ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

ΘΑΥΜΑΤΑ στο Λιοπέτρι της Κύπρου!!!


ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΤΑ ΠΟΡΝΟΚΑΝΑΛΑ.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΣΙΑΡΗ.
Ε ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΤΕ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ..................










Κοσμοσυρροή στο Λιοπέτρι της Κύπρου, από πιστούς που περιμένουν ακόμη και 4-5 ώρες για να προσκυνήσουν τα Ιερά Λείψανα των Αγίων Αυγουστίνου Ιππώνος και της μητρός αυτού Μόνικας και του Αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ του θαυματουργού, αλλά και για να τους σταυρώσει ο Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης με τον επιστήθιο Σταυρό του που περιέχει Τίμιο Ξύλο.


Σε επικοινωνία που ήλθαμε , με ανθρώπους της ενορίας αλλά και τους ιερείς της Παναγίας Ελεούσης Λιοπετρίου Κύπρου, μας επιβεβαίωσαν τα θαύματα που ήρθαν εις γνώσιν μας.


Συνεργάτες του pentapostagma.gr από την Κύπρο, μας εφοδίασαν με φωτογραφικό υλικό το οποίον και δημοσιεύουμε από τα συμβαίνοντα στο Λιοπέτρι της Κύπρου.


Α) Μετά την προσκύνηση των ιερών λείψανων και το σταύρωμα των πιστών αλλά και αλλόπιστων που προσέρχονται στο ναό, με τον σταυρό του Γέροντα Νεκταρίου η κύρια Γιαννούλα Σιαντάνη κάτοικος Λιοπετρίου παράλυτη εδώ και καιρό από την νόσο σκλήρυνση κατά πλάκας, όπως δήλωσε η ίδια στον τηλεοπτικό σταθμό « MEGA» Κύπρου στην εκπομπή της Ελίτας 7/6/2012, μετά την προσκύνηση και το σταύρωμα του Γέροντα Νεκταρίου, από παράλυτη που ήταν, αμέσως ξεκίνησε να περπατά μέσα στον ναό και σιγά σιγά έως σήμερα μπορεί να ντύνεται και να αυτοσυντηρείται.


Β)Ομοίως ο Γιάννος Κερμανού εγγράφως επιβεβαιώνει το πώς σήμερα περπατά. Από το όλο υλικό που έχουμε στα χέρια μας, είδαμε ότι όντως στο Λιοπέτρι της Κύπρου έγιναν και γίνονται αρκετά θαύματα.


Γ) Ένα ακόμα θαυμαστό γεγονός είναι ότι ο Σταυρός του Γέροντος Νεκταρίου, κατά θαυμαστό τρόπο σε μερικές περιπτώσεις ασθενών κολλάει πάνω στους ανθρώπους που σταυρώνει και εκπέμπει θερμότητα. Άλλοτε κολλά στο μέτωπο, άλλοτε στην κοιλιά, άλλοτε στο χέρι, άλλοτε στο λαιμό όπως θα δείτε κι εσείς από τις φωτογραφίες. 








Δ) Ένας κάτοικος επίσης του Λιοπετρίου ο κύριος Γιώργος Γαριβαλδινος, για 37 χρόνια δεν είχε εισέρθει λόγω αθεΐας του, ως ο ίδιος βεβαιώνει, ούτε για μια φορά στην εκκλησία του χωριού και όταν έφτασαν τα Ιερά Λείψανα, όπως μαρτυρεί πάντα ο ίδιος μια αόρατη ισχυρή δύναμη τον έφερε έξω από την εκκλησία και τον έσπρωξε προς το εσωτερικό του ναού όπου και προσκύνησε τα ιερά Λείψανα. Μάλιστα ο ίδιος άνθρωπος για 45 χρόνια δεν είχε κοινωνήσει ποτέ και ζήτησε από τον γέροντα Νεκτάριο μετά δακρύων πρώτα να τον εξομολογήσει και μάλιστα την Κυριακή της Πεντηκοστής ο Γέροντας τον κοινώνησε των Αχράντων Μυστηρίων. Έκτοτε κάθετε καθημερινά δίπλα από τον Γέροντα και τα ιερά Λείψανα.


Τα ανωτέρω γεγονότα μας δείχνουν πως και σήμερα ο Χριστός είναι κοντά μας και μας βοήθα στις δύσκολες στιγμές μας που περνούμε.


Παρακάτω δημοσιεύσουμε και την έγγραφη ομολογία- επιστολή, που έχουμε στα χέρια μας, του κυρίου Γιαννου Κερμανου, που έγινε καλά από τα Ιερά Λείψανα και τον Σταυρό του Γέροντος Νεκταρίου.


«Ονομάζομαι Γιαννός Κερμανού και μένω στο Λιοπέτρι της Κύπρου.


Τον τελευταίο καιρό ήμουν στο κρεβάτι διότι με είχε πιάσει για τα καλά ένας αφόρητος πόνος στη μέση και έτσι πήγα στον γιατρό να με δει. Ο γιατρός μου είπε ότι έχω πρόβλημα στην σπονδυλική μου στήλη και μου έδωσε ορισμένα φάρμακα να πάρω. Μετά από 3 μέρες δεν μπορούσα να ανεβώ τα εσωτερικά σκαλοπάτια του σπιτιού μου να πάω για ύπνο και έτσι έκανα πρόχειρο κρεβάτι στο σαλόνι του σπιτιού και έμεινα εκεί. Οι μέρες περνούσαν και ο πόνος ήταν αφόρητος. Πήγα ξανά στον γιατρό και τελικά μου έδωσε να πίνω κορτιζόνες και με έστειλε να κάνω αξονική τομογραφία γιατί μάλλον θα ήθελα επέμβαση.


Η αξονική έδειξε ότι μετακινήθηκαν 2 δίσκοι της σπονδυλικής μου στήλης και είχαν πατήσει κάποια νεύρα. 


Τις μέρες αυτές ήρθε ο ηγούμενος Νεκτάριος με μοναχούς από την Ελλάδα και έφεραν στο ναό του χορίου μου άγια λείψανα του Αγίου Σεραφείμ του Σαρώφ και του Αγίου Αυγουστίνου και της Αγίας Μόνικας, για να προσκυνήσει ο κόσμος. Την επόμενη μέρα ήρθε η μητέρα μου να πάμε στην εκκλησία να προσκυνήσουμε τα λείψανα των αγίων. Πήγα σιγά σιγά και σέρνοντας το ένα πόδι μου, διότι δεν περπατούσα να προσκυνήσω και εγώ.


Όταν προσκυνούσα τα λείψανα των αγίων, με ρώτησε ο γέροντας γιατί περπατώ σέρνοντας το πόδι μου και του είπα το πρόβλημά μου. Τότε ο γέροντας με τον σταυρό του με σταύρωσε στην μέση και μου λέει: «σήκω και περπάτησε, είσαι καλά». Και έτσι έγινε. Περπάτησα αμέσως. Ο ιερέας του χωριού πατήρ Ανδρέας που με έβλεπε τα έχασε όταν με είδε ξαφνικά να περπατώ.


Ευχαριστώ πολύ τον γέροντα Νεκτάριο και τα λείψανα των αγίων που με έκαναν τελείως καλά και περπατώ όπως και πρώτα.»


ΓΙΑΝΝΟΣ ΚΕΡΜΑΝΟΥ ΛΙΟΠΕΤΡΙ – ΚΥΠΡΟΣ
30/Μαίου/2012
99431064


πηγη: 
pentapostagma.gr





Σκηνές Αποκάλυψης στην Ιαπωνία! Τόνοι νεκρών ψαριών σε κόκκινη θάλασσα





Η θάλασσα βάφτηκε με αίμα θα μπορούσε να είναι ο τίτλος μια και στην Ιαπωνία η θάλασσα βάφτηκε κόκκινη, τα ψάρια βγήκαν στη στεριά και σε όλη τη πόλη υπήρχε μια έντονη δυσοσμία, οι επιστήμονες ακόμη ψάχνουν να βρουν τι φταίει για αυτό το φαινόμενο. 

Οι κάτοικοι της επαρχιακής ιαπωνικής πόλης Οχάρα, στην περιφέρεια της Σίμπα έμειναν έκπληκτοι όταν το πρωί της 3ης Ιουνίου αντίκρισαν χιλιάδες
νεκρά ψάρια που είχαν μπει στο λιμάνι ενώ τα νερά της ακτογραμής είχαν αποκτήσει ένα τρομακτικό κόκκινο χρώμα. 

Οι επιστήμονες συνέλλεξαν δείγματα νερού και νεκρών ψαριών για τις εργαστηριακές τους αναλύσεις και αποφάσισαν να μαζέψουν τα ψάρια για να τα ρίξουν σε ειδικούς χώρους υγειονομικής ταφής προκειμένου να γλιτώσουν από τη δυσοσμία αλλά και από τη τυχόν μετάδοση ασθενειών.
Οι επιστήμονες αρχικά ήταν πολύ προβληματισμένοι. Δεν μπορούσαν να αποδώσουν το φαινόμενο σε μόλυνση του ωκεανού επειδή όλα τα ψάρια ήταν σαρδέλες! Πώς είναι δυνατόν η μόλυνση να εξόντωσε μόνο ένα είδος της θαλάσσιας ζωής; 

Πριν προλάβουν να απαντήσουν αυτό το ερώτημα, ήρθε και το δεύτερο ανησυχητικό κρούσμα. Μόλις μάζεψαν με τα φορτηγά τα νεκρά ψάρια από τις ακτές η θάλασσα άρχισε... να ξεβράζει κι άλλες νεκρές σαρδέλες!

Οι ειδικοί ανησυχούν γιατί το φαινόμενο δεν μοιάζει με την περσινή κατάσταση που αντιμετώπισε η Καλιφόρνια όταν τόνοι διάφορων ψαριών ξεβράστηκαν στις ακτές επειδή μάλλον είχαν παγιδευτεί σε μέρος χωρίς οξυγόνο.  Οι κάτοικοι της πόλης Οχάρα περιμένουν τις απαντήσεις των επιστημόνων. Τρομαγμένοι.





πηγη: redskywarning.blogspot.gr


ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ; ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΒΑΣΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ. ΘΥΜΙΖΕΙ ΛΙΒΥΗ ΚΑΙ ΣΥΡΙΑ


550_334_151761


Επειδή η έρευνά μας στο διαδίκτυο δεν μας επέτρεψε να πούμε με σιγουριά αν ο ομιλών στο βιντεο ήταν υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ ή όχι, παρά το ότι βρέθηκαν πολλά στοιχεία, τα οποία όμως μπορεί να ήταν και ψεύτικα, περιμένουμε από τον ΣΥΡΙΖΑ να πάρει θέση.
Το βίντεο όμως δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.
Ο ομιλών αναλύει σχέδιο αποδιάρθρωσης της ελληνικής πολιτείας και του ελληνικού κράτους, το οποίο είναι βιώσιμο και μπορεί να εφαρμοστεί, αν λάβουμε υπόψη το μπάχαλο ασφαλείας που πράγματι επικρατεί στην Ελλάδα. (Το σχέδο ωστόσο επιδέχεται αρκετές βελτιώσεις).
Το περιγραφόμενο σχέδιο, που χρήζει βελτίωσης, θα μπορούσε πράγματι να χρησιμοποιηθεί για να διαλύσει την αρχή και την εξουσία της κεντρικής  κυβέρνησης,ώστε η εξουσία να παραδοθεί σε τρίτους, που θα μπορούσαν με την βοήθεια οργανωμένης από το εξωτρερικό 5ης φάλαγγας να εκμεταλλεύθούν τις αυθόρμητες κινήσεις των πολιτών που καλούνται να ασκήσουν θανατηφόρα βία ενάντια στις αρχές του ελληνικού κράτους. Κάποιοι θα μπορούσαν να πουν  ότι οι πολίτες καλούνται να δημιουργήσουν αναρίθμητους ανεξάρτητους πυρήνες τρομοκρατών, τους οποίους δεν θα γνωρίζει κανείς, και που δεν θα έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, αλλά οι οργανωμένοι πεμπτοφαλαγγίτες θα εκμεταλλεύονται τα αποτελέσματα της άναρχης δράσης τους.
Περί τίνος πρόκειται; Πρόκειται για οδηγίες; Πρόκειται περί αναγνώσεως κειμένου κάποιου μυθιστορήματος; Τι συμβαίνει;
Στο διαδίκτυιο φέρεται ως υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ στην Α΄Περιφέρεια Αθηνών   http://www.iefimerida.gr/node/46903, ωστόσο
το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ για τις ερχόμενες εκλογές δεν  τον περιλαμβάνει..
Στην διεύθυνση όμως http://www.iefimerida.gr/node/46903 φαίνεται σε δημοσίευση στις 20-4-2012 μαζί με το όνομα του Τσίπρα, ακριβώς από κάτω.
Δείτε το βίντεο όπως κυκλοφορεί στο youtube



πηγη: liako.gr





Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Πολεμική Αεροπορία προς Τουρκία:"Μαζέψτε τα αεροσκάφη σας ,θα καταρριφθούν...κατά λάθος"




Δυσάρεστη έκπληξη για μία τετράδα F 16 της τουρκικής ΠΑ, η οποία κάνοντας ένα από τους συνηθισμένους "ανατολίτικους τσαμπουκάδες" ,μπήκαν στο πεδίο βολής Άνδρου. Μόνο που εκείνη τη στιγμή πλοία του Ελληνικού Στόλου εκτελούσαν βολές με πραγματικά πυρά!

Τα πληρώματα των πλοίων είχαν εγκαίρως εντοπίσει τους "μουσαφίρηδες" και έλαβαν όλα τα απαραίτητα μέτρα. Ταυτόχρονα όμως η Λάρισα ,επιοινώνησε με τους Τούρκους στο Εσκί Σεχίρ τους οποίους και ενημέρωσαν ότι τα F 16 τους ,μπορεί και να καταρριφθούν έστω και χωρίς να το επιδιώκουμε από τις βολές του Ελληνικού ΠΝ.

Οι Τούρκοι πιλότοι ενημερώθηκαν άμεσα,τα μάζεψαν κι έφυγαν.


πηγη: onalert.gr


ΚΟ ΚΟ ΚΟ-ΚΟ ΚΟ ΚΟ , ΕΚΑΝΑ ΚΙ 'ΑΛΛΟ  ΑΥΓΟ!









ΑΝΗΚΟΥΣΤΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ


         


ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ?

Από χθες, Πέμπτη στις 7/6/2012, ξεκίνησε στο θέατρο ΧΥΤΗΡΙΟ μια θεατρική παράσταση που παρουσιάζει 13 νέους, που κατά το σενάριο είναι ο Ιησούς και οι 12 Απόστολοι, να έχουν σχέσεις μεταξύ τους!!! ο δε ηθοποιός που υποδύεται τον Ιησού ευλογεί τον γάμο δύο νεαρών, που εικονίζουν δύο εκ των 12 Αποστόλων, μεταξύ τους!!! Με τι ασχολούμαστε στη χώρα? Που καταντήσαμε? Ποια άρρωστα μυαλά τόλμησαν να αναπαράγουν το έργο αυτό στην...
χώρα μας? Ποιοι άνθρωποι δέχθηκαν να παίξουν τους ρόλους αυτούς?
Στο ιστολόγιο Pentapostagma έχει γίνει η κάτωθι ανάρτηση: ‘Γραμμένο το 1997, ανέβηκε σε θεατρική σκηνή της Νέας Υόρκης το 1998, παρουσιάζει τον Ιησού και τους Αποστόλους σαν ομοφυλόφιλους άνδρες που ζουν στο σύγχρονο Τέξας. Το έργο εκτυλίσσεται σε ένα μοντέρνο σκηνικό ζωής, με τηλεόραση και υπολογιστές αλλά και αναχρονισμούς με αναφορές στη Ρωμαϊκή κατάκτηση. «Ο Ιούδας προδίδει τον Ιησού για λόγους ερωτικής αντιζηλίας. Ο Ιησούς τελεί το γάμο μεταξύ δύο Αποστόλων», γράφει το σχετικό λήμμα στην διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια Wikipedia’
Είμαστε στην ορθόδοξη Ελλάδα ή σε άλλο κράτος? Τι να αισθανθεί ο Θεός για μας? Πώς τολμούν άνθρωποι να διαπράττουν αυτή τη βλασφημία?

Παρασκευή. Ε.



Παραλίγο "θερμό" επεισόδιο σήμερα στην Άνδρο - Ενεργοποιήθηκε η "κόκκινη γραμμή"



               Τέσσερα τουρκικά μαχητικά F-16 προχώρησαν σε μείζονα πρόκληση πριν από λίγο, εισβάλλοντας στο Πεδίο Βολής Άνδρου, την ώρα που εκτελούσαν πυρά πλοία του Πολεμικού Ναυτικού και εν πάση περιπτώσει ήταν δεσμευμένη ολοκληρη η περιοχή του Πεδίου Βολής για πυρά του Πολεμικού Ναυτικού και της Πολεμικής Αεροπορίας.
Τα τέσσερα τουρκικά μαχητικά, φυσικά παραβίασαν και τον ΕΕΧ και παρέμειναν επί αρκετή ώρα στην περιοχή, καταδιωκόμενα απο ελληνικά μαχητικά.
Το επεισόδιο κρίθηκε ως "λίαν σοβαρό" και κατ'αυτό τον τρόπο ενεργοποιήθηκε η "κόκκινη γραμμή" Λάρισας-Εσκί Σεχίρ και ζητήθηκε από το τουρκικό ΑΤΑ σε σχετική επικοινωνία των δύο αρχηγών, "Να τραβήξει αμέσως πίσω τα αεροσκάφη του γιατί μπορεί να υπάρξει κάποιο ατύχημα". Oι πληροφορίες μιλάνε για πολύ δύσκολη κατάσταση που έχρηζε ειδικής μεταχείρισης..
Τελικά τα τουρκικά μαχητικά καταδιωκόμενα αποχώρησαν από τον ΕΕΧ.
Είναι η τρίτη κατά σειρά πρόκληση της Τουρκίας μετά την παράνομη άσκηση στο βόρειο Αιγαίο και την κοινή άσκηση με τα Mirage 2000-9 των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων στην περιοχή που η Άγκυρα έχει δώσει πειρατικά άδειες για έρευνες υδρογονανθράκων επάνω στην ελληνική υφαλοκρηπίδα. 

πηγη: defencenet.gr


ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗ ΒΟΛΕΨΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΞΥΛΟ! ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΚΑΙ "ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΝ" ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ!


          "Άγαλμα" πρέπει να κάνουν στον Κασιδιάρη και την Χ.Α οι διάφοροι συστημικοί παράγοντες (κόμματα, Μμε, νταβατζήδες κλπ): Γιατί το λέμε αυτό; Διότι, πολύ απλά, ένα τέτοιο γεγονός ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ, για να αποπροσανατολίσουν τον λαό από το πραγματικό διακύβευμα των Εκλογών και τη φτώχεια του!

Έτσι, ξεχάστηκαν αφενός σημαντικότατα θέματα όπως: Οι συνεχόμενες αυτοκτονίες συμπολιτών μας, οι μισθοί και συντάξεις πείνας, οι ελλείψεις φαρμάκων ακόμα και για καρκινοπαθείς, η τρομοκρατία του λαού με το ψευτοδίλλημα περί δραχμής και ευρώ, η απίστευτη ανεργία, οι καθημερινές δολοφονίες και ληστείες Ελλήνων από λαθρομετανάστες κλπ!

Μάλιστα, το...ζήτημα αποπροσανατολισμού προσφέρεται για ατελείωτο κουτσομπολιό, τηλεπαράθυρα και κομματική σπέκουλα για αρκετές ημέρες ακόμα!

Επίσης - κρατήστε το αυτό - "φορτώνει" τα άκρα, αναβαθμίζοντας τον ρόλο τους ως...μπαμπούλα, ενώ "σώνει" και το Κκε, που δύσκολα έμπαινε στη Βουλή!

Ευνοεί όμως και την Χ.Α: Δεν ξέρουμε αν είναι σε αριθμό ψήφων (αυτό θα φανεί στην κάλπη), αλλά σίγουρα τους επιστρέφει στον...αγαπημένο τους ρόλο: Αυτόν του θύματος που "πολεμούν όλοι" κι εκείνο επειδή "αγανάκτησε"...τους πλακώνει στο ξύλο και "ηρωοποιείται" στα μάτια του λαού!

Ένας γνώριμος ρόλος που βλέπαμε γι' αρκετά χρόνια και διακόπηκε για λίγο, όταν μετά τις Εκλογές της 6ης Μαίου 1 - 2 στελέχη της βγήκαν στα Μμε, αναγκασμένα εκ των πραγμάτων να προφέρουν (αποτυχημένα) πολιτικό λόγο.

Τρίβει τα χέρια του λοιπόν το Σύστημα, διότι τέτοια γεγονότα του δίνουν το δικαίωμα να πολώσει το κλίμα όπως και όποτε θέλει: Είναι, με λίγα λόγια, ένας άσος στο μανίκι για χρήση ανά πάσα στιγμή!

Το ερώτημα είναι: Οι λεγόμενοι Εθνικιστές της Χ.Α, δεν τα ήξεραν αυτά; Κι αν όχι, γιατί "έπεσαν στην παγίδα" του Συστήματος που "πολεμούν"; Να πρόκειται απλά για βλακεία ή για κάτι άλλο;;;

Ο καθένας, είναι ελεύθερος να βγάλει τα συμπεράσματά του!






Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Αντιεξουσιαστές επιτέθηκαν σε ανθρώπους που παρευρίσκοντο σε… μνημόσυνο (βίντεο)



Αντιεξουσιαστές που φώναζαν συνθήματα υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ επιτέθηκαν με μαχαίρια και ξύλα σε άτομα τα οποία βρίσκονταν σε ένα καφενείο κοντά στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για ένα μνημόσυνο.
Οι αντιεξουσιαστές νόμιζαν πως οι νεαροί με τα μαύρα είναι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής και άρχισαν με μαχαίρια, λοστούς και καδρόνια να χτυπούν όποιον έβρισκαν μπροστά τους μέχρι που από τις φωνές και τις κατάρες που ακούστηκαν από τους συγγενείς του νεκρού κατάλαβαν το λάθος  που έκαναν και έφυγαν.


ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ.


"Δολοφόνος" κατά τον ΣΥΡΙΖΑ ο Έλληνας που αμύνθηκε στον Αλβανό ληστή!


     Την ώρα που κανείς δεν γνωρίζει τις πραγματικές συνθήκες του θανάτου του 43χρονου Αλβανού ληστή στην Παιανία, ο ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε ετυμηγορία σύμφωνα με την οποία ο Έλληνας που αντιστάθηκε στον ληστή που απειλούσε να σκοτώσει τη μάνα του είναι ... δολοφόνος!
Έτσι μιλάει για "δολοφονία αλλοδαπού" για την οποία ευθύνεται η ... διάλυση της Παιδείας (φαίνεται έπρεπε να στείλουμε στο σχολείο τον Αλβανό ληστή), στη διάλυση της υγείας (λέτε να τσαντίστηκε ο ληστής επειδή δεν έβρισκε φάρμακα και άρχισε να ληστεύει;), του κοινωνικού κράτους (μήπως το έκοψαν το επίδομα του ληστή;) "και ως τέτοιο πρέπει να καταπολεμηθεί με ριζική αλλαγή της ασκούμενης πολιτικής" καταλήγει η ανακοίνωση.
Δηλαδή αν καταλάβαμε καλά, ο Έλληνας πολίτης που θα του σκότωναν τη μάνα, είναι δολοφόνος και ο Αλβανός έγινε ληστής επειδή δεν υπάρχει κράτος στην Ελλάδα!
Τι πίνουν εκεί στη Κουμουνδούρου;
Υ.Γ.: Αλήθεια, πόσα χρόνια ακόμα θα περιμένουμε να εκδώσει ανακοίνωση ο ΣΥΡΙΖΑ για την δολοφονία από κουκουλοφόρους των τριών ανθρώπων (τεσσάρων μαζί με το άτυχο μωρό που κυοφορούσε η τραγική μάνα) στην Marfin της Σταδίου; Ή προηγούνται στις ανακοινώσεις του ΣΥΡΙΖΑ οι Αλβανοί ληστές;


πηγη: defencenet.gr


Μπαλάφας του Σύριζα: "Μείωση εξοπλιστικών κι ας το ρισκάρουμε με την Τουρκία" !!!





ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ "GAY PRIDE" Ο ΣΥΡΙΖΑ!


Χέρι - χέρι ο Τσίπρας με κίναιδους, λεσβίες και λοιπούς ανώμαλους!




Στη φωτογραφία, βλέπετε και τον...μέγα χορηγό της συγκεκριμένης "εκδήλωσης"!

Έχοντας ως αφορμή την εκδήλωση «Athens Pride 2012», ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά με σχετική του ανακοίνωσή να σταματήσει η βία απέναντι στους ομοφυλόφιλους, τις λεσβίες και τις ...τρανς, υπερασπίζοντας παράλληλα το δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών να έχουν οικογενειακή ζωή όπως κάθε άλλο ζευγάρι.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:
«Η Επιτροπή Δικαιωμάτων ΣΥΡΙΖΑ χαιρετίζει τη διοργάνωση του “Athens Pride 2012” στην οποία και συμμετέχει, προκειμένου να διατρανωθεί για άλλη μια χρονιά η ανάγκη καταπολέμησης των διακρίσεων και προάσπισης του δικαιώματος στη διαφορετικότητα λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού.

Η Επιτροπή Δικαιωμάτων ΣΥΡΙΖΑ από την πρώτη στιγμή έχει σταθεί στο πλευρό των συμπολιτών και συμπολιτισσών μας με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό και μάχεται ασυμβίβαστα για την κατοχύρωση όλων των δικαιωμάτων και των ελευθεριών τους.


Με αφορμή τη διοργάνωση της ετήσιας αυτής σημαντικής εκδήλωσης, θεωρούμε ότι πρέπει να σταματήσει κάθε μορφή θεσμικών διακρίσεων αλλά και ρατσιστικής βίας ενάντια στους ομοφυλόφιλους, τις λεσβίες, τους αμφιφυλόφιλους και τις τρανς, και ότι τα ομόφυλα ζευγάρια έχουν δικαίωμα στην οικογενειακή ζωή, όπως κάθε άλλο ζευγάρι που απαρτίζεται από ετερόφυλους συζύγους. Δυστυχώς, η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν προσφέρουν κανένα είδος νομικής αναγνώρισης στα ομόφυλα ζευγάρια.


Εμείς δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας προκειμένου να γίνει σεβαστή η αρχή της ισότητας και της ισονομίας σε όλες ανεξαιρέτως τις πτυχές της, ώστε οι ΛΟΑΤ συμπολίτες και συμπολίτισσες μας να μην στερηθούν κανένα ανθρώπινο δικαίωμά τους, αλλά και να αναδειχτούν οι θετικές όψεις της συνύπαρξης μέσα από τη διαφορετικότητα».



Στο πλευρό του 22χρονου που καθάρισε την κοινωνία από έναν εγκληματία Αλβανό ο δήμος Παιανίας


              Στο πλευρό του 22χρονου, που σήμερα τα ξημερώματα πυροβόλησε και σκότωσε τον 43χρονο δράστη, που είχε διαρρήξει νωρίτερα το σπίτι της οικογένειας του μαζί με δύο συνεργούς, βρίσκεται ο δήμος Παιανίας. 

Ο αντιδήμαρχος της περιοχής Χρ. Δάβαρης εξέφρασε σε δηλώσεις του στον Βήμα 99,5 την πρόθεση ο Δήμος να υπερασπιστεί τον νεαρό ως μια κίνηση στήριξης.

«Όλη η κοινωνία της Παιανίας θα βρεθεί δίπλα στο νεαρό, στον συμπατριώτη μας και φίλο μας» δήλωσε ο κ. Δάβαρης, επισημαίνοντας μάλιστα ότι σε αυτή την κίνηση στήριξης «ο δήμος θα είναι πρωτοστάτης σε έναν άνθρωπο ο οποίος επί ένα τέταρτο είδε τη μητέρα του να έχει ένα μαχαίρι στο λαιμό».

«Η δημοτική αρχή θα βρεθεί στο πλευρό του για τον εξής λόγο: γιατί εμείς τυχαίνει να γνωρίζουμε την κοινωνία μας, τυχαίνει να γνωρίζουμε την οικογένεια, τυχαίνει να γνωρίζουμε τους ανθρώπους και το υψηλό ποιόν του παιδιού αυτού», συνέχισε. 

Σύμφωνα με τον κ. Δάβαρη, οι διαρρήκτες εισέβαλαν στην οικία του 25χρονου δύο φορές μέσα σε λίγη ώρα. «Ήρθαν, όταν κατάλαβαν ότι τους αντελήφθησαν οι ιδιοκτήτες έφυγαν, και μετά από τρία τέταρτα ξαναγύρισαν στο ίδιο σπίτι», είπε ο κ. Δάβαρης.

«Σήμερα, σε μία κοινωνία που ζούμε, που είμαστε στο έλεος της λεηλασίας και της κακοποιίας πρέπει να ξέρουμε και ποια είναι τα όπλα τα οποία θα αμυνθούμε. Εμείς, σαν δήμος, έχουμε τη δυνατότητα και προσπαθούμε με τον πιο σωστό τρόπο να αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση. Αλλά ένας άνθρωπος ο οποίος βλέπει στο σπίτι του ξένους ανθρώπους με ένα μαχαίρι στο λαιμό της μητέρας του και με την απειλή ότι 'θα σας καθαρίσουμε', από 'κει και πέρα το μυαλό σου σαλεύει», πρόσθεσε.

Αναφερόμενος στην ενέργεια του νεαρού να καταδιώξει και να πυροβολήσει τον 43χρονο, ο κ. Δάβαρης είπε: «Δεν είναι κάτι που το ασπαζόμαστε, αλλά είναι μία άμυνα. Σε αυτόν τον πόλεμο -επιμένω και το υπογραμμίζω- που σήμερα γίνεται κατά των κακοποιών και κατά της κατάστασης που έχουμε βρεθεί, είναι μία άμυνα».

Ο νεκρός Αλβανός και ο συνεργός του παραβίασαν την κεντρική είσοδο του σπιτιού και αμέσως άρχισε να ηχεί ο συναγερμός ενώ οι δράστες είχαν μπει ήδη μέσα στο σπίτι και είχαν ακινητοποιήσει το αντρόγυνο και τα δύο τους παιδιά. 

Ο ένας εκ των δραστών με τo μαχαίρι στο λαιμό, ζήτησε από τη γυναίκα να απενεργοποιήσει το συναγερμό ενώ ο ένας από τους γιους της οικογένειας συνεπλάκη με τους δύο κακοποιούς. 

Κάτω από τις συνθήκες αυτές, οι δράστες αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν το σπίτι, ενώ οι περίοικοι είχαν ξυπνήσει από τις φωνές και είχαν ειδοποιήσει την αστυνομία.

Λίγα λεπτά αργότερα, οι περίοικοι εντόπισαν τους δύο Αλβανούς με αποτέλεσμα τον έναν να τον ακινητοποιήσουν και την ίδια στιγμή ο ένας από τους δύο γιους της δεύτερης οικογένειας να πυροβολήσει δύο φορές στον αέρα. Στην προσπάθειά του να ακινητοποιήσει τον δεύτερο Αλβανό τον πυροβόλησε και τον σκότωσε.



πηγη: defencenet.gr



25χρονος ΚΑΤΑΔΙΩΞΕ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΕ ΑΛΒΑΝΟ ΛΗΣΤΗ


astynomikoi-5-nai


Ένας 25χρονος κατεδίωξε και σκότωσε τα ξημερώματα έναν 43χρονο Αλβανό, ο οποίος είχε προσπαθήσει νωρίτερα να ληστέψει σπίτια στην Παιανία. Είχε προηγηθεί κυνηγητό με την αστυνομία σε διάφορα σημεία της περιοχής.
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, όλα άρχισαν λίγο μετά τις 2 τα ξημερώματα, όταν τρεις άγνωστοι εισέβαλαν σε ένα σπίτι, αλλά έγιναν αντιληπτοί από τους ενοίκους και τράπηκαν σε φυγή. Δεν έφυγαν όμως από τη γειτονιά, αλλά σε μικρή απόσταση εισέβαλαν και σε δεύτερο σπίτι. Εκεί χτύπησε ο συναγερμός και οι δράστες απείλησαν την ιδιοκτήτρια ζητώντας της να τον απενεργοποιήσει.
Στο μεταξύ, όμως, ξύπνησαν οι δύο γιοι της ιδιοκτήτριας, 25 και 23 ετών και ήρθαν στα χέρια με τους ληστές, οι οποίοι τράπηκαν για μια ακόμα φορά σε φυγή. Κλήθηκε η αστυνομία, αλλά παρά τις έρευνες οι δράστες δεν εντοπίστηκαν. Αργότερα, περίπου στις 4 τα ξημερώματα, πιθανότατα οι ίδιοι δράστες εισέβαλαν και σε τρίτο σπίτι στην γειτονιά, ένας κάτοικος όμως τους αντιλήφθηκε και πυροβόλησε στον αέρα με καραμπίνα.
Οι ληστές τράπηκαν για μια ακόμα φορά σε φυγή. Ο 25χρονος γιος όμως της γυναίκας που απείλησαν στο προηγούμενο σπίτι, βγήκε στον δρόμο, είδε δύο άτομα να τρέχουν και τους καταδίωξε πυροβολώντας με καραμπίνα, με αποτέλεσμα να τραυματίσει θανάσιμα έναν 43χρονο Αλβανό, ενώ ένας ακόμα ομοεθνής του συνελήφθη από αστυνομικούς και κρατείται.
Ο 25χρονος παραδόθηκε στην Αστυνομία, ενώ από την Ασφάλεια διενεργείται έρευνα για να διαπιστωθούν επακριβώς οι συνθήκες του συμβάντος.


πηγη: liako.gr


H ANAΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ


2012_04_20_08_46_01__3eb48487beef4fb49a51368c5bcf52d9


ΑΥΤΟΥΣΙΑ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
Επί σειρά ετών οι δημοσιογράφοι όλων των καναλιών λασπολογούσαν μαζί με τους εκπροσώπους των κομμάτων του πολιτικού κατεστημένου την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. Καμμία πρωτοτυπία, λοιπόν, στον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκαν το ατυχές περιστατικό στην εκπομπή του Παπαδάκη. Πριν αναφερθούμε σε αυτό ανακοινώνουμε προς τον Ελληνικό Λαό ότι πριν τα ΜΜΕ μας αποκλείσουν τους αποκλείουμε εμείς. Δεν τους χρειαζόμαστε. Έχουμε στο πλευρό μας μισό εκατομμύριο Έλληνες, οι οποίοι για εμάς έχουν μεγαλύτερη σημασία από τα φερέφωνα ενός αμαρτωλού καθεστώτος, τα οποία είναι απόλυτα συνένοχα για την χρεωκοπία και το σημερινό κατάντημα του Λαού μας! Εμπάργκο από την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ σε όλα τα κανάλια και σε όλες τις εφημερίδες για να φανεί ξεκάθαρα ο αποκλεισμός μας, για να φανεί ξεκάθαρα το βρώμικο παιχνίδι που παίζουν εις βάρος μας. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε όλες τις συνεντεύξεις και παρουσίες των εκπροσώπων της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ κατά σύστημα οι περισσότεροι δημοσιογράφοι ήταν εχθρικοί απέναντί μας και προσπαθούσαν με κάθε τρόπο, όχι αντικειμενικά να πράξουν την αποστολή τους, που είναι η ενημέρωση του Ελληνικού λαού, αλλά να κάνουν προπαγάνδα κατά της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. Όπως λοιπόν έκαναν επί τόσα χρόνια να μιλούν για εμάς χωρίς εμάς και να μας συκοφαντούν, χωρίς να μας δίνουν το δικαίωμα της απαντήσεως, έτσι ας συνεχίσουν και τώρα, την απάντηση θα την δώσει ο Ελληνικός Λαός στις 17 Ιουνίου 2012. Σχετικώς με το επεισόδιο στην εκπομπή Παπαδάκη στον ΑΝΤ1. Επισημαίνουμε αυτά που με επιμέλεια όλα τα κανάλια αποκρύπτουν. Πρώτη σηκώθηκε και χειροδίκησε κατά του εκπροσώπου της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ Ηλία Κασσιδιάρη, η Λιάνα Κανέλλη κτυπώντας απρόκλητα τον στο πρόσωπο με ένα πακέτο εντύπων. Το δείχνει καθαρά το βίντεο. Αυτό όμως δεν το είδε κανένας, δεν το είδε ούτε η δικαιοσύνη, η οποία ξεκίνησε αυτόφωρη διαδικασία μόνο για τον εκπρόσωπο της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. Όπως δεν άκουσε βεβαίως και τις ύβρεις της Λιάνας Κανέλλη «πουσταριά, φασισταριά» κλπ. Για αυτά κύριοι κύριοι Εισαγγελείς δεν υπάρχει αυτόφωρη διαδικασία; Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ συνεχίζει τον αγώνα της για ένα δυνατό εθνικιστικό κίνημα εναντίον όλων και φυσικά εναντίον των ορφανών του Μαρξ, που κυριαρχούν στα κανάλια και παίζουν ένα βρώμικο παιχνίδι προπαγάνδας. Εάν θέλετε να καταδικάσουμε τον συναγωνιστή μας για την πράγματι ατυχή στιγμή, καταδικάστε και εσείς πρώτα τις ύβρεις και την επίθεση της Λιάνας Κανέλλη, αλλιώς δεν είστε τίποτε άλλο από θλιβεροί υποκριτές σε διατεταγμένη υπηρεσία. Άξιος ο μισθός σας! Στις 17 Ιουνίου θα μιλήσει ο λαός και αυτός θα κρίνει…


ΣΥΜΠΛΟΚΗ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ-ΚΑΝΕΛΛΗ


Απάντηση-χαστούκι στον Ρ.Τ.Ερντογάν


            Έπρεπε να έρθει μια υπηρεσιακή κυβέρνηση για να δώσει την απάντηση που αξίζει στον Ρ.Τ.Ερντογάν με μία σκληρή δήλωση: Έτσι, απαντώντας στις προκλητικές δηλώσεις Ερντογάν για «ελεημοσύνη 100 δισ. δολαρίων που παρακαλάει η Ελλάδα» ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Τσιόδρας, είπε τα εξής:

«Η Ελλάδα θα ανέμενε από τους γείτονές της να σέβονται τα προβλήματά της αντί να θορυβούν. Η Τουρκία έχει πολύ δρόμο να διανύσει για να φθάσει ακόμη και το σημερινό μειωμένο μέσο κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Ελλάδας. Καλύτερα λοιπόν για τη γειτονική μας χώρα να ασχολείται με τα δικά της προβλήματα, φροντίζοντας παράλληλα να κρατήσει περισσότερο εποικοδομητική στάση στις διμερείς σχέσεις».


πηγη: defencenet.gr



ΣΥΡΙΖΑ: Δικαίωμα στην οικογένεια και για τους ομοφυλόφιλους




Να σταματήσει κάθε μορφή θεσμικών διακρισεων και ρατσιστικής βιας ενάντια τους ομοφυλόφιλους, τις λεσβίες, τους αμφιφυλόφιλους και τις τρανς, ζητεί με ανακοίνωσή της η επιτροπή δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ.

Ανακοινώνοντας την συμμετοχή της στο “Athens Pride 2012”, η επιτροπή δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι πρέπει «να διατρανωθεί για άλλη μια χρονιά η ανάγκη καταπολέμησης των διακρίσεων και προάσπισης του δικαιώματος στη διαφορετικότητα λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού» αλλά και για να μπορούν τα ομόφυλα ζευγάρια να δημιουργούν οικογένεια.

Και συνεχίζει η ανακοίνωση: «Με αφορμή τη διοργάνωση της ετήσιας αυτής σημαντικής εκδήλωσης, θεωρούμε ότι πρέπει να σταματήσει κάθε μορφή θεσμικών διακρίσεων αλλά και ρατσιστικής βίας ενάντια στους ομοφυλόφιλους, τις λεσβίες, τους αμφιφυλόφιλους και τις τρανς, και ότι τα ομόφυλα ζευγάρια έχουν δικαίωμα στην οικογενειακή ζωή, όπως κάθε άλλο ζευγάρι που απαρτίζεται από ετερόφυλους συζύγους. Δυστυχώς, η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν προσφέρουν κανένα είδος νομικής αναγνώρισης στα ομόφυλα ζευγάρια». 

«Θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας προκειμένου να γίνει σεβαστή η αρχή της ισότητας και της ισονομίας σε όλες ανεξαιρέτως τις πτυχές της, ώστε οι ΛΟΑΤ (σ.σ. Λεσβιακά, Ομοφυλόφιλα, Αμφισεξουαλικά και Τρανσεξουαλικά άτομα) συμπολίτες και συμπολίτισσες μας να μην στερηθούν κανένα ανθρώπινο δικαίωμά τους, αλλά και να αναδειχτούν οι θετικές όψεις της συνύπαρξης μέσα από τη διαφορετικότητα».


πηγη: newsit.gr



ΨΗΦΙΣΤΕ  (Τ)ΣΥΡΙΖΑ........









Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Mαζική αποχώρηση στελεχών από το κόμμα του Τζήμερου


             Κύμα παραιτήσεων εκδηλώνεται τις τελευταίες μέρες στο κόμμα του Θ. Τζήμερου. Στελέχη φεύγουν εκφράζοντας τη διαφωνία τους με τις επιλογές του επικεφαλής του σχηματισμού και καταγγέλλουν τον τρόπο λήψης αποφάσεων.

Προ ολίγων ημερών την παραίτησή του υπέβαλλε ο αντιπρόεδρος και μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου της Δημιουργίας Ξανά, κ. Κ. Λουκόπουλος, σημειώνοντας την αντίθεσή του με την επιλογή σύμπραξης του κ. Τζήμερου με τον κ. Στ. Μάνο, ενώ σήμερα την παραίτησή του από την εθνική επιτροπή του κόμματος ανακοίνωσε με επιστολή του, το μέλος του οργάνου, κ. Εμμ. Επιτροπάκης.

Στην επιστολή του μεταξύ των άλλων καταγγέλλει τον κ. Τζήμερο για παράδοση σε συμφέροντα και «απόπειρα διαφθοράς», ενώ σημειώνει μεταξύ των άλλων ότι ο πρόεδρος του κόμματος «έπαιρνε και παίρνει όλες τις αποφάσεις μόνος του, συνεπικουρούμενος από τον Σοφέρ και τη Γραμματέα του, οι οποίοι συμμετέχουν σε όλες τις διαπραγματεύσεις, τη στιγμή που ο ίδιος ο Αντιπρόεδρος του κόμματος και τα μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου έχουν παντελή άγνοια».

Στην επιστολή παραίτησης αναφέρεται: «Ο Πρόεδρος ουδόλως ενδιαφέρθηκε να συγκροτήσει ένα κόμμα με πραγματικές αρχές, πρόγραμμα και πολιτικούς στόχους, αλλά να «στήσει» μια τεράστια επικοινωνιακή μηχανή, αξιοποιώντας τις πραγματικά εξαιρετικές ρητορικές ικανότητες του και χρησιμοποιώντας ως μόνιμο άλλοθι την πίεση του χρόνου. Ιδρυτική Διακήρυξη, καταστατικό, οικονομική διαφάνεια, όλα ήταν και παραμένουν προσχηματικά, εφόσον στην πραγματικότητα τίποτε δεν ακολουθείται.

Εντάσσω επίσης στο ίδιο πλαίσιο την απόφαση για τη συνεργασία, την ευθύνη της οποίας φέρει εις το ακέραιον και η ίδια η Εθνική Επιτροπή με την ψήφο της. Ήταν μια απόφαση που άλλαξε εντελώς τη φυσιογνωμία του κόμματος, εξέθεσε ανεπανόρθωτα στους ψηφοφόρους μας τα μέλη, τους υποψηφίους βουλευτές, τα στελέχη και, κυρίως, ήταν μια απόφαση που πάρθηκε παρασκηνιακά με άγνωστους μέχρι σήμερα όρους. 

Υπενθυμίζω πως η απόφαση αυτή ουδέποτε συζητήθηκε με τα μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου, αλλά ούτε και με τους υποψήφιους βουλευτές, οι οποίοι την πληροφορήθηκαν μέσω του Facebook αργά το βράδυ της Κυριακής 20/5. Ίσως δεν γνωρίζουν ακόμα όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές μας (των εκλογών της 6ης Μαΐου), πως οι συζητήσεις για την επίμαχη συνεργασία ξεκίνησαν το Σάββατο 19/5, και δεν τους ανακοινώθηκε τίποτα στην ημερίδα, όπου είχαν κληθεί για να εκθέσουν την εμπειρία τους και να ακουστεί η φωνή τους! Πολύ πιθανόν να μην ζητείτο ούτε η γνώμη της Εθνικής Επιτροπής, εφόσον ουδέποτε υπήρξε πρόθεση να συγκληθεί. 

Η Εθνική Επιτροπή συνεκλήθη με πρωτοβουλία των μελών της, όταν διαπίστωσε πως σημαντικές αποφάσεις για το κόμμα θα λαμβάνονταν ερήμην της.

Χαρακτηριστικό δε είναι πως, ενώ η κύρια επιχειρηματολογία για τη συνεργασία με τη Δράση ήταν η καλλιέργεια μιας κουλτούρας συνεργασιών, στο ίδιο το κόμμα καλλιεργήθηκε ακριβώς το αντίθετο! Ο Πρόεδρος έπαιρνε και παίρνει όλες τις αποφάσεις μόνος του, συνεπικουρούμενος από τον Σοφέρ και τη Γραμματέα του, οι οποίοι συμμετέχουν σε όλες τις διαπραγματεύσεις, τη στιγμή που ο ίδιος ο Αντιπρόεδρος του κόμματος και τα μέλη του Πολιτικού Συμβουλίου έχουν παντελή άγνοια».



πηγη: defencenet.gr



Τουρκία: "Βουλγαρία,Κύπρος,Αρμενία,και Γεωργία αποτελούν μέρος της τουρκικής επικράτειας"


Image           «Οι φοιτητές  στην Κωνσταντινούπολη έλαβαν ένα πολυμεσικό εργαλείο μάθησης, στο οποίο παρουσιάζεται ότι στην τουρκική επικράτεια ανήκει μέρος της Αρμενίας, ορισμένων περιοχών του Ιράκ, μέρη της Βουλγαρίας, το ελληνικό τμήμα της Κύπρου και τμήματα της Γεωργίας»


Σύμφωνα με τους συντάκτες του περιεχομένου το Μπατούμ είναι χαρακτηρισμένο ως τουρκική πόλη και η Γεωργία περιγράφεται ως ‘Νότια Καυκασία’.

Το υπουργείο Εξωτερικών της Γεωργίας ανακοίνωσε ότι θα επαληθεύσει τις πληροφορίες. Από την τουρκική πλευρά λένε ότι έγινε λάθος.

Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα ‘Μιλιέτ’ ο αναφερόμενος χάρτης περιλαμβάνεται στο CD που χορηγείται  στα πλαίσια του εθνικού εκπαιδευτικού προγράμματος του τουρκικού  Υπουργείου Παιδείας.

Στο πλαίσιο του προγράμματος παρέχεται δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό και οργανώνονται εκπαιδευτικά μαθήματα που προσφέρονται στα παιδιά και στους γονείς τους.

πηγη: defencenet.gr


ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΑΤΕ ΚΑΡΦΙ-ΓΡΑΜΜΗ......ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΑΔΗΜΗΡΟ!



ΒΡΗΚΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΣΚΕΛΕΤΟΥΣ… ΒΡΥΚΟΛΑΚΩΝ!


tafoi_brykolakes-1-nai


Σήμερα δεν χρειάζονται βρυκόλακες για να μας πιουν το αίμα. Το πίνουν οι Νεοταξίτες

Σύμφωνα με τον θρύλο οι βρυκόλακες κατοικούσαν πολλές περιοχές των Βαλκανίων αλλά η αρχαιολογική σκαπάνη μόλις αποκάλυψε σκελετούς της μεσαιωνικής περιόδου που μαρτυρούν πως ... ίσως υπάρχει φωτιά πίσω από τον καπνό. Όπως αναφέρει το iefimerida.gr, αρχαιολόγοι ανακάλυψαν στην Βουλγαρία δύο σκελετούς της Μεσαιωνικής Εποχής με καρφωμένους μεταλλικούς πασσάλους στο στήθος.
Κι αν δεν επιβεβαιώνουν τον θρύλο, τα ευρήματα στους τάφους του περιβάλλοντα χώρου ενός μοναστηρίου της Σωζόπολης αποδεικνύουν ότι οι κάτοικοι της περιοχής πίστευαν στην ύπαρξη των βρυκολάκων και στην εξόντωσή τους με το χτύπημα ενός πασσάλου (ξύλινο ή ασημένιο) στην καρδιά.
«Αυτοί οι δύο σκελετοί έχουν χτυπηθεί με μια πρακτική η οποία ήταν πολύ συνηθισμένη στην βουλγαρική επαρχία ακόμη και στις αρχές του 20ού αιώνα», επισημαίνει ο διευθυντής του εθνικού μουσείου ιστορίας της Βουλγαρίας, Μπόζινταν Ντιμιτρόφ και αποκαλύπτει πως μέχρι στιγμής έχουν βρεθεί περισσότεροι από 100 ανάλογοι σκελετοί στη γειτονική χώρα.
Σύμφωνα μάλιστα με παγανιστικές δοξασίες, εάν οι άνθρωποι που θεωρούνταν κακοί κατά τη διάρκεια της ζωής του δεν θάβονταν με τον πάσσαλο στην καρδιά, θα επέστρεφαν ακόμη πιο μοχθηροί... σαν βαμπίρ. «Τις περισσότερες φορές οι βρυκόλακες ήταν αριστοκράτες και ισχυροί κληρικοί της εποχής. Το περίεργο, όμως, είναι ότι κανείς από τους σκελετούς που βρέθηκαν δεν ανήκαν σε γυναίκες», λέει κ. Ντιμιτρόφ.
Μόλις ένα μήνα πριν ωστόσο βρέθηκε στη Βενετία γυναικείο κρανίο με ένα τούβλο σφηνωμένο στο στόμα κατά την συνηθισμένη τακτική εξόντωσης των βρυκολάκων στην περιοχή την εποχή της Αναγέννησης! «Για να σκοτώσεις έναν βρυκόλακα έπρεπε να βγάλεις το σάβανο μπροστά από το πρόσωπό του γιατί με αυτό τρεφόταν ακριβώς όπως ένα παιδί πίνει το γάλα του, και να βάλεις ένα σκληρό αντικείμενο στο στόμα προκειμένου να το κρατήσεις ανοιχτό», εξηγεί ο Ματέο Μπορίνι, ανθρωπολόγος του Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας.

πηγη: liako.gr





Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

KKE: TO ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑΞΕ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟ. ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ


bgdfgfghfg


Αν δει κανείς το σύνολο των συνδικαλιστών και των στελεχών του ΠΑΣΟΚ που μετακόμισαν στον ΣΥΡΙΖΑ, θα συμμεριστεί αυτό που λέει ο τίτλος του άρθρου και που κyκλοφορεί στο twitter και καταγγέλλεται από το ΚΚΕ.
Η φημολογία ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζεται από τους Αμερικάνικους οίκους αξιολόγησης που έφεραν τον Παπανδρέου και θέλουν να μας πάνε στη δραχμή, αρχίζει και βρίσκει βάση και σε πρόσωπα και σε μεθόδους ακατάσχετης και ασυνάρτητης υποσχεσιολογίας του στυλ λεφτά υπάρχουν νούμερο 2.
Όσον αφορά το να αρχίσουμε να μοιράζουμε διαβατήρια στους λαθρομετανάστες, ίσως είναι και ο λόγος με τον οποίο πρακτικά θα οδηγηθούμε εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφοιυ΄το ελληνικό διαβατήριο θα αντιστοιχεςί με διαβατήριο λαθρομετανάστη και θα χρειαζόμαστε visa γισα να κινηθούμε εντός ένωσης.
Όπως μάλιστα είπε εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ στο ΣΚΑΙ μπορούμε να βγούμε και από τις συνθήκες Δουβλίνο 2 και Σένγκεν.
Το μόνο που θα μας λείπει θα είναι ο Τσαουσέσκου ή ο Εμβέρ  Χότζα ή ο Τσε Γκεβάρα, αν και αυτόν τον βρήκαμε ήδη στο πρόσωπο του Τσίπρα.

¨πηγη: liako.gr


Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Μπαλάφας του Σύριζα: "Μείωση εξοπλιστικών κι ας το ρισκάρουμε με την Τουρκία" !!!





ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ. ΕΡΧΕΤΑΙ Η MOTHER COMPANY. ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΡΟΤΣΙΛΝΤ-ΡΟΚΦΕΛΛΕΡ


rockefeller_rochild-1-nai


Όπως σας είχαμε ενημερώσει στην ιντερνετική μας εκπομπή LIAKO RADIO LIVE πριν από τρεις μέρες, οι μεγιστάνες των τραπεζών και των επιχειρήσεων ενώνουν τις δυνάμεις τους. Το επενδυτικό τραστ του Τζέικομπ Ρότσιλντ RIT Capital Partners συμφώνησε να αγοράσει το 37% του ομίλου διαχείρισης κεφαλαίων και επενδύσεων πλούτου του Ντέιβιντ Ροκφέλερ, Rockefeller Financial Services
Υστερα από πέντε δεκαετίες γνωριμίας, ήρθε η ώρα να προχωρήσουν στον «γάμο», και, δη, κοινού συμφέροντος. Ο λόγος για τους απογόνους δύο από τις γνωστότερες τραπεζικές και επιχειρηματικές δυναστείες στις δύο όχθες του Ατλαντικού, τους Ρότσιλντ και τους Ροκφέλερ, που αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να εκμεταλλευτούν τις επενδυτικές ευκαιρίες στους τομείς όπου κατέχουν τεχνογνωσία.
Θα προχωρήσουν, δηλαδή, στη δημιουργία κοινών επενδυτικών κεφαλαίων και σε από κοινού εξαγορές. Το εισηγμένο επενδυτικό τραστ του Τζέικομπ Ρότσιλντ RIT Capital Partners συμφώνησε να αγοράσει το 37% του ομίλου διαχείρισης κεφαλαίων και επενδύσεων πλούτου του Ντέιβιντ Ροκφέλερ, Rockefeller Financial Services.
Με αυτήν τη στρατηγική συμφωνία έρχονται πιο κοντά ο 96χρονος «πατριάρχης» των Ροκφέλερ και ο είκοσι χρόνια νεότερος Ρότσιλντ, οι οποίοι φέρονται να είχαν δώσει τα χέρια για τη συγκεκριμένη συνεργασία σε συνάντησή τους πριν από δύο χρόνια, ακολουθώντας, προφανώς, τη συμβουλή του θρυλικού Τζον Ροκφέλερ ότι «μια φιλία βασισμένη στις επιχειρήσεις είναι καλύτερη από ότι μια επιχείρηση βασισμένη στη φιλία».
Η τεράστια μητρική εταιρία MOTHER COMPANY (Γιατίκαι πως ζουν ανάμεσά μας τόμος 27) θα αναλάβει να αγοράσει όλα τα χρέη όλων των κρατών και ίσως γι΄αυτό και ο Τσίπρας ευαγγελίζεται ότι θα χαριστούν όλα τα χρέη, επειδή κανείς δεν θα χρωστάει τίποτε αλλά δεν θα του ανήκει και τίποτε, αφού όλα θα ανήκουν στην MOTHER COMPANY, την εταιρεία επικεφαλής της οποίας θα είναι ο υιός της ανομίας.
Σε περίπτωση που δεν κατορθώσουν στα επόμενα πέντε χρόνια  (στο πραγματικό 2012) να εξουδετερώσουν τον Πούτιν, θα πάνε στην εφαρμογή του 4ου σενάριου (ΤΟΜΟΣ 32) , εκτός και αν τους προλάβει ο "ΚΟΝΤΌΣ" και τα κάνει όλα γης Μαδιάμ.

πηγη: liako.gr