ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......
Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016
Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016
Πως οι εβραίοι κοροϊδεύουν και μισούνε τον Χριστό! ΒΙΝΤΕΟ

Ο πατέρας Ναθαναήλ για ακόμα μια φόρα βγάζει στη φόρα το αληθινό πρόσωπο των εβραίων,
για το ποιοι είναι και πως κοροϊδεύουν τον Ιησού Χριστό!
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΝΑ ΦΡΙΞΕΤΕ ΤΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ - ΒΙΝΤΕΟ

Όπως είναι γνωστό, οι Εβραίοι πιστεύουν πως πρέπει να παντρεύονται μόνο μεταξύ τους για να μην "μολύνουν" την φυλή τους και να μην φέρουν ντροπή στην οικογένειά τους. Πέρα απ'αυτό θεωρούν πως το να είσαι ομοφυλόφιλος είναι κάτι το αποτρόπαιο και μη αποδεκτό.
Το ερώτημα όμως είναι γιατί προωθούν με τόση μανία την ομοφυλοφιλία και την κάθε σεξουαλικά διεστραμμένη συμπεριφορά; Τι κέρδος έχουν;
Δείτε το βίντεο:
Toμέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016
Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016
Γιατί δολοφονήθηκαν οι γιατροί ολιστικής ιατρικής στην Φλόριδα των ΗΠΑ;

Οι πρόσφατες περιπτώσεις ολιστικών γιατρών που σκοτώθηκαν στη Φλόριντα όλοι είχαν ένα κοινό: Είχαν ανακαλύψει ότι η nagalase, μία ενζυμική πρωτεΐνη, σκόπιμα προστίθεται στα εμβόλια που χορηγούνται σε ανθρώπους.
Η Nagalese εμποδίζει την βιταμίνη D από το να παράγεται στο σώμα, και σταματά το ανθρώπινο σώμα από τη δυνατότητα που έχει να σκοτώνει τα φυσικά καρκινικά κύτταρα.
Η Nagalase είναι μια πρωτεΐνη που επίσης δημιουργείται από όλα τα καρκινικά κύτταρα. Αυτή η πρωτεΐνη βρίσκεται επίσης σε πολύ υψηλές συγκεντρώσεις στα αυτιστικά παιδιά. Και την βάζουν στα εμβόλια μας !! Αυτό εμποδίζει το σώμα να χρησιμοποιήσει την απαραίτητη βιταμίνη D για την καταπολέμηση του καρκίνου και την πρόληψη του αυτισμού. Η Nagalese απενεργοποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα. Είναι επίσης γνωστό ότι προκαλεί διαβήτη τύπου 2.
Έτσι, βασικά ... δεν είχαν τη θανάτωση αυτών των γιατρών, διότι είχαν βρει τη θεραπεία για τον καρκίνο ή είχαν επιτυχή θεραπεία του αυτισμού ... από όπου και αν τους σκοτώνει, επειδή αυτά οι γιατροί είχαν την έρευνα και την είχε η απόδειξη ότι τα εμβόλια από όπου και αν την έγχυση πολύτιμα παιδιά μας προκαλούν καρκίνο του τρέχοντος και του αυτισμού κρίση μας !! Και αυτό, προφανώς, γίνεται συνειδητά και σκόπιμα! Ο γιατροί που σκοτώθηκαν στη Φλόριντα είχαν συνεργαστεί και ετοιμάζονταν να δημοσιοποιήσουν τις πληροφορίες.
Η μείωση του πληθυσμού 101 προσθέτει δηλητήριο στα εμβόλια ... και κάνει νόμο όπου όλα τα παιδιά πρέπει να είναι εμβολιασμένα για να παρακολουθήσουν το σχολείο. Αργή μάθοδος θανάτωσης.
Ο Δρ Ted Broer αναφέρει τις ανωτέρω πληροφορίες (σχετικά με την nagalese) σε αυτό το βίντεο.
Ο ίδιος τα εξηγεί πολύ καλύτερα. Το κλιπ είναι σύντομο (από συνέντευξή του στις 25 Ιουλίου στο Hagmann & Hagmann) και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ!
Τους πήρε μια ολόκληρη ώρα μόνο για να τον βγάλουν στον αέρα η τρίωρη εκπομπή τους ανατράπηκε και κάθε γραμμή επιχειρούσαν να χρησιμοποιήσουν αποσυνδεόταν, ενώ στη συνέχεια οι διακομιστές ( servers ) έπεσαν. Ζήτησαν ένα μάτσο PPL για να ανταπεξέλθουν στην επίθεση και τελικά του τηλεφώνησαν από ασφαλή γραμμή. Αφού έχασαν έτσι μια ολόκληρη ώρα εκπομπής, ήταν τελικά πίσω στον αέρα για να συνδεθεί με τον Δρ Broer και το πρώτο πράγμα που είπε ήταν: " Δεν είμαι σε καμία περίπτωση αυτόχειρας." Ήταν εξαιρετικά νευρικός επειδή είχε αυτές τις πληροφορίες ... Φοβόταν ότι θα μπορέσει να τις δώσει στον Hastings κι ότι θα χάσει την ευκαιρία να τις πει δημοσίως.
Είναι ένα κλιπ 19 λεπτών, αλλά το πιο σημαντικό είναι οι πληροφορίες, εντός των πρώτων 10 λεπτών. Είναι μερικές από τις πιο σημαντικές ειδήσεις που έχετε ακούσει ποτέ. Και πρέπει να διαδοθούν.
Και αν θέλετε να ακούσετε περισσότερα από τη συνέντευξή του αυτό το επόμενο βίντεο συνεχίζει εκεί από όπου το τελευταίο κλιπ σταμάτησε. Το πρώτο βίντεο είναι απλά ένα απόσπασμα από το πιο σημαντικό μέρος, αν έχετε χρόνο μόνο για να ακούσετε ένα μικρό κομμάτι από αυτό.
Όμως ο Δρ Ted Broer συνεχίζει και εξηγεί γιατί το κάνουν αυτό. Γιατί επιτίθενται σκόπιμα στο ανοσοποιητικό μας σύστημα. Αυτό το επόμενο κλιπ είναι συναρπαστικό. Ο Δρ Ted Broer συνεχίζει ...
Και αν θέλετε να ακούσετε περισσότερα από τη συνέντευξή του αυτό το επόμενο βίντεο συνεχίζει εκεί από όπου το τελευταίο κλιπ σταμάτησε. Το πρώτο βίντεο είναι απλά ένα απόσπασμα από το πιο σημαντικό μέρος, αν έχετε χρόνο μόνο για να ακούσετε ένα μικρό κομμάτι από αυτό.
Όμως ο Δρ Ted Broer συνεχίζει και εξηγεί γιατί το κάνουν αυτό. Γιατί επιτίθενται σκόπιμα στο ανοσοποιητικό μας σύστημα. Αυτό το επόμενο κλιπ είναι συναρπαστικό. Ο Δρ Ted Broer συνεχίζει ...
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016
Επικοινωνία του Λιακόπουλου με τον Άνθιμο για τα δικαιώματα των παιδιών.

Ο Λιακόπουλος Δημοσθένης, σαν υπερπολύτεκνος πατέρας, μίλησε σήμερα με τον Παναγιότατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο και εκτός από τις ευχές του για το νέο έτος, του μετέφερε τους προβληματισμούς του για αυτά που με μορφή καταιγίδας πάνε να αλλάξουν την ελληνική κοινωνία.
Του είπε για για το υποχρεωτικό σχολείο από τα προνήπια ακόμη, που θα γίνει ολοήμερο, όπου από ότι φαίνεται το πρώτο μέλημα θα είναι να μάθουν τα τρίχρονα για τις νέες προωθούμενες μορφές οικογένειας των ομόφυλων, αλλά και το δικαίωμα να είναι κανείς άθεος, αφού όλες οι θρησκείες, σύμφωνα με την νέα τάξη πραγμάτων μόνο κακό κάνουν, οπότε το μάθημα των θρησκευτικών μετατρέπεται σε θρησκειολογία, όπου ο Χριστιανισμός θα διδάσκεται εξίσου με τον Ιουδαϊσμό, τον Βουδισμό, το Ισλάμ κτλ.
Ο Παναγιότατος, αφού ευχαρίστησε τον κ. Λιακόπουλο, τον διαβεβαίωσε ότι η εκκλησία θα κάνει το καθήκον της.
Οψόμεθα.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016
Διαβάστε το και μοιράστε το παντού. Το χάραγμα σαν λύση στο πρόβλημα υποκλοπής των τσιπ από τις κάρτες αλλά και το χέρι

Του Λιακόπουλου Δημοσθένη
Η συνηθισμένη τακτική των κοσμοκρατόρων, που κυβερνούν με την βοήθεια των κυβερνήσεων των μαριονεττών σε όλα τα κράτη, όταν θέλουν να περάσουν κάποιο νόμο, χωρίς να υπάρξουν αντιδράσεις από τον κόσμο, είναι η παρακάτω.
Δίνουν στον λαό ένα πρόβλημα που προκαλεί έντονη και δικαιολογημένη δυσφορία και μετά δίνουν και την πολυπόθητη "λύση", παίρνοντας πίσω "τα μέτρα" που ο λαός δεν ήθελε και δίνοντας "κάτι άλλο" στη θέση τους, που φέρνει δήθεν ανακούφιση.
Αυτό όμως το κάτι άλλο, είναι αυτό που από την αρχή θέλανε να δώσουνε, αλλά που θέλανε να περάσει και σαν μέτρο "ανακούφισης" του κόσμου.
Όσον αφορά τις κάρτες με τα τσιπ, που χακάρονται πολύ εύκολα, μόλις τις δώσουνε υποχρεωτικά σε όλους, θα γίνει αντιληπτό, ότι το πρόβλημα, δεν είναι το να σου κλέψουν την κάρτα, αλλά το να σου υποκλέψουν το τσιπ που βρίσκεται στην κάρτα.
Αυτό όμως το κάτι άλλο, είναι αυτό που από την αρχή θέλανε να δώσουνε, αλλά που θέλανε να περάσει και σαν μέτρο "ανακούφισης" του κόσμου.
Όσον αφορά τις κάρτες με τα τσιπ, που χακάρονται πολύ εύκολα, μόλις τις δώσουνε υποχρεωτικά σε όλους, θα γίνει αντιληπτό, ότι το πρόβλημα, δεν είναι το να σου κλέψουν την κάρτα, αλλά το να σου υποκλέψουν το τσιπ που βρίσκεται στην κάρτα.
Η λύση στο πρόβλημα, θα αποδειχθεί, ότι δεν είναι το τσιπάκι στο χέρι ή στο μέτωπο, αφού και αυτό θα υποκλέπτεται.
Θα πρέπει επομένως ο κάθε ένας, και οι μικροί και οι μεγάλοι και οι πλούσιοι και οι φτωχοί και οι υπάλληλοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες, να αποδεικνύουν ποιοι είναι με κάποιο άλλο τρόπο όταν πληρώνουν και πληρώνονται και όχι με το τσιπ, τα στοιχεία του οποίου υποκλέπτονται, είτε βρίσκεται μέσα σε μία κάρτα, είτε βρίσκεται μέσα στο χέρι.
Θα πρέπει επομένως ο κάθε ένας, και οι μικροί και οι μεγάλοι και οι πλούσιοι και οι φτωχοί και οι υπάλληλοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες, να αποδεικνύουν ποιοι είναι με κάποιο άλλο τρόπο όταν πληρώνουν και πληρώνονται και όχι με το τσιπ, τα στοιχεία του οποίου υποκλέπτονται, είτε βρίσκεται μέσα σε μία κάρτα, είτε βρίσκεται μέσα στο χέρι.
Στον κόσμο εντωμεταξύ που έρχεται, τα περιουσιακά στοιχεία των ανθρώπων θα είναι ελάχιστα, αφού με βάση το περιουσιολόγιο, θα αφαιρεθούν σχεδόν τα πάντα από όλους, ή θα ανακατανεμηθούν παίρνοντας για παράδειγμα ένα μεγάλο σπίτι από κάποιον που ζει μόνος και δίνοντάς το σε μία οικογένεια μεταναστών με πολλά παιδιά και συγγενείς.
Έτσι, θα πρέπει να πάρει ο κάθε άνθρωπος στο χέρι ή στο μέτωπο, ένα τατουάζ-σφραγίδα-χάραγμα, που θα δείχνει ότι είναι υπήκοος του συστήματος, χωρίς αυτό το χάραγμα να εκπέμπει οτιδήποτε, σε καμία συχνότητα, σε αντίθεση με το τσιπ, ώστε να μην μπορεί να υποκλαπεί.
Έτσι και μόνο έτσι, θα μπορεί να χρησιμοποιεί ο καθένας τα χρήματα, ή εφόσον πάμε σε μία απολύτως αχρήματη κοινωνία, την χωρίς τσιπάκι κάρτα του αυτοπροσώπως.
Ο κίνδυνος υποκλοπής των στοιχείων του τσιπ που βρίσκεται στην κάρτα ή στο χέρι, υπάρχει την στιγμή κατά την οποία, στέλνει το μηχάνημα αναγνώρισης ένα ηλεκτρομαγνητικό σήμα στο τσιπ και ενεργοποιεί την μίνι κεραία που υπάρχει σε αυτό.
Η κεραία αυτή, ανταποκρίνεται απαντώντας και εκπέμποντας ένα ασθενές ηλεκτρομαγνητικό ραδιοσήμα, δίνοντας τα στοιχεία που είναι αποθηκευμένα στο τσιπ.
Όσο ασθενές και να είναι το ραδιοσήμα, εφόσον βγαίνει στον αέρα, υποκλέπτεται.
Ο κίνδυνος υποκλοπής των στοιχείων του τσιπ που βρίσκεται στην κάρτα ή στο χέρι, υπάρχει την στιγμή κατά την οποία, στέλνει το μηχάνημα αναγνώρισης ένα ηλεκτρομαγνητικό σήμα στο τσιπ και ενεργοποιεί την μίνι κεραία που υπάρχει σε αυτό.
Η κεραία αυτή, ανταποκρίνεται απαντώντας και εκπέμποντας ένα ασθενές ηλεκτρομαγνητικό ραδιοσήμα, δίνοντας τα στοιχεία που είναι αποθηκευμένα στο τσιπ.
Όσο ασθενές και να είναι το ραδιοσήμα, εφόσον βγαίνει στον αέρα, υποκλέπτεται.
Αυτή είναι και η αρχή που κάνει εδώ και δεκαετίες την ενσύρματη τηλεφωνία πιο ασφαλή από την ασύρματη. Ότι το δίνεις στον αέρα, υποκλέπτεται.
Η διαφήμιση και η προπαγάνδα επομένως της νέας τάξης, δεν θα είναι ο κίνδυνος από το να σου κλέψουν την κάρτα, αλλά από το να σου υποκλέψουν τα στοιχεία που θα έχει το τσιπ της κάρτας ή ακόμη και το τσιπ στο ίδιο σου το χέρι.
Η διαφήμιση και η προπαγάνδα επομένως της νέας τάξης, δεν θα είναι ο κίνδυνος από το να σου κλέψουν την κάρτα, αλλά από το να σου υποκλέψουν τα στοιχεία που θα έχει το τσιπ της κάρτας ή ακόμη και το τσιπ στο ίδιο σου το χέρι.
Για το λόγο αυτό, μόνο όποιος θα έχει το χάραγμα, τη σφραγίδα στο δεξί χέρι ή στο μέτωπό του, θα μπορεί να πληρώσει και να πληρωθεί και η τελική αυτή σφραγίδα, δεν θα έχει τίποτε το ηλεκτρονικό, τίποτε το ηλεκτρικό, απλά θα δηλώνει την υποταγή στο κράτος του παγκόσμιου δικτάτορα και θα σου δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις την χωρίς τσιπ κάρτα σου και τον τραπεζικό σου λογαριασμό στον οποίο θα μπαίνει ο μισθός σου.
Η απλή κάρτα θα εξακολουθεί να μπορεί να κλαπεί, αλλά όχι να υποκλαπεί. Η τεράστια διαφορά βρίσκεται στο ότι όταν σου υποκλέψουν τα στοιχεία του τσιπ δεν θα το ξέρεις και μέχρι να το καταλάβεις θα είναι πολύ αργά. Ενώ αν σου κλέψουν την κάρτα με την οποία θα ζεις σε κάθε σου βήμα, θα το καταλαβαίνεις αμέσως.
Να λοιπόν το πρόβλημα, που είναι οι ηλεκτρονικές υποκλοπές των στοιχείων των τσιπ, να και η λύση, που είναι το μη ηλεκτρονικό χάραγμα-σφράγισμα, που θα έχουν μόνο όσοι είναι νόμιμοι και δηλωμένοι πολίτες του συστήματος.
prisonplanet.gr
Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015
Γεννιέται το Φως του Κόσμου

Σε μιά εποχή που ο Χριστός και οι πιστεύοντες σε Αυτόν είναι στο στόχαστρο κάθε είδους κατηγορίας και συκοφαντίας, η Νέα Τάξη, για να εδραιώσει την προπαγάνδα της σατανιστικής φώτισης του Εωσφόρου, επιστρατεύει και τον κινηματογράφο. Οι προσπάθειές των εξουσιαστών εντείνονται για να φέρουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα την άρνηση του αληθινού Θεού και την πλήρη αποστασία, ώστε να εδραιωθεί η αποδοχή και η αναγνώριση του Αντιχρίστου, ως άμεμπτου και διαλεκτού Παγκόσμιου Ηγέτη.
Οι σατανιστικές εκκλησίες ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια. Με την εξάλφα και τα αγάλματα ψευτοθεών, βοηθών του σατανά και του ψευδοπροφήτη Βάαλ, προπαγανδίζουν τη νέα εποχή και τη νέα Πανθρησκεία, στην οποία ο Σατανάς θα είναι φάρος έκκλησης συμπόνιας και κατανόησης μεταξύ όλων των ζωντανών πλασμάτων, όπως "διδάσκουν". Οι άνθρωποι θα κοιτάζουν τον σατανά και τον ψευδοπροφήτη με θαυμασμό και θα εμπνέονται από αυτούς. Ο σατανάς θα είναι μέρος ενός Θεού, που θα έχει μέσα Του και το καλό και το κακό, οπότε θα δείχνει στους πεφωτισμένους το δρόμο από την αμαρτία στην αγιότητα. Αφού πρώτα δοκιμάσεις την αμαρτία και την καταλάβεις, μετά θα βοηθιέσαι να φτάσεις στην αγιότητα. (Αναλυτικά για αυτή τη θρησκεία της εποχής του Αντιχρίστου αναφέρει στο βιβλίο της σειράς "Γιατί και Πως Ζουν Ανάμεσά μας" ο Δ. Λιακόπουλος, στον τόμο 27 Η Επόμενη μέρα. Mother Company.)
Αυτή η νέα πεφωτισμένη γενιά παριστάνεται δήθεν με τα παιδάκια που θαυμάζουν τον ψευδοπροφήτη και τις διδαχές του!

Στον κινηματογράφο, οι ίδιοι αυτοί ψευτοθεοί, εμφανίζονται ως εξωγήινοι που θέλουν να σώσουν την ανθρωπότητα και να την οδηγήσουν σε μια εποχή ειρήνης, ευημερίας και ευτυχίας.
Μπορούμε να δούμε στην εικόνα την ομοιότητα, ανάμεσα στο άγαλμα του Βάαλ, αριστερά και του καλού εξωγήινου μιας ταινίας, που εμφανίζεται στην ανθρωπότητα, δεξιά.

Όλοι γνωρίζουμε πως σε αυτές τις αρχαίες ειδωλολατρικές θρησκείες κάθε άλλο, παρά να διδάξουν τα παιδάκια ήθελαν, αλλά τα έκαναν θυσία στους αρχαίους θεούς, οι οποίοι, με αποδείξεις, που έχουν δοθεί εδώ και χρόνια από τον Δ. Λιακόπουλο, υπήρξαν και ήταν η χειρότερη μάστιγα που γνώρισε ποτέ ο άνθρωπος πάνω σε αυτόν τον πλανήτη.
Και φτάνουμε στο σήμερα, να ανεχόμαστε όλα αυτά τα ψέματα για δήθεν Λούσιφερ και φώτιση και διαλογισμούς αυτογνωσίας σε φωτεινά μονοπάτια του Εωσφόρου. Του διαβόλου, που το μόνο που θέλει είναι να αφανίσει οτιδήποτε ανθρώπινο. Που μισεί τον άνθρωπο και θέλει να τον απομακρύνει από τον Έναν Αληθινό Θεό. Ενώ οι υπηρέτες του θέλουν να επιστρέψουν ως θεοί και να υποδουλώσουν ξανά το ανθρώπινο γένος κάνοντάς το τροφή, όπως έκαναν πάντα.
Το Αληθινό Φως όμως ήρθε στον ψεύτικο αυτό κόσμο με τη γέννηση του Ιησού Χριστού.
Αυτό το Φως, ότι και να κάνει ο διάβολος και οι υπηρέτες του δεν πρόκειται να σβήσει ποτέ, όσο σκοτάδι κι αν προσπαθήσει να φέρει στον κόσμο που έρχεται. Μπορεί να καταφέρει να πλανήσει κι εκλεκτούς, όπως λένε οι γραφές, αλλά αυτοί που θα μείνουν πιστοί στο Χριστό και κάθε ελπίδα τους θα την στηρίζουν επάνω Του δεν θα περπατήσουν ποτέ στο σκοτάδι, αλλά θα έχουν το Φως της Ζωής.
Αυτό το Φως, ότι και να κάνει ο διάβολος και οι υπηρέτες του δεν πρόκειται να σβήσει ποτέ, όσο σκοτάδι κι αν προσπαθήσει να φέρει στον κόσμο που έρχεται. Μπορεί να καταφέρει να πλανήσει κι εκλεκτούς, όπως λένε οι γραφές, αλλά αυτοί που θα μείνουν πιστοί στο Χριστό και κάθε ελπίδα τους θα την στηρίζουν επάνω Του δεν θα περπατήσουν ποτέ στο σκοτάδι, αλλά θα έχουν το Φως της Ζωής.
Με τη γέννησή Του ο Χριστός μας έδωσε και τη διαβεβαίωση, ότι όποιος Τον ακολουθήσει θα σωθεί και θα επιστρέψει στον Παράδεισο. Όλοι οι άλλοι φωτισμένοι δρόμοι είναι ψεύτικοι και μας οδηγούν στην απώλεια. Ο μόνος δρόμος προς τη Σωτηρία είναι ο Χριστός.
Δε γίνεται να συγκριθεί η λάμψη, η αγάπη, η απλότητα και η αγάπη του Χριστού με οτιδήποτε άλλο. Δεν μπορεί το τερατώδες να σταθεί δίπλα στο Τέλειο. Δεν μπορεί το μίσος να σταθεί μπρος στην αγάπη. Δεν μπορεί το σκοτάδι να υπάρξει δίπλα στο Φως.

Γι' αυτό η μέρα ετούτη είναι χαρά μεγάλη για εμάς τους Χριστιανούς. Ας γεννηθεί ο Χριστός στην καρδιά όλων μας φέτος κι ας μείνουμε πιστοί έως θανάτου στο Φως της Ζωής. Με το Φως του Χριστού μέσα μας δεν θα πλανηθούμε και θα αντέξουμε στη μάχη ενάντια στο κακό και σε όλους όσους το υπηρετούν. Γιατί Ιησούς Χριστός Νικά!
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015
"Τι ακούνε τα αυτιά μας". Δύο βίντεο που απέχουν 15 χρόνια. Δείτε τα.

Του Δημοσθένη Λιακόπουλου
Αυτά για τα οποία προειδοποιούσα εδώ και δεκαπέντε χρόνια, είναι πλέον προ των πυλών. Το πλήρες φακέλωμα και η μετατροπή των πολιτών σε κατοικίδια με τα τσιπάκια είναι γεγονός.
Τα δύο βίντεο που ακολουθούν, τα δίνω μαζί, γιατί τελειώνουν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, με την ίδια αντίδραση των ανθρώπων που συμμετέχουν.
Τόσο ο Δημήτρης Καψάλας πριν από δεκαπέντε χρόνια, όσο και η Πόπη Τσαπανίδου πριν μερικές μέρες, έκλεισαν με τον ιδιο τρόπο. Δεν πίστευαν στα αυτιά τους αυτά που άκουγαν.
Ο μεν Δημήτρης Καψάλας, πριν από δεκαπέντε χρόνια, ήταν δικαιολογημένος, η Πόπη Τσαπανίδου όμως που είναι στην πρώτη γραμμή της δημοσιογραφίας τα τελευταία χρόνια, έμεινε έκπληκτη από το που έφτασε η εφαρμοσμένη τεχνολογία παρακολούθησης των πολιτών.
Προς τιμήν της αντέδρασε στην ιδέα να την παρακολουθούν και το τονίζω αυτό, γιατί έχουμε και βοοειδή στον χώρο της δημοσιογραφίας που βρίσκουν "πολύ καλή" την ιδέα της παρακολούθησης των πάντων καθώς και την αναφκαστικής χρήσης πλαστικού χρήματος.
Τα δύο βίντεο που ακολουθούν, τα δίνω μαζί, γιατί τελειώνουν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, με την ίδια αντίδραση των ανθρώπων που συμμετέχουν.
Τόσο ο Δημήτρης Καψάλας πριν από δεκαπέντε χρόνια, όσο και η Πόπη Τσαπανίδου πριν μερικές μέρες, έκλεισαν με τον ιδιο τρόπο. Δεν πίστευαν στα αυτιά τους αυτά που άκουγαν.
Ο μεν Δημήτρης Καψάλας, πριν από δεκαπέντε χρόνια, ήταν δικαιολογημένος, η Πόπη Τσαπανίδου όμως που είναι στην πρώτη γραμμή της δημοσιογραφίας τα τελευταία χρόνια, έμεινε έκπληκτη από το που έφτασε η εφαρμοσμένη τεχνολογία παρακολούθησης των πολιτών.
Προς τιμήν της αντέδρασε στην ιδέα να την παρακολουθούν και το τονίζω αυτό, γιατί έχουμε και βοοειδή στον χώρο της δημοσιογραφίας που βρίσκουν "πολύ καλή" την ιδέα της παρακολούθησης των πάντων καθώς και την αναφκαστικής χρήσης πλαστικού χρήματος.
Εγώ πάντως με τρόπο πλέον απόλυτο και ωμό προειδοποιώ τους πάντες.
Μην πάρετε πάνω στο σώμα σας σε μορφή αυτοκόλητου, ή τατουάζ, ή εμφυτεύσιμου τσιπ, στο χέρι ή στο μέτωπο, οτιδήποτε με το οποίο αναγκαστικά θα πληρώνετε και θα πληρώνεστε.
Όποιος το πάρει είναι τελειωμένος από χέρι.
Αυτό είτε το θέλουν μερικοί ή όχι, είτε το πιστεύουνε ή όχι έχει προφητευθεί από τις Σίβυλλες στην αρχαία Ελλάδα και είναι γραμμένο στην Αποκάλυψη του Ιωάννου.
Η Σίβυλλα η Κυμαία είπε για την εποχή του παγκόσμιου δικτάτορα:
«Σήμα δε τοις τότε πάσι βροτοίς, σφραγίς επίσημος» (στ. 28), δηλαδή «θα υπάρχει τότε σημάδι σε όλους τους ανθρώπους, δηλαδή επίσημη σφραγίδα».
Στην Αποκάλυψη έγραψε ο Ιωάννης:
κεφ. 13.16 καὶ ποιεῖ πάντας τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 18 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς'.
που σημαίνει, 16.και θα κάνει τους πάντες και μικρούς και μεγάλους και πλούσιους και φτωχούς και ελεύθερους επαγγελματίες και υπαλλήλους, να τους δώσουν χάραγμα (σφραγίδα) στο χέρι το δεξί, ή στο μέτωπο 17. ώστε να μη μπορεί κανείς να αγοράσει ή να πουλήσει, παρά αυτός που έχειτο χάραγμα, το όνομα του θηρίου, ή τον αριθμό (λεξάριθμο) του ονόματός του. 18. Ιδού η σοφία, όποιος έχει μυαλό ας λογαριάσει τον αριθμό του θηρίου, διότι αριθμός ανθρώπου είναικαι ο αριθμός είναι 666.
Είναι επομένως ξεκάθαρο ότι όπως είπε ο Χριστός:
Ματθ.κεφ.6.24 Οὐδεὶς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει· οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ.
Δηλαδή, κανείς δεν μπορεί να δουλεύει για δύο αφεντικά, διότι ή τον ένα θα μισήσει και τον άλλο θα αγαπήσει, ή τον ένα θα αντέξει και τον άλλο θα απορρίψει. Δεν μπορείτε να δουλεύετε και για τον Θεό και για το χρήμα.
Πριν έρθει η ώρα λοιπόν της απόφασης, πρέπει ο καθένας και η κάθε μία, να έχει ξεκαθαρίσει μέσα του αν θα πάρει στο χέρι ή στο μέτωπο την επίσημη κρατική σφραγίδα, χωρίς την οποία, η ζωή του ή η ζωή της, στον κόσμο αυτό θα τελειώσει εκεί και τότε.
Ο Χριστός τόνισε ότι τότε θα γίνει το μεγάλο ξεκαθάρισμα. Και η ίδια η εκκλησία να σας λέει να το πάρετε, να το αρνηθείτε, αφού θα πρόκειται για την επιλογή μεταξύ Χριστού και Σαμαέλ Σατανά.
Καλό βόλι.
prisonplanet.gr
Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015
Σύμφωνο Συμβίωσης: Αυτοί που απουσίαζαν και αυτοί που ψήφισαν «όχι»
Αθήνα
Τριχοτομημένη εμφανίστηκε η ΝΔ και διχοτομημένοι οι ΑΝΕΛ, στην ψηφοφορία για το σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών.
Κατά την ονομαστική ψηφοφορία (που προκάλεσαν ΝΔ, ΠαΣοΚ, Ποτάμι και Χ.Α.), 19 «γαλάζιοι» βουλευτές υπερψήφισαν -μεταξύ αυτών ο προσωρινός αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Ι. Πλακιωτάκης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος Ι. Βρούτσης, ο υποψήφιος αρχηγός του κόμματος Κυρ. Μητσοτάκης, η Ντόρα Μπακογιάννη, Όλγα Κεφαλογιάννη, Ν. Δένδιας, Νίκη Κεραμέως, Ν. Κακλαμάνης, Κ. Τασούλας, Κ. Χατζηδάκης, Γ. Γιακουμάτος, Κατερίνα Παπακώστα, Θ. Φορτσάκης, Β. Οικονόμου κ.ά. Ωστόσο, καταγράφηκαν πολλά «όχι» και εξίσου πολλές απουσίες. Συγκεκριμένα, 29 βουλευτές της ΝΔ καταψήφισαν επί της αρχής ενώ 27 επέλεξαν να απουσιάσουν.
«Όχι» ψήφισαν οι εξής: Άννα Καραμανλή, Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, Κ. Βλάσης, Μ. Βορίδης, Γ. Βλάχος, Ανδ. Κατσανιώτης, Δ. Κυριαζίδης, Εμ. Κόνσολας, Αν. Δημοσχάκης, Απ. Βεσυρόπουλος, Β. Γιόγιακας, Αθ. Μπούρας, Σ. Αναστασιάδης, Γ. Γεωργαντάς, Ι. Κασαπίδης, Μαρία Αντωνίου, Αθ. Δαβάκης, Μ. Χαρακόπουλος, Χρ. Κέλλας, Χ. Αθανασίου, Χρ. Μπουκώρος, Αθ. Καββαδάς, Γ. Καρασμάνης, Κ. Κουκοδήμος, Ι. Κεφαλογιάννης, Στ. Γιαννάκης, Φωτεινή Αραμπατζή, Γ. Βαγιωνάς και Ν. Μηταράκης.
Μεταξύ των απόντων ήταν ο έτερος υποψήφιος για την αρχηγία του κόμματος Ευ. Μεϊμαράκης καθώς και οι πρώην πρωθυπουργοί Αντ. Σαμαράς και Κων. Καραμανλής, ο Άδ. Γεωργιάδης, ο Δ. Σταμάτης, ο Β. Κικίλιας, η Σοφία Βούλτεψη, ο Μ. Σαλμάς, ο Κ. Καραγκούνης, ο Ι. Ανδριανός, ο Γ. Στύλιος, η Γεωργία Μαρτίνου, ο Κ. Τσιάρας, ο Ευ. Μπασιάκος, ο Κ. Κοντογεώργος, ο Κ. Τζαβάρας, ο Ελ. Αυγενάκης, ο Κ. Γκιουλέκας, ο Στ. Καλαφάτης, η Έλενα Ράπτη, ο Ι. Τραγάκης, ο Κων. Καραμανλής, ο Κ. Σκρέκας, ο Χρ. Σταϊκούρας, ο Ι. Αντωνιάδης, ο Θ. Καράογλου, Κ. Κατσαφάδος.
Όσον αφορά τους ΑΝΕΛ ο πρόεδρος του κόμματος Π. Καμμένος απουσίαζε από την ψηφοφορία, ενώ τρεις βουλευτές διαφοροποιήθηκαν ψηφίζοντας «ναι» επί της αρχής: η Έλενα Κουντουρά, ο Κ. Ζουράρις και ο Αθ. Παπαχριστόπουλος.
Μεταξύ των απόντων ήταν και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ι. Δραγασάκης, πολλοί βουλευτές του ΚΚΕ μεταξύ αυτών και ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ Δ. Κουτσούμπας, η Αλέκα Παπαρήγα, η Λιάνα Κανέλλη κ.ά. (το ΚΚΕ καταψήφισε το νομοσχέδιο), ενώ απούσα ήταν και η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά (αν και το κόμμα της υπερψήφισε επί της αρχής).
Το Ποτάμι και η Ένωση Κεντρώων επίσης υπερψήφισαν το νομοσχέδιο, ενώ καταψήφισε και η ΧΑ.
Λάμπρος Σταυρόπουλος
πηγη: in.gr
Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015
Ζόμπυ λαοί στηρίζουν την επιβολή της Παγκόσμιας Χούντας

Του Δημοσθένη Λιακόπουλου
Η κεντρική ομοσπονδιακή τράπεζα των ΗΠΑ, η FED πριν από μερικές μέρες, αποφάσισε να αυξήσει τα επιτόκια δανεισμού. Αυτό επηρεάζει όλες τις τράπεζες, τόσο της Αμερικής όσο και της Ευρώπης, ακόμη και την κεντρική ευρωπαϊκή τράπεζα, που δανείζει την Ελλάδα και βέβαια δανείζει και τα κράτη μέλη του ευρώ, που με τη σειρά τους δανείζουν την Ελλάδα.
Βέβαια, η Ελλάδα είναι κόκκος άμμου, μπροστά στην ανεμοθύελλα που έρχεται, διότι, η αύξηση των επιτοκίων, έχει σαν αιτιολογία, την μεγάλη ανάπτυξη (αυτό είναι ανέκδοτο) της αμερικανικής οικονομίας μέσα στο 2016 που ανακοίνωσε ο Ομπάμα.
Την ίδια στιγμή, οι ΗΠΑ αποφάσισαν από το 2016, να αρχίσουν να πωλούν στο εξωτερικό τα αποθέματα πετρελαίου που έχουν, γιατί μέχρι τώρα κρατούσαν την δική τους παραγωγή για ώρα ανάγκης.
Η ανάγκη φαίνεται έφτασε, μετά και τις τελευταίες οδηγίες του επίδοξου παγκόσμιου δικτάτορα.
Έτσι, αφού θα πέσει ακόμη περισσότερο και φτηνότερο πετρέλαιο στην παγκόσμια αγορά, ελπίζουν, να πάθει μεγαλύτερη ζημιά η Ρωσία, αφού, η πτώση των τιμών του αραβικού πετρελαίου, δεν επηρέασε τόσο αρνητικά όσο θα ήθελαν την Ρωσία, αφού η Ρωσία το κύριο χρήμα το παίρνει από το φυσικό αέριο.
Οι αποφάσεις αυτές της Αμερικής, έριξαν τις τιμές χρυσού και ασημιού, και αναμένεται να επηρεάσουν πολύ αρνητικά την παγκόσμια οικονομία για το 2016.
Εμείς στην Ελλάδα, θα γίνουμε τα πρώτα πειραματόζωα, κοινωνίας ελεγχόμενης με μικροτσίπ και περιουσιολόγιο, αφού πουθενά στον κόσμο, παρά το ότι χρησιμοποιείται παντού τεχνολογία μεγαλύτερη από τη δική μας, δεν υπάρχουν τα μέτρα υποχρεωτικής παρακολούθησης και υποχρεωτικών πληρωμών με κάρτες με τσιπ.
Η παγκόσμια χούντα του Αντιχρίστου δείχνει τα δόντια της και οι άθεοι και οι αποστάτες, που αποστάτησαν από τον Θεό, για να πάρουν "αυξήσεις" (οποία κατάντια) στους μισθούς τους, στηρίζουν σαν ζόμπι την προσπάθεια της παγκόσμιας επιβολής της.
πηγη; prisonplanet.gr
Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015
Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ:"Απεχθάνομαι τους πολυτέκνους και τους έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια"

Δεν έχουν τέλος οι σοκαριστικές εκπλήξεις που μας έρχονται από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Καραγιαννίδης καταφέρθηκε με μένος κατά της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος με αφορμή μια επιστολή της, στην οποία εκφράζει την αντίθεσή της με την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης.
Ο Καραγιαννίδης δήλωσε : "Τους έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια" και "τους απεχθάνομαι", μιλώντας την Τρίτη στη συνεδρίαση της διαρκούς επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης.
Συγκεκριμένα είπε: "Θα αναφερθώ σε ένα φορέα που δεν ήρθε για να παραστεί στη διαβούλευση, ανέφερε και διάβασε την επιστολή της ΑΣΠΕ: "Με το υπό ψήφιση νομοσχέδιο μεταβάλλεται το τιμιότατο ανθρώπινο πρόσωπο σε χρηστικό αντικείμενο και καθίσταται εμφανής η προσπάθειά του να υποκατασταθεί ο ιερός θεσμός του γάμου με νομικές προβλέψεις που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την κακοδαιμονία του ισχύοντος νομικού πλαισίου. Η ΑΣΠΕ δεν απορρίπτει από την κοινωνία τα άτομα εκείνα που η μη ομαλή φυσιολογία του σώματός τους και ενδεχομένως και διάφορες κοινωνικές συνθήκες τα οδήγησαν σε πορεία ζωής διαφορετική απ' αυτή των φυσιολογικών ανθρώπων εξαιτίας της γενετήσιας διαστροφής τους".
"Αν οι παρόντες αποδέχονται από την ΑΣΠΕ αυτή την προσβολή και να πάρετε θέση όλα τα κόμματα. Και να την καταγγείλλετε αν διαφωνείτε με αυτή τη θέση γιατί οι κύριοι αυτοί μετά από μια εβδομάδα μας καλούν να κάνουμε το ρουσφετάκι τους για το επίδομα γάμου. Οι κύριοι αυτοί είναι φορέας με τον οποίο εμείς θα συνδιαλλαγούμε. Προσωπικά εγώ δηλώνω ότι τους απεχθάνομαι... Τους έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια" τόνισε ο κ. Καραγιαννίδης.
"Αν οι παρόντες αποδέχονται από την ΑΣΠΕ αυτή την προσβολή και να πάρετε θέση όλα τα κόμματα. Και να την καταγγείλλετε αν διαφωνείτε με αυτή τη θέση γιατί οι κύριοι αυτοί μετά από μια εβδομάδα μας καλούν να κάνουμε το ρουσφετάκι τους για το επίδομα γάμου. Οι κύριοι αυτοί είναι φορέας με τον οποίο εμείς θα συνδιαλλαγούμε. Προσωπικά εγώ δηλώνω ότι τους απεχθάνομαι... Τους έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια" τόνισε ο κ. Καραγιαννίδης.
Με ποιό σκεπτικό επίσης, αποκαλεί τη διεκδίκηση του επιδόματος γάμου "ρουσφετάκι"; Τη στιγμή που ένα τέτοιο επίδομα είναι κεκτημένο δικαίωμα και θα έπρεπε το ίδιο το κράτος να στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις τις πολύτεκνες Ελληνικές οικογένειες που τείνουν προς εξαφάνιση από την Ελλάδα. Όταν το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας μας χτυπάει κόκκινο και επέρχεται πληθυσμιακή αλλοίωση με τον κατακλυσμό των μεταναστών. Μια τέτοια τοποθέτηση μόνο ανθελληνική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί στην παρούσα φάση.
Μήπως γίνεται κάποιος διαγωνισμός ανθελληνισμού στη Βουλή και δίνουν κάποιο έπαθλο στους βουλευτές; Διότι δεν εξηγείται διαφορετικά αυτός ο καταιγισμός ανθελληνικών θέσεων από τους βουλευτές του Ελληνικού κοινοβουλίου. Αν επρόκειτο για κάποιο ξένο κοινοβούλιο θα ήταν τουλάχιστον κατανοητό. Που φτάσαμε και τι ακούμε μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο;
Δείτε το βίντεο:
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015
Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015
Ζόμπι κυβερνήσεις για ζόμπι λαούς. Η αλήθεια πίσω από τη νέα συμφωνία για την δήθεν κλιματική αλλαγή.

του Λιακόπουλου Δημοσθένη
Και μόνο από το γεγονός ότι χαιρέτησε τη συμφωνία που κλείσανε στο Παρίσι ο Ομπάμα και χάρηκε πολύ με αυτήν και το ίδιο έκανε και η Κριστίν Λαγκάρντ του ΔΝΤ, μπορεί να συμπεραίνει κανείς ότι κάτι κακό υπέγραψαν οι μαριονέττες της παγκόσμιας διοίκησης.
Την τελευταία φορά που υπέγραψαν κάτι σχετικό, ήταν τον Δεκέμβριο του 1997 στην συμφωνία του πρωτοκόλλου του Κυότο στην Ιαπωνία. Η συμφωνία εκείνη, ήρθε προς εκπλήρωση των υπογραφών που έπεσαν το 1992 στο Ρίο Ντε Τζανέϊρο, όταν υπεγράφη υπό την αιγίδα του ΟΗΕ η περιβόητη Ατζέντα 21.
Τώρα, τον Δεκέμβριο του 2015, μετά από την σχετική αποτυχία των μέτρων που είχαν πάρει, επικαιροποίησαν την δράση τους, σύμφωνα με τις τρέχουσες συνθήκες.
Μόνο που θα πρέπει να πούμε, ότι η μη πλήρης επιτυχία του πρωτοκόλλου του Κυότο, δεν αφορά το ότι υπερθερμάνθηκε ο πλανήτης, αφού τέτοιο πρόβλημα ουδέποτε υπήρξε, αλλά αφορά το ότι δεν προωθήθηκε όσοι έπρεπε η παγκόσμια χούντα, σε συνδυασμό με την πλήρη κατάργηση του δικαιώματος των ανθρώπων να έχουν ιδιωτική περιουσία, ελευθερία άποψης, ελευθερία μετακίνησης και ελευθερία στην εκπαίδευση.
Η νέα συμφωνία, δεν θα δει επισήμως το φως της δημοσιότητας, γιατί δεν πρόκειται καν περί συμφωνίας, αλλά περί νέας δέσμευσης των μαριονεττών της νέας τάξης να υποβαθμίσουν ακόμη περισσότερο το βιοτικό επίπεδο του παγκόσμιου πληθυσμού.
Η απάτη της δήθεν υπερθέρμανσης του πλανήτη, δεν τους έκατσε και το γύρισαν στην δήθεν κλιματική αλλαγή, νομίζεις και νοιάζονται τα παγκόσμια λαμόγια για το καλό μας.
Έρχονται νέοι φόροι, κατάργηση του δικαιώματος δεύτερης κατοικίας και περισσότερου από ένα αυτοκίνητα, μεγαλύτεροι φόροι για τα παιδιά, επιβολή μεγάλων προστίμων για όσους δεν έχουν καλή βαθμίδα ενεργειακού πιστοποιητικού και επιβολή από μέρους των κυβερνήσεων όλων των μέτρων της Ατζέντας 21 που δεν εφάρμοσαν ως τώρα.
Ζόμπι κυβερνήσεις, που αγωνίζονται να εκτελέσουν αυτά που λένε τα αφεντικά και ζόμπι λαοί, που αποχαυνωμένοι πιστεύουν ακόμη, ότι είναι δυνατόν να τους σώσουν οι πολιτικοί, που τους έχουνε παραμυθιάσει ξανά και ξανά και τους οποίους οι κοσμοκράτορες καίνε τον ένα μετά τον άλλο στην προσπάθεια προώθησης του σχεδίου τους για την παγκόσμια χούντα.
Παίζουν λοιπόν οι κοσμοκράτορες τα ρέστα τους, επιστρατεύοντας κάθε τυχάρπαστο πλάσμα, φτιαγμένο όπως έλεγε ο Πλάτων, από κάθε είδους υλικό, για να το βάλουνε στην εξουσία και να τους κάνει τη βρώμικη δουλειά.
Ζόμπι λοιπόν κυβερνήσεις, για ζόμπι λαούς.
prisonplanet.gr
Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015
ΕΜΕΙΣ ΚΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ

Πολλοί άνθρωποι που ακούνε το Δημοσθένη Λιακόπουλο να μιλάει για το Χριστό στις εκπομπές του, κατά γενική ομολογία αισθάνονται μια δύναμη στα λόγια του να τους διαπερνά και να αρχίζει να σκαλίζει τα στρώματα της στάχτης της ψυχής τους και σκαλίζοντας, τα μαύρα κάρβουνα αρχίζουν να κοκκινίζουν, να πυρώνουν και σιγά-σιγά ν' ανάβουν σε φλόγα που γεμίζει με θέρμη την ψυχή για τον Χριστό.
Η δύναμη των λόγων του Θεού φτιάχνει ένα αόρατο, αιθερικό δίχτυ κι όλους, όσους ακούμε εκείνη τη στιγμή, μας ενώνει με το Χριστό για τον οποίο γίνεται λόγος.
Η δύναμη των λόγων του Θεού φτιάχνει ένα αόρατο, αιθερικό δίχτυ κι όλους, όσους ακούμε εκείνη τη στιγμή, μας ενώνει με το Χριστό για τον οποίο γίνεται λόγος.
Ύστερα, ο καθένας από εμάς, με την μικρή φλόγα αναμμένη στην ψυχή, προσπαθεί να κρατήσει αυτή την ένωση με το Χριστό, ζεστή και ζωντανή, ανανεώνοντας, όπως μπορεί ο καθένας, το κανάλι της επικοινωνίας μαζί Του, κρατώντας αναμμένη τη φλόγα και προσπαθώντας να την μετατρέψει σε πυρκαγιά, που θα τον ενώνει με τον Τριαδικό Θεό.
Την ώρα της ένωσής μας με τον Χριστό, όταν ανοίγει το κανάλι της επικοινωνίας μας μαζί Του, κανείς και τίποτα δεν μπορεί να παρεμβληθεί, ούτε να το διακόψει, όταν είμαστε προσηλωμένοι σε Αυτόν.
Επειδή όμως οι πιο πολλοί είμαστε αδύναμοι και για διάφορους λόγους δεν μπορούμε να διατηρούμε ζεστή αυτή την επικοινωνία, έρχονται σε βοήθειά μας, η ανάγνωση του Ευαγγελίου, τα Μυστήρια της εκκλησίας, η ιερότητα του ναού στον οποίο τελούνται, με τους ήχους, τα αρώματα και η επενέργεια του Αγίου Πνεύματος και μας βοηθούν να βρίσκουμε τη δύναμη να συνεχίζουμε τον αγώνα της προσευχής και της επικοινωνίας μας με τον Χριστό.
Όταν καταφέρουμε να ανοίξουμε πάλι το κανάλι, τίποτα από όλα αυτά, που μας βοήθησαν δεν υπάρχει.
Είμαστε μόνο εμείς κι Αυτός κι αυτή είναι η ουσία. Αυτό είναι που ζήτησε από εμάς. Να Τον ακολουθήσουμε.
Άσχετα από τον τρόπο που ο καθένας από εμάς καταφέρνει να ανοίξει το κανάλι, το θέμα είναι απλά να το ανοίξει και να μιλήσει με τον Χριστό. Να ξεφύγει από το απλό διάβασμα ή την επανάληψη μιάς προσευχής, που πολλές φορές γίνεται μηχανικά. Να μη μας εγκλωβίζει το τυπικό. Απλά να το χρησιμοποιούμε για να βρίσκουμε το στόχο. Να μην αναλωνόμαστε στο τι θα πούμε, πως θα το πούμε, πόσες φορές θα διαβάσουμε τι, τι πρέπει να κάνουμε και τι δεν πρέπει να κάνουμε και στο τέλος δε θυμόμαστε, ούτε από που ξεκινήσαμε.
Να ξεφύγουμε από τις τυπικές ιεροτελεστίες, που πολλές φορές χάνουν το ρόλο τους κι αντί να εξυπηρετούν τον σκοπό τους, που είναι να ανάψουν την επιθυμία μας για προσευχή, να γίνονται κανόνας απαράβατος, που αν δεν τον ακολουθήσουμε, μετά αισθανόμαστε ενοχές, επειδή δεν κάναμε ότι έπρεπε κατά το τυπικό, ενώ όλοι όσοι καταφέρνουν να ανοίξουν το κανάλι επικοινωνίας με τον Χριστό, γνωρίζουν πολύ καλά, πως γίνονται ένα μαζί Του.
Γνωρίζουν αυτή την ανείπωτη ευτυχία. Ακόμη κι αν αυτή η ένωση διαρκεί μόνο για μια στιγμή, γνωρίζουν πως γίνεται να συμβεί και πως υπάρχει, κι ότι ακόμη και για μια μικρή στιγμή μέσα στο χρόνο, κατάφεραν να γίνουν ένα με τον Χριστό.
Είμαστε μόνο εμείς κι Αυτός κι αυτή είναι η ουσία. Αυτό είναι που ζήτησε από εμάς. Να Τον ακολουθήσουμε.
Άσχετα από τον τρόπο που ο καθένας από εμάς καταφέρνει να ανοίξει το κανάλι, το θέμα είναι απλά να το ανοίξει και να μιλήσει με τον Χριστό. Να ξεφύγει από το απλό διάβασμα ή την επανάληψη μιάς προσευχής, που πολλές φορές γίνεται μηχανικά. Να μη μας εγκλωβίζει το τυπικό. Απλά να το χρησιμοποιούμε για να βρίσκουμε το στόχο. Να μην αναλωνόμαστε στο τι θα πούμε, πως θα το πούμε, πόσες φορές θα διαβάσουμε τι, τι πρέπει να κάνουμε και τι δεν πρέπει να κάνουμε και στο τέλος δε θυμόμαστε, ούτε από που ξεκινήσαμε.
Να ξεφύγουμε από τις τυπικές ιεροτελεστίες, που πολλές φορές χάνουν το ρόλο τους κι αντί να εξυπηρετούν τον σκοπό τους, που είναι να ανάψουν την επιθυμία μας για προσευχή, να γίνονται κανόνας απαράβατος, που αν δεν τον ακολουθήσουμε, μετά αισθανόμαστε ενοχές, επειδή δεν κάναμε ότι έπρεπε κατά το τυπικό, ενώ όλοι όσοι καταφέρνουν να ανοίξουν το κανάλι επικοινωνίας με τον Χριστό, γνωρίζουν πολύ καλά, πως γίνονται ένα μαζί Του.
Γνωρίζουν αυτή την ανείπωτη ευτυχία. Ακόμη κι αν αυτή η ένωση διαρκεί μόνο για μια στιγμή, γνωρίζουν πως γίνεται να συμβεί και πως υπάρχει, κι ότι ακόμη και για μια μικρή στιγμή μέσα στο χρόνο, κατάφεραν να γίνουν ένα με τον Χριστό.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015
ΟΗΕ: 16.000 παιδιά απο Συρία θυματα Τουρκικού εμπορίου οργάνων (βίντεο)

ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ… Να εξηγήσουν γιατί συγκάλυψαν την καταγγελία – βόμβα στον ΟΗΕ για την γενοκτονία παιδιών από τους τούρκους εμπόρους οργάνων.
Δικαιώνεται ο εκπρόσωπος του ΟΗΕ που είχε χαρακτηρίσει την Τουρκία ως «κράτος βρυκόλακα».
Δείτε το βίντεο από την επίσημη συζήτηση στον ΟΗΕ για την σφαγή 18,000 παιδιών από την Συρία που βρίσκονται σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Τουρκία.
Παιδιά κομματιάζονται για τα όργανα τους, από ένα κράτος – βρυκόλακα που όμως θεωρείται σύμμαχος στο ΝΑΤΟ και ετοιμάζεται για είσοδο στην ΕΕ.
Μία ασύλληπτη γενοκτονία που όμως απέκρυψαν όλα τα δυτικά ΜΜ»Ε», παρά το ότι η συζήτηση διεξάγεται στον ΟΗΕ παρουσία δημοσιογράφων. Η απάντηση του…
…εκπροσώπου; Ναι, έχουμε καταγγελίες, το ψάχνουμε, θα σχηματίσουμε ειδική επιτροπή κλπ. Την ώρα που η σφαγή παιδιών συνεχίζεται…
Ποιός θυμάται την σφαγή των Σέρβων του Κοσσυφοπεδίου σε Αλβανικό έδαφος για τον ίδιο λόγο; Από τα ίδια κτήνη; Από τους υπανθρώπους που όμως έχουν δισεκατομμύρια μαύρου χρήματος για να κλείνουν τα στόματα δημοσιογράφων, πολιτικών και λειτουργών κάθε είδους;
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΗΡΙΩΔΙΑ; ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ» ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ; ΠΟΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΥΝ;
πηγη: http://hellasforce.com/
Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015
Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
