ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

6 μήνες απλήρωτοι οι εργαζόμενοι στον ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ!



"Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις": Έξι μήνες απλήρωτοι είνα οι συντάκτες της εφημερίδας «Ριζοσπάστη»! Επίσης με επιστολή τους προς το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, αναφέρουν ότι έχει ξεκινήσει πρόγραμμα μαζικών απολύσεων άγνωστης διάρκειας.
Στην επιστολή τονίζεται ότι παραμένει άγνωστο πόσοι θα απολυθούν ακόμη, ενώ εξαιτίας του γεγονότος ότι δεν καταβάλλονται δεδουλευμένα αρκετοί από τους εργαζόμενους έχουν οδηγηθεί στα όρια της εξαθλίωσης και της ανέχειας.
Οι απολύσεις στην εφημερίδα φθάνουν τις εννέα τον αριθμό.
πηγη: defencenet.gr

ΠΕΡΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ


Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Σε προάστιο της Μόσχας, η σύνοδος Μαύρης και Λευκής Αδελφότητας την Τετάρτη 13-2-13


wegrthy


Του Λιακόπουλου Δημοσθένη.
Σε προάστιο της Μόσχας τελικά, θα γίνει αύριο Τετάρτη (13-2-13) βράδυ, η μεγάλη σύνοδος Λευκής και Μαύρης Αδελφότητας με σκοπό την απόφαση για την μέθοδο διάλυσης ή αναδιάρθρωσης των δύο μεγάλων Αδελφοτήτων που καταδυναστεύουν τους λαούς από το παρασκήνιο.
Η διάλυση θα φέρει δύο νέους πόλους ισχύος, οικονομικής και πολιτικής.
Την ανακοίνωση είχα κάνει στην εκπομπή του chat-radio το βράδυ της Παρασκευής 8-2-13.
Το πρώτο βήμα ηταν η εντολή που πήρε ο Πάπας να παραιτηθεί.
Πιθανό είναι να διατηρηθούν τα ονόματα και οι μηχανισμοί παγκόσμιας διοίκησης των δύο Αδελφοτήτων και να μετακινηθούν ένθεν κείθεν τα συμμετέχοντα μέλη. 
Θυμίζω ότι η Λευκή Αδελφότητα έχει την έδρα της στην Τάκλα Μακάν της βόρειας Κίνας, ενώ η Μαύρη, στην Βαυαρία της Γερμανίας.
Αυτός ο νέος καθορισμός των πόλων ισχύος (Λαμασθού-Σαμαέλ), θα έχει σαν αποτέλεσμα τον επανακαθορισμό των οικονομικών και πολιτικών ισορροπιών στον πλανήτη.

πηγη: prisonplanet.gr


Α.Καλανγκός: Ο Έλληνας ιεραπόστολος της Ιατρικής





Έχει χαρακτηριστεί ο σύγχρονος ιεραπόστολος της Ιατρικής. Παρά τους τίτλους και τα αξιώματα του επιλέγει να προσφέρει έργο και όχι να μιλάνε οι περγαμηνές του για αυτόν. Ο Αυξέντιος Καλανγκός έχει πραγματοποιήσει 9.000 επεμβάσεις σε άπορα παιδιά.
Μαθητής των Αλέν Καρπεντιέ και Μαγκτνί Γιακούμπ, του χειρουργού με τα "χρυσά χέρια", όπως τον έλεγαν, ειδικά μετά την πετυχημένη επέμβαση στον Ανδρέα Παπανδρέου. Συνεργάστηκε μαζί του στενά και σήμερα ο Αυξέντιος Καλανγκός κατέχει διευθυντική θέση στην Καρδιοχειρουργική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Γενεύης.
Για άλλους αυτοί οι τίτλοι μιλάνε από μόνοι τους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως αυτό που έχει τη μέγιστη σημασία είναι οι 9.000 επεμβάσεις που έχει κάνει την τελευταία δεκαετία σε άπορα παιδιά.
Το 1998 ίδρυσε το φιλανθρωπικό ίδρυμα "Coeurs pour tous" (Καρδιές για όλους) και από τότε πλαισιωμένος από μια ομάδα χειρουργών με κοινά ιδανικά, προσφέρει ανεκτίμητες ιατρικές υπηρεσίες στους ανθρώπους που έχουν την ανάγκη του σε όλον τον κόσμο.
Όσο για τις σπουδές του... Aποφοίτησε το 1984 σε ηλικία 23 ετών από την Αμερικανική Ιατρική Σχολή της Κωνσταντινούπολης, ειδικεύτηκε στη χειρουργική στο Λονδίνο και στη συνέχεια αφιέρωσε πέντε επιπλέον χρόνια σπουδών για να αφοσιωθεί στην καρδιοχειρουργική παιδιών και νεογνών στο Παρίσι και στις ΗΠΑ.
Έφτασε στα 40 του να γίνει τακτικός καθηγητής στο πανεπιστήμιο της Γενεύης.
Ο πατέρας του, επίσης γιατρός, ήταν παθολόγος αρχίατρος του παιδικού νοσοκομείου Μπαλουκλί στην Κωνσταντινούπολη.
Κι επειδή το μήλο πέφτει κάτω από τη μηλιά, ο Αυξέντιος Καλανγκός, ακολούθησε κατά γράμμα τα λόγια του, "να μην έχει ως σκοπό τη ζωή του τα χρήματα αλλά το έργο".
Αξίζει να σημειωθεί πως ένας δρόμος στην Κωνσταντινούπολη έχει πάρει το όνομα του πατέρα του, ο οποίος πέθανε το 2004, έχοντας συμπληρώσει 65 συναπτά έτη προσφοράς.
Ακόμα πολλοί Τούρκοι λένε πως "μπορούσε να γιατρεύει κάθε ασθένεια".
πηγη: defencenet.gr

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ!!! ΣΕ ΤΣΙΡΚΟ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ...ΖΟΓΚΛΕΡ!!!



Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η έκφραση "τσίρκο καταντήσαμε" αποκτά την κυριολεκτική της έννοια:
Στο Τσίρκο του Μόντε Κάρλο λοιπόν, όπως διαβάζουμε στα "Θρησκευτικά", διοργανώθηκε συμπροσευχή με...ακροβατικά (!!!) στα πλαίσια της "Εβδομάδας Προσευχής για την Ενότητα των Χριστιανών": Σε αυτό το κωμικοτραγικό "θέαμα" συμμετείχε και Ορθόδοξος Ιερωμένος, όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο (στο 1:30):


Γνωρίζουμε πως κάποιοι δεν κρατάνε πλέον ούτε τα προσχήματα, όμως δεν έχει κανείς το δικαίωμα ΝΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙ την Ορθοδοξία όχι απλά συμπροσευχόμενος με αιρετικούς, αλλά και συνοδεία ζογκλέρ, χορευτών κλπ!

Ακόμα και η κατρακύλα, έχει κάποια όρια...!

Πότε θα το καταλάβουν επιτέλους οι οικουμενιστές;  

πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.gr

Παραιτείται ο Πάπας!


pope-urbi


Εγκαταλείπει τα καθήκοντά του ο Πάπας Βενέδικτος, όπως μεταδίδει το ιταλικό πρακτορείο ANSA.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λόγοι υγείας οδηγούν τον Πάπα σε αυτή την απόφαση. Όπως μεταδίδεται θα υποβάλλει την παραίτησή του στις 28 Φεβρουαρίου.
Από την περασμένη χρονιά ο Πάπας εμφανίστηκε να περπατά με τη βοήθεια μπαστουνιού, ενώ έχει παρουσιάσει δυσκολίες στην ανάγνωση των κειμένων.
Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει επίσημος σχολιασμός από το Βατικανό.
Το κοσμικό όνομα του Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ' είναι Γιόζεφ Άλοϊς Ράτσινγκερ και μετά το θάνατο του Ιωάννη Παύλου του Β', εξελέγη από το συμβούλιο των καρδιναλίων (κονκλάβιο) στις 19 Απριλίου 2005, και έγινε μετά τον Αδριανό ΣΤ' ο πρώτος ερμανός Πάπας της Καθολικής Εκκλησίας μετά από 482 χρόνια.
Τρεις μέρες πριν εκλεγεί Πάπας έκλεισε τα 78. Έτσι από το 1730 και μετά είναι ο μεγαλύτερος σε ηλικία εκλεγμένος Πάπας. Το όνομα που επέλεξε για την ενθρόνισή του ήταν Βενέδικτος ΙΣΤ'.
Ο τελευταίος Πάπας, που παραιτήθηκε, είναι ο Σελεστίνος ο Ε', το 1294. Στον παπικό θώκο παρέμεινε πέντε μήνες.
Ο Πάπας Γρηγόριος ο 12ος στη διάρκεια του 1415 εξαναγκάστηκε να παραδώσει την παπική εξουσία σε άλλον πνευματικό ιεράρχη, διεκδικητή της, στην σκιά μιας πολύ έντονης δημόσιας διαμάχης τους. 

πηγη: prisonplanet.gr


Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Αγία Σοφία: Εμφανίστηκαν οι Σταυροί κάτω από τον ασβέστη!


AgiaSofiaXL


Επάνω στο παχύ στρώμα ασβέστη με τον οποίο καλύφθηκαν από τους Τούρκους, εμφανίστηκαν οι Σταυροί στο ναό της Αγίας Σοφίας του αιώνιου συμβόλου της Ορθοδοξίας, στην Κωνσταντινούπολη!
Και δίκαια αναρωτιέται ο επισκέπτης, αφού δεν τους έβαψε μετέπειτα κάποιος, είναι δυνατόν να «πότισαν» από τον τοίχο μέχρι την εξωτερική στρώση του σοβά;
Και γιατί να εμφανιστούν μόνο οι σταυροί και να μην εμφανιστούν και οι υπόλοιπες τοιχογραφίες-αγιογραφίες, οι οποίες είναι και σε ψηφιδωτή μορφή (δηλαδή αποκλείεται ο «τυχαίος» εμποτισμός, αφού το επιστρωθέν υλικό είναι ψηφίδα);
Ακόμη όμως και εάν επρόκειτο για καλυμμένες με σοβά αγιογραφίες, αποτελεί πολύ παράδοξο γεγονός να μην φαίνονται με γυμνό μάτι, αλλά να αποτυπώνονται στον φωτογραφικό φακό! Τότε έχουμε μία παραδοξότητα, που ίσως θα πρέπει να ελεγχθεί..
Αγιογράφος, που έχει εργαστεί και σε ψηφιδωτές εικόνες, λέει χαρακτηριστικά:
«Για να καταλάβετε μιλάμε για ένα αδρανές υλικό π.χ. πέτρα (όπως τα ψηφιδωτά) είναι αδύνατον να αποδώσει χρώμα ως χημική αντίδραση στον νωπό σοβά (όχι και μόνο εμπεριέχει ασβέστη) ώστε να απεικονίσει το σχήμα Σταυρού»...
Οι σταυροί όπως όλοι παρατηρούμε είναι ορθόδοξοι (ισοσκελείς) βυζαντινοί και αποτελούν σύγχρονο φαινόμενο (των τελευταίων μηνών...). Για την περίπτωση που πρόκειται για μεταλλικούς σταυρούς που οξειδώθηκαν, αγιογράφος είπε: «Και όπως και εσείς θα γνωρίζετε το σίδερο με συνδυασμό με το πέρασμα του χρόνου και τις ατελείωτες καιρικές συνθήκες προκαλεί οξείδωση και το κόκκινο χρώμα (σκουριά) απλώνεται σαν καρκίνωμα. Οπότε σε ένα αριστούργημα σε όλους τους τομείς σε καμία περίπτωση δεν θα βάλανε υλικό από σίδερο.
Επίσης, αν μπορείτε να φανταστείτε, όλος ο Ναός και τα άλλα αρχιτεκτονικά κτίσματα σε όλης της Βυζαντινής Περιόδου αποτελείται από κομμάτια κεραμικών, ασβέστη, ποταμίσια άμμος, χαλίκι και ατελείωτα αυγά!
Το φρέσκο (τεχνική των Βυζαντινών για τις τοιχογραφίες), αποτελείται από πάστα ασβέστη που είναι από πέτρα, άμμο ποταμού, και μαρμαρόσκονη, σε τρεις στρώσεις (μαύρο φρέσκο, κίτρινο φρέσκο και άσπρο φρέσκο) και πάνω εκεί γίνονται οι Αγιογραφίες.
Οι σκόνες χρωμάτων ανακατεύονται μόνο με νερό και τίποτα άλλο γιατί το υλικό που τα κολλάει πάνω στον τοίχο είναι ο ασβέστης. Ο ασβέστης βγαίνει με το νερό από τον σοβά πρός την επιφάνεια (με τον καιρό) και συναντώντας το διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα γίνεται πάλι ασβεστόλιθος. Δηλαδή ενώ στεγνώνει ο τοίχος βγαίνει από το σοβά και μαρμαρώνεται πάνω στα χρώματα, τα οποία θα παραμείνουν πιασμένα στη μέση του ασβεστόλιθου για πάντα. Αυτά τα έμαθα (την τεχνική) από τον βοηθό καθηγητή στη Θεολογική Σχολή του Βουκουρεστίου Ρουμανίας Mihai Coman.»
Αξίζει όμως να σταθούμε και στην περίπτωση της μη συμμετρίας των σταυρών με τα υπόλοιπα (μεταγενέστερα προφανώς) ισλαμικά σχήματα. Και αυτή η μη συμμετρία προδίδει πως καμία σχέση δεν έχουν οι σταυροί με την μετέπειτα διακόσμηση του ναού. Κανείς αγιογράφος δεν θα καλλιτεχνούσε παραβιάζοντας την λογική της καλαισθησίας, πόσο δε μάλλον στην περίπτωση του Ναού της Αγίας Σοφίας που αποτελούσε (και συνεχίζει να αποτελεί) πραγματικό κόσμημα στον χώρο της τέχνης και της αρχιτεκτονικής.
Πώς εξηγείται όμως πως οι σταυροί βρίσκονται παντού μέσα στην Αγία Σοφία και συγκεκριμένα στα τέσσερα θολωτά σημεία; Κάποιοι μιλούν για θαύμα...(στην φωτογραφία δεξιά βλέπετε το αρκετά μεγάλο πάχος του σοβά, που φρόντισαν να βάλουν οι Τούρκοι για σειρά εκατονταετιών, προκειμένου να αποκρύψουν με απόλυτη βεβαιότητα τις αγιογραφίες και τα ψηφιδωτά του Ναού της Αγίας Σοφίας).
Δεν είναι όμως μόνο αυτή η περίπτωση, αφού στο τέλος του Ιουλίου του 2009,στο φως ήρθε η παράσταση ενός αγγέλου, η οποία ήταν καλυμμένη εδώ και έξι αιώνες από συντηρητές στην Αγία Σοφία. Ο Τούρκος Αχμέτ Εμρ Μπιλτιλί, ένας εκ των συντηρητών, δήλωσε ότι έχουν ως στόχο τώρα να φέρουν στην επιφάνεια και δεύτερο άγγελο, που χρονολογείται από την εποχή της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
Τα μωσαϊκά είχαν καλυφθεί λίγο μετά την Άλωση της Πόλης, το 1453, και τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί. Οι Τούρκοι, αντί να μετακινήσουν τα μοναδικής ομορφιάς μωσαϊκά της Αγίας Σοφίας, τα κάλυψαν με μέταλλο και γύψο (προσφιλής τακτική του πολιτισμού της Τουρκίας).
Και η συνέχεια της πρώτης ανακάλυψης, έφερε μια μεγάλη ιστορική αποκάλυψη έρχεται στο φως ύστερα από αιώνες «σκότους». Αυτή τη φορά τέσσερις άγγελοι ζωγραφισμένοι πάνω σε μωσαϊκό ήταν για χρόνια κρυμμένοι, εν γνώσει των τουρκικών αρχών, κάτω από πολλά στρώματα ασβέστη και τέσσερις τεράστιες ασπίδες, στις τέσσερις κολώνες που στηρίζουν τον τρούλο της Αγιάς Σοφιάς.
Οι τέσσερις άγγελοι, που ο καθένας τους έχει έξι φτερά, δημιουργήθηκαν μεταξύ 900 – 1300 π.Χ.
Μάλιστα, στα μέσα του 1800, ο Ιταλός αρχιτέκτονας Fossati, τους είδε κάνοντας επισκευές στο ναό. Τη διαταγή να καλυφθούν με ασβέστη έδωσε ο σουλτάνος Abdulmecit. Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν πάνω τους ασπίδες, που αναγράφουν αραβικές προσευχές.
Ωστόσο, το πλήρωμα του χρόνου ήρθε και οι τέσσερις μοναδικές τοιχογραφίες θα βγουν ξανά στο φως, δίνοντάς μας μια γεύση από την αξεπέραστη τέχνη των προγόνων μας.

πηγη: agioritikovima.gr


Πειράματα με παιδιά στη Ναζιστική Γερμανία




Σοκάρουν οι αποκαλύψεις που έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχεδόν 70 χρόνια μετά και αποδεικνύουν ότι οι ναζί διεξήγαγαν προγράμματα σε παιδιά προσχολικής ηλικίας ώστε να τα… 

«αριοποιήσουν». Σκοπός ήταν να πληθύνουν την Αρία φυλή, δημιουργώντας ξανθά παιδιά με γαλανά μάτια -σύμβολο δύναμης και καθαρότητας σύμφωνα με το πρότυπο του Φύρερ- που κάποια στιγμή θα κατακτούσαν τον κόσμο, όραμα του Αδόλφου Χίτλερ.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν Γερμανίδες νοσοκόμες οι οποίες εκτελούσαν εντολές και οδηγίες του ηγέτη του παρανοϊκού σχεδίου, Χάνριχ Χίμλερ. Οι νοσοκόμες έκαναν ευθανασία σε παιδιά με νοητική στέρηση ή σε άλλα που σύμφωνα με τον Χίτλερ έμοιαζαν ανεπιθύμητα και δεν είχαν να συνεισφέρουν το παραμικρό στη δημιουργία της Αρίας φυλής. Συλλογή φωτογραφιών από αυτές τις νοσοκόμες εν ώρα της απεχθούς εργασίας τους που βρισκόταν στα Αυστριακά Αρχεία, κάνει τον γύρο του κόσμου και προκαλεί σοκ.

Όσοι προσέφεραν τις υπηρεσίες τους σ’ αυτό το αμφιλεγόμενο ιατρικό πρόγραμμα, νοσηλευτές και άλλοι προσέφεραν τις υπηρεσίες τους επειδή αγνοούσαν τον σκοπό και το αποτέλεσμά του, όπως δημοσιεύει η Daily Mail. Είτε ακολουθούσαν εντολές, είτε απλώς ήθελαν να βοηθήσουν είτε να πολεμήσουν για έναν σκοπό που οι ίδιοι πίστεψαν ότι άξιζε… Η ουσία είναι ότι κυρίως οι Γερμανίδες νοσοκόμες είναι μέρος μίας πραγματικής κτηνωδίας. Κυρίως όσες συμμετείχαν στο πρόγραμμα Lebensborn, στο οποίο, σύμφωνα με τις εντολές του Χάινριχ Χίμλερ, προσπάθησαν να αναθρέψουν μία ελίτ φυλή από αυθεντικά παιδιά Αρίας φυλής, που θα ηγούνταν κάποια στιγμή του Γ’ Ράιχ.

Αν παιδιά δεν πληρούσαν τα κριτήρια ή είχαν γεννηθεί με προβλήματα κινητικά ή νοητικά ή έστω δεν δέχονταν να συνεργαστούν στο μεγαλόπνοο σχέδιο επειδή ήταν ατίθασα ή κατάλληλα λόγω εμφάνισης, αρχικά κακοποιούνταν και στη συνέχεια μεταφέρονταν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης όπου θανατώνονταν. Γύρω στο 1939, οι ναζί προχώρησαν σε ακραία μέτρα. Ταξίδευαν σε κατεχόμενες χώρες όπως η Πολωνία και απήγαγαν παιδιά που ανταποκρίνονταν στα κριτήρια της Αρίας φυλής. Υπολογίζεται ότι έως το 1944 οπότε διήρκεσε το πρόγραμμα γεννήθηκαν συνολικά 42.000 βρέφη εκ των οποίων τα περισσότερα πληρούσαν τις προδιαγραφές. Από αυτά μόνο τα 7.000 είχαν γεννηθεί στη Γερμανία, περίπου 13.000 γεννήθηκαν στη Νορβηγία, ενώ τα υπόλοιπα προέρχονταν από τις κατεχόμενες χώρες από τους ναζί και κυρίως από τα 200.000 ξανθογάλανα «χαμένα παιδιά» της Πολωνίας.

Επιπλέον, ομάδα ειδικών πρακτόρων απεστάλη σε Βρετανία, Καναδά, Βέλγιο, Αυστραλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Ισλανδία, Δανία, Γαλλία και ΗΠΑ. Οι άνδρες υποδύονταν τους «κυνηγού μοντέλων», εντόπιζαν και φωτογράφιζαν τα πιο όμορφα και αθλητικά κορίτσια, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα αρχείο υποψήφιων θυμάτων στις χώρες που σχεδίαζε να κατακτήσει ο Χίτλερ. Όταν οι ναζί εισέβαλαν στην Ευρώπη, όπως δημοσιεύει ο «Ελεύθερος Τύπος», πολλά από αυτά τα κορίτσια αιχμαλωτίστηκαν και εντάχθηκαν διά της βίας στο πρόγραμμα ως σεξουαλικές σκλάβες. Στρατιώτες, επιλεγμένοι για την καθαρότητα της Αρίας καταγωγής τους, οι οποίοι συμμετείχαν στο πρόγραμμα, έρχονταν σε σεξουαλική επαφή με τα προ-επιλεγμένα κορίτσια σε διάφορα νοσοκομεία της Γερμανίας και της Ευρώπης με ζητούμενο την εγκυμοσύνη, προκειμένου να φέρουν στον κόσμο τα μωρά της νέας υπερ-φυλής. Εκτός από απρόθυμες αλλοδαπές μητέρες, στο πρόγραμμα συμμετείχαν και πολλές νεαρές Γερμανίδες εθελόντριες.

Τα παιδιά που γεννιόνταν και διαπιστωνόταν η πνευματική και σωματική τους ανωτερότητα, μεταφέρονταν σε κλινικές όπου εφαρμοζόταν το πρόγραμμα Lebensborn ώστε να… γερμανοποιηθούν και στη συνέχεια να υιοθετηθούν από άτεκνες οικογένειες των SS. Σ’ αυτήν τη… γερμανοποίηση, οι νοσοκόμες εξέθεταν τα παιδιά σε θεραπεία με ακτινοβολία UV ώστε τα καστανά τους μαλλιά να… ξανθύνουν. Όσα κρίνονταν ακατάλληλα για να παραμείνουν στο πρόγραμμα, μεταφέρονταν στο εργαστήριο του Γιόζεφ Μένγκελε στο Άουσβιτς και γίνονταν πειραματοζώα στα χέρια του. Ο Μένγκελε στην προσπάθεια να βρει το γενετικό μυστικό των γαλανών ματιών είχε αφαιρέσει τα μάτια χιλιάδων παιδιών και τα είχε στείλει σε εργαστήρια του Βερολίνου.


πηγη: antineotaksiths.blogspot.gr


Η ΠΑΥΛΙΝΑ ΝΑΣΙΟΥΤΖΙΚ ΟΜΟΛΟΓΕΙ: «ΟΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΡΙΕΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ»!!!


Κατά τα άλλα, όταν εδώ και μέρες γράφουμε πως πρέπει να επέμβει Εισαγγελέας για να μαζέψει τους «γονείς», είμαστε τρελοί και ακραίοι...!


\


Χρειάζεται να προσθέσουμε τίποτα άλλο; Το δημοσίευμα στα "Επίκαιρα" τα λέει όλα! Η ίδια η "μάνα" ενός εκ των "επαναστατών", τα...ξερνάει μόνη της!

"Τα παιδιά των αντιεξουσιαστριών (=ΑΝΑΡΧΟΠΡΑΚΤΟΡΩΝ) δίνουν εντολές στα παιδιά τους να κάψουν την Αθήνα",λέει η Εβραία "συγγραφέας"!!!

Και το κράτος κάθεται και...κοιτάει, χωρίς να εφαρμόζει αυτά που προβλέπει ο Νόμος!!!

Μας το λένε κατάμουτρα ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙΝΕ κι εμείς τους κάνουμε χάζι, τους περιφέρουμε στα κανάλια και τους ηρωοποιούμε ακόμα!!!

Ποιος είναι άραγε μεγαλύτερος ένοχος; Αυτές που δίνουν τις εντολές ή όσοι τις ανέχονται;

Και μια απορία: Άντε και να δεχτούμε πως οι "μανάδες" δίνουν τις εντολές!

ΑΥΤΕΣ, ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ Ή ΑΠΟ ΠΟΙΑ "ΙΔΡΥΜΑΤΑ" ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ...;;;     

πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.gr


Χωρίς έλεος σφάζουν τους Χριστιανούς στη Νιγηρία


720481adb7267caabfd08c78effe9f0a L


Άτομα που εργάζονται για την χριστιανική οργάνωση ‘Voice ofthe Martyrs’ (VOM), λένε ότι οι Χριστιανοί στη βόρεια Νιγηρία αντιμετωπίζουν πρωτόγνωρες δοκιμασίες και άγριους διωγμούς.
Η οργάνωση διένειμε 37 ποδήλατα, 15 μοτοσικλέτες και 50 μεγάφωνα σε χριστιανούς ηγέτες στον βορά πρόσφατα. Αυτά τα απλά εργαλεία θα τους βοηθήσουν να κηρύξουν το ευαγγέλιο στη βόρεια Νιγηρία.
Σε μια περιοχή στην επαρχία Gombe, μια από τις σκληρότερα πληγείσες περιοχές στο βορρά, τουλάχιστον 2.500 χριστιανοί συγκεντρώθηκαν για να λατρεύσουν τον Θεό. Χήρες, ορφανά, ποιμένες και ολόκληρες οικογένειες από όλη την Gombe ήρθαν για να ακούσουν το κήρυγμα του ευαγγελίου και για την αγάπη προς τον πλησίον. Ο κήρυκας υπενθύμισε στους πιστούς ότι δεν πρέπει να μισούν τους επιτιθέμενους όπως και ο πρωτομάρτυρας Στέφανος που συγχώρησε εκείνους που τον λιθοβολούσαν.
Οι Χριστιανοί είναι ο στόχος συνεχιζόμενων επιθέσεων και "σφάζονται σαν τα ζώα" σχεδόν κάθε μέρα στο βόρειο τμήμα της Νιγηρίας, κάτι που πολύ λίγο γίνεται γνωστό από τη διεθνή κοινότητα, σύμφωνα με άνθρωπο της VOM. Οι Χριστιανοί γίνονται στόχος στα σπίτια τους, στις δουλειές τους, στα χωράφια τους, ενώ ταξιδεύουν στις εθνικές οδούς, ακόμη και στις εκκλησίες τους.

πηγη: newsbomb.gr


Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Ένας όμορφος κόσμος




Είναι ο κόσμος όμορφα και αγγελικά πλασμένος ;
Σας αρέσει η ζωή σας ;
Κοιτάξτε γύρω σας και αποφασίστε
Έχετε 394 δευτερόλεπτα …
Μας κρατούνε αγχωμένους μέσω των δανείων και της καθημερινότητας
Μας κάνανε να δουλεύουμε για να τους πληρώνουμε
Μας ελέγχουν παντού και πάντα
Μας έκαναν να ζούμε σε μπουλούκια
Μας μάντρωσαν σε πόλεις
Μας έκαναν να είμαστε άσπλαχνοι
Έκαναν το χρήμα να είναι ο σύγχρονος θεός μας
Μας λούζουν με μικροκύματα
Μας ψεκάζουν κατασταλτικά ψυχοφάρμακα
Γεμίζουν το κεφάλι μας με υποσυνείδητα μηνύματα
Ζούμε μέσα σε ηλεκτρομαγνητικά πεδία
Που μας σκοτώνουν … Ώρα με την ώρα, λεπτό προς λεπτό…
Κάθε χρόνο φονεύονται 40-50 εκατομμύρια έμβρυα
Εκατομμύρια παιδιά πεθαίνουν λόγω έλλειψης τροφίμων…
Ενώ τόνοι τροφίμων σαπίζουν κάθε χρόνο στις χωματερές
Σκόρπισαν ανίατες ασθένειες …
Για να γεμίζουμε το σώμα μας με χημικά
Πάσαραν στον κόσμο τα ναρκωτικά
Μας ταΐζουν μεταλλαγμένες τροφές
Πίνουμε νερό με χημικά
Μας εμβολιάζουν με εμβόλια θανάτου
Θέλουν να σκοτώσουν 6,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους
Μας κυβερνούν τυχάρπαστα ανθρωπάκια
Μιλούν για ειρήνη και βομβαρδίζουν
Μας κρατούν περιορισμένους
Θέλουν να γνωρίζουν που βρισκόμαστε κάθε στιγμή
Μας έκαναν να διαμαρτυρόμαστε με τον τρόπο που αυτοί όρισαν
Βασανίζουν ανθρώπους οι … «ανθρωπιστές»
Είμαστε ελεύθεροι να πάμε όπου θέλουμε ;
Σε πόσα τετραγωνικά περνούμε τη ζωή μας ;
Μαθαίνουμε αυτά που εκείνοι θέλουν
Στήσανε βιομηχανία εκπαίδευσης υπάκουων δούλων
Αφήνουμε την ανατροφή των παιδιών μας στην τηλεόραση (και διαδίκτυο)
Μας τρομοκρατούν μέσω των δελτίων ειδήσεων
Ακούμε πως σήμερα αυτοκτόνησαν 5 άνθρωποι …
Και μας φαίνεται φυσιολογικό
Κανείς δεν περπατά πια ασφαλής …
Οι οικογένειες διαλύονται
Προβάλλουν πρότυπα πτυσταία …
Και εξαφανίζουν από τις συνειδήσεις μας τα αληθινά
Έσπειραν στον κόσμο το καρακιτσαριό της κουλτούρας τους
Γελοιοποιούν την πίστη …
Και διαφημίζουν την ανηθικότητα
Δηλητηριάζοντας ακόμη και τις ψυχές των παιδιών
Παραχαράσσουν την ιστορία …
Ενώ κρύβουν την πραγματική ιστορία των ανθρώπων στα υπόγεια των μουσείων
Ετοιμάζουν την ένωση των θρησκειών
Συκοφαντούν το Χριστό …
Και προάγουν την Αθεΐα
Δεν μας αφήνουν χρόνο να σκεφτούμε …
Και όταν αυτό γίνεται, σκεφτόμαστε αυτά που εκείνοι θέλουν
Εξαρτόμαστε απόλυτα από αυτούς
Για σκεφτείτε …
Όλοι ξέρουμε να χειριζόμαστε έναν υπολογιστή …
Πόσοι όμως μπορούν να παράγουν δικά τους τρόφιμα ;
Πόσοι από εμάς μπορούμε να ζήσουμε χωρίς τις ανέσεις μας ;
Μας παραμυθιάζουν πως ο πλανήτης κινδυνεύει …
Και ετοιμάζουν πλωτές πόλεις
Δεν σας άρεσε ο κόσμος ;
Θυμηθείτε τα λόγια του αρχηγού της ζωής
ΠΥΡ ΗΛΘΟΝ ΒΑΛΕΙΝ ΕΠΙ ΤΗΝ ΓΗΝ
Ελευθερώστε το μυαλό σας …
Και ζητείστε από τον Θεό να ελευθερώσει τη ψυχή σας.



Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ: "Τα Ίμια λέγονται Καρντάκ και είναι τουρκικά"


Imia-3-NAI


Έκπληξη προκαλούν οι δημόσιες τοποθετήσεις του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ, Νάσου Θεοδωρίδη στο Facebook, ο οποίος στην επέτειο εκείνης της δραματικής νύχτας του 1996 που έχασαν τη ζωή τους τρεις Έλληνες αξιωματικοί, έγραφε πως τα Ίμια κατά τον ίδιο πάντα ονομάζονται Καρντάκ, όπως δηλαδή αποκαλούν τη βραχονησίδα οι Τούρκοι.
Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει τα Ίμια κατά την παραχώρηση των Δωδεκανήσων από την Ιταλία προς την Ελλάδα περιελάμβανε μόνο τις παρακείμενες προς αυτά βραχονησίδες, σημειώνοντας πως τα Ίμια "είναι σαφώς πιο κοντά στην Τουρκία παρά στην Κάλυμνο".
Theodoridis Imia-1-NAIΚαι συνεχίζει λέγοντας πως το επεισόδιο στα Ίμια αποτελεί την πιο ευφυή επινόηση του ελληνικού καπιταλισμού για την απόσπαση της συναίνεσης των καταπιεζόμενων μαζών που είναι η επίσημη κρατική προπαγάνδα περί δήθεν ύπαρξης εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων".
Σε άλλο σημείο ο κ. Θεοδωρίδης αναφέρει πως μια ριζοσπαστική αντιεθνικιστική κομμουνιστική Αριστερά θα απαιτούσε να σταματήσουν εδώ και τώρα οι αναχαιτίσεις αεροπλάνων που κοστίζουν ζωές και χρήμα, αλλά και να απεμποληθεί η παράλογη αξίωση της επέκτασης της αιγιαλίτιδας ζώνης στα 12 μίλια.
Theodoridis Imia-2-NAIΆμεση ήταν η αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας σχετικά με τις δηλώσεις του Νάσου Θεοδωρίδη που σημειώνει πως "ο διορισμένος από τον κ. Τσίπρα στην “Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου” και στενός του συνεργάτης, Νάσος Θεοδωρίδης, προκαλεί και πάλι με το ανθελληνικό του παραλήρημα. Ανήμερα της μαύρης επετείου των Ιμίων, ο κ. Θεοδωρίδης, ως άλλος Πήλιος Γούσης, διατείνεται ότι οι νησίδες ανήκουν στην Τουρκία, αποκαλώντας τες μάλιστα “Καρντάκ”!!!
Και όλα αυτά σε μία περίοδο που η χώρα μας προετοιμάζεται να αξιοποιήσει τα δικαιώματά της στη θάλασσα.
Ο κρυπτόμενος κ. Τσίπρας οφείλει, επιτέλους, να πάρει ξεκάθαρη θέση άμεσα, χωρίς στρογγυλέματα και υπεκφυγές, να καταδικάσει τις θέσεις του συνεργάτη του και να τον εκπαραθυρώσει.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα επιβεβαιώσει απλώς ότι πρόκειται για πάγιες θέσεις δικές του και του κόμματός του και πως ο ίδιος κρατά τα κλειδιά της Κερκόπορτας. Να είναι, πάντως, σίγουρος πως δεν θα τον αφήσουμε να τα χρησιμοποιήσει". 

πηγη: newsit

ΣΧΟΛΙΟ: .................................................................................................................................


Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Απόφαση-βόμβα του ΣτΕ καταργεί το νόμο Ραγκούση





Αντισυνταγματικές κρίθηκαν σχεδόν ομόφωνα από την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας οι διατάξεις του Ν. 3838/2010 (νόμος Ραγκούση) που έδωσαν το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στους αλλοδαπούς που διαμένουν στην Ελλάδα με τη χορήγηση ιθαγένειας και πλέον οριστικά ο νόμος-σκάνδαλο περνά στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας, αν βέβαια δεν μας επιφυλάσσει η τρόϊκα και επ'αυτού άσχημες εκπλήξεις: Η αλλαγή του Συντάγματος είναι βασικός στόχος των τροϊκανών και ο νόμος μπορεί να επανέλθει μόνο με αλλαγή του Συντάγματος.
Η Ολομέλεια με την απόφασή της έκρινε ότι το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι επιφυλάσσεται από το Σύνταγμα μόνο στους Έλληνες πολίτες και δεν μπορεί να επεκταθεί και στους μη έχοντες την ιδιότητα αυτή, αν δεν γίνει αναθεώρηση της σχετικής διάταξης του Συντάγματος.
Με την απόφαση αυτή της Ολομέλειας είναι δυνατόν να ακυρωθούν τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών του 2010, λόγω της συμμετοχής αλλοδαπών εγγεγραμμένων στους σχετικούς καταλόγους στην εκλογική διαδικασία.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η δημοσίευση της απόφασης της Ολομέλειας του ΣτΕ αναμένονταν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς όταν είχαν γίνει γνωστά τα αποτελέσματα της διάσκεψης που είχε προηγηθεί ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Χαράλαμπος Αθανασίου είχε ζητήσει το «πάγωμα» των διαδικασιών για χορήγηση ελληνικής ιθαγένειας. Πλέον με βάση την απόφαση της Ολομέλειας που δημοσιεύθηκε αναμένεται να χαραχτεί και η νέα «γραμμή» της κυβέρνησης πάνω στο θέμα αυτό.
Η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε ακόμη ότι ότι η πολιτογράφηση που προβλέπει ο Ν. 3838/2010 γίνεται με βάση τυπικές προϋποθέσεις, όπως είναι χρόνος νόμιμης διαμονής του αιτούντος αλλοδαπού ή της οικογένειας του, φοίτηση σε ελληνικό σχολείο επί ορισμένο χρόνο, κ.ά και χωρίς να γίνεται εξατομικευμένη κρίση.
Δηλαδή, παραδέχεται ότι προβλέπεται χορήγηση ιθαγένειας χωρίς να εξετάζεται αν υπάρχουν πραγματικοί δεσμοί του αλλοδαπού που υποβάλλει την αίτηση πολιτογράφησης με το ελληνικό έθνος και εδώ εγείρεται πλέον ένα νέο ζήτημα: Πως είναι δυνατόν να παίρνουν την ιθαγένεια ξένοι χωρίς δεσμούς με το ελληνικό έθνος? Άρα πρέπει να αλλάξει και αυτό το σημείο του νόμου και να υπάρξει ως προϋπόθεση η απόκτηση πραγματικού δεσμού του αλλοδαπού με τον Ελληνισμό πριν του χορηγηθεί η ελληνική ιθαγένεια.
Πρακτικά το ανώτατο δικαστήριο δέχθηκε ότι «Έλληνας γεννιέσαι" και δεν γίνεσαι με την απλή παραμονή στην Ελλάδα για μερικά χρόνια. Ή σε διαφορετική περίπτωση ισχύει το ισοκρατικό"Έλληνες εισίν οι της ημετέρας παιδείας μετέχοντες».
Η συγκεκριμένη υπόθεση παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια από το Δ 'Τμήμα του ΣτΕ που είχε κάνει δεκτή προσφυγή του δικηγόρου και κατοίκου του κέντρου της Αθήνας κ. Ιωάννη Ανδριόπουλου ο οποίος ζητούσε να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική η από 30.4.2010 απόφαση του τότε υπουργού Εσωτερικών που καθορίζει τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζονται κατά την αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο. Επίσης, ο προσφεύγων ζητούσε να ακυρωθεί και η από 7.5.2010 εγκύκλιος του ίδιου υπουργού η οποία δίνει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι (μόνο για τις θέσεις δημοτικών συμβούλων, συμβούλων δημοτικών διαμερισμάτων και τοπικών συμβούλων) στους ομογενείς και στους νομίμως διαμένοντες στην Ελλάδα υπηκόους τρίτων χωρών για την ανάδειξη τους στην πρωτοβάθμια τοπική αυτοδιοίκηση.
πηγη: defencenet.gr


ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. ΒΙΝΤΕΟ



ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.


ΟΤΑΝ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΛΟΓΙΑ " ΔΕΛΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ"
ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΝΤΑΡΠΑΣΑΧ  ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΒΙΒΛΙΑ ΕΤΣΙ?
ΚΑΙ ΦΟΒΙΖΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΕΕΕΕ?

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΙ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ.......

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Γιατί απορείτε με το ταξίδι του Τσίπρα στην Αμερική; Ο Ομπάμα είναι σκληρός μαρξιστής. Ποιός σας είπε ότι οι Αμερικάνοι είναι ...δεξιοί;


liakopoulos


Του Λιακόπουλου Δημοσθένη
Πλήρης άγνοια και σύγχιση έχει μεταδοθεί στους λαούς για το τι είναι η δεξιά και τι η αριστερά.
Η παγκόσμια απάτη του δήθεν διαχωρισμού των πολιτικών παρατάξεων σε δεξιές και αριστερές, χρησιμοποιήθηκε για το μεγάλο πείραμα που έγινε στην πρώην Σοβιετική Ένωση.
Διαδόθηκε μάλιστα, ότι η πρώην Σοβιετική Ενωση διαλύθηκε, διότι η αυταρχική της διακυβέρνηση απέτυχε.
ΛΑΘΟΣ
Πέτυχε και μάλιστα απόλυτα.
Έτσι, οι παγκόσμιοι εξουσιαστές, διέλυσαν εκείνο το μαγαζί και αποφάσισαν να το κάνουνε παγκόσμιο αρχίζοντας από τις ΗΠΑ.
Εκεί κυβερνούν οι σκληροπυρηνικοί μαρξιστές του αμερικανοεβραϊκού λόμπυ, Χίλλαρυ, Ομπάμα κτλ.
Η παγκόσμια κυβέρνηση, που ανέκαθεν υπήρχε και μας παραμυθιάζουν ότι δήθεν προσπαθούν τώρα να την στήσουν, προωθεί μία παγκόσμια κομμουνιστική χούντα, όπου όλοι θα είναι φτωχοί χωρίς καμία ιδιοκτησία.
Το ζούμε και εδώ με τους φόρους στα ακίνητα, τα αυτοκίνητα και τα παιδιά.
Επομένως ο Τσίπρας σαν μαρξιστής, στο σπίτι του πήγε, πηγαίνοντας στην Αμερική.
Ο δήθεν ψυχρός πόλλεμος μεταξύ ΕΣΣΔ και ΝΑΤΟ, που ήταν ουσιαστικά μία απάτη, βοήθησε και τον παγκόσμιο πληθυσμό να φάει το παραμύθι δεξιών και αριστερών.
Ο μόνος πραγματικός διαχωρισμός που υπήρχε στις τάξεις της πάντα ελεγχόμενης εξουσίας των λαών, ήταν αυτός μεταξύ των οπαδών της μοναρχίας, και της δημοκρατίας, που ουσιαστικά ήταν και είναι ψευτοδημοικρατία, περιτύλιγμα της σοσιαλιστικής χούντας, που και αυτή μία μορφή μοναρχίας είναι , μόνο που δεν βλέπεις τον μονάρχη.
Για όσους δεν το πρόσεξαν, τους θυμίζω ότι.
Μέχρι το 1750 μ.Χ. περίπου, τον κόσμο διοικούσαν βασιλείς και αυτοκράτορες, που ελεγχότανε απο την παγκόσμια διοίκηση της λεγόμενης Μαύρης; Αδελφότητας. Μετά η αντίπαλη Λευκή Αδελφότητα, πήρε τα ηνία και έστησε  επαναστάσεις λαϊκές δήθεν, παντού, δίνοντας την διοίκηση σε πολιτικούς μαριονέττες.
Η πραγματική εξουσία πάντα κρυβότανε πίσω από τους βασιλιάδες ή τους πρωθυπουργούς μαριονέττες.
Σήμερα είμαστε στο τελικό στάδιο της  προσπάθειας φτωχοποίησης όλων των λαών.
Ο Τσίπρας, σαν το άτομο που προωθούν για να πεισθεί στην Ελλάδα ο κάθε πικραμένος ότι κάποιος νοιάζεται για τους φτωχούς, σαν μαρξιστής, σωστά πήγε στο άντρο του μαρξισμού, στις ΗΠΑ, από όπου προωθείται το παγκόσμιο κράτος των δούλων, γκοίμ, υπηκόων.

πηγη: prisonplanet.gr


ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΔΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΤΗΣ 1ης ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ!!!!




ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ  ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ  ΜΕ ΥΠΟΥΛΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ, ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΝ ΟΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΗΣ,  ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗΣ  ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ....

Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.


ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ (15euro) ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΕΜΦΥΤΕΥΣΙΜΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ, ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ. ΕΤΣΙ ΕΠΙΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ....

ΒΕΒΑΙΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΟΙ ΑΘΕΟΙ, ΑΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ....

ΔΕΙΤΕ (ΕΔΩ) ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ....
 ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙ∆ΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.
 ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟ ΒΙΒΛΙΟ. (ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ)

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.



Για όσους δέν γνωρίζουν την αγγλική σας μεταφράζουμε το κείμενο....

" Μετα το σχολείο την Πέμπτη, εφαγα δύο ώρες στον γιατρό, περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρα μου) πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ενα μικρόσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτα που μπορεί να κάνει. Εκτός απο το οτι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου. μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιώνγια να ανοίξει πόρτες και να εχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου., και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική καρτα για να αγοράσω πράγματα, οσο η Μαμα και ο Μπαμπάς ανεβαζουν στην τσέπη μου χρηματα κάθε εβδομάδα"

Ειναι λοιπόν προφανές τί μήνυμα θέλουν να περάσουν στα παιδιά μας. 

πηγη: oxistineapagosmiataxi.blogspot.gr