ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Πρόβλημα με σύνδεση INTERNET

Λόγο προβλήματος σύνδεσης για τις επόμενες δύο (2) ημέρες πρώτα ο θεός
το ellinonafipnisis  δεν θα ανεβάσει post.

Σύντομα τα λέμε πάλι.

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Ο Θούριος του Ρήγα Φερραίου Βελεστινλή - Νίκος Ξυλούρης

ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΗ ΓΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ


ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΟ

Απόσπασμα από την ομιλία στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας

Αμερικανός φυσικός:"Η μεγαλύτερη επιστημονική απάτη της ιστορίας η υπερ-θέρμανση του πλανήτη"


O διακεκριμένος αμερικανός καθηγητής φυσικής Harold Lewis και καθηγητής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, παραιτήθηκε από την ένωση αμερικανών φυσικών APS (American Physical Society) καταγγέλλοντάς την ότι εξυπηρετεί αλλότρια συμφέροντα αλλά και κατηγορώντας τα μέλη της για χρηματισμό, για τη συντήρηση όπως λεει της μεγαλύτερης επιστημονικής απάτης αυτής της παγκόσμιας υπερθέρμανσης του πλανήτη.



Ο αμερικανός καθηγητής στην σχεδόν οργισμένη και λάβρα επιστολή παραίτησής του προς το πρόεδρο της APS ο Lewis αναφέρει χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων:


«Για λόγους που θα φανούν στη συνέχεια καλύτερα η περηφάνια που είχα παλαιότερα όντας μέλος της ένωσης έχει εκπέσει σήμερα σε ντροπή και είμαι υποχρεωμένος, χωρίς πάντως καμιά ικανοποίηση να υποβάλλω την παραίτησή μου. Είναι φυσικά το μεγάλο ψέμα της παγκόσμιας υπερθέρμανσης του πλανήτη το οποίο κυριολεκτικά απορροφά τρισεκατομμύρια δολάρια, που έχει διαφθείρει τόσους πολλούς επιστήμονες και έχει παρασύρει όλη την APS σαν ένα μεγάλο κύμα. Είναι η μεγαλύτερη και πιο "επιτυχημένη" επιστημονική απάτη που έχω δει σε όλη μου τη ζωή σαν φυσικός. Οποιοσδήποτε έχει την παραμικρή αμφιβολία για αυτό θα πρέπει να ανατρέξει στα παγκόσμια κλιματολογικά στοιχεία (Climate Gate documents). Δεν πιστεύω πως υπάρχει ούτε ένας φυσικός ούτε και επιστήμονας που θα διαβάσει τα στοιχεία αυτά χωρίς να νιώσει αποστροφή. Και τι έκανε ο APS σαν οργανισμός ενόψει αυτής της πραγματικότητας; Αποδέχθηκε την διαφθορά σαν κανόνα και πήγε μαζί με το ρεύμα.»


Ο Lewis στη συνέχεια επικρίνει την APS για συγκεκριμένες μεθοδεύσεις εναντίον όσων από την επιστημονική κοινότητα των ΗΠΑ επιχείρησαν να φέρουν προς συζήτηση. Στη συνέχεια παρατηρεί:


«Στο ενδιάμεσο διάστημα το σκάνδαλο της υπερθέρμανσης του πλανήτη ξέσπασε στα ΜΜΕ και οι μηχανισμοί αυτών που έκρουαν το κώδωνα του κινδύνου αποκαλύφθηκαν στον κόσμο. Ήταν μια απάτη που όμοιά της δεν έχω ξαναδεί και δεν έχω λόγια για να περιγράψω την έκτασή της. Και πια ήταν η επίπτωσή της στην στάση της APS; Καμία. Καμία τίποτα. Αυτό δεν είναι επιστήμη. Άλλες δυνάμεις απεργάζονται σχέδια εδώ».


Και ο παλαίμαχος αμερικανός φυσικός τελειώνει την επιστολή του λέγοντας: «Νιώθω την ανάγκη να προσθέσω και κάτι ακόμη και αυτό είναι εικασία καθώς είναι επικίνδυνο να σχολιάζει κανείς τα κίνητρα άλλων ανθρώπων. Αυτή η συνωμοσία όμως στο «αρχηγείο» της APS είναι τόσο παράξενη που δεν αρκεί μια απλή εξήγηση για αυτή την κατάσταση. Κάποιοι ισχυρίζονται πως οι σημερινοί φυσικοί δεν είναι τόσο έξυπνοι όσο ήταν παλιά. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Νομίζω πως είναι θέμα χρημάτων, ακριβώς αυτό που ο Eisenhower είχε προειδοποιήσει μισό περίπου αιώνα πριν. Υπάρχουν στην πραγματικότητα τρισεκατομμύρια δολάρια που εμπλέκονται στην ιστορία για να μην πω τίποτα για τη φήμη και τη δόξα (αλλά και για μαγευτικά ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς) που είναι συνυφασμένα με το να είσαι μέλος του κλαμπ. Το δικό σας τμήμα της φυσικής κύριε πρόεδρε, θα χάσει εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο, εάν η φούσκα της παγκόσμιας υπερθέρμανσης του πλανήτη σκάσει. Όπως ένα παλιό ρητό λεει δεν χρειάζεται είσαι μετεωρολόγος για δεις προς τα που φυσά ο άνεμος, και καθώς δεν είμαι φιλόσοφος, δεν πρόκειται να επιχειρήσω να ανακαλύψω σε πιο σημείο συναντάται το προσωπικό συμφέρον με τη διαφθορά αλλά μια προσεκτική ανάγνωση των δεδομένων των κλιματολογικών συνθηκών καταστά σαφές πως αυτό δεν είναι μια Ακαδημαϊκή ερώτηση».


Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΙΚΑ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΛΙ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ ΠΟΥ ΟΥΡΛΙΑΖΕ ΓΙΑ ΑΠΑΤΗ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ.





Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Να ανοίξει ο ιατρικός φάκελος του Χριστόδουλου!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΞΑΦΝΙΚΗ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ.
ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΣΥΧΝΑ ΤΣΕΚ-ΑΠ.


Επιστολή βόμβα του Κώστα Πλεύρη για να διερευνηθούν τα αίτια του θανάτου τουΗ πληροφορία είναι ακριβής: ο Κώστας Πλεύρης ζητά να δοθεί τη δημοσιότητα ο ιατρικός φάκελος του μακαριστού Αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου! Ο γνωστός δικηγόρος, ο οποίος διατηρούσε στενή φιλία με τον μακαριστό (ήταν συμφοιτητές), ζητά πρώτον, να γνωστοποιηθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του. Δεύτερον, ρωτά αν στον μακαριστό χορηγήθηκε η ενδεδειγμένη θεραπεία.


Τρίτον, ζητά να πληροφορηθεί για ποιο λόγο μετέβη στην Αμερική ο Αρχιεπίσκοπος και ποιοι ιατροί εισηγήθηκαν το ταξίδι και τέταρτον, ρωτά αν η ασθένεια του μακαριστού μπορούσε να αντιμετωπιστεί στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τον κ. Πλεύρη, τα παραπάνω θα προκύψουν από τη μελέτη του φακέλου από ειδικούς. Φαίνεται ότι ο Πλεύρης θεωρεί ότι κάτι ύποπτο συνέβη.Σύμφωνα με πληροφορίες του, υπήρξαν σοβαρές διαφωνίες μεταξύ των θεραπόντων ιατρών του μακαριστού Αρχιεπισκόπου, που οδήγησαν σε θεραπευτικά αδιέξοδα. Επίσης, ο γνωστός δικηγόρος τονίζει ότι από τα κοινά μας «λείπει» η φωνή του Χριστόδουλου, ενώ το κενό φαντάζει πλέον τεράστιο. Παράλληλα, είναι εκκωφαντική η σιωπή του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, ο οποίος δείχνει να συμπλέει πλέον με την εξουσία σε όλα τα επίπεδα. Σημειωτέον ότι ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος διάβασε το βιβλίο του Κώστα Πλεύρη «Εβραίοι-όλη η αλήθεια» και το βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέρον, άποψη που εξέφρασε στον συγγραφέα εγγράφως. Εν αναμονή λοιπόν της απάντησης στον Κώστα Πλεύρη, ώστε να διελευκανθούν τα αίτια του θανάτου του Αρχιεπισκόπου, καθώς υπάρχουν «σκιές»...

Από "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ"

"ΞΕΡΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΑΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ"!


Δήλωση-βόμβα, του υπουργού Οικονομικών της Ευρωζώνης, Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, ο οποίος σημείωσε πως τόσο ο ίδιος (όπως και άλλοι Ευρωπαίοι πολιτικοί και αξιωματούχοι), γνώριζαν για την κρίση, που θα ερχόταν στην Ελλάδα, αλλά δεν έκαναν τίποτα, για να τη σταματήσουν!



"Ήξερα ότι το πρόβλημα αυτό θα έφθανε, κάποια στιγμή, διότι συζητούσαμε, οι Γερμανοί, οι Γάλλοι, ο πρόεδρος Ζαν Κλοντ Τρισέ στην ΕΚΤ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και εγώ ο ίδιος, για τις προοπτικές, γι' αυτό που δεν ήταν τότε γνωστό, όπως αυτό που αποκαλούμε ελληνική κρίση", σημείωσε ο Γιούνκερ, στο περιθώριο της ετήσιας συνόδου του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.


"Ήταν φανερό ότι η Ελλάδα θα αντιμετωπίσει, κάποια μέρα, το πρόβλημα, καθώς βλέπαμε τις ογκώσεις εξαγωγές της Γερμανίας και της Γαλλίας προς την Ελλάδα. Η κρίση θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, μόνο αν είχε αντιμετωπιστεί πριν από δυο ή τρεις δεκαετίες".


Κλείνοντας, είπε: "Ήξερα, αλλά δεν μπορούσα να πω δημόσια αυτό που γνώριζα".

ΠΗΓΗ: www.liako.gr

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: 

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.
ΟΣΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΑΣ ΠΩΛΟΥΣΕ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΣΚΑΤΟΛΟΙ΄ΔΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ. ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΗΣ.

ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:   ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ.

ΠΟΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΛΟΥΣΑΝ ΟΕΟΟΟΟ??????????

ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ";

ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ


Πριν από λίγο καιρό, αμέσως μετά από την Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, τον Σεπτέμβριο, όπου κατά πολύ περίεργο τρόπο δεν έγινε κανένα επεισόδιο, ούτε καν η παραμικρή προσπάθεια δημιουργίας επεισοδίου, είχαμε αναρωτηθεί «που έχουν κρυφτεί οι επαγγελματίες επαναστάτες» (αναρχοαριστεριστές). Το ίδιο (αφελές) ερώτημα θα απευθύνουμε και σήμερα:



Εδώ γίνεται –κυριολεκτικά- της κακομοίρας: Άραβες σεΐχηδες και Κινέζοι νεοκαπιταλιστές, με ύφος αποικιοκράτη, γίνονται δεχτοί με τεμενάδες και τα παίρνουν όλα στο πιάτο, η Ελλάδα γίνεται δουλάρα των Αμερικάνων και με τη βούλα και συμμαχεί ξεδιάντροπα με τους πιο απεχθείς ιμπεριαλιστές της υφηλίου, με το «ναζιστικό» Ισραήλ, οι φόροι πέφτουν σα βροχή, η ακρίβεια σαρώνει, τα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων περικόπτονται αγρίως, ο ΟΣΕ πάει για ξεπούλημα και ακολουθούν οι αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών, η ανεργία διογκώνεται και γενικότερα το εισόδημα του κοσμάκη εξανεμίζεται, τα εργασιακά δικαιώματα και τα «κεκτημένα» έχουν καταντήσει κουρελόχαρτα και ο φόβος και η αβεβαιότητα για το αύριο έχει φωλιάσει στις καρδιές όλων των Ελλήνων.


Κανείς πλέον δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει η αυριανή ημέρα. Πρωτοφανής κατάσταση που μας γυρίζει σε χρόνια προπολεμικά. Αλλά τότε, ήταν αλλιώς τα πράματα, ο κόσμος δεν είχε τι να του πάρουν και υπόμενε τη μιζέρια του χωρίς να αντιδρά. Τώρα είναι αλλιώς. Τώρα έχουμε και προσπαθούν να μας τα πάρουν με το ζόρι. Ο πεινασμένος την πείνα δεν τη φοβάται. Ο χορτασμένος όμως δε μπορεί να την αντέξει.


Αν ζούσαν σήμερα οι… προφήτες του κομμουνισμού, ο Μαρξ, ο Λένιν κ.λπ., θα χαρακτήριζαν την Ελλάδα ως την πιο ώριμη κοινωνία για να δεχτεί την επαναστατική ανατροπή. Δέστε τι γίνεται καθημερινά σε άλλες χώρες που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, κι ας μην έχουν ψηλά ποσοστά και κύρος στην κοινωνία οι «επαναστάτες» της αριστεράς: Ρουμανία, Ισλανδία κ.λπ. Εδώ τι γίνεται βρε παιδιά; Που χάθηκαν εκείνοι οι αρειμάνιοι «επαναστάτες» που όλα τα προηγούμενα χρόνια καίγανε την Αθήνα για… ψύλλου πήδημα; Που πήγαν κείνα τα «παιδιά» που ποτές τους… δε γίνονται άντρες; Ούτε μια μολότοφ πια; Που κρυφτήκατε ρε λαμόγια του κερατά; Μόνο στον Άγιο Παντελεήμονα ξέρετε να μπουκάρετε νύχτα, αντάμα με τις «δυνάμεις καταστολής», για να τρομοκρατήστε τον κόσμο; Φανερωθήκατε «αντιεξουσιαστικά» τσιράκια της εξουσίας. Φτου σας κοπρόσκυλα!

ΠΗΓΗ: http://xryshaygh.wordpress.com/

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ, ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ!

 

Αυτά είναι τα περίεργα παιχνίδια της "υψηλής πολιτικής" που εργάζεται σε βάθος χρόνου... Έτσι δημιουργούνται "έθνη" και "πίστεις" και αδέλφια που σκοτώνουν κάποια στιγμή το ένα το άλλο, επειδή κάποιοι...


διεστραμμένοι έσπειραν φόβο, μίσος και "αιτίες" που να χωρίζουν τους ανθρώπους μεταξύ τους... Αυτό γινόταν πάντα αυτό γίνεται και σήμερα. Όσο υπάρχουν άνθρωποι που

στερούνται τις ελευθερίες τους και όσο υπάρχουν κάποιοι που δεν σέβονται το ίδιο δικαίωμα του να είναι οι άνθρωποι περήφανοι για την καταγωγή τους και να εργάζονται ΣΥΝ-δημιουργικά για το μέλλον των ανθρώπων

της Γης... θα βλέπουμε "πολιτικούς άρχοντες" να πράττουν αντίθετα με τη βούληση και τις ανάγκες των λαών... Διαβάστε την επιστολή των Πομάκων Ξάνθης και θα κατανοήσετε για τι πράγμα μιλώ:





ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ

Δεν θέλουμε να μάθουμε τουρκικά κύριε πρωθυπουργέ.

Την επιστολή έστειλαν στον πρωθυπουργό και την Άννα Διαμαντοπούλου

Επιστολή διαμαρτυρίας προς τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου και την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου απέστειλαν τα μέλη του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων νομού Ξάνθης, τονίζοντας πως το επίσημο ελληνικό κράτος τους υποχρεώνει να μάθουν τουρκικά, μία γλώσσα που όπως τονίζουν «δεν θα χρησιμοποιήσουμε ποτέ».



Μεταξύ άλλων στην επιστολή τους τονίζουν:

«Το ελληνικό κράτος, παραβιάζοντας θεμελιώδη δικαιώματα που παρέχει το Σύνταγμά του και οι ευρωπαϊκές συνθήκες, αλλά και τα άρθρα 40 και 45 της συνθήκης της Λοζάνης, τα οποία παρέχουν στις μουσουλμανικές μειονότητες της Ελλάδας το δικαίωμα «να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των», στερεί από μας και τα παιδιά μας όχι μόνο το δικαίωμα της εκπαίδευσης στην μητρική μας γλώσσα, αλλά ακόμη και το πλέον στοιχειώδες δικαίωμα της αποκλειστικής εκπαίδευσης στην επίσημη γλώσσα του, την ελληνική, και μας επιβάλλει την υποχρεωτική εκπαίδευση σε μία ξένη γλώσσα, την οποία δεν μιλούμε και δεν επιθυμούμε να χρησιμοποιούμε, δηλαδή την τουρκική», τονίζουν τα μέλη του συλλόγου και προσθέτουν: «Εδώ και πολλές δεκαετίες συντελείται εις βάρος μας μία μορφωτική, γλωσσική και πολιτισμική γενοκτονία. Μία γενοκτονία εις βάρος αυτών των ανθρώπων, μεταξύ των οποίων ανήκουν και τα μέλη του συλλόγου μας, που έχουμε το θάρρος να αυτοπροσδιοριζόμαστε ως Πομάκοι της Ελλάδας».

Και συνεχίζουν λέγοντας ότι ζητούν το αυτονόητο, δηλαδή όπως αναφέρουν ζητούν «Tο δικαίωμα ο γιος μας ο Μεχμέτ να μαθαίνει ό,τι μαθαίνει ο γιος σας ο Νίκος. Ζητάμε η κόρη μας η Φατμέ, όταν θα δώσει εξετάσεις για να περάσει στο ελληνικό πανεπιστήμιο, να έχει τις ίδιες γνώσεις, δεξιότητες και προοπτικές που θα έχει η κόρη σας η Άννα. Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό τώρα, όταν στα πιο ευαίσθητα και κρίσιμα μαθησιακά χρόνια τους τα παιδιά μας διδάσκονται μια γλώσσα που δεν μιλούν και δεν θα την χρησιμοποιήσουν ποτέ στο σπίτι και στο πανεπιστήμιό τους;».

Οι αλήθειες για τα δημόσια σχολεία στα Πομακοχώρια με αριθμούς

Στην επιστολή του το Δ.Σ. του συλλόγου θυμίζει το παράδειγμα των δημόσιων (μη μειονοτικών) γυμνασίων και λυκείων στα Πομακοχώρια, για τα οποία όπως αναφέρεται, «ενώ ξεκίνησαν με 15 μαθητές και πόλεμο από πολλές πλευρές, τα σχολεία αυτά κατά το σχολικό έτος 2008-9 είχαν:

Γυμνάσιο Σμίνθης 145 μαθητές

Γυμνάσιο Γλαύκης 140 μαθητές

Λύκειο Γλαύκης 150 μαθητές

Τεχνικό Λύκειο Γλαύκης 60 μαθητές

Γυμνάσιο Θερμών 25 μαθητές

με αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι κτιριακές εγκαταστάσεις τους. Η σιωπηλή ή φανερή, σκόπιμη ή μη σκόπιμη, άρνηση ή αδράνεια του υπουργείου Παιδείας, των αρμοδίων φορέων της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης και εν τέλει του ελληνικού κράτους της στοιχειώδους δημοτικής εκπαίδευσης των παιδιών μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην πομακική ως μητρική τους, αποτελεί στην πραγματικότητα άρνηση του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού των Πομάκων, του δικαιώματός μας στην παιδεία και στην μόρφωση, της αξιοπρέπειάς μας ως πολιτών αυτής της χώρας. Γι' αυτό πρέπει η ελληνική Πολιτεία να βρει τον τρόπο και τα μέσα να αλλάξει άμεσα αυτήν την κατάσταση και να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά μας.

Δεν αρνούμαστε σε κανέναν από τους Πομάκους της πατρίδας μας το δικαίωμα να στέλνει τα παιδιά του στα μειονοτικά σχολεία για να μορφώνονται και στην τουρκική γλώσσα, ακόμη και εάν αυτός δεν την μιλά στο σπίτι του, εφόσον φυσικά επιθυμεί εκπαίδευση και στην τουρκική γλώσσα. Ζητούμε όμως και εμείς από το ελληνικό κράτος, αλλά και από όλους τους συμπατριώτες μας μουσουλμάνους και μη, πομακόφωνους, τουρκόφωνους και ελληνόφωνους, ανεξάρτητα αν οι ίδιοι αισθάνονται φυλετικά Έλληνες, Τούρκοι ή Πομάκοι, να σεβαστούν το δικαίωμά μας να μορφώνονται τα παιδιά μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην μητρική μας γλώσσα, την πομακική. Όποια δικαιώματα απολαμβάνουν και ζητούν οι τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι της Ελλάδας για την γλώσσα και παιδεία τους, τα ίδια δικαιώματα ζητούμε και εμείς για τους πομακόφωνους μουσουλμάνους της Ελλάδας, μία μεγάλη μερίδα των οποίων εκπροσωπούμε.



Τι ζητούν οι Πομάκοι της Ξάνθης



1. Την ίδρυση δημόσιων, μη μειονοτικών, σχολείων σε όλα τα πομακοχώρια και την παράλληλη λειτουργία τους με τα μειονοτικά. Τελικός στόχος της ελληνικής Πολιτείας θα πρέπει να είναι να προσφέρει σε κάθε Πομάκο, ανεξάρτητα του τι αισθάνεται φυλετικά, το δικαίωμα να επιλέξει την γλώσσα στην οποία θα μορφωθεί το παιδί του. Έτσι, όσοι γονείς επιθυμούν αποκλειστικά ελληνική Παιδεία για τα παιδιά τους, θα μπορούν να τα στέλνουν στο δημόσιο σχολείο και όσοι θέλουν να μορφωθούν τα παιδιά τους και στα τουρκικά, να τα στέλνουν στο υπάρχον μειονοτικό.

2. Την εισαγωγή στα δημόσια δημοτικά σχολεία της Θράκης της διδασκαλίας του Κορανίου για τους μουσουλμάνους μαθητές.

3. Την γενίκευση της προσχολικής αγωγής στην ελληνική γλώσσα, με την ίδρυση παιδικών βρεφονηπιακών σταθμών και δημόσιων νηπιαγωγείων σε όλα τα πομακοχώρια.

4. Την άμεση λειτουργία των τεσσάρων δημόσιων ελληνόφωνων δημοτικών σχολείων, που ορθώς έπραξε και ίδρυσε ο προκάτοχός σας στο υπουργείο Παιδείας στα τέσσερα πομακοχώρια της ορεινής Ξάνθης. Αναμένουμε από εσάς την υλοποίηση της λειτουργίας των τεσσάρων αυτών σχολείων που έχουν συσταθεί.

5. Την άμεση ικανοποίηση του αιτήματος των κατοίκων της Μάνταινας, που εκκρεμεί από το 2006, για ίδρυση δημόσιου (μη μειονοτικού) σχολείου.

6. Την δημιουργία πιλοτικών σχολείων, όπου τα παιδιά θα διδάσκονται την μητρική τους γλώσσα (πομακική) και πολιτισμό, παράλληλα με την ελληνική. Η καταγραφή της έχει ήδη προχωρήσει σε ικανοποιητικό βαθμό, ενώ σήμερα πλέον υπάρχουν και Πομάκοι, αλλά και μη Πομάκοι (χριστιανοί) εκπαιδευτικοί, με γλωσσολογική παιδεία και επαρκή γνώση της πομακικής γλώσσας, οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν το έργο της διδασκαλίας της στα σχολεία, έστω και μέσω πιλοτικών προγραμμάτων. Στα ίδια σχολεία να χρησιμοποιείται η πομακική, παράλληλα με την ελληνική κατά την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολικών δραστηριοτήτων.

7. Την επίσημη και συστηματική καταγραφή της πομακικής γλώσσας από το ελληνικό κράτος, από επιτροπή επιστημόνων που διαθέτουν την σχετική παιδεία και γνώση, με την επίσημη καθιέρωση ειδικού αλφαβήτου, με βάση το ελληνικό αλφάβητο, προκειμένου να διδαχθεί στα σχολεία, αλλά και να χρησιμοποιείται δημόσια παράλληλα με την ελληνική, για να καλύψει τις ανάγκες διγλωσσίας. Στην καταγραφή της πομακικής μπορούν και πρέπει να συμμετέχουν και αρμόδια τμήματα πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (Α.Π.Θ., Δ.Π.Θ., ΕΠΑΘ).

8. Την συνεργασία της ελληνικής Πολιτείας με τον σύλλογό μας για την επίσημη καταγραφή και είσοδο της πομακικής γλώσσας στα σχολεία και στην δημόσια ζωή του τόπου, στην θέση της τουρκικής γλώσσας. Ο σύλλογός μας έχει υπόψη του κατάλληλα εκπαιδευμένα πρόσωπα και μπορεί να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις στην ελληνική Πολιτεία για την υλοποίηση του σκοπού αυτού και είναι έτοιμος να συνεργαστεί μαζί της, προσφέροντας κάθε δυνατή βοήθεια.

9. Τον σεβασμό της Συνθήκης της Λωζάνης από το ελληνικό κράτος για την θρησκευτική (και όχι εθνική) μουσουλμανική μειονότητα των Πομάκων της Ελλάδας. Συγκεκριμένα το άρθρο 40 της συνθήκης προβλέπει: «Οι Τούρκοι υπήκοοι, οι ανήκοντες εις μη μουσουλμανικάς μειονότητας, θα έχωσι ιδίως ίσον δικαίωμα να συνιστώσι, διευθύνωσι και εποπτεύωσι σχολεία και λοιπά εκπαιδευτήρια, μετά του δικαιώματος να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των.». Εξάλλου το άρθρο 45 της ίδιας συνθήκης προβλέπει: «τα αναγνωρισθέντα διά των διατάξεων του παρόντος τμήματος δικαιώματα εις τας εν Τουρκία μη μουσουλμανικάς μειονότητας, αναγνωρίζονται υπό της Ελλάδος εις τας εν τω εδάφει αυτής ευρισκομένας μουσουλμανικάς μειονότητας». Μητρική γλώσσα είναι για μας τα πομακικά, και όχι τα τουρκικά, που μας έχουν επιβληθεί. Μέχρι να αρχίσει η διδασκαλία της μητρικής μας γλώσσας δεν επιθυμούμε να την αντικαταστήσει καμία άλλη γλώσσα εκτός από την ελληνική.



Το υπόμνημα που υπογράφουν για το διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων Νομού Ξάνθης ο πρόεδρος Ταχήρ Κόντε, η γραμματέα Αλιέ Εφέντη και ο ταμίας Χαμδή Εφέντη, κοινοποιήθηκε επίσης στους, αντιπρόεδρο της Κυβερνήσεως Θεόδωρο Πάγκαλο, γενική γραμματέα Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας - Θράκης Θεοδώρα Κόκλα, πρόεδρο Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά, γεν. γραμματέα ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, πρόεδρο ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργο Καρατζαφέρη, πρόεδρο Συνασπισμού Αλέξη Τσίπρα, πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Φίλιππο Πετσάλνικο, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Σωκράτη Ξυνίδη, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Τσετίν Μάντατζη, βουλευτή Ν.Δ. Ξάνθης Αλέξανδρο Κοντό, Καπνεργατών.

ΠΗΓΗ: http://kostasxan.blogspot.com/

ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ!

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ...

Ορατός είναι ο κίνδυνος να μην πληρωθούν τα επιδόματα ανεργίας τους τελευταίους μήνες του 2010, καθώς ο ΟΑΕΔ μετά βίας διασφαλίζει τις παροχές του Οκτωβρίου, ενώ το ΙΚΑ, που οφείλει σημαντικά ποσά από εισφορές προς τον Οργανισμό, βρίσκεται επίσης σε οικονομικό αδιέξοδο.



Ο ΟΑΕΔ χρειάζεται 500 εκατ. ευρώ ως το τέλος του 2010, ώστε να συνεχίσει να καταβάλλει απρόσκοπτα τα επιδόματα ανεργίας και τις υπόλοιπες παροχές (οικογενειακά επιδόματα, κτλ.), ενώ αυτή τη στιγμή «το ταμείο του δεν έχει σάλιο», όπως έλεγε πριν από λίγους μήνες ο πρώην υπουργός Εργασίας και νυν Υγείας Α. Λοβέρδος.


Η αναστολή πληρωμής των επιδομάτων ανεργίας αποτελεί εφιαλτικό για την κυβέρνηση σενάριο, με σοβαρές κοινωνικές επιπτώσεις, σε μια χρονική περίοδο που αναμένεται περαιτέρω έξαρση των απολύσεων.


Την ίδια ώρα, 660 εκατ. ευρώ από κοινοτικά προγράμματα και «λιμνάζοντα αποθεματικά» του υπουργείου Ανάπτυξης παραμένουν στα αζήτητα, ενώ ο ΟΑΕΔ έχει επανειλημμένως υποβάλει προγράμματα και προτάσεις «για την αξιοποίησή τους στην αντιμετώπιση της ανεργίας την κρίσιμη περίοδο που διέρχεται η χώρα».


Συγκεκριμένα, 11 εγκεκριμένα προγράμματα από το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού, προϋπολογισμού 440 εκατ. ευρώ, που αφορούν 108.000 θέσεις εργασίας, καθυστερούν επί τέσσερις μήνες επειδή δεν έχουν υπογραφεί οι απαραίτητες υπουργικές αποφάσεις. «Αποτέλεσμα αυτού είναι να υπάρχει σημαντικός κίνδυνος να αυτοακυρωθούν» , όπως σημειώνει σε έγγραφό του προς τον υπουργό Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοΐδη ο διοικητής του ΟΑΕΔ Ηλ. Κικίλιας .


Ταυτοχρόνως, στο ίδιο έγγραφο σημειώνεται η ύπαρξη 220 εκατ. ευρώ από πόρους της Ευρωπαϊκής Ενωσης που «λιμνάζουν» στο ειδικό «αποθεματικό απροβλέπτων» του υπουργείου Ανάπτυξης επί σειρά ετών, ενώ θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την αντιμετώπιση της ανεργίας στην παρούσα οικονομική κρίση.


Ο διοικητής του ΟΑΕΔ εξηγεί στον νέο υπουργό Ανάπτυξης ότι «επί μήνες έχει υποβληθεί πρόταση για τη διάθεση των πόρων αυτών προκειμένου να υλοποιηθούν δράσεις για την τόνωση της απασχόλησης, αλλά οι προτάσεις προσκρούουν στη διαρκή και ακατανόητη άρνηση των υπηρεσιών σας».


Πάντως το ενδεχόμενο αύξησης του ποσοστού της ανεργίας στο 14,5% το 2011 από 11,6% την εφετινή χρονιά, όπως προβλέπεται στον επίσημο προϋπολογισμό της χώρας, θεωρείται βέβαιο ότι θα «τινάξει στον αέρα» τον προϋπολογισμό του ΟΑΕΔ, καθώς θα αυξηθούν αντίστοιχα και οι δικαιούχοι τακτικής επιδότησης ανεργίας.


«Τώρα αντιμετωπίζουμε την κατάσταση οριακά» σημείωσε στο σημερινό Βήμα ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας Γ. Κουτρουμάνης , «αλλά εάν ο αριθμός των ανέργων αυξηθεί δραματικά θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα στον ΟΑΕΔ».

ΠΗΓΗ:http://www.newsbeast.gr/

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ


Και ενώ η «σοσιαλιστική» Κυβέρνηση του Μνημονίου ετοιμάζεται να φέρει στην Ελλάδα την «ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ» με το τσιπ, την ίδια ώρα η Βρετανία την καταργεί πλήρως, για λόγους ακριβώς σεβασμού της ατομικής Ελευθερίας του Πολίτη και του Ατόμου!



Ήδη η νέα Κυβέρνηση Συντηρητικών (!) του Ντέιβιντ Κάμερον, κατέθεσε αστραπιαία δια της Υπουργού Εσωτερικών Τερέζας Μέι, στις 26 Μαΐου, ως πρώτο της Νομοσχέδιο, το Νομοσχέδιο κατάργησης της Ηλεκτρονικής Εθνικής Κάρτας-Ταυτότητας (National Identity Card – ID) και έθεσε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα 100 ημερών, προκειμένου να προετοιμάσει το απαραίτητο δαιδαλώδες νομοθετικό πλαίσιο που απαιτείται, για την κατάργηση του σχετικού Νόμου των Ταυτοτήτων του 2006 που τις είχε συστήσει!


Ήδη το σχετικό νομοθέτημα έχει πλέον περάσει από τη Βουλή των Κοινοτήτων στις 15 Σεπτεμβρίου 2010 και αναμένεται να περάσει τώρα και από τη Βουλή των Λόρδων!


Παράλληλα, η Βρετανία απαλλάσσεται έτσι από το τεράστιο κόστος της


Ηλεκτρονικής Ταυτότητας-Τσιπ, που περιλαμβάνει τη δυσβάσταχτη αγορά δεκάδων χιλιάδων αναγνωστών κάρτας (ID readers) που απαιτούνται σε χιλιάδες σημεία και υπηρεσίες της χώρας, τη δημιουργία και συντήρηση των Βάσεων Δεδομένων (Εθνικό Μητρώο Ταυτοτήτων - National Identity Register – NIR) τη συλλογής και της επικαιροποίησης κάθε τόσο των στοιχείων, συνολικού ύψους τουλάχιστον 835 εκατομμυρίων λιρών για την πρώτη μόνο δεκαετία λειτουργίας!

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Το παράπονο ενός εμβρύου, τραγούδι της πρεσβυτέρας Καλυψώς πολύ συγκινητικό για το παράπονο του παιδιού που σκοτώνεται με την έκτρωση.


ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΦΟΤΩΦΡΑΦΙΑ <ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ >

ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ

Με «πατρική» διάθεση ο Τ. Ερντογάν συμβουλεύει την Ελλάδα να αφοπλιστεί!


Έχοντας «λύσει» τα προβλήματα της Τουρκίας και ενεργώντας με την περιβολή της πάλαι ποτέ Υψηλής Πύλης αλλά και της νεο-οθωμανικής «πατρικής» αυτοκρατορικής διάθεσης, ο πρωθυπουργός της Τουρκίας επιχείρησε σήμερα να «καταδείξει» τα «λάθη» της Ελλάδας που οδήγησαν στην σημερινή κρίση προτρέποντάς την ουσιαστικά να τα θεραπεύσει.



Έτσι μιλώντας με την ευκαιρία της έναρξης του ακαδημαϊκού έτους του πανεπιστημίου Πιρί Ρέις στην Κωνσταντινούπολη, ο Ερντογάν αναφέρθηκε στα «λάθη» της Ελλάδας να ξοδέψει «ό,τι έχει και δεν έχει σε αμυντικούς εξοπλισμούς» και ο Τούρκος πρωθυπουργός συνέχισε λέγοντας:


"Πίσω από την κρίση αυτή βρίσκονται οι δαπάνες για τους εξοπλισμούς. Επί χρόνια ξόδεψαν ό,τι είχαν και δεν είχαν στους εξοπλισμούς. Εναντίον τίνος; Αυτό είναι γνωστό. Και σε τι ωφέλησε αυτό; Η τεχνολογία των όπλων και η αμυντική βιομηχανία αλλάζει και αναπτύσσεται συνεχώς. Όταν ξοδεύετε τα χρήματα αυτά, υποθηκεύετε και το μέλλον της χώρας σας. Αυτό ήταν το βαρύ τίμημα της κατασκευής φανταστικών εχθρών για τη γείτονά μας. Δεν πρέπει να υποπέσουμε στο ίδιο λάθος" κατέληξε.


Όσον αφορά στη χώρα του, ο Ερντογάν αναφέρθηκε στην έκφραση που υπήρχε στο παρελθόν «η Τουρκία είναι περιστοιχισμένη από τρεις πλευρές από θάλασσα και από τέσσερις πλευρές από εχθρούς» για να εξηγήσει ότι επί χρόνια δεν έγιναν όλα όσα έπρεπε για τη θάλασσα, τα μέταλλα, τους ποταμούς, τον άνθρωπο, την παιδεία και τους νέους, δηλαδή «το μέλλον» της χώρας. Αντίθετα, όπως είπε, ξοδεύτηκαν η ενέργεια και η ελπίδα της χώρας στο όνομα των «φανταστικών εχθρών». Την αντίληψη αυτή προσπάθησε να αντιστρέψει η κυβέρνησή του, υποστήριξε ο ίδιος.


Προφανώς ο τούρκος πρωθυπουργός δε θυμόταν ή δεν ήθελε να αποκαλύψει στους ακροατές του το μέγεθος των τουρκικών εξοπλιστικών προγραμμάτων τα οποία ανέρχονται στα 50 δις. $ μέχρι το τέλος του 2020.

Στα 434,3 δισ. ευρώ αυξήθηκε το ακαθάριστο εξωτερικό χρέος

Άνοδος 21,3 δισ. το β' τρίμηνο του 2010







Κατά 21,3 δισ. ευρώ αυξήθηκε το ακαθάριστο εξωτερικό χρέος της χώρας, φτάνοντας τα 434,3 δισ. ευρώ, δηλαδή ποσοστό 187% επί του ΑΕΠ.



Σύμφωνα με τα τριμηνιαία στοιχεία που δημοσιοποίησε η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), η αύξηση του χρέους κατά 21,3 δισ. σημειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2010, σε σύγκριση με το ποσό του πρώτου τριμήνου.


Σημειώνεται ότι το εξωτερικό χρέος περιλαμβάνει τις υποχρεώσεις της Ελλάδας έναντι των άλλων χωρών, όπως αυτό προκύπτει ανά τομέα της οικονομίας (Γενική Κυβέρνηση, τράπεζες κ.λπ.), και αποτυπώνει κατά κύριο λόγο τη συνολική αξία του δανεισμού των φορέων αυτών στο εξωτερικό. Ο κύριος όγκος του εξωτερικού χρέους αφορά στο Δημόσιο.


Το συγκεκριμένο μέγεθος αποτιμήθηκε στις 30 Ιουνίου σε 184 δισ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο (αποτίμηση Μαρτίου), που ήταν 213,1 δισ. ευρώ.


Μεγάλη υποχώρηση στις τιμές των ομολόγων


Η μείωση αυτή -η οποία δεν επηρεάζει το συνολικό Δημόσιο Χρέος της χώρας, όπως αυτ  καταγράφεται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους- αντανακλά κατά κύριο λόγο τη μεγάλη υποχώρηση των αγοραίων τιμών των ελληνικών ομολόγων στη διάρκεια της εν λόγω περιόδου.


Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ, η αξία των ομολόγων που κατέχουν οι ξένοι επενδυτές, η οποία τον Μάρτιο του 2010 ήταν 200 δισ. ευρώ, μειώθηκε τον Ιούνιο σε 154,7 δισ. ευρώ.


Η τρέχουσα μειωμένη τιμή αφορά στην τιμή που (υποθετικά) θα εξοφλούνταν σήμερα τα ομόλογα, με βάση τις τιμές διαπραγμάτευσής τους στη δευτερογενή αγορά.


Αύξηση των υποχρεώσεων των τραπεζών


Σε ό,τι αφορά τις τράπεζες, καταγράφεται αύξηση των υποχρεώσεών τους προς το εξωτερικό, το σύνολο των οποίων στο τέλος του Ιουνίου έφτασε στα 139,6 δισ. ευρώ και πρόκειται κυρίως για την άντληση ρευστότητας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (Ε.Κ.Τ.) με ενέχυρο κρατικά ομόλογα, διαδικασία που εντάθηκε στο β’ τρίμηνο του 2010, καθώς κλιμακώθηκε η κρίση, με το κλείσιμο των αγορών για το δημόσιο, που επηρέασε και τις ελληνικές τράπεζες.


Στο διάρκεια του β’ τριμήνου, οι σχετικές υποχρεώσεις των τραπεζών αυξήθηκαν κατά 27 δισ. ευρώ. Στο πρώτο τρίμηνο του 2010, οι αντίστοιχες υποχρεώσεις ήταν 112,6 δισ. ευρώ, ενώ στα ίδια περίπου επίπεδα κινούνταν από το τέλος του 2008.


Από τα αναλυτικά στοιχεία της ΤτΕ, προκύπτει ότι το βραχυπρόθεσμο εξωτερικό χρέος των τραπεζών ανήλθε τον Ιούνιο σε 105,3 δισ. ευρώ και το μακροπρόθεσμο σε 34,3 δισ. ευρώ.


Από τον δανεισμό των τραπεζών επηρεάστηκε και το χρέος της ΤτΕ, που αυξήθηκε σε 84,7 δισ. ευρώ στο τέλος του Ιουνίου, από 60,9 δισ. ευρώ που ήταν στα τέλη Μαρτίου.


Διευκρινίζεται ότι το συγκεκριμένο ποσό περιλαμβάνει και τις υποχρεώσεις στο Ευρωσύστημα, που σχετίζονται με το TARGET, αλλά και τις αγορές ελληνικών κρατικών ομολόγων από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Παράνομη η χρήση θεραπευτικών φυτών με απόφαση της Ε.Ε.

ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.
ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ.



Μια νέα επίθεση των κερδοσκοπικών φαρμακοβιομηχανιών κατά της υγείας. Η οδηγία T.H.M.P.D. της Ε.Ε. (Traditional Herbal Medical Product Directive), της οποίας οι κανονισμοί τίθενται σε ισχύ από τον Απρίλιο του 2011, θα σημάνει το τέλος για πολλά συμπληρώματα διατροφής καθώς και για τα θεραπευτικά βότανα. Η οδηγία αυτή της ΕΕ, θα αποτελέσει πλήγμα και για τις θεραπείες της εναλλακτικής ιατρικής οι οποίες βασίζονται κυρίως στη χρήση αυτού του είδους θεραπευτικών μέσων, τα οποία έχουν εξάλλου πανάρχαια παράδοση στην αποκατάσταση και διατήρηση της υγείας.



Τα φάρμακα από τη φύση ήταν ανέκαθεν ένα αγκάθι για τις φαρμακοβιομηχανίες. Είναι τοις πάσι γνωστό εντούτοις πως τα θεραπευτικά φυτά χαρίζουν υγεία. Όταν γίνεται σωστή χρήση δεν έχουν καμία ή μόνο ελαφρές, ακίνδυνες παρενέργειες, και κάθε άτομο μπορεί να τις χρησιμοποιήσει ελεύθερα, μιας και δεν υπόκεινται σε κανόνες …copyright. Το «πρόβλημα» βρίσκεται μόνο στο ότι δεν μπορούν να γίνουν «κερδοφόρα προϊόντα» για τις φαρμακοβιομηχανίες και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλουν να εμποδίσουν την χρησιμοποίησή τους. Ήταν θέμα χρόνου το να δρομολογηθεί η απαγόρευσή τους και να τιμωρείται μάλιστα η ιατρική τους χρήση.


Το απολυταρχικό καθεστώς της διεθνούς κερδοσκοπίας σε όλο του το «μεγαλείο»!


Αυτή είναι η Νέα Ηθική της Νέας Τάξης Πραγμάτων:


«Υπεράνω όλων …ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ»!

ΠΗΓΗ: http://alkimosarchive.wordpress.com/2010/09/21/herbs/

Ολοκληρώθηκε η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη


Κατατέθηκε η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη από την ανάδοχο εταιρεία Trans-Balkan Pipeline B.V. (TBP) στα αρμόδια υπουργεία Ελλάδας και Βουλγαρίας τη μετέδωσε το ρωσικό πρκατορείο ειδήσεων RIA Novisti



Η κατάθεση έγινε στις 30 Σεπτεμβρίου και 1 Οκτωβρίου αντίστοιχα στο υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής της Ελλάδας και στο υπουργείο Οικολογίας και Υδάτινων Πόρων της Βουλγαρίας και η έκθεση αναφέρεται στις επιπτώσεις στο κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον κατά την περίοδο τόσο της κατασκευής, όσο και της εκμετάλλευσης του αγωγού.


Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η μελέτη ανταποκρίνεται πλήρως τόσο στις διεθνείς προδιαγραφές, όσο και στις εθνικές νομοθεσίες Ελλάδας και Βουλγαρίας και εκπονήθηκε με αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων αποτίμησης, λαμβάνοντας υπόψη την κοινή γνώμη και τις συστάσεις των επίσημων Αρχών, των μη κυβερνητικών οργανώσεων και κοινωνικών φορέων.


Όπως επισημαίνει το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων ο διαβαλκανικός αγωγός θα έχει χωρητικότητα 35 εκατ. τόνων πετρελαίου ετησίως, με δυνατότητα αύξησής της ως και τα 50 εκατ. τόνους και «όπως και το ανταγωνιστικό του σχέδιο Σαμψούντα - Τζεϊχάν» προορίζεται εξαρχής για την παράκαμψη των Στενών Βοσπόρου και Δαρδανελίων.


Ελλάδα, Ρωσία και Βουλγαρία υπέγραψαν το 2007 τη διακρατική συμφωνία για την κατασκευή του αγωγού μήκους περίπου 300 χιλιομέτρων. Για την υλοποίηση του σχεδίου στις 6 Φεβρουαρίου 2008 ίδρυσαν και καταχώρισαν την εταιρεία Trans-Balkan Pipeline B.V., το 51 % της οποίας ανήκει στη Ρωσία, με την Ελλάδα και τη Βουλγαρία να μοιράζονται το 49 %.


Τώρα όλα εξαρτώνται από την βουλγαρική πλευρά και κατά πόσον ο Βούλγαρος φιλοαμερικανός πρωθυπουργός θα καμφθεί για να δώσει το "πράσινο φως" για την υλοποίηση του έργου.

Ισραηλινές ειδικές δυνάμεις για ασκήσεις στην Ανδραβίδα - Φέρνουν και AH-64D Apache!


Μεγάλες ασκήσεις εναέριου ανεφοδιασμού από την ισραηλινή Αεροπορία, αλλά και την τουρκική Αεροπορία στο FIR Aθηνών ξεκινούν από μεθαύριο μέχρι τις 21 Οκτωβρίου, με τους Ισραηλινούς να "προσγειώνονται" στην Ανδραβίδα για συνάσκηση με την Πολεμική Αεροπορία (10-14/10) σε σενάρια έρευνας-διάσωσης μάχης με την συμμετοχή μονάδων ειδικών δυνάμεων. Το ιδιαίτερα αντυπωσιακό στοιχείο της άσκησης, όπως αναφέρουν πηγές του ΓΕΕΘΑ, θα είναι η συμμετοχή ισραηλινών επιθετικών ελικοπτέρων AH-64D Apache, αλλά και ελληνικών "A". Θα είναι η πρώτη φορά που ισραηλινά Apache θα συμμετάσχουν σε ασκήσεις με ελληνικές δυνάμεις.



Συνολικά στην άσκηση οι Ισραηλινοί φέρνουν 4 επιθετικά ελικόπτερα ΑΗ-64 Apache (το ένα εφεδρικό) και 4 UH-60 (το ένα εφεδρικό). Από ελληνικής πλευράς θα διατεθούν 2 Apache, δύο Super Puma AS-332 και δύο μαχητικά (F-16 ή F-4). H άσκηση θα διεξαχθεί σε διαδοχικές φάσεις στης εξής περιοχές: Κρήτη, Κύθηρα, Καλαμάτα, Ανδραβίδα.


Η ισραηλινή Αεροπορία θα εκτελέσει σε διαδοχικές φάσεις ασκήσεις εναέριου ανεφοδιασμού που θα ξεκινήσουν την Κυριακή 10 Οκτωβρίου και θα κορυφωθούν στις 21 Οκτωβρίου. Τα σενάρια είναι μικτά με ανεφοδιασμούς αεροσκαφών και ελικοπτέρων.


Σχετική ΝΟΤΑΜ (Α1824/10) εξέδωσε η ΥΠΑ. Θα διατεθούν τουλάχιστον τρία αεροσκάφη τάνκερ της ισραηλινής Αεροπορίας και θα ασκηθούν τόσο F-15, όσο και F-16, αλλά και ελικόπτερα (UH-60). Θεωρείται πιθανό στην ισραηλινή άσκηση να μετάσχουν και ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη.


Οι πρώτοι ανεφιδιασμοί θα περιλαμβάνουν τα ισραηλινά ελικόπτερα που θα μεταβούν στην Ανδραβίδα για τις συνασκήσεις έρευνας-διάσωσης μάχης (CSAR) με την Πολεμική Αεροπορία.
Τουλάχιστον στις 10 και 11 Οκτωβρίου, στο σκέλος μετάβασης τα ισραηλινά ελικόπτερα θα ανεφοδιαστούν από αεροσκάφη ΚC-130.


Τα τουρκικά KC-135 θα ανεφοδιάσουν μεταξύ Ρόδου και Κύπρου περί τα είκοσι τουρκικά μαχητικά F-16 την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου και για τον λόγο αυτό εκδόθηκε και σχετικό ΝΟΤΑΜ (Α1717/10) από την ΥΠΑ. Το σενάριο της τουρκικής άσκησης προβλέπει διπλό ανεφοδιασμό των τουρκικών μαχητικών και συμπίπτει με την τελευταία ημέρα της άσκησης ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2010.

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Χρ. Παπουτσής: Η Ελλάδα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι


ΔΗΛΩΣΗ Κ.ΠΑΠΟΥΤΣΗ:

«Σε λίγο καιρό όλοι θα αντιληφθούν ότι η Ελλάδα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι», 
τόνισε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη
ο οποίος συμμετείχε σε σύσκεψη στην Αλεξανδρούπολη για τη λαθρομετανάστευση.

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ:
 Τότε κ. Παπουτσή  όλοι αυτοί οι λαθρομετενάστες που βρίσκονται στη χώρα μας και μας προκαλούν τόσα προβλήματα ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΑΤΕ???