ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......
Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010
ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ: ΛΙΦΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ!
Η πληροφορία είναι απολύτως διασταυρωμένη και επιβεβαιωμένη:Σήμερα,ο Πρόεδρος του Λαος...ανανεώθηκε,κάνοντας επέμβαση λίφτινγκ στο πρόσωπο!
Προφανώς,θέλει να φαίνεται πιο...φρέσκος κατά τη διάρκεια των συνεχών εμφανίσεών του στα κανάλια!
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ΄ΧΕΙ,ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΩΜΙΚΟΤΡΑΓΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ,την ώρα που οι Έλληνες στενάζουν κάτω από την κατοχή του ΔΝΤ ΠΟΥ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕ,εκείνος να ενδιαφέρεται...για την ομορφιά του!
Θα του συνιστούσαμε να κοιτάξει καλύτερα τα χάλια του τηλεκόμματός του,που έχει γίνει αρένα...επίδοξων δελφίνων,οι οποίοι ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ δίνουν συνεντεύξεις δεξιά κι αριστερά,εκφράζοντας τις δήθεν "αντιρρήσεις" τους για τις επιλογές του σχετικά με τις Εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ).
Το Λαος είναι υπό διάλυση κι εκείνος ενδιαφέρεται μονάχα για την εικόνα που βγάζει στο...γυαλί!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!
Παροξυσμός εξοπλισμών στην Τουρκία – Δαπάνες 50 δισ. δολάριων μέχρι το 2020!
Tο μεγαλύτερο δεκαετές εξοπλιστικό πρόγραμμα δυτικού κράτους, με εξαίρεση τις ΗΠΑ, κατάρτισε η Τουρκία: Σύμφωνα με τις προβλέψεις για τον αμυντικό πρϋπολογισμό του 2011, αλλά και τον μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό των 2011-2020 κονιορτοποιούν όλους τους αφελείς ισχυρισμούς των Ελλήνων πολιτικών φωστήρων για "αμοιβαία μείωση εξοπλιστικών δαπανών": Τέσσερα δισεκατομμύρια δολλάρια μόνο για το 2011 και συνολικά 50 δισ. δολάρια θα δαπανήσει η Τουρκια για εξοπλισμούς μέχρι το 2020. Επιπλέον 150 δισ. δολάρια θα δαπανηθούν για αμοιβές προσωπικού, τη διεξαγωγή επιχειρήσεων, τη λογιστική υποστήριξη και τη συντήρηση.
Όλα αυτά παρά την παγκόσμια οικονομική κρίση και την σαφή έλλειψη ορατής απειλής στον γεωπολιτικό της περίγυρο.
Ενώ άλλες χώρες προχωρούν σε μείωση του αμυντικού τους προϋπολογισμού, όπως η Ελλάδα που αποτελεί σαφή αι διακηρυγμένο στόχο της αναθεωρητικής πολιτικής της Τουρκίας, οι προβλέψεις για τον αντίστοιχο της Τουρκίας, κυριολεκτικά εκτοξεύονται δημιουργώντας ερωτήματα ως προς την μελλοντική ικανότητα επιβίωσης της ελληνικής γεωπολιτικής παρουσίας βάσει του σημερινού ρυθμού ενίσχυσης των ενόπλων δυνάμεων και του πολιτικου σχεδιασμού των ελληνοτουρκικών σχέσεων.
Ο προϋπολογισμός της γείτονος χώρας για το 2010 ανέρχεται στα $16 δισ. περίπου 1.8% του ΑΕΠ της. Από αυτά τα 16 δις, το ένα τέταρτο αφορά την προμήθεια νέων οπλικών συστημάτων ενώ το υπόλοιπο για αμοιβές προσωπικού, τη διεξαγωγή επιχειρήσεων, τη λογιστική υποστήριξη και τη συντήρηση.
Μικρό μέρος των προμηθειών (όσον αφορά το κόστος) κατευθύνεται σε εξοπλισμό που σκοπό έχει να επαυξήσει τις ικανότητες διεξαγωγής επιχειρήσεων κατά ασσύμετρων απειλών, δηλαδή κατά των Κούρδων ανταρτών στα Νοτιοανατολικά της χώρας. Ειδικότερα, τα μη επανδρωμένα αεροχήματα και τα ανθεκτικά σε εκρηκτικά οχήματα ανήκουν σε αυτή την κατηγορία και αποτελούν υψίστη προτεραιότητα.
Το μεγαλύτερο τμήμα των $4 δισ. αφορά συμβατικό οπλισμό, όπως είναι τα μαχητικά αεροσκάφη, τα άρματα μάχης, τα σκάφη επιφανείας, τα υποβρύχια και τα επιθετικά ελικόπτερα. Εξοπλισμοί οι οποίοι έχουν καθαρά στόχο την ενίσχυση και την εφαρμόγή της αναθεωρητικής πολιτικής της Άγκυρας έναντι της Ελλάδας. Η απάντηση ανώτερου αξιωματούχου του συστήματος προμηθειών κάνει λόγο για "ασταθή περιοχή στην οποία η Τουρκία βρίσκεται στο κέντρο, περικυκλωμένη. Για αυτό το λόγο, αναμένεται αύξηση του αμυντικού προϋπολογισμού της χώρας".
Προχωρώντας περαιτέρω, ανέφερε πως τα όπλα έχουν αποτρεπτικό χαρακτήρα και ο σκοπός δεν είναι να χρησιμοποιηθούν στον πόλεμο αλλά να τον αποτρέψουν. Αυτή η τελευταία δήλωση, παράφραση της γνωστής ρωμαϊκής ρήσης "si vis pacem, para bellum", καταδεικνύει την αναγκαιότητα διατήρησης ισχυρών ενόπλων δυνάμεων για την διατήρηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων μιας χώρας που, στην ελληνική πραγματικότητα, ακόμη και προ μνημονίου, δεν βρίσκει εφαρμογή λόγω των κοντόφθαλμων πολιτικών που ακολουθούνται αλλά και για την επίτευξη των γεωπολιτικών της επιδιώξεων.
Πιο συγκεκριμένα, για τα αεροσκάφη προβλέπεται πως τα 100 F-35 που σκοπεύει να προμηθευτεί θα κοστίσουν $13 δις με βάση τις τρέχουσες τιμές του προγράμματος ενώ και η κοινοπραξία προωθεί με καλές πιθανότητες την πώληση 20 Eurofighter Typhoon. Στα άρματα μάχης, η Τουρκία προετοιμάζει την παραγωγή τεσσάρων πρωτοτύπων του "εγχωρίως" ανεπτυγμένου (με σημαντική βοήθεια από τη Ν. Κορέα) Altay με προϋπολογισμό $500 εκατ.
Όταν αυτή φάση ολοκληρωθεί, περί το 2015, θα απονεμηθεί ένα πρώτο συμβόλαιο παραγωγής 250 αρμάτων με εκτιμώμενο κόστος μεταξύ $3-4 δις. Στα ελικόπτερα, η έναρξη παραδόσεων των 50 T-129 αναμένεται το 2015. Παράλληλα, η χώρα σχεδιάζει να προχωρήσει στην συμπαραγωγή με διεθνή εταίρο μεγάλο αριθμό ελικοπτέρων πολλαπλών χρήσεων, την παραγωγή σε συνεργασία με τη Γερμανία τεσσάρων υποβρυχίων U-214 καθώς και την προμήθεια από εγχώριες βιομηχανίες τεθωρακισμένα οχήματα καθώς και την εγχωρίως σχεδίαση, ανάπτυξη και παραγωγή φρεγατών (TF-2000) και κορβετών (MILGEM). Με βάση αυτό τον προγραμματισμό, η κορύφωση των αμυντικών δαπανών αναμένεται να συμβεί περί το 2015 και να διατηρηθεί εκεί έως το 2020.
Συνολικά υπολογίζεται μέχρι το 2020 η δαπάνη για καθαρά εξοπλιστικά προγράμματα ποσού ύψους που προσεγγίζει τα 50 δισ. δολάρια με στόχο την απόκτηση ικανότητας εγχώριας κατασκευής μέχρι και του 80% των συστημάτων που έχουν ανάγκη οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις!
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η πολιτική προσέγγισης και αμοιβαίας μείωσης των εξοπλισμών μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας έχει αποτύχει παταγωδώς. Το defencenet.gr και η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, αλλά και η ετήσια θεώρηση του συσχετισμού ένοπλης ισχύος που δημοσιεύεται στην ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΒΛΟ, καταγράφουν συνεχώς και με ακριβεια την εξέλιξη της απειλής. Οι υπεύθυνοι για την ασφάλεια της χώρας δεν θα έχουν καμία δικαιολογία αν απωλέσουν εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα ή έδαφος από την πίεση αυτής της αναθεωρητικής πολιτικής που με συνέπεια ασκεί η Άγκυρα.
ΠΗΓΗ: defencenet.gr
Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010
ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού έχασε, σήμερα το πρωί, τη ζωή του, κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης στη Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών.
Το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού, ανέφερε πως ο αξιωματικός υπέστη κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Αμέσως μεταφέρθηκε στο Αττικό Νοσοκομείο, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Το ΓΕΝ έχει διατάξει ΕΔΕ και αυτεπάγγελτη προανάκριση για το περιστατικό.
Το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού, ανέφερε πως ο αξιωματικός υπέστη κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Αμέσως μεταφέρθηκε στο Αττικό Νοσοκομείο, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Το ΓΕΝ έχει διατάξει ΕΔΕ και αυτεπάγγελτη προανάκριση για το περιστατικό.
Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΦΙΛΟΕΒΡΑΙΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ,ΛΥΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ:ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ Ο ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ;ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Ή ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ;ΕΚΑΝΕ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΤΙ,ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΠΟΥ ΦΟΡΕΣΕ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ;
Συνελήφθη Βούλγαρος υπήκοος υπεύθυνος για εμπρησμούς
Ένας Βούλγαρος υπήκοος συνελήφθη και κρατείται στη Μεσσηνία καθώς ομολόγησε ότι είναι υπεύθυνος για την πρόκληση 16 δασικών πυρκαγιών.
Σοβαρά ερωτήματα δημιουργούνται μετά την ομολογία ενός Βούλγαρου υπήκοου για την πρόκληση 16 δασικών πυρκαγιών από πρόθεση. Η ανάκριση αναμένεται να ρίξει φώς στα αίτια που οδήγησαν τον Βούλγαρο υπήκοο στις πράξεις του. Περισσότερα στοιχεία για την ταυτότητα του δράστη δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί η ανακριτική διαδικασία.
Απίστευτη διαφυγή από σίγουρο θάνατο Αργεντινού πιλότου ακροβατικού αεροσκάφους (βίντεο)
Εξαιρετική αντίδραση και μεγάλη τύχη είχε ένας 22χρονος πιλότος ακροβατικού αεροσκάφους στη Σάντα Φε της Αργεντινής όταν κατά την διάρκεια αεροπορικής επίδειξης αποκόπηκε η πτέρυγα του αεροσκάφους και ενώ αυτό βρισκόταν σε φιγούρα απώλειας στήριξης 500 μέτρα από το έδαφος. Μάλιστα ενώ είχε πεταχτεί από το αεροσκάφος και άνοιξε το αλεξίπτωτο, το αεροσκάφος άρπαξε φωτιά με άμεσο κίνδυνο να καταστρφεί το αλεξίπτωτο. Δείτε την εκπληκτική διάσωση όπως καταγράφηκε από τις κάμερες.
Ο 22χρονος πιλότος του Dino Moline κατάφερε να ενεργοποιήσει το αλεξίπτωτο οπως βλέπουμε αφού είχε αποκοπεί ή αριστερή πτέρυγα του αεροσκάφους. Βρισκόταν 500 μέτρα από το έδαφος όταν αποκολλήθηκε η πτέρυγα. Συμμετείχε στην επίδειξη "Show Aereo 2010".
Ο ίδιος δήλωσε μετά ότι "Δεν ξέρω τι συνέβη. Νόμιζα ότι κάτι μεταλλικό με κτύπησε και ένιωσα την έκρηξη. Είδα το φτερό να περνάει από μπροστά μου. Ευτυχώς πρόλαβε και βγήα από το πιλοτήριο. Έκαψα λίγο το πόδι μου από την φωτιά , αλλά γενικά είναι καλά."
Oι Αργεντίνοι πιλότοι είχαν εντυπωσιάσει το 1982 στον πόλεμο των Φώκλαντς με την γενναιότητά τους και την αυτοθυσία τους και ο νεαρός αποδεικνύεται άξιος συνεχιστής της αργεντινής αεροπορικής παράδοσης.
Ο 22χρονος πιλότος του Dino Moline κατάφερε να ενεργοποιήσει το αλεξίπτωτο οπως βλέπουμε αφού είχε αποκοπεί ή αριστερή πτέρυγα του αεροσκάφους. Βρισκόταν 500 μέτρα από το έδαφος όταν αποκολλήθηκε η πτέρυγα. Συμμετείχε στην επίδειξη "Show Aereo 2010".
Ο ίδιος δήλωσε μετά ότι "Δεν ξέρω τι συνέβη. Νόμιζα ότι κάτι μεταλλικό με κτύπησε και ένιωσα την έκρηξη. Είδα το φτερό να περνάει από μπροστά μου. Ευτυχώς πρόλαβε και βγήα από το πιλοτήριο. Έκαψα λίγο το πόδι μου από την φωτιά , αλλά γενικά είναι καλά."
Oι Αργεντίνοι πιλότοι είχαν εντυπωσιάσει το 1982 στον πόλεμο των Φώκλαντς με την γενναιότητά τους και την αυτοθυσία τους και ο νεαρός αποδεικνύεται άξιος συνεχιστής της αργεντινής αεροπορικής παράδοσης.
ΜΗΝΥΜΑ ΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
Ο Ρώσος πρόεδρος, Ντμίτρι Μεντβέντεφ, έστειλε μήνυμα στήριξης στον Κύπριο ομόλογό του, Δημήτρη Χριστόφια, με αφορμή την 50ή επέτειο εγκαθίδρυσης διπλωματικών σχέσεων μεταξύ Ρωσίας και Κύπρου.
Όπως δήλωσε, η Ρωσία θα συνεχίσει να συμβάλει στην επίτευξη διευθέτησης του Κυπριακού με όποιο τρόπο μπορεί.
"Είναι ευχάριστο ότι οι παλαιές παραδόσεις φιλίας και συνεργασίας των χωρών μας δυναμώνουν και αναπτύσσονται. Η ειλικρινής συμπάθεια και ο αμοιβαίος σεβασμός, που αισθάνονται ο ένας προς τον άλλον, ο ρωσικός και ο κυπριακός λαός, παίζουν σημαντικό ρόλο στην σταθερά ανοδική ανάπτυξη της διμερούς πολιτικής, εμπορικο-οικονομικής και ανθρωπιστικής εταιρικής σχέσης".
"Πιστεύω ότι οι συνομιλίες του Οκτωβρίου, στην Κύπρο, θα είναι αποτελεσματικές και θα υπηρετήσουν την περαιτέρω εμβάθυνση του αποδοτικού διαλόγου", σημείωσε ο Ρώσος πρόεδρος στο μήνυμά του.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΟΤ
Ο ΕΟΤ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ <ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ 2009)
Επειτα απο καταγγελία ξενοδόχου στο http://ellinonafipnisis.blogspot.com και διασταύρωσης της πληροφορίας που κάναμε σας ενημερώνουμε οτι για το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού <ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ 2009> πάρα πολλά ξενοδοχεία (περίπου 2.000) είναι απλήρωτα για τη σαιζόν που πέρασε και όπως μας είπε ενώ έχουν πληρώσει όλα τα νόμιμα (Φ.Π.Α Δημοτικό φόρο κ.λ.π) όχι απλός τους χρωστάνε κάποια χρήματα αλλά δεν έχουν πάρει είτε ένα Ευρώ ακόμα.
Μάλιστα οπως χαρακτιριστικά μας δήλωσε στην ερώτησή του πότε θα πληρωθεί η απάντηση είναι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ.
ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ:
ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΕΣΠΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ.
ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
Ε ΡΕ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
Μορφή χιονοστιβάδας καθημερινά οι καταγγελίες όλο και περισσότερων αστυνομικών που υπηρετούν στο Α.Τ. Ομονοίας, Ακροπόλεως, Κυψέλης και Αγίου Παντελεήμονα, ότι υψηλόβαθμοι από την ΓΑΔΑ,επισκέπτονταιαυτά τα τμήματα και απευθύνονται στους κρατούμενους ρωτώντας με ζήλο και αγωνία αν έχουν καταπατηθεί τα ανθρώπινα δικαιώματα τους.
Αυτές οι επισκέψεις γίνονται σε εβδομαδιαία βάση όπου αντί να επαινέσουν τον υπεράνθρωπο αγώνα που καταβάλλουν όλοι αυτοί οι αστυνομικοί των 4 τμημάτων,να ανταποκριθούν στην εφιαλτική εγκληματικότητα που μαστίζει τις γειτονιές της Αθήνας,τους ΕΦΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΥΓΕΝΕΙΑ στους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, προκαλώντας την οργή, για το άδικο άδειασμα, την αδιαφορία και την ύποπτη συμπεριφορά τόσο της ηγεσίας του Υπουργείου όσο και της αστυνομίας, καθώς και των εκπροσώπων της δικαιοσύνης που αφήνει τους συλληφθέντες ελεύθερους.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, στις 1 τα ξημερώματα, 30 Αφγανοί, χωρισμένοι σε δύο ομάδες, από δύο διαφορετικές μεριές, επιτέθηκαν σε καφετέρια της περιοχής μας με κούτσουρα, δοκάρια και μαχαίρια, με αποτέλεσμα να σπάσουν τις τζαμαρίες της καφετέριας, αλλά ευτυχώς,οι ελάχιστοι παρευρισκόμενοι μόλις και μπόρεσαν να αποτρέψουν τον εμπρησμό του καταστήματος καθώς και τον τραυματισμό τους από τα μαχαίρια των Αφγανών. Το ίδιο βράδυ γίνανε 8 συλλήψεις Αφγανών, όμως χωρίς αποτέλεσμα αφού αφέθησαν ελεύθεροι, παρά την αναγνώριση τους από τους θαμώνες της καφετέριας.
Αυτή η επίθεση ήταν αναμενόμενη, μετά την περιοδεία του Προέδρου της Αφγανικής κοινότητας,την προηγούμενη εβδομάδα,στους καταστηματάρχες και τους περιπτερούχους της περιοχής, όπου τους ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ-ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΕ (;)-ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ(;)ότι οι Αφγανοί οργανώνονται(;;;).
Αυτό το περιστατικό είναι το δεύτερο στη σειρά που προσβάλλει και προκαλεί το θρησκευτικό συναίσθημα των Ελλήνων ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ)μετά το συμβάν με τις 3 Αλβανίδες, παραμονή του εορτασμού του Αγ.Παντελεήμονα,που βάλανε να κατουρήσει το παιδάκι στα σκαλιά της εκκλησίας,την ώρα της πανηγυρικής λειτουργίας, μπροστά στον κόσμο που παρακολουθούσε την λειτουργία και που είχε σαν αποτέλεσμα τον τραυματισμό μιας ελληνίδας γειτόνισσας.
Είναι πια εμφανές σε όλους ότι οι μηχανισμοί του παρακράτους συστηματικά και μεθοδευμένα πιέζουν στην κλιμάκωση της έντασης στην περιοχή και στην επιτάχυνση των εξελίξεων με απρόβλεπτες συνέπειες.
Η μεθόδευση εφαρμόζεται σε όλα τα μέτωπα, από την απαξίωση των αστυνομικών στα Αστυνομικά Τμήματα με την αγωνία των αξιωματικών από τη ΓΑΔΑ για την «υγεία» των εγκληματιών λαθρομεταναστών μέχρι και την στράτευση ΕΛΛΗΝΑ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥ ΧΑΦΙΕ της περιοχής, που απειλεί και τρομοκρατεί τους κατοίκους.
Αυτόν τον Σεπτέμβρη έχουμε μπροστά μας εξελίξεις σε πολιτικό επίπεδο αλλά
και τοπικά στην γειτονιά μας.
ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΜΨΟΥΝ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ, το μόνο που καταφέρνουν είναι να δυναμώνουν την θέληση μας για ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΥΝΤΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΣΩΜΑ. ΔΕΝ ΣΙΩΠΟΥΜΕ.
Από τον Νοέμβριο του 2008 μέχρι τώρα, αυτή η περιοχή, αυτοί οι κάτοικοι, τα βάλανε με ΔΥΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, ΜΕ Τους ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΜΠΡΑΒΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΜΕ Τους ΑΛΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΤΩΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΩΝ, ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ, ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ, ΜΕ Όλα ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.
Οι εκλογές πλησιάζουν και είναι σίγουρο ότι το παρακράτος θα κλιμακώσει την ένταση στην περιοχή, σκοπεύοντας να αποδυναμώσει την δυναμική νέων κομμάτων που μεγαλώνει και την οργή και αηδία των πολιτών που ξεχειλίζει ειδικά στον Δήμο της Αθήνας.
Όμως εμείς οι πολίτες του Αγίου Παντελεήμονα, της Ομόνοιας, της Πλατείας Βάθη, των Σεπολίων, του Κολωνού, του Αγίου Νικολάου, της Πλατείας Αμερικής, της Πλατείας Βικτορίας, της Πλατείας Αττικής, της Κυψέλης, των Πατησίων, του Βοτανικού ΞΈΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΟΥΜΕ.
ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ
Ρουμάνος διπλωμάτης κατασκόπευε την Ρωσία και συνελήφθη επ'αυτοφόρω
Ρουμάνος διπλωμάτης συνελήφθη στη Μόσχα την ώρα που προσπαθούσε να αποκτήσει πρόσβαση σε απόρρητα στρατιωτικά έγγραφα, αποκάλυψε σήμερα η ρωσική υπηρεσία ασφάλειας (FSB).
Πρόκειται για τον Γκαμπριέλ Γκρέκου, πρώτο γραμματέα της πρεσβείας της Ρουμανίας στη Μόσχα
Η FSB στην ανακοίνωσή της ανέφερε ότι «συνελήφθη στη Μόσχα επ' αυτοφώρω, ενώ προσπαθούσε να αγοράσει απόρρητες στρατιωτικές πληροφορίες από ένα Ρώσο πολίτη» ενώ τον χαρακτηρίζει μέλος των ρουμανικών μυστικών υπηρεσιών.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, ο διπλωμάτης είχε στην κατοχή του «υλικό κατασκοπείας που μαρτυρά σαφώς την εχθρική δραστηριότητά του στη Ρωσία» του οποίου και του αφαιρέθηκε.
Ήδη ο διπλωμάτης κηρύχτηκε ανεπιθύμητο πρόσωπο και πρέπει να εγκαταλείψει τη χώρα μέσα δύο ημέρες.
Το υπουργείο Εξωτερικών της Ρουμανίας είχε ανακοινώσει ότι προς το παρόν «δεν σχολιάζει» τη σύλληψη του διπλωμάτη.
Ο Γκρέκου, σύμφωνα με ρουμανικά μέσα ενημέρωσης, είχε υπηρετήσει στη πρεσβεία της Ρουμανίας στην Αρμενία.
Η ρωσική υπηρεσία αντικατασκοπείας είχε ενημερωθεί για τον κατασκοπική δραστηριότητα του Γκρέκου κια του είχε στήσει παγίδα, σύμφωνα με πηγές από την Μόσχα.
ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΜΕ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛ-ΑΒΙΒ
Όπως μεταδίδουν ισραηλινά Μέσα Ενημέρωσης, σημειώθηκε επεισόδιο με πυροβολισμούς, έξω από την τουρκική πρεσβεία στο Τελ-Αβίβ
Οι άνδρες της ασφάλειας της πρεσβείας πυροβόλησαν, άγνωστο άνδρα, ο οποίος φέρεται πως προσπάθησε να εισέλθει στον περίβολο του κτιρίου.
Σύμφωνα με -ανεπιβεβαίωτες- πληροφορίες ο άγνωστος κρατά ομήρους.
Οι άνδρες της ασφάλειας της πρεσβείας πυροβόλησαν, άγνωστο άνδρα, ο οποίος φέρεται πως προσπάθησε να εισέλθει στον περίβολο του κτιρίου.
Σύμφωνα με -ανεπιβεβαίωτες- πληροφορίες ο άγνωστος κρατά ομήρους.
Τρίτη 17 Αυγούστου 2010
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΑΘΗΜΑ
Κράτα γερά μέσα σου τα ζωπυρα της πίστεως που παρελαβες απο
τους γονεις σου. Η Ελλάδα είναι η
χώρα των μεγάλων αγώνων για
την κατίσχυση των μεγάλων
ιδανικών.
Μην αφήσεις την χώρα
σου να χάσει το χαρακτήρα της
και να μετατραπεί σε μάζα ανθρώπων,
χωρίς συνείδηση, χωρίς εθνικότητα
και χωρίς ταυτότητα.
Μέσα σ'αυτήν τη μάζα κινδυνευεις να γίνεις ένα
νούμερο, ένας αριθμός , να χάσεις
την ελευθερία της προσωπικότητας σου.
Αδελφοί, μείνετε εδραίοι και
αμετακίνητοι σε όσα μάθατε και σε
όσα επιστωθήτε. Μείνετε σταθεροί
στην πίστη και στα ιδανικά τουΓένους.
Αυτό είναι το χρέος.
+ Ο Μακαριστός Χριστόδουλος
ΑΓΡΙΕΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΣΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ
ΑΓΡΙΕΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ ΑΠΟ ΘΑΜΩΝΕΣ ΤΑΒΕΡΝΑΣ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ-ΜΟΥΓΓΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ,ΠΟΥ "ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ" ΜΟΝΑΧΑ ΚΡΑΞΙΜΟ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ...ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ!
Τις αποδοκιμασίες πολιτών εισέπραξε και ο Υφυπουργός Εργασίας Γιώργος Κουτρουμάνης, στη διάρκεια των διακοπών του στην Λευκάδα. Όπως ανέφεραν στο thebest.gr αυτόπτες μάρτυρες, την περασμένη Δευτέρα ο υφυπουργός επισκέφθηκε την ταβέρνα "Τηλέγραφος" στον Άγιο Ιωάννη της Λευκάδας. Όταν πολίτες που κάθονταν σε γύρω τραπέζια αντιλήφθηκαν τον κ. Κουτρουμάνη άρχισαν με δυνατή φωνή να κάνουν σχόλια του τύπου "τους βλέπεις, μια χαρά περνάνε", "θα ξανάρθουν για να ζητήσουν ψήφο" και άλλα παρόμοια.
Τα σχόλια ήταν ηχηρά, με εμφανή τη διάθεση να φτάσουν στα αυτιά του υφυπουργού. Και φυσικά έφτασαν. Ο κ. Κουτρουμάνης, γνωστός για τον ήπιο χαρακτήρα του και θέλοντας προφανώς να αποφύγει τα χειρότερα, δεν απάντησε, αλλά μπήκε στο αυτοκίνητό του και έφυγε από την ταβέρνα.
Εκείνο που προκάλεσε εντύπωση στους ανθρώπους που έγιναν μάρτυρες του περιστατικού, ήταν ότι ενώ τα σχόλια ξεκίνησαν από μία παρέα, γρήγορα επεκτάθηκαν και σε γύρω τραπέζια. Μάλιστα, αν ο κ. Κουτρουμάνης έκανε το λάθος να εμπλακεί σε συζήτηση, είναι πιθανόν τα αίματα να άναβαν. "Ο κόσμος που έκανε τα σχόλια έδειχνε ιδιαίτερα αγανακτισμένος, παρότι δεν έδειχνε να γνωρίζει προσωπικά τον υφυπουργό" μας είπαν οι αυτόπτες μάρτυρες που μας περιέγραψαν το συμβάν.
Το φαινόμενο της δημόσιας αποδοκιμασίας πολιτικών λαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις. Χαρακτηριστικό το επεισόδιο που συνέβη προ ημερών στην Πάρο εις βάρος του πρώην προέδρου της Βουλής κ. Σιούφα.
ΕΜΕΙΣ,ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ...ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΤΟΥ!!!
ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΞΕΜΥΤΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΛΑΡΕΣ ΤΟΥΣ!
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ,ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΟΥΧΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,ΟΣΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ!
ΠΗΓΗ: www.thebest.gr
Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010
Πεύκο καταπλάκωσε 20 άτομα σε πανηγύρι στο Κιάτο!
Τρεις σοβαρά τραυματίες- ένας άνδρας και για δύο ανήλικα κορίτσια. Ασυνείδητος έκανε πλιάτσικο σε τσάντες και πορτοφόλια τραυματιών την ώρα του πανικού. Έπεσε από το βάρος. Ήταν 30 μέτρα και 40 εκατοστά
Στο νευροχειρουργικό τμήμα του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας νοσηλεύονται τα δύο κορίτσια τα οποία τραυματίστηκαν σοβαρά τα ξημερώματα από πεύκο που έπεσε επάνω τους, καθώς διασκέδαζαν σε λαϊκό πανηγύρι στο Κιάτο.
Τα κορίτσια 14 και 17 ετών μεταφέρθηκαν από το Κιάτο στο νοσοκομείο της Νίκαιας, με σοβαρά κατάγματα της σπονδυλικής στήλης στην περιοχή του θώρακα. Η περίπτωση της πρώτης κοπέλας, κρίθηκε εξαιρετικά κρίσιμη, λόγω της συμπίεσης που υφίστατο στην τραυματισθείσα περιοχή και χειρουργήθηκε άμεσα από τον νευροχειρουργό Α. Φρατζόγλου.
Η υγεία της 17χρονης, παρά τα κατάγματα, αντιμετωπίζεται με συντηρητική αγωγή. Επίσης σοβαρή ήταν αρχικά και η κατάσταση της υγείας του 48χρονου δασοπυροσβέστη Ηλία Γκολφινόπουλου, που διακομίστηκε τα ξημερώματα στο νοσοκομείου Κορίνθου.
Ο τραυματισμός του, σημειώθηκε στην προσπάθεια που κατέβαλε με συναδέλφους του να απομακρύνουν το πεύκο, ύψους 30 - 40 μέτρων, το οποίο έσπασε ξαφνικά και καταπλάκωσε 20 άτομα που διασκέδαζαν, σε πανηγύρι στον προαύλιο χώρο του ιερού ναού της Παναγίας στο Κιάτο.
Το απίστευτο περιστατικό συνέβη λίγο μετά τις 02.00 τα ξημερώματα στο προαύλιο της Ιεράς Μονής Παναγιάς στο Κιάτο Κορινθίας, στο πανυγήρι για τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου. Σοκαρισμένος ο τραγουδιστής Θέμης Αδαμαντίδης, που τραγούδησε στο πανηγύρι.
"Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται ούτε στις ταινίες" δήλωσε ο δημοφιλής τραγουδιστής που είχε Άγιο αφού ήταν στην πίστα λίγο πριν πέσει το πεύκο στα τραπέζια.
"Μόλις κατέβηκα από την πίστα , είδα ξαφνικά το τεράστιο δένδρο να αρχίζει να γέρνει. Ήταν 4.000 κόσμος εκεί. Καταλαβαίνετε τι συνέβη και τι κακό μπορούσε να συμβεί. Ήταν θέμα τύχης το γεγονός ότι δεν θρηνήσαμε θύματα".
Μαχαίρωμα ιδιοκτήτη καταστήματος
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟ.ΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΤΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ???
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ?
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ???????
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΟ.ΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΤΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ???
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ?
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ???????
Ακόμα ένα μεγάλο "φιάσκο" του ΠΑΣΟΚ
Σε μεγάλο «φιάσκο» αναδεικνύεται η απόφαση της κυβέρνησης να χορηγήσει δικαίωμα ψήφου στους μετανάστες που ζουν στη χώρα μας και μαζί καταρρέει σαν...
χάρτινος πύργος το όραμα του Γ. Παπανδρέου για ενσωμάτωσή τους στην ελληνική κοινωνία. Παράλληλα εξανεμίζονται και οι προσδοκίες της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ εν όψει εκλογών για την τοπική αυτοδιοίκηση, καθώς πίστευαν ότι οι αλλοδαποί θα έσπευδαν κατά χιλιάδες στις κάλπες προκειμένου να ψηφίσουν τους υποψηφίους του... ευεργέτη τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία η ανταπόκριση είναι μηδαμινή κι ενώ στην κυβέρνηση εκτιμούσαν ότι περί τους 250.000 θα κατέθεταν αιτήσεις προκειμένου να εγγραφούν στους σχετικούς καταλόγους, ο τελικός αριθμός δεν θα υπερβεί τις 30.000! Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλοι ανεξαιρέτως θα πάνε να ψηφίσουν.
Πιο συγκεκριμένα στην Αθήνα μέχρι στιγμής έχουν υποβάλει τα χαρτιά τους μόλις 2.000 αλλοδαποί και αναμένεται στις επόμενες 15 μέρες, που τελειώνει η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών, να φτάσουν τους 2.200.
Σε μικρότερους δήμους οι αιτήσεις αντιπροσωπεύονται με διψήφιους αριθμούς και σε μεγαλύτερους, όπως το Αιγάλεω, με τριψήφιους!
Ο κυβερνητικός σχεδιασμός προέβλεπε πως οι αλλοδαποί, οι οποίοι θα είχαν δικαίωμα να ψηφίσουν, θα μπορούσαν να αλλάξουν τα δεδομένα υπέρ του ΠΑΣΟΚ μια και η εκλογική του δύναμη έχει συρρικνωθεί απελπιστικά μετά τα αντιλαϊκά μέτρα των τελευταίων μηνών.
Πίστευαν λοιπόν οι... κυβερνητικοί παράγοντες πως οι αλλοδαποί θα έτρεχαν... σωρηδόν να ψηφίσουν μια και θα είχαν μεγαλύτερη κατοχύρωση έναντι των άλλων και θα ήταν πιο εύκολο να νομιμοποιηθούν. Ως ανταπόδοση δε, ή από υποχρέωση, θα ψήφιζαν τους υποψήφιους του ΠΑΣΟΚ. Όμως φαίνεται ότι λογάριαζαν... χωρίς τον ξενοδόχο. Οι μετανάστες έδειξαν απροθυμία που κανείς δεν είχε προβλέψει σ' αυτή την έκταση.
Το γεγονός ερμηνεύεται ως άρνηση ή αδυναμία των αλλοδαπών να ενταχθούν στον κοινωνικό ιστό ή να αισθανθούν μέλη του συστήματος.
Επίσης εκτιμάται ότι οι αλλοδαποί δεν έκαναν αιτήσεις διότι φοβούνται πως, ενώ μέχρι τώρα ήταν ανεξέλεγκτοι, με τη δημογραφική αποτύπωση θα είχαν πλέον υποχρεώσεις, έλεγχο του εισοδήματός τους, φόρους κ.λπ.
Ενδεικτικό της απροθυμίας των αλλοδαπών να «ενστερνιστούν» την... ευκαιρία που πίστευε η κυβέρνηση ότι τους πρόσφερε, είναι το γεγονός ότι ο αριθμός των αιτήσεων που έκαναν οι αλλοδαποί για να ψηφίσουν, σε άλλους δήμους, αναλογικά είναι μικρότερος και από αυτόν της Αθήνας.
Έτσι στον Πειραιά έχουμε 350 αιτήσεις (σ.σ.: και είναι άγνωστο αν όλες γίνονται δεκτές) και στο Αιγάλεω έχουμε μόλις 160!
Οι αιτήσεις ανά εθνικότητα
Όσον αφορά τις αιτήσεις που έγιναν στην Αθήνα (1.559 μέχρι τέλος Ιουλίου και 2.000 μέχρι σήμερα) οι αλλοδαποί που τις υπέβαλαν προέρχονται: από το Μπαγκλαντές 540, από το Πακιστάν 259, από την Αλβανία 453, από την Αίγυπτο 47, από την Ινδία 71, από τη Ρωσία 2, από τη Νιγηρία 19, από τη Λιβύη 1, από τη Γεωργία 1, από τη Σιέρα Λεόνε 15, από το Μαρόκο 8, από το Ιράν 1, από το Ιράκ 1, από τις Φιλιππίνες 40, από τη Συρία 25, από την Ουκρανία 8, από την Ουγκάντα 2, από τη Μολδαβία 5, από τη Σρι Λάνκα 22, από την Γκάνα 10, από την Αιθιοπία 14, από την Ιορδανία 1, από την Γκάμπια 1, από την Αλγερία 5, από το Σουδάν 3, από τη Σενεγάλη 1, από τη Λιβύη 1 και από την Ιορδανία 2.
Δευτέρα, Αύγουστος 16, 2010Aποδοκιμάστηκε ο αναπληρωτής Υπουργός Δ. Δρούτσας στα Κύθηρα
Αποδοκιμάστηκε άγρια στα Κύθηρα ο αναπληρωτής ΥΠΕΞ, Δημ.Δρούτσας , ο οποίος βρισκόταν στο νησί όταν ξέσπασε η μεγάλη πυρκαγιά το μεσημέρι του Σαββάτου.
Ο υπουργός μαζί με τον δήμαρχο έσπευσαν στο μέτωπο να βοηθήσουν αλλά δεν ξέφυγε από τις αδεξιότητες των πολιτικών που ενοχλούν τους πολίτες. Τη στιγμή που....
η φωτιά ήταν σε εξέλιξη φωτογραφιζόταν με τη μάνικα ανα χείρας με αποτέλεσμα να ακούσει τα εξ αμάξης. όταν κατάλαβε τι γινόταν τηλεφωνούσε συνεχώς ζητώντας βοήθεια.
ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΤΩΡΑ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ
ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ; (μήπως όλοι έχουμε την ίδια απάντηση ;;; )Τα μηνύματα είναι άκρως ανησυχητικά.Όποιος πλέον ΔΕΝ το καταλαβαίνει ΚΑΝΕΙ πως δε το καταλαβαίνει ! Διαβάστε ένα έγκυρο άρθρο ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ….
Στο βασίλειο της ατιμωρησίας
Η Αστυνομία συλλαμβάνει, αλλά η Δικαιοσύνη
Απαλλάσσει. Ακόμη και σκληροί κακοποιοί,
μέλη σπείρας που από το 2007, όταν
δραστηριοποιήθηκαν για πρώτη φορά, μέχρι πρότινος, είχαν διαπράξει ούτε λίγο ούτε πολύ 26 ληστείες σε σούπερ μάρκετ της Αττικής και της περιφέρειας, κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας, μολονότι... συνελήφθησαν !!!!
Κι αυτό διότι παρά την πλούσια δράση τους, …….
τα στοιχεία που προέκυψαν εναντίον τους δεν κρίθηκαν από μόνα τους ικανά δικαστικώς, ώστε να οδηγηθούν στη φυλακή!
Άφησαν ελεύθερους τους ληστές. Παρά τη δράση τους δεν οδηγήθηκαν στη φυλακή.
Το απόγευμα της 10ης Ιουλίου έπειτα από παρακολούθηση που διήρκησε περισσότερο από δύο μήνες, αστυνομικοί της Ασφάλειας προχώρησαν στην εξάρθρωση σπείρας Αλβανών κακοποιών, τα μέλη της οποίας είχαν από το 2007, οπότε και δραστηριοποιήθηκαν για πρώτη φορά, μέχρι πρότινος διαπράξει ούτε λίγο ούτε πολύ 26 ληστείες σε σούπερ μάρκετ της Αττικής και της περιφέρειας. Για την υπόθεση ακολούθησε εκτενής ενημέρωση των δημοσιογράφων από τον διοικητή Ασφαλείας κ. Γιάννη Δικόπουλο, ενδεικτικό της σοβαρότητας με την οποία αντιμετώπισαν οι αρχές τη δράση της συγκεκριμένης ομάδας κακοποιών.
Από την έρευνα προέκυψε ότι οι τέσσερις Αλβανοί ηλικίας από 26 έως 34 ετών είχαν από τις ληστείες στα σούπερ μάρκετ συγκεντρώσει λεία 1.250.000 ευρώ. Επένδυαν τα χρήματα στη χώρα τους όπου φέρονται να κατέχουν μεταξύ άλλων καφετέριες και μπαρ, ενώ στην Ελλάδα προχωρούσαν σε αγορές πολυτελών αυτοκινήτων. Από την πολύμηνη παρακολούθηση προέκυψε ότι οι δράστες διατηρούσαν δύο κρησφύγετα στο κέντρο της Αθήνας όπου κατέφευγαν έπειτα από κάθε ληστεία.
Οπλα και στολές
Σε έρευνα στα δύο διαμερίσματα βρέθηκαν τέσσερα πιστόλια, ένα πολεμικό όπλο Kalashnikov αλλά και στολές υπαλλήλων των σούπερ μάρκετ «Σκλαβενίτης» και «Βασιλόπουλος» τις οποίες χρησιμοποιούσαν για να μην κινούν υποψίες κατά τη διάρκεια των ληστειών.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στις 12 Ιουλίου στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών ο οποίος με τη σειρά του παρέπεμψε την υπόθεση σε Τακτική Ανακρίτρια του Πρωτοδικείου Αθηνών.
Η δικαστική ωστόσο εξέλιξη της υπόθεσης, γεννά εύλογα ερωτήματα. Κι αυτό διότι παρά την πλούσια δράση των συλληφθέντων, τα στοιχεία που προέκυψαν εναντίον τους δεν κρίθηκαν από μόνα τους ικανά ώστε να οδηγηθούν στη φυλακή! Οπως προκύπτει από ενημερωτικό σημείωμα του τμήματος Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας, πλην ενός, «οι υπόλοιποι τρεις συλληφθέντες, μετά την απολογία τους για την υπόθεση αυτή αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους»!
Η υπόθεση έρχεται να επιβεβαιώσει πρόσφατο δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο η -σε πολλές περιπτώσεις- παράδοξη ποινική μεταχείριση συλληφθέντων κακοποιών αποδίδεται σε «σιωπηρή οδηγία» του υπουργείου Δικαιοσύνης για περιορισμό των προφυλακίσεων με στόχο την αποσυμφόρηση των φυλακών. Αστυνομικές πηγές έκαναν λόγο για ύπαρξη εγκυκλίου για περιορισμό των προφυλακίσεων κάτι που όμως δεν είχε επιβεβαιωθεί από το αρμόδιο υπουργείο.
Στην περίπτωση των Αλβανών ληστών, πλην του 34χρονου D.R., τελικά προφυλακίστηκαν και ο 26χρονος D.G. μόνο διότι σε βάρος του εκκρεμούσαν παλαιότερες καταδικαστικές αποφάσεις και ο 31 ετών S. E. σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης για ανθρωποκτονία.
Και σε Αλγερινούς
Ανάλογη μεταχείριση επεφύλασσαν οι δικαστικές αρχές και στη δεκαμελή σπείρα Αλγερινών που από τον περασμένο Μάρτιο έως την 15η Ιουλίου κατηγορούνται ότι διέπραξαν ούτε λίγο ούτε πολύ... 132 ληστείες σε βάρος πεζών, κλοπές από αυτοκίνητα και αρπαγές τσαντών. Αίσθηση μάλιστα προκαλεί η διαπίστωση ότι κάποιοι εκ των συλληφθέντων αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους παρά το γεγονός ότι στη δικογραφία που σχημάτισε για την υπόθεση η Ασφάλεια Αττικής αναφέρονται ως «αγνώστου διαμονής».
Και σε αυτή την περίπτωση πάντως, η ηγεσία της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής προχώρησε σε επίσημη και εκτενή ενημέρωση των δημοσιογράφων, προσδίδοντας μεγάλη βαρύτητα στη δράση της σπείρας των αλλοδαπών
Σύμφωνα πάντως με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία του υπουργείου Δικαιοσύνης που ήρθαν στο φως στις 4 Ιουλίου, στις φυλακές της χώρας βρίσκονταν τον Μάιο 11.412 κρατούμενοι ενώ 7.500 θέσεις είναι η συνολική χωρητικότητά τους με συνέπεια να διαμορφώνονται ασφυκτικές συνθήκες κράτησης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)














