ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Πέρασε με 155 "ναι" το χαράτσι για τα ακίνητα - "Σιωπή" από τους διαφωνούντες βουλευτές του ΠΑΣΟΚ

               

Η ψηφοφορία ήταν ονομαστική και ουδείς κυβερνητικός βουλευτής αντέδρασε τελικά
- Είχε προηγηθεί ¨μασάζ" από τον κ. Έξαρχο σε όσους υπήρχε υποψία ότι θα το καταψηφίσουν
- Διευκρινίσεις της τελευταίας στιγμής για το ειδικό τέλος από τον κ. Βενιζέλο
- Ισχυρότατα τα μέτρα ασφαλείας έξω από την Βουλή

Υπερψηφίστηκαν από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, κατόπιν ονομαστικής ψηφοφορίας στην Ολομέλεια της Βουλής, οι τροπολογίες για το ειδικό τέλος ακινήτων και την αντικατάσταση των μελών της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.

Την τροπολογία για το τέλος ακινήτων, υπερψήφισε και η ανεξάρτητη βουλευτής, Έλσα Παπαδημητρίου.

Έτσι, επί 297 παρόντων βουλευτών, η τροπολογία για το ειδικό τέλος ακινήτων συγκέντρωσε 155 θετικές ψήφους έναντι 142 αρνητικών, ενώ η τροπολογία για την Ελληνική Στατιστική Αρχή, συγκέντρωσε 154 θετικές ψήφους έναντι 143 αρνητικών.

Υπενθυμίζεται, πως την ονομαστική ψηφοφορία για το ειδικό τέλος ακινήτων ζήτησε το ΚΚΕ, η ΝΔ και ο ΛΑΟΣ, ενώ την ονομαστική ψηφοφορία για την ΕΛΣΤΑΤ ζήτησε ο ΛΑΟΣ.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ

Σε κατηγορηματική διάψευση των σεναρίων περί εξαίρεσης από το τέλος ακινήτων, των ιδιοκτητών των κτηρίων που είναι μισθωμένα στο Δημόσιο, προέβη ο υπουργός Οικονομικών, Ευάγγελος Βενιζέλος, λίγο πριν από την έναρξη της ονομαστικής ψηφοφορίας, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη στο Κοινοβούλιο.

«Ακούω να υπάρχουν διάφορες φήμες ή μύθοι σε σχέση με το ειδικό τέλος. Από κανένα στοιχείο ή σημείο δεν προκύπτει εξαίρεση για τους ιδιοκτήτες που είναι μισθωμένα στο Δημόσιο και σε ΝΠΔΔ. Δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να εξαιρεθούν ιδιοκτήτες, ιδίως δε μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες. Αν στους καταλόγους της ΔΕΗ καταγράφεται το Δημόσιο ως υπεύθυνο για την καταβολή των τελών, το Δημόσιο θα αναζητήσει ως υπεύθυνο τον ιδιοκτήτη του ακινήτου», ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών.

Επίσης, ο κ. Βενιζέλος ανέφερε πως η εξαίρεση που ισχύει για τους κοινόχρηστους χώρους των πολυκατοικιών, δέον να θεωρείται πως ισχύει και τους αντίστοιχους χώρους των τουριστικών καταλυμάτων. Επανέλαβε δε, πως στην υπουργική εγκύκλιο με την οποία θα εφαρμοστεί η τροπολογία, θα υπάρξει ειδική μέριμνα για τους υπόχρεους εκείνους, που εξαρτώνται από ηλεκτρικές συσκευές (άτομα με αναπνευστική ανεπάρκεια κλπ.).

«Τέτοιου είδους ζητήματα θα λυθούν ρητά με την εγκύκλιο και την εφαρμοστική απόφαση και θα αντιμετωπιστούν με τον πλέον ευαίσθητο τρόπο. Σημασία έχει να μπορέσουμε να πετύχουμε τον δημοσιονομικό στόχο του 2011 και 2012. Όλη η ρύθμιση θα ενταχθεί στο Εθνικό Φορολογικό Σύστημα, όπου θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε συνολικά το ζήτημα της επιβάρυνσης της ακίνητης περιουσίας στην Ελλάδα, όπου συναντώνται και οι δύο όψεις της οικονομίας - επίσημη και ανεπίσημη» ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών.

πηγη: newsit.gr


ΕΚΤΑΚΤΟ: Τουρκικά μαχητικά κύκλωσαν την αβοήθητη Κύπρο

Image              
Έξι τουρκικά μαχητικά F-16 πέταξαν πριν λίγο 50 μίλια δυτικά της Πάφου μαζί με αδιευκρίνιστο αριθμό ελικοπτέρων ενώ στα δυτικά 2 τουρκικά μαχητικά και 4 ελικόπτερα πέταξαν στην ευρύτερη περιοχή του ακρωτηρίου Γκρέκο. 

Στο μεταξύ, οι πάντες πλην του αρμοδίου (Ελλάδα, ως εγγυήτρια δύναμη της Κύπρου) βρίσκονται αυτή την στιγμή γύρω από την γεώτρηση της Noble Energy (οι Τούρκοι έχουν φτάσει μόλις 15 μίλια από την γεώτρηση) με την τουρκική Αεροπορία και το τουρκικό Ναυτικό κυριολεκτικά να ξεφτιλίζει βασικά τους Έλληνες πολιτικούς και τις πομφόλυγές τους περί "σκληρού πυρήνα της εθνικής ασφάλειας" σε ότι αφορά την Κύπρο.
Ούτε ένα βαρκάκι του Πολεμικού Ναυτικού, ούτε χαρταετός της Πολεμικής Αεροπορία δεν υπάρχει δυτικότερα της Ρόδου, κατόπιν ρητών εντολών που έχουν δεχθεί τα Επιτελεία κατ'ευθείαν από το Μαξίμου: "Δεν θα στείλετε τίποτα". 
Την ίδια στιγμή στην κυπριακή ΑΟΖ το Πίρι Ρέϊς κάνει παράνμες έρευνες και στην Αθήνα οι προσκυνημένοι της κυβέρνησης που χαριεντιζόντουσαν με τον Ρ.Τ.Ερντογάν και του πήγαιναν ... κλαδιά ελιάς (!) στον Κωνσταντινούπολη, νομίζουν ότι "ψιχαλίζει"!
Σχεδόν καθημερινά τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη πετάνε σε μικρή απόσταση από τις κυπριακές ακτές (πάντως φροντίζουν να μένουν εκτός της ακτίνας δράσης των Α/Α συστημάτων BUK-M1) τόσο από τις δυτικές όσο και από τις ανατολικές. Στην περιοχή της γεώτρησης όπως προείπαμε βρίσκονται οι πάντες: Αεροσκαφοι και πλοία από το Ισραήλ την Βρετανία και τις ΗΠΑ αλλά και ένα ρψσικό υποβρύχιο αναφέρουν πηγές από την Μόσχα.
Πιο συγκεκριμένα αμερικανικά αεροσκάφη P-3 Orion περιπολούν στην περιοχή πάνω από το γεωτρύπανο για 3-5 ώρες καθημερινά.
Από την περασμένη Παρασκευή ένα P-3 Orion περιπολεί πάνω από το γεωτρύπανο καλύπτοντας την ευρύτερη θαλάσσια περιοχή. Για αυτή την αποστολή οι Αμερικανοί έχουν δεσμεύσει δύο αεροσκάφη τα οποία εξορμούν από την Σικελία.Παράλληλα με αυτά τα αεροσκάφη οι Ισραηλινοί διαθέτουν εκτός από τα UAV ένα ιπτάμενο ραντάρ G550 Nahshon-Eitam καθώς και 10 ελικόπτερα και 2 μαχητικά τα οποία πετάνε στα όρια των συνόρων της κυπριακής ΑΟΖ με την ισραηλινή. 
Στο θαλάσσιο μέτωπο της άτυπης αυτής αντιπαράθεσης γύρω από την πλατφόρμα το ισραηλινό Ναυτικό διατηρεί 4 πυραυλακάτους σε απόσταση 4 μιλίων από την πλατφόρμα εντός της ισραηλινής ΑΟΖ,  οι Βρετανοί μαζί με τους Αμερικανούς στέλνουν δύο βοηθητικά  πλοία από την Κρήτη στην Κύπρο και φυσικά οι Τούρκοι που διαθέτουν ένα μικρό στόλο για την προστασία του PIRI REIS το οποίο σημειωτέον έχει φτάσει στα 15 μίλια από την πλατφόρμα.
Την ίδια στιγμή οι βρετανικές δυνάμεις στην Κύπρο πραγματοποιούν στην περιοχή της Λάρνακας άσκηση SAR μαζί με την κυπριακή Εθνοφρουρά.


πηγη: defencenet.gr


ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ

           Σε τεντωμένο σκοινί βρίσκεται η ειρήνη στην Ανατολική Μεσόγειο. Αυτή τη στιγμή, το Ω/Κ των τούρκων, «Κότσα Πίρι Ρέις», βρίσκεται 20 με 25 μίλια ανοιχτά από το γεωτρύπανο της Noble και σε λίγο θα βρίσκεται εντός του «Οικοπέδου 12» συνοδευόμενο από δύο πλοία επιφανείας και ένα υποβρύχιο. 

Είναι βέβαιο ότι η ρότα του δείχνει ότι....
κατευθύνεται προς το γεωτρύπανο, γεγονός που έχει θέσει σε επιφυλακή τις Ισραηλινές δυνάμεις της περιοχής.

Το θέμα είναι ότι αυτή τη στιγμή κινείται εντός της Κυπριακής ΑΟΖ, πολύ μακριά από την Τουρκία γεγονός που δικαιολογεί τον όρο «πλιάτσικο» που αποδώσαμε στην Τουρκία εδώ και πολύ καιρό.

Από την άλλη, οι Τούρκοι συνεχίζουν στην περιοχή μια αεροναυτική άσκηση και παράλληλα εδώ και μερικές μέρες έχουν μετασταθμεύσει δύο αεροσκάφη F-16 στα Κατεχόμενα. Αριθμός που μάλλον έχει αυξηθεί τις τελευταίες ώρες.

Η τουρκική εφημερίδα Hürriyet αναφέρει ότι το Πίρι Ρεις ξεκίνησε ήδη τις έρευνες στην περιοχή γεγονός που έχει σημάνει συναγερμό σε Κύπρο και Ισραήλ.

Παράλληλα η εφημερίδα Ηabertürk αναφέρει στον τίτλο της πως «το Πιρί Ρείς αγγίζει την Αφροδίτη» και υποστηρίζει ότι οι έρευνες του τουρκικού σκάφους θα γίνουν «σχεδόν δίπλα από το οικόπεδο 12 των Ελληνοκυπρίων.»

Η Ελλάδα, η χώρα μας, τηρεί μια στάση απίθανη, αφού κάνει σα να μη συμβαίνει τίποτα. Ενώ διακυβεύεται στην ουσία το μέλλον των αδελφών Κυπρίων, και κατ επέκταση η κυριαρχία της ίδιας της χώρας μας, δεν κάνει καμία απολύτως κίνηση ούτε καν σε επίπεδο δηλώσεων στήριξης.
Σήμερα με εντολή Νταβούτογλου τοποθετήθηκε νέος πρέσβης της Άγκυρας στην Αθήνα ένας άνθρωπος που γνωρίζει τα Κυπριακά θέματα όσο κανένας άλλος. Ούτε αυτό φαίνεται να προβλημάτισε την Κυβέρνηση μας η οποία δυστυχώς, φαίνεται ανήμπορη να διαδραματίσει ένα ρόλο στην τεράστια αυτή επενδυτική σκακιέρα, και αναλώνεται στην επιβολή φόρων στις λαϊκές τάξεις, με σκοπό να σώσει την πατρίδα και ίσως την … παρτίδα !!!

πηγη: aegeantimes.gr

ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΗ ΑΥΤΗ Η ΣΙΩΠΗ.
ΜΗΠΩΣ Η ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ?





"Ιεραπόστολος" Γ.Παπανδρέου: "Μην τιμωρείτε άλλο τους Ινδιάνους"!


Image               Πρωτοφανείς θέσεις περί "τιμωρίας" της Ελλάδας εξέφρασε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου πριν λίγο μιλώντας  από το βήμα του συνεδρίου του Συνδέσμου Γερμανικής Βιομηχανίας, δημιουργώντας ερωτήματα για το αν θεωρεί τον εαυτό του Έλληνα πρωθυπουργό ή Ευαγγελιστή ιεραπόστολο σε μια φυλή Ινδιάνων της μετακολομβιανής Αμερικής τους οποίους πρέπει να τιμωρήσουμε για να τους φέρουμε στον ίσιο δρόμο! Έστω και αν πεθάνει το 90% αυτών, όπως συνέβη τότε!
Είπε συγκεκριμένα ότι "αν υπάρχει συνεχώς διάθεση ... τιμωρίας σε βάρος των Ελλήνων, θα πάψει η κρίση να αποτελεί ευκαιρία"! Αποδέχεται, δηλαδή ως Έλληνας πρωθυπουργός την τιμωρία του ελληνικού λαού, αλλά μέχρις ενός σημείου! 
Βλέπει ο Γ.Παπανδρέου τον βασανισμό της Ελλάδας ως μια δίκαιη τιμωρία του ελληνικού λαού! Με καθαρά Ευαγγελική αντίληψη. Όπου οι Ευαγγελιστές των ΗΠΑ θεωρούν ότι πρέπει να βιώσει κάποιος μια τιμωρία για να εξιλεωθεί από τις αμαρτίες του! Ποιος πρωθυπουργός και σε ποιο μέρος του κόσμου λέει τέτοια πράγματα για τον λαό του;
Ούτε οι μεταπολεμικοί ηγέτες της Γερμανίας δεν μίλησαν ποτέ για "τιμωρία" του λαού τους για τα εγκλήματα που διέπραξαν σε βάρος της ανθρωπότητας τον Β'Π.Π.. Ντροπή και όνειδος!

πηγη: defencenet.gr




ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ: ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΙΡΙ-ΡΕΪΣ

aoz_kyprou-7-nai              Η Κύπρος πραγματοποιεί τώρα άσκηση Έρευνας-Διάσωσης, με συμμετοχή βρετανικού ελικοπτέρου, στα οικόπεδα που αμφισβητεί η Τουρκία.
Η περιοχή -10 μίλια- από τις ακτές στη νότια πλευρά του νησιού, είναι αυτή που λένε οι Τούρκοι ότι πηγαίνει το Πίρι-Ρέις, κοντά στο οικόπεδο 12, όπου βρίσκεται η εξέδρα ερευνών και εξόρυξης. Σύμφωνα με τον κυπριακό τύπο, το Πίρι-Ρέις βρίσκεται 15 μίλια μακριά από την περιοχή.
Να σημειωθεί, ότι ο Χριστόφιας ήθελε αναβολή της εξόρυξης, αλλά αντέδρασε έντονα ο διευθυντής Ενέργειας Σόλων Κασίνης, και απείλησε ότι θα αποκαλύψει στον Τύπο τις συνομιλίες με τον Χριστόφια.
Ο τουρκικός τύπος γράφει καλά σχόλια για τον Χριστόφια, αλλά επιτίθεται στον Κασίνη ως «ξεροκέφαλο», διότι υποχρέωσε τον Χριστόφια να αρχίσουν οι έρευνες.

πηγη: liako.gr


Έκλεψαν εικόνα της Παναγιάς Σουμελά, από το όρος Μελάς στην Αυστραλία

         

Κι όμως η εικόνα της Μεγαλόχαρης που με θαυματουργό τρόπο είχε γλιτώσει ακόμη και απ' τις τεράστιες πυρκαγιές που κατέκαψαν την περιοχή της Βικτώρια στην Αυστραλία, δεν γλίτωσε απ' τα χέρια των ιερόσυλων.

Πρόκειται για την εικόνα που μετέφεραν πριν πολλά χρόνια οι πόντιοι μετανάστες στην περιοχή Φλάουερντέϊλ, κοντά στη Μελβούρνη. Είναι μια εικόνα που φιλοτεχνήθηκε πριν αιώνες, οι μετανάστες την τοποθέτησαν σε ένα όρος που το ονόμασαν Μελάς. Έφτιαξαν και ένα προσκύνημα. Δυστυχώς η φήμη εκτός από χιλιάδες προσκυνητές έφερε και τους ιερόσυλους.
"Η εικόνα αυτή", είπε, "είναι θαυματουργή. Την έφεραν οι πρόγονοί μας, από τον Πόντο και μας την δώρισε η οικογένεια Ελευθεριάδη Είναι απίστευτο! Η εικόνα αυτή ήταν εκεί δέκα χρόνια. Πήγαινε εκεί πολύς κόσμος και την προσκυνούσε", λέει ο Ονούφριος Γοροζίδης, πρόεδρος του Ιδρύματος του Όρου Μελά που τώρα κάνει έκκληση σε όποιον πήρε την εικόνα, να την επιστρέψει.

πηγη: newsit.gr


Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΗ ΣΦΑΙΡΑ


ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ 


vartholomaios_sfaira-1-nai



Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, προσεύχεται μαζί με ηγέτες άλλων δογμάτων μπροστά σε μια κρυστάλλινη σφαίρα (ειδώλιο της Γαίας) στο υπέρτατο Όν! Η Πανθρησκεία φαίνεται ότι βρίσκει πρόσφορο έδαφος.
Η Νέα Τάξη έχει δικό της ιερατείο, με αρχιερείς τα αφεντικά της, και ιερείς και διακόνους τους πολιτικούς που ανακάλυψαν ότι τα πάθη τους καλύπτονται καλύτερα από τους Νεοταξίτες. Τι θα γίνει όμως με το θρησκευτικό αίσθημα των λαών;
Απλούστατα ενεργοποιήθηκε το πρότυπο της κοινής λατρείας του Μ.Α.Τ.Σ. (μεγάλου αρχιτέκτονα του σύμπαντος, κατά τους τέκτονες), για να διαμορφωθεί το εσχατολογικό κατασκεύασμα της Πανθρησκείας.
Η πολιτική βουλιμία των Νεοταξιτών για παγκόσμια επικράτηση και αχαλίνωτη ισχύ, βρήκε μιμητή στο θρησκευτικό πεδίο το Βατικανό, που παίζοντας το ρόλο του αρχηγού, άρχισε να διοργανώνει διαθρησκειακά συνέδρια χάριν της… Ειρήνης, ή μάλλον των συμφερόντων του.

πηγη: www.liako.gr

ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΤΣΙ???

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ


ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ -


Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΚΤΑΚΤΟ: Ανοικτά της Πάφου το PIRI REIS και τα τουρκικά πολεμικά

Image                   
Mέσα στην κυπριακή ΑΟΖ και μάλιστα στο "Οικόπεδο 1", ανοικτά και νοτιοδυτικά της Πάφου, εντός της ακτίνας δράσης των βλημάτων εδάφους-επιφανείας ΜΜ-40 Εxocet Block II, βρίσκεται η τουρκική αρμάδα με το ερευνητικό πλοίο KOCA PIRI REIS, το σκάφος το συνοδεύει μία φρεγάτα και ένα υποβρύχιο.

Πρόκειται περί πειρατικής ενέργειας 100% και θα πρέπει να υπάρξει ελληνική αντίδραση άμεση, αν δεν θέλουμε να θεωρηθούν λόγια του αέρα τα περί "Ύπαρξης της Κύπρου στον σκληρό πυρήνα της ελληνικής ασφάλειας". 
Μετά την Σμύρνη, το μεσημέρι της Παρασκευής το πλοίο κατευθύνθηκε με μέγιστη ταχύτητα στα διεθνή ύδατα και πλέει νοτιοανατολικά με ταχύτητα 8,5 κόμβων. 
Το πλοίο βρίσκεται εντός της κυπριακής ΑΟΖ και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για τον τελικό του προορισμό.
Εάν τελικά το πλοίο πραγματοποιήσει σεισμικές έρευνες εντός της κυπριακής ΑΟΖ και ειδικότερα στο οικόπεδο Νο.1 μέσα στο οποίο αυτή τη στιγμή πλέει, τότε θα πρέπει να υπάρξει απάντηση, και μάλιστα δυναμική.

πηγη: defencenet.gr


Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ!ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ



ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΕΙΣΤΙΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ <ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΑΙΖΕΙ>  ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.


ΕΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΠΕΙΣΤΙΚΑΤΕ ΤΟΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ , ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΟΝ  ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ  ΚΑΝΑΤΕ  ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ. 










Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΠΑΣΟΚΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΠΟΥ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟΥΣ ΒΑΤΡΑΧΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ-ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ...ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΝ!



Πρόκειται για τον Θανάση Τάρτη, βρωμερό κομματόσκυλο και στέλεχος του Πασοκ Χαλκίδας, με καταγωγή από χωριό του Κιλκίς-ορμητήριο Κομιτατζήδων και δοσιλόγων στο παρελθόν, όπως αποκαλύπτει ο "Στόχος".

Η συμμετοχή του στη δίκη των Ο.Υ.Κ καταδεικνύει πως ΕΠΙΣΗΜΑ οι γραικύλοι πρασινοφρουροί επιζητούν την καταδίκη τους: Δεν είναι λοιπόν ο Δημητράς μπροστάρης-εκείνος ως πρακτορίσκος απλά κάνει ό,τι του πουν τα αφεντικά του-αλλά η ίδια η ψευτοκυβέρνηση του Μνημονίου!

ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΔΕΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ...ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΕΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΜΑΤΙΑΣΟΥΜΕ!



πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com


ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΡΕ ΞΕΦΤΥΛΑ!



ΣΧΕΔΙΟ ΧΙΛΙΕΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ



        ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ  ΑΚΡΙΒΩΣ (ΣΕΠ. 2010) ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ  ΤΟΥ Ο.Η.Ε ΜΠΑΝ ΚΙ ΜΟΥΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΩΣ ΤΟ 2015 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΧΙΛΙΕΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΑΝ ΕΙΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΞΕΦΥΓΕ Η ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ, ΟΜΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ  ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ, ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΥΤΟΣ Ο <ΓΡΑΦΙΚΟΣ> Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.

ΤΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΚΓΕΝΤΡΩΣΗ ΕΚΑΝΕ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2:48 ΕΩΣ  TO 3:05.

ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΗΣ ΧΙΛΙΕΤΙΑΣ.
ΤΟ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΩΜΕΝΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ  ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΖΩΗ ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ.

ΟΠΟΤΕ, Η ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΠΕΙ, Η ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΧΙΛΙΕΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΕΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ?? ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...).

ΕΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ΧΙΛΙΕΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ  ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Η ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ  ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΟΠΝΟΑ ΣΧΕΔΙΑ.

ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΠΡΟΒΑΤΑ, Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΣΑΣ   ΕΙΝΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ.





ΑΥΡΙΑΝΗ -

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΩΡΗ ΒΥΖΑΡΟΥ?  
ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ???



ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ -


Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Μαθήματα εθνικής αξιοπρέπειας από τον Β.Πούτιν στον Γ.Παπανδρέου!


Image                 Μαθήματα κυβερνητικής και εθνικής αξιοπρέπειας από τον Βλάντιμιρ Πούτιν στον Γιώργο Παπανδρέου, ο οποίος B.Πούτιν, φαίνεται ότι του το "χρώσταγε" του Έλληνα πρωθυπουργού από τον Φεβρουάριο του 2010, όταν ο Β.Πούτιν ήταν έτοιμος να βοηθήσει την Ελλάδα με το δάνειο των 25 δισ. ευρώ και ο Γ.Παπανδρέου μιλούσε για ... το πόσο κακό κάνει το κάπνισμα!
Πριν λίγο ο Ρώσος ηγέτης "φωτογραφίζοντας" την Ελλάδα κα την κυβέρνηση Παπανδρέου, προχώρσε σε έναν πρωτοφανή υπαινιγμό για εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας, επικρίνοντας με βαριές εκφράσεις τις αποφάσεις Παπανδρέου: "Τις χώρες της ΕΕ που ζητούν από τη Γερμανία και τη Γαλλία οικονομική βοήθεια, λέγοντας ότι ανταλλάσσουν την εθνική τους κυριαρχία με ελεημοσύνες"!
Είναι πραγματικά πρωτοφανής ο τρόπος και το περιεχόμενο της δήλωσης του Β.Πούτιν, ο οποίος μάλιστα έκαν την δήλωση αυτή - την οποία μετέδωσε ειδικά το πρακτορείο ειδήσεων Ίντερφαξ - στη διάρκεια συνεδρίου στη Μόσχα του κόμματος του, της "Ενωμένης Ρωσίας".

"Μπορείς να βγεις στους δρόμους και να διαμαρτυρηθείς, να παλέψεις, όμως, αν δεν έχεις καθόλου χρήματα δεν μπορείς απλώς να κάθεσαι εκεί με απλωμένο το χέρι. Η Ρωσία εκτιμάει πάρα πολύ την εθνική της κυριαρχία, για να ζητήσει από άλλες χώρες οικονομική βοήθεια, ενώ ορισμένα μικρότερα ευρωπαϊκά έθνη παραχωρούν την εθνική κυριαρχία τους επειδή ελπίζουν σε βοήθεια από τη Γαλλία και τη Γερμανία" κατέληξε! Και βέβαια δεν αναφερόταν ούτε στην Πορτογαλία, ύτε στην Ιρλανδία...
Τέτοιο "φτύσιμο" δεν έχει ξαναπέσει ποτέ από την ηγεσία ενός έθνους, ειδικά σαν την Ρωσίας σε μία κυβέρνηση, ειδικά την ελληνική. Οι πάγοι στις σχέσεις Μόσχας με την κυβέρνηση Παπανδρέου, τείνουν να λάβουν χαρακτήρα "παγετώνα"...

πηγη: defencenet.gr




ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΤΡΑΙΝΑ

traino_gynaikes-1-nai         

 H ζωή στην Τουρκία δεν είναι όπως στα σίριαλ.


Κατά τα δρομολόγια του γρήγορου τρένου στην γραμμή Άγκυρας-Εσκίσεχίρ, σε γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες τους δεν βάζουν άντρες να καθίσουν δίπλα τους. Η απαγόρευση «γυναίκας στη διπλανή θέση», στο πρώτο γρήγορο τρένο της Τουρκίας, αποκαλύφθηκε όταν μια ομάδα φίλων θέλησαν να ταξιδέψουν από το Εσκίσεχίρ στην Άγκυρα.
Οι νέοι πήραν τηλέφωνο στην γραμμή εξυπηρέτησης πελατών, όμως δεν μπόρεσαν να βρουν εισιτήριο επειδή ήταν άντρες. Αυτός που βγήκε στο τηλέφωνο βλέποντας την κατάσταση-σχεδιάγραμμα των επιβατών του τρένου αποφάσισε πως οι τέσσερις φίλοι δεν θα μπορέσουν να ανεβούν στο τραίνο.
Τους είπαν ότι δεν υπάρχουν θέσεις για να καθίσουν όλοι μαζί. Υπήρχαν θέσεις μόνο δίπλα σε γυναίκες, που κάθονται μόνες τους και ότι αυτές οι θέσεις έχουν χωριστεί για γυναίκες. Και τότε αφού δεν υπήρχε άλλο τρένο αναγκάστηκαν να μεταβούν στην Άγκυρα με το λεωφορείο.

πηγη:liako.gr


ΛΑΘΟΣ, Ή ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ;

cern-3-nai 


Υποατομικό σωματίδιο που φαίνεται να κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή του φωτός, αναστατώνει όχι μόνο τους φυσικούς στο CERN που το εντόπισαν, αλλά και το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας, αφού αν αποδειχθεί ότι δεν πρόκειται περί λάθους, καταρρέουν οι παραδοχές ενός αιώνα για τη φυσική.
Νετρίνα που που εκτοξεύθηκαν από το CERN μέχρι το εργαστήριο Gran Sasso στην Ιταλία, σε απόσταση 732 χιλιομέτρων, εμφανίστηκαν στον προορισμό τους κλάσματα του δευτερολέπτου νωρίτερα από ότι τα περίμεναν.
Τα νετρίνα είναι υποατομικά σωματίδια με ελάχιστη μάζα και μηδενικό φορτίο τα οποία δεν αλληλεπιδρούν σχεδόν καθόλου με άλλα σωματίδια. Κινούνται με την ταχύτητα του φωτός, δηλαδή 300.000 χιλιόμετρα το δευτερόλεπτο, συνεπώς το γεγονός ότι έφτασαν πριν την αναμενόμενη ώρα σημαίνει ότι ταξίδεψαν με μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτήν του φωτός.
Οι επιστήμονες που έκαναν το πείραμα, παρά το γεγονός ότι είναι πεπεισμένοι πως δεν έκαναν λάθος, δεν τολμούν να πιστέψουν ότι μπορεί να κλονίζουν συθέμελα τη μοντέρνα φυσική, και γι αυτό ζητούν τη συνεργασία συναδέλφων τους από όλο τον κόσμο για να αποκλείσουν το ενδεχόμενο λάθους.

πηγη:liako.gr

ΜΩΡΕ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΟΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ???
ΤΙ ΛΕΣ? ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ?








Σήκω ξανά και ξανά

         

  Κάποιος αδελφός ρώτησε τον αββά Σισόη:
“Τι να κάνω, αββά, που έπεσα;”
“Σήκω πάνω πάλι” απαντά ο Γέροντας.
“Σηκώθηκα -του λέει ο αδελφός- και ξαναέπεσα”.
“Σήκω ξανά και ξανά”, λέει ο Γέροντας.
Και ρωτάει ο αδελφός:
“Ως πότε;”
“Έως ότου -αποκρίνεται ο Γέροντας- σε βρει η ώρα του θανάτου είτε στο
καλό είτε στην πτώση.Γιατί σ΄ όποια κατάσταση βρεθεί ο άνθρωπος, σ΄ αυτήν και φεύγει”.

πηγή : (Απόσπασμα από το Μεγάλο Γεροντικό παρ.155 σελ.60 )

πηγη: http://o-kalos-poimin.blogspot.com