ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΣΥΝΤΟΜΟ ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ




gkrizoi_lykoiΜε αφορμή την γαλάζια σημαία με τον λύκο που κρέμεται πίσω από πολλούς Τούρκους ομιλητές σας ξαναδίνουμε ένα παλιό μας άρθρο, από το 2010, αφού πρώτα σας δείξουμε τον αρχηγό της σωβινιστικής τουρκικής οργάνωσης των γκρίζων λύκων να κάνει με τα δάχτυλά του το σύμβολο των λυκανθρώπων Μαλτσέχ, ο ηγέτης των οποίων, ο Βελιάλ,  αποτελεί και τον ουσιαστικό πλανητάρχη, διοικώνταε τον πλανήτη από την υπόγεια Λευκή Πολιτεία, που βρίσκεται στην έρημο Τάκλα Μακάν, με τα τσιράκια του πού αλλού, στον Λευκό Οίκο. Όλο συμπτώσεις είμαστε.
Το σημείο που κάνει με τα δάχτυλα πολλοί νομίζουν ότι είναι σατανιστικό, αλλά κάνουν λάθος, αναπαριστά το κεφάλι λύκου και είναι το σύμβολο των κυνοκεφάλων Μαλτσέχ, που διοικούν την Λευκή Αδελφότητα. Κι άλλη σύμπτωση.
b74124f3eb2d9e7b342acc73








Διαβάστε το άρθρο του 2010
Επειδή το σύμβολο της ημισελήνου, που κάποιοι και περιμένουμε να μάθουμε ποιοί, έβαλαν στην παραλία της Θεσσαλονίκης προκάλεσε πολλά σχόλια και ακόμη περισσότερες αντιδράσεις, γιατί με την φασαρία που έγινε με τον σφαγέα των Ελλήνων Κεμάλ, έγινε πολύς ντόρος, επιθυμούμε να δώσουμε μερικά στοιχεία ιστορίας αληθινής και όχι "συνωστισμένης".
pho-09jul13-169474
1. Μία από τις αρχαιότερες φυλές του πλανήτη, είναι οι Γιουγκούρ Τούρκοι. Τόπος καταγωγής τους, η δυτική πλευρά της ερήμου Τάκλα Μακάν, που βρίσκεται στην βόρεια Κίνα, κάτω από την σημερινή Μογγολία. Η ιστορία των Γιουγκούρ, πάει πολύ πίσω από το 3000 π.Χ. Είχαν εξαπλωθεί σε όλη σχεδόν την σημερινή Μογγολία και περί το 3000 π.Χ. πολέμησαν εναντίον του Διονύσου στις μάχες της Τάκλα Μακάν. Η φυλή τους αποτελείται από Μογγόλους, αλλά και από ξανθούς γαλανομάτηδες της στέπας της κεντρικής Ασίας.
2. Αμέσως μετά τον Χριστό, η Λευκή Αδελφότητα, τους οδήγησε στην μεγαλύτερη αποστολή που είχαν αναλάβει ποτέ. Δημιούργησαν το ανατολικό Χαγανάτο, στην Μογγολία και στην Κίνα, και το δυτικό Χαγανάτο στην περιοχή της Κασπίας.
w-uy-empire1
3. Το δυτικό Χαγανάτο, χωρίστηκε στα δύο. Σε αυτούς που κινήθηκαν νότια και σταδιακά κατέλυσαν την Βυζαντινή αυτοκρατορία, και σε αυτούς που ονομάστηκαν Χαζάροι και δημιούργησαν το βασίλειο της Κασπίας.
4. Οι Χαζάροι, που ήτανε αρκετά εκατομμύρια,  έγιναν κατ΄ εντολή του βασιλιά τους όλοι Εβραίοι στο θρήσκευμα, πριν από χίλια περίπου χρόνια, χωρίς όμως καθώς καταλαβαίνετε να είναι Εβραίοι στην καταγωγή. Τώρα θα μου πείτε, γιατί έγιναν Ιουδαίοι; (Διαβάστε "Γιατί και πως ζουν ανάμεσά μας, τριλογία 13-14-15 που θα κυκλοφορήσει σε μερικές μέρες και θα τα μάθετε όλα).
5. Οι Χαζαροτουρκοεβραίοι, διασκορπίστηκαν στην ανατολική Ευρώπη και δήλωναν παντού Εβραίοι, χωρίς να είναι. Μιλάμε για το 90% των σημερινών Εβραίων σε όλο τον πλανήτη, αφού μετά μαζικά μετανάστευσαν στην Αμερική και στην Δυτική Ευρώπη και την Μεσόγειο. Πολλοί τους ονόμασαν η 13η φυλή του Ισραήλ και οι ίδιοι αυτοαποκαλούνται Ασκεναζί.
1232582737
6. Το σύμβολο των Γιουγκούρ ανέκαθεν, ήταν οι λύκοι, από τους παλιούς αφέντες τους τους κυνοκέφαλους Μαλτσέχ και βεβαίως η ημισέληνος, σύμβολο της μεγάλης "δέσποινας" του Θιβέτ Λίλιθ.
7. Σήμερα οι Γιουγκούρ της Τάκλα Μακάν στην Κίνα κάνουν συχνά εξεγέρσεις και έχουν την στήριξη του "παντουρκιστή" υπουργού εξωτερικών της Τουρκίας Νταβούτογλου, που θέλει τουρκικό κράτος από τον ειρηνικό ως την Μεσόγειο, και γι΄ αυτό οι Αμερικάνοι τον χαρακτήρισαν "επικίνδυνο", όπως είδαμε στο wikileaks. Συχνά στις εξεγέρσεις τους υπάρχουν νεκροί και γι΄ αυτό υπάρχουν πολλά διπλωματικά επεισόδια μεταξύ Κίνας και Τουρκίας, με διαμαρτυρίες στη Χάγη κτλ.

uyghur_demo2_dh_5july10
8, Η σημαία των Γιουγκούρ, είναι σαν την τουρκική, αλλά γαλάζια.
9. Η ημισέληνος δεν είναι βυζαντινό σύμβολο όπως ισχυρίστηκαν λανθασμένα κάποιοι, αλλά σύμβολο της Λίλιθ, που στην αρχαία ελληνική μυθιστορία αναφέρεται και σαν Λάμια ή Εκάτη, που έβγαινε έξω μόνο τα βράδια που ήταν εντελώς σκοτεινά ή όταν η σελήνη ήταν νέα και δεν φώτιζε πολύ. Για το λόγο αυτό η ημισέληνος έγινε το σύμβολό της.
10. Γενικά και οι τρεις αδελφότητες του σκότους, και η Λευκή και η Μαύρη και αυτή της Αλήθειας, δηλαδή της Λίλιθ, έχουν σαν σύμβολο την ημισέληνο, που λόγω των Τούρκων έγινε γενικά ένα μουσουλμανικό σύμβολο.
Για τους παραπάνω λόγους, καλείται ο περιφερειάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης, να κατεβάσει αυτό το περίεργο σύμβολο από την παραλία. Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να μην θεωρούμε ότι κάποιος το έβαλε επίτηδες.

πηγη: liako.gr


ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ. ΒΙΝΤΕΟ




ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΤΟΥ.
ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΥΜΕΝΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ!!!
Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.........



Την Δευτέρα κατατίθεται η πρόταση νόμου για την κατάργηση του λαθρονομοσχεδίου


Την Δευτέρα κατατίθεται η πρόταση νόμου για την κατάργηση του λαθρονομοσχεδίου


Η κοινοβουλευτική ομάδα της Χρυσής Αυγής ανταποκρινόμενη στην απαίτηση του ελληνικού λαού για μια Ελλάδα, που ανήκει στους Έλληνες και συνεπής στην ιδεολογία της, θα καταθέσει τη Δευτέρα σχέδιο νόμου για την κατάργηση του νόμου 3838/2010 γνωστού ως νόμου Ραγκούση, από το επώνυμο του τότε Υπουργού Εσωτερικών της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ επί Πρωθυπουργίας Γεωργίου Παπανδρέου.
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με την υποστήριξη της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, που τότε περιελάμβανε & τους μετέπειτα βουλευτές της ΔΗΜΑΡ και με την ανοχή της ΝΔ και του ΚΚΕ, που δεν ψήφισαν μεν, αλλά & δεν πρόβαλαν ουδεμία ένσταση συνταγματικότητας του εν λόγω νόμου, ψήφισε και υιοθέτησε την κατάργηση του δικαίου του αίματος, που έθετε ως προϋπόθεση την κατοχή της Ελληνικής ιθαγένειας από έναν τουλάχιστον γονέα ως προϋπόθεση για την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας από το τέκνο με τη γέννηση του. Παράλληλα, χαλάρωσε τις προϋποθέσεις απόκτησης ελληνικής ιθαγένειας από ενήλικους αλλοδαπούς με πολιτογράφηση, ενώ έδωσε δικαίωμα σε αλλοδαπούς να ψηφίζουν και να εκλέγονται στις Δημοτικές Εκλογές.
Η Χρυσή Αυγή στην πρόταση νόμου, που θα καταθέσει η κοινοβουλευτική της ομάδα & λαμβάνοντας υπόψη την απόφαση 350/2011 του Δ' Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, όπου έχει κρίνει αντισυνταγματικές τις διατάξεις του νόμου για την απόκτηση ιθαγένειας από αλλοδαπούς λόγω γέννησης ή φοίτησης σε Ελληνικό σχολείο, καθώς και τη συμμετοχή αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές, θα προτείνει τις κατωτέρω καινοτόμες διατάξεις:
- Κατάργηση απονομής ιθαγένειας σε αλλοδαπούς είτε λόγω γέννησης είτε λόγω φοίτησης σε Ελληνικό σχολείο με μεταβατική διάταξη για αφαίρεση σε όσους την έχουν ήδη αποκτήσει με το νόμο Ραγκούση
- Αυστηροποίηση της κτήσης ιθαγένειας από ενήλικους αλλοδαπούς με πολιτογράφηση
- Κατάργηση συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές εκλογές με μεταβατική διάταξη για παύση όσων αλλοδαπών έχουν εκλεγεί σύμβουλοι σε δημοτικά ή τοπικά συμβούλια ή άλλα αξιώματα ως αιρετοί, καθώς και με επανάληψη των Δημοτικών εκλογών σε εκείνα τα εκλογικά τμήματα των Δήμων, που ψήφισαν αλλοδαποί βάσει ειδικών εκλογικών καταλόγων αλλοιώνοντας τη  βούληση των Ελλήνων Δημοτών
- Νομοθετική δέσμευση των εκάστοτε Υπουργών σε προκηρύξεις εισαγωγής σπουδαστών σε Σχολές των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας να περιλαμβάνουν την ύπαρξη ελληνικού γένους από έναν τουλάχιστον εκ των γονέων των υποψηφίων ως απαραίτητη προϋπόθεση για συμμετοχή τους στις εξετάσεις των εν λόγω σχολών, Η διάταξη θα έχει αναδρομική ισχύ από το 2010 και όσοι σπουδαστές ή απόφοιτοι των Σχολών αυτών υπηρετούν και δεν διαθέτουν ελληνικό γένος, θα απολυθούν με σχετική μεταβατική διάταξη

πηγη: xryshaygh.com


Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Προκαλούν Εμφύλιο: Επιθέσεις Αριστερών & Πακιστανών κατά Λαϊκού Συνδέσμου!





Για πρώτη φορά στην νεότερη ελληνική πολιτική ιστορία ελληνικά κοινοβουλευτικά κόμματα συντάχθηκαν με ... Πακιστανούς, Μπαγκλαντεσιανούς, Αφγανούς και λοιπούς λαθρομετανάστες (και λέμε λαθρομετανάτες γιατί είναι βέβαιο ότι ουδείς από αυτούς ήρθε νόμιμα στην Ελλάδα έστω και αν κάποιοι νομιμοποιήθηκαν εν συνεχεία) κατά έτερου ελληνικού κοινοβουλευτικού κόμματος.
Ο ΣΥΡΙΖΑ και λοιπά κόμματα της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς  (ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ), λειτουργώντας σαφώς αντιδημοκρατικά διοργάνωσαν πριν λίγο συλλαλητήριο στη Νίκαια, εναντίον του κόμματος Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή και απαιτούσαν (οι λαθρομετανάστες!) να κελίσουν τα γραφεία του κόμματος στην περιοχή!
Βέβαια η συγκέντρωση ατέληξε σε παταγώdη αποτυχία (ούτε καν 200 άτομα) και οι αντισυγκέντρωση πολιτών που διοργάνωσε ο Λαϊκός Σύνδεσμος ήταν τριπλάσια σε μέγεθος από αυτή των ΣΥΡΙΖΑ, λαθρομεταναστών, ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ. Τα μέλη του Λαϊκού Συνδέσμου κατάφεραν να προσττέψουν τελικα τα γραφεία τους, καθώς ο όγκος τους δε επέτρεψε σε κανέναν να τα πλησιάσει.

Λαθρομετανάστες επιτέθηκαν σε πολίτες της συγκέντρωσης της Χρυσής Αυγής, αλλα χάρη στην επέμβαση της ομάδας περιφρούρησης του κόμματος δεν επεκτάθηκαν τα επεισόδια.

Χαρακτηριστικό είναι ότι έφτασε να κάνει δήλωση κατά του ελληνικού κόμμτος που συγκέντρωσε το 7% των ψήφων και είναι στο Κοινοβούλιο και ο ... πρόεδρος της κοινότητας των Πακιστανών στην Ελλάδα!

Σύμφωνα λοιπόν με τον κ.Ταβέντ Ασλάμ πρόεδρος της κοινότητας των Πακιστανών στην Ελλάδα, «Οι Πακιστανοί δεν προστατεύονται από την Αστυνομία. Θέλω να καταγγείλω τη συνεργασία της Χρυσής Αυγής με την Αστυνομία. Υπάρχει στήριξη από την Αστυνομία στα εγκλήματα της Χρυσής Αυγής. Σήμερα υπάρχουν εδώ εκατοντάδες αστυνομικοί. Οταν χτυπάνε τους μετανάστες, που είναι η αστυνομία; Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους Αριστερούς που είναι πάντα δίπλα μας».
Δηλαδή, αν καταλάβαμε καλά, ο Πακιστανός ζητά από την ελληνική αστυνομία να παρέμβει και να καταστείλει τις δραστηριότητες ενός κόμματος, το οποίο εκπροσωπείται στην Βουλή για να μην ενοχλούνται οι ομοεθνείς του, τους οποίους εν πάση περιπτώσει ουδείς ενοχλεί (και δεν πρέπει να ενοχλεί...) αν δεν κάνουν κάτι παράνομο ή δεν βρίσκονται παράνομα στην χώρα!
Αλλά τί παράδειγμα να πάρουν οι Πακιστανο-αφγανοί και λοιποί συμπαρομαρτούντες όταν το πολιτικό κατεστημένο ενοχλείται από την παρουσία ριζοσπαστικών δεξιών δυνάμεων στο ελληνικό Κοινοβούλιο και δεν μπορεί να αποδεχθεί ούτε καν την βούληση του ελληνικού λαού;
Σε ανακοίνωσή του ο Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή αναφέρει μεταξύ άλλων ότι ρέπει να προστατεύσουμε το δικαίωμά μας να λέμε την γνώμη μας μέσα στην ίδια την πατρίδα μας για όλα αυτά που μας πληγώνουν και καλούμε τους πάντες να προστατέψουν τα γραφεία μας σε όλα τα μέρη της Ελλάδας". 

πηγη: defencenet.gr


ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ



Ενίσχυση της 1ης τουρκικής Στρατιάς...
Eπιμένει στις ασκήσεις διάβασης υδάτινων κωλυμάτων ο Ελληνικός Στρατός και μία από αυτές πραγματοποιήθηκε στο Πεδίο Ασκήσεων – Πεδίο Βολής «ΨΗΛΟΥ ΣΤΑΛΟΥ», από μονάδες μιας από τις πλέον επίλεκτες Ταξιαρχίες του Στρατού, της 30ης Μηχανοκίνητης. Φωτογραφίες από την Τελική Φάση της Τακτικής Άσκησης Μετά Στρατευμάτων επιπέδου Συγκροτήματος Ίλης Μέσων Αρμάτων βλέπετε, αλλά έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το σενάριο που ακολουθήθηκε:
leopard_evros-3-naiΥπέρβαση επιτιθέμενης μονάδας και αντεπίθεση με διάβαση υδάτινου κωλύματος! Κλασικό σενάριο για διάβαση του Έβρου προς ανατολάς στις πεδιάδες της Αδριανουπόλεως. Σαφές το μήνυμα και ισχυρό. Στο υλικό της Ταξιαρχίας τα LEO1A5 τα οποία αναμένεται να αντικατασταθούν εντός των επόμενων 12 μηνών από Μ1Α1 Abrams και κατ'αυτό τον τρόπο να πάει σε άλλο επίπεδο η ισχύς της Ταξιαρχίας. Υπήρξε και γυναίκα στέλεχος, χειριστής του Fagot, το ZU-23-2 ταγμένο και έτοιμο για αμυντική αντιαρματική βολή, την γέφυρα που δημιουργεί προϋποθέσεις διάβασης του κωλύματος κλπ...
leopard_evros-2-naiΑξίζει να σημειώσουμε ότι εσχάτως το τουρκικό Επιτελείο ενίσχυσε τις δυνάμεις της 1ης Στρατιάς που είναι υπεύθυνη για το μέτωπο του Έβρου και απέναντι στην ελληνική διάταξη υπάρχουν, ούτε λίγο, ούτε πολύ, περί τους 100.000 άνδρες του τουρκικού Στρατού!

πηγη: defencenet.gr


«ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΗΓΗ ΟΡΥΚΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ», ΛΕΓΕΙ Ο Ο.Η.Ε.


orykta_mak-thraki-1-nai




Ανταγωνίζονται οι «μεγάλοι» για τον έλεγχό της
Έκθεση του ΟΗΕ, που δημοσιεύεται στη γαλλική εφημερίδα Le Figaro, αποκαλύπτει ότι "βάσει ερευνών και εξορύξεων σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, η χώρα κάθεται επάνω σε μία πλάκα με δεκάδες εξαιρετικά σπάνια ορυκτά με εφαρμογή στην βαριά βιομηχανία, αεροναυπηγική κλπ., τα οποία τα διαθέτει και σε μεγάλες ποσότητες".
Εκτός από τους υδρογονάνθρακες η Ελλάδα φαίνεται ότι αποτελεί γενικά "Ελ Ντοράντο" σπάνιων στρατηγικών ορυκτών και αυτό ίσως είναι και μία από τις αιτίες της κακοδαιμονίας της. Στην έκθεση αποκαλύπτεται η ύπαρξη χουντίτη (μοναδική παγκοσμίως η ύπαρξη του εν λόγω υλικού που χρησιμοποιείται για την κατάσβεση πυρκαγιών και ως αντιπυρικό υλικό στις οικοδομές), πρώτη στην προμήθεια βωξίτη, νικελίου, περλίτη και στην εξαγωγή ακατέργαστου μαγνησίου στην Ευρώπη και παράλληλα δεύτερη στην Ευρώπη και πέμπτη σε όλο τον κόσμο στην παραγωγή λιγνίτη.
"Αυτός είναι μόνο ένας από τους άσσους που κρύβει η Ελλάδα στο… μανίκι της και που μπορεί να είναι η λύση εξόδου από την οικονομική κρίση", σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα που σχολιάζει την έκθεση του ΟΗΕ. Ωστόσο επισημαίνει ότι ακριβώς αυτή η αφθονία σπάνιων ορυκτών έχει δημιουργήσει μεγάλο διεθνή ανταγωνισμό για τον έλεγχο των κοιτασμάτων αυτών από ξένους διεθνείς παράγοντες.
Από την έκθεση του ΟΗΕ προκύπτει ότι στην Ελλάδα υπάρχουν σημαντικά αποθέματα σε ορυκτά, τα οποία η χώρα έχει πάψει να εκμεταλλεύεται ή δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με αυτά. Πρόκειται, μεταξύ άλλων, για τον πηλό, τον ασβεστόλιθο, το σχιστόλιθο, την καολίνη και το γύψο. Στη «Figaro» αναφέρεται ότι οι προοπτικές στον τομέα των ορυκτών και των μετάλλων διαφαίνονται καλές.
Επικαλούμενη Αμερικανούς αναλυτές, αναφέρει ότι η μεταλλευτική βιομηχανία θα πρέπει να ανακτήσει τη δύναμή της κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2013, ενώ σύμφωνα με άλλη εκτίμηση η ελληνική βιομηχανία έχει ήδη αρχίσει να «ανεβαίνει» εξαιτίας της μεγάλης διεθνούς ζήτησης των ελληνικών μετάλλων και ορυκτών και εν όψει των αποκρατικοποιήσεων που επίκεινται.
Αναφέρονται οι περιπτώσεις της ΛΑΡΚΟ που παρά το γεγονός ότι είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός νικελίου στην Ευρώπη, η εταιρεία οδεύει προς κλείσιμο ενώ η απαίτηση των αεροναυπηγικών βιομηχανιών για το υλικό είναι τεράστια, όπως επίσης και η περίπτωση της ΔΕΗ που εκμεταλλεύεται τεράστια ορυχεία λιγνίτη και παρ' όλα αυτά είναι ζημιογόνος!

πηγη: liako.gr





Ανακοινωθέν Ι.Μ. Πειραιώς για το λεγόμενο "σωματίδιο του Θεού"


mitropolitis


Ἡ ρῆσις πού διϊστορικά πλέον ἔχει καταστῆ παγκόσμιο κτῆμα τῆς φιλοσοφίας ἀλλά καί τοῦ πρακτικοῦ βίου: «Πᾶσά τε ἐπιστήμη,χωριζομένη δικαιοσύνης καὶ πάσης ἄλληςἀρετῆςπανουργίαοὐ σοφία φαίνεται»(Πλάτων, Μενέξενος, 247a), ἐπιβεβαιώνεται κατά τρόπον ἀπόλυτον στήν σύγχρονη Βαβέλ τοῦ πειράματος Cern πού διοργανώνει τό Εὐρωπαϊκό Κέντρο Ἐρευνῶν στήν Γενεύη τῆς Ἑλβετίας.

Σήμερα σέ συνέντευξη Τύπου θά παρουσιαστοῦν τά ἀποτελέσματα τῶν πολυμήνων ἐρευνῶν στόν Μεγάλο Ἐπιταχυντή Ἀνδρονίων καί θά διακηρυχθῆ ὅπως διεδόθη, ὅτι ἀνεκαλύφθη «ἐπί τέλους» τό Μποζόνιο τοῦ Χίγκς, γνωστότερο καί ὡς σωματίδιο «Θεός» καί ὄχι ὅπως ἐσφαλμένα λέγεται «σωματίδιο τοῦ Θεοῦ».
Θά παρουσιασθεῖ, ἡ δῆθεν τρομακτική ἀνακάλυψις, ὅτι «τό πεδίον τοῦ ὑποατομικοῦ σωματιδίου Χίγκς δρᾶ σέ ἕνα ἀόρατο ἐνεργειακό πεδίο στό Σύμπαν καί προσδίδει ὑπόσταση στήν ὕλη καί δημιουργεῖ τή μάζα τῶν ἄλλων σωματιδίων» καί ἑπομένως «βρέθηκε τό τελευταῖο κομμάτι τοῦ πάζλ γιά τήν κατανόηση τοῦ σύμπαντος».
Στήν παρουσίαση θά παραστοῦν καί οἱ τέσσερις φυσικοί, πού εἶχαν προτείνει τήν ὕπαρξη τοῦ σωματιδίου πρίν 48 χρόνια, μεταξύ τῶν ὁποίων ὁ Πῆτερ Χίγκς, Ὁμ. Καθηγητής τοῦ Πανεπιστημίου τοῦ Ἐδιμβούργου καί ὁ Τόμ Κίμπλ, Ὁμ. Καθηγητής στό Ἰμπέριαλ Κόλετζ τοῦ Λονδίνου.

Ὁ ἄνθρωπος κατά καιρούς προσπάθησε νά ἑρμηνεύσει τό σύμπαν καί τήν ὕπαρξη μέ πλῆθος θεωριῶν. Εἰδικώτερα στήν σύγχρονη ἐποχή ἡ Κβαντομηχανική διατύπωσε θεωρία πού ἀνέτρεψε τήν νευτώνεια μηχανική καί τήν κλασσική ἡλεκτρομαγνητική θεωρία.
Ἡ ἀρχή τῆς ἀπροσδιοριστίας τοῦ Χάιζεμπεργκ, κατά τήν ὁποία δέν εἶναι δυνατόν νά προσδιοριστεῖ μέ ἀκρίβεια ἡ θέση καί ἡ ταχύτητα ἑνός ὑποατομικοῦ σωματιδίου καθώς καί ἡ θεωρία τῆς σχετικότητος τοῦ Ἀϊνστάϊν σχετικά μέ τόν χρόνο καί τό χωροχρόνο γενικώτερα, μελετᾶ τήν κινητική συμπεριφορά ἑνός σώματος πού κινεῖται μέ ταχύτητες πού πλησιάζουν τήν ταχύτητα τοῦ φωτός (εἰδική θεωρία τῆς σχετικότητος) καθώς καί τά φαινόμενα τῆς καμπύλωσης τοῦ χωροχρόνου ὡς ἀπόρροια τῆς ὕπαρξης βαρυτικῶν πεδίων (γενική θεωρία τῆς σχετικότητος).

Ἡ ἔννοια τῆς «βαρυτικῆς ἰδιομορφίας» πού εἶναι τοῦ συρμοῦ ἰσχυρίζεται ὅτι τό σύμπαν προέρχεται ἀπό μία ἀρχική κατάσταση μάζας ἀπειροστῶν διαστάσεων μέ τεράστια πυκνότητα καί θερμοκρασία 14 περίπου δισεκατομμύρια χρόνια πρίν.
Ἡ νεώτερη θεωρία τῶν «χορδῶν» ἀποπειρᾶται νά ἐξηγήσει τήν δομή τοῦ σύμπαντος σέ ὑποατομικό ἐπίπεδο θεωρώντας καί τήν ἐπίδραση τῆς βαρυτικῆς δύναμης μέ τήν βοήθεια ὄχι σωματιδίων ἀλλά δομῶν μέ διαστάσεις, τῶν λεγομένων χορδῶν. Τέλος ἡ θεωρία τοῦ «χάους» ἀσχολεῖται μέ τήν συμπεριφορά ὁρισμένων μή γραμμικῶν συστημάτων καί μελετᾶ ντετερμινιστικά συστήματα καθώς καί τό συγγενές πεδίο τῆς κβαντικῆς θεωρίας τοῦ χάους.
Ὅλες οἱ ἀνωτέρω θεωρίες ἐπιχειροῦν νά ἑρμηνεύσουν τό φαινόμενο τῆς ζωῆς χωρίς καμμία ἀναφορά ἤ μᾶλλον μέ παγερά ἄρνηση καί ἀποστροφή στό Ὑπερούσιο Πρόσωπο τοῦ Παναγίου Θεοῦ καί ἀποδεικνύονται μέ τόν τρόπο αὐτό ἑτεροκίνητα νευρόσπαστα τοῦ ἀρχαίου δαίμονος, τά ὁποῖα μεταβάλλουν τήν ἐπιστήμη ἀπό ἀλήθεια καί θάμβος σέ πανουργία καί διαστροφή, γιατί ἐπιδιώκουν νά πείσουν ὅτι ἡ τάξις, ἡ ἁρμονία ἡ σκέψις, ἡ τελονομία, ἡ σκοπιμότης καί ἡ πρόδηλος σοφία πού διέπει τό ὑλικό Σύμπαν προέρχεται ἀπό ἄλλογες καί ἀσυνείδητες μονάδες ὕλης πού μάλιστα, ὅπως ἰσχυρίζονται, ἔδρασαν καί δροῦν μέ αἰτία τήν τυχαιότητα.
Σήμερα λοιπόν στήν Γενεύη τῆς Ἑλβετίας «ἔξοχα μυαλά» θέλουν νά μᾶς καταπείσουν ὅτι τό ὑποατομικό σωματίδιο μποζώνιο Χίγκς, πού εἶναι μία ἀσυνείδητη μονάδα ἐνέργειας, ἄν ὑπάρχει, δημιουργεῖ, συντονίζει, σχεδιάζει καί καταστρώνει τά τρισεκατομμύρια τῶν γαλαξιακῶν σχηματισμῶν, τούς σέ αὐτά ὑφισταμένους φυσικούς νόμους ὥστε μήν συγκρούονται μεταξύ τους, τήν ἀέναη κίνηση τῆς συμπαντικῆς ὕλης-μάζης, τήν ὀργανική διάπλαση καί τή ζωή τῶν ἐνοργάνων ὄντων καί φυσικά τήν ἁρμονία τοῦ ὑλικοῦ σύμπαντος.
Αὐτό ἀκόμα τό ἀσυνείδητο σωματίδιο, πού δέν ἔχει γνώση τοῦ ἑαυτοῦ του καί δέν μπορεῖ νά ἀπαντήσει στό ἐρώτημα «τί εἶσαι;» καταστρώνει καί δημιουργεῖ ἐκ τοῦ μηδενός συνειδητά ὄντα ὅπως ὁ ἄνθρωπος, πού ἔχουν τό συνειδέναι, ὑπερβαίνει τό ἀγεφύρωτο χάσμα μεταξύ ἀνοργάνου καί ὀργανικῆς ὕλης, τά ἀγεφύρωτα ὀργανικά χάσματα μεταξύ ὅλων τῶν εἰδῶν τῶν γενῶν τῶν ἐνοργάνων ὄντων, τό ἀγεφύρωτο χάσμα μεταξύ τοῦ φυτικοῦ κόσμου καί τῶν ἐμψύχων ὄντων, τό ἀγεφύρωτο χάσμα μεταξύ τοῦ ἀνθρώπου καί ὅλων τῶν ἄλλων ἐνοργάνων καί ἐμψύχων ὄντων. Ἄν αὐτή ἡ ἀντίληψις δέν ἀποτελεῖ τόν ἀπόλυτο ὁρισμό τοῦ κρετινισμοῦ, τότε τί συνιστᾶ κρετινισμό;

Δυστυχῶς ὅμως δέν εἶναι τόσο ἁπλά τά πράγματα γιατί πίσω ἀπό αὐτές τίς τρομακτικές καί αἴσχιστες γιά τήν ἀνθρώπινη προσωπικότητα, τήν ἀνθρώπινη ἱστορία καί τήν ἀνθρώπινη φιλοσοφία ἀπόψεις κρύβεται τό ἀποκρουστικό πρόσωπο τοῦ διαμονισμοῦ, γιατί μόνο δαιμόνια καί κατεχόμενοι ἀπό αὐτά μποροῦν νά μωρολογοῦν μέ τέτοιες ἀνοησίες.

Προτείνω δέ στούς ἐκλεκτούς αὐτούς «σοφούς», τῶν ὁποίων ὅπως κάθε ἀνθρώπου ὁ ἐγκέφαλος ἔχει ἕνα τρισεκατομμύριο νευρικές συνδέσεις πού «τυχαία» ἔγιναν ἀπό τό ἀσυνείδητο μποζώνιο, ἐάν ἔχουν ἀνάγκη αἱμοληψίας αὐτοί ἤ συγγενικά των πρόσωπα νά μήν προστρέχουν πλέον στόν ἀλτρουϊσμό τῶν συνανθρώπων τους, ἀλλά νά χρησιμοποιήσουν τό αἵμα τῶν «ἐκλεκτῶν συγγενῶν» τους χιμπατζίδων, οὐρακοτάγκων, γοριλῶν, γιββώνων κ.λ.π. γιά νά διαπιστώσουν ὄχι στήν θεωρία ἀλλά στήν πρακτική ἐφαρμογή της τήν δῆθεν ἀλήθεια τῆς «ἀνακαλύψεώς» των, περί τοῦ «κοινοῦ γεννήτορος μποζωνίου» ἐκτός καί ἄν τό μποζώνιο ἔχει τέτοια εὐφυΐα ὥστε νά κατασκευάζει σέ κάθε εἶδος καί ἕναν συγκεκριμένο αἱματολογικό τύπο. Ἄν εἶχε ὅμως τέτοια εὐφυΐα γιατί νά συνεντευξιάζον-ται ἐκ προσώπου του οἱ συγκεκριμένοι καί ὄχι τό ἴδιο;

Ο Μ Η Τ Ρ Ο Π Ο Λ Ι Τ Η Σ
+ ὁ Πειραιῶς Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ




Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Οργισμένο τηλεφώνημα Σαμαρά σε Μεϊμαράκη: "Πάρε πίσω το επίδομα πάση θυσία" - Ενέκριναν 1.000 ευρώ μετεκλογικό επίδομα σε κάθε υπάλληλο της Βουλής





- Η έγκριση έγινε από τον πρώην Πρόεδρο της Βουλής, Βύρων Πολύδωρα
- Κανονικά για τις δύο εκλογικές αναμετρήσεις θα έπρεπε να πάρουν 4.000 ευρώ ο καθένας
- Το κονδύλι για το συγκεκριμένο μετεκλογικό επίδομα αγγίζει περί τα 2 εκατομμύρια ευρώ
- Άλλο ένα προκλητικό επίδομα στα πολλά και εξοργιστικά προνόμια των υπαλλήλων της Βουλής











Η είδηση ότι η Βουλή ενέκρινε μετεκλογικό επίδομα στους υπαλλήλους της Βουλής της τάξεως των 1.000 ευρώ για κάθε εργαζόμενο προκάλεσε κοινωνική οργή σε μία εποχή που οι περισσότεροι Έλληνες κάνουν αιματηρές θυσίες και με κόπο προσπαθούν να επιβιώσουν.

Η αντίδραση του πρωθυπουργού ήταν αστραπιαία και ο Αντώνης Σαμαράς οργισμένος τηλεφώνησε τον Πρόεδρο της Βουλής, Ευάγγελου Μεϊμαράκη ζητώντας του να πάρει πίσω το επίδομα πάση θυσία. Πληροφορίες αναφέρουν πως ο πρωθυπουργός ίσως δώσει στη δημοσιότητα και ανακοίνωση για το συγκεκριμένο θέμα.

Ο σάλος που προκλήθηκε ήταν απόλυτα φυσιολογικός και δικαιολογημένος καθώς μετά τους 16 μισθούς κάθε χρόνο, μετά τα πολλά επιδόματα, έρχεται τώρα και αυτή η απόφαση που πραγματικά προκαλεί οργή! Ο λόγος για τον πρώην Πρόεδρο της Βουλής, Βύρων Πολύδωρα, ο οποίος όπως έκανε γνωστό στους δημοσιογράφους στη Βουλή ενέκρινε ένα μετεκλογικό επίδομα για τις δύο εκλογικές αναμετρήσεις συνολικού ύψους 1.000 ευρώ ανά υπάλληλο της Βουλής.

Αυτό σημαίνει ότι οι υπάλληλοι της Βουλής που ξεπερνούν τους 1.300 εργαζόμενους θα πάρουν 1.000 ευρώ για τις δύο εκλογικές αναμετρήσεις, που σημειωτέον κατά τη διάρκεια των εκλογών η Βουλή ήταν κλειστή.

Εάν κάνει κάποιος την πρόσθεση τότε θα παρατηρήσει ότι το κονδύλι για αυτό το μετεκλογικό επίδομα θα ξεπεράσει τα δύο εκατομμύρια ευρώ, την ώρα που το κράτος κόβει τις συντάξεις και δεν προσφέρει στους απόμαχους της ζωής ούτε τα στοιχειώδη που τους χρωστάει... τα φάρμακα δηλαδή.

Εκείνο που προκαλεί οργή όμως βρίσκεται παρακάτω! Ο Βύρων Πολύδωρας ενημερώνοντας τους δημοσιογράφους εξήγησε ότι το μετεκλογικό επίδομα για κάθε υπάλληλο της Βουλής είναι 2.000 ευρώ ανά εργαζόμενο, κάτι που σημαίνει ότι για δύο εκλογικές αναμετρήσεις έπρεπε κανονικά να λάβουν 4.000 ευρώ έκαστος.

Και μάλιστα, ο κ. Πολύδωρας δήλωσε πως εκείνος κατάφερε να το μειώσει αυτό το ποσό των 4.000 ευρώ και να το κάνει 1.000 ευρώ. Έκανε δηλαδή σκόντο στο ελληνικό κράτος και τα δημόσια ταμεία.

Η είδηση όπως αναμενόταν έφτασε και στο γραφείο του νυν Προέδρου της Βουλής, Ευάγγελου Μεϊμαράκη ο οποίος ενημερώθηκε και σύμφωνα με πληροφορίες εκ των συνεργατών του, γίνεται προσπάθεια να μην δοθεί τελικά αυτό το προκλητικότατο επίδομα.

Όλα αυτά την ώρα που η χώρα βρίσκεται στο πιο κρίσιμο σταυροδρόμι και οι κυβερνήσεις απαιτούν θυσίες από όλους εκτός φυσικά από τους υπάλληλους της Βουλής. 

πηγη: newsit.gr


ΠΛΗΡΩΝΕ ΕΛΛΗΝΑ !!!!!!!


images.jpg



Τα λεφτά μπορεί να μην επαρκούν για τους καρκινοπαθείς, αλλά επαρκούν για την επιχορήγηση των κομμάτων…
Η κρατική επιχορήγηση των κομμάτων σήμερα ανέρχεται σε 9,39 ευρώ για κάθε ψήφο (τόσα χρήματα πήρε το κάθε ελληνικό κόμμα το 2010 εν μέσω κρίσης). Για να υπάρχει δυνατότητα σύγκρισης, αναφέρουμε ότι η Γερμανία δαπανά μόνο 3,08 ευρώ, ενώ ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι μόλις 3,73 ευρώ!
Εξυγίανση του κράτους υποτίθεται ότι επιδιώκουν, αλλά το θέμα ούτε το έχουν αγγίξει οι πολυαγαπημένοι μας εκπρόσωποι στη Βουλή. Τα χρέη των πάλαι ποτέ μεγάλων κομμάτων είναι πολλά για να αρνηθούν τη …γενναιοδωρία του κράτους, αλλά και για τους ”νέους” ο πειρασμός είναι μεγάλος. Οπότε τσιμουδιά. Ξέρετε ποιές τσέπες θα ξαφρίσετε πάλι – το κακό είναι ότι οι αποταμιεύσεις εξανεμίστηκαν και μαζί μ’αυτές και η ελάχιστη υπομονή που μας είχε απομείνει…



πηγη: http://ed-hleias.blogspot.gr


Πρώτες απώλειες για τους δυτικούς λόγω εμπλοκής σε Συρία: 3 μαχητικά και 2 πιλότοι!





Γαλλία και Βρετανία μετρούν ήδη τις πρώτες τους απώλειες σε έμψυχο υλικό και αεροσκάφη, έστω έχοντας απλώς την πρόθεση να προχωρήσουν σε no-fly-zone στην Ανατολική Μεσόγειο και την Μ.Ανατολή κατά της Συρίας: Τρία μαχητικό αεροσκάφη, δύο Tornado GR4 της RAF και ένα Rafale F.2 του γαλλικού Ναυτικού, καταστράφηκαν σε δύο διαφορετικά μεταξύ τους ατυχήματα, τα πρώτα στην Βόρειο Θαλασσα και το δεύτερο στην Δ.Μεσόγειο!
Και τα τρία εκτελούσαν ασκήσεις χαμηλής διείσδυσης από θαλάσσιο προς χερσαίο περιβάλλον,όταν συνέβησαν τα ατυχήματα.  
Μάλιστα η πτώση του γαλλικού Rafale κρατήθηκε μυστική για μία ημέρα καθώς αποκάλυψε ότι τα δύο πυρηνοκίνητα αεροπλανοφόρα το γαλλικό Charles de Gaulle (R61) και το αμερικανικό Dwight D. Eisenhower (CVN69), έχουν έρθει ήδη σε επαφή και έχουν προχωρήσει σε κοινές ασκήσεις για την εφαρμογή της no-fly-zone στην Συρία.
Το ατύχημα συνέβη στις 2 Ιουλίου, κατά τη διάρκεια κοινής άσκησης με αμερικανικά F/A-18E/D(φωτό α' σελίδας οι δύο τύπου αεροσκαφών σε κοινή άσκηση), στη δυτική Μεσόγειο Θάλασσα, όταν τα Rafale εκτελούσαν αποστολή κρούσης και τα αμερικανικά μαχητικά παρείχαν προστασία.
Ο πιλότος πρόλαβε και εκτινάχθηκε επιτυχώς, και περισυλλέχθηκε από αμερικανικό ελικόπτερο του αεροπλανοφόρου Dwight D. Eisenhower.
Όμως χθες, αντίθετα με τους Γάλλους που δεν είχαν ανθρώπινες απώλειες,  πληρώθηκε "προκαταβολή αίματος" από τους Βρετανούς: Δύο μαχητικά της Βρετανικής Βασιλικής Αεροπορίας (RAF: Royal Air Force) τύπου Tornado GR4, η βάση RAF Lossiemouth στα παράλια της Σκωτίας, τα οποία σε περίπτωση επιχειρήσεων στη Συρία πρόκειται να αναπτυχθούν και να επιχειρούν από την βάση του Ακρωτηρίου στην Κύπρο, συγκρούστηκαν στον αέρα με αποτέλεσμα να συντριβούν σε θαλάσσια περιοχή της ανατολικής Σκωτίας. Οι δύο από τους τέσσερις πιλότους αγνοούνται.
Το δεύτερο αεροσκάφος του οποίου οι πιλότοι διασώθηκαν δεν βυθίστηκε και εντοπίστηκε να επιπλέει στη θάλασσα, αν και το πιθανότερο είναι ότι έχει υποστεί μεγάλες ζημιές.

Οι χειριστές των δυο μαχητικών πρόλαβαν και χρησιμοποίησαν με επιτυχία το σύστημα εγκατάλειψης του αεροσκάφους και έπεσαν με ασφάλεια στη θάλασσα, από όπου τους περισυνέλεξαν τα σωστικά μέσα των βρετανικών ενόπλων δυνάμεων.
Τα δύο αεροσκάφη εκτελούσαν άσκηση χαμηλής ναυτιλίας/διείσδυσης σε χερσαία περιοχή προκειμένου να είναι έτοιμα από τακιτκής άποψης για ανάπτυξη στην Κύπρο και ανάληψη αποστολών κατά της Συρίας. 
Το defencenet.gr είχε μόνο πρώτο αποκαλύψει ότι τα δύο αεροπλανοφόρα, το γαλλικό Charles de Gaulle (R61) και το αμερικανικό Dwight D. Eisenhower (CVN69), επρόκειτο να συνενωθούν, αλλά υποτίθεται ότι αυτό θα συνέβαινε στα τέλη της ερχόμενης εβδομάδα στις ακτές της Α.Μεσογείου, αφού το Charles de Gaulle (R61), εκτελούσε ασκήσεις στον Ατλαντικό Ωκεανό και για το Dwight D. Eisenhower (CVN69), δεν είχε ανακοινωθεί το πραμικρό αναφορικά με τις κοινές τους ασκήσεις.
Η γαλλική ναυτική δύναμη (Ομάδα Μάχης Charles de Gaulle) αποτελείται από την φρεγάτα αεράμυνας Forbin, την ανθυποβρυχιακή φρεγάτα Montcalm και το πλοίο ανεφοδιασμού Meuse. Η αεροπορική δύναμη του Charles de Gaulle που θα σταλεί στην Α.Μεσόγειο, είναι 8 αεροσκάφη Rafale Marine, 7 Super Etendard Modernisés,  Hawkeye και ελικόπτερα. Η αμερικανική δύναμη θα αποτελείται από το USS Dwight D. Eisenhower (75 αεροσκάφη) και τέσσερα καταδρομικά.
Από τα δύο ατυχήματα προκύπτει ήδη η δύναμη και οι τύποι των αεροσκαφών που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν οι δυτικοί, αν και πιστεύουμε ότι πλην των τριών παραπάνω τύπων (F/A-18E/F, Rafale F.2, Tornado GR4) είναι σχεδόν βέβαιο ότι από την βάση του Ακρωτηρίου θα επιχειρούν και βρετανικά Eurofighter Typhoon. Τα δύο αεροπλανοφόρα στα τέλη της ερχόμενης εβδομάδας θα έχουν φτάσει στην περιχή της Α.Μεσογείου.

πηγη: defencenet.gr








Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΗ ΕΚΡΗΞΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ !


ΦΩΤΟ 1.




ΦΩΤΟ 2.



ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΗ ΕΚΡΗΞΗ ΣΗΜΕΙΩΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ, ΣΗΜΕΡΑ 2 ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:12. (ΦΩΤΟ 1). ΟΙ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΥ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΑΜΕΙΩΤΟ ΡΥΘΜΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 5 ΗΜΕΡΕΣ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΞΕΔΩΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΙ Η ΓΗ ΘΑ ΔΕΧΟΝΤΑΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΑΚΤΙΝΩΝ ¨Γ¨ ΚΑΙ ¨Χ¨. Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΚΡΗΞΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΣΟ ΕΥΑΛΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΗΛΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΘΑ ΚΟΙΤΑΝΕ ΣΑΣΤΙΣΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΕΡΥΘΡΟ ΟΥΡΑΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΤΤΕΤΑΙ ΒΑΡΙΑ ΑΠΟ ΙΟΝΙΣΜΕΝΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ Η ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΑΥΤΟ. ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΑΤΕ! Η ΠΡΟΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ.

ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ 2 ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ Η ΝASA ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ. ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ!




Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ! ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΕ ΣΑΡΙΑ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ...!!!




Αυτός είναι ο πολιτισμός που προωθούν στην Ευρώπη του 2025 η Άννα Νταλάρα η Άννα Καραμάνου η Ρεπούση και ο Τσίπρας. Η δημοκρατία είναι ένα καταραμένο πολιτικό σύστημα όταν αυτό περάσει χέρια ανίκανων να το προστατέψουν. Η Ευρώπη και η Ελλάδα πρέπει τώρα που ακόμη υπάρχουν αυτιά πρόθημα να ακούσουν την φωνή της Δημοκρατίας να αποφασίσει, θα επεκταθεί η δημοκρατία και η αξίες του δυτικού πολιτισμού στην ανατολή, ή θα επεκταθεί η Σαρία της ανατολής στην Ευρώπη. 

Αυτό το δίλλημα πρέπει τώρα να απαντηθεί από την Ευρώπη, πριν γίνουν οι μουφτήδες περισσότεροι. Πολύ φοβάμαι ότι σε 20 χρόνια από σήμερα δεν θα υπάρχουν πλέον αυτιά πρόθημα να ακούσουν και να σεβαστούν τις αξίες της Δημοκρατίας στην Ευρώπη, γιατί απλά τα μουσουλμανικά αυτιά θα είναι περισσότερα, έτσι απλά, γιατί τελικά αυτή είναι και η κατάρα της Δημοκρατίας, αφήνει αυτούς που δεν την προστατεύουν να σφαγούν από αυτούς που δεν την θέλουν. 

Το βίντεο είναι αφιερωμένο στον πολιτισμό της Άννα Νταλάρα. Μήπως θυμάστε την προστάτιδα των δικαιωμάτων των γυναικών Άννα Καραμάνου, που την πείραζε το άβατο του Αγίου όρους;: Αυτή θα σώσει και της γυναίκες της Ελλάδος από την Σαρία μετά από 25 χρόνια, αν εν το μεταξύ δεν έχουν γίνει πλειοψηφία στο κοινοβούλιο οι μουσουλμάνοι και της επιβάλλουν την μπούργκα διά της πλειοψηφίας της Δημοκρατίας. 






πηγη: stoxos.gr



Video: "Έλεγχος της τροφής και "πράσινοι φόροι" για τη δημιουργία του Παγκόσμιου Κράτους"


Image

Δείτε το παρακάτω συγκλονιστικό βίντεο όπου ο Άλεξ Τζόουνς εξηγεί με στοιχεία και δεδομένα πως η Νέα Τάξη Πραγμάτων (ΝΤΠ) θα προσπαθήσει να μας επιβληθεί μέσω του ελέγχου της τροφής και της ψευτοοικολογίας βασισμένης πάνω στη φορολογία της αναπνοής των ανθρώπων (διοξείδιο του άνθρακα). Το βίντεο είναι απαραίτητο να το παρακολουθήσετε με προσοχή μόνο η ενημέρωση μπορεί να αποτρέψει τα επερχόμενα εγκλήματα.

Αναλογιστείτε ότι η ΝΤΠ θέλει μείωση πληθυσμού 80% και θα καταλάβετε ότι είναι μάλλον απίθανο να βρίσκεστε μέσα στο 20% που θα επιβιώσει ως σκλάβος και γελωτοποιός αυτών των άρρωστων εγκεφάλων.


Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

RAUS


elladaektosxarti_282201803


Ο τίτλος της ταινίας είναι Raus και εκφράζει μέσα σε 2:30 λεπτά την κατάσταση της χώρας. Μία μαμά αρπαζει το μικρό της αγόρι από το χέρι για να φύγουν από την Ελλάδα, από την χώρα που κάποιοι κατάφεραν να ... εξαφανίσουν από τον χάρτη! Μια μικρού μήκους ταινία για την οικονομική κρίση, μία συγκινητική ταινία του 19χρονου Κωνσταντίνου Χαλιάσα Αξίζει να την δείτε γιατί όπως λέει και το παιδί στη μητέρα του "μπορούσες να έχεις κάνει κάτι νωρίτερα. Μπορούσες να τους σταματήσεις....
EΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΤΕ
ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΑΤΕ,
ΑΛΛΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΤΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΑΚΗΣ
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΡΩΤΕ.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΑΝΑΣΑ.
ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ
ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ.
ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΠΕΙ Η ΤΡΟΪΚΑ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΣΟΔΑ,
ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.


πηγη: liako.gr


Μακριά από... καφενείο & γυμναστήριο της Βουλής η Χρυσή Αυγή





Αν και οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής φημίζονται για την άριστη σωματική τους κατάσταση, στα διαλείμματα των συνεδριάσεων στη Βουλή δεν θα μπορούν να εξασκούνται στο γυμναστήριο, ούτε να χαλαρώνουν στη σάουνα της Βουλής.
 
Ο επικεφαλής της Χρυσής Αυγής Νίκος Μιχαλολιάκος απαγόρευσε στους βουλευτές τους να πηγαίνουν τόσο στο καφενείο, όσο και στο γυμναστήριο της Βουλής προκειμένου να μην βρεθούν σε κάποιο «εκρηκτικό» τετ-α-τετ, όπως το τηλεοπτικό περιστατικό με πρωταγωνιστή τον Ηλία Κασιδιάρη και τις Λιάνα Κανέλλη και Ρένα Δούρου.
 
Μιλώντας στο Πρώτο Θέμα ο Νίκος Μιχαλολιάκος τόνισε «υπάρχει εντολή και συμφωνία και αποδοχή της προτάσεως μου από τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής πως θα πρέπει να αποφεύγουμε τις ενδεχόμενες προκλήσεις που θα επιχειρηθούν από συναδέλφους άλλων κομμάτων με στόχο να μας πλήξουν. Γι αυτό το λόγο θα κινούμαστε μόνο στους χώρους μας, στον πρώτο όροφο της Βουλής. Στα γραφεία μας, που για εμάς είναι χώροι ουσιαστικής εργασίας.
 
Κάποιοι θα ήθελαν πολύ να μας βλέπουν να ανεβοκατεβαίνουμε τους ορόφους και να χαστουκίζουμε τους πάντες. Λυπάμαι, αλλά θα τους απογοητεύσουμε. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη».


πηγη: defencenet.gr



Φωνές απο την Κόλαση;;; Ηχητικό ντοκουμέντο απο τα 14Km κάτω απο την Γη.


Η ΑΛΛΙΩΣ.....ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΗ ΓΗ!!!


ΜΑ, ΚΑΛΑ, ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.
ΚΑΙ ΤΟ 1960 ΣΤΗ ΣΙΒΗΡΙΑ  ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ???





Πριν χρόνια, λίγο μετά το 1960 επί Σοβιετικής Ένωσης, γινόταν στη Σιβηρία μια έρευνα από γεωλόγους. 
Χρησιμοποίησαν γεωτρύπανο που μπορούσε να μπει στη γη πολύ βαθειά. Οι Ρώσοι διαθέτουν τέτοια γεωτρύπανα που μπορούν να φτάσουν σε περίπου 20 km βάθος, και τα πουλάνε σε χώρες όπως η Ινδία και η Κορέα, που έχουν πετρέλαιο σε κοιτάσματα με πολύ μεγάλο βάθος, για να μπορούν να το εξορύξουν.


Τότε λοιπόν έγινε κάτι πολύ εντυπωσιακό και απρόβλεπτο, που ...
... μαθεύτηκε πρώτα στη Μόσχα και μετά στη Φινλανδία, από την οποία κυρίως μέσω της έγκυρης εφημερίδας Ammenusastia η είδηση έφτασε και στη Δύση. Συγκεκριμένα, όταν το γεωτρύπανο έφτασε τα 14,4 χιλιόμετρα βάθος, ξαφνικά άρχισε να μην βρίσκει αντίσταση και γύρναγε τρελά, ενώ καταγράφηκε μια εκπληκτική θερμοκρασία 1100 βαθμών Κελσίου. Κατάλαβαν ότι είχαν πέσει σε κενό δηλ. κάτι σαν σπήλαιο μέσα στη γη. Είχαν μαζί τους ένα μικρόφωνο για να καταγράφουν τον ήχο από τις μετατοπίσεις των πλακών που γίνονται σε αυτά τα βάθη. 
Τους ξάφνιασε πρώτα κάτι σαν τεράστια νυχτερίδα που βγήκε από την τρύπα, μαζί με ένα ρεύμα αερίου, μόνο που αυτή είχε πολύ λαμπερά φτερά που έγραφαν "έχω κυριαρχήσει" και χάθηκε στον ουρανό.
Όταν έβαλαν το μικρόφωνο στην τρύπα άκουσαν τρομακτικές ανθρώπινες κραυγές.


Δρ. Ασσάκωφ
Επικεφαλής στο πείραμα ήταν ο Δρ. Ασσάκωφ (Azzacove). Αυτός δήλωσε: "Σαν κομμουνιστής δεν πιστεύω στον Ουρανό ή τη Βίβλο, αλλά σαν επιστήμονας τώρα πιστεύω στην Κόλαση. Είναι περιττό να πω ότι είμαστε σοκαρισμένοι που κάναμε μια τέτοια ανακάλυψη. Αλλά ξέρω τι είδαμε, και ξέρω τι ακούσαμε. Και είμαστε απόλυτα πεισμένοι ότι τρυπήσαμε μέχρι τις Πύλες της Κολάσεως"!


 
Γεγονός είναι ότι οι μισοί επιστήμονες εγκατέλειψαν στη μέση το πείραμα.

"Αντί για μετακινήσεις πλακών, λέει ο Δρ. Ασσάκωφ, ακούσαμε ανθρώπινη φωνή που ούρλιαζε από τον πόνο".
Και συνεχίζει: "Στην αρχή νομίζαμε ότι η φωνή ερχόταν από τα σύνεργά μας, αλλά όταν προσδιορίσθηκε η προέλευσή της, οι χειρότερες υποψίες μας επιβεβαιώθηκαν. Δεν ήταν κραυγές από ένα μόνο άτομο, αλλά από χιλιάδες ή και εκατομμύρια ανθρώπους".


πηγη: e-eidhseis.com




Η ΚΟΛΑΣΗ