ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Θέλουν Πανθρησκεία και ανατρέπουν τους πάντες στη Μεσόγειο!

Επιδιώκουν να επιτύχουν την παγκόσμια διακυβέρνηση, μέσω συνεχών «ομογενοποιήσεων» σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη και μέσω της πανθρησκείας, με τη δημιουργία τη Μεσογειακής Ένωσης (στα πρότυπα της ΕΕ) και πρωτεύουσά της, την Ιερουσαλήμ!

Το ντόμινο των εξεγέρσεων που εξαπλώνεται (φαινομενικά ανεξέλεγκτο) στη γεωπολιτική μας γειτονιά, δεν είναι τόσο αθώο ή αυθόρμητο, όσο αρχικά φαίνεται με την πρώτη ματιά. Όσο κι αν το αρνούνται κάποιοι, έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τις υποκινούμενες «πορτοκαλί» επαναστάσεις, που πριν από καιρό άλλαξαν το γεωπολιτικό χάρτη στον Καύκασο.


Αλλά εδώ, υπάρχει μια ειδοποιός διαφορά, ένα εξαιρετικά επικίνδυνο παιχνίδι, με ό,τι πιο ευαίσθητο για τον άνθρωπο: τη θρησκεία, τη μεταφυσική του αγωνία, την ίδια του την υπόσταση. Κι εδώ, μπαίνει η πανθρησκεία, η ένωση όλων των μονοθεϊστικών θρησκειών, σε μία. Χριστιανισμός, Ισλάμ, Ιουδαϊσμός…


Με πρωτεύουσα, ή αν θέλετε, επίκεντρο, την Ιερουσαλήμ! Μια εξέλιξη, που κάποιοι ισχυρίζονται ότι θα σημάνει την παγκόσμια θρησκευτική ειρήνη!


Θέλουν τον (οικονομικό) έλεγχο… 
Κάποιοι επέλεξαν την ευαίσθητη Μέση Ανατολή και τα μουσουλμανικά κράτη της Βόρειας Αφρικής, για το νέο γεωπολιτικό παίγνιο, που θα βοηθήσει τους κερδοσκόπους να ανοίξουν τις αγορές τους, να επιτύχουν το μεγαλύτερο δυνατό πληθυσμιακό έλεγχο, το μεγαλύτερο δυνατό έλεγχο των αγορών και κυρίως, των ενεργειακών πηγών.


Φυσικά, κάποια παιχνίδια δεν βγαίνουν αμέσως. Η απόπειρα αποσταθεροποίησης του Ιράν, χώρας με δημοκρατικές δομές και λειτουργία, όπου οι θρησκευτικές μειονότητες απολαμβάνουν ελευθερίας και προστασίας, αποτυγχάνει για άλλη μια φορά. Ο κόσμος εκεί είναι ευχαριστημένος και δεν έχει καμία διάθεση να ακολουθήσει τα κελεύσματα των ανθρώπων που κινούν τα νήματα των παγκόσμιων εξελίξεων, από το παρασκήνιο.


Προβλήματα στην εφαρμογή… 
Την ίδια ώρα στη Λιβύη, ο Καντάφι βλέποντας ότι χάνει τα πάντα, «δίνει τα ρέστα του», στη λογική του «εγώ ή αυτοί» και δεν διστάζει να χύσει πολύ, πάρα πολύ αίμα, ώστε να κερδίσει χρόνο και να πατάξει την εξέγερση, τη νίκη της οποίας όμως δύσκολα θα αποτρέψει. Εδώ, αποκαλύπτεται και ο ρόλος της Δύσης.


Η Σοσιαλιστική Διεθνής, ένα εξουσιαστικό κλαμπ συνάθροισης κατ’ επίφαση σοσιαλιστών, φυλλοροεί, καθώς οι διεφθαρμένοι τύραννοι που συμμετέχουν σε αυτό ανατρέπονται κατόπιν λαϊκών και μαζικών εξεγέρσεων, με αποτέλεσμα να δημιουργείται κακή εικόνα (η οποία πλήττει και τον Έλληνα πρωθυπουργό και Πρόεδρο της Διεθνούς, Γιώργο Παπανδρέου).


Ήδη, υπάρχουν φόβοι και για εξεγέρσεις αλλού, καθώς με τις εξεγέρσεις να μαίνονται στο Μπαχρέιν, στην Αλγερία και στην Υεμένη, το Ιράκ σε καθεστώς μόνιμης έντασης (μεταξύ σουνιτών και σιιτών) και τις συγκρούσεις στο Αφγανιστάν να βρίσκονται σε εξέλιξη, υπάρχουν φοβίες για το τι μέλλει γενέσθαι στην Ιορδανία και στη Συρία.


Ο μεγάλος φόβος όμως της Δύσης, την ώρα μάλιστα που λόγω των γεγονότων η τιμή του πετρελαίου εκτινάσσεται, είναι η Σαουδική Αραβία, η οποία έσπευσε να στηρίξει τη μοναρχία του Μπαχρέιν, ανησυχώντας την ίδια ώρα για τα νώτα της: στο δυτικό τμήμα της μεγάλης αυτής χώρας, κατοικούν ανήσυχοι σιίτες, που δεν βλέπουν με καλό μάτι τη σουνιτική μοναρχία. Τα ίδια και στο Μπαχρέιν, όπου η σουνιτική δυναστεία έχει να κάνει με σιίτες στην πλειοψηφία τους κατοίκους. 
Κάποιοι όμως στο μεταξύ, μας δουλεύουν «ψιλό γαζί».


Ο Μανουέλ Μπαρόζο, Πρόεδρος της άνευ δημοκρατικής νομιμοποίησης Ευρωπαϊκής Επιτροπής, υποτιμώντας τη νοημοσύνη όλων, είπε ότι η Ευρώπη δεν μπορεί να παραμένει θεατής των εξελίξεων (λες και δεν μετέχει!) και πρόσθεσε πως αυτή είναι μια ιστορική στιγμή και «πρέπει να είμαστε στη σωστή πλευρά της ιστορίας». Φυσικά, το επιθυμούν άλλωστε οι «πάτρωνές» του, οι σιωνιστές κερδοσκόποι!


Το σχέδιο 
Που το πάνε: θέλουν να εγκαταστήσουν νέες ελεγχόμενες κυβερνήσεις, από τη Συρία ως και το Μαρόκο, σε μια Μεσογειακή Ένωση, που θα μπορέσει να στεγάσει όλους αυτούς, στο μαλακό υπογάστριο της ΕΕ, που δεν μπορούν για ευνόητους λόγους, να ενταχθούν στην ευρωπαϊκή οικογένεια.


Στην Μεσογειακή Ένωση, θα ενταχθούν όλοι οι ασιατικοί & αφρικανικοί λαοί της λεκάνης της Μεσογείου. Μιλάμε για την πρώτη φάση της ομογενοποίησης… Θυμηθείτε ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται: η Ελλάδα μπήκε στην ΕΕ, λίγα μόλις χρόνια μετά την «αποκατάσταση» της Δημοκρατίας, με προσδοκίες που σε λίγα χρόνια θα κρίνουμε αν επιβεβαιώθηκαν.


Στην Ευρώπη, η ομογενοποίηση έχει προχωρήσει πολύ. Θυμηθείτε εδώ τη δήλωση της Γερμανίδας καγκελάριου Άνγκελας Μέρκελ, για «παγκόσμια οικονομική πολιτική», την άνοιξη του 2010. Η ένωση των μεγάλων μονοθεϊστικών θρησκειών, θα βοηθούσε πάρα πολύ τα σχέδιά τους… Οικουμενισμός, αίρεση!


Κάποιοι βιάζονται, θέλουν να δουν το σχέδιο να ολοκληρώνεται μέσα σε ένα χρόνο, το αργότερο μέχρι το καλοκαίρι του 2012. Ήδη, αξιωματούχοι του αμερικανικού Πενταγώνου κόβουν βόλτες στα εξεγερμένα κράτη, συνομιλώντας με άτομα που θα παίξουν ρόλο στη διάδοχη κατάσταση.

     Μόλις ηρεμήσουν λοιπόν τα πράγματα και εμπεδωθούν και πάλι η ασφάλεια και η σταθερότητα, θα ακολουθήσει σύνοδος στην ιερή πόλη των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών, την Ιερουσαλήμ, που θα ορισθεί και έδρα της Μεσογειακής Ένωσης. Τώρα, το ότι αυτό αποτελεί και αίτημα του Ισραήλ στα διεθνή κέντρα εξουσίας, αυτό είναι μια άλλη υπόθεση…


Η σιωπή του Ισραήλ ενώπιον κατακλυσμικών εξελίξεων, ερμηνεύεται από πολλούς με λανθασμένο τρόπο. Στο Ισραήλ, επιχαίρουν.


Εκεί λοιπόν, στην Ιερουσαλήμ, θα ανεγερθεί ο ναός λατρείας του ενός «αποδεκτού» Θεού, ο τρίτος ναός του Σολομώντος, που ουσιαστικά θα επισφραγίσει τη θρησκευτική ειρήνη.


Κάτι που θα συνεισφέρει στο απρόσκοπτο των εμπορικών συναλλαγών… Θα πρόκειται πάντως, λένε οι Εβραίοι, για τον εντυπωσιακότερο τόπο λατρείας, την έδρα της πανίσχυρης πανθρησκείας, μιας μεγάλης απάτης με στόχο τον έλεγχο των συνειδήσεων. Όμως, είδαμε τα συμπτώματα και δεν αντιδράσαμε. Παραθέτουμε μερικά στοιχεία, που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τι εννοούμε.


Επίσκεψη-ντροπή, βήμα για την πανθρησκεία


Όσοι ομογενείς έψαχναν τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο την Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009 στη Νέα Υόρκη, όπου βρισκόταν για επίσημη επίσκεψη, ματαιοπονούσαν. Αν και ήταν εθνική εορτή, ο αρχιερέας, είχε κάτι «καλύτερο» να κάνει…


Ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης, βρισκόταν στη μεγαλύτερη συναγωγή της Νέας Υόρκης, την περίφημη Park East Synagogue, ενώ την ίδια ώρα, κύκλοι του Φαναρίου ζητούσαν από τους δημοσιογράφους να μη μεταδώσουν την είδηση, κάτι που δυστυχώς έγινε δεκτό.


Η «επίσκεψη» έγινε κατά παράβαση των ιερών κανόνων της Εκκλησίας μας, που απαγορεύουν ΡΗΤΑ σε χριστιανούς να εισέρχονται στους χώρους λατρείας των Ιουδαίων. Υπάρχει μάλιστα και ο 65ος κανών, που προβλέπει τον αποσχηματισμό των ιερέων που εισέρχονται σε συναγωγές… Ο κκ Βαρθολομαίος, στην 15λεπτη ομιλία του, είπε απίθανα πράγματα:


«Όπως και ο διάδοχος του Αγίου Πέτρου, ο αδελφός μας, η αγιότητά του ο Πάπας Βενέδικτος ο 16ος ήταν εδώ πέρυσι, έτσι και εμείς, σαν διάδοχοι του γήινου αδελφού του αγίου Πέτρου, του πρώτου που καλέστηκε απόστολος, του Αγίου Αντρέα, εμπνευσμένοι από την διακαή πεποίθηση πως το πιο επείγον έργο που στέκεται μπροστά σε όλες τις θρησκευτικές κοινότητες είναι η παγκόσμια συνεργασία μας για την προώθηση μεγαλύτερης ανεκτικότητας και κατανόησης ανάμεσα στους ανθρώπους, τις φυλές και τις θρησκείες του πλανήτη μας…


Δεν υπάρχει αμφιβολία στο μυαλό μας πως ένας διαθρησκευτικός διάλογος είναι ευθύνη και υποχρέωση όλων των θρησκευτικών ηγετών της εποχής μας. Διότι δεν έχουμε μόνο κοινά σημεία που μας ενώνουν, όπως οι ιερές γραφές που λατρεύουμε, οι Πατριάρχες και οι Προφήτες που τιμούμε, αλλά έχουμε και κοινά θέματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε στον κόσμο… 
Είμαστε ενωμένοι με τον Ραβίνο Σνάιερ και συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με το Ίδρυμα ‘Έκκληση στη Συνείδηση’ για να ενθαρρύνουμε την μεγαλύτερη κατανόηση και ανεκτικότητα ανάμεσα στις θρησκείες… όταν είναι απαραίτητο να λέμε την αλήθεια με αγάπη και να ανακοινώνουμε, όπως έγινε πρώτα στην Βέρνη της Ελβετίας και επαναβεβαιώθηκε στην Ιστανμπούλ, ένα έγκλημα που γίνεται στο όνομα της θρησκείας είναι έγκλημα κατά της θρησκείας. Το χρωστάμε, σαν Εβραίοι και Χριστιανοί, στην κοινή κληρονομιά μας, να μιμηθούμε τον προπάτορα μας Αβραάμ… Ας πιαστούμε από τα χέρια όχι μόνο για να προσευχηθούμε, αλλά και σε ένδειξη αλληλεγγύης».


Όσο για την Κωνσταντινούπολη, αυτή στην ομιλία του ήταν πάντα «Ιστανμπούλ». Σημειώνουμε εδώ και τη δήλωση του Κωνσταντινουπόλεως σε άλλη χρονική στιγμή, ότι προσευχόμαστε στον ίδιο Θεό με τους μουσουλμάνους…


«Ταπεινή μας άποψη είναι ότι, λαμβανομένης υπ' όψιν της φθοροποιού δράσεως των απανταχού Εβραίων και των διαφόρων εβραϊκών οργανώσεων, όπως π.χ. είναι ο Τεκτονισμός, ο Οικουμενικός Πατριάρχης δεν έπρεπε να πραγματοποιήσει την επίσκεψη αυτή», έγραψε ο Αιγιαλείας & Καλαβρύτων Αμβρόσιος, στις 13 Νοεμβρίου 2009.


Τι έλεγε ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, προκειμένου να προστατεύσει τους χριστιανούς της Αντιόχειας, οι οποίοι πίστευαν ότι οι ιουδαίοι λάτρευαν τον ίδιο Θεό και σύχναζαν στις συναγωγές;


Για να δούμε: «πολλοί των μεθ’ ημών τεταγμένων, και τα ημέτερα λεγόντων φρονείν, οι μεν επί την θέαν απαντώσι των ιουδαϊκών εορτών, οι δε και συνεορτάζουσι και των νηστειών κοινωνούσι και τούτο το πονηρόν έθος βούλομαι της Εκκλησίας απελάσαι νυν… Αλλά μη γένοιτο τούτο ειπείν! Ουδείς Ιουδαίος προσκυνεί τον Θεόν».

ΠΗΓΗ: elora.gr   


Αυξάνεται η εμπλοκή της Ελλάδας στην κρίση - Το Α-470 ΑΛΙΑΚΜΩΝ έτοιμη για Λιβύη

Image     
Το πλοίο γενικής υποστήριξης Α-470 «Αλιάκμων» του Π.Ν. κατέπλευσε στην Κρήτη και βρίσκεται σε αναμονή προκειμένου να πλεύσει προς τον Κόλπο της Σύρτης στην Λιβύη για να υποστηρίξει την αποστολή της φρεγάτας F-454 "Ψαρά", ενώ στην Κρήτη βρίσκεται και η φρεγάτα F-452 "Ύδρα". Σήμερα αναμένονται έξι σκάφη του 6ου Στόλου. Το ΠΓΥ ΑΛΙΑΚΜΩΝ (T.S. SAARBURG) είναι Πλοίο Γενικής Υποστηρίξεως της σειράς  LUNEBERG. Ναυπηγήθηκε το 1969. Από το Ελληνικό Ναυτικό παρελήφθη την 19-10-94 από το γερμανικό Ναυτικό στα πλαίσια βοήθειας σε συμμαχική χώρα. Υπάγεται στη Διοίκηση Φρεγατών.

Η Ουάσιγκτον έχει ζητήσει επισήμως διπλωματική άδεια για τον κατάπλου των πολεμικών της πλοίων και η ελληνική κυβέρνηση έχει εγκρίνει σε όλες τις περιπτώσεις τα αμερικανικά αιτήματα.
Στις 4 Μαρτίου αναμένεται να καταπλεύσουν στο Μαράθι το ελικοπτεροφόρο USS «Kearsarge» που μεταφέρει περίπου 800, πεζοναύτες, αλλά η χωρητικότητά του μπορεί να αυξηθεί σε 2.000 και το πλοίο αμφίβιων επιχειρήσεων «Ponce», στο οποίο εκτιμάται ότι επιβαίνουν περίπου 500 Αμερικανοί πεζοναύτες. Τα πλοία αυτά περνούν την Τετάρτη τη διώρυγα του Σουέζ και κατευθύνονται προς την Κρήτη.

Στις 6 Μαρτίου αναμένεται να καταπλεύσει στο Μαράθι ένα αμερικανικό πυρηνοκίνητο υποβρύχιο και ένα αμερικανικό αντιτορπιλικό στο οποίο μπορούν να μεταφορτωθούν πύραυλοι cruise. Μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του μήνα αναμένεται επίσης να φτάσουν στο κρηπίδωμα Κ-14 της αμερικανικής βάσης στην Κρήτη τουλάχιστον δύο ακόμη αμερικανικά πολεμικά πλοία, αλλά και βοηθητικά και πετρελαιοφόρα του αμερικανικού έκτου στόλου.

Την επιβολή της ζώνης απαγόρευσης πτήσεων ζητούν πιεστικά οι αντικαθεστωτικοί της Λιβύης, προκειμένου να καθηλωθούν τα μαχητικά αεροσκάφη και τα ελικόπτερα με τα οποία ο Καντάφι μπορεί να βομβαρδίσει τις θέσεις των αντιφρονούντων.


Αεροσκάφη του Καντάφι βομβαρδίζουν αποθήκες πυρομαχικών ...

  Ο απεσταλμένος της «Καθημερινής» Πέτρος Παπακωνσταντίνου μετέδωσε ότι αεροσκάφη βομβαρδίζουν αποθήκες που ελέγχονται από αντικαθεστωτικούς. 


Εικόνες των αεροσκαφών, από παλαιότερο βομβαρδισμό...

ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΝΤΑΦΙ

    Ξανά υπό τον έλεγχό τους έθεσαν μετά από βίαιες συγκρούσεις με αντικαθεστωτικούς οι δυνάμεις τουΜουαμάρ Καντάφι την πόλη Μπρέγκα στα ανατολικά της χώρας. Μαχητικά αεροσκάφη βομβάρδισαν την πόληΑτζνταμπίγια...
Οι δυνάμεις του Λίβυου ηγέτη προελαύνουν στα ανατολικά, την ώρα που οι ΗΠΑ προχωρούν σε επίδειξη δύναμης μετακινώντας πολεμικά πλοία στη Μεσόγειο και εξετάζοντας το ενδεχόμενο επιβολής ζώνης απαγόρευσης πτήσεων πάνω από τη Λιβύη ή ακόμα και το ενδεχόμενο στρατιωτικής επέμβασης.

Το τηλεοπτικό δίκτυο Al Arabiya μετέδωσε ότι αεροδρόμια στην περιοχή Μπρέγκα κατελήφθη από υποστηρικτές του Καντάφι.

Σύμφωνα με τον ανταποκριτή του BBC, Τζον Σίμπσον, περίπου 100 οχήματα προελαύνουν προς την πόλη Ατζνταμπίγια.

Μαχητικά αεροσκάφη βομβάρδισαν την πόλη, σύμφωνα με το Al Jazeera, καθώς και αποθήκη πυρομαχικών στην περιοχή.

Οι αντικαθεστωτικοί διαδηλωτές βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής και είναι αποφασισμένοι να δώσουν μάχη. Την Μπρέγκα υπερασπίζονταν ελάχιστα άτομα, ελαφρά οπλισμένα, ωστόσο, η Ατζνταμπίγια φυλάσσεται από ισχυρότερες αντικαθεστωτικές δυνάμεις.

Σε μία άλλη εξέλιξη, έκρηξη βυτιοφόρου προκάλεσε πανικό στην Τρίπολη. To βυτιοφόρο τυλίχτηκε στις φλόγες και ανετράπη. Πυροσβέστες έσπευσαν στο σημείο, επιχειρώντας να σβήσουν τη φωτιά.

Κάτοικοι της πόλης επιτέθηκαν σε ξένους δημοσιογράφους που έφτασαν στο σημείο. Δεν έχει γίνει γνωστό εάν πρόκειται για σαμποτάζ ή για ατύχημα.

Παράλληλα, πολεμικά πλοία στη Μεσόγειο, πολύ κοντά στη Λιβύη, στέλνουν οι ΗΠΑ σε μια επίδειξη στρατιωτικής δύναμης, με το «βλέμμα» στον Μουαμάρ Καντάφι, ο οποίος εξακολουθεί να αντιστέκεται στις διεθνείς πιέσεις να παραιτηθεί.
Τα USS Kearsarge και USS Ponce διαπλέουν τη Διώρυγα του Σουέζ, προερχόμενα από την Ερυθρά Θάλασσα. Στην περιοχή βρίσκεται και το USS Enterprise.

Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε ότι τα πλοία αποστέλλονται, ώστε να βρίσκονται σε ετοιμότητα για να βοηθήσουν τις προσπάθειες αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης, τόνισε, ωστόσο, ότι «δεν αφαιρούμε καμία επιλογή από το τραπέζι».

Ένα από τα σχέδια που εξετάζονται είναι εκείνο της επιβολής ζώνης απαγόρευσης πτήσεων στον λιβυκό εναέριο χώρο, ώστε να μην μπορούν να πετάξουν τα λιβυκά μαχητικά για να βομβαρδίσουν τους εξεγερμένους.

Στο μεταξύ, οι ηγέτες των αντικαθεστωτικών συζητούν την πιθανότητα να ζητήσουν αεροπορικές επιδρομές από ξένες χώρες, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών.

Η χώρα αντιμετωπίζει ανθρωπιστική κρίση με δεκάδες χιλιάδες ξένους πολίτες να έχουν συγκεντρωθεί στα δυτικά σύνορά της, σε μια προσπάθεια να περάσουν στην Τυνησία. Παράλληλα ο ΟΗΕ κάνει έκκληση για βοήθεια.



Μια επιστολή ανώνυμου αστυνομικού της ΔΙΑΣ που είναι καλό να διαβαστεί δημοσίως

ΤΡΑΓΩΔΙΑ:ΝΕΚΡΟΙ ΔΥΟ ΝΕΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΙ.ΑΣ ΑΠΟ ΠΥΡΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ,ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΤΗΣ "ΣΕΧΤΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ"-ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ,ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ.

  Ένας τυπικός έλεγχος μετατράπηκε σε αιματηρή καταδίωξη

Τζιπ μάρκας Βόλβο δε σταμάτησε για έλεγχο και οι επιβαίνοντες άνοιξαν πυρ κατά ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ

Ανθρωποκυνηγητό έχει εξαπολύσει η Ελληνική Αστυνομία για να εντοπίσει το μαύρο τζιπ, μάρκας Βόλβο, στο οποίο επέβαιναν οι δράστες της αιματηρής συμπλοκής.

Όλα ξεκίνησαν περίπου στις 19:00 το απόγευμα της Τρίτης, όταν –σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ επιχείρησαν να ελέγξουν το ύποπτο όχημα, στον παράδρομο του Κηφισού, στο ύψος της λαχαναγοράς.

Ο οδηγός όχι μόνο δε σταμάτησε αλλά ανέπτυξε ταχύτητα προκειμένου να αποφύγει τον έλεγχο. Οι άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ τον καταδίωξαν και τότε, δυο από τους επιβάτες του τζιπ πυροβόλησαν κατά των αστυνομικών με καλάσνικοφ!

Από την ανταλλαγή πυροβολισμών που ακολούθησε τραυματίστηκαν τρεις αστυνομικοί, σοβαρά σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες. Το αυτοκίνητο των δραστών απομακρύνθηκε και στις τάξεις της ΕΛ.ΑΣ. έχει σημάνει συναγερμός.



Δυστυχώς,είναι νεκροί οι δύο από τους τέσσερεις:Πρόκειται για τους Σκυλογιάννη Γεώργιο, 22 ετών, κατετάγη στο Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας την 01/07/2009 και υπηρετούσε στην ομάδα ΔΙ.ΑΣ. Δυτικής Αττικής.Και τον Ειδικό Φρουρό Ευαγγελινέλη Ιωάννη, 23 ετών, κατετάγη στο Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας την 19/10/2008 και υπηρετούσε στην ομάδα ΔΙ.ΑΣ. Δυτικής Αττικής.Δύο ακόμα βρίσκονται σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο.

Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ.


ΠΑΙΣΙΟΣ: Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ!

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ -

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

"Παράνομη" χαρακτηρίζει η Ρωσία κάθε Στρατιωτική επέμβαση του ΝΑΤΟ στην Λιβυή Και ο Νοών Νοήττω!!!

  Η κατάσταση αρχίζει να γίνεται πολύ σοβαρή. Η Ρωσία Αντέδρασε !!! χαρακτήρισε "παράνομη" την όποια στρατιωτική επέμβαση του ΝΑΤΟ στην Λιβύη.

Όσοι γνωρίζουν κατάλαβαν ότι η Ρωσία θα προστατέψει την "νομιμότητα". Τι σημαίνει αυτό : σημαίνει "κάτω τα χέρια απο την Λιβυή. Κατω τα χέρια απο τους πελάτες μου, κάτω τα χέρια από τα συμφέροντα μου."
Όπως αναφέρεται και αναλυτικά στό άρθρο μου "Πίσω απο τις εξεγέρσεις στην Μέση ανατολή Κρύβεται ένας μεγάλος Οικονομικός Πόλεμος μεταξύ Αμερικανικων και Ρωσικών Συμφερόντων." Η Ρωσία θα μπορούσε να απολέσει εξαγωγές στρατιωτικού υλικού αξίας 4 δις δολαρίων στην Λιβύη μετά την συμφωνία της με τις υπόλοιπες χώρες για την εφαρμογή εμπάργκο πώλησης όπλων στην αφρικανική χώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες του πρακτορείου Interfax η Ρωσία είχε κλείσει παραγγελίες στρατιωτικού υλικού από τη Λιβύη αξίας 2 δις δολαρίων και διαπραγματευόταν πωλήσεως αξίας 1,8 δις δολαρίων.
0 πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα ξεκίνησε τηλεφωνικές επαφές με τους ηγέτες των χωρών-μελών του ΝΑΤΟ για να συζητήσουν σχέδια επέμβασης στην Λιβύη, καθώς φαίνεται ότι ...

οι μεν επαναστάτες έχουν επικρατήσει στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας, αλλά δεν μπορούν να αναλάβουν τον έλεγχο της, καθώς η Τρίπολη, όπου βρίσκεται το διοικητικό κέντρο της χώρας και κάποιες περιοχές στην δυτική Λιβή, ελέγχονται από τον Καντάφι.

Η επέμβαση των ΝΑΤΟϊκών, ωστόσο μπορεί να αποδειχθεί "δίκοπο μαχαίρι" καθώς θα ξυπνήσουν μνήμες αποικιοκρατίας και αυτό μπορεί να ευνοήσει τον Καντάφι ή να δημιουργήσει προβλήματα στον μετέπειτα έλεγχο της Λιβύης.

Με απλά λόγια, φοβούνται ότι μπορεί να αντιμετωπίσουν ένα νέο Ιράκ, πολύ κοντά αυτή την φορά στην Ευρώπη.

Ίσως το καλύτερο σενάριο να είναι η δημιουργία ζώνης απαγόρευσης πτήσεων: Αφαιρείται η πλήρης αεροπορική υπεροχή από τις δυνάμεις του Καντάφι έναντι των ανταρτών και "σβήνεται" το πλεονέκτημα των αερομεταφερόμενων επιχειρήσεων που έχει δώσει μερικές κρίσιμες νίκες σε τοπικές συγκρούσεις στο καθεστώς.

Ταυτόχρονα δεν υπάρχει "οπτική επαφή" με δυτικά στρατεύματα. Κάτι σαν και αυτό που έγινε στο Αφγανιστάν τις πρώτες έβδομάδες του πολέμου. Οι ΗΠΑ μπορούν να συγκεντρώσουν μέχρι και τρία αεροπλανοφόρα στην περιοχή και υπάρχουν οι ιταλικές βάσεις, η Σούδα και οι βάσεις της Ισπανίας που μπορούν να υποστηρίξουν την ζώνη απαγόρευσης πτήσεων. Ήδη έχουν μεταφερθεί από τις αεροπορικές βάσεις της Γερμανίας μαχητικά αεροσκάφη στην Ιταλία, ενώ σπείδουν και νέα αεροπλανοφόρα στην περιοχή.

Τα Ε-3 AWACS ήδη περιπολούν και έχει ολοκληρωθεί η στοχοποίηση των βάσων Α/Α βλημάτων. Το ΝΑΤΟ είναι πολύ τυχερό που δεν έχει ολοκληρωθεί η παράδοση ενός τεράστιου πακέτου ρωσικών όπλων αξίας 4 δισ. ευρώ στο καθεστώς γιατί θα είχαν να αντιμετωπίσουν μεταξύ άλλων Su-35, S-400 και Pantsir S-1.

Πάντως η Ρωσία αντιτίθεται απόλυτα στην όποια επέμβαση στρατιωτικών, δυνάμεων και έχει χαρακτηρίσει "παράνομη" όποια ενέργεια εκφευγει των αποφάσεων τυο Συμβουλίου Ασφαλείας.

Αυτό σημαίνει οτι η Ρωσία σε μια ενδεχόμενη απόφαση του ΝΑΤΟ να παρέμβει στρατιωτικά κατά του Καθεστώτος Καντάφι, θα προστατέψει την νομιμότητα.

Τι σημαίνει αυτό;;;

Σημαίνει οτι θα ανοίξει ο ασκός του Αιόλου για το μεσανατολικό και την μοιρασιά της Πίτας.
Μεγάλος θόρυβος βέβαια επικρατεί απο την πλευρά τοης Τουρκίας που υποψιάζεται οτι θα υποστεί τις συνέπειες του αντιπερισπασμού στα πλαίσια της εκπαίδευσης των Τσετσένων Ανταρτών.
Ποιο καθαρά δεν μπορώ να το πώ και να το εκφράσω. Αλλά πλέον πρέπει να διαβάζουμε πίσω απο τις λέξεις !!!

πηγη: Amynias

ΝΔ : ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΟΙΟ «ΜΑΓΑΖΙ» ΘΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΕΙ

   Βουλευτές της ΝΔ κατέθεσαν ερώτηση για την Κάρτα του Πολίτη (ΚτΠ) στην Βουλή. Με αυτήν την ερώτηση ασχολούνται με μικρολεπτομέρειες και όχι με την ουσία της ΚτΠ.
Ζητάνε από την κυβέρνηση να τους πληροφορήσει γιατί δεν εκδίδει η Αστυνομία την ΚτΠ αντί κάποιων ιδιωτικών ή άλλου είδους φορέων.
Όμως το κείμενό τους έχει μερικά σημαντικά αμφισβητήσιμα σημεία:

Οι βουλευτές ισχυρίζονται:
Ισχυρισμός: »τα Ελληνικά διαβατήρια έχουν μηδενικό αριθμό πλαστότητας», «οι άδειες οδήγησης που έχουν εκδοθεί μέχρι σήμερα έχουν μηδενικό αριθμό πλαστότητας»,
Σχόλιο: Εμείς όμως βλέπουμε σε ρεπορτάζ αμερικανικών καναλιών ότι στα ίδιου τύπου αμερικανικά διαβατήρια τα στοιχεία υποκλέπτονται: http://id-ont.blogspot.com/2011/02/video-nbc-maimi-news-rfid.html. Είναι τα ελληνικά διαβατήρια ανώτερα από τα αμερικάνικα; Μήπως, όπως λέει και το ρεπορτάζ αυτό, το γεγονός ότι δεν έχουν αναφερθεί υποκλοπές στοιχείων από διαβατήρια  είναι γιατί αυτές οι υποκλοπές είναι πλέον τόσο προηγμένες που δεν γίνονται καν αντιληπτές;
Ισχυρισμός: «η έκδοση της ΚτΠ από την Αστυνομία θα διασφαλίσει την προστασία των δεδομένων».
Σχόλιο: Η Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας των ΗΠΑ (National Security Agency) λέει ότι στα συστήματά της δεν υφίσταται πλέον η έννοια ασφάλεια: http://id-ont.blogspot.com/2010/12/id-ont-nsa.html. Οι Ελληνικές βάσεις δεδομένων, θα είναι πιο ασφαλείς από τις αμερικανικές κρατικές βάσεις δεδομένων υψίστης ασφαλείας; Τι κάνει τους Έλληνες βουλευτές να πιστεύουν ότι αυτό είναι ποτέ δυνατόν να υλοποιηθεί; Υπάρχει ασφαλής βάση δεδομένων σήμερα, ασχέτως με το ποιος την διαχειρίζεται: ιδιώτης ή κρατικός φορέας;
Κύριοι βουλευτές της ΝΔ, θα έπρεπε να σας απασχολεί, εάν εκδοθούν νέες ταυτότητες, αυτές να μην φέρουν επάνω τους πλινθίο (τσιπάκι), -μιλάμε για RFID πλινθίο όπως έχουν κι οι ευρωπαϊκές κάρτες- και όχι να εκδοθούν από την Αστυνομία ή κάποιον ιδιώτη.
Με τις ερωτήσεις σας προς την Κυβέρνηση θα έπρεπε να συμβάλλετε στην ενημέρωση των πολιτών για τους κινδύνους που εγκυμονούν τα RFID πλινθία και οι διασυνδεδεμένες βάσεις δεδομένων που θα φτιαχτούν για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.
Αντί λοιπόν κύριοι βουλευτές της ΝΔ να τσακώνεστε με την Κυβέρνηση «για το πάπλωμα» καλύτερα θα ήταν να ενδιαφερθείτε να προστατέψετε πραγματικά τα δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών λέγοντας ένα ξεκάθαρο ΟΧΙ στην ΚτΠ.
Αλλιώς το νόημα των ερωτήσεων σας, σαν την σημερινή, είναι απλά να ρίχνετε νερό στον μύλο της κυβέρνησης. Με αυτή την ερώτηση μάλιστα βγάζετε και μια απογοήτευση.
Είναι σαν να λέτε: Εάν εμείς ήμασταν στην κυβέρνηση, θα φτιάχναμε καλύτερη ΚτΠ από εσάς!
Πάντως κι αυτή η ερώτηση ακουθεί το πνεύμα παλαιότερης ανακοίνωσης της ΝΔ για την ΚτΠ (http://id-ont.blogspot.com/2011/01/blog-post_7381.html), σε αντίθεση με όσα είχε πει ο κος Σαμαράς τον Σεπτέμβριο του 2010 στην ΔΕΘ. Είτε άλλαξε στατηγική η ΝΔ, είτε υπάρχουν 2 φωνές μέσα στο κόμμα για αυτό το θέμα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΝΔ:

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ:
1. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
2. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΘΕΜΑ: «ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ»

Η ελληνική πολιτεία για να αντιμετωπίσει το μεγάλο πρόβλημα της πλαστότητας ελληνικών ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατηρίων), ανέθεσε με τον νόμο 3103/2003 την έκδοση τους στηνΕλληνική Αστυνομία.
Για το σκοπό αυτό η Ελληνική Αστυνομία δημιούργησε τις κατάλληλες υποδομές ώστε να εκδίδονται κεντρικά τα ελληνικά διαβατήρια, μηδενίζοντας κάθε πιθανότητα κλοπής των έντυπων και με Διεθνή Δημόσιο Διαγωνισμό επέλεξε μια μεθοδολογία υψηλών προδιαγραφών ασφάλειας με αποτέλεσμα από τον Ιανουάριο του 2006 να εκδίδει τα νέα ελληνικά διαβατήρια, υψηλών προδιαγραφών ασφάλειας, έχοντας εκδώσει μέχρι σήμερα περίπου 2.500.000 διαβατήρια με μηδενικό αριθμό πλαστότητας.
Ταυτόχρονα η ελληνική αστυνομία έκανε αναβάθμιση του υλικοτεχνικού της εξοπλισμού, ώστε να μπορεί να εκδίδει ηλεκτρονικά και λοιπά έγγραφα και έντυπα ασφάλειας, όπως ταυτότητες τύπου πιστωτικής κάρτας (ID1) με ή χωρίς ηλεκτρονικό επεξεργαστή (τσιπ) καθώς και λοιπά πιστοποιητικά και βεβαιώσεις μεγέθους μέχρι Α4, με υψηλά στάνταρ ασφάλειας με την ίδια μεθοδολογία- τεχνογνωσία με τα διαβατήρια.
Λόγω των υψηλών προδιαγραφών ασφάλειας των εντύπων που εκδίδονται από τη Διεύθυνση Διαβατηρίων, ανατέθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών στην Ελληνική Αστυνομία τον Ιανουάριο του 2009 και η εκτύπωση των αδειών ικανότητος οδηγού (διπλώματα οδήγησης). Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 1.300.000 άδειες οδήγησης με μηδενικό αριθμό πλαστότητας.
Παράλληλα, από τον Δεκέμβριο του 2009 εκδίδονται με την ίδια μέθοδο οι υπηρεσιακές ταυτότητες του αστυνομικού προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας (περίπου 60.000). Κατά τον ίδιο τρόπο θα μπορούσε, με τον ήδη υπάρχοντα εξοπλισμό, η Ελληνική Αστυνομία να εκδώσει οποιουδήποτε τύπου δελτίο ταυτότητας για τους Έλληνες Πολίτες της ανατεθεί από την πολιτεία.
Με την υπ’ αριθμόν 74/18.01.2011 απόφασή του, το Υπουργείο Εσωτερικών αναθέτει τη μελέτη για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της Κάρτας του Πολίτη, η οποία όπως έχει εξαγγελθεί θα αντικαταστήσει τα δελτία ταυτότητας των Ελλήνων Πολιτών. Στο κείμενο της Δημόσιας Διαβούλευσης που έχει αναρτήσει το Υπουργείο Εσωτερικών σε σχέση με την υλοποίηση του έργου αναφέρεται ότι «Αρωγός για την ευδοκίμηση της προσπάθειάς μας θα αποτελέσει η χρηματοδότηση από τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του ΕΣΠΑ «Διοικητική Μεταρρύθμιση» και «Ψηφιακή Σύγκλιση».
Τη στιγμή που η Ελληνική Αστυνομία έχει την τεχνογνωσία αλλά και την τεχνική υποδομή να εκδώσει ψηφιακές ταυτότητες χωρίς κανένα επιπλέον κόστος,

Ε Ρ Ω Τ Ω Ν Τ Α Ι
Οι κ.κ. Υπουργοί

1. Για ποιο λόγο το Υπουργείο Εσωτερικών δεν αναθέτει στην Ελληνική Αστυνομία την έκδοση της Κάρτας του Πολίτη, όπως συμβαίνει με τα διαβατήρια και τις άδειες οδήγησης, εκμηδενίζοντας το κόστος και διασφαλίζοντας την προστασία των δεδομένων;
2. Ποιο είναι το κόστος του έργου και ποιο το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης;
3. Στην περίπτωση που το έργο ανατεθεί σε ιδιώτη, πώς διασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα του συνόλου των Ελλήνων Πολιτών;

Αθήνα, 28 / 02 / 2011

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Ευριπίδης Στυλιανίδης Χρήστος Ζώης
Θανάσης Νάκος



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - ΣΟΒΑΡΟ: Σημαίες της Ανεξάρτητης Κρήτης Πωλούνται Πλέον στα Καταστήματα.



 Η σημαία της ανεξάρτητης Κρήτης κυματίζει πλέον στις Βιτρίνες των Διεθνών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων.
Εάν κάνετε κλίκ πάνω στην εικόνα θα δείτε την ιστοσελίδα Γερμανικού ηλεκτρονικού καταστήματος το οποίο πουλά την σημαία της ανεξάρτητης Κρήτης.
Είναι σίγουρο οτι η παρούσα ενέργεια έχει ως απώτερο σκοπό την προέκταση της προπαγάνδας που ξεκίνησαν απο το διαφημιστικό της SPOT της Vodafon . Η διαδικτυακή Διεύθυνση του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι....



Η Τιμή Πώλησης ανέρχεται στην φιλική τιμή των 9,90€ μετά τα μεταφορικά από Γερμανία. Η τιμή είναι πολύ δελεαστική γεγονός που αποδεικνύει την συγχρηματοδότηση της παραγωγής.
Όπως καταλαβαίνεται ένα Εργοστάσιο παραγωγής σημαιών δεν θα παρήγαγε προϊόν χωρίς να εξασφαλίσει το ελάχιστο κέρδος απο μια παρτίδα παραγωγής. Και μια παρτίδα παραγωγής δεν μπορεί να είναι μικρότερη απο χιλια κομμάτια ώστε μια σημαία να έρχεται στην τιμή των 9,90€.
Η δνση του εργοστασίου παραγωγής δεν θα έπαιρνε το ρίσκο να παράξει προϊόν χωρίς να έχει διασφαλίσει την πώληση της παρτίδας εαν δεν είχε λάβει την σχετική χρηματοδότηση.
Ποιός είναι λοιπόν ο χρηματοδότης αυτής της προπαγάνδας?



ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟΣ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ LIONS!

Πρόκειται για εκδήλωση της "Επιτροπής Εθνικών Θεμάτων του Θ.117Β΄ των LIONS Βορείου Ελλάδος - Κύπρου" (προσέξτε την αφίσα): 


  ΑΙΣΧΟΣ,ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ!

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΡΑΓΕ ΠΩΣ ΟΙ LIONS ΚΑΙ ROTARY ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟΙ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ;

ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΑΤΕ ΕΚΕΙ;;;


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ BMPO!!!

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΝΘΙΜΕ,ΜΙΛΗΣΑΤΕ ΣΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΦΗΚΟΦΩΛΙΑ,ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ! 


ΒΙΝΤΕΟ-ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ "ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ" ΤΟΝ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ!

Ομολογούμε πως όταν είδαμε το βίντεο της πρόσφατης κόντρας Τσίπρα-Παπανδρέου,δεν παρατηρήσαμε κάτι...περίεργο.Τι είναι αυτό;Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε:





Και για όσους έχουν αμφιβολίες,διαβάζουμε στη Wikipedia:


Kahn is a German surname. Kahn is the German word for a small boat. It is also a Germanized form of the Jewish surname Cohen, another variant of which is Cahn.







Η ΧΕΙΡΑΨΙΑ...ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ;!

ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΤΟΥ ΞΕΦΥΓΕ Η...ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ:ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ,ΘΑ ΞΕΦΟΥΡΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ!

ΜΕΧΡΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΝ,ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΤΖΕΦΡΥ!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο "ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ" ΚΑΡΦΩΣΕ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΝΤ,Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΗ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ! 




Δώρο… 95 εκ. ευρώ από Παπακωνσταντίνου στο Μέγαρο Μουσικής!!!

     Την ώρα που επίκεινται νέες περικοπές για δημοσίους και ιδιωτικούς υπαλλήλους και οι επιχειρήσεις επιβαρύνονται με έκτακτες εισφορές ή το δημόσιο δεν τους πληρώνει οφειλές που χρονίζουν,
ο Υπουργός Οικονομικών κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου έχει εισάγει διάταξη στο φορολογικό νομοσχέδιο με την οποία το κράτος αναλαμβάνει να αποπληρώσει δάνειο ύψους 95 εκ Ευρώ που έχει δοθεί από την Εθνική Τράπεζα στο Μέγαρο Μουσικής.

Το ποσό που θα κληθούν να πληρώσουν οι φορολογούμενοι δεν είναι μόνο 95 εκ Ευρώ καθώς δεν έχουν υπολογιστεί οι τόκοι. Το δάνειο έχει εικοσιπενταετή διάρκεια με εξαετή περίοδο χάριτος για την αποπληρωμή κεφαλαίου ( ακόμα καταβάλλονται μόνο τόκοι).

Ενδεικτικό του ποσού που θα επιβαρυνθούν οι φορολογούμενοι είναι το γεγονός ότι στις 21/02/2011 με απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών και πριν ψηφιστεί το φορολογικό το δημόσιο κατέβαλε στην Εθνική ποσό ύψους 2,64 εκ Ευρώ το οποίο δήλωσε αδυναμία να καταβάλλει το Μέγαρο Μουσικής.

Η ρύθμιση για την ανάληψη του δανείου των 95 εκ Ευρώ περιλαμβάνεται στο άρθρο 45 παράγραφος 11 του φορολογικού νομοσχεδίου και αναφέρει τα εξής:
«Για την εξυπηρέτηση του δανείου το οποίο έχει χορηγηθεί στον Οργανισμό Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (Ο.Μ.Μ.Α.) με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου δυνάμει της υπ’ αριθμ. 2/48243/0025/8-8-2007 αποφάσεως του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (Β΄1587), το Ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλει απευθείας και εμπροθέσμως στην δανείστρια Τράπεζα το ποσό της εκάστοτε οφειλής, σύμφωνα με τους όρους της δανειακής συμβάσεως, χωρίς δικαίωμα αναγωγής ή και συμψηφισμού κατά του Ο.Μ.Μ.Α., και χωρίς εν γένει να διατηρεί αξίωση έναντι του Ο.Μ.Μ.Α. για την αναζήτηση οιουδήποτε ποσού καταβάλλεται από το Ελληνικό Δημόσιο εξ αυτής της αιτίας». Όπως μπορεί να γίνει αντιληπτό το δάνειο χαρίζεται προκαταβολικά από το Δημόσιο στο Μέγαρο Μουσικής.

ΠΗΓΗ: newscode


ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ -