ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΗΠΑ: Νόμος για απαγόρευση ελεύθερων καλλιεργειών!





Οι πολυεθνικές, με τις ευλογίες της κυβέρνησης των ΗΠΑ, περνούν νόμο απαγόρευσης και ωθούν στην πείνα μικροκαλλιεργητές και ιδιώτες, απαγορεύοντας τη διατήρηση και φύτευση σπόρων σε λαχανόκηπους στα σπίτια.
Αν κρίνουμε από τη στροφή που έκαναν χιλιάδες νοικοκυριά και εδώ στην Ελλάδα, που λόγω της κρίσης άρχισαν να φυτεύουν είδη πρώτης ανάγκης και λαχανικά ώστε να μπορούν να επιβιώσουν, κατανοούμε και το μέγεθος της απανθρωπιάς των πολυεθνικών που προκειμένου να ελέγξουν την ανθρωπότητα μέσω του ελέγχου της τροφής, προωθούν τέτοιες απαγορευτικές νομοθεσίες...
Ο νόμος S510 είναι μόνο ένα μέρος από την προώθηση του λεγόμενου κώδικα αλιμεντάριους...
Σχετικά κείμενα:
(1) Υπερψηφίστηκε ο αμφιλεγόμενος νόμος S510 για τα τρόφιμα στις ΗΠΑ
Ύστερα από καθυστέρηση ενός έτους η γερουσία ψήφισε σήμερα το αμφιλεγόμενο νομοσχέδιο «S 510» για την προστασία του καταναλωτικού κοινού και που αφορά στη βιομηχανία τροφίμων στις ΗΠΑ. Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε με ψήφους 73 ψήφους έναντι 25 και συγκέντρωσε τις θετικές ψήφους τόσο των δημοκρατικών όσο και των ρεπουμπλικάνων.
Αν και το νομοσχέδιο πρέπει να συνδιαμορφωθεί με το αντίστοιχο που ψηφίστηκε από τη βουλή των αντιπροσώπων τον Ιούλιο του 2009 –καθώς στο τελευταίο περιλαμβάνονται αρκετές τελικές διαφοροποιήσεις- εντούτοις η βουλή των αντιπροσώπων πρόκειται μάλλον να δεχθεί το κείμενο του Κογκρέσου. Ο νέος νόμος ουσιαστικά παρέχει πλήρη εξουσία στην αμερικανική υπηρεσία φαρμάκων και τροφίμων (FDA) στις διαδικασίες παραγωγής και διάθεσης τροφίμων στις ΗΠΑ στο περίπου 80% της παραγωγής. Ο νέος νόμος πρόκειται να εστιάσει στην πρόληψη πάσης φύσεως επιδημιών που μπορεί να προκύπτουν στην διαδικασία παραγωγής τροφίμων, στον εντοπισμό τους και την αντιμετώπισή τους.
Κάτω από τις ίδιες προδιαγραφές πρόκειται να ελέγχονται και τα εισαγόμενα τρόφιμα και η FDA θα αποφασίζει εάν αυτά ανταποκρίνονται στις διαδικασίες ασφαλείας παραγωγής που υπόκεινται και τα τρόφιμα που παράγονται στις ΗΠΑ αναγκάζοντας τον οποιοδήποτε προμηθευτή εξωτερικού να υιοθετεί τις ίδιες αυτές προδιαγραφές ασφαλείας. Ο προϋπολογισμός του νέου νόμου πρόκειται να ανέλθει στα 1,4 δις. $.
Οι αντιδράσεις που προκάλεσε το νομοσχέδιο αφορούσαν στα τρόφιμα που παράγονται από μικρούς παραγωγούς τόσο για εμπόριο όσο και για ιδία κατανάλωση, μιλώντας για σενάρια όπου αποσπάσματα της FDA θα συλλάμβαναν τον οποιοδήποτε επιχειρούσε να καλλιεργήσει τα δικά του λαχανικά στον κήπo του. Στο τροποποιημένο κείμενο που ψηφίστηκε από το Κογκρέσο εξαιρέθηκαν από τους νέους κανονισμούς οι παραγωγοί που παράγουν προϊόντα τα οποία τους αποφέρουν μέχρι 500.000 $ ετησίως και τα διαθέτουν σε αποστάσεις όχι μεγαλύτερες των 275 μιλίων από τον τόπο παραγωγής τους.
Παρόλα αυτά στο νόμο περιέχονται συγκεκριμένες δικλείδες ασφαλείας ακόμη και για τους μικρούς παραγωγούς κάτι που ουσιαστικά οδηγεί σε αναίρεση της εξαίρεσης... Αυτό γιατί όσοι θέλουν να εξαιρεθούν πρέπει να εγγραφούν στα μητρώα της FDA, -αλλιώς θα υποστούν νομικές κυρώσεις- ενώ –και κυριότερα- οι μικροί παραγωγοί θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να δέχονται τον έλεγχο της FDA εάν η υπηρεσία διαπιστώσει πως κατά τη διάρκεια παραγωγής των τροφίμων δεν τηρούνται οι διατάξεις του S-510 από τον οποίο υποτίθεται έχουν εξαιρεθεί!
Η FDA έτσι εκτός του ότι καθίσταται το κύριο όργανο στην παραγωγή τροφίμων μπορεί να υπαγορεύει οποιαδήποτε στιγμή το πως παράγονται τα τρόφιμα με ποιες διαδικασίες και με ποια φάρμακα πιθανόν κρίνει ότι πρέπει να εντάσσονται στην διαδικασία της παραγωγής. Ένας νόμος αναμφισβήτητα που αξίζει ιδιαίτερης προσοχής, καθώς είναι πολύ πιθανό να δούμε σύντομα και την ευρωπαϊκή εκδοχή του.
(2) Παγκόσμια Διατροφική Συνωμοσία: Σχέδιο Monsanto - Νόμος S510
Πρόκειται για μία Παγκόσμια Διατροφική Συνωμοσία που έχει βαθειά τις ρίζες της μέσα στην ιστορία δημιουργώντας -με πρόσχημα την καλύτερη υγεία και τη μείωση του κόστους γεωργικής παραγωγής- ένα αποκύημα οικονομικών συμφερόντων με απώτερο σκοπό τον αποδεκατισμό του παγκόσμιου πληθυσμού.
Η πολυεθνική εταιρία γεωργικής βιοτεχνολογίας Monsanto με έδρα στο Creve Coeur στο Missouri της Αμερικής είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός του ζιζανιοκτόνου "glyphosate" γνωστό κι ως "Roundup" και ο μεγαλύτερος παραγωγός γενετικά τροποποιημένων σπόρων στον κόσμο. Η συγκεκριμένη εταιρία παρέχει στο 90% του παγκόσμιου χάρτη την τεχνολογία των γενετικά τροποποιημένων σπόρων προς σπορά δηλαδή των μεταλλαγμένων μετέπειτα τροφών που καταλήγουν στο τραπέζι μας.
Μέχρι το 1999 η περί ου ο λόγος εταιρία χρησιμοποιούσε την ονομαζόμενη "Τεχνολογία Εξολοθρευτής" (δηλαδή φυτά που τροποποιούνται γενετικά για να παράγουν στείρους σπόρους) όπου και... υποσχέθηκε δημόσια να μην την ξαναχρησιμοποιήσει για εμπορικούς σκοπούς. Μετά από αυτό όμως η Mosanto προώθησε ένα νέο ισχυρισμό όπου τώρα πλέον υποστηρίζει πως μπορεί να αναπτύξει με σκοπό να χρησιμοποιήσει τους ονομαζόμενους "αυτοκαταστροφικούς σπόρους".
Τώρα όποιος συνεχίζει να λέει... "ε, και τι μας ενδιαφέρει εμάς αυτό;" ίσως με τα παρακάτω βίντεο καταλάβει έστω και λίγα πράγματα για τον ρόλο της Mosanto στον Παγκόσμιο Διατροφικό Χάρτη με τον οποίο θα ξανα-ασχοληθούμε σίγουρα στο μέλλον...
πηγη: defencenet.gr

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Δείτε γιατί παίρνουν 12.000 ευρώ το μήνα οι Ευρωβουλευτές! Απίστευτες φωτό!




Επειδή συχνά έχουμε αναφερθεί στους “εθνοπατέρες” μας που πληρώνονται αδρά -περίπου 8000 ευρώ το μήνα- για να εγκρίνουν πλέον μόνο πράξεις 
νομοθετικού περιεχομένου και να μειώνουν τους δικούς μας μισθούς, είναι νομίζουμε ώρα να δούμε τι... κάνουν και οι Ευρωβουλευτές ,όλων των χωρών όχι μόνο της δικής μας , που παίρνουν 12000 ευρώ το μήνα. Για να δούμε πόσο...δουλευταράδες είναι και οι Ευρωπαίοι.

Θαυμάστε τους στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο!


 


 
 
 
 
 

 
 



πηγη: to-gamato.com


Ο Χριστός είναι καθημερινά δίπλα μας


Ο Χριστός είναι δίπλα μας καθημερινά και δεν τον βλέπουμε! Γιατί καθημερινά τα μάτια της ψυχής μας είναι κλειστά! Όσο Χριστιανός και αν είσαι όση νηστεία και αν κάνεις και στην εκκλησία να πηγαίνεις, αν δεν ανοίξεις τα μάτια σου δεν θα τον δεις! Ακολουθεί ταινία μικρού μήκους. Είναι η ιστορία της Μαρίας και του μικρού Βασιλάκη. Δείτε πως παρουσιάζεται Ο Κύριος μας. Αξίζει να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας. Θα καταλάβετε πως παρουσιάζεται Ο Κύριος καθημερινά δίπλα μας.



πηγη: o-kalos-poimin.blogspot.gr

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Έχει καταργηθεί η ιδιοκτησία και στην Ελλάδα


1664673


Του Λιακόπουλου Δημοσθένη
Με δεδομένο το ότι είμασταν πράγματι 50 χρόνια πίσω, το σοκ του "εκσυγχρονισμού" είναι μεγάλο.
Το ότι είμασταν πίσω από τον υπόλοπο κόσμο0 βέβαια, δεν σήμαινε ότι περνούσαμε και άσχημα.
Τώρα που εκσυγχρονιστήκαμε, πληρώνουμε ενοίκιο στο κράτος για τα σπίτια που υποτίθεται ελίναι δικά μας, αλλά από ότι αποδεικνύεται δεν είναι 
Οι υπέρογκοι φόροι που το κράτος επιιβάλει στα ακίνητα και κανείς δεν αντδρά, αφού οι πάντες είναι ψεκασμένοι, και μην γελάτε, αλλά μόνο ο ψεκασμός χαϊβανίτιδας δικιολογεί το να σου παίρνουν αυτό που είναι δικό σου και νβα μην αντιδράς.
Εκτός βέβαια και αν ο καθένας και μάλλον αυτό ισχύει, σκέφτεται τι έχει ακόμη να χάσει αν αντιδράσει.
Κάποτε, όταν πήγαινε κάποιος νταβατζής να σου πάρει το σπίτι, ή τον πυροβολούσες, αν ήσουν στην Άγρια Δύση, ή του έπαιρνες, αν μπορούσες το κεφάλι με το σπαθί σου.
Στην σύγχρονη κοινωνία, πας στα δικαστήρια, όπου όμως εφαρμόζονται οι νόμοι, που στήνονται όμως με βάση το νόμο του χρυσού, που λέει ότι όποιος έχει το χρυσό, κάνει τους νόμους.
Αυτός δεν είναι άλλος από την super νέα τάξη των πραγμάτων.
Ένα είναι το σίγουρο.
Δεν ζούμε απλά σε ένα κομμουνιστικό κράτος όπου κανείς δεν έχει πλεόν δική του περιουσία, αλλά σε ένα κομμουνιστικό πλανήτη, αφού αυτό ισχύει παντού.
Ο γέρων Παίσιος ωστόσο, είχε πεί ότι ο Θεός θα αξιοποιήσει όλα τα άσχημα.
Τουλάχιστον θα αποκτήσουμε όλοι την αρετή της ακτημοσύνης.

πηγη: prisonplanet.gr


Πρόκληση Σκοπιανών αρχαιολόγων! Ο Ιησούς γεννήθηκε στα Σκόπια


Πρόκληση Σκοπιανών αρχαιολόγων! Ο Ιησούς γεννήθηκε στα Σκόπια


Oι Σκοπιανοί βρίσκουν πάντα έναν λόγο για να προκαλούν...Αυτή τη φορά "χρησιμοποιούν" τον Χριστό και τον τόπο καταγωγής του.  Αφού λοιπόν "βάφτισαν" τον Μέγα Αλέξανδρο Σκοπιανό, τώρα αρχαιολόγοι υποστηρίζουν ότι ο Ιησούς γεννήθηκε στα Σκόπια και μάλιστα σε ένα χωριό εν ονόματι Βητλεέμο...
Το εν λόγω δημοσίευμα Βουλγαρικής μάλιστα εφημερίδας , δεν διστάζει να πυροδοτήσει ... ακόμα και την Ορθόδοξη αλλά και Καθολική Εκκλησία, λίγες μάλιστα ημέρες μετά τον εορτασμό των Χριστουγέννων.
Με χθεσινή ημερομηνία , το άρθρο, με μεγάλο και "εμετικό" τίτλο αναφέρει πως ο τόπος που γεννήθηκε ο Ιησούς είχε και το Σκοπιανο όνομα "Βητλέεμο"!
Συγκεκριμένα, η ομάδα αρχαιολόγων από τα Σκόπια που αποκαλούνται «Ιησουίτες»/ Исусовци, ισχυρίζεται ότι βρήκε το ακριβές σημείο όπου ο Ιησούς Χριστός γεννήθηκε, δεν μιλάμε για τη Βηθλεέμ, αλλά το χωριό Βητλεέμο, που βρίσκεται κοντά στην Οχρίδα!!
«Νομίζω αυτή... η πραγματική τοποθεσία που γεννήθηκε ο Ιησούς και όχι στη Βηθλεέμ κοντά στην Ιερουσαλήμ», δήλωσε ο αρχαιολόγος Αβραάμ Γιάκοφ σε ιστοσελίδα των Σκοπίων, σημειώνει η βουλγαρική εφημερίδα Τρούντ.
Ακούστε και την συνέχεια...
"Η μυστηριώδης τοποθεσία βρίσκεται κοντά στο χωριό Βητλεέμο, όπου εκεί βρίσκεται ο υπό κατασκευή οδικός άξονας που οδηγεί στα Τίρανα"...( Δεν αποκλείεται να το διαβάσουν αυτό και οι Αλβανοί και να αρχίσουν κι αυτοί με την σειρά τους να λένε πως ο Ιησούς γεννήθηκε και στην Αλβανία!!)
Ο αρχαιολόγος συνεχίζει τους ισχυρισμούς τους «Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις ότι αυτό είναι το μέρος όπου γεννήθηκε ο Ιησούς. Ο ίδιος χώρος υπήρχε και στην αρχαιότητα. Αποδεικτικά για αυτόν αναφέρουν τόσο η Αγία Γραφή όσο και δημοσιεύματα πριν από λίγους μήνες που προωθήθηκαν από την σκοπιανή κυβέρνηση". Δηλαδή τι μας λέει; 'Οτι και η επίσημη κυβέρνηση των Σκοπίων θα βγει τώρα να μας πεΙ πως ο Ιησούς είναι Σκοπιανός;
Αντιλαμβάνεστε τι τριγμούς θα προκαλέσει κάτι τέτοιο, σε μια εποχή που "βράζουν" οι θρησκευτικές οργανώσεις και διώκεται έντονα ο Χριστιανισμός από τους Μουσουλμάνους...
Η πρόκληση δεν σταματά εδώ...
Η "εξιστόρηση" των αρχαιολόγων προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη ένταση, αφού αναφέρει πως το χωριό υπήρχε κατά τη διάρκεια του Ιουστινιανού και βρισκόταν σε οικονομική άνθιση.
Κατά τα πρώτα χρόνια του χριστιανισμού ο τόπος έγινε διάσημος από τη γέννηση του Ιησού και όταν υιοθετήθηκε η χριστιανική πίστη χτίστηκαν εκκλησίες στην περιοχή», λέει το δημοσίευμα. Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, η ανακάλυψη αυτή αναμένεται να αλλάξει την ιστορία. 
Φυσικά, ο στόχος τους είναι να ανατρέψουν για άλλη μια φορά τα ιστορικά δεδομένα, για να κερδίσουν από τον θρησκευτικό τουρισμό.
Πάντως μέχρι στιγμής δεν υπήρξε καμία αντίδραση από το Βατικανό ή άλλα χριστιανικά κέντρα του κόσμου, γράφει το δημοσίευμα…  όπως διαβάζουμε στις «mikres-ekdoseis.gr».
Ακόμα προφανώς δεν έχει γίνει ευρύτερα γνωστό. Το σίγουρο είναι πως αναμένεται "έκρηξη" στους κόλπους της εκκλησίας και το "σχέδιο" των Σκοπιανών για να τραβήξουν και πάλι την προσοχή και να προκαλέσουν, δεν νομίζουμε πως θα τους πετύχει...
Με τις θρησκείες δεν παίζουμε...Όταν μάλιστα μιλάμε για την πιό "ζωντανή" θρησκεία του κόσμου. Την Ορθόδοξη εκκλησία...
Τι έχει να πει άραγε γι αυτό η κυβέρνηση των Σκοπίων ή ακόμα και οι πρεσβευτές αυτής της χώρας;
πηγη: newsbomb.gr

ΚΑΙ Η ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ!


Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Το ελληνικό έθνος αποτελεί το κυριότερο και σπουδαιότερο στοιχείο της Ανατολής


Kemal Ismail-1-NAI


Ο εθνάρχης των Αλβανών εξυμνεί την Ελλάδα
Ο Ισμαήλ Κεμάλι, ιστορική και πολιτική μορφή των Αλβανών, ο άνθρωπος που ύψωσε την αλβανική σημαία το Νοέμβριο του 1912 στην Αυλώνα και ανακήρυξε την ίδρυση του αλβανικού κράτους, ήταν ταυτόχρονα όχι μόνο ελληνομαθής αλλά και μεγάλος ελληνολάτρης.
Το κείμενο που ακολουθεί, ένας ύμνος στο «ασύγκριτο ελληνικό έθνος» με την προσφορά στην ιστορία και τις αρετές του, όπως γράφει και ο ίδιος. Πολλοί θα ξαφνιαστούν ευχάριστα. Ίσως όχι λιγότεροι, όμως, που αρέσκονται να παραμένουν στο σκοτάδι της εθνικιστικής προπαγάνδας να χάσουν τον ύπνο τους απ’ αυτό το «αμάρτημα» του είδωλού τους.
Έθνος που έχει αναμφισβήτητο μεγαλείο παρελθόντος και δικαίωμα να προσδοκά μεγάλο μέλλον στην Ανατολή είναι το Ελληνικό. Αφήνουμε κατά μέρος τις υπηρεσίες, τις οποίες έκανε αυτό το μεγάλο έθνος σε όλη γενικά την ανθρωπότητα, διαδίδοντας στα μακρινά μέρη του κόσμου τον πολιτισμό και την επιστήμη σαν ευεργετική ουσία και αποκτώντας δικαίως τίτλους για την ευγνωμοσύνη της ανθρωπότητας. Αλλά έτσι όπως υπάρχει σήμερα, το ελληνικό έθνος αποτελεί το κυριότερο και σπουδαιότερο στοιχείο της Ανατολής.
Κατά πρώτον, σαν πληθυσμός η ελληνική φυλή μετά τους Τούρκους και τους Αραβες υπερτερεί από όλες τις άλλες φυλές της Ανατολής. Από γεωγραφική άποψη κατέχει την πρώτη και πρώτιστη θέση στην Ανατολή. Το ωραιότερο μέρος της Μεσογείου είναι ελληνική θάλασσα, η Προποντίδα είναι σχεδόν όλη Ελληνική, όλα τα νησιά του Αρχιπελάγους, του Αιγαίου, του Ιονικού Κόλπου, της Προποντίδας είναι ελληνικά.
Όλες σχεδόν οι παραλίες της Μικράς Ασίας, από τους πρόποδες του Ταύρου μέχρι την Ηράκλεια του Πόντου, είναι ελληνικές. Η Ιλλυρική χερσόνησος, παρά τις εισβολές των ξένων κρατών και στρατευμάτων, διατήρησε όλες τις χώρες προς τις δύο θάλασσες, από το στόμιο του Δούναβη μέχρι τον Αμβρακικό κόλπο, ελληνικές.
Έθνος σαν το ελληνικό, που έχει ένδοξο μέλλον, που κατέχει τις σπουδαιότερες χώρες της Ανατολής, δικαιούται να φροντίζει ενεργητικά για την τύχη της Ανατολής, της οποίας είναι από ιστορική και γεωγραφική άποψη ο πιο πολύτιμος συγκύριος. Είμαστε βέβαιοι ότι κάθε Ελληνας έχει συνείδηση αυτού του δικαιώματος, το οποίο αποτελεί τον προορισμό του Ελληνισμού και μέσα σ’ αυτόν την επακόλουθη υποχρέωσή του.
Ισχυρός παράγοντας του μεγαλείου της Ανατολής
Όταν λέμε Ελληνισμό δεν εννοούμε τους ευρισκόμενους Έλληνες μέσα στο Ελληνικό Κράτος, αλλά όλους τους Έλληνες, των οποίων ο πληθυσμός ξεπερνά τους ευρισκόμενους στην Ανατολή λαούς, με εξαίρεση τους Τούρκους και Αραβες. Εμείς, οι μη Ελληνες, επιθυμούμε και απ’ την καρδιά μας ευχόμαστε να δούμε τον Ελληνισμό σαν τον πιο ισχυρό παράγοντα του μεγαλείου της Ανατολής.
Η Ελλάδα όπως είναι και υπάρχει σήμερα δεν προσωποποιεί παρά τον τεμαχισμό του Ελληνισμού. Αν δεν μπορεί να σχηματισθεί Ελληνικό Κράτος, που να περικλείει όλες τις ελληνικές χώρες, όλοι οι Έλληνες έχουν υποχρέωση να υιοθετήσουν την ιδέα της μεγάλης Ανατολής και να τεθούν επικεφαλής κινήματος με κύριο σκοπό τον σχηματισμό μιας ευνομούμενης Ανατολής, που θα χορηγεί σε όλους τους λαούς ίσα ευεργετήματα ισονομίας και ανάλογα καθήκοντα συμβίωσης και συνύπαρξης.

πηγη: prisonplanet.gr

ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ!!!


Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

"Καταργήστε τα μετρητά για να σώσουμε το περιβάλλον"



Το "κίνημα" αντι-μετρητών έχει προωθηθεί έντονα από τις μεγάλες σουηδικές εμπορικές τράπεζες, καθώς και την Riksbank, τη σουηδική κεντρική τράπεζα. Στην πραγματικότητα, οι τρεις από τις τέσσερις συμαντικές μεγάλες σουηδικές τράπεζες, που συνδυάζονται με 530 από τα 780 γραφεία τους δεν δέχονται πλέον να πληρώνουν τοις μετρητοίς.
Στην περίπτωση της Nordea Bank, 200 εκ των 300 καταστημάτων της είναι σήμερα χωρίς μετρητά, και τα τρία τέταρτα των υποκαταστημάτων της Swedbank πλέον χειρίζονται μετρητά. Όπως ο Peter Borsos, ένας εκπρόσωπος για την Swedbank, παραδέχεται ανοιχτά, ότι η τράπεζα του εργάζεται «ενεργά για να μειώσει το [ποσό] των μετρητών στην κοινωνία."
Οι λόγοι για αυτή την ώθηση προς μια κοινωνία χωρίς μετρητά, βέβαια, δεν έχουν καμία σχέση με το να αντλήσουν τα κέρδη από τα τέλη της τραπεζικής κάρτας ή, πιο καλύτερα, την απελευθέρωση των κλασματικών-αποθεματικών των τραπεζών από τους περιορισμούς της τράπεζας.
Όχι, σύμφωνα με τον Borsos, οι λόγοι είναι το περιβάλλον, το κόστος και η ασφάλεια: «Εμείς οι ίδιοι εκπέμπουμε 700 τόνους διοξειδίου του άνθρακα από τις μεταφορές μετρητών. Κοστίζει στην κοινωνία 11 δισεκατομμύρια το χρόνο. Και τα μετρητά βοηθούν να γίνονται ληστείες παντού "Ο Hans Jacobson, επικεφαλής της Nordea Bank, υποστηρίζει ομοίως:". Αποστολή μας είναι να κάνουμε τους ανθρώπους να κατανοήσουν τη σημασία των καρτών, οι κάρτες είναι πιο ασφαλέστερες από τα μετρητά.»
Γέροντας Παίσιος:
"Ύπουλος τρόπος εισαγωγής του σφραγίσματος. Σιγά- σιγά, μετά την κάρτα και την ταυτότητα, δηλαδή το "φακέλωμα", θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα. Με διάφορα πονηρά μέσα θα κάνουν εκβιασμούς, για να δέχονται οι άνθρωποι το σφράγισμα στο μέτωπο ή στο χέρι. Θα στριμώξουν τα πράγματα και θα πουν: "Μόνο με τις κάρτες θα κινείσθε, τα χρήματα θα καταργηθούν".
πηγη: atheatignosi

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Κινέζος έφηβος με κυνόδοντες βαμπίρ


Vampir China-1-NAI


Ο 16-χρονος Zhang Cheng (ψευδώνυμο), από τη γέννηση μέχρι την σημερινή του ηλικία είχε μόνο δύο δόντια, που μοιάζουν με ένα μεγάλο ζευγάρι από κυνόδοντες βαμπίρ.
Οταν μιλήσει ο 16-χρονος Zhang Cheng γίνεται ο μεγαλύτερος φόβος, και αυτό γιατί θα εξέθετε τους δύο χαυλιόδοντες του. Κινέζοι γιατροί αναφέρουν ότι: "θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να ενηλικιωθεί για να πραγματοποιηθεί μια διορθωτική χειρουργική επέμβαση".
Ο Zhang Cheng έχει διαγνωστεί με συγγενή εξωδερμική δυσπλασία, η οποία επηρεάζει λιγότερους από 1 σε 100.000, όταν ένα παιδί γεννιέται.
Το αγόρι γινόταν όλο και πιο θυμωμένο καθώς μεγάλωνε και στο τέλος, ο ίδιος παραιτήθηκε για να μείνει στο σπίτι του αποφεύγοντας το κοινό και το σχολείο με τα άλλα παιδιά που έκαναν πλάκα με τα δόντια του.
"Αυτός ο τύπος της νόσου δεν έχει σαφή αιτία, αλλά είναι βασικά χρωμοσωμικός.», Δήλωσε ο καθηγητής Wang Kunfu ειδικός στη Στοματική και Γναθοπροσωπική Χειρουργική. Ένας στους εκατό χιλιάδες επηρεάζονται από αυτή τη σπάνια αλλά σοβαρή ασθένεια, η οποία απαιτεί πολύπλοκη θεραπεία προσώπου για διόρθωση.

πηγη: atheatignosi.gr

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ.
ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΤΑΚΛΑ ΜΑΚΑΝ!
ΞΕΡΩ, ΞΕΡΩ,ΤΥΧΑΙΟ!!!.......


Νέο "αντιρατσιστικό" video παραλήρημα ΠΑΣΟΚ



Στο ΠΑΣΟΚ έχουν αναλάβει εργολαβικά την προστασία λαθρομεταναστων, οι οποίοι με τα χρόνια φυσικά θα γίνουν νόμιμοι, και τα παιδιά τους φυσικά και θα είναι νόμιμα.
Δείτε το νέο video της Πρωτοβουλίας ΠΑΣΟΚ κατά του νεοναζισμού και της ρατσιστικής και κοινωνικής βίας, με ευχητήριο μήνυμα για μια νέα χρονιά δίχως ρατσισμό και μίσος. Αποφεύγουν να δείξουν στο βίντεο το τι τραβάει η χώρα και οι κάτοικοί της από την αποθήκευση όλων των φυλών του πλανήτη εδώ, και φυσικά ουδεμία κουβέντα για την εγκληματικότητα τύπου Κολομβίας που έχουν επιφέρει. Mετά μην απορείτε για το νόμο Ραγκούση
Στο βίντεο "πονηρά" σας δείχνουν αθώα παιδιά άλλων φυλών, και καθότι οι Έλληνες αγαπάμε τα παιδιά, ποντάρουν στη συναισθηματική μας συγκίνηση. Δεν έχουμε πρόβλημα με αθώα παιδιά οποιουδήποτε χρώματος, το πρόβλημα έγκειται στο πως έφθασαν εδώ αυτά και οι γονείς τους, και στο ότι τα χρησιμοποιούν, για να μας "κατσικώσουνε" άλλους τόσους λαθρομετανάστες, χωρίς οι γηγενείς, να έχουμε την δυνατότητα να ζήσουμε τα δικά μας παιδιά! Αλλά έτσι δουλεύει η Νέα Τάξη Πραγμάτων.


πηγη: defencenet.gr

ΜΑΛΟΝ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΒΟΥΛΗ, ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ!!!



«ΕΙΔΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΩΣ ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΑ»! ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΝΕΟΥ ΙΕΡΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ!





Της Κορίνας Καφετζοπούλου
Τον Πατέρα Νικόλαο Τσαμαδούρα τον είχα γνωρίσει το 2005, όπου για τις ανάγκες του περιοδικού "Π" της εφημερίδας «Πατρίς» είχαμε μιλήσει για την περιπέτεια του με τον καρκίνο.
Εννέα χρόνια τον πάλευε σκληρά, με χημειοθεραπείες και επεμβάσεις. Είχε εξαπλωθεί, σταδιακά, σχεδόν σε όλο του, το σώμα: στους λεμφαδένες, στην κοιλιακή χώρα, στους πνεύμονες. Η περιπέτεια της υγείας του είχε ξεκινήσει όταν ο ίδιος ήταν 17 ετών.
Ένα εξόγκωμα στο λαιμό, τον οδήγησε στο νοσοκομείο όπου διαγνώστηκε καρκίνος στους λεμφαδένες, τύπου χόκινς. Είναι η εποχή που ο ίδιος, χωρίς ακόμα να έχει συνειδητοποιήσει τι του συμβαίνει, κάνοντας τις πρώτες χημειοθεραπείες, αισθάνεται την ανάγκη να προσευχηθεί.
Είναι μόλις 17, την εποχή που όλα αμφισβητούνται - ακόμα και ο Θεός. Εκείνη τη στιγμή, όμως, κατά τη διάρκεια της προσευχής του, τάζει τον εαυτό του, στο έργο του Θεού, και αποφασίζει να γίνει παπάς.
Στη διαδρομή της ζωής του, όμως, και κατά τη διάρκεια των σπουδών του, ο καρκίνος θα τον φέρει στο θάνατο πολλές φορές, δυο από αυτές πολύ κοντά, σχεδόν δίπλα του.      
Σε όλες τις δύσκολες μάχες έβγαινε νικητής. Την τελευταία μάχη την έδωσε το 2005. Από τότε κάθε χρόνο κάνει τις εξετάσεις του και είναι «καθαρός».   
Εφτά χρόνια μετά, πλήρως συνειδητοποιημένος, και για τη ζωή αλλά και για το θάνατο  θα χαρακτηρίσει τον καρκίνο ... ευλογία! Μιλώντας στο MadeinCreta ο Παπά -Νικόλας θα εξηγήσει γιατί ο καρκίνος ήταν η δική του "σωτηρία", ενώ θα σταθεί και στη σημερινή πραγματικότητα, στον πόλεμο που δέχεται η ψυχή μας, στο ψεύτικο θεό μας - το χρήμα - και σε άλλα πολλά πραγματικά ενδιαφέροντα.
  - Όλη αυτή  τη δοκιμασία με τον καρκίνο πως τι βιώσατε;
  - Ως μια ευλογία, ως μια περίπτωση που με βοήθησε να αποκτήσω πολλές εμπειρίες στη ζωή μου. Εμπειρίες που μου έδειξαν το δρόμο, τον τρόπο, να βοηθώ και ανθρώπους οι οποίοι αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα και γενικά να καταλάβω ότι αν δεν αγωνιστείς, δεν κερδίζεις τίποτα.
  - Καμία φορά όμως πατέρα Νικόλαε, το τέλος την ιστορίας δεν είναι πάντα χαρούμενο;
 - Η μάχη του ανθρώπου με τον καρκίνο καμιά φορά μπορεί να είναι άνιση, όμως αν βάλουμε μέσα τον παράγοντα Θεό, Παναγία η μάχη είναι υπέρ του ανθρώπου. Όταν εμπιστευτούμε τη χάρη του Θεού, Αυτή δεν μας αφήνει, μας βοηθάει.
   - Αυτό που λέτε δεν είναι σκληρό για ανθρώπους που έχουν χάσει τους δικούς τους;
   - Όλοι έχουμε χάσει... Το θέμα είναι πως βιώνουμε και τη ζωή και το θάνατο. Ο θάνατος τι είναι; Ένα πέρασμα από τη φθαρτή ζωή, στην αιώνια ζωή. Και θα σας πως μια προσωπική εμπειρία την οποία τη βίωσα όταν αρρώστησα. Πολλές φορές παρακαλούσα να «φύγω»,  όχι γιατί είχα απελπιστεί από τη ζωή, αλλά γιατί όταν λαμβάνεις πρόγευση παραδείσου, αισθάνεσαι όμορφα εκεί που θα πας. Γιατί δεν είναι μόνο το υλικό και το φθαρτό μας σώμα, είναι και η ψυχή μας. Και στην ψυχή του, τα τελευταία χρόνια, δυστυχώς ο άνθρωπος δε δίνει τίποτα. Για αυτό και πολλοί άνθρωποι οδηγούνται εκεί που οδηγούνται.
   Ελπίζουνε σε κάτι το ψεύτικο, στα χρήματα, σε κάποιους ηγέτες οι οποίοι είναι υλικοί και δεν μπορούν να τους δώσουν τίποτα και αφήνουν τα Θεία, στην άκρη. Ποιοι άνθρωποι, σήμερα, έχουν έναν πνευματικό  για να εναποθέτουν τα προβλήματά τους επάνω του και να λαμβάνουν συγχώρεση και άφεση αμαρτιών και να κοινωνούν;
   Οι άνθρωποι σήμερα έχουν επιλέξει να τρέχουν στους ψυχολόγους και στους ψυχιάτρους για να λάβουν τη ψεύτικη ευτυχία από τα φάρμακα.
- Ο Θεός δηλαδή είναι η διέξοδος στα προβλήματα μας;
- Είναι. Από τη στιγμή που ο  άνθρωπος «έφυγε από τη βαθύτερη έννοια» Του,  όταν ο άνθρωπος έχασε το «φόβο του Θεού» όταν έχασε την εν Χριστώ αγάπη - όχι πως δεν του την έδινε ο Χριστός- εμείς την απορρίψαμε ψάχναμε τα ψεύτικα- ιδού η πορεία μας. Δεν μας φταίνε οι Γερμανοί και οι Γάλλοι μας φταίει ο ιδιωματισμός και η ιδιοτροπία του χαρακτήρα μας.
Ελπίζαμε στο ψεύτικο για να βρούμε το αληθινό. Για αυτό και χάνουμε το έδαφος κάτω από τα πόδια μας , και λέμε ότι δεν υπάρχει τίποτα. Υπάρχει, ψάξαμε να το βρούμε;
- Τις τόσες αυτοκτονίες που έχουμε πως τις αντιμετωπίζετε ως άνθρωπος, αλλά και ως «εκπρόσωπος» της εκκλησίας;  
- Πονάει η ψυχή μου, διότι, όσοι άνθρωποι οδηγηθήκαν σε αυτό το έσχατο σημείο- που είναι βλασφημία του Αγίου Πνεύματος όπως μας το είπαν οι  Πατέρες της  εκκλησίας -  είναι ότι δεν ελπίσανε στο Θεό.
Εβιώσανε ως Θεό το χρήμα, αποσύρθηκε αυτός ο θεός και χαθήκανε.
Όταν κάποιος βιώνει το Χριστό κερδίζει η ψυχή του. Το θέμα είναι να έχεις πνευματική ζωή και εσωτερική ζωή να κάνεις το σπίτι σου εκκλησία. Και όταν αυτό το κάνεις ούτε κρίση μας πιάνει ούτε τίποτα.
Αν παρατρέξουμε στο παρελθόν θα δούμε ότι το γένος μας στάθηκε χάρη  στην πίστη του στο Θεό.
- Σε αυτό έχετε δίκιο αλλά τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά  έχουμε να κάνουμε με άλλη μορφή πολέμου, με σπίτια που μπορεί να τα έχουν όλα, αλλά έχουν άδειο  το τσικάλι τους.
- Εγώ πιστεύω, αγαπητή μου Κορίνα, ότι ο σημερινός πόλεμος είναι πόλεμος όχι του τσικαλιού αλλά της ψυχής τους ανθρώπου. Γιατί πολεμιέται ο άνθρωπος με βάση το τσικάλι, στην ψυχή του περισσότερο. Και όταν το λέω αυτό, εννοώ και ότι τα ΜΜΕ  δεν δίνουν ελπίδα απελπίζουν χειρότερα τον κόσμο, όλα τα δείχνουν μαύρα, ακόμα και πιο μαύρα. Δεν υπάρχει κάτι να ακούσεις  ή να δεις που θα σου δώσει αισιοδοξία. Να δεις κάτι το όμορφο στη ζωή για να παραδειγματιστείς. Και το έθνος μας είναι το πλουσιότερο στον κόσμο επειδή έχουμε τον  πολιτισμό μας.  
Ο άγιος Πειραιώς είπε ότι έχουμε ένα εκρηκτικό μείγμα μέσα μας είμαστε «Ορθόδοξοι και Έλληνες» και δεν υπάρχει ομορφότερο πράγμα στον  κόσμο. Και αυτή την ομοιογένεια οι Ευρωπαίοι δεν την αντέχουν ότι είμαστε Ορθόδοξοι και Έλληνες μαζί.
- Ομολογώ  ότι δεν είχα κάνει αυτό το συνδυασμό μέχρι σήμερα… αλλά έχει τη βάση του. Να γυρίσουμε λίγο σε εσάς; Σας βλέπω καλά και χαίρομαι παπά- Νικόλα , είχαμε μιλήσει μαζί το 2005, μόλις είχατε περάσει τη μεγάλη μπόρα. Έχετε αγωνία για την υγεία σας;
- Όχι. Ο Θεός μας έφερε, ο Θεός θα μας πάρει. Έφτασα ένα σκαλοπάτι πριν το θάνατο άλλα και πάλι έλεγα δόξα σοι ο Θεός. Το είχα πει και στη μητέρα μου όταν έκλαιγε. Ότι Αυτός με έστειλε, Αυτός θα με πάρει πάλι. Εμείς αγωνιζόμαστε για κάτι που κάποια στιγμή  θα φύγει και αυτήν την πορεία πρέπει να τη βιώσουμε καλά. Ο παππούς μου έλεγε: «Ο  κάθε ένας πρέπει να απλώνει το χέρι του μέχρι εκεί που φτάνει το καλάθι του και όχι παραπάνω.
- Το μήνυμα σας για αυτές τις γιορτινές ημέρες  ποιο θα είναι;  Τι θα πείτε στον πιστό;
- Θα του πω να κοιτάξει την εικόνα της Παναγίας και όταν την κοιτάξει θα του πω: Εναποθέσου εκεί ήλπιζε στην Παναγία και το Χριστό. Αν θα ελπίσεις και στους δυο το κέρδος θα είναι μεγάλο.
Υπάρχει και η κατ' οίκον εκκλησία αυτό δεν πρέπει να το αγνοείτε, και μην  ξεχνάτε ότι ένα ποσοστό ανθρώπων έρχεται για να κρίνει μέσα στην εκκλησία. Όχι για να προσευχηθεί και είναι μερικοί άνθρωποι που είναι μέσα στο σπίτι τους και πραγματικά κάνουν προσευχή. Μια μάνα που προσέχει τα παιδιά της έχει την κατ' οίκον εκκλησία. Μπορεί να είναι ένας πατέρας  και να κρατάει τα παιδιά και να δουλεύει η γυναίκα και αυτό είναι κατ' οίκον εκκλησία ή γενικά όσοι φροντίζουν τους ανθρώπους τους.
Οι άνθρωποι αυτοί φτάνουν στο παράδεισο. Αν έχεις ένα παιδί ανάπηρο και το φροντίζεις τι είναι; Εκεί και εγώ βγάζω το ράσο μου και το πετραχήλι μου και τους το δίνω. Εκεί είναι η εκκλησία, εκεί ιερουργεί αυτός ο άνθρωπος. Εμείς λέμε ότι ιερουργούμε στην εκκλησία και παίρνουνε δύναμη από εμάς και εμείς πάμε και τους κοινωνούμε αυτούς τους ανθρώπους που είναι περήφανοι και θέλουν την  βοήθειά  μας και από την άλλη έχουν αγιότητα μέσα τους διότι προσφέρουν.
Δεν μπορώ εγώ να καταδικάσω κάποιον όταν ξέρω  ότι αδυνατεί να φύγει από το σπίτι του. Δε θα πω γιατί δεν ήρθες. Θα πω εγώ γιατί δεν πήγα.
- Αυτοί που δεν έχουν «σχέση» με το Θεό, με την εκκλησία και γενικώς απέχουν  από αυτή τη φιλοσοφία ζωής έχουν σωτηρία; ‘Η ακόμα και όσοι έχουν πολλές «αμαρτίες» στην «πλάτη» τους ;
- Ναι, να ζητήσουμε τη συγνώμη της Παναγίας.  Ο Χριστός τι λέει; Έπεσες; Ξανά σήκω!
Η ορθοδοξία δε σε καταδικάζει από το πρώτο σου αμάρτημα. Τι λέει αλληγορικά; Εβδομήντα επτά  φορές να πέσεις -άπειρες φορές   να πέσεις δηλαδή- ο Χριστός είναι δίπλα σου, να σε συγχωρέσει. Αυτή είναι η ορθοδοξία μας. Αυτήν πολεμάνε, αυτήν  την ορθοδοξία θέλουν να μας διώξουν. Τη δύναμή μας».
* Ο παπα-Νικόλας τον τελευταίο καιρό βρίσκεται στη Μονή Κρουσταλένιας στο Οροπέδιο Λασιθίου. 


ΞΕΒΡΑΚΩΘΗΚΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ!!! ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΔΩΡΕΑΝ ΓΗΣ ΣΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!


Επικαλούνται ως προσχήματα τον λαό και το περιβάλλον!!!


«Καίει« ο Αγιασμός, Αλέξη...τους αντίχριστους!
Το είπαμε, ότι η ξαφνική αυτή αναγγελία του Αρχιεπισκόπου να προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ την κτηματική περιουσία της Εκκλησίας στους άνεργους, ΘΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΧΟΥΣ! Ιδού και η επιβεβαίωση:

«Ναι μεν αλλά» φαίνεται πως είναι η στάση του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τη διάθεση της εκκλησιαστικής γης σε όσους θα ήθελαν να τη δουλέψουν.

Χθες η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ηρώ Διώτη, συντονίστρια κοινοβουλευτικού ελέγχου του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κα Ηρώ Διώτη εξέφρασε ερωτήματα και ανησυχίες αναφορικά με το ζήτημα.  

 
Συγκεκριμένα η κα Διώτη ανέφερε: «Εύλογα ερωτήματα και ανησυχίες προκαλούν οι δηλώσεις του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου σχετικά με την πρόθεση της Εκκλησίας να παραχωρήσει για χρήση αγροτική γη», και συμπλήρωσε ότι«δεν πρέπει με πρόσχημα την κρίση να λεηλατούμε την περιουσία του ελληνικού λαού και τους φυσικούς πόρους».

Επίσης η βουλευτής τόνισε πως «Ασφαλώς δεν υπάρχει κανείς που δεν θα έβλεπε θετικά την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, που είναι μεγάλη, και που πραγματικά θα μπορούσε να συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κρίσης, με την παραχώρησή της κύρια σε νέους ανέργους, ακτήμονες και μικροκληρούχους», αλλά επισήμανε  ότι υπάρχουν ζητήματα που δεν αποσαφηνίζονται και σε συνδυασμό με αναφορές στην ανάγκη αποχαρακτηρισμού εκτάσεων, προκαλούν εύλογα ερωτήματα και ανησυχίες.

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ζητάει να αποσαφηνισθεί σε ποιους και με ποια κριτήρια θα παραχωρηθούν εκτάσεις και ποιο θα είναι το ιδιοκτησιακό καθεστώς και να διευκρινισθεί «αν ο αποχαρακτηρισμός εκτάσεων θα αφορά και δασικές εκτάσεις, όπως για παράδειγμα στην Πάρνηθα, όπου το αίτημα για αποχαρακτηρισμό έγινε με σκοπό να δοθεί η έκταση σε επιχειρηματίες φωτοβολταϊκών συστημάτων, ο οποίος δεν έγινε μέχρι στιγμής λόγω αντιδράσεων».

«Ελπίζουμε ότι οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα θα είναι θετικές και η εκκλησιαστική περιουσία θα αξιοποιηθεί προς το συμφέρον του λαού και της χώρας με σεβασμό στο περιβάλλον», τονίζει τέλος η Ηρώ Διώτη. 
ΦΥΣΙΚΑ, ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ ΕΝ ΑΜΑΡΤΙΑΙΣ!!!
Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει, λέει σοφά ο λαός μας!
Αντί λοιπόν οι ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ του Σύριζα - που εδώ και χρόνια πρωτοστατούν στα παραμύθια περί "αμύθητης εκκλησιαστικής περιουσίας - να πουν ένα "μπράβο" στον Ιερώνυμο γι' αυτή την ενέργεια, ψάχνουν χίλιες - δυο αφορμές να την μειώσουν, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ!!!
Μιλάμε για ρεσιτάλ βλακείας και υποκρισίας!!!
Ποιος σας είπε πως θα δοθούν τυχόν εκτάσεις που είναι χαρακτηρισμένες ως δασική έκταση κλπ;;; ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;;;
Για ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΙΜΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ μίλησε ο Αρχιεπίσκοπος!!!
Τι σχέση έχει η Πάρνηθα ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΑΕΙ;;;
Σε λίγο θα μας πείτε πως η Εκκλησία έβαλε τις φωτιές για να πάρει τα...οικόπεδα!
Ο Ιερώνυμος είπε ξεκάθαρα πως οι εκτάσεις θα δοθούν ΣΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ και όχι στα κομματικά φιλαράκια σας και λοιπάλαμόγια!
Άρα λοιπόν, οι "ενστάσεις" αυτές είναι άκρως γελοίες!!!
Εννοείται πως πρέπει να γίνουν ακόμα πολλά βήματα για να αξιοποιηθεί ΣΩΣΤΑ η εκκλησιαστική περιουσία, ΟΠΩΣ:
- ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ Ή ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.
- ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΚΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
- ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.
Αντί λοιπόν ο Σύριζα να προτείνει τρόπους για να γίνουν όλα τα παραπάνω, ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΜΕΙ μην καταλάβει επιτέλους ο λαός - που βομβαρδίζεται καθημερινά με ΟΧΕΤΟΥΣ ΥΒΡΕΩΝ εναντίον της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, -ποιος είναι αυτός που ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!
Τόσα χρόνια μας έπρηζαν για την "μεγάλη εκκλησιαστική περιουσία που πρέπει να αξιοποιηθεί" και τώρα που έγινε το πρώτο βήμα, ΛΑΚΙΖΟΥΝ!!!
ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ!!!
Πάρτε το απόφαση: Είτε σας αρέσει είτε όχι, ο ελληνικός λαός ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙ από την δωρεάν παραχώρηση γης της Εκκλησίας!
Αφήστε λοιπόν τις μεγαλόστομες δηλώσεις περί "λαού", γιατί δεν έχετε κανένα δικαίωμα να τον "εκπροσωπείτε", ούτε εσείς ούτε κανένα άλλο κομματικό μαντρί!!!
ΑΥΤΟ ΦΟΒΑΣΤΕ, ΑΛΛΩΣΤΕ: ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΣΑΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ!!!
Συνεχίστε να ξεβρακώνεστε! Κι εσείς και όλοι οι αντίχριστοι γραικύλοι!
Υ.Γ. Όταν λέμε "όλοι", εννοούμε ΟΛΟΙ! Διότι τα ίδια που λέει ο Σύριζα, λένε και τα τσοντοκάναλα, οι "μνημονιακοί" και οι "αντιμνημονιακοί"! Το γιατί, το καταλαβαίνει ο οποιοσδήποτε...!
Υ.Γ.2 Ειδικά οι "μνημονιακοί", που παρακαλάνε τον κάθε τυχάρπαστο για να έρθει στην Ελλάδα και να του ξεπουλήσουν τα πάντα, θα έπρεπε να υποδεχθούν με χαρά την πρόταση του Αρχιεπισκόπου! ΟΧΙ ΟΜΩΣ! Δεν το κάνουν, γιατί το είπε η Εκκλησία!!!
Ελεεινοί και τρισάθλιοι υποκριτές...!

πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.gr