ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Πάτρα: Κέρδισε στο ΚΙΝΟ και έδωσε όλα τα χρήματα σε άνεργο φίλο του!


20131111 396982 533 355

Ο νικητής του ΚΙΝΟ έκανε ένα ολόκληρο πρακτορείο του ΟΠΑΠ να τον χειροκροτήσει...
Πρωταγωνιστής της υπόθεσης ένας Πατρινός επιχειρηματίας, που προ ημερών κέρδισε 3.000 ευρώ σε τυχερό παιχνίδι του ΟΠΑΠ (ΚΙΝΟ) αλλά δεν τα κράτησε!
Σύμφωνα με το dete.gr, χάρισε όλο το ποσό σε φίλο του, ο οποίος είναι εδώ και δύο χρόνια άνεργος (όπως και η σύζυγός του). "Τι είχα, τι έχασα" είπε χαρακτηριστικά στην τοπική εφημερίδα Κόσμος και η κίνησή του, έγινε θέμα συζήτησης στην τοπική κοινωνία.
Ο επιχειρηματίας ζήτησε να μην δημοσιευτεί το ονοματεπώνυμό του, ενώ ο άνεργος φίλος του, που πήρε τα χρήματα στα χέρια του δηλώνει χαρούμενος και συγκινημένος...
πηγη: newsit.gr

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ!


Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΦΟΡΟ "ΚΑΜΙΝΑΔΑΣ"




Επιβολή εξοντωτικού προστίμου, ορίζοντας ως παραβάτες οποιονδήποτε τολμήσει να ζεστάνει τα "κόκκαλά" του δίπλα σε τζάκια και ξυλόσομπες προβλέπει το "σχέδιο" αντιμετώπισης της αιθαλομίχλης. Το "σχέδιο" προβλέπει την εκ περιτροπής καύση τζακιών και ξυλόσομπας για την αντιμετώπιση της περιβαλοντικής μόλυνσης κάτι που μόνο στην "σφαίρα" της φαντασίας μπορεί να γίνει.
 
Οπως αναφέρουν απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας», η κοινή υπουργική απόφαση, που προωθεί το υπουργείο Περιβάλλοντος για την αντιμετώπιση των έκτακτων επεισοδίων αιθαλομίχλης, συνδέει την απαγόρευση για τα τζάκια και τις ξυλόσομπες με την εφαρμογή της υφιστάμενης νομοθεσίας για την ατμοσφαιρική ρύπανση, παραπέμποντας σε ελέγχους και σε επιβολή προστίμων από κλιμάκια υπαλλήλων των Περιφερειών και από το σώμα των Επιθεωρητών και από το σώμα των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος.
 
Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, δεν φαίνεται να απασχολεί τους αρμόδιους της διυπουργικής επιτροπής και του υπουργείου Περιβάλλοντος, που προέβλεψαν τη σχετική ρύθμιση, ότι το σχετικό θεσμικό πλαίσιο είναι πολυδιάστατο και ασαφές, ενώ δεν υπάρχει στη νομοθεσία προσδιορισμένο πρόστιμο, δηλαδή «ταρίφα» για υπερβολική ρύπανση από τζάκια και ξυλόσομπες είτε παραβίαση της απαγόρευσης λειτουργίας τους.
 
Βάσει του νόμου 2947/2001, τα πρόστιμα για περιβαλλοντικές παραβάσεις, που επιβάλλει η Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος (ΕΥΠΕ) του ΥΠΕΚΑ, με τις διατάξεις του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ), προκύπτουν από αλγόριθμο.          
 
Ισχύουν συντελεστές, ανάλογα με το είδος και την έκταση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, ενώ η τιμή βάσης υπολογισμού του προστίμου για «μικρής έκτασης δραστηριότητες», όπως μπορεί να θεωρηθεί η ρύπανση του τζακιού, ξεκινά από το εξωπραγματικό ποσόν των 2.500 ευρώ.
 
Τα αντίστοιχα πρόστιμα, που επιβάλλουν τα κλιμάκια των Περιφερειών, για εκπομπές καυσαερίων κεντρικής θέρμανσης, επίσης δεν είναι απολύτως προσδιορισμένα, καθώς κυμαίνονται από 200 έως 1.000 ευρώ και υπολογίζονται ανάλογα με την έκταση της ρύπανσης.
 
Μην το ψάχνετε, πρόκειται περί μιας ηθελημένης ασάφειας για να βάζουν αστρονομικά πρόστιμα σε όποιον θέλουν, ακόμα και αν ανάψει ψησταριά.
 
Φυσικά τα πρόστιμα αυτά, δεν θα μπορούν να πληρωθούν, και αμέσως  θα περνούν στα ληξιπρόθεσμα χρέη, οπότε η Εφορία θα περνάει στην κατάσχεση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του "με το έτσι θέλω οφειλέτη". Είναι μέρος ενός ευρύτερου σχεδιασμού για να καταλήξουν να χρωστάνε και όσοι ακόμα κατάφεραν να είναι συνεπείς στους ληστρικούς φόρους που έχουν επιβληθεί, στην ακίνητη περιουσία με το χαράτσι , και στο φόρο εισοδήματος με το φανταστικό τεκμαρτό εισόδημα.
 
Η ουσία όμως είναι ότι επιζητούν την εξαθλίωση του ελληνικού λαού, και επισπέυδουν την βιολογική εξόντωση των ασθενέστερων ομάδων του πληθυσμού, όπως οι ηλικιωμένοι αλλά και ασθενικά παιδάκια, αφού θα τους στερήσουν την δυνατότητα να ζεσταθούν. Πετρέλαιο είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορέσουν να αγοράσουν, και τώρα ούτε ξύλα θα μπορούν να κάψουν. Ο χειμώνας προβλέπεται μακρύς και απελπιστικά παγερός.
 
Σημειώνουμε ότι στην Τουρκοκρατία η θέρμανση θεωρείτο ουσιαστικά τεκμήριο, αφού όσοι, ελάχιστοι, διέθεταν τζάκι και είχαν την τόλμη να το ανάβουν πλήρωναν φόρο καπνού! Όταν ο φρουρός στο φυλάκιο του Ιερού Βράχου της Ακροπόλεως έβλεπε κάποια καμινάδα της πόλης να καπνίζει, ενημέρωνε το φορατζή, ο οποίος έκανε κατ οίκον επίσκεψη στους έχοντες και κατέχοντες θέρμανση.
Το "Δεν πληρώνω" της εποχής σήμαινε, στην καλύτερη περίπτωση, βαρύτατο πρόστιμο και, στη χειρότερη, φυλάκιση σε άθλιες συνθήκες, στη σημερινή σημαίνει φυλάκιση καταρχήν και μετά κατ'όικον περιορισμό με "βραχιολάκι" στο πόδι. Η Νέα Τάξη Πραγμάτων δεν έρχεται είναι ήδη εδώ.
πηγη: defencenet.gr

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Bipartisan Policy Center: "Η Τουρκία θα διαμελιστεί στους επόμενους 18 μήνες"





"ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΕΙΣ ΚΟΚΚΙΝΗ ΜΗΛΙΑ"


Αμερικανική "δεξαμενή" σκέψης προβλέπει την διάλυση της Τουρκίας μέσα στους επόμενους 18 μήνες!
Την έναρξη μιας πολύ κρίσιμης περιόδου η οποία μπορεί να οδηγήσει σε χρονικό διάστημα 18 μηνών ακόμα και στην διάλυση της Τουρκίας, προβλέπει το αμερικανικό, «Bipartisan Policy Center» που εδρεύει στην Ουάσιγκτον.Τα γεγονότα που  θα συμβούν την επόμενη περίοδο, όπως τονίζεται χαρακτηριστικά, θα κάνουν τις διαδηλώσεις της Κωνσταντινούπολης να φαντάζουν με "παιδική χαρά" και κατά πάσα πιθανότητα θα οδηγήσουν σε αποσταθεροποίηση με σοβαρές συνέπειες στον ευρύτερο περίγυρο της Τουρκίας.
Τους επόμενους μήνες η Τουρκία θα βρεθεί αντιμέτωπη με τρεις πολύ κρίσιμες εκλογικές αναμετρήσεις με έντονες αποσταθεροποιητικές προεκτάσεις.
Συγκεκριμένα θα έχουμε τις δημοτικές εκλογές, στη συνέχεια την εκλογή προέδρου που από τώρα προκαλεί προβλήματα στην εσωτερική πολιτική σκηνή και τέλος βουλευτικές εκλογές με ένα αβέβαιο πολιτικό πεδίο καθώς κάνεις δεν γνωρίζει αν ο Ερντογάν θα είναι ακόμα στην ηγεσία του κόμματος των Ισλαμιστών. Μην ξεχνάμε ότι μόλις σήμερα ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν υπέστη σπάνια δημόσια επίθεση από ένα σημαίνον στέλεχος της κυβέρνησής του και σύμμαχό του επί σειρά ετών, τον αντιπρόεδρο και κυβερνητικό εκπρόσωπο Μπουλέντ Αρίντς εκ των ιδρυτικών στελεχών του ΑΚΡ.
Προχωρώντας σε μια ασυνήθιστη δημόσια ανταπάντηση, ο Αρίντς, παραχωρώντας χθες μια συνέντευξη στο τουρκικό κρατικό τηλεοπτικό δίκτυο TRT, υποστήριξε πως ο Ερντογάν εξέθεσε την κυβέρνηση άνευ λόγου.
«Θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα στον πρωθυπουργό μας, ως φίλος και ως αδελφός. . . υπάρχει μια σαφής αντίφαση ανάμεσα στην δική του ομιλία ως πρωθυπουργού και στην δική μου δήλωση ως κυβερνητικού εκπροσώπου. Δεν ευθύνομαι εγώ για αυτή την αντίφαση», είπε ο Αρίντς.
Είναι η πρώτη φορά που ο Ταγίπ Ερντογάν αμφισβητείται δημόσια με αυτόν τον τρόπο.
Μελετώντας τις εξελίξεις αυτές, μια μεγάλη ομάδα Αμερικανών επιστημόνων και ειδικών αποτελούμενη από τους, Henry Barkey, καθηγητή του πανεπιστημίου Lehigh, Svante Corneil, του Ινστιτούτου, «İpek Yolu» δηλαδή «Δρόμοι της Μέταξας», Ed Hussain, του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων (αυτό μετράει ιδαίτερα), Gregory Johnson, συνταξιούχος στρατηγός, David Kramer, του Freedom House, Aaaron Loberl, του America Abroad Medya και  Michael Makovsky, της JINSA, δηλαδή του Εβραϊκού Λόμπι των ΗΠΑ, αναφέρει ότι  η Τουρκία θα αντιμετωπίσει μια πολύ μεγάλη κρίση η οποία πιθανόν θα οδηγήσει σε αυτοδιάλυση με εκρηκτικές συνέπειες.
Η ομάδα Μελέτης τονίζει στο πόρισμα της ότι η λαϊκή οργή που εκδηλώθηκε τον περασμένο Ιούνιο στα γεγονότα του Γκαζί αναμένεται να αναζωπυρωθεί εξ’ αιτίας της ισλαμικής πολιτικής του Ερντογάν, το Κουρδικό επίσης θα αναζωπυρωθεί εξ αιτίας του μεγάλου αδιέξοδου στις συνομιλίες μεταξύ της τουρκικής κυβέρνησης και των Κούρδων ανταρτών και από τη άλλη η τουρκική οικονομία θα αρχίσει να έχει σοβαρά υφεσιακά φαινόμενα που θα επιδεινώσουν τις ήδη μεγάλες κοινωνικές αντιθέσεις.
Όλα αυτά σύμφωνα με το ινστιτούτο θα επιφέρουν την αυτοδιάλυση της Τουρκίας
Θυμίζουμε ότι σε αυτό παλαιοτέρα προσυπέγραψαν δυο σοβαρά αμερικανικά Ιδρύματα Στρατηγικών Ερευνών,τα οποία προέβλεπαν τον διαμελισμό της Τουρκίας τα επόμενα χρόνια με απαρχή μια μεγάλη κρίση με τον κουρδικό παράγοντα όλης της Μέσης Ανατολής.
  Τα ιδρύματα αυτά ήταν το «Foreign Policy in Focus», που είναι γνωστό και σαν FPIF και η «Federation of American Scientist», ή FAS.
Σε συνέντευξη που είχε δώσει στο βρετανικό περιοδικό Newsweek, στις 4 Ιουνίου του 2006 ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ στην Άγκυρα, Μόρτον Αμπράμοβιτς και μάλιστα σε μια περίοδο που οι σχέσεις Τουρκίας ΗΠΑ ήταν σε πολύ καλό επίπεδο, είχε αναγγείλει  την επικείμενη διάσπαση της Τουρκίας και τον οριστικό διαμελισμό της.
Αν όλα αυτά τα λάβουμε υπόψιν ως άθροισμα, δεν είναι τόσο προβλέψεις, όσο σχεδιασμοί κάποιον κέντρων εξουσίας. Μέσα στα ιδρύματα που προβλέπουν την τουρκική καταστροφή όπως είδαμε είναι και το Συμβουλίο Εξωτερικών Υποθέσεων, το οποίο για όσους γνωρίζουν είναι ο ένας εκ των τριών "βραχιόνων" επιβολής της Νέας Τάξης Πραγμάτων (οι άλλοι δύο είναι η Λέσχη Μπίντερμπεργκ, και η Τριμερής Επιτροπή).
Οι σχεδιασμοί θέλουν ένα κουρδικό κράτος το οποίο θα αποτελεί τον σίγουρο σύμμαχο των ΗΠΑ , στην Μέση Ανατολή, και τον προστάτη του κράτους του Ισραήλ. Για αν γίνει αυτό η Τουρκία δεν μπορέι να μείνει ως έχει. Είναι γνωστή άλλωστε και η απέχθεια του εβραϊκού στοιχείου στο πρόσωπο του Ρ.Τ.Ερντογάν.
Το θέμα είναι τι επιπτώσεις θα υπάρξουν για εμάς εάν οι σχεδιασμοί αυτοί προχωρήσουν. Σε όλες αυτές τις γεωπολιτικές αναλύσεις, θα προσθέσουμε την πιο έγκυρη, του μεγαλύτερου "γεωπολιτικού" αναλυτή όλων των εποχών του Εθνομάρτυρα Κοσμά του Αιτωλού.
«Οἱ Τοῦρκοι θὰ φύγουν, ἀλλὰ θὰ ξανάρθουν πάλι καὶ θὰ φθάσουν ὡς τὰ Ἑξαμίλια. Στὸ τέλος θὰ τοὺς διώξουν εἰς Κόκκινη Μηλιά. Ἀπὸ τοὺς Τούρκους τὸ 1/3 θὰ σκοτωθῆ, τὸ ἄλλο τρίτο θὰ βαπτισθῆ καὶ μονάχα τὸ 1/3 θὰ πάη στὴν Κόκκινη Μηλιά».
πηγη: defencenet.gr

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Ο μοναχός που ευλογεί τους Ικάρους με τη σημαία του


monaxos iosif aeroskafos 614 420

Μπορεί οι προστάτες της Πολεμικής Αεροπορίας να είναι οι Ταξιάρχες που γιορτάζουν σήμερα, όμως ο σύγχρονος «προστάτης» των πιλότων μας δεν είναι άλλος από έναν ταπεινό αγιορείτη μοναχό που με τη σημαία και τις ευχές του κρατά ψηλά το φρόνημα των σημερινών Ικάρων.
Η φωτογραφία του, καθώς και διάφορα video έχουν κάνει το γύρο του κόσμου. Είναι ο μοναχός που κάθε φορά που κάποιο αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας περνά πάνω από την Χερσόνησο του Άθωνα, «αναγκάζει» τους πιλότους να κάνουν χαμηλή διέλευση για να τον «χαιρετίσουν».
Και πώς να μην το κάνουν όταν ο μοναχός αυτός βγαίνει στην άκρη του βουνού και με μια τεράστια σημαία, πότε ελληνική και πότε βυζαντινή, τους χαιρετά και με το δικό του τρόπο τιμά την αποστολή τους.


πηγη: prisonplanet.gr

«ΗΤΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΜΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ ΤΟ ΞΙΦΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΜΟΥ...»!!!





ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΣΕ ΑΣΘΕΝΗ!!!

Το παρακάτω περιστατικό συνέβη στον π. Δανιήλ Σάπικα, κάτοικο Αθηνών, Αρχιμανδρίτη καί γιατρό.

Διηγείται ο ίδιος…
“Στίς  22  Απριλίου 1994 εισήχθηκα στό Ευγενίδειο Θεραπευτήριο με 4,5 κιλά εμπύημα δεξιού ημιθωρακίου, με συμπτώματα απολύτου άπνοιας, αδυναμία βάδισης, 41,5 πυρετό,  ενώ υπέστην καί διαβητικό σοκ αγνώστου αιτιολογίας…
Μέσα από ένα σύνεφο έβλεπα καί άκουγα τά συμβαίνοντα μέσα στο χειρουργείο, και το βάσανο το μεγάλο ήταν, ότι, σαν γιατρός γνώριζα πολύ καλά την κρίσιμη κατάστασή μου…

Γνώριζα, ότι το ποσοστό κατάληξης (θανάτου μου) ήταν γύρω στό 95%. Και δεν είχα άδικο. Μάλιστα ήμουν καί επιεικής στήν κρίση μου, γιατί η ιατρική ομάδα που αποτελείτο από τον Ιωάννη Μπελένη διευθυντή του Ευαγγελισμού, τον καθηγητή Χρυσόστομο Μελισσινό διευθυντή πνευμονολογικής κλινικής στό Νοσοκομείο Υγεία, καί με την Ειρήνη Μπατάλη αναισθησιολόγο να φοβάται να μου δώσει νάρκωση για τον κίνδυνο ανακοπής της καρδιάς λόγω βάρους μου, συζητούσαν δυνατά γιατί δεν πίστευαν ότι άκουγα τα λεγόμενά τους…

Τους άκουγα να μου δίνουν ζωή μόνο 2%!…

“Θα κάνουμε ό,τι  μπορούμε, έλεγαν, γιατί οι πιθανότητες ζωής είναι ελάχιστες, με ποσοστό κατάληξης 98%! Έτσι κι αλλιώς καταδικασμένος είναι…”

Εκείνη την ώρα ένιωσα μόνος, κατάμονος… Έκανα με κόπο τον σταυρό μου καί προσευχήθηκα στον προστάτη μου, τον Ταξιάρχη…

”Ταξιάρχη μου, Αρχάγγελε Μιχαήλ, μη με αφήνεις, μη με εγκαταλείπεις. Εσένα μόνο έχω τώρα, σ΄εσένα εμπιστεύομαι την ζωή μου…”!

Ένας μεταλικός θόρυβος διέκοψε την νοερά προσευχή μου. Φοβήθηκα ότι με την κίνηση τών χεριών μου έριξα κάποιο εργαλείο, και προσπάθησα να γυρίσω τό κεφάλι μου προς την κατεύθυνση του θορύβου.

Και τότε…ώ Θεέ μου!

Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, ο Ταξιάρχης, με την πανοπλία του και το σπαθί στο δεξί χέρι του, στεκόταν πλάϊ μου, χαμογελαστός καί ολοζώντανος!
 
”Δανιήλ, είμαι εδώ, μου είπε. Δεν σε εγκατέλειψα. Σε προστατεύω. Εγώ θα σε χειρουργήσω, και θα γίνεις καλά. Μη φοβάσαι!“
 
Ήταν τα λόγια του Αρχαγγέλου και καθώς μου μιλούσε ακούμπησε το ξίφος στο στήθος μου!…

Σε λίγο ήλθε ό καθηγητής Μπελένης. ”Άς προσευχηθούμε μαζί πάτερ Δανιήλ, μου είπε, και με την βοήθεια του Θεού όλα θα πάνε καλά“.

Και πράγματι πήγανε!

Η εγχείρηση πέτυχε. Το χέρι του γιατρού που το οδηγούσε ο Αρχάγγελος, είμαι βέβαιος γι' αυτό, μου ξανάδωσε πάλι την ζωή που είχε αρχίσει να φεύγει από μέσα μου.

(Απόσπασμα από τό τριμηνιαίο δελτίο επικοινωνίας ”Ο Ταξιάρχης”, τού Ιερού προσκυνήματος Ταξιαρχών Μανταμάδου τής Λέσβου) 


πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.gr

Βουλευτής ΠΑΣΟΚ: "Καλά κάνουν όσοι ψηφίζουν ΧΑ"


Tzakri Theodora gialia 0

Μετωπική σύγκρουση είχαν η βουλευτής της ΝΔ Βούλτεψη και του ΠΑΣΟΚ Θ.Τζάκρη με την τελευταία να υποστηρίζει ότι "οι βουλευτές έχουν καταντήσει επικυρωτές της βούλησης της τρόικα δηλαδή εξωθεσμικών κέντρων".
Η φράση αυτή προκάλεσε την αντίδραση της Βούλτεψη και απάντησε στην Τζάκρη ότι με αυτά που λέει δικαιώνει την Χρυσή Αυγή. «Άρα η Χρυσή Αυγή έχει δίκιο» είπε χαρακτηριστικά.
Και τότε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ απευθυνόμενη στην Βούλτεψη επανέλαβε δύο φορές(!) ότι "Καλά κάνουν οι πολίτες που πάνε στη Χρυσή Αυγή, κατ' αυτό τον τρόπο, γιατί εμείς οι ίδιοι καταργούμε τους θεσμούς". Με το που το άκουσε αυτό η Βούλτεψη απάντησε μαινόμενη: "Μπράβο σας, μπράβο σας , στείλτε και άλλους στην Χρυσή Αυγή... Για αυτό πήγε η Χρυσή Αυγή τόσο... " (πόσο αλήθεια; Γιατί δεν μας το είπε; Εχουν σταματήσει και οι δημοσκοπήσεις...).
Η Θ.Τζάκρη συνέχισε απτόητη ομολογώντας ότι η χώρα κατάντησε ένα προτεκτοράτο της τρόικα. "Λυπάμαι που το λέω αλλά η χώρα μας αυτή τη στιγμή κυβερνάται από τα mail της τρόικα .." ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όταν οι ίδιοι οι κυβερνητικοί βουλευτές ομολογούν ότι η χώρα "κυβερνάται από τα mail της τρόικα" δεν νομίζουμε κανείς από την αντιπολίτευση να έχει να προσθέσει κάτι παραπάνω...


πηγη: prisonplanet.gr

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Ο άστεγος και ο πλούσιος [Βίντεο]!


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ

Ένας άστεγος και ένας καλοντυμένος επιχειρηματίας περπατούν στο δρόμο. Ξαφνικά σκοντάφτουν και πέφτουν. Άραγε θα παίξει ρόλο η εμφάνισή τους για το αν θα τους βοηθήσουν οι περαστικοί;
 
Δύο ηθοποιοί, μία κρυφή κάμερα και ένα άκρως απογοητευτικό συμπέρασμα.
 
Πριν ξεκινήσουν την καταγραφή των αντιδράσεων, οι συντελεστές του βίντεο, σκέφτηκαν ότι μάλλον θα δουν κάτι αναμενόμενο, δηλαδή ότι δεν θα υπάρχει διαφορά και μάλλον έπρεπε να ψάξουν κάποια άλλη ιδέα.
 
Όταν όμως ξεκίνησαν σοκαρίστηκαν από τις αντιδράσεις του κόσμου.
 
Αυτό το βίντεο αποδεικνύει ότι οι άνθρωποι κρίνουν ένα βιβλίο μόνο από το εξώφυλλό του χωρίς να το πολυσκέφτονται…
 
Εσείς τι θα κάνατε στη θέση τους; 


πηγη: defencenet.gr


ΤΟ ΚΚΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΑΤΡΙΔΑ!. ΒΙΝΤΕΟ




Η μαρτυρια ενος ανθρωπου γνωστου για τις αριστερες καταβολες του και συγκεκριμενα του ΚΚΕ.
Ακουστε ποιες εχουν μαθει οτι ειναι οι πεποιθησεις αυτων που θελουν να λεγονται αριστεροι και γιατι ειναι απαγορευμενες οι

λεξεις ....ΠΑΤΡΙΔΑ και ΕΛΛΑΔΑ.... 

Δεν ειναι αναρθρες φωνες ενος αγνωστου αλλα το παραπονο ενος επωνυμου κομμουνιστη που με το περασμα του χρονου και με τις εμπειριες της ζωης,ειδε τα πραγματα λογικοτερα και περα απο πολιτικες δικλειδες κι εκφραζει αυτο που του υπαγορευει η καρδια και η ψυχη του...



ΠΗΓΗ: pentapostagma.gr


Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ "ΒΙΟΧΑΚΕΡ" ΕΒΑΛΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΣΙΠ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ANDROID TABLET {ΒΙΝΤΕΟ}




Ένα αυτο-αποκαλούμενος "Βιοχάκερ» υπόμεινε μια επίπονη κατάσταση για να εγκαταστήσει ένατεράστιο ηλεκτρονικό τσιπ στο βραχίονά του -χωρίς αναισθητικό ή τη βοήθεια ενός γιατρού. 

Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
4 Νοεμβρίου 2013

Ο Tim Cannon, ένας προγραμματιστής λογισμικού από το Pittsburgh, έβαλε το chip για να παρακολούθεί τη θερμοκρασία του σώματος του. 


Επικοινωνεί με το Android tablet του, μέσω ασύρματης σύνδεσης Bluetooth, έχει πράσινα φώτα που αναβοσβήνουν που φαίνονται μέσα από το δέρμα του όπου μπορούν να του στείλουν ένα κείμενο, αν αρχίσει να έχει πυρετό. 


Ο Cannon - ο οποίος περιγράφει τον εαυτό του ως «do-it-yourself cyborg "-" εργάζεται για την Grindhouse Wetwar μια επιχείρηση αφιερωμένη για την ανθρωπότητα που χρησιμοποιεί την ασφαλή, προσιτή ανοικτή πηγή τεχνολογίας.»

Ισχυρίζεται ότι είναι το πρώτο πρόσωπο που έχει εμφυτεύσει μια συσκευή στο σώμα του, αποκλειστικά και μόνο για την «ενίσχυση» του εαυτού του.

Ο Cannon άρχισε να ενδιαφέρεται για την ηλεκτρονική τροποποίηση του οργανισμού του από επιθυμία για αθανασία.

Σε μια συνέντευξη στο κανάλι YouTube MotherboardTV, είπε: «Θέλω να ζήσω και να είμαι χιλιάδων ετών. Δεν θέλω να πεθάνω." 

Η διαδικασία, που παρενέβαλε ένα τσιπ περίπου στο μέγεθος ενός πακέτου καρτών στο αριστερό του χέρι, εκτελέστηκε από τον «τον καλλιτέχνη τροποποίησης σωμάτων» και δερματοστίκτη Steve Haworth χωρίς αναισθητικό. 

Ο Haworth έπρεπε να εκτελέσει τη διαδικασία, διότι ένας ιατρικά εξουσιοδοτημένος χειρούργος δεν έχει την άδεια να εμφυτεύσει τη συσκευή δεδομένου ότι δεν είναι εγκεκριμένο απο την κυβέρνηση. Χρησιμοποίησε πάγο για να εξασθενίσει τον πόνο. 

Ο Cannon πήγε κατ 'ευθείαν από την εμφύτευση σε μια συνέντευξη, όπου είπε ότι η διαδικασία αυτή περιελάμβανε "πολύ πόνο" και το σώμα του είχε τεθεί σε "κατάσταση τραύματος." 

Ο ίδιος δήλωσε τα εξής: «Όσον αφορά το σώμα μου, νιώθω σαν να μαχαιρώθηκα πολλές φορές."

Δείτε το βίντεο



πηγη: atheatignosi


ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΑΒΒΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ: Η ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ




Ο Γέροντας Σάββας Αχιλλέως στη χθεσινή ομιλία του στο διαδυκτιακό ραδιόφωνο του prisonplanet αναφέρεται στην παλαιά διαθήκη και κατά πόσον θα πρέπει να την αποδεκτούμε ως Ιερό βιβλίο.

Επιμέλεια άρθρου: Vagedim 
Πηγή: Αθέατη γνώση
2 Νοεμβρίου 2013

Η παλαιά διαθήκη προετοίμασε τους Εβραίους να δεχτουν τον Χριστό ως αληθινό Θεό και να πιστέψουν σε αυτόν, αλλά αντί να πιστέψουν τον Χριστό ως Θεό αληθινό τον σταύρωσαν ως ξένο.


Η παλαιά διαθήκη είναι ιερό βιβλίο αλλά πρωτίστως για τους Εβραίους, Η παλαιά διαθήκη γεννήθηκε για να προετοιμάσει τους Εβραίους. Για εμάς η παλαιά διαθήκη μένει ως σημείο προετοιμασίας σωτηρίας του κόσμου, για να πιστέψουμε εμείς ότι ο Χριστός είναι ο Θεός ο αληθινός. 

Πρέπει να μην βλασφημούμε το άγιο όνομά του, και να τον έχουμε Θεό αληθινό και ότι πούμε και έχουμε στο νού μας να εξαρτάται μόνο απο τον Χριστό της Καινής Διαθήκης.

Διότι αυτός δεν ήταν απλά ένας Εβραίος, ήταν ο Θεός ο αληθινός και ότι είπε το έγραψαν μέσα στο ευαγγέλιο του οι 4 ευαγγελιστές. Πρέπει να έχουμε τον Χριστό πάντα στην καρδιά μας και την ψυχή μας. Να ψάλουμε τους ύμνους του και να τον δοξολογούμε με πνευματικές ωδές.

Χωρίς τον Χριστό δεν υπάρχει σωτηρία, υπάρχει θάνατος. Να μην στεκόμαστε μόνο στους προφήτες της παλιάς διαθήκης, εκείνοι μας προετοίμασαν για να δεχτούμε τον Θεό τον αληθινό.

Η παλαιά διαθήκη είναι βοήθεια για την αποδοχή του αληθινού Θεού, και δεν πρέπει να κρεμόμαστε μόνο απο τους λόγους της παλαιάς διαθήκης. Ο Θεός ήρθε και πλήρωσε τα κενά της παλαιάς διαθήκης. 

Στην παλιά διαθήκη γράφει να δώσεις χαστούκι σε εκείνον που σου το έδωσε, ενώ ο Χριστός λέει αν κάποιος σε χαστουκίσει στο ένα μάγουλο, γύρισε σ' αυτόν και το άλλο. 

Εμείς αγαπάμε τους εχθρούς μας, ενώ η παλαιά διαθήκη διδάσκει οτι δεν πρέπει να αγαπάμε τους εχθρούς μας.

Ο λόγος του Χριστού μας είναι λαμπάδα, ενω όλα τα υπόλοιπα είναι σαν εκείνα τα κεράκια τα μικρά που ανάβεις όταν πηγαίνεις στην εκκλησία τα οποία χάνουν το φέγγος τους.

Η λαμπάδα όμως που κρέμεται μπροστά στον Χριστό είναι διαφορετική.


πηγη: atheatignosi


ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΣΤΗ ΡΟΔΟ!


ΝΕΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΣΕ «ΑΘΕΟΥΣ», ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟΥΣ!



Θα αναρωτηθεί κανείς: Καλά, χρειάζεται έγγραφο του Κράτους και δη της Αρχαιολογίας για να πιστέψουμε στο θαύμα; Απαντάμε: ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ! Άλλωστε, από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το γεγονός των δακρύων του Ταξιάρχη στη Ρόδο, ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΣ ΘΑΥΜΑ!!!
Όμως, επειδή κυκλοφορούν διάφοροι «περίεργοι» τύποι, λυσσασμένοι αντίχριστοι και χλευαστές της Πίστεώς μας, τους αφιερώνουμε το παραπάνω έγγραφο, με την ελπίδα - έστω και χάρη σ' αυτό - να αποκηρύξουν τις εγωιστικές πλάνες τους, να ξυπνήσουν επιτέλους ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΩΤΗΡΑ, ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ!!!
Ακολουθεί αναλυτικό ρεπορτάζ:

Έπειτα από αίτημα της Ιεράς Μητροπόλεςως Ρόδου δια του Αρχιμανδρίτη π. Απόστολου Πεζουβάνη,  υπεύθυνου του Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ιαλυσού, η 4η Εφορία Αρχαιοτήτωναπέστειλε επίσημο έγγραφο με το πόρισμα από την εξέταση της Εικόνας του Ταξιάρχη στην Ιαλυσό που δάκρυσε στις 26 Οκτωβρίου 2013.

Το πόρισμα αναφέρεται στην κατάσταση της εικόνας και έπειτα από αυτοψία από τους συντηρητές Σωτήρη Πατατούκο και Φώτη Σιδηρόπουλο, αναφέρει επίσημα ότι η εικόνα δεν έχει υποστεί καμία αλλοίωση στον ξύλινο φορέα, τα χρώματα και το βερνίκι. 
 
Από εδώ και πέρα είναι στην διάθεση και την πίστη του καθενός να ερμηνεύσει αυτό το σημείο.


Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

ΨΥΧΕΣ ΜΕ ΣΩΜΑ | ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ


Κασιδιάρης: Συνέχιζαν τα τους πυροβολούν ενώ ήταν νεκροί-ΒΙΝΤΕΟ


XA 0

Λεπτομέρειες  για τις συνθήκες της δολοφονικής επίθεσης εναντίον των μελών της Χρυσής Αυγής στη λεωφόρο Ηρακλείου έδωσε πριν από λίγο ο βουλευτής και εκπρόσωπος του κόμματος Ηλίας Κασιδιάρης μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή «Αποκαλυπτικό δελτίο». Δείτε το βίντεο.



πηγη: prisonplanet.gr

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Αναταραχή από το χτύπημα των τρομοκρατών!- Δύο νεκροί έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής - Ψάχνουν τη μηχανή με την πινακίδα που τελειώνει σε 66


Αναταραχή από το χτύπημα των τρομοκρατών!- Δύο νεκροί έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής - Ψάχνουν τη μηχανή με την πινακίδα που τελειώνει σε 66

- Χαροπαλεύει ο 29χρονος τραυματίας στο νοσοκομείοΓεώργιος Γεννηματάς
- Οι δράστες κατέβηκαν από τη μηχανή, πλησίασαν τα άτομα και τα πυροβόλησαν από κοντινή επαφή
- Τα όπλα δεν ήταν καλάσνικοφ αλλά όπλα των 9 χιλιοστών
- Η δολοφονία έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγήςερευνάται πλέον από την Αντιτρομοκρατική
-
 Εξετάζεται οι δράστες μετά το χτύπημα στο Ηράκλειο να διέφυγαν από την Αττική Οδό
- Βρέθηκε κλεμμένη μηχανή κοντά στο σημείο του χτυπήματος που όμως δεν έχει τα σωστά χαρακτηριστικά

















Πάγωσε το πανελλήνιο από την εν ψυχρώ εκτέλεση των δύο μελών της Χρυσής Αυγής έξω από τα γραφεία  του κόμματος στην λεωφόρο Ηρακλείου 426 στο Νέο Ηράκλειο το οποίο είχε όλα τα χαρακτηριστικά ενός τρομοκρατικού χτυπήματος και για αυτό τον λόγο τις έρευνες ανέλαβε η Αντιτρομοκρατική.

Λίγο μετά τις 19:30 μία μοτοσικλέτα με δύο άτομα που φορούσαν κράνη, σταμάτησαν τη μοτοσικλέτα λίγο πιο πάνω από τα γραφεία της ΧΑ στο αντίθετο ρεύμα, ενώ στο ισόγειο του κτιρίου υπάρχει καφετέρια, μπροστά στην οποία στέκονταν οι τρεις νεαροί. Οι δράστες τους πλησίασαν και τους πυροβόλησαν από κοντινή απόσταση και στη συνέχεια έτρεξαν στη μοτοσικλέτα με την οποία εξαφανίστηκαν.

Από τα πυρά έπεσαν νεκροί δύο νεαροί 22 και 26 ετών, ενώ άλλος ένας νεαρός 29 ετών νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο Γεώργιος Γεννηματάς, με τους γιατρούς να δίνουν μάχη για να τον κρατήσουν στη ζωή. Πληροφορίες αναφέρουν πως οι νεαροί που έπεσαν νεκροί έφεραν τραύματα από σφαίρες στο θώρακα, ενώ δεν αποκλείεται να δόθηκε και η χαριστική βολή.

Με όπλο των 9 χιλιοστών πυροβολήθηκαν τα θύματα της δολοφονικής επίθεσης έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στο Νέο Ηράκλειο.

Σύμφωνα με πηγές από την Αστυνομία, από τον τόπο του εγκλήματος έχουν περισυλλεγεί περίπου 15 κάλυκες, οι οποίες θα μεταφερθούν για βαλιστική έρευνα στα εγκληματολογικά εργαστήρια.

Πληροφορίες αναφέρουν πως η μηχανή στην οποία επέβαιναν οι δύο δράστες είχε πινακίδα που τα δύο τελευταία αριθμητικά ψηφία είναι 66.

Η μοτοσικλέτα που βρέθηκε στην οδό Αυξεντίου, δεν έχει διευκρινισθεί αν είναι αυτή των δραστών, αλλά φαίνεται πως δεν συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά με αυτή των δραστών, καθώς είναι κλεμμένη από το 2000.  Οι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ εξετάζουν το ενδεχόμενο να υπήρχε ομάδα υποστήριξης των δραστών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αστυνομία έχει αρχίσει ήδη και συλλέγει στοιχεία, ενώ σαρώνει όλες τις κάμερες στην περιοχή, αλλά και τις κάμερες στην Αττική Οδό, καθώς υπάρχει ένα ενδεχόμενο να διέφυγαν από εκεί. 

πηγη: newsit.gr

Η Νέα Τάξη Πραγμάτων βιάζεται - "Θα εμφυτεύσουμε τσιπ στον εγκέφαλο μέχρι το 2020" (Βίντεο)


BRA

Μέχρι το 2020, δεν θα χρειαζόμαστε πληκτρολόγιο και ποντίκι για τον έλεγχο του του υπολογιστή μας καθώς, με την βοήθεια ενός τσιπ που θα εμφυτεύεται στον εγκέφαλο, θα μπορούμε να ανοίγουμε έγγραφα και να σερφάρουμε στο Διαδίκτυο. Επιστήμονες ανά τον κόσμο εργάζονται πυρετωδώς για να διαβάσουν και να αξιοποιήσουν τα ανθρώπινα εγκεφαλικά κύματα, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να λειτουργούν laptop, τηλεοράσεις και κινητά τηλέφωνα. Τα κύματα του εγκεφάλου θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν με τους ανεπτυγμένους αισθητήρες που τελειοποιούν εταιρείες πληροφορικής. Το φιλόδοξο αλλά και αμφιλεγόμενο σχέδιο των ερευνητών προϋποθέτει βεβαίως την συγκατάθεση του χρήστη. Για τους επιστήμονες, οι καταναλωτές δεν θα είναι αρνητικοί στο να κερδίσουν την ελευθερία των... κινήσεων από τη χρήση του εμφυτεύματος. Οι ερευνητές προσανατολίστηκαν σε αυτό το σχέδιο βλέποντας την απήχηση που έχουν ήδη στις ΗΠΑ τα ακουστικά που έχουν αναπτύξει κατασκευαστές βιντεοπαιχνιδιών που επιτρέπουν στους χρήστες να παίζουν παιχνίδια με τα κύματα του εγκεφάλου τους και όχι μ' ένα joystick ή χειριστήριο. Ο «γίγαντας» της πληροφορικής IBM έχει εκφράσει την επιθυμία του να αναπτύξει αυτού του είδους την τεχνολογία που θα μας επιτρέπει μόνο με την σκέψη όταν θέλουμε να συνδεθούμε στο Διαδίκτυο, να κάνουμε την επιθυμία μας πραγματικότητα. Επιπλέον, θα μπορούμε να ελέγχουμε τον κέρσορα στην οθόνη ενός υπολογιστή μόνο με τη σκέψη σας, για το πού θέλουμε να τον μετακινήσουμε. Θα μπορούσαμε επίσης να διαβάσουμε και να αποθηκεύσουμε στη μνήμη μας ένα κείμενο 500-σελίδων στον υπολογιστή σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο. Σύμφωνα με την "Boston Globe", η αμερικανική κυβέρνηση θα δαπανήσει το ποσό των 70 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια για την έρευνα εγκεφαλικών εμφυτευμάτων. Στόχος της κυβέρνησης της Ουάσινγκτον είναι η τελειοποίηση τσιπ που θα εμφυτεύονται στον εγκέφαλο και θα παρακολουθούν την υγεία των ανθρώπων. Και ερχόμαστε εμείς οι "οπισθοδρομικοί" και ρωτάμε:Αφού το τσιπ θα διαβάζει τις σκέψεις μας, τι θα εμποδίζει την τότε κυβέρνηση (παγκόσμια μάλλον) να τις διαβάζει και αυτή. Τι θα εμποδίσει αυτό το τσιπ να λειτουργήσει και ως μέσο ελέγχου των σκέψεων. Δηλαδή να μας επιβάλλει τις "καλές" για το καθεστώς σκέψεις. Τι θα εμποδίσει αυτό το τσιπ να προκαλεί εγκεφαλικά, σε όποιον αντιδρά, διαβάζει, λέει πράγματα που ενοχλούν, ή ψηφίζει (αν θα υπάρχουν εκλογές τότε) παρατάξεις μη αρεστές στο σύστημα.Γιατί να έχουμε εμπιστοσύνη στους κυβερνώντες. Με τέτοια συστήματα θα είναι πολύ εύκολη η ανέλιξη ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος που θα έχει τον πλήρη έλεγχο, και του που είμαστε, αλλά και του τι σκεφτόμαστε.Συνεπώς θα είναι σίγουρο ότι κανείς δεν θα μπορέσει να οργανώσει εξέγερση, ή αντίδραση εναντίον του. Στην αρχή το τσιπ θα είναι προαιρετικό, μετά όμως όταν θα πηγαίνετε σε δουλειά θα σας λένε "αυτοί με το τσιπ εργάζονται γρηγορότερα από εσάς χωρίς το τσιπ, γιατί τα κάνουν όλα με τη σκέψη". Και έτσι σιγά-σιγά θα επιβληθεί σε όλους. Και τότε τα σταλινικά, και ναζιστικά καθεστώτα θα μοιάζουν με υγιεινό περίπατο. Θα γίνουμε κουραστικοί. Αλλά πάλι θα υπενθυμίσουμε ένα πολύ γνωστό εδάφιο, Ἀποκ. Ἰωάννου κεφ. Ιγ' 16 "ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπί τῆς χειρός αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπί τῶν μετώπων αὐτῶν, καί ἵνα μή τις δύναται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μή ὁ ἔχων τό χάραγμα, τό ὂνομα τοῦ θηρίου ἢ τόν ἀριθμόν τοῦ θηρίου˙ ἀριθμός γάρ ἀνθρώπου ἐστί καί ὁ ἀριθμός αὐτοῦ χξς" = 666. Οποιαδήποτε ομοιότητα συμπτωματική για όσους θέλουν να συνεχίσουν να "κοιμούνται".



πηγη: prisonplanet.gr

Εκρηκτικές εξελίξεις: "Δένουν" το ΠΑΣΟΚ με το σχέδιο δολοφονίας του Κ.Καραμανλή




ΔΙΩΚΕΤΑΙ Ο Μ.ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ

Εξελίξεις στην υπόθεση των υποκλοπών της Vodafoneκαι του σχεδίου δολοφονίας του πρώην πρωθυπουργού Κ.Καραμανλή ( η δικογραφία έχει συνενωθεί με αυτή που αφορά στο σχέδιο δολοφονίας του πρώην πρωθυπουργού), καθώς η ανακριτική έρευνα που είναι σε εξέλιξη, βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, κοντά σε πρόσωπο που δείχνει να έχει παίξει καταλυτικό ρόλο στην υπόθεση.
Κατά τις πληροφορίες, ο ανακριτής, κ. Δ. Φούκας, που ερευνά τη συγκεκριμένη υπόθεση, έχει ζητήσει (και έχει ασκηθεί) δίωξη σε βάρος του πρώην υπουργού και πρώην Γενικού Γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, αλλά και επιστήθιου φίλου του Γ.Παπανδρέου, Μιχάλη Καρχιμάκη.
Η δίωξη σε βάρος του αφορά στο κακούργημα της ηθικής αυτουργίας σε παραβίαση απόρρητων μυστικών της πολιτείας.
Δίωξη για φυσική αυτουργία στο αδίκημα που αντιμετωπίζει ο κ. Καρχιμάκης, έχει ασκηθεί και σε υπάλληλο της ΕΥΠ, η οποία έχει απολογηθεί στον ανακριτή και έχει αφεθεί ελεύθερη με την επιβολή περιοριστικών όρων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώπιον του ανακριτή τέθηκε αναφορά που είχε συντάξει υπάλληλος της ΕΥΠ, η οποία υποστήριζε ότι η συνάδελφός της, που πλέον διώκεται, τροφοδοτούσε τον κ. Καρχιμάκη με απόρρητα έγγραφα.
Σύμφωνα με το Μega ο πρώην υπουργός θα απολογηθεί για ηθική αυτουργία στην κακουργηματική πράξη της παραβίασης μυστικών της πολιτείας, καθώς μετά από αιφνιδιαστικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στο σπίτι και το γραφείου του κ.Καρχιμάκη εντοπίστηκαν διαβαθμισμένα έγγραφα με ημερομηνίες, κυρίως από το 2005 έως το 2007.
Πρόκειται για έγγραφα που φέρουν «βαθμό ασφαλείας» και σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες έφτασαν στα χέρια του κ. Καρχιμάκη από έναν πρώην υπάλληλο της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών.
Σε ό,τι αφορά τώρα εκείνο το σκέλος της υπόθεσης, που έχει να κάνει με τις υποκλοπές, ο ανακριτής έχει προχωρήσει σε άρση τηλεφωνικού απορρήτου, ενώ έχει στα χέρια του και μαρτυρία-«φωτιά».
Πρόκειται για την κατάθεση ενός προσώπου, ο οποίος έχει κατονομάσει έναν αλλοδαπό, που φέρεται να είχε ρόλο-«κλειδί» στις υποκλοπές.
Ακόμη, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ανακριτής αποστέλλει στο Μέριλαντ των ΗΠΑ νέο αίτημα για τα καρτοκίνητα-σκιές, που εμπλέκονται στην υπόθεση.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι ο κ. Φούκας είχε ζητήσει τη συνένωση των δύο δικογραφιών, δηλαδή των υποκλοπών και του αποκαλούμενου σχεδίου δολοφονίας Καραμανλή, θεωρώντας ότι υπάρχουν κοινά στοιχεία, που συνδέουν τις δύο υποθέσεις.
Τελικώς, οι δύο δικογραφίες συνενώθηκαν με δικαστικό βούλευμα τον περασμένο Αύγουστο.
Μετά τη συνένωση των δικογραφιών για την υπόθεση των τηλεφωνικών υποκλοπών και του αποκαλούμενου σχεδίου δολοφονίας του Κώστα Καραμανλή, ο τρίτος τακτικός ανακριτής, Δημήτρης Φούκας, προχωρεί στην υποβολή νέου αιτήματος δικαστικής συνδρομής, καθώς προέκυψαν νέα στοιχεία μετά από μια πολύ σημαντική μαρτυρική κατάθεση.
Σύμφωνα με πληροφορίες εμφανίστηκε στον ανακριτή, πρόσωπο, το οποίο έδωσε στοιχεία για αλλοδαπό που βρισκόταν στην Ελλάδα από το 1997 έως το 2010 με άλλη ιδιότητα από την πραγματική του και όπως κατήγγειλε, οργάνωσε το σύστημα υποκλοπών, χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο.

πηγη: defencenet.gr