ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

Jennifer Aniston: «Δεν κάνω μπότοξ γιατί έχω ελληνικά γονίδια»!



Διθυραμβικά σχόλια κατέκλυσαν τα social media σχετικά με τις δηλώσεις της Jennifer Aniston ενάντια στο μπότοξ. «Υπάρχει η τάση στο Hollywood να παραμένει κανείς αγέραστος», είπε η ελληνοαμερικανίδα ηθοποιός σε μια συνέντευξη για το Yahoo!Beauty. 
 
«Νομίζω ότι αυτό στο οποίο ήμουν μάρτυρας είναι να βλέπω γυναίκες που προσπαθούν να μείνουν νέες με ό, τι πάνε και κάνουν. Είμαι ευγνώμων που μαθαίνω από τα λάθη τους, γιατί δεν βάζω αυτά τα σκ...στο πρόσωπό μου», συνέχισε.
 
«Νομίζω ότι οι άνθρωποι της μόδας θα πρέπει να αρχίσουν να ενσωματώνουν στις σελίδες τους πρόσωπα όλων των ηλικιών, όχι μόνο 20χρονα τέλεια πρότυπα ή μόνο για διαφημίσεις αντιρρύπανσης», είπε ακόμη, τονίζοντας ότι καλό θα ήταν να «εκπροσωπούν την ομορφιά σε όλες τις ηλικίες!». 
 
Οσο για το δικό της μυστικό ομορφιάς η ίδια σημείωσε ότι μάλλον φταίνε τα ελληνικά της γονίδια που μοιάζει πάντα νέα και όμορφη.
 
«Ο μπαμπάς μου είναι 100% Ελληνας. Είναι 81 ετών και έχει μόλις μια ρυτίδα. Το ίδιο και η γιαγιά μου, που ήταν 95 χρονών όταν πέθανε», είπε χαρακτηριστικά προτρέποντας όσους θέλουν να έχουν λαμπερή επιδερμίδα να πίνουν πολύ νερό, να βάζουν στο πρόσωπό τους ποιοτικά προϊόντα και να κοιμούνται καλά. 
 
Αποκάλυψε, τέλος, πως ένας αγαπημένος τρόπος να διατηρεί τη γραμμή της είναι να τρώει ελληνική σαλάτα και προέτρεψε όσους δεν την έχουν γευτεί να το δοκιμάσουν. 

πηγη: defencenet.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΣΕΜΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.