ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......
Δευτέρα 23 Απριλίου 2012
Οι Τούρκοι προσκυνούν κατά χιλιάδες τον Άγιο Γεώργιο!
Το «1/3 των Τούρκων θα γίνουν Χριστιανοί» έλεγε ο Κοσμάς ο Αιτωλός στις προφητείες του και σύμφωνα με στοιχεία έρευνας τουρκικής εφημερίδας, που καταγράφει μόνο τα τελευταία τρία χρόνια στην Τουρκία τον εξωφρενικό αριθμό των 8.000.000 πωλήσεων Αγίων Γραφών, στην τουρκική γλώσσα, μας κάνει να αναρωτιόμαστε μήπως είναι πραγματικά πολλά εκατομμύρια οι Κρυπτοχριστιανοί στην Τουρκία. Πόσοι στην Ελλάδα γνωρίζουν ότι οι Τούρκοι μουσουλμάνοι κατα χιλιάδες προσκυνούν τον Άϊ Γιώργη τον Κουδουνά στις 23 Απρίλη;
Αυτο που γινεται καθε χρονο 23 Απριλιου,δηλαδη του Αγιου Γεωργιου,στην Τουρκια,δεν μπορει παρα να χαρακτηρισθει ως ενα “συγχρονο θαυμα”:διοτι πώς αλλιως να αποκαλεσει κανεις τον συνωστισμο δεκαδων χιλιαδων Τουρκων ,που περιμενουν ατελειωτες ωρες προκειμενου να προσκυνησουν την θαυματουργη εικονα του Αγιου Γεωργιου του Κουδουνα,δινοντας παραλληλα σημειωματα με τις παρακλησεις τους!

Οπως χαρακτηριστικα αναφερει και το δημοσιευμα των “Νεων” σχετικα με το θεμα,«και να χιόνιζε, εγώ πάλι θα ερχόμουν στον Αϊ-Γιώργη σήμερα», μου λέει η Σεμά. Είναι μουσουλμάνα, πιστεύει στον Αλλάχ αλλά και στα θαύματα του ΑϊΓιώργη του Κουδουνά! Πέρσι του ζήτησε σπίτι και της το έδωσε! Κάθε χρόνο στις 23 Απριλίου χιλιάδες Τούρκοι συνωστίζονται στην Πρίγκηπο και κάνουν την ευχή τους στον Άγιο.
Η Σεμά μοίραζε ζάχαρη στην έξοδο της εκκλησίας. «Ήρθα εδώ για να τον ευχαριστήσω», μου λέει.
Πρώτη φορά άκουσε για τον θαυματουργό άγιο στην τουρκική τηλεόραση πέρσι. Είδε τις ουρές των Τούρκων που περίμεναν έξω από την εκκλησία με τις ώρες για να ανάψουν ένα κερί και να κάνουν την ευχή τους. Ήταν 23 Απριλίου, αλλά αποφάσισε να πάει έστω και την άλλη μέρα. «Είναι θέμα πίστης. Ο άγιος με άκουσε και πραγματοποίησε την ευχή μου», μου λέει η Σεμά. Θα πάει και του χρόνου για να κάνει μια άλλη ευχή. Και μέχρι τότε θα διαβάσει στα τουρκικά την Καινή Διαθήκη που της έδωσαν κάποιοι προτεστάντες έξω από το μοναστήρι.
«Θέλω να μάθω για τη θρησκεία του άλλου», μου λέει η Σεμά.
Στην πλειονότητά του το μουσουλμανικό ποίμνιο του ΑϊΓιώργη του Κουδουνά αποτελείται από γυναίκες με βαθιά πίστη.
Ακόμη και μαντιλοφορούσες ξεχώριζες στην εκκλησία να προσεύχονται με τις παλάμες ανοιχτές προς τον ουρανό, όπως ακριβώς οι μουσουλμάνοι. Ανηφορίζοντας για το μοναστήρι έβλεπα γυναίκες να ανεβαίνουν ξετυλίγοντας κλωστή μέχρι την είσοδο της εκκλησίας. «Τι σημαίνει η κλωστή;», ρώτησα μία από αυτές. Με κοίταξε στα μάτια και γύρισε αμέσως το πρόσωπό της αλλού. Ύστερα πλησίασα μια άλλη που κρατούσε λάδι. «Θα το πάτε στον άγιο;», τη ρώτησα. Σάστισα όταν είδα ότι και εκείνη έκανε το ίδιο. Με κοίταξε και γύρισε το πρόσωπό της αλλού. Μια κυρία που κατέβαινε από το μοναστήρι μου εξήγησε. «Ούτε κι εσείς δεν πρέπει να μιλάτε όσο ανεβαίνετε. Μπορείτε να μιλήσετε μόνο στην επιστροφή. Όταν πια θα έχετε αφήσει την ευχή πίσω». Κοίταξα γύρω μου. Όλοι ανέβαιναν βουβοί προς τον Αϊ-Γιώργη!
Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα ελληνορθόδοξων αγίων που λατρεύονται στην Τουρκία σαν να είναι "δικοί"τους όπως ο Άγιος Ταξιάρχης της Σεβάστειας . Συμβαίνει αυτό ή μήπως πολλοί στην αντίπερα όχθη είναι στα κρυφά "δικοί"μας;
πηγη: defencenet.gr
Κυριακή 22 Απριλίου 2012
Παρασκευή 20 Απριλίου 2012
ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ: "ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΚΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΚΑΙ"!
Εν Πειραιεῖ τῇ 19ῃ Ἀπριλίου 2012
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
Μέ αἰσθήματα ἀπεριγράπτου πικρίας καί ἀφαντάστου ὀδύνης ἀναγκάζομαι μέσα στήν παγχαρμόσυνον πασχάλιον περίοδον, τήν λαμπροφόρον καί φωτοειδῆ, νά ὑψώσω ὡς ἔσχατος διάκονος τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας διά μίαν εἰσέτι φοράν φωνήν ἐντόνου διαμαρτυρίας, ὡς δικαιοῦμαι ἐκ τῆς θεσμικῆς μου εὐθύνης, διά τά ὅ,σα ἀσεβῆ, ψευδέστατα, πλαστογραφημένα, βλάσφημα καί κατασκευασμένα κατά τοῦ Παναγίου Θεανδρικοῦ Προσώπου τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας καί ἐνσαρκωθέντος Λόγου τοῦ Πατρός, Κυρίου καί Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, προέβαλε καί αὖθις, κατά τήν προλαβοῦσα Μ. Ἑβδομάδα τοῦ 2012 ἀπό Μ. Τρίτης (10/4) ἕως καί Μ. Παρασκευῆς (13/4) ὁ τηλεοπτικός δίαυλος ΣΚΑΪ, ἰδιοκτησίας τοῦ ὁμίλου Ἀλαφούζου, διευκρινίζων τά ἀκόλουθα:..
1. Ἀσφαλῶς ἡ θεόσδοτος ἐλευθερία τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου ἡ καί συνταγματικῶς κατοχυρωμένη ἐν Ἑλλάδι, κέκτηται τήν δυνατότητα ἀρνήσεως τῆς ἀληθείας τοῦ αἰωνίου Θεοῦ καί μάλιστα δύναται νά ἀμφισβητήσῃ μέ πάντοτε βέβαια εὐπρεπῆ ἀντιρρητικόν τρόπον, τήν Θεία Ἀποκάλυψιν καί νά διαδόσῃ τάς σχετικάς ἀπόψεις ἀναλαμβάνουσα βεβαίως ἐλευθέρως καί τάς σχετικάς πνευματικάς συνεπείας. Ὁ κραταιός λόγος τοῦ Σωτῆρος Κυρίου «ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν, ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ καί ἀκολουθήτω μοι» (Ματθ. ιστ΄ 24) κατοχυρώνει τά ἀνωτέρω.
2. Ἡ ἔντονος διαμαρτυρία καί ἔνστασίς μου κατά τοῦ τηλεοπτικοῦ σταθμοῦ ΣΚΑΪ πού ἡ ἕδρα του εὑρίσκεται ἐντός τῆς κανονικῆς μου δικαιοδοσίας εἰς Ν. Φάληρον Πειραιῶς, συνίσταται εἰς τό γεγονός ὅτι ὁ συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός ἐξεζήτησε τήν συνεργασίαν μετά τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί συνέπραξεν μετ’ Αὐτῆς δι’ ἕναν ὄντως ἱερόν σκοπόν, τήν ἀνακούφισιν τῶν ἐνδεῶν καί ἐμπεριστάτων ἀδελφῶν πού πλήσσονται ἀπό τήν ἐνσκήψασα οἰκονομικήν κρίσιν. Παρά δέ τό γεγονός ὅτι καί κατά τήν περυσινήν περίοδον τῆς Μ. Ἑβδομάδος τοῦ 2011, εἶχε μόνος αὐτός ἐξ ὅλων τῶν τηλεοπτικῶν διαύλων τῆς Χώρας προβάλλει τά ἴδια κατεσκευασμένα ἐπιστημονοφανῆ ντοκυμαντέρς παραγωγῆς τοῦ γνωστοῦ σιωνιστικοῦ Μουσείου Ροκφέλερ τοῦ Τέλ-Ἀβίβ, ἡ Ἁγιωτάτη ἡμῶν Ἐκκλησία διά τοῦ Μακαριωτάτου Προκαθημένου Αὐτῆς Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερωνύμου τοῦ Β΄, τοῦ νουνεχοῦς, σοφοῦ καί γεραροῦ Ἐκκλησιαστικοῦ ἀνδρός, ἀπεδέχθη διαβεβαιώσεις τῶν ἰθυνόντων τοῦ τηλεοπτικοῦ διαύλου, ὡς καί ἡ ἐλαχιστότητά μου, ὅτι δέν θά ἐπαναληφθῆ ἡ εἰς βάρος τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας καί τοῦ Παναγίου Προσώπου τοῦ Δομήτορος Αὐτῆς ἀήθης καί χυδαία ἐπίθεσις. Διά τόν λόγον δέ αὐτόν, ἡ Ἁγιωτάτη ἡμῶν Ἐκκλησία δεικνύουσα πάντοτε τήν μακρόθυμον καί ἐπιεικῆ Αὐτῆς διάθεσιν ἐνισταμένη κατά μεθοδειῶν καί ὄχι κατά προσώπων, ἐχώρησεν εἰς συνεντεύξεις πού προεβλήθησαν ὑπό τοῦ τηλεοπτικοῦ διαύλου ΣΚΑΪ καί μάλιστα ἡ ἐλαχιστότης μου ἐνεφανίσθη τήν Μ. Τρίτην 2012 εἰς τήν πρωϊνήν ζώνην τοῦ τηλεοπτικοῦ Σταθμοῦ κατά τήν διαδικασίαν διανομῆς 5.000 δεμάτων ἐκ τῆς Ἱ. Μητροπόλεως πρός ἐμπεριστάτους ἀδελφούς τῆς εὑρυτέρας περιοχῆς τοῦ Πειραιῶς καί ὡμίλησεν εὐφήμως διά τήν ἀνθρωπιστικήν προσπάθειαν τοῦ ἐν λόγῳ διαύλου.
3. Ἑπομένως ἡ μετ’ ὀλίγας ὥρας ἀπό τό ἑσπέρας τῆς Μ. Τρίτης 2012 βάναυσος καί σκληρά ἐπίθεσις κατά τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν πίστεως, προσβάλλει καταφώρως καί τούς διακόνους τῆς Ἐκκλησίας ἐμφανίζων αὐτούς ὡς δῆθεν προβάλοντας καί διακονούντας ἰδεοληψίας καί ψεύδη.
4. Εἶναι διϊστορικῶς ἀποδεδειγμένο τό ἄσβεστον μῖσος καί ἡ τρομακτική ἐμπάθεια πού ἀδιαπτώτως τρέφουν ἀπό γενεάς εἰς γενεάν οἱ ραββίνοι τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ οἱ ὁποίοι μιμούμενοι κατά πάντα τούς προπάτορας αὐτῶν Ἄννα, Καϊάφα καί τά μέλη τοῦ Συνεδρίου ἀνασταυρώνουν διά τῶν ψευδολογιῶν, τῶν πλαστογραφημένων, χαλκευμένων καί κιβδήλων στοιχείων εἰς κάθε μετρητή στιγμή τοῦ χρόνου τό Πανάγιον Θεανδρικόν Πρόσωπον τοῦ Ἐνσαρκωθέντος Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ, ἐνστερνιζόμενοι πλήρως τήν Καμπαλά καί τό Ταλμούδ μέ τό ἐξόχως φρικιαστικό σατανιστικό τους περιεχόμενο καί μή ἀνανήπτοντες καί μή διερωτώμενοι διά ποῖον ἔγκλημα ἐκολάσθη ὁ λαός των διά δισχιλιετοῦς ἐξορίας ἐκ τῆς «γῆς τῆς ἐπαγγελίας» καί διατί ἔπαυσεν ἡ βασιλεία καί ἡ ἀρχιερωσύνη εἰς τόν λαόν τοῦ Ἰσραήλ; Πλήρης ἀπόδειξις καί διά τούς τυχόν ἀφελεῖς ἀποτελοῦν τά προβληθέντα ἀπό τόν τηλεοπτικόν δίαυλον κατασκευάσματα τοῦ Σιωνιστικοῦ καί τοῦ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ.
5. Ὑφέρπει διάδοσις καί φήμη εἰς τούς δημοσιογραφικούς χώρους ἀκόμη καί ἐντός τοῦ τηλεοπτικοῦ διαύλου ὅτι ὁ ἔγκυρος καί ἀξιολογώτατος δημοσιογράφος κ. Ἀ. Παπαχελᾶς, γνωστός καί ὡς προσκεκλημένος τῆς διαβοήτου Λέσχης Μπίλντεμπεργκ, διευθυντής τοῦ τηλεοπτικοῦ διαύλου ΣΚΑΪ καί ὁ Πρόεδρος τοῦ ὁμίλου κ. Ἰ. Ἀλαφοῦζος, ἐχρηματοδοτήθησαν ἀπό τόν Σιωνιστικό καί διεθνές Ἑβραϊκό λόμπυ διά νά προβάλουν τά ἀναίσχυντα καί ἀνιστόρητα καί φαιδρά ψεύδη του, μέ τόσα χρήματα πού καλύπτουν τήν λειτουργία τοῦ τηλεοπτικοῦ διαύλου δι’ ὅλον τόν χρόνον. Ἀσφαλῶς ἡ φήμη αὐτή δέν ἀποδεικνύεται καί τό ἄν εἶναι ἀληθής ἤ ὄχι τό γνωρίζουν μόνον οἱ ἴδιοι καί ἐκείνοι πού τυχόν ἐπλήρωσαν καί ἀσφαλῶς προσωπικῶς δηλώνω ὅτι δέν τήν υἱοθετῶ. Παραμένει ὅμως ὡς ζητούμενο, τό ὁποῖο ὀφείλουν νά διευκρινήσουν δημοσίᾳ οἱ κ. Ἀλαφοῦζος καί Παπαχελᾶς διά ποίους λόγους μόνοι αὐτοί ἐξ ὅλων τῶν τηλεοπτικῶν διαύλων εἰς τήν ἰδιαιτέρως εὐαίσθητον περίοδο τῆς Μ. Ἑβδομάδος καί παρά τήν συνεργασίαν των μετά τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί τίς προβαλόμενες εὐχές των διά καλό Πάσχα, προέβαλαν τά τραγικά καί ἐπονείδιστα κατασκευάσματα πού ἀπομειώνουν τό Πανάγιον Πρόσωπον τοῦ ὑπέρ ἡμῶν Σταυρωθέντος καί Ἀναστάντος Κυρίου. Τό ἔκαμαν ἀπό σχετική ἰδεολογική σύγκλιση; Ἔχουν τήν ὑποχρέωση κατόπιν τῶν ἀνωτέρω νά ἀπαντήσουν δημοσίᾳ διά νά γνωρίζῃ πλέον καί ἡ Ἁγιωτάτη ἡμῶν Ἐκκλησία ἐάν διέπονται οἱ συγκεκριμένοι ἀπό ἀντιχριστιανική ἀντίληψη.
6. Γνωρίζω καλῶς, ὅτι θά σπεύσουν κατευθυνόμενοι καί καλά ἀμοιβόμενοι κάλαμοι νά μέ χαρακτηρίσουν γραφικό, φονταμενταλιστή, συνωμοσιολόγο, σκοταδιστή, ἀκραῖο, παράλογο διότι τόσο πολύ πιστεύουν εἰς τήν ἐλευθερία ἐκφράσεως καί εἰς τήν δημοκρατία ἐνῶ διαπνεόνται βαθύτατα ἀπό φασιστικά ἰδεώδη, θεωροῦντες ὡς ἀλήθεια μόνον ὅτι ἐκείνοι πιστεύουν καί ἀποδέχονται, διά τήν εὐπρεπῆ καί ἐκ λόγων εὐθύνης διαμαρτυρίαν μου. Ἐάν ἤμην φονταμενταλιστής ὡς μέ καθυβρίζουν δέν θά διεμαρτυρόμην μέ ἐπιχειρήματα εὐπρεπῶς, ἀλλά εἶχα τήν «δυνατότητα» καί τήν «γνώση» νά ἀντιμετωπίσω «ἄλλως» τήν ἐπίθεση. Ὁ λόγος ὅμως τοῦ Κυρίου μου ἐπί τοῦ Σταυροῦ: «Πάτερ ἄφες αὐτοῖς, οὐ γάρ οἴδασι τί ποιούσι» (Λουκ. ΚΓ 34) καί ὁ λόγος τοῦ λιθοβολιθέντος Πρωτομάρτυρος Στεφάνου «Κύριε μή στήσης αὐτοῖς τήν ἁμαρτίαν ταύτην» (Πραξ. Ζ 60) μέ συνέχουν καί μέ καθοδηγοῦν.
7. Ἐκ πάντων τῶν ἀνωτέρω ἀνιδρύεται καί ἕτερον συναφές μεῖζον θέμα διά τάς ἐλλογιμωτάτας Καθηγητρίας καί ἐλλογιμωτάτους Καθηγητάς τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, οἱ ὁποίοι ὑπογράψαντες εἰς τό γνωστό ψήφισμα πέραν τῶν ἄλλων στρεβλώσεων τῶν λόγων μου καί τῶν πράξεών μου ὡς λ.χ. ὅτι ὁμιλῶν κατά τῆς παναιρέσεως τοῦ συγκρητισμοῦ πού ὁμογενοποιεῖ τήν ἀποκαλυφθεῖσαν θεόθεν Ἀλήθεια μέ τό σατανικόν ψεῦδος, δῆθεν ἀντιτίθεμαι εἰς τούς διά πανορθοδόξων ἀποφάσεων διεξαγομένους θεολογικούς διαλόγους τούς ὁποίους καί ὑποστηρίζω ἐντός τῶν κανονικῶν πλαισίων κινουμένους, ὡς ἡ Σεπτή Ἱεραρχία τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἔχει σχετικῶς ἀποφασίσῃ (Ὀκτώβριος 2010) μέ κατηγοροῦν ὅτι ἀναιτίως καί δίχα ποιμαντικῆς συνέσεως ἀναφέρομαι εἰς τούς λειτουργούς καί ἐκπροσώπους τοῦ Σιωνισμοῦ. Τίθεται λοιπόν δι’ αὐτούς τό κρίσιμον ἐρώτημα συμφωνοῦν μέ τάς ἀνωτέρω κακουργίας τῶν ἐκπροσώπων τοῦ Σιωνισμοῦ καί ἄν ὄχι ἀναμένομεν ὅλοι τό ἀντίστοιχον ψήφισμα ὡς ἀποδεικτικόν τῆς θεολογικῆς των εὐαισθησίας. Ἄλλως δυστυχῶς συντάσσονται μετ’ αὐτῶν καί βεβαίως ἡ κρίσις «οὐκ ἔστι ἐκ τοῦ κόσμου τούτου». Ἐνδεχομένως ὅμως τό θέμα δέν προσφέρεται διά τακτοποίησιν συγγενικοῦ προσώπου πρώτου βαθμοῦ εἰς μεγαλώνυμον χώραν τῆς Κεντρικῆς Εὐρώπης.
Ὅθεν κατόπιν τῶν ἀνωτέρω δηλώνω εἰς τόν εὐαγῆ Κλῆρον καί τὀν φιλόχριστον λαόν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς, Φαλήρου, Δραπετσώνας καί Ἁγ. Ἰωάννου Ρέντη ὅτι παύω οἱανδήτινα συνεργασίαν μετά τοῦ Ραδιοτηλεπτικοῦ Σταθμοῦ ΣΚΑΪ καί τοῦ Ὁμίλου Ἀλαφούζου καί πατρικῶς προτρέπω νά τιμωρήσουν αὐτούς μή φιλοξενοῦντες τό τηλεοπτικόν καί ραδιοφωνικόν των σῆμα εἰς τάς οἰκίας αὐτῶν.
Μετ’ εὐχῶν
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
"Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΟΧΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ"! ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ!
Μάλλον θα ευχόταν να άνοιγε...η γη να τον καταπιεί εκείνη την ώρα, ο ανίκανος υπουργός Προ - πο:
Και μια απορία: Τι εννοεί ο γελοίος Χρυσοχοίδης της συγκυβέρνησης Πασοκ - Νδ πως "αν τα κάνει αυτά η Χ.Α, τότε θα βρεθούν άλλοι να κάνουν τα αντίθετα";
ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΜΙΛΑΕΙ;;;
Όπως και νά' χει, το συγκεκριμένο στιγμιότυπο είναι η καλύτερη...διαφήμιση στην Χ.Α!
πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.com
Πέμπτη 19 Απριλίου 2012
Ρώσοι δημοσιογράφοι του RIA Novosti φιλοξενήθηκαν στην Κρήτη
Οι καλύτεροι πρεσβευτές της Ελλάδας στη Ρωσία έγιναν οι Ρώσοι δημοσιογράφοι του μεγαλύτερου ειδησεογραφικού πρακτορείου της Ρωσίας RIA Novosti, οι οποίοι παρέμειναν στο νησί όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα, όντας φιλοξενούμενοι της Περιφέρειας Κρήτης.
Σκοπός της παρουσίας τους, ήταν να καταγράψουν και να αναδείξουν την τουριστική δυναμική καθώς και τις προτάσεις της Κρήτης, δίνοντας έμφαση ωστόσο στον Θρησκευτικό Τουρισμό, στα τοπικά προϊόντα, στον αγροτουρισμό και γενικότερα τον τουρισμό στο νησί μας.
Η επίσκεψη των Ρώσων δημοσιογράφων έγινε με τον συντονισμό της Ελληνικής Πρεσβείας στη Μόσχα και την πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Κρήτης κατά την πρόσφατη παρουσία του στην διεθνή τουριστική έκθεση της Μόσχας.
Αξίζει να επισημανθεί ότι κατά την παραμονή τους στο νησί μας, οι Ρώσοι δημοσιογράφοι είχαν συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, αλλά και με εκπροσώπους τουριστικών φορέων.
πηγη: defencenet.gr
ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.
ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΙΓΑΝΤΕΣ?
ΣΕΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΟΧΙΜ, ΝΕΦΕΛΙΜ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΛ, ΤΟ ΠΑΤΡΩΟΝ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο <ΓΡΑΦΙΚΟΣ> Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΛΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?
ΓΡΗΓΟΡΑ- ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ,
ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ, ΣΤΗ ΧΑΓΗ, ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ, ΣΤΟ ΔΝΤ..........
Ε ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ......................ΖΥΓΩΝΕΙ Η ΩΡΑ!
Τρίτη 17 Απριλίου 2012
Πακέτο βοήθειας»: 50 ευρώ σε κάθε τουρίστα που πετά για Ελλάδα!
Υπάρχουν και καλά νέα για τον ελληνικό τουρισμό από την Γερμανία : Η αεροπορική εταιρεία Condor που πετάει από πολλά γερμανικά αεροδρόμια, προσφέρει δωροεπιταγή 50 ευρώ σε κάθε πελάτη της που κάνει κράτηση για διακοπές στην Ελλάδα! Η Condor επιδιώκει με αυτόν τον τρόπο να αναστρέψει το συγκρατημένο κλίμα που παρατηρείται στις κρατήσεις προς την Ελλάδα και τα ....
ελληνικά νησιά.
«Για κάθε τουρίστα που κλείνει μια πτήση για Ελλάδα δίνουμε από σήμερα μια δωροεπιταγή 50 ευρώ» δήλωσε ο κ. Γιοχάνες Βίντερ, επικεφαλής του τμήματος επικοινωνίας της Condor. «Ελπίζουμε με αυτό τον τρόπο να ενισχύσουμε τον τουρισμό προς την Ελλάδα. Ο ήλιος, οι θαυμάσιες παραλίες και η φιλοξενία παραμένουν ίδιες. Έτσι στηρίζουμε και την ευρωπαϊκή ιδέα» συμπλήρωσε ο κ. Γιοχάνες Βίντερ.
Η Condor – θυγατρική εταιρεία της ThomasCook – πετάει προς Χανιά, Ηράκλειο, Κάρπαθο, Κέρκυρα, Κω, Μύκονο, Πρέβεζα/Λευκάδα, Ρόδο και Σαντορίνη από πολλά γερμανικά αεροδρόμια, γράφει στην ιστοσελίδα της η Ντόυτσε Βέλλε.Η εκστρατεία της εταιρείας ισχύει από σήμερα μέχρι τις 30.04.2012 στις 09:00 π.μ. για τα πακέτα κρατήσεων και για πτήσεις μέχρι τις 31.08.2012.
πηγη: prionokordela.gr
ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ <ΓΕΡΜΑΝΟΙ> ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ.
ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΤΑΝ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΔΕΝ ΕΝΟΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ
ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΖΕΣΤΑ ΤΟΥΣ ΕΥΡΟΥΔΑΚΙΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΑΣΕΝ, ΕΠΙΑΣΕΝ
Mαζί Ανεξάρτητοι Έλληνες και Άρμα Πολιτών - Γεγονός το πατριωτικό μέτωπο

Την δεύτερη θέση, με προοπτική να κτυπήσει ακόμα και πρωτιά σε περίπτωση που συνεχιστεί η μείωση των ποσοστών της ΝΔ και εξακολουθήσει η δυναμική των Ανεξάρτητων Ελλήνων, κτυπά πλέον το Κίνημα του Πάνου Καμμένου, μετά την αποδοχή από τον Γιάννη Δημαρά της πρότασής του να συνεργαστούν οι «Ανεξάρτητοι Έλληνες» με το «Άρμα Πολιτών».
Πρόκειται πλέον για ένα ευρύ διαπαραταξιακό πατριωτικό μέτωπο που ξεκινά από την δεξιά και φτάνει μέχρι την Αριστερά και ήδη έχει προκαλέσει τριγμούς τόσο στο ΠΑΣΟΚ, όσο και στη ΝΔ.
Βουλευτής της ΝΔ σημείωνε πριν λίγο στο defencenet.gr αναφορικά με την συνεργασία ότι "Έτσι όπως πάει ο Πάνος θα περάσει το ΠΑΣΟΚ".
Οι «Ανεξάρτητοι Έλληνες» με ανακοίνωσή τους, όπως ήδη έγραψε το defencenet.gr απηύθυναν δημόσιο κάλεσαμ στον Γ.Δημαρά, με ανακοίνωσή τους, αναφέροντας ότι "οι συγκυβερνώντες εκτελώντας εντολές της Τρόικας και συμπιέζοντας την προεκλογική περίοδο, προσπάθησαν να δυναμιτίσουν τη συστράτευση των Ελλήνων απέναντι στις δυνάμεις της κατοχής των τοκογλύφων και των τραπεζιτών".Βουλευτής της ΝΔ σημείωνε πριν λίγο στο defencenet.gr αναφορικά με την συνεργασία ότι "Έτσι όπως πάει ο Πάνος θα περάσει το ΠΑΣΟΚ".
«Ο χρόνος δεν επιτρέπει τη δημιουργία Συνασπισμών Κομμάτων και ο Εκλογικός Νόμος στην ουσία στρεβλώνει τη Λαϊκή θέληση. Με τα δεδομένα αυτά , προσκάλεσα τον Γιάννη Δημαρά και το Άρμα Πολιτών να συνεργαστούν μαζί μας σε βάση ισοτιμίας» ανέφεραν.
Ο κ. Καμμένος εκθείασε δημόσια τον κ. Δημαρά, σημειώνοντας ότι τον τιμά για την πορεία του στην Ελληνική πολιτική σκηνή και τονίζει: «Άλλωστε, δώσαμε μαζί μάχες στο Κοινοβούλιο εναντίον της εκποίησης της χώρας και πιστεύω ότι ΜΑΖΙ θα αποκτήσουμε ακόμη μεγαλύτερη δύναμη προκειμένου να αντισταθούμε. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για τους Ανεξάρτητους Έλληνες να φιλοξενήσουμε στα ψηφοδέλτιά μας τους υποψήφιους του Άρματος Πολιτών».
Αμέσως ανταποκρίθηκε ο Γ.Δημαράς που όμως ταυτόχρονα εξέφρασε και την απογοήτευσή του για την αδυναμία συνεννόησης μεταξύ των υπόλοιπων αντιμνημονιακών δυνάμεων.
«Περιμέναμε μέχρι την τελευταία στιγμή τη δυνατότητα κοινής καθόδου στις εκλογές. Δυστυχώς πολιτικές δυνάμεις που είχαν συμφωνήσει μαζί μας, δύο μέρες πριν από την προθεσμία κατάθεσης υποψηφιοτήτων, αρνήθηκαν», υποστηρίζει το Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών και διευκρινίζει ότι ο μόνος πολιτικός χώρος ο οποίος από την πρώτη στιγμή και επανειλημμένα τους προσκάλεσε σε συνεργασία, ήταν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες.
Ο κ. Δημαράς, αν και επισημαίνει τη διαφορετική πολιτική καταγωγή των δύο κομμάτων, αποδέχεται τη συνεργασία με τους Ανεξάρτητους Έλληνες, η οποία, όπως διευκρινίζει, βασίζεται σε συγκεκριμένες αρχές, όπως τα θέματα της εθνικής κυριαρχίας και ο σεβασμός του Δημοκρατικού πολιτεύματος.
πηγη: defencenet.gr
«ΘΑΥΜΑ» ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ: ΚΟΤΑ ΓΕΝΝΗΣΕ ΑΥΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ!
Οι Σκοπιανοί δεν θα μας αφήσουν να πλήξουμε. Κάθε μέρα και από μια βλακεία. Πρώτο θέμα στην τηλεόραση των Σκοπίων: Νοικοκυρά λέει, ότι σε αυγό που αγόρασε για το Πάσχα βρήκε επάνω του σχεδιασμένο τον Ήλιο της Βεργίνας και θεώρησε ότι αυτό είναι ένα θαύμα του Χριστού!
Η οικογένεια που βρήκε το αυγό, θα το πάει στην εκκλησία και δηλώνει στην τηλεόραση Σίτελ ότι είναι ένα θαύμα του Θεού για τους Σλάβους της χώρας.
Η κυρία μάλιστα, θα πάει το... θαύμα στην εκκλησία, για να το δει όλος ο κόσμος. Αναμένεται μάλιστα, μεγάλη κοσμοσυρροή, να δουν τι έβγαλε η κότα από τον πισινό της (echedoros)
πηγη: liako.gr
ΕΝΤΑΞΕΙ
ΚΑΙ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ
Δευτέρα 16 Απριλίου 2012
Προφυλακιστέος κρίθηκε ο Άκης Τσοχατζόπουλος - Θεωρείται ύποπτος φυγής - Την Τρίτη θα μεταβεί στον Κορυδαλλό
- Δήλωσε πως δεν έχει καμία σχέση με τις ύποπτες offshore εταιρείες
- "Συγγνώμη που σας έφερα εδώ τέτοια μέρα" είπε στους δημοσιογράφους
- 15σελιδο υπόμνημα κατέθεσε η υπεράσπιση - Δεν έγινε δεκτό το αίτημα για νέα προθεσμία
- Θέλει να κληθούν για κατάθεση τα μέλη του ΚΥΣΕΑ για την υπόθεση των υποβρυχίων
- "Καρφώνει" Σημίτη και Παπανδρέου
Προφυλακιστέος κρίθηκε μετά την πολύωρη απολογία του ενώπιον του ανακριτή Γαβριήλ Μαλλή ο πρώην υπουργός Ακης Τσοχατζόπουλος, κατηγορούμενος για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες αμοιβές, που φέρεται να έλαβε για τις προμήθειες των συστημάτων TOR-M1 και υποβρυχίων.
Ο Ακης Τσοχατζόπουλος απολογήθηκε από τις 12:00 το μεσημέρι και δέχθηκε ερωτήσεις από τον ανακριτή βάσει του υπομνήματος που παρέδωσε.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αρνείται την κατηγορία επικαλούμενος απόφαση του ΚΥΣΕΑ για τις προμήθειες των όπλων, ενώ φέρεται να δηλώνει επιφύλαξη ως προς την υπερασπιστική του γραμμή για τους TOR-M1, υπόθεση της οποίας η δικογραφία είναι ογκωδέσταση.
Ο Α. Τσοχατζόπουλος αναμένεται να κρατηθεί σήμερα στη ΓΑΔΑ καθώς οι φυλακές παραμένουν κλειστές λόγω αργίας και να οδηγηθεί το πρωί σε σωφρονιστικό κατάστημα.
Ο Ακης Τσοχατζόπουλος απολογήθηκε από τις 12:00 το μεσημέρι και δέχθηκε ερωτήσεις από τον ανακριτή βάσει του υπομνήματος που παρέδωσε.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αρνείται την κατηγορία επικαλούμενος απόφαση του ΚΥΣΕΑ για τις προμήθειες των όπλων, ενώ φέρεται να δηλώνει επιφύλαξη ως προς την υπερασπιστική του γραμμή για τους TOR-M1, υπόθεση της οποίας η δικογραφία είναι ογκωδέσταση.
Ο Α. Τσοχατζόπουλος αναμένεται να κρατηθεί σήμερα στη ΓΑΔΑ καθώς οι φυλακές παραμένουν κλειστές λόγω αργίας και να οδηγηθεί το πρωί σε σωφρονιστικό κατάστημα.
πηγη: newsit.gr
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: ΑΦΥΣΙΚΗ ΓΑΛΑΖΟΛΕΥΚΗ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΑΦΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ!
Η παραπάνω γαλάζια (;) δέσμη φωτός φαίνεται ξεκάθαρα να μπαίνει από ένα από τα πολλά παράθυρα του Ιερού Ναού της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα, την ώρα που "έβγαινε" το Άγιο Φως!
Μάλιστα, αποτυπώθηκε στις τηλεοπτικές κάμερες ρωσικού και ουκρανικού σταθμού, όπως φαίνεται στα παρακάτω βίντεο:
Δείτε από το 1.00 και μετά:
Εδώ φαίνεται για περισσότερη ώρα, από το 3.51 και μετά, καθώς και στο 4.20:
Υπενθυμίζουμε πως όσοι έχουν βρεθεί στις τελετές αφής του Αγίου Φωτός, έχουν μιλήσει γι' αυτές ακριβώς τις γαλάζιες αχτίδες φωτός που διαχέονται σ' όλο τον Ναό!
Υ.Γ. Έχουμε δει πολλές φορές τα σχετικά βίντεο και, δυστυχώς για κάποιους, η συγκεκριμένη δέσμη φωτός ΔΕΝ είναι ούτε από προβολέα, ούτε από...λέηζερ. Ας ξαναδούν κι εκείνοι με προσοχή τα βίντεο και σε αργή κίνηση και θα το διαπιστώσουν.
πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com
Κυριακή 15 Απριλίου 2012
ΟΙ Η.Π.Α. ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΥΣ VIDEO
Eίναι τελικά φυσικό φαινόμενο, οι δεκάδες πολύ ισχυροί ανεμοστρόβιλοι που ρημάζουν την αμερικανική ύπαιθρο;
Το ότι αφήνουν πίσω τους εκατομμύρια άστεγους και εκατοντάδες νεκρούς, θα το θεωρούσε κανείς λογικό αποτέλεσμα.
Το ότι όμως μπορούν και δίνουν προειδοποίηση οι αρχές των ΗΠΑ για ένα φαινόμενο μέχρι χθες εντελώς απρόβλεπτο, μας βάζει σε σκέψεις, αφού μετακινούνται ήδη εκατομμύρια άνθρωποι μακρυά από το κέντρο των ΗΠΑ προς την ακτή γενικά του Ατλαντικού και προς τις μεγάλες λίμνες του Καναδά..
Πως μπορούν και ξέρουν οι αρχές των ΗΠΑ που θα δημιουργηθούν ταυτόχρονα τόσες δεκάδες πανίσχυροι ανεμοστρόβιλοι;
Ρωσική επίθεση πάντως δεν είναι, αν και ο Πούτιν είπε πριν από χρόνια ότι οι ΗΠΑ θα καταστραφούν από μία σειρά από πανίσχυρους ανεμοστροβίλους.

Το βασικό χαρακτηριστικό των αποτελεσμάτων είναι η καταστροφή κάθε υποδομής που επιτρέπει το να ζουν στις περιοχές αυτές άνθρωποι κάνοντας την εσωτερική μετανάστευση υποχρεωτική και δημιουργώντας "συμπτωματικά" (;) NO HUMAN ZONES, δηλαδή περιοχές χωρίς ανθρώπους εκεί ακριβώς που τις προβλέπει η σατανική Ατζέντα 21.

Είναι επομένως όλοι αυτοί οι ανεμοστρόβιλοι, που επεναλαμβάνουμε ότι είναι δεκάδες και τεράστιοι τυχαίοι; ή μήπως είναι αποτέλεσμα του σχεδιασμού της δημιουργίας των ζωνών χωρίς ανθρώπους και βέβαια με παράπλευρο σχέδιο την δημιουργία εκατομμυρίων νεοαστέγων που μη έχοντας στον ήλιο μοίρα θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στις περιοχές-στρατόπεδα στης FEMA;
Σημειώνουμε ότι το CNN που προβάλλεται διεθνώς δορυφορικά, μετά βίας αναφέρεται στο θέμα, που γενικά πνίγεται στις ειδήσεις παγκόσμια, ενώ οι ΗΠΑ αυτή τη στιγμή οι ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων καταστρέφονται.
Η ιδιοκτησία δέχεται επίθεση παντού. Οι σύγχρονοι δούλοι, γνωστοί ως "εργαζόμενοι", πρέπει να μετατραπούν σε σύγχρονους σκλάβους μαζί με τα πρώην αφεντικά τους μικρά ή μεγάλα.

Το γένος των ανθρώπων δέχεται επίθεση, σε πρώτο στάδιο όσον αφορά τον τρόπο διαβίωσής του.
Ποιό το επόμενο βήμα;
Σαφώς και το υποψιάζεστε, όσο ανίδεοι κι αν είστε όσον αφορά τα σχέδια εκείνων που από το παρασκήνιο, πίσω από την κουρτίνα όπως λέμε, κυβερνούν τον πλανήτη.
Στην Ελλάδα ήδη δήλωσε η Τρόϊκα ότι το 73% της ιδιοκατοίκησης είναι πολύ υψηλό. Πρέπει να μειωθεί. Δεν σας είπαν την αλήθεια. Έχουν εντολή να αφανιστεί.
Όλοι θα μένουν σε ελεγχόμενα περιβάλλοντα, "οικολογικά".
Αυτό είναι το δικό τους σχέδιο για την μετατροπή των σύγχρονων δούλων σες σύγχρονους σκλάβους.
Τα πράγματα όμως δεν θα εξελιχθούν ακριβώς έτσι. 'Αλλα σχέδια έχει ο Θεός.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης
ΕΨΑΛΑΝ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ΑΚΟΥΓΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ VIDEO
Κι ενώ ο Αρχιεπίσκοπος και όσοι βρίσκονταν στον Ι. Ν. Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτου έψελναν το "Χριστός Ανέστη" κάποιοι άλλοι έψελναν τον Εθνικό Υμνο. Εκατοντάδες πιστοί βρίσκονταν στην οδό Σκουφά για την Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία. Ανάμεσά τους ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος και βουλευτές. Την ώρα που ο Αρχιεπίσκοπος έψαλαν το "Χριστός Ανέστη" δεκάδες πιστοί που βρίσκονταν έξω απο τον Νάο άρχισαν να ψέλνουν τον Εθνικό Υμνο.
πηγη: liako.gr
Eπίθεση θανάτου στο στρατόπεδο των Ελλήνων στην Καμπούλ - "Θέρισαν" δεκάδες Ταλιμπάν

Σκληρή μάχη χωρίς απώλειες έδωσαν πριν από λίγο οι Έλληνες στατιώτες στην Καμπούλ, καθώς δέχθηκαν σφοδρή επίθεση στο NATOϊκό στρατόπεδο όπου εδρεύει η δύναμη, από μεγάλη δύναμη Ταλιμπάν.
Κατά την διάρκεια της επίθεσης ερρίφθησαν τέσσερις ρουκέτες RPG-7 και χιλάδες σφαίρες από AK-47 κατά του στρατοπέδου στο οποίο βρίσκονταν οχυρωμένοι οι 99 Έλληνες.
Οι Ταλιμπάν υποχώρησαν με βαριές απώλειες αφού το σύνολο της ελληνικής δύναμης τους κτύπησε με ότι μέσο διέθεταν.
Περισσότερες λεπτομέρειες σε λίγο.
πηγη: defencenet.gr
Σάββατο 14 Απριλίου 2012
Ορθόδοξα κηρύγματα αντίστασης σε όλη τη χώρα - "Δεν θα γονατίσουμε" (βίντεο
Μηνύματα αντίστασης στις σκοτεινές δυνάμεις που πέτυχαν να αναλάβουν τον έλεγχο της χώρας μέσω των εγχώριων συνεργατών τους, της πολιτικής και οικονομικής ελιτ, εκπέμπουν όλη την εβδομάδα στις Εκκλησίες όλης της χώρας ιερείς, ανεξαρτήτως βαθμού, από Μητροπολίτες, μέχρι απλοί παπάδες και ιεροκήρυκες.
Η Ορθοδοξία που κράτησε άσβεστη τη φλόγα του Ελληνισμού στις πιο δύσκολες στιγμές του Έθνους από την Άλωση μέχρι σήμερα, ορθώνει το ανάστημά της στην ξένη λαίλαπα που "σαν το λίβα που καίει τα σπαρτά" έχει θέση την χώρα υπό την κατοχή της μέσω των Μνημονίων και των αλεπάλληλων δανειακών συμβάσεων.
Στην Κόρινθο, σε μια συγκλονιστική ομιλία χθες το βράδυ κατά την συγκέντρωση των Επιταφίων ο κατά γενική ομολογία μετριοπαθής Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κορίνθου στην ομιλία του, ζήτησε "Να μην σκύψουμε το κεφάλι. Όσα χρήματα και να έχουν. Δεν φοβόμαστε κανέναν!!! Δεν θα γονατίσουμε μπροστά σε κανέναν που θέλει να μας επιβληθεί, που θέλει να μας καταστρέψει, που θέλει να μας εκμεταλλευτεί, που θέλει να κερδίσει τα σώματα και τις ψυχές μας, Όσα κόλπα και να κάνει".
Τα "Ματωμένα Ράσα" δεν έπαψαν ποτέ να είναι σχήμα λόγου. Η Ορθοδοξία, το τελευταίο ανάχωμα του Ελληνισμού, "ετοιμάζεται για την τελική σύγκρουση", καθώς όπως ανέφερε στο defencenet.gr μέλος της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, "Αν νομίζουν ότι θα καθίσουμε ήσυχα και θα αφήσουμε την χώρα να πέσει στα χέρια των ξένων και να μας διαφεντεύουν, κάνουν λάθος μεγάλο"...
Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο από το 17.25
πηγη: defencenet.gr
ΧΑΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ VIDEO
Kάποτε, όταν είχε πρωτοβγεί το ΛΑΟΣ στην πολιτική πιάτσα, οι "δημοκράτες", από την ΝΔ μέχρι και το ΚΚΕ, απαξιούσαν και να τους μιλήσουν στα κανάλια και σηκωνότανε να φύγουν από τα τηλεοπτικά τραπέζια και τα παράθυρα, διαμαρτυρόμενοι έτσι ακόμη και για την παρουσία των λεγόμενων "φασιστών" του ΛΑΟΣ .
Όταν απεδείχθη, ότι το ΛΑΟΣ δεν ήταν "φασιστικό" κόμμα, ψηφίζοντας το μνημόνιο και στηρίζοντας και συγκυβερνώντας και δίνοντας και υπουργούς στην κυβέρνηση, τα πράγματα άλλαξαν.
Πάντα όμως χρειάζεται ένας ακροδεξιός μπαμπούλας.
Αναρωτιόμαστε όμως. Γιατί ο μπαμπούλας πρέπει να είναι ακροδεξιός;
Γιατί πρέπει να περνά η ψευδής αντίληψη ότι οι αριστεροί εκφράζουν τα λαϊκά συμφέροντα;
Στην Σοβιετική Ένωση οι αριστεροί δεν κυβερνούσαν και οι πάντες υπέφεραν;
Όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο, οι αριστεροί Ομπάμα και Χίλαρυ κυβερνούν και στις ΗΠΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γιατί υποφέρει όλος ο πλανήτης;
Η λεγόμενη δηλαδή λαϊκή δεξιά, εκφράζει τα συμφέροντα των πλουσίων;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Αρχίστε να ανακατεύετε τη σούπα που προσπαθούν να παγώσουν στο μυαλό μας.
Η ανθρωπιά και η καλοσύνη και το δίκαιο δεν έχουν κομματική απόχρωση.
'Οσο για το τι είναι πράγματι η Χρυσή Αυγή στην Ελλάδα, αφού ο όρος χρησιμοποιείται διεθνώς από πολλών ειδών πολιτικές και αποκρυφιστικές κάστες, κοντός ψαλμός αλληλούϊα, θα το δούμε όλοι σύντομα, αφού το σύστημα αποφάσισε να την βάλει στο παιχνίδι.
Και λέμε να την βάλει στο παιχνίδι, γιατί δεν πιστεύουμε να νομίζει κανείς ότι ξαφνικά άρχισε να παίρνει ψήφους η Χρυσή Αυγή, ενώ μέχρι πριν από μερικές μέρες ήτανε στις δημοσκοπήσεις στο 1%;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Μνημόνιο και μαυρίλα είχαμε και πριν από τρεις μήνες και πριν από τέσσερεις και από πέντε και από δώδεκα και από είκοσι.
Όσον αφορά τώρα για τον μπαμπούλα της ακροδεξιάς, δείτε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από το κανάλι EXTRA3.
πηγη: liako.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
