ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

O πρόδρομος του χαράγματος της Αποκαλύψεως τώρα και στο Πακιστάν


NADRA Smart ID Card


Διαβάστε ένα άρθρο για την Πακιστανική Κάρτα του Πολίτη! Το άρθρο αυτό θα μπορούσε να είναι ένα κείμενο από το μέλλον της ...Ελλάδας, την εποχή που θα χρησιμοποιούνται τέτοια κείμενα για να προπαγανδίσουν τη χρήση της Κάρτας του Πολίτη στη χώρα μας.
Η Nadra (National Database & Registration Authority) του Πακιστάν, σχεδίασε μια Ηλεκτρονική Ταυτότητα, τελευταία λέξη της τεχνολογίας, για την παροχή hi-tech λύσεων και την προστασία της ταυτότητας του κατόχου της. Η έξυπνη Εθνική Ταυτότητα (SNIC) είναι πολύ πιο έξυπνη και πιο εξελιγμένη σε σχέση με την προηγούμενη Μηχανογραφημένη Εθνική Ταυτότητα (CNIC). Αυτές έχουν ενσωματωμένο ένα τσιπάκι. Έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνονται σε όλες τις ανάγκες που προκύπτουν από την εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και για να αποθηκεύονται επάνω τους δεδομένα. Οι έξυπνες κάρτες θα συνδέονται άμεσα με την κεντρική βάση δεδομένων της Nadra.
Ο Κάτοχος του SmartNIC θα έχει δωρεάν ασφάλιση ζωής για δύο χρόνια. Υπάρχουν σχέδια για να συνδεθεί και με πολλές άλλες εφαρμογές όπως: των βιομετρικών στοιχείων, ηλεκτρονική πληρωμή διοδίων αυτοκινητοδρόμων, έκτακτη βοήθεια σε καταστροφές, άδεια οδήγησης, άδεια οπλοφορίας, διαβατήριο, κάρτα σχολείου, κάρτα υγείας και ηλεκτρονική ψηφοφορία. Θα βοηθήσει επίσης στην πρόσβαση σε προγράμματα εκταμίευσης μετρητών (προφανώς εννοεί κρατικές ενισχύσεις), μειώνοντας τραπεζικές και χρηματοοικονομικές συναλλαγές, κλπ. Υπάρχει επίσης πρόβλεψη για την αποθήκευση επάνω τους δεδομένων από εγκεκριμένους χρήστες π.χ. τράπεζες κλπ.
Ο κ. Tariq Malik Πρόεδρος της Nadra έγραψε στη στήλη του στην Daily Express στις 13 Νοέμβρη του 2012, ότι είναι η πιο ασφαλής ταυτότητα στον κόσμο. Είναι τυπωμένη σε πολλαπλά στρώματα και κάθε στρώμα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά ασφαλείας. Όταν αυτή η κάρτα τοποθετείται σε ένα μηχάνημα ανάγνωσης, ελέγχονται πρώτα στοιχεία του κατόχου και στη συνέχεια ζητούνται τα δακτυλικά αποτυπώματα του χρήστη της κάρτας, για να συγκριθούν με τα δακτυλικά αποτυπώματα που είναι αποθηκευμένα στην κάρτα. Έτσι είναι αδύνατον να γίνει κακή χρήση αυτής της κάρτας.
Η πρώτη Έξυπνη Ταυτότητα/Κάρτα δόθηκε στον Πρόεδρο Ασίφ Αλί Zardai τον περασμένο μήνα.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά της Έξυπνης Ταυτότητας/Κάρτας
Ακολουθούν μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά των έξυπνων καρτών:
1. Η Κάρτα με το ενσωματωμένο Chip έχει 36 χαρακτηριστικά ασφαλείας,
2. Πολυδιάστατη χρήση και υπηρεσίες,
3.Συμμετοχή σε κοινωνικά και οικονομικά προγράμματα,
4.Ενσωμάτωση της πιο σύγχρονης τεχνολογίας κρυπτογράφησης,
5.Άμεση αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων,
6.Εύκολη εκταμίευση της σύνταξης,
7.Ασφάλιση έναντι θανάτου αξίας Rs.100,000 για 2 χρόνια,
8.Τα πρότυπα σχεδίασή της είναι συμβατά με όσα ορίζει ο ICAO (Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας),
9.Τα δεδομένα που θα γράφονται στην κάρτα θα είναι τόσο στα Ουρντού (Πακιστανική γλώσσα) όσο και στην αγγλική γλώσσα, το οποίο θα είναι πολύ χρήσιμο για τους μετανάστες Πακιστανούς και όσους θέλουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.
Κόστος της κάρτας SNIC
Το κόστος της SNIC είναι Rs.1500, ενώ δεν υπάρχει καμία χρέωση για τους απλές CNIC. Το τέλος ανανέωσης της CNIC είναι Rs.75. Αρχικά, οι έξυπνες κάρτες θα εκδίδονται για περίοδο 10 ετών.
Για να πάρετε την έξυπνη κάρτα σας, επισκεφθείτε το πλησιέστερο Κέντρο Εγγραφής της Nadra.
http://www.pakistanhotline.com/2012/11/nadra-introduced-smart-national-id-card.html 

πηγη: id-ont



Αντίδραση της Χρυσής Αυγής στις επιθέσεις που δέχεται. Πολιόρκησε το τουρκικό προξενείο στην Ξάνθη


xrysi-avgi-sxr


Σφοδρή επίθεση κατά του τουρκικού Προξενείου, επίθεση στους πράκτορες του στην Θράκη για τους οποίους το ελληνικό κράτος κλείνει τα μάτια του, αλλά και αντεπίθεση κατά του Ευάγγελου Βενιζέλου, τον οποίο χαρακτήρισε «μπουχέσα» εξαπελυσε στα εγκαίνια των γραφεών του κόμματος Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή ο βουλευτής του κόμματος Ηλίας Παναγιώταρος.
Χαρακτήρισε τους εξτρεμιστές της μειονότητας "μούλους» και «μογγόλους» την ώρα που οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ κι αναρχοφασίστες επιτίθεντο στα γραφεία του κόμματος όπου εκατοντάδες πολίτες παρευρίσκονταν στα εγκαίνια σε Ξανθη και Κομοτηνή.
Η αρχή έγινε στην Ξάνθη, παρουσία των βουλευτών του κόμματος, Ηλία Παναγιώταρου και Γιάννη Λαγού με τους παρακρατικούς αναροφασίστες να επιτίθενται στους πολίτες που είχαν πάει στα εγκίναι ταν γραφείων.
Εκτός από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής, οι αναρχικοί επιτέθηκαν και κατέστρεψαν αυτοκίνητα, καταστήματα κλπ, με αποτέλεσμα να γνωρίσει η Ξάνθη την μανία των αναρχοφασιστών κουκουλοφόρων.
Στην γενική επίθεση κατά των γραφείων της ΧΑ, απωθήθηκαν από τις ομάδες αυτοάμυνας του Λαϊκού Συνδέδμου, παρά το γεγονός ότι οι χρυσαυγίτες που είχαν μείνει για την υπεράσπισή τους (οι πολίτες απομακρύνθηκαν κατόπιν σύστασης των μελών του κόμματος για να μην υπάρξουν τραυματισμοι) ήταν πολύ λιγότεροι από τους επιτιθέμενους.
Στη συνέχεια, τα μέλη της Χρυσής Αυγής πήγαν στην Κομοτηνή για τα εγκαίνια της εκεί τοπικής οργάνωσης όπου και πάλι υπήρξε το ίδιο σκηνικό βίας με αναρχικούς που κατέστεψαν τα πάντα στο πέρασμά τους. Χωίς να καμφθούν οι οπαδοί του Λαϊκού Συνδέσμου πραγματοποίησαν την πρώτη πορεία εδώ και χρόνια προς το τουρκικό Προξενείο.
Την ώρa που η τουρκική κορβέτα Beykoz eίχε φτάσει έξ απί το Σούνιο οι "σκληροί" της δεξιάς πολιορκούσαν το τουρκικό προξενείο, περώντας μέσα από την μουσουλμανική συνοικία, μάλιστα στην οποία πολλοί νομιμόφρονες μουσουλμάνοι που έχουν γνωρίσει την καταπίεση του Προξενείου, τους επευφημούσαν!
Με ανακοίνωσή της η Χρυσή Αυγή επιτίθεται κατά του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτηρίζοντας «βουτυρομπεμπέ» τον Αλέξη Τσίπρα, και «λιγούρια της εξουσίας» τα στελέχη του. Παράλληλα, καταφέρεται εκ νέου εναντίον του Ευάγγελου Βενιζέλου, χαρακτηρίζοντάς τον «αποτυχημένο πολιτικάντη» και «αρχιπασοκάρχη».

πηγη: defencenet.gr


ΣΤΟ ΣΟΥΝΙΟ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΟΡΒΕΤΑ


 

οι Τούρκοι για την πώληση των υποβρυχίων και ήρθαν για τα "συχαρίκια"! (upd 2)


Η τουρκική κορβέτα TCG Beykoz (F-503) που εικονίζεται στην φωτογραφία, προερχόμενη από την Σμύρνη πέρασε πριν λιγες ώρες ανοικτά του Σουνίου μεταξύ Κέας και Κύθνου σε μία πρόκληση από αυτές που πλέον συνηθίζει η Τουρκία και τις θεωρεί "αβλαβή διέλευση". Αυτή την στιγμή βρίσκεται ανατολικά της Κρήτης παρακολουθούμενη από την παλά φρεγάτα κλάσης "S", την F451  Λήμνος.
Δεν παρενοχλήθηκε σε κανένα σημείο της πλεύσης της, παρ'ότι δεν έχει απενεργοποιήσει τα οπλικά της συστήματα και κάνει συχνές εκπομπές προς την βάση της.
Η πλεύση της σε ακτίνα βολής πυροβόλου από την Αττική, έρχεται λίγες ώρες μετά την διαρροή της πρότασης του ειδικού συνοτνιστή για την "επίλυση" του προβλήματος των υποβρυχίων Σκαραμαγκά, Μ.Αναστασόπουλου για πώληση των δύο υπό αποπεράτωση υποβρυχίων Type 214 για να εξοικονομηθεί 1 δισ. ευρώ!
Ας δούμε και την σχετική ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ:
"Η τουρκική κορβέτα “BΕΥΚΟΖ”, εξερχόμενη από το λιμάνι της Σμύρνης, εισήλθε την 08 Δεκεμβρίου (16:10) σε Ελληνικά Xωρικά Ύδατα μεταξύ Εύβοιας – Άνδρου και κινούμενη μεταξύ Κέας – Κύθνου, εξήλθε την 08 Δεκεμβρίου (19:32) ΝΔ Κύθνου. Στη συνέχεια κινήθηκε σε Διεθνή Ύδατα Δυτικά Μήλου, Βόρεια Κρήτης και την 09 Δεκεμβρίου με Ανατολική πορεία απομακρύνθηκε Ανατολικά Κρήτης".
Προφανώς το τουρκικό Ναυτικό ήθελε να δείξει πoιος κάνει πλέον κουμάντο στο Αιγαίο. Μην ξεχνάμε ότι λόγω έλλειψης καυσίμων, λιπαντικών και ανταλλακτικών μείζονα άσκηση φρεγατών στο Αιγαίο έχει να διεξαχθεί εδώ και ένα χρόνο.
Άλλωστε με τον ειρωνικό τίτλο "Πωλούνται τα ελληνικά υποβρύχια - Οι Έλληνες άλλαξαν γνώμη και δεν θεωρούν ότι πρέπει να υπερασπιστούν το Αιγαίο" η τουρκική εφημερίδα Habertürk στην ιστοσελίδα της σχολιάζει την είδηση της πρότασης πώλησης των υποβρυχίων Type 214. Ενώ και η Radikal γράφει ότι «Πωλεί ακόμη και τα υποβρύχιά της η χρεοκοπημένη Ελλάδα. Μετά τα νησιά της, τώρα φαίνεται πως πουλά τα υποβρύχια της».
Η εν λόγω κορβέτα που προχώρησε στην σημερινή πρόκληση, υπηρέτησε ως F781 D'Estienne d'Orves, αρχικά και εν συνεχεία της δόθηκε η ονομασία Henri Honoré d'Estienne d'Orves από το γαλλικό Ναυτικό. Παραδόθηκε το 1999 στο τουρκικό Ναυτικό. Είναι το πρώτο σκάφος της ομώνυμης γαλλικής κλάσης.
Η Τουρκία δεν προβαίνει για πρώτη φορά σε τέτοιου είδους προκλήσεις με το συγκεκριμένο πλοίο. Στις 28/09/2011 και στις 02/12/11, πάλι είχε πλεύσει στα ανοικτά της Αττικής, παρακολουθούμενη από σκάφη του ΠΝ.
Η κορβέτα, όπως προείπαμε είναι κλάσης D'Estienne d'Orves A69, δηλαδή είναι μία από τις έξι μεταχειρισμένες κορβέτες που παρέλαβε από την Γαλλία το τουρκικό Ναυτικό.
Πρόκειται για αδελφό σκάφος της TCG Bodrum (F-501) που τον Αύγουστο του 2009 είχε αφήσει "ενθύμιο" το θόλο του σόναρ στην βυθό έξω από το Καστελλόριζο.
Έχει μήκος 80 μέτρα, πλάτος 10,3 και βύθισμα 5,3. Η πρόωσή της εξασφαλίζεται από 2 κινητήρες ντήζελ SEMT Pielstick 12PC2V400 ισχύος 8,9 μέγκαβατ, που κινούν δυο τετράφυλλες προπέλες.
Η μέγιστη ταχύτητά της φτάνει τους 24 κόμβους, ενώ αν πέσει στους 15 ή στους 18 εξασφαλίζει μέγιστη ακτίνα δράσης 4.500 και 3.000 ναυτικά μίλια αντίστοιχα. Το πλήρωμά της αποτελείται από 7 αξιωματικούς και 83 υπαξιωματικούς/ναύτες.
Η σουίτα των αισθητήρων της αποτελείται από ένα ραντάρ επιτήρησης αέρος/επιφάνειας DRBV 51A, ένα ραντάρ ελέγχου πυρός DRBC 32E, ένα ραντάρ ναυτιλίας DECCA 1226 και ένα σόναρ πλώρης DUBA 25 (προφανώς είναι αυτό που βρίσκεται τώρα κολλημένο στον ύφαλο). Το δε πακέτο της ηλεκτρονικού πολέμου αποτελείται από ένα ραντάρ αναχαίτισης ARBR 16, δυο εκτοξευτές δολωμάτων τύπου Dagaie και ένα σύστημα αντιμέτρων SLQ-25 Nixie.
Ο οπλισμός της αποτελείται από  2 αντιπλοϊκούς πύραυλους MM38 Exocet, 1 ναυτικό πυροβόλο των 100 χλστ. σε πύργο CADAM με σύστημα ελέγχου πυρός Najir, 2 πυροβόλα των 20 χλστ., 4 πολυβόλα των 12,7 χλστ. 4 τορπίλες τύπου L3 ή L5 και έναν εκτοξευτή ανθυποβρυχιακών ρουκετών των 375 χλιστ.
πηγη: defencenet.gr







Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Στην ενεργό δράση επέστρεψε το Zubr «Κέρκυρα»


98cf64a7f46a5aae5da2139dc647021b L


Ολοκληρώθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι εργασίες επισκευής του πλοίου ταχείας μεταφοράς «Κέρκυρα», το οποίο είχε υποστεί ζημιές, από πυρκαγιά που είχε εκδηλωθεί στις 30 Ιουλίου, στη ναυτική βάση «Κανελλόπουλος», όπου ήταν ελλιμενισμένο.
Μάλιστα, οι ίδιες πληροφορίες ανέφεραν, ότι το Zubr «Κέρκυρα» δοκιμάστηκε με απόλυτη επιτυχία στην άσκηση «Πυρπολητής 13», η οποία διεξήχθη χθες στον Αργοσαρωνικό. Το πλοίο επισκευάστηκε στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Πολεμικού Ναυτικού.

πηγη: prisonplanet.gr


Στο site του Σόρος ανέλαβαν την ευθύνη





Στον γνωστό ανθελληνικό διαδικτυακό τόπο του Τζωρτζ Σόρος, athens indymedia, που αποτελείται από επίσημους υποστηρικτές του ισλαμισμού, ανέβηκε η ανάληψη ευθύνης για την επίθεση στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στον Ασπρόπυργο. Ολόκληρη η ανακοίνωση:
“Το Αντιφασιστικό Μέτωπο - Άτυπη Αναρχική Ομοσπονδία (FAI) αναλαμβάνει την ευθύνη για την τοποθέτηση αυτοσχέδιου εκρηκτικού μηχανισμού στα Γραφεία της Χρυσής Αυγής Δυτικής Αττικής στον Ασπρόπυργο, στο 17ο χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου. Η χωροταξία του μέρους (πρόκειται για περιοχή με ελάχιστη κίνηση ιδιαίτερα τις βραδυνές ώρες) μας προσέφερε το πλεονέκτημα να τοποθετήσουμε εκρηκτικό μηχανισμό χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε προειδοποιητικό τηλεφώνημα (που ίσως παρακινούσε τους μπάτσους να απενεργοποιήσουν τον ωρολογιακό μηχανισμό που θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε, για να προφυλάξουν τα γραφεία των χρυσαυγιτών συνεργατών και φίλων τους).
Άλλωστε οι σύντροφοι που πυροδότησαν τον εκρηκτικό μηχανισμό είχαν ελέγξει περιμετρικά την περιοχή εκείνη την ώρα, ώστε να μην τραυματιστεί κάποιος τυχαίος περαστικός. Όσον αφορά τις ζημιές που προκλήθηκαν στο κατάστημα επιγραφών που βρίσκεται στο ισόγειο, δεν ήταν στις προθέσεις μας καθώς στόχος μας ήταν αποκλειστικά τα γραφεία της Χρυσής Αυγής. Όμως πρέπει να κάνουμε γνωστό πως όσοι ανέχονται να συστεγάζονται με τους φασίστες μεταφέρουν προβλήματα στην πόρτα τους. Ας ζητήσουν λοιπόν αποζημίωση απ' τους θρασύδειλους νεοναζί γείτονές τους.
Επιλέξαμε να χτυπήσουμε τα γραφεία της Χρυσής Αυγής γιατί πιστεύουμε πως τους φασίστες πρέπει να τους χτυπάς πρώτος πριν σε χτυπήσουν αυτοί. Δεν πρόκειται να κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια να παρακολουθούμε την εκκόλαψη του φιδιού. Αρνούμαστε την παθητικότητα των δημόσιων καταγγελιών και τον ρόλο του αιώνιου θύματος που δειλιάζει να συγκρουστεί ανοιχτά με τους φασίστες. Σιχαινόμαστε την ανθρωπιστική υποκρισία και τον επαγγελματικό καθωσπρεπισμό των πολιτικών και των δημοσιογράφων που δαιμονοποιούν την Χρυσή Αυγή καθαγιάζοντας την δημοκρατία της δημαγωγίας. Θυμώνουμε με τις συνταγματικές επικλήσεις νομιμότητας και τις γελοίες ικεσίες "να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή".
Το ζήτημα για εμάς δεν είναι να τεθεί η Χρυσή Αυγή εκτός νόμου, αλλά εκτός ζωής. Τότε ο Κασιδιάρης, αυτό το θηλυπρεπές παιδάκι με τα χίλια τικ, θα καταλάβει ότι δηλώνοντας πως "η Χρυσή Αυγή δε σταματάει ούτε με βόμβες ούτε με σφαίρες" κάνει μεγάλο λάθος. Άλλωστε τα μεγάλα λόγια δεν βοήθησαν ποτέ κανέναν.
Φυσικά σήμερα ξέρουμε πως εκτός από μερικές δεκάδες ξυρισμένους κεφτέδες με μυαλό ραδικιού, η Χρυσή Αυγή διαθέτει έναν οργανωμένο κομματικό μηχανισμό (με κρατικές επιχορηγήσεις εκατομμυρίων ευρώ) και ένα μεγάλο λαϊκό έρεισμα σε ένα κομμάτι της κοινωνίας. Επίσης γνωρίζουμε πως οι χιλιάδες ψηφοφόροι της δεν είναι όλοι νεοναζί. Πρόκειται για ένα γραφικό συντηρητικό ψηφιδωτό κόσμου, βασιλοχουντικών απολιθωμάτων, θρασύδειλων πιτσιρικάδων που θαυμάζουν το μιλιταριστικό life style των Χρυσαυγιτών, απογοητευμένων δημοκρατών που θαμπώνονται απ' τα δήθεν ζοριλίκια και λαϊκισμό των ακροδεξιών, νεόπτωχων που η μόνη ιδιοκτησία που τους απέμεινε είναι οι εθνικιστικές τους φαντασιώσεις, φοβισμένων μικροαστών που έκαναν τα οικονομικά τους αδιέξοδα μίσος για τους ξένους και άλλων δεκάδων θλιβερών κοινωνικών καρικατούρων που αναπληρώνουν την μιζέρια και τη δειλία τους με τη ψευτομαγκιάτης Χρυσής Αυγής.
Αυτό το πλήθος των ψηφοφόρων δεν είναι νεοναζί, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι αθώοι. Απλώς είναι η ουρά του φιδιού. Φυσικά δεν είναι στο απυρόβλητο, αλλά τώρα προηγείται το κεφάλι.
Η Χρυσή Αυγή συχνά χρησιμοποιεί μια αντισυστημική ρητορική για να κρατήσει την ουρά της. Η αντισυστημική Χρυσή Αυγή είναι η Χρυσή Αυγή των κρατικών επιχορηγήσεων, ου κυπατζή προέδρου της με επίσημο μισθολόγιο από την ΚΥΠ για τις υπηρεσίες του, των ρουφιάνων που καταδίδουν πρώην πρωτοπαλίκαρά της (περίπτωση Χ. Κουσουμβρή) και που κλείνουν συμφωνίες με την αστυνομία (πληροφορίες για τα νέα μέλη που στρατολογούν ώστε να χαρτογραφηθεί ο "χώρος των ακροδεξιών"). Είναι γνωστό επίσης πως η Χρυσή Αυγή πέρα από τις φαινομενικές αψιμαχίες που προκαλεί με τους μπάτσους, διατηρεί άψογες φιλικές σχέσεις με την αστυνομία, απ' την οποία προέρχεται και ένα μεγάλο κομμάτι ψηφοφόρων της. Έτσι με τις πλάτες των μπάτσων προχωράει ανενόχλητη στις ψευτομαγγιές της κλωτσώντας άδεια χαρτόκουτα μεταναστών μικροπωλητών και μαχαιρώνοντας...
Στο φαινομενικό αντίποδα οι επαγγελματίες γελωτοποιοί της αριστεράς προσπαθούν να καλύψουν με την μαγική χρυσόσκονη του "ανθρωπισμού" το ζήτημα των μεταναστών. Όμως η προσφυγιά δεν είναι ελαφρυντικό για καμιά τσογλανιά. Δεν υπάρχει άλλοθι για όποιον (είτε είναι "έλληνας" είτε "μετανάστης") βιάζει, ούτε κανένας οίκτος για αυτόν που δένει φιμώνει και βασανίζει άλλους ανθρώπους για να τους κλέψει λίγα λεφτά, αντί να πάει να ληστέψει μια τράπεζα. Έτσι η αριστερή και η αναρχική ρητορική υπεράσπισης που εκφράζεται με αόριστες "αθωωτικές" γενικεύσεις τους στυλ "Είμαστε όλοι μετανάστες" αυξάνει το συντηριτισμό και των κοινωνικόεκφασισμό.
Η εθνικότητα και η διαφορετικότητα όπως δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο ενοχής, έτσι δεν αποτελεί και τεκμήριο αθωότητας. Κάθε άνθρωπος κρίνεται από τις επιλογές και τις πράξεις του και όχι από τη φυλή ή το χρώμα του.
Σήμερα οι χρυσαυγίτες και οι συνοδοιπόροι τους, βρίσκουν καταφύγιο στη δειλία του πατριωτισμού. Είναι η εποχή της ομοψυχίας των φοβισμένων. Το αντιφασιστικό Μέτωπο - Άτυπη Αναρχική Ομοσπονδία πολεμάει ενάντια στο καθεστώς του φόβου. Μακριά από γραφειοκρατικές πλατφόρμες περνάμε από την άμυνα στην επίθεση. Δεν περιμένουμε τίποτα και κανέναν. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Τέρμα με την παθητικότητα και την ηττοπάθεια. Επιτιθέμαστε στους φασίστες με κάθε μέσο - με ξύλο, με μαχαίρια, με κατσαβίδια, με φωτιά, με εκρήξεις, με σφαίρες.
Χαρτογραφούμε τους χρυσαυγίτες τους στήνουμε ενέδρες, τους τσακίζουμε στο ξύλο, τους καίμε τις μηχανές και τους "αποσύρουμε" από τις ψευτομαγκιές τους. Καλύτερα να ξαπλώσουμε κάποιους από αυτούς τώρα, πριν πιστέψουν ότι μπορούν να σηκώσουν κεφάλι. Δεν χρειάζεται κάποια μιλιταριστική εξειδίκευση, χρειάζεται μόνο συνείδηση, τόλμη και αποφασιστικότητα... Δεν χρειάζονται επίσης "λυκοφιλίες" και τυχοδιωκτικοί καιροσκοπισμοί εφήμερων συμμαχιών "απέναντι στη φασιστική απειλή" που προβάλουν τη Χρυσή Αυγή ως το αντίπαλο δέος της δημοκρατίας, αθωώνοντας παράλληλα την κοινοβουλευτική δικτατορία.
Όμως ο πιο επικίνδυνος φασισμός δεν είναι οι γραφικοί ξυρισμένοι λουκουμάδες της Χρυσής Αυγής, αλλά ο φασισμός που δεν φαίνεται. Ο φασισμός που κρύβεται πίσω από τις βελούδινες ευγένειες του δημοκρατικού ολοκληρωτισμού. Ο νόμιμος φασισμός των αφεντικών, των πολυεθνικών, των δικαστηρίων, της φυλακής, του στρατού, της αστυνομίας, της στείρας γνώσης του σχολείου, της εκκλησίας, των νόμων, των διαφημίσεων, του ελέγχου της καθημερινότητας, της πλήξης και της μοναξιάς που βασιλεύουν στα σύγχρονα στρατόπεδα συγκέντρωσης των μητροπόλεων. Όλοι αυτοί οι τύραννοι της ζωής μας όσο κι αν κρυφτούν πίσω από ένα τοίχος στολών και πολυβόλων θα είναι πάντα στο στόχαστρο του Αντιφασιστικού Μετώπου - Άτυπης Αναρχικής Ομοσπονδίας.
Η επίθεση στη Χρυσή Αυγή αποτελεί παράλληλα (έστω και πρόωρα, πριν τις ανακοινωμένες ημερομηνίες) έναν χαιρετισμό και μια ενεργή συμμετοχή στο κάλεσμα που έκανε η Αντιπολιτισμική Φράξια του Μετώπου Απελευθέρωσης της Γης (FAI) στο Μεξικό μέσω της διπλής βομβιστικής επίθεσης που πραγματοποίησε, προσκαλώντας σε Διεθνή Εβδομάδα Άμεσης Δράσης για τον αναρχικό αδερφό μας Mario Lopez που βρίσκεται φυλακισμένος εκεί.
Συντροφικούς Χαιρετισμούς σε όλα τα αδέρφια μας που κάνουν την Άτυπη Αναρχική Ομοσπονδία, πραγματικότητα...
Η εξέγερσή μας για την ελευθερία ας πυρπολήσει τις καρδιές μας.
ΣΚΕΨΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΑ - ΠΡΑΞΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ
Αντιφασιστικό Μέτωπο - Άτυπη Αναρχική Ομοσπονδία / Διεθνές Επαναστατικό Μέτωπο (FAI - IRF)
Υ.Γ. Στέλνουμε επίσης τους συνωμοτικούς μας χαιρετισμούς σε όλους όσους από την Βέροια έως την Πάτρα και την Κρήτη και από το Αγρίνιο έως την Ξάνθη, επιτίθενται στους φασίστες. Κάθε ξυλοδαρμός χρυσαυγίτη και κάθε καταστροφή των γραφείων τους είναι μέρος του αντιφασιστικού μετώπου. Ο φασισμός τσακίζεται με πράξεις και όχι με λόγια... ”

ΒΙΝΤΕΟ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ! ΑΡΧΙΜΑΣΩΝΟΣ ΧΑΝΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗ ΤΕΛΕΤΗ!!!


Απίστευτο ξεβράκωμα του αρχιμασώνου αρχισιωνιστή Ντέηβιντ Γκέργκεν, συμβούλου 4 (!!!) Προέδρων των ΗΠΑ! Ο Άλεξ Τζόουνς, τον αιφνιδιάζει όταν του αναφέρει τις τελετές ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑΣ (!!!) στις οποίες συμμετέχει ο Γκέργκεν και από τις οποίες έχουμε φρικιαστικότατες εικόνες (δείτε από το 3 και μετά)! Η αντίδραση του αρχιμασώνου - αρχισατανιστή, όχι απλά είναι πανικόβλητη (τον απασχολεί μόνο πώς...διέρρευσαν τα πλάνα, όχι τα αίσχη που δείχνουν!!!), αλλά επιβεβαιώνει τις υποψίες μας γι' αυτά που κάνουν οι σιωνιστές:




ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΩΡΑ, πως σε τέτοιες ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ συμμετέχουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΡΟΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ!!!

Επομένως, μιλάμε ξεκάθαρα για μια σατανιστική οργάνωση, όταν αναφερόμαστε στην Μασωνία! 

πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.gr

ΦΟΒΕΡΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ! 
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ,  ΑΛΕΞ ΤΖΟΟΥΝΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕ ΣΤΟ YOU TUBE.

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Ημερολόγιο με ημίγυμνους άνδρες μέσα σε ... εκκλησίες!
























Mεγάλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στους κόλπους της Εκκλησίας ένα ημερολόγιο με ημίγυμνους άνδρες με σαφώς ... gay διάθεση που ποζάρουν δίπλα από ορθόδοξους κληρικούς.
Το ημερολόγιο που ονομάζεται «Orthodox Calendar» και πωλείται έναντι 10 ευρώ, δείχνει σε κάποιες από τις φωτογραφίες και ημίγυμνους ιερείς μόλις έχουν βγάλει τα ράσα τους στα αποδυτήρια.

 Σύμφωνα με την σελίδα της... επιχείρησης στο Facebook όσοι εμφανίζονται στο ημερολόγιο είναι ιερείς από ορθόδοξες εκκλησίες της ανατολικής Ευρώπης, αλλά το πιθανότερο είναι όλοι όσοι εμφανίζονται στο ημερολόγιο να είναι μοντέλα και βέβαια κάνουν promotion σε έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής που απέχει από αυτά που πρεσβεύει η Ορθόδοξη Εκκλησία.

πηγη: defencenet.gr

ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ!
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Αρχαία Ελληνικά στα σχολεία της Βρετανίας





Δίκη των Πυρκαγιών: Πρόταση ενοχής για τους πέντε από τους έξι - 5 χρόνια για κάθε θάνατο η ποινή (Νεότερα: η απόφαση του δικαστηρίου)





Ποινή πέντε ετών για κάθε θάνατο πρότεινε o Εισαγγελέας για κάθε έναν από τους πέντε που κρίνει ένοχους. 190 χρόνια για το σύνολο των κατηγοριών των 36 θανάτων, του εμπρησμού εξ αμελείας και του εμπρησμού δάσους.
Οι συνήγοροι υπεράσπισης πρότειναν να αναγνωριστούν ελαφρυντικά για τους κατηγορούμενους και επιβολή μικρότερων ποινών από αυτές που πρότεινε ο Εισαγγελέας.

H απόφαση του δικαστηρίου

Οι ποινες οπως ανακοινωθηκαν:

Πανταζης Χρονοπουλος 48 μηνες για τον εμπρησμο δασους 36 μηνες για τον εμπρησμο εξ αμελειας και 36 μηνες για καθε θανατο (x36)

Παναγιωτης Τσουρας 48 μηνες για τον εμπρησμο δασους 36 μηνες για τον εμπρησμο εξ αμελειας και 36 μηνες για καθε θανατο (x36)

Σοφια Νικολοπουλου 42 μηνες για τον εμπρησμο δασους 30 μηνες για τον εμπρησμο εξ αμελειας και 30 μηνες για καθε θανατο (x36)
Αναγνωριστηκαν ελαφρυντικα

Χαραλαμπος Καφυρας 42 μηνες για τον εμπρησμο δασους 30 μηνες για τον εμπρησμο εξ αμελειας και 30 μηνες για καθε θανατο (x36)
Αναγνωριστηκαν ελαφρυντικα

Νικος Μιχαλοπουλος 30 μηνες για καθε θανατο των τριων εποχικων
Περισσότερα σε λίγο...

πηγη: ilialive.gr


Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ: ΣΕ ΛΑΪΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΕΙ Ο π. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΜΟΥΛΑΤΣΙΩΤΗΣ!


Αποκαλύψεις για όσα μας ετοιμάζουν οι γραικύλοι χριστιανομάχοι και κάλεσμα για λαϊκό ξεσηκωμό από τον Γέροντα Νεκτάριο:




ΝΕΡΟ ~ Το Μεγάλο Μυστήριο - ΤΑΙΝΙΑ - ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ!


H εγκληματική Ατζέντα 21 επιβάλει την φορολόγηση των παιδιών


agenda21slide


Επείδή όλοι μα όλοι αναρωτιούνται πως είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουν οι νομοθετούντες ότι δεν είναι δυνατόν και είναι παράλογο και απάνθρωπο και αντεθνικό, το να πληρώνουν οι γονείς φόρο για την ύπαρξη των παιδιών τους, να σας πούμε για μία ακόμη φορά τι συμβαίνει.
Για να μπορέσει το σύστημα συνεργασίας της Λευκής και της Μαύρης Αδελφότητας να προχωρήσει και να ελέγξει με μία παγκόσμια χούντα όλο τον κόσμο - αυτό που ονομάζουμε χούντα του Αντιχρίστου - πρέπει να συγκεντρώσει όλο τον πληθυσμό της Γης, όσον τουλάχιστον αφήσει ζωντανό ο διατροφικός κώδικας που εκδώσανε, ο οποίος θέλει να τον εξαφανίσει, ώστε οι άνθρωποι να είναι λίγοι και να ελέγχονται. Για να μπορέσει να γίνει αυτό εφαρμόζουν ένα σχέδιο, το οποίο πέρασαν με το γενικό όνομα Ατζέντα 21.
Μ’ αυτό καλούν ουσιαστικά σε δράση όλους τους ανθρώπους, οι οποίοι με καλή διάθεση και καλό σκοπό θέλουν να βοηθήσουν τον πλανήτη Γη, που δήθεν καταστρέφεται μέσω της καταστροφής του περιβάλλοντος. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιούν όχι μόνον απλούς εθελοντές, αλλά και κυβερνήσεις, οργανώσεις, κόμματα, διάφορες ομάδες.
Όλα τα κόμματα σε όλα τα κράτη, φαγώθηκαν να μιλούν για πράσινες αναπτύξεις, για οικολογίες κ.λ.π. Εσείς θα αποφασίσετε αν αυτό το πράγμα, αν αυτό το εξάμβλωμα, που λέγεται Ατζέντα 21, έχει αποφασιστεί για καλό σκοπό. Ψηφίστηκε από τον ΟΗΕ στις 14 Ιουνίου 1992 στο Ρίο ντε Τζανέιρο από 178 αρχηγούς κρατών, όταν στην Ελλάδα ήταν πρωθυπουργός ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.
Για να βάλουν την υπογραφή τους, τους είπαν τότε, ότι το σχέδιο είναι για το καλό του πλανήτη, ο οποίος κινδυνεύει από υπερθέρμανση και από ξηρασία και ότι δεν θα υπάρχουν φαγητά και σπαρτά. Τους είπαν ότι με το σχέδιο αυτό, ο πλανήτης μας θα είναι επιτέλους ασφαλής. Το 2007 μας έλεγαν στα δελτία ειδήσεων ότι δεν υπάρχουν ρύζια και σιτηρά στον κόσμοκαι όλοι θα πεθάνουν από την πείνα και κανείς δεν βγήκε να πει κάτι. Εάν κάποιος άλλος βγει σε κάποια εκπομπή και πει κάτι που δεν «αρέσει», αμέσως τον ελέγχουν, τον παίρνουν τηλέφωνο και τον κυνηγούν λέγοντάς του να σταματήσει.
Οι τηλεπαρουσιαστές και οι τηλεπαρουσιάστριες λένε ό,τι θέλουν τα λαμόγια του συστήματος. Έλεγαν, λοιπόν, στα δελτία ειδήσεων, ότι θα πηγαίνουμε σε κάδους απορριμμάτων για να ψάχνουμε τροφή, ότι δεν θα υπάρχουν σιτηρά, ότι εκτοξεύτηκε η τιμή ρυζιών και σιτηρών και ότι θα ψάχνουμε στους κάδους να τρώμε λεμονόκουπες! Παρακαλώ θυνηθείτε το. Είναι τρομερό. Στημένη πρόστυχη προπαγάνδα. Μ’ αυτόν τον τρόπο βγαίνουν οι ειδήσεις, αφού κανένας παρουσιαστής ή παρουσιάστρια δεν έχει άποψη. Διαβάζει από ένα μόνιτορ, που είναι στημένο απέναντί του και μεταφέρει αυτά που του γράφει κάποιος άλλος. Κι αυτός που τα γράφει, τα έχει βρει σε κάποιο έγκριτο ειδησεογραφικό πρακτορείο, το οποίο κι αυτό από κάπου αλλού τα βρήκε.
Μας λένε, επίσης, ότι θα λιώσουν οι πάγοι της Ανταρκτικής ή ότι θα υπάρχουν μόνο το χειμώνα, ενώ το καλοκαίρι δεν θα υπάρχουν καθόλου πάγοι. Και αυτοί που θα λιώσουν, θα κάνουν πόλεις, όπως η Βενετία, η Θεσσαλονίκη και άλλες παραθαλάσσιες πόλεις να πλημμυρίσουν (παρά το γεγονός ότι πάγους δεν έχει εκεί, όπως αναφέρω στους τόμους 4, 5 και 6 του βιβλίου μου «Γιατί και πώς ζουν ανάμεσά μας» για το σχέδιο Βαστραμόν-Επανάκτηση).
Και πράγματι, οι πάγοι του βόρειου Πόλου και όχι της Ανταρκτικής έλυωσαν όλοι. Που πήγαν όμως τα νερά; Γιατί δεν πλημυρίσαμε; Κανείς δεν αναρωτιέται τι έγιναν τα νερά. Δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα λυωμένου πάγου!!! Όταν ο μέσος πολίτης δεν ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο, γιατί να ενδιαφερθεί για οτιδήποτε άλλο; Ήταν ένα μεγάλο τεστ του ύψους της αναισθησίας και της χαϊβανίτιδας του παγκόσμιου πληθιυσμού. Μας λένε πολλά για την κλιματική αλλαγή. Όλα είναι παραμύθια! Έχουν πλευρίσει ανθρώπους με οικολογική συνείδηση, αγωνιστές και τους έχουν πείσει για την επικείμενη καταστροφή του πλανήτη.
Οι άνθρωποι ανταποκρίνονται, είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν, διότι όλοι θέλουμε να έχουμε έναν πλανήτη, καθαρό, όμορφο, πράσινο για τα παιδιά μας. Αυτοί, όμως, που δεν θέλουν τέτοιο πλανήτη είναι εκείνοι, που έβγαλαν το σχέδιο. Αυτοί δεν θέλουν πράσινο, αλλά γκρι πλανήτη χούντας, όπου θα ζούμε όλοι σε φυλακές ετοιμασμένες ειδικά για μας. Ένα πλανήτη φυλακή. Στις 14 Ιουνίου 1992 υπογράφηκε, λοιπόν, από 178 πρωθυπουργούς και αρχηγούς κρατών η Ατζέντα 21, αποτελούμενη από 351 σελίδες και πολλές διατάξεις. Ταυτόχρονα, όμως, εκδόθηκαν και τοπικές ατζέντες 21 για κάθε κράτος, ώστε κάθε κράτος να ενεργήσει ανάλογα για να σωθεί δήθεν ο πλανήτης από την υπερθέρμανση, η οποία στην πραγματικότητα δεν υπάρχει. Ο πλανήτης - λένε - υπερθερμαίνεται από οποιαδήποτε δραστηριότητα του ανθρώπου.
Είτε με τις αγελάδες του, είτε με τα εργοστάσιά του, είτε με τα αυτοκίνητά του, είτε με τα μωρά του! Και στα μωρά ακόμα ζήτησαν να βάλουν φόρους, βάλτε φόρο στα μωρά, γιατί καταστρέφουν το κλίμα και επειδή για να σωθεί δήθεν ο πλανήτης πρέπει να μειωθεί ο ανθρώπινος πληθυσμός, ξεκινώντας όμως από τους χριστιανικούς πληθυσμούς της Ευρώπης και της Αμερεικής!
Και εννοείται φορολογήθηκαν και τα παιδιά και όταν το έλεγα, και πάλι με κορόϊδευαν και με κατηγορούσαν για κινδυνολόγο και πάλι όμως δικαιώθηκα, γιατί όταν ξεκίνησα την τηκλεόραση, ήμουν αποφασισμένος να βάλω μπουρλότο στις συνειδήσεις των ανθρώπων και να κάψω την κουρτίνα που κρύβει το παρασκήνιο.
Μέχρι κι αυτό λοιπόν είπαν τα λαμόγια , που προωθούν αυτό το παμπόνηρο σχέδιο, το οποίο εκμεταλλεύεται εκείνους, οι οποίοι καλή τη πίστει σπεύδουν να βοηθήσουν στον αγώνα για την σωτηρία του πλανήτη, ο οποίος στην ουσία δεν κινδυνεύει! Μας λένε ότι όλη η ανθρώπινη δραστηριότητα παράγει αέρια, αέρια του θερμοκηπίου, τα οποία καλύπτουν μ’ ένα λεπτό στρώμα τον πλανήτη γύρω-γύρω, με αποτέλεσμα η ηλιακή ακτινοβολία, η θερμική ενέργεια του Ήλιου, να μην μπορεί να ανακλαστεί και να φύγει το βράδυ στο διάστημα. Λένε ότι αυτά τα αέρια εμποδίζουν, εγκλωβίζουν την ηλιακή ακτινοβολία ανάμεσα στο στρώμα των αερίων του θερμοκηπίου με πιο επικίνδυνο απ’ όλα το διοξείδιο του άνθρακα.
Έχουν ενοχοποιήσει το διοξείδιο του άνθρακα, πράγμα που είναι μεγάλο ψέμα, αφού αυτό, είναι εκείνο το οποίο «αναπνέουν» τα φυτά και μετά δίνουν οξυγόνο, Ο πλανήτης, λοιπόν, γι’ αυτό το λόγο ζεσταίνεται - λένε - και γι’ αυτό θα λιώσουν οι πάγοι, θα κοπούν τα ρεύματα των ωκεανών, θα σταματήσει το γλυκό κλίμα. Άλλες φορές λένε ότι θα έχουμε ξηρασία, ότι δεν θα έχουμε νερό να πιούμε, ενώ άλλες φορές λένε ότι τελικά θα έχουμε παγετώνες, ότι θα πεθάνουμε από το κρύο. Όποια βλακεία τους έρθει στο μυαλό λένε! Πρόσφατα γυρίστηκε ένα βίντεο, όπου αποδεικνύεται από επώνυμους και φτασμένους καθηγητές από όλο τον κόσμο ότι αυτό, που προσπαθούν να περάσουν, είναι παραμύθι και δεν ισχύει.
Στο βίντεο, το οποίο μάλιστα προβλήθηκε και σε ελληνικό κανάλι, φαίνεται καθαρά από πολλά e-mail που κλάπηκαν ότι κάποιοι τα «πήραν χοντρά» για να λένε ότι ο πλανήτης υπερθερμαίνεται ή ότι κάποιοι εκβιάστηκαν. Όποιοι, μάλιστα, στα ντοκιμαντέρ, που γυρίζουν - ακόμα και τσόντα να είναι - πετάνε μέσα και μια κουβέντα «λόγω της υπερθέρμανσης του πλανήτη» ή στα βιβλία, που εκδίδουν για την εκμάθηση αγγλικών για παιδιά, βάζουν και μία άσκηση για την «υπερθέρμανση του πλανήτη», χρηματοδοτούνται γι’ αυτές τους τις δραστηριότητες!
Να ξέρετε λοιπόν ότι η φορολόγηση των παιδιών, όπως και οι ενερηειακοί επιθεωρητές των σπιτιών και τα ενεργειακά πιστοποιητικά και τα χαράτσια και οι τεράστιοι φόροι ακινήτων επιβάλονται από την Ατζέντα 21, που θέλει 
1. Να μειώσει τον παγκόσμιο πληθυσμό.
2. Να στερήσει με συνοπτικές διαδικασίες την ιδιωτική περιουσία ακινήτων, ρευστού αλλά και αυτοκινήτων από τους πολίτες όλου του κόσμου μα σκοπό την απόλυτη εξαθλίωσή τους, ώστε να έρθει να τους "σώσει" ο σωτήρας της νέας τάξης.(αντίχριστος).
Όλα τα παραπάνω, υπό την κάλυψη της οικολογίας. Τα παιδιά μολύνουν το περιβάλον γι αυτόι οι γονείς τους θα φορολογούνται για να αποτραπούν οι γεννήσεις.
Ο εφιάλτης δεν έρχεται
Ήρθε.

πηγη: prisonplanet.gr


Βρέθηκε η προτομή του Κώστα Ηλιάκη




Βρέθηκε η προτομή του ήρωα πιλότου Κώστα Ηλιάκη η οποία είχε κλαπεί από το Ακρωτήριο των Χανίων. Πριν λίγη ώρα η προτομή βρέθηκε περίπου σε περιοχή κοντά από το σημείο που είχε κλαπεί για οτιδήποτε περισσότερο θα σας ενημερώσουμε.

πηγη: defencenet.gr


Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Ισοδυναμεί με έγκλημα το "δήθεν νέο" φορολογικό. ΒΙΝΤΕΟ


liakopoulos


Του Δημοσθένη Λιακόπουλου
Αυτά που πρότεινα το 2009, για την οικονομική ανάκαμψη, ήταν αναγκαστικά διαφορετικά από αυτά που πρότεινα το 2010, που με τη σειρά τους ήταν αναγκαστικά διαφορετικά από αυτά που πρότεινα το 2011, τα οποία βέβαια οφείλουν να είναι διαφορετικά από αυτά που προτείνω τώρα, στα τέλη του 2012.
Γιατί;
Μα είναι προφανές. Η οικονομική κατάσταση αυτού του τόπου άλλαζε διαρκώς και τα δεδομένα τροποποιούτανε με δραματικούς ρυθμούς.
Υπάρχουν ωστόσο, μερικά βασικά στοιχεία, που δεν μπορούν να αλλάξουν.
Υπάρχουν κάποιες πραγματικές ανάγκες, που δεν μπορούν να αλλάξουν.
Για πολλοστή λοιπόν φορά, ας πούμε μερικά βασικά πράγματα.
ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΕΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
1. Προστατεύει την εδαφική του ακεραιότητα και την ελευθερία του
(Η τρόϊκα ζήτησε την κατάργηση του εθνικού στρατού)
2. Προστατεύει την υγεία των πολιτών του.
(Η τρόϊκα ζήτησε να κλείσουν νοσοκομεία και να παίρνουμε φάρμακα Β΄κατηγορίας)
3. Προστατεύει την ασφάλεια των πολιτών του.
(Η λαθρομετανάστευση τα τελευταία 15 χρόνια εκτόξευσε την εγκληματικότητα)
4. Προστατεύει τους αδύναμους από εκείνους που θέλουν να τους εκμεταλλευθούν.
(Η τρόϊκα έχει διαλύσει κάθε έννοια δικαίου με τα μνημόνια και όλοι οι Έλληνες είναι αδύναμοι κάτω από την μπότα του κατακτητή)
5. Φροντίζει να θεσπίσει τέτοιες φορολογικές συνθήκες, ώστε να επιθυμούν να ρισκάρουν επιχειρηματικά οι πολίτες του, για να υπάρχουν κέρδη, τα οποία θα μπορεί να φορολογήσει για να παίρνει έσοδα. Αυτά είναι τα μόνα υγιή έσοδα ενός κράτους.
(Η τρόϊκα επέβαλε τρελούς φόρους στις επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα την μείωση της επιχειρηματικότητας ως ασύμφορης)
6. Φροντίζει να "ελέγχει" την παραγωγή ενέργειας, τις τηλεπικοινωνίες και την υδροδότητση, που αποτελούν την βάση λειτουργείας του.
(Η τρόϊκα ζήτησε  τον έλεγχο παντού)
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΏΡΑ;
Η μόνη ελπίδα, ήταν ένα έξυπνο και απλό φορολογικό νομοσχέδιο, που θα ψηφιζότανε και θα γινότανε ένας δημιουργικός φορολογικός νόμος
Αντί αυτού, έφεραν ένα εξάμβλωμα, μία μίξη, κομμουνιστικού και άκρως καπιταλιστικού, με δόσεις σαδισμού και σχιζοφρένιας νομοσχέδιο, το οποίο θα διαλύσει μέσα σε ένα χρόνο την ήδη παραπαίουσα πραγματική οικονομία.
Ουσιαστικά, το νομοσχέδιο αυτό, έχει σαν σκοπό, μέσα σε ένα χρόνο, να μαζέψει όλες τις οικονομίες των Ελλήνων, ώστε από το 2014 να πάμε σε πραγματική εξαθλίωση, που θα οδηγήσει σε σίγουρη λαϊκή εξέγερση το 2015.
Θυμίζω ότι το 2015, έχει ορίσει ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ σαν το έτος ολοκλήρωσης της υπόσχεσης που έδωσα η ολομέλεια του ΟΗΕ για να ολοκληρώσει "το σχέδιο".
Ποιό σχέδιο;
Σε ποιόν έδωσαν υπόσχεση;
Υποτίθεται ότι υποσχέθηκαν να εξαφανίσουν τη φτώχεια. Αυτές τις ηλιθιότητες όμως κανείς  δεν τις μασάει πλέον.
Η μόνη οικονομική σωτηρία πλέον για την Ελλάδα, είναι ένα μικρό και σαφές φορολογικό νομοσχέδιο, με ένα μόνο φορολογικό συντελεστή, έστω 12%, για κάθε ειθσόδημα που θα αποκτά ο οποιοσδήποτε μέσα στην Ελληνική επικράτεια και δικαίωμα όλων των Ελλήνων, ακόμη και των δημοσίων υπαλλήλων να κάνουν όσες δουλειές θέλουν.
Αυτή τη στιγμή, από τη μιά μεριά βάζουν δήθεν αφορολόγητα κα από την άλλη, βάζουν μεγάλους φόρους και εξτρά παραφόρους και φόρους στα ακίνητα, στα παιδιά, στα σπίτια, στα οικόπεδα, στα χωράφια, στα κοτέτσια, στα παράθυρα, (αυτοί είναι οι νέοι ενεργειακοί φόροι που έρχονται), μέχρι και στο δικαίωμα να δουλεύεις, (φόρος επιτηδεύματος), με δυό κουβέντες, γίνεται της Λίλιθ το κάγγελο.
Χρειάζεται ένα απλό, λιτό, σπαρτιατικό φορολογικό νομοσχέδιο.
Αυτό που φέρανε, είναοι σαν του καρταγκιόζη το παντελόνι, γεμάτο μπαλώματα, πάνω στις ανωμαλίες του παρελθόντος.
Κύριοι διοικούντες, μπροστά στο από την Ατζέντα 21 εμπνεόμενο φορολογικό, το μνημόνιο που μόλις ψηφίσατε, μοιάζει με εκδρομή κατηχητικού σχολίου.
Ξαναλέω.
Το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, οδηγεί σε εξέγερση των Ελλήνων το 2015.
Είναι λάθος. Είναι έγκλημα.
Αφού δεν δουλέψατε για να φτιάξετε ένα καινούργιο νόμο, πάρτε όπως είναι τον φορολογικό νόμο της Βουλγαρίας, για να μην προτείνω κανένα άλλο γειτονικό κράτος που έχει και εδαφικές διεκδικήσεις πάνω στον τόπο μας, (οποία κατάντια) και εφαρμόστε τον.
Δείτε ένα παμπάλαιο βίντεο. Κανείς δεν με άκουσε από τότε που ήταν ακόμη πρωθυπουργός ο Καραμανλής.


πηγη: prisonplanet.gr