους δασκάλους για να μπορέσουν να κάνουν ελκυστική τη διδασκαλία στα “πρωτάκια”.
Τι ζήτησαν από τους δασκάλους
Να χρησιμοποιούν παιδικά τραγουδάκια εύκολα στη μελωδία
Επαναλαμβανόμενο λεξιλόγιο για εξοικείωση με την προφορά
Να δείχνουν στα παιδιά εικόνες με ζώα
Να χωρίζουν τη τάξη σε τόσες ομάδες όσες και εκείνες των ζώων
Να ζητούν από κάθε ομάδα να μιμηθεί τον τρόπο κίνησης του ζώου
Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί φέτος πιλοτικά σε 800 ολοήμερα δημοτικά σχολεία, με νέο πρόγραμμα και επιπλέον υποχρεωτικές ώρες.
Στόχος του Υπουργείου να γενικευτεί το πρόγραμμα σε όλα τα σχολεία μέχρι το 2013, ενώ υπάρχουν σκέψεις να “μπουν” τα Αγγλικά και στα νηπιαγωγεία, όπως συμβαίνει στο Βέλγιο την Ισπανία και τη Μάλτα.
ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Με ένα πρωτότυπο σύστημα προσπαθούν το Υπουργείο Παιδείας να εντάξουν την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας στις δυο πρώτες... τάξης του Δημοτικού σχολείου.
Η επιστημονική ομάδα του Τμήματος Αγγλικών του Πανεπιστημίου Αθηνών έδωσε συγκεκριμένες οδηγίες στους δασκάλους για να μπορέσουν να κάνουν ελκυστική τη διδασκαλία στα “πρωτάκια”.
Τι ζήτησαν από τους δασκάλους
Να χρησιμοποιούν παιδικά τραγουδάκια εύκολα στη μελωδία
Επαναλαμβανόμενο λεξιλόγιο για εξοικείωση με την προφορά
Να δείχνουν στα παιδιά εικόνες με ζώα
Να χωρίζουν τη τάξη σε τόσες ομάδες όσες και εκείνες των ζώων
Να ζητούν από κάθε ομάδα να μιμηθεί τον τρόπο κίνησης του ζώου
Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί φέτος πιλοτικά σε 800 ολοήμερα δημοτικά σχολεία, με νέο πρόγραμμα και επιπλέον υποχρεωτικές ώρες.
Στόχος του Υπουργείου να γενικευτεί το πρόγραμμα σε όλα τα σχολεία μέχρι το 2013, ενώ υπάρχουν σκέψεις να “μπουν” τα Αγγλικά και στα νηπιαγωγεία, όπως συμβαίνει στο Βέλγιο την Ισπανία και τη Μάλτα.
Δ.Δρούτσας: "Μαζί Ελλάδα και Κύπρος σε όλα" - Κατέθεσε στεφάνι σε ΕΛΔΥΚ, Μακεδονίτισσα και Μνήματα
Η Ελλάδα και η Κύπρος θα αντιμετωπίσουν από κοινού «οποιαδήποτε κατάσταση και οποιοδήποτε εμπόδιο βρεθεί μπροστά μας», υπογράμμισε ο υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας από την Κύπρο όπου πραγματοποιεί επίσκεψη για να επισημαίνει ότι οι δύο χώρες «από κοινού όποτε χρειαστεί, αν χρειαστεί, θα εκπονήσουμε και μια νέα στρατηγική».
Νωρίτερα το απόγευμα της Τετάρτης ο κ. Δρούτσας κατέθεσε στεφάνια στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας και στα Φυλακισμένα Μνήματα και στο μνημείο πεσόντων της ΕΛΔΥΚ στο στρατόπεδο της Δύναμης στη Μαλούντα.
O υπουργός είχε το απόγευμα της Τετάρτης συνομιλίες με τον Κύπριο ομόλογό του, Μάρκο Κυπριανού με αντικείμενο το Κυπριακό και τα ευρωτουρκικά, ενώ εξετάστηκαν ακόμη θέματα της ΕΕ, η νέα προσπάθεια για επίλυση του Μεσανατολικού και η πρωτοβουλία Αθήνας - Λευκωσίας για μεταφορά ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα.
Ο κ.Δρούτσας τόνισε ότι με την επίσκεψη του στην Κύπρο μεταφέρει «ηχηρό μήνυμα» προς τους Κυπρίους, αλλά και προς τρίτους, ότι για την Ελλάδα το Κυπριακό «αποτελεί άμεση προτεραιότητα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής».
Επίσης, δήλωσε ότι η Αθήνα υποστηρίζει ενεργά τις προσπάθειες του προέδρου Χριστόφια και τις προτάσεις του για την εξεύρεση μιας λύσης δίκαιης, βιώσιμης και λειτουργικής στη βάση των αποφάσεων του ΟΗΕ και των αρχών και αξιών της ΕΕ, χωρίς στενά χρονοδιαγράμματα και επιδιαιτησία.
Σε ερώτηση κατά πόσο οι κυβερνήσεις Αθηνών και Λευκωσίας θα αρχίσουν να μελετούν επιλογές αντιμετώπισης της κατάστασης στην περίπτωση κατάρρευσης της παρούσας διαδικασίας των διαπραγματεύσεων Χριστόφια - Έρογλου, ο υπουργός υπογράμμισε ότι αυτή τη στιγμή «όλοι οφείλουμε πρώτα από όλα να εστιάσουμε την προσοχή μας και να επικεντρωθούμε πάνω στις συνομιλίες» και ότι «δεν είναι ώρα να κοιτάζουμε άλλα σενάρια.
Όπως επισήμανε, οι διαπραγματεύσεις είναι σε σημαντική φάση και ότι «ξεκινά μια όχι εύκολη περίοδος».
Αναφερόμενος στην Τουρκία ο κ. Δρούτσας είπε ότι ο ρόλος της είναι κρίσιμος και εξέφρασε την ελπίδα μετά το δημοψήφισμα να υπάρξει αλλαγή στάσης, ώστε να σημειωθεί ουσιαστική πρόοδος στις συνομιλίες για το Κυπριακό. Επιπλέον επισήμανε ότι «έχει έρθει η ώρα και για την Άγκυρα τα λόγια για λύση του Κυπριακού να τα κάνει πράξεις, να δούμε πραγματικά αποτελέσματα, τα οποία αν είναι στη σωστή κατεύθυνση, εμείς θα τα χειροκροτήσουμε».
Επανέλαβε δε τη θέση ότι η Ελλάδα υποστηρίζει την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ υπό τον όρο ότι η Άγκυρα θα εκπληρώσει όλες της υποχρεώσεις της.
Νωρίτερα το απόγευμα της Τετάρτης ο κ. Δρούτσας κατέθεσε στεφάνια στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας και στα Φυλακισμένα Μνήματα και στο μνημείο πεσόντων της ΕΛΔΥΚ στο στρατόπεδο της Δύναμης στη Μαλούντα.
Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών τόνισε για μια ακόμη φορά την ανάγκη ενότητας των πολιτικών δυνάμεων για να επιτευχθεί ο κοινός στόχος της επίλυσης του Κυπριακού.
Από την πλευρά του, ο Μάρκος Κυπριανού ευχαρίστησε για την πλήρη στήριξη της Αθήνας και τόνισε ότι για να υπάρξει πρόοδος στις συνομιλίες για το Κυπριακό πρέπει να ανταποκριθούν θετικά η τουρκοκυπριακή πλευρά και η Άγκυρα.
Ο Δημήτρης Δρούτσας συναντήθηκε και με τον πρόεδρο της Κυπριακής Βουλής Μάριο Καρογιάν. Μετά τη συνάντηση δήλωσε ότι συζητήθηκε το Κυπριακό και τονίστηκε ότι στόχος είναι η επανένωση της Κύπρου ενώ μετέφερε στον πρόεδρο της Κυπριακής Βουλής την αμέριστη στήριξη της Ελλάδας στον αγώνα της Κύπρου για δικαίωση. Από την πλευρά του, ο κ. Καρογιάν είπε ότι στη συνάντηση έγινε ανταλλαγή σκέψεων για την παρούσα φάση του Κυπριακού μέσα σε εγκάρδιο, φιλικό και εποικοδομητικό κλίμα.
Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών συναντήθηκε και με τους αρχηγούς των κοινοβουλευτικών κομμάτων.
ΦΥΛΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ:ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΓΟΜΙΣΘΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Η ΑΦΡΑ ΑΛ-ΣΑΛΕΧ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΕΡΤ,ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΦΥΛΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ"-ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ:ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΓΟΜΙΣΘΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Η ΑΦΡΑ ΑΛ-ΣΑΛΕΧ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΕΡΤ,ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΦΥΛΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ"-ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ!
Εδώ πλέον μιλάμε για πρόκληση που ξεπερνά τα όρια:Δεν έφτανε που ο ελληνικός λαός πλήρωνε το συγκεκριμένο υποκείμενο ΕΠΙ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΖΕΙ-ποιος ξεχνάει το "φταίνε οι κοπέλες που τις βιάζουν οι μουσουλμάνοι" κλπ-τώρα την...αναβάθμισε,με προπαγανδιστική μάλιστα εκπομπή στην Κρατική συχνότητα!!!
Για να μη μιλήσουμε για τα άλλα...τέρατα της-ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-"διανόησης",όπως ο Κούλογλου και ο Βαξεβάνης!
Να προσπαθήσουμε να φανταστούμε σε τι θα αναφέρονται οι "φυλές της Αθήνας";
Προφανώς στους "καημένους μετανάστες" που ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ,ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΕ ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΟ ΓΚΕΤΟ.
Να ελπίζουμε πως θα γίνει καμιά αναφορά στην εγκληματικότητα που έχουν αυτές...οι φυλές;Ή ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΟΝΑΧΑ Η ΚΛΑΨΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥΣ";
Η "κυρία" βρίσκεται ολοφάνερα σε διατεταγμένη υπηρεσία:ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ την επέλεξαν τα τομάρια της ΕΡΤ για να κάνει εκπομπή;Και ποιο ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ αυτής;
Κατά τ'άλλα,ο κοσμάκης πρέπει να κάνει κι άλλες θυσίες,ενώ το ανθελληνικό ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ ΞΟΔΕΥΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΕΛΕΕΙΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ,ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΙ "ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ"!
ΦΤΟΥ ΣΑΣ,ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ:ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΓΟΜΙΣΘΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Η ΑΦΡΑ ΑΛ-ΣΑΛΕΧ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΕΡΤ,ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΦΥΛΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ"-ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ!
Εδώ πλέον μιλάμε για πρόκληση που ξεπερνά τα όρια:Δεν έφτανε που ο ελληνικός λαός πλήρωνε το συγκεκριμένο υποκείμενο ΕΠΙ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΖΕΙ-ποιος ξεχνάει το "φταίνε οι κοπέλες που τις βιάζουν οι μουσουλμάνοι" κλπ-τώρα την...αναβάθμισε,με προπαγανδιστική μάλιστα εκπομπή στην Κρατική συχνότητα!!!
Για να μη μιλήσουμε για τα άλλα...τέρατα της-ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-"διανόησης",όπως ο Κούλογλου και ο Βαξεβάνης!
Να προσπαθήσουμε να φανταστούμε σε τι θα αναφέρονται οι "φυλές της Αθήνας";
Προφανώς στους "καημένους μετανάστες" που ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ,ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΕ ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΟ ΓΚΕΤΟ.
Να ελπίζουμε πως θα γίνει καμιά αναφορά στην εγκληματικότητα που έχουν αυτές...οι φυλές;Ή ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΟΝΑΧΑ Η ΚΛΑΨΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥΣ";
Η "κυρία" βρίσκεται ολοφάνερα σε διατεταγμένη υπηρεσία:ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ την επέλεξαν τα τομάρια της ΕΡΤ για να κάνει εκπομπή;Και ποιο ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ αυτής;
Κατά τ'άλλα,ο κοσμάκης πρέπει να κάνει κι άλλες θυσίες,ενώ το ανθελληνικό ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ ΞΟΔΕΥΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΕΛΕΕΙΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ,ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΙ "ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ"!
ΦΤΟΥ ΣΑΣ,ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ!
Leon: Η πρώτη πόλη καθολικής βιομετρικής παρακολούθησης.
Η Μεξικανική εταιρεία συστημάτων ασφαλείας Portoss σε συνεργασία με την Αμερικανο-Πορτορικανική εταιρεία παραγωγής βιομετρικών σαρωτών Global Rainmakers έχουν αναλάβει να μετατρέψουν την Μεξικανική πόλη Leon της επαρχίας Guanajuato, στην πιο ασφαλή πόλη του κόσμου.Πρόκειται να καλύψουν την πόλη των 1,2 εκατομμυρίων κατοίκων με ατελείωτα χιλιόμετρα καλωδίων οπτικών ινών και βιομετρικούς σαρωτές, οι οποίοι θα είναι σε θέση να ταυτοποιούν από απόσταση τους ανθρώπους σχεδόν σε όποιο σημείο βρεθούν. Για να λειτουργήσει το σύστημα θα ετοιμαστεί μία βάση δεδομένων με τα βιομετρικά χαρακτηριστικά ολόκληρου του εκεί πληθυσμού…
Σκοπός της εγκατάστασης δηλώνεται ότι είναι να δώσει τη δυνατότητα στην αστυνομία να παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή τους πρώην καταδίκους και επιλεγμένους ύποπτους στόχους. Ωστόσο η κίνηση αυτή αναμένεται να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα παραβίασης του ιδιωτικού απορρήτου καθώς σύντομα η χρήση λεωφορείων, τρένων, μηχανών ανάληψης μετρητών, κ.ά., δεν θα είναι εφικτή χωρίς τη σάρωση της ίριδας του ματιού.
Το προβλεπόμενο συνολικό μέγεθος της αγοράς που δημιουργείται από τη βιομετρική αναγνώριση προσώπων σε παγκόσμιο επίπεδο είναι οπωσδήποτε δυσθεώρητο και πολύ ελκυστικό για τους διεθνείς επενδυτές. Ας θεωρήσουμε συνεπώς δεδομένο ότι τα αποτελέσματα του “πειράματος του Μεξικού” αναμένονται από ορισμένους “εγκέφαλους” με αδημονία. Το ποιόν και η ένταση των αντιδράσεων του κόσμου εντός και εκτός της πόλης Leon θα αποτελέσουν πολύτιμο υλικό για τον σχεδιασμό του πιο αποδεκτού τρόπου επέκτασης της χρήσης παρόμοιων συστημάτων και σε άλλες πόλεις.
Η δική μας (επιμελώς ευνοϊκά διαμορφούμενη) στάση πιθανότατα καταγράφεται ήδη προκειμένου να προετοιμαστούν τα όσα πρόκειται να επακολουθήσουν και στη δική μας γειτονιά.
Εμείς τι κάνουμε;
Σλοβάκος ΥΠΕΞ: "Ποια βοήθεια στην Ελλάδα; Ολα τα λεφτά οι ξένες τράπεζες τα παίρνουν"!
Eπιτέλους κάποιος Ευρωπαίος αξιωματούχος δεν δίστασε να πει την αλήθεια για την δήθεν "βοήθεια της τρόϊκας προς την Ελλάδα": "Η οικονομική βοήθεια προς την Ελλάδα από την Ε.Ε., την ΕΚΤ και το ΔΝΤ είναι ουσιαστικά βοήθεια προς τις μεγάλες τράπεζες" κατήγγειλε ο υπουργός Εξωτερικών της Σλοβακίας, Μίκουλας Ντζουρίντα, μία χώρα της οποίας το Κοινοβούλιο ορθότατα απέρριψε την "βοήθεια της τρόϊκας προς την Ελλάδα".
Η Ελλάδα δεν εισπράττει ούτε ένα ευρώ, αλλά όλo το ποσό διατίθεται για την διάσωση των μεγάλων ξένων τραπεζών που τόσο ανεύθυνα, αλλά και άπληστα κερδοσκοπικά δανειοδοτούσαν τις εγχώριες τράπεζες και την πολιτική ελίτ της χώρας.
"Η βοήθεια προς την Ελλάδα είναι ένας ευφημισμός. Πρόκειται για την διάσωση των κερδών των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών εμπορικών τραπεζών", δήλωσε ο Ντζουρίντα σε ερώτηση που του έγινε από το γαλλικό πρακτορείο.
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι τα χρήματα αυτά είναι "αλληλεγγύη των ανθρώπων που εργάζονται τίμια και πληρώνουν φόρους, προς τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές τράπεζες, για να μπορέσουν αυτές να συνεχίσουν να συμπεριφέρονται με ανεύθυνο τρόπο".
Σημειώνεται πως η Σλοβακία έχει συγκεντρώσει τις επικρίσεις από την Ε.Ε. γιατί είχε το θάρρος να αρνηθεί την συμμετοχή της στον μηχανισμό στήριξης.
Νωρίτερα σήμερα ο επίτροπος για θέματα οικονομίας, Όλι Ρεν, δήλωσε πως το μερίδιο της Σλοβακίας στον μηχανισμό θα καλυφθεί από τα υπόλοιπα κράτη.
«Πιθανή χρεοκοπία της Ελλάδας θα προκαλούσε την κατάρρευση των τραπεζών με μεγάλη έκθεση σε κρατικά ομόλογα», δηλώνει ο Konrad Becker, χρηματοοικονομικός αναλυτής στη Merck Finck & Co.
Προσθέτει δε πως μια χρεοκοπία οποιασδήποτε ευρωπαϊκής χώρας θα οδηγούσε σε πλήρη απώλεια της εμπιστοσύνης στις τράπεζες. «Εάν οι επενδυτές δεν είναι πρόθυμοι να επενδύσουν σε τράπεζες πλέον, τότε πολλές τράπεζες θα καταρρεύσουν εντός μηνών και όχι ετών».
Όπως επισημαίνει το περιοδικό Bloomberg Markets στην έκδοση του Οκτωβρίου, η νέα ανησυχία σχετικά με το πόσο ευάλωτες είναι οι τράπεζες της περιοχής, έρχεται καθώς οι πολιτικοί και οι ρυθμιστικές αρχές ανυπομονούν να ανακοινώσουν την πρόοδο στην «διόρθωση» του παγκόσμιου χρηματοοικονομικού συστήματος, σχεδόν δύο χρόνια μετά από την κατάρρευση της πιστωτικής αγοράς.
Επισημαίνει δε πως η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει διεξάγει stress tests σε 91 πιστωτικά ιδρύματα, με τις 84 εξ αυτών να περνούν τα κριτήρια. «Τα stress tests δεν ήταν αρκετά αυστηρά. Πολλοί είναι οι επενδυτές ομολόγων που δεν πείθονται ότι οι Έλληνες έχουν ξεπεράσει τον κίνδυνο. Και εάν η Ελλάδα δεν έχει βγει από την κρίση ακόμη, τότε δεν το έχει κάνει και καμία τράπεζα που έχει στην κατοχή της ελληνικά ομόλογα», σχολιάζει ο Julian Chillingworth, που διαχειρίζεται 21 δισ. δολάρια στη λονδρέζικη επενδυτική εταιρεία Rathbone Brothers.
Aυτό είναι και το πραγματικό εργαλείο που έχει στα χέρια της η κυβέρνηση: Ο φόβος της κατάρρευσης των τραπεζών που μας έχουν δανείσει. Θα μπορέσει να το χρησιμοποιήσει κατάλληλα και να διαπραγματευθεί σωστά την βέβαιη αίτηση αναδιάρθρωσης χρέους που θα υποβάλουμε το αργότερο μέχρι το καλοκαίρι;
Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010
Η Δημοκρατία που μας υποσχέθηκαν...
Οταν αρνουνται την ελευθερια του λογου σε εναν Ευρωβουλευτη,φανταστειτε τι μπορουν να κανουν στους απλους πολιτες.
Εμας δηλαδη.
Εμας δηλαδη.
“ Σε ένα χρόνο θα κατέχουν την Ηγουμενίτσα” λένε οι Αλβανοί.
«Αδέλφια, σας υπόσχομαι ότι έπειτα από ένα χρόνο εμείς όλοι μαζί θα γιορτάσουμε στην Ηγουμενίτσα όπως οι πρόγονοί μας», δήλωνε γεμάτος περηφάνια ο Ντασαμίρ Ταχίρι, βουλευτής του αλβανικού κόμματος PDU που υποστηρίζει «τα δικαιώματα των Τσάμηδων», σε ένα ακόμα εθνικιστικό παραλήρημα κατά τη διάρκεια του «4ου Φεστιβάλ Τραγουδιού και Χορού για την Τσαμουριά» στους Αγ. Σαράντα πριν από λίγες μέρες. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο αρχηγός του κόμματος Σ. Ιντρίζι ορκιζόταν «στους τάφους των θυμάτων ότι η Τσαμουριά είναι δική μας και πολύ σύντομα θα επιστρέψουμε σ’ αυτήν…». Μάλιστα, μετά το τριήμερο φεστιβάλ, οργανώθηκε πορεία με πούλμαν και αυτοκίνητα στα ελληνοαλβανικά σύνορα, όπου είχε στηθεί εξέδρα για την εκδήλωση για «θύματα της ελληνικής γενοκτονίας»!
Επίσημος υποστηρικτής του Φεστιβάλ ήταν η σύζυγος του Αλβανού πρωθυπουργού Σαλί Μπερίσα και το υπουργείο Πολιτισμού της χώρας, γεγονός που προσδίδει τη δική του αξία όσον αφορά στη στάση της αλβανικής Πολιτείας στο ανύπαρκτο ουσιαστικά αυτό θέμα. Θέμα για το οποίο τα τελευταία χρόνια, ολοένα και μεγαλύτερη είναι η παρέμβαση του επίσημου κράτους της γείτονος. Είναι η συνέχεια μιας σειράς προκλήσεων που κλιμακώνονται τα τελευταία χρόνια. Δεν είναι τυχαία, για παράδειγμα, η ανακήρυξη, μετά από ομόφωνη απόφαση της αλβανικής Βουλής, της 27ης Ιουνίου ως «ημέρα Γενοκτονίας των Τσάμηδων». Ούτε η ίδρυση του «Συνδέσμου της Τσαμουριάς», μιας 100μελούς άτυπης Βουλής, που έγινε μέλος της «οργάνωσης υπο-αντιπροσωπευμένων λαών» του ΟΗΕ το 1995. Οι Τσάμηδες, μάλιστα, διατείνονται ότι διαθέτουν τον απελευθερωτικό στρατό της Τσαμουριάς (UCC – Ushtria Nacionalclirimtare e Chameria) «με σκοπό την απελευθέρωση των εδαφών που τους ανήκουν».
Στόχος ορισμένων είναι η δημιουργία της «Μεγάλης Αλβανίας» και για να το πετύχουν αυτό δρουν μελετημένα και με τη συμπαράσταση και οικονομική στήριξη των Αλβανών της Διασποράς.
Πριν από λίγες βδομάδες το «Αλβανικό Μέτωπο για την Εθνική Ολοκλήρωση» με συμμετέχοντες Αλβανούς από τα Σκόπια, το Μαυροβούνιο, το Κόσσοβο και την Αλβανία συνεδρίασε στη Χιμάρα και εξέδωσε ψήφισμα υπέρ της «Μεγάλης Αλβανίας», σε μια συνέλευση που πραγματοποιήθηκε από οπλισμένους άνδρες οι οποίοι δεν παρέλειψαν να προκαλέσουν τους κατοίκους της Χιμάρας επιδεικνύοντας τα όπλα και γράφοντας συνθήματα. Αν σ’ αυτά προσθέσουμε και τον εκρηκτικό μηχανισμό που εξερράγη -ευτυχώς χωρίς θύματα- στην είσοδο του σπιτιού του δημάρχου της Χιμάρας και προέδρου της «Ομόνοιας», Βασίλη Μπολάνου, προκύπτει ξεκάθαρα το συμπέρασμα πως οι γείτονές μας, με τις προκλητικές αλλεπάλληλες ενέργειές τους, προσπαθούν ανά τακτά διαστήματα να φέρνουν στην επιφάνεια το ζήτημα, στο ευρύτερο πλαίσιο της επαναδιαπραγμάτευσης των σχέσεων των δύο χωρών.
«Δεν είναι αμελητέο το γεγονός ότι ο κ. Μπερίσα όχι μόνο δεν αποτρέπει τέτοιες κινήσεις, αλλά σιωπηρά φαίνεται να τις υποθάλπει για λόγους και εσωτερικών ισορροπιών και για λόγους προσωπικής στρατηγικής, καθώς επιδιώκει να συνδέσει την πρωθυπουργία του με την ευρωατλαντική ενσωμάτωση της Αλβανίας, αλλά και την προώθηση της εθνικής ολοκλήρωσης των Αλβανών», εξηγεί στον «Α.Τ.» ο Φάνης Μαλκίδης, δρ Κοινωνικών Επιστημών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
«Είναι γεγονός ότι το ζήτημα αυτό αποτελεί για την αλβανική πλευρά θέμα που ξεπερνά τις εσωτερικές του διαστάσεις και συνδέεται άμεσα με την εξωτερική πολιτική, αν θυμηθούμε τις παραστάσεις στους Ελληνες προέδρους της Δημοκρατίας το 2000 και το 2005. Η στάση των κατά καιρούς αλβανικών κυβερνήσεων οι οποίες θέτουν το ζήτημα στην ελληνική πλευρά θεωρώντας ότι υφίστανται και στις διαστάσεις του, απόδοση περιουσιών και ιθαγένειας, αποζημιώσεις και επιστροφή των Τσάμηδων στην Ελλάδα, δεν αποτελεί απλώς διαχείριση ενός θέματος για λόγους εσωτερικής συνοχής, την περίοδο μάλιστα που είναι στο προσκήνιο το μέλλον των αλβανικών πληθυσμών στα Βαλκάνια», τονίζει.
Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των περιουσιών, οι εκτιμήσεις του Αλβανικού Γραφείου Μεσολαβήσεων, αναφέρει ότι οι περιουσίες των Τσάμηδων είναι περίπου ένα δισεκατομμύριο δολάρια, ενώ με βάση με το «Σύνδεσμο της Τσαμουριάς» η αξία των περιουσιών στο τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου ήταν 340 εκατομμύρια δολάρια, με σημερινή αξία 2,5 δισ. δολάρια.
«Οι εξελίξεις αυτές θα πρέπει να αφυπνίσουν το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών και τόσο σε διμερές επίπεδο όσο και στο πλαίσιο της Ε.Ε.», εκτιμά ο κ. Μαλκίδης. «Η Αθήνα οφείλει να θέσει όλα αυτά τα ζητήματα και να απαιτήσει την επίσημη αποκήρυξη και οριστική εγκατάλειψη του αλυτρωτισμού αυτού του είδους, ως βασική προϋπόθεση για τις ομαλές ελληνοαλβανικές και ευρωαλβανικές σχέσεις».
Ανησυχητική η τουρκική αεροπορική δραστηριότητα σήμερα στο Αιγαίο- 14 οι παραβιάσεις του ΕΕΧ!
Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δοκιμής γενικευμένης κρίσης – θερμού επεισοδίου φαίνεται πως εφαρμόζει η Άγκυρα αλλιώς δεν μπορεί να εξηγηθεί η εντονότατη αεροπορική δραστηριότητα –κατάφορη παραβίαση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στην ουσία- από τις αρχές της εβδομάδας.
Έτσι τόσο εχθές όσο και σήμερα τουρκικά μαχητικά επιχείρησαν να αιφνιδιάσουν την Π.Α. εισερχόμενοι στο Αιγαίο με σχηματισμούς στις 08.00 το πρωί και όχι μεταξύ 09.00-10.00 όπως συνηθίζουν. Το ανησυχητικό αυτό φαινόμενο ενισχύθηκε και σήμερα κατά τη διάρκεια της ημέρας από τον πολύ μεγάλο αριθμό παραβιάσεων του Εθνικού Εναέριου Χώρου (ΕΕΧ).
Συγκεκριμένα 3 σχηματισμοί από 17 μαχητικά αεροσκάφη και ένα ελικόπτερο σε μεμονωμένη περίπτωση, εκ των οποίων τα 8 ήταν οπλισμένα, προχώρησαν σε 4 παραβάσεις των κανόνων του FIR Αθηνών και 14 παραβιάσεις του ΕΕΧ. Οι παραβιάσεις πραγματοποιήθηκαν στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο, αλλά δεν υπήρξαν εμπλοκές, όχι εξαιτίας της απροθυμίας των τούρκων πιλότων να εμπλακούν ανά πάσα στιγμή, αλλά από τις διαταγές που περιορίζουν στο ελάχιστο τα περιθώρια αντίδρασης των ελλήνων πιλότων.
Κατάργηση σταυρού από την σημαία
ΔΕΙΤΕ ΑΤΟΜΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ Ο ΓΑΠ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!
Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010
ΕΚΤΑΚΤΟ BOB CHAPMAN πραξικόπημα απο τον λαό ενάντια στον Παπανδρέου, τέλος του μήνα
Το παρόν βίντεο δημοσιεύεται με κάθε επιφύλαξη από μέρους μας για την γνησιότητα και την προέλευση των πληροφοριών που εμφανίζονται σε αυτό.
Στα πρακτικά της Βουλής αποδεικνύεται η γνώση της ύπαρξης πετρελαίου στην Ελλάδα!
Το γιατί είναι εδώ το ΔΝΤ, το ποιος το έφερε, και το γιατί το έφερε κάποιοι από εμάς το γνωρίζουμε, ωστόσο καλό είναι να το μάθουν και όσοι δεν το γνωρίζουν. Στα πρακτικά της βουλής, που ακολουθούν και που αφορούν τη συνεδρίαση που έλαβε μέρος στις 6 Απριλίου 1987, είναι δυνατόν να διαβάσει κανείς το πόσο καλά γνώριζαν οι Ελληνικές κυβερνήσεις την ύπαρξη του Αιγαιακού Ελληνικού πετρελαίου, αλλά και τι φοβήθηκαν και δεν προχώρησαν στην άντλησή του.
Μπορεί η συνεδρίαση να έγινε το 1987, αλλά είναι σαν να έγινε -κυριολεκτικά- χθες.Όποιος το διαβάσει θα το πάρει στη κυριολεξία για προφητεία. Και όμως, ήταν η γνώση που μέχρι σήμερα επιμελώς έκρυβε το Ελληνικό πολιτικό κατεστημένο από τους πολίτες της χώρας. Μάλιστα, εγκληματικά φερόμενο, το ίδιο κατεστημένο, σήμερα πριμοδοτεί την άλωση της χώρας και την παράδοση κάθε εθνικού και δημόσιου πλούτου στα χέρια τρίτων.
Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Γιώργος Παπανδρέου, σήμερα, αρνείται την ύπαρξη πετρελαϊκών κοιτασμάτων στην Ελλάδα, καθώς επίσης και ο κύριος Πάγκαλος...
ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Δ' ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ)
ΣΥΝΟΔΟΣ Β'
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ
ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ
ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΓΙΑΝΝΗ Ν. ΑΛΕΥΡΑ
ΤΟΜΟΣ ΕΚΤΟΣ
Συνεδριάσεις 4Β' - ΡΣΤ'
17 Μαρτίου 1987 - 27 Απριλίου 1987
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΡΑ' . . 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1987 , Σελίδα, 5159
ΠΡΟΕΔΡΟΣ (Γιάννης Ν. Αλευράς)
«Επανερχόμεθα στη συζήτηση του νομοσχεδίου αρμοδιότητος Υπουργείου Βιομηχανίας Ενέργειας και Τεχνολογίας. Μόνη συζήτηση επί της αρχής των άρθρων και του συνόλου του νομοσχεδίου «αναγκαστική συμμέτοχη δημοσίων φορέων στις ιδιωτικές επιχειρήσεις του Νόμου 98/1975 και εξαγορά μεριδίων»
Σελίδα 5201
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός): Ορίστε κύριε Κουτσογιάννη.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, χωρίς να θέλω να δημιουργήσω προβλήματα στην όλη διαδικασία, θέλω να γραφεί στα πρακτικά, να διατυπώσω κι εγώ τη διαμαρτυρία μου, διότι ξέρω ότι 4-5 συνάδελφοι που είναι στην Αίθουσα, πιθανώς δεν θα με ακούσουν, λόγω της κόπωσης.
Διαμαρτύρομαι, λοιπόν, κι εγώ και ξεκινώ την ομιλία μου τονίζοντας, ότι αυτή δεν θα είναι κάποια ομιλία με συνέχεια, με συγκεκριμένη δομή. Θα αναφερθώ σε 3-4 σημαντικά κατά την άποψη μου ζητήματα, που εν τούτοις και αυτά είναι πτυχές του όλου ζητήματος, το οποίο συζητούμε σήμερα.
Στην αρχή θέλω να αναφερθώ για λίγο στο ιστορικό του θέματος.
Έχει γραφτεί στον ξένο Τύπο, αλλά και στον ελληνικό, ότι γύρω στα τέλη της δεκαετίας του '60, δηλαδή 2-3-5 χρόνια πριν από το 70, οι Αμερικανοί ολοκλήρωσαν τις έρευνες που έκαναν στην περιοχή μας για τα κοιτάσματα πετρελαίου και επεσήμαναν με τους δορυφόρους τους κοιτάσματα στο Βόρειο Αιγαίο. Ακολούθησε, η χαρτογράφηση αυτών των κοιτασμάτων με βάση τα στοιχεία που συνέλεξαν οι δορυφόροι και στην συνέχεια είχαμε από την πλευρά των Αμερικανών πάντοτε, την επεξεργασία των σχετικών στοιχείων.
Φαίνεται ότι οι Αμερικανοί έβγαλαν τα εξής περίπου συμπεράσματα: Ότι υπάρχουν κατ' αρχήν κοιτάσματα πετρελαίου, πιθανώς πλούσια, και σύμφωνα με τη συνθήκη της Γενεύης του 1958, που αναφέρεται στα θέματα της υφαλοκρηπίδας, αλλά και σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης που ρυθμίζει τα ελληνοτουρκικά σύνορα, αυτά τα κοιτάσματα, είναι ελληνικά.
Οι εκτιμήσεις που έγιναν θα πρέπει να ήσαν οι εξής: Με την άντληση των πετρελαίων αυτών από τους ίδιους τους Έλληνες θα προέκυπτε μία ισχυροποίηση της Ελλάδος, ισχυροποίηση οικονομική, πολιτική και στρατιωτική.
Δεύτερο στοιχείο είναι, ότι αυτή η πρώτη εκτίμηση θα μπορούσε να οδηγήσει αργότερα σε μείωση ή και εξάλειψη της επιρροής των Αμερικανών στη Χώρα μας και επομένως θα προέκυπτε μακροπρόθεσμα μία ζημία στα πολιτικοστρατιωτικά, αλλά και οικονομικά συμφέροντα των Η.Π.Α.
Ακολούθησε η χάραξη της πολιτικής, από την πλευρά των Αμερικανών, στο συγκεκριμένο κρίσιμο χώρο του Αιγαίου με βάση αυτά τα δεδομένα.
Έχει δημοσιευτεί στον ξένο Τύπο, έχει γραφτεί και έχει συζητηθεί και εδώ στην Ελλάδα, ότι κατά πάσα πιθανότητα, κατά πάσα βεβαιότητα θα έλεγα, οι Αμερικανοί έδωσαν αυτούς τους χάρτες στους Τούρκους, οι οποίοι στη συνέχεια τους δημοσίευσαν ως δικούς τους χάρτες. Είναι φυσικό να ξέρουμε όλοι, ότι οι Τούρκοι δεν είχαν δυνατότητες να βρουν τα πετρέλαια, ούτε φυσικά να φτιάξουν χάρτες, τους οποίους αργότερα δημοσίευσαν. Αυτή είναι εργασία των Αμερικανών.
Υπέδειξαν στη συνέχεια στους Τούρκους να θέσουν τις αμφισβητήσεις και διεκδικήσεις τους. Από τότε υποστηρίζουν σε κάθε περίπτωση τις διεκδικήσεις αυτές των Τούρκων. Αυτά είναι γνωστά.
Τέλος θα ήθελα να επισημάνω, ότι καθοδηγούν τους Τούρκους στην κλιμάκωση των πιέσεων και στις διάφορες σχετικές μεθοδεύσεις.
Το τελευταίο που μπορούμε να πούμε είναι, ότι οι Αμερικανοί εξοπλίζουν τους Τούρκους με ρυθμούς τους οποίους δεν μπορεί να παρακολουθήσει η Χώρα μας. Οι Αμερικανοί δηλαδή, με απλά λόγια, προτίμησαν αυτή τη συνταγή της ανάμιξης των Τούρκων στις ελληνικές υποθέσεις, επειδή αυτή είναι μία δοκιμασμένη μέθοδος από τους Άγγλους στην Κύπρο και μάλιστα με πολλή επιτυχία. Η άποψη μου είναι, ότι εδώ έχει εφαρμοστεί η κλασική μέθοδος του διαίρει και βασίλευε.
Οι Τούρκοι, όταν θα πήραν αυτά τα στοιχεία, είναι φυσικό να ανησύχησαν, γιατί γνωρίζουν ότι μια Ελλάδα ισχυρή όχι μόνο δεν μπορεί να είναι αντικείμενο εκβιασμών, προκλήσεων και ληστείας, αλλά σύμφωνα και με τους δικούς τους πάγιους φόβους μπορεί αυτό να σημάνει το τέλος των ονείρων τους για μια νέα οθωμανική αυτοκρατορία και για άλλα τέτοια κωμικά πράγματα.
Έχουμε επομένως εδώ να παρατηρήσουμε, ότι αμερικανικά και τουρκικά συμφέροντα συμπίπτουν και γι' αυτο ακριβώς υπάρχει ένα είδος κοινής πολιτικής και στενής συνεργασίας Αμερικανών και Τούρκων, αλλά φυσικά για διαφορετικούς λόγους. Όλες οι ενέργειες των Τούρκων από τότε έχουν ως αίτιο τους πιο πάνω λόγους και είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που αναφέραμε.
Επομένως, από δω και πέρα πρέπει να περιμένουμε ότι θα εξακολουθήσει η ίδια κατάσταση και δεν πρέπει κανείς Έλληνας να αυταπατάται, ότι μπορεί να υπάρξουν καλές προθέσεις, διάλογος με αποτελέσματα και όλα τα σχετικά.
Εκείνο που μπορούμε να περιμένουμε είναι, ότι χρειάζεται επαγρύπνηση απ' όλους, ισχυρές ένοπλες δυνάμεις, διπλωματική επίθεση, διεθνή ερείσματα, ισχυρή οικονομία, ομοψυχία, δραστηριοποίηση όλων των εθνικών δυνάμεων, αποφασιστικότητα και ετοιμότητα για όλα τα ενδεχόμενα και λεπτοί χειρισμοί.
Αυτά αναφέρονται στο παλαιό ιστορικό του θέματος και νομίζω ότι ήταν χρήσιμο να αναφερθούν, για να μπορούμε να έχουμε τη γενική πορεία από παλαιότερα μέχρι σήμερα, γιατί έτσι ερμηνεύονται τα γεγονότα και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε σωστές εκτιμήσεις και να πάρουμε σωστές αποφάσεις.
Ένα άλλο σημαντικό θέμα, που πρέπει να αναφέρω, είναι το πρακτικό της Βέρνης. Θυμάστε ότι τον Αύγουστο του 1976 υπήρξε μια συμφωνία των Υπουργών Εξωτερικών Μπίτσιου και Τσαγλαγεντήλ που οδήγησε στην Έναρξη ενός ελληνοτουρκικού διαλόγου. Αργότερα στις 2. 11. 76 υπήρξε μια συνάντηση Τζούνη και Μπριγκέλ και απ' αυτή προέκυψε το πρακτικό της Βέρνης, που υπεγράφη στις 11 Νοεμβρίου. Το περιεχόμενο ήταν δέσμευση και από τις δύο πλευρές για αποφυγή προκλήσεων στο χώρο του Αιγαίου κατά τη διάρκεια του διαλόγου.
Έχω εδώ το κείμενο και θα το διαβάσω για τα πρακτικά. Αναφέρομαι στα άρθρα 6 και 7 του πρακτικού της Βέρνης:
«Αρθρο 6: Τα δύο μέρη αναλαμβάνουν την υποχρέωση όπως απόσχουν πάσης πρωτοβουλίας ή πράξεως σχετικής προς την υφαλοκρηπίδα του Αιγαίου, η οποία θα ηδύνατο να παρενοχλήσει τη διαπραγμάτευση.
Αρθρο 7 : Τα δύο μέρη αναλαμβάνουν την υποχρέωση, όπως, καθ' όσον αφορά στις διμερείς των σχέσεις, απόσχουν πάσης πρωτοβουλίας ή πράξεως, η οποία θα έτεινε να μειώσει το κύρος του ετέρου»
Αν προσέξατε θα δείτε, ότι αυτά τα δύο άρθρα είναι διατυπωμένα τόσο ελεύθερα, ώστε να μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ερμηνεία από την πλευρά της Τουρκίας. Και ξέρετε πόσο κακόπιστοι είναι οι Τούρκοι και πόσο εφαρμόζουν ή όχι τις διεθνείς συμβάσεις, στις οποίες έχουν δεσμευθεί. Είμαστε τώρα βέβαιοι, ότι ο διάλογος αυτός με βάση τις γνωστές τουρκικές διεκδικήσεις δεν θα μπορούσε ποτέ να καταλήξει σε συμφωνία. Απλα οι Τούρκοι επεδίωκαν και πέτυχαν, τον ατέρμονα διάλογο, με σκοπό την παρεμπόδιση ή διακοπή της εκμετάλλευσης των ελληνικών πετρελαίων από τους Έλληνες. Και αυτό οι Τούρκοι το επέτυχαν, έως ότου ετοιμαστούν, δηλαδή έως ότου αποκτήσουν την αναγκαία στρατιωτική υπεροχή, για να μας επιτεθούν και να μας αρπάξουν τουλάχιστον το μισό Αιγαίο, όπως αυτό υπάρχει στα σχέδια τους και επανειλημμένα έχει διακηρυχθεί από την πλευρά τους.
Τα λάθη της Κυβέρνησης Καραμανλή στην περίπτωση αυτή της υπογραφής του πρωτοκόλλου είναι, πρώτο, ότι έκανε διάλογο με τους Τούρκους, καθ' ην στιγμή οι Τούρκοι κατείχαν το 40% της Κύπρου. Το δεύτερο ότι άρχισαν ένα διάλογο, ο οποίος λόγω των διαφανών προθέσεων των Τούρκων δεν μπορούσε να καταλήξει σε αποτέλεσμα και τρίτο δεν συμφωνήθηκε αρχή και τέλος αυτού του διαλόγου. Ήταν δηλαδή αυτό ακριβώς που επεδίωκαν οι Τούρκοι. Αυτό βέβαια δεν μπορούμε να πούμε ότι το έκανε ηθελημένα η τότε Κυβέρνηση. Οπωσδήποτε, όμως, επιτεύχθη με πίεση των Τούρκων, με φανερό σκοπό να σταματήσουν επ' αόριστον οι έρευνες για ανεύρεση και εκμετάλλευση πετρελαίων στο Αιγαίο.
Ποιά είναι τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησαν οι Τούρκοι, πώς κατάφεραν να πείσουν την Κυβέρνηση να δεχθεί τέτοια εξέλιξη, αυτό δεν φαίνεται ότι το γνωρίζουμε ακριβώς.
Αφήνουμε το θέμα αυτό στους ιστορικούς.
Η διακοπή του διαλόγου από την σημερινή Κυβέρνηση κατέστησε το πρακτικό της Βέρνης ανενεργό. Εμείς δεν έχουμε, κύριοι συνάδελφοι, να φοβηθούμε τίποτα για να είμαστε ευάλωτοι σε πιέσεις των Τούρκων. Σήμερα εμείς μπορούμε, εάν κρίνουμε κατάλληλο τον χρόνο, να προχωρήσουμε σε έρευνες και εκμετάλλευση των πετρελαίων χωρίς καμιά δέσμευση.
Με το νομοσχέδιο αυτό η Κυβέρνηση αποκτά τον έλεγχο των αποφάσεων του κονσόρτσιουμ και ρυθμίζει τις εξελίξεις σύμφωνα με τα συμφέροντα του ελληνικού Λαού και διασφαλίζοντας τα γενικότερα συμφέροντα της.
Πριν κλείσω αυτό το θέμα θα ήθελα να θυμίσω και να σημειώσω, ότι τον Μάρτιο του 1978 συναντήθηκαν στο Μοντραί οι Πρωθυπουργοί Ελλάδος--Τουρκίας κύριοι Καραμανλής και Ετσεβίτ, προκειμένου, όπως άκακοινώθηκε τότε -διαβάζω επακριβώς- «να αποκατασταθεί ένας διάλογος ο οποίος δυνατόν να άρει τα εμπόδια προς εξεύρεση αμοιβαίως ικανοποιητικών λύσεων στα ελληνοτουρκικά προβλήματα» Τότε θυμάστε έγινε και η διακοπή των ερευνών.
Τώρα εκείνο που εγώ έχω να σημειώσω είναι, πώς είναι δυνατόν να υπάρξουν αμοιβαίως ικανοποιητικές λύσεις με κατεχόμενη από τους Τούρκους την Κύπρο, με συνεχείς απειλές και παραβιάσεις του εναέριου χώρου μας, με προκλητικές διεκδικήσεις σε βάρος μας και τόσα άλλα αμέτρητα, εμείς τελικά δεν το κατανοούμε.
Επίσης είναι σημαντικό να αναφέρω για να γραφτεί στα πρακτικά, ότι η συζήτηση εκείνη Καραμανλή και Ετσεβίτ έγινε χωρίς ημερήσια διάταξη. Κράτησε πάρα πολλές ώρες και εξ όσων τουλάχιστον έχουμε διαβάσει στον Τύπο δεν κρατήθηκαν πρακτικά.
Ακολούθησε μία συνάντηση ακόμα στις 10 Μαίου του 1978 στην Ουάσιγκτον, η οποία κατέληγε σε διατύπωση ευχών, αλλά δε φαίνεται ότι και από αυτή τη συνάντηση μάθαμε πολλά πράγματα για το τι ακριβώς συζητητήκε.
Η ουσία είναι, ότι το πρακτικό της Βέρνης ίσχυσε εκείνα τα χρόνια με απαίτηση των Τούρκων και βέβαια επί ζημία των δικών μας συμφερόντων. Ότι το πρακτικό αυτό υπήρξε επιζήμιο για τα εθνικά μας συμφέροντα, αποδεικνύεται, και εκ του ότι οι Τούρκοι το επικαλούνται συνεχώς ακόμη και τώρα που δεν υπάρχει διάλογος και που επομένως δεν έχει καμιά ισχύ.
Θέλω να πω λίγα λόγια για την αιγιαλίτιδα ζώνη και ελπίζω στο τέλος να σας δώσω την εικόνα ενός σεναρίου, που κυκλοφόρησε τις τελευταίες εβδομάδες.
Το θέμα της αιγιαλίτιδος ζώνης είναι γνωστό, αλλά θέλω να επισημάνω ορισμένα πράγματα.
Το πρώτο είναι ότι έχουμε δικαίωμα επέκτασης της αιγιαλίτιδας ζώνης, απόλυτο δικαίωμα, στα 12 ναυτικά μίλια. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσαμε να διασφαλίσουμε τις θέσεις μας στο Αιγαίο γενικά, και ειδικότερα στο θέμα της υφαλοκρηπίδας, χωρίς μεγάλες διεθνοπολιτικές τριβές. Η Τουρκία το γνωρίζει αυτό και επικαλείται την αρχή, της ευθυδικίας και την αρχή της επιείκειας, οι οποίες δεν μπορούν βέβαια να προσφέρουν στους Τούρκους καμιά σοβαρή νομική θεμελίωση. Γι' αυτό ακριβώς η Τουρκία μάς απειλεί με πόλεμο, σε περίπτωση δηλαδή που εμείς θα προχωρήσουμε στην επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης στη Χώρα μας.
Εγώ μπορώ να αναφέρω κάτι εδώ στη Βουλή υπεύθυνα. «Ότι δηλαδή γνωρίζω με απόλυτη βεβαιότητα, ότι και οι Αμερικανοί και το ΝΑΤΟ δεν επιθυμούν την επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης στον χώρο του Αιγαίου από 6 σε 12 ναυτικά μίλια. Και δεν το επιθυμούν, διότι όταν γίνει αυτή η επέκταση όχι μόνο κατοχυρώνονται τα δικαιώματα μας στό χώρο του Αιγαίου και γίνονται αναμφισβήτητα, αλλά καταρρέει και ολη η πλαστή επιχειρηματολογία, περί του ότι η Τουρκία είναι χώρος με μεγαλύτερη στρατηγική σημάδια από αυτή της Ελλάδος. Αυτό τι κάνει; Ανατρέπει τα δεδομένα και τους συσχετισμούς της περιοχής όπως είναι σήμερα. Και αυτό επίσης θα είχε σαν αποτέλεσμα, ότι το ΝΑΤΟ και οι Αμερικανοί δεν θα μπορούν να ελέγχουν το χώρο όπως έχουν συνηθίσει.
Μπορώ να σας βεβαιώσω, ότι αυτή η δυνατότητα που έχουμε, για επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης στα 12 ναυτικά μίλια, είναι, ένα πανίσχυρο όπλο στα χέρια της όποιας ελληνικής κυβέρνησης και πρέπει να γίνεται έντονη εκμετάλλευση στις όποιες διαπραγματεύσεις για τα εθνικά μας θέματα.
Έχω και μια άλλη πρόταση κατά τη γνώμη μου σημαντική. Έως ότου δηλαδή αντιμετωπίσουμε το θέμα της υφαλοκρηπίδας, συνολικά, δικαιούμεθα και μπορούμε να προβούμε σε τμηματική επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης, χωρίς μάλιστα να δημιουργηθούν και εμπλοκές.
Προτείνω συγκεκριμένα την επέκταση της αιγιαλίτιδος ζώνης της νήσου Θάσου από 6 ναυτικά μίλια σε 12 ναυτικά μίλια. Επαναλαμβάνω, ότι προτείνω την επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης μόνο της νήσου Θάσου. Θα μπορέσουμε έτσι απερίσπαστοι να προχωρήσουμε σε έρευνες και εκμετάλλευση των εκεί κοιτασμάτων, χωρίς προβλήματα. Η Τουρκία, αφ' ενός μεν δεν ενοχλείται από αυτή τη συγκεκριμένη επέκταση, αφ' ετέρου δε, δεν δικαιούται να αντιδράσει, διότι η ίδια η Τουρκία είχε επεκτείνει την αιγιαλίτιδα ζώνη και στον Εύξεινο Πόντο και νότια προς την πλευρά της Κύπρου.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ. Η Κυβέρνηση το δέχεται;
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ : Εγώ το προτείνω αυτό κύριε συνάδελφε. Εγώ, ο Βουλευτής Κουτσογιάννης. Εγώ, παρακαλώ την Κυβέρνηση, αφού το αναφέρετε, να μελετήσει με προσοχή αυτή την πρόταση για τμηματική επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης και πιστεύω ότι έτσι λύνονται πολλά προβλήματα. Οι μεγάλες δυνάμεις επίσης δεν εμποδίζονται στην περίπτωση αυτή στη ναυσιπλοΐα τους ή στην κίνηση πολεμικών σκαφών τους στην περιοχή.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΝΟΣ : Είναι πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η πρόταση σας.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ : Είναι δική μου, δεν έχω καμίασυνεννόηση ούτε με τον κ. Υπουργό, ούτε με την Κυβέρνηση γενικότερα. Και η Νέα Δημοκρατία και η ΔΗΑΝΑ, δυστυχώς κατά τη γνώμη μου, επιμένουν να κτυπήσουμε ανατολικά της Θάσου στα 11 μίλια....
ΗΛΙΑΣ ΜΑΛΕΒΙΤΗΣ : Εμείς δεχόμαστε την πρόταση τη δική σας εάν το δεχθεί η Κυβέρνηση.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ : Αναφέρομαι σ' αυτά που είπατε περί Ηπειρωτικής υφαλοκρηπίδος. Θα μου επιτρέψετε να πω, ότι σύμφωνα με όσα διάβασα στις εφημερίδες οι Τούρκοι δέχονται αυτό το σημείο, δηλαδή να κτυπήσουμε εμείς 11 μίλια ανατολικά της Θάσου. Το ερώτημα είναι γιατί το δέχονται. Είναι προφανές, ότι αμέσως μετά οι Τούρκοι θα προχωρήσουν σε γεώτρηση, η οποία θα είναι εκτός των δικών μας χωρικών υδάτων και έτσι θα προκληθεί σύγκρουση ή οπωσδήποτε εμπλοκή δεν ξέρω ποιας έκτασης και ποίας μορφής, κατά τη γνώμη μου αυτό ήταν το σενάριο. Και στις δυο περιπτώσεις θα είχαμε πτώση της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και πιθανώς και διχοτόμηση στο Αιγαίο. Αυτό είναι, μέσα στα σενάρια.
Εγώ από τα στοιχεία που έχω δεν βλέπω ότι η Τουρκία ήταν έτοιμη για μεγάλη σύγκρουση και μπορώ να πω, γιατί δεν θα είχαμε τέτοια σύγκρουση, αλλά δεν πρέπει να παραλείψω να πω ότι τον τελευταίο μήνα πριν από την σύγκρουση παρατηρήθηκε μία μεγάλη και έντονη κινητικότητα: Ουάϊμπεκερ, Περλ, γνωστοί τουρκόφιλοι και ανθέλληνες να βρίσκονται 1, 2 βδομάδες στην Αγκυρα, ο Οζάλ να πηγαίνει στην Αμερική, να κάθεται εκεί αρκετές μέρες και στη συνέχεια να πηγαίνει στο Λονδίνο. Αυτή όλη η κινητικότης, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι καθόλου συμπτωματική και κατά τη δική μου άποψη ταυτίζεται με τα γεγονότα και τις εξελίξεις εκείνων των ημερών. Ίσως αυτό έγινε, διότι η Κυβέρνηση έχοντας πιθανώς κάποιες πληροφορίες -δεν το γνωρίζω αυτό επίσημα- πρόλαβε και προχώρησε στη διατύπωση αυτού του σχεδίου νόμου. Όταν οι κύριοι αυτοί είδαν ότι το σενάριο δεν μπορούσε να προχωρήσει, να ασκήσουν πιέσεις και εκβιασμούς κ.λπ., τότε προχώρησαν στο δεύτερο σενάριο. Αυτή είναι η άποψη μου και θα παρακαλέσω να την έχετε υπόψη σας στις αναλύσεις που γίνονται. Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει σύγκρουση Ελλάδος--Τουρκίας; Αυτό συμφέρει την Ελλάδα; Συμφέρει την Τουρκία; Συμφέρει το ΝΑΤΟ; Συμφέρει τους Αμερικανούς; Να το δούμε.
Η επίσημη θέση των Αμερικανών, που εξεφράσθη από τον κ. Κίσιγκερ το 1976 είναι, ότι αποκλείεται κάθε στρατιωτική λύση στο Αιγαίο, έχω ολόκληρο το κείμενο εδώ από την εφημερίδα «ΒΗΜΑ», αλλά δεν χρειάζεται να το διαβάσω επειδή δεν έχουμε χρόνο.
Το γιατί δεν συμφέρει πράγματι είναι γνωστό. Μία τέτοια σύγκρουση δεν μπορούν να εκτιμήσουν οι Αμερικανοί και το ΝΑΤΟ, πού θα οδηγήσει και γι' αυτό δεν συμφέρει. Εάν όμως γίνει κάποια εμπλοκή με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι ελεγχόμενη από τους Αμερικάνους, ολιγοήμερη και ελεγχόμενη, ασφαλώς θα γίνει. Πότε θα γίνει αυτό; Όταν η Χώρα η δική μας θα βρεθεί σε κάποιο είδος διάλυσης, σε ακυβερνησία, σε οικονομική ή άλλη κρίση, σε παράλυση θα έλεγα, όπως έγινε δηλαδή στην περίπτωση του Αττίλα, τότε θα γίνει αυτη η επίθεση...
(Στο σημείο αυτό ακούγεται ο προειδοποιητικός ήχος λήξης του χρόνου ομιλίας του κ. Βουλευτή)
Κύριε Πρόεδρε, θα παρακαλούσα να μου δώσετε άλλο ένα λεπτό.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός) : Όχι και άλλο λεπτό, κύριε Κουτσογιάννη.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ : Να ολοκληρώσω κύριε Πρόεδρε. Τότε μόνο. Όταν η δική μας Χώρα βρεθεί σε κατάσταση παράλυσης θα μπορέσουν αυτοί να επέμβουν, σε λιγες μέρες να πετύχουν αυτά που έχουν σχεδιάσει με τα γνωστά διχοτομικά σενάρια του Αιγαίου. Και τότε βέβαια θα το έχουν επιτύχει αυτό χωρίς πόλεμο. Και για να το πετύχουν αυτό., θα πρέπει να έχουν προωθήσει εδώ στη Κυβέρνηση, σε κρίσιμες κυβερνητικές θέσεις δικούς τους ανθρώπους και να φθάσουν βέβαια τη Χώρα στην κατάσταση που ανάφερα..
Απ' αυτό προκύπτει ποιό είναι το δικό μας καθήκον: Ομοψυχία, ενότητα, ισχυρές ένοπλες δυνάμεις κ.λπ
Δυστυχώς δεν έχω άλλο χρόνο. Ευχαριστώ που με ακούσατε, παρά το προχωρημένο της ώρας.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός): Ο κ. Παπαδόγκονας.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ : Κύριε Πρόεδρε, σας παρακαλώ πάρα πολύ. Πρέπει κάποτε να καταλάβει και το Προεδρείο, ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε τόσο αργά.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός): Αργά κύριε Παπακωνσταντίνου είναι και στις 2.00' και στις 3.00'
ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Πρέπει να κάνουμε κάποια συμφωνία. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Κύριε Πρόεδρε, απομένουν λίγοι ομιλητές. Μερικοί απ' αυτούς είναι εδώ, μερικοί απουσιάζουν. Απ' ότι βλέπω είναι εδώ ο κ. Βαρβιτσιώτης, ο κ. Λούλης...
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός) : και ο κ. Κρικέλης. Μην Τον παραλείπετε. Είναι και γείτονας σας...
ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ : Και γείτονας και κοντογείτονας και πολύ αγαπητός. Αλλά ο κ. Κρικέλης είναι σεμνός και δεν φωνάζει όπως φωνάζει ο κ. Βαρβιτσιώτης .
Θα έλεγα, λοιπόν, κύριε Πρόεδρε, οι τρεις κύριοι συνάδελφοι, οι παρόντες, να μιλήσουν την Τετάρτη επί 20 λεπτά. Οι υπόλοιποι, που είναι εγγεγραμμένοι και τυχαίνει να απουσιάζουν αυτή τη στιγμή να μιλήσουν επί 10 λεπτά και να κλείσουμε γι' απόψε. Έχω την εντύπωση ότι είναι μια λογική πρόταση.
Και λυπούμαι πραγματικά που η αγόρευση του κ. Κουτσογιάννη, που ήταν αξιόλογη, ακούστηκε απόψε μετά τις 01.00'
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός).Δεν έχει αντίρρηση το Προεδρείο στην πρόταση σας. Υποθέτω ότι και ο κ. Υπουργός δεν θα έχει αντίρρηση. Θα μιλήσουν από 20 λεπτά ο κ. Βαρβιτσιώτης, ο κ. Λούλης και ο κ. Κρικέλης και απο 10 λεπτά ο κ. Κατσιγιάννης, ο κ. Μαντζώρης, ο κ. Ζαίμης, ο κ. Νάσης, η κ. Μπενάκη, ο κ. Μπουλούκος, ο κ. Τσακλιδης και ο κ. Γκελεστάθης. Τι λέει ο κ. Υπουργός;
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΠΟΝΗΣ (Υπ. Βιομηχανίας Ενέργειας και Τεχνολογίας). Κύριε Πρόεδρε, δεν έχω αντίρρηση, αλλα αδικήσαμε τον συνάδελφο κ. Κουτσογιάννη. Αυτή την πρόταση έπρεπε η Αντιπολίτευση να την κάνει προτού μιλήσει ο βουλευτής της Συμπολίτευσης. Κατ' αυτόν τον τρόπο αδικήθηκε, επαναλαμβάνω, ο κ. Κουτσογιάννης υπέρ των άλλων συναδέλφων της Αντιπολιτεύσεως.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός) : Συμφωνούμε, λοιπόν, να μιλήσουν την Τετάρτη οι παρόντες 3 συνάδελφοι επί 20 λεπτά και οι υπόλοιποι εγγεγραμμένοι επί 10 λεπτά.
ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ : Μάλιστα, μάλιστα
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός) : Η Βουλή παρεδέχθη Κύριοι συνάδελφοι, έχουν διανεμηθεί τα πρακτικά των συνεδριάσεων της 30ής και 31ης Μαρτίου 1987 και παρακαλώ το Σώμα για την επικύρωση τους. Επικυρούνται;
ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ : Μάλιστα, μάλιστα.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Παναγιώτης Ν. Κρητικός) Συνεπώς τα πρακτικά των συνεδριάσεων της 30ής και 31ης Μαρτίου 1987 επεκυρώθησαν.
Δέχεται το Σώμα να λύσουμε τη συνεδρίαση;
ΠΟΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ: Μάλιστα, μάλιστα
Με τη συναίνεση της Βουλής και ώρα 01.11' π.μ. λύεται η συνεδρίαση για αύριο Τρίτη, 7 Απριλίου 1987, και ώρα 18,30' με αντικείμενο ημερησίας διατάξεως κοινοβουλευτικό έλεγχο.
Η GHS ΧΑΚΑΡΕ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΟΑΣΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.
Χάκαραν την επίσημα σελίδα του ΟΑΣΑ. Οι χάκερς είναι η Greek Hacking Scene και στέλνουν το ακόλουθο μήνυμα που έχει πολλούς αποδέκτες και μιλά για ΟΛΟΥΣ και για ΟΛΑ στοχεύοντας στην ΠΡΟΔΟΣΙΑ που συντελείται στην χώρα μας.
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
Εδώ και 36 χρόνια η Ελλάδα και το Ελληνικό γένος χτυπιέται συστηματικά. Λίγο πριν την τελευταία στιγμή της καταστροφής κι ενώ η Ελλάδα πολιορκείται από Εβραίους τοκογλύφους ,τούρκους στρατοκράτες και θολοκουλτουριάρηδες προδότες, κι ενώ οι αισχροί πλέον είναι μέσα από τα σύνορα με τη μορφή ορδών που υποστηρίζονται από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, τη στιγμή που η Ασία από την μία ξερνάει τον εμετό της πάνω μας κι από την άλλη προσπαθεί να μας καταπιεί, ίσως είναι και η ώρα να αναρωτηθούμε ποιος είναι υπεύθυνος γι αυτή την κατάντια.
Ξέρουμε ποιος είναι οι ΕΝΟΧΟΙ. Μία μερίδα πολιτικών οι οποίοι είχαν σαν μόνο προσόν το ότι ανήκαν σε πολιτικά τζάκια αποδεκτά από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων ή ότι ξεκίνησαν την πολιτική τους καριέρα από το τίποτα διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα για να αναρριχηθούν . Αυτοί οι άνθρωποι ξεκίνησαν χωρίς δραχμή στην τσέπη τους και βρέθηκαν να κάνουν δεξιώσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία της Ευρώπης. Τα ονόματά τους τα ξέρουμε ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΗΔΕΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΕΣ, ΛΑΛΙΩΤΗΔΕΣ, ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΙ ,ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ, ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΔΕΣ αλλά και οι τυχοδιώκτες της αριστεράς ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ κι ο ΤΣΙΠΡΑΣ. Οι γραφικοί του ΚΚΕ απλά χρειάζονται μία θέση στο ψυχιατρείο. Αλλά μη χαίρεστε δεν σταματάμε εδώ. Για να κλέψουν και να ξεπουλήσουν όλοι αυτοί με περισσό θράσος τον πλούτο της πατρίδας μας είχαν την σιωπηλή αποδοχή και την στήριξη όχι του ηλίθιου ελληνικού λαού αλλά των θεσμικών εκείνων προσώπων που ανάξιοι όντες να φέρουν το αξίωμά τους σκύβαν το κεφάλι συννενούσαν στην κλοπή και την προδοσία ενώ η μόνη τους δικαιολογία τους ήταν ότι οι κυβερνήσεις των κοτζαμπάσηδων ήταν συνταγματικά κατοχυρωμένες. Αυτοί ήτανε δημόσιοι λειτουργοί οι οποίοι ανήκαν:
Στις Ένοπλες Δυνάμεις
Στο δικαστικό σώμα
- Στην ιεροσύνη
- Στο υπουργείο Εθνικής παιδείας και Θρησκευμάτων
Ο δημόσιος λειτουργός έχει έναν και μοναδικό ρόλο: Να διασφαλίσει την συνέχεια του κράτους δικαίου και να αγωνιστεί υπέρ της εθνικής οντότητος του κράτους. Δεν αναφερόμαστε φυσικά στον χαμηλόμισθο δημόσιο υπάλληλο. Αναφερόμαστε στη κορυφαία ιεραρχία κάθε κλάδου.
Οι πρώτοι ένοχοι για την διαρκή εθνική ήττα που υφιστάμεθα είναι οι ανώτατοι αξιωματικοί του Στρατού, του Ναυτικού, της Αεροπορίας και των Σωμάτων Ασφαλείας . Είναι οι πιο ποταποί και οι πιο κακομοίρηδες.
Ενώ ένας αξιοπρεπής αξιωματικός για όλα τα λεφτά του κόσμου αλλά και για την ίδια του τη ζωή δεν θα επέτρεπε το ξεπούλημα της πατρίδας του, οι Στρατηγοί, Ναυαρχαίοι και Πτέραρχοι για 1.000 ευρώ παραπάνω το μήνα και για να φορέσουν τη στολή τους για ένα εξάμηνο ακόμα επέτρεψαν χωρίς να αναλάβουν καμία πρωτοβουλία όπως όφειλαν και με το πρόσχημα ότι υπακούουν εντολές της κυβέρνησης την εισβολή εκατομμυρίων Ασιατών και κανίβαλων στη χώρα μας.
Η υπεράσπιση των συνόρων δεν γίνεται κατόπιν εντολής. Γίνεται εκ καθήκοντος. Αυτοί οι κακομοίρηδες αμόρφωτοι, δουλοπρεπείς ένστολοι, αγνόησαν το καθήκον τους και υπάκουσαν εντολές. Εντολές τίνος; Εντολές γελοίων μπεμπέκων κλεφτών, ανίκανων, ανεπάγγελτων πολιτικών που είχαν γίνει ήδη πράκτορες ξένων συμφερόντων της λέσχης Μπίλντερμπεργκ και με τις εντολές τους κάτω από το πρόσχημα της «δημοκρατικότητάς» τους υπηρετήσανε και υπηρετούν συμφέροντα εχθρικά προς την Ελλάδα. Οι ένστολοι που υπάκουσαν, υπακούουν, διεβίβασαν και διαβιβάζουν τις εντολές του πολιτικού κόσμοι είναι ΕΠΙΟΡΚΟΙ και ΠΡΟΔΟΤΕΣ. Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ.
Ερχόμαστε τώρα στα χειρότερα φυντάνια μας που είναι οι δικαστικοί. Ο μόνος τρόπος για να μπορέσει να κλέβει ατιμώρητα ένας κλέφτης , για να μπορεί να προδίδει ένας προδότης χωρίς να φοβάται είναι να είναι σίγουρος πως η δικαιοσύνη δεν λειτουργεί. Και η δικαιοσύνη δεν λειτουργεί όταν οι δικαστικοί που την απαρτίζουν είναι δειλοί, αμόρφωτοι , κομματικοποιημένοι και εξαγοράσιμοι. Ο νόμος παραβιάζεται σε κάθε γωνιά του τόπου. Οι θεσμοί του δικαίου δεν λειτουργούν κατόπιν παρεμβολής ενός έμμισθου αφισοκολλητή και βλεννοπαραγωγού τον οποίον η μοίρα και η αδιαφορία των πολιτών τον όρισε - Θεός φυλάξοι ?νομοθέτη. Το γεγονός ότι αναφερόμαστε μόνο σ αυτόν - Καστανίδης- δεν σημαίνει ότι ξεχνάμε και τα άλλα μέλη της συμμορίας τα οποία πέρασαν από την ίδια θέση τα προηγούμενα 30 χρόνια.
Είναι οι μόνοι άνθρωποι που κατάφεραν να μετατρέψουνε την κλοπή, την μαστροπεία σε μη καταδικαστέες πράξεις.. Χάρη σε αυτούς οι νταβατζήδες μετετράπησαν σε εκδότες λάιφ στάιλ περιοδικών (βλέπε Κωστόπουλος). Οι εκβιαστές έγιναν εκδότες εφημερίδων. Οι έμποροι ναρκωτικών αποφυλακίστηκαν και πήρανε δημόσια έργα ενώ οι διακινητές του αφρικανικού και ασιατικού εμετού που μας στείλανε στη χώρα μας με το πρόσχημα της λαθρομετανάστευσης γίνανε μέλη Μη Κυβερηντικών Οργανώσεων, ακαδημαϊκοί και σύμβουλοι θεσμικών οργάνων (?φρα Αλ Σάλεχ, Αλεβιζάτος) για να μπορούν οι πορνοστάρ αντί απλά να ξαλαφρώνουν την νεολαία με το ταλέντο τους να ξαλαφρώνουν την τσέπη της πατρίδας.
Η τελευταία ελπίδα του έθνους ήταν οι εκκλησία. Στο πρόσωπο της εκκλησίας συνενωνόταν η μεταφυσική αναζήτηση με την κοσμική ανάγκη. Εκκλησία ήταν για μας Ελλάδα. Οι Έλληνες εκατοντάδες χρόνια κάτω από τον ζυγό των τούρκων βρίσκανε παρηγοριά και στήριγμα στους ιερείς τους ενώ οι ιερείς πρωτοστατούσαν σε κάθε εθνικό αγώνα (βλέπε Παπαφλέσσας ? Κοσμάς Αιτωλός) Ενώ η πατρίδα βρισκόταν κάτω από την εισβολή της Ασίας, μετά την βρώμικη συμφωνία των κοτζαμπάσηδων, με τη Νέα Τάξη Πραγμάτων κι ενώ περιμέναμε ανθρώπους όπως ο Χριστόδουλος, βρεθήκαμε μπροστά σε ξεπουλημένους και ραγιαδόπαπες που με το πρόσχημα του ανθρωπισμού όπως τον αντιλαμβάνεται η Νέα Τάξη Πραγμάτων στέρησαν με την συμπεριφορά τους κάθε ανθρωπιστικό στήριγμα από τον ελληνικό λαό για να στηρίξουνε τον στρατό των αφικανοασιατών εισβολέων.
Ονόματα όπως ο Παπαφλέσσας, ο Αθανάσιος Διάκος και ο Κοσμάς ο Αιτωλός είναι απαγορευμένα για τον ραγιαδόπαππα που ακούει στο όνομα Ιερώνυμος και το τσιφλίκι του (βλέπε Μεσσηνίας, Ζακύνθου, Ιωαννίνων ) Στο τέλος του δρόμου τους, τους περιμένει ένας καλός μπαρμπέρης.
Δεν θα πούμε τίποτα για τους βρωμερούς και τρισάθλιους δασκάλους όπως η Πρωτονοτάριου η οποία μετεβλήθη σε έμμισθο πράκτορα του κράτους των τυρράνων σύμμαχος των αλβανοεποίκων, τσεκουρωτής των Ελλήνων μαθητών και ιστροχτούρας όλων των αλβανικών συμμοριών που τρομοκρατούν τα ελληνόπουλα στα σχολεία μας.
Οι εκπλήξεις που περιμένουν όλους αυτούς τους προδότες υποσχόμαστε ότι θα είναι μεγάλες. Θα πρέπει να έχουνε πολύ μεγάλο θράσος για να πιστεύουνε ότι ένα έθνος το οποίο κρατήθηκε χιλιάδες χρόνια δεν θα μπορεί να αντιδράσει απέναντι σε μερικούς γελοίους ψυχασθενείς που μετέτρεψαν την πολιτική σε προδοσία και την χώρα μας σε πεδίο μάχης. Ο κάθε ένας από όλους αυτούς ας αναλογιστεί σοβαρά τη θέση του όχι σήμερα, αλλά σε 2 χρόνια από τώρα, και ας σκεφτεί ότι εμείς που γράφουμε αυτά τα κείμενα - και ποιος ξέρει τι άλλα πράγματα μπορεί να κάνουμε- ότι κάνουμε το κάνουμε ρισκάροντας ακόμα και την ασφάλειά μας . Απευθυνόμενοι στους προηγούμενους προδότες τους ενημερώνουμε πως ότι κάνουν το κάνουν για το προσωπικό τους κέρδος και την ευμάρειά τους. Τους πληροφορούμε λοιπόν ότι αυτή η ευμάρεια και αυτό το κέρδος από εδώ και μπρος θα έχουν δυσανάλογο κόστος για τους ίδιους και την οικογένειά τους.
:: HACKED BY kondor - *.Greek.Hacking.Scene_ GHS
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)









