ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Θρήνος στην ΠΑ - Ποιοι ήταν οι δύο άτυχοι πιλότοι της μοιραίας πτήσης του F-16 στην Ισπανία




Νεκροί είναι οι δύο χειριστές του μοιραίου F-16 Block 50 που συνετρίβη στην Ισπανία, όπως επισήμως επιβεβαιώνει ανακοίνωση του ΓΕΑ η οποία εκδόθηκε πρίν απο λίγη ώρα. Πρόκειται για δύο έμπειρους πιλότους, τον σμηναγό Παναγιώτη Λάσκαρη και τον επίσης σμηναγό Αθανάσιο Ζάγκα. Και οι δύο έγγαμοι με παιδιά.
Η είδηση έχει προκαλέσει από χθές το απόγευμα θρήνο στην Πολεμική Αεροπορία, τις Ένοπλες Δυνάμεις και ολόκληρη τη χώρα, καθώς ήταν εξαιρετικά απίθανο να έχουν διασωθεί από την τραγωδία στην αεροπορική βάση του Αλμπαθέτε, στην οποία έχασαν τη ζωή του συνολικά 10 άνθρωποι (οι περισσότεροι Γάλλοι πιλότοι) και τραυματίστηκαν 21.
Εκείνο που απέμενε ήταν, η επίσημη ανακοίνωση του θανάτου τους που ήρθε δυστυχώς πρίν απο λίγη ώρα και με καθυστέρηση 17 ωρών απο την ώρα του τραγικού συμβάντος.
Η ανακοίνωση που εκδόθηκε από το ΓΕΑ αναφέρει: 
"Τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015 και ώρα Ελλάδας 16:16, διθέσιο αεροσκάφος F-16D Block 50 της 111ΠΜ/341Μ, το οποίο συμμετείχε στην 1η Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος για το 2015 του Tactical Leadership Programme (TLP), στην Αεροπορική Βάση Los Llanos, στο Albacete της Ισπανίας, συνετρίβη κατά τη διάρκεια της απογείωσης με συνέπεια το θανάσιμο τραυματισμό των δύο (2) Ιπταμένων.
Στο δυστύχημα έχασαν τη ζωή τους κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, ο Σμηναγός (Ι) Παναγιώτης Λάσκαρης, 35 ετών, έγγαμος με ένα γιο, με σύνολο ωρών πτήσεως 1.459 εκ των οποίων οι 872 ώρες σε αεροσκάφη F-16 και ο Σμηναγός (Ι) Αθανάσιος Ζάγκας, 31 ετών, έγγαμος με ένα γιο και μία κόρη, με σύνολο ωρών πτήσεως 1.128 εκ των οποίων οι 524 ώρες σε αεροσκάφη F-16.
Στην Αεροπορική Βάση Los Llanos, βρίσκεται ομάδα εμπειρογνωμόνων με επικεφαλής τον Αρχηγό της Τακτικής Αεροπορίας, Αντιπτέραρχο (Ι) Χρήστο Βαΐτση.
Λόγω ύπαρξης τοξικών – σύνθετων υλικών, η περιοχή του ατυχήματος έχει αποκλειστεί από τις ισπανικές Αρχές και εξειδικευμένο κλιμάκιο της Πολεμικής Αεροπορίας μετέβη με αεροσκάφος C-130, προκειμένου να συνδράμει στην πρόσβαση των επίγειων δυνάμεων στην εν λόγω περιοχή.
Το αεροσκάφος που κατέπεσε ήταν το υπ’ αριθμ. 93-1084, το οποίο αφίχθη στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 1997 και είχε συμπληρώσει περίπου 4.056 ώρες πτήσεως".
Στην αεροπορική βάση του Αλμπαθέτε έχει σπεύσει από χθές ομάδα εμπειρογνωμόνων της Πολεμικής Αεροπορίας προκειμένου να διερευνήσει τις συνθήκες και τα αίτια της τραγωδίας. Προς το παρόν πάντως είναι αδύνατη η πρόσβαση τους στο σημείο της συντριβής. 
Mε εντολή του απερχόμενου ΥΕΘΑ Ν.Δένδια και κατόπιν εισηγήσεως του Α/ΓΕΕΘΑ στρατηγού Μ.Κωσταράκου κηρύσσεται τριήμερο πένθος στις ΕΔ.
Εμπειροι πιλότοι με περισσότερες από 1.000 ώρες πτήσης ήταν ο σμηναγός Παναγιώτης Λάσκαρης, 35 ετών και ο επίσης σμηναγός Αθανάσιος Ζάγκας, 31 ετών, που βρήκαν τραγικό θάνατο όταν το μαχητικό αεροσκάφος F-16 Block 50 της 341 Μοίρας στο οποίο επέβαιναν κατέπεσε και συνετρίβη κατά τη διαδικασία της απογείωσης από την αεροπορική βάση Los Llanos στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας.
Ο σμηναγός (Ιπτάμενος) Παναγιώτης Λάσκαρης, 35 ετών, ήταν έγγαμος με ένα γιο. Ο σμηναγός Λάσκαρης είχε σύνολο 1.459 ωρών πτήσεως σε μαχητικά αεροσκάφη εκ των οποίων οι 872 ώρες σε αεροσκάφη F-16.
Ο σμηναγός Παναγιώτης Λάσκαρης
Ο σμηναγός (Ιπτάμενος) Αθανάσιος Ζάγκας, 31 ετών, ήταν έγγαμος με ένα γιο και μία κόρη. Ο σμηναγός Ζάγκας είχε σύνολο 1.128 ωρών πτήσεως σε μαχητικά αεροσκάφη εκ των οποίων οι 524 ώρες σε αεροσκάφη F-16.
Ο σμηναγός Αθανάσιος Ζάγκας
Το αεροσκάφος που κατέπεσε στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας ήταν το υπ’ αριθμ. 93-1084, το οποίο αφίχθη στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 1997 και είχε συμπληρώσει περίπου 4.056 ώρες πτήσεως.
Οι δύο άτυχοι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας, όπως και ακόμη 39 στελέχη της ΠΑ που αποτελούσαν το ελληνικό κλιμάκιο που συμμετείχε στην 1η Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος για το 2015 του Tactical Leadership Programme (TLP), στην αεροπορική βάση Los Llanos, στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας, επρόκειτο να παραμείνουν επί ισπανικού εδάφους επί περίπου ένα μήνα.
Το λεγόμενο TLP επρόκειτο να διαρκέσει από τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου έως την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015, διάστημα κατά το οποίο τα 41 στελέχη της 341 Μοίρας από την 111 Πτέρυγα Μάχης (ΠΜ) στην Αεροπορική Βάση Νέας Αγχιάλου, επρόκειτο να μείνουν στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας.
πηγη: defencenet.gr

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Σέρρες: Αυτό είναι το ΤΕΡΑΣ που βίασε το ΑΝΗΨΑΚΙ του παραμονές εκλογών!


569

30

Στη δημοσιότητα έδωσε η ΕΛ.ΑΣ., κατόπιν εισαγγελικής διάταξης, τα στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφίες 49χρονου, που συνελήφθη στις Σέρρες, κατηγορούμενος για βιασμό και αποπλάνηση ανηλίκων. Πρόκειται για τον Γεώργιο Τσίκο, του Χρυσοστόμου και της Χρυσούλας, γεννημένου στις Φέρρες Έβρου.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, σε βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για τα αδικήματα του βιασμού κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση και της αποπλάνησης παιδιών, που δεν έχουν συμπληρώσει το 12ο έτος της ηλικίας, κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση. Ήδη, ο 49χρονος απολογήθηκε στον ανακριτή Σερρών και κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αστυνομίας, η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, σύμφωνα με τη σχετική εισαγγελική διάταξη, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, των ανηλίκων, των ευάλωτων ή ανίσχυρων πληθυσμιακών ομάδων και προς ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων.
Κατά την ίδια ανακοίνωση, παρακαλούνται οι πολίτες που θέλουν να παράσχουν οποιαδήποτε πληροφορία για την υπόθεση να επικοινωνήσουν με την υποδιεύθυνση Ασφάλειας Σερρών (23210-90805).
Ο 49χρονος είχε συλληφθεί πριν από δύο εβδομάδες στις Σέρρες, ύστερα από καταγγελία του αδελφού του πως ασελγούσε σε δύο ανήλικα παιδιά, 8 και 12 ετών, το ένα εκ των οποίων είναι ανιψάκι του.
πηγη: makeleio.gr

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.....ΚΛΑΙΕΙ!!!



Έρχεται το χάραγμα. Η κάρτα του πολίτη, θέλουν να γίνει και ηλεκτρονικό πορτοφόλι


0308 chip chain

Βρήκαμε στο protothema τις παρακάτω δηλώσεις του Γιάννη Βαρουφάκη του ΣΥΡΙΖΑ για την κάρτα του πολίτη, που ευτυχώς ως τώρα καμία κυβέρνηση δεν τόλμησε να φέρει. Διαβάστε παρακάτω:
Το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ για τη στήριξη των αστέγων, των εχόντων οικονομική δυσκολία και όσων είναι εκτός του συστήματος ηλεκτροδότησης της ΔΕΗ όπως αυτή περιλαμβάνεται σε όσα παρουσιάστηκαν στη ΔΕΘ ανέπτυξε ο Γιάννης Βαρουφάκης.
Όπως εξήγησε σε ερώτηση κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο 105,5» για το πού θα βρεθεί το «ζεστό χρήμα», πόσο θα είναι αυτό και πώς θα φτάσει στα χέρια όσων δοκιμάζονται ο κ. Βαρουφάκης εξήγησε ότι αυτό θα γίνει με μια χρεωστική κάρτα με την οποία κανείς άστεγος, για παράδειγμα,δεν θα ντρέπεται να μπει στο σούπερ μάρκετ και να προχωρήσει σε αγορά.
Σύμφωνα με τον κ. Βαρουφάκη η δαπάνη αυτή για φέτος υπολογίζεται σε 1 δισ. ευρώ και αφορά την αγορά των αναγκαίων τροφίμων και την ελάχιστη ενεργειακή κάλυψη για νοικοκυριά που είναι χωρίς ρεύμα.
Κατά τον υποψήφιο βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ το πρόγραμμα αυτό θα λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά και θα φέρει έσοδα στο κράτος «διότι η κατανάλωση θα κάνει πιο εύκολη την πληρωμή των φόρων από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, επίσης των επιχειρήσεων παροχής ενέργειας κ.α.».
Η ερώτηση του Κώστα Αρβανίτη και η απάντηση του κ. Βαρουφάκη έχουν ως εξής:
Κ. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ : Θέλω να σε ρωτήσω που θα βρεθεί το ‘’ ζεστό χρήμα’’ για να τονωθεί η κοινωνία που χειμάζεται όπως προβλέπει το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ . Και πως θα μοιραστεί αυτό το χρήμα ?.
Γ. ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ : Και για μένα έχει μεγάλη σημασία πως θα δίνεται αυτό το χρήμα, ουτως ώστε να μην θίγεται η αξιοπρέπεια του πολίτη. Θα μπορούσε π.χ. να είναι σαν μια χρεωστική κάρτα , που θα μπορεί κάποιος να τη χρησιμοποιεί στο σούπερ , χωρίς να ντρέπεται. Σε πρώτη φάση, δεν θα χρειαστεί πιστεύω, πάνω από 1 δις το χρόνο. Αυτό όμως θα φέρει και έσοδα, διότι η κατανάλωση θα κάνει πιο εύκολη την πληρωμή των φόρων από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, επίσης των επιχειρήσεων παροχής ενέργειας κ.α.Αυτή η ‘’ κάρτα πολίτη’’ θα μπορεί να δώσει μια ‘’ ανάσα’’ ακόμη και σε αυτούς που θέλουν να τη χρησιμοποιήσουν για να καλύψουν διάφορες υπηρεσίες υγείας, που μπορεί να έχουν ανάγκη.
Στη συνέχεια της συζήτησης ο κ. Βαρουφάκης υποστήριξε ότι η κάρτα αυτή δεν είναι ένα απλό σχέδιο αλλά μια «δουλεμένη ιδέα» που θα μπορούσε να αφορά όλους τους πολίτες για να μην στιγματίζεται κάποιος ως άστεγος και θα μπορούσε να επεκταθεί και στον τομέα της υγείας αντί για βιβλιάρια ή στις συναλλαγές με το δημόσιο αντί της αστυνομικής ταυτότητας.
Αυτά γράφει το protothema.
Aπό ότι βλέπετε η κάρτα του πολίτη, όπως έχουμε πει εδώ και χρόνια, θα έρθει σαν μία καλή ιδέα, ίσως και με καλή πρόθεση,αλλά θα είναι ο προάγγελος του χαράγματος.
Για να μην αισθάνονται, λέει, άσχημα οι φτωχοί, θα δώσουν κάρτα του πολίτη. Και γιατί δεν τους δίνουν λεφτά αντί για κάρτα, όπως εδώ και χρόνια;
Γιατί δεν τους βάζουν τα λεφτά στην τράπεζα;
Αλλά οι γκοίμ που μπορούν να πεισθούν, είναι πολλοί στις μέρες μας και η Ατζέντα 21 πρέπει να εφαρμοστεί και προβλέπει το τάϊσμα των φτωχών, χωρίς να τους προσφέρεται εργασία. Η περιθωριοποίηση των ανθρώπων θα προωθηθεί με κάθε τρόπο.
Όλοι για την επιβίωσή τους θα εξαρτώνται από την κάρτα και αργότερα από το χάραγμα.

πηγη: prisonplanet.gr

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΝΤΟΝΙΕΤΣΚ..ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ. AYTO ΘΑ ΠΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ !





ΝΤΟΝΙΕΤΣΚ..ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ..ΜΕ ΤΑ ΛΑΒΑΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΡΩΣΣΩΝ..ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΟΠΛΕΞ..ΧΩΡΙΣ ΚΡΥΦΟΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΕΣ..ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η' ΘΑΝΑΤΟΣ..ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ..ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ '21 ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΧΙΛΙΕΤΟΥΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΚΑΝ ΩΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΝΟΒΟΥΛΙΟ..ΕΙΠΑΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ''ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ''..

πηγη: logia-tou-aera

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Ανακήρυξαν Άγιο τον Γέροντα Παΐσιο


57151720


Στην Αγιοκατάταξη του Οσίου Γέροντος Παϊσίου προχώρησε η Αγία και Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Θρόνου που συνεδρίασε σήμερα υπό την προεδρία του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου στο Φανάρι.
Η Αγία και Ιερά Σύνοδος αποδέχθηκε την εισήγηση της Κανονικής Επιτροπής και ανέγραψε στο Αγιολόγιο της Ορθοδόξου Εκκλησίας τον Όσιον μοναχόν Παϊσιον Αγιορείτην.
Το επίσημο ανακοινωθέν του Οικουμενικού Πατριαρχείου
Συνῆλθεν, ὑπό τήν προεδρίαν τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος εἰς τήν τακτικήν συνεδρίαν αὐτῆς σήμερον, Tρίτην, 13ην Ἰανουαρίου 2015, πρός ἐξέτασιν τῶν ἐν τῇ ἡμερησίᾳ διατάξει ἀναγεγραμμένων θεμάτων.
Κατ᾿ αὐτήν, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος: α) ὁμοφώνως ἀποδεχθεῖσα εἰσήγησιν τῆς Κανονικῆς Ἐπιτροπῆς ἀνέγραψεν εἰς τό Ἁγιολόγιον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τόν μοναχόν Παΐσιον Ἁγιορείτην καί β) προτάσει τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου, διά ψήφων κανονικῶν ἐξελέξατο παμψηφεί τόν Πανοσιολ. Ἀρχιμανδρίτην κ. Εἰρηναῖον Ἀβραμίδην, διακονοῦντα ἐν Παρισίοις, Βοηθόν Ἐπίσκοπον παρά τῷ Σεβασμιωτάτῳ Μητροπολίτῃ Γαλλίας κυρίῳ Ἐμμανουήλ, ὑπό τόν τίτλον τῆς πάλαι ποτέ διαλαμψάσης Ἐπισκοπῆς Ρηγίου.

πηγη: prisonplanet.gr

VIDEO - Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ TOY, ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΜΗΝ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ


Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Λιακόπουλος: Όσα έγραψα στα βιβλία μου θα γίνουν όλα. Ο πολυεθνικός στρατός της Γαλλίας σε ρόλο αστυνομίας


1337429453

Να λοιπόν που όλα όσα έχω γράψει ότι θα κάνει η  παγκόσμια χούντα για να πετύχει τον απόλυτο έλεγχο και τον απόλυτο καταναγκασμό των λαών όλων των κρατών, εφαρμόζεται πλέον απόλυτα ξεκάθαρα.
Με δικιολογία την λεγόμενη ISIS, έχουν έτοιμους νέους τρομονόμους που τους ανακοίνωσαν ήδη και νέο φακέλωμα και οι χειροκροτητές όπου γης, θα χειροκροτούν με τρόπο χαζοχαρούμενο τους πολυεθνικούς στρατούς που θα αστυνομεύουν τα πάντα, δήθεν για το καλό μας.
Αλλά κανένας δεν κατάλαβε πως οργανώθηκε η ISIS και πως έκανε κράτος και πως βρήκε χρήματα και πως ασκεί διοίκηση σε ατάκτους και γιατι επιτίθεται στους μουσουλμάνους και τους Έλληνες της μέσης ανατολής και όχι στους Εβραίους. Στάχτη στα μάτια με την επίθεση στο εβραϊκό super market δεν τρώμε.
Να λοιπόν που ο πολυεθνικός στρατός βγήκε στο δρόμο για αστυνόμευση και όπου χτυπάει η αμερικανοκίνητη ISIS θα βγαίνει και εκεί.
Τα υπόλοιπα και αυτά που ακολουθούν, τα ξέρουν αυτοί που διαβασαν το "μυθιστόρημα αχαλίνωτης πραγματικότητας" ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Ahmet Altan: ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΛΛΑ.. ΡΩΜΙΟΙ Ή ΑΡΜΕΝΙΟΙ;


Φωτο113


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Μεγάλη αίσθηση προκάλεσε στην Τουρκία ένα άρθρο του γνωστού και επώνυμου Τούρκου αρθογράφου της τουρκικής εφημερίδας, Taraf, Ahmet Altan, επί τη ευκαιρία της δημόσιας συζήτησης που άνοιξε τελευταία ο ίδιος ο Ταΐπ Ερντογάν, για την μεγάλη τούρκο-οθωμανική ιστορική κληρονομιά. Σε αυτό το άρθρο ο Altan ομολογεί δημόσια ότι οι Τούρκοι δεν… είναι Τούρκοι, αλλά έχουν κοινή ελληνική και αρμενική καταγωγή.
Ο Altan, αφού επικρίνει έντονα όλες τις δηλώσεις που έχουν γίνει τελευταία από διάφορους Τούρκους πολιτικούς ότι θα πρέπει οι Τούρκοι να επιστέψουν στην μεγαλόπρεπη οθωμανική τους κληρονομιά και αφού τις χαρακτηρίζει… «προγονικές παλάβρες», (Ecdadımız palavraları), δηλώνει με ξεκάθαρο τρόπο ότι οι σημερινοί κάτοικοι της Τουρκίας δεν έχουν καμία σχέση με τα τουρκικά φύλα που είχαν έρθει στη περιοχή από τον δέκατο και ενδέκατο αιώνα και μετά. Στο συγκλονιστικό αυτό άρθρο του Τούρκου δημοσιογράφου –αρθρογράφου, στην εφημερίδα Taraf, αναφέρεται ότι οι Οθωμανοί ίδρυσαν την πρώτη τους ηγεμονία το 1299, ενώ τα πρώτα τουρκικά φύλα είχαν έρθει στην Μικρά Ασία μετά το 1071. Σύμφωνα λοιπόν με τον Τούρκο αρθρογράφο, δεν μπορεί στη συνέχεια να εξαφανίστηκαν οι γηγενείς κάτοικοι που αριθμούσαν πολλά εκατομμύρια, εκτός και αν, όπως λέει μάλλον ειρωνικά, ο Αλπ Αρσλάν, o ηγέτης των πρώτων Σελτζούκων της Μικράς Ασίας, είχε φέρει μαζί του από την κεντρική Ασία… 70 εκατομμύρια κατοίκους. Τότε θα δικαιολογούνταν, όπως καταλήγει στο άρθρο του ο Altan, να λέμε ότι σήμερα είμαστε απόγονοι αυτών των πρώτων Τούρκων που είχαν έρθει στην Μικρά Ασία.
Αλλά ο Ahmet Altan δεν περιορίζεται να καταρρίψει τον μύθο της τουρκικής καταγωγής των σημερινών μουσουλμάνων κατοίκων της σύγχρονης Τουρκίας. Προχωρεί και σε έντονη κριτική κατά του Ισλαμιστή Ταϊπ Ερντογάν και του νεοοθωμανικού του επιτελείου, κατηγορώντας τους ότι βασίζονται σε μυθικές ιστορικές αναφορές που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Μάλιστα δεν διστάζει να καταρρίψει και τον καλλιεργούμενο τελευταία μύθο για τους «ένδοξους – ήρωες», Τούρκους σουλτάνους. Ο Altan αναφέρει πως οι περισσότεροι σουλτάνοι ήταν ηγεμόνες νωθροί που ξόδευαν τον χρόνο τους στα χαρέμια, χωρίς να έχουν ιδέα τι γίνετε στην αυτοκρατορία. Άλλοι ήταν μέθυσοι, όπως ο περίφημος Σελίμ ο δεύτερος, γιος του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή, άλλοι άρρωστοι, ενώ άλλοι πέθαναν από το πολύ αλκοόλ, όπως ο Μουράτ ο Τέταρτος. Ο Τούρκος αρθρογράφος καταλήγει στο συμπέρασμα ότι αντί οι σημερινοί Τούρκοι να πιστεύουν ιστορικά ψεύδη, θα πρέπει να ξαναγράψουν την ιστορία τους και να ανακαλύψουν τις πραγματικές τους ρίζες. Όπως υποστηρίζει και αυτό είναι το συγκλονιστικό για ένα σύγχρονο Τούρκο δημοσιογράφο, οι σημερινοί κάτοικοι της Τουρκίας θα πρέπει να αποδεχτούν την… ελληνοαρμενική τους καταγωγή και να αναδείξουν ξανά τον πολιτιστικό πλούτο της Μικράς Ασίας, που έχει σαν βάση του τους λαούς που η σύγχρονη τουρκική ιστορία θέλει να διδάσκει ότι εξαφανίστηκαν, ως δια μαγείας, μετά την έλευση των τουρκικών φυλών.
Η δημόσια αυτή ομολογία ενός επώνυμου Τούρκου αρθρογράφου, που έγινε σε μια μεγάλης κυκλοφορίας τουρκική εφημερίδα, ότι δηλαδή οι σημερινοί κάτοικοι της Τουρκίας έχουν κοινή ελληνική –αρμενική και κουρδική καταγωγή, σίγουρα είναι άλλο ένα συγκλονιστικό επεισόδιο της μεγάλης συζήτησης για το «Kimlik Meselesi», δηλαδή της μεγάλης «Κρίσης Ταυτότητας» που διέρχεται η σημερινή Τουρκία που θέλει να προβάλλεται σαν υπερδύναμη, αλλά στην πραγματικότητα παρουσιάζεται σαν ένα οικοδόμημα που τρίζει συθέμελα.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος



πηγή: pentapostagma.gr



Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Γνωρίστε τον Krampus, τον δαιμονικό αντι-Άγιο Βασίλη, video




O Krampus είναι ένα τέρας από τη  μυθολογία των χωρών των Άλπεων που σκοπό έχει να τιμωρεί τα παιδιά κατά τη διάρκεια της περιόδου των Χριστουγέννων, σε αντίθεση με τη συμπεριφορά του Αγίου Νικολάου, ο οποίος επιβραβεύει τα καλά παιδιά με δώρα.
Το αλλόκοτο αυτό πλάσμα, που είναι μισός δαίμονας, με κέρατα, κυνόδοντες και σκούρο τρίχωμα λέγεται ότι μεταφέρει τα άτακτα παιδιά στο σάκο του και να τα πηγαίνει μακριά σε φωλιά του.
Μαζί του έχει αλυσίδες και κομμάτια από φλοιό σημύδας για να πιάνει και να χτυπά τα κακά παιδιά.
Το πλάσμα έχει ρίζες από τη Γερμανία-προέρχεται από τη γερμανική λέξη krampen, που θα πει «δαγκάνα»-και και είναι γιος της Hel, χαρακτήρας της σκανδιναβικής μυθολογίας.
 Παραδοσιακά, νέοι άντρες ντύνονται σαν τον Krampus στην Αυστρία, τη Ρουμανία, τη Νότια Βαυαρία, το Νότιο Τιρόλο, το βόρειο Friuli, την Τσεχική Δημοκρατία, τη Σλοβακία, την Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Κροατία κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας του Δεκεμβρίου, ιδιαίτερα το βράδυ της 5ης Δεκεμβρίου (παραμονή του Αγίου Νικολάου -Saint Nicholas Day), και περιφέρονται στους δρόμους με με σκουριασμένες αλυσίδες και κουδούνια για να τρομάξουν τα παιδιά. Το απόκοσμο αυτό πλάσμα, θεωρείται ο αντι-Άγιος Βασίλης.
πηγη: defencenet.gr
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΛΑΟΙ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.            ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙΣ!!!!!

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Να φέρεστε στους άλλους, όπως θέλετε οι άλλοι να φέρονται σε εσάς (Ιησούς Χριστός) - VIDEO


PHOT0011

Θυμήθηκα τι είχα γράψει στον τόμο
"οι μαχητές της ειμαρμένης".
Aν κάποιος κάνει κάτι καλό σε κάποιον άλλο
ένας τρίτος που θα τον δει
μετά θα πάει να κάνει την κατάλληλη στιγμή εκείνο που πρέπει, εκεί που πρέπει.
Αλυσιδωτή αντίδραση δηλαδή.
Απλά μαθηματικά.
Να φέρεσαι στους άλλους, όπως θέλεις οι άλλοι να φέρονται σε εσένα
Η απόλυτη και μοναδική ίσως εντολή του Χριστού.
Μετά θα είσαι απλά ευτυχισμένος και δεν θα χρειάζεσαι τίποτε άλλο, αφού η προσφορά της αγάπης, είναι το μεγαλύτερο και το μοναδικό  αγαθό, που ενώ το δίνεις, στην πραγματικότητα παίρνεις.
Δοκιμάστε το.
Με αγάπη
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: prisonplanet.gr

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ALPHA T.V ΓΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ.





ΔΗΛΩΣΗ ALPHA
«Μετά  την προβολή του προηγούμενου επεισοδίου της σειράς «από άλλο ανέκδοτο», λάβαμε
διαμαρτυρία από τον κ. Δημοσθένη Λιακόπουλο, εκδότη και συγγραφέα, αφού
θεωρήθηκε ότι ο χαρακτήρας και η πλοκή
της ιστορίας του «Ηλία Δημοσθένους», συνιστούσαν προσβολή της προσωπικότητας
και της επαγγελματικής του δραστηριότητας.
Στην
επανόρθωση που προβάλλεται σήμερα υπογραμμίζεται ότι ο σταθμός και οι
συντελεστές της εκπομπής ζητούν συγγνώμη από τον κύριο Δημοσθένη Λιακόπουλο για
τις εντυπώσεις περί την προσωπικότητά του και τον εκδοτικό του οίκο, που
δημιούργησε το περιεχόμενο της παραπάνω αναφερόμενης τηλεοπτικής εκπομπής, που
«υπερέβη τα εσκαμμένα» της σάτιρας.
Δηλώνουμε ότι τον κ.
Λιακόπουλο, σεβόμαστε και εκτιμούμε ως
οικογενειάρχη, συγγραφέα και επιστήμονα
και βεβαίως ως τηλεοπτικός σταθμός δεν είχαμε καμία πρόθεση να τον θίξουμε προσωπικά ή
επαγγελματικά.»


Aπό άλλο ανέκδοτο 28-10-2014 από sv4dinos1





Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

ΤΑ ΤΡΙΑ "ΧΡ"




Εκείνο που οι κοσμοεξουσιαστές φοβούνται, αφού θα τους αναγκάσει να αντιδράσουν βίαια και να δείξουν το απάνθρωπο πρόσωπό τους, είναι μία πραγματική λαϊκή εξέγερση.

Η πολιτικές εξουσίες, που προωθούν τοπικά σε κάθε κράτος τα σχέδιά τους, έχουν να αντιμετωπίσουν, από πλευράς αντίδρασης των πολιτών, όχι πραγματικές επαναστάσεις και αντιδράσεις, αλλά τις γελοίες και οργανωμένες διαδηλώσεις με τα ξύλινα συνθήματα, τα πανώ και τις πορείες των συνδικαλιστών και των κολητών τους.

Οι διαδηλώσεις δηλαδή, έχουν θεσπιστεί από τους ίδιους τους κοσμοεξουσιαστές, και έχουν ορισθεί και τα όρια μέχρι τα οποία θα φθάνει η αντίδρασή τους.

Για να μην υπάρξει μάλιστα ποτέ ξεπέρασμα των αντιδράσεων, σε περίπτωση που οι συνδικαλιστές δεν "ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΟΥΝ" σωστά την ΕΙΡΗΝΙΚΗ τους διαδήλωση, υπάρχει η πέμπτη αντιλαϊκή φάλαγγα των δήθεν αναρχικών, που αποτελούμενη από μερικούς έμμισθους πράκτορες και από παιδιά παρασυρμένα που πιστεύουν ότι αντιδρούν στο σύστημα. Οι λεγόμενοι λοιπόν αντιεξουσιαστές, που κάθε άλλο παρά αντιεξουσιαστές είναι, καταστρέφουν περιουσίες ιδιωτών, όπως μαγαζιά αυτοκίνητα κτλ, οριοθετόντας έτσι την άσκηση βίας, όποτε υπάρχει η μεθοδευμένη αντίδραση του λαού.

Αν υπήρχε πραγματική αντίδραση, θα υπήρχαν επιθέσεις εναντίον των εκφραστών της θέλησης της νέας τάξης, που είναι οι βουλευτές, τα αστυνομικά τμήματα, τα υπουργεία κτλ.

Όλοι αυτοί οι "στόχοι", ναι μεν φρουρούνται, αλλά η φρούρηση είναι της πλάκας, αφού ποτέ δεν χτυπιούνται σοβαρά. Όταν μάλιστα γίνει κάποιο χτύπημα, γίνεται πάντοτε κατά κάποιων χαμηλόβαθμων αστυνομικών, για τα μάτια του κόσμου, ή με κάποιο γκαζάκι στην πόρτα του γραφείου κάποιου βουλευτή, με προσοχή όμως, για να την μαυρίσει μόνο και να μην την καταστρέψει.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν, ότι ποτέ δεν υπάρχει λαϊκή οργή που πράγματι να μετουσιώνεται σε πράξη αντίδρασης, και σε πράξη βίας.

Αν δεν υπήρχαν οι διαδηλώσεις, θα ερχότανε στιγμή, που ο λαός θα έβγαινε αυθορμήτως στο δρόμο και μία λαϊκή μάζα 200,000 ατόμων, δεν σταματιέται από 10,000 διάσπαρτους αστυνομικούς με χημικά και γκλομπς.

Απαιτείται να ανοίξουν πυρ με πραγματικά πυρά.

Αυτό δεν το θέλει η νέα τάξη.

Αυτό θα σηματοδοτούσε πόλεμο. Τότε ο κόσμος θα ξυπνούσε.

Για να μην βγουν στο δρόμο τόσοι πολλοί άνθρωποι, η παφκόσμια εξουσία, φροντίζει να μην απελπιστούν ποτέ και χρησιμοποιεί την μέθοδο "της διαρκούς προσδοκίας της βελτίωσης των πραγμάτων".

Οι πολιτικάντηδες έχουν αναλάβει εργολαβικά λοιπόν την υποσχεσιολογία, που κρατά τους πάντες φοβισμένους και σε κατάσταση αναμονής, για να μην χάσουν το κοκκαλάκι που τους έδωσαν να γλύφουν.

Μην νομίζετε όμως, ότι και να έκανε ο όποιος πληθυσμός πραγματικό γιουρούσι, ότι θα κατάφερνε κάτι.

Πάρτε για παράδειγμα την Αίγυπτο. Βγήκαν όλοι στο δρόμο και εκείνο που κατάφεραν ήταν αν βγάλουν μία"δημοκρατική" κυβέρνηση, αποδεκτή από τους Αμερικάνους. Ένα τίποτα δηλαδή.

Ας πάμε όμως υποθετικά σε μία πιο ακραία κατάσταση.

Ας υποθέσουμε, ότι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ξεσηκώνονται 2,000,000 κόσμου και διαλύουν την αστυνομία και μπουκάρουν στη βουλή και τα δημαρχία και τις περιφέςρειες και λυντζάρουν και σκοτώνουν όλους τους κακούς εκπροσώπους του κατεστημένου και στήνουν κρεμάλες και πάνε και στο Γουδί και κρεμάνε τους "προδότες" και όλα τα σχετικά.

ΜΕΤΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Τι θα γίνει μετά;

Πιστεύετε ότι υπάρχουν οι άριστοι για να κυβερνήσουν; Που θα τους βρούμε; Πως θα γίνουν αποδεκτοί από τον λαό; Δεν θα χρειαστεί δόλος και λαμογιά για να υπερισχύσουν των άλλων αρίστων που σίγουρα θα θέλουν και αυτοί να πάρουν την εξουσία;

Έστω λοιπόν ότι έγινε ένα θαύμα και βρήκαμε τους αρίστους για να εξουσιάσουν. Πώς θα εξουσιάσουν; Πως θα έρθουν σε επαφή με το παγκόσμιο σύστημα πολιτικής και οικονομικής εξουσίας;

Πως θα βρουν χρήμα για να πληρώσουν μισθούς και συντάξεις του δημοσίου; Από που θα πάρουν δάνεια;

Αμέσως λοιπόν θα πρέπει να "ΣΥΝΝΑΛΑΓΟΥΝ" με το κατεστημένο.

Την αμέσως επόμενη όμως στιγμή, θα ανήκουν και αυτοί στο κατεστημένο. Αν αντιδράσουν , τότε το σύστημα θα ρίξει εναντίον τους όλο το ΝΑΤΟ, η Ελλάδα θα γίνει μία υπόδουλη χώρα και μία νέα "κατεστημένη" κυβέρνηση θα έρθει για να μας σώσει.

Καταλαβαίνετε λοιπόν, όλοι εσείς που θέλετε να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, ότι εκείνο που εμποδίζει τον κόσμο όλο να ευτυχήσει, δεν βρίσκεται στην Ελλάδα. Ουσιαστικά δεν βρίσκεται πουθενά συγκεκριμένα για να παμε να το πολεμήσουμε και αφού το νικήσουμε, να ησυχάσουμε.

Ο κόσμος που ζούμε, δεν νικιέται. Νίκη σημαίνει νικάς τον αντίπαλο και ζεις όπως θέλεις. Το θέμα είναι ότι τον νικάς στον κόσμο αυτό και ζεις στον κόσμο αυτό. Ευτυχία και οργάνωση στον κόσμο αυτό δεν μπορούν να υπάρξουν.

Λυπάμαι αλλά αυτή είναι η κατάσταση. Ο κόσμος αυτός φτιάχτηκε για να φιλοξενήσει όχι κατοίκους, αλλά φυλακισμένους.

Σκεφτείτε τις χιλιετίες της γνωστής ιστορίας. Πάντα πόλεμοι, δυστυχία και πάνω από όλα ο αναπόφευκτος θάνατος.

Τρία αγαθά μπορούμε να κατανοήσουμε στον κόσμο αυτό. Τα δύο μας τα στερούν συστηματικά, για να ξεχνούμε διαρκώς το τρίτο και πολυτιμότερο.

Το πρώτο είναι το ΧΡΗΜΑ. Το κυνηγάμε συνέχεια και αυτοί μας το στερούν, στερώντας μας όλα αυτά που μας έπεισαν να θέλουμε να αποκτήσουμε.

Το δεύτερο είναι ο ΧΩΡΟΣ. Σύνορα κρατών, απαγορευμένες περιοχές, όρια πόλεων, τεκμήρια στα μεγάλα σπίτια για να αισθανόμαστε διαρκώς την έλλειψη χώρου. Πράγματι, τι ηλίθιο σκεπτικό, θα σκεφτεί κανείς. Γιατί να μας περιορίζουν τα τετραγωνικά που ζούμε; Δεν είναι ηλίθιο το σκεπτικό, αλλά πανέξυπνο. Μας περιορίζουν και βάζουν στο μυαλό μας μία διαρκή σκέψη αγανάκτησης. 

Κρατούν έτσι ένα μεγάλο μέρος του μυαλού μας διαρκώς απασχολημένο. Όρια λοιπόν παντού στον πλανήτη όπου ζούμε περιορισμένοι.

Κυνηγώντας τα δύο πρώτα ΧΡ (ΧΡΗΜΑ-ΧΩΡΟΣ) ξεχνούμε το τρίτο και κυριότερο που μας περιορίζει απόλυτα ΧΡΟΝΟΣ.

Ο ΧΡΟΝΟΣ αποτελεί τον απόλυτο παράγοντα καταπίεσης, αφού όχι μόνο περιορίζει κάθε μας δραστηριότητα, αλλά ορίζει και αυτό που αντιλαμβανόμαστε σαν ΖΩΗ. Το πιό σίγουρο πράγμα στην ζωή του καθενός, είναι ο θάνατός του.

Αν συνειδητοποιήσει κανείς το βέβαιον του θανάτου του, τότε, αργά ή γρήγορα, οι φοβίες του να μην χάσει τα "κεκτημένα", που ουσιαστικά δεν είναι κεκτημένα, θα φύγουν.

Αυτός ο άνθρωπος τότε γίνεται ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ για τους κοσμοεξουσιαστές του κόσμου τούτου. Δεν ελέγχεται. Απελευθερώνεται. Δεν έχει να χάσει τίποτε πλέον.

Σκεφτείτε την απάτη των διαφημίσεων με τις οποίες μας εκπαιδεύουν στο να σκεφτόμαστε όπως θέλουν αυτοί.

Μας λένε, πάρε αυτό το καλό ψυγείο. Θα το έχεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Αυτό όμως είναι ένα ψέμα, που το βρίσκουμε βολικό, για να μην σκεφτόμαστε ότι τίποτε δεν είναι "για πάντα" στον κόσμο αυτό.

ΤΙΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Έτσι χρησιμοποιούν τα δύο πρώτα "ΧΡ" (Χρήμα-Χώρος) για να μην σκεφτόμαστε το τρίτο "ΧΡ", τον Χρόνο.

Ο πόλεμος όμως φίλοι μου, ευτυχώς, γίνεται στην πραγματικότητα, όπως έλεγαν και οι αρχαίοι 
Έλληνες σοφοί, μόνο μέσα στο μυαλό του καθενός.

Αν δεχθεί κανείς, αυτό που ονομάζουμε αλήθεια του Χριστού, το ότι δηλαδή ο κόσμος αυτός είναι και ψεύτικος και προσωρινός, αφού με τον βιολογικό θάνατο απελευθερώνεσαι από αυτόν, τότε θα μπορέσει να αισθανθεί, ότι τίποτε δεν μπορεί να τον αγγίξει. Κανείς δεν έχει εξουσία επάνω του.

Τότε μόνο μπορεί να δημιουργήσει την αίσθηση της ελευθερίας, μέσα στον κόσμο των ονείρων.

Όπως και να έχει, ο πόλεμος για την κατάκτηση της αιώνιας και πραγματικής ζωής, για όσους πιστεύουν ότι υπάρχει, θα δοθεί εδώ.

Όσοι πιστεύετε ότιο μπορείτε να ψηφίσετε τον κατάλληλο βουλευτή για να σας σώσει, κάντε το.

Όσον αφορά τους υπόλοιπους.

Ιδού το Αραντίς, ιδού και το πήδημα!

Καλή Κυριακή

μετά τιμής

Λιακόπουλος Δημοσθένης

Πηγή: liako.gr