ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Δραματικές εξελίξεις στο Άγιον Όρος: Ανακηρύσσεται ανεξάρτητο & καλεί ... Ρωσία!



         Πολύ άσχημα εξελίσσεται για την Ελλάδα ένα άλλο μέτωπο, στο οποίο μέσα στην τρικυμία των ημερών δεν έχει δοθεί η πρέπουσα προσοχή: Για πρώτη φορά από την απελευθέρωση της Μακεδόνιας τίθεται θέμα απόσχισης του Αγίου Όρους από τον εθνικό κορμό. Και λέμε από τον εθνικό κορμό γιατί ως γνωστόν το Άγιο Όρος δεν υπάγεται τυπικά στην ελληνική διοίκηση, αλλά είναι αυτοδιοικούμενο.
Αύριο έχουμε συνεδρίαση της Διπλής Σύναξης του Αγίου Όρους, για να συζητήσει το θέμα της φορολόγησης των ακινήτων των Ιερών Μονών, τα οποία βρίσκονται εκτός της χερσονήσου, το θέμα το οποίο έχει δημιουργήσεη την μετωπική σύγκρουση με την ελληνική Πολιτεία με ανοικτό το ενδεχόμενο να ζητηθεί από την ... Ρωσία να επέμβει δυναμικά!
Κατά την πρώτη και έντονα φορτισμένη συνεδρίαση που είχε πραγματοποιηθεί στα τέλη Απριλίου, η Διπλή Σύναξη της Ιεράς Κοινότητος, στην οποία συμμετέχουν οι εκπρόσωποι αλλά και οι ηγούμενοι των είκοσι μονών, είχε αποφασιστεί να δοθεί στην ελληνική Πολιτεία διορία μέχρι τις 15 Μαϊου για να δουν εάν θα υπάρξει ανταπόκριση στα αιτήματά τους, να μην υπάρχουν τόσο μεγάλες φορολογικές επιβαρύνσεις.
Πληροφορίες εκκλησιαστικών κύκλων, αναφέρουν ότι το ανώτατο διοικητικό όργανο της μοναστικής κοινότητας αυτή φορά θα κάνει την απειλή πράξη και θα ανακηρύξει, περίπου, την ανεξαρτησία του Αγίου Όρους!
Μάλιστα επειδή αναγνωρίζουν ότι κινδυνεύουν να μην παίρνουν ούτε δεν θα παίρνουν ούτε καν φορολογική ενημερότητα, ενώ κινδυνεύουν να υποστούν όλα όσα προβλέπονται για όσους δεν πληρώνουν φορολογικές οφειλές δηλαδή οι ηγούμενοι θα συλλαμβάνονται ως  φοροφυγάδες και θα κατάσχεται η περιουσία τους!
Θεωρούν ότι πίσω από αυτή την κίνηση βρίσκονται συγκεκριμένα συμφέροντα που επιδιώκουν την … τουριστική αξιοποίηση του Αγίου Όρους.
Η Διπλή Ιερά Σύναξη στο τελεσίγραφο που θα δώσει αύριο ζητούν «Να σταματήσει αυτό το έγκλημα των αιώνων, που θα σημάνει το τέλος της Ορθοδοξίας, που έχει πνεύμονά της και ανάσα της  Άγιο Άθωνα, που σεβάστηκαν Αυτοκράτορες αλλά και Κατακτητές»!
Σε διαφορετική περίπτωση, απειλούν ότι «Το Άγιον Όρος θα διακόψει κάθε σχέση με την "κατεχόμενη"» όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, «ελλαδική Πολιτεία, θα κηρυχθεί σε διωγμό και θα ζητήσει την βοήθεια της Ρωσίας και του νέου ηγέτη της Β.Πούτιν, στον οποίο πρόσφατα αρνήθηκε ευσχήμως να επισκεφθεί το Άγιο Όρος την Μεγάλη Εβδομάδα»!
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πολλά και κρίσιμα. Κάποιοι θέλουν κι άλλους μπελάδες στο κεφάλι αυτής της χώρας και αν νομίζουν ότι είναι ώρα να ανοίξουμε «ιερό πόλεμο» με τους Αγιορείτες, κακή υπηρεσία προσφέρουν στη χώρα. Και η προειδοποίηση ότι «Θα ζητηθεί η βοήθεια της Ρωσίας» θα ήταν πολύ μεγάλο λάθος να προσπεραστεί χωρίς να θεωρηθεί ότι είναι σοβαρή.
Η ιδέα Δημιουργίας Ορθόδοξου Βατικανού από την μία και η έτερη ιδέα δημιουργίας ενός ορθόδοξου τόξου (Ρωσία, Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Λευκορωσία, Σερβία, Μολδαβία, Ουκρανία, Γεωργία) με πολιτικούς συνδετικούς κρίκους, με το Άγιον Όρος στο επίκεντρο αυτού του σχεδίου, είναι ζωντανή.
Και η Ορθοδοξία αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα κύρια πολιτικά όπλα του Β.Πούτιν την επόμενη δεκαετία.
Εκτός και αν αυτοί που επιμένουν στην πρακτική της φορολόγησης των Αγιορειτών, έχουν άλλα πράγματα στο νου τους…

πηγη: defencenet.gr




Σάββατο 12 Μαΐου 2012

ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ


liako


ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ ΟΤΙ:
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ TON KAΘENA ΣΑΣ ΧΩΡΙΣΤΑ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΡΤΥΡΙΟ.
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ.
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΦΕΡΕΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ.
ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ,
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ
ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝΕ ΜΠΙΖΝΕΣ ΜΙΚΡΕΣ, ΜΕΣΑΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΔΑΝΕΙΑ.
ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ.
Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ.
ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΛΗΜΑΤΑ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ.
Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΪΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΥΤΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2009, ΠΡΙΝ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΤΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ Ν.Δ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΙΝΑΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ.
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΜΕ ΒΕΒΑΙΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ
http://www.liako.gr/news/free -opinion-archived-articles-list/ 16448-2009-12-24-19-39-21.html
ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΑΜΑΡΑ, ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ, ΝΤΟΡΑΣ, ΜΑΝΟΥ κτλ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΨΟΦΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΡΑΖΩΝΟΥΝ.
ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΟ.
ΜΕΡΙΚΟΙ  ΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ;
ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΝΔ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΡΙΣΚΕ ΚΑΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ, Ή ΟΛΗ Η ΝΔ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ;
ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ.
ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΛΥΣΗ.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΟΜΩΣ,
ΟΧΙ ΖΟΜΠΙ ΕΝΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΗ, ΟΥΤΕ  ΕΝΟΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΤΡΟΪΚΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.
ΙΣΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΑ, ΑΦΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗ, ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΕΞΕΓΕΡΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΗΓΕΣΙΩΝ,
ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ "ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ"
ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΟ.
IΣΩΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ
ΕΝ ΤΩ ΜΕΣΩ ΤΑΡΑΧΩΝ ΕΞΕΓΕΡΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΔΗΘΕΝ "ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ", ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ.
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ , ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΜΑΣ,
ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ.
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ
ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

πηγη: liako.gr


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗ Β. ΑΜΕΡΙΚΗ 1.000 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΛΟΜΒΟ


ekklisia_5os_ai-2-nai


Μέσα στο δάσος του Cockaponset State Forest στο Νότιο Connectikut, κοντά στο χωριό Guiulford, βρίσκεται η αρχαιότερη... Χριστιανική Εκκλησία της Βορείου Αμερικής, αριστοτεχνικά σκαλισμένη από πέτρα.
Οι επιγραφές που είναι στην εκκλησία , η οποία μάλιστα είναι Ελληνική,γράφουν στα ελληνικά ότι χτίσθηκε το 480 μ.Χ. δηλαδή πάνω από 1500 χρόνια από σήμερα και 1.000 χρόνια πριν από τον Χριστόφορο Κολόμβο.

ekklisia_5os_ai-1-nai

Ένας ειδικός ερευνητής, ο Frederick J. Pohl, μελετώντας τις επιγραφές, τοποθέτησε την άφιξη των Ελλήνων χριστιανών στην Βόρειο Αμερική γύρω στα 480 μ.χ., σε μία εποχή μεγάλων ανακατατάξεων στο Βυζάντιο.
Χιούμορ: Σύμφωνα με πληροφορίες του liako.gr τους...λάδωσε ο Λιακόπουλος για να επιβεβαιωθεί για μιά ακόμη φορά ότι ολόκληρη η ιστορία που μας διδάσκουν είναι παραχαραγμένη

πηγη: liako.gr





ΑΙΣΧΟΣ! ΠΡΟΒΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ!


Σιωπά ένοχα ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος!




"Χριστιανοί", Εβραίοι, Μουσουλμάνοι, Βουδιστές, Ινδουιστές, Ζοροαστριστές (!!!), όλοι μαζί...!

Όταν η ‘πολιτική ορθότητα’ συναντά το ‘οικουμενιστικό πνεύμα’, έχουμε ένα ‘ουδέτερο’ θρησκευτικό σήμα για τους θρησκευτικούς λειτουργούς που θα παρευρεθούν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Αν και η επίσημη δικαιολογία για την απαγόρευση κάθε θρησκευτικού συμβόλου είναι ο «σεβασμός για τους διαφορετικούς θρησκευόμενους λαούς».

Η Telegraph αναφέρει ότι τα θρησκευτικά σύμβολα θα απαγορευτούν από τα σήματα που έχουν σχεδιαστεί να φορούν οι εφημέριοι στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Ο βασικός λόγος, είναι να μην «προσβάλλουν τους ανθρώπους που επιθυμούν να φορούν μόνο το δικό τους σύμβολο πίστης».
Η καρφίτσα πέτου, η οποία έχει ως στόχο να αναδείξει το ρόλο που θα έχουν οι θρησκευτικοί ηγέτες στους Αγώνες του 2012, έχει γίνει το κέντρο μιας διαμάχης καθώς τα θρησκευτικά σύμβολα απορρίφθηκαν από το σχεδιασμό. Η Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου (LOCOG) ρώτησε μια συμβουλευτική επιτροπή από εκπροσώπους διαφόρων θρησκειών για να δώσουν ιδέες για την εμφάνιση που θα έχει το σήμα.

Ενώ φέρεται ότι υπήρχαν σχέδια που περιλάμβαναν σύμβολα και από τις εννέα από τις θρησκείες που ήταν παρούσες στην επιτροπή των αντιπροσώπων, ο σχεδιασμός απορρίφθηκε. Η κεντρική ιδέα ήταν ότι όλα τα άτομα που θα φορούν το σήμα δεν θα  αισθάνονται άνετα με τα αθλητικά σύμβολα άλλων θρησκειών.

Η Telegraph συνεχίζει:

Το τελικό σήμα – που παρουσιάστηκε στον Αρχιεπίσκοπο του Καντέρμπουρυ και σε οκτώ άλλους θρησκευτικούς ηγέτες που βρέθηκαν στο Ολυμπιακό Πάρκο - διαθέτει απλά τη λέξη «πίστη» και μια υδρόγειο, παράλληλα με τα λογότυπα των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων. [...]

Το σήμα θα φορεθεί από τους 193 θρησκευτικούς λειτουργούς - που θα ασχολούνται με αθλητές, υπαλλήλους, το προσωπικό και τα μέλη των μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Αν και υπήρχε πρόταση για ένα σήμα που θα φέρει τα εννέα σύμβολα – ανάμεσά τους το σταυρό και την ημισέληνο - οι διοργανωτές λένε ότι θα είχε «περιορισμένη» "απήχηση" στους θρησκευόμενους αθλητές και θεατές.

Η επιτροπή απέρριψε και άλλες προτάσεις για το σχεδιασμό, συμπεριλαμβανομένης μιας εικόνας με χέρια σε στάση προσευχής και μίας με ένα αναμμένο κερί.

«Συζητήσαμε πολλές ιδέες - είναι πάντα δύσκολο να έχουμε ένα σύμβολο με το οποίο θα νιώθουν άνετα όλοι», δήλωσε ο αιδεσιμότατος Duncan Green, ο οποίος υπηρτεί ως Αγγλικανός ιερέας και είναι ο επικεφαλής των πολύ-θρησκευτικών λειτουργιών των Ολυμπιακών Αγώνων. «Θέλαμε κάτι που οι άνθρωποι όλων των θρησκειών θα μπορούσαν να φορέσουν και να αισθάνονται άνετα και που θα έδειχνε ότι οι θρησκείες του κόσμο προχωράνε μαζί. Αν θέλουμε κάτι που να απευθύνεται σε όλες τις θρησκείες πρέπει να είναι ουδέτερο. "

Μόνο που οι κύριοι ξεχνούν ότι η δημιουργία ενός θρησκευτικού συμβόλου προυποθέτει και τη δημιουργία θρησκείας. Μήπως στο μέλλον θα δούμε τους αθλητές και υπό κοινή σημαία για να μην προσβάλλονται μεταξύ τους και δούμε τις σημαίες να παίρνουν την άγουσα για τις αποθήκες; Αλλωστε για να γίνει μια παγκόσμια κυβέρνηση χρειάζονται τρία πράγματα. Παγκόσμιοι φόροι (βλ. "πράσινοι" φόροι για το "φαινόμενο του θερμοκηπίου"), κοινή πίστη (βλ. ουδέτερο σύμβολο πίστεως), και κοινή σημαία (βλ. ΟΗΕ;).
ΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ: Όταν μιλάμε για...ροζουλί σήματα και καταστάσεις που προωθούν οι θιασώτες της παγκόσμιας διακυβέρνησης, κάποιοι μας βγάζουν τρελούς και ακραίους! Ας καμαρώσουν τώρα το "σήμα" της "πίστης" των Ο. Α Λονδίνο 2012!
Και μόνο που τους Χριστιανούς "εκπροσωπεί" ο Προτεστάντης "Αρχιεπίσκοπος", τα λέει όλα!
Αλήθεια, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος τι περιμένει; Δεν θα έπρεπε να αντιδράσει, ως Κεφαλή της Ορθοδόξου Εκκλησίας;
Ή φοβάται μην χαλάσει την...ουδετερότητα;
Από πότε η Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη ΕΞ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ είναι "ουδέτερη", οικουμενιστικά απολιθώματα;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! 







Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

ΨΕΚΑΣΜΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΔΥΝΑΤΟ ΒΙΝΤΕΟ





Μια γυναίκα πήγε στην κόλαση μετά από μια αυτοκτονία. BINTEO




ΣΟΚ: Τσιπάρονται όλοι οι Αμερικανοί πολίτες!



        Το Νομοσχέδιο Υγειονομικής Φροντίδας προϋποθέτει το τσιπάρισμα όλων των αμερικανών ...



Το Νομοσχέδιο σχετικά με την Υγειονομική Φροντίδα στην Αμερική, ή εν συντομία το νομοσχέδιο H.R. 3200, μόλις εγκρίθηκε στο Κογκρέσο και ως εσωτερική του προϋπόθεση περιλαμβάνει το τσιπάρισμα όλων των Αμερικανών πολιτών!!! Τα σχέδια και οι ζυμώσεις για την «νομοθετική» και νομικά επικυρωμένη εμφύτευση μικροτσίπ στους αμερικανούς πολίτες είχαν ξεκινήσει από τον Δεκέμβριο του 2004.

 Το κείμενο της Αρχής Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA (Food and Drug Administration) που χρονολογείται από τις 10 Δεκεμβρίου του 2004 ονομάζεται Αρχείο Ειδικής Κατεύθυνσης Τάξης Β’: Εμφυτεύσιμο Σύστημα Μεταφοράς Ραδιοσυχνοτήτων για την Αναγνώριση των Ασθενών και την Υγειονομική Πληροφόρηση (“Class II Special Guidance Document: Implantable Radiofrequency Transponder System for Patient Identification and Health Information).

 Το συγκεκριμένο έγγραφο δεν είχε νομική δεσμευτικότητα, αλλά έθεσε τις βάσεις για το τωρινό νομοσχέδιο-έκτρωμα και παρείχε το πλαίσιο για την «ασφαλή» τοποθέτηση των μικροτσίπ στους ασθενείς σύμφωνα με επίσημα πρότυπα ασφάλειας και υγειονομικών προϋποθέσεων!!!

Πλέον η διατύπωση του Νομοσχεδίου για την Υγειονομική Φροντίδα στην Αμερική δείχνει τις σαφείς προθέσεις της Νέας Τάξης Πραγμάτων:

Στην σελίδα 1001 του νομοσχεδίου βρίσκουμε τον Υπότιτλο Γ – Εθνικό Αρχείο Ιατρικών Συσκευών (“Subtitle C – National Medical Device Registry”) ο οποίος αναφέρει ότι:

 “Το Υπουργείο Υγείας θα καθιερώσει ένα εθνικό αρχείο ιατρικών συσκευών (σε αυτό το υποκεφάλαιο αναφερόμενο και ως το ‘αρχείο’) με στόχο να διευκολύνει την ανάλυση την ασφάλεια από την εμπορική του εκμετάλλευση καθώς και των αποτελεσμάτων των δεδομένων σε κάθε συσκευή....η οποία είχε χρησιμοποιεί μέσα ή σε έναν ασθενή...”

Με απλά λόγια, όποιος αμερικανός πολίτης τσιπαριστεί σύμφωνα με το Νομοσχέδιο περί Υγειονομικής Φροντίδας θα πρέπει να καταχωρηθεί στο Υπουργείο. Το Υπουργείο ορίζεται ως το Υπουργείο Υγείας και Ανθρώπινων Υπηρεσιών.

Η ημερομηνία κατά την οποία θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το αρχείο καταχωρήσεων (το απόλυτο φακέλωμα δηλαδή) περιέχεται στην σελίδα 1006 του νομοσχεδίου, δηλαδή 36 μήνες αφότου το Νομοσχέδιο περί Υγείας γίνει νόμος του αμερικανικού κράτους.

Έτσι, υπό τις ρυθμίσεις του Νομοσχεδίου σχετικά με την Υγειονομική Φροντίδα το οποίο εγκρίθηκε από το Κογκρέσο, το τσιπάρισμα των Αμερικανών πολιτών πρέπει να ξεκινήσει από το 2013........



πηγη: ksipnistere.blogspot.com


ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ: 
AN TO ΕΛΕΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΟ.
ΤΩΡΑ ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΡΝΗΤΗ ΤΟΥ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ...






ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ- ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟ





ΜΑΚΑΡΙ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ.
ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΛΕΣΟΥΝ 
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΑ ΣΤΟΥΝΤΙΟ!







Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Ηλίας Κασιδιάρης: "Όχι μόνο θα σηκώνεστε, αλλά θα κάνετε και κάμψεις" (vid)


«Ένα απλό παράγγελμα ήταν το "εγέρθητω" και σίγουρα δεν είναι το μείζον πρόβλημα», τόνισε ο εκπρόσωπος τύπου του κόμματος της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου.

Ο Ηλίας Κασιδιάρης πρόσθεσε μάλιστα, χαμογελώντας, πως «όχι μόνο θα σηκώνεστε, αλλά θα κάνετε και κάμψεις όπως στο στρατό».

«Το εγέρθητω δείτε το σαν καψώνι, αλλά πιο σημαντικό καψώνι είναι που μας κόβουν τους μισθούς και τις συντάξεις», κατέληξε.

Πέραν της πλάκας η αλήθεια είναι ότι ο Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αυγή έχει κυνηγηθεί από το δημοσιογραφικό κατεστημένο όσο κανείς, και μάλλιστα απροκάλυπτα. Δεν τους δόθηκε η ευκαιρία ούτε καν της "απολογίας" των όσων τους καταμαρτυρούν. Όμως οι δημοσιογράφοι κατάφεραν με την εμπάθειά τους να τους κάνουν συμπαθείς ακόμα καισε ανθρώπους που δεν τους πίστευαν με το εξής σκεπτικό: Αφου 3 χρόνια στηρίξατε το μνημόνιο και την καταστροφή μας πάει να πει ότι για να τους κυνηγάτε κάτιμκαλό θα έχουν. Και αυτό το εισέπραξαν στις εκλογές. Η εμπάθεια των αναξιόπιστων δημοσιογράφων έδωσε συμπάθεια και αξιοπιστία στη Χρυσή Αυγή.

Κατάφεραν επίσης να τους κάνουν ευρέως γνωστούς με την ιστορία του "εγερθήτω" καθότι έγινε σλόγκαν και ατάκα στα χείλη των Ελλήνων και πιστέψτε μας ουδείς στενοχωρέθηκε για το δημοσιογραφικό καψώνι από τον κόσμο καθότι συντριπτικά- πλην των συγγενών τους ίσως- δεν υπάρχει συμπάθεια για τους δημοσιογράφους. Μπορούμε να πούμε  ότι και αυτό έδωσε πόντους στη Χρυσή Αυγή.Επειδή δε μας αρέσει να απαντάμε για άλλους και επιτρέπουμε στο καθένα να μιλάει για τον εαυτό του πράγμα που δεν κάνουν τα μεγάλα ΜΜΕ ιδού το βίντεο της συνέντευξης του Ηλία Κασιδιάρη.






«Κατέβασαν» το site της Χρυσής Αυγής





Λίγο πριν από τις 12:00 το μεσημέρι της Πέμπτης, το site της Χρυσής Αυγής που φιλοξενείται στο WordPress έπαψε να λειτουργεί. 







Στη θέση του υπήρχε μια ανακοίνωση της εταιρίας που το φιλοξενούσε, η οποία ανέφερε ότι ο συγκεκριμένος ιστότοπος παραβίαζε τους όρους λειτουργίας.

Στο mail μας ήρθε μια ανακοίνωση με τη μορφή δελτίου Τύπου από τη Χρυσή Αυγή η οποία αναφέρει:

«Η «δημοκρατία» τους δεν αντέχει την αλήθεια

Το παιχνιδάκι των ΜΜΕ δεν μπορεί να σταθεί στην Αλήθεια, για αυτό και δεν αντέχει την απάντηση από την Χρυσή Αυγή. Μέχρι τώρα γνωρίζανε ότι μπορούν να μας λασπολογούν ανέτως, χωρίς να μας καλούνε στις εκπομπές τους για να απαντήσουμε. Με την κυκλοφορία των ψευδολογούντων φυλλάδων τους να πέφτει τρομακτικά και την θεαματικότητα των τουρκοκάναλων τους να ανεβαίνει μόνο όταν κάποιος εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής είναι στο βήμα (έστω και αν οι δηλώσεις βγαίνουν «τσεκουρωμένες» και παραποιημένες) είδαν πως το παιχνίδι το χάνουν.
Ιδιαιτέρως η άνοδος του διαδικτύου και η απόφαση του κόσμου να γυρίσει την πλάτη στα ψεύδη τους και να ενημερώνεται απευθείας από την ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής ήταν κάτι που δεν μπορούσαν να ανεχτούν. Δεν μπορούσαν να ανεχτούν ότι ο κόσμος μπορούσε να διασταυρώσει και συνεπώς να αντιληφθεί τα ψεύδη τους.
Έτσι αποφάσισαν να βάλουν τα μεγάλα μέσα και να φροντίσουν να φιμωθεί η Φωνή της Αλήθειας, η Φωνή της Χρυσής Αυγής. Από σήμερα το πρωί η ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής δεν λειτουργεί γιατί δήθεν παραβίασε του κανόνες λειτουργίας του πάροχου. Είναι προφανές πως το μόνο που παραβιάστηκε ήταν κάποια μεγάλα συμφέροντα και όχι οι κανόνες λειτουργίας. Ο πόλεμος του συστήματος δεν μας σταματά. Ο πόλεμος του συστήματος μας Τιμά, μας δείχνει ότι είμαστε σε σωστό δρόμο. Δεν σταματάμε, δεν υποχωρούμε. Μέχρι την τελική Νίκη". 

πηγη: newsit.gr

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΦΑΣΗ.
ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 

ΣΩΣΤΑ ΜΑΝΤΕΨΑΜΕ???

Ε ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΧΑΛΚΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.......



Διευθυντής σχολείου στην Κρήτη απειλείται με διαγραφή επειδή στηρίζει την Χρυσή Αυγή



             Σε άλλες εποχές όταν οι αριστεροί διώκονταν από τους δεξιούς αλλά αυτή την φορά με τα δεδομένα να αντιστρέφονται μας γυρίζουν οι κινήσεις ατόμων που ανήκουν στον αριστερό χώρο και ζητούν την διαγραφή διευθυντή σχολείου διότι όπως ισχυρίζονται υποστηρίζει την Χρυσή Αυγή.
Πιο συγκεκριμένα το ενδεχόμενο διαγραφής διευθυντή σε σχολείο της Ιεράπετρας εξετάζει η ΕΛΜΕ Λασιθίου μετά από καταγγελίες ατόμων που ανήκουν στον αριστερό χώρο σύμφωνα με τα οποία ο εν λόγω καθηγητής προήγαγε την ναζιστική προπαγάνδα και στρατολογούσε μαθητές του σχολείου όπου υπηρετεί.
Απαντώντας στις κατηγορίες αυτές ο διευθυντής του σχολείου δήλωσε ότι «Δεν μπορούν να με διώκουν για τα πολιτικά μου φρονήματα" σημειώνοντας ότι λόγω της υποψηφιότητας της συζύγου του με τη Χρυσή Αυγή έχει δεχτεί επίθεση από άτομα που πρόσκεινται στον αριστερό χώρο ενώ από την πλευρά του κατηγορεί αριστεριστές εκπαιδευτικούς ότι προσηλυτίζουν μαθητές με "ανθελληνικά ιδεολογήματα".
Όπως σημειώνει στην απαντητική του επιστολή ο διευθυντής «Δεν θα με πείραζε καθόλου αν η επίθεση αυτή διατηρούνταν στα πλαίσια μιας λογικής αντιπαράθεσης.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως οι «κύριοι» αυτοί ξεπέρασαν κατά πολύ τα όρια, στοχοποιόντας το πρόσωπο μου με άθλιο τρόπο και μάλιστα ζητώντας –άκουσον, άκουσον- να απολυθώ από την θέση μου ως διευθυντής σχολείου λόγω πολιτικών φρονημάτων!
Ως φαίνεται οι σταλινοτσολιάδες έχουν την ψευδαίσθηση ότι βρισκόμαστε σε κάποια μη δημοκρατική κομμουνιστική χώρα όπου διώκονται τα πολιτικά φρονήματα!»
Και συνεχίζει στην επιστολή του ο διευθυντής λέγοντας ότι, "Επιθυμούν να στοχοποιήσουν και να «διώξουν» έναν πολύτεκνο διευθυντή σχολείου λόγω πολιτικών φρονημάτων! Τα πολιτικά φρονήματα διώκονται στις χούντες και ως φαίνεται σήμερα ζούμε μια κόκκινη χούντα.
Είμαι ένας περήφανος Έλληνας Πατριώτης που μαθαίνω στα παιδιά να τιμούν την Πατρίδα, την σημαία και το Έθνος μας. Όπως όλος ο κόσμος γνωρίζει, η αριστερή λαίλαπα, επιδιώκει στην Ελλάδα να μας κάνει να ντρεπόμαστε που είμαστε Έλληνες. Διώκει οτιδήποτε Ελληνικό.
Όποιος μιλάει για ΠΑΤΡΙΔΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΣΗΜΑΙΑ, ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ χαρακτηρίζεται αυτομάτως ως Φασίστας και Ναζί!
Ε, όχι κύριοι, δεν θα σας περάσει... Καταγγέλλω όλους του αριστεριστές καθηγητές και τους φορείς τους οι οποίοι πραγματικά προσηλυτίζουν τα παιδιά σε ιδεολογήματα ανθελληνικά. Τους καταγγέλλω εγώ για ανθελληνική προπαγάνδα μέσα στα σχολεία.
Τους καταγγέλλω διότι λένε στους μαθητές ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν ο... Αλέκος. Ότι το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του. Ότι Τα Σκόπια είναι Μακεδονία. Ότι Ελληνικό Έθνος δεν υπάρχει. Ότι η Ελληνική σημαία είναι ένα απλό πανί. Ότι οι Ήρωες του 1821 ήταν κατσαπλιάδες και φονιάδες Τούρκων. Ότι στην Σμύρνη έγινε συνωστισμός. Και εκατοντάδες άλλα ανθελληνικά παραδείγματα.
Κύριοι, αυτοί οι οποίοι κάνουν προσηλυτισμό στους μαθητές και μάλιστα ανθελληνικό, είναι οι αριστεροί καθηγητές.
Αυτό το απόστημα πρέπει να σπάσει. Είναι οξύμωρο να στοχοποίτε εμένα επειδή μιλάω στους μαθητές για Πατρίδα και Έθνος, που εξάλλου έχω και υποχρέωση ως εκπαιδευτικός, και να αφήνετε το αριστερό ανθελληνικό δηλητήριο ελεύθερο να δηλητηριάζει τα μυαλά των παιδιών μας.
Εγώ δεν κάνω καμία πολιτική προπαγάνδα μέσα στο σχολείο όπως εκείνοι. Ομιλώ όποτε χρειαστεί στα παιδιά, για την Πατρίδα και το Έθνος μας.
Υποχρέωση που έχει κάθε εκπαιδευτικός. Η στοχοποίηση μου έγινε ξεκάθαρα για να πλήξουν την υποψηφιότητα της συζύγου μου με το Εθνικό και Πατριωτικό κόμμα της Χρυσής Αυγής."
Τα συμπεράσματα δικά σας…..

πηγη: defencenet.gr


Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ; ΚΡΥΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ!!!


Ορφικά"Μήσατο δ’ άλλην γαίαν απείρατον, ήντε σελήνην Αθάνατοι κλήζουσιν, επιχθόνιοι δέ τε μήνην Η πολλ’ ούρε έχει, πολλ’ άστεα, πολλά μέλαθρα" δηλαδή Δημιούργησαν κι άλλη γαία απέραντη, που και Σελήνη οι θεοί την ονομάζουν, ενώ οι άνθρωποι Μήνη. Κι αυτή έχει πολλά όρη, πολλές πόλεις και πολλά μέγαρα….





Σύμφωνα με την ανάλυση των σεληνιακών πετρωμάτων, η Σελήνη είναι τουλάχιστον ένα δισεκατομμύριο χρόνια πιο αρχαία από την Γη
Εάν συνδυαστεί αυτό με το γεγονός με το ότι ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων πιστεύουν ότι η Σελήνη είναι ένα είδος εξωγήινης βάσης, αρχίζουμε να συνειδητοποιούμε ότι δεν είμαστε και τόσο ποιο κοντά στην κατανόηση της Σελήνης τώρα, σε σχέση με την κατανόηση των προγόνων μας χιλιάδες χρόνια πριν. Η δημιουργία μιας βάσης πάνω στη Σελήνη υπήρξε ένα όνειρο για πολλούς ανθρώπους όλα τα χρόνια, αλλά υπάρχει πραγματικά μια βάση εκεί ήδη - μία η οποία δεν ανήκει στην ανθρωπότητα; Στην πραγματικότητα υπάρχουν αρκετές αποδείξεις για μας ώστε να λάβουμε υπόψη ακόμα και την ιδέα ότι η ίδια η Σελήνη είναι μια τεχνική κατασκευή, μια γιγαντιαία βάση εξωγήινων.





Εάν η σελήνη είναι πράγματι τεχνητή, θα μπορούσε να έχει τοποθετηθεί εδώ σε οποιοδήποτε χρόνο κατά την συνολική διάρκεια της προϊστορίας της Γης.


Καγεγραμμένες στην προφορική παράδοση λαών και στην Αρχαία Ελληνική Γραμματεία.


Ο Δημόκριτος και ο Αναξαγόρας δίδαξαν ότι υπήρχε μιά εποχή όπου η Γη ήταν χωρίς φεγγάρι. Ο Αριστοτέλης έγραψε ότι η Αρκαδία, είχε Πελασγικό πληθυσμό και ότι αυτοί οι αυτόχθονες κατοικούσαν σε αυτή την περιοχή από μία πολύ μακρινή εποχή όπου ακόμα δεν υπήρχε η σελήνη στον ουρανό. Γι αυτό τον λόγο τους ονόμασε και Προσέληνες.
Ο Απολλώνιος ο Ρόδιος ανέφερε την εποχή "όταν δεν υπήρχαν όλα τα περιφερόμενα σώματα στον ουρανό, πριν εμφανιστούν οι απόγονοι της Δανάης και του Δευκαλίωνα, υπήρχαν μόνο οι Αρκάδες, πριν την ύπαρξη της σελήνης".



Παρόμοιες αναφορές έχουμε από τον Πλούταρχο, τον Οβίδιο, τον Ιππόλυτο, τον Λουκιανό.





Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗ





ΦΑΤΕ ΤΩΡΑ ΣΥΡΙΖΑ ..... ΒΙΝΤΕΟ


Παρέλαβε τη βαλίτσα με τα πυρηνικά ο νέος πρόεδρος της Ρωσίας Vladimir Putin


Image      Λίγες στιγμές μετά την ολοκλήρωση της εντυπωσιακής τελετής της ορκωμοσίας του  ως ο νέος πρόεδρος της Ρωσίας ο Vladimir Putin αμέσως παρέλαβε τη μαύρη βαλίτσα με τους κωδικούς του ρωσικού πυρηνικού οπλοστασίου.
Με τον απερχόμενο πρόεδρο Dmitry Medvedev στο πλάι του ο Putin παρέλαβε τη μαύρη βαλίτσα σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε παρουσία του υπουργού Άμυνας της χώρας Anatoly Serdyukov.
Η φορητή αυτή συσκευή που βρίσκεται μέσα στη βαλίτσα χρησιμοποιεί ένα μυστικό κωδικό που είναι γνωστός – η ονομασία του κωδικού και όχι ο ίδιος ο κωδικός φυσικά- ως Cheget και μέσω του οποίου ο πρόεδρος της χώρας μπορεί ανα πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου να δώσει την εντολή για την εκτόξευση των πυρηνικών πυραύλων.
Αν και θυμίζει απολίθωμα του «ψυχρού» πολέμου εντούτοις η βαλίτσα αυτή βρίσκεται πρακτικά δίπλα στον Ρώσο συνεχώς ακόμη και στα διεθνή ταξίδια του.
Το σύστημα αναπτύχθηκε για πρώτη φορά το 1983, παραδόθηκε για πρώτη φορά στον τότε ηγέτη της ΕΣΣΔ Konstantin Chernenko μεταφέρεται από ειδικούς πράκτορες οι οποίοι ονομάζονται «χειριστές».
Η βαλίτσα είναι μια από τις τρεις που υπάρχουν σε όλη τη Ρωσία με τις άλλες δύο να τις έχουν ο αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων και ο υπουργός Αμύνης. Η βαλίτσα τη μοναδική φορά που «εγκατέλειψε» το Κρεμλίνο ήταν το 1996 όταν παραδόθηκε στον Viktor Chernomyrdin για κάποιες ώρες όσο δηλαδή είχε κρατήσει η εγχείρηση by-pass που είχε υποβληθεί ο Boris Yeltsin.

πηγη: defencenet.gr


ΠΑΛΙΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ


Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Νέα επέμβαση στα εσωτερικά μας από την ΕΕ: "Θα επαγρυπνούμε επειδή μπήκαν εθνικιστές στην Βουλή"


Image


Δεύτερη επέμβαση μέσα σε λίγη ώρα στην εσωρερική πολιτική σκηνή της Ελλάδα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να δηλώνει ότι θα «επαγρυπνεί ιδιαίτερα» μετά την είσοδο ενός εθνικιστικού κόμματος στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και θα χρησιμοποιήσει όλους τους μηχανισμούς που διαθέτει εναντίον όσων παραβιάζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, ανέφερε ο πρόεδρος της Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου την Τρίτη.
Ερωτηθείς, για τις απόψεις του σχετικά με το υψηλό ποσοστό που συγκέντρωσε το κόμμα Χρυσή Αυγή στις ελληνικές εκλογές, που του δίνει δικαίωμα αντιπροσώπευσης στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, ο Μπαρόζο απάντησε πως «θα πρέπει να ορίσουμε τι συνιστά ένα νεοναζιστικό κόμμα» και να «δούμε τις εθνικές νομοθεσίες πάνω σε αυτό το θέμα».
Αλλά, «όσον αφορά το κοινοτικό δίκαιο, η Επιτροπή δεν θα διστάσει να χρησιμοποιήσει όλους και το εννοώ, όλους τους μηχανισμούς που διαθέτουμε για να δράσουμε εναντίον όλων εκείνων οι οποίοι προσβάλλουν το κοινοτικό δίκαιο και τη θεμελιώδη χάρτα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων», τόνισε.
Ο κ. Μπαρόζο πρόσθεσε ότι η ΕΕ δεν θα διστάσει να αναλάβει δράση προσθέτοντας  ότι «όλοι θα πρέπει να βασίζονται στην Επιτροπή για την ιδιαίτερη επαγρύπνησή της». Στις άλλες χώρες της Ευρώπης, στην Αυστρία, την Γαλλία, την Δανία, την Ουγγαρία, την Πολωνία κλπ. που τα κόμματα αυτά παίρνουν από 5-27% επαγρυπνεί η ΕΕ; Ε, μα τότε δεν θα έπρεπε να κοιμούνται καθόλου στις Βρυξέλλες...

πηγη: defencenet.gr

ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΣΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΦΩΝΗ???



ΤΣΙΠΡΑΣ: ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΪΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ


yuithrtgyrth


Ο Τσίπρας μίλησε και είπε ότι θα πάρει τις καταθέσεις από τις τράπεζες για να κάνει ανάπτυξη (;).
Με ύφος πρωθυπουργού είπε "εγέρθητι" στα άλλα κόμματα και τους είπε να στείλουν υπογεγραμμένες επιστολές για το ότι ανακαλούν τις συμφωνίες με την Ευρώπη, αλλιώς δεν τους μιλάει καν.
Είπε επίσης ότι ο λαός θέλει μία αριστερή κυβέρνηση. Ποιός λαός; Το 16% του 65% =10% των Ελλήνων;
Από ότι φαίνεται πάμε πράγματι καρφωτοί για μία εποχή αναβίωσης των σοβιέτ.
Εμπρός λοιπόν για νέες εκλογές όπου από ότι φαίνεται ο Τσίπρας θα προσπαθήσει να συνεργαστεί με όσους αριστερούς και οικολόγους δεν μπήκαν στην βουλή, περίπου 5%, για να πάρει την πρώτη θέση και την κυβέρνηση.
Αυτό ίσως άρχισαν να το καταλαβαίνουν οι διασπασμένοι υπερεγωιστές της λεγόμενης δεξιάς και άρχισε να ακούγεται ότι κάτι πρέπει να γίνει για να επανενωθούν.
Όλοι φαίνονται θετικοί απέναντι στον κίνδυνο, που για να πούμε την αλήθεια ο Καρατζαφέρης τον είχε δει να έρχεται μιλώντας για κομμουνιστικό κίνδυνο.
Όλοι είναι θετικοί, εκτός από τον Καμμένο, η αρνητική στάση του οποίου, απέναντι σε οποιαδήποτε συνεργασία. άρχισε να προβληματίζει τους ψηφοφόρους του, αλλά και τους βουλευτές του..
Οι ψηφοφόροι άραγε κατάλαβαν τι έγινε και ότι έρχεται κάτι πολύ πιο άγριο από το μνημόνιο; Μήπως μάλιστα, σκέφτονται πολλοί, αυτή είναι η προγραμματισμένη συνέχεια του μνημονίου, ακριβώς πριν την παγκόσμια χούντα;

πηγη: llako.gr

ΦΑΤΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟ ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ (Τ)ΣΥΡΙΖΑ........


ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ......ΒΙΝΤΕΟ!

Ζαλίστηλαν στην Τουρκία από την ισχύ του πατριωτικού ρεύματος στις ελληνικές εκλογές



        Έχουν ζαλιστεί στην Τουρκία από την άνοδο των πατριωτικών κομμάτων και την γενικότερη τάση καταψήφισης της πολιτικής του κατευνασμού «Η αβεβαιότητα, η αστάθεια και η άνοδος εθνικιστικών και ακροδεξιών κομμάτων μετά τις εκλογές ενδέχεται να προκαλέσουν ανεπιθύμητες εκπλήξεις στις ελληνο-τουρκικές σχέσεις», εκτιμά η εφημερίδα Zaman.
«Στην Ελλάδα, οι ψηφοφόροι τιμώρησαν τα δύο μεγάλα κόμματα στις κάλπες, ενισχύοντας την άκρα Δεξιά και την άκρα Αριστερά. Οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της ανόδου του ελληνικού νεο-ναζιστικού κόμματος, της Χρυσής Αυγής, και του εθνικιστικού, δεξιού κόμματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, σαφώς και δεν θα είναι θετικές για τις σχέσεις με την Τουρκία. Αλλά αυτή τη στιγμή η Ελλάδα έχει πάρα πολλά εσωτερικά προβλήματα για να επικεντρώσει την προσοχή της στα ελληνο-τουρκικά, το αδιέξοδο στο κυπριακό και τις συνοριακές διαφορές για το Αιγαίο», γράφει η τουρκική εφημερίδα.
"Η είσοδος ακροδεξιών κομμάτων θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στις σχέσεις με την Τουρκία», λέει στην εφημερίδα ο Σινάν Ουλγκέν, επικεφαλής του Κέντρου Οικονομικών και Διεθνών Μελετών (EDAM), στην Κωνσταντινούπολη.
Ο Ερχάν Τουρμπεντάρ, αναλυτής εξωτερικής πολιτικής στο Ιδρυμα Ερευνών Οικονομικής Πολιτικής (TEPAV) συμφωνεί. Λέει ότι, αν και είναι απίθανο να μπουν τα περιθωριακά κόμματα στην κυβέρνηση, η πρωτόγνωρη δύναμή τους στην ελληνική πολιτική ήταν σαφώς μια ανεπιθύμητη εξέλιξη. Πρόσθεσε ότι η παρουσία τους ενδέχεται να επηρεάσει αρνητικά και τις σχέσεις της Ελλάδας με τις Βρυξέλλες.
«Η Bουλή της Ελλάδας θα είναι η πιο κατακερματισμένη εδώ και δεκαετίες, και ο μόνος τρόπος για έναν βιώσιμο συνασπισμό είναι κάποια χαλάρωση των όρων των μνημονίων, κάτι που απορρίπτουν κατηγορηματικά οι δανειστές και οι χώρες της βόρειας Ευρώπης», καταλήγει η Zaman.
Το πιθανότερο είναι η νέα προσφυγή στις κάλπες στην Ελλάδα, εκτιμά ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης Μπουλέντ Αρίντς, ο οποίος σε δηλώσεις του στην τουρκική κρατική τηλεόραση αναφέρθηκε και στο Κυπριακό λέγοντας ότι «για την Άγκυρα έχει σημασία η έκθεση που θα ετοιμάσει ο ΓΓ του ΟΗΕ».
«Πολλά κόμματα μπήκαν στη Βουλή με μικρά ποσοστά» είπε ο Αρίντς, αναφερόμενος στις εκλογές στην Ελλάδα και τόνισε:«Από ό,τι βλέπω θα μπορέσουν να σχηματίσουν κυβέρνηση συνασπισμού με τη σύμπραξη τουλάχιστο τριών κομμάτων. Ωστόσο η εικόνα δείχνει ότι δεν είναι εύκολο να συμφωνήσουν. Ίσως ο ελληνικός λαός θα προσφύγει εκ νέου στις κάλπες ή θα προχωρήσουν με μία αδύναμη κυβέρνηση συνασπισμού».
Ως προς το κυπριακό ο Αρίντς είπε ότι «η τουρκική πλευρά το 2004 είχε πει "ναι" στο σχέδιο Ανάν με ποσοστό 65%, ενώ η ελληνοκυπριακή πλευρά είπε όχι με ποσοστό πάνω από 75%. Ο Αρίντς είπε πως δεν έχουν αλλάξει οι τουρκικές θέσεις, σημειώνοντας πως «υπάρχει στον Βορρά ένα τουρκοκυπριακό κράτος, το οποίο έχει σχέσεις αλληλεγγύης με την Τουρκία. Στο Νότο υπάρχει η Ελληνοκυπριακή πλευρά, η οποία όλως περιέργως, από το 2004 είναι μέλος της ΕΕ. Οι ηγέτες των δύο πλευρών συνομίλησαν για να αντιμετωπιστεί το παράδοξο αυτό. Αλλά φαίνεται ότι δεν κατέστη δυνατόν να υπάρξει συμφωνία με την ελληνοκυπριακή πλευρά, η οποία χρονοτριβεί στηριζόμενη στο γεγονός ότι είναι μέλος της ΕΕ».


πηγη: defencenet.gr




ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ


Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΠΑΣΟΚ!!!


Image









ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΣΟΙ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΟ ΣΥΚΓΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ  ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΥΣΗΧΙΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.


ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ!!!



Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Πύρινο μήνυμα της Εκκλησίας: "Προδώσατε τον λαό - Τώρα ήρθε η ώρα του λαού"!



Image     Στις δύσκολες ώρες η Εκκλησία σηκώνει για άλλη μια φορά το λάβαρο της επανάστασης κατά της εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας και κάνει κάλεσμα την Κυριακή "Ο λαός να υπογράψει το συμβόλαιο με τους δικούς του όρους"!
Το αντιμνημονιακό κάλεσμα είναι πραγματικά πύρηνο ανήκει στον Μητροπολίτη Πατρών κ.κ. Χρυσοστόμο, ο οποίος κάθεται στο θρόνο που καθόταν και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός: "Οι καιροί άλλαξαν. Ὁ Λαός απεγοητεύθη, επροδόθη, εταπεινώθη, αγανάκτησε. Λάθη δέν συγχωρούνται πλέον. Ὁ Λαός τούς καλεί νά υπογράψουν τό δικό του συμβόλαιο μέ τούς δικούς του, ευτυχώς, όρους". 
Μάλιστα στέλνει και προειδοποιητικό κάλεσμα στην όποια πολιτική ηγεσία προκύψει μετά τις εκλογές "να μη απογοητεύσει τον ελληνικό λαό που ήδη έχει προδοθεί, και ταπεινωθεί από τους πολιτικούς του, και φυσικά από όλους αυτούς που τον έσυραν στο εθνοκτόνο Μνημόνιο".
Στην ανακοίνωσή του υπάρχει αναφορά μόνο στις αντιμνημονιακές δυνάμεις ωθώντας ξεκάθαρα τους πολίτες στη προτίμηση αυτών που θέλουν τη χώρα έξω από την οικονομική αυτή θηλειά.

Αναφέρεται στους πολιτικούς των αντιμνημονιακών δυνάμεων που θέλουν να πάρουν την τύχη της χώρας στα χέρια τους ανησυχώντας για το αν θα είναι επαρκείς ως προς τη δύσκολη και ασήκωτη αποστολή τους να οδηγήσουν τη χώρα έξω από το τέλμα.  
"Πρέπει λοιπόν, σέ ὅλους ὅσοι ἐπιθυμοῦν νά πάρουν στά χέρια τους τίς τύχες τοῦ Λαου μας, τίς τύχες της Ελλάδος νά τούς υπενθυμίσομε, ότι η Ελλάδα εἶναι μιά ὑπερήφανη χώρα καί αυτός ο Λαός ἔχει μιά ξεχωριστή πορεία, ιδιαιτερότητα καί ιδιοπροσωπεία. Δέν εἶμαι πεπεισμένος, ἐάν οἱ περισσότεροι εκ τῶν επιδόξων ἀρχόντων έχουν ασχοληθεί ή θέλουν νά ἀσχοληθοῦν μέ τούς τομείς αυτούς, τούς οποίους έχουν παραθεωρήσει καί ἐν πολλοις απαξιώσει."

Και συνεχίζει στέλνοντας αυστηρή προειδοποίηση ως προς τυχόν νέα απογοήτευση του ελληνικού λαού καθότι δε συγχωρούνται πλέον νέα λάθη και νέες πλάνες.
Τους προειδοποιεί ότι δε θα ανεχθεί ο κόσμος νέα κοροιδία και θα ζητήσει ακριβώς όλα όσα του έχουν υποσχεθεί προεκλογικά και τίποτα λιγότερο, και ότι σε περίπτωση πλάνης η υπομονή θα έχει εξαντληθεί και θα οδηγηθούμε σε ολέθριες καταστάσεις.
Τονίζει ότι όλοι το γνωρίζουν αυτό ξεκαθαρίζοντας έτσι ότι όλη η ευθύνη θα είναι αποκλειστικά δική τους εαν μετά τις εκλογές αρχίσει το λατρευτό σπορ της κυβίστησης (κολοτούμπας λαϊκά)."Μετά τίς ἐκλογές αὐτός ὁ Λαός θά απαιτήσει τήν ἐφαρμογή των όρων καί θά ζητήσει τόν λόγο γιά τήν πορεία του συμβολαίου.Μακάρι νά μή αἰσθανθεί πικραμένος καί πάλι προδομένος, γιατί τά αποτελέσματα θά εἶναι ολέθρια. Όλοι τό γνωρίζομε αυτό πολύ καλά."

πηγη: defencenet.gr


Ξεκίνησε τη λειτουργία του ο ελληνικός ραδιοφωνικός σταθμός της Πόλης


Image       

Στον «αέρα» της Κωνσταντινούπολης εκπέμπει εδώ και λίγες ημέρες το ράδιο «Ηχώ», ο πρώτος ελληνικός ραδιοφωνικός της Πόλης. Το ράδιο «Ηχώ» εκπέμπει το ποικίλο του πρόγραμμα μέσω διαδικτύου.

Η πρωτοβουλία και τα εύσημα φυσικά θα πρέπει να αποδοθούν στους υπεύθυνους της ομογενειακής εφημερίδας «Ηχώ» η οποία συμπληρώνει 35 έτη από την έκδοσή της (φυσικά της ευχόμαστε να τα εκατοστίσει).

Η γνωστή συνθέτης Ευανθία Ρεμπούτσικα, είχε την τιμή να είναι η παρουσιάστρια της πρώτης εκπομπής του ραδιοφωνικού σταθμού αφού χαρακτηριστικό απόσπασμα από το έργο της για την ταινία «Πολίτικη Κουζίνα» χρησιμοποιείται ως το σήμα του σταθμού.

«Αυτό που όλοι επιθυμούσαμε αρκετά χρόνια, ένας ελληνικός ραδιοσταθμός για τον Ελληνισμό της Πόλης, είναι πλέον γεγονός. Χάρη, στην φιλότιμη προσπάθεια μιας μικρής ομάδας ομογενών με όραμα. Και φυσικά τις δυνατότητες που μας παρέχει απλόχερα το διαδίκτυο» αναφέρεται στο εναρκτήριο μήνυμα των συντελεστών του εγχειρήματος.


πηγη: defencenet.gr



ΥΒΡΙΔΙΚΟΙ ΚΛΩΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΖΩΟΥ ΣΤΑ ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ. ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΝΕΑ ΓΕΝΗ ΝΕΦΕΛΙΜ; VIDEO


genetic_modification         Επιστήμονες έχουν δημιουργήσει περισσότερα των 150 ανθρώπινων υβριδίων με ζώα σε Βρετανικά εργαστήρια. Ο λόγος δημιουργίας αυτών ήταν....η επιθυμία ερευνητών να αναζητήσουν πιθανές θεραπείες σε μία ευρεία γκάμα διαφόρων παθήσεων.Η αποκάλυψη έγινε μόλις μια μέρα μετά την προειδοποίηση μια επιστημονικής επιτροπής για πιθανό εφιαλτικό σενάριο, παρόμοιο με αυτό της ταινίας ο «Πλανήτης των πιθήκων», στην οποία πειράματα δημιουργίας υβριδίων ανθρώπου με ζώο προχωράει σε υπερβολικό βαθμό.
Συγκεκριμένα, η είδηση κάνει λόγο για 155 έμβρυα τα οποία περιέχουν στο γονιδίωμά τους γενετικό υλικό τόσο από ανθρώπους όσο και από ζώα και πως οι όλες εργασίες έχουν ξεκινήσει από το 2008, με το σχετικό ψήφισμα για την Γονιμοποίηση Ανθρώπινων Εμβρύων. Aυτό είχε ως αποτέλεσμα την νομιμοποίηση της δημιουργίας διαφόρων υβριδίων, συμπεριλαμβανομένου ενός αυγού το οποίο είχε γονιμοποιηθεί από ανθρώπινο σπέρμα.
Τα υβρίδια αυτά, δηλαδή μεταξύ ανθρώπου και ζώου, τα κατατάσσουμε σε δύο κατηγορίες στα cybrids, που ανθρώπινο γενετικό υλικό εισάγεται μέσα σε ένα κύτταρο ζώου και στις χίμαιρες, στα οποία ανθρώπινα κύτταρα αναμιγνύονται με έμβρυα ζώων. Από τη μεριά τους, οι επιστήμονες , υποστηρίζουν πως μέσω αυτών των τεχνικών θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε σύντομα εμβρυικά βλαστικά κύτταρα τα οποία στην συνέχεια θα χρησιμοποιούνται σε μια σειρά μέχρι τώρα ανίατων ασθενειών, ενώ τα έμβρυα θανατώνονται μετά το πέρας 14 ημερών κάτι που υπαγορεύει η ίδια η νομοθεσία.
Συγκεκριμένα σε τρία εργαστήρια στην Βρετανία, των πανεπιστημίων King College, Newcastle και Warwick, είχαν χορηγηθεί άδειες για να διεξάγουν τέτοια είδους πειράματα μετά την εφαρμογή του σχετικού ψηφίσματος. Αν και τώρα έχουν σταματήσει τα πειράματα, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης, οι επιστήμονες φαίνονται να θεωρούν πως δεν είναι το τέλος για αυτά και πως στο μέλλον θα υπάρξουν ακόμα περισσότερα.
Ο αριθμός των εμβρύων αποκαλύφθηκε ύστερα από ερώτηση που έθεσε στην βουλή ο Λόρδος Alton. Πιο συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο γεγονός ότι όταν οι επιστήμονες ρωτήθηκαν ποια θα ήταν τα οφέλη, εκείνοι απάντησαν έμμεσα πως αν τους αφήσουν να προχωρήσουν θα καταφέρουν να αναπτύξουν θεραπείες για κάθε ασθένεια γνωστή στον άνθρωπο. Στη συνέχεια ανέφερε στοιχεία ότι σε 80 από τις θεραπείες που παρουσιάστηκαν, χρησιμοποιήθηκαν ενήλικα βλαστικά κύτταρα, και όχι εμβρυικά.
Tι εννοούσε λέγοντας ενήλικα βλαστικά κύτταρα; Από που είχαν προέλθει; Τι πλάσματα προκύπτουν από αυτούς του πειραματισμούς; Mια ομάδα κορυφαίων επιστημόνων, νωρίτερα την προηγούμενη εβδομάδα, προειδοποίησε για την επικινδυνότητα αυτών των πειραμάτων και μάλιστα απαίτησε να δημιουργηθούν νόμοι για για αποφευχθούν φαινόμενα κατά τα οποία να προσδίδονται ανθρώπινα «χαρακτηριστικά» σε ζώα, όπως γίνεται με την εισαγωγή ανθρώπινων βλαστικών κυττάρων στον εγκέφαλο πρωτευόντων θηλαστικών.
Τέλος πρέπει να αναφερθεί πως υβρίδια ανθρώπου με ζώα κατασκευάζονται και σε άλλες χώρες και μάλιστα δεν υπάρχει κανένας νομοθετικός κανονισμός και περιορισμός. Μας εγγυάται κανείς ότι δε θα δούμε σύντομα το μυθιστόρημα του H. G. Wells "Το νησί του δρ. Μονρόε" να γίνεται πραγματικότητα; Ότι δε θα δούμε φιλόδοξους και χωρίς ηθικούς φραγμούς επιστήμονες να κατασκευάζουν "Μινώταυρους" για το καλό μας εξυπηρετώντας ασύδοτες πολιτικές ελίτ; Με βάση ότι μας έχει συμβεί στο βάθος της ανθρώπινης ιστορίας έχουμε κάθε λόγο να ανησυχούμε για αυτή τη "Νέα Εποχή" που αρχίσαμε να διανύουμε, ομολογουμένως τα παλαιά ήθη προκαλούσαν πολύ λιγότερο φόβο.(defencenet)
Σχόλιο liako.gr
Έτσι αλλά με πολύ υψηλότερη τεχνολογία κάποτε, δημιουργήθηκαν τα λεγόμενα ρυπαρά γένη των Νεφελίμ, από τα δύο αρχικά αλλά και αντίπαλα γένη, τους Γαλάζιους Γίγαντες και τους νυχτεριδομορφους Μπαχομέχ, ώστε να υπάρχουν πολυάριθμοι και ισχυροί στρατοί για τους μεταξύ τους πολέμους. Μερικοί νομίζουν ότι αυτό αποτελεί μόνο φαντασία, ή θρύλους των πρωτόγονων ανθρώπων. Την γενετική αυτή παρέμβαση που έγινε πριν απο δεκάδες χιλιάδες χρόνια όμως αναφέρει και ο προφήτης Ενώχ. Για λεπτομέρειες ζητείστε τον τριλογία "ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ" τόμοι  0-26-27


πηγη: liako.gr


Ρημάζουν τις εκκλησίες στα Σκόπια στα σύνορα με την Αλβανία


Image        Οκτώ εκκλησίες έχουν ρημάξει την περασμένη εβδομάδα οι ‘άγνωστοι ληστές’, γράφει η σκοπιανή Dnevnik. «Υπάρχουν άλλες χίλιες εκκλησίες απροστάτευτες που μπορεί εύκολα να κλαπούν», γράφει η εφημερίδα και επισημαίνει ότι οι κλέφτες αρπάζουν εικονίδια και αφιερώματα των πιστών. «Και δεν είναι τυχαίο», επισημαίνει η εφημερίδα « που οι κλοπές αυτές έγιναν σε εκκλησίες στο νοτιοδυτικό μέρος της χώρας»- στα σύνορα, δηλαδή, με την Αλβανία.


πηγη: defencenet.gr



Τρίτη 1 Μαΐου 2012

ΑΡΗΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


nispzwygjt4f9e4ef1c6df3_1


Μία αρχαία  ελληνική φράση  είναι γραμμένη στην επιφάνεια του πλανήτη Άρη!
Η φωτογραφία που φαίρεται να  αποδεικνύει του λόγου το αληθές, είναι τραβηγμένη από τον διαστημικό όχημα Viking 1.
Με βάση αυτή τη φωτογραφία, η φράση  είναι γραμμένη στην επιφάνεια ενός κτιρίου. Οι  δύο λέξεις είναι οι ΑΕΙ + ΖΩ ( πάντοτε + ζω, ζω για πάντα, είμαι αθάνατος).
Για περισσότερα παρόμοια, περιμένετε το βιβλίο του Λιακόπουλου "Άρης ο πλανήτης των Ελλήνων".

πηγη: liako.gr




ΧΩΡΙΣ ΣΟΛΙΑ!!!