ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Η Μέρκελ δεν ήξερε που είναι το Βερολίνο στο χάρτη! ΒΙΝΤΕΟ


ΠΑΡΤΕ ΡΕ ΑΠΟ ΔΩ ΤΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ.
ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ Η ΜΑΥΡΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΔΡΑ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ.


Η έχει πολλά στο κεφάλι της ή δεν ξέρει ούτε τη γεγραφία της χώρας της. Αδιάβαστη πιάστηκε η Γερμανίδα καγκελάριος Άνκελα Μέρκελ, όταν κατά τη διάρκεια της επίσκεψης της σε διεθνές ευρωπαϊκό σχολείο στο Βερολίνο, κλήθηκε από τους μαθητές να δείξει στο χάρτη, τη γενέτειρα της, το Αμβούργο.

Η κυρία Μέρκελ προσπάθησε να εντοπίσει πρώτα το Βερολίνο αλλά κάπου χάθηκε στο δρόμο και μετέφερε τη Γερμανία… στη Ρωσία. «Το Βερολίνο πρέπει να είναι εδώ...ή εδώ;», αναρωτήθηκε. Όταν η μαθήτρια, της επισημαίνει ότι έχει ξεφύγει λίγο και ψάχνει στη Ρωσία, η γερμανίδα καγκελάριος ρωτά ξαφνιασμένη: «Τι; Η Ρωσία; Τόσο κοντά;»






Globo: Ένα υποψήφιο παγκόσμιο νόμισμα;


   




Πολύ συζήτηση προκάλεσε ένα "έργο τέχνης" που εμφανίστηκε στην έδρα της Παγκόσμιας Τράπεζας στην Ουάσιγκτον. Πρόκειται για το “Globo”, την ιδέα για ένα μελλοντικό (;) παγκόσμιο νόμισμα.Υποδηλώνει άραγε την απόλυτη επιθυμία των διεθνών τραπεζιτών; Ένα ενιαίο παγκόσμιο νόμισμα για έναν «ενιαίο κόσμο»; Με την «λύση» αυτή οι τραπεζίτες θα μπορούσαν να επηρεάσουν άμεσα σχεδόν το σύνολο των εμπορικών συναλλαγών στον κόσμο. Και θα απάλλασσαν ταυτόχρονα από κάθε αμφιβολία, τους ‘δύσπιστους’ που δεν πιστεύουν σε συνομωσίες και σενάρια για την ανάδυση μιας παγκόσμιας ολοκληρωτικής κυβέρνησης ή μιας «Νέας Τάξης Πραγμάτων». 

Διαβάζουμε στο redskywarning.blogspot.com ότι κάποιοι έβαλαν στο μάτι το Globo και εξαφάνισαν μερικά από τα κεντρικά γραφεία της Παγκόσμιας Τράπεζας!

Όπως αναφέρει η Sheila Ribeiro, την περασμένη Πέμπτη, μια βαλίτσα γεμάτη Globos εξαφανίστηκε από την έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας που έχει τίτλο "Σχετικά με την Αλλαγή". Αυτή η «ληστεία τράπεζας» εγείρει πολλά ερωτήματα. Ποιος θα έκλεβε ένα συμβολικό νόμισμα; Γιατί να το κάνει; Και πώς διέφυγε από την ασφάλεια των κεντρικών γραφείων της Παγκόσμιας Τράπεζας; Δεν μιλάμε για ένα απλό κτίριο αλλά για ένα φρούριο.
 
 Το Globo, ένα παγκόσμιο νόμισμα που εμπνεύστηκε το 2008 ο Nicky Enright, δημιουργήθηκε από τη ψηφιακή σύντηξη διαφόρων νόμιμων εθνικών νομισμάτων. Πριν από την κλοπή στην Παγκόσμια Τράπεζα, το Globo είχε εκτεθεί δύο φορές στο Exit Art (Νέα Υόρκη), στο The Ice Box/Crane Arts (Φιλαδέλφεια), ενώ παρουσιάστηκε στην ιστοσελίδα του περιοδικού Forbes. Αν ήταν απλά μια ζωγραφιά προς τι αυτή η διαφήμισή του;

Εκτός από έκθεμα σε γκαλερί όμως, το Globo υπάρχει ως παρέμβαση στον πραγματικό κόσμο της οικονομίας. Ο Enright πληρώνει με αυτό λογαριασμούς ως νόμιμο νόμισμα και το χρησιμοποιεί σε θυρίδες ανταλλαγής χρημάτων σε ολόκληρο τον κόσμο, προκαλώντας δυσπιστία και συζήτηση.

Το Globo ως μίξη διαφόρων χρημάτων δίνει ένα «όραμα ενότητας του κόσμου και προόδου», ενώ ταυτόχρονα υποδηλώνει την ολοένα αυξανόμενη επιρροή της παγκοσμιοποίησης στην οικονομία και τις επιχειρήσεις. Είναι εμφανές λοιπόν ότι κάποιοι προσπαθούν να μας πουν κάτι, και εμείς πρέπει να το καταλάβουμε για να εξηγήσουμε τα τεκταινόμενα της πραγματικότητάς μας.
Ο γεννημένος στο Εκουαδόρ Nicky Enright είναι καλλιτέχνης πολυμέσων, ζει στη Νέα Υόρκη και έχει πάρει διάφορα βραβεία.

Η Παγκόσμια Τράπεζα, ιδρύθηκε το 1944, εδρεύει στην Ουάσιγκτον και έχει πάνω από 100 γραφεία σε όλο τον κόσμο.
Το θέμα είναι ότι ένας τρόπος επιβολής παγκόσμιου νομίσματος είναι η κατάρρευση των υπαρχόντων (βλέπε ευρώ, που θα συμπαρασύρει σε περίπτωση πτώσης και το δολλάριο).
To ερώτημα βέβαια είναι, αφου πρόκειται για καλλιτεχνική έμπνευση τι δουλειά είχε στα κεντρικά της Παγκόσμιας Τράπεζας; Εμείς δεν υποστηρίζουμε ούτε ότι υπάρχει στόχος παγκόσμιου νομίσματος, ούτε το αντίθετο, ας σκεφθεί ο καθείς μόνος του ότι μπορελι να αντιληφθεί. Όμως πολλές συμπτώσεις μαζεύονται τα τελευταία χρόνια προς την κατεύθυνση ενός "παγκόσμιου συντονισμού", δεν νομίζετε;



πηγη: defencenet.gr



Κάστρο Κυλλήνης: Ξύπνησαν μνήμες τα "Παλαιολόγεια"





Τη μνήμη και τη θυσία των τελευταίων μαχητών της Κωνσταντινούπολης και του Αυτοκράτορα Κωνσταντίνου ΙΑ’ τον Μάιο του 1453, τίμησαν στα 2α Παλαιολόγεια το πρωί του Σαββάτου,
στο Κάστρο Χλεμούτσι, κάτοικοι και φορείς της Ηλείας. Σε μια εκδήλωση που είχε τους δικούς της συμβολισμούς την εποχή που διανύουμε ο Πολιτιστικός Σύλλογος  Κάστρου «Ο Παλαιολόγος» με την στήριξη του Δήμου Ανδραβίδας - Κυλλήνης τίμησαν τους υπερασπιστές της Πόλης, στο χώρο του Κάστρου που συνδέθηκε με την Ιστορία του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου.

Στο χώρο τέλεσε επιμνημόσυνη δέηση για τους ήρωες της Άλωσης, ο Επίσκοπος Ωλένης κ.κ. Αθανάσιος συνοδευόμενος από τον εφημέριο του Κάστρου π. Παναγιώτη Τρυφωνόπουλο. Σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρόεδρος του  Πολιτιστικού Συλλόγου  Κάστρου Σωτήρης Νικολιτσόπουλος, κήρυξη την έναρξη του 1ου Φεστιβάλ Τέχνης - Πολιτισμού του δήμου Ανδραβίδας - Κυλλήνης στο οποίο εντάσσεται και η συγκεκριμένη εκδήλωση, ενώ η επίσημη παρουσίαση του Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρουσία όλων των καλλιτεχνών που θα συμμετέχουν σε αυτό.

Στην ομιλία του ο δήμαρχος Ανδραβίδας Κυλλήνης Δημήτρης Αρβανίτης αναφέρθηκε στη σημασία της θυσίας του  Κωνσταντίνου ΙΑ’ και των μαχητών της Πόλης. Συνδέοντας το χθες με το σήμερα ο δήμαρχος ζήτησε την επαγρύπνηση πολιτικών και πολιτών για να αντιμετωπιστούν οι κάθε είδους απειλές εξ Ανατολών.

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με απαγγελίες ποιημάτων από κατοίκους και μαθητές τον συντονισμό των οποίων είχε ο εκδότης της εφημερίδας «Παλαιολόγος» Στάθης Αρβανίτης. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την ομιλία του γραμματέα του Συνδέσμου Οπλιτών ν. Ηλείας Γιώργου Κουρκούτα που μίλησε για την διαρκή σύνδεση της κληρονομιάς της Κωνσταντινουπόλεως με τον Νέο Ελληνισμό, ενώ απευθύνθηκε στα Αγγλικά στους παρόντες ξένους τουρίστες στους οποίους ανέφερε το νόημα της εκδηλώσεως μνήμης για την Άλωση του 1453 , καθώς και τις μακραίωνες ελληνικές θυσίες για την Ελευθερία του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού και της Χριστιανικής Πίστεως απέναντι στην Ασιατική απειλή. Η εκδήλωση μνήμης ολοκληρώθηκε με την τήρηση ενός λεπτού σιγής και την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο επικεφαλής την μείζονος αντιπολίτευσης του δήμου Ανδραβίδας – Κυλλήνης Γιώργος Παναγιωτόπουλος Γιώργος, οι αντιδήμαρχοι Γρηγόρης Πόπορης και Χρήστος Παλαιολόγος, ο πρόεδρος και αντιπρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης και δημοτικοί σύμβουλοι Ανδρέας Κορομηλάς και Βασίλης Αρβανίτης, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ και γνωστός μουσικοσυνθέτης Γιώργος Βούκανος ο διοικητής του Α.Τ. Λεχαινών Σωτήρης Παπασωτηρίου, ο υποπυραγός της Π.Υ. Λεχαινών Νίκος Τσίγκανος, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων της περιοχής και αρκετός κόσμος.

πηγη: www.ilialive.gr


Μπαλάφας του Σύριζα: "Μείωση εξοπλιστικών κι ας το ρισκάρουμε με την Τουρκία" !!!




ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.
ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΩΣ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.






Άρθρο-σοκ από Γερμανία:"Στο Βερολίνο συζητούν πραξικόπημα ακόμη και ένοπλη επέμβαση στην Ελλάδα'!


voli_1-474x355



Το αποκαλυπτικό άρθρο προέρχεται από την ιστοσελίδα German Foreign Policy.Όπως αναφέρει ο συντάκτης-μεταφραστής στο εισαγωγικό του σημείωμα 
είναι μια ειδησεογραφική ιστοσελίδα η οποία με την συνεργασία Γερμανών προοδευτικών δημοσιογράφων και Ακαδημαϊκών αποτελεί,όπως λέει, ένα ¨Παρατηρητήριο – Συστηματικής Παρακολούθησης των διαχρονικών αποικιοκρατικών – ιμπεριαλιστικών στόχων της Εξωτερικής Πολιτικής της Γερμανίας από το 1870 ( 2ο Ράιχ ) μέχρι σήμερα¨.
"Από την πρώτη στιγμή το "G.F.P." κατήγγειλε την αποικιοκρατική πολιτική της Γερμανίας απέναντι στην Ελλάδα με αφορμή την δρομολογούμενη οικονομική κρίση που ¨ξέσπασε ξαφνικά¨ το 2009",γράφουν. Το άρθρο αναφέρεται στα μαύρα – Γερμανικά - σενάρια¨ για την Ελλάδα και εξηγεί γιατί οι φήμες για πραξικόπημα που πάντα ακούγονται από το εξωτερικό δεν είναι και τόσο τυχαίες.Στο άρθρο γίνεται λόγος για πραγματικά εφιαλτικά σενάρια που έχουν να κάνουν ακόμη και με αποστολή ένοπλης επέμβασης στην Ελλάδα και γίνεται άμεση σύνδεση με τη Δημοκρατία της Βαϊμάρης που έφερε το Χίτλερ στην εξουσία.Το περιεχόμενο του άρθρου είναι πραγματικά ανατριχιαστικό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Η Αξία της Δημοκρατίας , Η Γερμανία συζητά για σενάρια βίας στην Ελλάδα ΑΘΗΝΑ – ΒΕΡΟΛΙΝΟ ( Αποκλειστικό ρεπορτάζ του "G.F.P." ) . Μπροστά στην διεξαγωγή των νέων εκλογών στην Ελλάδα η άρχουσα τάξη της Γερμανίας (deutsche Eliten ) εξετάζει διάφορα σενάρια βίαιων παρεμβάσεων , ώστε να εξασφαλιστεί ο παραπέρα έλεγχος της Αθήνας. Μεταξύ άλλων συζητιούνται η εγκαθίδρυση – δημιουργία ενός Προτεκτοράτου ( Αποικιακό καθεστώς προστασίας ) , όπως επίσης την πιθανότητα ενός Στρατιωτικού Πραξικόπημα ( Putsch ) και την αποστολή Στρατιωτικών ¨Ειρηνευτικών¨ Δυνάμεων (Schutztruppen ) σε αυτή την χώρα της Νότιο-Ανατολικής Ευρώπης. ¨ Προτεκτοράτο/ Αποικία
Η άρχουσα τάξη της Γερμανίας , εκείνες οι ηγετικές της Ελίτ οι οποίες δεν θέλουν να λάβουν υπόψη τους τις προτεινόμενες αλλαγές από τον P. Krugman και πολλούς άλλους ( εκτός Γερμανίας ) ειδικούς επί των οικονομικών ζητημάτων , προχωρά ακάθεκτη στην συζήτηση και εξέταση ¨εναλλακτικών σεναρίων βίας¨ για τη λύση του ελληνικού προβλήματος. Στις αρχές του μήνα ο διευθυντής του γνωστού ¨Ινστιτούτου Παγκόσμιας Οικονομίας¨ του Αμβούργου , Thomas Straubhaar , δημοσίευσε άρθρο σε μια εφημερίδα με το οποίο ζητούσε να τεθεί η Ελλάδα υπό καθεστώς Κηδεμονίας ( Προτεκτοράτου ) και μάλιστα αυτό να γίνει ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
Σύμφωνα με αυτές τις δυνάμεις η Ελλάδα σαν χώρα είναι ένα ¨αποτυχημένο-ανίκανο κράτος¨ ( σημείωση συντάκτη μεταφραστή : "failed state" , , τό οποίο ¨δεν είναι σε θέση να κάνει από μόνο του μια νέα αρχή ¨ . Η Αθήνα χρειάζεται υποστήριξη για την δημιουργία αποτελεσματικών κρατικών δομών¨ Γι ΄αυτούς τους λόγους θα πρέπει να μετατραπεί το Ελληνικό "failed state" σε ένα ¨Ευρωπαϊκό Προτεκτοράτο¨ . ¨Απέναντι σε αυτό το καθήκον καλείται ν΄ανταποκριθεί η Ε.Ε.¨, δηλώνει ο κ. Straubhaar . Απόσπασμα :
¨ Η Ε.Ε. θα έπρεπε να υποστηρίξει την Ελλάδα στον εκσυγχρονισμό των κρατικών της δομών σε όλα τα επίπεδα , κυρίως να την ενισχύσει με υπαλλήλους στην δημόσια διοίκηση , εφοριακούς και διαχειριστές ταμειακών υπηρεσιών¨ . Όμως , συνεχίζει , … ¨οι ενέργειες αυτές θα πρέπει να γίνουν με περισσή ευαισθησία¨, ώστε να αποτραπεί η αίσθηση προσβολής της εθνικής υπερηφάνειας, αξιοπρέπειας και η αντίσταση συντεχνιακών ομάδων ¨ . Και αυτές οι δηλώσεις αφορούν ένα ανεξάρτητο και κυρίαρχο κράτος που είναι υποτίθεται σύμμαχο με την Γερμανία , την Ε.Ε. και το ΝΑΤΟ στην υπεράσπιση της δημοκρατίας.’ Το Πραξικόπημα Ήδη γίνονται συζητήσεις και για την πιθανότητα ενός πραξικοπήματος στην Αθήνα. ¨Η Ελλάδα απειλείται από μια ολική κατάρρευση¨ ( χάος ) , δηλώνει ο παλαιός σύντροφος του Γιόζεφ Φίσερ ( πρώην υπουργού εξωτερικών της Γερμανίας ) και βουλευτής στο Ευρωκοινοβούλιο του ¨ Les Verts¨ ( το Γαλλικό αντίστοιχο του Κόμματος των Πρασίνων της Γερμανίας ), ο Ντανιέλ Κόν-Μπεντίτ. Ο Κον Μπεντίτ θεωρεί πως είναι αναπόφευκτη μια εκτεταμένη ανάμειξη στις εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα. Απόσπασμα : ¨ Όσο αφήνουμε τους Έλληνες να προσπαθούν να βρουν λύσεις από μόνοι τους (durchwursteln , να ανακατεύονται ) , διακινδυνεύουμε την έκρηξη ενός στρατιωτικού πραξικοπήματος¨ Γερμανοί πολιτικοί σχολιαστές συμπεραίνουν , βλέπουν ομοιότητες στην κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα , με αυτή που ίσχυε στην ¨Δημοκρατία της Βαϊμάρης¨ (Weimarer Republik , η Γερμανία μετά τον 1ο Π.Π. , από 1919 μέχρι 1933 – όπου ανέβηκε ο Χίτλερ στην εξουσία ). Απόσπασμα : ¨Η χειρότερη περίπτωση (Worst Case ) θα ήταν για την Ελλάδα η επιστροφή (Rückfall, παλινόρθωση η οπισθοδρόμιση ) σε μια Δικτατορία , προειδοποιεί ένας εγνωσμένου κύρους σχολιαστής. Απόσπασμα : ¨ Η πιθανότητα του σεναρίου εκδήλωσης ενός δικτατορικού πραξικοπήματος αυξάνεται όσο παρατείνεται η πολιτική αστάθεια στην Ελλάδα¨ Στο ίδιο σχόλιο λέγονται και τα παρακάτω, σχετικά με τον συσχετισμό μιας πιθανής δικτατορίας με το υπαγορευμένο στην Ελλάδα από το Βερολίνο σχέδιο λιτότητας : Απόσπασμα : ¨ Όπως φαίνονται τα πράγματα , δεν υπάρχει άλλη λύση για την επιβολή των μέτρων λιτότητας της Μέρκελ στους δρόμους της Αθήνας , εκτός από αυτή της ένοπλης καταστολής¨( mit Waffengewaltdurchsetzen ) ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΝΟΠΛΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ (Schutztruppen-¨Δυνάμεις Προστασίας¨
Πρόσφατα η "Γενική Εφημερίδα της Φρανκφούρτης" (F.A.Z. , η εφημερίδα δηλαδή που ήδη είχε γράψει από τον Σεπτέμβρη του 2011 για ¨ένα πιθανό Χασάπη που θα χρειαστεί να κυβερνήσει την Ελλάδα , βλέπε πιο πάνω ) ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 6η ΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΘΕΣΕ ΣΑΝ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . Εάν η Ελλάδα , γράφουν , περάσει σε πτώχευση , τότε θα της ήταν ακόμα πιο αδύνατο σαν "failing state¨ ( αποτυχημένο κράτος ) να προστατέψει τα εξωτερικά της σύνορα από την είσοδο αλλοδαπών προσφύγων.
Τελευταία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ( της Ε.Ε. ) ανακοίνωσε πως είναι υποχρεωμένη να διασφαλίσει την - μόνιμη παραμονή - των δυνάμεων της "FRONTEX" στα Ελληνοτουρκικά Σύνορα. Διότι , εάν η Αθήνα δεν θα μπορεί στο μέλλον να πληρώνει τις συνοριακούς της φρουρούς ή θα πρέπει να τους μισθοδοτεί με ¨δραχμές¨ , τότε αναμένεται να προκύψουν ¨χαοτικές συνθήκες ¨ Και είναι πολύ πιθανό ¨ να προκληθούν αναταραχές στη χώρα ¨. Σε αυτή την περίπτωση η βοήθεια προς την Ελλάδα δεν θα αποτελείται πια από δάνεια , αλλά ένα είδος Ανθρωπιστικής Βοήθειας , συμπεραίνει το κύριο σχόλιο της εφημερίδας στην κεντρική της σελίδα. Απόσπασμα : ¨ Ας ευχηθούμε , κλείνει το σχόλιο του M. Martens στην "Frankfurter Allgemeine Zeitung", πως… ¨ δεν θα πρέπει να σκεφτούμε την εγκατάσταση - Διεθνών Στρατιωτικών Δυνάμεων Προστασίας- , όπως συμβαίνει λίγο βορειότερα της Ελλάδας , με σκοπό την σταθεροποίηση κρατών που βρίσκονται σε αναταραχή…¨ ( 12, Griechenland Eine Schicksalswahl , " Ελλάδα - Οι καθοριστικές – εκλογές που θα κρίνουν την τύχη της", Το υπαγορευμένο από την Γερμανία σχέδιο λιτότητας (deutsche Spardiktat ) που οδηγεί την Ελλάδα στην εξαθλίωση συναντά στον λαό μια ολοένα και μεγαλύτερη αντίσταση, η οποία όπως φαίνεται δεν μπορεί ν΄ ανασταλθεί η να κατασταλεί ( niederzuhalten) σε κανονικές δημοκρατικές συνθήκες ( aufdemokratische Wege ) .
Οι προσπάθειες του Βερολίνου να πετύχει την υποταγή της Αθήνας , με την απειλή πως θα της στερηθεί το Ευρώ , απέτυχαν , όπως επίσης και η απαίτηση της Γερμανικής κυβέρνησης ( Bundesregierung ) να συνδεθούν οι επόμενες κοινοβουλευτικές εκλογές με την παράλληλη διεξαγωγή ενός Δημοψηφίσματος για την παραμονή η όχι στην Ευρωζώνη. Το Βερολίνο απορρίπτει με κατηγορηματικό τρόπο , να αποσύρει το υπαγορευμένο σχέδιο λιτότητας , όπως ζητούν σε παγκόσμιο επίπεδο γνωστοί οικονομολόγοι , και σε αντικατάσταση του να δεχτεί την εισαγωγή νέων προγραμμάτων για την επίτευξη οικονομικής ανάπτυξης , παρά το γεγονός ότι ένας πιθανός αποκλεισμός της Ελλάδας από την Ευρωζώνη θα καταβαράθρωνε όλο το νομισματικό σύστημα του Ευρώ.
Η τελευταία ευκαιρία Στις νέες εκλογές που προκηρύχθηκαν , μετά την αποτυχία όλων των προσπαθειών για την συγκρότηση κυβέρνησης , για τις 17 Ιουνίου , διαφαίνεται πως θα πλειοψηφήσουν εκείνες οι πολιτικές δυνάμεις που απορρίπτουν αποφασιστικά ( dezidiert ) το υπαγορευμένο σχέδιο λιτότητας. Και είναι γεγονός ότι δεν κατάφεραν να συγκροτήσουν κυβέρνηση , παρά την ισχνή κοινοβουλευτική πλειοψηφία τους , τα τρία κόμματα ( σ.σ. μεταφραστή : εννοεί προφανώς την Ν.Δ. , το ΠΑΣΟΚ και την ΔΗΜΑΡ ) που τάσσονται υπέρ της εφαρμογής ( Umsetzung ) των προγραμμάτων λιτότητας (Austeritätsprogramme). Και οι νέες δημοσκοπήσεις προαναγγέλλουν ήδη την ήττα τους.
Το Βερολίνο και οι Βρυξέλλες βλέπουν την τελευταία ευκαιρία τους να πετύχουν μια στροφή στην υπάρχουσα βούληση της κοινής γνώμης (Meinungsumschwung) στην εκμετάλλευση του γεγονότος ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων επιθυμεί την διατήρηση του Ευρώ. Ήδη πριν την προκήρυξη των νέων εκλογών ο υπουργός των οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε είχε δηλώσει πως η Ευρωζώνη θα μπορούσε να αντέξει χωρίς προβλήματα την αποχώρηση της Ελλάδας. Πρόσφατα ο Επίτροπος Εμπορίου της Ε.Ε. , Karel De Gucht , επιβεβαίωσε το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα προετοιμάζονται ήδη (παίρνουν μέτρα , bereiteten sich) για την ενδεχόμενη αποχώρηση της Ελλάδας Απόσπασμα : ¨Εάν διεξήγαμε τώρα ένα μυστικό δημοψήφισμα για την παραμονή η όχι στην Ευρωπαϊκή Ζώνη , τότε η συντριπτική πλειοψηφία θα τασσόταν ενάντια στην αποχώρηση η για την διατήρηση του Ευρώ.
Οι νέες εκλογές αποτελούν την τελευταία ευκαιρία της Αθήνας. Εάν δεν επιτρέψουν , δεν έχουν αποτέλεσμα τον σχηματισμό μιας πλειοψηφίας υπέρ των υπαγορευμένων προγραμμάτων λιτότητας , τότε όλα έχουν τελειώσει… Το Βερολίνο άσκησε συμπληρωματική πίεση στη Αθήνα , για να διεξάγει-συνδέσει τις εκλογές ταυτόχρονα μ' ένα δημοψήφισμα για την παραμονή στο Ευρώ , με σκοπό να μειώσει τις προοπτικές εκλογικής επιτυχίας των αντιπάλων της λιτότητας. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες ο κ. Σόιμπλε είχε θέσει την πιθανότητα αυτή ( σ.σ.μ.: του Δημοψηφίσματος ) στους Έλληνες συναδέλφους του , την Δευτέρα που μας πέρασε κατά την διάρκεια της σύσκεψης των υπουργών οικονομικών της Ευρωζώνης
Σύμφωνα με πληροφορίες αυτή η προτροπή ( σ.σ.μ. : του κ. Σόιμπλε για Δημοψήφισμα ) υποστηρίζεται και από τον πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Χριστιανό-Δημοκρατικού/Χριστιανό- Κοινωνικού Κόμματος ( CDU/CSU ). Ο κύριος αυτός έχει γίνει γνωστός με τη δήλωση του ¨Τώρα η Ευρώπη μιλά Γερμανικά¨ Όπως επιβεβαίωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στην Αθήνα , η Καγκελάριος Angela Merkel άσκησε πίεση στον πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας , Κάρολο Παπούλια , ώστε να προχωρήσει στην υλοποίηση του γερμανικού σχεδίου δημοψηφίσματος. Τον Νοέμβρη του 2011 το Βερολίνο απέρριψε με βάναυσο τρόπο τον τότε πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου, όταν εμφανίστηκε με την ίδια πρόταση στην κοινή γνώμη. Γεγονός που οδήγησε και στην αποπομπή ( πτώση του ).
Η ανοικτή ανάμειξη – επέμβαση της Γερμανικής κυβέρνησης στις εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις προκάλεσε στην Αθήνα οργισμένες διαμαρτυρίες. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του συντηρητικού κόμματος της Ν.Δ. , Αντώνης Σαμαράς , ¨ Οι Έλληνες δικαιούνται να τους σέβονται ¨ . ¨Το Βερολίνο συμπεριφέρε-ται απέναντι στην Ελλάδα – σαν να είναι Προτεκτοράτο¨ , είπε ο Αλέξης Τσίπρας , πρόεδρος του Σύριζα. Η Δύση του Ευρώ Το Βερολίνο αποκλείει κάθετα κάθε απόκλιση από το βάναυσο πρόγραμμα λιτότητας , παρά το γεγονός ότι με αυτή την στάση προσεγγίζεται όλο και περισσότερο η Κατάρρευση όλης της Ευρωζώνης. Τον κίνδυνο αυτής της εξέλιξης επεσήμανε πριν λίγες μέρες και ο οικονομολόγος Paul Krugman ( βραβείο Νόμπελ ) και δεν ήταν ο πρώτος . Σύντομα , ¨πολύ πιθανά τον επόμενο μήνα ¨ , η Ελλάδα θα ολοκληρώσει την έξοδο της από το Ευρώ , σύμφωνα με την κρίση του κ. Krugman.
Αμέσως μετά αναμένεται να ακολουθήσει μια μεγάλη φυγή κεφαλαίων , τουλάχιστον από την Ισπανία και την Ιταλία λόγω επίσης του φόβου της οικονομικής κατάρρευσης , προς την Γερμανία. Λόγω αυτής της εξέλιξης θα έπρεπε να παρθούν δραστικά μέτρα , όπως περιορισμοί στην εξαγωγή συναλλάγματος ή νέα μέτρα οικονομικής στήριξης των ισπανικών και ιταλικών τραπεζών. Προοπτικά δεν θα μπορέσει να αποφευχθεί η ενίσχυση με αναπτυξιακά – προγράμματα – οικονομικά πακέτα , κυρίως της ισπανικής οικονομίας.
Τελικά αυτό θα οδηγήσει υποχρεωτικά στην αλλαγή της υπάρχουσας στρατηγικής καταπολέμησης της κρίσης , την οποία η Γερμανία προσπαθεί μέχρι τώρα να αποτρέψει με κάθε δύναμη. Απόσπασμα : ¨Η Γερμανία έχει την επιλογή¨, δήλωσε ο Paul Krugman : ¨η θα αναγνωρίσει η κυβέρνηση της Γερμανίας την αλλαγή πορείας/στρατηγικής της, ή έφτασε το τέλος του Ευρώ¨ Σε ότι αφορά τα χρονικά περιθώρια για την ¨δύση του Ευρώ¨ ο κ. Krugman δήλωσε: ¨Μιλάμε για τους επόμενους μήνες, όχι χρόνια¨ « Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε , τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε » Ζ.Π. Σαρτρ

Υ.Γ. Περαιτέρω πληροφορίες για το πλαίσιο , τα κίνητρα της Γερμανικής πολιτικής απέναντι στην Ελλάδα μπορείτε να διαβάσετε στις παρακάτω δημοσιεύσεις του "G.F.P." εδώ : 1 ) Die Folgen des Spardiktats 05.10.2011 , Οι Συνέπειες της υπαγορευμένης πολιτικής λιτότητας , http://www.german-foreign-policy.com/de/fulltext/58165?PHPSESSID=mhoip5blrd695is0k27iuj2114 2) Ausgehöhlte Demokratie 04.11.2011 , Η Υπονομευμένη – αποδυναμωμένη Δημοκρατία , http://www.german-foreign-policy.com/de/fulltext/58193?PHPSESSID=mhoip5blrd695is0k27iuj2114 3) Wie im Protektorat 13.02.2012 , Όπως συμβαίνει σε μια Αποικία- Προτεκτοράτο ,http://www.german-foreign-policy.com/de/fulltext/58264 4) Europa: Am Rande des Abgrunds, aber deutsch (II) 24.02.2012 , Η Ευρώπη μπροστά στην κατάρρευση , αλλά όμως… Γερμανική , μέρος ΙΙ , http://www.german-foreign-policy.com/de/fulltext/58276 5) Nach dem Modell der Treuhand 17.04.2012 , Σύμφωνα με το Μοντέλο Αποκρατικοποιήσεων της ¨Τρόιχαντ¨ , http://www.german-foreign-policy.com/de/fulltext/58307 6) Verelendung made in Germany 23.04.2012 , Το Γερμανικό μοντέλο εξαθλίωσης , http://www.german-foreign-policy.com/de/fulltext/58311 7) Das Antlitz der Krise 07.05.2012 , Η ακτινοβολία της κρίσης , σχετικά με τα αποτελέσματα των ελληνικών εκλογών της 6ης Μαΐου , http://www.german-foreign-policy.com/de/fulltext/58321 8) Der Berliner Todeswunsch 22.05.2012 , Η επιθυμία θανάτου του Βερολίνου , ΣΗΜΕΡΙΝΟ ( 22/5) άρθρο , το οποίο δεν είναι ακόμα ¨κλειδωμένο¨ για συνδρομητές και μπορεί να μεταφραστεί. http://www.german-foreign-policy.com/de/fulltext/58333 (onalert)

πηγη: liako.gr




Σάββατο 26 Μαΐου 2012

π. Νίκων - Η προσευχή.


     ΦΟΒΕΡΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ.
ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ  ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ. 
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΛΣΑΜΟ!
ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΩΦΕΛΙΘΕΙΤΕ.








Ο Πεταλωτής πίσω από την προφυλάκιση του Γέροντα Εφραίμ σύμφωνα με το ημερολόγιο του Α. Τσοχατζόπουλου





Αποκάλυψη – Σοκ για το παρακράτος του ΠΑΣΟΚ : Στήριξη από τον Πεταλωτή ήθελε ο Άκης που “έκλεισε και τον Παπά φυλακή”!!
    Ως «εντολέα» προς τις ανακριτικές και εισαγγελικές Αρχές εμφανίζει τον μέχρι πρότινος υφυπουργό Δικαιοσύνης Γιώργο Πεταλωτή, ο Άκης Τσοχατζόπουλος.
   Μετά την «πόρτα που έφαγε» από τον υπουργό Δικαιοσύνης Μιλτιάδη Παπαϊωάννου που αρνήθηκε να τον συναντήσει, όπως προκύπτει μέσα από τις ιδιόχειρες σημειώσεις του, ο Άκης Τσοχατζόπουλος φαίνεται να στρέφει το ενδιαφέρον του στον κ. Πεταλωτή αποδίδοντας τους ρόλο «εντολέα» προς τη δικαιοσύνη.
   Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις-υπόνοιες του υπόδικου πλέον πρώην υπουργού, όπως αυτές αποτυπώνονται στις ιδιόχειρες σημειώσεις του η ποινική δίωξη σε βάρος του ηγούμενου της Μονής Βατοπεδίου Εφραίμ για το γνωστό σκάνδαλο των «ιερών ανταλλαγών» προκλήθηκε κατόπιν επιμονής της εφέτου ειδικής ανακρίτριας Ειρήνης Καλού που χειρίστηκε την υπόθεση, έπειτα από «εντολή» του Γ. Πεταλώτη.
   Ο Άκης Τσοχατζόπουλος γράφει επ’ αυτού:
«Κλίμα στη Δικαιοσύνη !
Η Καλού επέμενε για δίωξη του Παπά !!!! Ανήκει και αυτή στην ομάδα της Εισαγγελίας Αθήνας! Έχουν επαφή μέσω Ράικου (εννοεί την προϊστάμενη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών)με Μαξίμου και Πεταλωτή Υφ. Δικ. Εντολέας!!!».




ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΓΚΡΙ ΔΟΥΛΩΝ


ΠΡΟΣΟΧΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ.
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΟΜΩΝ.















Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΔΝΤ


apollo_2


Αυτά που θα σας πω, θα τα πω απλά και με λίγα λόγια.
Στην αρχαία Ελλάδα υπήρχαν οι ελεύθεροι και οι δούλοι.
Οι δούλοι δεν ήταν σκλάβοι όπως στην αρχαία Ρώμη ή την Περσία, αλλά ήταν οι μισθωτοί εργαζόμενοι.
Οι ελεύθεροι ήταν οι ελεύθεροι επαγγελματίες που είχαν μικρές μεσαίες ή μεγάλες επιχειρήσεις.
Το όνειρο όλων ήταν να γίνει ελεύθερος πολίτης δηλαδή ελεύθερος επαγγελματίας ή επιχειρηματίας.
Η διαφορά ελεύθερων επαγγελματιών και δούλων ήταν, ότι οι ελεύθεροι επαγγελματίες , οι έμποροι κτλ έβγαζαν χρήματα ανάλογα με τις ικανότητες και την ευρηματικότητά τους.
Οι δούλοι έπαιρναν ένα συγκεκριμένο μισθό με καμία ελπίδα αλλαγής χωρίς να μπορούν να έχουν καμία πρωτοβουλία.
Όνειρο των δούλων ήταν να γίνουν ελεύθεροι. Ήταν ελεύθεροι στο πνεύμα και περίμεναν την ευκαιρία να γίνουν ελεύθεροι επαγγελματίες.
Οι δούλοι, που απλά ήθελαν να εργάζονται χωρίς  ευθύνες, δεν εθεωρούντο αξιόπιστοι και δεν γινότανε δεκτοί στην οπλιτική φάλαγγα.
Αυτή η αίσθηση ελευθερίας με την οποία ήταν εμποτισμένοι οι Έλληνες και τους έδινε την αίσθηση της δυνατότητας του ότι ελέγχουν την ζωή τους, τους έδινε διαρκώς την ελπίδα της βελτίωσης της καθημερινότητάς τους και αυτό τους έκανε τους μεγαλύτερους εξερευνητές και μαχητές όλων των εποχών.
ΣΗΜΕΡΑ
έχουμε τους Έλληνες που θέλουν να επιχειρούν, από τον μικροϋδραυλικό μέχρι τον μεγαλοβιομήχανο, από τον ψαρά μέχρι τον μεγαλοεφοπλιστή, θέλουν την ελευθερία και την ευκαιρία να ελέγχουν την προσωπική τους οικονομία.
Η κατάρα, η συνταγή αν θέλετε,  της νέας τάξης , που λέγεται σοσιαλισμός ή κομμουνισμός ή αριστερά, θέλει να μην υπάρχουν οι ελεύθεροι επιχειρηματίες και επαγγελματίες, ούτε μικροί, ούτε μεσαίοι, ούτε μεγάλοι.
Θέλει να υπάρχουν μόνο οι δούλοι, οι λεγόμενοι σήμερα εφγαζόμενοι, που θα παίρνουν μόνο το μισθό που θα τους δίνει η νέα τάξη, χωρίς ελπίδα και έλεγχο των εσόδων τους.
Τους δίνει τη δυνατότητα να παρακαλούν, νομίζοντας ότι αγωνίζονται με...διαδηλώσεις, για να πάρουν ένα κομμάτι ψωμί παραπάνω. Και όταν τους δίνει ένα ξεροκόματο, τους το παίρνει πίσω με τις αυξήσεις των τιμών ή με τα χαράτσια.
Στις εκλογές που έρχονται  αποφασίζουμε τι θέλουμε να είμαστε.
Ελεύθεροι Έλληνες, με ελπίδα να ελέγχουμε την οικονομία μας, ή δούλοι της αριστεράς και της νέας τάξης των πραγμάτων που θα ζητιανεύουμε να μας αυξήσουν το μισθό.
Αν δεν σας άρεσαν αυτά που διαβάσατε, φροντίστε να το ξεπεράσετε, γιατί αυτή είναι η αλήθεια.
ΕΛ-ΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

πηγη: liako.gr



Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Σύγχυση για το τί θα πράξει ο ΣΥΡΙΖΑ - Έκτακτη εισφορά 1% σε 700.000 νοικοκυριά - Μπαλάφας: "Μείωση εξοπλιστικών κι ας το ρισκάρουμε με την Τουρκία"





- Με χαράτσι θα αντιμετωπίσει ο ΣΥΡΙΖΑ το ενδεχόμενο διακοπής της χρηματοδότησης από τους δανειστές μας
- Το χαράτσι σύμφωνα με το μέλος του ΣΥΡΙΖΑ θα αφορά εισοδήματα άνω των 50.000 ευρώ
- Ο κ. Σταθάκης υποσχέθηκε αποκατάσταση των συμβασιούχων που απολύθηκαν από το δημόσιο
- Αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας για το "Θα το ρισκάρουμε" του κ. Μπαλάφα










Κατά τη διάρκεια της νέας προεκλογικής περιόδου, τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ μιλάνε για όλα όσα προτίθεται το κόμμα τους μετά τη 17η Ιουνίου και σε περίπτωση που είναι εκείνη πρώτο κόμμα ή έχουν την αυτοδυναμία. 

Οι απόψεις όμως αυτές πολλές φορές έρχονται σε ευθεία αντίθεση με όλα όσα αναφέρει ο  πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας για τα μελλονικά του σχέδια και φυσικά προκαλούν σύγχυση και στους ψηφοφόρους. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση που ο κ. Τσίπρας μιλάει για ακύρωση του μνημονίου, ενώ στελέχη του βαφτίζουν την ακύρωση "πολιτική", προκαλώντας έτσι προβληματισμό για το τί πραγματικά ισχύει.

Ο κ. Δραγασάκης συγκεκριμένα μίλησε για πολιτική ακύρωση, όπως και ο κ. Παπαδημούλης, ενώ σήμερα ο κ. Λαφαζάνης μίλησε καθαρά για κανονική ακύρωση του μνημονίου.

Το μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και οικονομολόγος Γιώργος Σταθάκης μιλώντας στο ράδιο 9 είπε ότι θα επιβληθεί μια έκτακτη φορολόγηση της τάξης του 1% για εισοδήματα άνω των 50.000 ευρώ, η οποία αφορά περίπου 600.000 με 700.000 νοικοκυριά τα οποία, όπως χαρακτηριστικά είπε έχαιραν έως τώρα φοροασυλίας. Ετσι υπολόγισε ότι θα καλυφθούν ανάγκες της τάξης των 1,7 δισ. ευρώ, ενώ ξεκαθάρισε ότι το μέτρο δεν θα αφορά μισθωτούς.

Επίσης, είπε ότι η υστέρηση στα έσοδα θα είναι περίπου στο 15% με 20%, ενώ προανήγγειλε και αύξηση των φορολογικών συντελεστών στα υψηλότερα εισοδήματα.

Ερωτηθείς για το κατά πόσον φοβάται ένα πιστωτικό γεγονός, ο κ. Σταθάκης τόνισε ότι "θα πρέπει να αλλάξουμε την ροή των πραγμάτων, αλλά δεν θα εκτραπούμε σε ολισθηρές ατραπούς για την οικονομία". Ο κ. Σταθάκης εξήγγειλε και την αποκατάσταση συμβασιούχων που απολύθηκαν ενώ κάλυπταν πάγιες ανάγκες στο Δημόσιο.

Από τον ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζουν πως αυτό που αναφέρει ο κ. Σταθάκης είναι μία πρόταση και είναι υπό εξέταση.

Ιδιαίτερα έντονες όμως ήταν και η αντιδράσεις που προκάλεσε ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Μπαλάφας ο οποίος μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Kontra, έκανε λόγο για εξεύρεση χρημάτων από τη δραστική περιστολή των αμυντικών δαπανών. Ωστόσο, όταν ερωτήθη από τον δημοσιογράφο για το τί θα γίνει με την Τουρκία σε περίπτωση μείωσης των εξοπλιστικών προγραμματών, τότε απάντησε: "Θα το ρισκάρουμε". 

Σε αυτό αντέδρασε και η Νέα Δημοκρατία με κύκλους της να αναφέρουν πως ο ΣΥΡΙΖΑ στρέφεται εναντίον των διεθνών οργανισμών στους οποίους μετέχει η Ελλάδα και αδιαφορεί για τους κινδύνους διεθνούς απομόνωσής της. 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


πηγη: newsit.gr


ΤΙ ΘΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ ΡΕ ΓΕΛΟΙΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ.

ΘΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΔΟΞΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΡΑΤΟΣ?
ΘΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ?
ΘΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ?

ΣΤΑ ΖΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ?

ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΤΙ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ..........
Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.


Στην Ομόνοια αφέθηκαν οι λαθρομετανάστες από την Πάτρα


Στην Ομόνοια αφέθηκαν οι λαθρομετανάστες από την Πάτρα


Συνεχίζουν να κρύβουν το πρόβλημα "κάτω από το χαλί". Παρ΄όλο που οι εγκαταστάσεις της Πειραϊκής Πατραϊκής τελικά εκκενώθηκαν από τους λαθρομετανάστες ύστερα από τις αντιδράσεις και την έκρηξη οργής των κατοίκων, το πρόβλημα δεν λύθηκε. Αρχικά, στην Πάτρα παραμένουν εκατοντάδες λαθρομετανάστες που περιφέρονται στους δρόμους και το λιμάνι.
Όσοι αλλοδαποί ήταν μέσα στην Πειραϊκή Πατραϊκή, περίπου 200, σύμφωνα με πληροφορίες μεταφέρθηκαν με 4 λεωφορεία και την συνοδεία της Αστυνομίας στην Αθήνα. Στην συνέχεια οι αστυνομικοί άφησαν ελεύθερους τους λαθρομετανάστες στην περιοχή της Ομόνοιας δίχως περαιτέρω ελέγχο!
Έτσι εννοούν οι κρατούντες την επίλυση του μεγάλου προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, με το να τους πηγαίνουν από την μια περιοχή στην άλλη, μεταφέροντας και διαιωνίζοντας το πρόβλημα.
Η θέση της Χρυσής Αυγής για το ζήτημα είναι σαφής και δεν θα καταθέσει τα όπλα μέχρι να το καταφέρει:Επαρκής φύλαξη των συνόρων κι άμεση απέλαση όλων των λαθρομεταναστών!
πηγη: xryshaygh.com


ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ. ΣΥΡΙΖΑ: ΑΝ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ


syriza1


Την φορολόγηση των πολιτών πρότεινε ως λύση ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Σταθάκης κατά την διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής όταν ρωτήθηκε για το που θα βρεί η Ελλάδα χρήματα για την κάλυψη των τρεχουσών της αναγκών σε περίπτωση που οι Ευρωπαίοι δεν ενδώσουν στην επαναδιαπραγμάτευση αλλά κλείσουν τη στρόφιγγα της δανειακής σύμβασης.
Ο ίδιος εξήγησε πως υπολογίζει το πρωτογενές έλλειμμα του 2012 στα 4 δις και σε περίπτωση plan B, θα παρθούν έκτακτα μέτρα, τα οποία προσδιόρισε αναλυτικότερα ως έκτακτα έσοδα, δηλαδή φορολόγηση των πολιτών, τουλάχιστον 1 δις , μείωση δαπανών (μισθοί-συντάξεις) βραχυχρόνιο δανεισμό.
Στην ερώτηση αν αυτά τα μέτρα αυξάνουν την ήδη υπάρχουσα ύφεση, ο Σταθάκης εξήγησε πως εφόσον τα έκτακτα έσοδα δεν έχουν οριζόντια διάσταση, δεν θα αυξήσουν την ύφεση….(defencenet)
Σχόλιο liako.gr
Mε δύο κουβέντες, ή θα εφαρμόσουν κατά γράμμα το μνημόνιο, ή θα μας αλλάξουν τον αδόξαστο σε φόρους, αφού στο λεξιλόγιο του ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχουν οι λέξεις "μειώνω τους φόρους και πετυχαίνω ανάπτυξη"


πηγη:liako.gr

ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΑΜΕ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.

ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΛΙΓΟ, ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ???


Έκρηξη έξω από αστυνομικό τμήμα στην Τουρκία με νεκρούς



        

Παγιδευμένο με εκρηκτικά αυτοκίνητο εξερράγη το πρωί
της Παρασκευής έξω από αστυνομικό τμήμα στην κεντρική Τουρκία, με αποτέλεσμα να
χάσουν τη ζωή τους ο βομβιστής αυτοκτονίας και ένας αστυνομικός, όπως μεταδίδουν
τα τοπικά μέσα ενημέρωσης. 
Έκρηξη σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα έξω από αστυνομικό τμήμα στην κεντρική Τουρκία, όπως
μεταδίδει το τουρκικό δίκτυο NTV.
Στο ξένο ειδησεοφραφικό πρακτορείο Reuters
γίνεται αναφορά για τραυματίες, χωρίς να υπάρχουν μέχρι στιγμής περισσότερες
λεπτομέρειες.
______________________
Γίνεται επίσης αναφορά για τραυματίες, χωρίς να υπάρχουν μέχρι
στιγμής περισσότερες λεπτομέρειες.

πηγη: defencenet.gr





Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Εκρίζωση αμπελιών ζητάει η Ευρωπαϊκή Ένωση!




Σε περιπέτειες έχουν μπει 500 περίπου αγρότες στην Ηλεία (όπως αποκάλυψε με πρωτοσέλιδο άρθρο της η εφημ. ΠΑΤΡΙΣ) έπειτα από την αυστηρή εντολή- οδηγία που δόθηκε από την Ευρωπαική Ένωση στην χώρα μας ότι κάτοχοι αμπελοτεμαχίων που έχουν φυτευθεί δίχως αντίστοιχο δικαίωμα φύτευσης μετά την 31η Αυγούστου 1998, δεν νομιμοποιούνται και υποχρεούνται να τα εκριζώσουν. Η Δνση Αγροτικής Οικονομία έχει ήδη ενημερώσει τους δήμους για το θέμα ζητώντας να κληθούν οι αγρότες- αμπελουργοί πριν βρεθούν προ εκπλήξεως με τα τσουχτερά πρόστιμα.

Η Δντρια της υπηρεσίας Μπέκυ Σπυροπούλου ερωτηθείς χθες για το θέμα που έχει ανακύψει επεσήμανε ότι τα εξής:

«Για όλα τα αμπελοτεμάχια που είναι φυτευμένα με οινοποιήσιμες ποικιλίες πρέπει να έχει εκδοθεί από την Υπηρεσία σχετική άδεια. Εάν φυτευθεί οινάμπελος χωρίς άδεια θα εκριζώνεται. Οι κάτοχοι αμπελοτεμαχίων που έχουν φυτευθεί δίχως αντίστοιχο δικαίωμα φύτευσης μετά την 31η Αυγούστου 1998, δεν νομιμοποιούνται και υποχρεούνται να τα εκριζώσουν με ίδια δαπάνη. Στην περίπτωση επισημαίνει που δεν προβούν στην εκρίζωση αμέσως, επιβάλλεται χρηματική ποινή 1.200 ευρώ/στρέμμα που ισχύει για ένα έτος από την ημερομηνία κοινοποίησης του προστίμου μετά την παρέλευση του οποίου διπλασιάζεται, εφόσον η παράνομη φυτευμένη έκταση συνεχίζει να υφίσταται.»

Τα σταφύλια που προέρχονται από αμπελοτεμάχια φυτευμένα μετά το έτος 1998 χωρίς άδεια απαγορεύεται να οινοποιούνται, οπότε δεν δύνανται να αναγράφονται στη Δήλωση Συγκομιδής. Επίσης πρέπει τα στοιχεία της Ενιαίας Ενίσχυσης να ταυτίζονται με τα στοιχεία της Δήλωσης Αμπελοκαλλιέργειας.

Γιώργος Κ. Ροζής – ΠΑΤΡΙΣ


Πηγή: http://www.otyposnews.gr/archives/43040#ixzz1vnaJF2lT




ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ(CODEX ALIMENTARIUS)
ΣΑΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΤΡΕΛΑ ΕΤΣΙ?


ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ ΓΚΟΙΜ ΤΩΡΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


ΞΥΠΝΑΤΕ ΠΟΥ ΝΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ, ΞΥΠΝΑΤΕ!!!











Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ VIDEO


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟ
 ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ 9:00 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.




"Oυαί υμίν υποκριταί": Σφοδρή επίθεση κατά "δημοκρατών" από Αμβρόσιο για Χρυσή Αυγή





Ανοικτή επιστολή καταγγελίας της συμπεριφοράς του καθεστωτικού πολιτικού συστήματος, αλλά και τον "μεγάλων" ΜΜΕ κρατικών και ιδιωτικών έναντι του κόμματος Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή, απηύθυνε προς τους πολίτες, ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων κι Αιγιαλείας Αμβρόσιος, ο ιστορικός διάδοχος του θρόνου του Παλαιών Πατρών Γερμανού. 
Η ανοικτή επιστολή τιτλοφορείται "Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ; ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ!" και μέσα ο Αμβρόσιος είναι πραγματικά λαύρος, όπως συνηθίζει να είναι. Άλλωστε και η Αγία Λαύρα, όπου κηρύχθηκε η επανάσταση είναι στην Μητρόπολή του. Μάλιστα σημειώνει ότι "Δεν δύναμαι να κατανοήσω πως και γιατί οι ιδέες της Χρυσής Αυγής είναι ανατρεπτικές και γιατί δεν είναι το ίδιο ανατρεπτικές ή επικίνδυνες και οι ιδέες του ΣΥΡΙΖΑ ή του ΚΚΕ;"!
Επιτίθεται και στους Α.Σαμαρά και Ε.Βενιζέλο (και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ.Παπούλια σε άλλο σημείο) στους οποίους προσάπτει εμμέσως πλην σαφώς ότι έχουν έλλειμμα Δημοκρατίας στην ψυχή τους, συμπεριφερόμενοι κατ'αυτό τον τρόπο στον Λαϊκό Σύνδεσμο-Χρυσή Αυγή.
Η επιστολή, αντικειμενικά, είναι πολύ "βαριά". Και όπως αναφέρουν πληροφορίες του defencenet.gr, τις ίδιες απόψεις ασπάζονται και πολλοί άλλοι Μητροπολίτες. Με προεξάρχοντα τον Πειραιώς Σεραφείμ. Και σύντομα θα ακούσουμε και άλλες δηλώσεις στον ίδιο πνεύμα...
Παραθέτουμε απόσπασμα της εν λόγω επιστολής:
"...Οργή μας προκάλεσε η στάση του Βουλευτή κ. Μίμη Ανδρουλάκη, ο οποίος αρνήθηκε να λάβει  μέρος στην ορκωμοσία της Βουλής, επειδή στην Αίθουσα του Κοινοβουλίου παρίσταντο οι Βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Όπως επίσης μεγάλη θλίψη μας γέμισε η παράλειψη του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Κάρολου Παπούλια νά συμπεριλάβει στη Σύσκεψη των Πολιτικών Αρχηγών τον εκπρόσωπό της κ. Νίκο Μιχαλολιάκο.


Ωσαύτως πολλή αγανάκτηση μας προκάλεσε η στάση των ΜΜΕ, άνάμεσα στα οποία περιλαμβάνεται και το Κανάλι της Κρατικής -και όχι της Δημόσιας, όπως συνηθίζουν να την ονομάζουν, ναρκισσευόμενοι, οι δημοσιογράφοι της πρωϊνής ζώνης της ΝΕΤ- τα οποία κατά την προεκλογική περίοδο επιμελώς αγνόησαν το κόμμα της Χρυσής Αυγής, αλλά, όλως παραδόξως, μετά τίς εκλογές δεν έπαυσαν να προβάλλουν πάλιν καί πολλάκις στη διάρκεια της ημέρας και με υπερβάλλοντα ζήλο, το ατυχές εκείνο περιστατικό του «εγέρθητι», ασφαλώς για να τους εκθέσουν! Έτσι μεταξύ τών άλλων καταπατήθησαν και τα ανθρώπινα δικαιώματα μιάς μερίδος Ελλήνων Πολιτών.
Τέλος, αυτή καθ' εαυτήν η άρνηση των εκπροσώπων των επτά Κομμάτων στο να κληθή και ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής στη Σύσκεψη υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μαρτυρεί έλλειμμα Δημοκρατίας.
Ποτέ δεν περιμέναμε μια τέτοια στάση ιδιαίτερα από τους κ.κ. Σαμαράν καί Βενιζέλον, τους εκπροσώπους της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ αντιστοίχως, οι οποίοι οφείλουν να έχουν περίσσευμα καί όχι έλλειμμα Δημοκρατίας στην ψυχή τους! Δεν δύναμαι να κατανοήσω πως και γιατί οι ιδέες της Χρυσής Αυγής είναι ανατρεπτικές και γιατί δεν είναι το ίδιο ανατρεπτικές ή επικίνδυνες και οι ιδέες του ΣΥΡΙΖΑ ή του ΚΚΕ; 

Ποιοί άραγε κυριολεκτικά έκαψαν την Αθήνα στην περιοχή της πλατείας Συντάγματος; Δεν ήσαν τα ανατρεπτικά στοιχεία, που εντάσσονται στις γραμμές των κομμάτων της αριστεράς; Οι οπαδοί της καποτε ονομάζονταν "αναρχοκομμουνιστές". Σήμερα άλλαξαν όνομα, όχι όμως και ιδέες! Εκεί, στήν οδό Σταδίου, στο Κατάστημα της Marfin, κάηκε και η δική μας, η Αγγελική από το Αίγιο, έγγυος εξ μηνών!  

Γιατί άραγε είναι επικίνδυνοι οι οπαδοί της Χρυσής Αυγής καί δεν είναι εξ ίσου επικίνδυνη και η κα Ρεπούση με τις ανατρεπτικές ιδέες και διδαχές της;  Ήταν πράγματι αποτέλεσμα "συνωστισμού" η πάλαι ποτέ καταστροφή της Σμύρνης, όπως διδάσκει η κα Ρεπούση;
Στην αληθινή Δημοκρατία όλοι -ανεξαιρέτως όλοι- χωράνε! Και οι κόκκινοι και οι πράσινοι καί οι γαλάζιοι, καθώς επίσης και οι κατακόκκινοι καί οι καταπράσινοι καί οι καταγάλανοι! Όταν ο Ελληνικός Λαός εκλέγει, ασκεί το δημοκρατικό του δικαίωμα.
Εκλέγει και επιλέγει τα πρόσωπα που επιθυμεί! "Σταυρώνει" ή "μαυρίζει", επιδοκιμάζει ή αποδοκιμάζει  όποιους επιθυμεί", ανεβάζει ή κατεβάζει Κυβερνήσεις και, τέλος, ψηφίζει Κόμματα, υπό τόν όρον ότι αυτά διαθέτουν το τεκμήριο της νομιμότητος! Το δικαίωμα μιάς επιλεκτικής Δημοκρατίας ουδείς το διαθέτει!
Συνεπώς ούτε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ούτε οι Πολιτικοί Αρχηγοί, ούτε τα ΜΜΕ, ούτε τα επί μέρους πρόσωπα, όπως ο κ. Μίμης Ανδρουλάκης, έχουν δικαίωμα να εφαρμόζουν μια επιλεκτική Δημοκρατία! 

Όλα αυτά τα φαινόμενα καταδεικνύουν, ότι στη Χώρα μας, όπου κάποτε γεννήθηκε Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, αυτό το μεγάλο δώρο της κοινωνικής ζωής, δηλ. η γνήσια Δημοκρατία σήμερα στη Ελλάδα μας  είναι άρρωστη, παραμορφωμένη από στρεβλώσεις! Πως να δικαιολογήσεις  π.χ. την κυρία Παπαρήγα, που απαγορεύει στο ΣΔΟΕ να πραγματοποιήσει οικονομικό έλεγχο στο ΚΚΕ καί στο Μέγαρο του Λαού, εκεί στον Περισσό..."

πηγη: defencenet.gr


Και η "προβολή ισχύος" συνεχίζεται!"Βροχή" EXOCET στο Αιγαίο.Βίντεο




Η επιχείρηση "προβολή ισχύος" συνεχίζεται από τις ΕΔ. Στις 29 Μαίου , έχουν προγραμματιστεί βολές πυραύλων EXOCET στο πεδίο βολής Κρήτης. Οι βολές θα γίνουν από μαχητικά αεροσκάφη,αλλά και από πλοία του Στόλου μας.

Τα Γενικά Επιτελεία που εμπλέκονται στις βολές αυτού του εξαιρετικά σημαντικού οπλικού συστήματος μετά από πάρα πολλά χρόνια -ούτε που θυμόμαστε πόσα- δίνουν δημοσιότητα στο θέμα,καλώντας τα ΜΜΕ και τους εκπροσώπους τους που το επιθυμούν να παρακολουθήσουν τις βολές των EXOCET.

Οι "μαζικές βολές" EXOCEΤ, για τις οποίες είχε γράψει το Onalert,έρχονται να προστεθούν στις δύο ασκήσεις "αστραπή" που έγιναν για να δοκιμαστεί το "δόρυ και η ασπίδα μας",όπως έγραψε και ο Α/ΓΕΕΘΑ. Αναφερόμαστε στην ενεργοποίηση της δύναμης ταχείας αντίδρασης της ΠΑ και στην ενεργοποίηση των συστημάτων αεράμυνας της χώρας.

Μένει να διαπιστώσουμε αν θα γίνει και το πολυαναμενόμενο αλλά και συνεχώς αναβαλόμενο:η βολή από τους S-300 της Κρήτης.





πηγη: onalert.gr



Αχαϊα:Εφιάλτης στο δρόμο για το σπίτι-''Με έκαναν μαύρο στο ξύλο''!





To θύμα της άγριας επίθεσης, που βλέπετε στην φωτογραφία, επέστρεφε στο σπίτι του, όταν...





δέχθηκε την επίθεση των δραστών. Όπως υποστηρίζει ο ηλικιωμένος άνδρας, αργά χθες το βράδυ (23-05-2012) και ενώ κατευθυνόταν στο σπίτι του την οδό Θεσσαλονίκης στην περιοχή της Αγ. Σοφίας , δυο αλλοδαποί τον πλησίασαν , τον έριξαν στο έδαφος και τον χτύπησαν στο πρόσωπο και τα πόδια προκαλώντας του σοβαρά τραύματα.
Σύμφωνα με το patrastimes.gr, οι δράστες του άρπαξαν από τις δύο τσέπες του παντελονιού του, τα 50€ που είχε πάνω του. Το θύμα μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες και οι έρευνες της αστυνομίας για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

πηγη: newsit.gr


Η Μονσάντο «αγοράζει» την Αφρική!Τέρμα στα μικρά κτήματα και τις «ανεξάρτητες» καλλιέργειες.




Αμερικανικοί κολοσσοί επενδύουν στην αγροτοβιομηχανία στην Αφρική, δείχνοντας το "μέλλον" της αγροτικής παραγωγής.

Τέρμα στα μικρά κτήματα και τις «ανεξάρτητες» καλλιέργειες. 

Οι πολυεθνικές θα σπέρνουν, οι πολυεθνικές θα θερίζουν, οι πολυεθνικές θα κερδίζουν… η Αφρική μας δείχνει το δρόμο...


Τεράστιες μονοκαλλιέργειες μεταλλαγμένων, συσκευασμένα και πανάκριβα αγροτικά προϊόντα, φτωχοί εργάτες σύγχρονοι δούλοι, στα «τσιφλίκια» των πολυεθνικών!

Μια ομάδα εταιριών της αγροτοβιομηχανίας που ειδικεύονται στους σπόρους, στα χημικά και στον εξοπλισμό θα επενδύσει πάνω από 150 εκατ. δολάρια τα επόμενα χρόνια σε γεωργικά έργα και προϊόντα στην Αφρική, σύμφωνα με ανακοινώσεις των διοικήσεων των επιχειρήσεων αυτών που δόθηκαν στην δημοσιότητα χθες…

Οι επενδύσεις που ανακοίνωσαν ότι θα κάνουν χθες οι εταιρίες DuPont, Monsanto, Cargill κ.ά. εντάσσονται σε μια πρωτοβουλία συνολικού ύψους 3 δισ. δολαρίων σε διεθνές επίπεδο που ανακοίνωσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα… 

…Μαζί με επιχειρήσεις από την Ινδία, το Ισραήλ, την Ελβετία, τη Νορβηγία και τη Βρετανία και 20 επιχειρήσεις από την Αφρική, οι αμερικανικές εταιρίες δεσμεύτηκαν ότι θα επενδύσουν 3 δισ. σε έργα στον αναπτυσσόμενο κόσμο ώστε να αναπτυχθούν οι τοπικές αγορές και να βελτιωθεί η παραγωγικότητα.

…Τα Ηνωμένα Έθνη εκτιμούν ότι ως το 2030 ο παγκόσμιος πληθυσμός θα χρειάζεται 50% περισσότερα τρόφιμα, 45% περισσότερη ενέργεια και 30% περισσότερο νερό.

Ελλείψει αυτών των πόρων έως και 3 δισ. άνθρωποι θα καταδικαστούν να ζήσουν στη φτώχεια, κατά τον ΟΗΕ.

…Η εκμετάλλευση της ζήτησης για τρόφιμα στην Αφρική μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλα κέρδη, είπαν στελέχη των εταιριών.

…Αν και χαρακτήρισε την κατάσταση στην Αφρική ως σήμερα «χαοτική», ο Τζιμ Μπορέλ, αντιπρόεδρος της DuPont, είπε ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες.
«…Η ανάγκη υπάρχει, η δυναμική υπάρχει», είπε.

«…Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορούμε να πάρουμε τη βάση που έχουμε σήμερα και να επιταχύνουμε την πρόοδο», τόνισε.

…Τα επόμενα τρία χρόνια η DuPont θα δαπανήσει 3 εκατ.
δολάρια στην Αιθιοπία, όπου η εταιρία επενδύσει στην παραγωγή σπόρων και την δημιουργία αποθηκών.

…Αναπτύσσει επίσης ζιζανιοκτόνα για τους καλλιεργητές σιτηρών, ενώ δημιουργεί ένα σύστημα πληροφόρησης για το πόσο εύφορα είναι τα εδάφη ώστε να εντοπίζονται οι εκτάσεις που πρέπει να τίθενται σε αγρανάπαυση και να μεγιστοποιούνται οι σοδειές.

…Στόχος της DuPont είναι μέσα σε 10 χρόνια να έχει αυξήσει τα έσοδά της από τις επενδύσεις της στην Αφρική σε πάνω από 1 δισ. δολάρια.

…Η Monsanto, η μεγαλύτερη εταιρία σπόρων παγκοσμίως, επενδύει 50 εκατ.
δολάρια τα επόμενα 10 χρόνια σε πολλές στην Αφρική ελπίζοντας σε σημαντική ανάπτυξη της γεωργίας.

…Η Monsanto ασχολείται ειδικά με την ανάπτυξη καλαμποκιού που αξιοποιεί αποδοτικότερα την άρδευση στην Τανζανία και την δημιουργία ενός δικτύου εμπορίας αγροτικών προϊόντων.

…Η Cargill επενδύει στην Μοζαμβίκη όπου επικεντρώνεται στην αύξηση της αποδοτικότητας των καλλιεργειών σιτηρών και στην εκπαίδευση μελών αγροτικών κοινοτήτων. 


…Η AGCO, μια αμερικανική εταιρία εξοπλισμού, σχεδιάζει να επενδύσει 100 εκατ. δολάρια για τη βελτίωση αγροκτημάτων στην Αιθιοπία, την Γκάνα, την Κένυα κ.ά. χώρες της Αφρικής.

…Η νορβηγική Yara International σχεδιάζει μια επένδυση 2 δισ. δολαρίων για την κατασκευή ενός εργοστασίου λιπασμάτων και 20 εκατ. δολαρίων για την κατασκευή ενός λιμανιού στην Τανζανία για την βελτίωση του δικτύου διακίνησης λιπασμάτων στη νότια Αφρική.

…Η ελβετική Syngenta AG σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 500 εκατ. και αναμένει να έχει έσοδα 1 δισ. δολαρίων τα επόμενα 10 χρόνια στην ήπειρο.

…Αλλά η εξόρμηση των πολυεθνικών στην Αφρική, όπου επενδυτές αγοράζουν γεωργικές εκτάσεις και σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν αποδοτικότερες μεθόδους, δεν αντιμετωπίζεται θετικά από όλους.

…Πολλοί εκφράζουν ανησυχίες για το ότι οι αφρικανοί αγρότες θα απολέσουν τον έλεγχο των γαιών τους και των δικτύων διανομής τροφίμων.

…Επισημαίνουν ότι οι αφρικανοί αγρότες εκτοπίζονται και στη θέση της παραδοσιακής γεωργίας εισάγονται μέθοδοι που δεν είναι βιώσιμες.

«…Το πρόβλημα είναι πως όλα αυτά βασίζονται στην μεγάλης κλίμακας αγροτοβιομηχανία», σχολίασε η Ανουράντα Μίταλ, ανώτατο στέλεχος του Oakland Institute, ενός κέντρου ερευνών.

«…Ποιος ωφελείται; Όλα αυτά τα πράγματα υποστηρίζουν το σχηματισμό μιας μεγάλης κλίμακας, εμπορικού χαρακτήρα γεωργίας, που θα πλήξει τους μικρούς αγρότες.

…Θα μπορούσαν να δαπανηθούν πολύ λιγότερα κι η έμφαση να δοθεί στις πιστώσεις, στις ανοικτές αγορές, στα δικαιώματα των μικρών αγροτών»…

πηγη: 
asimpiestos