ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Συμφωνία ΧΑΜΑΣ και Ισραήλ



Η ΧΑΜΑΣ και το Ισραήλ κατέληξαν σε κατ 'αρχήν συμφωνία για την κατάπαυση του πυρός. Τη σχετική είδηση μετέδωσε το τηλεοπτικό κανάλι "Al Arabiya", επικαλούμενο δικές του πηγές.
Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν διαφωνίες σχετικά με το χρονικό πλαίσιο και τα στάδια της εφαρμογής της συμφωνίας. Οι Ισραηλινοί θέλουν να πραγματοποιηθεί η κατάπαυση του πυρός σε δύο στάδια: πρώτα  η κατάπαυση του πυρός και μετά η άρση του αποκλεισμού της Γάζας, πράγμα που αποτελεί ένα από τα βασικά αιτήματα της ΧΑΜΑΣ. Το κίνημα αυτό επιμένει στην εκπλήρωση όλων των απαιτήσεων του χωρίς καθυστέρηση.
Επί του παρόντος, οι Ισραηλινοί απεσταλμένοι διεξάγουν διαβουλεύσεις με την ηγεσία τους. Οι συναντήσεις με τη συμμετοχή Αιγύπτιων μεσολαβητών στο Κάιρο συνεχίζονται.

Χιμαραίος πέταξε τους Αλβανούς ενοίκους, γιατί ανάρτησαν την αλβανική σημαία


Xeimara apopsi-1-NAI


Γερό μάθημα στους προκλητικούς Αλβανούς μουσαφιραίους
Εδώ και μερικές ημέρες Αλβανοί είχαν κρεμάσει -στο μπαλκόνι του διαμερίσματος που νοίκιαζαν- την αλβανική σημαία προκαλώντας τις αντιδράσεις τον Χιμαραίων. Ο Χιμαραίος ιδιοκτήτης δεν γνώριζε για το περιστατικό και αφού ενημερώθηκε απ' τους ντόπιους κατοίκους για την προκλητική κίνηση των ενοικιαστών του, αναγκάστηκε να πάρει δραστικά μέτρα.
Σε ήρεμο κλίμα ζήτησε απ' τους ενοικιαστές να βγάλουν την αλβανική σημαία απ' το μπαλκόνι ώστε να μην προκαλούν τους ντόπιους, κάτι που δεν βρήκε σύμφωνους τους Αλβανούς. Δίχως να υπάρχει άλλη λύση πέταξε τους προκλητικούς Αλβανούς έξω απ' το διαμέρισμα του, κυριολεκτικά με τις κλωτσιές και δίνοντας τους τα μπογαλάκια τους στο χέρι.
Στην Χιμάρα αυτή την στιγμή υπάρχουν ακόμα τρεις κατοικίες όπου έχουν αγοραστεί από Αλβανούς που έχουν προβεί στην ίδια κίνηση, έχουν βάλει στο μπαλκόνι τους την Αλβανική σημαία.
Όσο οι Χιμαραίοι θα συνεχίζουν να πουλούν στους ξένους την γη τους τα φαινόμενα αυτά θα αυξηθούν. Σήμερα που η συντριπτική πλειοψηφία της Χιμάρας είναι Έλληνες, φαντάζει παράλογο μια αλβανική σημαία σε μπαλκόνι, θα φαντάζει το ίδιο παράλογο σε μερικά χρόνια εάν συνεχίσουμε να πουλάμε την γη μας στους Αλβανούς; Είναι στο χέρι μας και οφείλουμε να διαφυλάξουμε αυτό το οποίο παραλάβαμε από τους προγόνους μας, μια Ελληνική Χιμάρα.

πηγη: himara.gr


Αρχαία Ελληνικά στα αγγλικά σχολεία από το 2014 - Μόνο εδώ δεν διδάσκονται





Στις ξένες γλώσσες, που θα διδάσκονται οι μαθητές στη Βρετανία από την ηλικία των επτά ετών, περιλαμβάνονται τα αρχαία ελληνικά, σύμφωνα με το νέο σχολικό πρόγραμμα στη Βρετανία από το 2014.
Οι μαθητές θα μαθαίνουν να διατυπώνουν ολοκληρωμένες προτάσεις με τη σωστή προφορά και να εκφράζουν απλές ιδέες.
Το υπουργείο Παιδείας στη Βρετανία έλαβε την απόφαση μετά από έρευνες που έδειξαν ότι οι Βρετανοί μαθητές έχουν τα χαμηλότερα ποσοστά σε εκμάθηση κάποιας ξένης γλώσσας σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα.
Αυτή τη στιγμή 1 στα 10 δημοτικά σχολεία στη χώρα δεν προσφέρει μαθήματα ξένης γλώσσας, ενώ 2 στα 10 προσφέρουν μόνο σε ορισμένες τάξεις. Αυτή τη στιγμή η διδασκαλία ξένης γλώσσας είναι υποχρεωτική μόνο στις αντίστοιχες τρεις τάξεις του Γυμνασίου.
πηγη: defencenet.gr

ΣΤΗ ΓΑΖΑ Ο Α.ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ


                                      
HAMAS: "Κτυπήσαμε ένα ισραηλινό πλοίο με αντιπλοϊκό βλήμα και ένα ελικόπτερο"!




Οι ισλαμιστές μαχητές της Χαμάς υποστηρίζουν ότι εξουδετέρωσαν χθες το βράδυ με αντιπλοϊκό βλήμα που εκτοξεύθηκε από την ξηρά, ένα σκάφος του ισραηλινού Ναυτικού στον κόλπο της Γάζας και κτύπησαν με αντιαεροπορικά πυρά ένα ελικόπτερο. Την αρχική είδηση την μετέδωσε το ιρανικό τηλεοπτικό κανάλι Al-Alam και εν συνεχεία αναπαράχθηκε και από το πρακτορείο Voice of Russia.
Η στρατιωτική διοίκηση του Ισραήλ δεν επιβεβαίωσε άμεσα τις πληροφορίες, περί προσβολής του πλοίου και του ελικοπτέρου, αλλά υποστήριξε απλά και γενικά ότι "Μέσα των ισραηλινών ενόπλων δυνάμεων δέχθηκαν επίθεση από τρομοκράτες". Αν έχει κτυπηθεί ή έχει επιχειρηθεί όντως πλοίο του ισραηλινού Ναυτικού, τότε θα πρόκειται για επανάληψη της προσβολής της κορβέτας Sa'ar 5 τον Ιούλιο του 2006 ανοικτά των ακτών του ΛΙβάνου που προσβλήθηκε από ένα κινεζικό αντίγραφο του MM-38 Exocet. Σε ότι αφορά το ελικόπτερο, ακόμα και αν κτυπήθηκε είναι βέβαιο ότι δεν καταρρίφθηκε.Πάντως να σημειώσουμε ότι οι Ισραηλινοί δεν χρησιμοποιούν ελικόπτερα υπό το φως της ημέρας σε περιοχές που υπάρχει κίνδυνος να δεχθούν αντιαεροπορικά πυρά.
Το Ισραήλ όλη τη νύχτα προσέβαλε στόχους στη Λωδία της Γάζας, εναβάζοντας συνολικά τον αριθμό των στόχων που έχουν πληγεί από την αρχή της επιχείρησης σε ... 1.350! 
Αύριο ανακοινώθηκε στην Άγκυρα, επισκέπτεται την Λωρίδα της Γάζας ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών, Αχμέτ Νταβούτογλο. Σύμφωνα με το πρακτορείο Ανατολή που επικαλείται τουρκικές διπλωματικές πηγές, στη Γάζα θα μεταβεί και ο  ΓΓ του Αραβικού Συνδέσμου Ναμπίλ αλ-Αράμπι, επικεφαλής υπουργικής αντιπροσωπείας.
Κατά το τουρκικό πρακτορείο, την Κυριακή ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών συναντήθηκε στο Κάιρο με τον ηγέτη της Χαμάς Χάλεντ Μεσάαλ.
Στο μεταξύ, η Κίνα κάλεσε και «τις δύο (εμπόλεμες) πλευρές στη Γάζα να επιδείξουν τη μεγαλύτερη δυνατή αυτοσυγκράτηση», αλλά έλαβε θέση ουσιαστικά θέση υπέρ των Παλαιστινίων.
«Η Κίνα υποστηρίζει τη δίκαιη θέση των αραβικών χωρών στο ισραηλο-παλαιστινιακό ζήτημα», δήλωσε ο εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών Χούα Τσουνίινγκ.
πηγη: defencenet.gr

Παγκόσμια γυρίζουν το άγαλμα του Βελιάλ σε όλες τις μεγαλουπόλεις του πλανήτη





Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

ΕΚΤΑΚΤΟ: Σύλληψη Τούρκων αριστεριστών, που έρχονταν στην Ελλάδα να εκπαιδευτούν σε τοποθέτηση βομβών


     Συναγερμός έχει σημάνει τόσο στην Αντιτρομοκρατική όσο και στην ΕΥΠ με αφορμή την σύλληψη, πριν από λίγη ώρα στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης....


δύο Τούρκων αριστεριστών. Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες του planet-greece, οι δύο Τούρκοι επρόκειτο να ταξιδέψουν στην Ελλάδα, και συνελήφθησαν από τους Τούρκους πράκτορες της ΜΙΤ, λίγο λεπτά αφότου είχαν κάνει check in.
Αυτό που όμως προβληματίζει ιδιαίτερα τις Ελληνικές Αρχές, είναι η πληροφορία που διαρρέουν Τούρκοι αξιωματούχοι, σύμφωνα με την οποία οι δύο άνδρες προέρχονται από τον ακροαριστερό χώρο και φέρονται να ταξίδευαν προς την χώρα μας προκειμένου να εκπαιδευθούν στην κατασκευή και τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών!




Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Φωτογραφίες - Σοκ: Μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες σπάνε και καίνε σταυρούς και εικόνες στην Αχαΐα φωνάζοντας Αλλάχ - Αναστατωμένοι οι κάτοικοι!







Λαθρομετανάστες φέρονται να κατέστρεψαν εικόνες και άλλα χριστιανικά σύμβολα σε υπό κατεδάφιση σπίτι στην περιοχή της Κάτω Αχαϊας, προκαλώντας την οργή των κατοίκων της περιοχής που κάνουν λόγο για απίστευτη θρασύτητα και προσβολή των συμβόλων της πίστης και μάλιστα εντελώς απρόκλητα. Όπως καταγγέλλουν στο thebest.gr κάτοικοι της περιοχής, οι μετανάστες που διαμένουν σε ερειπωμένο και ετοιμόρροπο λόγω σεισμού σπίτι στην οδό Αγίου Ιωάννη και Γερμανού, αφαίρεσαν εικόνες και σταυρούς από το εικονοστάσι του Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, που βρίσκεται παραπλεύρως, τις έσπασαν και τους έβαλαν φωτιά, ενώ κατέστραψαν και έπιπλα. Στη συνέχεια φώναζαν Αλλάχ και έκαναν επικλήσεις στη θρησκεία τους, με τρόπο προκλητικό, ανάβοντας τα αίματα όσων έτυχε να παρακολουθήσουν τη σκηνή.

Στο σημείο εκλήθησαν μέλη των Αγανακτισμένων Πολιτών Δυτικής Αχαϊας που με τη σειρά τους- όπως λένε στο thebest.gr, κάλεσαν την αστυνομία η οποία και φέρεται να προχώρησε σε συλλήψεις, χωρίς ωστόσο να επιβεβαιώνεται επισήμως από την ΕΛ.Α.Σ το περιστατικό, που έχει ανάψει φωτιές στην περιοχή.

Το περιστατικό καταγγέλλει και ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Ραυτακόπουλος ο οποίος διατείνεται ότι παρόμοια περιστατικά συμβαίνουν συχνά στην περιοχή το τελευταίο χρονικό διάστημα.


Παραβίασαν την συμφωνία κατάπαυσης του πυρός του 1974 - Πάτησαν στη "νεκρή" ζώνη



Ο τουρκικός Στρατός εισέβαλλε στην αποστρατικοποιημένη ζώνη στο χωριό Αυλώνας (κοντά στο Ακάκι, μεταξύ Μόρφου και Λευκωσίας) και με την κάλυψη δύο ομάδων Πεζικού, το Μηχανικό περιέφραξε με συρματόπλεγμα ένα χώρο όπου υπήρχε παλιότερα γεώτρηση.  Είναι η πρώτη φορά που παραβιάζεται ωμά η συμφωνία κατάπαυσης του πυρός του 1974.
Από τη γεώτρηση μεταφέρεται πόσιμο νερό σε δεξαμενή του χωριού που χρησιμοποιούν Τουρκοκύπριοι κάτοικοι της κατεχόμενης Αυλώνας και εκ του λόγου αυτού, δηλαδή επειδή ήδη η γεώτρηση χρησιμοποιείται μόνο από τους Τουρκοκύπριους, δημιουργούνται υπόνοιες για το ποιοι είναι οι πραγματικοί σκοποί των Τούρκων.
Η Εθνική Φρουρά και το υπουργείο Εξωτερικών προχώρησαν σε παραστάσεις διαμαρτυρίας προς τα Ηνωμένα Έθνη. Σύμφωνα με τον ίδιο τηλεοπτικό σταθμό, ο ΟΗΕ δήλωσε αδυναμία να ελέγξει την κατάσταση και για τον λόγο αυτό κάποιες μονάδες της Εθνοφρουράς που εδρεύουν στην περιοχή τέθηκαν σε κατάσταση επιφυλακής. Η κατάσταση παρακολουθείται και από το αρχηγείο της ΕΛΔΥΚ που έχει ενημερώσει το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για την εξέλιξη.
πηγη: defencenet.gr

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ. Παράδοση του σπαθιού από τον Πολέμαρχο Του Θεού


ΠΩΛΗΣΗ ΕΘΝΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ!


ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΡΑΒΗΧΤΗΚΑΝ ΣΤΙΣ 10/11/2012.
Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ Η WASSERKRAFT Α.Ε. 
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ.
ΜΗΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ  ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ SILA ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΟΥΛΕ΄Ι΄ΜΑΝ???

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΑΝ Η ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ Η ΟΧΙ, 
ΟΜΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

ΣΕ ΕΣΑΣ???





















































Το καταδρομικό Moskva έξω από την Λήμνο


nk1123moskva1


"Μόλις πήγαινε να χαράξει, μέσα από τα χρώματα της ανατολής, είδαμε στις διόπτρες μας να ξεπροβάλει μια τεράστια φιγούρα από τα Στενά. Έπλεε αργά και επιβλητικά. Δεν μπορούσε να είναι τίποτα άλλο πέρα από το γιγαντιαίο καταδρομικό Moskva".
Με αυτά τα λόγια στέλεχος του ΠΝ από ένα παρατηρητήριο του Βόρειου Αιγαίου περιέγραψε την έξοδο στο Αιγαίο του ρωσικού υπερκαταδρομικού εκτοπίσματος 12.500 τόνων (έχει το ίδιο εκτόπισμα όσο και οι τέσσερις φρεγάτες ΜΕΚΟ 200ΗΝ του Π.Ν.!) κλάσης Slava.
Το ρωσικό πολεμικό συνοδεύει το αρματαγωγό συνοδεύε το αρματαγωγό SARATOV (Νο 150), κκάσης Alligator, για το οποίο όντως είχε δοθεί αναγγελία εισόδου στον Βόσπορο στις 11/11 και βέβαια η κίνηση εξαρτάται από τις εξελίξεις στην Συρία.
Το ρωσικό καταδρομικό μαζί με τουλάχιστον δύο φρεγάτες και αντιτορπιλικά, ουσιαστικά θα αποτελέσουν τον στόλο προστασίας των τριών αρματαγωγών στην ΝΑΤΟϊκή επιχείρηση που ξεκινά οσονούπω.
Όπως αναφέρουν χθες όλες οι βρετανικές εφημερδίες ο πρωθυπουργός της Βρετανίας David Cameron και ο Αμερικανός πρόεδρος Barack Obama έχουν ήδη συμφωνήσει στην επιβολή απαγόρευσης πτήσεων στην Συρία και αυτό απλά θα γενικεύσει την σύρραξη.
Μάλιστα όπως αναφέρεται η βρετανική RAF αναμένεται να επιχειρήσει μαζί με τη γαλλική Αεροπορία, και την Αμερικανική ενώ δεν αναφέρεται –τουλάχιστον στα συγκεκριμένα δημοσιεύματα- κάποια  ανάμιξη της τουρκικής Αεροπορίας, αλλά η εμπλοκή της θεωρείται σχεδόν σίγουρη.
Σε ότι αφορά τη RAF αυτή πιθανότατα θα επιχειρεί από δύο κύριες βάσεις, αυτή της βάσης του Ακρωτηρίου στην Κύπρο και του Ιντσιρλίκ στην Τουρκία, ενώ θεωρείται βέβαιη η αποστολή αεροσκαφών Eurofighter- Typhoon εκ μέρους της RAF και Rafale εκ μέρους της γαλλικής Αεροπορίας.
Το Moscva καθυστέρησε την είσοδό του στον Βόσπορο κατά μία ημέρα: Η προηγούμενη αναγγελία έδινε ως ημερομηνία εισόδου την 09/11. Αυτή την στιγμή τα δύο πλοία έχουν αγκρυοβολήσει σε ένανν "πάγκο" στο Βόρειο Αιγαίο όπου συνήθως σταθμεύουν τα ρωσικά πολεμικά, ανατολικά-νοτιοανατολικά της Λήμνου και η φιγούρα του γιγαντιαίου Moskva διακρίνεται από πολλά μίλια μακριά.
Το SΑRATOV κανονικά μεταφέρει 350 πεζοναύτες και 35 τροχοφόρα ΤΟΜΠ, ΤΟΜΑ, αλλά δεν είναι γνωστό αν όντως είναι πλήρες φορτίου ή οδεύει προς Συρία για εκκένωση μάχης από τους περίπου 1000 Ρώσους πεζονεύτες που βρίσκονται ήδη εκεί.
Τα δύο πλοία προφανώς αναμένουν την άφιξη της φρεγάτας PYTILIVIY (Νο 808) κλάσης KRIVAK και το δεύτερο από τα αρματαγωγά κλάσης Aligator, το NIKOLAY FILCHENKOV (Νο 152) για τα οποία έχει ανανεωθεί η αναγγελία εισόδου στα Στενά..
Οι Ρώσοι δίνουν επίσης επιστροφή στο Αιγαίο του αρματαγωγού NOVOCHERKASSK, το οποίο έχει αποχωρήσει πριν από έξι ημέρας.
Είναι η πρώτη φορά που κατεβάζουν τρία  αρματαγωγά ταυτοχρόνως. Έχουν ήδη περίπου 1000 πεζοναύτες και λοιπό μάχιμο προσωπικό στην Συρία. Με ακόμα 700 πεζοναύτες και την υποστήριξη του Moskva κάνεις πόλεμο. Ή εκκένωση μάχης, γιατί και αυτό είναι στο παιχνίδι. Έπειτα το Moskva δεν είναι ένα οποιοδήποτε σκάφος:
Πέρα από το εκτόπισμα, ο οπλισμός του είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακός:
Βλήματα επιφανείας-επιφανείας:
• 16 (8 x 2) P-500 Bazalt (SS-N-12 Sandbox) anti-ship missiles
Αντιαεροπορικά βλήματα:
• 64 (8 x 8) S-300PMU Fort (SA-N-6 Grumble) long-range surface-to-air missiles
• 2 x 2 OSA-M (SA-N-4 Gecko) SR SAM
Πυροβόλα:
• 1 twin AK-130 130mm/L70
• 6 x 6 AK-630 αντιπυραυλικά
Τορπίλες και ανθυποβρυχιακά όπλα:
• 2 x 12 RBU-6000 ανθυποβρυχιακούς εκτοξευτές
• 10 (2 x 5) τορπίλες των 533mm
Ελικόπτερα:
1 Kamov Ka-25 ή Kamov Ka-27 Helicopter
Με 64 βλήματα της θαλάσσιας έκδοσης των S-300PMU1 δημιουργεί μια κινητή αντιαεροπορική "ομπρέλα" ακτίνας δράσης 150 χλμ. στην Α.Μεσόγειο! Και κάτι άλλο πολύ σημαντικό: Οι SS-N-12 Sandbox, μεταφέρουν και πυρηνικές κεφαλές, 16 από τις οποίες είναι αποθηκευμένες στο πλοίο είτε για χρήση από τους Sandbox είτε από τα άλλα πυραυλικά συστήματα του πλοίου....
Η κλάσης ναυπηγήθηκε στην δεκαετία του 1980, αλλά το σκάφος (ένα από τα τρία της κλάσης που υπηρετούν) έχει υποστεί δύο μείζονα προγράμματα εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των συστημάτων του, ένα στην δεκαετία του 1990 που κράτησε περίπου οκτώ χρόνια και ένα πρόσφατα. 

πηγη: prisonplanet.gr


Έντιμοι & περήφανοι Μανιάτες: Αυτοκτόνησε ο αδελφός του υφυπουργού Άμυνας λόγω φτώχειας



Ο 61 χρονος Ηλίας Καράμπελας, αδελφός του ΥΦΕΘΑ Π.Καράμπελα, βρέθηκε νεκρός μέσα σε μία λίμνη αίματος στο εξοχικό του σπίτι με μια καραμπίνα δίπλα του.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν μέχρι στιγμής όλα δείχνουν ότι πρόκειται για αυτοκτονία. Τα ευρύματα κατ'αρχήν δείχνουν ότι, αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίνα.  Ήταν συνταξιούχος του ΝΑΤ και του ΙΚΑ , πρώην ναυτικός και αδελφός του ΥΦΕΘΑ Παναγιώτη Καράμπελα. Δεν άφησε κάποι σημείωμα ή δεν έγινε γνωστό κάτι τέτοιο.
Η αυτοκτονία έγινε στην εξοχική του κατοικία στο χωριό Καμάρες της Μάνης. αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα επβίωσης μετά τ ις συνεχείς περικοπές της σύνταξής του. Ο πρώην στρατηγός και νυν ΥΦΕΘΑ, ακέραιος και άμεμπτος μέχρι "ξεροκεφαλιάς" δεν κατάφερε να βοηθήσει τον αδελφό του οικονομικά, αφού και ο αυτόχειρας, περήφανος Μανιάτης δεν ήθελε "οικονομικές βοήθειες".
Τον τελευταίο καιρό είχε περιπέσει σε μελαγχολία, καθώς έβλεπε ότι η ζωή του δεν μπορούσε να συνεχιστεί με τόσες στερήσεις που έφερε στη ζωή του το Μνημόνιο.
Τον άτυχο άντρα εντόπισε νεκρό στην αυλή του σπιτιού του ένας φίλος του, οδηγός ταξί, με τον οποίο είχαν δώσει ραντεβού για να τον παραλάβει το μεσημέρι της Κυριακής. Όταν ο άντρας πήγε στο σπίτι, τον βρήκε μέσα σε λίμνη αίματος.
Προανάκριση για το συμβάν διενεργείται από το αστυνομικό τμήμα Γυθείου και την Ασφάλεια Σπάρτης, ενώ έχει ενημερωθεί και ο Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής Πελοποννήσου, Υποστράτηγος της ΕΛΑΣ Ηλίας Γεωργόπουλος. Ο αδερφός του υφυπουργού ήταν γεννημένος το 1951, ήταν παντρεμένος και είχε δύο παιδιά.
πηγη: defencenet.gr


Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Βουλγαρικά χωριά ζητούν ένωση με την Ελλάδα!





"Το Ελληνικό όνειρο των δύο βουλγαρικών χωριών". Με αυτόν τον τρόπο η γαλλική εφημερίδα "Le Figaro" αναφέρθηκε στην επιθυμία των κατοίκων του Tsrantcha και του Brashten για "προσάρτηση στην Ελλάδα"...
Τα δύο λιλιπούτεια χωριά 600 και 800 κατοίκων, "χαμένα" στο βάθος της οροσειράς της Ροδόπης που χωρίζει τις δύο χώρες, ζήτησαν εγγράφως να "διοικούνται είτε από τη Δράμα είτε από την Καβάλα".

"'Εχουμε χάσει κάθε ελπίδα στη Βουλγαρία" αναφέρουν στο σχετικό σημείωμα με τις υπογραφές των κατοίκων. Αυτό επαναλαμβάνει και ο "ειδικός απεσταλμένος" τους στον Ελλήνα πρέσβη.

Πηγή: Lefigaro.fr 



Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

skliro_sitari.jpg

ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΙΤΑΡΙ ΣΚΛΗΡΟ, ΠΑΛΑΙΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΜΑΥΡΑΓΑΝΙ, ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΛΙΕΡΓΕΙΑΣ,
ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΠΟΡΑ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΣΠΟΡΟ Η ΥΒΡΙΔΙΟ.
ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΣΠΟΡΟΣ ΟΠΟΥ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟΝ ΣΠΟΡΟ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.

ΓΙΑ ΣΠΟΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 20 ΕΩΣ 22 ΚΙΛΑ ΤΟ ΣΤΡΕΜΑ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ email - ellinonafipnisis@gmail.blogspot.com


Απείλησαν με αποβολή μαθήτρια λόγω ... εθνικισμού!





Κάποτε θα έρθει ο καιρός που η Νέα Τάξη Πραγμάτων θα καταφέρει, να μην τολμάμε να λέμε ότι είμαστε Έλληνες, γιατί απλούστατα θα το μετέτρέψουν σε ποινικό αδίκημα. Δυστυχώς ο καιρός πλησιάζει, και αν ισχύει η καταγγελία μητέρας από την Αρεόπολη, τότε είναι ήδη εδώ.
Aπίστευτο σκηνικό στην Αρεόπολη Λακωνίας! Η Γρηγορία Στραβοκέφαλου μητέρα μαθήτριας, έκανε έγγραφη καταγγελία προς το Υπουργείο Παιδείας, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Λακωνίας, το Λύκειο Αρεόπολης και το Γυμνάσιο Αρεόπολης, αναφέροντας τα εξής:
"Μετά λύπης μου θέλω να σας πληροφορήσω τα παρακάτω που αφορούν το Λύκειο και Γυμνάσιο Αρεόπολης, και συγκεκριμένα όπως με πληροφόρησε η κόρη μου:
Καθηγήτρια Λυκείου και καθηγητής Γυμνασίου - Λυκείου του Λυκείου Αρεόπολης θεωρεί ότι πρέπει να επιπλήττει μαθήτρια και συγκεκριμένα την κόρη μου για αναρτήσεις σε ιστοσελίδα κοινωνικής Διαδικτίωσης (face book) που κατά τη γνώμη τους εκφράζουν εθνικιστικές -ρατσιστικές τάσεις απειλώντας μάλιστα το παιδί μου με οριστικές αποβολές από όλα τα σχολεία. Δεν παρέλειψαν να την παρομοιάσουν με την πρωταθλήτρια Παπαχρήστου λέγοντας ότι θα υποστεί αποκλεισμούς από πολλά, και ότι μπορούν να της της χαλάσουν τη διαγωγή από κοσμιοτάτη σε κόσμια ενεργώντας κατά αυτό τον τρόπο παράνομα στο παιδί μου με την ακριβή έννοια της απελής δημιουργώντας της φόβο και ανασφάλεια και διαταραχή της ομαλής σκέψης του. Προσέβαλαν την προσωπικότητα του παιδιού μου ενώπιων τρίτων γεμίζοντας το ανασφάλειες και ενοχές για τις πολιτικές πεποιθήσεις και την ελληνική του υπηκοότητα.
Έφτασε μάλιστα στο σημείο να επιπλήτουν το παιδί μου για καυγά που είχε με άλλη μαθήτρια εκτός σχολείου αλβανικής υπηκοότητας η οποία την προκαλούσε αρκετές φορές κατά τρόπο ανάρμοστο, αγενή, και εξυβριστικό τόσο για την ίδια όσο και για οικείους της. Ερωτάτε έχει δικαίωμα το λύκειο Αρεόπολης καθηγητές και λυκειάρχης να ασχολείται με εξωσχολικά γεγονότα μαθητών απειλώντας μάλιστα με παιδοψυχολόγους τα παιδία, όταν αυτά ως συνηδιτοποιημενα άτομα στην ηλικία των 17 ετών έχουν πολιτική συνείδηση, να τα κρίνουν για αυτή όταν πιθανώς δεν τους αρέσει η θέλουν οι ίδιοι καθηγητές ίσως καθοδηγούμενοι να καταπνίγουν κάθε εθνικιστική άποψη και γνώμη επιβάλλοντας κατά αυτό το ν τρόπο τις δικές τους απόψεις.
Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου σε βάρος οποιουδήποτε ξανά καθʼ οποιοδήποτε τρόπο ενεργήσει σε βάρος του παιδιού μου απαιτώντας την παραδειγματική ποινική τιμωρία του. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι δεν επιθυμώ τον πειθαρχικό έλεγχο των υπαιτίων επιφυλασσόμενη ποινικού καταλογισμού. Τέλος στο Λύκειο- Γυμνάσιο Αρεόπολής που συστεγάζονται κυκλοφορεί ,αν δυνατόν καθηγήτρια που προέβηκε σε χειροδικία σε βάρος ανηλίκου μαθήτριας . Είναι δυνατό κυκλοφορεί εκεί χωρίς συνέπειες της πράξης της θέτοντας σε κίνδυνο την αφάλεια των παιδιών μαζί και της κόρης μου ; Τι μέτρα πήρατε η θα πάρετε; Θα ξανακλείσουν τα παιδιά στις τουαλέτες για να αποφύγουν την επίθεση της μαινόμενης καθηγήτριας;
Σας γνωρίζω ότι σε καμία περίπτωση όπως σας προαναφέρω μην τολμήστε ξανά να ασχοληθείτε με της πολιτικές πεποιθήσεις της κόρης μου διότι αυτό δεν σας αφορά διότι δε λαμβάνει χώρα εντός σχολείου, γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα δώσετε λόγο στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.
Παρακαλώ για την διεξαγωγή έρευνας και την εγγραφή απάντησή σας".
Το θέμα στην τοπική κοινωνία έχει πάρει διαστάσεις και οι ντόπιοι δηλώνουν έτοιμη να προστατέψουν την μαθήτρια και συμπατριώτισσα τους δηλώνοντας "εδώ είναι Μάνη"
Εάν ισχύει η παραπάνω καταγγελία, περιμένουμε την άμεση αντίδραση του Υπουργείου Παιδείας (και φυσικά υπέρ της μαθήτριας).
πηγη: defencenet.gr


Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Εορτή Πολεμικής Αεροπορίας 2012


ΜΕ ΜΑΣΩΝΙΚΗ ΧΕΙΡΑΨΙΑ ΕΠΙΣΦΡΑΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΑΜΑΡΑΣ - ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ!


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ



Ποιος είναι ο πιο...υψηλόβαθμος; Δείτε αυτή την εικόνα και θα καταλάβετε:




Δόση "καπούτ" - Β.Σόιμπλε: "Καλώς ψηφίστηκαν τα μέτρα αλλά δεν δίνουμε τη δόση"





Επιβεβαιώνονται δια στόματος του Γερμανού υπουργούΟικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε οι πληροφορίες του defencenet.gr  ότι, δηλαδή,  η εκταμίευση της δόσης των 31,5 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα θα καθυστερήσει σημαντικά.
«Φοβάμαι ότι θα είναι πολύ νωρίς για να λάβουμε απόφαση για την Ελλάδα την επόμενη εβδομάδα», δήλωσε ο Γερμανός υπουργόςΟικονομικών, όπως μεταδίδει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters. Οίδιος επεσήμανε ότι η ισχνή παγκόσμια οικονομία πνίγει την δυνατότητα επίλυσης της κρίσης της Ευρωζώνης.
Σήμερα Πέμπτη γερμανικά δημοσιεύματα ανέφεραν πως ακόμη και μετά την ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου αλλά και την επικείμενη έγκριση του προϋπολογισμού, η Ελλάδα δεν θα μπορεί να περιμένει την άμεση εκταμίευση της επόμενης δόσης.
Όπως σας είχαμε ενημερώσει, στελέχη του ΔΝΤ ενημέρωσαν την ελληνική κυβέρνηση ότι δεν πρόκειται να συνεναίσουν στην εκταμίευση της δόσης εάν δεν υπάρξει συμφωνία για το "κούρεμα". Φυσικά αυτό προκαλέι "εμπλοκή" και δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι οι Ευρωπαίοι έχουν τη διάθεση να αναλάβουν εξ'ολοκλήρου τη χρηματοδότηση της χώρας από μόνοι τους.
Στο ΔΝΤ άρα και στην Αμερική θεωρούν ότι η Ελλάδα είναι "βαρέλι" δίχως πάτο, και για να κλείσει πρέπει να διαγραφεί τουλάχιστον το μισό χρέος, αλλιώς η χώρα δεν θα σταθεί ποτέ στα πόδια της, και η μόνη ανάπτυξη που θα γνωρίσει θα είναι "ανάπτυξη"του χρέους. Ξέρουν ότι τα εξοντωτικά αυτά μέτρα θα μπορούσαν να αποδώσουν μόνο τότε.
Προς το παρόν το "χτύπημα" για την κυβέρνηση θα είναι "κατακλυσμικό". Ζήτησε από όλους τους Έλληνες να κάτσουν να τους "γδάρουν" για να πάρουν την "δόση" τους, και ο απίστευτος Σόιμπλε την επόμενη μέρα δηλώνει ότι η δόση θα παραμείνει ένα άπιαστο "όνειρο". Είμαστε σίγουροι ότι το επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης ετοιμάζει ήδη τους σχεδιασμούς του για το πως θα πείσει τον κόσμο ότι όλα πάνε όπως έχουν προγραμματισθεί, απλά εμείς δεν το καταλάβαμε ακόμα.
πηγη: defencenet.gr

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Νεκροταφείο για τους φιλάθλους της ετοιμάζει η Σάλκε! !!!




ΜΙΝΑ ΠΕΠΠΑ 


Το Δεκέμβριο θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα κατασκευής του κοιμητηρίου με τους 1904 τάφους!

Ο αριθμός των 1904 τάφων παραπέμπει στο έτος ίδρυσης του γερμανικού ποδοσφαιρικού συλλόγου.

Το νεκροταφείο της Σάλκε, όπως είναι φυσικό, θα θυμίζει γήπεδο, καθώς θα είναι σκεπασμένο με γκαζόν, ποδοσφαιρικές εστίες και πάγκους.

Με την έναρξη.. λειτουργίας του κοιμητηρίου της Σάλκε, οι φανατικοί οπαδοί της ομάδας θα μπορούν έναντι 1.250 ευρώ να εξασφαλίσουν τον τάφο της αρεσκείας τους.

Στα έξοδα βεβαίως θα πρέπει να συνυπολογισθεί και η ετησία εισφορά 125 ευρώ, η οποία θα βαραίνει τους συγγενείς του εκλιπόντα.

"Πολλοί διάσημοι παίκτες της ομάδας και παράγοντες ζήτησαν να ταφούν εδώ", τόνισε ο δημιουργός του κοιμητηρίου Έντερ Ολούπιναρ.

Η Σάλκε, πάντως, δεν είναι η πρώτη ομάδα που προχωράει στην κατασκευή νεκροταφείου. Είχε προηγηθεί το 2006 η Μπόκα Τζούνιορς το 2006 και το 2008 το Αμβούργο.



πηγη: pheme.gr

ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΓΚΟΙΜ???




ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ ??? ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ