πηγη: prisonplanet.gr
ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......
Τρίτη 11 Μαρτίου 2014
Αιφνιδιασμός Β.Πούτιν: H Κριμαία ανακήρυξε την ανεξαρτησία της πριν το δημοψήφισμα!

Στον ύπνο έπιασε κυριολεκτικά τη Δύση και την ΕΕ η Ρωσία! Με μια κίνηση στρατηγικού αιφνιδιασμού το Κοινοβούλιο της Κριμαίας ανακήρυξε την ανεξαρτησία της πριν το δημοψήφισμα!
Συγκεκριμένα, με 78 «ναι» από συνολικά 100 ψήφους το Κοινοβούλιο της Κριμαίας ανακήρυξε την ανεξαρτησία της πριν από το δημοψήφισμα που αναμένεται να γίνει αυτή την Κυριακή.
Ο Βλαντιμίρ Πούτιν έφερε προ τετελεσμένου γεγονότος τη Δύση και την Δυτική Ουκρανία...
πηγη: prisonplanet.gr
Συναγερμός: Τρώγαμε δημητριακά με έντομα!!! ΞΥΠΝΑΤΕ ΓΚΟΙΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑ

Την άμεση ανάκληση και απόσυρση δημητριακών με παρουσία προνυμφών εντόμων απαίτησε ο ΕΦΕΤ, μετά από σχετικές καταγγελίες που δέχτηκε.
Στην απόσυρση συγκεκριμένης παρτίδας του προϊόντος Nestle Fitness Fruits με δημητριακά ολικής αλέσεως, όπου διαπιστώθηκε παρουσία προνυμφών εντόμων, προχωρά η εταιρεία CPW ΕΛΛΑΣ ΑΕ, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία Nestle.
Σημειώνεται ότι χθες ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) έκανε γνωστό ότι στο πλαίσιο διερεύνησης καταγγελίας, η Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης διαπίστωσε τη διακίνηση δημητριακών ολικής αλέσεως με παρουσία προνυμφών εντόμων.
Πρόκειται για το προιόν «Nestle Fitness Fruits» με δημητριακά ολικής αλέσεως, σε συσκευασία των 375 γρ. με αρ. παρ.: L3185081900 06 και ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: 04/07/2014.
Το προϊόν διανέμεται από την CPW ΕΛΛΑΣ ΑΕ και ο ΕΦΕΤ απαίτησε την άμεση ανάκληση / απόσυρση της παρτίδας από την αγορά.
Από την πλευρά της η CPW ΕΛΛΑΣ διευκρινίζει ότι η ανακοίνωση του ΕΦΕΤ αναφέρεται σε παρουσία εντόμων εντός συγκεκριμένου και μεμονωμένου δείγματος και δεν αφορά κάποια άλλη παρτίδα του συγκεκριμένου προϊόντος.
"Η παραγωγική διαδικασία του προϊόντος σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπει την παρουσία εντόμων στο προϊόν. Επιπλέον η σφραγισμένη συσκευασία του προϊόντος διασφαλίζει πλήρως το προϊόν, εφόσον βεβαίως τηρούνται οι κατάλληλες συνθήκες φύλαξης σε όλη την αλυσίδα από την αποθήκευση μέχρι την κατανάλωση", τονίζει η CPW Ελλάς στην ίδια ανακοίνωση.
(Με πληροφορίες από ΑΠΕ)
πηγη: http://news247.gr
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ...
Πρόεδρος της Nestle: «Tο νερό δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα»


Σε μια ειλικρινή συνέντευξη για το ντοκιμαντέρ «Ταΐζουμε τον κόσμο», ο Πρόεδρος της Nestle Peter Brabeck κάνει τον εκπληκτικό ισχυρισμό ότι το νερό δεν είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα. Επιτίθεται στην ιδέα ότι η φύση και τα προιόντα της είναι αγαθά και λέει πως το γεγονός ότι οι άνθρωποι είναι πλέον σε θέση να αντισταθούν στην κυριαρχία της φύσης είναι ένα μεγάλο επίτευγμα. Επιτίθεται στη βιολογική γεωργία και λέει πως η γενετική τροποποίηση είναι καλύτερη.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΝΚ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΜΠΟΡΕΥΤΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ http://www.nestle-waters-direct.gr/
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤ1. ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο <ΛΕΒΕΝΤΗΣ > ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΟΣ!!!
NESTLE ΕΙΠΑΜΕ ΤΗ ΛΕΝΕ ΕΤΣΙ???
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ SUPERMARKET!
Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014
Oι δυνάμεις ασφαλείας του Ντόνετσκ προσχωρούν στην Ρωσία - Έβαλαν τη σημαία στις ασπίδες τους

H Κριμαία σε ένα ακόμη βήμα προς την προσάρτηση στο ρωσικό κορμό, σταμάτησε κάθε μετάδοση Ουκρανικού καναλιού, αντί του πρώτου εθνικού καναλιού μεταδίδει το ρωσικό ΤΝΤ και «σήκωσε» δικό της τηλεοπτικό σταθμό το «Σταρ» της Αυτονομίας, την ίδια στιγμή χθες στις διαδηλώσεις στο Ντόνετσκ εμφανίστηκαν αστυνομικοί που στις ασπίδες τους είχανε την ρωσική σημαία, όπως αναμεταδίδουν ειδησεογραφικά πρακτορεία.
Αυτό μετέδωσε το ειδησεογραφικό πρακτορείο «Ίντερφαξ» και φαίνεται πλέον ξεκάθαρα πώς το μόνο που περιμένουν όλοι για την απόσχιση και την προσάρτηση της Κριμαίας στη Ρωσία είναι το δημοψήφισμα της 16ης Μαρτίου, το οποίο και τυπικά θα σφραγίσει την ιστορική αυτή απόφαση.
Στο Ντόνετσκ περίπου 10.000 φιλορώσοι διαδηλωτές επεφύλαξαν «θερμή» υποδοχή στον Βιτάλι Κλίτσκο -εκ των ηγετών της εξέγερσης κατά του Γιανουκόβιτς στο Κίεβο και υποψήφιο για την προεδρία της Ουκρανίας- και τελικά τον υποχρέωσαν να ακυρώσει τη συγκέντρωση που είχε προγραμματίσει στην πόλη.
Κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή προς τιμή των αστυνομικών που σκοτώθηκαν στο Κίεβο σε συγκρούσεις με τους νεοναζί και τους φιλοδυτικούς.
Διαδηλωτές ανέβασαν μάλιστα τη ρωσική σημαία στο τοπικό αρχηγείο των υπηρεσιών ασφαλείας, με την ανοχή τους. Άλλωστε στο Κίεβο μόλις πριν λίγες εβδομάδες τους χαρκτήριζαν φονιάδες και τους κυνήγαγαν να τους σκοτώσουν ο νεοναζί που μετέπειτα κατέλαβαν την εξουσία. Υπενθυμίζουμε ότι εναντίον τους είχαν κινητοποιηθεί μέχρι και Τούρκοι Τατάροι, πολλοί εκ των οποίων εξτρεμιστές, με πέιρα από σφαγές στην Συρία που μεταφέρθηκαν επιγόντως στο Κίεβο μέσω των τουρκικών αερογραμμών.
Ο Κλίτσκο τελικά υποχρεώθηκε να ακύρωσει τη συγκέντρωση που είχε προγραμματίσει μερικές εκατοντάδες μέτρα από την Πλατεία Λένιν. Αυτό που διαφάνηκε όμως από τα χθεσινά επεισόδια ήταν ότι ούτε και οι τοπικές αρχές είναι πολύ διαθέσιμες να πέρνουν εντολές από το Κίεβο, και ειδικά από τους αλλότριους εθνικά δυτικούς Ουκρανους που εχουν μάυρο παρελθόν καταγωγής από τα ουκρανικά SS του Β' ΠΠ.
Όπως δήλωσε ο Ρώσος Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν μία τέτοια απόφαση, του λαού της Κριμαίας, είναι σύμφωνη με το διεθνές δίκαιο και θα γίνει απολύτως σεβαστή από τη Μόσχα.
Όσον αφορά στην παύση της αναμετάδοσης των τηλεοπτικών προγραμμάτων της Ουκρανίας στην Κριμαία, η ελληνικής καταγωγής αναπληρωτής πρωθυπουργός της κυβέρνησης της Κριμαίας Όλγα Κοβιτίδη δήλωσε πώς «αυτό έγινε για τεχνικούς λόγους».
«Χρειάζεται χρόνος για να μάθουμε τι έγινε και δεν μεταδίδονται τα Ουκρανικά κανάλια. Θα προσπαθήσουμε να αποκαταστήσουμε τη βλάβη», δήλωσε η κ. Κοβιτίδη στο «Interfax». Είναι σαφές μετά από αυτή τη δήλωση τι ακριβώς συμβαίνει.
Έπεσε «μαχαίρι» στα ουκρανικά κανάλια και μεταδίδεται το ρωσικό ΤΝΤ και το κανάλι της «Αυτονομίας». Πρόκειται για απάντηση της Κριμαίας σε αυτό που έκανε η κυβέρνηση του Κιέβου στη δυτική χώρα. Απαγόρευσε δηλαδή την προβολή των ρωσικών καναλιών. Μιλάμε ήδη για έδαφος που τελεί υπό ρωσική κυριαρχία. Οι τηλεπικοινωνίες αποτελούν τη βάση της κρατικής κυριαρχίας, και ιδιαίτερα εάν ένα κράτος μπορεί να διαδώσει την επίσημη "προπαγάνδα" του, σε αυτούς που θεωρεί πολίτες του.
πηγη: prisonplanet.gr
Σάββατο 8 Μαρτίου 2014
Ο Πούτιν "σκάει" στα γέλια με δημοσιογράφο-ΒΙΝΤΕΟ

Δημοσιογράφος λέει στον Πούτιν το αμίμητο, ότι το ΝΑΤΟ έβαλε σε λειτουργία το αντιπυραυλικό σύστημα για να προστατευτεί απο το Ιράν..
Ο Πούτιν δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα γέλια του... και ξεσπάει μπροστά στον κοκαλωμένο δημοσιογράφο που δεν περίμενε τέτοια αντίδραση
"Να είσαι καλά που με έκανες να γελάσω" του είπε."Σε λίγο θα πάω για ύπνο και χριεάζεται λίγο χιούμορ"
Πάντως είναι πλέον κατανοητό ότι κάποιοι στις ΗΠΑ ονειρεύονται έναν Γ ΠΠ' καιότι τα πυρηνικα μανιτάρια θα σκάνε μόνο στων αλλονών τις αυλές.
πηγη: prisonplanet.gr
Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014
Eξαγριωμένο πλήθος εκδίωξε τον απεσταλμένο του ΟΗΕ στη Κριμαία- Βίντεο από τη φυγάδευση του

Ο ειδικός απεσταλμένος του γενικού γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών Μπαν Κι-μουν, Ρόμπερτ Σέρι, ήρθε αντιμέτωπος από το εξαγριωμένο πλήθος στη Κριμαία, οι οποίοι στο πρόσωπο του είδαν τον εκπρόσωπο των Δυτικών που ευθύνονται για τις βίαιες αναταραχές και το χάος που συγκλονίζει τη χώρα.
Αρχικά υπήρχε η πηροφορία που την επιβεβαίωσε και μία εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών της Ουκρανίας, η οποία δήλωσε ότι ο Σέρι κρατείτο στη Συμφερόπολη.
Ωστόσο ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Γιαν Ελίασον διέψευσε την πληροφορία και διευκρίνισε ότι ο ειδικός απεσταλμένος του γγ του ΟΗΕ δέχτηκε απειλές αλλά δεν κρατείται.
Τελικά, λίγο αργότερα, ένας δημοσιογράφος ανακοίνωσε μέσω Twitter ότι o Ρόμπερτ Σέρι ολοκληρώνει την αποστολή του στην Κριμαία.
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Τζέιμς Μέιτς, ο Σέρι μετά τις απειλές που δέχτηκε από ενόπλους, κατέφυγε σε ένα καφενείο. «Απ΄ έξω ντόπιοι παραστρατιωτικοί έχουν αποκλείσει την πόρτα», έγραψε στο μήνυμά του ο Μέιτς.
«Αρνήθηκε να πάει μαζί τους όταν ακινητοποίησαν το αυτοκίνητό του, βγήκε έξω και περπάτησε μέχρι που βρήκε το καφενείο. Ζήτησε από τα μέλη της δημοσιογραφικής ομάδας του ITV να μείνουν μαζί του», πρόσθεσε. Δεν έχει διευκρινιστεί εάν οι δημοσιογράφοι συνόδευαν τον Σέρι ή αν συναντήθηκαν τυχαία στη Συμφερόπολη.
Αμέσως μετά, με νεώτερο μήνυμα, ο Μέιτς είπε ότι ο Σέρι συμφώνησε να φύγει από την Κριμαία. «Βγήκε από το καφενείο, μπήκε στο αυτοκίνητο που περίμενε, περιστοιχισμένος από ένα πλήθος που φώναζε Πούτιν! Πούτιν!».
Ο Σέρι βγήκε από το καφενείο υπό την προστασία αστυνομικών και κατευθύνθηκε προς το αεροδρόμιο, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.
Σήμερα, δόθηκε στη δημοσιότητα βίντεο από τη φυγάδευση του ειδικού απεσταλμένου του γγ του ΟΗΕ στην Κριμαία:
πηγη: defencenet.gr
Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014
Στη Βουλή δικογραφία κατά Ε.Βενιζέλου για κατασκοπεία
Διαβιβάστηκε στη Βουλή από τον υπουργό Δικαιοσύνης, Χαράλαμπο Αθανασίου, η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Εξωτερικών, Ευάγγελου Βενιζέλου, κατόπιν μήνυσης που κατατέθηκε εναντίον του «για κατασκοπεία και παραβίαση μυστικών του κράτους».
Τη μήνυση κατά του κ. Βενιζέλου έχει καταθέσει ο γιατρός Δημήτριος Αντωνίου, με αφορμή τις δηλώσεις του υπουργού ότι κατέχει στο σπίτι του ψηφιακή φωτοτυπία των αμυντικών σχεδίων της χώρας από τη θητεία του στο υπουργείο Αμύνης.
Το έγγραφο της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου, συνοδευόμενο με την ποινική δικογραφία και το αντίστοιχο έγγραφο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, διαβιβάζεται στη Βουλή με τις διατάξεις περί ποινικής ευθύνης υπουργών (ν.3126/2003).
Σημειώνεται ότι ο κ. Βενιζέλος τον Ιανουάριο του 2013 σε ομιλία του προσπαθώντας να αιτιολογήσει το γεγονός ότι κράτησε στο γραφείο του το στικάκι με την λίστα Λαγκάρντ που του είχε παραδώσει ο Ιωάννης Διώτης και μετά την αποχώρησή του από το υπουργείο Οικονομικών, ο Ευάγγελος Βενιζέλος χρησιμοποίησε ένα επιχείρημα που προκάλεσε ακόμη ένα «πολεμικό» μέτωπο με τον ΣΥΡΙΖΑ.
«Λέει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι απέκρυψα και υπεξήγαγα τη λίστα. Από ποιον; Από το ΣΔΟΕ που την είχε; Ποια λίστα; Την άτυπη ψηφιακή φωτοτυπία;» τόνισε ο κ. Βενιζέλος και αναρωτήθηκε: «Μήπως δεν έχω ψηφιακή φωτοτυπία των αμυντικών σχεδίων της χώρας από τη θητεία μου στο υπ. Άμυνας; Βεβαίως και έχω. Πώς πήγαινα στο ΝΑΤΟ;».
πηγη: defencenet.gr
Ο πρώτος που τράκαρε στην Ελλάδα ήταν υπουργός

Με αφορμή λοιπόν τα ατυχήματα στους δρόμους αναζητήσαμε την απαρχή τους σε ολόκληρο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα. Πότε, λοιπόν, έγινε το πρώτο αυτοκινητιστικό ατύχημα στον κόσμο;
Αν και το αυτοκίνητο είναι μία σχετικά πρόσφατη ανακάλυψη, το πρώτο καταγεγραμμένο ατύχημα χρονολογείται πριν από περίπου 300 χρόνια. Θα μου πείτε μα πώς... Εξαρτάται με το τι ορίζετε ως αυτοκίνητο.
Το πρώτο ατύχημα στον κόσμο
Το πρώτο ατύχημα μας ταξιδεύει πολύ πίσω στον χρόνο και συγκεκριμένα στο 1771.
Παρόλο που δεν έμοιαζε καθόλου σε αυτό που εμείς σήμερα ονομάζουμε αυτοκίνητο, το πρώτο ατύχημα έγινε από τη δημιουργία ενός Γάλλου εφευρέτη, τουNicolas-Joseph Cugnot.
Ο Cugnot τότε υποστήριζε ότι είχε κατασκευάσει το πρώτο “αυτοπροωθούμενο μηχανικό όχημα”, το οποίο ήταν ικανό να μεταφέρει επιβάτες και κινούνταν με περίπου 3,2 km/h.
Και λέμε υποστήριζε, γιατί υποτίθεται ότι το πρώτο αυτοκίνητο έφτιαξε ο πατέρας Ferdinand Verbiest στην Κίνα, τη χώρα που φαινομενικά εφευρίσκει τα πάντα. Το παιχνίδι του, βέβαια, ήταν πολύ μικρό για να δεχτεί επιβάτες. Και λέμε παιχνίδι, γιατί για αυτόν ακριβώς τον λόγο δημιουργήθηκε. Φτιάχτηκε για να γίνει το παιχνίδι ενός Κινέζου Αυτοκράτορα.
To Fardier, το πρώτο ατμοκίνητο όχημα στην ιστορία
Γι' αυτό και ο Cugnot τυπικά κατέχει τον τίτλο της δημιουργίας του πρώτου μηχανικού οχήματος που μπορούσε να οδηγήσει ο άνθρωπος. Η εφεύρεσή του ονομάστηκε fardier.
Ακόμα και αν αποτέλεσε το πρώτο ατμοκίνητο όχημα στην ιστορία, στην πραγματικότητα ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκε κανονικά. Σύμφωνα με την ιστορία, κάποια στιγμή το 1769, ο Cugnot έδειξε σε Γάλλους αξιωματούχους το πρωτότυπο σχέδιό του για ένα βαγόνι ατμού, που θα μπορούσε να μεταφέρει τα κανόνια για τον στρατό.
Χρειάστηκε περίπου 2 χρόνια για να υλοποιηθεί το σχέδιο. Όταν τελικά τα κατάφερε, ο Cugnot κάλεσε τους Γάλλους να τον συντροφεύσουν στο παρθενικό ταξίδι του fardier. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, το όχημα δυστυχώς βγήκε εκτός ελέγχου και έπεσε πάνω στον τοίχο ενός κήπου. Και αυτή ήταν η πρώτη σύγκρουση.
Για ένα πιο τεκμηριωμένο περιστατικό, θα πρέπει να ταξιδέψουμε 98 χρόνια αργότερα. Στις 31 Αυγούστου του 1869, στην πόλη Birr της Ιρλανδίας, μία επιστήμονας και συγγραφέας, η Mary Ward, κέρδισε το ατυχές προνόμιο να αποτελεί το πρώτο άτομο που σκοτώθηκε σε ατύχημα, μάλλον στην περίπτωσή της δυστύχημα, με αυτοκίνητο. Μάλιστα, σήμερα υπάρχει και άγαλμα σε σχολείο της Ιρλανδίας προς τιμήν της.
Την ημέρα εκείνη η Mary Ward μαζί με τρεις φίλους της απολάμβαναν μία βόλτα με το ατμοκίνητο μέσο της εποχής. Ενώ βρίσκονταν σε κίνηση, το αυτοκίνητο χτύπησε σε ένα εμπόδιο του δρόμου.
Η Mary έφυγε από την θέση της και έπεσε στο έδαφος (τα αυτοκίνητα της εποχής δεν ήταν κλειστά γύρω γύρω όπως τα σημερινά). Δυστυχώς μαζί με την επιστήμονα έφυγε και ο ένας από τους τροχούς του οχήματος, ο οποίος έπεσε επάνω της και την σκότωσε επί τόπου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο αυτό είχε κατασκευαστεί από τον πρωτοπόρο Sir Charles Algernon Parsons και τον αδερφό του, ξαδέρφια της Mary, που μάλιστα ήταν μαζί της την ώρα που έγινε το περιστατικό. Τότε ο Parsons ήταν μόλις 15 ετών! Ευτυχώς, δεν πτοήθηκε από το ατύχημα και συνέχισε να προσφέρει στον κόσμο της μηχανικής.
Το πρώτο θανατηφόρο αυτοκινητιστικό ατύχημα σε αγγλικό έδαφος έγινε το 1896.
Θύμα του ήταν η Bridget Driscoll, που έχασε τη ζωή της από ένα αυτοκίνητο που κινούνταν με περίπου 6,5 km/h! Προφανώς θα αναρωτιέστε πώς κατάφερε να πεθάνει από ένα όχημα που πήγαινε πιο αργά ακόμα και από έναν άνθρωπο που περπατά...
Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα της εποχής, η Bridget είδε το όχημα να έρχεται κατά πάνω της και “πάγωσε”, είτε επειδή παραξενεύτηκε είτε επειδή τρόμαξε, με αποτέλεσμα να μην κουνηθεί από τη θέση της και να χτυπηθεί θανάσιμα.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το πρώτο ατύχημα έγινε 5 χρόνια νωρίτερα, το 1891, στο Οχάιο. Πρωταγωνιστής του ήταν ο James William Lambert, ο οποίος μαζί με τον James Swoveland, επέβαινε στο πρώτο μονοκύλινδρο αυτοκίνητο βενζίνης.
Καθώς προχωρούσαν το όχημα χτύπησε στη ρίζα ενός δένδρου, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του και να συγκρουστεί με έναν στύλο. Και οι δύο επιβάτες βγήκαν από το αυτοκίνητα με πολύ μικρά τραύματα. Ευτυχώς, δεν υπήρξαν θύματα.
Το πρώτο ατύχημα στην Ελλάδα
Το πρώτο ατύχημα στην Ελλάδα
Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε έξω την χώρα μας.
Το πρώτο καταγεγραμμένο αυτοκινητιστικό ατύχημα στην Ελλάδα έγινε τηνΚυριακή 4 Μαρτίου του 1907, στις 11.30 το πρωί, στην Λεωφόρο Συγγρού, στο ύψος του κτηρίου της ζυθοποιίας ΦΙΞ.
Υπαίτιος του δυστυχήματος ήταν ο τότε υπουργός και βουλευτής Φθιώτιδας, Νίκος Σιμόπουλος, που ακολουθούσε το αυτοκίνητο του πρίγκιπα Andrew (παππούς του σημερινού πρίγκιπα της Ουαλίας, Καρόλου). Τα δύο οχήματα κατευθύνονταν προς το Παλαιό Φάληρο και είχαν περίπου 30 μέτρα απόσταση μεταξύ τους.
Στο ύψος του εργοστασίου ΦΙΞ, ο υπουργός επιτάχυνε και προσπέρασε το αυτοκίνητο του πρίγκιπα, το οποίο και παρέσυρε. Δυστυχώς, μαζί πήρε και την Ευφροσύνη Βαμβακά, μία 25χρονη γυναίκα και μητέρα δύο ανήλικων παιδιών. Η άτυχη γυναίκα πρώτα χτυπήθηκε από το αυτοκίνητο του υπουργού και στην συνέχεια από εκείνο του πρίγκιπα, παρόλο που ο οδηγός του προσπάθησε να μειώσει ταχύτητα.
Το περιστατικό αυτό, την εποχή εκείνη, είχε προκαλέσει πολλές αντιδράσεις στην Αθήνα. Σε σημείο, μάλιστα, που ορισμένοι υποστήριζαν ότι την νεαρή κοπέλα είχε σκοτώσει ο πρίγκιπας και ότι ο Σιμόπουλος είχε απλά αναλάβει την ευθύνη, ώστε να προστατευτεί η εξοχότητά του.
Την επόμενη μέρα, ο Διοικητής της Αστυνομίας κάλεσε στο γραφείο του όλους τους ιδιοκτήτες και οδηγούς αυτοκινήτων της Αθήνας και τους έκανε αυστηρές συστάσεις. Θα έπρεπε να προσέχουν περισσότερο τον τρόπο που οδηγούν και την ταχύτητα που αναπτύσσουν.
Οι οδηγοί συνολικά ήταν 7! Ακόμα και οι εφημερίδες της εποχής έδωσαν τη δέουσα προσοχή στο θέμα. Παντού κυριαρχούσε το εξής σχόλιο:
“Επτά αυτοκίνητα κυκλοφορούν και θρηνούμε θύματα ... Φανταστείτε τι θα συνέβαινε αν γίνονταν εβδομήντα! .... “.
πηγη: defencenet.gr
Τρίτη 4 Μαρτίου 2014
Δακρίζουν οι εικόνες σε Ρωσία και Ουκρανία-BINTEO

Ένα αν μη τι άλλο παράδοξο φαινόμενο συντελείται τα τελευταία εικοσιτετράωρα σε Ναούς της Ρωσίας και της Ουκρανίας, με δεκάδες εικόνες να… δακρύζουν ταυτόχρονα.
Όπως μεταδίδουν τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, σε πολλούς Ναούς τόσο της Ρωσίας όσο και της Ουκρανίας, πολλές ιερές εικόνες, του Χριστού, της Παναγίας αλλά και Αγίων, έχουν αρχίσει να δακρύζουν.

πηγη: prisonplanet.gr
Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014
PRAVDA, με ημερομηνία 25 Μαρτίου 2011 - ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2014

Αρχικά, όταν συναντήσαμε την «προφητεία» σε ελληνικά σάιτ, σταθήκαμε εντελώς δύσπιστοι.
Σύμφωνα με αυτή, τρεις κορυφαίοι Ρώσοι μελλοντολόγοι προέβλεψαν ότι ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος θα ξεκινήσει το 2014, πέντε ημέρες μετά το τέλος των Χειμερινών Ολυμπιακών
Αγώνων στο Σότσι.
Σύμφωνα με αυτή, τρεις κορυφαίοι Ρώσοι μελλοντολόγοι προέβλεψαν ότι ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος θα ξεκινήσει το 2014, πέντε ημέρες μετά το τέλος των Χειμερινών Ολυμπιακών
Αγώνων στο Σότσι.
Λόγω καθαρά δημοσιογραφικής περιέργειας κάναμε τις απαραίτητες αναζητήσεις στη google, χρησιμοποιώντας τα ονόματα των μελλοντολόγων όπως τα είδαμε γραμμένα και βρεθήκαμε σε ένα δημοσίευμα της αγγλόγλωσσης διαδικτυακής έκδοσης της ρωσικής εφημερίδας Pravda, με ημερομηνία 25 Μαρτίου του 2011, το οποίο αναφέρει πράγματι τα εξής εντελώς περίεργα:
«Στις 24 Μαρτίου (σ.σ. του 2011), γνωστοί Ρώσοι αστρολόγοι, σαμάνοι και παραψυχολόγοι συγκεντρώθηκαν για να συζητήσουν τις προβλέψεις τους για το κοντινό και μακρινό μέλλον».
Αφού παραβλέψουμε μερικές παραγράφους (όλο το δημοσίευμα για όσους γνωρίζουν αγγλικά βρίσκεται εδώ: Third World War to begin during Winter Games in 2014), πάμε στο σημείο που μας ενδιαφέρει, δηλαδή στην προφητεία για τώρα, το οποίο αναφέρει:
«Οι συμμετέχοντες στη συνάντηση επίσης αποκάλυψαν την ημέρα έναρξης του Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου. Ο νέος πόλεμος λέγεται ότι θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2014, κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Σότσι. Είναι ακόμα πιθανό ότι ο πόλεμος θα ξεκινήσει πέντε ημέρες μετά τη λήξη των Αγώνων».
Επειδή δεν έχουμε καμιά διάθεση να σας τρελάνουμε και μαζί σας να τρελαθούμε και εμείς, πριν αρχίσουμε να πιστεύουμε σε προφητείες, κάναμε μια «πονηρή» σκέψη.
Η εφημερίδα Pravda, σήμερα, δεν είναι η κάποτε σοβαρή και επίσημη φωνή του σοβιετικού κομμουνιστικού κόμματος. Έχει μετατραπεί σε μια λαϊκή φυλλάδα με «αδυναμία» σε θέματα σκανδαλοθηρικού ή «μεταφυσικού» περιεχομένου. (Για να καταλάβετε, σαν να καταργηθεί το ΚΚΕ, να πουληθεί ο Ριζοσπάστης, να διατηρήσει το όνομα Ριζοσπάστης αλλά να γίνει Espresso. Αυτό έπαθε η εφημερίδα του Λένιν).
Επειδή, λοιπόν, δεν είναι η αξιόπιστη πηγή του παρελθόντος και επειδή στο διαδίκτυο η εξαπάτηση δεν είναι και τόσο δύσκολη, δεν σας κρύβουμε ότι σκεφθήκαμε την πιθανότητα το θέμα να είναι τωρινό και να το ανάρτησαν με παλιά ημερομηνία. Είναι μια εφικτή πιθανότητα.
Εάν, όμως, η ανάρτηση δεν είναι πειραγμένη και όντως δημοσιεύθηκε το 2011, τότε έχουμε να κάνουμε με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον γεγονός σε περίπτωση που επαληθευθεί, πράγμα που το απευχόμαστε.
Δείτε και το δημοσίευμα σε print screen:
Δείτε και το δημοσίευμα σε print screen:

πηγη: conspiracyfeeds
Κυριακή 2 Μαρτίου 2014
Ρώσοι ορθόδοξοι ιερείς ευλογούν πυρηνικό βλήμα Topol-M - Η Μόσχα δείχνει έτοιμη για όλα. ΒΙΝΤΕΟ

Σκηνές που θα προκαλέσουν σοκ στον παγκόσμια κοινή γνώμη αναδεικνύειτο defencenet.gr: Αργά τη νύχτα υπήρξε ενημέρωση από την Μόσχα για την μεταφορά αυτοκινούμενων διηπειρωτικών πυρηνικων πυραύλων πολλαπλών κεφαλών Topol-M σε περιοχές κοντά στην Μόσχα τις τελευταίες ώρες
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε Ρώσους ορθόδοξους ιερείς να ευλογούν τα "όπλα της Αποκάλυψης" λίγο πριν αυτά αφιχθούν στις περιοχές διασποράς τους. Είναι ένα ντοκούμέντο που δείχνει ότι μπορεί να βρισκόμαστε πολύ πιο κοντά στον όλεθρο απ'ότι πιστεύουμε.
Στο περιγραφή αναφέρεται ότι τα πυρηνικά βλήματα μετακινούνται δήθεν για την παρέλαση της ... 9ης Μαΐου, αλλά αυτό όλοι αντιλαμβάνονται ότι είναι απλή πρόφαση.
Μετά τις πληροφορίες ότι το ΝΑΤΟ συγκάλεσε έκτακτη διάσκεψη με αντικείμενο την ουκρανική κρίση, αλλά και το αίτημα της "κυβέρνησης" του Κιέβου προς το ΝΑΤΟ να "μελετήσεις τρόπου αντίδρασης στην ρωσική εισβολή" η Ρωσία έθεσε σε κατάσταση "πορτοκαλί" συναγερμού της πυρηνικές της δυνάμεις με διασπορά των αυτοκινούμενων πυρηνικών διηπειρωτικών όπλων της στα προκαθορισμένα σημεία εκτόξευσης.
Βρισκόμαστε ενώπιον ενός πιθανού πυρηνικού Αρμαγεδόνα; Ας ελπίσουμε πώς όχι.
Αλλά η ευλογία των ορθόδοξων ιερέων στην μέση του δρόμου στο απόλυτο όπλο της Αποκάλυψης και η περιφορά της εικόνας του Ιησού Χριστού και ο αγιασμός του όπλου, είναι πραγματικά ότι πιο συγκλονιστικό μπορεί να υπάρξει, ειδικά αυτές τις στιγμές
Πάντως η εικόνα που έδωσε ο ίδιος ο Λευκός Οίκος στην δημοσιότητα από την συνομιλία του Ρώσου προέδρου Μ.Ομπάμα με τον Ρώσο ομόλογό του Β.Πούτιν, είναι χαρακτηριστική της κατάστασης:

Ο Μ.Ομπάμα δείχνει αγχωμένος και πιεσμένος από αυτά που ακούει απο τον Β.Πούτιν σε σημείο που έχει σηκωθεί από το γραφείο του, έχει βάλει το χέρι του στην μέση, σφίγγει τα χείλη του και έχει σκύψει το κεφάλι του.
Η συνομιλία διήρκεσε 90 λεπτά. Η απάντηση του Β.Πούτιν στον Αμερικανό πρόεδρο είναι ότι "η Ρωσία έχει κάθε δικαίωμα να προστατεύσει τα συμφέροντά της στην Ουκρανία"
Η φωτογραφία ανέβηκε στον λογαριασμό του Λευκού Οίκου στο flickr.
Δείτε και το απίστευτο βίντεο το οποίο έδωσε η Μόσχα στην δημοσιότητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις 5 άτομα το είχαν δει πριν ανέβει στο defencenet.gr.
Η ονομασία του "Topol" σημαίνει "Δρεπάνι" στα ρωσικά. Ίσως δεν υπάρχει καταλληλότερη ονομασία για να περιγραφεί ο θάνατος που κουβαλάει.
Με ακρίβεια 200 μέτρων σε ακτίνα 11.000 χλμ. (!) μεταφέρει στην μία έκδοση μία κεφαλή 800 kt, 40 φορές ισχυρότερη από την βόμβα που έπληξε την Χιροσίμα και στην έκδοση που είναι σε υπηρεσία από το 2009 4-6 οχήματα επανεισόδου (MIRV) με 250 Kt. το κάθε ένα, που μπορεί να πλήξει ισάριθμους στόχους
πηγη: defencenet.gr
Σάββατο 1 Μαρτίου 2014
Τσουνάμι εξελίξεων. Οι Εβραίοι σκοπεύουν να απαγορεύσουν την χρήση του τεμένους του Ομάρ, ώστε να κάνουν τον τρίτο ναό. Ο Νταβούτογλου πάει στους Ουκρανούς εχθρούς του Πούτιν

Χαμός εξελίξεων. Η εβραϊκή κνεσέτ (βουλή), σκοπεύει να απαγορεύσει την είσοδο μουσουλμάνων στο χώρο που βρίσκονται τα δύο τεμένη και όπου υπήρχε κάποτε ο ναός του Σολομώντος.
Αυτό έχει ξεσηκώσει τους Παλαιστινίους και αναμένονται συγκρούσεις και ένταση.
Καταλαβαίνει κανείς, ότι αφού το όρος του ναού θα επιτρέπεται να το επισκεφθούν μόνο Εβραίοι, θα χτιστεί και ο ναός του Σολομώντος (ο τρίτος) και θα αχρηστευθεί το τέμενος του Ομάρ.
Εντωμεταξύ, η διεθνής αμνηστία, στην ετήσια έκθεσή της, μιλά κατά του Ιασραήλ, που καταπιέζει λέει τους Παλαιστινίους (τώρα το θυμήθηκαν) και ζητά διεθνή παρέμβαση πάνω στο θέμα.
Θυμίζουμε ότι ο Λιακόπουλος είχε παρουσιάσει στην τηλεοπτική του εκπομπή, τις καταγγελίες του Νετανιάχου, για τους εκβιασμούς των ΗΠΑ κατά του Ισραήλ.
Δεν αποκλείεται αυτή η ενέργεια των Εβραίων, να δώσει την αφορμή για νατοϊκή παρέμβαση στα Ιεροσόλυμα.
Δήλωσε μάλιστα το εβραϊκό κοινοβούλιο, οτι χωρίς το χώρο του ναού του Σολομώντος κάτω από αποκλειστική εβραϊκή κυριαρχία, δεν υπάρχει εβραϊκό κράτος.
Από την άλλη πλευρά σε μία επίδειξη ανείπωτης ανοησίας, ο Νταβούτογλου, επισκέφθηκε σήμερα το Κίεβο για να συναντήσει τους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης και τους εκπροσώπους των μουσουλμάνων Τάταρων της Κριμαίας (Γιουγκούρ Τούρκοι).
Η κίνηση αυτή του Νταβούτογλου, βάζει την Τουρκία απέναντι στον Πούτιν και ίσως η προφητεία που μιλάει για βροχή πυραύλων στην Τουρκία, να μην απέχει πολύ από το να εκπληρωθεί.
Μιλώντας για προφητείες, θυμίζουμε ότι στα βιβλία του Λιακόπουλου, υπάρχει η προφητεία του Αγίου Αγαθάγγελου, που λέει ότι:
Άκουσα φωνή που έρχονταν απ’ το βορρά, κι έλεγε τα εξής· Ρωσία ξύπνα λοιπόν απ’ τον ύπνο, σ’ εσένα απευθύνεται ο λόγος του Αγγέλου του Κυρίου, και το πρωί, με τον ήλιο, θα γεμίσει με καθαρό λάδι ο πυρσός σου, και πριν ο ήλιος φτάσει στο ανατολικό ζώδιο, θα φανερωθείς· ω φίλη, κοίτα τα πολεμικά σου όργανα πώς γεμίζουν τον αέρα με μελωδίες· οι πολεμιστές και οι ήρωές σου ψάλλουν για τη νίκη, προσκαλώντας σε να ξαναφτιάξεις τον πλανήτη από το αμόλυντο, ξεφλουδισμένο κριθάρι με την αληθινή σφραγίδα του Χριστού, που σε γλίτωσε κάποτε από τα σκοτάδια της ειδωλολατρίας·
πάρε γρήγορα τα όπλα, αδελφή μου, πορεύσου, υπερασπίσου την αιώνια αλήθεια του· γιατί εσύ έχεις το σημάδι μιας τόσο λαμπερής δόξας. Αλλά άκουσε, φίλη αδελφή· από τους Αγαρηνούς θα ενοχληθείς κατά την έβδομη εκατοντάδα, και μέτρα σχεδόν μέχρι τον τεσσαρακοστό, και θα δεις πως θα νικήσεις και θα τον καταστρέψεις, και στην χερσόνησο (Κριμαία) θα νικήσεις και θα περάσεις την Μαιώτιδα λίμνη, θα σπάσεις την Ταυρική (Κριμαία) και τα γύρω μέρη.
Μείνετε συντονισμένοι.
πηγη: prisonplanet.gr
Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014
Αυτά είναι τα χάλια μας: ΠΡΩΤΗ στην Ευρώπη και ΤΡΙΤΗ παγκοσμίως η Ελλάδα στις εκτρώσεις!!!

1 ΣΤΙΣ 4 ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΚΤΡΩΣΗ!!!
Ποια οικονομική κρίση και πράσινα άλογα; Ποια μνημόνια; Ποια πολιτική; Εδώ έχουμε να κάνουμε με κάτι που ΑΦΑΝΙΖΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ και κανείς δεν βγάζει μιλιά! Φοβούνται όλοι, ακόμα και όσοι παρουσιάζονται ως φιλάνθρωποι, Χριστιανοί και συμπονετικοί, να μιλήσουν ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ!
Τα στοιχεία είναι φρικιαστικά: 300.000 Έλληνες το χρόνο καταλήγουν στα σκουπίδια όταν οι ίδιες οι μητέρες δολοφονούν τα παιδιά τους. Πρώτη στην Ευρώπη η Ελλάδα στις αμβλώσεις, τρίτη στον κόσμο! Μια έκτρωση κάθε έντεκα δευτερόλεπτα πραγματοποιείται στην Ευρώπη, οδηγώντας στο θάνατο 2.725.820 έμβρυα ετησίως, ενώ στη χώρα μας ο αριθμός αυτός αγγίζει τις 300.000!
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, το 22% των Ελληνίδων δηλώνει πως έχει κάνει τουλάχιστον μια έκτρωση ενώ το 10% των γυναικών που υφίστανται τέτοιου είδους επεμβάσεις είναι μόλις εφηβικής ηλικίας.
Συγκεκριμένα, 40.000 εκτρώσεις το χρόνο αποφασίζονται από κορίτσια ηλικίας κάτω των 18 ετών, από αυτές 1 στις 2 έφηβες που προχώρησε στην επέμβαση δεν έχει ενημερώσει ούτε καν τη μητέρα της.
Η έκπτωση των ηθικών αξιών, η ακολασία και ο χυδαίος «τρόπος ζωής» που προπαγανδίζουν τα βρωμερά ΜΜΕ, καθώς και η απομάκρυνση από τον Χριστό και την Εκκλησία, οδηγούν σε μαζικές δολοφονίες αγέννητων βρεφών!!!
Αν μεθαύριο λοιπόν, βλετιωθούν οι οικονομικοί δείκτες και εξαφανιστεί η ανεργία, θα καταλήξουμε να μην υπάρχουν άνθρωποι σε αυτή τη χώρα για να επωφεληθούν, αφού δεν θα υπάρχουν πλέον γεννήσεις!!!
Και η Πολιτεία τι κάνει; Αντί να βάλει φραγμό σε αυτό το αίσχος, το έχει νομιμοποιήσει και μάλιστα το προβάλει ως...καλό, ακόμα και δείγμα προόδου!!!
Αυτή είναι η κατάντια μας! Αυτά είναι τα χάλια μας! Μία στις τέσσερις Ελληνίδες ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ!!!
Ας σοκαριστούν ορισμένοι: Αυτή είναι η αλήθεια, όσο κι αν τους ενοχλεί! Πρόκειται για στυγνές δολοφονίες που γίνονται από ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ!
Πρέπει, τουλάχιστον η Εκκλησία, να δώσει βάση στο θέμα: Δεν είναι δυνατόν να μη μιλά καθόλου ή να μιλά με μισόλογα, φοβούμενη μην την...κακοχαρακτηρίσουν ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!!!
Κι εμείς ως λαός, ας μετανοήσουμε και ας διορθωθούμε! Διότι η πραγματική κρίση δεν είναι οι κομματιασμένοι μισθοί και συντάξεις, αλλά τα κομματιασμένα παιδιά - θύματα των εκτρώσεων...!
Ο Πούτιν ελέγχει ήδη την Κριμαία. Στον Πούτιν πουτινιές και μάλιστα β΄κατηγορίας δεν περνάνε

Οι ρωσικές δυνάμεις ελέγχουν ήδη την περιοχή από την Μαριούλπολη μέχρι την Σεβαστούπολή, εξασφαλίζοντας τα δύο αεροδρόμια και το λιμάνι.
Αμερικανιές και δήθεν εξεγερμένοι που είναι στην πραγματικότητα μισθοφόροι και πράκτορες της Δύσης δεν περνάνε στις ρωσικές περιοχές.
Άγνωστη η πραγματική δύναμη που οι Ρώσοι έχουν ήδη αναπτύξη στην περιοχή, αλλα η δύναμη αυτή ενισχύεται διαρκώς με επιθετικά ελικόπτερα.
Και αν θέλετε να σας θυμίσω και το τι λέει ο Άγιος Αγαθάγγελος, από την Κριμαία λέει ότι θα ξεκινήσουν οι Ρώσοι.
Περιμένουμε την συνέχεια.
πηγη: prisonplanet.gr
Ρώσοι στρατιώτες χωρίς διακριτικά με νυχτερινή επιχείρηση κατέλαβαν το αεροδρόμιο της Συμφερόπολης (upd)

Με νυχτερινή επιχείρηση ένστολοι ένοπλοι χωρίς διακριτικά στις στολές τους, σαφώς μέλη των ρωσικών ειδικών δυνάμεων, κατέλαβαν και το διεθνές αεροδρόμιο της Συμφερόπολης στην πρωτεύουσα της Κριμαίας, εκτός από την ουκρανική στρατιωτική βάση την οποία κατέλαβαν χθες το νύχτα όπως πρώτο μετέδωσε του defencenet.gr απόψε τη νύχταμ με στόχο, όπως να αποκλείσουν κάθε ενδεχόμενο ελέγχου του από ουκρανικά στρατεύματα.
Όπως μετέδωσε τα ξημερώματα το ρωσικό ειδησεογραφικό δίκτυο Interfax του τουλάχιστον τρία φορτηγά τύπου KamAZ χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας μπήκαν στο αεροδρόμιο μεταφέροντας περίπου 50 ενόπλους άνδρες.
Οι ίδιες περιγραφές αναφορικά με τον εξοπλισμό και τον ρουχισμό τους ταιριάζουν με εκείνους των «ταγμάτων αυτοάμυνας» που αποτελούνται από τους ρώσους κατοίκους της Κριμαίας, αλλά δεν είναι: Είναι Ρώσοι στρατιώτες απόλυτα πειθαρχημένοι και με απόλυτο έλεγχο των κινήσεων τους που δεν έχουν καμία σχέση με πολιτοφυλακές.
Πρόκειται για τα ίδια «τάγματα», ένοπλες ομάδες των οποίων κατέλαβαν χθες το τοπικό κοινοβούλιο και την έδρα της κυβέρνησης και στη συνέχεια ύψωσαν στα κτίρια ρωσικές σημαίες.
Σε ξεχωριστό τηλεγράφημα, το πρακτορείο αναφέρει ότι ορισμένοι από μια ομάδα ανθρώπων που κατευθύνονταν προς το αεροδρόμιο έφεραν το σύμβολο του ρωσικού ναυτικού. Σημειώνεται πώς μέρος του στόλου της Ρωσίας στη Μαύρη Θάλασσα έχει ως βάση τη Σεβαστούπολη στην Κριμαία.
Αρχικά, οι ένοπλοι κατευθύνθηκαν προς τον τερματικό πτήσεων εσωτερικού απαγορεύοντας την πρόσβαση σε αυτόν (επειδή ο πρεσβευτής της Ουκρανίας στο ΝΑΤΟ είπε ότι ο απίθανος μεταβατικός "πρόεδρος" της Ουκρανίας θα πήγαινε στην Κριμαία) είπε ότι και στη συνέχεια ωθήθηκαν προς τα εμπρός, σύμφωνα με το Interfax. Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν πως οι ένοπλοι δεν έχουν εχθρική συμπεριφορά, ούτε έχουν προς το παρόν εξαπολύσει απειλές ή εκφράσει απαιτήσεις.
Από την πλευρά του, ο επικεφαλής ασφαλείας του αεροδρομίου δήλωσε στο ηλεκτρονικό ρωσικό περιοδικό EER.ru ότι οι ένοπλοι ζήτησαν «ευγενικά» από τους άνδρες της υπηρεσίας ασφαλείας να αποχωρήσουν από τον αερολιμένα.
Μέχρι στιγμής το κίνητρο κατάληψης του αεροδρομίου παραμένει ασαφές, αν και είναι σχεδόν βέβαιο πώς οι Ρωσόφωνοι ένοπλοι προχώρησαν στην ενέργεια αυτή προκειμένου να μην επιτρέψουν σε ουκρανικές στρατιωτικές δυνάμεις να εισέλθουν στο αεροδρόμιο και να το θέσουν υπό τον έλεγχο τους.
Αυτό υποστηρίζει και ο εκπρόσωπος του αεροδρομίου Igor Stratilati αρνούμενος πάντως τις αναφορές περί κατάληψης του αεροδρομίου. Μιλώντας στο στο ραδιόφωνο η «Ηχώ της Μόσχας» είπε ότι, "περίπου 50 ένοπλοι άνδρες έφτασαν στο αεροδρόμιο και έψαχναν για ουκρανικά αερομεταφερόμενα στρατεύματα. Όταν όμως, διαπίστωσαν ότι δεν υπάρχει στρατιωτική παρουσία στο αεροδρόμιο, ζήτησαν συγνώμη και αποχώρησαν".
Το αεροδρόμιο πάντως λειτουργεί κανονικά και χωρίς προβλήματα, αναφέρουν άλλες δημοσιογραφικές πηγές.
Αργά τη νύχτα υπήρξαν πληροφορίες πως ρωσικά τεθωρακισμένα και πεζοναύτες είχε αποκλείσει το αεροδρόμιο Bel Bek της Σεβαστούπολης, χωρίς όμως να έχουν διασταυρωθεί αυτές οι πληροφορίες.
Τα μόνα στοιχεία που έχουν γίνει μέχρι γνωστά είναι πως η ρωσικές δυνάμεις μιλούν για αποκλεισμό περιμετρικά ουκρανικής στρατιωτικής βάσης η οποία βρίσκεται πλησίον του αεροδρομίου και είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια του.
Η ρωσική δύναμη φέρονταν να αποτελείται από 12 τεθωρακισμένα οχήματα και ικανό αριθμό Πεζοναυτών, όλοι προερχόμενοι από την ναυτική βάση στη Σεβαστούπολη.






πηγη: defencenet.gr
Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014
SCHOOLWAVE: Μύηση ανηλίκων στον σκληρό σατανισμό!!! (Βίντεο – σοκ)

Στιγμές ανείπωτης φρίκης και πραγματικής λατρείας του σατανά βιώνουν χιλιάδες ανήλικοι στα μουσικά «φεστιβάλ» – SCHOOLWAVE, όπου γίνεται καθαρή μύηση στον σατανισμό! Τι περιμένει ο Εισαγγελέας για να επέμβει και να σταματήσει αυτά τα αίσχη;;;
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το «συγκρότημα» που παίζει στο βίντεο, σύμφωνα με έρευνα που κάναμε, είναι το "Rotting Christ" (πρόκειται για χυδαία ύβρι στον Ιησού Χριστό, που δεν τολμάμε καν να μεταφράσουμε!!!). Καμαρώστε τους σε μία χαρακτηριστική φωτογραφία, για να μην λένε μερικοί ότι υπερβάλουμε και κινδυνολογούμε όταν μιλάμε για σατανιστικές μυήσεις και τελετές που γίνονται σε «αθώα» μουσικά φεστιβάλ που απευθύνονται σε εφήβους:
Κι άλλη μία με τα «σύμβολά» τους:

πηγη: prisonplanet.gr
Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014
Ουκρανία. Παρακολουθούμε LIVE παραχάραξη της ιστορίας και της αλήθειας. Ωστόσο, στον Πούτιν πουτινιές δεν γίνονται

Του Λιακόπουλου Δημοσθένη
Εδώ και μέρες, παρακολουθούμε, όσοι έχουμε την δυνατ;oτητα να παρακολουθούμε συνδυαστικά, τα δυτικά και τα ρωσικά ΜΜΕ, ότι το ψέμα και η απάτη πάνε σύννεφο.
Μιλάνε για μία δήθεν αυθόρμητη εξέγερση του ουκρανικού λαού, ο οποίος δεν συμμετείχε καν στις οδομαχίες των μισθοφόρων της Δύσης.
Ο βασανισμένος ουκρανικός λαός, που βασανίστηκε απο τους Ναζί και τους Kομμουνιστές, ζει μέρες αβεβαιότητας, αφού οι μεν Δυτικοί δεν θα σταματήσουν αν δεν τους στείλουνε το ΔNT να τους "σώσει", ενώ ο Πούτιν, δεν υπάρχει περίπτωση να παραδώσει τις ανατολικές και νότιες επαρχίες με τους ρωσικούς πληθυσμούς που βρίσκονται εγκλωβισμένοι στην Ουκρανία, στις περιοχές που η Ρωσία έκανε και τις μεγάλες επενδύσεις και όπου βρίσκεται ολόκληρη η υποδομή της ουκρανικής οικονομίας, της βιομηχανίας και του εμπορίου και της γεωργίας και κυρίως των ρωσικών αγωγών φυσικού αερίου με το οποίο τροφοδοτείται κυρίως η Ευρώπη και βεβαίως η Γερμανία.
Αν το ρωσικό φυσικό αέριο σταματήσει να ρέει, μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά η Γερμανία θα απαιτήσερι τα ρωσικά άρτματα να κατακλύσουν τους κάμπους της Ουκρανίας από το Χάρκοβο στον βορρά, μέχρι την Σεβαστούπολη στην Κριμαία.
Αν δεν το κάνουν οι Ρώσοι, τότε θα αναγκαστούν να το κάνουν τα σύγχρονα γερμανικά PANZER (LEOPARD).
Εκείνοι που τρώνε το παραμύθι του δήθεν εξεγερμένου ουκρανικού λαού, καλά θα κάνουν να δούνε τις ύαινες της Λευκής Αδελφότητας, που μέσω των Δυτικών οικονομικών συνασπισμών θέλουν να στραγκαλίσουν την Ρωσία, που τώρα τελευταία έχει αυξήσει τους ρυθμούς παραγωγής αρμάτων, αεροσκαφών και πλοίων τύπου Stealth.
Μέσα στους ολυμπιακούς αγώνες την "έπεσαν" στον Πούτιν και την περασμένη φορά και ο "κοντός" τους ξεπουτίνιασε
και τους έκανε να τρώνε τις γραβάτες τους.
Μείνετε συντονισμένοι για τις εξελίξεις από δω και πέρα που οι ολυμπιακοί αγώνες τελείωσαν.
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης
πηγη: prisonplanet.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

