ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Προς νέα κρίση πυραύλων Ρωσία και ΗΠΑ;

                          Ραγδαία είναι η κλιμάκωση στις σχέσεις Ρωσίας και ΗΠΑ για το θέμα της πυραυλικής άμυνας, με αποτέλεσμα να αναρωτιούνται πολύ αν θα έχουμε σε ευρωπαϊκό έδαφος την επανάληψη εκδοχής της «κρίσης των πυραύλων» τη δεκαετία του 1960 με επίκεντρο την Κούβα, ανάμεσα στις δυο χώρες (τότε υπερδυνάμεις)…


Ο πρόεδρος της Ρωσίας, Ντμίτρι Μεντβέντεφ, διέταξε τους Ρώσους στρατηγούς να προετοιμάσουν την ανάπτυξη του βαλλιστικού συστήματος Iskander-M στον θύλακα του Καλίνινγκραντ, στις πύλες της ΕΕ, αν οι ΗΠΑ συνεχίσουν να αναπτύσσουν χωρίς παραχωρήσεις την αντιπυραυλική ασπίδα τους στην Ευρώπη. Επίσης, απείλησε με ανάπτυξη σειράς οπλικών συστημάτων στα δυτικά και τα νότια σύνορα της Ρωσικής Ομοσπονδίας τα οποία θα στοχεύουν στις αμερικανικές βάσεις – έδρα των στοιχείων της πυραυλικής άμυνας. Οι Αμερικανοί από την πλευρά τους, μέσω εκπροσώπου του Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας, δήλωσαν ότι δεν σκοπεύουν να περιορίσουν την παρουσία του συστήματος ή να εγκαταλείψουν τα σχέδιά τους στην Ευρώπη.

«Αν τα άλλα μέτρα δεν είναι επαρκή, η Ρωσική Ομοσπονδία θα αναπτύξει στα δυτικά και τα νότια της χώρας σύγχρονα επιθετικά συστήματα, τα οποία θα μπορούν να εγγυηθούν την καταστροφή των ευρωπαϊκών εγκαταστάσεων της αντιπυραυλικής άμυνας των ΗΠΑ. ΕΝΑ μόνο από τα μέτρα θα είναι η ανάπτυξη μιας συστοιχίας πυραύλων Ισκαντέρ στην περιοχή του Καλίνινγκραντ», δήλωσε ο Μεντβέντεφ.

Οι ΗΠΑ σχεδιάζουν να αναπτύξουν μια αντιπυραυλική ασπίδα στην Ευρώπη ως το 2020. Λένε πως χρειάζεται για την προστασία από ενδεχόμενες απειλές από χώρες όπως το Ιράν, όμως Ρώσοι αξιωματούχοι λένε ότι μπορεί να εξασθενήσει το πυρηνικό οπλοστάσιο στο οποίο βασίζεται η Ρωσία για την ασφάλειά της.


πηγη: defence-point.gr








STOP στο τουρκικό ρεύμα; - Άτακτη υποχώρηση Γ.Παπακωνσταντίνου

Image                   Προσπάθεια να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και τον θόρυβο που έχει δημιουργηθεί από τις αποκαλύψεις του defencenet.gr για τον σχεδιασμό του να εξαρτήσει ενεργειακά τα νησιά του Α.Αιγαίου από την Τουρκία, από τον υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιώργο Παπακωνσταντίνου, ο οποίος δεν διαψεύδει τίποτα, επί της ουσίας, σαφώς ανακρούει πρύμνα τουλάχιστον προσωρινά, αλλά και … βρίζει! Και βρίζει λέγοντας ότι «Κανείς δεν δικαιούται να προβάλλει έναν κάλπικο πατριωτισμό και να εκμεταλλεύεται σοβαρά και λεπτά εθνικά ζητήματα, μόνο και μόνο για να παίξει μικροπολιτικά παιχνίδια».
Σε ότι αφορά τον «κάλπικο πατριωτισμό» του επιστρέφουμε τον χαρακτηρισμό: Ο άνθρωπος που βύθισε την χώρα με πράξεις και δηλώσεις, στην άβυσσο του Μνημονίου, απλά δεν δικαιούται να ομιλεί. Ακόμα, δε, και οι κάλπικοι πατριώτες είναι προτιμότεροι από τους γνήσιους προδότες (γενικά μιλάμε).
Από εκεί και πέρα, παρά την άτακτη υποχώρησή του, ούτε αρνείται τις δηλώσεις του στην «Χουριέτ» περί ενεργειακού εφοδιασμού των νησιών του Α.Αιγαίου με την Τουρκία, ούτε αρνείται τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει μέσω του Μνημονίου.
Ας δούμε την ανακοίνωση ολόκληρη:
«Σχετικά με σημερινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας “Ελεύθερος Τύπος” με τίτλο “Τουρκική απόβαση με ηλεκτρικό ρεύμα σε ελληνικά νησιά”, και ανάλογα δημοσιεύματα σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, διευκρινίζονται τα εξής:
- Ούτε υπάρχει οποιοσδήποτε σχεδιασμός για τη διασύνδεση των ελληνικών νησιών με την Τουρκία, ούτε έχει γίνει από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΚΑ οποιαδήποτε συζήτηση για το ζήτημα αυτό με την τουρκική πλευρά (ψεύδεται η ανακοίνωση, έχουν ανακοινωθεί δημόσια οι συζητήσεις από την τουρκική πλευρά και δεν υπήρξε διάψευση, ούτε διαψεύδει το δημοσίευμα της «Χουριέτ»)
- Σήμερα, υπάρχει ηλεκτρική διασύνδεση της ηπειρωτικής Ελλάδας με την Τουρκία μέσω της γραμμής υψηλής τάσης 400 kV ΚΥΤ Φιλίππων – ΚΥΤ Ν. Σάντας -Babaeski (Τουρκία), η οποία τέθηκε σε δοκιμαστική λειτουργία τον Σεπτέμβριο 2010 και τώρα βρίσκεται στην πρώτη φάση της εμπορικής λειτουργίας. Η διαθέσιμη μεταφορική ικανότητα είναι περιορισμένη περίπου στα 100-150 MW.
- Κανένα από τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου δεν διαθέτει ηλεκτρική διασύνδεση με την Τουρκία, αφού τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου διαθέτουν αυτόνομα συστήματα παραγωγής και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας (αυτό ήταν γνωστό).
- Βασικό κομμάτι του ενεργειακού σχεδιασμού της χώρας μας αφορά στη διασύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα, η οποία προβλέπει τρεις φάσεις:
α) τη διασύνδεση των Κυκλάδων με την ηπειρωτική Ελλάδα, που βρίσκεται στη φάση δημοπράτησης μέσω διεθνούς διαγωνισμού,
β) τη διασύνδεση της Κρήτης με την ηπειρωτική Ελλάδα, για την οποία έχει ήδη ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της μελέτης από ομάδα εργασίας των ΔΕΣΜΗΕ, ΔΕΗ και ΡΑΕ για την πιο συμφέρουσα λύση σε σχέση με την αυτόνομη ανάπτυξη παραγωγής ή την διασύνδεση της Κρήτης με το ηπειρωτικό σύστημα. Η μελέτη δόθηκε στη δημοσιότητα την άνοιξη του 2011, ενώ βρισκόμαστε στη δεύτερη φάση για την χάραξη της διαδρομής και την ισχύ που θα έχει αυτή,
γ) τη διασύνδεση των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου και των Δωδεκανήσων που θα ολοκληρωθούν σε επόμενο στάδιο.
- Όσον αφορά στο ζήτημα της απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας, επισημαίνεται ότι η απελευθέρωση δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το ζήτημα της διασύνδεσης, αντίθετα με τις εικασίες “έγκυρων πηγών” σε μερικά δημοσιεύματα (Χα! Μα ο ίδιος έχει κάνει τις δηλώσεις αυτές)
- Σε σχέση με το αν μπορούν να συμμετέχουν τουρκικές εταιρείες στις διαγωνιστικές διαδικασίες για τη ΔΕΠΑ, αλίμονο αν η χώρα μας δήλωνε ότι αποκλείονται από τους διαγωνισμούς εταιρείες συγκεκριμένων άλλων χωρών. Άλλωστε και η Ελλάδα δραστηριοποιείται αντίστοιχα, στη βάση του σχετικού μνημονίου που ευνοεί τις διμερείς συνεργασίες. (Τώρα μιλάει σωστά: Δεν υπήρξε ποτέ στο Μνημόνιο η φράση «Για εθνικούς λόγους υπάρχει η δυνατότητα εξαίρεσης  συγκεκριμένων χωρών»)
- Υπενθυμίζεται ότι υπάρχει στενή συνεργασία με την Τουρκία στο θέμα του φυσικού αερίου με τον ελληνοτουρκικό αγωγό που είναι ήδη σε λειτουργία και στο πλαίσιο του αγωγού ITGI για την διέλευση φυσικού αερίου από την Κασπία στη Δυτική Ευρώπη. (Καμία σχέση με το όλο θέμα)
- Όσον αφορά στο κύριο άρθρο της εφημερίδας «Ελ. Τύπος» που κάνει λόγο για “υποχωρητική πολιτική” της κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου σε εθνικά ζητήματα και άρνηση να ασχοληθεί με την ΑΟΖ, υπενθυμίζεται ότι βάσει του Διεθνούς Δικαίου, δεν απαιτείται η κήρυξη ΑΟΖ για την υποθαλάσσια εκμετάλλευση, καθώς και ότι το ΥΠΕΚΑ έχει ήδη προκηρύξει διαγωνισμούς για την εκμετάλλευση υδρογονανθράκων. (Καλά, εδώ ας μην επεκταθούμε…)
Όσον αφορά σε σημερινά παρόμοια δημοσιεύματα που έχουν αναφορά στο ζήτημα, ο Υπουργός ΠΕΚΑ, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, έκανε την ακόλουθη δήλωση για τα δημοσιεύματα αυτά:
"Το ΥΠΕΚΑ προχωρά με αποφασιστικότητα στην υλοποίηση του ενεργειακού σχεδιασμού της χώρας, προκειμένου να βελτιώσει την ενεργειακή επάρκεια της χώρας και να καταστήσει την Ελλάδα ενεργειακό κόμβο για την περιοχή.
Σε αυτό το πλαίσιο έχουν ξεκινήσει οι προκηρύξεις για την έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων, στηρίζεται ενεργά η προοπτική του αγωγού ITGI, ενώ προχωρούν μεταξύ άλλων η διασύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα, η ολοκλήρωση των έργων ΑΠΕ, η προώθηση και υλοποίηση του σχεδίου «Ήλιος»".
Που θα το κατασκευάσουν με ελληνικές επιδοτήσεις οι Γερμανοί επί ελληνικού εδάφους, τα υλικά θα τα δώσουν οι γερμανικές βιομηχανίες, θα το λειτουργούν οι Γερμανοί, θα το τιμολογούν οι Γερμανοί και θα το αγοράζουν οι Γερμανοί, Και θα πετάνε κι ένα ξεροκόμματο στους Έλληνες…

πηγη: defencenet.gr



Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Φρίκη στη Συρία! 33 νεκροί, ανάμεσά τους και παιδιά! Ρωσικά πλοία στ΄ανοιχτά

         


Τουλάχιστον 33 άνθρωποι, ανάμεσά τους έξι παιδιά και έφηβοι, σκοτώθηκαν χθες Τρίτη στη Συρία στις επιχειρήσεις των κυβερνητικών δυνάμεων εναντίον των αντικαθεστωτικών, σύμφωνα με νεότερο σημερινό απολογισμό των ανταρτών.

    

Σε ανακοίνωσή του το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Συρίας τονίζει πως 28 πολίτες και πέντε στρατιώτες που είχαν λιποτακτήσει σκοτώθηκαν από πυρά των δυνάμεων ασφαλείας.

   

Προηγούμενος απολογισμός έκανε λόγο για 17 νεκρούς. 


Φοβούνται ανάφλεξη

Άμεση ανάφλεξη στη Συρία,φοβούνται πολλοί και στην Αθήνα,καθώς η βία συνεχίζεται με αμείωτη ένταση από το καθεστώς Άσαντ. 

Όμως η κατάσταση δεν είναι απλή.Η Μόσχα έστειλε τρία πολεμικά πλοία στ΄ ανοιχτά της Συρίας και ισραηλινές πηγές αναφέρουν ότι “αποστολή τους είναι να στείλουν μήνυμα ανάσχεσης σε οποιαδήποτε πρόθεση των Δυτικών να επέμβουν”,όπως αναφέρει δημοσίευμα του Debkafiles.

Μόσχα και Δαμασκός δεν δίνουν πληροφορίες για την αποστολή των ρωσικών πλοίων αλλά αραβικές πηγές αναφέρουν ότι τουλάχιστον δύο από αυτά είναι εξοπλισμένα με συστήματα για συλλογή πληροφοριών και ηλεκτρονικό πόλεμο.


πηγη: onalert.gr



Δεν αγοράζουν ούτε γερμανικά ομόλογα πλέον!

                Αποτυχημένη ήταν η δημοπρασία δεκαετών ομολόγων που έγινε την Τετάρτη στη Γερμανία, καθώς η χώρα κατάφερε να συγκεντρώσει μόλις 3,644 δισ. ευρώ, ενώ ζητούσε ποσό έως 6 δισ. ευρώ συνολικά.

Συγκεκριμένα, η Γερμανία προχώρησε στην πώληση 10ετών τίτλων λήξεως 4 Ιανουαρίου 2022. Eίναι η πρώτη φορά που τα γερμανικά ομόλογα δεν συγκέντρωσαν το ποσό που ζητούσε η δημοπρασία. Ο λόγος; Το πολύ χαμηλό επιτόκιο που δίνουν. Η Γαλλία π.χ. δίνει που συγκέντρωσε άκοπα 8 δισ. δίνει πολύ υψηλότερο από το γερμανικό!
Το επιτόκιο διαμορφώθηκε στο 1,98% από 2,09% στην προηγούμενη δημοπρασία 10ετών τίτλων, στις 19
Οκτωβρίου. Συνολικά, υποβλήθηκαν προσφορές ύψους 3,889 δισ. ευρώ και έγιναν αποδεκτές προσφορές 3,644 δισ. ευρώ. Το ποσό που δεν απορροφήθηκε ανήλθε στα 2,356 δισ. ευρώ.

«Αυτή η δημοπρασία δεν είναι τίποτε λιγότερο από μία καταστροφή» σχολίασαν αναλυτές στο
Bloomberg.

«Εάν το ισχυρότερο έθνος στην Ευρώπη έχει αυτή τη δυσκολία να αντλήσει κεφάλαια τότε μπορεί να
σκεφτεί κανείς τι θα γίνει στις επερχόμενες δημοπρασίες σε άλλα ευρωπαϊκά  κράτη
», προσθέτουν.

Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της δημοπρασίας, η απόδοση των 10ετών γερμανικών ομολόγων αυξήθηκε κατά 0,04% στο 1,96% και των 30ετών ομολόγων σκαρφάλωσε στο υψηλότερο επίπεδο από τις 9
Νοεμβρίου (2,68%). Το ευρώ διολίσθησε χαμηλότερα έως 0,90% στα 1,3387 δολάρια.

Σημαντική είναι η άνοδος στις αποδόσεις των ομολόγων της Ευρωζώνης. Στη Γαλλία, το 10ετές ανήλθε στο 3,63%, στο Βέλγιο στο 5,21% και στην Ισπανία σε 6,65%. 


Σε επίπεδα-ρεκόρ σκαρφάλωσαν τα ασφάλιστρα κινδύνου (CDS) και στις τρεις αυτές χώρες. Συγκεκριμένα, ανήλθαν σε 247, 362 και 489 μονάδες βάσης αντίστοιχα. Η απόδοση του ιταλικού 10ετούς ομόλογου πλησίασε και πάλι την επικίνδυνη ζώνη του 7% και ανήλθε έως το 6,98%.



πηγη: defencenet.gr



ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.

4d641c35e97f9d38c3244d0b2e2e726f            Τελικά ο Σαμαράς έκανε το αυτονόητο που πρότεινε εδώ και μέρες ο Λιακόπουλος. Τους έστειλε επιοστολή που λέει ότι στηρίζει την κυβέρνηση, θέλει το δάνειο, αλλά πρέπει να αλλάξει η πολιτική που ούτως ή άλλως δεν εξασφάλιζε στους δανειστές τα λεφτά τους. Ίδια επιστολή δηλαδή με αυτήν που ήδη είχε στείλει.
Ούτε γάτα ούτε ζημιά για όλους.
Χρειαζότανε δηλαδή τόσος τζερτζελές για να γίνει αυτό το απλό πράγμα;
Ούτε τη θέση του Σαμαρά άλλαξε και έμεινε μάγκας, ούτε τους Ευρωπαίους ξεκρέμαστους άφησε.
Σε περίπτωση που οι Ευρωπαίοι θέλουν και κάτι άλλο, τότε η υπόθεση βρωμάει πάρα μα πάρα πολύ.
Η επιστολή
Όπως αναφέρθηκε στη συνάντηση των τριών Πολιτικών Αρχηγών υπό την αιγίδα του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κ. Παπούλια: συμφωνήθηκε ότι το έργο της νέας κυβέρνησης είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 26ης Οκτωβρίου 2011 και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές.
Ο νέος Πρωθυπουργός έχει ήδη δεσμευτεί να εκπληρώσει αυτό το έργο. Η Νέα Δημοκρατία δεσμεύεται να στηρίξει το νέο Πρωθυπουργό. Η Νέα Δημοκρατία είναι σταθερά προσηλωμένη στην επιτυχία της δημοσιονομικής εξυγίανσης και των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, προκειμένου να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των αγορών και να επιτευχθεί οικονομική ανάπτυξη.
Η Νέα Δημοκρατία υποστηρίζει πλήρως τους στόχους της δημοσιονομικής προσαρμογής, αναφορικά με την εξάλειψη του ελλείμματος και την αντιστροφή της δυναμικής του χρέους. Επίσης υποστηρίζει εργαλεία που ήδη εφαρμόζονται (αν και ανεπιτυχώς), και ειδικότερα την περικοπή των δημοσίων δαπανών, την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων και την αξιοποίηση της ανεκμετάλλευτης ακίνητης δημόσιας περιουσίας.
Βάσει των στοιχείων από την μέχρι τώρα εκτέλεση του προϋπολογισμού, πιστεύουμε ότι συγκεκριμένες πολιτικές πρέπει να τροποποιηθούν προκειμένου να εξασφαλιστεί η επιτυχία του Προγράμματος. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο, αφού σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες Ευρωπαϊκές προβλέψεις για την Οικονομία, η Ελλάδα το 2012 θα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που θα βρίσκεται 5 συνεχή έτη σε ύφεση! Πρόθεσή μας είναι να αναδείξουμε αυτά τα θέματα, μαζί με βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές, αυστηρά εντός του πλαισίου που περιγράφεται από το Πρόγραμμα.
Δίνουμε μεγάλη έμφαση στο να επιτευχθεί ταχεία ανάκαμψη, έτσι ώστε τα δημόσια έσοδα που θα προκύψουν, να μας επιτρέψουν να πετύχουμε τους στόχους που έχουν τεθεί. Αποδίδουμε επίσης ιδιαίτερη έμφαση στις διαδικασίες εφαρμογής οι οποίες πρέπει να εξορθολογιστούν και να αναβαθμιστούν. Η δέσμευση του Ελληνικού λαού και της Νέας Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ευρώ είναι ισχυρή και αμετάκλητη. Η Νέα Δημοκρατία πιστεύει ότι η Ελλάδα μπορεί να βγει από την κρίση και να διασφαλίσει την κοινωνική της συνοχή. Είμαστε αποφασισμένοι να το πετύχουμε.
Με εκτίμηση,
Αντώνης Κ. Σαμαράς
Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας

πηγη: liako.gr



"Θέλουν υπογραφή Σαμαρά,ως εγγύηση αγοράς όπλων";




Δημοσίευμα της ιστοσελίδας neweurope.online συνδέει άμεσα τα “δανεικά” που μας δίνουν Γερμανοί και Γάλλοι,αλλά και την επιμονή να υπογράψει ο Αντώνης Σαμαράς,με πωλήσεις όπλων! 

Σύμφωνα με το δημοσίευμα “όταν, στα τέλη Οκτωβρίου, η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ και ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί συμφώνησε με τον τότε Έλληνα Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου να χορηγήσει στην Ελλάδα € 110 000 000 000 , έθεσαν ως αντάλλαγμα για το δάνειο, την αγορά οπλικών συστημάτων από τη Γερμανία και τη Γαλλία, αξίας € 10.5 δις”!

Ο συντάκτης του δημοσιεύματος επικαλείται πηγές από το κόμμα της ΝΔ,που βρίσκονται κοντά στον Αντώνη Σαμαρά και οι οποίες του ανέφεραν ότι οι πωλήσεις που ενδιέφεραν Γερμανούς και Γάλλους είχαν να κάνουν με άρματα μάχης Leopard, μαχητικά αεροσκάφη Rafale και γαλλικές φρεγάτες.

Θέμα αγοράς αρμάτων μάχης μπορεί να μην έχει τεθεί,ωστόσο αυτά που έχουμε ήδη αγοράσει, έχουν παρουσιάσει προβλήματα στη θωράκισή τους και ακόμη δεν έχουν επιλυθεί.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο Γ.Παπανδρέου έχοντας τότε προοπτική παραμονής άλλων δύο ετών στην εξουσία του έδινε τη δυνατότητα να συμφωνήσει.Ο συντάκτης υπενθυμίζει και την ξαφνική απόφαση Μπεγλίτη για αποστρατεία όλων των Αρχηγών των Γενικών Επιτελείων,αλλά και τις…θεωρίες πραξικοπήματος.

Τώρα ,υποστηρίζει το δημοσίευμα η συμφωνία που είχε γίνει με τον Γ.Παπανδρέου ,είναι στον αέρα και οι δανειστές Γάλλοι και Γερμανοί δεν έχουν πειστεί ότι μια κυβέρνηση με επικεφαλής τον Αντώνη Σαμαρά,θα την τηρούσε.

Γι΄ αυτό και το σενάριο που παρουσιάζει η ιστοσελίδα θέλουν την υπογραφή του Σαμαρά για να διασφαλίσουν τις πωλήσεις των όπλων.


πηγη: onalert.gr



Σκηνικό Λιβύης με την συμμετοχή της τουρκικής Αεροπορίας στη Συρία;

Image                    Σκηνικό Λιβύης στήνει η Δύση στην Συρία με την ενεργό συμμετοχή της Τουρκίας: Σε συμφωνία για το κλείσιμο με Ζώνη Απαγόρευσης Πτήσεων του εναέριου χώρου της Συρίας  φέρεται να έχουν καταλήξει τουλάχιστον σε πρώτη φάση  ΗΠΑ, Αραβικές χώρες και Τουρκία σύμφωνα με πληροφορίες της κουβετιανής εφημερίδας Al-Rai.
Η εφημερίδα επικαλούμενη «Ευρωπαϊκές» πηγές στην Ουάσιγκτον θέλει τη εγκατάσταση ΖΑΠ να υλοποιείται από «αραβικά»  και τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη, ενώ οι ΗΠΑ θα περιοριστούν στην παροχή λογιστικής υποστήριξης.
Οπωσδήποτε κάτι τέτοιο μόνο εύκολο δεν θα είναι αν είναι αλήθεια, καθώς η Συρία διαθέτει σαφώς ανώτερη Αεροπορία και πιο ετοιμοπόλεμη από  της Λιβύης, αλλά το κυριότερο είναι ότι διαθέτει αντιαεροπορική άμυνα που ενέχει κινδύνους υψηλών απωλειών για όποια κράτη συμμετέχουν στην  ζώνη απαγόρευσης πτήσεων.
Πέρα από αυτό, υπάρχει και ο παράγων Ρωσία. Μέσα σε δύο εβδομάδες από την απόπλου του ρωσικού Στόλου από τα λιμάνια του Βόρειου Ωκεανού, μπορεί να βρίσκεται στις ακτές της Συρίας. Πόσο εύκολο είναι για τους Δυτικούς να κάνουν κάτι χωρίς την σύμφωνη γνώμη της Ρωσίας; Εκτός και αν έχει συμφωνηθεί η αλλαγή ηγεσίας σε ανώτατο επίπεδο...
Η επιχείρηση, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα της εφημερίδας θα έχει ως στόχο την εξουδετέρωση των «κινήσεων» του Στρατού της Συρίας όπως και την αδρανοποίηση του των δραστηριοτήτων του «Προεδρικού Παλατιού», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά σε ότι αφορά τον έλεγχο και τη διοίκηση   των στρατευμάτων.
«Ο Στρατός της Συρίας μπορεί να παραλύσει μέσα σε 24 ώρες» φέρεται πως είπε σχετικά πηγή στην Al-Rai. 

πηγη: defencenet.gr


ΤΟ «ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ» ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΤΣΗ! (ΒΙΝΤΕΟ)

merkel-1-nai         


ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟΨΗ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΨΑΛΑ.




Όταν ένας λαός «εκλέγει» ηγέτες που τον κατεξευτελίζουν πρέπει να νιώσει ενοχή και να κλάψει πικρά για τις επιλογές του, αν θέλει να ανορθωθεί. Στα καφενεία παριστάνουμε όλοι τον έξυπνο, κρίνουμε με ευκολία χωρίς να γνωρίζουμε τα δεδομένα, πιστεύουμε όσα μας αρέσουν και αντί να συναισθανθούμε την ευθύνη μας, κλαψουρίζουμε μετά ότι μας πρόδωσαν.
«Κάθε λαός είναι άξιος της ηγεσίας του», έγραψε ο Πλάτων και στη δημώδη γραμματεία έγινε «τοιούτος λαός τοιούτοι του πρέπουν άρχοντες». Και βέβαια το παγκόσμιο σύστημα κατευθύνει τους λαούς προς την πορεία που θέλει, με τα σατανικά θάλεγα μέσα που διαθέτει, αλλ’ αν μόνον αυτό φταίει, κάποιος πρέπει να μου εξηγήσει γιατί δεν πέφτουν όλοι στην παγίδα.

Υπάρχουν πολλοί που προϊδεάζουν για τις καταστάσεις που θα έρθουν, που προειδοποιούν τους άλλους να μη παγιδευτούν, που παλεύουν για το κοινωνικό σύνολο, αλλά τους μέμφονται, ώσπου να έρθει η δικαίωση. Αλλά τότε είναι αργά.
Ίσως είναι ευκαιρία αυτή η καταστροφή για να αναδειχθεί κάτι καλό. Όπως μετά το κάψιμο του δάσους βγαίνουν σε λίγο καιρό τα χορταράκια και ξαναπρασινίζει ο τόπος, μπορεί το βαρύ χτύπημα που θα δεχτούμε (δεν ήρθε ακόμη) να μας κάνει να συνέλθουμε. Και να πετάξουμε ό,τι παλιό και άχρηστο, για ένα νέο ξεκίνημα.
Ποτέ, μα ποτέ, δεν εξαφανίστηκαν λαοί για οικονομικούς λόγους. Ποτέ, μα ποτέ, δεν κατέρρευσαν αυτοκρατορίες λόγω δημοσιονομικής κακοδιαχείρισης. Λόγω της σήψης της κοινωνίας χάθηκαν. Το φάρμακο για να μη οδηγηθούμε στην εξαφάνιση, υπάρχει. Όταν οι Εφέσιοι βρέθηκαν στην ίδια άθλια κατάσταση ρώτησαν τον Ηράκλειτο, τι έπρεπε να κάνουν με τη διαφθορά και ανικανότητα των πολιτικών τους. Η απάντηση ήταν: «Άπαντας απάγξασθαι, ανήβειν καταλιπείν» = «Κρεμάστε τους όλους, και δώστε την εξουσία στα παιδιά» (άνηβος = πριν από την ήβη / έφηβος = μετά την ήβη).
Σήμερα δεν κρεμούν τους πολιτικούς που εμπαίζουν τους λαούς. Τους στέλνουν όμως στο σπίτι τους. Και είναι παράλογο να αναμένουν οι Έλληνες σωτηρία από αυτούς που τους εκμεταλλεύθηκαν. Αυτό πρέπει να μας προβληματίσει, ώστε αφενός να σταλούν στο σπίτι τους οι «κηπουροί», αφετέρου να αναδειχθούν οι έντιμοι. Υπάρχουν. Αλίμονο αν δεχθούμε ότι οι Ελληνίδες μάνες έπαψαν να γενούν άνδρες. Δ.Κ.
Υ.Γ. Δείτε το βίντεο (από την εκπομπή "΄Ολα 11") με την απαξίωση του Έλληνα πρωθυπουργού, εκπροσωπούντος τον ελληνικό λαό.


πηγη: liako.gr



Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΕ Ο ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ!

     



Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ), είχε πριν από δέκα μέρες σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr, ο επικεφαλής της «Χρυσής Αυγής» Νίκος Μιχαλολιάκος. Η συνάντηση των δύο ανδρών, που κινήθηκε σε πολύ καλό κλίμα, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Μητροπόλεως στο Πειραιά. Κατά την διάρκεια της κουβέντας, υπήρξε και ταύτιση απόψεων, σε μια σειρά από ζητήματα που αφορούν τα εθνικά θέματα, αλλά και τα ζητήματα της εσωτερικής ασφάλειας. 

Ο Σεραφείμ, που μένει στην Κυψέλη, βιώνει καθημερινά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το κέντρο της Αθήνας, κυρίως από την λαθρομετανάστευση. 

Ο Μητροπολίτης, δώρισε μια εικόνα την Παναγίας στον Νίκο Μιχαλολιάκο, ο οποίος έφυγε με τις καλύτερες εντυπώσεις από το γραφείου του Ιεράρχη Πειραιώς.
Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη, που σίγουρα θα ενοχλήσει πολλούς!

Αλήθεια, τι έχουν να πουν τώρα όσοι χαρακτηρίζουν την οργάνωση του Μιχαλολιάκου "αντιχριστιανική;

Πώς είναι δυνατόν ένας άξιος Ιεράρχης που αγωνίζεται για Ελλάδα και Ορθοδοξία συνεχώς όπως ο Σεραφείμ δέχεται να συναντήσει κάποιον "αντιχριστιανό";

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που ένα δυναμικό κομμάτι του πατριωτικού χώρου αναγνωρίζει στο πρόσωπο του Πειραιώς έναν αγωνιστή Επίσκοπο που μάχεται στον κοινό αγώνα για την πατρίδα μας!

Και οι δυο πλευρές, μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά την Ελλάδα, φυσικά με διαφορετικές "τακτικές"!


πηγη: http://hellas-orthodoxy.blogspot.com





Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Κι όμως!Συζητάμε ηλεκτροδότηση νησιών μας από Τουρκία!!!

                              Το Σάββατο το Onalert είχε δημοσιεύσει το ρεπορτάζ της τουρκικής εφημερίδας ΧΟΥΡΙΕΤ,σύμφωνα με το οποίο ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου φερόταν έτοιμος να συζητήσει την ηλεκτροδότηση νησιών του Αιγαίου από τη Τουρκία! Γράφαμε ότι φερόταν ,γιατί πιστεύαμε ότι θα επρόκειτο προφανώς για λανθασμένη εκτίμηση της τουρκικής εφημερίδας. Φαίνεται ότι δεν είναι έτσι.


«Έχουμε μιλήσει και στο παρελθόν με τις τουρκικές αρχές για τη διασύνδεση των ελληνικών νησιών με την Τουρκία για ηλεκτρική ενέργεια και ακόμη το εξετάζουμε», φέρεται να δήλωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος, Γιώργος Παπακωνσταντίνου στο περιθώριο φόρουμ Ενέργειας, την περασμένη Παρασκευή στην Κωνσταντινούπολη. 

Ο Έλληνας υπουργός –σύμφωνα πάντα με το τουρκικό δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται σήμερα και ο Ελεύθερος Τύπος- τόνισε ότι σχεδιάζει να προσφύγει στην τουρκική αγορά ενέργειας για την ηλεκτροδότηση των ελληνικών νησιών θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να ενισχύσει τις σχέσεις Αθήνας-Άγκυρας που βρέθηκαν υπό πίεση από τις εργασίες γεώτρησης των Ελληνοκυπρίων. 


«Πάντα θέλαμε να διασυνδέσουμε τα νησιά με την ηπειρωτική Ελλάδα αλλά υπάρχει μια πιθανότητα να τα διασυνδέσουμε με τουρκικά δίκτυα», φέρεται να είπε ο κ. Παπακωνσταντίνου και πρόσθεσε ότι η κίνηση ίσως να αποδειχτεί περισσότερο προσιτή για την Ελλάδα.

Δεν απέκλεισε την πώληση της ΔΕΠΑ σε τουρκική εταιρία, σημειώνοντας ότι οι τουρκικές εταιρίες μπορούν να πάρουν μέρος στους διαγωνισμούς για τις ιδιωτικοποιήσεις που θα ξεκινήσουν το Δεκέμβριο. 

Από τη στιγμή που έχει απελευθερωθεί η αγορά ενέργειας, κάθε ιδιώτης ακόμη και οι Τούρκοι μπορούν να προμηθεύουν ηλεκτρικό ρεύμα.

Τον Μάιο του 2010, όταν ο Τούρκος πρωθυπουργός, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε επισκεφτεί την Αθήνα, Τούρκοι επιχειρηματίες είχαν συζητήσει το θέμα της ηλεκτροδότησης των ελληνικών με την τότε υπουργό Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη, αλλά η απάντηση της, ήταν αρνητική. 

Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, οι Τούρκοι επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να παρέχουν ηλεκτρικό ρεύμα στα ακριτικά ελληνικά νησιά, μπορούν να το κάνουν μόνο με την κατάθεση μιας αίτησης για άδεια προμήθειας στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. Και εφόσον οι προϋποθέσεις πληρούνται, η ΡΑΕ δε μπορεί να αρνηθεί. 

Η ηλεκτροδότηση των ελληνικών νησιών επιδοτείται μέσω των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας, ενώ υπολογίζεται ότι τα έσοδα από την ηλεκτροδότηση των νησιών (επειδή πρόκειται δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί) ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ το χρόνο.


πηγη: onalert.gr


"Γεννήθηκε" το Κόμμα Αποστράτων



Η τελετή ίδρυσης και η παρουσίαση της κεντρικής πολιτικής θέσης του νέου κόμματος έγινε επισήμως σε ξενοδοχείο του κέντρου της Αθήνας. Το κόμμα ονομάζεται "Σύνδεσμος" και απαρτίζεται από απόστρατους.



Ποιες είναι οι πολιτικές θέσεις του νέου κόμματος

-Επανέλεγχος του δημοσίου χρέους της χώρας για καθορισμό του επαχθούς χρέους για τη διαγραφή του. Εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων που προσφέρει το γεγονός ότι το 90% του εξωτερικού χρέους υπόκειται στο ελληνικό δίκαιο. Διεκδίκηση της εξόφλησης του αναγκαστικού κατοχικού δανείου από την Γερμανία.


-Αναδιάρθρωση του δημόσιου τομέα με στόχο την βελτίωση της απόδοσης του και όχι απλά την οριζόντια μείωση του προσωπικού. Νέα οργάνωση με την λογική του ελάχιστου απαραιτήτου και ορθά κατανεμημένου προσωπικού. Ενιαίο μισθολόγιο για τον στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα και τους ΟΤΑ, καταπολέμηση της γραφειοκρατίας με μηχανοργάνωση του δημόσιου και αξιοποίηση του διαδικτύου, κατάργηση όλων των μη παραγωγικών οργανισμών και συγχώνευση συναφών υπηρεσιών, συνεχής αξιολόγηση των κρατικών υπάλληλων. Δραστική μείωση του κόστους διοίκησης (περιορισμός των μελών των διοικητικών συμβουλίων, του αριθμού των ειδικών συμβούλων, των ενοικίων κλπ.) Κατάργηση όλων των καταχρηστικών συντεχνιακών προνομίων. Κατάρτιση των προϋπολογισμών λειτουργικών εξόδων από μηδενική βάση. Καθιέρωση της ποινικής ευθύνης των διοικήσεων.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ











ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ














Η Ξεφτίλα του κράτους. Η ΔΕΗ ζητάει το χαράτσι από τον συνταξιούχο αγρότη που έχασε 6 συγγενείς στη φωτιά στην Αρτέμιδα

                           Η Ντροπή είναι μικρή λέξη για να περιγράψουμε αυτό που συμβαίνει με την αναλγησία του Ελληνικού κράτους.

Στις φωτιές στην Ηλεία του 2007, στην Αρτέμιδα , κάηκαν 6 αγαπημένα του πρόσωπα, κόρη και εγγόνια. Κάηκε το σπίτι του και το έφτιαξε με προσφορές και βοήθεια. 
Πρόκειται για τον συνταξιούχο αγρότη στην....
Αρτέμιδα της Ηλείας Δημήτρη Κάρτα , ο οποίος παίρνει σύνταξη 380 ευρώ και το κράτος του ζητάει χαράτσι 266 ευρώ.
Δεν έχει να πληρώσει και η ΔΕΗ απειλεί να του κόψει το ρεύμα χειμωνιάτικα.

Το κράτος τους έχει ξεχάσει από το 2007 και ......
.δεν φρόντισε να τους προστατέψει, ζητά τώρα να πληρώσουν και την «νύφη».
«Μπορούν να γυρίσουν πίσω τα εγγονάκια μου και η κόρη μου και εγώ θα τα πληρώσω όλα. Αλλά αυτό δεν γίνεται. Δεν φθάνει που έχουμε καεί έχουμε καταστραφεί μας ζητούν να πληρώσουμε και από πάνω», λέει ο κ Δημήτρης Κάρτας με το δάκρυ να τρέχει από τα μάτια του.

Ντροπή, δεν υπάρχει άλλη λέξη να περιγράψει την βαρβαρότητα του κράτους ......

πηγη: kafeneio-gr.blogspot.com


Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΦΕΔΡΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΚΕΕΔ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΙΑΔΩΣΕΤΕ...

                     Η Κ.Ε.Ε.Δ.(Κοινότητα Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων) πιστή στον σκοπό της να είναι παντού ανά πάσα στιγμή και επ΄αφορμή της επιτοπίου εικόνας ,ένεκα της προσφάτου αποστολής στο Καστελλόριζο, αποφάσισε όπως όλοι οι Έλληνες είτε ατομικά είτε ομαδικά να προμηθευτούν και να αποστείλλουν τρόφιμα στο νησί, που.... τα έχει ανάγκη άμεση,(γάλα, ζυμαρικά κάθε είδους κλπ).Δημιουργούμε μια Τράπεζα Τροφίμων η οποία θα στηρίζεται στο μη.....
περισσευούμενο οβολό μας αλλά που η σημασία της είναι μεγάλη.

Η πολιτική της ερήμωσης των ακριτικών περιοχών με την εξώθηση των κατοίκων σε πείνα είναι τακτικές Κεμαλικού τύπου κι εμείς κάτι τέτοιο δεν δυνάμεθα να το ανεχθούμε. Σήμερα είναι το Κ/Σ ,αύριο η Κάρπαθος, μεθαύριο η Μουργκάνα ή το Τριεθνές ΕΛΛΑΣ ΑΝΘΙΣΤΑΤΑΙ.
ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΚΕΙΤΑΙ ΜΑΚΡΑΝ

Ότι στέλνετε να είναι υπόψη του εφημερίου ΜΑΛΤΕΖΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ο οποίος θα τα διανείμει στους κατοίκους ημερομηνίες λήξεως των προϊόντων να είναι πέραν του 3μήνου για ευνόητους λόγους. ΕΙΤΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΕΙΤΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΜΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ Ή ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΟΤΕΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ. ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ Η Κ.Ε.Ε.Δ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ.
Τηλέφωνο εφημέριου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΛΤΕΖΟΥ: 6973-820905


ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ:
Υπόψη Εφημέριου
Μαλτέζου Γεώργιου
Ηρωικό Καστελόριζο
ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ
ΚΙΝ: 6973820905


Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Βόμβα Ράϊχενμπαχ: "Από τον Μάϊο μας είχαν δώσει τα κλειδιά της χώρας"!

Image                   
Από τον Μάϊο του 2011 είχε συμφωνήσει η κυβέρνηση Παπανδρέου να εκχωρήσει εκτλεστικές εξουσίες στον επίτροπο Χορστ Ράϊχενμπαχ, αποκαλύπτει ο ίδιος ο Ράϊχενμπαχ, σε συνέντευξή του, όπως είχε αποκαλύψει και το Ντομινίκ Στρος Καν ότι από την άνοιξη του 2009 είχε συμφωνήσει με τον Γιώργο Παπανδρέου να βάλει την χώρα στο ΔΝΤ μόλις κέρδιζε στις εκλογές.

 
Ο Χορστ Ράϊχενμπαχ αποκαλύπτει λοιπόν σε συνέντευξή του στο ΕΘΝΟΣ ότι «το σχετικό σχέδιο δράσης υπάρχει και έχει συμφωνηθεί από τον Μάιο του 2011 με τις ελληνικές αρχές»! Και όχι μετά την αποδοχή του Μεσοπρόθεσμου τον Ιούλιο, όπως μας έλεγαν οι της κυβέρνησης Παπανδρέου προσπαθώντας να μας πείσουν ότι "έτσι έπρεπε για να πάρουμε την 5η δόση"
 
Δηλαδή η ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από ονάδες υποεπιτρόπων με εκτελεστικές εξουσίες υπό τον επίτροπο της ελληνικής κυβέρνησης τον Χορστ Ράϊχενμπαχ. Οι υποεπίτροποι θα αναλάβουν τον έλεγχο σε κάθε υπουργείο και θα διορίσουν και ομάδες ξένων συμβούλων οι οποίοι θα συντονίζουν το έργο τους, το οποίο θα επικεντρωθεί κυρίως στην συγκέντρωση φόρων και στην περικοπή δαπανών.   
Εξακολουθούν δηλαδή να πιστεύουν ότι υπάρχει φοροδιαφυγή και όσο το πιστεύουν τόσο θα βάζουν φόρους, για να κερδίζει η Γερμανία (γιατί περί αυτού πρόκειται) αυτά που θεωρεί ότι χάνει από την φοροδιαφυγή.
 
Μάλιστα τονίζει ότι "Εδώ θα έρθουν τα καλύτερα εργαλεία για να μαζέψουμε τους φόρους και θα εφαρμόσουμε τις καλύτερες μεθόδους για να συγκεντρώσουμε χρήματα".
 
Εμείς τι άλλο να προσθέσουμε από αυτά που λέει ο χερ Ράϊχενμπαχ. Απλα να πούμε ότι την πραγματική κυβέρνηση Ράϊχενμπαχ (όχι την ψεύτικη του Λ.Παπαδήμου) στην Ελλάδα αυτή την στιγμή την στηρίζουν τρία κόμματα (ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ, ΝΔ)...

πηγη: defencenet.gr