ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ, ΟΤΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ

kurdistan_map-1-nai



Σε ενδιαφέρουσες εκτιμήσεις κατέληξε ο Τούρκος πολιτικός αναλυτής Αχμέτ Ακγκιούλ, μελετώντας τα δεδομένα στο χώρο της Μέσης Ανατολής. Σύμφωνα με την ανάλυσή του, μετά την επίλυση του προβλήματος της Συρίας και του Ιράν θα έρθει η σειρά της Τουρκίας.
Εκτιμά επίσης, πως όταν τεθούν υπό πλήρη έλεγχο οι 27 ισλαμικές χώρες, θα σχηματιστεί το Μεγάλο Ισραήλ, όπως προβλέπεται στο Σχέδιο της Μεγάλης Μέσης Ανατολής. Κατά την άποψή του η Τουρκία θα εκδιωχθεί από το ΝΑΤΟ επειδή δεν βοήθησε όσο έπρεπε τις Η.Π.Α. τόσο στο Ιράκ, όσο και στο Ιράν.
Υποστηρίζει επίσης, ότι η Τουρκία θα δεχθεί επίθεση γιατί δεν παραχωρεί αυτονομία στους Κούρδους και ασκεί βία στους πολίτες της. Ο Ακγκιούλ οδηγήθηκε σε αυτά τα συμπεράσματα από τον πόλεμο που ασκείται μεταξύ κυβερνώντος Κόμματος και της αδελφότητας του Χότζα Γκιουλέν που εργάζεται για τη CIA.
Η ανάκριση του πρώην και νυν αρχηγού της ΜΙΤ για συνεργασία με το ΡΚΚ και η φθορά των Ενόπλων Δυνάμεων αποτελούν αδιάψευστα στοιχεία για την προετοιμασία της διάλυσης της Τουρκίας. Τέλος, το 2023 που λήγει η Συνθήκη της Λοζάνης (σημ.: δεν ισχύει αυτό, δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης), θα πρέπει να έχει ιδρυθεί το «ενωμένο Κουρδιστάν» το οποίο, όπως ισχυρίζεται, θα είναι ένα δεύτερο Ισραήλ στην Μέση Ανατολή. 

πηγη: liako.gr


Νέα πρόκληση Πάγκαλου! «Είμαι υπέρ της απώλειας εθνικής κυριαρχίας»!



Τι χαρτοφυλάκιο έχει ο κ. Πάγκαλος στην κυβέρνηση και ποιες οι αρμοδιότητές του;





Λ. Κατσέλη: Οι δανειστές μας θα μπορούν να μας πάρουν και το χρυσό

           

Σημειώνει μάλιστα πως οι δανειστές μας θα μπορούν ακόμα και να διεκδικήσουν μέρος της ακίνητης περιουσίας.

Σε συνέντευξή της στην ιταλική εφημερίδα «Λα Ρεπούμπλικα», η πρώην υπουργός Εργασίας Λούκα Κατσέλη, υπογραμμίζει ότι «το νέο δάνειο θα δώσει μια κάποια ανάσα, χάρη, ιδίως, στη συνεισφορά των ιδιωτών πιστωτών. Δεν λύνεται, όμως, το πρόβλημα, στη ρίζα του. Η κρίση θα επιστρέψει, με τρόπο ακόμη πιο δραματικό», τονίζει.

Σύμφωνα με την κ. Κατσέλη, οι αιτίες δεν αντιμετωπίσθηκαν, αλλά απλώς κερδήθηκε, χρόνος, συμπληρώνοντας: «Και για πρώτη φορά το κράτος κατήργησε όλα τα δικαιώματα, ακόμη και τα συνταγματικά. Έχασε όλη του την ισχύ, για να ικανοποιήσει τις ορέξεις των πιστωτών μας».

Η οικονομολόγος και πολιτικός, η οποία καταψήφισε το νέο μνημόνιο, τονίζει ότι «αν η Ελλάδα δεν τηρήσει τις δεσμεύσεις της και συσσωρεύσει καθυστερήσεις, τα υπόλοιπα κράτη θα μπορούν να διεκδικήσουν και μέρος της δημόσιας περιουσίας, να πάρουν και μέρος των αποθεμάτων σε χρυσό της Τράπεζας της Ελλάδος».

Σε σχέση με την κοινωνική κατάσταση, το πρώην μέλος της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ υπογραμμίζει ότι «τα μέτρα αυτά δεν δημιουργούν ανάπτυξη. Ωθούν ακόμη περισσότερο προς την ύφεση. Και, εκτός αυτού, αυξάνουν την κοινωνική ανισότητα, αποσυνθέτουν τον κοινωνικό ιστό, προκαλούν σύγχυση στις πολιτικές επιλογές».

Η Λ. Κατσέλη προβλέπει, τέλος, ότι «οι συνέπειες των μέτρων που υιοθετήθηκαν θα γίνουν αισθητές, επίσης, στην Ιταλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ιρλανδία. Είναι ένας σοβαρός κίνδυνος του οποίου ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται τη διάσταση και τη σημασία».

πηγη: newsit.gr








ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ANONYMOUS: "ΧΤΥΠΗΣΑΝ" ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΩΝ ILLUMINATI!



Ξεσκεπάστηκε ολοκληρωτικά ο βρώμικος, αντεθνικός και εβραιομασωνοκίνητος ρόλος τους, για τον οποίο έχουμε προειδοποιήσει εδώ και μέρες! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ:





Αυτοί είναι οι πρακτορίσκοι που ποντάρουν στην απογοήτευση των Ελλήνων για να δημιουργήσουν τηλεκατευθυνόμενες "επαναστάσεις", κατ' εντολήν των αφεντικών τους!

Πλέον, το παραδέχονται ανοιχτά πως ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!

Τα δικά μας σχόλια, περιττεύουν!

Υ.Γ. Επειδή μερικοί, άλλοι αφελείς και άλλοι κακοπροαίρετοι μας είπαν πως το τραγούδι που ακούγεται είναι εναντίον των "Πεφωτισμένων" κι επομένως οι...ανώνυμοι τους πολεμάνε, αναρωτιόμαστε: Εσείς θα πολεμούσατε κάποιον βάζοντας...στο κούτελο τα σύμβολά του, που υποτίθεται ότι μισείτε;

Δεν χρειάζονται περισσότερα για να καταλάβει κανείς ΤΙ ρόλο παίζουν οι συγκεκριμένοι και ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ(όντας εκπαιδευμένοι) κάνουν τη δουλειά τους, μιας και είναι...επαγγελματίες: Και ο νοών νοείτω!



πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com





Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΓΑΠΗ»





Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη: Παρακαλώ, πως μπορώ να βοηθήσω;

Πελάτης: Χμ... μετά από πολλή σκέψη, αποφάσισα να εγκαταστήσω το πρόγραμμα που λέγεται "Αγάπη".
Μπορείτε να με καθοδηγήσετε πώς να το κάνω;

Τ.Υ. : Φυσικά μπορώ. Είστε έτοιμος να ξεκινήσουμε;

Π: Είμαι λίγο άσχετος από τεχνολογία, αλλά ας προσπαθήσουμε. Τι πρέπει να κάνω;

Τ.Υ.: Το πρώτο βήμα είναι να εντοπίσετε και να ανοίξετε το παράθυρο "Η Καρδιά μου".
Μπορείτε να την εντοπίσετε;

Π: Ναι, αλλά υπάρχουν άλλα τόσα προγράμματα που τρέχουν αυτή τη στιγμή. Υπάρχει πρόβλημα να εγκαταστήσω το "Αγάπη" ενώ τρέχουν τα άλλα;

Τ.Υ: Ποια προγράμματα τρέχουν τώρα;

Π: Μισό λεπτό να δω... υπάρχει ένα που λέγεται "Παλιά Τραύματα", "Χαμηλή Αυτοεκτίμηση", ένα άλλο "Μνησικακία" και "Εκδίκηση".

Τ.Υ.: Δεν υπάρχει πρόβλημα. Μόλις εγκαταστήσετε το πρόγραμμα 'Αγάπη', θα διαγράψει βαθμιαία αυτά τα προγράμματα αυτά από το λειτουργικό σύστημα.
Μπορεί να παραμείνουν στη μνήμη αλλά δεν θα εμποδίζουν τη λειτουργία άλλων προγραμμάτων.
Το πρόγραμμα "Αγάπη" θα αντικαταστήσει το "Χαμηλή αυτοεκτίμηση" με μια άλλη ενότητα που λέγεται "Υψηλή αυτοεκτίμηση".
Όμως, θα πρέπει να διαγράψετε οριστικά τα υπόλοιπα δύο προγράμματα: "Μνησικακία" και "Εκδίκηση".
Αυτά τα δύο εμποδίζουν την εγκατάσταση του προγράμματος 'Αγάπη'.

Π: Πως γίνεται να τα διαγράψω; Μπορείτε να μου πείτε;

Τ.Υ.: Με χαρά. Πηγαίνετε με το ποντίκι στην οθόνη σας κάτω αριστερά, εκεί που λέει 'Εκκίνηση' και επιλέξτε το πρόγραμμα "Συγχώρεση" και κάνετε ένα κλικ.
 Επαναλάβετε τη διαδικασία όσες φορές χρειαστεί μέχρι να διαγράψετε τελείως τα δύο προγράμματα.

Π: Α, ωραία! Έγινε κιόλας. Ώχ... όμως το πρόγραμμα "Αγάπη" ξεκίνησε μόνο του την εγκατάσταση. Είναι φυσιολογικό αυτό;

Τ.Υ.: Ναι, αλλά να θυμάστε ότι έχετε μόνο τη πρώτη έκδοση του βασικού προγράμματος. Θα χρειαστεί να συνδεθείτε με άλλες "Καρδιές" για να κάνετε αναβάθμιση.

Π: Ωχ! Μου εμφανίζεται ένα μήνυμα λάθους που λέει: 'Error - Το πρόγραμμα δεν μπορεί να λειτουργήσει με εξωτερικές παρεμβάσεις'... τι είναι αυτό;

Τ.Υ.: Μην ανησυχείτε. Αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα "Αγάπη" έχει φτιαχτεί για να τρέχει με εσωτερικές "Καρδιές" αλλά δεν έχει ακόμα τρέξει στη δική σας "Καρδιά".
Σε μη-τεχνική γλώσσα, σημαίνει ότι πρέπει πρώτα να αγαπήσετε τον εαυτό σας πριν είστε έτοιμος να αγαπήσετε τους άλλους.

Π: Δηλαδή; Τι κάνω τώρα;

Τ.Υ.: Κατεβάστε το πρόγραμμα "Αποδοχή εαυτού" και κάντε κλικ στα παρακάτω αρχεία: "Συγχώρεση εαυτού", "Συνειδητοποίηση της αξίας μου", "Αναγνώριση των ορίων μου".

Π: Εντάξει, το έκανα.

Τ.Υ.: Ωραία. Τώρα αντιγράψτε αυτά τα αρχεία στο βασικό σας φάκελο "Η Καρδιά μου".
Το σύστημα θα διαγράψει οποιοδήποτε ασύμβατο αρχείο και θα επιδιορθώσει τα όλα τα λανθασμένα αρχεία.
Επίσης, χρειάζεται να διαγράψετε τα "Αρνητική Κριτική", "Φλυαρία". Μετά πηγαίνετε στο Κάδο ανακύκλωσης και διαγράψτε τα οριστικά και από εκεί.

Π: Έγινε. Ωπ!! O φάκελος "Η Καρδιά μου" αρχίζει να γεμίζει με νέα αρχεία. Τα "γαλήνη" και "πληρότητα" αντιγράφουν μόνα τους τα αρχεία στο φάκελο "Η Καρδιά μου".
 Είναι φυσιολογικό αυτό;

T. Y.: Ναι. Αυτό δείχνει ότι το πρόγραμμα "Αγάπη" έχει εγκατασταθεί και ήδη τρέχει. Κάτι τελευταίο πριν κλείσουμε το τηλέφωνο.
Το πρόγραμμα "Αγάπη" είναι free, δεν χρειάζεστε κωδικό ενεργοποίησης, γι' αυτό δώστε το σε όσους μπορείτε.
Μπορεί να σας ανταποδώσουν μερικά καλά αρχεία για αναβάθμιση.

ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ?




«ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ ΤΟΥ ΜΑΝΑ»

apoel-7-nai


Η διοίκηση του ΑΠΟΕΛ αποφάσισε να συνεισφέρει οικονομική βοήθεια στους Έλληνες αδελφούς. Πάρθηκε η απόφαση να πωλούνται στην μπουτίκ συγκεκριμένα προϊόντα προς 3 ευρώ. Στο ποσό που θα εισπραχθεί θα δοθεί αντίστοιχο και από την εταιρεία.
Ο εκπρόσωπος επικοινωνίας του ΑΠΟΕΛ Πανίκος Χατζηλιασής, σε δηλώσεις του ανέφερε τα ακόλουθα:
"Για τους Έλληνες αδελφούς οφείλουμε να δώσουμε και από το υστέρημά μας. Είμαστε καταϋποχρεωμένοι εθνικά, πολιτικά και οικονομικά. Δεν είμαστε αχάριστοι και δεν ξεχνούμε την διαχρονική στήριξη και συμπαράσταση από τον μητροπολιτικό ελληνισμό. Ένα σωστό παιδί, επιβάλλεται πάντα να στηρίζει ανεξαρτήτως θυσιών την πληγωμένη του μάνα".

πηγη: liako.gr


ΚΙ ΑΛΛΑ «ΤΣΙΠ» (ΓΙΑ ΔΙΑΒΗΤΗ & ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ)

biotsip-1-nai



Θα μας γεμίσουν με τσιπ για «θεραπευτικούς» σκοπούς. Δεν θα χρειάζονται οι ενέσεις, που αναγκάζονται να κάνουν καθημερινά οι διαβητικοί προκειμένου να μετρήσουν τη γλυκόζη στο αίμα τους, υποστηρίζουν Αμερικανοί επιστήμονες.
Ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Μπράουν των ΗΠΑ, σχεδίασαν ένα ειδικό βιοτσίπ, μικρότερο από ένα εκατοστό, το οποίο είναι σε θέση να μετράει την συγκέντρωση της γλυκόζης στο σάλιο.
Για την κατασκευή του, οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν πλήθος μικροσκοπικών συμβολόμετρων τα οποία είναι σε θέση να εντοπίσουν και να υπολογίσουν τη γλυκόζη που υπάρχει στο σάλιο παρόλο που η συγκέντρωση της εκεί είναι 100 φορές μικρότερη απ’ ότι στο αίμα Τσιπ ετοιμάζουν και για την οστεοπόρωση.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτό το νέο τσιπάκι μεγέθους ενός βηματοδότη, εμφυτεύεται ακριβώς κάτω από τη μέση, και με τηλεκατευθυνόμενες εντολές θα δίνει το φάρμακο στον ασθενή.

πηγη: liako.gr


Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

DAILY NEWS: Πιλότοι εναντίων Γεωμηχανικής - Σταματάμε τα chemtrails -!




Δείτε το βίντεο





ΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΣΗ!!!
ΚΑΚΑ ΞΥΠΝΗΤΟΥΡΙΑ!







ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ, Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΣ, ΟΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ


ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΚ.



ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ, Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΣ, ΟΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=================
Φρικιαστικές οι πληροφορίεςπου καταγράφει σε άρθρο του για τον Αγιο Βαλεντίνο το περιοδικό “Φωτεινή Γραμμή” που εκδίδει ο Σύλλογος “Ιδρυμα Προασπίσεως Ηθικών και Πνευματικών Αξιών”.
Αναφέρει σχετικά ότι στην Ελλάδα δολοφονούνται ένα εκατομμύριο έμβρυα - και ο Θεός ξέρει πόσα στην Κύπρο.
Αν οι αριθμοί αυτού είναι ακριβείς τότε κανείς ας μη διερωτάται για την αιτία των κακών που πλήττουν την πατρίδα μας.
Φαντάζεστε το μέγεθος του εγκλήματος;

1,000,000 Ελληνοπουλα κατακρεουργούνται ετησίως με τα έξοδα των ασφαλιστικών ταμείων!!! τα οποία φυσικά βουλιάζουν και έχουν αφήσει στην πράξη εκατομμύρια Ελληνες ανασφάλιστους.
Πώς να μη αφανιστεί το έθνος μας με αυτή την ασυνειδησία και την πώρωση που μας έχει κατακυριεύσει;

Γνώριζα ότι ο αριθμός των παιδιών που σκοτώνουμε με τις εκτρώσεις κάθε χρόνο ότι είναι φρικιαστικός, αλλά δεν γνώριζα ότι έφτανε το ένα εκατομμύριο.

Τρομερό!
Παραθέτουμε στη συνέχεια απόσπασμα από το άρθρο που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.










*****
Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΣ ΠΟΡΝΟΒΟΣΚΟΣ;
======

«Ενὸς κακοῦ δοθέντος μύρια κακὰ ἕπονται». Π.χ. ἐννέα μῆνες μετὰ τὸ «καρναβάλι» ἢ παρόμοιες φαῦλας ἐκδηλώσεις, ὡς ἡ ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Βαλεντίνου, ὡς προστάτου τῶν ἐρωτευμένων, γεννῶνται πολλαπλάσια νόθα παιδιά, ἀπ᾿ ὅσα ὅλο τὸ ἄλλο ἔτος παραλείποντες τὶς ἑκατοντάδες χιλιάδων ἐκτρώσεων.
Δέον νὰ σημειωθῇ, ὅτι λίγες εἶναι οἱ παρασυρθεῖσες γυναῖκες, οἱ ὁποῖες ἔχουν τὸν ἡρωισμὸ νὰ ἀντισταθοῦν στὴν δολοφονία τῶν ἐμβρύων τους καὶ νὰ φέρουν τὸν παράνομο καρπό τους στὴ ζωή.
Μᾶς ἔλεγαν εὐλαβεῖς μαῖες ὅτι ἀκόμη καὶ ἀνήμερα τῶν Χριστουγέννων καταφεύγουν ἀναιδέστατα γύναια στὰ Μαιευτήρια καὶ ἀπαιτοῦν νὰ τοὺς κάνουν ἀμβλώσεις!!!
Οἱ ἐκτρώσεις στὴν Ἑλλάδα πρέπει νὰ ἔχουν ἀγγίξει τὸν ἀριθμὸ τοῦ 1.000.000 ἐτησίως, δηλαδὴ κάθε ἔτος ἐξαφανίζεται στὴν Πατρίδα μας μία μεγάλη πόλις. Τοῦτο δὲ δημοσίᾳ δαπάνῃ καὶ μὲ δαπάνες τῶν ἀσφαλιστικῶν φορέων.
Πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ μὴ «βουλιάζουν» τὰ ἀσφαλιστικὰ ταμεῖα, ὅταν ὁ ἱδρώτας τῶν σκληρότατα ἐργαζομένων καὶ τὰ θαλασσοδάνεια διασπαθίζονται καὶ ἐξανεμίζονται καὶ πρὸς αὐτὸ τὸν σκοπό;


ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ.





ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: "ΟΡΓΑΝΟ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ - ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ"!





Όπως μάθαμε, υπήρξαν έντονες πιέσεις στον Σ. Χίο να μην δείξει (!!!) το παρακάτω απόσπασμα από τη συνέντευξη του Ελληνόψυχου Μητροπολίτη στην εκπομπή του! Κι αυτό γιατί κυριολεκτικά ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ τα εγχώρια όργανα των διάφορων "επιτροπών" και...στοών, κατακεραυνώνει τους "νταβατζήδες" και την διαπλοκή, ενώ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την άνοδο των ποσοστών της αριστεράς,χαρακτηρίζοντας τους Τσίπρα - Παπαρήγα ως "ΑΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ":





Εύγε στον θαρραλέο Επίσκοπο Σεραφείμ που δεν διστάζει να αρθρώσει λόγο πατριωτικό και Ορθόδοξο, παρά τον πόλεμο που του γίνεται!


πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com


Ιndependent : Ευρωπαϊκά κράτη πίεζαν την Ελλάδα να αγοράσει εξοπλισμούς που δεν μπορούσε να πληρώσει

Image         Το θέμα των εξοπλισμών αγγίζει Βρετανική εφημερίδα εκ του ασφαλούς πάντως, καθότι οι εξοπλισμοί αφορούν Γερμανικές, Γαλλικές και Αμερικανικές εταιρίες. 

«Ευρωπαϊκά κράτη πίεζαν την Ελλάδα να αγοράσει εξοπλισμούς που δεν μπορούσε να πληρώσει» γράφει η βρετανική εφημερίδα Independent θεωρώντας τη Γερμανία και τη Γαλλία υπαίτιες για την ελληνική κρίση.

Η εφημερίδα σε άρθρο με τιτλο «Γαλλία και Γερμανία ευθύνονται για την κρίση της Ελλάδας» αναφέρει ότι καθώς αναμένεται η έγκριση του νέου πακέτου στήριξης, ολοένα αυξάνονται οι φωνές που κατηγορούν Γερμανία και Γαλλία για την κατάσταση στην Ελλάδα, αφού οι δαπάνες για τους αμυντικούς εξοπλισμούς που αγόραζε από Βερολίνο και Παρίσι ήταν δυσβάσταχτες.

Το δημοσίευμα κάνει εκτενή αναφορά στις τελευταίες εξελίξεις καθώς και στα μέτρα που θα φέρει το δεύτερο Μνημόνιο.

«Το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας, η Ελλάδα -με πληθυσμό 11 εκατομμυρίων - υπήρξε μέσα στους πέντε πρώτους εισαγωγείς όπλων στον κόσμο. Τα περισσότερα από τα υπέρογκα ακριβά όπλα, συμπεριλαμβανομένων υποβρυχίων, αρμάτων μάχης και μαχητικών αεροσκαφών, κατασκευάστηκαν στη Γερμανία, τη Γαλλία και τις ΗΠΑ» γράφει χαρακτηριστικά η βρετανική εφημερίδα.

Ο Independent σημειώνει ότι οι εξοπλισμών ήταν πέρα από τις δυνατότητες της Ελλάδας, ακόμη και προ κρίσης.

Το άρθρο κάνει αναφορά στα άρματα Leopard, που αγοράστηκαν από τη Γερμανία, αλλά δεν υπήρχαν χρήματα για να αγορασθούν και τα πολεμοφόδιά τους.

Ακόμη και το 2010, όταν η έκταση της οικονομικής καταστροφής ήταν εμφανής, η Ελλάδα αγόρασε 223 αυτοκινούμενα πυροβόλα όπλα και ένα υποβρύχιο από τη Γερμανία έναντι 403 εκ. ευρώ.

Ο Independent επισημαίνει ότι στη νέα συμφωνία διάσωσης, η Ελλάδα δεσμεύεται να μειώσει τις αμυντικές της δαπάνες κατά 400 εκ. ευρώ, τομέα στον οποίο, οι ηγέτες της ευρωζώνης μέχρι στιγμής έχουν επιδείξει μεγαλύτερη επιείκεια στις περικοπές από ό,τι έχουν δείξει για την υγεία ή τις συντάξεις». 

πηγη: defencenet.gr


Ο ΝΕΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (Γ.Ο.Κ.) ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ 21

agenddda_1           Κουφάθηκαν στην κυβέρνηση από τον νέο επιβαλλόμενο από την τρόϊκα Γ.Ο.Κ. που επιβάλλει την αστυφιλία, επιβάλλει τα ανθρώπινα γκέτο και απαγορεύει ουσιαστικά την δόμηση εκτός σχεδίου, δημιουργώντας NO HUMAN ZONES, δηλαδή ζώνες χωρίς ανθρώπους και στην Ελλάδα. Η Ατζέντα 21 σε όλο της το μεγαλείο.
Όταν παρουσίασα και αποκάλυψα την ύπαρξη της Ατζέντας 21, για μια ακόμη φορά οι κοιμώμενοι γκοίμ κορόϊδευαν. Λουστείτε τα τώρα.
Έως τώρα έχουν γίνει μέσα στα δύο τελευταία χρόνια, τόσες πολλές νομοθετικές ρυθμίσεις στην Ελλάδα, για την εφαρμογή της Ατζέντας 21, όσες δεν έγιναν από τότε που η χώρα μας το 1992 υπέγραψε την απαράδεκτη αυτή συνθήκη.
1. Ορίσθηκαν οι ενεργειακοί επιθεωρητές, που θα ορίσουν τα χαράτσια στα "ενεργοβόρα κτίσματα". Για την ώρα εκείνο που ανακοινώθηκε, είναι, λόγω της λαίλαπας τηου μνημονίου, ότι όλα τα ακίνητα πρέπει να πάρουν ενεργειακή σήμανση. Σε ένα χρόνο από τώρα θα μπει χαράτσι, ανάλογα με το είδος της ενεργειακής κατάστασης του ακινήτου. Αυτό δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αλλά όποιος δεν "θωρακίσει ενεργειακά" το ακίνητό του θα πληρώνει πρόστιμο διατήρησης ενεργοβόρου ακινήτου. Αργότερα η διατήρηση τέτοιου ακινήτου θα γίνει και ποινικό αδίκημα.
2. Ορίσθηκε ήδη, σαν μόνιμο, χαράτσι μέσω της ΔΕΗ, για όλα τα κτίσματα.
3. Ετοιμάζεται και ήδη ανακοινώθηκε, όπως σας έλεγα, χαράτσι για τα χωράφια, τα κτήματα και τα άκτιστα οικόπεδα. Στο τέλος θα αρχίσει ο κόσμος να παραδίδει τις περιουσίες του στο δημόσιο, ή σε ιδιωτικές εταιρείες προς εξώφληση των συσσωρευμένων χαρατσιών και των δυσβάσταχτων προστίμων.
Το ιστορικό της υπόθεσης έχει ως εξής: Στις 14 Ιουνίου 1992, στο Ρίο Ντε Τζανέϊρο, 178 αρχηγοί κρατών υπέγραψαν την Ατζέντα 21, που θεωρητικά επιθυμούσε εφαρμοζόμενη να σώσει το περιβάλλον, το οποίο όμως δεν κινδύνευε και όλο το σενάριο είχε άλλους σκοπούς, εφιαλτικούς κατά πολλούς ερευνητές, μεταξύ των οποίων και ο Λιακόπουλος.
Ακούμε διαρκώς τους όρους πράσινη ανάπτυξη, βιώσιμη ανάπτυξη, προστασία του περιβάλλοντος, προστασία της βιοποικιλότητας, ανακατανομή του πλούτου, καινοτόμες τεχνολογίες, κλιματική αλλαγή κτλ και κανείς δεν γνωρίζει τι κρύβεται πίσω από αυτές τις φράσεις. Με αιτιολογία τον δήθεν κίνδυνο του περιβάλλοντος και της κλιματικής σταθερότητας, λόγω της δήθεν υπερθέρμανσης του πλανήτη εξ αιτίας των δραστηριοτήτων του ανθρώπου, εκτός από την πράσινη υπερφορολόγηση, προωθείται η μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού και η συγκέντρωση των ανθρώπων σε περιορισμένο χώρο σε όλο τον πλανήτη, για να μην κινδυνεύει, λένε, το περιβάλλον.
Έτσι αρχίσαμε να ακούμε για τους ΚΛΙΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, που μπορεί να φθάσουν το ένα δισεκατομμύριο, εγκαταλείποντας ολόκληρες περιοχές της υπαίθρου και μετακομίζοντας στις πόλεις που θα γίνουν στρατόπεδα συγκέντρωσης. Σύμφωνα με το "οικολογικό" αυτό σχέδιο, οι άνθωποι θα πρέπει χάριν του περιβάλλοντος να συγκεντρωθούν σε τερατουπόλεις-στρατόπεδα, που ωστόσο θα πρέπει να είναι πράσινες και οικολογικές, για το λόγο αυτό, θα απαγορευθούν τα αυτοκίνητα και θα επιτρέππονται μόνο τα ποδήλατα.
Ταυτόχρονα θα πρέπει να πέσει το μορφωτικό επίπεδο των ανθρώπων, διότι οι μορφωμένοι ανεβάζουν το βιωτικό τους επίπεδο αγοράζοντας αγαθά και δαπανώντας ενέργεια, πράγμα που δημιουργεί σκουπίδια και χαλάει το περιβάλλον. Άρα οι άνθρωποι θα πρέπει να μην μορφώνονται και τόσο πολύ. Επίσης θα πρέπει να καταργθεί η κτηνοτροφία γιατί μία αγελάδα, παράγει τόσα αέρια θερμοκηπίου σε ετήσια βάση, όσα και ένα τζιπ 4Χ4. Θα πρέπει να αρχίσει η βιομηχανική κατασκευή κρεατόμαζας, που σου εξασφαλίζει κρέας, χωρίς την ύπαρξη όμως ζώων. Ταυτόχρονα θα δημιουργηθούν ζώνες χωρίς ανθρώπους (NO HUMAN ZONE) στις οποίες η φύση θα..... απολαμβάνει τον εαυτό της, χωρίς να κινδυνεύει από εμάς τους κακούς.
agenda_1Στην φωτογραφία, με κόκκινο και κίτρινο είναι οι περιοχές χωρίς ανθρώπους και στα ελάχιστα μαύρα στίγματα θα βρίσκονται οι τερατουπόλεις όπου οι ένοχοι άνθρωποι που κόντεψαν να καταστρέψουν την καϋμένη τη φύση θα ζουν στα κρατικά σπίτια τους, που ουσιαστικά θα ανήκουν στις τράπεζες, δύο δύο ή και τρεις τρεις οικογένειες μαζί, αφού η ιδιοκτησία θα απαγορεύεται και λόγω υψηλής φορολογίας θα είναι αδύνατη.
Ο όρος βιώσιμη ανάπτυξη, που πολλοί ίσως τον χρησιμοποιούν χωρίς να γνωρίζουν τι σημαίνει, ορίζει ότι:
1.Πρέπει να επέλθει η πλήρης αποβιομηχάνιση του δυτικού κόσμου και η άνευ όρων παράδοση των φυσικών του πόρων σε δήθεν μη κερδοσκοπικές πολυεθνικές, που θα μεταφέρουν όλες τις δραστηριότητες σε έρημες περιοχές του λεγόμενου τρίτου κόσμου.
2.Πρέπει να πάμε σε οικογένειες με ένα ή και κανένα παιδί. Από το δεύτερο παιδί και πέρα θα μπαίνει "πράσινος φόρος", διότι τα παιδιά μολύνουν το περιβάλλον.
3.Πρέπει να καταργηθεί πλήρως η κτηνοτροφία, αφού τα ζώα μολύνουν το περιβάλλον. Μέχρι να καταργηθεί, θα μπουν δυσβάσταχτοι φόροι στο κρέας κάθε μορφής, αφού η κατανάλωσή του προϋποθέτει την ύπαρξη "ρυπογόνων" ζώων.
4.Πρέπει να καταργηθούν όλες οι θρησκείες, διότι η θρησκευτική και λατρευτική δραστηριότητα, κάνει τους ανθρώπους "να μην εκτιμούν την μητέρα Γαία".
5.Πρέπει να καταργηθεί πλήρως η ιδιοκτησία και όλες οι εκτάσεις πρέπει να ελέγχονται από μία παγκόσμια διακυβέρνηση για την "σωστή και οικολογική διαχείρισή τους". Για το λόγο αυτό μπαίνουν ήδη πολύ μεγάλη φόροι στην ακίνητη περιουσία, αφού πρώτα όλοι παροτρύνθηκαν σε παγκόσμια κλίμακα να επενδύσουν σε ακίνητα και οικόπεδα για να τους πάρουν τα λεφτά μέσω δανείων.
6. Πρέπει να ορισθεί ταχύτατα όργανο παγκόσμιας οικονομικής διακυβέρνησης για να διαχειριστεί την "ανύπαρκτη ουσιαστικά" απειλή της δήθεν κλιματικής αλλαγής που δήθεν απειλεί τον πλανήτη.
7.Πρέπει να προωθηθεί η ουσιαστικά ανεφάρμοστη στις σύγχρονες πόλεις ενεργειακή θωράκιση των ήδη υπαρχόντων κτιρίων, καθώς και ο θεσμός των λεγόμενων ενεργειακών επιθεωρητών, με σκοπό τη θέσπιση ετήσιων τελών και φόρων για τα από ενεργειακής απόψεως μη βιώσιμα κτίρια, με σκοπό την οικονομική αφαίμαξη αλλά και την δημιουργία των "νεοάστεγων" και των "κλιματικών μεταναστών".(Προφητεία του Άγιου Κοσμά του Αιτωλού: "θα φορολογήσουν τις πόρτες και τα παράθυρα")
8.Επειδή η ενεργειακή θωράκιση των ήδη υπαρχουσών πόλεων δεν είναι εφικτή, ούτε τεχνολογικά κά ούτε οικονομικά, πρέπει οι άνθρωποι να μεταφερθούν σε νέες οικολογικές πόλεις-στρατόπεδα, που θα χτιστούν με νέες "καινοτόμες" τεχνολογίες σε συγκεκριμένα σημεία, ώστε να μην μολύνεται το περιβάλλον και στις οποίες δεν θα υπάρχει ιδιωτική περιουσία, ούτε σε ακίνητα, αλλά ούτε και σε κινητά (αυτοκίνητα), ώστε να μην .....μολύνεται το περιβάλλον.
dfghrΤέτοια πόλη πρότυπο-στρατόπεδο χτίστηκε έξω από το Άμπου Ντάμπι και ονομάζεται Μαζντάρ, που σημαίνει Πηγή. κτλ κτλ κτλ κτλ. Αυξάνονται διαρκώς οι επιστήμονες και οι καθηγητές πανεπιστημίου που καταγγέλλουν το ψεύδος της δήθεν υπερθέρμανσης του πλανήτη και του κινδύνου της δήθεν κλιματικής αλλαγής, λόγω δήθεν των δραστηριοτήτων του ανθρώπου, που προωθήθηκε συστηματικά εδώ και πενήντα περίπου χρόνια.
Σχετικά άρθρα στο liako.gr
http://www.liako.gr/news/elefteriapopsi-active-articles-list/36837--21-kai-h-.html
http://www.liako.gr/news/home/27400-liakopoulos-nwo.html
http://www.liako.gr/news/home/29615-liakopoulos-nwo.html

πηγη: liako.gr


Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

ΚΟΙΛΗ ΓΗ. ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΠΟΛΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΝΤΕΝΒΕΡ. VIDEO

antarctica_hollow_earth_opening_1


Ο Chris, ένας θαρραλέος ερευνητης για την κούφια γη παρευρεθηκε στα εγκαινια του μουσείου του Denver, Colorado και έκανε επίσκεψη στο έκθεμα '' Οδύσσεια του Διαστήματος ''όταν βρήκε μια προβολή της γης σε μια πολύ μεγάλη σφαίρα.
Όταν ένας από τους θεατές ζήτησε την αδεια για να για να περιστρέψει τους πόλους προς τα κάτω ώστε να μπορέσει να εξετάσει την μητρική κατάσταση της Αλάσκα, ο Chris πήγε γύρω στο τέλος της λιγότερης δημοφιλης «άκρης» για να δει τι θα μπορούσε να δει από την Ανταρκτική. Έπαθε σοκ και έκπληξή οταν είδε μπροστά του, με σαφήνεια, ένα καλά καθορισμένο άνοιγμα στο πιο νότιο πόλο, όπου θα περίμενε κανείς να δει το άνοιγμα προς το εσωτερικό της κοίλης γης.
Όλοι ήξεραν ότι ήταν απλώς ήταν θέμα χρόνου. Με το ρυθμό ανάπτυξης του Διαδικτύου και τη διαθεσιμότητα των πληροφοριών, ο χρόνος περνά και η απόλυτη εξαφάνιση του μανδύα του απορρήτου που τυλίγεται σε μερικά από τα μεγαλύτερα μυστήρια όλων των εποχών πλησιάζει στο τέλος γρήγορα. Ο ρυθμός της τήξης των πάγων στην Αρκτική έχει κάνει κάποιους εμπειρογνώμονες να προβλέπουν να ανοίγει ο δρόμος στην Αρκτικής για την ναυτιλία και να γίνεται εμπορικοε δρόμος ο Αρκτικός Κύκλος μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας.
Εκτός από την τρύπα στο πόλο, ο Chris επισημαίνει ότι η τήξη και το ράγισμα του πάγου είναι ορατό στην Ανταρκτική, που συνήθως κρύβεται και δεν εμφανίζεται στις τρέχουσες δορυφορικές εικόνες. Αυτη είναι μια σπουδαία ανακάλυψη από έναν ενθουσιώδης συνάδελφο ερευνητη της κούφιας γης !(hellenic blogspot)


πηγη: liako.gr


Ρωσικοί S-300PMU-2 εγκλώβισαν αμερικανικό UAV - Απειλήθηκε κατάρριψη και κρίση


Image    Πολύ κοντά σε «θερμό» επεισόδιο με την κατάρριψη αμερικανικού UAV από τις συστοιχίες των συριακών ρωσικής κατασκευής αντιαεροπορικών συστημάτων S-300PMU-2, φτάσαμε πριν μερικές ημέρες. Όπως αναφέρουν πηγές από την Μόσχα το αμερικανικό UAV εντοπίστηκε να πετά στον εναέριο χώρο της Συρίας και ειδικά επάνω από τις περιοχές που μαίνονται οι συγκρούσεις στην περιοχή της Χομς.
Οι Σύροι ζήτησαν την άμεση κατάρριψή του (τις συστοιχίες των S-300PMU2 τις χειρίζονται Ρώσοι «στρατιωτικοί σύμβουλοι»), αλλά όταν η πληροφορίες διαβιβάστηκε στην Μόσχα τα «προϊστάμενα κλιμάκια» δεν έδωσαν το «πράσινο φως» και απλά ενημέρωσαν το υπουργείο Εξωτερικών. Ζητήθηκε τότε άμεσα από την Ουάσιγκτον να αποσύρει το UAV σε διαφορετική περίπτωση θα καταρριπτόταν. Και να μην το ξαναστείλουν.
Να σημειώσουμε ότι και το 2008 στη Γεωργία η κρίση ξεκίνησε με την κατάρριψη ενός γεωργιανού UAV από ένα ρωσικό MiG-29, επάνω από τη Νότιο Οσετία.
Από την πλευρά των ΗΠΑ ανακοινώθηκε αμέσως ότι "μη επανδρωμένα αναγνωριστικά αεροσκάφη επιχειρούν στη Συρία για να παρακολουθούν τη συνεχιζόμενη καταστολή των αντικυβερνητικών διαδηλώσεων από τις δυνάμεις του προέδρου Άσαντ" προκειμένου να μην υπάρξει αρνητικός διπλωματικός αντίκτυπος σε περίπτωση κατάρριψής του από του S-300PMU2, οι οποίοι αποδεικνύουν ότι έχουν την ικανότητα να ανιχνεύουν ακόμα και πολύ μικρά ίχνη με stealth χαρακτηριστικά.
Μάλιστα οι ΗΠΑ για να μην ταπεινωθούν όπως έγινε στην περίπτωση του UAV RQ-170 Sentinel που προσγειώθηκε άθικτο στο Ιράν υποστήριξαν ότι "Οι αποστολές γίνονται για να  συγκεντρωθούν στοιχεία που θα προκαλούσαν μια ευρεία διεθνή παρέμβαση", ανέφεραν το τηλεοπτικό δίκτυο NBC μη κατονομαζόμενοι αξιωματούχοι, διακινδυνεύοντας να χαρακτηριστούν "πειρατές του εναέριου χώρου ξένου κράτους".
To σύστημα S-300PMU-2 xρησιμοποιεί τον σταθμό διαχείρισης μάχης 54K6E2 ο οποίος είναι συνδεδεμένος με τον κεντρικό ραντάρ ελέγχου περιοχής ακτίνας δράσης 300χλμ. 64N6E2 S-band search radar, ένα δεύτερο ραντάρ πολλαπλών λειτουργιών (30N6E2) και κατεύθυνσης των βλημάτων σε X-band και ένα ραντάρ κατάδειξης στόχων  96L6E.
Το όλο σύστημα μπορεί να κατευθύνει αυτόματα και ταυτόχρονα 72 (!) πυραύλους σε ισάριθμους στόχους. Το γεγονός ότι εντοπίστηκε άμεσα το αμερικανικό UAV δείχνει την ικανότητα εντοπισμού του συστήματος.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι μέχρι και σήμερα, παρά τις κατά καιρούς διαβεβαιώσεις τριών Ελλήνων υπουργών Εθνικής Άμυνας (Σ.Σπηλιωτόπουλος, Ε.Μεϊμαράκης και Ε.Βενιζέλος) τα ελληνικά συστήματα των S-300PMU-1, που έχουν κατά 90% τις ίδιες δυνατότητες με την έκδοση S-300PMU-2, ούτε βρίσκονται σε επιχειρησιακή διαθεσιμότητα, ούτε έχει γίνει βολή αποδοχής, ούτε τα βλήματα αναβαθμίστηκαν ή έστω πέρασαν από την συνήθη εργασίας συντήρησής τους μετά από 13 χρόνια παραμονής μέσα στα κιβώτια...

πηγη: defencenet.gr




ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ

liakopoulos


Το παραμύθιασμα του "κοιμώμενου λαουτζίκου", ή "γκοίμ", συνεχίζεται από κάποιους που το παίζουν ηλίθιοι, ή είναι πράγματι ηλίθιοι.
Παραμυθιάζονται λοιπόν οι σύγχρονοι δούλοι, από λαμόγια που τους πείθουν ότι το λογικό είναι ότι οι επιχειρήσαεις υπάρχουν για να εργάζονται οι εργαζόμενοι.
Ο όποιος δηλαδή επιχειρηματίας, σύμφωνα με τους υπερεγκεφάλους, προσλαμβάνει από έναν ή μέχρι και χιλιάδες εργαζόμενους σε μία δουλειά που δημιούργησε με τρομακτικά ρίσκα, για να δουλεύουν οι εργαζόμενοι.
Το ψέμα αυτό της αριστερίστικης νοοτροπίας, έχει τον σκοπό του. Προσπαθεί να δημιουργήσει δηλαδή την ψευδαίσθηση της "συνιδιοκτησίας" μιας επιχείρησης μεταξύ των ιδιοκτητών και των εργαζομένων, για να κρατήσει τους λεγόμενους "εργαζόμενους" σε βαθύ ύπνο πλασματικής ελευθερίας διαχείρησης της οικονομίας τους.
Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει ούτε μία επιχείρηση που δημιουργείται για να βρουν δουλειά κάποιοι άνεργοι. Και αυτό όχι επειδή είναι "κακός άνθρωπος" ο επιχειρηματίας, αλλά επειδή την επιχείρηση την δημιουργεί για να "κερδίσει χρήματα" και να ζήσει αυτός και η οικογένειά του. Και ο καθένας έχει τα δικά του όνειρα και επιδιώξεις για το πως θέλει να ζει.
Ο εργαζόμενος στην όποια επιχείρηση, μικρή ή πολυεθνική, εκτελεί σε γενικές γραμμές τις οδηγίεςς που του δίνουν και θεωρείται καλός εργαζόμενος, αν κάνει ακριβώς αυτά που θα του πουν.
Για να δημιουργηθεί μάλιστα η ψευδαίσθηση της βελτίωσης της καθημερινότητας σε σχέση με την αρχαιότητα, οι σύγχρονοι δούλοι, ονομάζονται εργαζόμενοι.
Και όταν λέμε δούλοι, μην συγχέετε τον όρο δούλος στην αρχαία Ελλάδα με τον όρο σκλάβος στην αρχαία Ρώμη. Στην αρχαία Ελλάδα, σε γενικές γραμμές, οι δούλοι, ήταν οι επ΄ αμοιβή εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις των ελεύθερων πολιτών. Υπήρχαν δούλοι (εργαζόμενοι), που έβγαζαν περισσότερα χρήματα και από τους βουλευτές.
Ο σκλάβος που τον μαστίγωναν και του φερότανε σαν σκουπίδι, στην αρχαία Αίγυπτο την Ρώμη την Περσία κτλ, δεν έχει καμία σχέση με τον δούλο στην αρχαία Ελλάδα.
Ο δούλος ωστόσο, εθεωρείτο άτομο "μειωμένης ευθύνης", για τον λόγο αυτό δεν ψήφιζε και δεν είχε το δικαίωμα, ή την υποχρέωση αν θέλετε, να συμπαρατάσσεται στην οπλιτική φάλαγγα.
Τα πράγματα βέβαια σταδιακά άλλαξαν, μόνο ως προς αυτά που η παγκόσμια εξουσία έλεγε προπαγανδιστικά προς τους ανθρώπους και έφθασε σήμερα να ονομάζει τους σύγχρονους δούλους, "εργαζόμενους".
Όσον αφορά, την προσπάθεια τώρα, αφανισμού της μεσαίας αστικής τάξης και η διόγκωση της τάξης των "νεόπτωχων", αφανίζονται ταυτόχρονα δύο ειδών μικροαστοί.
1. Αυτοί που έπαιρναν σχετικά καλούς μισθούς και που τους δόθηκαν εύκολα δάνεια και τους δημιουργήθηκε η τεχνητή αίσθηση της ευμάρειας, ενώ στην πραγματικότητα, όλα τους τα έσοδα, μπορούσαν να μειωθούν ακαριαία με την μείωση του "δουλικού μισθού" τους. Αυτό και έγινε πρόσφατα και στην Ελλάδα, που απλά ήτανε, όπως πάντα λέγαμε, πολλά χρόνια πίσω σε σχέση με την Ευρώπη. Έτσι, οι σύγχρονοι δούλοι, άρχισαν να γίνονται νεόπτωχοι με μιά απλή απόφαση των αφεντικών της νέας τάξης, αφού τα έσοδά τους μειώθηκαν με αίτιο "μη ελεγχόμενο από αυτούς".
2. Οι "ελεύθεροι" μικροεπαγγελματίες και μικροεπιχειρηματίες από την άλλη πλευρά, τα έσοδα των οποίων δεν είναι σταθερά, αλλά εξαρτώνται από το κατά πόσο είναι ικανοί ή όχι και όχι από το πόσο θα τους πληρώνει το αφεντικό "μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει", είναι μεν πιο δύσκολο να χτυπηθούν οικονομικά, αλλά όχι ακατόρθωτο, αφού δραστηριοποιούνται σε ένα περιβάλλον που καθορίζεται από το κράτος δυνάστη, όπως αυτό προσδίορίζεται από την νέα τάξη των πραγμάτων που ακολουθεί καθαρά μαρξιστική και κομμουνιστική νοοτροπία την οποία ονόμασαν τεχνηέντως "νεοφιλελευθερη". Φουλ οι φόροι για ένα δύο χρόνια και οι πάντες γονατίζουν.
Απλά μαθηματικά.
Πρόσφατα αποφασίστικε, να εφαρμοστεί και στην Ευρώπη αυτό που ήδη εφαρμόζεται στις ΗΠΑ και στην Ιαπωνία, ο αφανισμός δηλαδή των ψευδομικροαστών, που είναι οι καλά αμοιβόμενοι σύγχρονοι δούλοι, αλλά και των πραγματικών μικροαστών, εκείνων δηλαδή που κάνουν επειχειρήσεις για να κερδίζουν τα πρός το ζειν (πολλά ή λίγα ) και όχι για να δουλεύουν οι εργαζόμενοι. Οι εργαζόμενοι σε μία επιχείρηση μικρή ή μεγάλη, αποτελούν, είτε το θέλουν είτε όχι, γρανάζια της μηχανής της επιχείρησης, που με την σειρά της ολόκληρη αποτελεί, μαζί με τους ιδιοκτήτες της,  γρανάζι του συστήματος "απασχόλησης των τροφίμων" του πλανήτη φυλακή.
Το σύνολο μάλιστα των χρεών όλων των κρατών, άρα όλων των λαών, άρα όλων των κατοίκων του πλανήτη φυλακή, αφού τα κράτη δεν είναι απρόσωπες οντότητες αλλά αποτελούνται από ανθρώπους, θα αγοραστεί από μία και μόνο "ΜΗΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ", η οποία θα αναλάβει και επίσημα την διακυβέρνηση του πλανήτη με την βοήθεια του ΟΗΕ, για το "καλό των ανθρώπων πάντοτε".
Η συσσωρευμένη βρώμα είναι τόση πολλή και ο ύπνος τόσο βαθύς, που κανείς δεν θέλει να μπει στο λούκι της παραδοχής της αλήθειας. Όλοι απογοητευμένοι και κατάκοποι, βλέπουν τα γεγονότα να τρτέχουν και την παγκόσμια χούντα να έρχεται ανήμποροι να αντιδράσουν και για εκείνους που είναι και οι πιό"ορεξάτοι" τους προσφέρεται η διέξοδος της "ειρηνικής διαδήλωσης" του αγελαίου πλήθους, που χτυπιέται από τα ΜΑΤ, έτσι για να έχει και την ψευδαίσθηση του δήθεν αγώνα κατά του κατεστημένου.
Για να απαλλαγεί η ανθρωπότητα από αυτή τη χλαίμπα, μέθοδος δεν φαίνεται να υπάρχει. Τα πάντα ελέγχονται, οι ηγέτες των ανθρώπων λειτουργούν σαν καλοκουρντισμένα και πρόθυμα στρατιωτάκια. Όποιος ξεφεύγει από την πορεία του "ορθού και δημοκρατικού δρόμου", του παίρνουν το κεφάλι. Μαύρη λοιπόν απελπισία παντού.
Μέσα όμως στην μαυρίλα, υπάρχει το αιώνιο φως. Η ελπίδα του Χριστού και η εμπιστοσύνη στα λόγια του, για το ότι ο κόσμος αυτός είναι προσωρινός και ψεύτικος. Για το ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε τους εξουσιαστές του κόσμου τούτου, αφού δεν έχουν πραγματική εξουσία στο είναι μας και  μόνο μας ελέγχουν, ελέγχοντας τις φοβίες που μας έχουν τεχνηέντως δημιουργήσει.
Έφθασε μάλιστα ο Χριστός, στο να μας πει στο κατά Λουκά 12:5, να μην φοβόμαστε τους κοσμοκράτορες αυτού του κόσμου, αφού το πολύ πολύ να μας σκοτώσουν. Πρέπει αντίθετα να φοβόμαστε εκείνον που μετά θάνατον έχει εξουσία να μας ρίξει στην κόλαση. Με τα λόγια αυτά ήθελε να διώξει από μέσα μας κάθε φόβο, αφού ο φόβος είναι αυτός που καθορίζει το μέτρο της δουλικότητας και της υπακοής μας στο σύστημα.
Διώξτε τις φοβίες σας, απελευθερώνοντας τον εαυτό σας από αυτά που έχετε γύρω σας και δεν θέλετε να τα χάσετε. Αποκοληθείτε από τα λεγόμενα γήινα. Δεν σας καλώ, όπως έκανε ο Χριστός, να τα χαρίσετε όλα στους φτωχούς και να γίνετε απόστολοί του, δεν μπορώ να σας ζητήσω κάτι, που δεν είμαι έτοιμος να κάνω εγώ.
Σας ζητώ όμως να μην είστε δούλοι ιδεών, καταστάσεων και αντικειμένων και να κάνετε το πρώτο βήμα προς την πραγματική ελευθερία, βάζοντας τον εαυτό σας στην υπηρεσία όχι ξένων, αλλά των δικών σας τουλάχιστον ανθρώπων και να μπορέσετε έτσι να αισθανθείτε την μεγαλύτερη όλων των ικανοποιήσεων. Την ικανοποίηση της προσφοράς χαράς και ανακούφισης σε κάποιον συνάνθρωπο.
Αυτές τις ώρες του σκοταδιού, βγάλτε τον καλύτερο εαυτό σας. Απαρνηθείτε την απελπισία και την μιζέρια.
Στι κάτω κάτω, τα ωραιότερα πράγματα στον κόσμο, εξακολουθούν να προσφέρονται δωρεάν.
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: liako.gr


Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Πύργος: Ημερίδα για το μέλλον της αγροτικής παραγωγής από την Ι.Μ. Ηλείας

Πύργος: Ημερίδα για το μέλλον της αγροτικής παραγωγής από την Ι.Μ. Ηλείας        Με πρωτοβουλία της Ι. Μητροπόλεως Ηλείας  τους τελευταίους μήνες έχει ξεκινήσει μία προσπάθεια διάσωσης και διάδοσης τοπικών ποικιλιών σπόρων  της τοπικής Γεωργίας, με
στόχο να υπάρξει  απεξάρτηση από τις Πολυεθνικές Εταιρείες ,που προωθούν υβριδικούς σπόρους και πλήττουν έτσι την τοπική Οικονομία.
Την Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012  στις 18.30 ,στην Αίθουσα της Αποστολικής Διακονίας στον Πύργο ( έναντι Ι. Ν. Αγίου Νικολάου Πύργου ) θα πραγματοποιηθεί Ημερίδα υπό την Αιγίδα της Ι. Μητροπόλεως Ηλείας   με τίτλο « Διάσωση ,διατήρηση και διάδοση Παραδοσιακών σπόρων – Διαχείριση και Ανάπτυξη Οικόσιτης Οικονομίας ».
Επιστήμονες και Καλλιεργητές θα αναφερθούν στο θέμα και θα προσφέρουν τις γνώσεις τους στο Ηλειακό Κοινό για την  διάδοση μιας αυτάρκους Γεωργικής  Οικονομίας στην Ηλεία .Η εκδήλωση γίνεται σε συνεργασία με το Δίκτυο Πελίτι.
                                       ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΣ
18.30  Έναρξη.
18.35  Χαιρετισμός Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ηλείας κ.κ. Γερμανού
18.45  «Άνθρωπος-Φύση-Περιβάλλον»: ομιλία του κ. Αλεξ. Καράμπελα ,
            Καθηγητού Πανεπιστημίου Πατρών
19.00 «Ο έλεγχος στους σπόρους και στους Υδάτινους Πόρους » : ομιλία
             του κ. Αποστ. Πόπορη, μέλους της Εθελοντικής ομάδος της Ιεράς
             Μητροπόλεως Ηλείας
19.15  «Η εξαφάνιση των ντόπιων ποικιλιών σπόρων – Τα αίτια και οι
             Ευθύνες μας »: ομιλία του κ.Γεωργ. Μπερούκα , μέλους της  Ε -                   
             θελοντικής ομάδος της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας
19.30   Παρουσίαση της διαδικασίας διατήρησης και διάδοση ντόπιων
            Σπόρων από τον κ. Κων. Μαντά , συντονιστή  του Δικτύου Πελίτι  για τον Νομό Ηλείας
19.40  Συζήτηση με το Κοινό

πηγη: ilialive.gr


Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Με τσιπάκι θα χορηγούνται φάρμακα για την οστεοπόρωση Με τσιπάκι θα χορηγούνται φάρμακα για την οστεοπόρωση

           Για πρώτη φορά κλινική έρευνα έδειξε ότι είναι δυνατό να ελέγχεται εξ αποστάσεως ένα τσιπάκι που εμφυτεύεται στο σώμα για να χορηγεί δόσεις κάποιου φαρμάκου, στην περίπτωση αυτή για τη θεραπεία της οστεοπόρωσης στις γυναίκες.
Η τεχνική αυτή θα μπορούσε να εφαρμοστεί για την πιο αποτελεσματική χορήγηση της θεραπείας και σε άλλες ασθένειες, όπως ο καρκίνος, σύμφωνα με τους ερευνητές, οι οποίοι δημοσιεύουν τα πορίσματα της έρευνάς τους στην επιθεώρηση Science Translational Medicine στο τεύχος της 16ης Φεβρουαρίου.
Τα πορίσματα της εργασίας αυτής θα παρουσιαστούν επίσης στο πλαίσιο της ετήσιας διάσκεψης της Αμερικανικής Ένωσης για την Πρόοδο της Επιστήμης (AAAS), στην οποία μετέχουν 8.000 ερευνητές και διεξάγεται από σήμερα ως τις 20 Φεβρουαρίου στο Βανκούβερ του Καναδά.
Η κλινική έρευνα έγινε στη Δανία σε ομάδα επτά γυναικών που υποφέρουν από οστεοπόρωση.
«Οι ασθενείς δεν θα χρειάζεται πλέον να θυμούνται να πάρουν το φάρμακό τους ή να υφίστανται τον πόνο των πολλαπλών ενέσεων που χρειάζονται για τη θεραπεία της οστεοπόρωσης» εξηγεί ο Δρ. Ρόμπερτ Φάρα, διευθυντής της εταιρείας MicroCHIPS στη Μασαχουσέτη, βορειοανατολικά των ΗΠΑ, η οποία έφτιαξε αυτό το ηλεκτρονικό τσιπάκι.
Ο Δρ. Φάρα είναι ένας από τους επιστήμονες που μετείχαν στην έρευνα αυτή μαζί με άλλους ερευνητές του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Μασαχουσέτης (MIT), της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ και του Πανεπιστημίου Κέις Ουέστερν Ριζέρβ, του Οχάιο.


 Σε αντίθεση με τα περισσότερα τσιπάκια, τα οποία έχοντας προγραμματιστεί εκ των προτέρων, απελευθερώνουν αργά μικρές δόσεις φαρμάκου κατά τη διάρκεια μιας ορισμένης περιόδου, αυτό το νέο τσιπάκι χορηγεί το φάρμακο χάρη στις εντολές που λαμβάνει εξ αποστάσεως μέσω ενός ασύρματου συστήματος.
«Το σύστημα αυτό επιτρέπει την κυκλοφορία ενός φαρμάκου στο αίμα γρήγορα όπως με τις ενέσεις» εξηγεί ο Δρ. Φάρα.
«Οι γιατροί θα μπορούν επομένως να προσαρμόζουν εξ αποστάσεως και ήπια τη θεραπεία των ασθενών τους χρησιμοποιώντας έναν υπολογιστή ή ένα κινητό τηλέφωνο» προσθέτει.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτό το νέο τσιπάκι μεγέθους ενός βηματοδότη θα μπορούσε να αποδειχθεί πιο ικανοποιητικό και ίσως λιγότερο επώδυνο μακροπρόθεσμα από την καθημερινή χορήγηση του φαρμάκου με ενέσεις.
Οι ερευνητές εμφύτευσαν το τσιπάκι ακριβώς κάτω από τη μέση σε επτά γυναίκες ηλικίας 65 ως 70 ετών. Η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνει από έναν παθολόγο στο ιατρείο του με τοπική αναισθησία.
Οι γυναίκες αυτές παρακολουθούνταν για 12 μήνες και διαπιστώθηκε ότι η χορήγηση του φαρμάκου για την οστεοπόρωση από το τσιπάκι είναι το ίδιο αποτελεσματική με αυτήν που γίνεται με τις καθημερινές ενέσεις.
Τα τσιπάκια που χρησιμοποιήθηκαν στην κλινική δοκιμή είχαν αποθηκευμένες 20 δόσεις του φαρμάκου για την οστεοπόρωση. Όμως η εταιρεία MicroCHIPS εργάζεται για την κατασκευή μοντέλων που θα μπορούν να φέρουν εκατοντάδες δόσεις.


πηγη: http://medicalnews.gr


ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ, ΕΤΣΙ, ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΕΕΕ?


ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ , ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!





Τουρκία : «Οι τρομοκράτες του PKK, είχαν στα σπίτια εικόνες της Παναγίας»

Image           «Από τους Τούρκους το 1/3 θα σκοτωθεί, το 
άλλο τρίτο θα βαπτισθεί και μονάχα το 1/3 θα πάει στην Κόκκινη Μηλιά» έλεγε ο Πατρο-Κοσμάς. Είτε κάποιος πιστεύει κατά γράμμα είτε όχι γεγονός είναι ότι ο Κρυπτοχριστιανισμός στην Τουρκία σύμφωνα με ενδείξεις αυξάνει επικίνδυνα για το Τουρκικό κράτος. Αρκεί να αναλογιστούμε ότι το μεγαλύτερο best seller στην Τουρκία τα τελευταία χρόνια είναι η Αγία Γραφή. Οι πωλησεις της Αγιας Γραφης στα ΤΟΥΡΚΙΚΑ αγγιξαν τα 8.000.000 (!!!) περυσι. Μήπως θα έπρεπε να ασκούμε τη διπλωματία της πίστεως πιο μεθοδικά; Οι Τούρκοι άλλωστε το κάνουν απροκάλυπτα όπου τους παίρνει.
 Ας δούμε όμως τι λέει τουρκικό δημοσίευμα για πρόσφατες συλλήψεις Κουρδων συνεργαζομένων με το ΡΚΚ
 «Κοιτάξτε τι βρήκαν στα σπίτια των τρομοκρατών , στην πόλη Άγκρι» (της ανατολικής Τουρκίας), γράφει το τουρκικό κείμενο.

Σε επιχείρηση της τουρκικής αστυνομίας κατά υπόπτων  οικιών που συνεργάζονται με την τρομοκρατική οργάνωση  του Εργατικού Κουρδικού Κόμματος, συνελήφθησαν 10 ύποπτοι και κατασχέθηκαν από τα σπίτια τους εικόνες της Παρθένου Μαρίας και  του Ζωροαστρισμού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της  τουρκικής αστυνομίας, μετά την επίθεση της 12ης Φεβρουαρίου σε Τράπεζα της  Άγκρι - Ağrı,  όπου   συνελήφθησαν τα τέσσερα άτομα τα οποία είχαν πετάξει βόμβες μολότοφ,  σε έρευνα που έγινε στα σπίτια τους, εντοπίστηκαν τα ευρήματα αυτά, τα οποία πιστοποιούν ότι είναι οπαδοί του Χριστιανισμού και του Ζωροαστρισμού.

πηγη: defencenet.gr

ΜΑ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΛΑΔΩΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ 
ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ???

Ε ΡΕ ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!





Για "κίνδυνο πραξικοπήματος χθες βράδυ στην Ελλάδα" γράφουν οι Βρετανοί


Image   Ύποπτα και ύπουλα παιχνίδια ψυχολογικού πολέμου έχουν αρχίζει να παίζονται σε διάφορες ευρωπαϊκές  χώρες και ειδικά στον βρετανικό Τύπο κατά της Ελλάδας, καθώς πάλι μια βρετανική εφημερίδα η EXPRESS ισχυρίζεται ότι «Στην Ελλάδα χθες το βράδυ υπήρχαν φόβοι για πραξικόπημα.
Ας δούμε κατ’αρχήν ολόκληρο το δημοσίευμα:
«Οι φόβοι για στρατιωτικό πραξικόπημα αυξήθηκαν εχθές βράδυ καθώς η Ελλάδα πάλεψε με την οικονομική καταστροφή. Η κρίση βρήκε  το Χρηματιστήριο στο Λονδίνο να πέφτουν εχθές και το ευρώ να βρίσκεται σε κρίση για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδες καθώς οι τράπεζες – συμπεριλαμβανομένων της RBS και της Barclays, απειλούνται με υποβάθμιση της πιστοληπτικής τους ικανότητας.
Ο Λορντ Λάμοντ προειδοποίησε την Ελλάδα ότι η Ελλάδα ήταν «το καναρίνι στο ορυχείο (σ.σ.:!),  μια προειδοποίηση για τους κινδύνους που έρχονται». Η εμφάνιση μερικών υψηλόβαθμων αξιωματικών του Στρατού δίπλα στο Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια σε σύσκεψη την Τετάρτη, όταν άσκησε κριτική στη Γερμανία, πυροδότησε φήμες περί πραξικοπήματος.
Ο κ. Παπούλιας δήλωσε δυσοίωνα « Η πολιτικοί πρέπει να παραδειγματιστούν από τους στρατιωτικούς μας. Πάντα παρέμειναν πιστοί στην πατρίδα». Δεν ήταν η πρώτη φορά που η Ελλάδα θα υπέκυπτε σε στρατιωτική διακυβέρνηση.
Μια σκληρή χούντα κυβέρνησε τη χώρα από το 1967 μέχρι το 1974. Ο πρώην γερμανός στρατηγός Harald Kujat εξέφρασε εχθές τους φόβους του για πραξικόπημα στην Ελλάδα. Και μετά τις πρόσφατες ταραχές στην Αθήνα υπήρχαν κάποιοι που ζητούσαν την ανάπτυξη αρμάτων μάχης στην Αθήνα για την προστασία  των τραπεζών".
Aν αναλυθεί λέξη-λέξη το δημοσίευμα, δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική, αλλά η EΧPRESS  είναι μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα στην Βρετανία και το site διαβάζεται από εκατομμύρια Έλληνες και ξένους. Το ότι μια επίσκεψη του Κ.Παπούλια στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας «αξιοποιήθηκε» για να υπάρξουν φαντασιώσεις για πραξικόπημα, αυτά μόνο τυχαία δεν είναι. Θέλουν να περάσουν στο εξωτερικό την εικόμα μιας Έλλάδας απόλυτα ασταθούς.
Ή και να στείλουν ένα μήνυμα στις Ένοπλες Δυνμάμεις "να καθίσουν φρόνιμα". Εκτιμούμε ότι για την ώρα τουλάχιστον δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης της νομιμοφροσύνης των ΕΔ.
Σε ότι αφορά τον Γερμανό στρατηγό, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η θέση του διευκολύνει αυτούς που θέλουν να απομονώσουν την Ελλάδα. Σε ότι αφορά το ποιος «ζητούσε την ανάπτυξη αρμάτων μάχης στην Αθήνα για την προστασία  των τραπεζών», η απάντηση είναι ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θ.Πάγκαλος! Και βέβαια, όπως σημειώνει και το yened.blogspot.com, το να βρίσκεται ο υπασπιστής του προέδρου πίσω του, αυτό είναι μάλλον σύνηθες.
Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να περιμένουμε πραξικόπημα συνέχεια στην Βρετανία, αφού η βασίλισσα έχει μόνομη παρουσία γύρω της των ουσάρων...
Για όσους αγνοούν το ρόλο του "καναρινιού στο ορυχείο" είναι η τραγική ιστορία των αθώων πουλιών που τα άφηναν ελεύθερα μέσα στις καινούριες στοές που άνοιγαν οι εργάτες των ορυχείων για να πετάξουν και να βεβαιωθεί ότι δεν υπήρχαν δηλητηδιώδη αέρια. Αν το καναρίνι συνέχισε να κελαηδά και να πετά προχωρούσαν οι εργάτες στη σήτιρξη της στοάς. Αν έπαυε να κελαηδά και δεν επέστρεφε από το βάθος των στοών, σημαίνει ότι είχε πεθάνει από δηλητηριώδη αέρια και οι εργάτες προειδοποιούντο να φορέσουν τις προσωπίδες ή να εγκαταλείψουν την συγκεκριμένη στοά.
Eϊναι ανατριχιαστικό το ότι χρησιμοποιείται η Ελλάδα ως "καναρίνι" της ευρωζώνης...

πηγη: defencenet.gr